Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Ulmanis: "Visi dinamieši gatavojas spēlēt PČ, valda patriotisks gars"

Andris Liepa
Andris Liepa

Ulmanis: "Visi dinamieši gatavojas spēlēt PČ, valda patriotisks gars"
Guntis Ulmanis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f-64

Bijušais Latvijas prezidents un Rīgas „Dinamo” padomes loceklis Guntis Ulmanis šorīt LTV1 raidījumam „Labrīt, Latvija” atklāja gan kluba plānus attiecībā uz spēlētāju līgumiem, gan arī atklāja, ka neviens no kluba spēlētājiem nav izteicis šaubas par dalību Latvijas izlases sastāvā gaidāmajā pasaules čempionātā.

Guntis Ulmanis: „Emocijas vēl nevar nolikt malā, jo tikai nesen atgriezāmies no Ņižņijnovgorodas. Taču kopumā sezonu novērtējam pozitīvi, jo aizvadījām to atbilstoši Latvijas hokeja līmenim, Latvijas hokeja iespējām. Domājam gan, ka varēja būt labāk. Kas visvairāk priecēja? Skatītāji, jo katrs mākslinieks ir vērts tikai tad, ja spēj dod baudījumu skatītājam. Visiem parādījām, kāds ir Latvijas skatītājs. „Sporta Avīzes” virsraksts „Kurš vainīgs?”? Tas nav par „Dinamo” [smejas]. Es pat nevaru iedomāties, par ko tur varētu būt runa ar šādu virsrakstu. Leģionāri? Redziet, viņi tādi ir tāpēc, ka mūsu vietējie spēlētāji sasnieguši tik augstu līmeni, ka mums atrast vēl augstāka līmeņa leģionārus vairs nav tik viegli kā pirmajā sezonā. Mēs nekad nevarējām iedomāties, ka četru gadu laikā mūsu puiši spēs tik augstu pacelties gan savā spēles izpratnē, gan spēles mākslā kā šogad. Tādējādi mums ļoti stipri jādomā, kurus leģionārus ņemt, jo mūsējie vairs nav iesācēji, kad katrs leģionārs derēja.

Kuri no leģionāriem paliks? Gala lēmums vēl ir priekšā, bet, domāju, jūs paši varat fiksēt, kuri tie būs – vārtsargs, viens no uzbrucējiem un vēl viens uzbrucējs. Tālāk paši domājiet. Luseniuss ir ļoti jauns cilvēks, kuram visa dzīve priekšā un kurš nolēmis to saistīt ar Latvijas hokeju. Hosa savukārt ir cilvēks, kurš daudz ko pieredzējis un no kura mēs gaidām daudz labāku hokeju nekā tas bija. Taču nekritizēsim viņu, viņš mūsu komandā spēlēja tika dažas dienas šajā sezonā, un… vārtsargs ir vārtsargs. Treneris? Viņš ir ļoti stingra rakstura un diezgan kategorisks, principiāls cilvēks. Redzēsim, ko nākotne nesīs ar šādu nostāju, jo pilnībā mainījusies hokeja filozofija un pieeja, ienākot šim trenerim, un es ceru, ka nākamajā sezonā šis treneris plūks patiesos augļus.

Kuri no vietējiem paliks? Tur jāskatās un jārunā ar katru individuāli. Šeit ir jautājums, ko katrs no viņiem prasa no sevis, ko gaida un ko var dot, kā arī, ko komanda no viņa prasa. Vai Galviņš, Sprukts, Ozoliņš, M.Rēdlihs mums ir zuduši? Esam ar visiem četriem runājuši, un visi viņi vēlas arī nākotnē spēlēt Latvijas komandā. Viss ir atkarīgs no nosacījumiem, apstākļiem un tā, ko viņi vēlas sasniegt. Nē, to visu noteiks ne tikai tirgus cena, jo, ziniet, viena lieta ir spēlēt kādā no Austrumsibīrijas komandām un cita – Rīgas „Dinamo”. Un daudzi spēlētāji ir gatavi kaut ko upurēt no savām prasībām, lai tikai spēlētu „Dinamo”. Katrs grib kaut ko redzēt savā maciņā, taču katrs arī saprot, ko nozīmē dzīvot Rīgā.

„Dinamo” budžets? Ar finansējumu iet smagi, joprojām dzīvs ir jautājums, ka Latvijas uzņēmumiem un valdībai būtu jāpadomā, kā atbalstīt Latvijas sportu kopumā un ne tikai Rīgas „Dinamo”, bet tas jau ir jautājums, ko mēs izskatām katru gadu – neesam sapņotāji, neceram redzēt lielus pieplūdumus. Vai, nepalielinot budžetu, noturēsim savus labākos spēlētājus? Grūti. Kādu [no minētajiem četriem] varbūt varēsim noturēt, kādu nevarēsim. Mums ir sava koncepcija, kādu gribam redzēt aizsardzību, kādu uzbrukumu, kādu vārtsargu spēli. Mums ir dzīvs piemērs – Dārziņa liktenis. Mēs redzam, ka ne vienmēr miljons var dot ātras kājas un veselīgu prātu. Katrā ziņā viss tiks darīts tā, lai Latvijas hokejs nebūtu zaudētājs.

Kāpēc zaudējām „Torpedo”? Jāiemācās iemest, jāiemācās iemest… Slavens izteiciens ir, ka izslēgšanas spēles vinnē vārtsargi. Tas notika arī mūsu duelī. Holta negaidītā un nepatīkamā trauma komandu mazliet izsita no līdzsvara. Tas mums deva lielu pieredzi, taču ne rezultātu, kādu gaidījām. Pietrūka viena ripa.

Leģionāriem un vietējiem spēlētājiem jāvelk vezums kopā. Vairs nav koncepcija, ka pērkam leģionārus sevišķi labus. Pērkam tajās pozīcijās, kur mums kaut kas trūkst. KHL kopumā? Tagad modē ir papildināt līgu ar komandām no Rietumiem, modē ir augsts intelekts, kas ir deficīts šajā līgā, modē ir augsta līmeņa hokejs, nevis tikai milzīgas algas. KHL jārisina jautājums, kā saglabāt treneru prestižu, jo treneri ne pēc pašu gribas bieži mainās. Un KHL joprojām nevar pievilināt hokejistus tikai ar lielu naudu. Jābūt vēl arī kaut kam citam.

Šosezon vēl gaidu puišu labu startu Latvijas izlasē - nepiemirsīsim, ka tā ir visu mūsu kopīgā interese, sāpe un prieks. Nākamajā sezonā varu droši teikt, ka "play-off" vairs nebūs mūsu mērķis - mums ir jāiet līdz zonas finālam, un tas ir mērķis, ko šodien izvirzām. Pamatā ir jābūt sakarīgai spēlei, kāda tā bija šogad plus daži gūt vārti vairāk. Vai kāds no "Dinamo" neatteiksies spēlēt izlasē? Varu teikt droši, ka šobrīd komandā valda patriotisks gars, un neviens no spēlētājiem nekad nav ieminējies vai izteicies kaut ko par nespēlēšanu. Visi gatavojas šim lielajam notikumam. Latvija tomēr ir Latvija, un izlase ir pirmajā vietā."

Saruna ar Gunti Ulmani video formātā

Izmantotie resursi:
LTV ziņas: Panorāma | De Facto | 100.pants

 +31 [+] [-]

, 2012-03-13 11:18, pirms 13 gadiem
Nu nezinu tik skalji runaat par konferences finaalu veel pat nezinot kas speeleees ir diezgan pastulbi

 +38 [+] [-]

, 2012-03-13 11:19, pirms 13 gadiem
Nu, šis tik daudz un bieži ir melojis, ka...

 +20 [+] [-]

, 2012-03-13 11:19, pirms 13 gadiem
ja atmiņa neviļ, tad par spēlēšanu LV izlasē arī pagājušgad Ulmanis bīdīja tādu pašu tekstu

kāds šo kungu vēl vispār uztver nopietni

 +90 [+] [-]

, 2012-03-13 11:19, pirms 13 gadiem
VĒĒČĪ , ESMU TIK PRIECĪGS.... IZDZIRDOT ŠO ZIŅU ES CERU , KA ŠOGAD BŪS AUGSTĀKA VIETA , KĀ 7.
Latvija , Latvija.... uz priekšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +41 [+] [-]

, 2012-03-13 11:21, pirms 13 gadiem
izlasot tekstu, nožēlju, ka izlasīju, jo apakšā bija video

  +3 [+] [-]

, 2012-03-13 11:21, pirms 13 gadiem
Pat SPRUKTS?
Slēpts komentārs: Ulrihs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-13 11:22, pirms 13 gadiem
Diezgan sakarigs texts, bet Ulmanis ir vienmēr pratis runāt.
Galvenie notikumi par un ap izlasi vēl priekšā

 +43 [+] [-]

, 2012-03-13 11:22, pirms 13 gadiem
Cerams ka Hossa neaizskries pēc lielās naudas
Par Luseniusu nekas nav, pret, izskatās daudz labāk par mūsu pašu hokejistiem viņa vecumā - tīri subjektīvi
Un klusībā ceru ka uz nākamo gadu izdosies piesaistīt Masaļski, nekas nav pret Jučeru, bet, tomēr duets Holts + Masaļskis šķiet daudz drošāks

  +4 [+] [-]

, 2012-03-13 11:23, pirms 13 gadiem
nu par Darzinju gan Gunca bik uudeni noleeja jo nejau deelj nevprashanas speeleet hokeju Lauris nespeele.
Legionaari - nu eptv taisaas Holtu patureet? es gan to nevisai atbalstiitu,
Guncas nosauktaa cetrotne - mjaa buus gruuti notureet- praktiski notureet varees tikai tos kas negribees pashi kautkur doties prom kaut piedaavaa lielakau atalgojumu - citu variantu neredzu
zoonas finaals naakamsezon? nekas nau neiespeejams - tikai tad padomaajiet par augstas klases vaartuviiru- jo ar 2,6 ripam sezoonaa un 2.8 plau-off - diezvai tik taalu ir iespeejams aizkljuut

  +6 [+] [-]

, 2012-03-13 11:25, pirms 13 gadiem
Un par leģionāriem vispār sviests, tas ka ir iegādāti sliktākie leģionāri (izņemot Hossu) atjaunotā Dinamo vēsturē nekādi nevar būt dēļ tā, ka ir paaugstinājusies vietējo džeku meistarība. Par Holtu arī vīri nezin ko vēl domā, lai arī 2 play-off ir pierādījies, ka izšķirīgos brīžos Holts nevelk un viņa sezonas 0,92 atvairīto metienu krīt uz 0,89-88, kas nu nekādi nevar būt pietiekoši play-off.

+243 [+] [-]

, 2012-03-13 11:25, pirms 13 gadiem
Masaļskis rakstīja: Pat SPRUKTS?
Ko piesējies? Spruktam pagājušogad bija jāmet šaibas sievas "vārtos" un savu "Gagarinu" viņš janvāra beigās pacēla virs galvas dēla izskatā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Šindleru Jēkabs

  +2 [+] [-]

, 2012-03-13 11:27, pirms 13 gadiem
visiem miinusi vienam ARAGONAM plusi - laikam jau vinja komentaa sleepjas iistaa patiesiiba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-03-13 11:28, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Ko viņš tev nolēja ? Cik labus spēlētājus ar vārdu Krikonovs un Ak Bars atlaida no kluba ? Kāpēc tagad nelaiž Dārziņu laukumā ?
Tāpēc,ka tādi Dārziņi pie viņiem nāk un iet.
nu vsp jau Daarzinsh taai nau ticis ritiigaa jeega no sava savainojuma bet shis fakts liekas ka ir sen piemirsts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-03-13 11:28, pirms 13 gadiem
JĀ visi patriotiskas noskaņas musējie hokejisti, cerams septīniekā iekļūsim

Un Ūlmanim ir galvanais tikai kauta nopelnīt uz citu rēķina
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-13 11:29, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Aragons ir ragana, kurš prot burt.

  +8 [+] [-]

, 2012-03-13 11:33, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Zvērā. Labi ka tu zini precīzi,kā ir un var būt.
Gribi teikt, ka no legiem bija gaidītais pienesums šogad? Tas pats Iguldens bija labāks par visiem šogad spēlējušajiem RD (atkal piebildīšu - izņemot Hossu). Saprotu, ka finanses ir tik cik ir, bet tad skaidri un gaiši to var pateikt un cilvēki nepārmetīs, bet tagad ir, vēlreiz atkārtošos, ūdens Ulmaņa izpildījumā. Tas, ka vietējie palikuši labāki nekādi nevar būt par iemeslu sliktajai Lundmarka, Nieminena utt. spēlei.

 +45 [+] [-]

, 2012-03-13 11:34, pirms 13 gadiem
Jāpaprasa Sprukta sievai vai šogad ļaus spēlēt izlasē Spruktam.

 +12 [+] [-]

, 2012-03-13 11:35, pirms 13 gadiem
Taču kopumā sezonu novērtējam pozitīvi, jo aizvadījām to atbilstoši Latvijas hokeja līmenim, Latvijas hokeja iespējām.
------------------------------
ar vienu maiņu, kas var gūt vārtus, spēlētāju, kas 2/3 sezonas nevar iemest nevienu golu, diviem viduvējiem vārtsargiem un padirsienu sezonas svarīgākajā spēlē... njā, tas diezgan labi raksturo LV hokeja līmeni un iespējas

  -1 [+] [-]

, 2012-03-13 11:35, pirms 13 gadiem
Šeit jaunais laikam dinamo fanu twiteris.
https://twitter.com/#!/DinamoRigasFans

 +25 [+] [-]

, 2012-03-13 11:36, pirms 13 gadiem
Tukša muldēšana...
Par leģionāriem jau pateica Savickis pirms pāris endēļām, Lucenius ir pašsaprotama lieta.
Par leģionāru impotenci, nevis tur letiņi jāslavē, bet gan Sējēja un kluba īsās rokas vai vnk neprofesionalitāte un šaurais skatījuma loks.
Par četru puišu noturēšanu, jā, tā ir pērle, visi grib spēlēt RD, kapēc lai negribētu, tikai aizmirsa piebilst, ka visi arī pateica savu cenu, kuru diemžēl kā vēlāk pats Ulmanis sarunā atklāja, klubs nespēs pacelt.

     [+] [-]

, 2012-03-13 11:37, pirms 13 gadiem
Šis urrāpatriotiskais raksts man atsauc atmiņā šo....

О нашем футболе
- YouTube
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-03-13 11:39, pirms 13 gadiem
Gunča jau var teikt daudz ko (pagājušajā pavasarī viņš arī līdzīgi runāja), tomēr lēmumu par spēlēšanu izlasē pieņem paši spēlētāji un to pieņems katrs konkrētais spēlētājs individuāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-13 11:44, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Nevar noliegt,ka maiņa Karsums - Sprukts - M Rēdlihs bija visu laiku zvērīgākā RD maiņa.
Tik krasi(izteikti) pašmāju bāleliņi vēl nekad nebija vilkuši komandu.
pagājušogad Lauris ar Miķeli un Ņiživiju ne mazāk krasi vilka komandu (kopā pa trim: 121 punkts 49 vārti), šogad mūsu rez. letiņu trio 122 punkti un 44 vārti- diez ko dižāks tas pienesums nav bijis, arī gala rezultāta izteiksmē vēl jo vairāk.......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2012-03-13 11:45, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Gribi pieteikties par GM klubā ?
Iespējams tā ir atruna,bet iespējams arī nē. Nevar noliegt,ka maiņa Karsums - Sprukts - M Rēdlihs bija visu laiku zvērīgākā RD maiņa.
Tik krasi(izteikti) pašmāju bāleliņi vēl nekad nebija vilkuši komandu.
Un iespējams izlasei un mums par ir labāk,ka pirmo vijoli nespēlēja leģionāri.
Salīdzinājumi ar Iguldeniem,pupu mizas un fantāzija.
No visiem kas ir bijuši tiešām vērti personīgi es atzīmētu Hosu un Elisonu. Pārējie to pašu Lundmarku līmenī vien bijuši.
Nē, paldies. Pie šiem vīriem neko negribētu darīt, sirdsapziņa neļautu. Un es jau nesaku, ka mūsējie nevilka, es saku, ka leģionāri bija nekādi, jo šiem apriori ir jābūt labākiem par lielu daļu vietējo. Savādāk nav jēgas vispār tādus ņemt.
Jā, Džemijam iespaidīga statistika - veseli 17 punkti pa visu sezonu. Ņemot vērā to, ka Sējējs intervijā SA teica, ka viņš ņemts kā Dārziņa aizstājējs. Salīdzinot tam pašam Iguldenam bija pāri 30 punktiem.

  +5 [+] [-]

, 2012-03-13 11:46, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Ko piesējies? Spruktam pagājušogad bija jāmet šaibas sievas "vārtos" un savu "Gagarinu" viņš janvāra beigās pacēla virs galvas dēla izskatā...
A kam viņš gatavojas šopavasar ???

 +26 [+] [-]

, 2012-03-13 11:47, pirms 13 gadiem
Šis PČ būs īpašs ,es to jūtu Vismaz 1/4 fināls!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2012-03-13 11:48, pirms 13 gadiem
P.S.
Bet no Ulmaņa teiktā sanāk, ja Miķelis un karsums nebūtu tik rezultatīvi, tad Luceniuss mestu kkur ap 20 vārtiem iekšā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2012-03-13 11:50, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Var jau piekrist kādam šerpākam līgumam,bet nedomā,ka arī M Rēdlihs neredz,ka tas līgums uz sezonu nav tas labākais.
Mūsu bāleliņiem līst Top KHL klubos ir pašnāvība,milzīgs risks.
Nedomāju...
Pirmkārt viņi grib visi noplenīt, bet pēc tam, kad viņus palūgs aiziet, vai izmetīs, Rīgā viņus vienmēr gaidīs... Es domāju, ka šādi (ja nu, kas vienmēr jau var uzspēlēt Rīgā) domā lielākā daļa mūsu naudas pelnītāji...

 +20 [+] [-]

, 2012-03-13 11:53, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Nu tagad paskaiti cik Iguldens guva punktus salīdzini un izvirzi kādu brīnumstāstu.
Cik atceros,tad pāgājušajā sezonā maiņa bija Dārziņš - Troters - Rēdlihs
Nu un ja ņem vērā mūžīgos Rūķa eksperimentus rotējot maiņas un spēlētājus,tad tava matemātika ir vēl dziļākās auzās.
Dārziņš - Troters - Rēdlihs uzspēlēja sezonas sākumā un sezonas beigās, pa vidu tai bija Jūļa eksperimenti ar Mikušu utt. Cik noprotu, tad Jūļa Trotera metāšana pa maiņām arī bija viens no iemesliem kāpēc viņs no Rīgas notinās. Nu ceru, ka Pučes teiktais par to, ka viņš atgriežas ir patiesība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-13 11:55, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Nu tagad paskaiti cik Iguldens guva punktus salīdzini un izvirzi kādu brīnumstāstu.
Cik atceros,tad pāgājušajā sezonā maiņa bija Dārziņš - Troters - Rēdlihs
Nu un ja ņem vērā mūžīgos Rūķa eksperimentus rotējot maiņas un spēlētājus,tad tava matemātika ir vēl dziļākās auzās.
kā mana matemātika var būt auzās, ja viņi atdeva tās piespēles un guva vārtus?

Jā, viņiem palīdzēja ārzemnieki, un? Labāk šai komandai noliktu Miķelim blakus div labus ārzemniekus un Spruktam ar Karsumu vēl kādu, ta vismaz 2 labas maiņas Dinamo būtu........

Es jau šobrīd varu pateikt, ka izlasei no RD 1. maiņas būs absolūti tāds pats labums kā RD. NEKĀDS! Jo ar vienu maiņu nevar spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2012-03-13 11:58, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Nedomāju...
Pirmkārt viņi grib visi noplenīt, bet pēc tam, kad viņus palūgs aiziet, vai izmetīs, Rīgā viņus vienmēr gaidīs... Es domāju, ka šādi (ja nu, kas vienmēr jau var uzspēlēt Rīgā) domā lielākā daļa mūsu naudas pelnītāji...
Un liela daļa patiesības tajā ir.
Spēlētājiem šī ir iespēja nopelnīt karjeras lielāko naudu - kurš var pārmest vēlēšanos nodrošināt iztiku nākotnei, pēc karjeras beigām? Kurš pats to negribētu? Jā, Laurim nepaveicās ar savainojumu, bet alga jau no tā nepazuda...
Skaidrs, ka Rīga pēc tam paņems, jo Rīgā vajag vietējās zvaigznes. To pašu Vasiļjevu taču būtu ņēmuši, ja būtu līdz galam vienojušies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-03-13 12:18, pirms 13 gadiem
auzas pilnīgas,ko viņš tur gvelž pāris dienas pēc sezonas,piekrītu par spēlētājiem ko vajadzētu censties paturēt,bet Holtam paldies par darbu,play off pierādīja kad viņš nav vilcējs.Būtu priecīgs ja mums būtu Edža Masaļskis ar Jučeru.Paši atceraties kā viņš uz špricēm spēlēja,būtu mums bijis tagad Edža būtu 2.kārtā

 +32 [+] [-]

, 2012-03-13 12:30, pirms 13 gadiem
pilnīgs ūdens - par katru tēmu pretrunīgs izteikums.

un vēl - seonas lielākais prieks - skatītāji, kaut ko esot parādījuši visai pasaule - hei, uz sezonas pēdējo svarīgāko spēli atvelkās 6600 ??!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-03-13 12:52, pirms 13 gadiem
Rumpīc atkal muldās. Cerams. Kā Juris teiks, tā būs. Bet GK Nr.1 ir vajadzīgs un tāda mums šogad nebija un diez vai Holts nākamajā sezonā spēlēs labāk. Bet ir KHL Masaļskis, kurš nesaprotamu iemeslu dēļ nespēlē Rīgā, bet Sibīrijā (cilvēciskais faktors? Sējējam vai Jurim kaut ko asāku pateicis?). Nemaz tik liels viņam tas līgums nav, un GK ir normāli jāpatērējas, ja grib kaut kur play-off kādreiz tikt, nevis tikai atzīmēties. Vispirms vajag labu Nr.1 vārtos, tad solīdu aizsardzību un tad var meklēt snaiperus, nevis otrādi. DR grib sākt no otra gala, bet ka tik neiznāk, ka atkal nauda iztērēta, bet nav ne, kas met, ne, kas no vārtu zaudējumiem glābj.

  +9 [+] [-]

, 2012-03-13 12:52, pirms 13 gadiem
zigiss rakstīja: pilnīgs ūdens - par katru tēmu pretrunīgs izteikums.

un vēl - seonas lielākais prieks - skatītāji, kaut ko esot parādījuši visai pasaule - hei, uz sezonas pēdējo svarīgāko spēli atvelkās 6600 ??!
8. marts – RD daļu auditorijas veido RUS runājošie – viņi un daļa latviešu tajā dienā iepirka tulpes un šampi sievām, draudzenēm, šnabi paši sev un skatijās pa TV....

  +9 [+] [-]

, 2012-03-13 12:55, pirms 13 gadiem
Par to Gunčas optimismu par izlasi pašlaik par ātru spriest,jo spēlētāji redzēja daļas fanu negatīvo attieksmi par Sprukta lēmumu un noteikti ja nevēlēsies spēlēt ,tad darīs to daudz rafinētāk.Piemēram draudzības spēles dabujot kaut mazāko traumu ,vai treniņā,paziņos ,ka cer atlabt,bet nespēj.Protams ceru ,ka tā nebūs un visi tiešām rausies uz izlasi ,jo šogad sūdzēties par nogurumu būtu neētiski.Par Dinamo komplektāciju jāsaka,es protams vēlētos tādus leģionārus kā Astanas Baris pirmā maiņa,bet Dinamo priekš tāda līmeņa leģionāriem naudas nav un nebūs diemžēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-13 13:02, pirms 13 gadiem
Man visvairāk iespiedās šī frāze par Hossu:
<<Hosa savukārt ir cilvēks, kurš daudz ko pieredzējis un no kura mēs gaidām daudz labāku hokeju nekā tas bija. Taču nekritizēsim viņu, viņš mūsu komandā spēlēja tika dažas dienas šajā sezonā,>>

 +14 [+] [-]

, 2012-03-13 13:04, pirms 13 gadiem
Par Dārziņu arī garām. Laurim bija trauma, to var dabūt kā AkBars, tā DR. Atšķirība tikai tāda, ka tagad Dārziņa konts ir kļuvis krietni brangāks, kas nav mazsvarīgi. Ja ne paspēlējis, tad vismaz ir naudu nopelnījis, tā kā sezona vērtējama ar +. Un par kādām naudā vispār var runāt cilvēks, kurš pēdējos gandrīz 20 gadus dzīvo uz nodokļu maksātāju rēķinā, dzīvoklis, mašīna, pensija - viss no valsts budžeta. Hokejistiem jau nemaksās valsts pensiju un uzturu pēc karjeras beigām, tādēļ pašiem jācenšas nopelnīt, cik var, nevis jāklausās patriotu Jura un Guņčas runās un jāpiekrīt spēlēt par 1/2 vai 1/3 naudas, tāpēc ka Rīgā.

 +15 [+] [-]

, 2012-03-13 13:04, pirms 13 gadiem
Ar legionariem smagi iebraucaam auzaas shogad. Hartigans , Elisons, Troters, Iguldens, bija krietni vien augstaka limena un ar krietnu lielaaku motivaciju, to ripu iemest vartos.

  +5 [+] [-]

, 2012-03-13 13:11, pirms 13 gadiem
DartVeider rakstīja: Cerams ka Hossa neaizskries pēc lielās naudas
Par Luseniusu nekas nav, pret, izskatās daudz labāk par mūsu pašu hokejistiem viņa vecumā - tīri subjektīvi
Un klusībā ceru ka uz nākamo gadu izdosies piesaistīt Masaļski, nekas nav pret Jučeru, bet, tomēr duets Holts + Masaļskis šķiet daudz drošāks
Daudz drošāks izskatītos Masaļskis + Jučers

 +25 [+] [-]

, 2012-03-13 13:23, pirms 13 gadiem
es ceru, ka nākamajā sezonā mums joprojām būs "Rēdlihu trīspaka"!

     [+] [-]

, 2012-03-13 13:25, pirms 13 gadiem
ralfino rakstīja: pat arēnā biji?
jā. un neesmu fans.

  +6 [+] [-]

, 2012-03-13 13:27, pirms 13 gadiem
KASPARST rakstīja: Daudz drošāks izskatītos Masaļskis + Jučers
Ja, Edža pēkšņi notraumējas, tad otrais būs Gudļevskis, kurš šosezon pat junioros bij totāls CAURUMS !!!!!!!!! un arī Jučers kā pirmais vēl nevelk

 +12 [+] [-]

, 2012-03-13 13:27, pirms 13 gadiem
Sanāk, ka arī Marcels Hossa beidzot spēlēs izlasē? Nu tad ir pizģets vsemu mirovomu hokeju...

  +6 [+] [-]

, 2012-03-13 13:29, pirms 13 gadiem
Mūsu labākais trijnieks Miķelis-Sprukts-Karsums ir labi kopā, bet kādi viņi būs ar citiem partneriem, tas vēl ir neskaidrs jautājums. Dārziņa trauma neļāva reāli novērtēt viņa reālās spējas bez Miķelīša. Tomēr es domāju, ka komandas spēlē hokejā spēlētājs var izcelties tikai ar pareizajiem partneriem. Vienmēr ir izņēmumi, bet manuprāt neviens no šiem džekiem nebūs tik rezultatīvs, spēlējot citur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-13 13:34, pirms 13 gadiem
Heilijs rakstīja: Mūsu labākais trijnieks Miķelis-Sprukts-Karsums ir labi kopā, bet kādi viņi būs ar citiem partneriem, tas vēl ir neskaidrs jautājums. Dārziņa trauma neļāva reāli novērtēt viņa reālās spējas bez Miķelīša. Tomēr es domāju, ka komandas spēlē hokejā spēlētājs var izcelties tikai ar pareizajiem partneriem. Vienmēr ir izņēmumi, bet manuprāt neviens no šiem džekiem nebūs tik rezultatīvs, spēlējot citur.
Karsums, Sprukts vareeja ko izdarit ari NHL, kad bija paaris gadus jaunaaki. Interesanti kapec vini nevareetu but rezultativi jebkuraa KHL klubaa, ja hokejisti klust labaaki pec 25?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-13 13:37, pirms 13 gadiem
Masaļskis rakstīja: Pat SPRUKTS?
Ja būs iedvesma hahahaha

  +5 [+] [-]

, 2012-03-13 13:38, pirms 13 gadiem
es gan piekrītu, ka vietējie smagi pielikuši un tāpēc leģi izskatās švaki, kaut reāli lundmarks ne ar ko sliktāks par hartiganu nav. marks 3ā sezonā kāds te bija? atbrauca, sameta fiksi 10 bankas un tad otro sezonas daļu vispār neredzams, cik reizes letiņi pirmajās 2 sezonās tika atzīti par nedēļas/mēneša spēlējātiem un cik pēdējās? kā nakts pret dienu. un vislabāk ir redzēt pēc ņiživija, pirmās 2as sezonas normāli kapāja, pēdējās 2as pilnīgi šķērsām, un neba jau viņš tā nopūties, vienk. pārējie smagi pielika, sākumā bija kruta slidot gar bortiem, dot piespēles vellszinkur utt., citiem pieleca, ka tā spēlēt nevar, īpaši kruta ir ņiživija tieksme PP apspēlēt pretiniekus un zaudēt ripas, arī bremzēšana ieejot pretinieka zonā ir izcila, tik skaistas pauzes taisa.

  +4 [+] [-]

, 2012-03-13 13:40, pirms 13 gadiem
KASPARST rakstīja: Daudz drošāks izskatītos Masaļskis + Jučers
Holts un Masaļskis tomēr ir aptuveni viena līmeņa.

  +4 [+] [-]

, 2012-03-13 13:45, pirms 13 gadiem
markuss13 rakstīja: no hossas gaidija vairak kas par sviestu vinu panema sezonas beigas un 10 speles vinam bija 7 punkti ulmani tu ka prezidents biji apsis vismaz paliec tagad par cilveku un uz kadu pasaules cempionatu taisas rigas dinamo hokejisti tur var braukt aukstakais 6 lidz 7 vairak rigas dinamo nav hokejistu bet liekuli uskaitisu kas var braukt parejie lai trenejas M,REDLIHS, KARSUMS, SPRUKTS, CIPULIS, J, REDLIHS, K, REDLIHS, SOTNIEKS, REKIS, un diemzel tas ir vis kas latvija ir un kauko var parejiem gars trenina proces prieksa
Nu, nu, visi RD aizsargi ir kandidāti uz vietu izlasē, vēl jo vairāk tāpēc, ka ir jau tajā spēlējuši. Un kā tad ar Ankipānu un "mūžīgi" jauno maiņu Bukartu, Meiju, Džeriņu?

  +4 [+] [-]

, 2012-03-13 13:51, pirms 13 gadiem
Tiešām visi? Kaut kā neticas.

Ja runājam par leģionāriem, tad nu nezinu... Hosa jā, labi. Bet Luceniuss?? Cilvēks, kurš nav Cipulis un pa visu sezonu iemetis vienu golu vienā no pēdējām spēlēm? Tiešām?

Holts arī nav medusmaize, atraktivitāte un līdzjutēju izklaidēšana ir viena lieta, bet cita - stabilitāte. Tādu Holtam neredzu, piedodiet.

  +7 [+] [-]

, 2012-03-13 13:53, pirms 13 gadiem
Nu ,nu -kas vēl būs,kad spēlētāji Kiram palūgs apdrošināt nākošos līgumus-tad gan kaut kā izrādīsies,ka visi nemaz nevar spēlēt izlasē,jo labi atceros kā gāja pagājušogad ar Dārziņa apdrošināšanu...Jo Ulmanis jau te var skaistas frāzes bārstīt par patriotismu,bet nez vai kāds riskēs dabūt traumu,ja nebūs kārtīgi apdrošināts!Nez kā Tribuncovam viss beidzās-nez vai klubs bija sajūsmā par to situāciju!

  +6 [+] [-]

, 2012-03-13 13:53, pirms 13 gadiem
Cerams, ka Guntis atkal nerunā visu vārdā, bet tas jau viņam pa senču līniju pierasts.

 +13 [+] [-]

, 2012-03-13 13:55, pirms 13 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nu ,nu -kas vēl būs,kad spēlētāji Kiram palūgs apdrošināt nākošos līgumus-tad gan kaut kā izrādīsies,ka visi nemaz nevar spēlēt izlasē,jo labi atceros kā gāja pagājušogad ar Dārziņa apdrošināšanu...Jo Ulmanis jau te var skaistas frāzes bārstīt par patriotismu,bet nez vai kāds riskēs dabūt traumu,ja nebūs kārtīgi apdrošināts!Nez kā Tribuncovam viss beidzās-nez vai klubs bija sajūsmā par to situāciju!
Es domāju, ka Gomeļa toč bija ekstāzē uzzinot par Tribuncova traumu, jo tā brīža pārliecionši labākais BAČ aizsargs viņiem toč nebija vajadzīgs play-ofiem.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-13 13:56, pirms 13 gadiem
heh rakstīja: es gan piekrītu, ka vietējie smagi pielikuši un tāpēc leģi izskatās švaki, kaut reāli lundmarks ne ar ko sliktāks par hartiganu nav. marks 3ā sezonā kāds te bija? atbrauca, sameta fiksi 10 bankas un tad otro sezonas daļu vispār neredzams, cik reizes letiņi pirmajās 2 sezonās tika atzīti par nedēļas/mēneša spēlējātiem un cik pēdējās? kā nakts pret dienu. un vislabāk ir redzēt pēc ņiživija, pirmās 2as sezonas normāli kapāja, pēdējās 2as pilnīgi šķērsām, un neba jau viņš tā nopūties, vienk. pārējie smagi pielika, sākumā bija kruta slidot gar bortiem, dot piespēles vellszinkur utt., citiem pieleca, ka tā spēlēt nevar, īpaši kruta ir ņiživija tieksme PP apspēlēt pretiniekus un zaudēt ripas, arī bremzēšana ieejot pretinieka zonā ir izcila, tik skaistas pauzes taisa.
Tās ir muļķības, ja jau leģionāri tikai izskatās sliktāki kā citus gadus, nevis patiešām tādi ir tad viņu devums nebūtu sliktāks, neviens letiņš viņiem ripu no nūjas neņēma nost.

Pagājušās sezonas 3 rezultatīvākie leģionāri: Hartigans (24), Troters (26), Surovijs (32)

Šīs sezonas 3 rezultatīvākie leģionāri Lucenius (15), Lundmarks (16), Vargs (17).

Pietam, iepriekšējā seonā par visiem leģionāriem rezultatīvāki bija Dārziņš, Miķelis, Niživijs. Karsumam bija tikpat cik Surovijam, bet Spruktam tikpat cik Troteram.

Tas nozīmē, ka jau 2010./11. gada sezonā latvieši diezgan vilka komandu, bet leģionāri tomēr deva savu ieguldījumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-03-13 14:06, pirms 13 gadiem
Nekad nepirkšu Tellamore Dew. Ko vēl neizdomās, reklāmas, kas nemaz ciet neveras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-13 14:18, pirms 13 gadiem
Es jau nu gan tam vecajam triceklim neticu nevienam vārdam!

  +3 [+] [-]

, 2012-03-13 14:36, pirms 13 gadiem
Vismaz viena priecīga ziņa !!!

  +6 [+] [-]

, 2012-03-13 14:52, pirms 13 gadiem
Simts gadus mums vajadzīga tāda tukša vieta kā Luseniuss ! Es esmu par to, lai RD spēlētu Bērziņš, Saulietis vai kāds cits mūsu hokeja audzēknis, kurš tagad spiests maizi pelnīt kaut kur Baltkrievijā, kamēr mēs te lutinām tādus nekam nederīgus leģionārus kā Luseniuss, kam 56 spēlēs izdevās vienreiz(!!!!!!) pielikt nūju uz vārtiem slīdošai ripai !

     [+] [-]

, 2012-03-13 14:55, pirms 13 gadiem
biezais rakstīja: Vismaz viena priecīga ziņa !!!
priecīgā ziņa ir tā, ka Gunča ekrānā parādījās?

  +3 [+] [-]

, 2012-03-13 14:58, pirms 13 gadiem
Visi?? Ozo arī?? Kaut kā baigi šaubos....ceru, bet neticu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-13 15:27, pirms 13 gadiem
Kas tas pūtēju blakus Tripānam? Tāds bezjēdzīgs agresīvs viņam stils intervējot...

  +9 [+] [-]

, 2012-03-13 15:35, pirms 13 gadiem
Katrs tavs teikums, Ulmani, ir viens ibio murgojums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-13 16:47, pirms 13 gadiem
Еще один патриот от хоккея
MixTV - Юрис Добелис в программе "Личное...
07:20 min.

     [+] [-]

, 2012-03-13 16:57, pirms 13 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Šis PČ būs īpašs ,es to jūtu Vismaz 1/4 fināls!
vismaz

  +2 [+] [-]

, 2012-03-13 17:10, pirms 13 gadiem
Holts var dodies uz savu kanādu, nu nav vinš Dinamo Vajadzīgs, ir daudzi un daudz labāki vārtusargi.

  +4 [+] [-]

, 2012-03-13 17:37, pirms 13 gadiem
constantlyRX rakstīja: Holts var dodies uz savu kanādu, nu nav vinš Dinamo Vajadzīgs, ir daudzi un daudz labāki vārtusargi.
Piemēram? Kuru mēs dabūsim labāku vārtsargu , kā Holtu turklāt Tu vispār zini kāds ir Dinamo Rīiigas budžets? Mēs ar tādu budžetu tikai un vienīgi varam atļauties Holtu, kā vārtsargu.

     [+] [-]

, 2012-03-13 18:03, pirms 13 gadiem
Gaidu ar nepacietību! Latvia! Latvia! ........ nu un pa vidu kkur vēl Nolan! Nolan!

  +3 [+] [-]

, 2012-03-13 18:11, pirms 13 gadiem
Arī Sprukts ????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-03-13 18:45, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Vins pieneema Vacijas pilsoniibu,tadeejadi pasakot galeejo "uzredzesanos" izlasei,diemzeel.
Ne gluži. Viņš nav spēlējis Vācijas izlasē. Es sapratu no nesen Baldonieka intervijā teikto, ka Herbis ja būs gribēšana varot palīdzēt.

     [+] [-]

, 2012-03-13 18:58, pirms 13 gadiem
Īsts hokeja guru ,nu profesionālis ........

  -1 [+] [-]

, 2012-03-13 19:27, pirms 13 gadiem
Cerams, RD tad beidzot būs sapratuši, ka bez 2 augsta līmeņa vārtsargiem PO tomēr neiztikt. Es arī esmu no tiem, kas Masaļski gribētu atpakaļ uz Rīgu.

Es domāju, ka šajā sezonā izteikti mainījies KHL komandu spēles stils kā tāds. Gandrīz visas komandas, pat nosacītie favorīti spēlē no aizsardzības un ar ļoti labiem vārtsargiem. Tāpēc arī vidēja līmeņa leģionāri nevar iemest tik, cik gribētos.

Sprukts vai Karsms nav tik augsta līmeņa, lai viņus ņemtu kā pārākos ārzemniekus. Problēma RD būs, ja viņus nosacīti naturalizēs, jeb atzīs kā ne-ārzemniekus. Citādi es piekrītu, ka bez Miķeļa viņi (tāpat kā iepriekšējās sezonās) neko izcilu nerādīs. Miķelis diemžēl ir cits stāsts, kas spēs pavilkt, pastumt un iedvest dzīvību jebkurai maiņai un domājams, bez viņa būs jāiztiek...

  -1 [+] [-]

, 2012-03-13 21:46, pirms 13 gadiem
Protams, ka varējam šogad tikt līdz finālam, tikai 90% no Torpedo komandas bija vārtsargs.RD vienmēr vairāk uzbruka, tikai pietrūka realizācija.

Ceru, ka izlasē būs iespējami labākais sastāvs.

Kā arī, Latvijas izlases uz PČ, pēc manām domām sastāvs varētu būt:

Vārtsargi :
1)Masalskis
2)Jurčers
3)Raitums.

Aizsargu pāri :

1)Galviņš - Kr.Rēdlihs
2)Kulda - Reķis
3)Bārtulis - Pujacs
4)Sotnieks - Cibuļskis.

Uzbrucēju virknējumi:

1)Miķelis - Sprukts - Karsums
2)Daugaviņš - Girgensons - Dārziņš
3)Bukarts - Džeriņš - Meija
4)Ankipāns - Štāls - Cipulis.

Rezervē: Bērziņš, Ķēniņš, Jekimovs, Ivanāns, Pelšs, Indrašis.

Sanāca, ka daudzi paliek rezervē, bet nu apmēram, tas sastāvs tāds šogad varētu būt, viss atkarīgs kā Z/A play - off beigsies.

     [+] [-]

, 2012-03-13 22:18, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Gribi pieteikties par GM klubā ?
Iespējams tā ir atruna,bet iespējams arī nē. Nevar noliegt,ka maiņa Karsums - Sprukts - M Rēdlihs bija visu laiku zvērīgākā RD maiņa.
Tik krasi(izteikti) pašmāju bāleliņi vēl nekad nebija vilkuši komandu.
Un iespējams izlasei un mums par ir labāk,ka pirmo vijoli nespēlēja leģionāri.

Es vel izteiktu no visiem legionariem, kuri bijushi Rigas Dinamo - Broku Troteru, atceramies kadu pienesumu un melno darbu visnh darija tieshi uz playoff.
Salīdzinājumi ar Iguldeniem,pupu mizas un fantāzija.
No visiem kas ir bijuši tiešām vērti personīgi es atzīmētu Hosu un Elisonu. Pārējie to pašu Lundmarku līmenī vien bijuši.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-13 22:48, pirms 13 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Protams, ka varējam šogad tikt līdz finālam, tikai 90% no Torpedo komandas bija vārtsargs.RD vienmēr vairāk uzbruka, tikai pietrūka realizācija.

Ceru, ka izlasē būs iespējami labākais sastāvs.

Kā arī, Latvijas izlases uz PČ, pēc manām domām sastāvs varētu būt:

Vārtsargi :
1)Masalskis
2)Jurčers
3)Raitums.

Aizsargu pāri :

1)Galviņš - Kr.Rēdlihs
2)Kulda - Reķis
3)Bārtulis - Pujacs
4)Sotnieks - Cibuļskis.

Uzbrucēju virknējumi:

1)Miķelis - Sprukts - Karsums
2)Daugaviņš - Girgensons - Dārziņš
3)Bukarts - Džeriņš - Meija
4)Ankipāns - Štāls - Cipulis.

Rezervē: Bērziņš, Ķēniņš, Jekimovs, Ivanāns, Pelšs, Indrašis.

Sanāca, ka daudzi paliek rezervē, bet nu apmēram, tas sastāvs tāds šogad varētu būt, viss atkarīgs kā Z/A play - off beigsies.
es uz daugavinu neceru izlasee, jo vinam shogad pa play off jaakulas par stenliju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja