Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" svarīgā spēlē zaudē Šupleram

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" svarīgā spēlē zaudē Šupleram
Marsels Hosa
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Noslēdzošajā trešdaļā mazākumā ielaižot divus vārtus ar 44 sekunžu intervālu, zaudējumu svarīgā Kontinentālās hokeja līgas regulārās sezonas spēlē piedzīvoja Rīgas "Dinamo", kas viesos ar 1:2 piekāpās Juliusa Šuplera trenētā Maskavas CSKA priekšā. Vienīgos vārtus iemeta slovāks Marsels Hosa.

Mača pirmā trešdaļa izvērsās pagalam vienmuļa, lai gan iespējas atklāt rezultātu bija. Pirmās radās rīdziniekiem, kad 10. minūtes izskaņā CSKA hokejisti ar tikai četru sekunžu intervālu nopelnīja divus noraidījumus un palika trijatā. Tomēr metieni bija tikai no distances, neko izspēlēt neizdevās, bet "Dinamo" rezultatīvākais aizsargs Guntis Galviņš no labām pozīcijām meta garām.

Trešdaļas otrajā pusē iniciatīva bija maskaviešu rokās, taču arī viņiem neizdevās izmantot vairākumu pēc muļķīga Marsela Hosas noraidījuma. Turklāt mājinieki divreiz izniekoja vēl labākus momentus nekā Rīgas hokejisti. Tādējādi pēc 20 minūtēm bija likumsakarīgs bezvārtu neizšķirts.

Uzreiz pēc otro trešdaļu ievadošā iemetiena izcilā pozīcijā nonāca labākais "Dinamo" vārtu guvējs Mārtiņš Karsums – pēc Jāņa Sprukta piespēles viņš palika viens pret CSKA vārtsargu Rastislavu Staņu. Tomēr ripa pēc metiena aizslīdēja nieka dažus centimetrus garām labajam vārtu stabiņam.

Ja Karsuma iespēja bija izcila, tad bijušajam rīdziniekam, tagad vienam no Maskavas uzbrukuma līderiem Tomāšam Surovijam neatlika nekas cits, kā gūt vārtus, taču slovāks pretuzbrukumā divi pret vienu pēc partnera piespēles netrāpīja tukšā vārtu stūrī.

Par to CSKA saņēma sodu – 32. minūtē pirmos vārtus pēc atgriešanās komandā iemeta Marsels Hosa, panākot 1:0 "Dinamo" labā. Tie bija viņa pirmie vārti Rīgas komandas labā pēc vairāk nekā pusotra gada pārtraukuma. Rezultatīvs izrādījās plaukstas metiens pretuzbrukumā no kreisā iemetiena apļa.

Diemžēl neizteiksmīgajā noslēdzošajā trešdaļā pārsvaru noturēt neizdevās. Trauksmes zvani skanēja jau ievadā – vispirms CSKA uzbrucēji trāpīja pa stabu, uzreiz izglāba Holts. Taču tie netika ņemti vērā, turklāt pamatīgi kliboja disciplīna – Karsuma un Galviņa pārkāpumi atstāja "Dinamo" trijatā svarīgā mirklī.

Šoreiz maskavieši nesekoja mūsējo piemēram un iespējas lieliskā laikā nešķērdēja. Vispirms no tālas distances netraucētajam Holtam iemeta aizsargs Aleksandrs Guskovs, tūdaļ pirmos vārtus CSKA labā guva no NHL pārbraukušais uzbrucējs Ņikita Filatovs – 2:1 mājinieku labā.

Pēc 123:28 sausajām minūtēm pēc kārtas "Dinamo" pamanījās ielaist divus vārtus tikai 44 sekunžu laikā…

Pacīnīties par vismaz punktu liedza smieklīgā nesavaldība izšķirošajos mirkļos – vispirms atkal spīdēja Karsums, neitrālajā zonā turot pretinieku pie apmales, bet beigās Džeimijs Lundmarks cīņā vārtu priekšā palika bez ķiveres, taču nevis steidza mainīties, bet to uzvilka galvā un turpināja spēlēt, saņemot pelnītu noraidījumu.

Beigās CSKA no savas zonas trāpīja pa rīdzinieku tukšo vārtu pamatni. Tas neliedza bez problēmām noturēt uzvaru – 2:1 Juliusa Šuplera padoto labā.

Tas ļāvis maskaviešiem apsteigt "Dinamo" arī turnīra tabulā – abām komandām pa 53 punktiem, taču CSKA vairāk uzvaru pamatlaikā. Tādējādi rīdzinieki šobrīd nokrituši uz 8. vietu Rietumu konferencē, kas pirmajā kārtā, visticamāk, saņems pretī ļoti spēcīgo Sanktpēterburgas SKA.

Rīgas "Dinamo" sastāvs

Kriss Holts (Māris Jučers); Krišjānis Rēdlihs – Guntis Galviņš, Sandis Ozoliņš – Jēkabs Rēdlihs, Arvīds Reķis – Kristaps Sotnieks, Oskars Cibuļskis; Mārtiņš Karsums – Jānis Sprukts – Miķelis Rēdlihs, Džeimijs Lundmarks – Frēdriks Varjs – Gints Meija, Marsels Hosa – Niklass Luseniuss – Mārtiņš Cipulis, Juris Štāls – Māris Bičevskis – Ģirts Ankipāns, Ainārs Podziņš

KHL regulārā sezona, 13. janvāris, Maskava

Maskavas CSKA – Rīgas "Dinamo" 2:1 (0:0, 0:1, 2:0)

Vārti: 31:55 Hosa 0:1, 46:40 Guskovs (vair.) 1:1, 47:24 Filatovs (Badjukovs, vair.) 2:1
Soda minūtes: 8:16
Metieni: 31:26
Vārtsargi: Rastislavs Staņa – Kriss Holts

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-13 20:23, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kad Latvija būšu, tad sarunāsim
Domāju ka Latvijā tev nav ko darīt, te taču bāzējas lielākie DR fani un tad es tev šķitīšu ka mazs neredzams melnumiņš, vnk ir virkne tādu fanu kuriem nešķiet diezko glaimojoši ka viņus sauc par kepkām taka padomā ko runā vai nebrauc uz Latviju!!!

  +4 [+] [-]

, 2012-01-13 20:25, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Lai gan RD ir, bija un būs komanda kurai jūtu līdzi KHL, tomēr jāsaka ka šī bija viena no absolūti sliktākajām spēlēm, vismaz šosezon. 1. un 3.periodu vispār bija kauns skatīties. Nespēlēja ne uzbrukums ne aizsardzēba. Izskatījās, ka no pirmās maiņas kaut ko mēģina darīt tikai M.Rēdlihs. Ozo centās vairākumā (pirmajā = lielajā), bet komandas biedri viņu nesaprata. Pa laukumu velkas visi kā izvaroti.
Vienīgais - Holts glāba, kas glābjams (lai gan es domāju, ka RD jāmeklē stabils pirmais uz nākamo sezonu, Holts vai Jučers lai mir otrais un pierāda, ka var būt pirmais sezonas laikā, ja protams spēs pierādīt), neuzskatu, ka viņu var vainot kaut vienā vārtu zaudējumā. Pirmajā - metien no tāluma, bet ļoti spēcīgs un filigrāni precīzs zem pārlikņa 99%, ka nebviens cits vārtsargs (KHL) nebūtu tādu paņēmis, ja nu vienīgi uz haļavu. Otrais bija no burzmas, kur aizsargi, nepalīdzēja, vēlk vairāk, tikai nosedza Holtu - Filatovam tikai vajadzēja trāpīt tukšos.
Vispār bija skatāms tikai otrās trešdaļas sākums un beigas, pārējais bija vienkārši smieklīgi - un ar tādu noskaņu šie ''amatieri'' taisās spēlēt play-off? Teikšu godīgi - nebrīnīšos, ja RD tajos nemaz netiks - zaudēs VISAS atlikušās. Bet Spartaks (vai, mazticamāk, Lev) pieraus.
CSKA šodien (un vispār pēdējās pāris spēlēs) parādija, ka tikai uzņem apgriezienus, kamēr RD...
Kā vēlaties varam teikt pēc Špenglera, vai pēc Hosas iegādes, vai pēc jaunāgada, vai pēc tā, ka 1.maiņa pārstāja spēlēt - kā kuram tīk, no 2 vārtu komandas pārvērtusies par 1 vārtu komandu (izņemot spēli pret SKA, kur tāpat zaudējām, tā kā vienalga ka 2 iemetām), un tādai izslēgšanas spēlēs nav ko darīt.
Paskatoties, kaut vai to pašu ACSK saspēli ir tāda sajūtas, ka viņi pēc meistarības RD pārsniedz 3 reizes. RD nav spējīgs atdot vairāk par vienu piespēli.
Protams sekošu līdzi citām spēlēm, tomēr, bažījos, ka sākusies tāda pati zaudējumu sērija kā pagājušajā sezonā Dinamo M, vai decembrī ACSK, jo mūsējie izskatās vienkārši traģiski, lai gan 3 dienas varēja atpūsties un trenēties (pārbrauciens uz Maskavu nav nekāds pārbrauciens). Atšķirība tāda, kla šobrīd mēs šādu sēriju nevaram atļauties. Steidzīgi (2 dienu laikā) jāpērk Kasuķins no Spartaka, ja vēlamies ko izdarīt, lai gan bez uzbrukuma arī tas nepalīdzēs.
Tomēr ceru, ka kļūdos - Tikai Rīga, Tikai Dinamo!
Bet ko var gribēt no komandas, kuras spēlētājiem ir problēmas ar tehnikas elementu izpildi. 8 no 10 piespēlēm neprecīzas, ar metieniem tāpat, ja ne garām, tad virsū vārtsargam, neprot savaldīt ripu pēc piespēles saņemšanas. Par aizsardzības pozicionālajām kļūdām var sarakstīt disertāciju. Uzbrucēji lielākoties spēle bez vārtiem, ja arī dodas uz vārtu priekšu, tad ieņem nepareizu pozīciju attiecībā pret vārtiem un ar ripu esošo partneri. Vairākuma izspēle, kā iepriekš minēju, NEUZBRUKŠANA.

  -2 [+] [-]

, 2012-01-13 20:25, pirms 13 gadiem
demarkus rakstīja: nu NEBIJA Galvinam tur noraidijums!!!!nebija!un se tev 2goli fiksi un atri!!!stulbums kautkads
pilnigi tev piekritu ka nebija tur noraidijuma!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-13 20:27, pirms 13 gadiem
šaubos vai šeit kādu komentāru iesviež profesori un doktori
KaputHitler rakstīja: Sportacentrs.com komentētāju līmenis.
1.Pokemoni
2.Skolnieki
3.Bezdarbnieki.
4.Studenti.
5.Bakalauri
6.Maģistri
7.Profesori
8.Doktori.
9.SPORTA EKSPERTI!
Ko jūs te ņematies..
Šodien studenti lēni skrēja,laikam piekusuši no bakalaura rakstīšanu
Pienāks pavasaris,redzēsim vai iegūs bakalaura statusu

  -2 [+] [-]

, 2012-01-13 20:27, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Tur jau tā problēma ar šejienes līdzjutējiem - no spēles analīzes izlasa vienu vai divus teikumus un ... viss Nožēlojami.
man vel pec tadas speles, lasit tavus garus speles vertejumus, kad visu speli var raksturot ar vienu "smarzhigu" vardu.

     [+] [-]

, 2012-01-13 20:30, pirms 13 gadiem
Tik tizla un pretīga spēle,ka pat rakstīt neko negribās. Dinamo pelnīti nulle punktu,bet arī CSKA vairāk par 1 nebija pelnījuši.

     [+] [-]

, 2012-01-13 20:31, pirms 13 gadiem
Nu Karsums šodien galīgi auzās iebrauca... Parasti neesmu no tiem lielākajiem kritizētājiem, bet nu šoreiz gan - šīs spēles antivaronis. Arī Galviņam vajadzēja uzmanīgāk spēlēt pie 4/5 un nenopelnīt otru OFF (tas gan visai diskutabls!), kā arī mazliet labāk uzmest iespējās 5/3 1. periodā (tur gan ne tikai viņš vien pie vainas, visi bija kā sapīti, neviens cits iniciatīvu neuzņēmās...).
Vispār tik stulbi spēlētu tik ilgu lielo vairākumu Dinamo izpildījumā sen nebiju redzējis (ja vispār tāds bijis...).
Kopsavilkums - 1. - nepamodušies (pohaini?), 2. periods - laba spēle, OK (salāpījušies?), 3. - koncentrēšanās trūkums (jau pillā... ). Tas tā, no cita viedokļa raugoties, bet kaut kā ļoti līdzīgi...

     [+] [-]

, 2012-01-13 20:34, pirms 13 gadiem
Karsums īsts ZVĒRS!!!! Tikai īsti tagad nav saprotams kā RD tika pie tik liela vairākuma realizācija procenta???Nepārliecina tas viņu vairākums jau kādu 10 spēli pēc kārtas!

  +1 [+] [-]

, 2012-01-13 20:34, pirms 13 gadiem
kashelsSs rakstīja: šaubos vai šeit kādu komentāru iesviež profesori un doktori
Tad sāc vairs nešaubīties,jo šiet tādi dzīvo

     [+] [-]

, 2012-01-13 20:36, pirms 13 gadiem
karsums šodien noraka spēli! Saspēle mūsējiem vispār nekāda, katrs kaut kur pa galvu pa kaklu skrien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-13 20:41, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Man pie kājas tāds Dinamo, ja man tajā valstī nebūtu ģimene un draugi, tad nebrauktu, bet viņi ir, tādēļ man neinteresē ko tu saki.
Nu tad nelien tur kur tevi neviens nesauc!!!

     [+] [-]

, 2012-01-13 20:42, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Man pie kājas tāds Dinamo, ja man tajā valstī nebūtu ģimene un draugi, tad nebrauktu, bet viņi ir, tādēļ man neinteresē ko tu saki.
tad ko ellē ratā tu gvelz muļķības pie katra Dinamo raksta??!

     [+] [-]

, 2012-01-13 20:44, pirms 13 gadiem
ģimnāzistes tagad sturmē " BURKāNU" -- manējais tomēr iemeta! dzerams - iemetīs arī kādu hosu MAN!

  +3 [+] [-]

, 2012-01-13 20:44, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Bet ko var gribēt no komandas, kuras spēlētājiem ir problēmas ar tehnikas elementu izpildi. 8 no 10 piespēlēm neprecīzas, ar metieniem tāpat, ja ne garām, tad virsū vārtsargam, neprot savaldīt ripu pēc piespēles saņemšanas. Par aizsardzības pozicionālajām kļūdām var sarakstīt disertāciju. Uzbrucēji lielākoties spēle bez vārtiem, ja arī dodas uz vārtu priekšu, tad ieņem nepareizu pozīciju attiecībā pret vārtiem un ar ripu esošo partneri. Vairākuma izspēle, kā iepriekš minēju, NEUZBRUKŠANA.
Diemžel pilnībā jāpiekrīt, vismaz pēc pēdējām spēlēm. Ja nebūtu RD, tad 2/3 no šīs komandas KHL nespēlētu. Vispār ieteiktu nākamsezon uz treniņnometni aicināt vismaz 20 mūsējos un vismaz 20 ārzemniekus (kādus nu varam atļauties - ieteiktu vairāk vērst skatus uz Krieviju) - un tad lai sevi pierāda un komandā jāņem tikai labākie, pat ja tajā nebūtu neviens LV pilsonis - šī nav izlase. Savukārt, tie, kas netiks komandā, laio meklē darbu sava līmeņa komandās un tur sevi pierāda. Ja kāds domā, ka tas pamatīgi kaitētu izlasei, es tā nedomāju, jo spēlētājiem, kas tagad jūtas komfortabli, pat bez baigās cenšanās, jo viņiem bezmaz vai garantēta vieta RD sastāvā un alga, tad būtu sevi jāpierāda, jāsitās un visi uz izlasi brauktu supermotivēti sevi pierādīt, lai atkal varētu spēlēt (vai turpināt to darīt) KHL vai tieši RD (turklāt tā mēs varētu noteikt, kuri patiešām ir labākie, jo tagad jau pa lielam uz izlasi ņem RD kodolu skatoties no RD startiem, individuāla spēlētāja pienesumu vērtējpot otrajā plānā). Domāju, ka to mēs redzēsim PČ pavasarī, ka Baltkrievija būs turpat blakus mums, neskatoties, ka ''izlases bāzeskomandā'' tagad spēlē lielākā daļa leģionāru.
Tā kā, ja vien līdzekķli atļaus, esmu par to lai RD pārvēršas par īstu profesionāļu komandu - tas ir spēlē labākie - neskatoties vai ir mūsējie vai nav. Neticu, ka tas nodarīs lielu ļaunumu latvijas hokejam, jo konkurence būs nopietnāka un tas liks mūsu jaunajiem spēlētājioem censties vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-13 20:46, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kad Latvija būšu, tad sarunāsim
vecis!

     [+] [-]

, 2012-01-13 20:47, pirms 13 gadiem
mitins rakstīja: men nebutu iebildumu ja vini vispar vairs vartus negutu un Rigas Dinamo beigtu pastavet
jaa, in tu paarvaaktos uz Zambiju, kur nav interneta un tevi nospaardiitu neegjeri

  -2 [+] [-]

, 2012-01-13 20:48, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Diemžel pilnībā jāpiekrīt, vismaz pēc pēdējām spēlēm. Ja nebūtu RD, tad 2/3 no šīs komandas KHL nespēlētu. Vispār ieteiktu nākamsezon uz treniņnometni aicināt vismaz 20 mūsējos un vismaz 20
tev laikam shodien caureja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-13 20:52, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Viņš pats piedāvāja Neiešu atteikties no tik lieliska piedāvājuma. Būs iemesls aiziet uz zālīti.
Runājot par Dinamo, kādas ir tavas attiecības ar sieviešu dzimuma pārstāvēm?

  +1 [+] [-]

, 2012-01-13 20:53, pirms 13 gadiem
archibald rakstīja: man vel pec tadas speles, lasit tavus garus speles vertejumus, kad visu speli var raksturot ar vienu "smarzhigu" vardu.
acīmredzot nesaproti to''krustiņu'' un ''svītriņu'' likšanas būtību. Tas ir novērtējums par uzrakstīto - kā tu vari vērtēt to, ja neesi izlasījis???
Cik zinu, šis te vērtējums nav domāts tā - ai spēle nepatikla un tie kuri vienā vārdā neuzraksta ka tā ir mēsls ir slikti.

PS. turklāt vēlētos piebilst, ka lepojos ar to ka neesmu no ''twitter paaudzes'', kas māk uzrakstīt tikai 140 zīmes. Es māku rakstīt arī saliktus paplašinātus teikumus nevis tikai vienkāršus nepaplašinātus. Jā varbūt es aizraujos un tad tā jau ir liekvārdība, bet var gadītie, ka kāds vienā teikumā raksturo spēli (lai gan raksturojums nav analīze), tomēr, neatkarīgi no tā, cik es saprotu, plusiņus un mīnusiņus liek atkarībā no tā vai piekrīti vai nepiekrīti uzrakstītajam, nevis vērtē pēc uzrakstītā garuma. Ja slinkums lasīt, tewvi neviens nespiež to darīt, vari uzlikt ''ignore'' un tev manus komentārus vispār nerādīs. Ja tu to nedari, bet tai pat laikā negatīvi vērtē manis rakstīto to pat neizlasījis, jo tev slinkums, tad piedod - problēma ir tevī nevis manī.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-13 20:54, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: acīmredzot nesaproti to''krustiņu'' un ''svītriņu'' likšanas būtību. Tas ir novērtējums par uzrakstīto - kā tu vari vērtēt to, ja neesi izlasījis???
Cik zinu, šis te vērtējums nav domāts tā - ai spēle nepatikla un tie kuri vienā vārdā neuzraksta ka tā ir mēsls ir slikti.

PS. turklāt vēlētos piebilst, ka lepojos ar to ka neesmu no ''twitter paaudzes'', kas māk uzrakstīt tikai 140 zīmes. Es māku rakstīt arī saliktus paplašinātus teikumus nevis tikai vienkāršus nepaplašinātus. Jā varbūt es aizraujos un tad tā jau ir liekvārdība, bet var gadītie, ka kāds vienā teikumā raksturo spēli (lai gan raksturojums nav analīze), tomēr, neatkarīgi no tā, cik es saprotu, plusiņus un mīnusiņus liek atkarībā no tā vai piekrīti vai nepiekrīti uzrakstītajam, nevis vērtē pēc uzrakstītā garuma. Ja slinkums lasīt, tewvi neviens nespiež to darīt, vari uzlikt ''ignore'' un tev manus komentārus vispār nerādīs. Ja tu to nedari, bet tai pat laikā negatīvi vērtē manis rakstīto to pat neizlasījis, jo tev slinkums, tad piedod - problēma ir tevī nevis manī.
NO LIFE!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-13 20:55, pirms 13 gadiem
Nu, kas ir, ko, mazohistu pulciņš? Grūti par sūdīgu Krievijas klubu fanot, vai arī tas tomēr sagādā baudu???

     [+] [-]

, 2012-01-13 20:55, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Diemžel pilnībā jāpiekrīt, vismaz pēc pēdējām spēlēm. Ja nebūtu RD, tad 2/3 no šīs komandas KHL nespēlētu. Vispār ieteiktu nākamsezon uz treniņnometni aicināt vismaz 20 mūsējos un vismaz 20 ārzemniekus (kādus nu varam atļauties - ieteiktu vairāk vērst skatus uz Krieviju) - un tad lai sevi pierāda un komandā jāņem tikai labākie, pat ja tajā nebūtu neviens LV pilsonis - šī nav izlase. Savukārt, tie, kas netiks komandā, laio meklē darbu sava līmeņa komandās un tur sevi pierāda. Ja kāds domā, ka tas pamatīgi kaitētu izlasei, es tā nedomāju, jo spēlētājiem, kas tagad jūtas komfortabli, pat bez baigās cenšanās, jo viņiem bezmaz vai garantēta vieta RD sastāvā un alga, tad būtu sevi jāpierāda, jāsitās un visi uz izlasi brauktu supermotivēti sevi pierādīt, lai atkal varētu spēlēt (vai turpināt to darīt) KHL vai tieši RD (turklāt tā mēs varētu noteikt, kuri patiešām ir labākie, jo tagad jau pa lielam uz izlasi ņem RD kodolu skatoties no RD startiem, individuāla spēlētāja pienesumu vērtējpot otrajā plānā). Domāju, ka to mēs redzēsim PČ pavasarī, ka Baltkrievija būs turpat blakus mums, neskatoties, ka ''izlases bāzeskomandā'' tagad spēlē lielākā daļa leģionāru.
Tā kā, ja vien līdzekķli atļaus, esmu par to lai RD pārvēršas par īstu profesionāļu komandu - tas ir spēlē labākie - neskatoties vai ir mūsējie vai nav. Neticu, ka tas nodarīs lielu ļaunumu latvijas hokejam, jo konkurence būs nopietnāka un tas liks mūsu jaunajiem spēlētājioem censties vairāk.
Par konkurences vairošanu, piekrītu, bet tajā pašā laikā, RD jāveido sistēma, kur jaunie [17-21-gadīgie] spēlētāji 3-5 gadu laikā varētu BŪTISKI pilnveidot savas prasmes un iekļauties cīņa par vietu sastāvā. Tas nozīmē, ka kardināli jāmaina treniņmetodika visos vecuma līmeņos, no meistarkomandas līdz iesācējiem, jāpiesaista kvalificēti gan komandas, gan individuālās sagatavotības treneri [dažādu prasmju pilnveidošanai], gan fiziskās [izturība, muskuļu masas audzēšana] sagatavotības treneri.

     [+] [-]

, 2012-01-13 20:56, pirms 13 gadiem
archibald rakstīja: tev laikam shodien caureja
Interesanti. Man gan šķiet, ja kādam ir caureja, tad viņš sēž tualetē, nevis pie datora. Turklāt, tevis paša labā, aicinātu tevi iztikt bez personīgiem apvainojumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-13 20:58, pirms 13 gadiem
Tas bija kaut kas krimināls :|

     [+] [-]

, 2012-01-13 20:59, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Interesanti. Man gan šķiet, ja kādam ir caureja, tad viņš sēž tualetē, nevis pie datora. Turklāt, tevis paša labā, aicinātu tevi iztikt bez personīgiem apvainojumiem.
Viņš jau kopš bērnības tik nepieklājīgs?

     [+] [-]

, 2012-01-13 21:00, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Par konkurences vairošanu, piekrītu, bet tajā pašā laikā, RD jāveido sistēma, kur jaunie [17-21-gadīgie] spēlētāji 3-5 gadu laikā varētu BŪTISKI pilnveidot savas prasmes un iekļauties cīņa par vietu sastāvā. Tas nozīmē, ka kardināli jāmaina treniņmetodika visos vecuma līmeņos, no meistarkomandas līdz iesācējiem, jāpiesaista kvalificēti gan komandas, gan individuālās sagatavotības treneri [dažādu prasmju pilnveidošanai], gan fiziskās [izturība, muskuļu masas audzēšana] sagatavotības treneri.
Piekrītu, nav pat ko piebilst, ja nu vienīgi to, ka tiem, kas grib redzēt krietnu snieguma uzlabošanos jau tuvākajā laikā, ir jābruņojas ar pacietību, jo ša'ds process neaizņem ne mēnesi, ne gadu.

     [+] [-]

, 2012-01-13 21:01, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Ja runājam par Dinamo, tad īpaši nesūdzos!
Minci, un kā ar otrā jautājuma daļu.
Šķiet tas tev ir izvairīgs jautājums.

     [+] [-]

, 2012-01-13 21:02, pirms 13 gadiem
Man patika gan spēles sniegums, gan rakstura parādīšana.
Varbūt kaut kur ir vainīga disciplīna un emocionālais līdzsvars.