Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Tiešraide: ''Severstal'' - ''Dinamo'' 3:2 P (spēle galā)

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Tiešraide: ''Severstal'' - ''Dinamo'' 3:2 P (spēle galā)
Miķelis Rēdlihs atkal spēlēs vienā maiņā ar Lauri Dārziņu un Līnusu Videlu. Foto: Valery Sharifulin/TASS/Scanpix

Joprojām spēlējot bez rezultatīvā aizsarga Metjū Majones, Rīgas ''Dinamo'' turpina izbraukuma spēļu sēriju, šoreiz tiekoties ar Čerepovecas ''Severstal''. Viesu vārtos pēc vienas spēles izlaišanas atgriezies Timurs Biļalovs, bet mājinieku rindās Artūrs Kulda pieteikts nomināli ceturtajā aizsargu pārī.

Čerepovecas ''Severstal'' - Rīgas ''Dinamo'' 3:2 P (1:2;0:0;1:0;1:0)

Vārti: 08:16 Lapenkovs (Kudako) 1:0, 08:50 Dārziņš (Videls) 1:1, 16:04 Zīle (Razgals, Dzierkals, vair.) 1:2, 59:42 Markovins (Trubačovs, Kodola) 2:2, 63:13 Petuņins 3:2.
Soda minūtes: 2:6
Vārtsargi: Dominiks Furhs - Timurs Biļalovs

64` VĀRTI! Mājinieki gūst vārtus pēc noteikumiem un izrauj uzvaru. Uz savas zilās līnijas ripu pazaudē Videls, vienatnē pret Biļalovu izraujas Aleksandrs Petuņins un met precīzi - ar 3:2 uzvar ''Severstal''.

61` Tomēr vēl par ātru priecāties par uzvaru. Tiesneši lemj, ka vārtu guvumā fiksēts pārkāpums un spēle turpinās.

61` Sācies papildlaiks.

60` VĀRTI! Mājinieku spiediens 18 sekundes pirms pamatlaika beigām vainagojas panākumiem. ''Dinamo'' hokejisti cieši piespiežas pie saviem vārtiem, ''Severstal'' izspēlē līdz Dmitrijam Markovinam, kurš, atrazdamies tieši pretī vārtiem, panāk izlīdzinājumu - 2:2. Sekos papildlaiks.

56` ''Severstal'' pietur ripu uzbrukuma zonā, bet līdz metieniem netiek.

52` Brendons Makmilans saspēlējas ar Razgalu, Frenks izspēlē uz uzbrukuma zonas vidu Gintam Meijam, kurš izpilda pirmo ''Dinamo'' metienu pa vārtiem trešajā periodā. ''Severstal'' vārtsargs ripu tver.

50` Trešdaļas gaitu turpina kontrolēt ''Severstal'', iepriekšējo reizi saturīgu uzbrukumu ar metienu pa vārtiem rīdziniekiem izdevies izveidot pagājušajā periodā.

46` Pēc ilgāka pārtraukuma ripu nedaudz izdodas pieturēt arī rīdziniekiem.

43` Arī trešās trešdaļas sākums aizrit ''Severstal'' zīmē. Mājinieki ļoti ilgi uzturas pretinieku zonā, Biļalovs atvaira vairākus metienus no vārtu priekšas.

41` Sācies mača trešais periods, ''Dinamo'' atkal spēlē pilnā sastāvā.

40` Otrā perioda izskaņā vēl viena izcila iespēja ''Severstal''. Mājinieki izspēlē līdz Igora Geraskina metienam tukšā vārtu stūrī, ripa atsitas pret vārtu stabu un nokrīt pie vārtu līnijas. Ripu pirmais pamana Zīle un to izsit ārā no vārtsarga laukuma, briesmas novēršot.

39` Viesi nopelna vēl vienu noraidījumu.

37` Otrajā trešdaļā liels pārsvars ir ''Severstal'', rīdzinieki meklē pretuzbrukumu iespējas. Vienā no tādiem ar plaukstas metienu atzīmējas Andris Džeriņš, bet Furhs ķer ripu cimdā.

34` Ivans Ļekomcevs tiek pie izcilas iespējas panākt izlīdzinājumu, paliekot viens pats ar ripu vārtu priekšā. Teicami spēlē Biļalovs, tverot aizsarga metienu.

32` Rīdzinieki atkal paliek mazākumā.

30` Divas maiņas pēc kārtas ''Dinamo'' tiek iespiesti aizsardzības zonā. Vladislavs Kodola izpilda metienu no asa leņķa, vārtu priekšā ripas lidojuma virzienu paspēj mainīt Aleksandrs Petuņins, taču tā lido nedaudz garām vārtiem.

28` Rīdzinieki izveido ļoti bīstamu uzbrukumu, Dzierkals saspēlējas ar Zīli un Frenku Razgalu, Ruslans Pedans izpilda plaukstas metienu, tomēr Furhs starp kājsargiem ripu neizlaiž.

26` Vairākumā ''Severstal'' izveido vairākus bīstamus momentus, taču paši iespējas iznieko.

24` Otro trešdaļu aktīvāk sākuši mājinieki, tiekot arī pie vairākuma.

21` Sācies mača otrais periods.

20` Pirmā trešdaļa noslēdzas ar ''Severstal'' spiedienu uz pretinieku vārtiem. Divas lieliskas iespējas panākt izlīdzinājumu Kuldam - aizsargs tiek pie pavisam brīviem metieniem, taču Biļalovu nepārspēj.

17` VĀRTI! Viesi vairākumā izvirzās vadībā. Rīdzinieku otrā vairākuma brigāde izvērš ātru saspēli, Mārtiņš Dzierkals piespēlē vārtu priekšā, ripa izlaužas līdz Kristapam Zīlem, kurš raida to vārtos - 2:1 ''Dinamo'' labā.

15` ''Dinamo'' nopelna pirmo iespēju spēlēt vairākumā.

14` Artūrs Kulda met no zilās līnijas, bet lūzt nūja. Ripa nonāk pie Ivana Zaharčuka, kurš izdala veselus divus metienus pēc kārtas, rīdziniekus glābjot vārtsargam.

12` Dārziņš ātrajā pretuzbrukumā neizmanto teicamu iespēju gūt otros vārtus, ripu iegūst ''Severstal'' un jau dodas prettriecienā. Viesu vārtu tuvumā izceļas neliels haoss, bet Kristapam Zīlem izdodas ripu nogādāt prom no vārtu priekšas.

9` VĀRTI! ''Dinamo'' ar rezultātu nav mierā un panāk izlīdzinājumu. Līnuss Videls no aizvārtes atrod Lauri Dārziņu, kurš ar precīzu metienu gūst vārtus otrajā mačā pēc kārtas - 1:1.

9` VĀRTI! Pirmajā bīstamajā uzbrukumā ''Severstal'' arī gūst vārtus. Vadima Kudako mesto ripu Timurs Biļalovs atsit vārtu priekšā, Robertam Mamčicam aiz muguras aizlavās Jevgeņijs Lapenkovs, raidot vārtos atlēkušo ripu - 0:1.

6` ''Dinamo'' tiek pie pirmās reālās vārtu gūšanas iespējas. Egils Kalns ar piespēli izvirza uzbrukuma smailē Brendonu Makmilanu. Uzbrucējam izdarīt metienu gan patraucē aizsargs, bet metiens ir un Furham nākas glābt savu komandu.

5` Katrā nomaiņā pretiniekus aizsardzības zonā izdevies iespiest ''Dinamo'' otrajai maiņai. Uzbrucēji izpilda vairākus metienus no zilās līnijas, cerībā, ka vārtu priekšā ripas lidojuma virziens tiks pamainīts, tomēr mājinieki situāciju kontrolē.

3` Mača sākumā labāk klājies rīdziniekiem. Mājinieki pieļauj daudz kļūdu saspēlē, tomēr pārbaudīt Dominika Furha modrību vārtos vēl nav izdevies.

1` Spēle var sākties!

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Timurs Biļalovs (Kristers Gudļevskis); Sergejs Gimajevs - Dmitrijs Šuļeņins, Kristaps Zīle - Nerijus Ališausks, Uvis Balinskis - Roberts Mamčics, Ruslans Pedans; Miķelis Rēdlihs - Līnuss Videls - Lauris Dārziņš, Mārtiņš Dzierkals - Andris Džeriņš - Koltons Gilīss, Egils Kalns - Brendons Makmilans - Frenks Razgals, Gints Meija - Vitālijs Pavlovs - Emīls Ģēģeris, Daniels Bērziņš.

Slēpts komentārs: zaipis

  -2 [+] [-]

, 2019-01-08 15:50, pirms 6 gadiem
Tiesraide seit - HokejaTV - Hokeja Tiesraides

  -1 [+] [-]

, 2019-01-08 15:54, pirms 6 gadiem
Onhockey.tv jau labu laiku nav linku ar latviešu komentētājiem. Kāds var iedot linku ar lv komentētājiem?

  -2 [+] [-]

, 2019-01-08 16:07, pirms 6 gadiem
Paņēma Pedāli, un liek sēdēt rezervē. Tikai iekš Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-01-08 16:23, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: kur kepkas ? skolā gan jau !!!
skatos Tevi ātrāk palaida vai pēdējās stundas nobastoji?

  -3 [+] [-]

, 2019-01-08 16:26, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Par dinamkas zāģi! beidzot spēle sāksies!
Prokremliskie spēki SC komentāru sadaļā nesnauž. Viņi paši pirmie paspēj ierakstīt komentāru,kurā atbalsta Čerepovecu.

  +4 [+] [-]

, 2019-01-08 16:27, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Par dinamkas zāģi! beidzot spēle sāksies!
Pie esošās situācijas, skaisti būtu, ja līdz pēdējai spēlei ģinamkai būtu izredzes uz PO, bet pēdējā brīdī netiktu...tā lai fuņiem īpaša cemme.

     [+] [-]

, 2019-01-08 16:27, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: skatos Tevi ātrāk palaida vai pēdējās stundas nobastoji?
kad dinamka spēlē, visi basto - skolotāju fuņķu ieskaitot, tas esot patriotiski!

     [+] [-]

, 2019-01-08 16:28, pirms 6 gadiem
Patīkami skatīties uz mūsējiem vairākumā. Tas nav saistīts ar to vai gūstam vārtus.

     [+] [-]

, 2019-01-08 16:29, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Pie esošās situācijas, skaisti būtu, ja līdz pēdējai spēlei ģinamkai būtu izredzes uz PO, bet pēdējā brīdī netiktu...tā lai fuņiem īpaša cemme.
burts teica, ja dinamka netiks po, tad visi nīdēji raudās

  +1 [+] [-]

, 2019-01-08 16:32, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Patīkami skatīties uz mūsējiem vairākumā. Tas nav saistīts ar to vai gūstam vārtus.
Mums labs vairākums, a sever stallim pilnigs musars mazakums!

  +2 [+] [-]

, 2019-01-08 16:36, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: burts teica, ja dinamka netiks po, tad visi nīdēji raudās
Prieka asaras?

  +2 [+] [-]

, 2019-01-08 16:40, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Patīkami skatīties uz mūsējiem vairākumā. Tas nav saistīts ar to vai gūstam vārtus.
Tev katrs dinamkas zāģis ir patīkams. Arī pozitīvs čalis esi, kā es! vismaz vienā mums ir kopējs kas!

     [+] [-]

, 2019-01-08 16:44, pirms 6 gadiem
Bļāviens, tas Dzierkals ar Zīli vienā maiņā ir tīri labs salikums. Nezinu vai vienā viņi ir, bet uz laukuma labu sniegumu pēdejās trīs vismaz rāda. Patikāmi skatīties!

  -1 [+] [-]

, 2019-01-08 16:44, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tev katrs dinamkas zāģis ir patīkams. Arī pozitīvs čalis esi, kā es! vismaz vienā mums ir kopējs kas!
Mazliet pārfrazēšu tavu domu. Man katra DR spēle ir patīkama.

     [+] [-]

, 2019-01-08 16:46, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tev katrs dinamkas zāģis ir patīkams. Arī pozitīvs čalis esi, kā es! vismaz vienā mums ir kopējs kas!
cik slimam ir jābūt,lai skatītos katru DR spēli,ar domu pirmajam kaut ko stulbu iepirst komentāros...

  +1 [+] [-]

, 2019-01-08 16:48, pirms 6 gadiem
Kas tur slikts? Es piemēram NEVIENU spēli vel neesmu šosezon izlaidis

  +1 [+] [-]

, 2019-01-08 16:49, pirms 6 gadiem
Džonnijs rakstīja: Bļāviens, tas Dzierkals ar Zīli vienā maiņā ir tīri labs salikums. Nezinu vai vienā viņi ir, bet uz laukuma labu sniegumu pēdejās trīs vismaz rāda. Patikāmi skatīties!
tas nekas ka viens uzbruceejs otrs aizsargs???

     [+] [-]

, 2019-01-08 16:51, pirms 6 gadiem
Džonnijs rakstīja: Kas tur slikts? Es piemēram NEVIENU spēli vel neesmu šosezon izlaidis
tas ir normāli tajā gadījumā,ja šo komandu atbalsta,bet,ja nē,tad slimi.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-08 16:51, pirms 6 gadiem
NilsK rakstīja: tas nekas ka viens uzbruceejs otrs aizsargs???
tas neliedz polšu tukšot uz diviem

  +2 [+] [-]

, 2019-01-08 16:53, pirms 6 gadiem
večukiņš rakstīja: tas ir normāli tajā gadījumā,ja šo komandu atbalsta,bet,ja nē,tad slimi.
es hokeju skatos!

     [+] [-]

, 2019-01-08 16:59, pirms 6 gadiem
večukiņš rakstīja: cik slimam ir jābūt,lai skatītos katru DR spēli,ar domu pirmajam kaut ko stulbu iepirst komentāros...
Turklāt jau kuro gadu. Un nav jau tāds vienigais.
Vai nu tādi, kuriem totāli nav ko dzīvē darīt, vai prātā tērēti. Nevaru iedomāties, ka es skatītos komandu, kas man riebjas...

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:05, pirms 6 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Turklāt jau kuro gadu. Un nav jau tāds vienigais.
Vai nu tādi, kuriem totāli nav ko dzīvē darīt, vai prātā tērēti. Nevaru iedomāties, ka es skatītos komandu, kas man riebjas...
Man grūti iedomāties, ka es varētu pirst te komentus, kamēr spēlē komanda kuru tip dievinu . Fuņka pat arēnā esot ar degunu baksta telefonu, sakot ka ir 21gs un spēli var arī neskatīties, jo jāapkaro tak kaut kas, ko kaut kad teicis Ivars no Liepājas. Tas tiešām izklausās pagalam neloģiski un slimi. Un tā jau gadiem!
Toties ja tiem kam poverī te ņemas, tas uz tā fona pat normāli izskatās.

  +3 [+] [-]

, 2019-01-08 17:11, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Man grūti iedomāties, ka es varētu pirst te komentus, kamēr spēlē komanda kuru tip dievinu . Fuņka pat arēnā esot ar degunu baksta telefonu, sakot ka ir 21gs un spēli var arī neskatīties, jo jāapkaro tak kaut kas, ko kaut kad teicis Ivars no Liepājas. Tas tiešām izklausās pagalam neloģiski un slimi. Un tā jau gadiem!
Toties ja tiem kam poverī te ņemas, tas uz tā fona pat normāli izskatās.
Funs laikam ir nojūdzies -raksta komentārus spēles laikā.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-08 17:11, pirms 6 gadiem
2.periods DR izpildījumā kaut kā nepatīk.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-08 17:11, pirms 6 gadiem
večukiņš rakstīja: tas ir normāli tajā gadījumā,ja šo komandu atbalsta,bet,ja nē,tad slimi.
Kā Tev šķiet, vai laborante laboratorijā urīna un fekālijas analīzēm nodotos materiālos bakstās tāpēc, ka viņai tas patīk, vai arī tāpēc, ka tas ir interesanti?
Ir jābūt diezgan stulbam, lai iedomātos, ka dzīvē viss notiek tikai tāpēc, ka visiem patīk tas ko viņi dara. Ir cilvēki, kuri daudz ko dara tāpēc,ka viņiem ir interesanti, un nevis tāpēc ka patīk.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-08 17:12, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Funs laikam ir nojūdzies -raksta komentārus spēles laikā.
Nevis LAIKAM, bet tiešām ir pamuļķis.

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:13, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: 2.periods DR izpildījumā kaut kā nepatīk.
man patīk, domā pozitīvi, kā es!

  +2 [+] [-]

, 2019-01-08 17:14, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Funs laikam ir nojūdzies -raksta komentārus spēles laikā.
Jā, FUNS ir nojūdzies, jo runāšana par sevi trešajā personā norāda uz garīgām, psihiskām problēmām, bet to jau visi šeit zin , ka Tu ar to sirgsti.

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:15, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: 2.periods DR izpildījumā kaut kā nepatīk.
2 periods ir pat ļoti vājš RD izpildijumā ,jaunie puikas no Severstaļ ir vienkārši ātrāki arī par mūsu jaunatni,nerunājot nemaz par mūsu ,,vecajiem ,,kadriem..

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:16, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā Tev šķiet, vai laborante laboratorijā urīna un fekālijas analīzēm nodotos materiālos bakstās tāpēc, ka viņai tas patīk, vai arī tāpēc, ka tas ir interesanti?
Ir jābūt diezgan stulbam, lai iedomātos, ka dzīvē viss notiek tikai tāpēc, ka visiem patīk tas ko viņi dara. Ir cilvēki, kuri daudz ko dara tāpēc,ka viņiem ir interesanti, un nevis tāpēc ka patīk.
Namej izdomā ko jaunu šo jau vairakas reizes esi citējis funim! esi pozitīvāks. urīns un kakas nav īpaši pozitīvi!

  -1 [+] [-]

, 2019-01-08 17:17, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā Tev šķiet, vai laborante laboratorijā urīna un fekālijas analīzēm nodotos materiālos bakstās tāpēc, ka viņai tas patīk, vai arī tāpēc, ka tas ir interesanti?
Ir jābūt diezgan stulbam, lai iedomātos, ka dzīvē viss notiek tikai tāpēc, ka visiem patīk tas ko viņi dara. Ir cilvēki, kuri daudz ko dara tāpēc,ka viņiem ir interesanti, un nevis tāpēc ka patīk.
DR interesē daudzus - tas priecē.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-08 17:17, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Namej izdomā ko jaunu šo jau vairakas reizes esi citējis funim! esi pozitīvāks. urīns un kakas nav īpaši pozitīvi!
....bet interesanti!

  +1 [+] [-]

, 2019-01-08 17:18, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Jā, FUNS ir nojūdzies, jo runāšana par sevi trešajā personā norāda uz garīgām, psihiskām problēmām, bet to jau visi šeit zin , ka Tu ar to sirgsti.
Tev pilnīga taisnība. Pilnīgi nojūdzies.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-08 17:20, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: DR interesē daudzus - tas priecē.
Interese nenozīmē, ka patīk un atbalsta.
Šai gadījumā stāsts vairāk ir par to, ka vairāk patīk un interesē hokejs kā tāds, un nevis divas krievu lūzerkomandas.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-08 17:21, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tev pilnīga taisnība. Pilnīgi nojūdzies.
Tad ej ārstēties nevis klikšķini klaviatūras taustiņus!

  +1 [+] [-]

, 2019-01-08 17:22, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Interese nenozīmē, ka patīk un atbalsta.
Šai gadījumā stāsts vairāk ir par to, ka vairāk patīk un interesē hokejs kā tāds, un nevis divas krievu lūzerkomandas.
Prieks ka tev interesē tieši DR. Pasaulē ir tik daudz komandas un līgas bet DR interešu sarakstā ir pašā augšā. Ļoti patīkami.

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:23, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Tad ej ārstēties nevis klikšķini klaviatūras taustiņus!
Nevēlos ārstēties. Jūtos labi.

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:24, pirms 6 gadiem
Sen nebiju Kuldu redzējis spēlējot. Nez šopavasar būs izlasē? Vai Hārtlija hokejs viņam jau varētu par smagu un atkal izlaidīs čempi?

  -1 [+] [-]

, 2019-01-08 17:24, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Tad ej ārstēties nevis klikšķini klaviatūras taustiņus!
Kāpēc cilvēkam jāārstē tas, kas viņam patīk?
Tepat ar neapbruņotu aci redzams, ka Funim patīk, ka viņu notirš. Tas viņam sagādā baudu.

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:25, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc cilvēkam jāārstē tas, kas viņam patīk?
Tepat ar neapbruņotu aci redzams, ka Funim patīk, ka viņu notirš. Tas viņam sagādā baudu.
Vai tu ņem vērā ko tev saka slimnieki, dzērāji vai bomži?

  -1 [+] [-]

, 2019-01-08 17:26, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc cilvēkam jāārstē tas, kas viņam patīk?
Tepat ar neapbruņotu aci redzams, ka Funim patīk, ka viņu notirš. Tas viņam sagādā baudu.
Funs vismaz atzīst ka ir slims , atšķirībā no tevis

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:26, pirms 6 gadiem
Meija laikam vecs palicis, galīgi nevelk līmeni. Abi ar Kalnu sliktākie uzbrucēji laukumā

  -1 [+] [-]

, 2019-01-08 17:26, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Prieks ka tev interesē tieši DR. Pasaulē ir tik daudz komandas un līgas bet DR interešu sarakstā ir pašā augšā. Ļoti patīkami.
Pamuļķi, ja tu zinātu cik es pēdējā laikā esmu noskatījies, vismaz daļēji ,Kolchoza līgas spēles bez tavu Rīgas ''Aklo zarnu'' līdzdalības. Un ne tikai.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-08 17:27, pirms 6 gadiem
izredzētais rakstīja: Funs vismaz atzīst ka ir slims , atšķirībā no tevis
Jā, atzīšanās ir pirmais solis uz izveseļošanos! Bet šai gadījumā domāju , ka ir par vēlu!

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:27, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Jā, atzīšanās ir pirmais solis uz izveseļošanos! Bet šai gadījumā domāju , ka ir par vēlu!
Man arī tā izskatās

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:28, pirms 6 gadiem
Laikam,ja aizsargam ir Kristaps vārdā,tas automātiski nozīmē,ka viņš ir otrs vārtsargs laukumā.

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:29, pirms 6 gadiem
Fuņam tas pēdējais komentārs gan izcils

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:29, pirms 6 gadiem
Gūža rakstīja: Meija laikam vecs palicis, galīgi nevelk līmeni. Abi ar Kalnu sliktākie uzbrucēji laukumā
nu Meija nekad nav bijis izcilāks,Kalns ir stabils OHL kadrs ,iemests RD aiz vadības taupibas rezīma,bet man galīgi nav saprotama Gillisa loma komandā ,saprotu ,ka vienkāršs rotācijas kadrs par mazāko algu,tad labāk Batņu laizt,vismaz lai vietējais mauc,jēga no abiem vienāda..

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:31, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pamuļķi, ja tu zinātu cik es pēdējā laikā esmu noskatījies, vismaz daļēji ,Kolchoza līgas spēles bez tavu Rīgas ''Aklo zarnu'' līdzdalības. Un ne tikai.
... un visaktīvāk komentē DR. Malacis.

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:31, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tu ņem vērā ko tev saka slimnieki, dzērāji vai bomži?
Ar dzērājiem un bomžiem nekontaktējos, un tāpēc nav ko ņemt vērā, bet tevis rakstīto galvā neņemu.

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:33, pirms 6 gadiem
jeepis59 rakstīja: nu Meija nekad nav bijis izcilāks,Kalns ir stabils OHL kadrs ,iemests RD aiz vadības taupibas rezīma,bet man galīgi nav saprotama Gillisa loma komandā ,saprotu ,ka vienkāršs rotācijas kadrs par mazāko algu,tad labāk Batņu laizt,vismaz lai vietējais mauc,jēga no abiem vienāda..
Jā!
Šosezon es už ''ļoti aktīvi'' komentēju pie rakstiem par Rīgas ''Aklajām zarnām''.

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:33, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ar dzērājiem un bomžiem nekontaktējos, un tāpēc nav ko ņemt vērā, bet tevis rakstīto galvā neņemu.
Saki ka nekontaktējies , sauc par tādu Funi , bet turpini atbildēt komentāriem . Man jautājums kuram vairāk jāiet ārstēties , tev vai Funim

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:33, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ar dzērājiem un bomžiem nekontaktējos, un tāpēc nav ko ņemt vērā, bet tevis rakstīto galvā neņemu.
Ko tad streso pie FUŅA komentāriem?

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:33, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ar dzērājiem un bomžiem nekontaktējos, un tāpēc nav ko ņemt vērā, bet tevis rakstīto galvā neņemu.
Tu esi baigi gudrs. Zini ar ko kontaktēties un kurus ņemt vērā. Mans līdz tavam līmenim nespēj izaugt.

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:34, pirms 6 gadiem
jeepis59 rakstīja: nu Meija nekad nav bijis izcilāks,Kalns ir stabils OHL kadrs ,iemests RD aiz vadības taupibas rezīma,bet man galīgi nav saprotama Gillisa loma komandā ,saprotu ,ka vienkāršs rotācijas kadrs par mazāko algu,tad labāk Batņu laizt,vismaz lai vietējais mauc,jēga no abiem vienāda..
Gillis viens no redzamākajiem šodien. Man patīk, kā šis spēlē, tik nesaprotu, kāpēc izjauca viņu ar Dzierkalu, 1.periodā bija laba maiņa

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:34, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā!
Šosezon es už ''ļoti aktīvi'' komentēju pie rakstiem par Rīgas ''Aklajām zarnām''.
Gandrīz 20% no visiem komentāriem pie šī raksta ir tavējie , secini pats

  +1 [+] [-]

, 2019-01-08 17:34, pirms 6 gadiem
izredzētais rakstīja: Saki ka nekontaktējies , sauc par tādu Funi , bet turpini atbildēt komentāriem . Man jautājums kuram vairāk jāiet ārstēties , tev vai Funim
Gan jau abi vienā palātā nokļūsim.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-08 17:34, pirms 6 gadiem
izredzētais rakstīja: Saki ka nekontaktējies , sauc par tādu Funi , bet turpini atbildēt komentāriem . Man jautājums kuram vairāk jāiet ārstēties , tev vai Funim
Abi vienā palātā liekami! Bet kāds izdzīvos un kāds nē.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-08 17:35, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Abi vienā palātā liekami! Bet kāds izdzīvos un kāds nē.

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:36, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Gan jau abi vienā palātā nokļūsim.
FUNI beidzot Tu pateici , ko precīzu ! + Tev

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:36, pirms 6 gadiem
Funs un Namejs vienā palātā, viens televizors un tikai dinamka 24/7

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:39, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Funs un Namejs vienā palātā, viens televizors un tikai dinamka 24/7
Nameja sirsniņa to neizturētu.

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:40, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Ko tad streso pie FUŅA komentāriem?
Man interesanti kā glumais zutis locās.

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:40, pirms 6 gadiem
Stabili pēdējās 10 min sēdēs defā.
Vispār Biļa šodien kaut kur lidinās, atsit ripas priekšā, nevar noķert utt.

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:41, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Funs un Namejs vienā palātā, viens televizors un tikai dinamka 24/7
Abiem tā ir kopīga interese. Būs par ko runāt.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-08 17:42, pirms 6 gadiem
izredzētais rakstīja: Gandrīz 20% no visiem komentāriem pie šī raksta ir tavējie , secini pats
Izņēmums.
Šosezon vairums rakstos par Rīgas ''Aklajām zarnām'' ar Heņku komunicēju par tramplīnlēkšanu.
Šodien arī labprāt ar viņu pakomunicētu, bet viņa šeit nav.

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:43, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Funs un Namejs vienā palātā, viens televizors un tikai dinamka 24/7
Tu blakus palātā pie smagāk slimajiem.

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:43, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Abiem tā ir kopīga interese. Būs par ko runāt.
Varētu pat sportacentrs TV veidot raidījumus ''Hokeja palāta - Dinamo''

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:45, pirms 6 gadiem
Severstal iespieduši dinamku zonā, tik iemest vēl lielāki nespējnieki kā dinamka!

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:46, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Varētu pat sportacentrs TV veidot raidījumus ''Hokeja palāta - Dinamo''
Tu domā, ka Tev ir cita diagnoze?
Gribi tici, gribi netici, bet jebkurš, kurš šeit ir uzrakstījis kaut vienu komentāru, ir viena un tā pati slimības diagnoze.

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:46, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu domā, ka Tev ir cita diagnoze?
Gribi tici, gribi netici, bet jebkurš, kurš šeit ir uzrakstījis kaut vienu komentāru, ir viena un tā pati slimības diagnoze.
Nē, jūs esat citā līgā!

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:46, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu domā, ka Tev ir cita diagnoze?
Gribi tici, gribi netici, bet jebkurš, kurš šeit ir uzrakstījis kaut vienu komentāru, ir viena un tā pati slimības diagnoze.
izņemot mani

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:48, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Nē, jūs esat citā līgā!
Tas ka Tu to noliedz liecina, ka Tu jau esi augstākajā līgā.
Mēs ar Funi vel tikai 2. vai 3. līgā.

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:48, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: izņemot mani
Protams!

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:50, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ka Tu to noliedz liecina, ka Tu jau esi augstākajā līgā.
Mēs ar Funi vel tikai 2. vai 3. līgā.
Jūsu vieta ir trakonams, istaba izolēta no citiem un aiz atslēgas!!!! Punkts.

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:50, pirms 6 gadiem
nez čekas maisos ir kāds stukačs ar segvārdu Funis? dzirdēju tik Lunis esot bijis Gobziņš

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:51, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Jūsu vieta ir trakonams, istaba izolēta no citiem un aiz atslēgas!!!! Punkts.
Tu domā, ka esi baigi asprātīgais, bet patiesībā Tu esi tups zābaks.

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:52, pirms 6 gadiem
Tikai Dinamo jau ar 3.perioda sākumu sāk turēt rezultātu

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:52, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu domā, ka esi baigi asprātīgais, bet patiesībā Tu esi tups zābaks.
Noslauku kājas Tevī lupata!

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:53, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nez čekas maisos ir kāds stukačs ar segvārdu Funis? dzirdēju tik Lunis esot bijis Gobziņš
Fuņa segvārds bija Jevlampijs!

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:53, pirms 6 gadiem
Severstal

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:53, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nez čekas maisos ir kāds stukačs ar segvārdu Funis? dzirdēju tik Lunis esot bijis Gobziņš
Čekas maisos ir interesantas personības, bet,diemžēl, pašas interesantākās lietas tika laicīgi izvestas uz Maskavu. Attiecībā uz ārzemju latviešiem tās no laika gala bija Maskavā.

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:54, pirms 6 gadiem
Tam čekas klubam jāvacas prom no lv

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:55, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Noslauku kājas Tevī lupata!
Kaut ko tādu var uzrakstīt tikai tups un gļēvs interneta trollēns, kurš aizslēpies aiz datora monitora jūtas baigais varonis.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-08 17:57, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut ko tādu var uzrakstīt tikai tups un gļēvs interneta trollēns, kurš aizslēpies aiz datora monitora jūtas baigais varonis.
Hahaha kurš no ko par troļļošanu teiktu , visu laiku troļļo , kko ņemies , raudi , čīksti, dirs te visiem virsū

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:57, pirms 6 gadiem
Gūža rakstīja: Tikai Dinamo jau ar 3.perioda sākumu sāk turēt rezultātu
dinamkai ir ļoti paveicies, ka tik daudz nespējnieku rietumos, tāpēc vēl po spīd!
visvairāk brīnos par minskas dinamku katru sezonu!

     [+] [-]

, 2019-01-08 17:58, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Hahaha kurš no ko par troļļošanu teiktu , visu laiku troļļo , kko ņemies , raudi , čīksti, dirs te visiem virsū
Apniki!
Ignore

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:00, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Apniki!
Ignore
Nevis apnika, bet pateicu kā ir un viss! paldies dievam , ka uzliki ignore, prieks, ka tāds mēsls aizvācas no manu komentāru lasīšanas!

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:00, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: dinamkai ir ļoti paveicies, ka tik daudz nespējnieku rietumos, tāpēc vēl po spīd!
visvairāk brīnos par minskas dinamku katru sezonu!
Tur to klubu (visu hokeja sistēmu) vada tādi paši dauņi, kā Rīgas ''Aklās zarnas''. Vienīgi viņiem tik daudz neveicas kā mūsu hokejistiem.

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:01, pirms 6 gadiem
Ja DR uzvarēs, pēc Nameja klasifikācijas DR ir stiprāka, jo rezultāts izsaka visu. Es saku ka šajā spēlē stiprāka bija Severstaļ neatkarīgi no rezultāta.

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:01, pirms 6 gadiem
Ceru, ka Severi izlīdzinās, lai tā ir laba mācība ''trenerim''. Tikai pilnīgs auns var iedomāties visu periodu turēt 1 vārtu pārsvaru.

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:03, pirms 6 gadiem
Gūža rakstīja: Ceru, ka Severi izlīdzinās, lai tā ir laba mācība ''trenerim''. Tikai pilnīgs auns var iedomāties visu periodu turēt 1 vārtu pārsvaru.
Nekad nenovēli komandai ko atbalsti kaut ko sliktu. J air krīze tad īpaši svarīgi ir noturēties. DR bieži nepelnīti zaudē, šovakar cerams nepelnīti uzvarēs. Speciāli nespēlē lai noturētu rezultātu, izskatās ka spēki beidzās.

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:06, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ja DR uzvarēs, pēc Nameja klasifikācijas DR ir stiprāka, jo rezultāts izsaka visu. Es saku ka šajā spēlē stiprāka bija Severstaļ neatkarīgi no rezultāta.
Jā, tev taisnība, jo visu izsaka rezultāts uz tablo, kas jebkurā spēlē ir primārais. Pārējais viss ir sekundārs, jo hokejā par to punktus nedod.

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:07, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tev taisnība, jo visu izsaka rezultāts uz tablo, kas jebkurā spēlē ir primārais. Pārējais viss ir sekundārs, jo hokejā par to punktus nedod.
Un tu patiešām domā ka šodien DR spēlē labāk.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-08 18:08, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Apniki!
Ignore
Abraģeļa gājiens!

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:09, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Un tu patiešām domā ka šodien DR spēlē labāk.
Vienīgi pirmā trešdaļa bija jēdzīga!

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:09, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Un tu patiešām domā ka šodien DR spēlē labāk.
protams!

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:10, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Un tu patiešām domā ka šodien DR spēlē labāk.
Mazākumtautību palīgskolā vēl pasniedz?

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:11, pirms 6 gadiem
Piesaucu! Ankipāns l0hs!

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:11, pirms 6 gadiem
Daspēlējās rezultāta turētāji.... Nepārsteidz.

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:12, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Un tu patiešām domā ka šodien DR spēlē labāk.
Pirmkārt, es spēli neskatos, un, otrkārt, rakstu vēlreiz-labākā komanda jebkurā spēlē ir tā, kura gūst vismaz par vieniem vārtiem vairāk nekā pretinieku komanda. Pārējais viss ir tikai un vienīgi lirika.

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:12, pirms 6 gadiem
Gūža rakstīja: Piesaucu! Ankipāns l0hs!

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:12, pirms 6 gadiem
2 periodus atslidoja, viss notiek kā tam jānotiek. Sodu saņēma

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:12, pirms 6 gadiem
Pagarinājumā paņems!

  -1 [+] [-]

, 2019-01-08 18:13, pirms 6 gadiem
Urrāāā! Mums atkal ir vismaz punkts. Pēdējās 8 spēlēs mēs 7 ņemam punktus. Tikai 1 zaudējums pamatlaikā 8 spēlēs. Patīkami. Galvenais ir rezultāts un DR rāda rezultātu.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-08 18:13, pirms 6 gadiem
Treneris dolb@jobs. Pret kaut kadu severstal 2 periodus pilniga aizsardziba iesesties, nu ko?

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:13, pirms 6 gadiem
Kas tur, Funis lielīja treneri? L0hs ne treneris, tie lēmumi vienkārši idiotiski

  -1 [+] [-]

, 2019-01-08 18:13, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Abraģeļa gājiens!
Nezinu kā gājiens, bet, ja ir cilvēks, kurš atklāti troļō, tad lai viņš sēž pie sev līdzīgiem zem ignorēts.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-08 18:14, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pirmkārt, es spēli neskatos, un, otrkārt, rakstu vēlreiz-labākā komanda jebkurā spēlē ir tā, kura gūst vismaz par vieniem vārtiem vairāk nekā pretinieku komanda. Pārējais viss ir tikai un vienīgi lirika.
Esi smags gadījums. Iesaku atvērt acis pasaulei kur tauriņi lido un varavīksne laistās, kur mākoņi lido un putni dzied...

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:14, pirms 6 gadiem
Atkal 18 sek. pirms sirēnas.
3 metieni pēdējās 2(!) trešdaļās....

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:14, pirms 6 gadiem
Ja pakāsīs, es gribēšu redzēt Ankipāna seju tuvplānā

  -1 [+] [-]

, 2019-01-08 18:14, pirms 6 gadiem
Gūža rakstīja: Kas tur, Funis lielīja treneri? L0hs ne treneris, tie lēmumi vienkārši idiotiski
Ankipāns ir ļoti labs treneris. Cerams ka DR ir uz ilgu laiku.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-08 18:14, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ankipāns ir ļoti labs treneris. Cerams ka DR ir uz ilgu laiku.
3 metieni 2 periodos

  +3 [+] [-]

, 2019-01-08 18:14, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ankipāns ir ļoti labs treneris. Cerams ka DR ir uz ilgu laiku.
Es ar ceru ka uz ilgu laiku!

  -2 [+] [-]

, 2019-01-08 18:15, pirms 6 gadiem
vistulbākais būs, ka mans nopirktais alus saskābs, ja dinamka neiebrauks po zonā šosezon vairs

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:16, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Esi smags gadījums. Iesaku atvērt acis pasaulei kur tauriņi lido un varavīksne laistās, kur mākoņi lido un putni dzied...
Smags gadījums ir tavā gadījumā, jo skatās sporta pārraides, bet nezin, vai tēlo ka nezin, elementārus sporta principus, kuru dēļ sportisti vispār iziet laukumā.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-08 18:16, pirms 6 gadiem
Labi, ka severstaļa vārtsargs nolohojās.... OT.

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:17, pirms 6 gadiem
Dinamka bija labāka šodien, zāģis izpalika!

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:18, pirms 6 gadiem
Irrr!

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:18, pirms 6 gadiem
KHL kanāls pat atkārtojumu neparādīja
Šo uzvaru varēja nokārtot jau 2.periodā, ja vien treneris nebūtu l0hs

  +1 [+] [-]

, 2019-01-08 18:19, pirms 6 gadiem
video skatās, netiks šaiba ieskaitīta pozitīvie komentatori saka! aizmugure esot!

  +1 [+] [-]

, 2019-01-08 18:19, pirms 6 gadiem
Tak aizmugure.

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:22, pirms 6 gadiem
DIIIIIRŠ!

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:23, pirms 6 gadiem
Tas ir p*zģets

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:23, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Loģisks iznākums ja spēlē kā lupatas.
sākumā gaidīja trešā perioda beigas, overtaimā bullīšus gaida

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:24, pirms 6 gadiem
Kāds skaists pa@irsiens. Sen tik labi nebija sanācis. Un šoreiz neviens cits kā paši to nopelnīja.

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:24, pirms 6 gadiem
''treneris'' punktu nolohoja

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:24, pirms 6 gadiem
Loģisks iznākums ja spēlē kā lupatas.

  -2 [+] [-]

, 2019-01-08 18:24, pirms 6 gadiem
Gūža rakstīja: 3 metieni 2 periodos
Tu pēc 2 periodiem spried par kopējo trenera meistarību kopumā? Tu nopietni vai joko? Dimāju ka esi gudrāks. Es par treneriem spriežu kā strādā, ar kādiem resursiem ko spēj sasniegt. Ja DR spēj reāli cīnīties par PO tad tas pirmkārt ir Ankipāna nopelns.

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:25, pirms 6 gadiem
3—2! ''Severstal''

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:25, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Es ar ceru ka uz ilgu laiku!
Beidzot tev varu ielikt +1

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:25, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Loģisks iznākums ja spēlē kā lupatas.
Ja 3.periodu sāk ar 5 izmisīgiem pārmetieniem...

  -1 [+] [-]

, 2019-01-08 18:26, pirms 6 gadiem
Ankipāns ņem punktus 7 no pēdējām 8 spēlēm. Ļoti labs treneris.

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:27, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ankipāns ņem punktus 7 no pēdējām 8 spēlēm. Ļoti labs treneris.
Tas labais treneris 2 periodus lika turēt rezultātu, beigās ierija ko bija pelnījis, tur jābūt izcili gudram, lai to izdarītu.

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:27, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ankipāns ņem punktus 7 no pēdējām 8 spēlēm. Ļoti labs treneris.
zāģu sērijas domā vairs nebūs? šodien ko redzēju neizkatās, ka dinamka ir po komanda!

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:28, pirms 6 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ja 3.periodu sāk ar 5 izmisīgiem pārmetieniem...
Metienu attiecība un uzbrukuma zonā pavadītais laiks daudz ko pasaka par šo spēli.
Drīzāk jābrīnās par to pašu vienu punktu.

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:30, pirms 6 gadiem
Gūža rakstīja: Tas labais treneris 2 periodus lika turēt rezultātu, beigās ierija ko bija pelnījis, tur jābūt izcili gudram, lai to izdarītu.
2. un jo īpaši 3. periods izskatījās nevis pēc "liek noturēt" bet gan komanda vienkārši tik pagurusi, ka kājas pavilkt nevar.

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:33, pirms 6 gadiem
Vakar ogu noņēmuši, tādu impotenci sen nebīja nācies redzēt! Nebūtu krievs vārtos, būtu 6:2 garantēts

     [+] [-]

, 2019-01-08 18:36, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Dinamka bija labāka šodien, zāģis izpalika!
Nekur neizpalika! Kā saka "polučiķe raspešites"! Pilnīgi "pa gēlu" šitāds zāģis. Ko var gribēt ja par treneri ir olgalvis ņuņņa, kas nemāk komandu savākt un sapurināt. Severstaļ tur periodus divus viņus pa zonu vazāja cik ilgi tad tur tas krievu kīpers viens vilks? Pelnīti būtu, ja viņiem šitas notirstais punkts ar beigās arī pietrūktu priekš PO.