Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" pievienosies Krievijas U20 izlases labākais vārtu guvējs

Agris Suveizda

Rīgas "Dinamo" pievienosies Krievijas U20 izlases labākais vārtu guvējs
Kirils Sļepecs. Foto: Krievijas Hokeja federācija

Kontinentālās hokeja līgas vājākā komanda Rīgas "Dinamo" sastāvu papildinās ar 20 gadus veco krievu malējo uzbrucēju Kirilu Sļepecu, vēstī Sport-Express. Kā liecina Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija, uzbrucēja ierašanās gaidāma tuvākajās dienās.

Krievijas jaunatnes izlašu sastāvā Sļepecs ir izcīnījis bronzu gan 2017. gada pasaules U18 čempionātā, gan arī 2019. gada pasaules U20 čempionātā. Pirms nepilna gada Kanādā notikušajā turnīrā Sļepecs septiņās spēlēs izcēlās ar septiņiem (5+2) punktiem, pozitīvu lietderību +7 un četrām soda minūtēm. Sļepecs bija astotais rezultatīvākais spēlētājs turnīrā un labākais vārtu guvējs komandā. Čempionātā vairāk vārtu par viņu iemeta vienīgi Šveices uzbrucējs Filips Kurašovs (6).

Rezultatīvāki par Sļepecu Krievijas U20 izlasē bija gadu jaunākie Grigorijs Deņisenko (4+5) un aizsargs Aleksandrs Romanovs (1+7), kuri Nacionālajā hokeja līgā tika draftēti jau 2018. gada vasarā (attiecīgi ar 15. un 38. numuru), bet Sļepecs draftā tika izvēlēts šogad. Viņu piektajā kārtā ar kopējo 152. numuru izraudzījās Karolīnas "Hurricanes". 2017. gada pasaules U18 čempionātā Sļepecs septiņās spēlēs sakrāja sešus (4+2) punktus.

Kontinentālajā hokeja līgā Sļepecs debitēja iepriekšējā gada septembrī un Jaroslavļas "Lokomotiv" rindās desmit spēlēs guva vienus vārtus, nopelnīja divas soda minūtes un negatīvu lietderību -4. Sešas spēles viņš nospēlēja arī Augstākās līgas komandā Toljati "Lada", taču lielāko daļu sezonas pavadīja Krievijas Jaunatnes līgā, kur ar Jaroslavļas "Loko" kļuva par čempionu. Regulārajā sezonā Sļepecs 17 spēlēs tika pie 18 (12+6) punktiem, bet 17 izslēgšanas spēlēs atzīmējās ar 10 (4+6) punktiem.

Šosezon Sļepecs ir spēlējis vienīgi Augstākajā līgā, kur ar 15 (8+7) punktiem 21 spēlē ir Voroņežas "Buran" rezultatīvākais spēlētājs. Sļepecs atzīmējies arī ar pozitīvu lietderību +6 un sešām soda minūtēm, bet "Buran" ar 21 punktu 24 mačos 34 komandu konkurencē ieņem tikai 28. vietu. Rezultatīvākais hokejists līgā ir Kirils Piļipenko (16+14) no Hantimansijskas "Yugra", savukārt rezultatīvākajam latvietim Artūram Ozoliņam no "Lada" 24 spēlēs ir 18 (8+10) punkti.

Rīgas "Dinamo" vakar pagarinājumā zaudēja Ufas "Salavat Yulaev" (1:2) un piedzīvoja piekto zaudējumu pēc kārtas. Debiju vakar piedzīvoja citi krievu uzbrucēji Ņikita Setdikovs un Aleksandrs Protapovičs, kuri sezonu sāka Jekaterinburgas "Avtomobilist". Mājas spēļu sēriju rīdzinieki turpinās rītvakar, uzņemot Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa trenēto un Mārtiņa Karsuma un Kaspara Daugaviņa pārstāvēto Maskavas "Spartak", bet pēcāk spēlēs arī pret Podoļskas "Vityaz" (15. novembrī), "Sochi" (17. novembrī) un Mika Indraša Maskavas "Dynamo" (20. novembrī). Rīgas "Dinamo" ar 18 punktiem 26 spēlēs atrodas pēdējā vietā līgā, bet Rietumu konferences astotnieks ir astoņu punktu attālumā.

Izmantotie resursi:
https://www.sport-express.ru/hockey...

 +13 [+] [-]

, 2019-11-13 09:06, pirms 5 gadiem
Kas tālāk?
Krievijas U12 čempions?

 +20 [+] [-]

, 2019-11-13 09:08, pirms 5 gadiem
Bāzes kluvs. Tik kuras valsts?

  +5 [+] [-]

, 2019-11-13 09:10, pirms 5 gadiem
Šis jau tāds perspektīvs izskatās, bet laikam arī drusku problēmas ar pāriešanu vīru kārtā. Savādāk jau spēlētu KHL.

 +11 [+] [-]

, 2019-11-13 09:12, pirms 5 gadiem
Komandas lielākā problēma jau ir mīzelīgumā un attieksmē, Gudļevski sita, salāku sita, tagad Bērziņu tik rupji iegrūda apmalē, neviens neiet pretinieku pārmācīt. Tā nav komanda.

  +9 [+] [-]

, 2019-11-13 09:13, pirms 5 gadiem
Skatos uz Ankipānu un nevaru iebraukt, vai viņš vispār saprot ko runā, tie viņa murgi komentāros ir klaja ņirgāšanās par līdzjutējiem un protams par komandu.

  -2 [+] [-]

, 2019-11-13 09:17, pirms 5 gadiem
Manas aizdomas apstiprinas arvien vairak. Dinamo sacis nodarboties ar speletaju pardoshanas biznesu. Iespeles speletajus KHL un sanems pec tam labu naudu par gatavu speletaju. Jau 4 speletajs no Krievijas loti isa laika posma. Un varbut ari pareizi dara. Pleiofi nespid, teret naudu dargiem legionariem nav jegas, ja var panemt letos Krievijas speletajus un pec tam vel loti izdevigi pardot.

  +6 [+] [-]

, 2019-11-13 09:19, pirms 5 gadiem
Kas maksā , tas pasūta mūziku .

 +24 [+] [-]

, 2019-11-13 09:21, pirms 5 gadiem
Nu Juris vāc naudu jaunajai sezonai, šaubu nav, a ko saimnieks liek to dara, tagad Kozjols nokļuvis muļķīgā situācijā nosaucot RD par bāzes klubu...

  +7 [+] [-]

, 2019-11-13 09:23, pirms 5 gadiem
Vēl, kādam ir jautājumi, kapēc tiem krieviem tāds Rīgas Dinamo ir vajadzīgs?

  +9 [+] [-]

, 2019-11-13 09:25, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Manas aizdomas apstiprinas arvien vairak. Dinamo sacis nodarboties ar speletaju pardoshanas biznesu. Iespeles speletajus KHL un sanems pec tam labu naudu par gatavu speletaju. Jau 4 speletajs no Krievijas loti isa laika posma. Un varbut ari pareizi dara. Pleiofi nespid, teret naudu dargiem legionariem nav jegas, ja var panemt letos Krievijas speletajus un pec tam vel loti izdevigi pardot.
joprojām neesi vēl no korķa nokāpis?
par kādu pārdošanu runā? visi krieveļi uz ģinamo iedoti īrē, tāpat kā Biļalovs pagājušā sezonā, pēc sezonas ja būs vajadzīgi , tad viņus paņems atpakaļ. viss ģinamas bizness ir dabūt koferi no kremļa spēlēšanai krievu līgā. kremlis dod naudu un saka ko darīt . savickijs pakalpīgi visu dara, ko liek!
p.s. ģinamo pat Indraši nepārdeva, bet nomarinēja ģinamkā līdz 27 gadiem, kad šis kļuva par brīvo aģentu un aizgāja prom uzreiz...
Slēpts komentārs: marexs

  +8 [+] [-]

, 2019-11-13 09:27, pirms 5 gadiem
Acīmredzot, lai dabūtu naudu no krievijas, ir noteikums, ka sastāvā jāņem krievu spēlētāji. Cita izskaidrojuma nav, jo tas Rus spēlētāju īpatsvars arvien palielinās.
Es jau vēl saprastu, ja ņemtu tiešām sakarīgus spēlētājus, bet tie pēdējie, kas pievienojās, pat ne tuvu tādi nav.

     [+] [-]

, 2019-11-13 09:29, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: joprojām neesi vēl no korķa nokāpis?
par kādu pārdošanu runā? visi krieveļi uz ģinamo iedoti īrē, tāpat kā Biļalovs pagājušā sezonā, pēc sezonas ja būs vajadzīgi , tad viņus paņems atpakaļ. viss ģinamas bizness ir dabūt koferi no kremļa spēlēšanai krievu līgā. kremlis dod naudu un saka ko darīt . savickijs pakalpīgi visu dara, ko liek!
p.s. ģinamo pat Indraši nepārdeva, bet nomarinēja ģinamkā līdz 27 gadiem, kad šis kļuva par brīvo aģentu un aizgāja prom uzreiz...
Tas tu neesi nokapis no korka!!! Kada blin ire. Hokejs nav futbols, kur speletaju var izziret. Uz farmu var nosutit, bet izziret nevar. Ko tad tavuprat pat parbaudes ligumus sledz uz 1 menesi vai mazak???

  +3 [+] [-]

, 2019-11-13 09:30, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Manas aizdomas apstiprinas arvien vairak. Dinamo sacis nodarboties ar speletaju pardoshanas biznesu. Iespeles speletajus KHL un sanems pec tam labu naudu par gatavu speletaju. Jau 4 speletajs no Krievijas loti isa laika posma. Un varbut ari pareizi dara. Pleiofi nespid, teret naudu dargiem legionariem nav jegas, ja var panemt letos Krievijas speletajus un pec tam vel loti izdevigi pardot.
Ja tas ir tā, kā ieminējies, tad idejas un iedvesmu nav tālu jāmeklē- arī Virslīgas klubi futbolā, sevišķi jūrmalnieki, rāda "labu priekšzīmi"... Bizness pāri visam...

  -4 [+] [-]

, 2019-11-13 09:31, pirms 5 gadiem
Cita lieta, ka varbut ir noslegts ligums ar iespeju atpirkt pec tam sho speletaju. Bet, ka saproti , iespeletu hokejisti atpirks jau par krietni lielaku summu.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 09:33, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Tas tu neesi nokapis no korka!!! Kada blin ire. Hokejs nav futbols, kur speletaju var izziret. Uz farmu var nosutit, bet izziret nevar. Ko tad tavuprat pat parbaudes ligumus sledz uz 1 menesi vai mazak???
klaun, par "slēpto īri" krievu līgā runā visi eksperti, pie tam nesen paši bosi to atzina un vēlas legalizēt no nākošās sezonas...
https://sport24.ru/news/hockey/2019...

https://www.sports.ru/hockey/107792...

p.s. veido Brazīlijas hokeja federāciju, nevis patstāvīgi gvelz muļķibas par lietām , kurās neko nerubī...

     [+] [-]

, 2019-11-13 09:38, pirms 5 gadiem
Pi*dec.. man trūkst vārdu! Nahrenam ir jāņem KRIEVI ? Mēs tā jau esam kaut kāda padomju laiku atrauga..

     [+] [-]

, 2019-11-13 09:40, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: klaun, par "slēpto īri" krievu līgā runā visi eksperti, pie tam nesen paši bosi to atzina un vēlas legalizēt no nākošās sezonas...
https://sport24.ru/news/hockey/2019-09-07-pochemu-legalizatsiya-arendy---oshibka-kkhl
Tas tu mulkibas gvelj un liec saites uz autoru rakstiem kuros neviens fakts nav uzradits. Bet es tev realu faktus varu pastastit. Ari uz Novosibirsku no Omskas, it ka pardeva 2 speletajus ar atpirkshanas tiesibam. Un ari atpirka, bet tikai pa virsu samaksaja 500.000 USD.

     [+] [-]

, 2019-11-13 09:46, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Tas tu mulkibas gvelj un liec saites uz autoru rakstiem kuros neviens fakts nav uzradits. Bet es tev realu faktus varu pastastit. Ari uz Novosibirsku no Omskas, it ka pardeva 2 speletajus ar atpirkshanas tiesibam. Un ari atpirka, bet tikai pa virsu samaksaja 500.000 USD.
kādus faktus tev vajag? Tu seko hokejam?
pagājušā sezonā ģinama izērēja no Mogo Mareni un to atzina pat LHF un ģinama un atļāva viņam spēlēt OHL plejofos...
domā klubi labprāt atzīstas , ka īrē un īzērē spēlētājus, kas ir aizliegts ar krievu līgas reglamentu?
tikai kaut kādi fuņi var domāt , ka šo krieviņu atbraukšana uz ģinamo nav īre...

     [+] [-]

, 2019-11-13 09:48, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: kādus faktus tev vajag? Tu seko hokejam?
pagājušā sezonā ģinama izērēja no Mogo Mareni un to atzina pat LHF un ģinama un atļāva viņam spēlēt OHL plejofos...
Vel ka sekoju un ari par Marena gadijumu zinu. Bet tikai Latvija neatrodas PSRS sastava un bez liguma ar Latvijas klubu speletajs neiegutu darba atlauju Latvija. Ta ka visi shie speletaji oficiali pieder Rigas Dinamo. Bet, kadi papildus ligumi eksiste mes varam tikai nojaust. Visticamakais ari ir atpirkshanas ligumi. Krievi sanems speletaju, kas iespeleti KHL kluba. Bet savos klubos viniem vieta neatrodas. BEt Dinamo sanems par to kompensaciju..

  +3 [+] [-]

, 2019-11-13 09:52, pirms 5 gadiem
krievu nauda, krievu līga, krievu spēlētāji.

un kādam no brazīlijas izskatās ka te esot kaut kāds bizness

  -4 [+] [-]

, 2019-11-13 09:52, pirms 5 gadiem
O! Pamācīs pabirām kā gūt vārtus. Bet šis nav pelnīti. Latvieši nav pelnījuši Dinamo.

  -3 [+] [-]

, 2019-11-13 09:52, pirms 5 gadiem
Number 0 rakstīja: Pi*dec.. man trūkst vārdu! Nahrenam ir jāņem KRIEVI ? Mēs tā jau esam kaut kāda padomju laiku atrauga..
Jā. Izvēlējāties paši visu iznīcināt un būt atrauga.

     [+] [-]

, 2019-11-13 09:52, pirms 5 gadiem
jeepis59 rakstīja: Nu Juris vāc naudu jaunajai sezonai, šaubu nav, a ko saimnieks liek to dara, tagad Kozjols nokļuvis muļķīgā situācijā nosaucot RD par bāzes klubu...
kozjols nav situācijā, vienkārši viņs ir kozjols

  +5 [+] [-]

, 2019-11-13 09:53, pirms 5 gadiem
Cik "bāzes klubā" jau urālu? Ja vēl piemet klāt leģionārus, tad riktīga LV hokeja talantu kalve

     [+] [-]

, 2019-11-13 09:54, pirms 5 gadiem
Ne jau ar 2 vai 3 skiras speletajus Dinamo peksni sak iegadaties. Bet loti perspektivus speletajus, bez nopietnas prakses. Un galvenais KHL klubiem ir problemas atrast labus speletajus ar Krievijas pasi, bet Latvija peksni atrod uzreiz 4 jaunus un perspektivus speletajus.

  -2 [+] [-]

, 2019-11-13 09:54, pirms 5 gadiem
juings rakstīja: Kas maksā , tas pasūta mūziku .

Latvieši var droši iet uz citu līgu. Bet, ja pašiem nav naudas, tad labāk paklusējiet.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-13 09:56, pirms 5 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Jā. Izvēlējāties paši visu iznīcināt un būt atrauga.
Joprojām raudi, ka veļikuju deržavu prosraļi

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 09:56, pirms 5 gadiem
Ulrihs rakstīja: Cik "bāzes klubā" jau urālu? Ja vēl piemet klāt leģionārus, tad riktīga LV hokeja talantu kalve
Musejie tapat negrib spelet, nu tad klusim par Krievijas talanttu kalvi un vel labi nopelnisim, lai kadu vietejo varetu nopirkt komandai

  +4 [+] [-]

, 2019-11-13 09:57, pirms 5 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Latvieši var droši iet uz citu līgu. Bet, ja pašiem nav naudas, tad labāk paklusējiet.
Ne jau latviešiem tas klubs vajadzīgs (ja neskaita dažus iesaistītos hokejistus). Ne jau latviešu interesēs klubu vada bijušais čekists un krievi naudu dod.

  -2 [+] [-]

, 2019-11-13 09:58, pirms 5 gadiem
Ulrihs rakstīja: Joprojām raudi, ka veļikuju deržavu prosraļi
Latviju

     [+] [-]

, 2019-11-13 09:59, pirms 5 gadiem
Ulrihs rakstīja: Ne jau latviešiem tas klubs vajadzīgs (ja neskaita dažus iesaistītos hokejistus). Ne jau latviešu interesēs klubu vada bijušais čekists un krievi naudu dod.
Kam tad, ja tur spēlē viens krievs?

  +8 [+] [-]

, 2019-11-13 10:01, pirms 5 gadiem
Mūsu pašu Švanenbergs, Fjodorovs, Bergmanis. Tāpat Kuldu palaida gar degunu. Nu joptv, kārtējo reizi atkārtošos, tad huļi LHF pasludina DR par izlases bāzes klubu? Man nav (drusku gan ir) pretenziju, ja tiek paņemts kāds kvalitatīvs leģis - krievs (noliekot pie malas nacionālās antipātijas), ok, vēl perspektīvs krievs (kā šis +/-), bet tie iepriekšēji divi bija cirka numurs. Neticu, ka DR ir veikuši skautingu VHL, kurā tikuši izpētīti, vot, ka tieši tās divas pabiras būs potenciāls papildinājums.

BĻin, mums Kulda (jaunākais) cik ilgi bija bez kluba, pagājušā sezonā nemaz tik slikti nespēlēja. Nē - paņem divus hļupikus.
Tagad, mums pašiem U20 vecuma džeki ir ar labu potenciālu - iespēlē tos. iedod tam Švanenbergam uzkaplēt, kamēr Dārziņš satraumējies, iedod iespēju vairākumā. Viņš to tā punkta, vismaz, MHL bez apstādināšanas var ielikt tuvajā stūrī.

Bet nē - borē bāzes klubu un paņem kārtējo.

  +8 [+] [-]

, 2019-11-13 10:04, pirms 5 gadiem
Varēja labāk Švanenbergam, Fjodorovam, Zabusovam iedot uzspēlēt vadošās vijoles, nejau ņēmuši krieveļus.

     [+] [-]

, 2019-11-13 10:04, pirms 5 gadiem
zata rakstīja: Mūsu pašu Švanenbergs, Fjodorovs, Bergmanis. Tāpat Kuldu palaida gar degunu. Nu joptv, kārtējo reizi atkārtošos, tad huļi LHF pasludina DR par izlases bāzes klubu? Man nav (drusku gan ir) pretenziju, ja tiek paņemts kāds kvalitatīvs leģis - krievs (noliekot pie malas nacionālās antipātijas), ok, vēl perspektīvs krievs (kā šis +/-), bet tie iepriekšēji divi bija cirka numurs. Neticu, ka DR ir veikuši skautingu VHL, kurā tikuši izpētīti, vot, ka tieši tās divas pabiras būs potenciāls papildinājums.

BĻin, mums Kulda (jaunākais) cik ilgi bija bez kluba, pagājušā sezonā nemaz tik slikti nespēlēja. Nē - paņem divus hļupikus.
Tagad, mums pašiem U20 vecuma džeki ir ar labu potenciālu - iespēlē tos. iedod tam Švanenbergam uzkaplēt, kamēr Dārziņš satraumējies, iedod iespēju vairākumā. Viņš to tā punkta, vismaz, MHL bez apstādināšanas var ielikt tuvajā stūrī.

Bet nē - borē bāzes klubu un paņem kārtējo.
domāju naudas jautājums , lētāka prece !!!

  +2 [+] [-]

, 2019-11-13 10:05, pirms 5 gadiem
Jāsaka godīgi, neskatoties uz 5 gadu ieilgušo bezplayoff sēriju, visiem sū*iem, kas tikuši gāzti pāri faniem, līdz pat šīs sezonas pirmajām spēlēm, pie iespējas skatījos DR spēles, jo vienkārši patīk hokejs. Tagad, ir arī mans laiks pienācis, ka nav pat vēlme ieslēgt televīzoru. Bļin, kā viņi (DR) grib savākt uz arēnu skatītājus ar šādiem spēlētājiem? Kā darbojas viņu stratēģijas un mārketinga nodaļa? nedarbojas.

  +6 [+] [-]

, 2019-11-13 10:05, pirms 5 gadiem
Savicka mongoļu varza ne izlases bāzes klubs, fuņi ekstāzē lauž krēslus un pieprasa turpināt tādā garā.

     [+] [-]

, 2019-11-13 10:06, pirms 5 gadiem
kristaps26 rakstīja: domāju naudas jautājums , lētāka prece !!!
Neticu, ka Kulda jr. VHL saņem diži vairāk kā DR spētu piedāvāt. KHL ir minimālā alga, kura spēlētājam jāizmaksā + sezonai jau 2.5 mēneši tika aizvadīti

  -4 [+] [-]

, 2019-11-13 10:06, pirms 5 gadiem
Beidziet raudāt ņergas, ja tie čaļi būtu no Zviedrijas vsi Čehijas visi bļa aplaudetu . Idi...tu bars

  +2 [+] [-]

, 2019-11-13 10:06, pirms 5 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Kam tad, ja tur spēlē viens krievs?
Vispār mans jautājums jau ietvēra sevī atbildi... Lai gan īstenībā izbrīna, ka ir joprojām arī latvieši, ka šim "bāzes klubam" turpina sekot līdzi.
Un es saprotu, ka sovokam melot ir ierasta lieta, bet nu ne jau tik atklāti. Atverot kaut vai Dinamo lapu pie sastāva rāda, ka komandā ir jau 5 krievi un šis būs 6 tad.
Par pārejo atļaušoe

     [+] [-]

, 2019-11-13 10:06, pirms 5 gadiem
Nez šo ar uzreiz pirmajā spēlē mauks vairākumā?
Slēpts komentārs: Edyy5
Slēpts komentārs: Edyy5

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 10:09, pirms 5 gadiem
zata rakstīja: Jāsaka godīgi, neskatoties uz 5 gadu ieilgušo bezplayoff sēriju, visiem sū*iem, kas tikuši gāzti pāri faniem, līdz pat šīs sezonas pirmajām spēlēm, pie iespējas skatījos DR spēles, jo vienkārši patīk hokejs. Tagad, ir arī mans laiks pienācis, ka nav pat vēlme ieslēgt televīzoru. Bļin, kā viņi (DR) grib savākt uz arēnu skatītājus ar šādiem spēlētājiem? Kā darbojas viņu stratēģijas un mārketinga nodaļa? nedarbojas.
viss darbojas skolēni ekskursijā uz ģinamo labprāt brauc
pārējos ar varu nogādā izdalot ielūgumus
un protams ir arī tādi cieti fuņi, kas paši pērk biļetes un vēl iet!

  +2 [+] [-]

, 2019-11-13 10:10, pirms 5 gadiem
Bet viss jau loģiksi.
Naudu vajag, tad jādara...
Kur gan vēl krieviem dabūt spēles laiku, ja ne līgas švakākajā klubā? Vismaz pēc satstāva uz papīr stabili švakākajā...
Un tie atlikušie letiņi, kas vēl skraida, ieskaitot Meijveidīgos, kuri spēlē padsmit gadus... Tak nekur citur tādu naudu viņi ne tuvu nedabūs... tad nu spēlēs, kaut va, ja nosaukums būs kirilicā...

  +6 [+] [-]

, 2019-11-13 10:13, pirms 5 gadiem
Edyy5 rakstīja: Liekuļi jūs visi esat , krievi dod naudu un viņi vienmēr diktēs noteikumus , nepatīk tad skatieties nhl
Tak lai nedod... raudās tikai tie, kam tas ir bizness un tie pāris letiņu hokejisti, kuri nekur citur tādus līgumus ar tādu sniegumu nedabūs... sportiskā interese lielai daļai sen vairs nekāda... iedzert alu, iziet sabiedrībā, paskatīties kā izklaidi, paklausīties kā komentētāji murgo par iespējām un varēšanu... tas ir Šovs, tur sportiskā interese jau gadiem vairs nav...

  +2 [+] [-]

, 2019-11-13 10:13, pirms 5 gadiem
Raitcha rakstīja: Un tie atlikušie letiņi, kas vēl skraida, ieskaitot Meijveidīgos, kuri spēlē padsmit gadus...
Meija vairs neskraida, vnk vizinās

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 10:13, pirms 5 gadiem
Vareni!
Tālu nav tas brīdis, kad Rīgas ''Aklo zarnu'' puse spēlētāji ar roku uz sirds raus vaļā PaRašas (lasi-PSRS) himnu.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 10:13, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: viss darbojas skolēni ekskursijā uz ģinamo labprāt brauc
pārējos ar varu nogādā izdalot ielūgumus
un protams ir arī tādi cieti fuņi, kas paši pērk biļetes un vēl iet!
Tur jau tā lieta. Un tad lepojas, ka DR ir vidēji normāls apmeklējums uz citu KHL komandu fona.
Ne jau pateicoties komandai, bet skolniekiem

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 10:16, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: viss darbojas skolēni ekskursijā uz ģinamo labprāt brauc
pārējos ar varu nogādā izdalot ielūgumus
un protams ir arī tādi cieti fuņi, kas paši pērk biļetes un vēl iet!
Arī bez visa tā Rīgā atradīsies 3-7 tūkstoši visādi fuņveidīgie, kuriem pofig visādi principi, jo galvenais, lai ir maize un izpriecas.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 10:17, pirms 5 gadiem
zata rakstīja: Tur jau tā lieta. Un tad lepojas, ka DR ir vidēji normāls apmeklējums uz citu KHL komandu fona.
Ne jau pateicoties komandai, bet skolniekiem
Tur jau líderis ir FUNS, kurš regulāri lielās, ka DR ir lielāks apmeklējums par OHL.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 10:17, pirms 5 gadiem
zata rakstīja: Neticu, ka Kulda jr. VHL saņem diži vairāk kā DR spētu piedāvāt. KHL ir minimālā alga, kura spēlētājam jāizmaksā + sezonai jau 2.5 mēneši tika aizvadīti
Labakajos VHL klubos alga ir ap 120.000 rublu menesi. Nezinu cik tur rublis maksa, bet kaut kur ap 2000 eiro tas varetu but

  +2 [+] [-]

, 2019-11-13 10:23, pirms 5 gadiem
zata rakstīja: Tur jau tā lieta. Un tad lepojas, ka DR ir vidēji normāls apmeklējums uz citu KHL komandu fona.
Ne jau pateicoties komandai, bet skolniekiem
mazie spiedzēji vakar ģinamas fuņuklubu izkonkurēja vienā setā

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 10:28, pirms 5 gadiem
Edyy5 rakstīja: Kā krievs tā uzreiz psc hu..va , Biļalovs kad vilka visi sēdēja un applaudēja , vair jau tik liels krievs vairs nebija
biļalovs ir tatārs....

     [+] [-]

, 2019-11-13 10:28, pirms 5 gadiem
Pēc vakardienas spēles sev apsolīju vairs šī kluba spēles neskatīties, tas hokeja līmenis bija vienkārši VHL līmenis, Salavat izskatījās, ka spēlē uz fūgas. Tas Sedikovs līdzīgs Dzierkalam, tehnisks, bet tas Protapovičš baigi švaks bija. Te nu ir skaidrs, kāds ir kluba mērķis. Pietiek to cirku skatīties, reāli LAČ un VHL līmeņa kadri kaut ko sitās bez meistarības, bija kaifs skatīties, kā spēlēja Salavat 1.maiņa, kamēr Dinamo galvenais mērķis bija iemest ripu zonā, un tas, vai to pēc tam izcīna vai nē bija jau otršķirīgi

  +2 [+] [-]

, 2019-11-13 10:42, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arī bez visa tā Rīgā atradīsies 3-7 tūkstoši visādi fuņveidīgie, kuriem pofig visādi principi, jo galvenais, lai ir maize un izpriecas.
tik daudz nesalasīs, kas biļetes pirks dzīvojot pagrabā.
pat ar visiem skolēniem un ielūgumiem drīz apmeklējums kritīsies turpinoties tādam savickija menedžmentam un ģinamas zāģiem...

     [+] [-]

, 2019-11-13 10:45, pirms 5 gadiem
Neko nedos tā krievu spēlētāju ņemšana, domāju ir jāņem cits treneris, nu neiet Ankipānam!!!

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 10:47, pirms 5 gadiem
Krievus var jau ņemt tikai ne tik vārgus . Meistarīgus krievus mums neviens nedos

     [+] [-]

, 2019-11-13 10:49, pirms 5 gadiem
Labi,ka Dzintars sadzīvo ar čekistu.Ja ne tā,tad krikunovi un vorobjovi būtu pie Dinamo ruļļiem arī.
Bet,nu Krievijas jaunajiem spēlētājiem taču arī kaut vismaz šāda KHL skola ir laba.
Selekcionārs strādā,tālruņa numuri karsti .

     [+] [-]

, 2019-11-13 10:54, pirms 5 gadiem
saprastu, ja LV u-20 izlases plejerus ņemtu, pat ja komanda zaudē ir jēga nākotnē raugoties, bet tagad ja nebūs rezultāta tad man nebūs nekādas cieņas pret DR vadību.

     [+] [-]

, 2019-11-13 10:55, pirms 5 gadiem
striker rakstīja: Labi,ka Dzintars sadzīvo ar čekistu.Ja ne tā,tad krikunovi un vorobjovi būtu pie Dinamo ruļļiem arī.
Bet,nu Krievijas jaunajiem spēlētājiem taču arī kaut vismaz šāda KHL skola ir laba.
Selekcionārs strādā,tālruņa numuri karsti .
Selekcionars Dinamo ir .... Ankipans. Vinsh tachu izpilda ne tikai trenera pienakumus, bet ir ari kluba generalmenedzers. Uz diviem kresliem vienlaicigi nevar sedet. Un tadel gan klubs nevarigi spele, gan ari speletaju nav...

     [+] [-]

, 2019-11-13 10:56, pirms 5 gadiem
Edyy5 rakstīja: Liekuļi jūs visi esat , krievi dod naudu un viņi vienmēr diktēs noteikumus , nepatīk tad skatieties nhl
Kādreiz Dinamo spēles gaidiju ar nepacietību,tagad esmu aizmirsis,kad pēdējo reizi tās skatijos.

     [+] [-]

, 2019-11-13 10:56, pirms 5 gadiem
Čekas Jurim jādomā par to nākamā gada varētu atkal braukt lūgt naudu Maskavai takā viss saprotams

     [+] [-]

, 2019-11-13 10:59, pirms 5 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Jā. Izvēlējāties paši visu iznīcināt un būt atrauga.
Teica latvietis, kura dzīve ir sūds, bet pats uz Krieviju netiek, jo nekur nafig nav vajadzīgs.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-13 10:59, pirms 5 gadiem
O, beidzot Gāzu jurīša komanda top par to, kas pašam sirdī tuvs - krievu hokejistu bāzes klubs

     [+] [-]

, 2019-11-13 11:00, pirms 5 gadiem
heh rakstīja: saprastu, ja LV u-20 izlases plejerus ņemtu, pat ja komanda zaudē ir jēga nākotnē raugoties, bet tagad ja nebūs rezultāta tad man nebūs nekādas cieņas pret DR vadību.
Nu vai tad tu nezinaji, ka HK Riga Australija spele un Ankipans lidz turienei netiek. Bet ja bez ironijas HK Riga ir paris speletaji, ko varetu pameginat Dinamo. Sliktak tapat nebus, bet toties jaunajiem jauna spelu prakse augstakaja limeni

     [+] [-]

, 2019-11-13 11:00, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Selekcionars Dinamo ir .... Ankipans. Vinsh tachu izpilda ne tikai trenera pienakumus, bet ir ari kluba generalmenedzers. Uz diviem kresliem vienlaicigi nevar sedet. Un tadel gan klubs nevarigi spele, gan ari speletaju nav...
savickijs intervijā pateica, ka Ankipāns nav nekāds gm, bet savickija fuņu valde visu nosaka! Tu atkal sviestu dzen neviens gm nevarot būt gudrāks par savickiju

     [+] [-]

, 2019-11-13 11:06, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Selekcionars Dinamo ir .... Ankipans. Vinsh tachu izpilda ne tikai trenera pienakumus, bet ir ari kluba generalmenedzers. Uz diviem kresliem vienlaicigi nevar sedet. Un tadel gan klubs nevarigi spele, gan ari speletaju nav...
Kļūdies draugs.Ir,kam Krievijā ir daudz labāki sakari un pazīšanās.

     [+] [-]

, 2019-11-13 11:06, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: savickijs intervijā pateica, ka Ankipāns nav nekāds gm, bet savickija fuņu valde visu nosaka! Tu atkal sviestu dzen neviens gm nevarot būt gudrāks par savickiju
Savickim teniss tagad galva. Vinsh mums tagad galvenais tenisists valsti. Ar hokeju apdrsas, tagad Latvijas Tenisa Savienibas prezidents. Tur vismaz ir kas spele

     [+] [-]

, 2019-11-13 11:09, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Savickim teniss tagad galva. Vinsh mums tagad galvenais tenisists valsti. Ar hokeju apdrsas, tagad Latvijas Tenisa Savienibas prezidents. Tur vismaz ir kas spele
viņam teniss tik tagad uzradies? tu tak esi pļūtāzis

     [+] [-]

, 2019-11-13 11:11, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Savickim teniss tagad galva. Vinsh mums tagad galvenais tenisists valsti. Ar hokeju apdrsas, tagad Latvijas Tenisa Savienibas prezidents. Tur vismaz ir kas spele
Tak viņš tās Savienības prezidents jau ir gadus 10 ja ne vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 11:12, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Savickim teniss tagad galva. Vinsh mums tagad galvenais tenisists valsti. Ar hokeju apdrsas, tagad Latvijas Tenisa Savienibas prezidents. Tur vismaz ir kas spele
savickijs tenisa savienību vadīja jau tad , kad šis ģinamo nemaz nebija dzimis

     [+] [-]

, 2019-11-13 11:16, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: viņam teniss tik tagad uzradies? tu tak esi pļūtāzis
Cik atceros vairak par 20 gadiem. Bet ja kadreiz Dinamo speleja, bet tenisa praktiski nebija. Tad beidzamajos 5 gados ir teniss, bet Dinamo metajas pa ligas pagrabstavu.

  +3 [+] [-]

, 2019-11-13 11:18, pirms 5 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: Teica latvietis, kura dzīve ir sūds, bet pats uz Krieviju netiek, jo nekur nafig nav vajadzīgs.
Nu bet tipiski krievmīļiem - aizstāv savu dzimteni tupot sliktajos rietumos.
Harļiks jau tāds pats - pielūdz krieviju dzīvojot Holandē.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 11:19, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Cik atceros vairak par 20 gadiem. Bet ja kadreiz Dinamo speleja, bet tenisa praktiski nebija. Tad beidzamajos 5 gados ir teniss, bet Dinamo metajas pa ligas pagrabstavu.
3 TOP profesionāli tenisa spēlētāji 20+ gados ir teniss?
un ne jau pateicoties savickijam tie 3 tenisisti ir!

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 11:24, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: 3 TOP profesionāli tenisa spēlētāji 20+ gados ir teniss?
un ne jau pateicoties savickijam tie 3 tenisisti ir!
3 Top speletaji prieksh Latvijas ir loti pat daudz. Un ne beidzamajos 20 gados, bet beidzamajos 5 gados. Bet Dinamo beidzamos 5 gadus netiek PO. Vai nav jociga sakritiba.

     [+] [-]

, 2019-11-13 11:31, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: 3 Top speletaji prieksh Latvijas ir loti pat daudz. Un ne beidzamajos 20 gados, bet beidzamajos 5 gados. Bet Dinamo beidzamos 5 gadus netiek PO. Vai nav jociga sakritiba.
nekā jocīga, drīz paliks viena Ostapenko. Gulbis neticu , ka atgriezīs savu kādreizējo formu. Sevastova nezinu cik ilgi vēl spēlēs tādā līmenī, jau drīz 30...jaunajām Vismanei un Bārtonei vēl jāaug, puišiem nekas neredzas tuvumā. nav nekas spožs tenisā...

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 11:37, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nekā jocīga, drīz paliks viena Ostapenko. Gulbis neticu , ka atgriezīs savu kādreizējo formu. Sevastova nezinu cik ilgi vēl spēlēs tādā līmenī, jau drīz 30...jaunajām Vismanei un Bārtonei vēl jāaug, puišiem nekas neredzas tuvumā. nav nekas spožs tenisā...
Kamilla Bartone diezgan talantīga, potenciāli Top100 tenisiste. Un 17 gadi jau. Vismanei 19. Paskatīsimies, kā viņām klāsies.

     [+] [-]

, 2019-11-13 11:43, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kamilla Bartone diezgan talantīga, potenciāli Top100 tenisiste. Un 17 gadi jau. Vismanei 19. Paskatīsimies, kā viņām klāsies.
ja vismaz viena sasniegs TOP līmeni, tad vismaz ir cerība, ka Latvijas izlase Federācijas kausā nenoripos tik zemu kā Deivisa kausā. Sevastova vairs nespēlēs izlasē man liekas...

  +3 [+] [-]

, 2019-11-13 11:46, pirms 5 gadiem
Krievi iepludina "zaļos cilvēciņus" Ģinamā. Būs kā astoņdesmotajos. Teju visi krievi.Nākamais solis - krievu milicijas filiāli Rīgā.

  -3 [+] [-]

, 2019-11-13 11:50, pirms 5 gadiem
Beidzot ģinamo sāk veidot normālu Tihonova stila komandu. Nākamgad cīnīsies izslēgšanas spēlēs un gan jau viena maiņa ar latviešu spēlētājiem arī būs. Kā vecajos, labajos laikos.

     [+] [-]

, 2019-11-13 11:51, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: ja vismaz viena sasniegs TOP līmeni, tad vismaz ir cerība, ka Latvijas izlase Federācijas kausā nenoripos tik zemu kā Deivisa kausā. Sevastova vairs nespēlēs izlasē man liekas...
Var jau gadīties pēc pāris gadiem simtniekā būs pat 3 vai 4 mūsu tenisistes, tā ka Savickijs varēs sev spraust medāļus, lai gan viņa nopelns tajā nekāds...

  +5 [+] [-]

, 2019-11-13 11:54, pirms 5 gadiem
kastrolis rakstīja: Beidzot ģinamo sāk veidot normālu Tihonova stila komandu. Nākamgad cīnīsies izslēgšanas spēlēs un gan jau viena maiņa ar latviešu spēlētājiem arī būs. Kā vecajos, labajos laikos.
Vecajos jā. Bet kāpēc "labajos"? Desa no atejas papīra garšoja? Vai arī ar "Cīņu" patika atslaucīties?

  +3 [+] [-]

, 2019-11-13 11:59, pirms 5 gadiem
ST2 rakstīja: Vecajos jā. Bet kāpēc "labajos"? Desa no atejas papīra garšoja? Vai arī ar "Cīņu" patika atslaucīties?
tāpat vateņi plātās kā gagarins tika uzsperts kosmosā 1961. gadā pirms to izdarīja pendosi. Bet pirmais havajpapīra stanoks padumjajā palaists 1969. gadā. Tādas ir viņu prioritātes - aptirsušies, bet vareni!

     [+] [-]

, 2019-11-13 12:00, pirms 5 gadiem
ST2 rakstīja: Vecajos jā. Bet kāpēc "labajos"? Desa no atejas papīra garšoja? Vai arī ar "Cīņu" patika atslaucīties?
Artēmijs saka, ka viss ir ok kamēr nav parādījušies melnie.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 12:19, pirms 5 gadiem
Izskatās ka hokeja funkcionāriem iepaticies piespiedu sekss ar kremliniem, jau paši guļās apakšā.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 12:28, pirms 5 gadiem
Nekas funistiem perņakiem ar vairākiem profiliem un skolniekiem nospļauties,kas spēlē ģinamo viņu pēc tur latvieši vispār var nespēlēt.Un tas vaņku klubs esot bāzes klubs.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 12:36, pirms 5 gadiem
Visādus mongoļu āānusus savāc,bet no savējiem atbrīvojas
,izlases bāzes klubs

https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...

  -4 [+] [-]

, 2019-11-13 12:41, pirms 5 gadiem
Komentāru sadaļa ir daudz lielāks cirks par DR vadību.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 12:44, pirms 5 gadiem
Sers f rakstīja: Visādus mongoļu āānusus savāc,bet no savējiem atbrīvojas
,izlases bāzes klubs

https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/kluba-zinas/partrauktas-ligumattiecibas-ar-frenku-razgalu
Ja Razgals ir vājāks par šiem, krieviem, kādēļ paturēt?
Siltumnīcas aizstāvji vairojas. Tu arī pievienojies siltumnīcas veidošanas aizstāvjiem. Es atbalstu ka latviešiem ir jāizcīna vieta sastāvā. Razgals arī OHL spēlē, kuru redzēju klātienē, ne ar ko īpašu neizcēlās.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 12:45, pirms 5 gadiem
Malacis Razgals, ka aiztinās prom.

     [+] [-]

, 2019-11-13 12:50, pirms 5 gadiem
Latvijas hokeja izlases purvu pametis Frenks Razgals.

     [+] [-]

, 2019-11-13 12:53, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: joprojām neesi vēl no korķa nokāpis?
par kādu pārdošanu runā? visi krieveļi uz ģinamo iedoti īrē, tāpat kā Biļalovs pagājušā sezonā, pēc sezonas ja būs vajadzīgi , tad viņus paņems atpakaļ. viss ģinamas bizness ir dabūt koferi no kremļa spēlēšanai krievu līgā. kremlis dod naudu un saka ko darīt . savickijs pakalpīgi visu dara, ko liek!
p.s. ģinamo pat Indraši nepārdeva, bet nomarinēja ģinamkā līdz 27 gadiem, kad šis kļuva par brīvo aģentu un aizgāja prom uzreiz...
Ka var nomarinēt,ja negrib?

     [+] [-]

, 2019-11-13 12:56, pirms 5 gadiem
R. I. P. DR

     [+] [-]

, 2019-11-13 13:02, pirms 5 gadiem
Dinamo paliek pavisam uta ins

  -2 [+] [-]

, 2019-11-13 13:04, pirms 5 gadiem
Frenks Razgals. Laba līmeņa kapātājs no viņa nesanāk, tad jābūt rezultatīvam. KHL 74 spēlēs 3+4. Pēdējās 2 sezonās 37 spēles 0+2.

     [+] [-]

, 2019-11-13 13:18, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Nekas funistiem perņakiem ar vairākiem profiliem un skolniekiem nospļauties,kas spēlē ģinamo viņu pēc tur latvieši vispār var nespēlēt.Un tas vaņku klubs esot bāzes klubs.
Tas bāzes kluba nosaukums tika sashēmots LHF, lai varētu nokāst naudu priekš Rīgas ''Aklām zarnām'' no valsts budžeta.
Un nekas vairāk.

     [+] [-]

, 2019-11-13 13:27, pirms 5 gadiem
Traģikomēdija var turpināties. Joprojām aktuāls jautājums, par krievu kritisko masu komandā, pie kuras patriotiskie fuņi izvēlētos novērsties no komandas, un vai tāda vispār pastāv. Šādi turpinoties sauklis, ka mūsu latviešu puikas sit krievus (nu kvai katru desmito maču), nemaz vairs ne tik tālā nākotnē nebūs īsti korekts.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 13:29, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Traģikomēdija var turpināties. Joprojām aktuāls jautājums, par krievu kritisko masu komandā, pie kuras patriotiskie fuņi izvēlētos novērsties no komandas, un vai tāda vispār pastāv. Šādi turpinoties sauklis, ka mūsu latviešu puikas sit krievus (nu kvai katru desmito maču), nemaz vairs ne tik tālā nākotnē nebūs īsti korekts.
Nav tādas ''kritiskās masas'', la fuņi novērstos no Rīgas ''Aklajām zarnām'', jo no viņiemvienmēr tiks atrasta atrunas par šī krievu projekta nepieciešamību LV hokejam.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 13:34, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Traģikomēdija var turpināties. Joprojām aktuāls jautājums, par krievu kritisko masu komandā, pie kuras patriotiskie fuņi izvēlētos novērsties no komandas, un vai tāda vispār pastāv. Šādi turpinoties sauklis, ka mūsu latviešu puikas sit krievus (nu kvai katru desmito maču), nemaz vairs ne tik tālā nākotnē nebūs īsti korekts.
Kopš kura laika klubu komandās ir svarīga spēlētāju nacionalitāte?vai tas ir svaīgi Eiropā?Zamerikā?Krievijā?nekur !!!tik pāris jampampiņi SC cepas par to!un ticu,ka tādus pat pajolīšus var arast jebkurā sabiedrībā-gan RUS ,gan GER gan jebkur citur!un protams,ka ari latviešu sabiedrībā bez tādiem neiztikt

     [+] [-]

, 2019-11-13 13:35, pirms 5 gadiem
Trakākais,ka tuvojas kaut kāda liela apokalipse!!!masveidā visi,kas vēl nesen norēja RD par siltumnīcu,tagad aptirsdamies bļauj,jo redz vairs nav siltumnīca!!

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 13:48, pirms 5 gadiem
ST2 rakstīja: Vecajos jā. Bet kāpēc "labajos"? Desa no atejas papīra garšoja? Vai arī ar "Cīņu" patika atslaucīties?
Tev gan sūdīga bērnībaman bija desa kā desa,bija viena,kas tādā neforšā papirā bija ietīta,bet lai būtu desa no papīra-to nu gan neesmu piedzīvojisun par tualetes papīru atkal jau-manā bērnībā bija normāls tualetes papīrs
un tagad pats nepatīkamākais tev-manā bērnībā visi bērnu pulciņi,treniņi bija bezmaksastā ka,kā redzi,nebija nemaz tik sūdīgi tie laikibet nu ja tev bija slikti-izsaku Tev līdzjūtību

     [+] [-]

, 2019-11-13 13:56, pirms 5 gadiem
Kā Jūs nesaprotat, ka kremlis maksā Savickim un Q, lai gansi nebūtu augstāk par priekšpēdējo vietu līgā!
Līdz ar, to, ko saimnieks vēlās, tad tas spēlē tajā klubā! 😎

     [+] [-]

, 2019-11-13 13:58, pirms 5 gadiem
Izskatā ka RD par prieku nefuņiem pamazām tiešām pārvērtīsies par Rīgā bāzētu krievu hokeja klubu. Un domājams ka ar to vietējā SC kritiskā masa varēs priecāties par to ka RD vairs netraucēs Latvijas hokeja attīstībai - latviešu hokejisti tur nespēlēs, latviešu investori neinvestēs, latviešu skatītāji neapmeklēs. Par strauju Latvijas hokeja attīstību, sveiks lai dzīvo!

     [+] [-]

, 2019-11-13 14:09, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Kopš kura laika klubu komandās ir svarīga spēlētāju nacionalitāte?vai tas ir svaīgi Eiropā?Zamerikā?Krievijā?nekur !!!tik pāris jampampiņi SC cepas par to!un ticu,ka tādus pat pajolīšus var arast jebkurā sabiedrībā-gan RUS ,gan GER gan jebkur citur!un protams,ka ari latviešu sabiedrībā bez tādiem neiztikt
Viss pareizi, bet tad es tev atbildēšu ar pretjautājumu - cik klubi Eiropā, Ziemeļamerikā sevi sauc par izlases bāzes klubiem. Nu vismaz tajā Eiropas daļā, kas neatrodas postsovjetu telpā. Cik klubi Eiropā u Ziemeļamerikā pie savas dibināšanas (Rd gadījumā, laikam korektāk būtu teikt atjaunošanas) skaļi paziņo, ka konkrētas nacionalitātes spēlētāji tur nekad nespēlēs. Es taču laikam to nenosapņoju ne, ka sākotnēji šāds uzstādījums bija? Un tajā brīdī tas arī visiem šķita pašsaprotami. Visa šī reakcija jau arī ir kā sekas kluba darbībām. Vai kāds viņiem lika teikt, ka krievi te nespēlēs, ka šis ir bāzes klubs, ka galvenais mērķis ir sagatavot spēlētājus izlasei utt., un tad rīkoties tieši pretēji saviem vārdiem. Tur jau arī ir tā traģikomēdija par kritisko masu pieminēju, jo fuņi jau kā reiz ir tie, kas deklamē patriotiskās frāzes un nemilestību pret krieviem šī kluba kontekstā.. ja ne viss šis kluba vadības un atsevišķu fanu ķīselis, tad arī šādi jautājumi nerastos

     [+] [-]

, 2019-11-13 14:21, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Viss pareizi, bet tad es tev atbildēšu ar pretjautājumu - cik klubi Eiropā, Ziemeļamerikā sevi sauc par izlases bāzes klubiem. Nu vismaz tajā Eiropas daļā, kas neatrodas postsovjetu telpā. Cik klubi Eiropā u Ziemeļamerikā pie savas dibināšanas (Rd gadījumā, laikam korektāk būtu teikt atjaunošanas) skaļi paziņo, ka konkrētas nacionalitātes spēlētāji tur nekad nespēlēs. Es taču laikam to nenosapņoju ne, ka sākotnēji šāds uzstādījums bija? Un tajā brīdī tas arī visiem šķita pašsaprotami. Visa šī reakcija jau arī ir kā sekas kluba darbībām. Vai kāds viņiem lika teikt, ka krievi te nespēlēs, ka šis ir bāzes klubs, ka galvenais mērķis ir sagatavot spēlētājus izlasei utt., un tad rīkoties tieši pretēji saviem vārdiem. Tur jau arī ir tā traģikomēdija par kritisko masu pieminēju, jo fuņi jau kā reiz ir tie, kas deklamē patriotiskās frāzes un nemilestību pret krieviem šī kluba kontekstā.. ja ne viss šis kluba vadības un atsevišķu fanu ķīselis, tad arī šādi jautājumi nerastos
bāzes klubs nebūt nenozīmē,ka tur jāspēlē visai izlasei!tādā veidā tieši tiek radīta siltumnīca!!RD dod iespējuizsistiem tiem latviešu hokejistiem,kas va un grib ,kas iestrigušu kaut kādās amatieru līgās!visspilgtākais piemērs ir Kalniņš!!Tas pats Batņa,Marenis,tagad ari kaut vai Mamčičs...
un te nu mēs nonākam pie tā,ka lai šie spēlētāji vrētu augt meistarībā,viņiem ir vajadzīgi strādāt griboši partneri ar kaut kādām prasmēm,kas atbilst KHL čempim...
par krieviem-no sākuma atceros,bija runas,ka krievus it kā neņems RD,lai nekropļotu Krievijas spēlētāju tirgu!nekādu tklātu uzstādījumu nekad nebija!
personiski es vienmēr esmu iestājies par to,ka lai uzlabotu darba intensitāti treniņos,komandā vajag pāris krievu no kādas muhosranskas,jo viņiem mentalitāte cita..kaut vai Podziņa piemērs-atceros,ka nekautrējās izkauties ar augumā lielāku pretinieku par rupjību!kamēr visusmēra latviešu hokejists nokārtu galvu griež muguru rupeklim...
nav jau kam citam ari spēlēt RD,jo visi labākie jau laicīgi brauc uz ZA..RD spēlē tie ,kas paliek Latvijā...
sauklis par bāzes klubu domāju ir radīts finansiālu labumu gūšanai vai ari juridiski nepieciešams,lai nesanāk šmuce kā pagājušo gadu ar Mareni!

     [+] [-]

, 2019-11-13 14:25, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Tev gan sūdīga bērnībaman bija desa kā desa,bija viena,kas tādā neforšā papirā bija ietīta,bet lai būtu desa no papīra-to nu gan neesmu piedzīvojisun par tualetes papīru atkal jau-manā bērnībā bija normāls tualetes papīrs
un tagad pats nepatīkamākais tev-manā bērnībā visi bērnu pulciņi,treniņi bija bezmaksastā ka,kā redzi,nebija nemaz tik sūdīgi tie laikibet nu ja tev bija slikti-izsaku Tev līdzjūtību
Es gan esmu deviņdesmito bērns, bet viena no agrajām bērnības atmiņām ir, ka pat tad normāla tualetes papīra nebija norma, un, ja bija, tad viņš stipri neatšķīrās no tās avīzes uz deviņdesmito beigām sāka pamazām parādīties kas tāds, ko uzskatām par pašsaprotamu šodien. Tu gan laikam baigais buržujs padomija biji, tev visa bija un bija super, kamēr pārējiem parastajiem darbaļaudīm bija jāstāv garās rindās pat pēc kartona tualetes papīra bet tā, vispār baigais ciniķis esi, zini tač, ka daudziem tajā laikā spoži negāja (neiet arī tagad, par to nav stāsts), bet tu lepni stāsti, cik tev bija labi un nievājoši izsaki līdzjūtību, kam tik labi negāja.

     [+] [-]

, 2019-11-13 14:32, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Es gan esmu deviņdesmito bērns, bet viena no agrajām bērnības atmiņām ir, ka pat tad normāla tualetes papīra nebija norma, un, ja bija, tad viņš stipri neatšķīrās no tās avīzes uz deviņdesmito beigām sāka pamazām parādīties kas tāds, ko uzskatām par pašsaprotamu šodien. Tu gan laikam baigais buržujs padomija biji, tev visa bija un bija super, kamēr pārējiem parastajiem darbaļaudīm bija jāstāv garās rindās pat pēc kartona tualetes papīra bet tā, vispār baigais ciniķis esi, zini tač, ka daudziem tajā laikā spoži negāja (neiet arī tagad, par to nav stāsts), bet tu lepni stāsti, cik tev bija labi un nievājoši izsaki līdzjūtību, kam tik labi negāja.
internetā ir pilns ar foto ar tukšiem un pustukšiem veikalu plauktiem, katrs pats to var atrast un pārbaudīt, stāsti par slikto šodienu un lielisko psrs ir plika tiršana, ja skatās no iespēju viedokļa, es pat tur neredzu vietu diskusijai, es zinu ko nozīmē stāvēt pēc maizes rindā pa puspilsētu ar lielu iespēju ka tā arī pie maizes netiksi

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 14:33, pirms 5 gadiem
Drīz tikai vietējie vatniki ies uz dinamo spēlēm..

     [+] [-]

, 2019-11-13 14:39, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Es gan esmu deviņdesmito bērns, bet viena no agrajām bērnības atmiņām ir, ka pat tad normāla tualetes papīra nebija norma, un, ja bija, tad viņš stipri neatšķīrās no tās avīzes uz deviņdesmito beigām sāka pamazām parādīties kas tāds, ko uzskatām par pašsaprotamu šodien. Tu gan laikam baigais buržujs padomija biji, tev visa bija un bija super, kamēr pārējiem parastajiem darbaļaudīm bija jāstāv garās rindās pat pēc kartona tualetes papīra bet tā, vispār baigais ciniķis esi, zini tač, ka daudziem tajā laikā spoži negāja (neiet arī tagad, par to nav stāsts), bet tu lepni stāsti, cik tev bija labi un nievājoši izsaki līdzjūtību, kam tik labi negāja.
Nu ja,ja man 90tie jāatceas,tad pat taloni bijaun 80to beigās ari bija,bet tad jau PSRS juka pa vīlēm ārā..tad ari tukšie plaukti bija..
par buržuju tu gan nevietā pateici-man visi radi apkāt bijā strādnieki dažādās profesijās!tikai viņi tiešām strādāja,nevis šnabi bezjēgā dzēra un nīdēja!pa vasarām uz laukiem baucām strādāt-tāda,ka ēst nebūtu ko,vispār iedomāties nespēju!!!
par cinismu-tad jau pati ari esi ciniķe,jo atzīsti,ka daudziem cilvēkiem šodien maigi sakot nav salda tā dzīve,bet tai pat laikā slavē šodienas iekārtu
vau saderēt,ka lielākā daļa te rakstošie par PSRS raudātāji to PSRS pat piedzīvojuši nav,vadās tik no propagandas stāstītā,tāpēc ari ieņirdzu

     [+] [-]

, 2019-11-13 14:41, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: bāzes klubs nebūt nenozīmē,ka tur jāspēlē visai izlasei!tādā veidā tieši tiek radīta siltumnīca!!RD dod iespējuizsistiem tiem latviešu hokejistiem,kas va un grib ,kas iestrigušu kaut kādās amatieru līgās!visspilgtākais piemērs ir Kalniņš!!Tas pats Batņa,Marenis,tagad ari kaut vai Mamčičs...
un te nu mēs nonākam pie tā,ka lai šie spēlētāji vrētu augt meistarībā,viņiem ir vajadzīgi strādāt griboši partneri ar kaut kādām prasmēm,kas atbilst KHL čempim...
par krieviem-no sākuma atceros,bija runas,ka krievus it kā neņems RD,lai nekropļotu Krievijas spēlētāju tirgu!nekādu tklātu uzstādījumu nekad nebija!
personiski es vienmēr esmu iestājies par to,ka lai uzlabotu darba intensitāti treniņos,komandā vajag pāris krievu no kādas muhosranskas,jo viņiem mentalitāte cita..kaut vai Podziņa piemērs-atceros,ka nekautrējās izkauties ar augumā lielāku pretinieku par rupjību!kamēr visusmēra latviešu hokejists nokārtu galvu griež muguru rupeklim...
nav jau kam citam ari spēlēt RD,jo visi labākie jau laicīgi brauc uz ZA..RD spēlē tie ,kas paliek Latvijā...
sauklis par bāzes klubu domāju ir radīts finansiālu labumu gūšanai vai ari juridiski nepieciešams,lai nesanāk šmuce kā pagājušo gadu ar Mareni!
Es teikšu godīgi, ka praktiski nesekoju līdz tam, kas notiek, tik cik kādu virsrakstu SC izlasu, bet cik esmu sapratusi, tad šogad HK Rīga gana labi spēlē un tur būtu labi pašu jaunie, kurus iespēlēt lielajā klubā, bet tā vietā tiek ņemti jaunie krievi, nu neiet tas nekādi kopā ar liriku no kluba vadības puses. Ja būtu daži pieredzējuši krievi, kas var iedot sportisko niknumu mūsējiem, un nebūtu visas tās padumas runas no kluba vadības, domāju, ka nepamierinato būtu daudz mazāk. Bet te jau sanāk, ka mūsu jauno vietā tiek dota iespēja jaunajiem krieviem, kuri savos klubos nav īsti vajadzīgi... Bet, ja nopietni, tad īstenībā jau man vienalga, bet reiz pa reizei jau kkas te jāiesmird, lai neizietu no aprites

     [+] [-]

, 2019-11-13 14:43, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: internetā ir pilns ar foto ar tukšiem un pustukšiem veikalu plauktiem, katrs pats to var atrast un pārbaudīt, stāsti par slikto šodienu un lielisko psrs ir plika tiršana, ja skatās no iespēju viedokļa, es pat tur neredzu vietu diskusijai, es zinu ko nozīmē stāvēt pēc maizes rindā pa puspilsētu ar lielu iespēju ka tā arī pie maizes netiksi
man liekas,ka esi jaunāks par mani,tā ka tā stāvēšana arētu būt PSRS sabrukuma laiks..tad jau ari Latviju var gānīt tik pat labi par taloniem haosu 90to sākumā
pie tam,zinot,no kurienes esi varu droši teikt,ka maizes trūka visvairāk tāpēc,ka paši cilvēki ar maizi lopus baroja!!!Es pats to laukos esmu uz savas ādas piedzīvojis
vēlreiz varu pateikt-ja es šodien salīdzinu savu vecāku alguun cenas veikalos ar šodienas cenām,tad lai līdzīgi būtu nodrošināts,man tuvu pie 2000 būtu jāpelna mēnesī!un strādājot 160 stundas,nevis 250,kā te daži celtnieki lielās...

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 14:47, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Es teikšu godīgi, ka praktiski nesekoju līdz tam, kas notiek, tik cik kādu virsrakstu SC izlasu, bet cik esmu sapratusi, tad šogad HK Rīga gana labi spēlē un tur būtu labi pašu jaunie, kurus iespēlēt lielajā klubā, bet tā vietā tiek ņemti jaunie krievi, nu neiet tas nekādi kopā ar liriku no kluba vadības puses. Ja būtu daži pieredzējuši krievi, kas var iedot sportisko niknumu mūsējiem, un nebūtu visas tās padumas runas no kluba vadības, domāju, ka nepamierinato būtu daudz mazāk. Bet te jau sanāk, ka mūsu jauno vietā tiek dota iespēja jaunajiem krieviem, kuri savos klubos nav īsti vajadzīgi... Bet, ja nopietni, tad īstenībā jau man vienalga, bet reiz pa reizei jau kkas te jāiesmird, lai neizietu no aprites
tie jaunie puikas vēl nav gatavi spēlēt KHL!viņiem ir jāspēlē,nevis beņķis jādeldē!lai gan kaut vai par to pašu Vori-noteikti vajadzētu viņu piesaistīt treniņproceša un varbūt kādā mājas spēlē uz laukuma palaist..
principā es piekrītu,ka pietrūkst īsta farma,par to nav runas,tas ada bardaku...
man vairāk jautājums,kāpēc pirmssezonā māžojas ar Gudiju,tiem zviedriem??tak hokeja sabiedrībā labi zinām skas ir kas...Tās AHL viduvējības par milzīgām naudām ari nav vajadzības-ti paši krieveļi,kas tagad nebūs sliktāki!!man nav pretenziju pret krieviem

     [+] [-]

, 2019-11-13 14:48, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Es teikšu godīgi, ka praktiski nesekoju līdz tam, kas notiek, tik cik kādu virsrakstu SC izlasu, bet cik esmu sapratusi, tad šogad HK Rīga gana labi spēlē un tur būtu labi pašu jaunie, kurus iespēlēt lielajā klubā, bet tā vietā tiek ņemti jaunie krievi, nu neiet tas nekādi kopā ar liriku no kluba vadības puses. Ja būtu daži pieredzējuši krievi, kas var iedot sportisko niknumu mūsējiem, un nebūtu visas tās padumas runas no kluba vadības, domāju, ka nepamierinato būtu daudz mazāk. Bet te jau sanāk, ka mūsu jauno vietā tiek dota iespēja jaunajiem krieviem, kuri savos klubos nav īsti vajadzīgi... Bet, ja nopietni, tad īstenībā jau man vienalga, bet reiz pa reizei jau kkas te jāiesmird, lai neizietu no aprites
nu jā,Savickis ietaupa uz preses sekretāra algu,pats bāžas visur runātbet dotību runāt ta navpar to es Tev 100 punkti piekrītu

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 14:48, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: bāzes klubs nebūt nenozīmē,ka tur jāspēlē visai izlasei!tādā veidā tieši tiek radīta siltumnīca!!RD dod iespējuizsistiem tiem latviešu hokejistiem,kas va un grib ,kas iestrigušu kaut kādās amatieru līgās!visspilgtākais piemērs ir Kalniņš!!Tas pats Batņa,Marenis,tagad ari kaut vai Mamčičs...
un te nu mēs nonākam pie tā,ka lai šie spēlētāji vrētu augt meistarībā,viņiem ir vajadzīgi strādāt griboši partneri ar kaut kādām prasmēm,kas atbilst KHL čempim...
par krieviem-no sākuma atceros,bija runas,ka krievus it kā neņems RD,lai nekropļotu Krievijas spēlētāju tirgu!nekādu tklātu uzstādījumu nekad nebija!
personiski es vienmēr esmu iestājies par to,ka lai uzlabotu darba intensitāti treniņos,komandā vajag pāris krievu no kādas muhosranskas,jo viņiem mentalitāte cita..kaut vai Podziņa piemērs-atceros,ka nekautrējās izkauties ar augumā lielāku pretinieku par rupjību!kamēr visusmēra latviešu hokejists nokārtu galvu griež muguru rupeklim...
nav jau kam citam ari spēlēt RD,jo visi labākie jau laicīgi brauc uz ZA..RD spēlē tie ,kas paliek Latvijā...
sauklis par bāzes klubu domāju ir radīts finansiālu labumu gūšanai vai ari juridiski nepieciešams,lai nesanāk šmuce kā pagājušo gadu ar Mareni!
Kalniņš nebūt nav tas labākais piemērs.
Citāts no intervijas: "“Rīgas “Dinamo” pirms diviem gadiem līdz maija sākumam vajadzēja likt galdā jebkādu piedāvājumu, kas nenotika. 1. maijā man piezvanīja aģents un teica, ka esmu brīvais aģents. Es viņam teicu, ka spēlēšu “Jokerit” arī par mazākiem līdzekļiem nekā “Dinamo”, bet aģents atbildēja, ka grūti saņemt mazāku algu,” par aiziešanu no Rīgas “Dinamo” pastāstīja Kalniņš. "

Mamčičs, kurš nemaz sastāvā netiek? Izlases bāzes kluba statuss Ģinamkai ir tikai un vienīgi finanšu apgūšanai no LHF, nevis izlases kandidātu audzināšanai, tā kā principā tas ir apendicīts Latvijas hokejam.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-13 14:51, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Es gan esmu deviņdesmito bērns, bet viena no agrajām bērnības atmiņām ir, ka pat tad normāla tualetes papīra nebija norma, un, ja bija, tad viņš stipri neatšķīrās no tās avīzes uz deviņdesmito beigām sāka pamazām parādīties kas tāds, ko uzskatām par pašsaprotamu šodien. Tu gan laikam baigais buržujs padomija biji, tev visa bija un bija super, kamēr pārējiem parastajiem darbaļaudīm bija jāstāv garās rindās pat pēc kartona tualetes papīra bet tā, vispār baigais ciniķis esi, zini tač, ka daudziem tajā laikā spoži negāja (neiet arī tagad, par to nav stāsts), bet tu lepni stāsti, cik tev bija labi un nievājoši izsaki līdzjūtību, kam tik labi negāja.
Nekad neaizmirsīšu, ka 80-t0 gadu vidū regulāri braucām uz Lietuvu pēc desām.
Neskatoties uz to, ka katru dienu no Liepājas Maskavas virzienā aizgāja vairāki vagoni ar gaļas produkciju no Liepājas gaļas kombināta.
Tikai pilnīgi debīliķi, vai bijušie PSKP un VĻKJS funkcionāri var apgalvot, ka PSRS laikos bija forša dzīve.
Protams, arī dažādi parazīti, kuri dzīvoja uz valsts rēķina.

     [+] [-]

, 2019-11-13 14:55, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Nu ja,ja man 90tie jāatceas,tad pat taloni bijaun 80to beigās ari bija,bet tad jau PSRS juka pa vīlēm ārā..tad ari tukšie plaukti bija..
par buržuju tu gan nevietā pateici-man visi radi apkāt bijā strādnieki dažādās profesijās!tikai viņi tiešām strādāja,nevis šnabi bezjēgā dzēra un nīdēja!pa vasarām uz laukiem baucām strādāt-tāda,ka ēst nebūtu ko,vispār iedomāties nespēju!!!
par cinismu-tad jau pati ari esi ciniķe,jo atzīsti,ka daudziem cilvēkiem šodien maigi sakot nav salda tā dzīve,bet tai pat laikā slavē šodienas iekārtu
vau saderēt,ka lielākā daļa te rakstošie par PSRS raudātāji to PSRS pat piedzīvojuši nav,vadās tik no propagandas stāstītā,tāpēc ari ieņirdzu
Kur es slavēju šodienas iekārtu? Konkrēti lūdzu tas, ka es saku, ka toreiz daudz kas bija absurdi (kas galu galā arī noveda pie loģiskās jaukšanas pa vīlēm), nenozīmē, ka slavēju to, kas notiek šodien. Šodien daudz kas ir dirsā kā pie mums, tā pasaulē vispār un gan jau tas tuvākā vai tālākā nākotnē atkal novedīs pie kkādas jaukšanas pa vīlēm, bet iespēju gan ir vairāk un, kamēr ir apņēmība, galva uz pleciem un/vai rokas neaug no sirds, tad vari mainīt savu dzīvi pa 180%, tik reizes, cik gribi un tur, kur gribi. Vai tas ir labi, vai slikti katrs var spriest personīgi, bet milzīga brīvība gan tā ir.
Tā pat arī teksts par tavejiem, kas strādāja, nevis dzēra un tāpēc viņiem viss bija - tiešām gribi teikt, ka tajos laikos visi tiem, kam grūti gāja bija alkaši un slaisti, jo vismaz tā tas izskatās pēc tava teksta. Es teiktu, ka tas ir vēl lielāks cinisms par iepriekšējo

     [+] [-]

, 2019-11-13 14:56, pirms 5 gadiem
Kasparens rakstīja: Kalniņš nebūt nav tas labākais piemērs.
Citāts no intervijas: "“Rīgas “Dinamo” pirms diviem gadiem līdz maija sākumam vajadzēja likt galdā jebkādu piedāvājumu, kas nenotika. 1. maijā man piezvanīja aģents un teica, ka esmu brīvais aģents. Es viņam teicu, ka spēlēšu “Jokerit” arī par mazākiem līdzekļiem nekā “Dinamo”, bet aģents atbildēja, ka grūti saņemt mazāku algu,” par aiziešanu no Rīgas “Dinamo” pastāstīja Kalniņš. "

Mamčičs, kurš nemaz sastāvā netiek? Izlases bāzes kluba statuss Ģinamkai ir tikai un vienīgi finanšu apgūšanai no LHF, nevis izlases kandidātu audzināšanai, tā kā principā tas ir apendicīts Latvijas hokejam.
papapa!!ko tad es teicu par bāzes kluba statusu?kaut ko citu?tak ja nav ko teikt,tak vismaz netirs!
Mamčics RD sastāvā netiek?skatoties spēles es gan dzirdu,ka viņš tiek laukumā!un kur būtu Mamčičs ja ne RD?Liepājā!domāju,jūti starpību,Kalniņš ar līdz KHL vadošam klubam netiktu...

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 14:58, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekad neaizmirsīšu, ka 80-t0 gadu vidū regulāri braucām uz Lietuvu pēc desām.
Neskatoties uz to, ka katru dienu no Liepājas Maskavas virzienā aizgāja vairāki vagoni ar gaļas produkciju no Liepājas gaļas kombināta.
Tikai pilnīgi debīliķi, vai bijušie PSKP un VĻKJS funkcionāri var apgalvot, ka PSRS laikos bija forša dzīve.
Protams, arī dažādi parazīti, kuri dzīvoja uz valsts rēķina.
zinot,ka esi laucinieks,tad man jābrīnās,nafig tev pēc desām bija jābrauc?vecāki dzērāji vai sliņķi?man laukos bija gan desas,gan medus,gan gaļa,gan olas gan viss pārējais...tātad paliek jautājums,cik slinki vai parazītiski bija Tavi vecāki!ja ir tā,kā Tu saki par braukāšanu uz leišiem

     [+] [-]

, 2019-11-13 14:58, pirms 5 gadiem
+ vakar vienu pierīgas hokeja sporta skolu teju ar varu aizdzina skatītīties "lielo hokeju". Par velti, protams. Labi tur sīkie,- nezin, ka Sogaz 12% akciju pieder putlera māsīcas dēlam u.t.t. u.tml., bet, ka vecāki ar sajūsmu ierij šādu "haļavu", tas gan bija pārsteigums.

     [+] [-]

, 2019-11-13 14:59, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Nu ja,ja man 90tie jāatceas,tad pat taloni bijaun 80to beigās ari bija,bet tad jau PSRS juka pa vīlēm ārā..tad ari tukšie plaukti bija..
par buržuju tu gan nevietā pateici-man visi radi apkāt bijā strādnieki dažādās profesijās!tikai viņi tiešām strādāja,nevis šnabi bezjēgā dzēra un nīdēja!pa vasarām uz laukiem baucām strādāt-tāda,ka ēst nebūtu ko,vispār iedomāties nespēju!!!
par cinismu-tad jau pati ari esi ciniķe,jo atzīsti,ka daudziem cilvēkiem šodien maigi sakot nav salda tā dzīve,bet tai pat laikā slavē šodienas iekārtu
vau saderēt,ka lielākā daļa te rakstošie par PSRS raudātāji to PSRS pat piedzīvojuši nav,vadās tik no propagandas stāstītā,tāpēc ari ieņirdzu
Kur es slavēju šodienas iekārtu? Konkrēti lūdzu tas, ka es saku, ka toreiz daudz kas bija absurdi (kas galu galā arī noveda pie loģiskās jaukšanas pa vīlēm), nenozīmē, ka slavēju to, kas notiek šodien. Šodien daudz kas ir dirsā kā pie mums, tā pasaulē vispār un gan jau tas tuvākā vai tālākā nākotnē atkal novedīs pie kkādas jaukšanas pa vīlēm, bet iespēju gan ir vairāk un, kamēr ir apņēmība, galva uz pleciem un/vai rokas neaug no irsas, tad vari mainīt savu dzīvi pa 180%, tik reizes, cik gribi un tur, kur gribi. Vai tas ir labi, vai slikti katrs var spriest personīgi, bet milzīga brīvība gan tā ir.
Tā pat arī teksts par tavejiem, kas strādāja, nevis dzēra un tāpēc viņiem viss bija - tiešām gribi teikt, ka tajos laikos visi tiem, kam grūti gāja bija alkaši un slaisti, jo vismaz tā tas izskatās pēc tava teksta. Es teiktu, ka tas ir vēl lielāks cinisms par iepriekšējo

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 15:04, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Kur es slavēju šodienas iekārtu? Konkrēti lūdzu tas, ka es saku, ka toreiz daudz kas bija absurdi (kas galu galā arī noveda pie loģiskās jaukšanas pa vīlēm), nenozīmē, ka slavēju to, kas notiek šodien. Šodien daudz kas ir dirsā kā pie mums, tā pasaulē vispār un gan jau tas tuvākā vai tālākā nākotnē atkal novedīs pie kkādas jaukšanas pa vīlēm, bet iespēju gan ir vairāk un, kamēr ir apņēmība, galva uz pleciem un/vai rokas neaug no sirds, tad vari mainīt savu dzīvi pa 180%, tik reizes, cik gribi un tur, kur gribi. Vai tas ir labi, vai slikti katrs var spriest personīgi, bet milzīga brīvība gan tā ir.
Tā pat arī teksts par tavejiem, kas strādāja, nevis dzēra un tāpēc viņiem viss bija - tiešām gribi teikt, ka tajos laikos visi tiem, kam grūti gāja bija alkaši un slaisti, jo vismaz tā tas izskatās pēc tava teksta. Es teiktu, ka tas ir vēl lielāks cinisms par iepriekšējo
pirmo rindkopu pilnīgi Tev piekrītutikai ar piebildi,ka ari tolaik,ja bija galva un čaklas rokas un avantūrisks raksturs,iespēju bija pārpārēm!manā ģimenē avantūristu nebija,bet ir daudz paziņu kam bija!Tie vēl labāk dzīvojauzsveru-nevis spekulanti vai zagļi,bet čkli,strādīgi cilvēki,kuri vēl ašu izaudzēto mācēja notirgot!!tos pašu ābolus uz Pēterburgu vedot!!!
par otro rindkopu-es tev tikko atbildēju par man zināmiem cilvēkiem!no tiem,ko pazīstu-slikti bija pāŗsvarā sliņķiem un dzērājiem...

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 15:04, pirms 5 gadiem
Labākais vārtu guvējs? Nav optimāli, bet nekas, ar laiku pieradīs. Drīz metīs kā Pavlovs.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 15:05, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: papapa!!ko tad es teicu par bāzes kluba statusu?kaut ko citu?tak ja nav ko teikt,tak vismaz netirs!
Mamčics RD sastāvā netiek?skatoties spēles es gan dzirdu,ka viņš tiek laukumā!un kur būtu Mamčičs ja ne RD?Liepājā!domāju,jūti starpību,Kalniņš ar līdz KHL vadošam klubam netiktu...
Īsti starpību neredzu- ieborēt galvā puišeļiem lūzeru sindromu, vai spēlēt Liepājā, jo kaut kā neredzu citu līgu cīnīšanos par perspektīvajiem Batņu un Mareni, tikmēr pārējiem perspektīvajiem pie pirmās iespējas pazūdot pa Čehijām. Un, ja, tavuprāt, izlases bāzes klubam nevajag veidot siltumnīcas efektu Bukartiem, Cibuļskim, Freibergam un citiem stabiliem izlases spēlētājiem, tanī pat laikā parakstot krievu minorlīgas spēlētājus un nedodot pat iespēju HK Rīga perspektīvākajiem spēlētājiem, tad statuss vienkārši ir jālauž.

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:08, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: man liekas,ka esi jaunāks par mani,tā ka tā stāvēšana arētu būt PSRS sabrukuma laiks..tad jau ari Latviju var gānīt tik pat labi par taloniem haosu 90to sākumā
pie tam,zinot,no kurienes esi varu droši teikt,ka maizes trūka visvairāk tāpēc,ka paši cilvēki ar maizi lopus baroja!!!Es pats to laukos esmu uz savas ādas piedzīvojis
vēlreiz varu pateikt-ja es šodien salīdzinu savu vecāku alguun cenas veikalos ar šodienas cenām,tad lai līdzīgi būtu nodrošināts,man tuvu pie 2000 būtu jāpelna mēnesī!un strādājot 160 stundas,nevis 250,kā te daži celtnieki lielās...
klau, tu pats labi saproti ka lieliskas, nodrošinātas valstis kurās vienmēr spīd saule tā vnk nesabrūk, un var kladzināt par ļaunajiem pendosiem kas to laimes citadeli sabrucināja un stāstīt par bezmaksas medicīnu un visām ekstrām, bet katrs ar galvu domājoš zin ka psrs bija totāla miskaste un pienāca diena kad cilvēkiem apnika sēdēt tai miskastē un klausīties stāstus ka drīz viss būs, tik jātiek ar pendosiem galā. ko meš te vispār apspriežam? ok, es sprotu ka vecam onkam, kam pēdējo reizi krāns stāvēja 80tajos, tas liekas lielisks laiks, bet ja kāds vēlas tādā mēslubedrē atgriezties, es rekomendēju ielēkt vircas bedrē un nemocīties pūstošajā kapitālismā

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 15:08, pirms 5 gadiem
Kasparens rakstīja: Īsti starpību neredzu- ieborēt galvā puišeļiem lūzeru sindromu, vai spēlēt Liepājā, jo kaut kā neredzu citu līgu cīnīšanos par perspektīvajiem Batņu un Mareni, tikmēr pārējiem perspektīvajiem pie pirmās iespējas pazūdot pa Čehijām. Un, ja, tavuprāt, izlases bāzes klubam nevajag veidot siltumnīcas efektu Bukartiem, Cibuļskim, Freibergam un citiem stabiliem izlases spēlētājiem, tanī pat laikā parakstot krievu minorlīgas spēlētājus un nedodot pat iespēju HK Rīga perspektīvākajiem spēlētājiem, tad statuss vienkārši ir jālauž.
atkal jau tis uz mani ne par ko?lasīt vispār māki?es ari rakstu,ka RD spēlē nevienā citā līgā nevajadzīgie LV hokejisti!!
Par HK Rīga-ko drīt ,piem Vorim RD vārtos?morāli salauzt viņu?Es redzu,ka RD dod iespēju praktiski visiem LV hokejistiem-cits izmanto,cits ne!un pie tam,ka visi labākie jau laicīgi brauc uz Zameriku!Tātad RD spēlē tie,kas citur nav vajadzīgi!

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 15:09, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Kur es slavēju šodienas iekārtu?
sovjetikiem viss vienkārši, ja neslavē PSRS - tad esi pašreizējās politikas kvēla atbalstītāja.
Tjomas vārdiem runājot liberaste

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 15:11, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: klau, tu pats labi saproti ka lieliskas, nodrošinātas valstis kurās vienmēr spīd saule tā vnk nesabrūk, un var kladzināt par ļaunajiem pendosiem kas to laimes citadeli sabrucināja un stāstīt par bezmaksas medicīnu un visām ekstrām, bet katrs ar galvu domājoš zin ka psrs bija totāla miskaste un pienāca diena kad cilvēkiem apnika sēdēt tai miskastē un klausīties stāstus ka drīz viss būs, tik jātiek ar pendosiem galā. ko meš te vispār apspriežam? ok, es sprotu ka vecam onkam, kam pēdējo reizi krāns stāvēja 80tajos, tas liekas lielisks laiks, bet ja kāds vēlas tādā mēslubedrē atgriezties, es rekomendēju ielēkt vircas bedrē un nemocīties pūstošajā kapitālismā
Tu lasi ar ,ko rakstu?vienmēr esmu teicis,ka PSRs sabruka,jo pirmkārt jau ekonomika bija absurda!!bet te nu nevajag pīt iekšā manu personīgo labklājību ar PSRS ekonomiku
kur,kad rakstījuka kaut kur vēlos atgriezties??tik nepatīk,ka 20gadīgi puišeļi raksta un spriež par to,ko pat redzējuši nav

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:12, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Tu lasi ar ,ko rakstu?vienmēr esmu teicis,ka PSRs sabruka,jo pirmkārt jau ekonomika bija absurda!!bet te nu nevajag pīt iekšā manu personīgo labklājību ar PSRS ekonomiku
kur,kad rakstījuka kaut kur vēlos atgriezties??tik nepatīk,ka 20gadīgi puišeļi raksta un spriež par to,ko pat redzējuši nav
un ko viņs nepareizu uzrakstīja, ka meties aizstāvēt?

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 15:14, pirms 5 gadiem
Visu zemju dinamieši savienojaties!

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 15:15, pirms 5 gadiem
Šodien pusdienas padomijas gaumē

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:15, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: un ko viņs nepareizu uzrakstīja, ka meties aizstāvēt?
ko metos aizstāvēt?

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:15, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Kur es slavēju šodienas iekārtu? Konkrēti lūdzu tas, ka es saku, ka toreiz daudz kas bija absurdi (kas galu galā arī noveda pie loģiskās jaukšanas pa vīlēm), nenozīmē, ka slavēju to, kas notiek šodien. Šodien daudz kas ir dirsā kā pie mums, tā pasaulē vispār un gan jau tas tuvākā vai tālākā nākotnē atkal novedīs pie kkādas jaukšanas pa vīlēm, bet iespēju gan ir vairāk un, kamēr ir apņēmība, galva uz pleciem un/vai rokas neaug no irsas, tad vari mainīt savu dzīvi pa 180%, tik reizes, cik gribi un tur, kur gribi. Vai tas ir labi, vai slikti katrs var spriest personīgi, bet milzīga brīvība gan tā ir.
Tā pat arī teksts par tavejiem, kas strādāja, nevis dzēra un tāpēc viņiem viss bija - tiešām gribi teikt, ka tajos laikos visi tiem, kam grūti gāja bija alkaši un slaisti, jo vismaz tā tas izskatās pēc tava teksta. Es teiktu, ka tas ir vēl lielāks cinisms par iepriekšējo
Esiet komjauniete?

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 15:15, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: un ko viņs nepareizu uzrakstīja, ka meties aizstāvēt?
es pieļauju, ka joprojām mongolijā ir vietas, kur tualetes papīrs nav un desa no papīra citreiz tādus brīnumus rāda jūtūbē par dzīvi mongoļu caristes nomalēs...tad tiešam var teikt, ka Latvijā zem mongoļu cariem nemaz nebija tik slikti! bet tas nebija pateicoties mongoļu cariem, bet latviešiem. mongoļi šeit atnāca visu laupīt un izvedu visu...

  -3 [+] [-]

, 2019-11-13 15:16, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Traģikomēdija var turpināties. Joprojām aktuāls jautājums, par krievu kritisko masu komandā, pie kuras patriotiskie fuņi izvēlētos novērsties no komandas, un vai tāda vispār pastāv. Šādi turpinoties sauklis, ka mūsu latviešu puikas sit krievus (nu kvai katru desmito maču), nemaz vairs ne tik tālā nākotnē nebūs īsti korekts.
Vērtē komandu un neatkarīgi kādas tautības ir komandā, DR ir Latvijas komanda un Latvijas komanda uzvar Krievijas komandu.
Milzīgi pārspīlēt te daudziem patīk. Katru desmito spēli uzvar. DR ir 26 spēles tātad katra desmitā būtu 3 uzvaras. Skatos tomēr ir 8 uzvaras un ir aptuveni katra 3 spēle uzvarēta nevis katra desmitā. Atšķirība ir milzīga. Ka tikai kādu muļķību pateikt, kaut vai galīgas blēņas.

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:16, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: ko metos aizstāvēt?
padomju iekārtu

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:19, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Artēmijs saka, ka viss ir ok kamēr nav parādījušies melnie.
Kopš dzintaram sākusies bankrota procedūra, laikam japaspēj odekolona Stratēģis krājumi papildināt
Nez Artems frankos smarzojas ar viņu šņagu vai tomēr paņēmis vissavienibas lepnumu - dzintara taifūnu

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:23, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: padomju iekārtu
kur es aizstāvu padomju iekārtu?liekas normāli diskutēju ar Lauru par manu un viņas dzīves pieredzinju katrs jau edz to,ko grib redzēt

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:25, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es pieļauju, ka joprojām mongolijā ir vietas, kur tualetes papīrs nav un desa no papīra citreiz tādus brīnumus rāda jūtūbē par dzīvi mongoļu caristes nomalēs...tad tiešam var teikt, ka Latvijā zem mongoļu cariem nemaz nebija tik slikti! bet tas nebija pateicoties mongoļu cariem, bet latviešiem. mongoļi šeit atnāca visu laupīt un izvedu visu...
Lv ir cilvēki,kam pensija 100 eur!pie tam cilvēki,kas visu mūžu strādājušikāpēc uztraucies par Mongoliju,nevis par Latviju?

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 15:26, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: kur es aizstāvu padomju iekārtu?liekas normāli diskutēju ar Lauru par manu un viņas dzīves pieredzinju katrs jau edz to,ko grib redzēt
ne jau Laura. tu tam uzbrauci virsū , kas teica ka PSRS laikos tualetes papīra vietā bija avīze "Cīņa", un meties aizstāvēt PSRS, cik viss lieliski bija slaukot dibenu ar avīžveidīgu papīru

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 15:27, pirms 5 gadiem
6 krievi jau ir, cik vēl paredzējuši GM ?..

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 15:27, pirms 5 gadiem
Kāds ir lietas kursā, kur palicis biedrs Apanasenko (Valdmanis)?

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:28, pirms 5 gadiem
Nekas, tūlīt frankos beigsies smena un sāksies īstā diskusija

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:28, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es pieļauju, ka joprojām mongolijā ir vietas, kur tualetes papīrs nav un desa no papīra citreiz tādus brīnumus rāda jūtūbē par dzīvi mongoļu caristes nomalēs..
Redz, es to visu esmu redzējis, bet es šeit to necilāju, jo uzreiz klausīšos par pendosu propagandu un bazīs acīs Maskavu, Pīteru, Kazaņu u.t.t., pilsētas kuras ir mūsdienīgas, attīstītas. Principā ir pieejami oficiālā Rosstat (vai kā tas kantoris saucas) dati, par to cik % mājām nav gāzes taja gāzes lielvalstī, cik % skolās perifērijā bērniem jāizmanto āra wc (arī ziemā, mīnusos) un tamlīdzīgi dati par lielisko starptautiskās ģeopolitikas supergigantu

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:30, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Lv ir cilvēki,kam pensija 100 eur!pie tam cilvēki,kas visu mūžu strādājušikāpēc uztraucies par Mongoliju,nevis par Latviju?
es neuztraucos par Mongoliju, es konstatēju faktu!
par Latviju var tik izteikt nožēlu, ka tā notiek un valdība nedara praktiski neko nevienlīdzības mazināšanai neprotam mēs izvēlēties pareizo saeimu, cilvēki pavelkas uz populismu un manipulācijām
p.s. varam paši sevi tikai vainot...

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:33, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: ne jau Laura. tu tam uzbrauci virsū , kas teica ka PSRS laikos tualetes papīra vietā bija avīze "Cīņa", un meties aizstāvēt PSRS, cik viss lieliski bija slaukot dibenu ar avīžveidīgu papīru
man tā nebijato ari pateicu!kur izlasīji,ka braucu virsū?teicu,ka man žēl,ka viņam tik smaga bērnība

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 15:33, pirms 5 gadiem
Sļepecs ir labs uzbrucējs, viņam kā saka VAJAG. esmu pārliecināts, ka centīsies un šancēs. tas ir labi, jo liks sarosiities vienam otram mūsu bāleliņam, ka vairs nevarēs atļauties filonēt laukumā

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:35, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es neuztraucos par Mongoliju, es konstatēju faktu!
par Latviju var tik izteikt nožēlu, ka tā notiek un valdība nedara praktiski neko nevienlīdzības mazināšanai neprotam mēs izvēlēties pareizo saeimu, cilvēki pavelkas uz populismu un manipulācijām
p.s. varam paši sevi tikai vainot...
bet manuprāt vispirms par savām mājām jāuztraucas ,ne par kaimiņaEs Tev varu ari pastāstīt,cik māju LV ir bez elektrības un cik maksā to elektrību pievilktun ja Krievijā tas bieši vien ir neizdarāms dēļ milzīgajiem attālumiem no maģistrālajām līnijā,tad LV viss atduras astronomiskajās cenās par pieslēgumu no 15 m attālas līnijas

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:38, pirms 5 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Esiet komjauniete?
Ar bantēm matos uz bērnudārzu gāju, jā.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 15:41, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Redz, es to visu esmu redzējis, bet es šeit to necilāju, jo uzreiz klausīšos par pendosu propagandu un bazīs acīs Maskavu, Pīteru, Kazaņu u.t.t., pilsētas kuras ir mūsdienīgas, attīstītas. Principā ir pieejami oficiālā Rosstat (vai kā tas kantoris saucas) dati, par to cik % mājām nav gāzes taja gāzes lielvalstī, cik % skolās perifērijā bērniem jāizmanto āra wc (arī ziemā, mīnusos) un tamlīdzīgi dati par lielisko starptautiskās ģeopolitikas supergigantu
Eiropietim ari Omska liekas ne visai,man gan patīkman galvenais ir algu-cenu attiecība,pārējais otršķirīgikā ari vispirms drusku ar galvu jāpadomā par ģeogrāfisko novietojumu un tik pēc tam jākliedz par to,kas ir un kas nav

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:41, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Kur es slavēju šodienas iekārtu? Konkrēti lūdzu tas, ka es saku, ka toreiz daudz kas bija absurdi (kas galu galā arī noveda pie loģiskās jaukšanas pa vīlēm), nenozīmē, ka slavēju to, kas notiek šodien. Šodien daudz kas ir dirsā kā pie mums, tā pasaulē vispār un gan jau tas tuvākā vai tālākā nākotnē atkal novedīs pie kkādas jaukšanas pa vīlēm, bet iespēju gan ir vairāk un, kamēr ir apņēmība, galva uz pleciem un/vai rokas neaug no irsas, tad vari mainīt savu dzīvi pa 180%, tik reizes, cik gribi un tur, kur gribi. Vai tas ir labi, vai slikti katrs var spriest personīgi, bet milzīga brīvība gan tā ir.
Tā pat arī teksts par tavejiem, kas strādāja, nevis dzēra un tāpēc viņiem viss bija - tiešām gribi teikt, ka tajos laikos visi tiem, kam grūti gāja bija alkaši un slaisti, jo vismaz tā tas izskatās pēc tava teksta. Es teiktu, ka tas ir vēl lielāks cinisms par iepriekšējo
Patreizējai iekārtai ir viens milzīgs plus u.t.u., katram pēc viņa spējām. Ja esi gudrs, izglītots, aktīvs un uzņēmīgs, tad pratīsi arī savu dzīvi sakārtot.
Vienīgais mīnuss, ka tādi, kuri neprot šo savu dzīvi un biznesu sakārtot lien politikā, un tur čakarē cilvēkus, kuri var un grib darīt lielas un labas lietas.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 15:43, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es neuztraucos par Mongoliju, es konstatēju faktu!
par Latviju var tik izteikt nožēlu, ka tā notiek un valdība nedara praktiski neko nevienlīdzības mazināšanai neprotam mēs izvēlēties pareizo saeimu, cilvēki pavelkas uz populismu un manipulācijām
p.s. varam paši sevi tikai vainot...
Vienīgā izeja pilnīgai nevienlīdzības mazināšanai ir tikai sociālisms!
Ja kapitalismā neproti pelnīt un grozīties, tad tā nav valsts vaina.
Šeit es nerunāju par neaizsargātajām grupām. Un pensija ir jānopelna, nevis jāgaida, ka valsts tev tāpat dos!
Gribi vispārēju vienlīdzīgumu dibini partiju, vismaz sociāldemokrātisku.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 15:44, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patreizējai iekārtai ir viens milzīgs plus u.t.u., katram pēc viņa spējām. Ja esi gudrs, izglītots, aktīvs un uzņēmīgs, tad pratīsi arī savu dzīvi sakārtot.
Vienīgais mīnuss, ka tādi, kuri neprot šo savu dzīvi un biznesu sakārtot lien politikā, un tur čakarē cilvēkus, kuri var un grib darīt lielas un labas lietas.
Namgej-tieši tāpat bija PSRS-gudri,čakli uzņēmīgi cilvēki spēja iekārtot un nodrošināt savu dzīvi!!!Spriežot pēc tā,ka braukāji pēc desām uz leišiem ,tad tavā ģimenē laukos nebija ne čakli ne apķērīgi cilvēkitāpēc ari saprotams,ka gaudo par tiem laikiem kā vilks uz mēnesi

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:45, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Eiropietim ari Omska liekas ne visai,man gan patīkman galvenais ir algu-cenu attiecība,pārējais otršķirīgikā ari vispirms drusku ar galvu jāpadomā par ģeogrāfisko novietojumu un tik pēc tam jākliedz par to,kas ir un kas nav
Ļoņa ar galvu padomājot arī var nopelnīt!
Ja gribi atsēdēt kā frankos tad neceri, ka šeit tev maksas stukas

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:45, pirms 5 gadiem
Vēl 15min un frankos smena beigsies

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:46, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Eiropietim ari Omska liekas ne visai,man gan patīkman galvenais ir algu-cenu attiecība,pārējais otršķirīgikā ari vispirms drusku ar galvu jāpadomā par ģeogrāfisko novietojumu un tik pēc tam jākliedz par to,kas ir un kas nav
nu un kurš tad te kliedz par superģeržavu? varbūt ar galvu ir jadomā tiem, kam bērni skolā d.irš sniegā, ka jāuzceļ wc nevis "jāuztur kārtība" Gruzijā, Donbasā u.t.t. Es tik faktus konstatēju.

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:46, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Redz, es to visu esmu redzējis, bet es šeit to necilāju, jo uzreiz klausīšos par pendosu propagandu un bazīs acīs Maskavu, Pīteru, Kazaņu u.t.t., pilsētas kuras ir mūsdienīgas, attīstītas. Principā ir pieejami oficiālā Rosstat (vai kā tas kantoris saucas) dati, par to cik % mājām nav gāzes taja gāzes lielvalstī, cik % skolās perifērijā bērniem jāizmanto āra wc (arī ziemā, mīnusos) un tamlīdzīgi dati par lielisko starptautiskās ģeopolitikas supergigantu
Rosstat vairs nevar ticēt kopš brīža, kad to pabāza zem PaRašas ekonomikas ministrijas. Kamēr tā bija patstāvīga institūcija, tikmēr tā deva gana objektīvus ciparus, bet tas nepatika Putļeram&Co, jo cipari neko labu nerunāja par PaRašas ekonomiku.

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:47, pirms 5 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Ļoņa ar galvu padomājot arī var nopelnīt!
Ja gribi atsēdēt kā frankos tad neceri, ka šeit tev maksas stukas
Tu nevari nopelnīt?atkal jau žēl teviskā tagad sanāk-es ņirgājos par tevi?

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:47, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: nu un kurš tad te kliedz par superģeržavu? varbūt ar galvu ir jadomā tiem, kam bērni skolā d.irš sniegā, ka jāuzceļ wc nevis "jāuztur kārtība" Gruzijā, Donbasā u.t.t. Es tik faktus konstatēju.
a kurš kliedz?

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:48, pirms 5 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Šodien pusdienas padomijas gaumē
Ieraujam vienu "kamparu"!

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 15:48, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Namgej-tieši tāpat bija PSRS-gudri,čakli uzņēmīgi cilvēki spēja iekārtot un nodrošināt savu dzīvi!!!Spriežot pēc tā,ka braukāji pēc desām uz leišiem ,tad tavā ģimenē laukos nebija ne čakli ne apķērīgi cilvēkitāpēc ari saprotams,ka gaudo par tiem laikiem kā vilks uz mēnesi
Arī tajos laikos pirka mājas par miljoniem rubļu!

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 15:50, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es neuztraucos par Mongoliju, es konstatēju faktu!
par Latviju var tik izteikt nožēlu, ka tā notiek un valdība nedara praktiski neko nevienlīdzības mazināšanai neprotam mēs izvēlēties pareizo saeimu, cilvēki pavelkas uz populismu un manipulācijām
p.s. varam paši sevi tikai vainot...
Tieši tā-vaina ir mūsos pašos.
Ja šodien kādam jaunietim pasaka, ka pensiju jāsāk krāt no pirmās dienas, un tas jādara privātos pensiju fondos, tad uz tevi paskatās kā uz prātā jukušu. Nekur pasaulē (es šeit nerunāju par bijušām postsociālisma valstīm)valsts nemaksā lielas pensijas, un cilvēki tās paši krāj privātos pensiju fondos jau no agras jaunības.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 15:50, pirms 5 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Arī tajos laikos pirka mājas par miljoniem rubļu!
nezinu par miljoniem,bet čakli un apķērīgi cilvēki ari gandrīz pilīs dzīvojaNamgejs noteikti zin tādus dubeņus pie Liepājas

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 15:50, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Rosstat vairs nevar ticēt kopš brīža, kad to pabāza zem PaRašas ekonomikas ministrijas. Kamēr tā bija patstāvīga institūcija, tikmēr tā deva gana objektīvus ciparus, bet tas nepatika Putļeram&Co, jo cipari neko labu nerunāja par PaRašas ekonomiku.
tak es zinu, bet manis minētie fakti neko labu nesaka, iespējams patiesībā ir vēl sliktāk, es nezinu, neskriešu pārbaudīt, bet tir ir dati, kuri jāatzīst par pamatotiem pat viskvēlākajam rusofīlam.

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:50, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Tu nevari nopelnīt?atkal jau žēl teviskā tagad sanāk-es ņirgājos par tevi?
Kāpēc nevaru? Atkarīgs no vajadzībām. Padomijā dzīvokli piešķīra, tagad nav kredītu!
Paikai, ikdienas kočiņam sanāk un vēl nedaudz pāri paliek
Principā mans ieguvums ir bezkredīta miteklis un atteikšanās no auto

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:51, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: a kurš kliedz?
visas pasaules vateņi un pļutina tirslaiži!

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:51, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: nezinu par miljoniem,bet čakli un apķērīgi cilvēki ari gandrīz pilīs dzīvojaNamgejs noteikti zin tādus dubeņus pie Liepājas
Jā, bija turīgi cilvēki arī tajos laikos
Mans galvenais ieguvums ir kvartjira

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 15:52, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā-vaina ir mūsos pašos.
Ja šodien kādam jaunietim pasaka, ka pensiju jāsāk krāt no pirmās dienas, un tas jādara privātos pensiju fondos, tad uz tevi paskatās kā uz prātā jukušu. Nekur pasaulē (es šeit nerunāju par bijušām postsociālisma valstīm)valsts nemaksā lielas pensijas, un cilvēki tās paši krāj privātos pensiju fondos jau no agras jaunības.
Tad nah man jāmaksā nodokļi paazitiskajai sistēmai,ja vesellībai man ir apdrošināšana ,pensijai krāju pats,par bērna iglītību un izaugsmi maksāju pats?lai tādi resni parazīti varētu valsts maizē sēdēt?kā Tu?vot par to ari ir stāsts

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:53, pirms 5 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Jā, bija turīgi cilvēki arī tajos laikos
Mans galvenais ieguvums ir kvartjira
tad varēja tikai pierakstu dabūt, privatizācija jau ir "pūstošā" opcija

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:53, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: visas pasaules vateņi un pļutina tirslaiži!
nu bet tu tak ar mani diskutē?

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 15:53, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Ieraujam vienu "kamparu"!
Kur esi?
Varam saskrieties kādā krodziņa vai pie tevis/manis un uzpildīt bunkurus

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:54, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: nu bet tu tak ar mani diskutē?
es diskutēju ar tevi, par tēmu ne par tevi!

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:54, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Tad nah man jāmaksā nodokļi paazitiskajai sistēmai,ja vesellībai man ir apdrošināšana ,pensijai krāju pats,par bērna iglītību un izaugsmi maksāju pats?lai tādi resni parazīti varētu valsts maizē sēdēt?kā Tu?vot par to ari ir stāsts
UK tādus sauc par benefičikiem

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:54, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tad varēja tikai pierakstu dabūt, privatizācija jau ir "pūstošā" opcija
Privatizēja to,kur PSRS iedeva pierakstu,pie tam to pierakstu mantoja,nomirstot opitim vonis palika mazbērniem

     [+] [-]

, 2019-11-13 15:58, pirms 5 gadiem
Speciāli priekš viena krievu podlaižas, kurš izskatās, ka PSRS laikus pavadījis mātes brunčos ieķēries, un tēva naudas makam piezīdies.
Mani vecāki bija gana turīgi zemnieki, kuri visu varēja atļauties, bet.....tas kā viņi pelnija šo naudu un čakarēja valsti no šodienas skata punkta ir varen smieklīgi.
Gan es, gan mani vecāki varēja atļauties labu pārtiku un apģērbu, bet kā tas nāca ir vienkārši bezgala smieklīgi. Lai es vai vecāki nopirktu džinsa bikses sākumā par 180 rubļiem, bet mazliet vēlāk par 150 rubļiem biju spiests pārkāpt likumu, jo pirku šos džinsus no pārpircējiem.
Kad es par to stāstiju saviem bērniem, tad viņiem bija bezgala smieklīgi. Nemaz nerunājot par deficīta precēm 70-tos un 80-tos gados, kuras varēja dabūt tikai caur pazīšanos.
Utt.

     [+] [-]

, 2019-11-13 16:00, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Privatizēja to,kur PSRS iedeva pierakstu,pie tam to pierakstu mantoja,nomirstot opitim vonis palika mazbērniem
bet de facto tak skaitījās valsts īpašums?

     [+] [-]

, 2019-11-13 16:00, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patreizējai iekārtai ir viens milzīgs plus u.t.u., katram pēc viņa spējām. Ja esi gudrs, izglītots, aktīvs un uzņēmīgs, tad pratīsi arī savu dzīvi sakārtot.
Zini ko, es pati sitos tekstus esmu deklamējusi līdz nelabumam, bet ir tik daudz cilvēku, kuriem viss šis piemīt, bet viņi tik un tā lielāko dzīves daļu peras kā pliki pa nātrēm. Kā reiz, ļoti daudz kas nav pēc spējām, jo katram lielajam veiksminiekam varēsi atrast pretī vismaz vienu, kam kvalitātes tās pašas, bet ne tuvu tā nav veicies. Ir tik daudz vīlušos cilvēku šodien, es varu arī atklāti pateikt, ka esmu viena no viņiem un aizvien vairāk šķiet, ka Krišjānis Barons, pareģojot deviņpadsmitā gadsimta otrajā pusē, ka pēc 200 gadiem latvju tautai pienāks gals, zināja ko vairāk kā visi citi.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 16:02, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Privatizēja to,kur PSRS iedeva pierakstu,pie tam to pierakstu mantoja,nomirstot opitim vonis palika mazbērniem
netirs. nevarēja nekādu pierakstu mantot... dzīvoklis bija jāatstāj. paša dzīves pieredze, kad tēvs nomira, tā kā māte nestrādāja tajā pašā saimniecībā, bet citā jomā pavisam no dzīvokļa bija jāizvācas, jo dzīvoklis bija iedots tēvam.

     [+] [-]

, 2019-11-13 16:02, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Speciāli priekš viena krievu podlaižas, kurš izskatās, ka PSRS laikus pavadījis mātes brunčos ieķēries, un tēva naudas makam piezīdies.
Mani vecāki bija gana turīgi zemnieki, kuri visu varēja atļauties, bet.....tas kā viņi pelnija šo naudu un čakarēja valsti no šodienas skata punkta ir varen smieklīgi.
Gan es, gan mani vecāki varēja atļauties labu pārtiku un apģērbu, bet kā tas nāca ir vienkārši bezgala smieklīgi. Lai es vai vecāki nopirktu džinsa bikses sākumā par 180 rubļiem, bet mazliet vēlāk par 150 rubļiem biju spiests pārkāpt likumu, jo pirku šos džinsus no pārpircējiem.
Kad es par to stāstiju saviem bērniem, tad viņiem bija bezgala smieklīgi. Nemaz nerunājot par deficīta precēm 70-tos un 80-tos gados, kuras varēja dabūt tikai caur pazīšanos.
Utt.
Namej,kāpēc atkal jauc valsts vilnu ar savējo?????es visu laiku saku tieši to,ko tu tagad otrajā indkopā uzrakstiji!!!Tu esi stulbs vai izliecies???

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 16:03, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: bet de facto tak skaitījās valsts īpašums?
de facto dzīvokļi piederēja saimniecībām, ministrijām, rūpnīcām, fabrikām u.t.t.

     [+] [-]

, 2019-11-13 16:03, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: netirs. nevarēja nekādu pierakstu mantot... dzīvoklis bija jāatstāj. paša dzīves pieredze, kad tēvs nomira, tā kā māte nestrādāja tajā pašā saimniecībā, bet citā jomā pavisam no dzīvokļa bija jāizvācas!
Vrbūt ka Tev tāda pieredze,es neko līdzīgu neesmu dzirdējis!toties visi sīkie bijām pierakstīti pie omītēm,lai dzīkļi paliktu ģimenē!!

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 16:04, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: bet de facto tak skaitījās valsts īpašums?
laikam ,nezinu,neesmu iedziļinājiesvai tas ko maina attiecībā par to,ka bija bezmaksas jumts virs galvas?

     [+] [-]

, 2019-11-13 16:08, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: laikam ,nezinu,neesmu iedziļinājiesvai tas ko maina attiecībā par to,ka bija bezmaksas jumts virs galvas?
kas man par to kas bija tev, vnk precizēju nedaudz šo tēmu, jo iepriekš bija replika par īpašumiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 16:09, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: de facto dzīvokļi piederēja saimniecībām, ministrijām, rūpnīcām, fabrikām u.t.t.
un tās piederēja valstij....

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 16:11, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: kas man par to kas bija tev, vnk precizēju nedaudz šo tēmu, jo iepriekš bija replika par īpašumiem.
jā,replika par īpašumiem,ko PSRS laikos deva par veltitieši tād bija replikaun nav ko piekasīties juridiskām niansēm-tās uz konkrēto situāciju nekādi neatsaucās

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 16:11, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Vrbūt ka Tev tāda pieredze,es neko līdzīgu neesmu dzirdējis!toties visi sīkie bijām pierakstīti pie omītēm,lai dzīkļi paliktu ģimenē!!
Tu daudz ko neesi dzirdējis laimīgais padomju bērns

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 16:13, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: jā,replika par īpašumiem,ko PSRS laikos deva par veltitieši tād bija replikaun nav ko piekasīties juridiskām niansēm-tās uz konkrēto situāciju nekādi neatsaucās
daudzi tūkstoši joprojām gaida savu PSRS rindu uz bezmaksas dzīvokli

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 16:13, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: jā,replika par īpašumiem,ko PSRS laikos deva par veltitieši tād bija replikaun nav ko piekasīties juridiskām niansēm-tās uz konkrēto situāciju nekādi neatsaucās
es nepiekasos, es centos saprast kā tas bija tajos laikos un man patīk precizitāte. bomzim zem tilta arī ir jumts virs galvas, bet tas nav viņa īpašums un ta ir būtiska nianse. tev tiešām viss liekas piekasīšanās, tip es ar saviem jautājumiem metu lielo ēnu uz tavu saulaino bērnību?

     [+] [-]

, 2019-11-13 16:13, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Vērtē komandu un neatkarīgi kādas tautības ir komandā, DR ir Latvijas komanda un Latvijas komanda uzvar Krievijas komandu.
Milzīgi pārspīlēt te daudziem patīk. Katru desmito spēli uzvar. DR ir 26 spēles tātad katra desmitā būtu 3 uzvaras. Skatos tomēr ir 8 uzvaras un ir aptuveni katra 3 spēle uzvarēta nevis katra desmitā. Atšķirība ir milzīga. Ka tikai kādu muļķību pateikt, kaut vai galīgas blēņas.
Funi es loti labi zinu 110 sektoru, ja Jus citur nav parbazejushi. Dinamo neuzvar, bet pretinieks nenoverte luzerus, no ligas pagraba un grib uz vienas slidas apspelet

     [+] [-]

, 2019-11-13 16:13, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: daudzi joprojām gaida savu PSRS rindu uz bezmaksas dzīvokli
un žiguli

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 16:16, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: un žiguli
pareizi uz tiem tak ar rindā bija jāstāv

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 16:17, pirms 5 gadiem
Runajot par PSRS| laikiem. Berniem bija zelta laikmets. Zwlta Ripas un visu to apmeksaja klubs un simboliski vecaki. Pilniba jau vecakiem pietika , ka ekipejuma pirka ar 200 rublu algu , bet slidas 25 rubli, nuja 3.50. PSRS liela nauda pat jaunatnes sporta apgrozijas, bet tagad viss uz vecaku kakliem. Spele neviss talantigakie, bet , kam biezaks macinsh

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 16:19, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Runajot par PSRS| laikiem. Berniem bija zelta laikmets. Zwlta Ripas un visu to apmeksaja klubs un simboliski vecaki. Pilniba jau vecakiem pietika , ka ekipejuma pirka ar 200 rublu algu , bet slidas 25 rubli, nuja 3.50. PSRS liela nauda pat jaunatnes sporta apgrozijas, bet tagad viss uz vecaku kakliem. Spele neviss talantigakie, bet , kam biezaks macinsh
Salvo maksāja 71 rubli, Meistars 4, 90, neatceros cik Latvijas bērzs, jo tas bij deficīts

     [+] [-]

, 2019-11-13 16:22, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Salvo maksāja 71 rubli, Meistars 4, 90, neatceros cik Latvijas bērzs, jo tas bij deficīts
slidas "černuškas" iespējams maksāja 25 rubļi un taisnā smagā koka nūja bez izliekuma 3,5

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 16:22, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Salvo maksāja 71 rubli, Meistars 4, 90, neatceros cik Latvijas bērzs, jo tas bij deficīts
Par ko tev ari saku. Bija citas vertibas hokeja.. Vecaki zinaja , kadel iegulda, kaut gan NHL taja laika pat sapnos neradijas. Un nebija nekadu Kalvishu un Ulmanu, kas uz slidam nekad nav stavejushi.. Bija entuziasti, kas izveidola Latvijas hokeja paaudzi, kas mums tagad ir legenda

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 16:23, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: slidas "černuškas" iespējams maksāja 25 rubļi un taisnā smagā koka nūja bez izliekuma 3,5
Dinamo nujas veidoja Riga , Balasta Dambi 72.. Tagad , jau noteikti sen notirgota shi rupnicina Gaila Vajadzibam

  +2 [+] [-]

, 2019-11-13 16:25, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Zini ko, es pati sitos tekstus esmu deklamējusi līdz nelabumam, bet ir tik daudz cilvēku, kuriem viss šis piemīt, bet viņi tik un tā lielāko dzīves daļu peras kā pliki pa nātrēm. Kā reiz, ļoti daudz kas nav pēc spējām, jo katram lielajam veiksminiekam varēsi atrast pretī vismaz vienu, kam kvalitātes tās pašas, bet ne tuvu tā nav veicies. Ir tik daudz vīlušos cilvēku šodien, es varu arī atklāti pateikt, ka esmu viena no viņiem un aizvien vairāk šķiet, ka Krišjānis Barons, pareģojot deviņpadsmitā gadsimta otrajā pusē, ka pēc 200 gadiem latvju tautai pienāks gals, zināja ko vairāk kā visi citi.
Zināmā mērā piekrītu Tevis rakstītajam, bet......................
Visos laikos pasaulē ir bijuši 2-3% ļoti bagāti cilvēki, 5-10% bagāti cilvēki ,+/- 25% vidusslānis, un atlikušie, nabadzīgie, bet visi pārējie.
Un vissliktākais, ka visi tie atlikušie vienmēr ir cerējuši uz kādu, kurš atnāks, un tiem visu ieliks mutē. Vēlams ar sudraba karotīti.
Viens no PSRS sabrukšanas iemesliem bija mākslīgo darba vietu radīšana, lai tipa cīnītos pret bezdarbu. Tas viss noveda pie tā, kā sekas mēs izjūtam vel šobrīd lielā mērā u.t.i. pie darba kultūras un darba ražīguma zaudēšanas, jo cilvēkiem nebija jābaidās par savu iespējamo darba un iztikas līdzekļu zaudēšanu. Cilvēku vairums zaudēja prasmi cīnīties par savu eksistenci labos dzīves apstākļos.
Neesmu ne Keisijs, ne Finks, un nezinu kas notiks nākotnē, bet zinu to, ka mums ir dots viss, lai mēs normāli attīstītos. Un tas ir pats galvenais.

     [+] [-]

, 2019-11-13 16:26, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: slidas "černuškas" iespējams maksāja 25 rubļi un taisnā smagā koka nūja bez izliekuma 3,5
Zaibi kursh no tiem kas saka spelet PSRS laika nezinaja , ka izliekumu veidot Virsu uz Karstuma ar kalifoniju, un nujas liecas vajadziga lenki, bet vajadzeja tit ar ilozenti )))

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 16:28, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Zaibi kursh no tiem kas saka spelet PSRS laika nezinaja , ka izliekumu veidot Virsu uz Karstuma ar kalifoniju, un nujas liecas vajadziga lenki, bet vajadzeja tit ar ilozenti )))
es karstos padomju laiku radiatoros liecu man vēl tagad dzīvoklī tie padomju laika radiatori - "garmoškas", neesmu nomainījis uz moderniem!

     [+] [-]

, 2019-11-13 16:30, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es karstos padomju laiku radiatoros liecu man vēl tagad dzīvoklī tie padomju laika radiatori - "garmoškas"!
Nu redz , katram sava tautas recepte ))))

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 16:32, pirms 5 gadiem
Ļoņka atkal pierāda, ka PSRS laikos staigāja zem galda, un tā viņa pieredze aprobežojas ar vecāku, vai kādu paziņu stāstīto.
Nekādu bezmaksas dzīvokļu nebija, un attiecībā ar tā laika algām tie nemaz nebija tik lēti.
Un tie nebija lielākie sūdi, jo latvieši pie dzīvokļiem jaunajos mikrorajonos nemaz tik vienkārši nevarēja tikt, jo jaunajās mājās dzīvokļus deva visādiem iebraucējiem no ''brālīgo republiku'' saimes, un vietējie gadiem dzīvoja avārijas mājās.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 16:35, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es karstos padomju laiku radiatoros liecu man vēl tagad dzīvoklī tie padomju laika radiatori - "garmoškas", neesmu nomainījis uz moderniem!
Tas man atgādina to stāstu no PSRS laikiem-kas tu par vīrieti, ja savu žigulīti (moskviču, zapiņu) neesi pārskrūvējis līdz pēdējai skrūvītei.

     [+] [-]

, 2019-11-13 16:36, pirms 5 gadiem
Рижское «Динамо» расторгло контракт с Разгалсом

     [+] [-]

, 2019-11-13 16:38, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas man atgādina to stāstu no PSRS laikiem-kas tu par vīrieti, ja savu žigulīti (moskviču, zapiņu) neesi pārskrūvējis līdz pēdējai skrūvītei.
Namej neticesi, man majas bija jaunie radiatori, bet es vinus pret chugunkam nomainiju. Kartigs metals leni siltss, bet kad uzsilst ilgi majas tur siltumu. Bet jaunie... Atver logu un viss vinu varejums rada pasaules globalizaciju.

     [+] [-]

, 2019-11-13 16:42, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Namej neticesi, man majas bija jaunie radiatori, bet es vinus pret chugunkam nomainiju. Kartigs metals leni siltss, bet kad uzsilst ilgi majas tur siltumu. Bet jaunie... Atver logu un viss vinu varejums rada pasaules globalizaciju.
Man nav nekas pret vecām garmoškām, jo viņi tiešām ir/bija labāki par modernajiem radiatoriem, bet mans stāsts bija par ko citu.

     [+] [-]

, 2019-11-13 17:02, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas man atgādina to stāstu no PSRS laikiem-kas tu par vīrieti, ja savu žigulīti (moskviču, zapiņu) neesi pārskrūvējis līdz pēdējai skrūvītei.
ko tirs,man pus klse dīvoja jaunajos mikrorajonszem galda toč nestaigāju tai laikā

     [+] [-]

, 2019-11-13 17:03, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: es nepiekasos, es centos saprast kā tas bija tajos laikos un man patīk precizitāte. bomzim zem tilta arī ir jumts virs galvas, bet tas nav viņa īpašums un ta ir būtiska nianse. tev tiešām viss liekas piekasīšanās, tip es ar saviem jautājumiem metu lielo ēnu uz tavu saulaino bērnību?
neteicu ka Tu piekasiesteicu,ka juridiskajām niansēm nav vērts piekasīties bet jārunā par būtību

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 17:06, pirms 5 gadiem
Ja macijās krievu skolā, tad pieļauju, ka pat vairāk kā puss klase dzīvoja jaunajos mikrorajonos.

     [+] [-]

, 2019-11-13 17:10, pirms 5 gadiem
Man ir tikai viens jautājums, vai tā ir sagadīšanās, ka pie raksta par Dinamo valda nostalģiska gaisotne par padomijas laikiem?

     [+] [-]

, 2019-11-13 17:12, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja macijās krievu skolā, tad pieļauju, ka pat vairāk kā puss klase dzīvoja jaunajos mikrorajonos.
Vecit, man tev pateikt cik katru ritu mana laika ar vilciena Sloka - Riga, iesedas jaunie talanti ar milzigakajam somam un vecmaminu apsarga vieta Tikai no Jurmalas zinu 15 puishus, Imanta un Zasulauka jau ridzenieki lida ieksha

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 17:13, pirms 5 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Man ir tikai viens jautājums, vai tā ir sagadīšanās, ka pie raksta par Dinamo valda nostalģiska gaisotne par padomijas laikiem?
Sagadishanas. Redzert Dinamo izvarota stavokli nav patikami, ja pats esi spelejis Dinamo

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 17:18, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja macijās krievu skolā, tad pieļauju, ka pat vairāk kā puss klase dzīvoja jaunajos mikrorajonos.
jā Namej,tieši tādu atbildi ari gaidījune uz ko citu tu savā demagoģijā neesi spējīgs
6.vsk,manuprāt 95%dzīvoja jaunajos mikrorajonos vai privātajās mājāsTā,ja kas bja latviešu skola,tiem kas nezin Liepāju!

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 17:19, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: pareizi uz tiem tak ar rindā bija jāstāv
tai pat laikā visiem kas gribēja mašīnas bijavismaz manā apkārtnē

  -1 [+] [-]

, 2019-11-13 17:37, pirms 5 gadiem
Sļepecs ir labs uzbrucējs, viņam kā saka VAJAG. esmu pārliecināts, ka centīsies un šancēs. tas ir labi, jo liks sarosiities vienam otram mūsu bāleliņam, ka vairs nevarēs atļauties filonēt laukumā, iespējams piespiedīs dārziņu un rēdlihju sākt spēlēt

     [+] [-]

, 2019-11-13 17:55, pirms 5 gadiem
Josta atspriegota, laiks vakariņām

  +3 [+] [-]

, 2019-11-13 18:11, pirms 5 gadiem
Uzradies kaut kāds trollis leonīds pirms mēneša un te pļūta melus.Redz taloni esot bijuši lielākus melus grūti izdomāt taloni bija psrs un krievijā ,bet kopš neatkarības atjaunošanas nekādi taloni LR nav bijuši.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-13 18:12, pirms 5 gadiem
Das ist pzdec (( Kamer vietejie no HK Riga nespele, dodam iepeju krieviem )))

     [+] [-]

, 2019-11-13 19:23, pirms 5 gadiem
Jūs komentāros sēdētāji esiet pilnīgi lohi atmarozaki un pajoļi!
Atrodiet tak kādu nodarbošanos, slīmestu bars!!
Paldies, uzredzēšanos, di-bili!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2019-11-13 21:07, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Uzradies kaut kāds trollis leonīds pirms mēneša un te pļūta melus.Redz taloni esot bijuši lielākus melus grūti izdomāt taloni bija psrs un krievijā ,bet kopš neatkarības atjaunošanas nekādi taloni LR nav bijuši.
Tādu hujnju tikai trollis var dzīt!!!LV bija taloni!!!to nu es toč atceros ,jo tirgoju par taloniem nopirktās preces!!!

     [+] [-]

, 2019-11-13 22:40, pirms 5 gadiem
un no valsts naudas šķiebt piķi RD par krievu spēlētāju attīstīšanu, nu nah

     [+] [-]

, 2019-11-13 23:06, pirms 5 gadiem
Sļepecu ieguva maiņas darījuma veidā. Lokomotiv ieguva atļauju uz Dinamo leģionāru Broku Troteru.