Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" iemet trīsreiz, bet ar 2:4 piekāpjas Ufai

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

"Dinamo" iemet trīsreiz, bet ar 2:4 piekāpjas Ufai
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

"Dinamo" hokejisti KHL čempionātā aizvadīja enerģisku cīņu ar "Salavat Yulaev" komandu, taču piedzīvoja zaudējumu 2:4, turklāt arī šoreiz pēc video pētīšanas komandai tika atņemts viens vārtu guvums.

Lai gan “Dinamo” pēdējos mačos bija izdevies tikt pie punktiem, uzvarēt nebija sanācis jau piecas spēles pēc kārtas, tiesa, arī “Salavat Yulaev” nav tas ērtākais pretinieks neveiksmju sērijas pārtraukšanai, jo līdzšinējas 14 tikšanās reizēs rīdzinieki uzvarējuši divreiz. Taču spēle savā laukumā piektdienas vakarā – protams, bija jācenšas sarūpēt saviem atbalstītājiem svētkus.

“Dinamo” centās jau no mača sākuma, uzreiz liekot strādāt viesu vārtsargam Juham Metsolam, tiesa, ripu vārtos nedabūjot. Diemžēl drīz vien tā nonāca Timura Biļaļova sargātajos vārtos, kad, izmantojot rīdzinieku nesaprašanos, pie labas iespējas tika Vladislavs Lukins, turklāt vēl pēc minūtes nelaimes gadījums piemeklēja Metjū Majoni, kurš par klupināšanu devās divas minūtes atpūsties uz noraidīto soliņa. Atpūta gan ilga tikai nedaudz vairāk par minūti, jo Pjotrs Hohrjakovs no vārtu priekšas panāca jau 2:0...

̎Salavat Yulaev ̎ hokejisti pa vārtiem bija metuši divas reizes un abās guvuši vārtus, un pēc šādas notikumu attīstības loģiska bija vārtsargu maiņa – laukumā devās Kristers Gudļevskis. “Dinamo” tūlīt noorganizēja vēl vienu Metsolas vārtu apšaudi, bet, kā jau pēdējos mačos pierasts, precīza metiena nebija. Kopumā periods aizritēja līdzīgā cīņā, arī metienu skaits bija vienāds (pa 7), tikai rezultāts uz tablo vēstīja par vienas komandas pārsvaru.

Otrā trešdaļa sākās ar diviem “Dinamo” noraidījumiem, turklāt otrajā piegājienā par elegantu ripas savākšanu gaisā divas minūtes nopelnīja Gudļevskis, bet viesi ne pirmo, ne otro vairākumu neizmantoja. Un mača 27. minūtē mazākumā par skaitliskā sastāva pārkāpumu nonāca paši. Rīdzinieki to aizvadīja aktīvi un beidzot nopelnīja arī veiksmi. Aizsargu saspēle beidzās ar Kristapa Sotnieka šāvienu un sarkano gaismu aiz viesu vārtiem – 1:2! Interesanti, ka jau mirkli pirms vārtu guvuma tika ieslēgta gaismas un dūmi, ar kuriem atzīmē vārtu guvumu, jo ripa trāpīja pa vārtu tīklu no sāniem, radot ilūziju, ka ir bijis vārtu guvums. Dažas sekundes vēlāk “uguņošana” bija tiešām nepieciešama.

Nepilnu minūti vēlāk pie rīdzinieku aizsardzības zonas robežas kļūdījās Grigorijs Paņins, faktiski uzdāvinot ripu Gintam Meijam, pret kuru tūlīt pat arī pārkāpa noteikumus. Šo vairākumu “Dinamo” gan neaizvadīja tik veiksmīgi kā iepriekšējo, un rezultāts nemainījās. Noraidījumu sērija turpinājās, turklāt atkal sēdēt vajadzēja viesiem. Šajā vairākumā lielākā jautrība pie Metsolas vārtiem izveidojās jau pēdējās sekundēs, bet soms ar lēkājošo ripu un lielu skaitu sāncenšu tika galā.

Mājinieku ofensīva turpinājās un galu galā noveda arī pie otrā vārtu guvuma. Marks Dzaneti no distances uzšāva pa sāncenšu vārtiem, kur labi nospēlēja Vitālijs Pavlovs, pielabojot metienu. ̎Salavat Yulaev ̎ hokejisti izskatījās pamatīgi apjukuši, un ̎Dinamo ̎ turpināja spiest un vēlreiz panāca vēlamo – ripa burzmā mainīja lidoja virzienu un pārsteidza Metsalu, nonākot vārtos. Kā gan tas pēdējos mačos pierasts, tiesneši devās pētīt video, lai noskaidrotu, vai vārti gūti pareizi, un darīja to ļoti ilgi. Un kā ierasts, tika atrasta kāja – šoreiz Dārziņa, pēc rikošeta un miera stāvoklī – un vārtu guvums netika ieskaitīts.

Piektie vārti mačā šajā trešdaļā gan tika gūti, un to paveica viesi… Divas minūtes par pārāk teatrālu kritieni soģi piešķīra Sotniekam, bet 18 sekundes vēlāk precīzi meta Jūnass Kempainens – 2:3. Līdz pārtraukumam bija atlikušas 34 sekundes vairs nemainījās, bet atmosfēra laukumā bija pamatīgi nokaitēta.

Trešajā trešdaļā aktīvāk uzbrukt, protams, centās dinamieši, kuriem vajadzēja atspēlēties, kamēr viesi, esot vadībā un atceroties trīs ripas savos vārtos otrajā periodā, vairāk bija noskaņoti uz sāncenšu plānu jaukšanu. Nedaudz vairāk par astoņām minūtēm līdz pamatlaika beigām ̎Dinamo ̎ aktivitāte beidzās ar sāncenšu divām minūtēm par spēli ar augstu paceltu nūju – cietējs šoreiz bija Majone –, taču izmantot šo iespēju neizdevās. Drīz vien nāca vēl viena šāda iespēja, pirms tās Ģirts Ankipāns pieprasīja 30 sekunžu pārtraukumu, sazīmēja kombinācijas un salika vairākuma triecienmaiņu.

Komandai nostājoties uzbrukuma zonā, laukumu pameta Gudļevskis un ̎Dinamo ̎ sāka spēlēt ar sešiem laukuma spēlētājiem, taču izmantot vairākumu neizdevās. Sestais spēlētājs tika sūtīts laukumā arī vienādos sastāvos, taču arī šis pārsvars labumu nedeva. Vēl vairāk – ripu tukšos Dinamo ̎ vārtos dabūja Kempainens, panākot jau 2:4. Rīdzinieki piedzīvoja jau sesto zaudējumu pēc kārtas, bet nākamajā mačā komandu gaida ne mazāk nopietns pārbaudījums “AK Bars”

Rīgas "Dinamo" – Ufas "Salavat Yulaev" 2:4 (0:2, 2:1, 0:1)

Vārti: 2:33 Lukins (Majorovs) 0:1, 4:25 Hohrjakovs (Burmistrovs, Arzamascevs, vair.) 0:2, 27:28 Sotnieks (Balinskis, Dārziņš, vair.) 1:2, 36:25 Pavlovs (Dzaneti, Balinskis) 2:2, 39:26 Kempainens (Hartikainens, vair.) 2:3, 58:54 Kempainens (t.v.) 2:4
Soda minūtes: 10:14
Vārtsargi: Timurs Biļalovs (no 4:25 Kristers Gudļevskis) – Juha Metsola

Rīgas "Dinamo" sastāvs

Timurs Biļalovs (Kristers Gudļevskis); Uvis Balinskis – Kristaps Sotnieks, Nerijus Ališausks – Metjū Majone, Kristaps Zīle – Artjoms Aļajevs, Marks Dzaneti; Gints Meija – Vitālijs Pavlovs – Koltons Gilīss, Kevins Klārks – Brendons Makmilans – Matiass Mitinens, Lauris Dārziņš – Līnuss Videls – Miķelis Rēdlihs, Rihards Marenis – Andris Džeriņš – Frenks Razgals, Mārtiņš Dzierkals

Slēpts komentārs: hamonds
Slēpts komentārs: Sers f

  +1 [+] [-]

, 2018-12-07 22:15, pirms 6 gadiem
hamonds rakstīja: Ubagi.
par sevi jābūt labākās domās

  -3 [+] [-]

, 2018-12-07 22:15, pirms 6 gadiem
Čeka dabūja aiz vaiga.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -2 [+] [-]

, 2018-12-07 22:17, pirms 6 gadiem
Pernakam, funarikam un franku kepkam kārtējais aizvaidznieks kā jau priekšādas tvoroga cienītajiem
#PaKrūmiem

  +1 [+] [-]

, 2018-12-07 22:18, pirms 6 gadiem
Atbildot Dārziņam - daudziem latviešiem ir pamatota nepatika pret čekas līgu, un visu kas ar to saistās, tāpat ir krieviem attiecībā pret latviešiem, jo tiem pastiprināti tiek ieborēts, ka esam fašisti, nacisti un tā tālāk.Ja ir 50/50 momenti, tad tiesnesim ieslēdzas tā iezombētā nepatika un viņš kļūst emocionāls.Gols neskaitās, un par to, ka svilpāt še jums vēl 2.min par to, ka esat pretekļi. Politika.

 +17 [+] [-]

, 2018-12-07 22:18, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēcspēles intervijā Dārziņš pats atzina, ka ripa ieleca vārtos no viņa slidas.
Kur jautājumi?
Nu tas bija labi redzams arī video atkārtojumā - ripa atsitās pret slidzābaka virspusi un ieleca vārtos, bet kustības ar kāju vārtu virzienā nebija, tāpēc vārti bija jāskaita.

  +6 [+] [-]

, 2018-12-07 22:19, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēcspēles intervijā Dārziņš pats atzina, ka ripa ieleca vārtos no viņa slidas.
Kur jautājumi?
Pat ja ieleca, nekādas kustības tur nebija. Un pēc tam vel par simulēšanu iedot psc...

  +3 [+] [-]

, 2018-12-07 22:19, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēcspēles intervijā Dārziņš pats atzina, ka ripa ieleca vārtos no viņa slidas.
Kur jautājumi?
Kārtējo reizi netīšām uztrāpīji uz DR spēli?

 +16 [+] [-]

, 2018-12-07 22:20, pirms 6 gadiem
Dēļ šitādiem video un pietiesātām uzvarām, kā tas bija šodien, pamazām sāk besīt KHL. Aiz matiem vienmėr izvelk Krievijas komandas...

 +13 [+] [-]

, 2018-12-07 22:20, pirms 6 gadiem
Atkārtojumā skaidri redzams, ka Dārziņš ripai nepieskārās vispār, bet tā vārtos ielidoja no Filipa Larsena nūjas, lai ko Dārziņš neteiktu. Pat pieņemot KHL tiesnešu leģendāro aklumu, kustības ar kāju nebija. Šķiet, ka KHL speciāli neskaita Dinamo šos vārtu guvumus. Jau 4 pēdējās 4 spēlēs. Sviests, pērkami maitasgabali tie tiesneši.

 +15 [+] [-]

, 2018-12-07 22:21, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēcspēles intervijā Dārziņš pats atzina, ka ripa ieleca vārtos no viņa slidas.
Kur jautājumi?
Tak noskaties momentu. Klasiska spēles salaušana tur pat nav ko apspriest.

  +8 [+] [-]

, 2018-12-07 22:21, pirms 6 gadiem
norcha 172 rakstīja: Atbildot Dārziņam - daudziem latviešiem ir pamatota nepatika pret čekas līgu, un visu kas ar to saistās, tāpat ir krieviem attiecībā pret latviešiem, jo tiem pastiprināti tiek ieborēts, ka esam fašisti, nacisti un tā tālāk.Ja ir 50/50 momenti, tad tiesnesim ieslēdzas tā iezombētā nepatika un viņš kļūst emocionāls.Gols neskaitās, un par to, ka svilpāt še jums vēl 2.min par to, ka esat pretekļi. Politika.
Var tikai piekrist šim viedoklim.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:23, pirms 6 gadiem
Neesi paspējis savas domas izteikt, kā vatesgalvas jau klāt un krāmē mīnusus.Ierijat sovoki..

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:24, pirms 6 gadiem
Ko jūs te cepaties par kārtējo neieskaitīto golu,ja jau reiz vēl čekistēni spēlē utaino līgā,tad tas nozīmē,ka viņus apmierina krievu huiņas līgas noteikumi.

  +5 [+] [-]

, 2018-12-07 22:24, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tak noskaties momentu. Klasiska spēles salaušana tur pat nav ko apspriest.
Kas maksā tas pasūta mūziku.
Tā tas bija PSRS laikā hokeja čempionātā, tā tas ir Krievijas čempionātā.

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:26, pirms 6 gadiem
Labas emocijas labi pavadīts vakars īsti latviskā gaisotnē. Nīgrajiem to nesaprsst.

  -3 [+] [-]

, 2018-12-07 22:26, pirms 6 gadiem
Padumjš virsraksts.Ģinamka slīklst arvien dziļākā bedrē....

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:27, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neredzēju to atlēcienu, bet tikai dzirdēju ko Dārziņš teica, un tāpēc bez komentāriem.
Attiecībā par simulēšanu, tad nekad neesmu sapratis to noteikumu, kad vienam dod par pārkāpumu, bet otram tajā pašā laikā par simulāciju. Manā izpratnē, ja ir pārkāpums, tad nekāda simulācija nevar būt, vai arī otrādi.
Tajā epzodē iedeva tikai Sotniekam par simulāciju.

P.S. Žēl, ka šī nedēļas nogale paies bez tramplīnlēkšanas PK, ne?

  +7 [+] [-]

, 2018-12-07 22:28, pirms 6 gadiem
Kopš kura laika mainīti noteikumi? Pat Namejs dzirdējis Dārziņu- ielēca vārtos no slidas. Kur vēl jautājumi? Tīrs gols.

 +10 [+] [-]

, 2018-12-07 22:29, pirms 6 gadiem
kārtējā tiesnešu uzvara tik tiešām drausmīga tiesāšana..

  +2 [+] [-]

, 2018-12-07 22:30, pirms 6 gadiem
Salavecis2 rakstīja: Atkārtojumā skaidri redzams, ka Dārziņš ripai nepieskārās vispār, bet tā vārtos ielidoja no Filipa Larsena nūjas, lai ko Dārziņš neteiktu.
https://video.khl.ru/quotes/564381 No 2.minūtes.

  +7 [+] [-]

, 2018-12-07 22:31, pirms 6 gadiem
Tik daudz vairakumi, tadas davanas, un nerealizeet, nu kauns, kauns. Bet tas gols bija jasklaita, Larijs pat nepieskaras. Nez kadas speles video momentu tiesnesi skatijas!! Nez, vai sados gadijumos tiek pienemtas ari sankcijas.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-07 22:31, pirms 6 gadiem
Namejs nezin ka var būt pārkāpums bet vēl pietēlo klāt. Piemēram ir pārkāpums var nekrist bet izfomā nokrist un bēl tā skaisti uzskatāmi. Jāmāca kā mazs bērns.

  -2 [+] [-]

, 2018-12-07 22:32, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Namejs nezin ka var būt pārkāpums bet vēl pietēlo klāt. Piemēram ir pārkāpums var nekrist bet izfomā nokrist un bēl tā skaisti uzskatāmi. Jāmāca kā mazs bērns.
Tu nedomā, ka pārāk daudz Nameju piemini?

 +11 [+] [-]

, 2018-12-07 22:32, pirms 6 gadiem
KHL ļoti zemā tiesāšanas līmeņa galvenā problēma ir tiesnešu nekonsekvence. Ne par velti šos zēnus nekur neatzīst, uz PČ nesauc. Katrs tiesā pa savam, katrs redz kaut ko savādāk un lemj savādāk, spēlētāji nesaprot kā spēlēt. Bardaks kā jau Krievijā.

paskatoties tos vārtus guvumus iekš KHL vispār nekas nav skaidrs. Nesen Ak Bars mājās pret Slovan ja nemaldos iemeta vārtus burtiski dauzot Slovana kīperu vārtsarga laukumā utt un pat video neiet skatīties, tad neieskaita piemēram Dinamo vārtus, kur Klārks esot vizuāli traucējis SKA kīperam

cik saprotu no pēdējiem lēmumiem, tad ar kāju vārtus neskaita vispār vairs KHL, pat ja neredzi vispār kur ir šaiba, kā pāris pēdējās spēles. lai gan protams Krievijā atkarīgs kurš ir tas, no kura iekrīt ripa vārtos.

laba spēle kopumā. Ufa vispār ir palikuši par bomāriem. Dārziņš pārguris atkal, ripu vispār nepārvalda. Ufas aizsargs Sergejevs spēlējot ar Semjonovu pārī uzvedās kā savā laikā Biezais, Bičevskis un Bukarts kopā ar Ivanānu - kādu pabaksta un fiksi aiz Semjonova muguras

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:32, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tajā epzodē iedeva tikai Sotniekam par simulāciju.

P.S. Žēl, ka šī nedēļas nogale paies bez tramplīnlēkšanas PK, ne?
Tad acīmredzot arī bija tā simulācija.

Jā, esmu vīlies, ja atcēla kārtējo posmu. Pie tam ar komandu sacensībām.

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:33, pirms 6 gadiem
Gaidu sankcijas pret tiesnešiem kuri skatījās video.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-07 22:34, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu nedomā, ka pārāk daudz Nameju piemini?
Viņš ir ieguvis atkarību no manīm.
Īsts Namejnarkomāns.

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:34, pirms 6 gadiem
Vai tā ir taisnība ka KHL vairs neskaita vārtus ja ripa trāpījusi pa uzbrucēja kāju,slidu? Ja kāja pat ir nekustīga.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-07 22:35, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neredzēju to atlēcienu, bet tikai dzirdēju ko Dārziņš teica, un tāpēc bez komentāriem.
Attiecībā par simulēšanu, tad nekad neesmu sapratis to noteikumu, kad vienam dod par pārkāpumu, bet otram tajā pašā laikā par simulāciju. Manā izpratnē, ja ir pārkāpums, tad nekāda simulācija nevar būt, vai arī otrādi.
Tieši tā-es arī to nekad neesmu sapratis,kā var būt vienlaicīgi pārkāpums un simulēšana!Tas nav loģiski !Nu vienreiz tiesnesis atļāvās tikai simulēšanu iedot,vienk.nenobijās no kārtējās Ankipāna dusmu lēkmes he he-tāds pārspīlēts jau bija tas Sotnieka kritiens..

  -2 [+] [-]

, 2018-12-07 22:35, pirms 6 gadiem
Nameju pieminu jo filma Nameja gredzens patika

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:36, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tad acīmredzot arī bija tā simulācija.

Jā, esmu vīlies, ja atcēla kārtējo posmu. Pie tam ar komandu sacensībām.
Man individuālās vairāk patīk tomēr, komandu arī, protams, ļoti interesē, bet tā interese ir daudz lielāka PČ un OS.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-07 22:36, pirms 6 gadiem
Rīgas ''Aklo zarnu'' līdzjutēji man atgādina mūsu vietējos vatņikus, kuri nepārtraukti brēc cik Latvijā viss ir ļoti slikti, bet prom uz matušku nez kāpēc nebrauc.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-07 22:36, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man individuālās vairāk patīk tomēr, komandu arī, protams, ļoti interesē, bet tā interese ir daudz lielāka PČ un OS.
Man abi vienlīdz patīk.

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:37, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņš ir ieguvis atkarību no manīm.
Īsts Namejnarkomāns.
Es arī citreiz pieminu, ko kurš kādreiz teicis, bet viņš jau te atceras gandrīz katru Tavu trešo komentāru.

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:38, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Gaidu sankcijas pret tiesnešiem kuri skatījās video.
Tu patiešām domā, ka lēmumu pieņem videotiesnesis un nevis Rotenberga nosēdināts šestjorka?

  +3 [+] [-]

, 2018-12-07 22:38, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tā ir taisnība ka KHL vairs neskaita vārtus ja ripa trāpījusi pa uzbrucēja kāju,slidu? Ja kāja pat ir nekustīga.
Es to arī nesaprotu-tie noteikumi nepārtraukti mainās.Agrāk pat ja nebija apzināts spēriens,bet pat kustība uz vārtiem,skaitīja,bet tagad Dārziņš pat bija otrādi sagriezies prom no vārtiem..Nu laikam vairs nevienu golu kā vecos laikos ar slidu neskaita.

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:38, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man abi vienlīdz patīk.
Forši, ka OS būs jauktās komandu sacensības. Esmu pārliecināts, ka nākotnē iekļaus arī sieviešu komandu sacensības. Sievietes tā gribēja, lai būtu vairāk PK posmu, šosezon beidzot to dabūja.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-07 22:40, pirms 6 gadiem
Šis jau pat nav smieklīgi, kur jūs kustību redzējāt maitas? Kā var simulāciju uzreiz peēc tam iedot?

Atbilde ir sekojoša - esmu krievu sudja, bet jūs latvieši, tāpēc palīdzēšu savējiem

P.S. Tie pat nezvanīja uz Maskavu, tie paši pieņēma lēmumu

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:40, pirms 6 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Tieši tā-es arī to nekad neesmu sapratis,kā var būt vienlaicīgi pārkāpums un simulēšana!Tas nav loģiski !Nu vienreiz tiesnesis atļāvās tikai simulēšanu iedot,vienk.nenobijās no kārtējās Ankipāna dusmu lēkmes he he-tāds pārspīlēts jau bija tas Sotnieka kritiens..
Tu nekad dzīvē neesi uz ledus nokritis nespeciāli? Varbūt tev Sotnieks atzinās, ka simulēja?

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:42, pirms 6 gadiem
Nu Sotnieks tiešām simulēja,tā izskatījās,bet nu Dārziņa gols,tāpat vienā no iepriekš spēlēm Džeriņa..NHL pat video noteikti neskatītos,tur ne smakas nebija no apzinātas spēles ar kāju,bet nu laikam tiešām khl atkal tie noteikumi mainījušies,vai arī pret Dinamo tik skrupulozi tiesā tikai!?

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:42, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Rīgas ''Aklo zarnu'' līdzjutēji man atgādina mūsu vietējos vatņikus, kuri nepārtraukti brēc cik Latvijā viss ir ļoti slikti, bet prom uz matušku nez kāpēc nebrauc.
Cita lieta tu, kā Latvijas sporta līdzjutējs.

  +9 [+] [-]

, 2018-12-07 22:43, pirms 6 gadiem
Es, kā cilvēks, kurš piedzīvojis vēl "to" Dinamo ar Juri Robežnieku un Juriju Pašubu 18.30 pa pirmo RĪgu, varu paskaidrot, ka kaut kādas nostaļģiskas jjūtas ir pret šo Dinamo, bet tikai ar vienu nosacījumu - nebūt par kājslauķi moskaļiem, kas Dinamo nekad nav bijis, lai arī no kuras guberņas te rāva čaļi. Šogad patīk emocijas un tāpēc atkal skatos (2-3 gadus kopa nebija tik spēļu noskatījies, cik šogad jau ir). Un trakas dusmas uzrauj, kad lielās un varenās padomju Krievijas soģi konkrēti pavelk savus bračkas. Un šodien tā bija! Pat KHL TV komentētājs lēmumu par vārtu neskaitīšanu nosauca par murgu ! Gan jau ar atpakaļejošu datumu to videoģēniju nopērs, bet punktus ta neiedos..

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:44, pirms 6 gadiem
Namejs- gada aklās zarnas slimnieks.

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:44, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Forši, ka OS būs jauktās komandu sacensības. Esmu pārliecināts, ka nākotnē iekļaus arī sieviešu komandu sacensības. Sievietes tā gribēja, lai būtu vairāk PK posmu, šosezon beidzot to dabūja.
Es sieviešu tramplīnlēkšanu skatos tikai OS.
Kaut kā mani tas neuzrunā. Pat neskatoties, ka daža laba no viņām lec tīri tā neko. Pat labāk nekā viena daļa vīriešu lēcēji.

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:45, pirms 6 gadiem
Noskatīšos atkārtojumu vēl bet domājams ka šoreiz KHL atzīs tiesnešu kļūdu.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-07 22:46, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es sieviešu tramplīnlēkšanu skatos tikai OS.
Kaut kā mani tas neuzrunā. Pat neskatoties, ka daža laba no viņām lec tīri tā neko. Pat labāk nekā viena daļa vīriešu lēcēji.
paga paga, tak par lēkšanu no tramplīna baseinā ir runa?

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:47, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es sieviešu tramplīnlēkšanu skatos tikai OS.
Kaut kā mani tas neuzrunā. Pat neskatoties, ka daža laba no viņām lec tīri tā neko. Pat labāk nekā viena daļa vīriešu lēcēji.
Eurosports jau nerāda, bet es arī neskatos, tikai rezultātiem kaut cik pasekoju. Tur kaut kāda krieviete (ne izlases iepriekšējo sezonu līdere Avakumova) pamanījusies vienā posmā uzvarēt.

P.S. Tev nav bijusi doma kādreiz doties uz kādu no PK posmiem? Kaut kā liekas, ka klātienē neesi bijis, bet varbūt kļūdos?

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:48, pirms 6 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Cita lieta tu, kā Latvijas sporta līdzjutējs.
Normāls vidusmēra līdzjutējs, kurš reāli apzinās mūsējo sportistu iespējas un varēšanu. Un kurš pie tam ļoti labi zin krievu niķus un stiķus sportā. Takā man šāda attieksme pret čekas darboņu projektu Latvijā no tiesnešu puses izbrīnu nerada.

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:49, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: paga paga, tak par lēkšanu no tramplīna baseinā ir runa?
Nē, par ziemas sporta veidu.

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:50, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nē, par ziemas sporta veidu.
viņas lec??
Esmu bijis Zakopanes tramplīnā - nesaprotu, kā to vispār var paveikt

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:51, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Eurosports jau nerāda, bet es arī neskatos, tikai rezultātiem kaut cik pasekoju. Tur kaut kāda krieviete (ne izlases iepriekšējo sezonu līdere Avakumova) pamanījusies vienā posmā uzvarēt.

P.S. Tev nav bijusi doma kādreiz doties uz kādu no PK posmiem? Kaut kā liekas, ka klātienē neesi bijis, bet varbūt kļūdos?
Uz sacensībām klātienē nav iznācis būt, bet uz vairākiem tramplīniem esmu bijis. Vislabāk patika Holmenkolenas tramplīns Oslo. Tāds grandiozs pasākums.
Ceru kādreiz aizlaist uz Zakopani, kad maniem favorītiem tur būs PK posms.

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:51, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: viņas lec??
Esmu bijis Zakopanes tramplīnā - nesaprotu, kā to vispār var paveikt
Jā, bet PK notiek, ja nemaldos, tikai no 2011./2012.g. sezonas. Viņas pārsvarā lec no mazākiem tramplīniem.

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:52, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Uz sacensībām klātienē nav iznācis būt, bet uz vairākiem tramplīniem esmu bijis. Vislabāk patika Holmenkolenas tramplīns Oslo. Tāds grandiozs pasākums.
Ceru kādreiz aizlaist uz Zakopani, kad maniem favorītiem tur būs PK posms.
Es laikam visvairāk gribētu apmeklēt kādu no Vācijas posmiem. Pa TV skatoties, tur atmosfēra man ļoti imponē, tās poļu taurītes es neizturētu.

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:52, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jā, bet PK notiek, ja nemaldos, tikai no 2011./2012.g. sezonas. Viņas pārsvarā lec no mazākiem tramplīniem.
No pagājušās sezonas arī uz lielajiem tramplīniem šīm atļāva sacensties. Tagad būšot regulāri.

  +7 [+] [-]

, 2018-12-07 22:54, pirms 6 gadiem
Var daudz ko piedot, bet katrs vadzis reiz lūst. Tā, kā tiek video kastē notiesāts Dinamo, vēl nav redzēts. Ja es būtu komandas vadītājs, par šādu atšķirīgu noteikumu traktēšanu dažādās spēlēs pieprasītu paskaidrojumus visaugstākajā līmenī. Šāda strīpaino izrīcība vairs nav pat kolhozs, bet gan verdzība. Kādu laiku likās - viss puslīdz OK, bet laikam tāpēc, ka iepriekšējās sezonās Dinamo neko nespēja. Tagad atkal visi 50/50 gadījumi 90% tiek traktēti par labu pretiniekiem. Ja neredzēšu iesaistīto strīpaino sodus, mana pārliecība par divējādiem standartiem KHL tikai nostiprināsies. Vai vadītājiem pietiks apņēmības stingri iestāties par taisnību, nav pārliecības...

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:54, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ceru kādreiz aizlaist uz Zakopani, kad maniem favorītiem tur būs PK posms.
Lēti un izdevīgi Es gan uz mačiem neesmu bijis, bet uz startu uzbraucu

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:55, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es laikam visvairāk gribētu apmeklēt kādu no Vācijas posmiem. Pa TV skatoties, tur atmosfēra man ļoti imponē, tās poļu taurītes es neizturētu.
Viņi ar savām taurītēm ir visur.
Super būtu aizlaist arī uz Planicas Ļetaļnicu. Tur sezonas noslēguma pasākums esot vispār pa pirmo. Kur vel grandiozie lidojumi.

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:55, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nē, par ziemas sporta veidu.
Ja lec no Holmenkollenas tramplīna, tad var iekrist ezerā.

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:55, pirms 6 gadiem
Vao mums vispār ir jāstartē tājā Krievu turnīrā?'Jā meiterības ziņā mūsu
hokejs pazaudēs. Bet vai tas ir galvenais.

  +5 [+] [-]

, 2018-12-07 22:55, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: Es, kā cilvēks, kurš piedzīvojis vēl "to" Dinamo ar Juri Robežnieku un Juriju Pašubu 18.30 pa pirmo RĪgu, varu paskaidrot, ka kaut kādas nostaļģiskas jjūtas ir pret šo Dinamo, bet tikai ar vienu nosacījumu - nebūt par kājslauķi moskaļiem, kas Dinamo nekad nav bijis, lai arī no kuras guberņas te rāva čaļi. Šogad patīk emocijas un tāpēc atkal skatos (2-3 gadus kopa nebija tik spēļu noskatījies, cik šogad jau ir). Un trakas dusmas uzrauj, kad lielās un varenās padomju Krievijas soģi konkrēti pavelk savus bračkas. Un šodien tā bija! Pat KHL TV komentētājs lēmumu par vārtu neskaitīšanu nosauca par murgu ! Gan jau ar atpakaļejošu datumu to videoģēniju nopērs, bet punktus ta neiedos..
par tiem kājslauķiem ir precīzi. Esam laikam pārāk augstu tabulā, tāpēc lelāko daļu 50/50 svilpj mums par sliktu un te jau ir saredzams kaut kāds uzstādījums. Tas nebūtu vispār nekāds pārsteigums Krievijā, kur visāda veida šmaukšanās un dopingi ir pilnīgi normāla lieta bijusi cik Es sevi atceros.

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:56, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: No pagājušās sezonas arī uz lielajiem tramplīniem šīm atļāva sacensties. Tagad būšot regulāri.
Šosezon viņas pirmo reizi startēs tik bieži no lielajiem tramplīniem.

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:56, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: Lēti un izdevīgi Es gan uz mačiem neesmu bijis, bet uz startu uzbraucu
Jā, uz poļiem varētu būt vislētāk un izdevīgāk aizlaist.
Mēs Oslo ar kājām kāpām uz starta vietu. Tas bija grandiozi.

  +5 [+] [-]

, 2018-12-07 22:57, pirms 6 gadiem
denebs rakstīja: Ja es būtu komandas vadītājs, par šādu atšķirīgu noteikumu traktēšanu dažādās spēlēs pieprasītu paskaidrojumus visaugstākajā līmenī.
tiešām iedomājies glumo Jurīti sitot dūri uz galda un pieprasot taisnību? hahaha

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:57, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Ja lec no Holmenkollenas tramplīna, tad var iekrist ezerā.
Vasarā tā bedre, kurā tie ziemā lec, ir pilna ar ūdeni.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-07 22:58, pirms 6 gadiem
Beidzot arī vietējie kaut ko iemetuši, bet nograb vienalga.

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:58, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņi ar savām taurītēm ir visur.
Super būtu aizlaist arī uz Planicas Ļetaļnicu. Tur sezonas noslēguma pasākums esot vispār pa pirmo. Kur vel grandiozie lidojumi.
Bet Polijā tas troksnis nesalīdzināmi lielāks un neizturamāks būtu. Par Planicu piekrītu, tur gan tramplīns, gan apmeklētība, gan atmosfēra liekas ļoti ok jau pa TV skatoties.

     [+] [-]

, 2018-12-07 22:58, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, uz poļiem varētu būt vislētāk un izdevīgāk aizlaist.
Mēs Oslo ar kājām kāpām uz starta vietu. Tas bija grandiozi.
es pat nezinu, vai Zakopanē tāds variants ir, bet gan jau Vasara pacēlājs galīgas kapeikas maksāja un bilde vēl pa 2 eiro varēja dabūt

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:00, pirms 6 gadiem
Onkol un otin, Jūs arī sekojat tramplīnlēkšanai?

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:01, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vasarā tā bedre, kurā tie ziemā lec, ir pilna ar ūdeni.
https://en.wikipedia.org/wiki/Holmenkollbakken#/media/File:Holmenkollbakken2.JPG

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:01, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šosezon viņas pirmo reizi startēs tik bieži no lielajiem tramplīniem.
Tik bieži jā, bet pērn leca divus vai trīs posmu.
Starp citu, viņām, lai lektu no lielajiem tramplīniem, ir jābūt noteiktai kondīcijai, un mazāks skaits lēcēju nekā uz normālajiem tramplīniem.
Kaut kas līdzīgs, ka vīriešiem uz gigantiem.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:03, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: https://en.wikipedia.org/wiki/Holmenkollbakken#/media/File:Holmenkollbakken2.JPG
Tas pats.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:03, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Onkol un otin, Jūs arī sekojat tramplīnlēkšanai?
Kādreiz senos laikos, kad vēl Jenss Veisflogs lēca. Tagad vairs ne.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:03, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tik bieži jā, bet pērn leca 2 vai trīs posmu.
Starp citu, viņām, lai lektu no lielajiem tramplīniem, ir jābūt noteiktai kondīcijai, un mazāks skaits lēcēju nekā uz normālajiem tramplīniem.
Kaut kas līdzīgs, ka vīriešiem uz gigantiem.
Leca jau arī pirms pagājušās sezonas, tas par lielajiem tramplīniem un sievietēm.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:03, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Onkol un otin, Jūs arī sekojat tramplīnlēkšanai?
nē, es tikai tad, ja uzskrienu virsū, paskatos Bet nu esot Zakopanē, grēks bija neapmeklēt Wielka Krokiev. Bet uz mačiem arī gribētos trāpīt.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-07 23:04, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Kādreiz senos laikos, kad vēl Jenss Veisflogs lēca.
Mati Nikanens

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:04, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Leca jau arī pirms pagājušās sezonas, tas par lielajiem tramplīniem un sievietēm.
Iespējams!
Pērn nedaudz vairāk viņām pasekoju.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:05, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Kādreiz senos laikos, kad vēl Jenss Veisflogs lēca.
Tad jau neesi nekāds 30 gadnieks vairs.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:05, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tad jau neesi nekāds 30 gadnieks vairs.
Es jau nesaku, ka esmu Un veco RD arī atceros, kad tāds Salavat Julajevs PSRS čempī vienmēr bija tabulas lejasgalā un mēs viņus vienmēr apspēlējām un pat sagrāvām.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-07 23:06, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Kādreiz senos laikos, kad vēl Jenss Veisflogs lēca. Tagad vairs ne.
Ups!
Tad jau Tu vel redzēji, kā viņi ar veco tehniku lēca. Tas laikam bija ļoti interesanti.
Es gan sāku skatīties no 2000 gada, kad sākās Mališa uzvaras gājiens.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:07, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Es jau nesaku, ka esmu
Neteici gan.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:08, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ups!
Tad jau Tu vel redzēji, kā viņi ar veco tehniku lēca. Tas laikam bija ļoti interesanti.
Es gan sāku skatīties no 2000 gada, kad sākās Mališa uzvaras gājiens.
Eu, bet viņie tiešam ir nereāli mališi

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:08, pirms 6 gadiem
Nenāk viņi neko jācer ka drīz būs nonāks, kur janonak pēdēja vietā khl

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:08, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ups!
Tad jau Tu vel redzēji, kā viņi ar veco tehniku lēca. Tas laikam bija ļoti interesanti.
Es gan sāku skatīties no 2000 gada, kad sākās Mališa uzvaras gājiens.
Tad jau iznāk, ka arī nemaz ne tik jauns sāki sekot. 2001. g. 4TT un Hanevalda triumfu skatījos un 2002.g. OS, bet tad es tik nopietni nesekoju, bet jau tad iepatikās šis sporta veids.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:09, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ups!
Tad jau Tu vel redzēji, kā viņi ar veco tehniku lēca. Tas laikam bija ļoti interesanti.
Es gan sāku skatīties no 2000 gada, kad sākās Mališa uzvaras gājiens.
Jā, bija interesanti, bet, ja tu ar Mališu sāki, tad es ar viņu beidzu.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:10, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: Eu, bet viņie tiešam ir nereāli mališi
Jā, nekad nebiju domājis, ka viens cilvēks var kādā valstī tā pacelt kādu sporta veidu. Poļi tagad ar tramplīnlēkšanu jūk prātā. Un ir arī par ko.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:10, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Jā, bija interesanti, bet, ja tu ar Mališu sāki, tad es ar viņu beidzu.
Kāpēc pārstāji sekot?

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:11, pirms 6 gadiem
Veči, bet Ziemeļu divcīņa ir kriteni stulbāks pasākums par vieglenes daudzcīņu, ko ?

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:11, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: Veči, bet Ziemeļu divcīņa ir kriteni stulbāks pasākums par vieglenes daudzcīņu, ko ?
Kāpēc?

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:12, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, nekad nebiju domājis, ka viens cilvēks var kādā valstī tā pacelt kādu sporta veidu. Poļi tagad ar tramplīnlēkšanu jūk prātā. Un ir arī par ko.
Tas ar, bet es vairāk par augumiem biju domājis - miniatūri vīriņi

  +1 [+] [-]

, 2018-12-07 23:12, pirms 6 gadiem
Pirms 3.perioda sākuma Miķelis cītīgi diskutēja ar tiesnesi, rādīja kādā pozā stāvēja uzbrucējs kad guva vārtus, kā bija kājas, kur nūja utt. ļoti interesē ko galvenais tiesnesis Miķelim atbildēja.
Un otrs moments. Kad skatās video un pieņem lēmumu, tad galvenais tiesnesis pasaka vaŗtu guvums pareizs vai arī vārti netiek ieskaitīti jo...
Šoreiz galvenais tiesnesis izslidoja un tikai ar žestu uzreiz parādīja ka vārti netiek skaitīti un pat nepaskaidroja kādēļ.
Rīt pameklēšu KHL noteikumus kādā gadījumā nekskaita, ja ripa vārtos iet no uzbrucēja kādas ķermeņa daļas vai slidas.
Pieļauju ka šoreiz tiesneši atzīs kļūdu,ja gadījumā noteikumos nav kaut kas būtiski mainījies ko es nezinu.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:13, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Jā, bija interesanti, bet, ja tu ar Mališu sāki, tad es ar viņu beidzu.
Kāpēc vairs neseko?
Tagad tramplīnlēkšanu regulāri rāda EUROSPORT, un tāpēc nav problēmu tam sekot.
FIS izdomājuši, vai arī vel domā, ka no nākošās sezonas vasaras GRAND PRIX sapludināt kopā ar ziemas Pasaules kausu, un tad būs daudz kam sekot.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:13, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc pārstāji sekot?
Man visādi sporti patīk, bet visam nav iespējams izsekot līdzi, tāpēc no tramplīnlēkšanas atteicos.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:14, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: Tas ar, bet es vairāk par augumiem biju domājis - miniatūri vīriņi
Pasaki to Andreasam Vankam (1,88).

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:14, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: Veči, bet Ziemeļu divcīņa ir kriteni stulbāks pasākums par vieglenes daudzcīņu, ko ?
Es tai nesekoju, bet cik paskatījos, tad tāds savdabīgs pasākums. Neteikšu, ka stulbs, bet man nelikās aizraujoša tā slēpošana.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-07 23:15, pirms 6 gadiem
permanbucim ar katru sezonu kļūst aizvien grūtāk uzturēt mūsu tautai draudzīgās un godīgās kaimiņzemes čempionāta imidžu - ja vajag, tad draudzība beidzas un krim (pobeda) naš, un šprotes var skumīgi nolūkoties, kā SKA un CSKA sabīga ģēlas

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:15, pirms 6 gadiem
Velingers arī nav nekāds mazais.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:15, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: Tas ar, bet es vairāk par augumiem biju domājis - miniatūri vīriņi
Jā, vidēji ap 170 cm augumā.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:16, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pasaki to Andreasam Vankam (1,88).
un sver 45kg?

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:16, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es tai nesekoju, bet cik paskatījos, tad tāds savdabīgs pasākums. Neteikšu, ka stulbs, bet man nelikās aizraujoša tā slēpošana.
Man tieši otrādāk, kaut kā neaizrauj tā tramplīnlēkšanas daļa divcīņniekiem, pat nezinu, kāpēc.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:16, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es tai nesekoju, bet cik paskatījos, tad tāds savdabīgs pasākums. Neteikšu, ka stulbs, bet man nelikās aizraujoša tā slēpošana.
Es ar par to, ka atsevišķi tās lietas jādara

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:17, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: un sver 45kg?
Pāri 70.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:19, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Man visādi sporti patīk, bet visam nav iespējams izsekot līdzi, tāpēc no tramplīnlēkšanas atteicos.
Piekrītu, es pāris sezonas atpakaļ par prioritāti ziemas sporta veidiem (neskaitot hokeju) izvirzīju biatlonu un tramplīnlēkšanu.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:19, pirms 6 gadiem
Pļāpas , žigli uz kamaniņu tiešraidi.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:20, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pļāpas , žigli uz kamaniņu tiešraidi.
Kā mūsējiem iet?

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:21, pirms 6 gadiem
Uzslēdzu kamaniņas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:22, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pļāpas , žigli uz kamaniņu tiešraidi.
FUN, teici, ka seko ziemeļu divcīņai, kāpēc? Teici taču, ka tramplīnus uztver kā teātri.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:23, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pļāpas , žigli uz kamaniņu tiešraidi.
Netā: LiveTV / WebPlayer Rozītis 14., Aparjods 24. pēc pirmā.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:26, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Netā: LiveTV / WebPlayer Rozītis 14., Aparjods 24. pēc pirmā.
Aparjodam sezonas sākums vnk ļoti sūdīgs.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:26, pirms 6 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Beidzot arī vietējie kaut ko iemetuši, bet nograb vienalga.
Tevi nošaut

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:31, pirms 6 gadiem
Labs brauciens tagad Aparjodam. Saņēmās, malacis!

  +2 [+] [-]

, 2018-12-07 23:34, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tā ir taisnība ka KHL vairs neskaita vārtus ja ripa trāpījusi pa uzbrucēja kāju,slidu? Ja kāja pat ir nekustīga.
Tas ir atkarīgs par kuras komandas spēlētāju ripa trāpīja

  +1 [+] [-]

, 2018-12-07 23:38, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Labs brauciens tagad Aparjodam. Saņēmās, malacis!
Jau par 3 vietām pacēlās, pagaidām pirmais.
https://www.fil-luge.org/de/zum-liv...

  +1 [+] [-]

, 2018-12-07 23:38, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kā mūsējiem iet?
Pēc 1.brauciena Rozītis negaidīti augstu 14.vietā, Aparjods 24, Kivleniekam DSQ (100 grami svars oar lielu). 2 braucienu Aparjods nobrauca ļoti labi un jūtami pacelsies.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:39, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: FUN, teici, ka seko ziemeļu divcīņai, kāpēc? Teici taču, ka tramplīnus uztver kā teātri.
Skatos tikai slēpošanu, pēc tramplīna paskatos veitas un atpalicību laikā. Iepriekšējā sezonā nesekoju šim sporta veidam, pirms tam gan.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:40, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Aparjodam sezonas sākums vnk ļoti sūdīgs.
Aparjods ir lielākasi mūsu talants un Ziemeļamerikā viņš nav braucis.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:41, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Skatos tikai slēpošanu, pēc tramplīna paskatos veitas un atpalicību laikā. Iepriekšējā sezonā nesekoju šim sporta veidam, pirms tam gan.
Šosezon seko? Kuras valsts pārstāvji Tavi favorīti?

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:43, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Aparjods ir lielākasi mūsu talants un Ziemeļamerikā viņš nav braucis.
Laikam pārāk skarbs esmu pret viņa sniegumu.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:45, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Laikam pārāk skarbs esmu pret viņa sniegumu.
Aparjodam šosezon Eiropā kaut kas jārāda, pāri dīķim neko no viņa negaida.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:46, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šosezon seko? Kuras valsts pārstāvji Tavi favorīti?
Neesmu sācis sekot ziemeļu divcīņai. Laika trūkums vainīgs. Favorīti man nav sportā. Vai nu jūtu līdzi Latvijas klubiem , sportistiem vai nevienam.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:47, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Neesmu sācis sekot ziemeļu divcīņai. Laika trūkums vainīgs. Favorīti man nav sportā. Vai nu jūtu līdzi Latvijas klubiem , sportistiem vai nevienam.
Es gan gandrīz jebkurā sporta veidā atrodu, ko atbalstīt, ko heitot.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:50, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es gan gandrīz jebkurā sporta veidā atrodu, ko atbalstīt, ko heitot.
Es nespējuapmānīt pats sevi. Man ir Latvijas sportisti un pārējie.

     [+] [-]

, 2018-12-07 23:53, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Es nespējuapmānīt pats sevi. Man ir Latvijas sportisti un pārējie.
Katram savs. Rozītis kādreiz ir veicis 2 stabilus, labus braucienus kādā trasē, neskaitot Siguldu?

     [+] [-]

, 2018-12-08 00:02, pirms 6 gadiem
Kurš apsteigs Lohu?

     [+] [-]

, 2018-12-08 00:05, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Katram savs. Rozītis kādreiz ir veicis 2 stabilus, labus braucienus kādā trasē, neskaitot Siguldu?
Gan jau ir, bet uz sitienu neatceros. Kopumā Rozītis ir vājš. Viņam iekļūšana TOp-20 ir sasniegums. Varētu būr arī kādreiz problēmas ar iekļūšanu pamatsacensībās (TOP-32). Pagaidām caur adatas aci izlien.

     [+] [-]

, 2018-12-08 00:07, pirms 6 gadiem
Nu re, Aparjods 20-niekā.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-08 00:10, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Kurš apsteigs Lohu?
Olimpiskais čempions!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-08 08:21, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja-Tak noskaties momentu. Klasiska spēles salaušana tur pat nav ko apspriest.

Precīza situācijas novērtēšana.Tā bija pret SKA,tā bija arī vakar pret Ufu.Biezajiem nedrīkst atņemt ieplānotos punktus un ja to mēģina,tad tiesneši nedaudz palabo situāciju.Pat tik nekaunīgā veidā ,kā vakar. KHL TV komentētājs Meļņikovs bija pārsteigts ne pa jokam,jo ne mirkli neradās šaubas par gūto vārtu pareizību.

  -2 [+] [-]

, 2018-12-08 09:12, pirms 6 gadiem
Piepļūtījuši te ar kaut kādiem lēcējiem

     [+] [-]

, 2018-12-08 13:18, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Kopš kura laika mainīti noteikumi? Pat Namejs dzirdējis Dārziņu- ielēca vārtos no slidas. Kur vēl jautājumi? Tīrs gols.
Varbūt pietiek uzdot jautājumus, bet pirms sezonas painteresēties? Tas pats attiecas uz Videlu. Jā, no šīs sezonas atkal tiek mainīti starptautiskie hokeja noteikumi nākamajiem četriem gadiem.

Par vārtiem ar slidu 96. noteikums:
https://lhf.lv/files/Z81tkECUSdnObu...