Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" aizliegusi mājas spēles apmeklēt Raganai Jurčikam

Andrejs Siliņš

"Dinamo" aizliegusi mājas spēles apmeklēt Raganai Jurčikam
Ragana Jurčiks un Armands Simsons
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" vadība aizliegusi uz savām mājas spēlēm ierasties pazīstamajam sporta līdzjutēja tēlam Raganai Jurčikam, vēstī portāla delfi.lv sporta redaktors Uldis Strautmanis.

Sarunā ar Delfi.lv žurnālistu Jurčiks jeb Jurijs Pētersons atklājis, ka jau iepriekšējās sezonas izskaņā klubs vērsies pie līdzjutēja, liekot noprast, ka vajadzētu mainīt tēlu, jo tas nesot neveiksmes. Aizvadītajos Ziemassvētkos Pētersons saņēmis zvanu no "Dinamo" valdes locekļa Zigmāra Priedes, kurš vēlreiz atgādinājis par iepriekš runāto un piedāvājis mainīt tēlu uz Lāčplēsi vai briedi.

"Fanu kluba vadītāja bija aizgājusi uz Arēnu Rīga un uzzināja, ka apsargiem dots rīkojums mani neielaist maskā. Bez maskas es drīkstēju iet. Tas bija tik pēkšņi un negaidīti. Ja viņi vēl iepriekš būtu ar mani sazinājušies un brīdinājuši, bet nekas tāds nebija. Viņi nez kāpēc iedomājušies, ka esmu negatīvs tēls, un vajagot kaut ko pozitīvu. Viņi gan joprojām nespēj argumentēti atbildēt, kādēļ ir kaut kas jāmaina," situāciju portālam komentējis Pētersons.

Jurčiks norādījis, ka, lai iemantotu popularitāti ar jaunu tēlu, nepieciešami gadi.

45 aizvadītajās spēlēs šajā sezonā "Dinamo" sakrājusi 41 punktu un atrodas pēdējā vietā ne tikai Rietumu konferencē, bet visā līgā.

Izmantotie resursi:
DELFI - Vadošais ziņu portāls Latvijā - DELFI

Vai Ragana Jurčiks vainojams pie Dinamo neveiksmēm?

  • 79

  • 289


  +1 [+] [-]

, 2018-01-05 14:31, pirms 7 gadiem
Domāju, ka tas ir pretlikumīgi. Lai kāds zinošs jurists palīdz Jurčikam piedzīt no Savicka miljona kompensāciju.

  +8 [+] [-]

, 2018-01-05 14:33, pirms 7 gadiem
Varbūt Jurčikam uzvilkt tādu masku?
https://www.amazon.com/no-Vladimir-...

  +3 [+] [-]

, 2018-01-05 14:35, pirms 7 gadiem
Jurčiks jau no pirmajām Dinamo sezonām visus uzmundrina! pat tajos gados kad Dinamo SKA plovos ģērējā tad nesa veiksmi laikam ar laiku aura mainas tagad atliek Dinamītu vien Dinamītu atlaist un nausaukumu nomainīt uz Ģinama tad veiksme pati atnāks

  +3 [+] [-]

, 2018-01-05 14:35, pirms 7 gadiem
Pavlovs ir vainīgs pie neveiksmēm ,a viņam neviens neaizliedz apmeklēt arēnu?

 +16 [+] [-]

, 2018-01-05 14:35, pirms 7 gadiem
Beidzot noskaidroja, kurš ir vainīgs pie rižaņu neveiksmēm!!! Izcils darbs savickim! Prēmija pienākas

  +3 [+] [-]

, 2018-01-05 14:36, pirms 7 gadiem
Funs vai Pernambucs tagad nēsāsies pa halli? Ehh, savtīgie, noēduši kolēgu!
Biedri, Valdmani, labi veidotajā organizācijā radušās pamatīgas sūces. Kā risināsiet šķelšanos?

     [+] [-]

, 2018-01-05 14:36, pirms 7 gadiem
Tas taču bizness , ja klubam nevajag lai staigā , it kā pa pliku velti viņš to darītu.
Starp citu nav pirmā vieta no kurienes patriekts!

 +18 [+] [-]

, 2018-01-05 14:37, pirms 7 gadiem
Te bungas traucē. Te maska vainīga. Savickis & co galīgi smadzeņpodus saspieduši. Varbūt drīz vispār pie tukšām tribīnēm spēlēt, cik nu tie skatītāji tur ir palikuši. Vienīgais, kurš nes nelaimi RD ir Savickis. Viņu nevajadzētu laist arēnā.

  +2 [+] [-]

, 2018-01-05 14:39, pirms 7 gadiem
scores rakstīja: Tas taču bizness , ja klubam nevajag lai staigā , it kā pa pliku velti viņš to darītu.
Starp citu nav pirmā vieta no kurienes patriekts!
Vispār jau pirmās sezonas par baltu velti, kā ir tagad nemācēšu pateikt, bet domāju, ka alga viņam 100% nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2018-01-05 14:40, pirms 7 gadiem
līdzjutējiem vajadzētu apvienoties un uz nākošo spēli visiem ierasties raganu tērpos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-01-05 14:41, pirms 7 gadiem
Pastāvēs tas kas mainīsies.

  +2 [+] [-]

, 2018-01-05 14:41, pirms 7 gadiem
Sportacentrs turpina turēt līmeni. No visiem lielākajiem portāliem ieliek pēdējie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-01-05 14:42, pirms 7 gadiem
Edgars rakstīja: Vispār jau pirmās sezonas par baltu velti, kā ir tagad nemācēšu pateikt, bet domāju, ka alga viņam 100% nav.
Es nezinu kādā statusā viņš ir , bet maksā viņam no paša sākuma 110%.

  +2 [+] [-]

, 2018-01-05 14:46, pirms 7 gadiem
Esmu to teicis ne reizi vien un atkārtošos vēl RD lielākā nelaime, ir sabiedrisko attiecību cilvēki Grāpji un meitenes, kuras līdz darbam RD nevienu hokaja spēli nebija redzējušas, kam nav nemazākā sajēga no hokeja, kuri nav bijuši klatienē ne uz vienu PČ vai hokeja spēli valstīs ar bagātām hokeja tradīcijām. Koziola ieliktie pamati pāris sezonas turējās, bet tagad jau viss ir jūk ārā pa vīlēm.

  +3 [+] [-]

, 2018-01-05 14:46, pirms 7 gadiem
Es piedāvātu tad Jurčika vietā citu tēlu- Juris lēkā pa tribīnēm un uzmundrina publiku!!!

  +2 [+] [-]

, 2018-01-05 14:46, pirms 7 gadiem
Jurčiks jau tā pat hokeju neskatās, bet lielāko daļu pavada koridorā skraidīdams no viena sektora uz otru. Taču tā ir viņa darīšana. Jura Savickis šādi parāda savu vājumu. Lai par pāris kotletēm algo Ginču, vai narkomānjāni, lai tie Ādama kostīmā ar vīģes lapu nēsās pa arēnu, varbūt piesauks veiksmi.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-05 14:46, pirms 7 gadiem
ravetajs rakstīja: Pastāvēs tas kas mainīsies.
Jānis Rainis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-01-05 14:47, pirms 7 gadiem
Pastulbi jau tas izskatījās! Nu varēšu mazdēlus aizvest uz hokeju,viņiem bail no tās raganas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2018-01-05 14:48, pirms 7 gadiem
lielajiem onkuļiem laikam labpatiktos redzēt Jurčiku Genu vai Jurčiku Čeburašku, tas liktos pieņememāk, un turpmāk arī trenētie spēlētājiem nevajadzēšot, jo arī Laimes Lāci vietējie mednieki Melēnijā tvarstot.

  +2 [+] [-]

, 2018-01-05 14:49, pirms 7 gadiem
scores rakstīja: Es nezinu kādā statusā viņš ir , bet maksā viņam no paša sākuma 110%.
nerunā lietas, ko nezini, maksāja fanu kluba vadītājam, pārējiem karogu vicinātājiem, bunģieriem un jurčikam ieeja bija pa velti un tas bija viss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-01-05 14:52, pirms 7 gadiem
Lasīju, ka Astanas Barys pirms mājas spēlēm vārtus smērē ar talismanu āzi vai ko tml. Cerams, ka Dinamo vadība neaizdomāsies pirms spēlēm izsmērēt Jurku pa ledu!

  +1 [+] [-]

, 2018-01-05 14:53, pirms 7 gadiem
Pat nezinu, ko teikt. No vienas puses stulbi, protams. Ragana nevienam neko sliktu tacu nedarija. Manai meitai ari patika. No otras puses - ja RD vadiba ta uzskata, tad jau laikam viniem ir tiesibas ta uzskatit.
Mans ieteikums butu paskatities, ka tas lietas dara citur pasaule, it ipasi Ziemelamerika. Tur tacu menedzments labi sastradajas ar publiku un komandas faniem. Ok, ir jau mums atraktivais Simsons, bet ar to vien acimredzot ir par isu...
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-01-05 14:55, pirms 7 gadiem
Lēmums no RD puses, protams, ir vairāk nekā dīvains.
Lai gan, šis tēls agrākajos gados šad un tad ar savu uzvedību atsevišķos pasākumos ir izcēlies ne tajā labākajā ziņā.

     [+] [-]

, 2018-01-05 14:55, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Jānis Rainis
Uteni, nav Jānis Rainis ir vai nu Rainis vai Jānis Pliekšāns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-01-05 14:59, pirms 7 gadiem
Pēdējie komentāri tikai apstiprina manas aizdomas, ka Funs un Saxon ikdienu pavada Skanstes ielā. Paskatījos kas notiek pie Jurija ieraksta Facebookā tur visi bijušie un esošie fanukluba biedri un vienkāršie līdzjutēji gāna administrāciju, kamēr šie divi akli Skanstes ielu aizstāvēs līdz kapa malai.

  -3 [+] [-]

, 2018-01-05 15:00, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Uteni, nav Jānis Rainis ir vai nu Rainis vai Jānis Pliekšāns
Bluseni, nepļūti kur tev nepavēl to darīt!
Rainis - Pastāvēs, kas pārvērtīsies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-05 15:02, pirms 7 gadiem
Jā, Funs pareizi visu aprakstīja. Partija šobrīd pievēršas ezotērikai un okultismam, līdzīgi mūsu brūnajiem vācu biedriem 30os gados. Ir doma arēnā novietot Svēto Grālu- tāpēc šobrīd notiek arī aktīvas Indiana Džonsa filmu studijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-01-05 15:03, pirms 7 gadiem
Svētais saskatīja raganā sev konkurentu, un skaidrs ka Arēnā divām raganām vietas nav!

     [+] [-]

, 2018-01-05 15:07, pirms 7 gadiem
Nu tad vienreiz!!! Apnicis bija tas infantīlis sen, sen, sen jau...

  +3 [+] [-]

, 2018-01-05 15:07, pirms 7 gadiem
Neērti jau tā ieteikt, bet kāds rosīgs un izveicīgs vīrs, tērpies kvalitatīvi noģērētās ādās, ar pamatīgu "kuvaldu", hokejnūjas formātā, itin labi veicinātu uzvaru skaitu.
Otrā rokā pačka ar abonementiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-01-05 15:09, pirms 7 gadiem
Vēl varētu pārpirkt bijušo MVD mentu bobiku, iesēdināt aizmugurē aiz restotā loga narkomānu Jāni un vadāt pirms spēles veiksmes pievilināšanai.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-05 15:10, pirms 7 gadiem
Galvenais dinamiešu veiksmes nesējs, kā daudzi pamatoti uzskata, bija Ļeņina galva Esplenādē. Vāksim parakstus, lai viņu atjaunotu. Kāds nezin, kur tā palika?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-05 15:11, pirms 7 gadiem
musashy rakstīja: Lasīju, ka Astanas Barys pirms mājas spēlēm vārtus smērē ar talismanu āzi vai ko tml. Cerams, ka Dinamo vadība neaizdomāsies pirms spēlēm izsmērēt Jurku pa ledu!
Tie jau galēja dzīvniekus un slacīja vārtus ar asinīm. Cerams,te tik tālu neaizies!

     [+] [-]

, 2018-01-05 15:11, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: gincha, veeroju tevi jau sen, prieksh ka Jaunaja gadaa esi iemacijies lietot pieturziimes! tas ir teicams paversiens tavaa dziivee
Kā teicis Ļeņins, mācīties, mācīties un vēlreiz mācīties. Onkols sava elka saukli ir ņēmis vērā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-05 15:15, pirms 7 gadiem
Gjenoveva rakstīja: Tie jau galēja dzīvniekus un slacīja vārtus ar asinīm. Cerams,te tik tālu neaizies!
Mežonīgie kanādiešu leģionāri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2018-01-05 15:19, pirms 7 gadiem
Tad kad RD spēlēja play-off 2. kārtā, tad Jurčiks bija laimes simbols, talismans, bet tagad, kad RD atrodas pēdējā vietā Jurčiks ''nes nelaimi''

     [+] [-]

, 2018-01-05 15:22, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: pavājšs tas jurčika ragana tēls bija jau no paša sākuma.
Un beidzot to sapratuši arī citi.
Ja tas čalis iegulda tādu laiku, un enerģiju tajā.. tad var vismaz parūpēties lai ir kaut cik jēdzīgi,.. nevis kaut kāda plastmasas dakša miniatūra.. un noburzīta maska. Tādam tēlam jau nu toč nav jāprezentē Dinamo Rīga.
Vajag ko sakarīgu, un atbilstošu Dinamo.
Cerams tas čalis pats to saprot, ka baigi krutais jau nebija.. bija vienīgais.
aizver savu muti vienreiz , ko tu vari pļūtīt visu laiku jobanais krievs kaut nospragtu Tu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-01-05 15:24, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: pavājšs tas jurčika ragana tēls bija jau no paša sākuma.
Un beidzot to sapratuši arī citi.
Ja tas čalis iegulda tādu laiku, un enerģiju tajā.. tad var vismaz parūpēties lai ir kaut cik jēdzīgi,.. nevis kaut kāda plastmasas dakša miniatūra.. un noburzīta maska. Tādam tēlam jau nu toč nav jāprezentē Dinamo Rīga.
Vajag ko sakarīgu, un atbilstošu Dinamo.
Cerams tas čalis pats to saprot, ka baigi krutais jau nebija.. bija vienīgais.
Par raganu piekrītu. Par jauno tēlu: es nesaprotu, kāpēc Rīgas Dinamo izmanto karmīnsarkano krāsu. Cik atceros no Rīgas sporta pils laikiem, tad īstā formas krāsa ir zila. Ir n-tie zilie toņi, ar kuriem var uztaisīt pieklājīgas spēļu formas. Man nav pieņemams, ka klubam un izlasei ir vienas krāsas formas. Latvisko tēmu nevajag pīt visur iekšā, it sevišķi krievu projektam. Tas atgrūž nevis piesaista. Liekas, ka tas ir 4. maija Dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2018-01-05 15:26, pirms 7 gadiem
Interesanti kā demokrātiskā valstī kādam iet uz spēli var aizliegt iet maskā.Vienīgais Latvijā nedrīkst izmantot komunistisko simboliku un nacistiskās Vācijas ja vien tās nav Latvju zīmes.Un kā ,tad Stenlija kausus ir izcīnījusi Ņūdžersijas velni jo velns tak sliktāks par raganu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-01-05 15:27, pirms 7 gadiem
Edgars rakstīja: nerunā lietas, ko nezini, maksāja fanu kluba vadītājam, pārējiem karogu vicinātājiem, bunģieriem un jurčikam ieeja bija pa velti un tas bija viss.
Tu esi pārliecināts? Man bija cits info, jau no pirmās sezonas, kad vēl Jurčiks šķiet Ogri tikai atbalstīja. Tad viņa vietā bija apaļīgs onka vecajā Padomju laiku Dinamo kreklā, kas tur viļņus taisīja utt. Bija info, ka šiem maksāja un arī Jurčikam, kad viņš atnāca/kad viņu pārvilināja (nezinu kā īsti tas notika).

Bet poh uz Jurčiku, man personīgi viņa skraidīšana jebkurā sporta pasākumā bija diezgan piegriezusies. Galvenais, ka Savickis atzīstas māņticībā. Ai, ai, ai, šādi tak nedrīkst kārtīgs čekists. Kas tad viņš par Padomju varas balstu, kad tic šādiem māņiem?

     [+] [-]

, 2018-01-05 15:28, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Interesanti kā demokrātiskā valstī kādam iet uz spēli var aizliegt iet maskā.Vienīgais Latvijā nedrīkst izmantot komunistisko simboliku un nacistiskās Vācijas ja vien tās nav Latvju zīmes.Un kā ,tad Stenlija kausus ir izcīnījusi Ņūdžersijas velni jo velns tak sliktāks par raganu.
Redziet- NHL ir sātana līga un ASV ir nešķīsta valsts. Bet mūsu Krievija ir garīguma citadele. Jautājumi vēl ir?

  +1 [+] [-]

, 2018-01-05 15:29, pirms 7 gadiem
Bar14 rakstīja: Par raganu piekrītu. Par jauno tēlu: es nesaprotu, kāpēc Rīgas Dinamo izmanto karmīnsarkano krāsu. Cik atceros no Rīgas sporta pils laikiem, tad īstā formas krāsa ir zila. Ir n-tie zilie toņi, ar kuriem var uztaisīt pieklājīgas spēļu formas. Man nav pieņemams, ka klubam un izlasei ir vienas krāsas formas. Latvisko tēmu nevajag pīt visur iekšā, it sevišķi krievu projektam. Tas atgrūž nevis piesaista. Liekas, ka tas ir 4. maija Dinamo.
Zilo toni pameklē Rīgas domē protams ,tad vismaz čekistu kantoris nomestu latvisko masu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2018-01-05 15:29, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Grūti viennozīmīgi būt par vai pret Jurčiku kā simbolu.
Pirms gadiem desmit nebiju vēl daudz interesējies par ezotēriku, simboliem , talismaniem, kuri nes laimi, nelaimi utt. Tad atbilde man būtu viennozīmīga - par Jurčiku.
Ja tā īsumā , tad esmu arī mūsdienās, lai Jurčiks paliek kā DR simbols. Ja vēlēsies, tad pats kaut ko mainīs savā tēlā. Saistīt DR spēles ar raganu kā ļauno tēlu nav īsti nopietni, bet kaut kas tajā tomēr ir...
Otra puse ir ka ticu veiksmes simboliem, eņģeļu pasaulei. Ir lietas,
kuras pievelk vai atbaida veiksmi. Eksistē smalkā pasaule utt. Neritmiska , ātra agresīva mūzika atbaida eņģeļus ,kuri nes veiksmi(tas kā piemērs). Var jau teikt, ka hokejā visām komandām atbaida veiksmi,jo tāda mūzika dominē.
Ragana noteikti nav tas labākais kā simbols kaut kam. Simboliem jābūt ar kaut kādu pozitīvu auru, piedevu. Jāatrod kompromiss starp labestīgumu arī kaut kādu dinamiku,kaujinieciskumu simbolā. Patiesība ir kaut kur pa vidu, bet ja būtu jāizšķiras, tad atkārtošos esmu par to, ka Jurčiks turpina darboties DR spēlēs arī apzinoties ka ragana nav laba kā simbols. Varbūt ar laiku pats sagribēs kaut ko mainīt tēlā.
Mjā... ir reizes, kad iemetu aci pie Dinamo raksta un liekas, ka stulbāks vairs nevari būt, bet izrādās, ka tomēr vari savu latiņu vēl augstāk (zemāk) pacelt.

     [+] [-]

, 2018-01-05 15:30, pirms 7 gadiem
Edgars rakstīja: Pēdējie komentāri tikai apstiprina manas aizdomas, ka Funs un Saxon ikdienu pavada Skanstes ielā. Paskatījos kas notiek pie Jurija ieraksta Facebookā tur visi bijušie un esošie fanukluba biedri un vienkāršie līdzjutēji gāna administrāciju, kamēr šie divi akli Skanstes ielu aizstāvēs līdz kapa malai.
Smagi kļūdies. Varētu arī praktiski to pierādīt, bet ne jau šeit sociālos tīklos.

     [+] [-]

, 2018-01-05 15:30, pirms 7 gadiem
Satan , Satan !!!!

     [+] [-]

, 2018-01-05 15:31, pirms 7 gadiem
Ulrihs rakstīja: Mjā... ir reizes, kad iemetu aci pie Dinamo raksta un liekas, ka stulbāks vairs nevari būt, bet izrādās, ka tomēr vari savu latiņu vēl augstāk (zemāk) pacelt.
Laikam par ezotēriku un smalko pasauli pirmo reizi mūžā dzirdi.
Tātad tu esi lai Jurčiks vairs nebūtu DR simbols. Es esmu par Jurčiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: OILER1981

  +4 [+] [-]

, 2018-01-05 15:34, pirms 7 gadiem
OILER1981 rakstīja: Es jau sen liegtu viņam šādā tērpā ierasties, jo ragana simbolizē ļauno garu pasauli, bet juričika maska ir vnk pretīga. Tas ne tikai potenciāli var piesaistīt neveiksmi, bet arī atgrūst cilvēkus no arēnas apmeklējuma, jo daudziem šādi tēli ir nepatīkami. It kā nav labāka tēla, kuru izvēlēties: tas pats Lāčplēsis, kas visus uzvar, ir labāks tēls noeikti.
Mūsu gadījumā Iļja Muromietis būtu daudz piemērotāks.

  +3 [+] [-]

, 2018-01-05 15:34, pirms 7 gadiem
Edgars rakstīja: Pēdējie komentāri tikai apstiprina manas aizdomas, ka Funs un Saxon ikdienu pavada Skanstes ielā. Paskatījos kas notiek pie Jurija ieraksta Facebookā tur visi bijušie un esošie fanukluba biedri un vienkāršie līdzjutēji gāna administrāciju, kamēr šie divi akli Skanstes ielu aizstāvēs līdz kapa malai.
Savickis ir reti nepatīkams tips. Būtu prieecīgs, ja viņš pazustu no DR sistēmas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-01-05 15:36, pirms 7 gadiem
Apanasenko rakstīja: Mūsu gadījumā Iļja Muromietis būtu daudz piemērotāks.
Labs, vecīt. Ierēcu cik smalki troļļo visus Fuņus, Saksonus un pārējos Savicka dibena bučotājus

  +4 [+] [-]

, 2018-01-05 15:36, pirms 7 gadiem
Atceros pirmas sezonas. Riga bija principaa visiem klubiem prieksa KHL marketinga joma, daziem pat gaismas gadus prieksa. Viss stradaja, viss notika, visu laiku kaut kas jauns paradijas, Arena pilna,konkursi utt.salidzinot ar citiem mums video kvalitate no Rigas bija laba, kameru izvietojums labs, atkartojumi bez aizketsanas utt. Tas pats bija arpus hokeja - viss stradaja. Pretinieku fani uz Rigu brauca kaa uz lielu notikumu, sovu utt..

Tagad? Bez Simpsona aurosanas laikam nekas cits prata nenak uz sitiena. Viss taa pa leeto kaa saka, nekadas izdomas vai odzinas.tie pasi numuri pec 10 sezonam vairs nevienu neuzruna.

     [+] [-]

, 2018-01-05 15:37, pirms 7 gadiem
Tēls ir pretīgs tas jā, bet nu vainīgo vienmēr atradīs citos ne sevī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-05 15:38, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: tu varetu krievu sosku puceet???
Protams !!!

  +4 [+] [-]

, 2018-01-05 15:39, pirms 7 gadiem
OILER1981 rakstīja: Es jau sen liegtu viņam šādā tērpā ierasties, jo ragana simbolizē ļauno garu pasauli, bet juričika maska ir vnk pretīga. Tas ne tikai potenciāli var piesaistīt neveiksmi, bet arī atgrūst cilvēkus no arēnas apmeklējuma, jo daudziem šādi tēli ir nepatīkami. It kā nav labāka tēla, kuru izvēlēties: tas pats Lāčplēsis, kas visus uzvar, ir labāks tēls noeikti.
Aha, krievu projektam Lāčplēsi Varbūt vēl kādu Brīvība cīņu simbolu vai vēl ko tādu?

Un Savicka dibena bučotāju ezotērikas piesaukšana utt. vienkārši uzjtautrina. Nez kā ManUnited, NY Devils utt. ir tikuši pie panākumiem sporta pasaulē.

     [+] [-]

, 2018-01-05 15:39, pirms 7 gadiem
Iesaku dinaburgai NBA labāko talismanu Chikāgas Bulls Bulli !!! HE HE
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-01-05 15:41, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Savickis ir reti nepatīkams tips. Būtu prieecīgs, ja viņš pazustu no DR sistēmas.
Tēlo naivo jo bez čekistu jumta nebūs arī komandas krievijas čempionātā.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-05 15:44, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Tēlo naivo jo bez čekistu jumta nebūs arī komandas krievijas čempionātā.
Ja nebūtu tad nebūtu, bet Savickis ir ļoti nepatīkams un ļoti nevēlos viņu redzēt DR sistēmā nekādā amatā.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-05 15:44, pirms 7 gadiem
Lāčplēsis ar LV ornamentiem , simboliem būtu bomba , momentāla izslēgšana no līgas !!! HE HE

  +2 [+] [-]

, 2018-01-05 15:46, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ja nebūtu tad nebūtu, bet Savickis ir ļoti nepatīkams un ļoti nevēlos viņu redzēt DR sistēmā nekādā amatā.
Bet ir kādi citi kandidāti? Indriksons? Edmunds Johansons, teiksim, jau gadu kā miris.

     [+] [-]

, 2018-01-05 15:48, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Uteni, nav Jānis Rainis ir vai nu Rainis vai Jānis Pliekšāns
Mjā, nevajag tēlot to, kas tu nespēj būt!!! Kāds, kā tu saki - utenis, zina vairāk par tevi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-05 15:48, pirms 7 gadiem
Balsojums interesants laikam 25 cilvēki ir ekstrasensu cīņu fani kuri tic pasakām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-01-05 15:49, pirms 7 gadiem
Apanasenko rakstīja: Bet ir kādi citi kandidāti? Indriksons? Edmunds Johansons, teiksim, jau gadu kā miris.
Raivis Dzintars, Roberts Zīle, Artūrs Irbe, Vaira Vīķe Freiberga, Armands Puče, Edvīns Šnore (Soviet story režisors) u.c.

  +2 [+] [-]

, 2018-01-05 15:50, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: vai tad funis nespeetu uznemties sho atbildigo amatu?
Nē. Vajag īstu VDK virsnieku vai vismaz partijas nomenklatūras vidējā ešelona darboni. Ziņu pienesējs komjaunietis, lai cik viņš centīgs būtu, neder.

  +3 [+] [-]

, 2018-01-05 15:50, pirms 7 gadiem
No kura laika čekisti kļuvuši māņticīgi?Kārtējais pajoliņu gājiens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-05 15:52, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Raivis Dzintars, Roberts Zīle, Artūrs Irbe, Vaira Vīķe Freiberga, Armands Puče, Edvīns Šnore (Soviet story režisors) u.c.
Kas tas par fašistu sarakstu? Mēs par DR sistēmu runājam, vai tad ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-05 15:56, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: No kura laika čekisti kļuvuši māņticīgi?Kārtējais pajoliņu gājiens.
PSRS vadītāji izmantoja visu laiku astrologu pakalpojumus. Nejaukt māņticību ar smalko pasauli. 13 datumi, melni kaķi, visādi šamaņi, viltus astrologi, brvji, zīlnieki ir savairojušies uz katra stūra lūk tā ir māņticība. Lielākā daļa no tiem pelna uz cilvēku lētticību. Ielauzties smalkajā pasaulē var tikai retais. To ka Staļins, Brežņevs, arī ASV prezidenti regulāri izmanto astrologu padomus sen vairs nav noslēpums. Sabiedrībā par to pieņemts klusēt.

     [+] [-]

, 2018-01-05 15:57, pirms 7 gadiem
Edgars rakstīja: nerunā lietas, ko nezini, maksāja fanu kluba vadītājam, pārējiem karogu vicinātājiem, bunģieriem un jurčikam ieeja bija pa velti un tas bija viss.
Kaut kur 2. vai 3. sezonā Dinamo Rīga noslēdza oficiālu līgumu ar Jurčiku Raganu.
Par maksu publiskā telpā nekas neizskanēja, bet ir pamats domāt, ka viņš (Jurčiks) par baltu velti tribīnēs neskraida.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-05 15:57, pirms 7 gadiem
Apanasenko rakstīja: Kas tas par fašistu sarakstu? Mēs par DR sistēmu runājam, vai tad ne?
Protams par DR sistēmu. Veidosim to izteikti latvisku.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-05 15:59, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Protams par DR sistēmu. Veidosim to izteikti latvisku.
Pašdarbības te nebūs- kā Maskava teiks, tā veidosim. Bija jau te 18. novembra svinētāji sarosījušies......

     [+] [-]

, 2018-01-05 15:59, pirms 7 gadiem
Edgars rakstīja: Pēdējie komentāri tikai apstiprina manas aizdomas, ka Funs un Saxon ikdienu pavada Skanstes ielā. Paskatījos kas notiek pie Jurija ieraksta Facebookā tur visi bijušie un esošie fanukluba biedri un vienkāršie līdzjutēji gāna administrāciju, kamēr šie divi akli Skanstes ielu aizstāvēs līdz kapa malai.
Vai Tu par to vel šaubījies, ka biedri Funis,Perņaks un visa tā blice ir pietuvināti Ģinamai?

  -1 [+] [-]

, 2018-01-05 16:00, pirms 7 gadiem
Apanasenko rakstīja: Pašdarbības te nebūs- kā Maskava teiks, tā veidosim. Bija jau te 18. novembra svinētāji sarosījušies......
Izskaidrosim, paskaidrosim, ieskaidrosim. Visus bijušos čekistus no kluba ārā. DR -Latvijas klubs ar latvisku auru.

     [+] [-]

, 2018-01-05 16:01, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai Tu par to vel šaubījies, ka biedri Funis,Perņaks un visa tā blice ir pietuvināti Ģinamai?
Hokeja ekspertam varu pierādīt ka viņš kļūdās.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-05 16:02, pirms 7 gadiem
Apanasenko rakstīja: Pašdarbības te nebūs- kā Maskava teiks, tā veidosim. Bija jau te 18. novembra svinētāji sarosījušies......
Biedri, neaizmirstiet, ka vēl bija gribētāji ar nomales (Ukraina = "Okraina") karogu nākt uz "latviskā" kluba spēlēm...

  -1 [+] [-]

, 2018-01-05 16:02, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Bluseni, nepļūti kur tev nepavēl to darīt!
http://www.aspazijarainis.lv/par/rainis/
Tev jau,debloīd, norādīja, ka nav Jānis Rainis, bet ir vienkārši Rainis. Un tu ar savu linku to tikai apstiprināji.

     [+] [-]

, 2018-01-05 16:03, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Hokeja ekspertam varu pierādīt ka viņš kļūdās.
Nu, tad tikai uz priekšu!
Pierādījumus galdā.

     [+] [-]

, 2018-01-05 16:03, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, tad tikai uz priekšu!
Pierādījumus galdā.
Ne jau publiski.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-05 16:07, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Izskaidrosim, paskaidrosim, ieskaidrosim. Visus bijušos čekistus no kluba ārā. DR -Latvijas klubs ar latvisku auru.
Neatceraties, kā 1959.g nacionālkomunistiem izgāja? šoreiz kļūdas neatkārtosim.

  -2 [+] [-]

, 2018-01-05 16:09, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Laikam par ezotēriku un smalko pasauli pirmo reizi mūžā dzirdi.
Tātad tu esi lai Jurčiks vairs nebūtu DR simbols. Es esmu par Jurčiku.
Par ezotēriku nav tikai jālasa, bet viņa arī ir jāsaprot. Par cik tu esi ļoti aprobežots, tad pieļauju, ka tu šo zināmā mērā zinātni vienkārši neizproti, un balsties tikai uz stulbām paša izdomātām dogmām.

     [+] [-]

, 2018-01-05 16:11, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ne jau publiski.
Tā jau es domāju!
Labākajās Čekas tradīcijās-kaut kur sētmalē vai aiz augsta žoga.
No kā tu baidies?

  +1 [+] [-]

, 2018-01-05 16:12, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev jau,debloīd, norādīja, ka nav Jānis Rainis, bet ir vienkārši Rainis. Un tu ar savu linku to tikai apstiprināji.
Teļ, viņa vārds bija Jānis, patīk tev tas vai nē.

     [+] [-]

, 2018-01-05 16:15, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Teļ, viņa vārds bija Jānis, patīk tev tas vai nē.
Debloīd, vai kāds apstrīdēja to ka viņš ir Jānis?
Tev norādīja, ka savu vārdu viņš nelietoja kopā ar savu pseidonīmu.

  -2 [+] [-]

, 2018-01-05 16:16, pirms 7 gadiem
Kas tas par pasūtījuma rakstu! Visi "+" un "-" spiežas par labu raganai! Šeit kārtējo (!) reizi negodīgi tiek manipulēts ar lasītāju domu izpausmi. Ne visi lasītāji ir gatavi strīdēties ar idiotu baru S.C. hokeja sadaļā. Tie klusi un mierīgi ieliek savus "+" un "-", un iet mierīgi tālāk. Par ko strīds? Ja "Dinamo" pateica, ka nedrīkst - tātad nedrīkst! Cits varbūt kluci grib nolikt arēnā, bet viņam neļauj! Sāciet bļaut - " ļaujiet viņam! Viņš grib! Kāpēc aizliedzat!" Bet, manuprāt, ragana ir daudz sliktāk. Neko citu, kā riebumu, viņš ar savu tēlu nav manī izsaucis.

     [+] [-]

, 2018-01-05 16:20, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par ezotēriku nav tikai jālasa, bet viņa arī ir jāsaprot. Par cik tu esi ļoti aprobežots, tad pieļauju, ka tu šo zināmā mērā zinātni vienkārši neizproti, un balsties tikai uz stulbām paša izdomātām dogmām.
Pilnīgi pareizi-tā ir jāsaprot. Ezotērika nav dogmas. Ļoti smalka tēma,kuru cilvēkiem ir grūti pieņemt , jo tajā nav acīmredzami fakti, notikumi. Tā balstās uz intuīciju, izpratni ļoti jūtīgā , smalkā veidā. Sāku ar Muldaševa grāmatu ciklu, kas veicināja interesi. Muldaševa grāmatas nav ezotēriskas, bet parādīja ceļu uz to. Kailasa kalns un tml. lietas veicināja interesi un tā lēnām nonācu līdz smalkajai pasaulei.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-05 16:23, pirms 7 gadiem
arcuna rakstīja: Kas tas par pasūtījuma rakstu! Visi "+" un "-" spiežas par labu raganai! Šeit kārtējo (!) reizi negodīgi tiek manipulēts ar lasītāju domu izpausmi. Ne visi lasītāji ir gatavi strīdēties ar idiotu baru S.C. hokeja sadaļā. Tie klusi un mierīgi ieliek savus "+" un "-", un iet mierīgi tālāk. Par ko strīds? Ja "Dinamo" pateica, ka nedrīkst - tātad nedrīkst! Cits varbūt kluci grib nolikt arēnā, bet viņam neļauj! Sāciet bļaut - " ļaujiet viņam! Viņš grib! Kāpēc aizliedzat!" Bet, manuprāt, ragana ir daudz sliktāk. Neko citu, kā riebumu, viņš ar savu tēlu nav manī izsaucis.
Kā kuram. Daudziem , pat ļoti daudziem DR faniem, līdzjutējiem Jurčiks ir izteikti pozitīvs tēls. Pats aizliegums kā tāds ir nepatīkams, ož pēc autoritārisma.Protams kluba vadība drīkst atļaut vai aizliegt, bet cik ir tādi DR fani ,kuriem patīk Savickis. Es kā DR fans esmu par Savicka aizliegumu - viņš nevar būt DR spēlēs. Protams absurds, bet jo mazāk šo cilvēku redzu jo labāk.

     [+] [-]

, 2018-01-05 16:24, pirms 7 gadiem
Masku Ss.com var ielikt tirgoties !!! HE HE

     [+] [-]

, 2018-01-05 16:32, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnīgi pareizi-tā ir jāsaprot. Ezotērika nav dogmas. Ļoti smalka tēma,kuru cilvēkiem ir grūti pieņemt , jo tajā nav acīmredzami fakti, notikumi. Tā balstās uz intuīciju, izpratni ļoti jūtīgā , smalkā veidā. Sāku ar Muldaševa grāmatu ciklu, kas veicināja interesi. Muldaševa grāmatas nav ezotēriskas, bet parādīja ceļu uz to. Kailasa kalns un tml. lietas veicināja interesi un tā lēnām nonācu līdz smalkajai pasaulei.
Tikai tu aizmirsi piebilst, ka katram par šīm lietām var būt radikāli pretējas pozīcijas. Kā, piemēram, par to pašu pozitīvo domāšanu, kura nebūt nav tik viennozīmīga, jo vairums cilvēku šo tēzi pārprot, un tādējādi liedz sev kritisko domāšanu, kas cilvēku izslēdz no dzīves realitātes.

     [+] [-]

, 2018-01-05 16:33, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Debloīd, vai kāds apstrīdēja to ka viņš ir Jānis?
Tev norādīja, ka savu vārdu viņš nelietoja kopā ar savu pseidonīmu.
Ne jau nu tavas sugas teļi man ko norādīs! Jūs savas smadzenes arī nelietojat, līdzīgi kā viņš pseidonīmu.

     [+] [-]

, 2018-01-05 16:34, pirms 7 gadiem
Lāčplēsis ar zobenu arēna tas būtu labs talismans. ';

  -3 [+] [-]

, 2018-01-05 16:34, pirms 7 gadiem
arcuna rakstīja: Kas tas par pasūtījuma rakstu! Visi "+" un "-" spiežas par labu raganai! Šeit kārtējo (!) reizi negodīgi tiek manipulēts ar lasītāju domu izpausmi. Ne visi lasītāji ir gatavi strīdēties ar idiotu baru S.C. hokeja sadaļā. Tie klusi un mierīgi ieliek savus "+" un "-", un iet mierīgi tālāk. Par ko strīds? Ja "Dinamo" pateica, ka nedrīkst - tātad nedrīkst! Cits varbūt kluci grib nolikt arēnā, bet viņam neļauj! Sāciet bļaut - " ļaujiet viņam! Viņš grib! Kāpēc aizliedzat!" Bet, manuprāt, ragana ir daudz sliktāk. Neko citu, kā riebumu, viņš ar savu tēlu nav manī izsaucis.
Privāta organizācija, var atļaut vai aizliegt ko grib.

     [+] [-]

, 2018-01-05 16:35, pirms 7 gadiem
Ronis90 rakstīja: Lāčplēsis ar zobenu arēna tas būtu labs talismans.
Lāčplēss nav rīdzinieks, neder!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-05 16:43, pirms 7 gadiem
Kurš būs nākamais ?
Armands Simsons?
Samsung reklāmas stends foajē?
113 .sektors?
Videokubs ?
Kurš?

     [+] [-]

, 2018-01-05 16:46, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Tad vai nu Rolands(vācis) vai arī Kristaps, tas parcēlājs Daugavas malā
Otrais variants teicams, piekrītu!

  +5 [+] [-]

, 2018-01-05 16:48, pirms 7 gadiem
Lāčplēsi Savickim sagribējies???
Ko vēl ne.
Lai uzvelk pats ādas mēteli, kepku ar zvaignzni un sēž savā ložā.
"Dzelzs Feliksa" maskots biedētu visus pretiniekus.

  +2 [+] [-]

, 2018-01-05 17:09, pirms 7 gadiem
Savicka masku vajag uzvilkt...Bet pēc likuma aizliegt nedrīkst, var tikai palūgt. Aizliegt drīkst tikai tādas kuras aizskar godu un cieņu (tam jābūt pamatotam), kurina rasu vai nacionālo naidu. Nekādas citas iespējas nav. Velc vai raganu, vai mikipeli, neko nevar izdarīt.

     [+] [-]

, 2018-01-05 17:15, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tikai tu aizmirsi piebilst, ka katram par šīm lietām var būt radikāli pretējas pozīcijas. Kā, piemēram, par to pašu pozitīvo domāšanu, kura nebūt nav tik viennozīmīga, jo vairums cilvēku šo tēzi pārprot, un tādējādi liedz sev kritisko domāšanu, kas cilvēku izslēdz no dzīves realitātes.
Kritiskai domāšanai noteikti ir jābūt. Tas ir pamats objektīvai pasaules uztverei, bet... Nedrīkst kritiskā domāšana pārvērsties negatīvā domāšanā. Pavasaris , pastaiga, redzi pirmo tauriņu -mazs bet prieks. Otrs domā nu un tad,ko ieguvi reālu redzot tauriņu, par ko priecāties, vakarā vēl laiku solīja sliktu, rīt atkal uz darbu utt. Ir cilvēki kuri visur atradīs slikto, un ir kuri visur atradīs labo. Es visurmeklējot pozitīvo, redzu arī negatīvo bet tikai svarīgi ko cilvēks akcentē. Kritiskā domāšanā redz visu, tikai vai vienmēr obligāti negatīvās leitas ir jāmin skaļi. Kādēļ pieminēt ja tas neko nemaina, kādam bojā noskaņojumu. Mēs tāpat zinām negatīvo, bet vai cilvēki patiešām vēlas to bieži dzirdēt.

     [+] [-]

, 2018-01-05 17:16, pirms 7 gadiem
Lai Jurčiks raganas maskai piešuj lāča ausis!

     [+] [-]

, 2018-01-05 17:21, pirms 7 gadiem
Edgars rakstīja: nerunā lietas, ko nezini, maksāja fanu kluba vadītājam, pārējiem karogu vicinātājiem, bunģieriem un jurčikam ieeja bija pa velti un tas bija viss.
Šoreiz gan atbildēšu.
Visu pareizi saki, izņemot par Raganu, apmaksa nebija caur fanu klubu , bet labi, paliksim katrs pie sava viedokļa , kaut gan tas Tev bija jāzina kā fanu kluba valdes loceklim!

  +1 [+] [-]

, 2018-01-05 17:23, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Kritiskai domāšanai noteikti ir jābūt. Tas ir pamats objektīvai pasaules uztverei, bet... Nedrīkst kritiskā domāšana pārvērsties negatīvā domāšanā. Pavasaris , pastaiga, redzi pirmo tauriņu -mazs bet prieks. Otrs domā nu un tad,ko ieguvi reālu redzot tauriņu, par ko priecāties, vakarā vēl laiku solīja sliktu, rīt atkal uz darbu utt. Ir cilvēki kuri visur atradīs slikto, un ir kuri visur atradīs labo. Es visurmeklējot pozitīvo, redzu arī negatīvo bet tikai svarīgi ko cilvēks akcentē. Kritiskā domāšanā redz visu, tikai vai vienmēr obligāti negatīvās leitas ir jāmin skaļi. Kādēļ pieminēt ja tas neko nemaina, kādam bojā noskaņojumu. Mēs tāpat zinām negatīvo, bet vai cilvēki patiešām vēlas to bieži dzirdēt.
Taisni tā un tikai tā!
Vai tad mazdēlam matus plēst, ja vecaistēvs Sibīrijā balandas ēda? Protams, ka ne- VDK godavīri kompensācijai noorganizējuši augstas raudzes hokeju.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-05 17:33, pirms 7 gadiem
Sliktam dejotājami olas traucē. Tas par RD un Savicki. Smieklīgs klubs ar vēl dīvaināku vadītāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-05 19:08, pirms 7 gadiem
Nezināju ka čekisti tic pesteļiem un māņiem.Šitā sevi pazemot .Nu super!

  +1 [+] [-]

, 2018-01-05 19:18, pirms 7 gadiem
Ka saka Cirks aizbrauca bet Klauni palika,kauns pa Latviju un to Dināmo Latviju,kāda jēga neļaut nak uz spelem Raganai,drizāk vajadzētu nomainīt Visu dināmo vadību no pašas aukšas lidz pašai lejaij tad varbut kautlas beidzot saks mainīties,kauns te dzīvos un skatīties vispar to dinamo ,ceru ka nakam sezon nebus tad cairs Dinamo.

     [+] [-]

, 2018-01-05 19:23, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Interesanti kā demokrātiskā valstī...
šeit tiek runāts par krievijas čempionātu

     [+] [-]

, 2018-01-05 19:59, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: šeit tiek runāts par krievijas čempionātu
VHL

     [+] [-]

, 2018-01-05 20:20, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: VHL
VHL - Viskrievijas hokeja sacensības vīriešu komandām "Augstākās hokeja līgas čempionats"

Bet RD spēlē sacensībās, kuras saucas: Kontinentālā hokeja līga - Krievijas čempionāts hokejā.

     [+] [-]

, 2018-01-05 20:21, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: VHL - Viskrievijas hokeja sacensības vīriešu komandām "Augstākās hokeja līgas čempionats"

Bet RD spēlē sacensībās, kuras saucas: Kontinentālā hokeja līga - Krievijas čempionāts hokejā.
Ļoti pareizi. Par ko vispār diskusija?

     [+] [-]

, 2018-01-05 20:28, pirms 7 gadiem
Apanasenko rakstīja: Ļoti pareizi. Par ko vispār diskusija?
Visādā ziņā kaŗtīgs komunists, čekists u.t.t. bet šajā jautājumā biedrs fuņa protestē ja krievijās čempi nosauc par krievijas čempi. Vai arī gatavojoties saviem ziemassvētkiem, kaut ko putrojas.

     [+] [-]

, 2018-01-05 20:35, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Visādā ziņā kaŗtīgs komunists, čekists u.t.t. bet šajā jautājumā biedrs fuņa protestē ja krievijās čempi nosauc par krievijas čempi. Vai arī gatavojoties saviem ziemassvētkiem, kaut ko putrojas.
Jā, pēc 1991.g katastrofas mēs visi esam kā izmesti no kuģa. Stūra namā vēl bezkauņas muzeju ierīkojuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-05 21:11, pirms 7 gadiem
orākuls5 rakstīja: Dinamo jaunais talismans heh
Pareizi,pareizi!
Par cik KrHuLv kā komanda ir p-rnogrāfija, tad p-rno aktrise Shyla Stylez būtu laba tās reklāmas seja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-05 21:18, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pareizi,pareizi!
Par cik KrHuLv kā komanda ir p-rnogrāfija, tad p-rno aktrise Shyla Stylez būtu laba tās reklāmas seja.
Jūs viņu pēc izskata atpazināt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-05 21:30, pirms 7 gadiem
Putina masku ,bet ar ēzeļa ausīm.Būtu īstais fans.

     [+] [-]

, 2018-01-05 21:32, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: Nesen mirusi, 35 gados! ir infa kas ar vinu noticis?
Nameju interesē beigtas ielenes? Nu gan!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-05 22:13, pirms 7 gadiem
Es Ģinamai liidzi nesekoju kopsh vispaarzinaamajiem notikumiem Krimaa un A-Ukrainaa. Tikai tik, cik LNT riita zinjaas. Par teemu. Man shis friiks katinaaja ar savu skraidiishanu un kratiishanos. Kas veel vairaak kaitinaaja, ka vinsh tirinaajaas bbola Izlases speelees? Kaada x peec kkaada privaata krievu kantora teelam skraidiit Valstvieniibas izlases speelees??? Lai Ģinama asocieetos ar nacionaalo klubu? Citaadi,- man po.

     [+] [-]

, 2018-01-05 22:19, pirms 7 gadiem
ST2 rakstīja: Es Ģinamai liidzi nesekoju kopsh vispaarzinaamajiem notikumiem Krimaa un A-Ukrainaa. Tikai tik, cik LNT riita zinjaas. Par teemu. Man shis friiks katinaaja ar savu skraidiishanu un kratiishanos. Kas veel vairaak kaitinaaja, ka vinsh tirinaajaas bbola Izlases speelees? Kaada x peec kkaada privaata krievu kantora teelam skraidiit Valstvieniibas izlases speelees??? Lai Ģinama asocieetos ar nacionaalo klubu? Citaadi,- man po.
visiem po uz tavu po
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-05 22:51, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pareizi,pareizi!
Par cik KrHuLv kā komanda ir p-rnogrāfija, tad p-rno aktrise Shyla Stylez būtu laba tās reklāmas seja.
Piekrītu, tikai varbūt mūsu pašu "Viola Bailey"?

     [+] [-]

, 2018-01-05 22:55, pirms 7 gadiem
welninsh rakstīja: Piekrītu, tikai varbūt mūsu pašu "Viola Bailey"?
Var arī tā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-05 23:07, pirms 7 gadiem
Partija tagad iziet uz ezotēriku, čakrām un karmām, šambalām. Vobšem- smalko pasauli. Nebūs tribīnēs nekādas siskas vai piskas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-06 00:03, pirms 7 gadiem
TRTD vadība savā ākstu elementā! Beidzot atrada vainīgo kluba neveiksmēs! Izrādas tas nav viss spēlētāju meistarības tūkums un vadības nekompetence, bet pie visa vainīgs ir Jurčiks Ragana!!! Neesmu nekāds Jurčika fans, bet es čaļa vietā tagad par šādu spļāvienu sejā un uzmetienu no TRTD puses pasūtītu viņus *irst! Biedram Savickim varbūt, ka pie psihiatra vajadzētu pārbaudīties, ja viņam aktīvākie kluba līdzjutēji jau sāk maisīt un (viņa/viņuprāt) ir galvenais kluba nelaimju cēlonis....

     [+] [-]

, 2018-01-06 00:21, pirms 7 gadiem
welninsh rakstīja: Piekrītu, tikai varbūt mūsu pašu "Viola Bailey"?
Tā nederēs- Savickis padomās, ka Viola uzvilkusi raganas masku.

     [+] [-]

, 2018-01-06 00:25, pirms 7 gadiem
als rakstīja: TRTD vadība savā ākstu elementā! Beidzot atrada vainīgo kluba neveiksmēs! Izrādas tas nav viss spēlētāju meistarības tūkums un vadības nekompetence, bet pie visa vainīgs ir Jurčiks Ragana!!! Neesmu nekāds Jurčika fans, bet es čaļa vietā tagad par šādu spļāvienu sejā un uzmetienu no TRTD puses pasūtītu viņus *irst! Biedram Savickim varbūt, ka pie psihiatra vajadzētu pārbaudīties, ja viņam aktīvākie kluba līdzjutēji jau sāk maisīt un (viņa/viņuprāt) ir galvenais kluba nelaimju cēlonis....
Savickis kā jau apzinīgs čekists pilda rīkojumu no augšas- gan jau kādam no khl vadības neiepatikās. Uz nākamo spēli Jurčiks varētu atnākt bez maskas, bet visi pārējie līdzjutēju tūkstoši- raganas maskās.

     [+] [-]

, 2018-01-06 01:01, pirms 7 gadiem
Negribu aizstāvēt DR vadību, bet nevajag par zemu novērtēt tēlu un simbolu nozīmi. Kāpēc iluminātiem ir svarīga " visu redzošā acs" vai piramīda Daugavmalā? Kapēc boļševikiem piecstaru zvaigzne? Nezinu nevienu literāru darbu, kur ragana ir pozitīvs tēls. Vai tiešām nav pozitīvu tēlu? Te lasīju par Raini, ja nemaldos, viņam ir teiciens; " Dzīve ir laba, ja mērķis ir labs." Nu kāds stimuls var būt ragana, kura biedē bērnus un pasakās tos arī apēd? Nu varbūt esmu par vecu, bet manā bērnībā elki bija Dartanjans un trīs musketieri uc. tāda tipa varoņi. Šodien velni, raganas. Arī VEF komandai - iesauka " melnā nāve". Bet ja daudziem patīk labāk dzīve nekā nāve? Ko tiem- neiet uz VEF spēlēm?

     [+] [-]

, 2018-01-06 11:03, pirms 7 gadiem
Man viņš (raganis) nav simpatizējis. Pat paskatoties uz viņu šķebināja. Vienīgā iespēja ja viņš lēkā pretinieku fanu sektorā,

     [+] [-]

, 2018-01-07 00:31, pirms 7 gadiem
Varbūt jāmaina DINAMO vadība... Viņiem visiem arī bez maskas pretīgi riebīgas sejas, kas toč nes nelaimi!!!