Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Starp Rīgas "Dinamo" trenera kandidātiem - soms Heikila?

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Starp Rīgas "Dinamo" trenera kandidātiem - soms Heikila?
Kari Heikila
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Rīgas "Dinamo" padomes priekšsēdētājs Juris Savickis sarunā ar "Latvijas Avīzi" šodien jau atkal sola, ka viss nokārtosies: nauda būs jau rīt, sastāvs - pēc nedēļas. Laikraksta neoficiālā informācija liecina, ka par rīdzinieku kluba galveno treneri varētu kļūt somu speciālists Kari Heikila.

"Viss būs kārtībā. Parakstiem [ar naudas devējiem] jābūt šodien vai rīt un tad arī nauda būs kontā. Pēc nedēļas sastāvs būs gatavs, šobrīd strādājam pie līguma ar treneriem un spēlētājiem," atklāj Juris Savickis. Sīkāka informācija tiks sniegta, kad "darbs būs izdarīts".

Aizkulisēs baumo, ka Rīgas "Dinamo" galvenais treneris būs Kari Heikila, kurš pērno sezonu sāka kā Ņižņekamskas “Neftekhimik” stūrmanis, taču oktobrī tika atlaists.

KHL reglamentā norādīts, ka finansiālās garantijas par nākamo sezonu klubi iesniedz līdz 30. aprīlim. Līgas vadība nāk pretī, un šajā starpsezonā vairāki citi līgas klubi saņēmuši termiņa pagarinājumu finanšu garantiju iesniegšanai, tostarp Rīgas "Dinamo". Ņemto vērā to, ka iepriekš rīdzinieku kluba finansējums lielā mērā nāca no Krievijas, patlaban, jādomā, sarežģījumus rada arī aktuālā ģeopolitiskā situācija.

Kā zināms, aizvadītajā KHL sezonā "Dinamo" izcīnīja 12. vietu starp 14 komandām Rietumu konferencē. Latvijas galvaspilsētas klubs otro reizi septiņu gadu laikā neiekļuva izslēgšanas spēlēs, līdz ar to par Gagarina kausu cīnījās citas vienības.

Rīgas "Dinamo" pagājušās sezonas galvenais treneris Artis Ābols turpmāk strādās par asistentu Toljati "Lada". Pievolgas klubs jūlija otrajā pusē aizvadīs treniņnometni Latvijā.

Izmantotie resursi:
www.hclada.ru
www.la.lv

Slēpts komentārs: Krokodils

  +2 [+] [-]

, 2015-06-08 17:07, pirms 10 gadiem
vareja jau to Vitolina draugu ielikt no Avangarda.

  +3 [+] [-]

, 2015-06-08 17:09, pirms 10 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: vareja jau to Vitolina draugu ielikt no Avangarda.
Tas tak par kapeikam nestradas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: MachimoI

  +6 [+] [-]

, 2015-06-08 17:16, pirms 10 gadiem
"Parakstiem jābūt šodien vai rīt" obligāti...
domāju, ka šogad viss vilksies tieši tā pat kā pērn, tikai šoreiz komanda nebūs

  +2 [+] [-]

, 2015-06-08 17:17, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Žēl , ko lai saka. Tas nozīmē , ka fašisti te tik viegli savu ietekmi negrib atdot.
Kremlis jūt ,ka maigā vara jāturpina ,jo prgress ir ,to vislabāk var just palasor Apollo ,Delfi ,TVNET komentārus.

 +24 [+] [-]

, 2015-06-08 17:20, pirms 10 gadiem
Man patīk hokejs, patīk Dinamo! Un man ir vienalga, kur un kā ņemta nauda!
Vienmēr atbalstīšu latviešu hokejistus!
Dinamo!

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 17:22, pirms 10 gadiem
Jacer ka Slovaku,un Kanadiesu vieta tiks atvesti atbilstosa limena Somi

  -2 [+] [-]

, 2015-06-08 17:33, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Ļoti žēl, ka šis Kremļa audzējs turpina augt Latvijas miesā.
Kāds man var izskaidrot kādu politiku piekopj Krievija ar DR palīdzību? Kādi ir negatīvie aspekti tam? Tas ka 2 tautas, krievi un latvieši, draudzīgi atbalsta vienu komandu?

  -4 [+] [-]

, 2015-06-08 17:47, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Kāds man var izskaidrot kādu politiku piekopj Krievija ar DR palīdzību? Kādi ir negatīvie aspekti tam? Tas ka 2 tautas, krievi un latvieši, draudzīgi atbalsta vienu komandu?
Arēna Rīga ģinamkas spēļu laikā pārvēršas par okultisma objektu, kur daudzi tūkstoši, roku pielikuši pie sirds, dungo līdzi krievijas himnai.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-08 17:52, pirms 10 gadiem
Dinamo tad būs vēl nākamās 3 sezonas - jauki , dēļ tiem ,kam patīk vērot cauru sezonu augstas klases hokeju klātienē.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-08 17:55, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Kāds man var izskaidrot kādu politiku piekopj Krievija ar DR palīdzību? Kādi ir negatīvie aspekti tam? Tas ka 2 tautas, krievi un latvieši, draudzīgi atbalsta vienu komandu?
Krievija ar DR palīdzību jau astoņus gadus jāj smadzenes tādiem auniem kā Sharpiem un viņiem līdzīgiem, kuri savā naivumā domā, ka naudu kremlis atmet tāpat vien - rūpēs par Latvijas hokeja attīstību. Tiešām nepielec kāpēc?

  +3 [+] [-]

, 2015-06-08 17:58, pirms 10 gadiem
naurisk rakstīja: Arēna Rīga ģinamkas spēļu laikā pārvēršas par okultisma objektu, kur daudzi tūkstoši, roku pielikuši pie sirds, dungo līdzi krievijas himnai.
Tu tagad nopietni raksti, vai troļļo? Visi klausīsies citas valsts himnu divreiz nedēļā prims savas komandas spēlēm un kļūs par VDK aģentiem?

  +3 [+] [-]

, 2015-06-08 17:59, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Kremlis jūt ,ka maigā vara jāturpina ,jo prgress ir ,to vislabāk var just palasor Apollo ,Delfi ,TVNET komentārus.
Komentārus drukā nolīgti Kremļa troļļi. Latvija, starp citu, tam bija kā pilotprojekts un mums tos komentārus drukā jau n-tos gadus. Pēdējos pāris gados tas projekts ir izvērsts arī citur Rietumos un arī angliski rakstošajos medijos.

Respektīvi, cilvēkiem, kas lasa krievu sadrukātos komentārus, rodas iespaids, ka tie viedokļi reāli atspoguļo sabiedrības domas par notiekošo Latvijā/pasaulē. Tas atgriezeniski iespaido pašu lasītāju skatījumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-08 18:04, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Kremlis jūt ,ka maigā vara jāturpina ,jo prgress ir ,to vislabāk var just palasor Apollo ,Delfi ,TVNET komentārus.
pat pēc neatkarības atgūšanas, 30-35% bija prokrieviski orjentēti, (tas ir katrs trešais).
Tur neko nevar darīt, vakar vienam dežurējošajam kremlinam, iemetu info par to kā krievi saviem cilvēkiem uz galvas nometa atombumbu Cоветская власть испытывала атомную бомбу на... . Domā kaut kas mainijās? Nē! Nekādas emocijas.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 18:07, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: pat pēc neatkarības atgūšanas, 30-35% bija prokrieviski orjentēti, (tas ir katrs trešais).
No kura pirksta tu izzīdi tos skaitļus?

  +8 [+] [-]

, 2015-06-08 18:12, pirms 10 gadiem
jukuts rakstīja: nezinu kurš te visu laiku irš par to kremli un maigo varu. hokejs dinamo peronā ir mums devis prieku, vienojis un uzmundrinājis un pieļauju, ka šie irsēji neko vairāk kā contra strike savā sūda mūžā nav redzējuši. par lieu Dinamo
Tu redzi, kā Dinamo priecē, vieno utt...piekrītu, sava taisnība Tev ir. Es, tajā pašā laikā, redzu, kā Dinamo izveide sagrāva vietējo čempionātu(cik nu viņš pirms tam bija labs, nestrīdēsimies - zinu, ka nebija nekāda Superlīga, bet tomēr...). Skatītāju apmeklētība uz vietējo čempionātu nokritusies dramatiski, sponsoru atdeve tieši tāpat. Tajā pašā laikā - uz PČ arī čaļi vairs tā neraujas. Tā ka - katrs uz to visu skatās savādāk un katrs atradīs argumentus savam viedoklim.

  -2 [+] [-]

, 2015-06-08 18:27, pirms 10 gadiem
Vai tika publiskota informācija, no kurienes nāca DR budžeta nauda pagājušogad? Kaut kā dīvaini, ka tiek algota daudzmiljonu komanda par mistiskas izcelsmes līdzekļiem. VIDam arī tas neinteresē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-06-08 18:33, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: O, viens no galvenajiem pokemoniem pieslēdzās
Piekrītu, tu esi liels pokemons. No savas puses vēl piebildīšu, ka arī neveiksminieks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2015-06-08 18:34, pirms 10 gadiem
viss būs štokos- mēs esam visur: gan NATO, gan KHL- citi tā neprot!

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 18:35, pirms 10 gadiem
kristaps212409 rakstīja: Cerams naudu nedabūs !!!!
Ja būs bezmaksas totopadomi, būs arī nauda...mums, protams, ne ģinamo!

  +7 [+] [-]

, 2015-06-08 18:35, pirms 10 gadiem
Šogad Dinamo tiešām noplicinās Latvijas čempionātu, jo būs spiesti piesaistīt visu LČ komandu līderus. Varbūt vecais Kerčs beidzot debitēs KHL

  -1 [+] [-]

, 2015-06-08 18:38, pirms 10 gadiem
Joprojām nekā vairāk kā solījumi.Labi būtu,ja katru dienu turpmāk mums par to atgādinātu.

  +4 [+] [-]

, 2015-06-08 18:38, pirms 10 gadiem
chemist_dk rakstīja: Vai tika publiskota informācija, no kurienes nāca DR budžeta nauda pagājušogad? Kaut kā dīvaini, ka tiek algota daudzmiljonu komanda par mistiskas izcelsmes līdzekļiem. VIDam arī tas neinteresē?
Mēs dzīvojam brīnišķīgā laikmetā! Cilvēki ir tik turīgi un izpausmēs pieticīgi, ka iemīļotajai sporta komandai var atvēlēt 10 miljonus, bet paši vēlas palikt anonīmi!

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 18:51, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: No kura pirksta tu izzīdi tos skaitļus?
25% vienmēr balsojuši par kremļa partijām, plus vēl kaudze nepilsoņu, takā % iespējams pat ir lielāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-06-08 19:01, pirms 10 gadiem
KARALIS89 rakstīja: Man patīk hokejs, patīk Dinamo! Un man ir vienalga, kur un kā ņemta nauda!
Vienmēr atbalstīšu latviešu hokejistus!
Dinamo!
Pilnīgi piekrītu!Vel jo vairāk,visi ņemās par to naudu,kāda starpība,ja tā pat nav mūsu nauda bet krievu-tas pat ir izdevīgi,nav jatere sava ;d

     [+] [-]

, 2015-06-08 19:06, pirms 10 gadiem
Man kaut kur atmiņā palicis, ka Heikila bija otrs kandidāts tolaik, kad paņēma Peku par treneri.
Vai arī es kaut ko jaucu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-06-08 19:33, pirms 10 gadiem
Gandrīz neviena hokeja fana te nav, ko viņiem te darīt, ja te visādi politbiroja locekļi ar savām demokrātijas izpausmēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-08 19:50, pirms 10 gadiem
Parādās ziņa par DR , uzreiz troļļi klāt. Laikam saimnieki labi maksā.
Vismaz viņiem ir ko darīt.
Par Heikilu. Nedomāju, ka tas būtu sliktākais variants, tikai nedomāju ka viņš būs no lētajiem.

  -3 [+] [-]

, 2015-06-08 19:50, pirms 10 gadiem
1jopcik rakstīja: Tas nozīmē ka sūda vefs atkal paliks Dinamo ēna un hokejs arī turpmāk būs NR 1 Latvijā
Kādēļ apvaino Latvijas komandu VEF?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-08 19:58, pirms 10 gadiem
Rezeknes_Gopņiks rakstīja: Ir kadas ziņas(Kaut baumu limeni) Par to kadi papildinajumi varetu but Dinamo? :-) Paldies par info :-)
Nikolajs Ēlers un P.K. Subban

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 20:02, pirms 10 gadiem
specha rakstīja: viss būs štokos- mēs esam visur: gan NATO, gan KHL- citi tā neprot!
Vispār jau prot gan - horvāti arī tā māk, un par slovākiem arī vēl nav līdz galam skaidrs.

  -3 [+] [-]

, 2015-06-08 20:02, pirms 10 gadiem
Cenu klubā redzēju pirts cepuri- budjonovkas formā ar RD emblēmu. Es domāju, ka arī priekš arēnas saiģot. Bet manu kolekcijas retumu, Dzeržinska mauzeri, gan pie ieejas konfiscēs. Žēl.

  -2 [+] [-]

, 2015-06-08 20:03, pirms 10 gadiem
KARALIS89 rakstīja: Man patīk hokejs, patīk Dinamo! Un man ir vienalga, kur un kā ņemta nauda!
Vienmēr atbalstīšu latviešu hokejistus!
Dinamo!
Vecmuterīte par SC? Partiju? Vēlēšanu dienā pase smuki uz tumbočkas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 20:12, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Rodas iespaids, ka Rīgas Dinamo mīl tikai Krievijas troļļi un Latvijas valsts nīdēji (FUNS varbūt tāds nav - viņam vienkārši patīk hokejs) Rīgas Dinamo vieno tautu? Kā tad, šajos komentāros to var ļoti labi sajust. Rīgas Dinamo fani tikai d...irš citiem uz galvas, nicina Latviju un mums stāsta cik laba ir Krievija un Savicka kungs, kam ļoti rūpot Latvijas hokeja līmenis. Visādi A burti un tā tālāk. Turpiniet vien troļļot un jūsmot par saviu ģinamku tik tālāk. Un neaizmirstiet visus citus izmīnusot.

P. S. - ļoti man gribētos ieraudzīt šīgada ģinamkas "izcilo" sastāvu.
Funs vienkārši bauda hokeju. Viņš laikam ir tāds cilvēks, kam vienalga, no kurienes nāk līdzekļi viņa kaifošanai.

     [+] [-]

, 2015-06-08 20:12, pirms 10 gadiem
Man nav nekas pret Dinamo, taču šāda vilcināšanās jau iepriekšējo sezon parādīja to, ka lejam ūdeni, kuru paši pēc tam nespējam sasmelt. Kādu iespaidu tas atstāja kaut uz skatītāju tribīnēm, lieki runāt, tā ka atbalsts kopumā RD ir būtiski krities. Un, godīgi sakot, man arī šķiet interesanti, kas ir tie labvēļi, kas atbalsta Rīgas Dinamo. No viena otra komentāra šķiet, ja Rīgas Dinamo atbalstītu nepilngadīgo prostitūtu bordelis, arī kliegtu, nekas, pofig, no kurienes nauda nāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-08 20:17, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Maximas apsargs citus sauc par neveiksminiekiem
Es neesmu apsargs. Bet to, ka tu ņem ātros kredītus, esi melnstrādnieks un ekonomiskais bēglis, tas ir fakts, ko pats te esi postulējis. Tādēļ arī pamatotā replika par neveiksminieku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-08 20:23, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS4 rakstīja: Gribi jūru pie mājas?
Protams! Vēlies man uzdāvināt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-08 20:26, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Joprojām nekā vairāk kā solījumi.Labi būtu,ja katru dienu turpmāk mums par to atgādinātu.
"Delfo's" šodien ziņo,ka nauda ir dabūta.Taisni brīnums,ka šeit jau nav pārbublicēts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 20:48, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Rodas iespaids, ka Rīgas Dinamo mīl tikai Krievijas troļļi un Latvijas valsts nīdēji (FUNS varbūt tāds nav - viņam vienkārši patīk hokejs) Rīgas Dinamo vieno tautu? Kā tad, šajos komentāros to var ļoti labi sajust. Rīgas Dinamo fani tikai d...irš citiem uz galvas, nicina Latviju un mums stāsta cik laba ir Krievija un Savicka kungs, kam ļoti rūpot Latvijas hokeja līmenis. Visādi A burti un tā tālāk. Turpiniet vien troļļot un jūsmot par savu ģinamku tik tālāk. Un neaizmirstiet visus citus izmīnusot.

P. S. - ļoti man gribētos ieraudzīt šīgada ģinamkas "izcilo" sastāvu.
Vai tu patiešām tā domā. Es pazīstu daudzus kuri jūt līdzi vai fano par DR un nekad ne no viena no tiem neesmu dzirdējis ka jūsmotu par Krieviju, vai slavētu Savicki. Nezin no kurienes parādās domas ka ja tu esi par DR , tad patīk Savickis,Putins, Krievija, dzied Krieviajs himna, nēsā apģērbu ar PSRS simboliku. Nevajag ņemt galvā tos ākstus kuri speciāli tīši slavē Savicki, DR un Krieviju. tie visticamāk ir cilvēki, kurI pa īstam nīst DR.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-06-08 20:51, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Un tā mūžīgā frāze - man vienalga no kurienes nāk nauda, ka tik hokejs. Pat tad, ja tā nāk no cilvēku tirdzniecības, mazu meitenīšu kā seksa rotaļlietu pārdošanas bagātiem onkām, reketa un zagšanas, toto, ieroču pārdošanas Donbasa teroristiem - da vienalga no kurienes nāk nauda. Ka tik Latvijas valstī ir hokejs. A jūs zināt ka Savicka kungs ir Krievijas Drošības dienesta aģents? Un jums liekas, ka Krievijai ļoti rūp Latvijas hokeja līmenis? Krievija to naudu dod tāpat vien, par zilām acīm? Tieši tāda "latvieši" kā jūs atdevāt Latvijas galvaspilsētu Rīgu krievu valdījumā. Un vēl jau nevar zināt, kurā frontes pusē jūs būtu un kam jūs dotu ziedus, ja šeit sāktos karš un arī Latvijā ienāktu "zaļie cilvēciņi" no parašas.
Un ko darīja Ulmanis, Munters, Vilis Lācis, Jūlijs Lācis 1940.gadā. Bieži vien tie kas tēlo superpatriotus ir īstie nodevēji krīzes brīdī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-08 20:56, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Un ko darīja Ulmanis, Munters, Vilis Lācis, Jūlijs Lācis 1940.gadā. Bieži vien tie kas tēlo superpatriotus ir īstie nodevēji krīzes brīdī
Tad tev ir vienalga vai nav vienalga, no kurienes nāk nauda?

     [+] [-]

, 2015-06-08 20:58, pirms 10 gadiem
Apskatoties Kari Heikilas panākumus Lokomotīvē ( 2 sudrabi) , Maģniitogorskā - uzvara konferencē, Minskas un Neftehimika neizteiksmīgo spēli, kas noslēdzās ar viņa pirmstermiņa atbrīvošanu, jāsecina, ka treneris viņš ir labs, bet, lai sasniegtu kaut ko vairāk, viņam nepieciešams kvalitatīvs materiāls. Šaubos, vai RD tāds būs. Tāpēc visdrīzāk sekos pagājušās sezonas muļļāšanās turpinājums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-06-08 21:05, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: Tad tev ir vienalga vai nav vienalga, no kurienes nāk nauda?
Vienalga nav, bet mani nesatrauc ,ja tā nauda iegūta nelegālā veidā. Paskaidroju. Ļoti daudz pasaulē nauda apritē ir nelegāli iegūta-ieroči, narkotikas, cilvēku orgānu tirdzniecība. Ja es tagad sekošu katrai lietai no kurienes nāk nauda, tad drīz neko nevarēšu pirkt. Ja man algu maksā no valsts budžeta un es uzzinu ka valsts to ieguvusi naudu atmazgājot vai kā savādāk, vai es tad no algas atteikšos.
Pasaulē ļoti daudziem klubiem ir nelegālā nauda. Un pēdejais - vai es nejutīšu līdzi Latviajs izlasei, ja naudu kabatas naudu viņiem maksā Lipmans personīgi un neticu ka viņš naudu iegūst legālā veidā.
Ja krievijas doto naudu neņemsim mēs paņems citi. Nauda nestāvēs uz vietas, tā ies apritē un labāk tā ir DR nekā piemēram ieročiem, vai teroristiem Donbasā.
Pasaulē daudz kas notiek negodīgi. Tad man katru dienu par visu pasauli satraukties.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 21:07, pirms 10 gadiem
Ļoti labi Eiropas treneris ir tieši laikā.
Lieliski, ka nauda būs. Būs rudens un ziemas garajos vakaros ko paskatīties. Jāiepērk kāda biļetīte. Lai tik sastāvu sakarīgu novāc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-08 21:10, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Man liekas, Ulmanis nebija nodevējs, viņš vienkārši bija ļoti naivs cilvēks, kas centās izvairīties no upuriem. Un kara gadījumā vienmēr būs daļa cilvēku, kas būs nodevēji un kolabracionisti, tāda ir vienkārši cilvēku daba. Daži vienkārši pielāgojas jebkuriem apstākļiem un varai, cenšas izdzīvot jebkuriem līdzekļiem, arī tad, ja tas nozīmē būt savas tautas nodevējam.
Vai valsts vadītājs var teikt šādus dienā kas valsti okupē. Ulmaņa vārdi 1940.gada jūnijā. Viņam bija jāpasaka ka valsts tiek okupēta, jo pats bieži atkārtoja , ka viņš atbild par visu.

"Mūsu zemē kopš šī rīta ienāk padomju karaspēks. Tas notiek ar valdības ziņu un piekrišanu, kas savukārt izriet no pastāvošām draudzīgām attiecībām starp Latviju un Padomju Savienību. Es tādēļ vēlos, ka arī mūsu zemes iedzīvotāji ienākošās karaspēka daļas uzlūko ar draudzību. Tai pašā laikā jums jāzina, ka karaspēka kustībai jānotiek bez traucējumiem, un to jūs varat veicināt, ierobežojot pārlieko ziņkāri un atturoties no kārtības traucējumiem."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 21:11, pirms 10 gadiem
A-burt, vai tu esi precējies un vai tev bērni ir?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-08 21:15, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Vienalga nav, bet mani nesatrauc ,ja tā nauda iegūta nelegālā veidā. Paskaidroju. Ļoti daudz pasaulē nauda apritē ir nelegāli iegūta-ieroči, narkotikas, cilvēku orgānu tirdzniecība. Ja es tagad sekošu katrai lietai no kurienes nāk nauda, tad drīz neko nevarēšu pirkt. Ja man algu maksā no valsts budžeta un es uzzinu ka valsts to ieguvusi naudu atmazgājot vai kā savādāk, vai es tad no algas atteikšos.
Pasaulē ļoti daudziem klubiem ir nelegālā nauda. Un pēdejais - vai es nejutīšu līdzi Latviajs izlasei, ja naudu kabatas naudu viņiem maksā Lipmans personīgi un neticu ka viņš naudu iegūst legālā veidā.
Ja krievijas doto naudu neņemsim mēs paņems citi. Nauda nestāvēs uz vietas, tā ies apritē un labāk tā ir DR nekā piemēram ieročiem, vai teroristiem Donbasā.
Pasaulē daudz kas notiek negodīgi. Tad man katru dienu par visu pasauli satraukties.
Sāc komentu ar vārdiem 'vienalga nav', bet viss pārējais palags tālak par to, ka tomēr ir vienalga un nav laika par tadam lietam satraukties. Vienīgais, ko spēju no ta izsecināt- ar vardiem saki, ka nav vienalga, jo tas tomēr izklausās labāk, bet ar darbiem rādi, ka ir, jo tā tomēr izdevīgāk un tur sava labuma vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-08 21:16, pirms 10 gadiem
treneris, protams, labs, vng emocionāli psihs, tendēts uz diktātu, konfliktiem, spiests mainīt darba vietas
p.s. šī nauda smird/nesmird- te ir izdzīvošanas jautājums- salīdzinoši atšķirībā no FC chelsea london

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 21:16, pirms 10 gadiem
aigi_nr1 rakstīja: Ļoti labi Eiropas treneris ir tieši laikā.
Lieliski, ka nauda būs. Būs rudens un ziemas garajos vakaros ko paskatīties. Jāiepērk kāda biļetīte. Lai tik sastāvu sakarīgu novāc.
Laiks mūsu puišiem doties Pasaulē un pierādīt, ka viņi ir hokeja cienīgi vīri, nevis sildīties lokālajā bezriska saulītē! Šādos siltumnīcas apstākļos HUN mūs drīz sasitīs lupatās!

     [+] [-]

, 2015-06-08 21:16, pirms 10 gadiem
Principā pēc Tava komentāra par teorētisko situāciju ar algu Tevi varētu tiesāt par līdzzināšanu. Tas, ka pasaules sportā apgrozās netīra nauda, nenozīmē, ka tā ir norma. Tad jau varēja domāt, ka FIFA arī viss ir kārtībā un nav ko cepties.

P.S. Kam tad Lipmans maksā algu no savas kabatas?

FUNS rakstīja: Vienalga nav, bet mani nesatrauc ,ja tā nauda iegūta nelegālā veidā. Paskaidroju. Ļoti daudz pasaulē nauda apritē ir nelegāli iegūta-ieroči, narkotikas, cilvēku orgānu tirdzniecība. Ja es tagad sekošu katrai lietai no kurienes nāk nauda, tad drīz neko nevarēšu pirkt. Ja man algu maksā no valsts budžeta un es uzzinu ka valsts to ieguvusi naudu atmazgājot vai kā savādāk, vai es tad no algas atteikšos.
Pasaulē ļoti daudziem klubiem ir nelegālā nauda. Un pēdejais - vai es nejutīšu līdzi Latviajs izlasei, ja naudu kabatas naudu viņiem maksā Lipmans personīgi un neticu ka viņš naudu iegūst legālā veidā.
Ja krievijas doto naudu neņemsim mēs paņems citi. Nauda nestāvēs uz vietas, tā ies apritē un labāk tā ir DR nekā piemēram ieročiem, vai teroristiem Donbasā.
Pasaulē daudz kas notiek negodīgi. Tad man katru dienu par visu pasauli satraukties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 21:26, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: Sāc komentu ar vārdiem 'vienalga nav', bet viss pārējais palags tālak par to, ka tomēr ir vienalga un nav laika par tadam lietam satraukties. Vienīgais, ko spēju no ta izsecināt- ar vardiem saki, ka nav vienalga, jo tas tomēr izklausās labāk, bet ar darbiem rādi, ka ir, jo tā tomēr izdevīgāk un tur sava labuma vairāk.
Man nav vienalga vai cilvēki mirst bada nāvē, vai notiek karš. Nu tālāk, ko tad lai daru.. ko nozīmē vārds vienalga. Pirmkārt vai tas tevi satrauc, jā satrauc un tālāk. Ir lietas ko mēs spējam mainīot un ir lietas ko nespējam mainīt. Maini attieksmi pret lietām , ko nespēj mainīt. To pateiks jebkurš psihologs pirmajās nodarbībās. Es nevaru mainīt Krievijas politiku, es nevaru ietekmēt Krieviajs vēlmi pakļaut, ietekmēt kaut kādā veidā mūsu zemi. Krievija jau gandrīz 1000 gadus visu laiku iekaro vai cenšas ietkemēt kaut kādā veidā Latviju un latviešu tautu.
Latgaļi maksāja nodevas krievu kņaziem, Livonijai miers nebija no krieviem utt. Visu nesaukšu. Gribam vai negribam Krievijas ietekme uz mums ir bijusi visus gadsimtus.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 21:27, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Bērni ir procesā, oficiāli precējies vēl neesmu, nevaru Man dzimšanas apliecības nav, veco CCCP es sen kā pasēju Lai dabūtu jaunu, man jādodas uz Ukrainu, kur esmu dzimis, pašreiz tas variants atkrīt
Tu tak esi pilnīgs lošara tomēr...lai precētos nevajag nekādu dzimšanas apliecību...ja nu vienīgi neesi pilngadīgs, bet tagad pat nepilngadīgiem ir pases...

     [+] [-]

, 2015-06-08 21:27, pirms 10 gadiem
Gin4a rakstīja: Laiks mūsu puišiem doties Pasaulē un pierādīt, ka viņi ir hokeja cienīgi vīri, nevis sildīties lokālajā bezriska saulītē! Šādos siltumnīcas apstākļos HUN mūs drīz sasitīs lupatās!
Ko tu uzskati par siltumnīcas apstākļiem?
Un kurā no labākajām EIropas līgām latviešus gaida atplestām rokām?

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 21:27, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Bērni ir procesā, oficiāli precējies vēl neesmu, nevaru Man dzimšanas apliecības nav, veco CCCP es sen kā pasēju Lai dabūtu jaunu, man jādodas uz Ukrainu, kur esmu dzimis, pašreiz tas variants atkrīt
Kas tās par izlaidībām tādā gadījumā? Ja tu esi spējīgs uzcirst sīkos, bet tev viņu nebūs, tad sausais atlikums no tevis būs tāds pats kā no jebkura p*dara. Tā viņš ir.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-08 21:28, pirms 10 gadiem
baisulis rakstīja: Principā pēc Tava komentāra par teorētisko situāciju ar algu Tevi varētu tiesāt par līdzzināšanu. Tas, ka pasaules sportā apgrozās netīra nauda, nenozīmē, ka tā ir norma. Tad jau varēja domāt, ka FIFA arī viss ir kārtībā un nav ko cepties.

P.S. Kam tad Lipmans maksā algu no savas kabatas?
Vai tad kāds var pierādīt ka DR saņemtā nauda ir iegūta negodīgi. Tā vienkārši leilākā daļa domā, jo Krievijā noteikti daudzi klubi dzīvo no nelegālās naudas, Tā nav līdzzināšana, jo es tā domāju nevis zinu.

     [+] [-]

, 2015-06-08 21:28, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: Apskatoties Kari Heikilas panākumus Lokomotīvē ( 2 sudrabi) , Maģniitogorskā - uzvara konferencē, Minskas un Neftehimika neizteiksmīgo spēli, kas noslēdzās ar viņa pirmstermiņa atbrīvošanu, jāsecina, ka treneris viņš ir labs, bet, lai sasniegtu kaut ko vairāk, viņam nepieciešams kvalitatīvs materiāls. Šaubos, vai RD tāds būs. Tāpēc visdrīzāk sekos pagājušās sezonas muļļāšanās turpinājums.
Domā, ja tagad uzaicinātu kādu super-treneri, pēkšņi būtu baigais rezultāts? Pēkšņi mūsu vietējie spēlētāji uzlēktu augstāk par savām pēcpusēm un sāktu rādīt to, ko nespēja līdzšinējos 7 gadus KHL?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-08 21:36, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Pats tu lošara, bez dzimšanas apliecības nekur laulības nereģistrē, Francijā noteikti
beidz murgot...jeb tā arī pasaki, ka negribi precēties un pūt pīlītes savām dāmām, ka negribi precēties...
p.s. man ar nav dzimšanas apliecības, sen nozaudēta....
https://www.tm.gov.lv/lv/pakalpojum...

     [+] [-]

, 2015-06-08 21:36, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Domā, ja tagad uzaicinātu kādu super-treneri, pēkšņi būtu baigais rezultāts? Pēkšņi mūsu vietējie spēlētāji uzlēktu augstāk par savām pēcpusēm un sāktu rādīt to, ko nespēja līdzšinējos 7 gadus KHL?
DR spēlētāji 5 gadus no 7 uzlēca augstāk par savām pēcpusēm. PO nav mūsu īstā vieta izejot no mūsu budžeta un sastāva.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 21:39, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Tu lasīt proti? Es rakstīju, ka jau IR PROCESĀ, nevis ka nebūs
Tev, kā noprotu, ir pāri 40. Vajadzēja jau kādam bariņam būt. Kāpēc nav? Tāpēc, ka esi izlaidies, brīvajā laikā dzenā ripu, pilnīgi pieļauju, ka arī pa lampu normāli met, nedzīvo savā dzimtenē kā pieklājas. Vopšem nedzīvo pēc tradicionālām eiropiešu vērtībām. R-eiropas deģenerāts tāds.

     [+] [-]

, 2015-06-08 21:40, pirms 10 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: Ko tu uzskati par siltumnīcas apstākļiem?
Un kurā no labākajām EIropas līgām latviešus gaida atplestām rokām?
5-6 štukas ir jānopelna ar sūru darbu. Nevis tikai tāpēc, ka esi LV hokeja stārs.
Pašlaik sanāk tā, ka līdzjutēji (fani) ir baigi priecīgie, ka viņiem tiek nodrošinātas izklaides. Rudenī, ziemā. Pavasarī, tad nu ir cepiens! Nah netikāt 1/4? A, kāpēc mums tikt, ja 5-6 štukas feini ielec kabatā! Nav labais stiliņš pārskaitīt piķi svešā makā, bet ja kāds grib būt taisnīgs līdzjutējs, tad džeki ir jātrenc mācīties izdzīvot.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-08 21:42, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Rīgas Dinamo esamība vai neesamība šeit nebūs izšķirošais faktors. Starp citu arī ungāri spēlē citas valsts čempionātā. Tikai galīgs nejēga var runāt par "siltumnīcas apstākļiem" tādā līgā kā KHL.
Var skriet. ..... un var neskriet. Iznākums nemainās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-06-08 21:46, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Man nav vienalga vai cilvēki mirst bada nāvē, vai notiek karš. Nu tālāk, ko tad lai daru.. ko nozīmē vārds vienalga. Pirmkārt vai tas tevi satrauc, jā satrauc un tālāk. Ir lietas ko mēs spējam mainīot un ir lietas ko nespējam mainīt. Maini attieksmi pret lietām , ko nespēj mainīt. To pateiks jebkurš psihologs pirmajās nodarbībās. Es nevaru mainīt Krievijas politiku, es nevaru ietekmēt Krieviajs vēlmi pakļaut, ietekmēt kaut kādā veidā mūsu zemi. Krievija jau gandrīz 1000 gadus visu laiku iekaro vai cenšas ietkemēt kaut kādā veidā Latviju un latviešu tautu.
Latgaļi maksāja nodevas krievu kņaziem, Livonijai miers nebija no krieviem utt. Visu nesaukšu. Gribam vai negribam Krievijas ietekme uz mums ir bijusi visus gadsimtus.
Ko tu ar to savu vēsturi bāzies virsū? Tagad ķipa krievs būs vainīgs, ka esi pašlabuma meklētājs?

     [+] [-]

, 2015-06-08 21:52, pirms 10 gadiem
Edvīns ir iekarsis, der kādreiz atslābt. Es arī, protams, būtu par stipru konkurētspējīgu starptaut. līmenī nacionālo čempionātu, tmr valsts makroekonomiskā situācija sistemātiski un joprojām patlaban ražotspējā, brīvajā tirgū, kapitāla piesaistīšanā man neļauj uz to cerēt saredzemajā nākotnē salīdzinoši kautvai ar dāniju, norvēģiju, austriju, čehiju u.tt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 21:58, pirms 10 gadiem
Vai tad latviešiem savu treneru trūkst?

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 21:59, pirms 10 gadiem
Gin4a rakstīja: Laiks mūsu puišiem doties Pasaulē un pierādīt, ka viņi ir hokeja cienīgi vīri, nevis sildīties lokālajā bezriska saulītē! Šādos siltumnīcas apstākļos HUN mūs drīz sasitīs lupatās!
pats ej pasaulē- es rudenī un ziemā skatīšos hokeju no RIGAS-ielāgo, vējagrābsli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-06-08 22:01, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: nevienam neinteresē Ukraina

p.s. ne jau Krievija uzbruka Donbasam, bet Kijevas valdība
Jā, tur ogļrači un traktoristi e-bay sapirka tankus, raķešu sistēmas, kalašņikovus, sapirka munīciju un paiku vairākiem gadiem, tagad sitās pret ukraiņu fašistiem, kas ir mūdži un grib viņus visus nogalināt!

  -2 [+] [-]

, 2015-06-08 22:07, pirms 10 gadiem
KARALIS89 rakstīja: Man patīk hokejs, patīk Dinamo! Un man ir vienalga, kur un kā ņemta nauda!
Vienmēr atbalstīšu latviešu hokejistus!
Dinamo!
vārdi vietā, vispār nesaprotu kapec mēdijiem tā jāuztrauc sevi un citi (fani) par klubu finansiālo statusu, dienas beigās šis ir SPORTAcentrs.com nevis naudascentrs.com

     [+] [-]

, 2015-06-08 22:10, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: Gandrīz neviena hokeja fana te nav, ko viņiem te darīt, ja te visādi politbiroja locekļi ar savām demokrātijas izpausmēm.
cepums tev

     [+] [-]

, 2015-06-08 22:11, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: Ko tu ar to savu vēsturi bāzies virsū? Tagad ķipa krievs būs vainīgs, ka esi pašlabuma meklētājs?
Man prāts par īsu, lai saprastu šo tavu loģiku. Ko nozīmē pašlabuma meklētājs? Paskaidro kas tas ir. Ja es gstra'dāju darbu kas patīk, vai tas arī skaitās pašlabuma meklētājs, kāpēc tu domā ka nespēju ziedoties citiem cilvēkiem. Uz kā balstās tava doma.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-08 22:11, pirms 10 gadiem
specha rakstīja: pats ej pasaulē- es rudenī un ziemā skatīšos hokeju no RIGAS-ielāgo, vējagrābsli
Molodca!

  -1 [+] [-]

, 2015-06-08 22:12, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: kāds sakars e-bay ar Ukrainas armijas ieroču noliktavām no kurienes tika iegūti ieroči + atņemti tanki un pēc tam salaboti
KO VAR MALT VIENU UN TO PAŠU, KĀDĀ RATĀ TE IR TĀDAS TĒMAS KOMENTĀRI

  +3 [+] [-]

, 2015-06-08 22:14, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: kāds sakars e-bay ar Ukrainas armijas ieroču noliktavām no kurienes tika iegūti ieroči + atņemti tanki un pēc tam salaboti
Kā var "atņemt tanku"? Turklāt nevis vienu, bet veselus 500!

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 22:14, pirms 10 gadiem
Ir jāievieš jaunas tradīcijas interneta ļūtīzeru vidē! Tā un tā, tāds un tāds izaicina to un to uz 10 bullīšiem, pendelēm, sodiņiem, šaha partiju, novusa maču, dambreti, atspiešanos no grīdas, pievilkšanos utt. Tā jau var līdz Ķīnai aizmuldēties! Beztolkā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 22:26, pirms 10 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Krievija ar DR palīdzību jau astoņus gadus jāj smadzenes tādiem auniem kā Sharpiem un viņiem līdzīgiem, kuri savā naivumā domā, ka naudu kremlis atmet tāpat vien - rūpēs par Latvijas hokeja attīstību. Tiešām nepielec kāpēc?
Paldies, par izsmeļošo un argumentēto viedokli! Nevienu neapvainoju, tikai vēlējos dzirdēt argumentētas atbildes uz maniem jautājumiem. Es atkārtošos vēlreiz, man nepieliec, tāpēc jautāju jums!

  +3 [+] [-]

, 2015-06-08 22:26, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: tā kā tev nav militārās zināšanas un izglītības tad tu nezini kā tas ir izdarāms

un DNR rīcībā nav 500 tanki, domāju, ka 5x mazāk
Taisnība, tiešām nezinu, kā var no apsargājamas armijas teritorijas karavīriem atņemt tankus. Droši vien piedraudēja ar gaiseni vai draudēja iemest ar akmeni!
Un kā tu izskaidro degvielu, dažādu kalibru munīciju, pārtiku ap 50 000 vīru gada garumā? Plus vēl raķešu iekārtu lādiņi un citi kara materiāli.
Saprotu, esi vēl jauns, gan jau vecāki mājās skatās krievijas kanālus, tādēļ tev ir šāds naivs un aplams viedoklis! Un vēl man tu pārmet militāro zināšanu un izglītības trūkumu!

     [+] [-]

, 2015-06-08 22:27, pirms 10 gadiem
Gin4a rakstīja: Ir jāievieš jaunas tradīcijas interneta ļūtīzeru vidē! Tā un tā, tāds un tāds izaicina to un to uz 10 bullīšiem, pendelēm, sodiņiem, šaha partiju, novusa maču, dambreti, atspiešanos no grīdas, pievilkšanos utt. Tā jau var līdz Ķīnai aizmuldēties! Beztolkā!
vienkāršāks risinājums, noņemt iespēju komentēt un uzlikt iespēju izvēlēties starp 3 komentāru variantiem - 1. man pie kājas, krievi ir okupanti #prayforUkraine, 2. sports ir politika, 3. komanda attiecīgajā rakstā ir lūzeri

  -2 [+] [-]

, 2015-06-08 22:31, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Man prāts par īsu, lai saprastu šo tavu loģiku. Ko nozīmē pašlabuma meklētājs? Paskaidro kas tas ir. Ja es gstra'dāju darbu kas patīk, vai tas arī skaitās pašlabuma meklētājs, kāpēc tu domā ka nespēju ziedoties citiem cilvēkiem. Uz kā balstās tava doma.
Baigais slinkums iedziļinaties un arī mēģināt izskaidrot. Tas viss jau kontekstā sākot ar tualetes apmeklējumu rus himnas laikā utt. Tagad tas nav/ir vienalga.. nu radies man par tevi tāds iespaids, ka esi pašlabuma meklētājs, bet pats gan to nespēj atzīt un gribas visu laiku iztaisīties par labāku. Bet nu īstenībā tak vienalga, kāda starpība.

  +3 [+] [-]

, 2015-06-08 22:34, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: kāpēc apsargājamo teritoriju? tanki, raķetes tika iegūtas kaujas rezultātā, kad Kijevas valdība veica ofensīvu un pēc tam panikā bēga, atstājot aiz sevis ieročus

man tev atgādināt kas notika Debalcevā, Ilavoiskā?
Žanra klasika! Ogļracis kaujas laukā pieskrien pie tanka, uzlec virsū, atrauj vaļā lūku, izrauj ārā ukraiņu fašistu un mierīgi aizbrauc prom!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-06-08 22:42, pirms 10 gadiem
Komandieris saka Doņeckas ogļracim
-Še tev ķieģelis, notries banderoviešu lidmašīnu
-Kā gan man to ar ķiegeli izdarīt?
-Saņemies! Par Putinu!
Tas pārlauž sev ķiegeli pret galvu- es notriekšu divas!

  +4 [+] [-]

, 2015-06-08 22:43, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: vairāki ogļrači, jo DNR ir pārspēkā cilvēkresursu ziņā

nu negrib parastie ukraiņi braukt šaut savējos, tāpēc jau tur izgāzusies padsmitā mobilizācija
Tas visu izskaidro! Viens ogļracis stobrā iebāž pagali, otrs ar celtniecības putām aizpūš abus ložmetējus, trešais tikmēr bāž sprunguļus kāpurķēdēs, lai ukraiņu fašists nekur neaizbēg ar visu tanku. Tad vēl viens ar krāsas baloniņu aizpūš vizoru, lai ukraiņu tankists neko neredzētu. Tikmēr aiz stūra sēž no ogļračiem nokomplektētā tanka ekipāža, kas gatava pārņemt kontroli pār kaujas mašīnu! Izklausās sarežģīti, bet, kā jau minēji, ir cilvēkresursu pārsvars, kam militāros konfliktos ir izšķiroša nozīme. Dzīvē tas izskatās līdzīgi F1 pitstopam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 22:48, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Komandieris saka Doņeckas ogļracim
-Še tev ķieģelis, notries banderoviešu lidmašīnu
-Kā gan man to ar ķiegeli izdarīt?
-Saņemies! Par Putinu!
Tas pārlauž sev ķiegeli pret galvu- es notriekšu divas!
Tas man atgādina Persijas līča karu, kurā tehnisku defektu dēļ nokrita jeņķu kaujas helikopters, Huseina ģenerālis paziņoja, ka to notriecis varonīgs irākiešu zemnieks ar 19. gs musketi, kuru mantojis no sava vectēva!

  -2 [+] [-]

, 2015-06-08 22:49, pirms 10 gadiem
Dinamo Rīga, populārākais klubs Latvijā, paskat cik daudz komentāri.
Paldies visiem, visiem komentētājiem kas te ieraksta kaut ko.

Kā saka, ja runā par mani, tad esmu slavens. Tāds ir mūsu tautas hokeja klubs Rīgas Dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-06-08 22:55, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Ieskatoties "ģeniālajos" Maxvell Smart komentārus, brīžiem šķiet, ka lasu fragmentus no grāmatas par krietno kareivi Šveiku un viņa dēkām pirmajā Pasaules karā
Jāatzist, ka trollis viņš ir varen labs.
Izdoma viņam lieliska. 😀

     [+] [-]

, 2015-06-08 22:57, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: Dinamo Rīga, populārākais klubs Latvijā, paskat cik daudz komentāri.
Paldies visiem, visiem komentētājiem kas te ieraksta kaut ko.

Kā saka, ja runā par mani, tad esmu slavens. Tāds ir mūsu tautas hokeja klubs Rīgas Dinamo.
Jā, neapskaužama popularitāte.
VEF par kko tadu var tik sapņot.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 22:58, pirms 10 gadiem
Man labāk patīk šis:
https://www.youtube.com/watch?v=MFT...

  -1 [+] [-]

, 2015-06-08 23:06, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Man labāk patīk šis:
https://www.youtube.com/watch?v=MFT7fzdrVeE
Artūram līdzīgs
https://www.youtube.com/watch?v=9sE...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-06-08 23:11, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Ieskatoties "ģeniālajos" Maxvell Smart komentārus, brīžiem šķiet, ka lasu fragmentus no grāmatas par krietno kareivi Šveiku un viņa dēkām pirmajā Pasaules karā
Leitnants Dubs sakrustots ar kadetu Bīgleru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-06-08 23:23, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Leitnants Dubs sakrustots ar kadetu Bīgleru.
Es Maxvell vairāk redzu kā brīvprātīgo Mareku. Viņš arī izdomāja dažādus neticamus stāstus.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-08 23:25, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Paldies, par izsmeļošo un argumentēto viedokli! Nevienu neapvainoju, tikai vēlējos dzirdēt argumentētas atbildes uz maniem jautājumiem. Es atkārtošos vēlreiz, man nepieliec, tāpēc jautāju jums!
Varu sniegt atbildi arī korektākā formā, kam nepieciešams. Īsi un skaidri: Rīgas ''Dinamo'' ir viena no Krievijas politikas skrūvītēm ja ne ķīļiem šeit - Latvijā. Savickis ir KGB virsnieks, pie KHL vadības un arī citos klubos (ne tikai RD) - cilvēki, kuri cieši saistīti ar Putinu un pret daudziem no viņiem personīgi vērstas Eiropas savienības sankcijas par teroristisko grupējumu atbalstīšanu Ukrainā un Krimas aneksiju. Ceru, ka izteicos diezgan saprotami

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 23:31, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Es Maxvell vairāk redzu kā brīvprātīgo Mareku. Viņš arī izdomāja dažādus neticamus stāstus.
Dubs- būdams čehs, liels Austroungārijas patriots, bet Bīglers vienkārši centīgs pajolis. Tādas vienkāršas paralēles.

     [+] [-]

, 2015-06-08 23:36, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Kāds man var izskaidrot kādu politiku piekopj Krievija ar DR palīdzību? Kādi ir negatīvie aspekti tam? Tas ka 2 tautas, krievi un latvieši, draudzīgi atbalsta vienu komandu?
Jā!, -internacionāle:-D

     [+] [-]

, 2015-06-08 23:40, pirms 10 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Jacer ka Slovaku,un Kanadiesu vieta tiks atvesti atbilstosa limena Somi
+:-D

     [+] [-]

, 2015-06-08 23:45, pirms 10 gadiem
jukuts rakstīja: var jau cenzēt komentārus. bet kas izcenzēs šo pļūtāmuru prātus, kuriem tagad ir iedota rotaļlieta - kremlis. iedoscitu - spēlēsies ar to.
Nu- tad iedod:-) Sapņot jau var, bet, patiesībā- realitātē jau nav nekā trulāka, par ko uzjautrināties:-D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-08 23:50, pirms 10 gadiem
Kāds Ukrainai sakars ar KHL? Donbas vairs nestartē vairs.

  +4 [+] [-]

, 2015-06-09 00:19, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Kā var "atņemt tanku"? Turklāt nevis vienu, bet veselus 500!
Bezjēdzīgi tam ciniķim kaut ko skaidrot. Nevienā jautājumā neiedziļinās, tikai raksta visādas muļķības. Donbasā vispār nekad nav bijušas kara daļas, bet smagie ieroči, uzreiz nez no kurienes uzradās.
Ja viņš ir naivs, tad neko, bet ja to apzināti sludina fašismu, tad viņam vieta tikai cietumā, pie bijušā krievu kopienas vadītāja Atklāj faktus par grupveida orģiju rīkotajiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-09 01:10, pirms 10 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Varu sniegt atbildi arī korektākā formā, kam nepieciešams. Īsi un skaidri: Rīgas ''Dinamo'' ir viena no Krievijas politikas skrūvītēm ja ne ķīļiem šeit - Latvijā. Savickis ir KGB virsnieks, pie KHL vadības un arī citos klubos (ne tikai RD) - cilvēki, kuri cieši saistīti ar Putinu un pret daudziem no viņiem personīgi vērstas Eiropas savienības sankcijas par teroristisko grupējumu atbalstīšanu Ukrainā un Krimas aneksiju. Ceru, ka izteicos diezgan saprotami
Kad brauksi Ukrainu aizstāvēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-09 07:29, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Ruck&Maul rakstīja: Varu sniegt atbildi arī korektākā formā, kam nepieciešams. Īsi un skaidri: Rīgas ''Dinamo'' ir viena no Krievijas politikas skrūvītēm ja ne ķīļiem šeit - Latvijā. Savickis ir KGB virsnieks, pie KHL vadības un arī citos klubos (ne tikai RD) - cilvēki, kuri cieši saistīti ar Putinu un pret daudziem no viņiem personīgi vērstas Eiropas savienības sankcijas par teroristisko grupējumu atbalstīšanu Ukrainā un Krimas aneksiju. Ceru, ka izteicos diezgan saprotami

Ak dies, trakais, ko tu te murgo???!!! Tev nav visi májás!!!!!
viņš nemurgo, izsakās viedi un sakarīgi un drošvien vēlas ieņemt ārlietu ministra vakanto posteni bergmaņa vietā

  +1 [+] [-]

, 2015-06-09 08:14, pirms 10 gadiem
naurisk rakstīja: Arēna Rīga ģinamkas spēļu laikā pārvēršas par okultisma objektu, kur daudzi tūkstoši, roku pielikuši pie sirds, dungo līdzi krievijas himnai.
Aizej vienreiz uz Arēnu!