Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Sējējs: "Līderi būs Ozoliņš, Šehura, Hosa, Ņiživijs"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Sējējs: "Līderi būs Ozoliņš, Šehura, Hosa, Ņiživijs"
Normunds Sējējs
Foto: Inga Nestere/f64

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" nākamās nedēļas vidū sāks gatavošanos jaunajai sezonai. Vienība kopumā aizvadīs deviņas pārbaudes spēles. "Dinamo" ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs starp komandas līderiem cer ieraudzīt Sandi Ozoliņu, Polu Šehuru, Marcelu Hosu un arī Aleksandru Ņiživiju. Tāpat viņš atklāja, ka līgums ticis piedāvāts arī Edgaram Masaļskim.

Rīgas "Dinamo" galvenais treneris jaunajā sezonā būs Artis Ābols, kurš pērn aizstāja atlaisto Peku Rautakalio. Šogad starp galvenā trenera amata kandidātiem parādījās arī Harijs Vītoliņš, kurš tandēmā ar Oļegu Znaroku turpinās strādāt Maskavas "Dynamo".

"Mans uzskats: kādēļ sešus gadus gatavojam un audzinām savus trenerus, ja nedodam iespēju sevi apliecināt? Ja salīdzinām Ābolu un Vītoliņu, ar ko viens ir labāks par otru? Abi sešus gadus ir bijuši asistenti, vienīgi Vītoliņam ir labāks budžets, garāks soliņš un, protams, divas reizes izcīnīts Gagarina kauss. Kāpēc nedot Ābolam iespēju? Tad redzam, vai viņš ir spējīgs būt labs galvenais treneris; nebūtu pareizi vispār nedot iespēju," izvēli paskaidroja "Dinamo" ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs.

"Artis ir strādājis kopā ar diviem treneriem, kuriem bijuši krasi atšķirīgi uzskati par hokeju. Viņš un Viktors Ignatjevs ir teikuši: ja saliktu kopā Rautakalio un Jūliusu Šupleru, tad iznāktu ideāls treneris. Paskatīsimies, kā Ābols saliks kopā abas hokeja filozofijas un izveidos savu. Viņam ir visas iespējas to paveikt."

"Viss sākas ar aizsardzību - ja ir sakārtota spēle savā zonā, ja uzbrucēji māk labi spēlēt aizsardzībā, tad tas ir pamatu pamats visam. Nevaram atļauties ielaist piecus vārtus un cerēt, ka pretī iemetīsim sešus - pretinieku kvalitāte tomēr ir augsta. Jādomā par to, ka, ja divus trīs ielaižam, tad četrus iemetam atpakaļ," pauda "Dinamo" ģenerālmenedžeris.

"Tagad visiem ir lielas bažas par to, ka nav "Liepājas metalurga", nav fārmkluba. Ja ņemam pa īstam, ko Liepāja mums ir palīdzējusi? Viens vai divi spēlētāji uz pāris mačiem aizgāja. Tas nav fārmklubs, kādam tam ir jābūt. Regulāri un labi ir jāspēlē diviem pieciniekiem.

Ir sadarbība ar Čehiju, kur mēģinām spēlētājus aizsūtīt uz pārbaudēm, tapāt uz Somiju un Zviedriju. Arī tos, kas Liepājā palikuši bez darba; dažus ņemam uz nometni, dažus mēģinām iekārtot kaut pirmajā līgā. Un tad viss atkarīgs no tā, kā paši sevi parādīs," sadarbības modeļus ieskicēja Sējējs.

"Līderi būs tie paši, kas bijuši pagājušajās sezonās: Sandis Ozoliņš, Pols Šehura, Marcels Hosa. Gribu cerēt, ka starp līderiem būs arī Aleksandrs Ņiživijs. Pagājušajā sezonā viņu nomocīja traumas un viņš nespēja pietiekoši atkopties. Mums bijušas vairākas garas un nopietnas sarunas, un atklāti pateicu: ja viņš nebūs labā kondīcijā, tad vairs netiks līdzi. Saša ir pirmo divu maiņu spēlētājs, un, ja viņš nav labā fiziskā kondīcijā, tad viņu izmantot nevar. Ņiživijs to saprot un aktīvi trenējas," pauda Sējējs.

"Piekrītu Čehovas "Vityaz" prezidentam, ka kaušļi ir bagāto klubu prioritāte - ja budžets atļauj, tad var turēt. Ja mums budžets atļautu, tad Raiti Ivanānu atstātu, bet jādomā par to, kurš var iemest vārtus, kurš var darboties aizsardzībā. Arī Jēkabam Rēdliham sezona nebija pietiekoši spīdoša, tāpēc diemžēl nācās spert šādus soļus. Katrs domā, kā lietderīgāk izmantot dotā budžeta iespējas," starpsezonā pieņemtos lēmumus paskaidroja "Dinamo" ģenerālmenedžeris.

"Bija sarunas ar Edgara Masaļska aģentu. Pirms pasaules čempionātu iedevu piedāvājumu ar konkrētu termiņu - gribēju, lai līgums ir parakstīts līdz turnīra sākumam. Laikam bija arī citi piedāvājumi, laiks tika vilkts, vilkts, vilkts, un cik tad ilgi var gaidīt? Sākām skatīties citā virzienā, un šobrīd Masaļskim atvēlētā nauda ir iztērēta. Tagad domājam par to, vai meklēsim citu, lētāku vārtsargu - ja Mikaelam Telkvistam vai Kristeram Gudļevskim ir savainojums, lai būtu arī normāls trešais vārtsargs. Varbūt vēl runāsim ar Masaļski, bet vēl nemāku teikt, kā viss izvērtīsies līdz galam," atklāja Sējējs.

Interviju video formātā iespējams noskatīties šeit.

Izmantotie resursi:
"Viasat Sport Baltic"

  -3 [+] [-]

, 2013-07-05 16:20, pirms 11 gadiem
Tam Sejejam laikam viss nav kartibaa , kadi lideri var but ap 40 gadiem un vairak speletaji , saprastu lideris var but Indrasis , Bicevskis vai Gudlevskis , nevis 42 gadu vecs knapi pavilkties vaross speletajs , kauns par to sistemu , tas Abols ari mulkis , Indrasi uzskata par parvertetu , interesanti , kapec ta nedomaa Black Hawk. vispar salasijusies ta veco laiku krievu Dinamao un uzstada savus noteikumus , atkal jaunajiem nelauj spelet , kad vienreiz saksies jauna domasana ?!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-07-05 16:26, pirms 11 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Labi, ka Sējējs, jau ir nokomplektējis sastāvu, uz papīra tas ir 2x sudīgāks kā pat pagājušo gadu. Vārtsargu līnija nekāda, uzbrukums nekāds, aizsardzības līnija ar nemaz nepārliecina. Nu tik aiziet uz treniņnometni un gaidām lāpīšanos ar šindeļiem un petrovickiem sezonas pirmajā pusē.
Kurā vietā viņš ir x2 sūdīgāks nekā iepriekšējā sezonā?

Vārsargos, visu cieņu Jučeram, bet nav viņš ne ar ko labaks par Gudļevski.

Aizsardzībā: Galviņa vietā mēs dabūjam Ozoliņu, pasmiešos sejā ikvienam kurš nenosauks šo par pastiprinājumu. Un Karla, piecu punktu vācēja ar ideālo aizsardzību, vietā, mēs dabūjam Robinsonu, nez vai varbūt sliktāk. Jā, atbrīvojās no Jēkaba, bet te nu ir jānotic DR vadībai ka Jēkabs nav vajadzīgs, jo nemaksā jau viņš tik dārgi, ka ja gribētu viņu nevarētu paturēt.

Uzbrukām varētu teikt ka bik ir pazaudēts, bet no otras puses. Vienīgais solīdais legionārs ir paturēts, pluss klāt nāk Hossa, kas Rīgā vienmēr savu laiku nospelē savā līmenī. Jā, liels zaudējums ir Karsums, bet redzēs kā sevi parādis Vilsons. Arī, moš mūsu mūžīgi talantīgo banda ar Bukartu priekšagalā pēc veiksmīga Nadjas kausa spēs kaut ko parādīt ar reg. sezonā.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-05 16:28, pirms 11 gadiem
gebels rakstīja: Tam Sejejam laikam viss nav kartibaa , kadi lideri var but ap 40 gadiem un vairak speletaji , saprastu lideris var but Indrasis , Bicevskis vai Gudlevskis , nevis 42 gadu vecs knapi pavilkties vaross speletajs , kauns par to sistemu , tas Abols ari mulkis , Indrasi uzskata par parvertetu , interesanti , kapec ta nedomaa Black Hawk. vispar salasijusies ta veco laiku krievu Dinamao un uzstada savus noteikumus , atkal jaunajiem nelauj spelet , kad vienreiz saksies jauna domasana ?!!
es uzskatu ka tada limena komandai ka RD ieksh KHL vispar ir jabut maximali izcilaa fiziskaja kondicija ja grib kadu vinneet vispar, jo uz meisaribu nevienu nepanems, var vienigi brutali noskriet pretinieku...

  +5 [+] [-]

, 2013-07-05 16:33, pirms 11 gadiem
Līderi: Ņiživijs, Ozoliņš... labi, Sējēj, bet kuri būs līderi UZ LAUKUMA?

     [+] [-]

, 2013-07-05 16:37, pirms 11 gadiem
RUBEN rakstīja: Kurā vietā viņš ir x2 sūdīgāks nekā iepriekšējā sezonā?

Vārsargos, visu cieņu Jučeram, bet nav viņš ne ar ko labaks par Gudļevski.

Aizsardzībā: Galviņa vietā mēs dabūjam Ozoliņu, pasmiešos sejā ikvienam kurš nenosauks šo par pastiprinājumu. Un Karla, piecu punktu vācēja ar ideālo aizsardzību, vietā, mēs dabūjam Robinsonu, nez vai varbūt sliktāk. Jā, atbrīvojās no Jēkaba, bet te nu ir jānotic DR vadībai ka Jēkabs nav vajadzīgs, jo nemaksā jau viņš tik dārgi, ka ja gribētu viņu nevarētu paturēt.

Uzbrukām varētu teikt ka bik ir pazaudēts, bet no otras puses. Vienīgais solīdais legionārs ir paturēts, pluss klāt nāk Hossa, kas Rīgā vienmēr savu laiku nospelē savā līmenī. Jā, liels zaudējums ir Karsums, bet redzēs kā sevi parādis Vilsons. Arī, moš mūsu mūžīgi talantīgo banda ar Bukartu priekšagalā pēc veiksmīga Nadjas kausa spēs kaut ko parādīt ar reg. sezonā.

labs komentars...bez sarkasma.

isti nesaprotu piemeram kapec Bukartam nedod spelet, neatceros isti kad vins ir licis vilties isti brizos kad vinam tiek dota iespeja...laikam tur tiiri personiskaas attiecibas sava starpa trauce...

sastavam nav nekadas vainas kopuma..vienmer var gribet labak, bet esam taja pasa limeni, kas ari nemaz nav tik viegli,jo nemot vera Krievzemes naudu, un Zviedrijas, Somijas, Sveices,Cehijas pat Austrijas liigu piedavatas un pieejamas dzives kvalitates par lidzigiem liguma cipariem labus kadrus nav tik viegli sameklet...

  +4 [+] [-]

, 2013-07-05 16:38, pirms 11 gadiem
Man jau arī liekas, ka sastāvs veidojas labāks. Reāli jau
tikai Karsums zaudējums, leģionāri sūdīgāki nav. No otras
puses, ir Ozo, Cipulis, Indrašis, Džera un pārējie palikuši
vecāki un pieredzējušāki. Vēl jau nav pilnībā RD
nokomplektēts. Ja dabū Daugavu, vēl kādu leģionāru
uzbrukumā... tad es ar lielu interesi un cerībām sekošu līdz.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-05 16:41, pirms 11 gadiem
Diviem no šiem līderiem jau sen slidas vajadzēja pakārt....
Dinamo līderim ir jābūt vārtsargam, ar to vajadzēja sākt.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-05 16:43, pirms 11 gadiem
Namejs rakstīja: Man jau arī liekas, ka sastāvs veidojas labāks. Reāli jau
tikai Karsums zaudējums, leģionāri sūdīgāki nav. No otras
puses, ir Ozo, Cipulis, Indrašis, Džera un pārējie palikuši
vecāki un pieredzējušāki. Vēl jau nav pilnībā RD
nokomplektēts. Ja dabū Daugavu, vēl kādu leģionāru
uzbrukumā... tad es ar lielu interesi un cerībām sekošu līdz.
pec tam runam pedejam var saprast ka vairak nopietnu papildinajumu nebus..tikai juniori un sevi pieraadiit nespeejushie,kas veidos 4 mainjas bortu grabinataju brigaadi...

  +1 [+] [-]

, 2013-07-05 16:43, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: es uzskatu ka tada limena komandai ka RD ieksh KHL vispar ir jabut maximali izcilaa fiziskaja kondicija ja grib kadu vinneet vispar, jo uz meisaribu nevienu nepanems, var vienigi brutali noskriet pretinieku...
Problēma tā, ka Sejēja minētie līderi nekādi dižie skrējēji nebūs. Sastāvs ir pilns ar "tehniķiem", kuri gribēs smuki izspēlēt. Gandrīz vai vienīgais, kurš varētu skriet un sisties, bet arī gūt punktus - Karsums - ir prom.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-05 16:45, pirms 11 gadiem
Man paliek skumji skatoties,kā ''Dinamo'' komplektē komandu,pat Avtomobilist centās Lekavaljē iegūt,kārtīgu NHL veci...Lai tiktu play-off,vajag vismaz vēl divus leģionārus uzbrukumā,un nejau pabiras...vēl vajag Telkvista vietā kādu Patiešām labu vārtsargu,trešais var būt kāds vietējais.Aizsardzībā viss it kā daudz maz ok.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-07-05 16:48, pirms 11 gadiem
Mērķis-Naģežda? Par tiem līderiem runājot...ar OZO un Šehuru viss skaidrs-tie dos savu ieguldījumu. Par Hosu un Ņiživiju es pagaidām šaubos. Un jā,tiešām rodas jautājums-Sastāvs gatavs? Ja jā,tad ir diez gan pašķidri. Nu tas tā godīgi. Bet nu ko var gribēt-budžets ir tāds,kāds viņš ir.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-05 16:48, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: pec tam runam pedejam var saprast ka vairak nopietnu papildinajumu nebus..tikai juniori un sevi pieraadiit nespeejushie,kas veidos 4 mainjas bortu grabinataju brigaadi...
Tāpat tiek meklēts 3. vārtsargs. Ja Daugaviņš paliek bez NHL, tad, visdrīzāk, uz Rīgas Dinamo, ja kāds Šveices klubs nenoceļ.

     [+] [-]

, 2013-07-05 16:53, pirms 11 gadiem
negausis rakstīja: Problēma tā, ka Sejēja minētie līderi nekādi dižie skrējēji nebūs. Sastāvs ir pilns ar "tehniķiem", kuri gribēs smuki izspēlēt. Gandrīz vai vienīgais, kurš varētu skriet un sisties, bet arī gūt punktus - Karsums - ir prom.
nja ir taada lieta...izskatas ka speka spele nebus stipraa puse, un ari uzbrukuma izpilditaji nav baigie supermonstri+jaunais un ne ipasi parliecinosais treneru kolektivs, kura sastava paligi bez, vai ar minimalu amatieru pieredzi...

viegli neklasies, bet kad mums vispar viegli klajies ? :>

     [+] [-]

, 2013-07-05 16:56, pirms 11 gadiem
[quote ruben]
Kurā vietā viņš ir x2 sūdīgāks nekā iepriekšējā sezonā?

Vārsargos, visu cieņu Jučeram, bet nav viņš ne ar ko labaks par Gudļevski.

Aizsardzībā: Galviņa vietā mēs dabūjam Ozoliņu, pasmiešos sejā ikvienam kurš nenosauks šo par pastiprinājumu. Un Karla, piecu punktu vācēja ar ideālo aizsardzību, vietā, mēs dabūjam Robinsonu, nez vai varbūt sliktāk. Jā, atbrīvojās no Jēkaba, bet te nu ir jānotic DR vadībai ka Jēkabs nav vajadzīgs, jo nemaksā jau viņš tik dārgi, ka ja gribētu viņu nevarētu paturēt.

Uzbrukām varētu teikt ka bik ir pazaudēts, bet no otras puses. Vienīgais solīdais legionārs ir paturēts, pluss klāt nāk Hossa, kas Rīgā vienmēr savu laiku nospelē savā līmenī. Jā, liels zaudējums ir Karsums, bet redzēs kā sevi parādis Vilsons. Arī, moš mūsu mūžīgi talantīgo banda ar Bukartu priekšagalā pēc veiksmīga Nadjas kausa spēs kaut ko parādīt ar reg. sezonā.
[/quote
Vai laukumā Sandis būs labāks par Galviņu - ceru ka būs, bet... aiz apmales -tur pat nav jautājumu-nekas aiz apmales nevar būt tik labs komandas sapurinātājs kā Sandis. Tev jāpasmejas man sejā (kā solīji( jo nav teikts ka Sandis (vēlreiz uzsveru laukumā) būs labāks. Galviņš bija vājš, bet sezonas pirmos 2-3 mēnešus aizvadīja labi, pēc tam kaut kur no decembra pilnīgi sabruka.

     [+] [-]

, 2013-07-05 16:57, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Aizmirsu piebilst par tā saucamo Pabiru kluba treneri, katrā ziņā tā būs kastastrofa, Ābols pat neder par palīgu, kur nu vēl par galveno, bet Svētajam Jurim un Co, ka tik ietaupīt.
Turpinu krāt Tavas domu pērles, man noderēs kā anekdotes.

     [+] [-]

, 2013-07-05 16:59, pirms 11 gadiem
Namejs rakstīja: Tāpat tiek meklēts 3. vārtsargs. Ja Daugaviņš paliek bez NHL, tad, visdrīzāk, uz Rīgas Dinamo, ja kāds Šveices klubs nenoceļ.
nu tu doma ka tresais vartsargs bus baigais papildinajums lielais, kas kautko baigi mainiis? Daugavins nebutu slikti, vinam ir no visa pa druskai, normala speka spele, vartus iemest ari var, mazakuma loti labs..bet ja jau butu tada doma par Daugavu, nedomaju ka Sejejs klusetu, un teiktu ka viss praktiski nokomplektets, atskaitot 3 vartsargu. tomer Daugava nekads mazais pirkums nebutu prieks RD merogiem...

ceret varam, bet stipri saubos..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-05 17:00, pirms 11 gadiem
Ozoliņš, Ņiživijs Hosa... spiedīs uz vairākumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-05 17:07, pirms 11 gadiem
A kur ir informācija par Jučeru? Viņš atlaists vai pats aizgājis?

  +5 [+] [-]

, 2013-07-05 17:11, pirms 11 gadiem
Par Daugaviņu. Es viņu dinamo NEGRIBU redzēt. Nav tur viņa vieta,pagaidām. Lai vēl pāris gadus mēģina pasisties pa ZAmeriku,tad var braukt mājās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-07-05 17:12, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: Ozoliņš, Ņiživijs Hosa... spiedīs uz vairākumu?
Nē, uz forčekingu.

     [+] [-]

, 2013-07-05 17:12, pirms 11 gadiem
sie taisais vinet kausu ar penzionariem??D)D)
tas jau sen ir pieradijies,ka kausu ar penzionariem nevar izcinit.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-07-05 17:17, pirms 11 gadiem
Ar šādu sastāvu noteikti sitīsimies, tikai pa kuru galu. RD komplektācija ir ja ne sliktāka kā pagājušo sezonu tad tāda pati un spīd mums vairāk lejas gals jo neticās ka citas komandas arī neko nedarīs lietas labā.

  +2 [+] [-]

, 2013-07-05 17:20, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Nē, uz forčekingu.
Saska, Indrasis un Meija veidos cekeru mainju tas tik buutu skats, Saska atkal un atkal ieskrienas no centra un atsitas ka pret betona sienu pret jebkuru pretinieku Indrasis tas pats..

     [+] [-]

, 2013-07-05 17:25, pirms 11 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Labi, ka Sējējs, jau ir nokomplektējis sastāvu, uz papīra tas ir 2x sudīgāks kā pat pagājušo gadu. Vārtsargu līnija nekāda, uzbrukums nekāds, aizsardzības līnija ar nemaz nepārliecina. Nu tik aiziet uz treniņnometni un gaidām lāpīšanos ar šindeļiem un petrovickiem sezonas pirmajā pusē.
vārtsargi nu toč nav vājāki, jo Gudļevskis izskatās labāk par Jučeru. Aizsardzība palikusi tikai stiprāka, jo Ozo > Galviņš. Par uzbrukumu vēl var strīdēties. Jāskatās, kā Hosam ies

  +1 [+] [-]

, 2013-07-05 17:26, pirms 11 gadiem
Nu skatoties uz pedejo sezonu,šis sastavs ir stiprāks--daudz ,daudz stiprāks !!!! Ozo tas jau vien ir ka viens piecinieks!! Hossa,šekura taa ir pirmā maiņa !!! Tagad vel cipuli 2 vai 3 maiņa ieliks pie džerina----nu daudz labak izskatisies nekā kad spelejam pedejo sezonu

     [+] [-]

, 2013-07-05 17:41, pirms 11 gadiem
RUBEN rakstīja: Kurā vietā viņš ir x2 sūdīgāks nekā iepriekšējā sezonā?

Vārsargos, visu cieņu Jučeram, bet nav viņš ne ar ko labaks par Gudļevski.

Aizsardzībā: Galviņa vietā mēs dabūjam Ozoliņu, pasmiešos sejā ikvienam kurš nenosauks šo par pastiprinājumu. Un Karla, piecu punktu vācēja ar ideālo aizsardzību, vietā, mēs dabūjam Robinsonu, nez vai varbūt sliktāk. Jā, atbrīvojās no Jēkaba, bet te nu ir jānotic DR vadībai ka Jēkabs nav vajadzīgs, jo nemaksā jau viņš tik dārgi, ka ja gribētu viņu nevarētu paturēt.

Uzbrukām varētu teikt ka bik ir pazaudēts, bet no otras puses. Vienīgais solīdais legionārs ir paturēts, pluss klāt nāk Hossa, kas Rīgā vienmēr savu laiku nospelē savā līmenī. Jā, liels zaudējums ir Karsums, bet redzēs kā sevi parādis Vilsons. Arī, moš mūsu mūžīgi talantīgo banda ar Bukartu priekšagalā pēc veiksmīga Nadjas kausa spēs kaut ko parādīt ar reg. sezonā.
Nu, bet kā, tad mums pagājušo gadu gāja ar šādu vārtsargu līniju? Telkvistam sākumā spēle neaizgāja, nebija tolkam ar, ko nomainīt un sezona, jau principā, bija papūsta pašā sākumā. Šogad ož pēc tā paša, ja Telkvista spēle aizies būs ok, ja nē, tad auzas. Par aizsargiem piekrītu, vājāka nav palikusi, bet ari spēcīgāka neizskatās. Lai tur vai kā, bet Karsums bija labs spēka uzbrucējs, stabils 20 galu metējs, labs mazākumā, varēja likt jebkur - viņš nospēlēs. Kādi būs visi vilsoni to tikai sezona parādīs, diez ko, labi mums ar tiem ahalistiem nav gājis. Tik vien cik Hosa, cerams, ka viņš savas ripas sametīs.

     [+] [-]

, 2013-07-05 17:45, pirms 11 gadiem
canuks20 rakstīja: Nu skatoties uz pedejo sezonu,šis sastavs ir stiprāks--daudz ,daudz stiprāks !!!! Ozo tas jau vien ir ka viens piecinieks!! Hossa,šekura taa ir pirmā maiņa !!! Tagad vel cipuli 2 vai 3 maiņa ieliks pie džerina----nu daudz labak izskatisies nekā kad spelejam pedejo sezonu
Protams,bet tomēr vēl vajag divus leģionārus uzbrukumā.Un nejau pabiras.