Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rautakalio: "Dinamo" laiks sākt domāt par nākamo sezonu

Jānis Celmiņš

Rautakalio: "Dinamo" laiks sākt domāt par nākamo sezonu
Peka Rautakalio
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Sarunu ar nu jau bijušo Rīgas "Dinamo” treneri sarunājam piecas dienas pēc viņa atbrīvošanas, taču situācija mainās - pāris stundu pirms paredzētās tikšanās Peka tikšanos atliek. Bažas par to, ka treneris pārdomājis, tomēr izrādās veltas - sestdienas rītā atskan zvans un vienmēr tik ārēji drūmais nopietnais soms apstiprina: gatavs sarunai.

Kopš jūsu atbrīvošanas pagājusi gandrīz nedēļa, bet joprojām nesteidzaties mājup. Rīga ir tik ļoti iemīlēta?
Man nepieciešams laiks pārdomām. Pirms pāris dienām ar sievu bijām uz operas izrādi „Karmena” - tas bija kaut kas fantastisks. Rīga ir lieliska pilsēta, lieliski kultūras pieminekļi - vēlos to izbaudīt. Cilvēki šeit ir ļoti atsaucīgi, runā labā angļu valodā - es baudu pastaigas pa pilsētas centru, vecpilsētu, muzejiem. Tas ir fantastiski.

Šķiet, ka mēs,vietējie, to visu nemaz nepamanām…
Jums to jāmācās novērtēt. Arī spēlētājiem teicu: jums jāmāk novērtēt to, kas jūs esat, un to, kas jums ir! Latviešiem jālepojas ar to, kas viņiem ir, un nav jākaunas par to, kā nav. Sievai jau pateicu, ka mēs šeit noteikti vēl atgriezīsimies. Ja ne kā citādi, tad kā tūristi.

Kādas šobrīd domas, ņemot vērā pirmdien notikušo?
Šobrīd man vēl ir pārdomu laiks, man ir ļoti daudz, ko pārdomāt – kas notika, kāpēc notika… Lēnām sāku sadzīvot ar domu, ka vairs neesmu „Dinamo” galvenais treneris, un gaidu, kas notiks tālāk. Ceru, ka Latvijas hokejs kopumā no manis šo un to ir ieguvis.

Un kādi ir pirmie secinājumi - kas notika, kāpēc notika?
Tas, ko uzsvēršu - Latvijas hokejs iegūs brīdī, kad Hokeja federācija un „Dinamo” kluba vadība sāks strādāt kā viena ģimene, ar kopīgiem mērķiem. Kluba un federācijas attiecības iespaido arī spēlētājus un viņu sniegumu laukumā. Neviens nav muļķis un jūt, kas notiek apkārt. Visas šīs negācijas uz viņiem atsaucas. Nedaudz no viena, nedaudz no otra – tas viss veido kopējo spēli.

Pirmssezonas pārbaudes spēlēs komanda rādīja labu sniegumu, bija rezultāti. Kas notika brīdī, kad sākās sezona?
Lielākajā daļā spēļu mums bija krietni vien vairāk iespēju gūt vārtus nekā mūsu pretiniekiem. Viņi izmantoja savas, bet mēs savas - ne. Tas viss radīja milzīgu spiedienu gan uz spēlētājiem, gan treneriem. Sekoja individuālās kļūdas, kas visu sarežģīja vēl vairāk. Ja negūsti vārtus, spiediens pieaug, un arī apkārtējie to tikai palielina. Ja salīdzinu ar pirmssezonas spēlēm, kad uzvarējām - komandas spēles stils nebija mainījies. Spēlējām tieši tāpat, taču nespējām gūt vārtus! Šādos brīžos tiek meklēts vainīgais, un šoreiz tas izrādījos es. Uzskatu, ka pārbaudes spēles mēs aizvadījām virs savām spēju robežām. Uzlikām latiņu pārāk augstu, bet sezonas pirmajā pusē vairs nespējām noturēties šajos augstumos. Es nekaunos par komandas parādīto cīņassparu un pašatdevi. Ja man prasa, ko es mainītu un darītu citādi, mana atbilde arī šobrīd skan - neko. Vēl viena lieta ir finansiālās iespējas. Šeit sākās sezona, bet aiz okeāna tika paziņots par lokautu, un bagātie Krievijas klubi sāka iepirkties.

NHL lokauts radīja „Dinamo” vēl nepatīkamāku situāciju…
Noteikti! Turīgie klubi tika pie NHL superzvaigznēm, mēs sastāvu nepapildinājām. Gatavojoties katrai konkrētajai spēlei, secinājām – vieniem ir šis spēlētājs, citiem – šis. Jutu, ka pretinieki kļūst stiprāki, bet mūsu nometnē nekas nemainījās.

Skaidrs, ka superzvaigznes atļauties nevaram, bet varbūt varējām paņemt pāris NHL vidusmēra spēlētājus?
Tas ir tas, ko arī gribu pateikt...

Kāda bija jūsu loma komandas komplektācijā starpsezonu periodā?
Es tiku informēts, ka kluba vadība paraksta līgumu ar to vai citu spēlētāju - tas arī viss. Manu viedokli neviens neprasīja. Tā ir viena no lietām, ko man pašam vajadzēja darīt citādi. Ja būtu zinājis, ka viss pavērsīsies šādi, būtu bijis Rīgā un sekojis komandas komplektācijai, pats meklējis spēlētājus. Pat, ja tas prasītu daudz laika, es vismaz varētu būt drošs, ka dabūju to, ko vajag.

Kāda bija Jura Opuļska loma komandas komplektācijas jautājumos?
Viņam viegli negāja un neiet arī šobrīd. Lēmumus te pieņem citi cilvēki, un arī es ar kluba vadību runāju dažādās valodās. Viens ir saprast valodu, bet pavisam kas cits saprast hokeja trenera valodu.

Vai arī Normunda Sējēja zaudējums neatstāja savu iespaidu uz komandas komplektāciju?
Zaudējām ļoti daudz. Normunds iepriekš bija spēlētājs, treneris, viņam ir daudz labu kontaktu un viņš runā hokeja valodā.

Vai bijāt gaidījis lielāku pienesumu no ārzemniekiem?
Nešaubīgi! Manā skatījumā rezultāts ir jātaisa pirmajām divām maiņām. Tām ir jāuzņemas atbildība par vairākuma realizāciju, taču tā nenotika. Mums bija iespējas, taču atkal vecās lietas – pēdējās piespēles, nespēja trāpīt ripas tukšos vārtos, metienu precizitāte… Latvijas labākos hokejistus izpirks bagātie Krievijas klubi, bet jauni vietā tik strauji nenāks. Katru gadu komandas līderi atstās komandu, tāpēc arvien lielāka loma būs ārzemniekiem. Pirms diviem gadiem Sprukts un Karsums spēlēja trešajā maiņā, pagājušajā sezonā – pirmajā. Šosezon Sprukts ir prom, nespējām noturēt arī Miķeli Rēdlihu. Šosezon pirmajā maiņā spēlē Miks Indrašis, kurš pagājušajā sezonā pat nebija lielajā komandā.

Pēc pāris gadiem arī viņš būs prom, ne tā?
Ja turpinās strādāt, tad noteikti - viņam ir visas priekšā. Tāpat labu sezonu aizvada Andris Džeriņš. Vai ir garantija, ka viņš paliks? Atgriežoties pie sākumā teiktā – vārti jāgūst un mača liktenis jāizšķir pirmajām divām maiņām, trešajai un ceturtajai tā nav prioritāte.

Vai nebija doma komandā paturēt Mārtiņu Cipuli?
Man nebija tādas teikšanas - viss bija izlemts. Es ieteicu uz nometni Valmierā aicināt lielu skaitu spēlētāju, lai saprastu, ar kuriem varu rēķināties jau tagad, ar kuriem pēc gada vai diviem. Ar vairākiem tika parakstīti līgumi un esmu pārliecināts, ka viņi „Dinamo” būs labi palīgi jau tuvākajā nākotnē.

Pastāstiet par ideju kapteiņa uzšuvi un visu no tā izrietošo uzticēt Guntim Galviņam.
Protams, nevaram salīdzināt Ozo (Sandi Ozoliņu) un Gunti. Ozo ir leģenda, Guntis - sava ceļa pašā sākumā. Domāju, ka kapteiņa pienākumu pildīšana viņam tīri labi padodas un piestāv. Manuprāt, latviešiem blakus vajag cilvēku – kapteini, kurš ir mentāli spēcīgs, tāpat katram pašam būtu vairāk jātic saviem spēkiem, jo ne vienmēr kāds no malas tev spēs palīdzēt. Galviņš cenšas palīdzēt citiem un dažbrīd pazaudē pašu galveno – savu spēli. Dažbrīd „C” burts uz krekla viņam nozīmē vairāk nekā uzvārds un numurs uz muguras.

Runā, ka Ozoliņš jau pagājušās sezonas sākumā esot ielicis kāju durvīs, lai jūs netiktu atlaists.
Jā, es par to uzzināju nedaudz vēlāk, taču tas tikai parāda, cik liela sirds ir Ozo. Tas bija aizvadītās sezonas sākums, kad tika meklēti vainīgie un vadība visu vainu centās novelt uz mani. Ozo par mani toreiz iestājās un teica: „Pag, pag, tas nav pareizākais lēmums!”

Komentējot jūsu atlaišanu, Artūrs Irbe teica – „Varbūt tieši Rautakalio šajā situācijā ir ieguvējs…” Vai kaut daļēji tam piekrītat?
Nevarētu teikt, ka tagad pēkšņi esmu apmierināts ar dzīvi. Komandā bija nepieciešamas izmaiņas, un es to teicu Savicka kungam. Teicu, ka mums nepieciešams spēlētājs, kurš var gūt vārtus. Te ir tas jautājums par mūsu atšķirīgajām valodām. Kluba vadībai bija citas domas. Tagad es varu mācīties no šīs situācijas un secināt, ka, iespējams, pats rīkojos pārāk vēlu.

Kad pirmo reizi tikāt brīdināts par iespējamo atlaišanu?
Šķiet, tas bija sešas spēles pirms izlašu pauzes. Mums bija tikšanās, kurā tika runāts par komandas sniegumu, rezultātiem, un man tika pateikts, ka šajās atlikušajās sešās spēlēs mums jāuzvar četri mači - pretējā gadījumā tiks lemts par manu atlaišanu. Mums tobrīd bija atlikušas spēles ar Magņitogorsku, „Traktor”, „Avtomobilist”, Maskavas „Dinamo”, SKA un Minskas „Dinamo”.

Izskanēja informācija, ka šķietami būtisko uzvaru Sanktpēterburgā izcīnījāt, pateicoties Arta Ābola, nevis jūsu sastādītam taktiskajam plānam. Tā ir taisnība taisnība?
Nē. (smejas) Taču šādas runas bieži uzpeld tieši situācijās, kad komandai neiet, bet vienā spēlē tā izšauj. Mēs spēlējām tieši tāpat kā iepriekšējos mačus, taktiski neko nemainījām.

Kā tikāt informēts par atlaišanu?
Savicka kungs vēlējās redzēt mani pie sevis birojā. Jau dodoties uz tikšanos, nojautu, ka pastāv tikai divi varianti – komandā tiks veiktas izmaiņas vai arī es tikšu atlaists. Tā bija apmēram desmit minūšu ilga saruna…

Kā ar galvenā trenera pienākumu pildīšanu varētu veikties Artim Ābolam?
Viņam priekšā ir smags uzdevums. Ar lielāko daļu spēlētāju viņš ir ļoti labi pazīstams, ar dažiem pat spēlējis kopā. Visticamāk, ka tagad spēlētājiem būs nedaudz tuvākas attiecības ar treneriem. Atmosfēra noteikti būs citāda, nekā līdz šim. Domāju, ka šobrīd komandai tas pat varētu būt noderīgi. Tehniski un taktiski Artis zina, kā uzvarēt - pavērosim, kā viņam veiksies ar vadīšanu. Nesaskatu nekādu problēmu, nepavisam. Šobrīd ir jāpadomā arī par komandas domāšanu. Varbūt pietiek domāt un runāt tikai un vienīgi par iekļūšanu izslēgšanas spēlēs. Varbūt ir laiks padomāt jau par nākamo sezonu. Ja spēle ies un komanda iekļūs „play-off” – viss kārtībā, ja nē – neko darīt. Taču būs padomāts par nākotni, dota iespēja plašākam spēlētāju lokam. Jādod iespēja Porejam, Skvorcovam, Biezajam, Bičevskim.

Vai pēc atbrīvošanas no amata jau ir sanācis aprunāties ar Arti?
Nē, viņam ar Viktoru (Ignatjevu) šobrīd ir jādara savs darbs un es nevēlos viņiem radīt problēmas.

Vēl viens jaunais, par kuru nevaru nepajautāt, ir Ainārs Podziņš. Kas notika ar viņu?
Viņš ir ļoti centīgs un strādīgs puisis, taču viņa spēles izpratne ir ļoti zemā līmenī. Arī tehniski šīs līmenis viņam pagaidām ir par augstu - citi jaunie šobrīd ir labāki.

Kurš ir labākais spēlētājs, ar kuru sanāca strādāt šeit Rīgā?
Karsums! Tehniski viņš ir ļoti spēcīgs un starpība starp viņa labākajām un ne tām labākajām spēlēm nav liela. Es runāju par līmeņu atšķirībām. Labs Karsums un sliktākais Karsums – tā nav liela atšķirība. Viņš ir vienkāršs puisis, taču katrā jautājumā viņam ir savs viedoklis. Turklāt viņam ir latvietim tik trūkstošā īpašība – viņš negriež ceļu nevienam. Aizvadītās sezonas laikā ļoti progresēja Guntis Galviņš, viņš bija labākais aizsargs komandā.

Labākie ārzemju spēlētāji?
Laikam nenosaukšu nevienu... Patiešām. Viņi visi ir ļoti labi cilvēki, arī labi hokejisti, taču mums ir jāsaprot viena lieta – KHL ir otra spēcīgākā līga pasaulē. Kad spēlētājs atbrauc no Ziemeļamerikas, viņam nepieciešams laiks, lai iejustos lielajos laukumos. Te viss sākas ar labu slidojumu un vēlmi cīnīties katrā spēles epizodē. Šosezon man pietrūka Marsela Hosas, saku to godīgi. Kad viņš pagājušajā sezonā pievienojās komandai es viņam teicu: „Ja spēsi strādāt aizsardzībā, tad komandas biedri tevi cienīs un respektēs!” Ar savu darbu viņš apliecināja, ka vēlas būt šeit. Guva arī vairākus svarīgus vārtus.

Kādi ir Jūsu tuvākie nākotnes plāni?
Kā jau teicu sarunas sākumā, man nepieciešams laiks. Dzīvosim redzēsim, hokejs ir visa mana dzīve, šaubu nav.

Vai varam Jūs gaidīt atgriežamies Rīgā ne tikai kā tūristu, bet, iespējams kā treneri?
Ar prieku, taču - ne pie šīs komandas vadības... Kluba vadībā vajadzīgi cilvēki, kuri runā hokeja valodā. Ja nesanāks kā trenerim, noteikti atgriezīšos kā tūrists - kopā ar sievu, draugiem, paziņām.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +92 [+] [-]

, 2012-11-11 12:54, pirms 12 gadiem
Sakarīga intervija ar sakarīgu veci!Kamēr āksts Savickis pie stūres labāku mums neredzēt.

 +48 [+] [-]

, 2012-11-11 12:56, pirms 12 gadiem
Interesanta intervija.

 +11 [+] [-]

, 2012-11-11 12:58, pirms 12 gadiem
Juris Pekai iedeva sūdu čupu un pateica lai uztaisa torti, protams, nesanāca. Žēl viņa, novēlu iegūt labu darba vietu, kur spēlētāji spēs realizēt viņa norādījumus, kur ir C uzšuves cienīgs spēlētājs. Veiksmi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +55 [+] [-]

, 2012-11-11 13:04, pirms 12 gadiem
Paldies tev Pekka Vienmēr esmu teicis, ka tu es labs treneris, un saku vēljoprojām.
Arī celtnieks ceļ māju no materiāliem, tādiem kuriem viņš grib, nevis no tādiem ko viņam iedod..... Savickis - klauns uzvalkā!!!!!

  +5 [+] [-]

, 2012-11-11 13:05, pirms 12 gadiem
Lāčplēša brālis rakstīja: ģinamai jādomā par pāslikvidāciju, bet spēlētājiem par spēlēšanu sava līmeņa līgās - Mongolijā,Japānā,Ķīnā,Uzbekistānā u.c.
Tev tiešām nav smadzenes.....

 +16 [+] [-]

, 2012-11-11 13:05, pirms 12 gadiem
Kkas bija jāmaina pie šādas dinamo spēles, bet nu galīgi nebūtu bēdīgs jā šoreiz vainīgos meklētu no treknā un vēderainā gala!

 +14 [+] [-]

, 2012-11-11 13:05, pirms 12 gadiem
Savickim ir jāpieslēdz sava smadzene reālitātei lai gan diezvai tas kautkad notiks.. tagad visas bumbas jau ir uzveltas uz Abolu, "tagad IR Abola iespēja" aha no čaumalām var uzcelt pili
diemžēl ir kā ir, gaidam nākamo sezonu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +31 [+] [-]

, 2012-11-11 13:07, pirms 12 gadiem
nu redz....Savickis pirms sezonas izvirza nereālus mērķus- Gagarina kauss- bet pat necenšas ieklausīties trenerī!Savāc - peč viņa domām vislabāko sastāvu kāds jebkad Dinamo ir bijis- un liek no Pekam radīt brīnumu Lipmanam daļa taisnības arī bija,kad kritizēja Dinamo vadību....nu nav šogad DInamo tik labs sastāvs kā otrajā un trešajā sezonā...tas pats Ņiživijs vairs nav tas Ņiživijs,kurš bija otrajā un trešajā gadā..tāpat arī Ankipāns...Jā jaunie sitās,bet ar ciņassparu vien nepietiek,lai regulāri gūtu vārtus,vajag arī meistarību..pēc 2-3 gadiem,turpinot cītī strādāt,jaunie būs lieli palīgi rezultāta veidošanā,bet pagaidām tā nav..pirms gada pats Savickis tak teica,ka prioritāte ir jauno hokejistu audzināšana ( un protams par labām naudām pārdošanai bagātajiem klubiem),tapēc dīvaini,ka pats izvirza neloģiski un nesasniedzami augstus mērķus klubam,ja tai pat laikā hokeja filozofija ir pretēja...jā,ja klubā būtu Dārziņš,Miķelis,Sprukts un pāris augstas klases ārzemnieki,tad varētu no trenera prasīt ja ne īsti gagarinu,tad vismaz iekļūšanu labāko 4triniekā...tā ka Savickim būtu jāpaseko tam,ko runā pats...nevis tēlot visuzinošo hokeja speciālistu...

  +3 [+] [-]

, 2012-11-11 13:07, pirms 12 gadiem
Nu nav tas piķis un viss. R-kalio gaidīja kādu spēlmani, bet nesardzirdēja no vadības, ka nav naudas, vadība nesadzirdēja R-kalio, ka vajag vienu Hossu. Viens otru nesaprata, rezultāts nu ir. Pieļauju, ka pie šis situācijas pareizu spēles taktiku tomēr izvēlētos Šuplers, nesaku ka viņu tagad vajag. Nu bija kas jāmaina, tas skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2012-11-11 13:12, pirms 12 gadiem
Kamēr Svētais Juris maisīsies lietās,kurās viņš neko nesaprot,tikmēr neko labāku nevaram gaidīt!

 +25 [+] [-]

, 2012-11-11 13:14, pirms 12 gadiem
Man viņš patika ! Pēc šādas intervijas neviens Labs ģenerālmenedžeris nenāks pie Savicka un Kalvīša strādāt, Opuļskis der HK Rīgai ! Īstenībā, nākošgad būtu labāk spēlēt VHL, ja turpināsim tēlot nabagmāju. Daudzi labi vārtsargi sēž rezervē - Stepanek, Gelasvili utt. Ja nevaram atlļautie Kuldu par 200.000, Pujacu par 250.000, Bārtuli par 280.000, Masaļski par 300.000 - tad tilai VHL !!!

 +21 [+] [-]

, 2012-11-11 13:15, pirms 12 gadiem
un kāda mums būtu aizsardzības līnija,ja komandā būtu Kulda,Bārtulis,Ozo,Pujacs..bet nu jā Savickim labāk zināms,kapēc mums nav tādu spēlētāju komandā..

  +2 [+] [-]

, 2012-11-11 13:18, pirms 12 gadiem
Lāčplēša brālis rakstīja: šodien paskatījos LAT-SVK 2010, kur spēlēja glorificētie Sprukti,Dārziņi,Rēdlihi, nu ko lai saka - NHL līmeni nevilka acīmredzami, un arī KHL bija viduvējības.
tik diezkapēc šīs viduvējības KHL ir spēlējušas labi (Dinamo sastāvā),ka ir izpelnījušās bagāto klubu uzmanību un ir nopirktas? viduvējība esi tu,kurš neko nav sasniedzis un nekad nesasniegs...

 +26 [+] [-]

, 2012-11-11 13:19, pirms 12 gadiem
Ja jau Ozo aizstāvēja Pekku,tad varam vēlreiz pārliecināties,ka RD vadība ir apaļas nulles un krievu naudas bāzēji savās kabatās,kam pie vienas vietas ir gan valsts,gan hokejisti.Vēlreiz var pārliecināties,ka čekists,valsts prezidents un vienkārši ruksis NEVAR VADĪT HOKEJA KLUBU.

  +7 [+] [-]

, 2012-11-11 13:20, pirms 12 gadiem
Veiksmi Pekam atrast labu klubu, ar kuru strādāt.. Savickis & Co ir amatieru kantoris!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2012-11-11 13:23, pirms 12 gadiem
arī es biju tas, kurš apgalvoja, ka Peka ir jāatlaiž, lai sagaidītu kādas izmaiņas komandas spēlē. izlasot šo interviju, liekas ka trenerim nav īsti teikšanas Dinamo komandā, jo visu nosaka komandas īpašnieki un trenerim jāstrādā ar to ko viņam iedod, nevis ko viņš ir izvēlējies. Tagad liekas, ka kamēr Savickis nemainīs pieeju komandas vadībai, neko labāku mums sagaidīt nespīd.

  +5 [+] [-]

, 2012-11-11 13:23, pirms 12 gadiem
Lāčplēša brālis rakstīja: Labi vien ir, ka nav, ģinama ir kā vīruss, kas inficē labus, perspektīvus spēlētājus, cerams tevis minētie būs tālāk no ģinamas, tad viņiem ir iespēja sevi pilnveidot, arī izlasē minētie spēlē daudz labāk par ģinamo
tu gan esi lo*s..tiko pats noliki ka šie spēlētēji ir khl viduvējības un izlasē spēlē slikti,tagad tu apgalvo ka tāpec ka nespēlē dinamo,viņi izlasē spēlēs daudz labaak..tu vispar saproti ko raksti?mulkis..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-11-11 13:28, pirms 12 gadiem
Bet redz ir viena lieta, cilvekam ir japrot ari spelet uz instrumenta ko vinjam iedod nevis to ko vinsh pats izvelas. Ta ari ir sava veida meistariba trenerim.

Kurs ir teicis ka Pekka ar savu izveletu materialu buutu komandu uzvedis augstak??? Gan jau vinsh buutu savus somus panemis no kuriem jega nekada.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 13:29, pirms 12 gadiem
Irbe123 rakstīja: Paldies tev Pekka Vienmēr esmu teicis, ka tu es labs treneris, un saku vēljoprojām.
Arī celtnieks ceļ māju no materiāliem, tādiem kuriem viņš grib, nevis no tādiem ko viņam iedod..... Savickis - klauns uzvalkā!!!!!
Tadaaa gadijumaa tev nav ne jausmas, kas ir celtnieks. Celtnieks ne tikai cel maaju no tadiem materialiem kadus vinam iedod, bet arii to dara taa, kaa vinam liek to dariit.
Sajaa gadijumaa Pekka nebija ne celtnieks, ne ipasnieks, ne autoritate. Pareizs lemums - atlaist, jo komandai nav vel jadomaa par nakamo sezonu, c'mon 7i punkti un esam iekshaa playoff, jadomaa un jakoncentrejas katra nakamajai spelei vienakris, nevis jadomaa par nakamaa gada 60 speleem, pff.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 13:29, pirms 12 gadiem
Lāčplēša brālis rakstīja: Kulda,Pujacs,Bārtulis nekad nav spēlējuši ģinamā tāpēc arī ir izlases līderi aizsardzībā.
Ozo - pirmkārt jau nespēlē izlasē, bet 2 aizvadītie gadi ģinamā viņu ir pamatīgi sabojājuši, jo Atlantā viņš rāda, pareizi - NEKO, ne velti Atlant ir iegādājusies aizsargu no NHL.
Pujacs ir spelejis Dinamo, ja kas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-11-11 13:30, pirms 12 gadiem
izklausās neticami, ka sastāvu komplektē bez konsultēšanās ar treneri un izrādās - pat bez ģenerālmenedžera ziņas.

un beigās visai savāktajai varzai ar Telkvistu, Ivanānu un 5 šrempiem laukumā uzdod cīnīties par Gagarina kausu.

vienkārši smieklīgi!

  +3 [+] [-]

, 2012-11-11 13:31, pirms 12 gadiem
noladets rakstīja: Tadaaa gadijumaa tev nav ne jausmas, kas ir celtnieks. Celtnieks ne tikai cel maaju no tadiem materialiem kadus vinam iedod, bet arii to dara taa, kaa vinam liek to dariit.
Sajaa gadijumaa Pekka nebija ne celtnieks, ne ipasnieks, ne autoritate. Pareizs lemums - atlaist, jo komandai nav vel jadomaa par nakamo sezonu, c'mon 7i punkti un esam iekshaa playoff, jadomaa un jakoncentrejas katra nakamajai spelei vienakris, nevis jadomaa par nakamaa gada 60 speleem, pff.
Pilniigi piekritu. Mums vel ir ceriibas, jo play-off vilciens vel nav aizbraucis.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 13:32, pirms 12 gadiem
Lāčplēša brālis rakstīja: Pekam nav jāiemāca kā iemest, tas ir jāiemāca jau bērnībā.
Somi KHL ir pieprasīta prece tāpēc viennozīmīgi, ka ar somiem sastāvā rezultāts būtu labāks, bet nu no ģinamas jau kā no mēra bēg labi spēlētāji, ne velti Irbe teica, ka ieguvējs ir tikai Peka, ka tika vaļā no šī kluba.
Bet jautajums ir tads - vai Pekka ar savu materialu buutu pacelis komandu augstak???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 13:33, pirms 12 gadiem
Kam vispār pieder akciju paketes "Dinamo" ? Ir cerības, ka vadība var mainīties, vai tur viss pieder tiem, kas tagad ir augšā, un viņi jau netaisās algot kompetentus cilvēkus, bet vēlas spēlēt hokeja komandas vadīšanas spēlīti?

  +3 [+] [-]

, 2012-11-11 13:33, pirms 12 gadiem
Lāčplēša brālis rakstīja: Kulda,Pujacs,Bārtulis nekad nav spēlējuši ģinamā tāpēc arī ir izlases līderi aizsardzībā.
Ozo - pirmkārt jau nespēlē izlasē, bet 2 aizvadītie gadi ģinamā viņu ir pamatīgi sabojājuši, jo Atlantā viņš rāda, pareizi - NEKO, ne velti Atlant ir iegādājusies aizsargu no NHL.
ja nezināji tad Pujacs ir spēlējis Dinamo..bet tāds lo*s kā esi tu,kurš audzis mucā un barots caur spundi un tagad izlaists brīviba,jo muca kļuva par šauru,to nevarēja tak zināt
Slēpts komentārs: aksels82inbox.lv

  +3 [+] [-]

, 2012-11-11 13:34, pirms 12 gadiem
abstrahējoties no hokeja- man patika atbilde uz 2. jautājumu, par to daudziem vajadzētu padomāt

p.s. bet kas ir Voktors (Ignatjevs)?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-11-11 13:37, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet jautajums ir tads - vai Pekka ar savu materialu buutu pacelis komandu augstak???
nepareizs jautajums, ja Peka ar saviem speletajiem nedotu rezultatu, tad vinu varetu atlaist un vins butu vainigs , bet tagad citi ir vainigi, tikai vinus atlaist nav iespejams............

  +2 [+] [-]

, 2012-11-11 13:38, pirms 12 gadiem
Lāčplēša brālis rakstīja: Ir atšķirība ar kādu materiālu ceļ, ir materiāli ar kuriem nevar uzcelt, un ir tādi ar kuriem māja ātri sabruks, acīmredzami kā Džeriņi,Sotnieki, Galviņi ir ļoti nekvalitatīvi materiāli.
Vai tu arii Galvinja jautajuma Pekku aizstavesi?? Galvinsh sosezon ir pilniiga nulle, jo bezmaz vai katru speli telo kaut kadu aizsargu-superzvaigzni un 80% gadiijumu pielauj stulbas kludas.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 13:40, pirms 12 gadiem
krahs rakstīja: nepareizs jautajums, ja Peka ar saviem speletajiem nedotu rezultatu, tad vinu varetu atlaist un vins butu vainigs , bet tagad citi ir vainigi, tikai vinus atlaist nav iespejams............
Bet ka tad bija pagajushaja sezona, tu vari nosaukt legionarus kas bija labaki par sosezonas??? Neskaitot Hossu, jo vinsh atnaca uz beigu dalju.

  +7 [+] [-]

, 2012-11-11 13:40, pirms 12 gadiem
Situācija tāda pati, ja slimnīcā grāmatvedis mācītu ķirurgam operēt sirdi. No doubt about it.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 13:42, pirms 12 gadiem
Elite Prospects

Vargs vieniigais no legionariem sameta 10 golus.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-11 13:44, pirms 12 gadiem
Un izskatas ka sosezonas legionari buus rezultativaki par pagajushas sezonas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-11-11 13:51, pirms 12 gadiem
Neesmu Pekas aizstāvis, bet teikums,Kluba vadībā vajadzīgi cilvēki, kuri runā hokeja valodā, neizskan pirmo reizi un ne tikai no Pekas mutes.
Neuzskatu ka ir pareizi pie šīs sezonas sākuma izgāzšanās ir tikai viens vaininieks-Peka
Protams arī ne bez vainas...

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 13:54, pirms 12 gadiem
Principā RD padome pati sava stulbuma dēļ hokejā ir sajājusi šo Krievijas politprojekta sastāvdaļu Latvijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-11 14:06, pirms 12 gadiem
Tas, ko saka Peka ir pilnīga taisnība ! Nevaru nepiekris nevienam viņa teiktajam vārdam. Dinamo ir vajadzīgs vismaz viens cilvēks vadībā kurš saprot kaut ko no hokeja. Ja ši cilvēka nebūs tad nebūs arī rezultāta.
Manuprāt, RD vajag dabūt labu GM kurš saprot ko viņš dara un dot viņam pilnīgu brīvību komandas spēlētāju komplektācijas jautājumā !

  +3 [+] [-]

, 2012-11-11 14:09, pirms 12 gadiem
artis12342 rakstīja: Manuprāt, RD vajag dabūt labu GM kurš saprot ko viņš dara un dot viņam pilnīgu brīvību komandas spēlētāju komplektācijas jautājumā !
Kalvītim un Savickim ir pārlieku lieli ego, viņi nekad neatzīs, ka ir spējīgi pieļaut kaut vismazāko kļūdu. Kalvītis taču ir 'vadījis' veselu valsti, un vēl kā vadījis - 7 treknie gadi! Kas viņam netikt galā ar vienu hokeja komandu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-11-11 14:10, pirms 12 gadiem
Savickis ir tads pats ka Lipmans,Tikai par sevi doma.Kamer Dinamo un LHF nestradas kopa,problemas nepazudis.Nav jau ta ka Lipmans neko nav devis hokejam latvija,bet ari parspile par savu veikumu.
Kad tika komplektets Dinamo shi gada sastavs,jau sapratu ka te briest mesli,jo Pekka bija atvalinajuma,bet Savickis ar Cukmenu ligumus raksta.
Tad jau labak palaist kadu no sporta centra karstasinigakajiem un gudrakajiem pratiem komplektet sastavu..Ta tak nevar,vadiba noperk kaki maisa un saka se tev zvaigznes,es gribu tgd kausu.Bez trennera un GM tak komandu nekomplekte.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-11 14:19, pirms 12 gadiem
Lāčplēša brālis rakstīja: izlasi komentāru iepriekšējā lapā, mazais pokemon.
ha ha..12 spēles neskaitās,ka Pujacs ir nospēlējis Dinamo klubā? tu tak pats apgalvoji ka vispār nav spēlējis un tu butu tas lielais un dumjais pokemons?

     [+] [-]

, 2012-11-11 14:20, pirms 12 gadiem
LVArturs rakstīja: Kam vispār pieder akciju paketes "Dinamo" ? Ir cerības, ka vadība var mainīties, vai tur viss pieder tiem, kas tagad ir augšā, un viņi jau netaisās algot kompetentus cilvēkus, bet vēlas spēlēt hokeja komandas vadīšanas spēlīti?
Vadība mainīsies, ja Itera vairs nebūs monopols Latvijā. Ienāktu norvēģu, somu vai arābu gāze LV, tad kaut kas mainītos. Ja uzmestos arī jauns sponsors ar vismaz 20 milj. euro, tad arī. Kā redzat viss šajā "projektā" atduras pret "miljoniem", kā viss un visur mūsu "bagātajā" valstī....

  -1 [+] [-]

, 2012-11-11 14:21, pirms 12 gadiem
Lāčplēša brālis rakstīja: Savickis arī tenisu ir sabojājis,Gulbim ģinamas slimība un neizskatās ka reiz kļūs vesels.
un tu ar saviem stulbajiem komentāriem boja sportacentru ak šausmas ta jau ari sportacentram bus beigas

  +3 [+] [-]

, 2012-11-11 14:24, pirms 12 gadiem
Laba intervija!

Paldies Pekka,žēl ,ka tā sanāca!
Es arī gribēju reszēt Hossu un pagājušo gadu viņš to laiku kamēr bija arī tiešām strādāja aizsardzība, mums vajag snaiperi un Dinamo tirliņi viņu palaida tāpat kā mūsu leģendu OZO,motoru Miķeli,tehnisko Lauri,labāko mazākuma spēlētāju Spruktu un drošvien pēc šīs sezonas arī labāko spēka spēles lietpratēju, devēju un vārtu guvēju Karsumu!

     [+] [-]

, 2012-11-11 14:25, pirms 12 gadiem
vahtanidis rakstīja: Savickis ir tads pats ka Lipmans,Tikai par sevi doma.Kamer Dinamo un LHF nestradas kopa,problemas nepazudis.Nav jau ta ka Lipmans neko nav devis hokejam latvija,bet ari parspile par savu veikumu.
Kad tika komplektets Dinamo shi gada sastavs,jau sapratu ka te briest mesli,jo Pekka bija atvalinajuma,bet Savickis ar Cukmenu ligumus raksta.
Tad jau labak palaist kadu no sporta centra karstasinigakajiem un gudrakajiem pratiem komplektet sastavu..Ta tak nevar,vadiba noperk kaki maisa un saka se tev zvaigznes,es gribu tgd kausu.Bez trennera un GM tak komandu nekomplekte.
tas nemaz nebija tik grūti saprast. To jau redzam no paša cūkmena ģimenes snieguma hokejā, kur iestūrēts 1. maiņā kā "profiņš" tikai dēļ tā, ka noteikti papucis tā gribēja. Tikai vai viņš ir un būs tas labākais spēlētājs...???

  -1 [+] [-]

, 2012-11-11 14:29, pirms 12 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: Laba intervija!

Paldies Pekka,žēl ,ka tā sanāca!
Es arī gribēju reszēt Hossu un pagājušo gadu viņš to laiku kamēr bija arī tiešām strādāja aizsardzība, mums vajag snaiperi un Dinamo tirliņi viņu palaida tāpat kā mūsu leģendu OZO,motoru Miķeli,tehnisko Lauri,labāko mazākuma spēlētāju Spruktu un drošvien pēc šīs sezonas arī labāko spēka spēles lietpratēju, devēju un vārtu guvēju Karsumu!
Nu šķiet, ka Karsums domā mazliet savādāk- labāk pirmā vijole mājās nekā miljons un rezervistu soliņš ciemos. Kas tad īstam hokeistam ir(jābūt) galvenais? Spēlēt vairāk laika un gūt pieredzi, vai staigāt pa ģerevņu ar miljonu kabatā?

  -2 [+] [-]

, 2012-11-11 14:32, pirms 12 gadiem
Mr.Proper rakstīja: Vadība mainīsies, ja Itera vairs nebūs monopols Latvijā. Ienāktu norvēģu, somu vai arābu gāze LV, tad kaut kas mainītos. Ja uzmestos arī jauns sponsors ar vismaz 20 milj. euro, tad arī. Kā redzat viss šajā "projektā" atduras pret "miljoniem", kā viss un visur mūsu "bagātajā" valstī....
Hmm, tad atliek man ienākt politikā (vai kādam citam vidējam SC lietotājam, kurš nav vācietis), pēc tam biznesā, nopelnīt pārsimts miljonus un nopirkt mazdrusciņ RD akcijas Tālāk jau viss skaidrs - Dinamo zels un plauks ar mūsu progresīvajiem prātiem.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 14:35, pirms 12 gadiem
Mr.Proper rakstīja: Vadība mainīsies, ja Itera vairs nebūs monopols Latvijā. Ienāktu norvēģu, somu vai arābu gāze LV, tad kaut kas mainītos. Ja uzmestos arī jauns sponsors ar vismaz 20 milj. euro, tad arī. Kā redzat viss šajā "projektā" atduras pret "miljoniem", kā viss un visur mūsu "bagātajā" valstī....
norvēģu, somu vai arābu gāze
Tu vēl igauņu gāzi būtu piesaucis. Savickis pirms trīs gadiem jau piedāvāja pārņemt DR kādai valsts akciju sabiedrībai. Nevienam tas nebija vajadzīgs. Diez vai ārzemniekiem tas vairāk būs vajadzīgs. Tā ka ja gribam DR ,diemžēl būs jāpiecieš Savickis .

  +2 [+] [-]

, 2012-11-11 14:37, pirms 12 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: Laba intervija!

Paldies Pekka,žēl ,ka tā sanāca!
Es arī gribēju reszēt Hossu un pagājušo gadu viņš to laiku kamēr bija arī tiešām strādāja aizsardzība, mums vajag snaiperi un Dinamo tirliņi viņu palaida tāpat kā mūsu leģendu OZO,motoru Miķeli,tehnisko Lauri,labāko mazākuma spēlētāju Spruktu un drošvien pēc šīs sezonas arī labāko spēka spēles lietpratēju, devēju un vārtu guvēju Karsumu!
Karsumam jau ir līgums arī uz nākamo sezonu
Nav nemaz tik viegli noturēt spēlētājus ja viss apstājās pie naudas jautājuma, kur bagātākie klubi pārsola Dinamo bez īpašas iespringšanas...domā ka arī paši spēlētāji nav ieinteresēti kā jebkurš normāls cilvēks vairāk nopelnīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 14:48, pirms 12 gadiem
Vai varam Jūs gaidīt atgriežamies Rīgā ne tikai kā tūristu, bet, iespējams kā treneri?
Ar prieku, taču - ne pie šīs komandas vadības... Kluba vadībā vajadzīgi cilvēki, kuri runā hokeja valodā. Ja nesanāks kā trenerim, noteikti atgriezīšos kā tūrists - kopā ar sievu, draugiem, paziņām.

Pilniigi pareizi vaardi.... Kauns,kauns,kauns Savickiiit... :S
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-11 14:53, pirms 12 gadiem
Savickis taču no hokeja neko nesaprot, ir tikai tā,ka gribas slavu un apjūsmošanu, naudas ar viņam pietiek, arī pārējie rukši ir patālu no hokeja izpratnes....
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 14:57, pirms 12 gadiem
Savickim jāļauj hokeja lietas lemt hokeja cilvēkiem, tik ilgi kamēr padome izvēlēsies spēlētājus pat nekonsultējoties ar treneri, nekas labs nav gaidāms.. to pašam vajadzētu saprast, arī rezultāti būtu labāki un tā pat varētu grozīties kā pāvs.
Veiksmi Pekkam un paldies par darbu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-11-11 15:01, pirms 12 gadiem
inis rakstīja: Iespēja bija,bet negodīga attieksme pirmsezonas komplektācijā,un te arī rezultāts....
Par kādu negodīgu attieksmi Tu raksti?
To ka Pekka labākā izvēlējās atpūsties, un nevis aktīvi iesaistīties komandas komplektācijā ar kuru pašam bija pēc tam jāstrādā?

  -3 [+] [-]

, 2012-11-11 15:02, pirms 12 gadiem
pirdaks rakstīja: Juris Pekai iedeva sūdu čupu un pateica lai uztaisa torti, protams, nesanāca. Žēl viņa, novēlu iegūt labu darba vietu, kur spēlētāji spēs realizēt viņa norādījumus, kur ir C uzšuves cienīgs spēlētājs. Veiksmi!
Lasi uzmanīgāk interviju.

     [+] [-]

, 2012-11-11 15:09, pirms 12 gadiem
Kā parasti nameizis vainīgo pie visām nelaimēm redz tikai Pekku.Bet to,ka visi labākie tiek izpārdoti uz citiem klubiem,ka Ozo pat iestājas par Pekku,ka Sv.Juris un cūku pulks naudu bāž savās kabatās,ka atlaiž jau 2.labus ģen.menedžerus-to jau mīzis no Liepājas neredz.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-11 15:09, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par kādu negodīgu attieksmi Tu raksti?
To ka Pekka labākā izvēlējās atpūsties, un nevis aktīvi iesaistīties komandas komplektācijā ar kuru pašam bija pēc tam jāstrādā?
vadībai jebkurā gadījumā ir jāpajautā trenerim viedoklis par spēlētāju pirms viņš ir parakstīts.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-11 15:13, pirms 12 gadiem
LAIKS rakstīja: vadībai jebkurā gadījumā ir jāpajautā trenerim viedoklis par spēlētāju pirms viņš ir parakstīts.
Laikam esi aizmirsis gadījumu ar Petruželeku.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 15:15, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laikam esi aizmirsis gadījumu ar Petruželeku.
Nē, neesmu, bet jau labāk zināms kāpēc Pekam viņš nebija vajadzīgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 15:28, pirms 12 gadiem
Tā ir sporta bēdīgā puse, tu vari būt tik kolosāls džeks, bet uzvaru nav - paldies un uz redzēšanos.

Bet Karsums. Mārtiņš Karsums noteikti šobrīd ir lielākais aktīvais Latvijas hokeja patriots. No pirmās dienas Rīgas Dinamo viņš bija pieprasīts Krievijas hokeja tirgū, varēja momentā laist kaut vai pie Znaroka, bet viņš palika un palika un paliek.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-11 15:28, pirms 12 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: Laba intervija!

Paldies Pekka,žēl ,ka tā sanāca!
Es arī gribēju reszēt Hossu un pagājušo gadu viņš to laiku kamēr bija arī tiešām strādāja aizsardzība, mums vajag snaiperi un Dinamo tirliņi viņu palaida tāpat kā mūsu leģendu OZO,motoru Miķeli,tehnisko Lauri,labāko mazākuma spēlētāju Spruktu un drošvien pēc šīs sezonas arī labāko spēka spēles lietpratēju, devēju un vārtu guvēju Karsumu!
Un Sprukts bija ne tikai labs mazākuma spēlētājs bet arī viens no komandas vilcējiem un uzbrukuma līderiem

     [+] [-]

, 2012-11-11 15:32, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laikam esi aizmirsis gadījumu ar Petruželeku.
Tev laikam liekas ka tas ir garantēts ka pie mums viņš būtu tā pat uguņojis kā Amūrā? Neizliecies par naivu. Katra spēlētāja iegāde ir loterija. Tu tiešām domā ka Savickis un Kalvītis būtu īpaši K-Rautā klausījušies? Viņi paši grib pirkt leģionārus lai pēc tam varētu lepni paziņot cik tālredzīga bijusi viņu izvēle.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 15:33, pirms 12 gadiem
M rakstīja: Tā ir sporta bēdīgā puse, tu vari būt tik kolosāls džeks, bet uzvaru nav - paldies un uz redzēšanos.

Bet Karsums. Mārtiņš Karsums noteikti šobrīd ir lielākais aktīvais Latvijas hokeja patriots. No pirmās dienas Rīgas Dinamo viņš bija pieprasīts Krievijas hokeja tirgū, varēja momentā laist kaut vai pie Znaroka, bet viņš palika un palika un paliek.
Palika tāpēc ka dēļ vecuma bija ierobežots brīvajā tirgū.
Un spēlēšana Dinamo noteikti nav atskaites punkts pēc kā noteikt hokejista patriotismu, tāpēc neraksti muļķības

  -1 [+] [-]

, 2012-11-11 15:33, pirms 12 gadiem
M rakstīja: Tā ir sporta bēdīgā puse, tu vari būt tik kolosāls džeks, bet uzvaru nav - paldies un uz redzēšanos.

Bet Karsums. Mārtiņš Karsums noteikti šobrīd ir lielākais aktīvais Latvijas hokeja patriots. No pirmās dienas Rīgas Dinamo viņš bija pieprasīts Krievijas hokeja tirgū, varēja momentā laist kaut vai pie Znaroka, bet viņš palika un palika un paliek.
Nevarēja gan, viņam ir vecuma ierobežojums vēl pagaidām.

Intervija ļoti laba, Peka ir ļoti patīkams cilvēks, vnm viņā interesanti klausīties un var just, ka ir kārtīgs vecis.
Paldies.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 15:33, pirms 12 gadiem
M rakstīja: Bet Karsums. Mārtiņš Karsums noteikti šobrīd ir lielākais aktīvais Latvijas hokeja patriots.
Piekrītu, bet atceroties pavasari kad viņš atteicās no izlases par labu operācijai, kas tikai te nebija jālasa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-11 15:33, pirms 12 gadiem
man skiet peka saniegs vel virsotnes ka treneris un tad RD vadiba kodis pirkstos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-11 15:39, pirms 12 gadiem
inis rakstīja: Tu pats izlasi uzmanīgāk interviju...
Viņi ar Peku nekonsultējās par spēlētāju iegādi,bet visu darija pec sava prāta,ka jau amatieri....
Bet pats skaidri un gaiši pasaka ka neviens viņam neaizliedza un būtībā pats neiesaistījās``Tā ir viena no lietām, ko man pašam vajadzēja darīt citādi. Ja būtu zinājis, ka viss pavērsīsies šādi, būtu bijis Rīgā un sekojis komandas komplektācijai, pats meklējis spēlētājus``

     [+] [-]

, 2012-11-11 15:50, pirms 12 gadiem
jura mosties, netaisi sudu cupu sava durvju prieksa!

     [+] [-]

, 2012-11-11 15:55, pirms 12 gadiem
pinokio rakstīja: Kā parasti nameizis vainīgo pie visām nelaimēm redz tikai Pekku.Bet to,ka visi labākie tiek izpārdoti uz citiem klubiem,ka Ozo pat iestājas par Pekku,ka Sv.Juris un cūku pulks naudu bāž savās kabatās,ka atlaiž jau 2.labus ģen.menedžerus-to jau mīzis no Liepājas neredz.
Jā,tikai Namejs pr šo tēmu ir konsekvents savos spriedumos un negrozās kā vējrādis.

     [+] [-]

, 2012-11-11 16:12, pirms 12 gadiem
yyttttttttttttt ttttttttttttttt tttttttttrttjtu guhggyggggggggg ggggggggggggggg ggggggggggggggg ggggggggggggggg ggggggggggggggg ggggggggggggggg ggggggg

     [+] [-]

, 2012-11-11 16:13, pirms 12 gadiem
Šis vīrs ir ļoti augstas raudzes speciālists. Par to nav pat nemazāko šaubu. Bet ar to komandu ir tieši tāspašas problēmas, kas ar valsti kopumā. To vada pavisam lieli diletanti, kuriem nav pat nepieciešamo pamatzināšanu - valodas kā sazināties ar tādiem zēniem kā Rautakalio. Čekisti un viņu pēcteči ir ļoti vāji speciālisti jebkurā jomā, jo skolā neko citu par pionieru kaklautioņu nēsāšanu nav iemācijušies. Arī savā pamatdarbībā Savickis ir pamuļķis. Nogulējis pat savu saimnieku darbības ar somiem. Dombrovskis ar kompašku ir tieši tādi paši " gudrinieki ".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-11 17:14, pirms 12 gadiem
ka jau Lv pat normalu lietu novedīs lidz bezpriģelam. Ja kluba vadība pati nesaprot to ka jaļauj stradāt tiem kas kautko sajedz tad nebūs arī rezultāta. šādi jau var sapņot par 100 citiem kausiem

  -2 [+] [-]

, 2012-11-11 17:15, pirms 12 gadiem
inis rakstīja: Tu pats izlasi uzmanīgāk interviju...
Viņi ar Peku nekonsultējās par spēlētāju iegādi,bet visu darija pec sava prāta,ka jau amatieri....
Redzi,ir lietas, kas nekad nenonāks publiskā telpā.
Tikai mani pārsteidz, ka Pekka laikam vienu daļu latviešu uzskata pa cirvjiem. Ir taču arī cilvēki, kas zin RD virtuvi ne tikai no tā, kas iespraucas publiskā telpā.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-11 17:19, pirms 12 gadiem
Bet vai jus visi zinat ka viss notika patiesiba?? Jus tikai lasat ko saka Pekka. Vinsh jau var teikt daudz ko.

     [+] [-]

, 2012-11-11 17:21, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Redzi,ir lietas, kas nekad nenonāks publiskā telpā.
Tikai mani pārsteidz, ka Pekka laikam vienu daļu latviešu uzskata pa cirvjiem. Ir taču arī cilvēki, kas zin RD virtuvi ne tikai no tā, kas iespraucas publiskā telpā.
Bet ka tu doma, vai rezultats butu mainijies ja pekka pats buutu izvelejies speletajus?? Vai mees buutu augstak neka tagad?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-11-11 17:32, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet ka tu doma, vai rezultats butu mainijies ja pekka pats buutu izvelejies speletajus?? Vai mees buutu augstak neka tagad?
Varam tikai minēt kā būtu,ja būtu,
Vienīgi skaidrs ir tas, ka nebūtu tās muļķīgas runas, ka Pekkam nebija iespējas piedalīties komandas komplektācijā. Un tie jau ir tīrie meli.
Tāpat ir skaidrs, ka Pekka pa lielam mūs uzskatīja/uzskata par bauriem (kā jau visi vidusmēra eiropieši), kas domā, ka mēs te neko nesaprotam no civilizētās pasaules hokeja būšanām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 17:41, pirms 12 gadiem
Nameizim ir tikai daži svēti un nevainīgi cilvēki - putins,ulmanis,kalvītis,sv.juris un opuļskis.Lūk par šiem m.ērgļiem tad arī vīrs no Liepājas stāv un krīt.Un atradis vienu vienīgo,kurš ir vainīgs pie RD neveiksmēm-Pekku.BRAVO!!!!!Konsekvence visaugstākajā līmenī.Laikam pats Liepājā ir bijis stukačs un komunists.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-11 17:41, pirms 12 gadiem
žirga rakstīja: Pag pag sāksim ar to ka komandas sastāvu vāc Ģm kopa ar treneri ,un ko tu namej centies pateikt to ka peka ir vainigs par to ka bija javāc sastaaavs un viņš to nedarija , ,nepaliec smiekligs ... Sāksim ar to ka Rd pirmkārt nav ģm ......Tur ir viss pateiks ......Resno kalviti ar lauksaimniecibās izglitbu ieliek pa ģm HAHAHHA nu pisec kur tas ir redzēts ,un ko mes gaidam panakumus play offf gagarinu ? atveriet acis beidzot .....
Parasti galveni treneri piedalās komanda komplektācijā, ja viņš to nedara un neizrāda arī iniciatīvu, tad pēc tam nevajag žēloties

  -3 [+] [-]

, 2012-11-11 17:46, pirms 12 gadiem
žirga rakstīja: Pag pag sāksim ar to ka komandas sastāvu vāc Ģm kopa ar treneri ,un ko tu namej centies pateikt to ka peka ir vainigs par to ka bija javāc sastaaavs un viņš to nedarija , ,nepaliec smiekligs ... Sāksim ar to ka Rd pirmkārt nav ģm ......Tur ir viss pateiks ......Resno kalviti ar lauksaimniecibās izglitbu ieliek pa ģm HAHAHHA nu pisec kur tas ir redzēts ,un ko mes gaidam panakumus play offf gagarinu ? atveriet acis beidzot .....Tas ka pekam ir savas utis tas ir skaidrs ,kuram viņas nav .....Bet kamēr vadibā bus tas klaunu bars ,kas ir sadomajušies ka ir profesionāļi,kartiba nekad nebus .....
Man ir mazliet vairāk palaimējies nekā Tev, jo,kaut arī mazliet, tomēr man nav jābarojas no presē pamestā info par RD.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-11 17:57, pirms 12 gadiem
Lāčplēša brālis rakstīja: Noteikti un Peka izvēlētos lokauta dēļ nespēlējušos brāļus Ruutu,Jokinenus u.c. kuri neapšaubāmi ir labāki par džeriņiem, meijām u.c. galma ākstiem.
Ja labi ;D Ruutu un Jokinenu ;d Vinsh pat pagajushaja sezona normalus legionarus nevareja savakt un muld ka sosezonas legionari nav vinja pirksts. Es neticu ka vinsh nepiedalijas legionaru atlase.

Starp citu sosezon legionari ir labaki neka pagajushas senoas Luceniusi, Melini, vargi un parejie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 17:58, pirms 12 gadiem
Vinsh vienkarshi nevar samierinaties ar to ka nevar tikt gala ar komandu un Galvina iecelshana par kapteini bija tirakais MURGS.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 18:00, pirms 12 gadiem
Jo tadu miksto kas pat komandas biedrus nevar aizstavet nevar buut par kapteini.

     [+] [-]

, 2012-11-11 18:02, pirms 12 gadiem
žirga rakstīja: Bet ko tur daudz dod tas info ,es paskatos kas ir Rd vadiba man ir viss skaidrs Kalvits Ulmanis Savickis ,man nav jalasa prese ,es ierakstu google vikipedija ,apskatos tos tizleņus un man ir bilde skaidra un runajot pa Vadības sēdēm ,kas ir RD ,kā tu vari rikot sēdes ja ?spriets par spēletajiem un pa treneriem ,kuru atlaist utt ,ja ?Ja tur nav ne viena kas saprot hokeju ,tad piedod man kads vel info ,Ulmanis Kalvits Priede SAvickis ,ja kā vinji var vispar kaut ko pofesionali vērtēt, ja hokeja ir nullles pa to jau iet runa ,tas ko prese raksta tas pupu mizas ,es tev izstastu pec ka es vados ....

Kā piemeram tads savickis var verteet vai ozo der vai neder Rd ka? Vai resnais lauksamnieks kalvits ka vins var verteet kurš der kurš neder ar savu deputata izglitiibu ????

Vinš tikai to dara tikai tapec ka ir pie naudas maisa un viss ....
No tā visa vadības bara,Kalvītis varētu būt vienīgais kas daudz maz orientējās hokejā un saprot Pekas minēto ``hokeja valodu``

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 18:02, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jo tadu miksto kas pat komandas biedrus nevar aizstavet nevar buut par kapteini.
Teica cietais

     [+] [-]

, 2012-11-11 18:07, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Teica cietais
Piedod, es neeju laukuma un nespeleju, bet sen jau redzu ka Galvinsh jau nu tocna nav tas labakais kandidats uz kapteinja amatu.

Labi tad pasaki savas domas par Galvinju ka kapteini.

     [+] [-]

, 2012-11-11 18:09, pirms 12 gadiem
Intervija nudien netipiski laba. Paldies autoram par centību!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 18:09, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Piedod, es neeju laukuma un nespeleju, bet sen jau redzu ka Galvinsh jau nu tocna nav tas labakais kandidats uz kapteinja amatu.

Labi tad pasaki savas domas par Galvinju ka kapteini.
Lai kādas būtu manas domas, es neredzu iemeslu lai viņu nosauktu par mīksto

  -1 [+] [-]

, 2012-11-11 18:17, pirms 12 gadiem
Pekam piekritu,vajag lepoties,kas mums ir,nevis,kas mums nav.

Dinamo vaidzētu papildinat,ar kadu NHL vīru,bet viņi ņem,kas pagadas,tas pac kas pagajušo gadu bija ar Nimanenu,bet šogad,tas pac atkartojas,mēs paņemam Šekuru,butu labak,ar NHL vīru papildinājuši!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-11-11 18:25, pirms 12 gadiem
žirga rakstīja: Bet ko tur daudz dod tas info ,es paskatos kas ir Rd vadiba man ir viss skaidrs Kalvits Ulmanis Savickis ,man nav jalasa prese ,es ierakstu google vikipedija ,apskatos tos tizleņus un man ir bilde skaidra un runajot pa Vadības sēdēm ,kas ir RD ,kā tu vari rikot sēdes ja ?spriets par spēletajiem un pa treneriem ,kuru atlaist utt ,ja ?Ja tur nav ne viena kas saprot hokeju ,tad piedod man kads vel info ,Ulmanis Kalvits Priede SAvickis ,ja kā vinji var vispar kaut ko pofesionali vērtēt, ja hokeja ir nullles pa to jau iet runa ,tas ko prese raksta tas pupu mizas ,es tev izstastu pec ka es vados ....

Kā piemeram tads savickis var verteet vai ozo der vai neder Rd ka? Vai resnais lauksamnieks kalvits ka vins var verteet kurš der kurš neder ar savu deputata izglitiibu ????

Vinš tikai to dara tikai tapec ka ir pie naudas maisa un viss ....
Nekad neesmu apgalvojis, ka Savickis&Co ir balti un pūkaini. Un pa lielam kluba vadībai nemaz nav jāpārzina hokejs. Priekš tam ir citi cilvēki, kuriem tas ir jāpārzina. Pa lielam ņemot, KHL klubu vadībās ir salīdzinoši maz cilvēki no tā saucamās ''hokeja sabiedrības''.
Šeit vairāk ir runa, ka ir zināmi mēģinājumi padarīt par baltu un pūkainu (pie tam vel ļoti apbižotu) nabaga Pekku.
Vai Savickis&Co jebkad ir iejaucies RD treniņu procesos?Nē,bet KHL ir komandas, kur notiek pat tādas lietas, ka komandas vadība norāda galvenam trenerim kā jātrenē komanda.
Vai Pekkam bija iespēja piedalīties komandas komplektācijas procesos? Jā, bija. Tikai viņš pats tās neizmantoja.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 18:52, pirms 12 gadiem
Nu ko,nākamais rindā ko noriesim būs Ābols.

     [+] [-]

, 2012-11-11 18:55, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: No tā visa vadības bara,Kalvītis varētu būt vienīgais kas daudz maz orientējās hokejā un saprot Pekas minēto ``hokeja valodu``
Hm,izskatās, ka dažs labs neprot nošķirt elementāras lietas u.t.i., ka kluba pārvaldnieks ir Savickis, un viņš var atļauties nezināt hokeja lietu nianses jeb to ''hokeja valodu''. Pekkam bija jāprot RD maka turētājam ieskaidrot ko viņš īsti grib.Viņš to neprata,un rezultātā Pekka var staigāt jauna darba meklējumos.
Šī stāsta morāle-tu vari būt cik labs vien vari būt savas lietas profesionālis, bet ja tu nespēsi savas idejas novadīt līdz tam, kurš tur savās rokās maku, tad no tavas profesionalitātes jēgas maz.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-11 19:08, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm,izskatās, ka dažs labs neprot nošķirt elementāras lietas u.t.i., ka kluba pārvaldnieks ir Savickis, un viņš var atļauties nezināt hokeja lietu nianses jeb to ''hokeja valodu''. Pekkam bija jāprot RD maka turētājam ieskaidrot ko viņš īsti grib.Viņš to neprata,un rezultātā Pekka var staigāt jauna darba meklējumos.
Šī stāsta morāle-tu vari būt cik labs vien vari būt savas lietas profesionālis, bet ja tu nespēsi savas idejas novadīt līdz tam, kurš tur savās rokās maku, tad no tavas profesionalitātes jēgas maz.
Tu tomēr esi smieklīgs!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-11-11 19:35, pirms 12 gadiem
Nav vinsh smiekligs, vinsh wnk pastasta taisniibu.

     [+] [-]

, 2012-11-11 19:45, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm,izskatās, ka dažs labs neprot nošķirt elementāras lietas u.t.i., ka kluba pārvaldnieks ir Savickis, un viņš var atļauties nezināt hokeja lietu nianses jeb to ''hokeja valodu''. Pekkam bija jāprot RD maka turētājam ieskaidrot ko viņš īsti grib.Viņš to neprata,un rezultātā Pekka var staigāt jauna darba meklējumos.
Šī stāsta morāle-tu vari būt cik labs vien vari būt savas lietas profesionālis, bet ja tu nespēsi savas idejas novadīt līdz tam, kurš tur savās rokās maku, tad no tavas profesionalitātes jēgas maz.
Vai tad es apgalvoju pretējo?

  -1 [+] [-]

, 2012-11-11 19:47, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nav vinsh smiekligs, vinsh wnk pastasta taisniibu.
Kādu taisnību?Viņam nepatīk Pekka,tāpēc arī vaino visos pasaules grēkos somu.Skabargu viņš cita acīs redz,bet baļķi savā nekad.Viņam kā latvietim stipri iet pie sirds čeka,kgb un stukači.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-11 20:00, pirms 12 gadiem
Redziet kad redzi pekkas saruna uzreiz var saprast ka treneris nav vainigs viens pats pie šiem zaudejumiem-bet gan ari komandas vadibai jauznemas vaina!!!
Liels respekts Ozoliņam
Taču ja savicki un kalviši turpinas šitadā garā-tad jus dabusiet spelet pie tukšām tribinem

     [+] [-]

, 2012-11-11 20:05, pirms 12 gadiem
Man šķiet, ka pie visa vainīga nauda.Šie astronomiskie atalgojumi ir pazudinājuši hokeja jēgu,ja atmiņa neviļ PSRS čempī čaļiem maksāja par uzvaru prēmiju-75 rubļu apmērā un veči spēlēja,un varētu uzskaitīt ļoti daudzus uzvārdus,gan latviešiem,gan krieviem(leģendāri uzvārdi).

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 20:29, pirms 12 gadiem
Lai Peka iet 10 majas tālāk, vajag domāt par šo sezonu!

     [+] [-]

, 2012-11-11 20:31, pirms 12 gadiem
Peka ar tā kā tāds "pērnais"... nesaprot, ka svētajam Jurkam ir citi plāni un mērķi, kur šefa Makarova naudu izlietot! Piem. var tak sadalīt pārējiem pacaniem Padomes obšakā arī sev tak var kaut ko atmest! Nafig to vēl kaut kādiem dārgiem un labiem leģionāriem tērēt, ja, tā teikt, arī pašiem vajag?!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-11 20:42, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Vai tad es apgalvoju pretējo?
Nē, bet tas jau uz Tevīm arī neattiecās.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-11 20:50, pirms 12 gadiem
Zel Peku, bet tam bija janotiek!
1) Sastavu veidoja Ruksis nevienam neko neprasot
Tagad var vainot trenneri, kas nekomplekteja sev nepieciesamo vai pasreizejo GM kas vsp. Neko nedarija...
2)jau no pirmas pekas sezonas teicuc ka skandinavu/somu hokejs mums nestradas!
Mums ir tirs krievu/dslavu/kanadiesu hokejs, kur ir jaspele nev ok s ar atrumu un tehniku, bet ar atrum uh un galju!
Sishanas laukuma, tads ir musu hokejs! Ar Supi viss ± sanaca!
Ceresim, ka Abols Dinamo bus ka Dimateo Chelsea!

  -1 [+] [-]

, 2012-11-11 20:57, pirms 12 gadiem
inis rakstīja: Bet Latvijas hokejā pārsvarā cirvji ari ir,jo ar tiem cirvjiem izlase arī neko nevar panākt.Tā ka treneri te var vainot vis mazāk,bet parasti ja komandai neiet tad trenerim jāaiziet...
Nesteigšos ar Tava viedokļa atbalstīšanu.
Jā,mums Latvijas hokejā šobrīd nav super stāru, bet arī šādi spēlētāji laba trenera vadībā var lielas lietas darīt.
Palikšu pie viedokļa, ka Pekkam bija lielas ambīcijas, bet nebija normāls redzējums, kā tās realizēt.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 21:02, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm,izskatās, ka dažs labs neprot nošķirt elementāras lietas u.t.i., ka kluba pārvaldnieks ir Savickis, un viņš var atļauties nezināt hokeja lietu nianses jeb to ''hokeja valodu''. Pekkam bija jāprot RD maka turētājam ieskaidrot ko viņš īsti grib.Viņš to neprata,un rezultātā Pekka var staigāt jauna darba meklējumos.
Šī stāsta morāle-tu vari būt cik labs vien vari būt savas lietas profesionālis, bet ja tu nespēsi savas idejas novadīt līdz tam, kurš tur savās rokās maku, tad no tavas profesionalitātes jēgas maz.
iespējams visu laiku vissaprātīgākais komentārs kādu jebkad šeit esmu lasījis. Skolniekiem vai melno darbu darītājiem šī teksta jēgu nesaprast
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 21:56, pirms 12 gadiem
Ir uzjautrinoši palasīt kā viens "wannabe" TV komentētājs, kas tēlo hokeja ekspertu, mēģina plātīties ar RD virtuves zināšanu

Raksti vēl

     [+] [-]

, 2012-11-11 21:57, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nesteigšos ar Tava viedokļa atbalstīšanu.
Jā,mums Latvijas hokejā šobrīd nav super stāru, bet arī šādi spēlētāji laba trenera vadībā var lielas lietas darīt.
Palikšu pie viedokļa, ka Pekkam bija lielas ambīcijas, bet nebija normāls redzējums, kā tās realizēt.
Kuras būtu tās lielās lietas un nosauc tos labos trenerus, kas varētu pacelt DR?

     [+] [-]

, 2012-11-11 22:16, pirms 12 gadiem
Zobainais_ezis rakstīja: Kuras būtu tās lielās lietas un nosauc tos labos trenerus, kas varētu pacelt DR?
Vai man tagad būtu jāuzskaita kādu noteiktu treneru uzvārdi?
Es Tev varētu nosaukt daudz treneru uzvārdus, bet gandrīz visus (principā visus) RD nevar pacelt sava salīdzinoši plānā maciņa dēļ. Takā vienīgā izeja šīs komandas gadījumā riskēt ar cerību, ka kāds no tiem, kas vel nav savu vārdu hokeja pasaulē slavenu darījis, to izdarīs tieši pie RD stūres.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 22:35, pirms 12 gadiem
Vienkārši tu minēji par labiem treneriem, kuri varētu palīdzēt Latvijas hokejistiem izdarīt lielas lietas. Beigās sanāk, ka gandrīz visus trenerus izlase/DR nevar pavilkt. Tad kāda jēga runāt par mistisku XY treneri, kuru neviens beigās nevar nosaukt/pavilkt un gudri teikt - nu jā, viņš jau paceltu.

NAMEJS 9999 rakstīja: Takā vienīgā izeja šīs komandas gadījumā riskēt ar cerību, ka kāds no tiem, kas vel nav savu vārdu hokeja pasaulē slavenu darījis, to izdarīs tieši pie RD stūres.
Pilnība piekrītu par nepieciešamību riskēt. Peka bij diezgan riskants pasākums - rezultātā nekas sakarīgs nesanāca.

     [+] [-]

, 2012-11-11 22:41, pirms 12 gadiem
...tieši tas, ko teica Kira...., kluba vadība = amatieri!!!

     [+] [-]

, 2012-11-11 22:44, pirms 12 gadiem
Super raksts - kārtējo reizi IR PIERĀDITS, KA HOKEJU HOKEJISTIEM MĀCA SPĒLĒT MŪLĀPU BRIGĀDE ar Parkinsona veci tajā skaitā(( Cik skumji tas viss ir((
Pēc šī raksta sāku domāt, vai vispār šo sezonu noignorēt pat pa TV. Bet jebkura gadiijumā esmu par muusu spēlētājiem un vēlu viņiem tikai pacietibu, izturibu , veiksmi un uzvaras.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-11 22:46, pirms 12 gadiem
kastasir rakstīja: ...tieši tas, ko teica Kira...., kluba vadība = amatieri!!!
Nosauc to KHL klubu, kura īpašnieki ir bijušie hokeja profesionāļi?

     [+] [-]

, 2012-11-11 22:51, pirms 12 gadiem
Zobainais_ezis rakstīja: Vienkārši tu minēji par labiem treneriem, kuri varētu palīdzēt Latvijas hokejistiem izdarīt lielas lietas. Beigās sanāk, ka gandrīz visus trenerus izlase/DR nevar pavilkt. Tad kāda jēga runāt par mistisku XY treneri, kuru neviens beigās nevar nosaukt/pavilkt un gudri teikt - nu jā, viņš jau paceltu.
Pilnība piekrītu par nepieciešamību riskēt. Peka bij diezgan riskants pasākums - rezultātā nekas sakarīgs nesanāca.
Labs treneris ne vienmēr nozīmē uzreiz treneris ar vārdu, jo katrs treneris ir sācis no nulles.
Piemēram, kāda ir Ābola priekšrocība attiecībā pret Pekku?
Tā ir Ābola jaunība. Pekkas vecumā vai nu Tu esi jau labs treneris ar plaši skanošu vārdu, vai arī neesi.Ābols ir tikai sava trenera ceļa sākumā.
Un arī ne vienmēr labs kluba treneris ir arī labs izlases treneris.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 23:06, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labs treneris ne vienmēr nozīmē uzreiz treneris ar vārdu, jo katrs treneris ir sācis no nulles.
Piemēram, kāda ir Ābola priekšrocība attiecībā pret Pekku?
Tā ir Ābola jaunība. Pekkas vecumā vai nu Tu esi jau labs treneris ar plaši skanošu vārdu, vai arī neesi.Ābols ir tikai sava trenera ceļa sākumā.
Un arī ne vienmēr labs kluba treneris ir arī labs izlases treneris.
Es neko par to, ka trenerim ir jābūt ar vārdu hokeja pasaulē neteicu, bet uzskatu, ka darbi vnm ir svarīgāki par to, cik uzpūsts viņa vārds. Ābola lielākā priekšrocība ir tajā, ka viņš zina kā nevajadzētu darīt, t.i. RD galv. treneru atstātā kļūdu bagāža ir primāri zināšanas un pieredze.

Sākt piesaukt vacumu nozīmē dot iespēju atrunāties - ai, viņš vēl jauns, tāpēc nesanāca. Ābols ir galvenais treneris, šis amats paredz to, ka kluba viņam uzticās un vecumam ar šo uzticēšanos nav nekāda sakara.

Frāzes par to, ka labs kluba treneris ne vienmēr var būt labs izlases treneris - ir vispārīga frāze vai mājiens Nolana virzienā?

  -2 [+] [-]

, 2012-11-11 23:12, pirms 12 gadiem
3x parlasot rakstu saprotu cik loti virsraksts ir stulbs...
Tas liek secinat, ka si sezona jau cauri, bet pasa raksta konteksts ir pavisam cits!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-11 23:15, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nosauc to KHL klubu, kura īpašnieki ir bijušie hokeja profesionāļi?
Jaroslavļas Lokomotīvei prezidents ir bijušais hokejists, ja nemaldos.

     [+] [-]

, 2012-11-11 23:36, pirms 12 gadiem
Zobainais_ezis rakstīja: Es neko par to, ka trenerim ir jābūt ar vārdu hokeja pasaulē neteicu, bet uzskatu, ka darbi vnm ir svarīgāki par to, cik uzpūsts viņa vārds. Ābola lielākā priekšrocība ir tajā, ka viņš zina kā nevajadzētu darīt, t.i. RD galv. treneru atstātā kļūdu bagāža ir primāri zināšanas un pieredze.

Sākt piesaukt vacumu nozīmē dot iespēju atrunāties - ai, viņš vēl jauns, tāpēc nesanāca. Ābols ir galvenais treneris, šis amats paredz to, ka kluba viņam uzticās un vecumam ar šo uzticēšanos nav nekāda sakara.

Frāzes par to, ka labs kluba treneris ne vienmēr var būt labs izlases treneris - ir vispārīga frāze vai mājiens Nolana virzienā?
Jā,zināmā mērā Tev taisnība.
Nē, izlases sakarā tas vairāk mājiens Znaroka virzienā.

     [+] [-]

, 2012-11-11 23:41, pirms 12 gadiem
Zobainais_ezis rakstīja: Jaroslavļas Lokomotīvei prezidents ir bijušais hokejists, ja nemaldos.
Jā, un gan jau vel kāda kluba vadībā ir kāds bijušais, bet pārsvarā tādi, kas ir dažāda līmeņa funkcionāri vai biznesmeņi.

     [+] [-]

, 2012-11-11 23:55, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, un gan jau vel kāda kluba vadībā ir kāds bijušais, bet pārsvarā tādi, kas ir dažāda līmeņa funkcionāri vai biznesmeņi.
Protams, ka funkcionāri vai biznesmeņi, jo sporta klubs nevar eksistēt bez sportistiem un bez naudas. Viens bez otra nevarēs augt, mainīties un galu galā uzvarēt. Jā, sportisti cenšas iepriecināt fanus un pēc savas mērķtiecības sasniegt lielus augstumus, BET kluba darbinieki ir kā mazās fejas, kuras palīdz sportistiem katru rītu piecelties ar pareizo kāju, slidot pa sakarīgu ledu. Tomēr ne visas fejas prot savus darbus labi darīt, kur nu vēl lidot. Tādas "fejas" vajag slānīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-12 11:47, pirms 12 gadiem
Lāčplēša brālis rakstīja: KHL klubi tagad kož pirkstos, ka nopirka šos viduvējības
Sprukts - 4.maiņa, 5min vidēji spēlē
Rēdlihs - lauzta kāja
Dārziņš - lauzta roka, iepriekšējā sezonā lauzts plecs, statistika vispār zem katras kritikas.
"Latvieša dēls" ar jaunu profilu? Izrāde turpinās...

     [+] [-]

, 2012-11-12 12:13, pirms 12 gadiem
Savickis noraus Dinamo podā.Jūs pieminat manus vārdus.

  -3 [+] [-]

, 2012-11-12 13:31, pirms 12 gadiem
Arī Karsumam jāpadomā, ko viņš vēl te dara!

     [+] [-]

, 2012-11-12 13:57, pirms 12 gadiem
Mūsu viduvējībām ir nepieciešams trenneris,kas māk ar tādām spēlēt.Mūsējie nespēj izvilkt aktīvi uzbrūkošu spēli uz lieliem laukumiem.Ar katru spēli aizvien grūtāk.Domāju,ka tā arī bija Pekas problēma,viņš nemāk strādāt ar tehniski nenopakotām viduvējībām,turklāt uz lieliem laukumiem.Puiši centās,bet nespēja izpildīt uzdevumus.Ja te vēlas redzēt Pekas prasīto hokeju,tad jāsāk jau ar bērnu trennēšanu tādā virzienā.Nu nespēj mūsu puiši pavilkt Pekas prasīto hokeju,pat ne viņa tik mīlētais Galviņš.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-12 15:33, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kurs ir teicis ka Pekka ar savu izveletu materialu buutu komandu uzvedis augstak??? Gan jau vinsh buutu savus somus panemis no kuriem jega nekada.
Kurš teica, ka nekāda jēga? Būtu noteikti savādāk. Būtu tā kā to būtu gribējis Peka un būtu pašam vieglāk kontaktēties ar viņiem un strādāt ar tiem. Bet kas bijis- bijis! Nebija jau Peka slikts. : )

     [+] [-]

, 2012-11-12 16:51, pirms 12 gadiem
Smirdigie bijusie deputati, kartejo reizi visu dir**** izdarisjusi, Pekkam tulit bus liguma ar lielu naudu, kada no vadosajiem klubiem, un varees ieriit.

     [+] [-]

, 2012-11-12 18:28, pirms 12 gadiem
Pareizi jau saka!

     [+] [-]

, 2012-11-12 19:39, pirms 12 gadiem
Kur palikuši visi kas dir*a par to lai rutuli atlaiž ?

  -1 [+] [-]

, 2012-11-12 21:41, pirms 12 gadiem
Lasot komentārus, liek aizdomāties cik lielas pārmaiņas rada domāšanā, saņemot gatavu informāciju.. Pirms šī raksta visi hokeja skatītāji nopēla Peku, tagad liekas, ka cilvēkos ir radusies apgaismību.
Domāju, esam zaudējuši labu treneri, protams, katram trenerim ir savi mīnusi un plusi, bet viena lieta ir skaidra, Peku nevar slīdzināt hokeja domāšanā ar Šupleru un citiem treneriem , kuri vadījuši Latvijas klubus,problēma slēpjas spēlētājos, to pierāda izlases zaudējumi Krievijai (15spēlētāji spēlē Rīgas Dynamo)
Jau pirms sezonas varēja pateikt, ka Pekam nebija teikšanas sastāva komplektācijā, to pierāda fakts, ka sastāvā nebija iekļauts neviens skandināvu hokejists, izņemot Telkvistu.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-12 21:45, pirms 12 gadiem
Lasot komentārus, liek aizdomāties cik cilvēkos lielas pārmaiņas rada domāšanā, saņemot gatavu informāciju.. Pirms šī raksta visi hokeja skatītāji nopēla Peku, tagad liekas, ka cilvēkos ir radusies apgaismība.
Domāju, esam zaudējuši labu treneri, protams, katram trenerim ir savi mīnusi un plusi, bet viena lieta ir skaidra, Peku nevar slīdzināt hokeja domāšanā ar Šupleru un citiem treneriem , kuri vadījuši Latvijas klubus,problēma slēpjas spēlētājos, to pierāda izlases zaudējumi Krievijai (15spēlētāji spēlē Rīgas Dynamo)
Jau pirms sezonas varēja pateikt, ka Pekam nebija teikšanas sastāva komplektācijā, to pierāda fakts, ka sastāvā nebija iekļauts neviens skandināvu hokejists, izņemot Telkvistu.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-12 21:53, pirms 12 gadiem
Lasot komentārus, liek aizdomāties cik cilvēkos lielas pārmaiņas rada domāšanā, saņemot gatavu informāciju.. Pirms šī raksta visi hokeja skatītāji nopēla Peku, tagad liekas, ka cilvēkos ir radusies apgaismība.
Domāju, esam zaudējuši labu treneri, protams, katram trenerim ir savi mīnusi un plusi, bet viena lieta ir skaidra, Peku nevar slīdzināt hokeja domāšanā ar Šupleru un citiem treneriem , kuri vadījuši Latvijas klubus,problēma slēpjas spēlētājos, to pierāda izlases zaudējumi Krievijai (15spēlētāji spēlē Rīgas Dynamo)
Jau pirms sezonas varēja pateikt, ka Pekam nebija teikšanas sastāva komplektācijā, to pierāda fakts, ka sastāvā nebija iekļauts neviens skandināvu hokejists, izņemot Telkvistu. Un, protams, Pekam vajadzēja izstrebt putru, ko bija savārījuši Dinamo vadības "gudrās" galvas, kuri hokeju nekad nav spēlējuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-12 22:19, pirms 12 gadiem
Rīgas dinamo, klubam ar mazu budžetu, vajadzētu ņemt piemēru no Jekatinaburgas - klubā spēlē tikai 3 ārzemnieki, bet tie ir hokejisti ar vārdu. Kāpēc klubs nepaturāja Hosu?- iemesls varētu būt maz naudas, bet ja paskatās tad viņa vērtība pašlaik ir lielāka nekā mūsu 6 leģionāru vērtība.
Ka vislabāko piemēru var minēt basketbola klubu Belgrades Partizan, pirms dažiem gadiem šis klubs ar vienu leģionāru aizspēlējās līdz Eirolīgas final four.
Doma ir tāda, ja mēs kaut ko pērkam, tad, protams mēs gribam saņemt kvalitatīvu preci, bet, izskatās, ka Savicka kunga prāts līdz šādai atziņai nenonāks.

     [+] [-]

, 2012-11-12 23:16, pirms 12 gadiem
...Latvijas hokejs iegūs brīdī, kad Hokeja federācija un „Dinamo” kluba vadība sāks strādāt kā viena ģimene, ar kopīgiem mērķiem. Kluba un federācijas attiecības iespaido arī spēlētājus un viņu sniegumu laukumā. Neviens nav muļķis un jūt, kas notiek apkārt.

pravietiski vārdi !!! Der ieklausīties...