Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Irbe: "Varbūt ieguvējs ir Rautakalio..."

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Irbe: "Varbūt ieguvējs ir Rautakalio..."
Artūrs Irbe
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" atlaida galveno treneri somu speciālistu Peku Rautakalio. "Man patika Rautakalio profesionālā pieeja. Varbūt tieši viņš šajā situācijā ir ieguvējs, jo nācās strādāt ar sastāvu, kāds tika iedots," sarunā ar portālu Sportacentrs.com atzina bijušais vārtsargs Artūrs Irbe.

"Pirmkārt, neesmu cilvēks, kas pieņem lēmumus, bet tikai vērotājs. Ir ļaudis, kas uzņemas atbildību, un viņi izvēlējās atlaist Rautakalio. Šāds solis ir signāls, ka situācija ir jāmaina, kaut kas jādara, lai to uzlabotu. Laiks rādīs, kuram būs taisnība – kā komanda startēs, kādas būs izmaiņas, uzlabojumi," šodien atklāja Artūrs Irbe.

"Man Rautakalio simpatizēja: viņa profesionālā pieeja, stāja, disciplīna, patiesums. Jāsaka, ka pie viņa neviens nevarēja slēpties. Varbūt tieši viņš šajā situācijā ir ieguvējs – Rautakalio nebija teikšana sastāva izveidē. Parasti materiālu izvēlas meistars, bet šoreiz viņam to iedeva, un nācās darboties.

Pēc manas pieredzes, normālās organizācijās menedžments konsultējas ar treneri par nepieciešamību papildināties. Kopā notiek pārrunas, konsultācijas, meklēts labākais risinājums, visu laiku notiek komunikācija. Bet Rīgā Rautakalio bija jāstrādā ar to, kas bija," atzina Irbe.

Rīgas "Dinamo" padomes priekšsēdētājs Juris Savickis iepriekš sarunā ar Sportacentrs.com jau atklāja, ka šobrīd galvenā trenera amats tiks uzticēts līdzšinējam Rautakalio palīgam Artim Ābolam, un alternatīva šobrīd netiks meklēta. "Varu viņu apsveikt, novēlēt veiksmi un drosmi, taču tajā pat laikā neapskaužu Ābolu – komanda ir sarežģītā situācijā, tagad ir grūts brīdis, no kura jāizkļūst," sacīja Irbe.

"Pēc Sanda Ozoliņa aiziešanas līdera trūkums bija loģisks – nav daudz spēlētāju ar tādu attieksmi un profesionālismu, kas spētu iedvesmot komandas biedrus. Ozoliņa klātbūtne deva daudz un mainīja, piemēram, Kristapu Sotnieku un Oskaru Cibuļski, ar kuriem kopā viņš spēlēja. Sandis ar raksturu rādīja labu piemēru.

Šobrīd kādam ir jāparāda raksturs, jāpavelk pārējie. Guntim Galviņam uzdevums ir grūts, jo viņš vēl nekad nebija bijis pat kapteiņa asistents. Varbūt tāpēc tas bija par daudz. Ir hokejisti, kas spēj nest atbildības nastu, taču ne visiem tas ir pa spēkam.

Kā jau teicu, neesmu lēmējs. Atņemt kapteiņa godu citreiz var būt ļoti smags trieciens. Taču citiem šāds pavērsiens palīdz atraisīties. Grūti spriest, neatrodoties komandas iekšienē," atzina Irbe.

 +49 [+] [-]

, 2012-11-05 18:32, pirms 13 gadiem
Ļoti precīzs spriedums par Pekku. Katrā ziņā, lai veicas Ābolam sevi pierādīt, vai viņš tiešām ir labs treneris.

  +7 [+] [-]

, 2012-11-05 18:33, pirms 13 gadiem
Viedi vārdi

 +61 [+] [-]

, 2012-11-05 18:35, pirms 13 gadiem
Irbes viedoklī der ieklausīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +32 [+] [-]

, 2012-11-05 18:38, pirms 13 gadiem
naninoi rakstīja: Irbes viedoklī der ieklausīties.
Jo Irbe ir patiess un neslēpjas.

 +20 [+] [-]

, 2012-11-05 18:40, pirms 13 gadiem
Zelta vārdi.

 +10 [+] [-]

, 2012-11-05 18:46, pirms 13 gadiem
Ja Irbe saka, tad tā arī ir. Viegli nebūs, bet esam baigā dimbā un sliktāk vairs nevar būt. Tāpat esam pēdējie. Tā kā nav tik traki, turies jaunais treneri, mēs ar Tevi. Bet iedomājis kā akcijas mums un Tev kāps ja izstūrēsim no šitā purva sausi? :-)

 +29 [+] [-]

, 2012-11-05 18:47, pirms 13 gadiem
Par Galviņu arī precīzi teikts. A moš Karsumam varētu iedot uzšuvi ar "C" burtiņu, čalis tāds nikns izskatās, varētu uzvilkt visus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-11-05 18:49, pirms 13 gadiem
Nevar vainot treneri, ja vins speli ir sakartojis, spele ir baudama, mettienu daudz... Trenera uzdevums ir izveidot momentus, speletaju uzdevums tos realizet, nu ja nav meisteribas tos realizet, tad spriezat pasi.. Paverojat ka met magnitagorska, tikai atlauj uzmest.. Nav jau runa par vartsargu limeni, te visi saka, ka pretiniekiem labi vartsargi, bet nevar iemest, ja met vederaa vai garam

  -4 [+] [-]

, 2012-11-05 18:50, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: Vakar klausoties Dzintara Čīčas disku bija tāda sajūta, ka istabā sāk pazust mantas :/
Man rodas sajūta, ka tev galvā pēdējas skaidu paliekas ir izbirušas!!!!

 +14 [+] [-]

, 2012-11-05 18:51, pirms 13 gadiem
Visi kā viens piemin līdera trūkumu ģērbtuvēs, bet huļi Atlantam ir 10 zaudējumi pēc kārtas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2012-11-05 18:57, pirms 13 gadiem
Hunter rakstīja: Visi kā viens piemin līdera trūkumu ģērbtuvēs, bet huļi Atlantam ir 10 zaudējumi pēc kārtas?
Kāds tam sakars ar Atlantu? Ozo jau tur nav kapteinis. Viņiem tur savi līderi jau bija priekšā.

 +20 [+] [-]

, 2012-11-05 18:57, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: Vakar klausoties Dzintara Čīčas disku bija tāda sajūta, ka istabā sāk pazust mantas :/
ha ha ha lidz asaram + 10
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: LVArturs

 +23 [+] [-]

, 2012-11-05 19:08, pirms 13 gadiem
100% piekrītu Irbem! Gan par kapteini,gan treneri un vēljovairāk par kluba vadību,tirliņi ,kā var nepārunāt ar treneri neko par komplektāciju!

  +6 [+] [-]

, 2012-11-05 19:10, pirms 13 gadiem
Artūrs zina, ko runā. Piekrītu viņam par visu.
Diezin vai varētu atcerēties kādu momentu, kad es viņam nepiekristu!

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 19:12, pirms 13 gadiem
Royal_Flush rakstīja: Šaubos ka Ābele kardināli kaut ko manīs. Kā jau teicu, nevis treneris met iekšā golus bet komanda. Un šobrīd es tādu neredzu Rīgas DInamo sorry....
Skatos, ka mazie pīkstuļi jau ir izdomājuši iesauku jaunajam trenerim pat pirms viņa debijas! Nu baigais aunu bars!
';

 +14 [+] [-]

, 2012-11-05 19:18, pirms 13 gadiem
Raimonds Ļitviņenko rakstīja: Oooo!! Caurums pats no Ģynamkas projekta aizmuka, tagad gudri runā.
Kads tev caurums? NHL sava laika bija viens no labakajiem vartsargiem! Ja tev ir kaut kadas personigas antipatijas pret vinu tad turi tas pie sevis!

  -2 [+] [-]

, 2012-11-05 19:20, pirms 13 gadiem
Ja Pekka pieļāva, ka viņu atstumj no komandas komplektācijas, tad kāda šeit var būt runa par viņa profesionālo pieeju, stāju, disciplīnu, patiesumu?
Drīzāk var runāt par cilvēku bez mugurkaula, kurš dara to ko viņam liek. Kuram nemaz īpaši nerūp sava vārda labā slava.
Irbe pats savā laikā ir sacēlies pret komandas vadības lēmumiem, bet nepadevās un bija gatavs iet līdz galam. Lūk, tas ir raksturs.

  +5 [+] [-]

, 2012-11-05 19:27, pirms 13 gadiem
Piekrītu, nelaist treneri pie šprices komandas komplektēšanā, tas ir kas dīvains, nezināju tādu faktu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 19:35, pirms 13 gadiem
Edison rakstīja: Piekrītu, nelaist treneri pie šprices komandas komplektēšanā, tas ir kas dīvains, nezināju tādu faktu!!!
Tas ir Kolhozs

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 19:41, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: Vakar klausoties Dzintara Čīčas disku bija tāda sajūta, ka istabā sāk pazust mantas :/
Nu, vecīt, dienas deva no manis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2012-11-05 19:44, pirms 13 gadiem
Irbi par Dinamo psihologu !

  +8 [+] [-]

, 2012-11-05 19:48, pirms 13 gadiem
nejau treners vainīgs..
ar viduvejiem baleliņiem zvaigznes neapspelēsi...
nevar savakt komandu par grašiem un cerēt uz ziliem brinumiem!!

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 19:58, pirms 13 gadiem
piekriitu!mees jau arii aizkulises nezinaam!

  +6 [+] [-]

, 2012-11-05 19:59, pirms 13 gadiem
Artūrs, gudrs cilvēks - viedi vārdi tiešām! Vadībai derētu ieklausīties!

  +4 [+] [-]

, 2012-11-05 20:04, pirms 13 gadiem
viss ir bumbās - par krievu naudu audzinām latviešu trenerus! ja vēl beigtu mocīt ārzemniekus (lai meklē sev citus pansionātus pārtikušajā Eiropā) un paņemtu augša pusi no HK Rīga, es būtu eiforijā!

 +10 [+] [-]

, 2012-11-05 20:04, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Pekka pieļāva, ka viņu atstumj no komandas komplektācijas, tad kāda šeit var būt runa par viņa profesionālo pieeju, stāju, disciplīnu, patiesumu?
Drīzāk var runāt par cilvēku bez mugurkaula, kurš dara to ko viņam liek. Kuram nemaz īpaši nerūp sava vārda labā slava.
Irbe pats savā laikā ir sacēlies pret komandas vadības lēmumiem, bet nepadevās un bija gatavs iet līdz galam. Lūk, tas ir raksturs.
Tu bieži savam, darba devējam pārmet, pamāci vai runā pretī? Lieta tāda, ka Pekam neviens (no "lielajiem") neko neprasija sastāva komplektācijas sakarā.... Peka tika nostādīts pie fakta - "še tev spēlētāji ņem un strādā!" Normālās komandās (piem. cik zinu, lielākajā daļā NHL komandu) komandas komplektē GMs kopā ar hedkouču..... lielie bosi komandas komplektācijā īpaši nejaucas iekšā.... RD, savukārt, ir īpašs gadijums.... tur visu izlemj un komplektē viens hokeja lietās "supererudīts" individs.... vismaz tā viņš pats uzskata. Arča pa lielam te visu arī ļoti pareizi pasaka!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 20:07, pirms 13 gadiem
Hunter rakstīja: Visi kā viens piemin līdera trūkumu ģērbtuvēs, bet huļi Atlantam ir 10 zaudējumi pēc kārtas?
Tāpēc, ka Atlantā, Ozo neskaitās līderis!

     [+] [-]

, 2012-11-05 20:07, pirms 13 gadiem
Nu, nu par Dzintaru! Šis ir nesūdīgi uzkačājies gh!

  +5 [+] [-]

, 2012-11-05 20:14, pirms 13 gadiem
Irbem pilnībā piekrītu!
Un jātur īkšķi par jauno treneri un komandu!
TAČU!
Ābols bija atbildīgais par uzbrucējiem gan izlasē gan RD.
Abos gadījumos rezultāts bija, maigi izsakoties, s@d!gs...

  -3 [+] [-]

, 2012-11-05 20:15, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Tu bieži savam, darba devējam pārmet, pamāci vai runā pretī? Lieta tāda, ka Pekam neviens (no "lielajiem") neko neprasija sastāva komplektācijas sakarā.... Peka tika nostādīts pie fakta - "še tev spēlētāji ņem un strādā!" Normālās komandās (piem. cik zinu, lielākajā daļā NHL komandu) komandas komplektē GMs kopā ar hedkouču..... lielie bosi komandas komplektācijā īpaši nejaucas iekšā.... RD, savukārt, ir īpašs gadijums.... tur visu izlemj un komplektē viens hokeja lietās "supererudīts" individs.... vismaz tā viņš pats uzskata. Arča pa lielam te visu arī ļoti pareizi pasaka!
Jā, esmu runājis pretim saviem priekšniekiem (pat līdz abpusējiem draudiem), jo tas skāra manas intereses, un manus tiešos darba pienākumus.
Ja kas, tad tas man nāca tikai par labu, jo priekšniecība, lai arī kāda tā nebūtu, tomēr respektē tos, kas viņiem neļauj ieslīgt pašapmierinātībā. Tādus, kuri tikai liec padevīgi muguru, regulāri tos izmanto, bet galīgi neciena.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 20:17, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Pekka pieļāva, ka viņu atstumj no komandas komplektācijas, tad kāda šeit var būt runa par viņa profesionālo pieeju, stāju, disciplīnu, patiesumu?
Drīzāk var runāt par cilvēku bez mugurkaula, kurš dara to ko viņam liek. Kuram nemaz īpaši nerūp sava vārda labā slava.
Irbe pats savā laikā ir sacēlies pret komandas vadības lēmumiem, bet nepadevās un bija gatavs iet līdz galam. Lūk, tas ir raksturs.
Atgādini, pret kādiem lēmumiem viņš komandā sacēlās?
Iedomājies ja rīt LMā visi sāks sacelties pēc sava prāta, tā jau vairs nebūs komanda!

  -3 [+] [-]

, 2012-11-05 20:24, pirms 13 gadiem
Piedod, Artur, esi atpalicis no dzives, soms nebija profesionalis un ieguvejs vins ir, jo sanems pilnu algu par visu sezonu, ja vien bija iestajies KKL treneru arodbiedriba.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 20:24, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Atgādini, pret kādiem lēmumiem viņš komandā sacēlās?
Iedomājies ja rīt LMā visi sāks sacelties pēc sava prāta, tā jau vairs nebūs komanda!
Pričom tur komanda?
Ir tādas lietas, kas notiek kabinetos, un tam nav nekāda sakara ar komandu, jo tās ir personiskās attiecības starp diviem cilvēkiem, vai attiecības šaurā lokā.
Attiecībā uz komandu, tad ne mazums ir tādas komandas, kas ar savu spēli ir norakušas ne vienu vien treneri, un komandu funkcionārus.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 20:24, pirms 13 gadiem
Irbe jau neko jaunu nepateica.

  +3 [+] [-]

, 2012-11-05 20:26, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Pekka pieļāva, ka viņu atstumj no komandas komplektācijas, tad kāda šeit var būt runa par viņa profesionālo pieeju, stāju, disciplīnu, patiesumu?
Drīzāk var runāt par cilvēku bez mugurkaula, kurš dara to ko viņam liek. Kuram nemaz īpaši nerūp sava vārda labā slava.
Irbe pats savā laikā ir sacēlies pret komandas vadības lēmumiem, bet nepadevās un bija gatavs iet līdz galam. Lūk, tas ir raksturs.
Nevajag runāt tukšu. Nezināt situāciju un izdarīt secinājumus ir muļķīgi. Irbe jau pret savas komandas vadību nesacēlās, tikai atteicās spēlēt PSRS izlasē un, šķiet, pārstāvēja spēlētāju intereses lokauta laikā.

     [+] [-]

, 2012-11-05 20:32, pirms 13 gadiem
zanessa rakstīja: Nevajag runāt tukšu. Nezināt situāciju un izdarīt secinājumus ir muļķīgi. Irbe jau pret savas komandas vadību nesacēlās, tikai atteicās spēlēt PSRS izlasē un, šķiet, pārstāvēja spēlētāju intereses lokauta laikā.
Acīmredzot Tev trūkst informācijas par visiem Irbes karjeras līkločiem.

  +5 [+] [-]

, 2012-11-05 20:40, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, esmu runājis pretim saviem priekšniekiem (pat līdz abpusējiem draudiem), jo tas skāra manas intereses, un manus tiešos darba pienākumus.
Ja kas, tad tas man nāca tikai par labu, jo priekšniecība, lai arī kāda tā nebūtu, tomēr respektē tos, kas viņiem neļauj ieslīgt pašapmierinātībā. Tādus, kuri tikai liec padevīgi muguru, regulāri tos izmanto, bet galīgi neciena.
Nezin kapēc man ir tāda sajūta, ka Tu pašreiz esi bezdarbnieks.... respektē tos, kas viņiem neļauj ieslīgt pašapmierinātībā! Tas pie jums uz Marsa tā ir vai arī esi strādājis kādā vienā kolektīvā, kur priekšnieki ir totāli ņuņņas vai nejēgas, ja atļauj saviem padotājiem "muti vārstīt" un vēl braukt augumā? Manā darbā par tādām lietām ātri varētu labākajā gadijumā atlūgumu uz paša vēlēšanos uzrakstīt.... nezinu par kādu izmantošanu Tu runā! Manā darbā ir konkrēta darba "subordinācija" pietiekami korektā līmenī, bez nekādiem uzbraucieniem, jo visi zin savu darbu un to arī dara! Ja nedarīs tad zin arī par ko dabūs "pa galvu" (sākumā var iztikt arī ar kādu rājienu vai prēmijas noņemšanu, bet var arī līdz pat atlaišanai nonākt)....

     [+] [-]

, 2012-11-05 20:53, pirms 13 gadiem
veel joprojaam nespeeju sagremot, kaa var tik labu treneri atlaist, kaut kas tur nav tirs tajaa valdee... Un ko tad Aabols izdariis ar shito pashu sastaavu? Sapirkushies tolkam nevajadzigus legionarus, ar ko musu pashu balelini sliktaki? Ok, es saprotu, ka vajag legionarus, bet nu na.igam tik daudz?

  -3 [+] [-]

, 2012-11-05 20:55, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Nezin kapēc man ir tāda sajūta, ka Tu pašreiz esi bezdarbnieks.... respektē tos, kas viņiem neļauj ieslīgt pašapmierinātībā! Tas pie jums uz Marsa tā ir vai arī esi strādājis kādā vienā kolektīvā, kur priekšnieki ir totāli ņuņņas vai nejēgas, ja atļauj saviem padotājiem "muti vārstīt" un vēl braukt augumā? Manā darbā par tādām lietām ātri varētu labākajā gadijumā atlūgumu uz paša vēlēšanos uzrakstīt.... nezinu par kādu izmantošanu Tu runā! Manā darbā ir konkrēta darba "subordinācija" pietiekami korektā līmenī, bez nekādiem uzbraucieniem, jo visi zin savu darbu un to arī dara! Ja nedarīs tad zin arī par ko dabūs "pa galvu" (sākumā var iztikt arī ar kādu rājienu vai prēmijas noņemšanu, bet var arī līdz pat atlaišanai nonākt)....
Es neesmu bezdarbnieks, un viena darba vietā strādāju jau 21 gadu. Iespējams, ka man ir paveicies ar priekšniecību, bet mana personiskā pārliecība- ja tu spēj motivēti un pārliecinoši aizstāvēt savu viedokli, tad pat visdiktatoriskā priekšniecība tevi pratīs novērtēt.

     [+] [-]

, 2012-11-05 21:09, pirms 13 gadiem
pareizi teikts par visu,varbūt Galviņam pašam jāsaprot,kad viņš nav spējīgs nest to atbildību.Pekka arī viņu izlutināja un ielika par KAPITANO cerot kad viņš būs PALĪGS vajadzīgajā brīdī,bet DIEMŽĒL,viņš PIEVĪLIS ir visus,pašu Pekku ieskaitot,pašpārliecināts un iedomīgs.Atliek novēlēt veiksmi Ābolam un ceru kad šis būs viņa laiks sevi apliecināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 21:37, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pričom tur komanda?
Ir tādas lietas, kas notiek kabinetos, un tam nav nekāda sakara ar komandu, jo tās ir personiskās attiecības starp diviem cilvēkiem, vai attiecības šaurā lokā.
Attiecībā uz komandu, tad ne mazums ir tādas komandas, kas ar savu spēli ir norakušas ne vienu vien treneri, un komandu funkcionārus.
Tu rakstiji :Irbe pats savā laikā ir sacēlies pret komandas vadības lēmumiem. Es vaicāju konkrēti, pret kādiem, ko Tev Irbe kā vecam čomam pačukstēja?
Zinu tikai vienu gadijumu kas bija saistīts ar komandu, toreiz Arča bija sadomājis braukt no NHL uz izlasi, kad viņam Sharks veči pateica lai liekās mierā, Irbe piekāpās.

  +3 [+] [-]

, 2012-11-05 21:45, pirms 13 gadiem
Jā! Visur tiek reklamēts, ka Rīgas klubs ir viens no sakārtotākajiem klubiem KHL, bet izrādās, ka šeit valda viens liels birokrātu izveidots nonsenss.

  +4 [+] [-]

, 2012-11-05 21:57, pirms 13 gadiem
Čotka pateica.

  -3 [+] [-]

, 2012-11-05 22:01, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu rakstiji :Irbe pats savā laikā ir sacēlies pret komandas vadības lēmumiem. Es vaicāju konkrēti, pret kādiem, ko Tev Irbe kā vecam čomam pačukstēja?
Zinu tikai vienu gadijumu kas bija saistīts ar komandu, toreiz Arča bija sadomājis braukt no NHL uz izlasi, kad viņam Sharks veči pateica lai liekās mierā, Irbe piekāpās.
Izskatās ka šo stāstu dažs labs ir aizmirsis:
Artūrs Irbe nosūtīts uz ECHL līgu | Apollo

  +3 [+] [-]

, 2012-11-05 22:22, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es neesmu bezdarbnieks, un viena darba vietā strādāju jau 21 gadu. Iespējams, ka man ir paveicies ar priekšniecību, bet mana personiskā pārliecība- ja tu spēj motivēti un pārliecinoši aizstāvēt savu viedokli, tad pat visdiktatoriskā priekšniecība tevi pratīs novērtēt.
Aizmirsti par to, ka pat visdiktatoriskākā priekšniecība prot novērtīt padoto viedokli. Tas ir stāsts no padomju laika filmām. Tā nav taisnība. Un vienā darbavietā, ja vien Tu neesi īpašnieks, nevajag strādāt 21 gadu.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 22:28, pirms 13 gadiem
Par kapteiņa būšanu - Minesotas Wild katru mēnesi (Vismaz senāk tā bija. Kā ir tagad, slinkums meklēt.) cits kapteinis. Tā kā mums nav tāda izteikta kapteiņa, šis varētu būt labs risinājums.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 22:31, pirms 13 gadiem
zanessa rakstīja: Aizmirsti par to, ka pat visdiktatoriskākā priekšniecība prot novērtīt padoto viedokli. Tas ir stāsts no padomju laika filmām. Tā nav taisnība. Un vienā darbavietā, ja vien Tu neesi īpašnieks, nevajag strādāt 21 gadu.
Nekas personiski, bet muļķim pat paradīzē nebūs labi.
Var jau,protams, atrasties mūžīgās svētlaimes meklējumos, bet tas neko labu par cilvēku neliecina.

  +5 [+] [-]

, 2012-11-05 22:36, pirms 13 gadiem
M-des rakstīja: Artus Aizver savu muti Riebjas jau klausities tavas stulbas viedokli
mosh izdzeesies?

     [+] [-]

, 2012-11-05 22:37, pirms 13 gadiem
Runčuks rakstīja: viss ir bumbās - par krievu naudu audzinām latviešu trenerus! ja vēl beigtu mocīt ārzemniekus (lai meklē sev citus pansionātus pārtikušajā Eiropā) un paņemtu augša pusi no HK Rīga, es būtu eiforijā!
Pareizāk būtu uztaisīt savu farmklubu, tur iemest pusi HK Rīga spēlētājus, lai spēlē veču hokeju, tad pasmelt tos jau daudz maz sagatavotus priekš DR!!!

  +3 [+] [-]

, 2012-11-05 22:39, pirms 13 gadiem
LVArturs rakstīja: Atlant ir krievi. Nedomāju, ka Ozo ir kaut kāda liela vara pār viņiem. Un viņiem nav daudz respekta pret izbijušu NHL'eru ar vidējiem panākumiem (salīdzinoši ar krievu zvaigznēm).
Pats saprati, ko sarakstīji?

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 22:46, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekas personiski, bet muļķim pat paradīzē nebūs labi.
Var jau,protams, atrasties mūžīgās svētlaimes meklējumos, bet tas neko labu par cilvēku neliecina.
Da beidz taisnoties nejēgu priekšā, vienam patīk māte, otram meita, trešajam mātes kleita! Katrs pats ir savas laimes kalējs! Kas ir labi vienam, nāve otram! Nevajag tupi turēties pie vienām un tām pašām klišejām, tas ir stulbi un nejēdzīgi! Tāpēc neņem galvā!

     [+] [-]

, 2012-11-05 22:51, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekas personiski, bet muļķim pat paradīzē nebūs labi.
Var jau,protams, atrasties mūžīgās svētlaimes meklējumos, bet tas neko labu par cilvēku neliecina.
Darbs ir vienkārši darbs. Tā nav svētlaime. Nekā personiska. Labi, ja domā, ka esi atradis savu paradīzi.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 22:52, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekas personiski, bet muļķim pat paradīzē nebūs labi.
Var jau,protams, atrasties mūžīgās svētlaimes meklējumos, bet tas neko labu par cilvēku neliecina.
Patiesībā tas, ka cilvēkam ir ieteicams mainīt darbavietu vidēji 6-7 gados ir rakstīts daudzās gudrās grāmatās un to ir atzinuši visādi cilvēku prāta pētnieki Protams, tas ir tādā ideālajā gadījumā, kad esi kārtīgi izglītots un pieprasīts darbinieks, kuram pienācīgu piedāvājumu netrūkst.

     [+] [-]

, 2012-11-05 22:55, pirms 13 gadiem
zanessa rakstīja: Darbs ir vienkārši darbs. Tā nav svētlaime. Nekā personiska. Labi, ja domā, ka esi atradis savu paradīzi.
Es gan pazīstu vairākus cilvēkus, kuriem darbs nav vienkārši darbs - tas ir gan hobijs, gan aizraušanās un pat dzīves jēga.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-05 22:58, pirms 13 gadiem
KillerLoop rakstīja: Patiesībā tas, ka cilvēkam ir ieteicams mainīt darbavietu vidēji 6-7 gados ir rakstīts daudzās gudrās grāmatās un to ir atzinuši visādi cilvēku prāta pētnieki Protams, tas ir tādā ideālajā gadījumā, kad esi kārtīgi izglītots un pieprasīts darbinieks, kuram pienācīgu piedāvājumu netrūkst.
Totālas muļķības!!!

     [+] [-]

, 2012-11-05 23:01, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Totālas muļķības!!!
Kā nu kuram, cilvēki ir dažādi, to jau nu tev vajadzētu zināt

     [+] [-]

, 2012-11-05 23:03, pirms 13 gadiem
Par to jau arī ir stāsts, ka cilvēki dažādi, gan darāmie darbi dažādi! Piemēram, ugunsdzēsējs un policists, kur viņš tev mainīs darba vietas, no viena iecirkņa uz citu?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 00:04, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izskatās ka šo stāstu dažs labs ir aizmirsis:
http://www.apollo.lv/zinas/arturs-irbe-nosutits-uz-echl-ligu/264095
Tad jau par Daugaviņu Tev nevajadzēja ironizēt, bet gan cildināt, jo viņš caur tiesu panāca vienvirziena līgumu.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 00:17, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Pekka pieļāva, ka viņu atstumj no komandas komplektācijas, tad kāda šeit var būt runa par viņa profesionālo pieeju, stāju, disciplīnu, patiesumu?
Drīzāk var runāt par cilvēku bez mugurkaula, kurš dara to ko viņam liek. Kuram nemaz īpaši nerūp sava vārda labā slava.
Irbe pats savā laikā ir sacēlies pret komandas vadības lēmumiem, bet nepadevās un bija gatavs iet līdz galam. Lūk, tas ir raksturs.
raksturs???
nesenā pagātnē nolika DR, bet tagad laizās kā ap medus podu..
kur te raksturs???

  -2 [+] [-]

, 2012-11-06 00:17, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tad jau par Daugaviņu Tev nevajadzēja ironizēt, bet gan cildināt, jo viņš caur tiesu panāca vienvirziena līgumu.
Tu laikam kaut ko nesaprati.
Es nekas neesmu ironizējis par Irbes meistarību. Daugaviņš tiešām gribēja,lai viņa meistarību atzīst Arbitrāžas tiesa, caur kuru Irbe nekad nav gājis.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 00:27, pirms 13 gadiem
Karsumu par kapteini un viss notiks!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-06 01:43, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu laikam kaut ko nesaprati.
Es nekas neesmu ironizējis par Irbes meistarību. Daugaviņš tiešām gribēja,lai viņa meistarību atzīst Arbitrāžas tiesa, caur kuru Irbe nekad nav gājis.
Ai nu labi, pats iesāki: Drīzāk var runāt par cilvēku bez mugurkaula, kurš dara to ko viņam liek. Kuram nemaz īpaši nerūp sava vārda labā slava.
Irbe pats savā laikā ir sacēlies pret komandas vadības lēmumiem, bet nepadevās un bija gatavs iet līdz galam. Lūk, tas ir raksturs.


Irbe kā normāls cilvēks kurš saprot jēdzienu komandas darbs, vienmēr ir bijis komandas loceklis. Mums jau visiem ir savi tarakāni galvā, bet ja grib kaut ko sasniegt ir jāmāk pielāgoties, nevis savu es izrādīt. Ja kas, tad pie manis darbā diezgan bieži notiek komandu veidošanas semināri, mums tas ir īpaši noderīgi, paši jau par sevi ironizējam kur divi latvieši, tur trīs partijas. Cik nav dzirdēts par labiem sportistiem kuriem ir problēmas iekļauties komandā, tie paši krievi regulāri sūdzās par slikto mikroklimatu dažādās izlasēs. Neatceros kas tā bija par olimpiādi, toreiz pat atklāšanas ceremonijas laikā gandrīz kautiņš esot izcēlies, karognesējs (handbolists) jau bijis pat atvēzējies lai gāztu savējam ar karogu. Un kādus pēc tam var gaidīt rezultātus!

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 11:17, pirms 13 gadiem
Ak komon,Te vienai daļai laikam savs viedoklis nav vispār.Tie kas saka,ka bez maz vai Irbe pasaules gudrais,un viņa teiktais ir pareizākais.izklausās pēc dark age ļautiņiem. Kad viņu ir iecēlis,un kurā vietā par cilvēku kas ir pielīdzināms pašam kungam un keninam? Tā tāda smieklīga cilvēku rakstura izpausme,nostāties kādas autoritātes pusē,un tai pat laikā pats paliek bez savā viedokļa.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 13:47, pirms 13 gadiem
viss okey, par krievu naudu audzina Latvieshu trenerus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 14:13, pirms 13 gadiem
Irbi vajadzētu pierunāt uz GM amatu! Bet nu nez vai viņš pats gribētu un nez vai Skanstes iela būtu mierā ar šādu raksturu un stipru un pamatotu viedokli pretī par to kā jābūt.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 15:40, pirms 13 gadiem
Kapteini vajag CITU. Galviņš NAV gatavs šai lomai.

     [+] [-]

, 2012-11-06 16:55, pirms 13 gadiem
Latvijas sportam kopumā ir raksturīga iezīme, ka sastāvu izvēlas kluba vadība, neviss trenera-kluba kompromiss.

     [+] [-]

, 2012-11-06 16:55, pirms 13 gadiem
Viedoklis jau Irebei ir labs,bet taapat Pekam bija jaapazuud,drosivien vins nemaaceja motivet komandu nevis Galvins!

     [+] [-]

, 2012-11-06 18:14, pirms 13 gadiem
Kas tā par profesionālu pieeju, ja nav rezultāta?

     [+] [-]

, 2012-11-06 18:55, pirms 13 gadiem
Pajautājiet, žurnaļugas, ko par to visu domā Znaroks)))????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-07 11:40, pirms 13 gadiem
Labi un precīzi rūkts!