Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Ulmanis: "Visi dinamieši gatavojas spēlēt PČ, valda patriotisks gars"

Andris Liepa
Andris Liepa

Ulmanis: "Visi dinamieši gatavojas spēlēt PČ, valda patriotisks gars"
Guntis Ulmanis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f-64

Bijušais Latvijas prezidents un Rīgas „Dinamo” padomes loceklis Guntis Ulmanis šorīt LTV1 raidījumam „Labrīt, Latvija” atklāja gan kluba plānus attiecībā uz spēlētāju līgumiem, gan arī atklāja, ka neviens no kluba spēlētājiem nav izteicis šaubas par dalību Latvijas izlases sastāvā gaidāmajā pasaules čempionātā.

Guntis Ulmanis: „Emocijas vēl nevar nolikt malā, jo tikai nesen atgriezāmies no Ņižņijnovgorodas. Taču kopumā sezonu novērtējam pozitīvi, jo aizvadījām to atbilstoši Latvijas hokeja līmenim, Latvijas hokeja iespējām. Domājam gan, ka varēja būt labāk. Kas visvairāk priecēja? Skatītāji, jo katrs mākslinieks ir vērts tikai tad, ja spēj dod baudījumu skatītājam. Visiem parādījām, kāds ir Latvijas skatītājs. „Sporta Avīzes” virsraksts „Kurš vainīgs?”? Tas nav par „Dinamo” [smejas]. Es pat nevaru iedomāties, par ko tur varētu būt runa ar šādu virsrakstu. Leģionāri? Redziet, viņi tādi ir tāpēc, ka mūsu vietējie spēlētāji sasnieguši tik augstu līmeni, ka mums atrast vēl augstāka līmeņa leģionārus vairs nav tik viegli kā pirmajā sezonā. Mēs nekad nevarējām iedomāties, ka četru gadu laikā mūsu puiši spēs tik augstu pacelties gan savā spēles izpratnē, gan spēles mākslā kā šogad. Tādējādi mums ļoti stipri jādomā, kurus leģionārus ņemt, jo mūsējie vairs nav iesācēji, kad katrs leģionārs derēja.

Kuri no leģionāriem paliks? Gala lēmums vēl ir priekšā, bet, domāju, jūs paši varat fiksēt, kuri tie būs – vārtsargs, viens no uzbrucējiem un vēl viens uzbrucējs. Tālāk paši domājiet. Luseniuss ir ļoti jauns cilvēks, kuram visa dzīve priekšā un kurš nolēmis to saistīt ar Latvijas hokeju. Hosa savukārt ir cilvēks, kurš daudz ko pieredzējis un no kura mēs gaidām daudz labāku hokeju nekā tas bija. Taču nekritizēsim viņu, viņš mūsu komandā spēlēja tika dažas dienas šajā sezonā, un… vārtsargs ir vārtsargs. Treneris? Viņš ir ļoti stingra rakstura un diezgan kategorisks, principiāls cilvēks. Redzēsim, ko nākotne nesīs ar šādu nostāju, jo pilnībā mainījusies hokeja filozofija un pieeja, ienākot šim trenerim, un es ceru, ka nākamajā sezonā šis treneris plūks patiesos augļus.

Kuri no vietējiem paliks? Tur jāskatās un jārunā ar katru individuāli. Šeit ir jautājums, ko katrs no viņiem prasa no sevis, ko gaida un ko var dot, kā arī, ko komanda no viņa prasa. Vai Galviņš, Sprukts, Ozoliņš, M.Rēdlihs mums ir zuduši? Esam ar visiem četriem runājuši, un visi viņi vēlas arī nākotnē spēlēt Latvijas komandā. Viss ir atkarīgs no nosacījumiem, apstākļiem un tā, ko viņi vēlas sasniegt. Nē, to visu noteiks ne tikai tirgus cena, jo, ziniet, viena lieta ir spēlēt kādā no Austrumsibīrijas komandām un cita – Rīgas „Dinamo”. Un daudzi spēlētāji ir gatavi kaut ko upurēt no savām prasībām, lai tikai spēlētu „Dinamo”. Katrs grib kaut ko redzēt savā maciņā, taču katrs arī saprot, ko nozīmē dzīvot Rīgā.

„Dinamo” budžets? Ar finansējumu iet smagi, joprojām dzīvs ir jautājums, ka Latvijas uzņēmumiem un valdībai būtu jāpadomā, kā atbalstīt Latvijas sportu kopumā un ne tikai Rīgas „Dinamo”, bet tas jau ir jautājums, ko mēs izskatām katru gadu – neesam sapņotāji, neceram redzēt lielus pieplūdumus. Vai, nepalielinot budžetu, noturēsim savus labākos spēlētājus? Grūti. Kādu [no minētajiem četriem] varbūt varēsim noturēt, kādu nevarēsim. Mums ir sava koncepcija, kādu gribam redzēt aizsardzību, kādu uzbrukumu, kādu vārtsargu spēli. Mums ir dzīvs piemērs – Dārziņa liktenis. Mēs redzam, ka ne vienmēr miljons var dot ātras kājas un veselīgu prātu. Katrā ziņā viss tiks darīts tā, lai Latvijas hokejs nebūtu zaudētājs.

Kāpēc zaudējām „Torpedo”? Jāiemācās iemest, jāiemācās iemest… Slavens izteiciens ir, ka izslēgšanas spēles vinnē vārtsargi. Tas notika arī mūsu duelī. Holta negaidītā un nepatīkamā trauma komandu mazliet izsita no līdzsvara. Tas mums deva lielu pieredzi, taču ne rezultātu, kādu gaidījām. Pietrūka viena ripa.

Leģionāriem un vietējiem spēlētājiem jāvelk vezums kopā. Vairs nav koncepcija, ka pērkam leģionārus sevišķi labus. Pērkam tajās pozīcijās, kur mums kaut kas trūkst. KHL kopumā? Tagad modē ir papildināt līgu ar komandām no Rietumiem, modē ir augsts intelekts, kas ir deficīts šajā līgā, modē ir augsta līmeņa hokejs, nevis tikai milzīgas algas. KHL jārisina jautājums, kā saglabāt treneru prestižu, jo treneri ne pēc pašu gribas bieži mainās. Un KHL joprojām nevar pievilināt hokejistus tikai ar lielu naudu. Jābūt vēl arī kaut kam citam.

Šosezon vēl gaidu puišu labu startu Latvijas izlasē - nepiemirsīsim, ka tā ir visu mūsu kopīgā interese, sāpe un prieks. Nākamajā sezonā varu droši teikt, ka "play-off" vairs nebūs mūsu mērķis - mums ir jāiet līdz zonas finālam, un tas ir mērķis, ko šodien izvirzām. Pamatā ir jābūt sakarīgai spēlei, kāda tā bija šogad plus daži gūt vārti vairāk. Vai kāds no "Dinamo" neatteiksies spēlēt izlasē? Varu teikt droši, ka šobrīd komandā valda patriotisks gars, un neviens no spēlētājiem nekad nav ieminējies vai izteicies kaut ko par nespēlēšanu. Visi gatavojas šim lielajam notikumam. Latvija tomēr ir Latvija, un izlase ir pirmajā vietā."

Saruna ar Gunti Ulmani video formātā

Izmantotie resursi:
LTV ziņas: Panorāma | De Facto | 100.pants

 +25 [+] [-]

, 2012-03-13 13:23, pirms 12 gadiem
es ceru, ka nākamajā sezonā mums joprojām būs "Rēdlihu trīspaka"!

     [+] [-]

, 2012-03-13 13:25, pirms 12 gadiem
ralfino rakstīja: pat arēnā biji?
jā. un neesmu fans.

  +6 [+] [-]

, 2012-03-13 13:27, pirms 12 gadiem
KASPARST rakstīja: Daudz drošāks izskatītos Masaļskis + Jučers
Ja, Edža pēkšņi notraumējas, tad otrais būs Gudļevskis, kurš šosezon pat junioros bij totāls CAURUMS !!!!!!!!! un arī Jučers kā pirmais vēl nevelk

 +12 [+] [-]

, 2012-03-13 13:27, pirms 12 gadiem
Sanāk, ka arī Marcels Hossa beidzot spēlēs izlasē? Nu tad ir pizģets vsemu mirovomu hokeju...

  +6 [+] [-]

, 2012-03-13 13:29, pirms 12 gadiem
Mūsu labākais trijnieks Miķelis-Sprukts-Karsums ir labi kopā, bet kādi viņi būs ar citiem partneriem, tas vēl ir neskaidrs jautājums. Dārziņa trauma neļāva reāli novērtēt viņa reālās spējas bez Miķelīša. Tomēr es domāju, ka komandas spēlē hokejā spēlētājs var izcelties tikai ar pareizajiem partneriem. Vienmēr ir izņēmumi, bet manuprāt neviens no šiem džekiem nebūs tik rezultatīvs, spēlējot citur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-13 13:34, pirms 12 gadiem
Heilijs rakstīja: Mūsu labākais trijnieks Miķelis-Sprukts-Karsums ir labi kopā, bet kādi viņi būs ar citiem partneriem, tas vēl ir neskaidrs jautājums. Dārziņa trauma neļāva reāli novērtēt viņa reālās spējas bez Miķelīša. Tomēr es domāju, ka komandas spēlē hokejā spēlētājs var izcelties tikai ar pareizajiem partneriem. Vienmēr ir izņēmumi, bet manuprāt neviens no šiem džekiem nebūs tik rezultatīvs, spēlējot citur.
Karsums, Sprukts vareeja ko izdarit ari NHL, kad bija paaris gadus jaunaaki. Interesanti kapec vini nevareetu but rezultativi jebkuraa KHL klubaa, ja hokejisti klust labaaki pec 25?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-13 13:37, pirms 12 gadiem
Masaļskis rakstīja: Pat SPRUKTS?
Ja būs iedvesma hahahaha

  +5 [+] [-]

, 2012-03-13 13:38, pirms 12 gadiem
es gan piekrītu, ka vietējie smagi pielikuši un tāpēc leģi izskatās švaki, kaut reāli lundmarks ne ar ko sliktāks par hartiganu nav. marks 3ā sezonā kāds te bija? atbrauca, sameta fiksi 10 bankas un tad otro sezonas daļu vispār neredzams, cik reizes letiņi pirmajās 2 sezonās tika atzīti par nedēļas/mēneša spēlējātiem un cik pēdējās? kā nakts pret dienu. un vislabāk ir redzēt pēc ņiživija, pirmās 2as sezonas normāli kapāja, pēdējās 2as pilnīgi šķērsām, un neba jau viņš tā nopūties, vienk. pārējie smagi pielika, sākumā bija kruta slidot gar bortiem, dot piespēles vellszinkur utt., citiem pieleca, ka tā spēlēt nevar, īpaši kruta ir ņiživija tieksme PP apspēlēt pretiniekus un zaudēt ripas, arī bremzēšana ieejot pretinieka zonā ir izcila, tik skaistas pauzes taisa.

  +4 [+] [-]

, 2012-03-13 13:40, pirms 12 gadiem
KASPARST rakstīja: Daudz drošāks izskatītos Masaļskis + Jučers
Holts un Masaļskis tomēr ir aptuveni viena līmeņa.

  +4 [+] [-]

, 2012-03-13 13:45, pirms 12 gadiem
markuss13 rakstīja: no hossas gaidija vairak kas par sviestu vinu panema sezonas beigas un 10 speles vinam bija 7 punkti ulmani tu ka prezidents biji apsis vismaz paliec tagad par cilveku un uz kadu pasaules cempionatu taisas rigas dinamo hokejisti tur var braukt aukstakais 6 lidz 7 vairak rigas dinamo nav hokejistu bet liekuli uskaitisu kas var braukt parejie lai trenejas M,REDLIHS, KARSUMS, SPRUKTS, CIPULIS, J, REDLIHS, K, REDLIHS, SOTNIEKS, REKIS, un diemzel tas ir vis kas latvija ir un kauko var parejiem gars trenina proces prieksa
Nu, nu, visi RD aizsargi ir kandidāti uz vietu izlasē, vēl jo vairāk tāpēc, ka ir jau tajā spēlējuši. Un kā tad ar Ankipānu un "mūžīgi" jauno maiņu Bukartu, Meiju, Džeriņu?

  +4 [+] [-]

, 2012-03-13 13:51, pirms 12 gadiem
Tiešām visi? Kaut kā neticas.

Ja runājam par leģionāriem, tad nu nezinu... Hosa jā, labi. Bet Luceniuss?? Cilvēks, kurš nav Cipulis un pa visu sezonu iemetis vienu golu vienā no pēdējām spēlēm? Tiešām?

Holts arī nav medusmaize, atraktivitāte un līdzjutēju izklaidēšana ir viena lieta, bet cita - stabilitāte. Tādu Holtam neredzu, piedodiet.

  +7 [+] [-]

, 2012-03-13 13:53, pirms 12 gadiem
Nu ,nu -kas vēl būs,kad spēlētāji Kiram palūgs apdrošināt nākošos līgumus-tad gan kaut kā izrādīsies,ka visi nemaz nevar spēlēt izlasē,jo labi atceros kā gāja pagājušogad ar Dārziņa apdrošināšanu...Jo Ulmanis jau te var skaistas frāzes bārstīt par patriotismu,bet nez vai kāds riskēs dabūt traumu,ja nebūs kārtīgi apdrošināts!Nez kā Tribuncovam viss beidzās-nez vai klubs bija sajūsmā par to situāciju!

  +6 [+] [-]

, 2012-03-13 13:53, pirms 12 gadiem
Cerams, ka Guntis atkal nerunā visu vārdā, bet tas jau viņam pa senču līniju pierasts.

 +13 [+] [-]

, 2012-03-13 13:55, pirms 12 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nu ,nu -kas vēl būs,kad spēlētāji Kiram palūgs apdrošināt nākošos līgumus-tad gan kaut kā izrādīsies,ka visi nemaz nevar spēlēt izlasē,jo labi atceros kā gāja pagājušogad ar Dārziņa apdrošināšanu...Jo Ulmanis jau te var skaistas frāzes bārstīt par patriotismu,bet nez vai kāds riskēs dabūt traumu,ja nebūs kārtīgi apdrošināts!Nez kā Tribuncovam viss beidzās-nez vai klubs bija sajūsmā par to situāciju!
Es domāju, ka Gomeļa toč bija ekstāzē uzzinot par Tribuncova traumu, jo tā brīža pārliecionši labākais BAČ aizsargs viņiem toč nebija vajadzīgs play-ofiem.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-13 13:56, pirms 12 gadiem
heh rakstīja: es gan piekrītu, ka vietējie smagi pielikuši un tāpēc leģi izskatās švaki, kaut reāli lundmarks ne ar ko sliktāks par hartiganu nav. marks 3ā sezonā kāds te bija? atbrauca, sameta fiksi 10 bankas un tad otro sezonas daļu vispār neredzams, cik reizes letiņi pirmajās 2 sezonās tika atzīti par nedēļas/mēneša spēlējātiem un cik pēdējās? kā nakts pret dienu. un vislabāk ir redzēt pēc ņiživija, pirmās 2as sezonas normāli kapāja, pēdējās 2as pilnīgi šķērsām, un neba jau viņš tā nopūties, vienk. pārējie smagi pielika, sākumā bija kruta slidot gar bortiem, dot piespēles vellszinkur utt., citiem pieleca, ka tā spēlēt nevar, īpaši kruta ir ņiživija tieksme PP apspēlēt pretiniekus un zaudēt ripas, arī bremzēšana ieejot pretinieka zonā ir izcila, tik skaistas pauzes taisa.
Tās ir muļķības, ja jau leģionāri tikai izskatās sliktāki kā citus gadus, nevis patiešām tādi ir tad viņu devums nebūtu sliktāks, neviens letiņš viņiem ripu no nūjas neņēma nost.

Pagājušās sezonas 3 rezultatīvākie leģionāri: Hartigans (24), Troters (26), Surovijs (32)

Šīs sezonas 3 rezultatīvākie leģionāri Lucenius (15), Lundmarks (16), Vargs (17).

Pietam, iepriekšējā seonā par visiem leģionāriem rezultatīvāki bija Dārziņš, Miķelis, Niživijs. Karsumam bija tikpat cik Surovijam, bet Spruktam tikpat cik Troteram.

Tas nozīmē, ka jau 2010./11. gada sezonā latvieši diezgan vilka komandu, bet leģionāri tomēr deva savu ieguldījumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-03-13 14:06, pirms 12 gadiem
Nekad nepirkšu Tellamore Dew. Ko vēl neizdomās, reklāmas, kas nemaz ciet neveras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-13 14:18, pirms 12 gadiem
Es jau nu gan tam vecajam triceklim neticu nevienam vārdam!

  +3 [+] [-]

, 2012-03-13 14:36, pirms 12 gadiem
Vismaz viena priecīga ziņa !!!

  +6 [+] [-]

, 2012-03-13 14:52, pirms 12 gadiem
Simts gadus mums vajadzīga tāda tukša vieta kā Luseniuss ! Es esmu par to, lai RD spēlētu Bērziņš, Saulietis vai kāds cits mūsu hokeja audzēknis, kurš tagad spiests maizi pelnīt kaut kur Baltkrievijā, kamēr mēs te lutinām tādus nekam nederīgus leģionārus kā Luseniuss, kam 56 spēlēs izdevās vienreiz(!!!!!!) pielikt nūju uz vārtiem slīdošai ripai !

     [+] [-]

, 2012-03-13 14:55, pirms 12 gadiem
biezais rakstīja: Vismaz viena priecīga ziņa !!!
priecīgā ziņa ir tā, ka Gunča ekrānā parādījās?

  +3 [+] [-]

, 2012-03-13 14:58, pirms 12 gadiem
Visi?? Ozo arī?? Kaut kā baigi šaubos....ceru, bet neticu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-13 15:27, pirms 12 gadiem
Kas tas pūtēju blakus Tripānam? Tāds bezjēdzīgs agresīvs viņam stils intervējot...

  +9 [+] [-]

, 2012-03-13 15:35, pirms 12 gadiem
Katrs tavs teikums, Ulmani, ir viens ibio murgojums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-13 16:47, pirms 12 gadiem
Еще один патриот от хоккея
MixTV - Юрис Добелис в программе "Личное...
07:20 min.

     [+] [-]

, 2012-03-13 16:57, pirms 12 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Šis PČ būs īpašs ,es to jūtu Vismaz 1/4 fināls!
vismaz

  +2 [+] [-]

, 2012-03-13 17:10, pirms 12 gadiem
Holts var dodies uz savu kanādu, nu nav vinš Dinamo Vajadzīgs, ir daudzi un daudz labāki vārtusargi.

  +4 [+] [-]

, 2012-03-13 17:37, pirms 12 gadiem
constantlyRX rakstīja: Holts var dodies uz savu kanādu, nu nav vinš Dinamo Vajadzīgs, ir daudzi un daudz labāki vārtusargi.
Piemēram? Kuru mēs dabūsim labāku vārtsargu , kā Holtu turklāt Tu vispār zini kāds ir Dinamo Rīiigas budžets? Mēs ar tādu budžetu tikai un vienīgi varam atļauties Holtu, kā vārtsargu.

     [+] [-]

, 2012-03-13 18:03, pirms 12 gadiem
Gaidu ar nepacietību! Latvia! Latvia! ........ nu un pa vidu kkur vēl Nolan! Nolan!

  +3 [+] [-]

, 2012-03-13 18:11, pirms 12 gadiem
Arī Sprukts ????