Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" pievienojas vārtsargs Gaļimovs un uzbrucējs Mičels

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Rīgas "Dinamo" pievienojas vārtsargs Gaļimovs un uzbrucējs Mičels
Staņislavs Gaļimovs. Foto: hctorpedo.ru

Krievijas vārtsargs Staņislavs Gaļimovs un kanādiešu uzbrucējs Zaks Mičels gatavosies, lai jaunajā sezonā spēlētu Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubā Rīgas "Dinamo", liecina oficiālā informācija.

Patlaban 32 gadus vecais un 190 centimetrus garais Staņislavs Gaļimovs pagājušajā sezonā saka Magņitogorskas "Metallurg" (deviņās spēlēs ielaida 3.07 ripas vidēji mačā un atvairīja 90% no pretinieku metieniem), bet decembrī pārcēlās uz Čeļabinskas "Traktor", kur 16 spēlēs viņa vidējā statistika bija 2.55 ripas un 91.5%.

2017.-2018. gada sezonā Gaļimovs spēlēja Pētera Skudras tolaik vadītajā Ņižņijnovgorodas "Torpedo" (2.13 un 91.7), bet tagad viņš būs nodarbināts Skudras trenētajā Rīgas "Dinamo". Neilgi pirms oficiālās informācijas insaiders "HockeyBZ" vēstīja, ka līgums tiks parakstīts uz vienu gadu.

Patlaban 27 gadus vecais un 183 centimetrus garais Kanādas uzbrucējs Zaks Mičels pagājušajā sezonā spēlēja Ņižņekamskas "Neftekhimik" rindās un piedalījās 54 regulārā čempionāta spēlēs, kurās izcēlās ar 17 vārtu guvumiem un 9 rezultatīvām piespēlēm, nopelnīja 14 soda minūtes, veica 55 spēka paņēmienus un bloķēja 31 metienu, vidēji laukumā pavadot 17:36 minūtes.

Pirms sešiem gadiem minētais kanādietis kļuva OHL čempionu, pārstāvot Golfas "Storm". Karjeras turpinājumā spēlēja AHL čempionāta vienību Aiovas "Wild", kur kopumā aizvadīja četras sezonas. 2016.-2017. gada sezonā šis uzbrucējs debitēja NHL, pārstāvot Minesotas "Wild", pasaules spēcīgākajā līgā kopumā uzbrucēja krājumā 34 spēles 3 vārti un 5 rezultatīvas piespēles. 2018.-2019. gada sezonā uzbrucējs pārcēlās uz citu AHL vienību – Ontario "Reign". AHL kopumā aizvadījis 311 spēles, guvis 81 vārtus un atdevis 82 rezultatīvas piespēles.

2020. gada vasarā Rīgas "Dinamo" piesaistītie spēlētāji (16)

PozīcijaSpēlētājsStatistika KHL 2019./20.VecumsAugums (cm)Svars (kg)Valsts
UzbrucējsEmīls Ģēģeris37 spēles (1+3)2118084Latvija
Lauris Dārziņš54 (11+21)3519191Latvija
Miķelis Rēdlihs62 (6+13)3618183Latvija
Gints Meija57 (7+7)3218591Latvija
Miks Indrašis41 (6+18)2919390Latvija
Mārtiņš Dzierkals-2318177Latvija
Daniels Bērziņš39 (4+2)2118682Latvija
Konstantins Komareks-2718188Austrija
Pāvels Černovs59 (5+13)3018085Krievija
Deniss Paršins49 (10+5)3417775Krievija
Zaks Mičels54 (17+9)2718384Kanāda
AizsargsKristaps Zīle21 (0+2)2218585Latvija
Roberts Mamčics45 (2+5)25196105Latvija
Morgans Ellis54 (1+16)2818794Kanāda
VārtsargsIļja Proskurjakovs18 spēles (2.36v un 90.6%)3318281Krievija
Staņislavs Gaļimovs25 spēles (2.73v un 91.0%)3219090Krievija

Izmantotie resursi:
dinamoriga.lv
t.me/hockeybz

     [+] [-]

, 2020-08-04 14:48, pirms 4 gadiem
Muravejs laikam tik vienu pastētes prospektu paņēmis? Komareku?
Gaļimov noteikti labāks par to Prokurjakovu un Fukali!

     [+] [-]

, 2020-08-04 14:49, pirms 4 gadiem
Uzbrukums šogad izskatās, ka beidzot būs labs. Vārtsargi gan īsti nepārliecina. It īpaši Proskurjakovs.

     [+] [-]

, 2020-08-04 14:49, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Muravejs laikam tik vienu pastētes prospektu paņēmis? Komareku?
Zviedri ziņo, ka arī dānis Storms būs Dinamo, ļoti labs avots to ziņo. Tad sanāk, ka divi

     [+] [-]

, 2020-08-04 14:50, pirms 4 gadiem
Šis tāds maziņš,83 cm. tikai....

  +3 [+] [-]

, 2020-08-04 14:50, pirms 4 gadiem
Gūža rakstīja: Uzbrukums šogad izskatās, ka beidzot būs labs. Vārtsargi gan īsti nepārliecina. It īpaši Proskurjakovs.
kas tur labs uzbrukumā? neko labāki par Dārzu un Miku.

     [+] [-]

, 2020-08-04 14:51, pirms 4 gadiem
Gūža rakstīja: Uzbrukums šogad izskatās, ka beidzot būs labs. Vārtsargi gan īsti nepārliecina. It īpaši Proskurjakovs.
es piekritisu bet varbut dinamo vins bus zvaigzne vai neaceries BILAJEVU NO akbarsa vins kluva zvaigzne

  +2 [+] [-]

, 2020-08-04 14:52, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kas tur labs uzbrukumā? neko labāki par Dārzu un Miku.
Nu nekas baigi labāks par šiem, protams, nav. Bet kopumā zolīdi spēlētāji, diez vai Rīga var atļauties diži labākus ārzemniekus.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 14:54, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kas tur labs uzbrukumā? neko labāki par Dārzu un Miku.
Nu nez, ja pirmās divas maiņas Savickijs spēs aizpildīt ar LD-10/Indraša līmeņa spēlētājiem, tad tas jau būs kaut kāds nenormāls progress, ja salīzina ar iepriekšējām sezonām.

Ka tik nav tā, ka pēc 10 spēlēm kādu atlaiž, jo "nav gatavs KHL līmenim", bet beigās pāriet uz kaut kādu Ņefķehimik un kļūst par vadošo spēlētāju citā komandā

     [+] [-]

, 2020-08-04 14:55, pirms 4 gadiem
Ļoti solīdi līdz šim komplektācija izskatās.. arī krievu vārtsargu duets ir tīri pieņemams. Super būtu, ja Karsums nedzītos pēc lielā krievu piķa un pēdējos karjeras gadus pavadītu Rīgā.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-04 14:56, pirms 4 gadiem
balderuska rakstīja: es piekritisu bet varbut dinamo vins bus zvaigzne vai neaceries BILAJEVU NO akbarsa vins kluva zvaigzne
Viņš bija jaunais talantīgais, šiem abiem jau 30+ reti kad vārtsargi šajā vecumā progresē.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-04 14:56, pirms 4 gadiem
Number 0 rakstīja: Ļoti solīdi līdz šim komplektācija izskatās.. arī krievu vārtsargu duets ir tīri pieņemams. Super būtu, ja Karsums nedzītos pēc lielā krievu piķa un pēdējos karjeras gadus pavadītu Rīgā.
Matulis rakstīja, ka nevis Karsums negrib, bet tieši Skudram viņš neesot vajadzīgs...

     [+] [-]

, 2020-08-04 14:58, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Nu nez, ja pirmās divas maiņas Savickijs spēs aizpildīt ar LD-10/Indraša līmeņa spēlētājiem, tad tas jau būs kaut kāds nenormāls progress, ja salīzina ar iepriekšējām sezonām.

Ka tik nav tā, ka pēc 10 spēlēm kādu atlaiž, jo "nav gatavs KHL līmenim", bet beigās pāriet uz kaut kādu Ņefķehimik un kļūst par vadošo spēlētāju citā komandā
tak vienmēr ir bijis. nekas jauns. un tā 6 gadus bez PO!

     [+] [-]

, 2020-08-04 14:59, pirms 4 gadiem
Šitais tak Gaļimijs, vārtus nemet, sēdēs aiz Proskurjakova muguras

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:00, pirms 4 gadiem
Gūža rakstīja: Matulis rakstīja, ka nevis Karsums negrib, bet tieši Skudram viņš neesot vajadzīgs...
es dzirdēju, ka cenu negrib mest nost. tāpat kā sotnieks un Ciba. Bartuļis ar

  +4 [+] [-]

, 2020-08-04 15:04, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es dzirdēju, ka cenu negrib mest nost. tāpat kā sotnieks un Ciba. Bartuļis ar
Interesanti, cik lielus ciparus šie prasa, ja Savickijam šķiet pa traku? Vai arī savādāks jautājums - cik mazus ciparus Savickijs grib maksāt, ka šie čaļi nepiekrīt?

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:06, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Interesanti, cik lielus ciparus šie prasa, ja Savickijam šķiet pa traku? Vai arī savādāks jautājums - cik mazus ciparus Savickijs grib maksāt, ka šie čaļi nepiekrīt?
par naudu kolhozā mēs tik varam spekulēt.
gan jau diezgan grib mest nost, ja nepiekrīt.
Dzierkalam nez Muravejs iedeva vairāk nekā ankepons?

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:07, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Interesanti, cik lielus ciparus šie prasa, ja Savickijam šķiet pa traku? Vai arī savādāks jautājums - cik mazus ciparus Savickijs grib maksāt, ka šie čaļi nepiekrīt?
pareizs ir otrs formulējums. Un Indrašis ir drosāka investīcija kā Karsums

  +6 [+] [-]

, 2020-08-04 15:08, pirms 4 gadiem
Tiešām Ģēģerim 1.80m un 70 kg? Ideāls sievietes augums

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:09, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tiešām Ģēģerim 1.80m un 70 kg? Ideāls sievietes augums
168 un 56 ir ideāls!

  +3 [+] [-]

, 2020-08-04 15:10, pirms 4 gadiem
Manuprāt, ņemot vērā Bārtuļa traumatismu, neviens Khl klubs nebūtu ieinteresēts ar viņu slēgt kādu līgumu, tad jautājums - cik piedāvā Dinamo, ja viņš nepiekrīt jaunam līgumam?

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:17, pirms 4 gadiem
marco90 rakstīja: Manuprāt, ņemot vērā Bārtuļa traumatismu, neviens Khl klubs nebūtu ieinteresēts ar viņu slēgt kādu līgumu, tad jautājums - cik piedāvā Dinamo, ja viņš nepiekrīt jaunam līgumam?
nu tagad kad draud piemaskava nevis kā savickij dabū par mazāku naudu tipa
esat mājās neiet cauri iespējams

  -3 [+] [-]

, 2020-08-04 15:18, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tiešām Ģēģerim 1.80m un 70 kg? Ideāls sievietes augums
Kam tāda dilda vajadzīga? Pērtiķbolistam?

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:18, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: 168 un 56 ir ideāls!
Jau labāk

  -1 [+] [-]

, 2020-08-04 15:20, pirms 4 gadiem
Mani interesē viens jautājums, galarezultātā kopumā cik Lettiņu būs komandā un cik procentos proporcijā pret leģionāriem?
Ja Sotnieks, Karsums, Bārtulis un Cibuļskis atkrīt, tad kuri vēl ir Skudras redzeslokā? Ar tiem Lettiņiem, kuri ir uz doto brīdi, tīri skaitliskajā ziņā ir krietni par maz priekš bāzes kluba statusa

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:21, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: par naudu kolhozā mēs tik varam spekulēt.
gan jau diezgan grib mest nost, ja nepiekrīt.
Dzierkalam nez Muravejs iedeva vairāk nekā ankepons?
Dzierkalam domāju bija sakāpis, tagad nolaidies gan jau.
Somijā ne tuvu nekāds zvaigzne nebija, +/- līdzīgs sniegums tajā līgā, kāds Saulietim savulaik spēlējot HPK.

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:23, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nu tagad kad draud piemaskava nevis kā savickij dabū par mazāku naudu tipa
esat mājās neiet cauri iespējams
Tagad, iespējams, daži labi kadri gaidīs, vai tik tiešām būs tās mājas jeb tik tiešām piemaskava māju vietā draud?

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:24, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Dzierkalam domāju bija sakāpis, tagad nolaidies gan jau.
Somijā ne tuvu nekāds zvaigzne nebija, +/- līdzīgs sniegums tajā līgā, kāds Saulietim savulaik spēlējot HPK.
sakāpis? viņam pēc labas sezonas apcērpj algu un esot "sakāpis" ?

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:25, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: sakāpis? viņam pēc abas sezonas apcērpj algu un esot "sakāpis" ?
Dzirdēju, ka prasijis esot kaut ko neadekvātu.

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:26, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Mani interesē viens jautājums, galarezultātā kopumā cik Lettiņu būs komandā un cik procentos proporcijā pret leģionāriem?
Ja Sotnieks, Karsums, Bārtulis un Cibuļskis atkrīt, tad kuri vēl ir Skudras redzeslokā? Ar tiem Lettiņiem, kuri ir uz doto brīdi, tīri skaitliskajā ziņā ir krietni par maz priekš bāzes kluba statusa
tak kāda starpība cik.
galvenais , lai Muravejs nemarinē jaunos.
kaut kur lasīju, ka Čukste trenējas ar komandu.
iespējams nedod ligumu NHL (nezinu tagad gan kā ir pie tā koronkas kausa, ka pat drafts nav bijis) pēc veciem noteikumiem, ja līdz 15.augustam nav NHL līguma, viņs'ir brīvs.
no otras puses bez līguma nevar trenēties pat kolhozā, bet nu to apiet kaut kā...

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:27, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Mani interesē viens jautājums, galarezultātā kopumā cik Lettiņu būs komandā un cik procentos proporcijā pret leģionāriem?
Ja Sotnieks, Karsums, Bārtulis un Cibuļskis atkrīt, tad kuri vēl ir Skudras redzeslokā? Ar tiem Lettiņiem, kuri ir uz doto brīdi, tīri skaitliskajā ziņā ir krietni par maz priekš bāzes kluba statusa
gan jau vēl pāris šaibu padevējus/beņķu pulētājus pierakstīs pa minimalku, pārējo nokomplektēs ar uz ielas izmestajiem mongoļiem

  +2 [+] [-]

, 2020-08-04 15:27, pirms 4 gadiem
3 aizsargi - pietiek! Divi spēlēs, viens rezervē - gadījumam, ja viens saķer kovid.

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:27, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Dzirdēju, ka prasijis esot kaut ko neadekvātu.
slikti dzirdēji.

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:28, pirms 4 gadiem
Kāds analfabēts šito rakstu ir rakstījis?

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:31, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Tagad, iespējams, daži labi kadri gaidīs, vai tik tiešām būs tās mājas jeb tik tiešām piemaskava māju vietā draud?
tak vakar jau teicu, ka savickijam atkal jārāpo lai notiktu. nav krievu līgai dota atļauja spēlēt Latvijā.
nez vai izrāpos

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:34, pirms 4 gadiem
san4ito rakstīja: Kāds analfabēts šito rakstu ir rakstījis?
Gatis Druvietis ir šī raksta autors. Kas tur i? Rakstu nelasīju!

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 15:36, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tiešām Ģēģerim 1.80m un 70 kg? Ideāls sievietes augums
Diezvai viņam ir 90-60-90.

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:37, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: 168 un 56 ir ideāls!
Es par klasisko formulu (augums - 110) runāju, nevis konkrētiem cipariem. Tevis piedāvātie cipari liecina par karnumu, bet nu, par gaumi nestridas, ja kauli patīk, tad patīk

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:40, pirms 4 gadiem
Latvijas izlases bazes klubs ha ha ha

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:40, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kam tāda dilda vajadzīga? Pērtiķbolistam?
Tev, redz, dildas neder, xxl ar ne, nekas, kāds muhamedanis paņems un burts varēs turpināt bļaut - stulbās bābas, tik pie čortiem lien, visa ļaunuma sakne

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:41, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Es par klasisko formulu (augums - 110) runāju, nevis konkrētiem cipariem. Tevis piedāvātie cipari liecina par karnumu, bet nu, par gaumi nestridas, ja kauli patīk, tad patīk
vienu nu es esmu sapratis - pēc cipariem ne vella nevar noteikt (nu ok - 168 un 130 ir samērā skaidra bilde), pie 168/56 var viskā izskatīties, daudz faktoru. Ja "kauliem" ir krūtis un pakaļa, tad jā, patīk

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:42, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tev, redz, dildas neder, xxl ar ne, nekas, kāds muhamedanis paņems un burts varēs turpināt bļaut - stulbās bābas, tik pie čortiem lien, visa ļaunuma sakne
Tjoma jau ir izskolots rebekas rakstā! vari aizšaut man plusu ielikt.

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:49, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Tjoma jau ir izskolots rebekas rakstā! vari aizšaut man plusu ielikt.
Tjoma nav apmācāms, kā Haskijs, kuram mēģini ieskaidrot teritorijas konceptu saistībā ar klavulapu es vēl visas cerības atmetusi neesmu, ja iespēja paskolot sevi prezentē, tad vismaz pagaidām jāizmanto.

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:49, pirms 4 gadiem
ģinamai vajag kādu mello parakstīt

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:51, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: slikti dzirdēji.
Un kā bija?

  -2 [+] [-]

, 2020-08-04 15:53, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tev, redz, dildas neder, xxl ar ne, nekas, kāds muhamedanis paņems un burts varēs turpināt bļaut - stulbās bābas, tik pie čortiem lien, visa ļaunuma sakne
A zini ir lettiņi kuriem patīk resnas un lielas bābas, arī manā draugu lokā ir tādi.. Kā viņiem pippele uz viņām var stāvēt, man to nesaprast, bet nekādi muhamedāņi nebūt te nav nepieciešami

     [+] [-]

, 2020-08-04 15:56, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un kā bija?
Piedāvāja mazu algu (jūtami mazāku par to kura bija) ar devīzi "priecājies ka spēlē mājās". Pēc sakarīgas sezonas.

     [+] [-]

, 2020-08-04 16:02, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: A zini ir lettiņi kuriem patīk resnas un lielas bābas, arī manā draugu lokā ir tādi.. Kā viņiem pippele uz viņām var stāvēt, man to nesaprast, bet nekādi muhamedāņi nebūt te nav nepieciešami
asteus spamā stāstīja ka francūzietes staigājot ar sasvīdusiem, nekoptiem spalvainiem šekumiem un padusēm. Un tagad pats brīnās ka šīs ar čortiem laiž! Ar ko tā vēl? neloģikas kalngals

  +3 [+] [-]

, 2020-08-04 16:02, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: A zini ir lettiņi kuriem patīk resnas un lielas bābas, arī manā draugu lokā ir tādi.. Kā viņiem pippele uz viņām var stāvēt, man to nesaprast, bet nekādi muhamedāņi nebūt te nav nepieciešami
Klau, a tev pašam sešpaka vismaz ir? Nu, es domāju to, kas pašam starp "pipeli" un pupiem, ne to, kas ledusskapī stāv.

     [+] [-]

, 2020-08-04 16:04, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: asteus spamā stāstīja ka francūzietes staigājot ar sasvīdusiem, nekoptiem spalvainiem šekumiem un padusēm. Un tagad pats brīnās ka šīs ar čortiem laiž! Ar ko tā vēl? neloģikas kalngals
Klavulapam viens čoms esot, kuram tādas patīk, tas apkalpos visas

     [+] [-]

, 2020-08-04 16:08, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Klavulapam viens čoms esot, kuram tādas patīk, tas apkalpos visas
gan jau frankos tik asteus no čomiem ir, bet tas jau nenesīs upuri un neglābs balto sievieti no čorta ķetnām, tupes savā krustojumā un gudrēsies nejēgā.

     [+] [-]

, 2020-08-04 16:09, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Klau, a tev pašam sešpaka vismaz ir? Nu, es domāju to, kas pašam starp "pipeli" un pupiem, ne to, kas ledusskapī stāv.
Man ir! Ne vienmēr var redzēt, bet ir!

     [+] [-]

, 2020-08-04 16:14, pirms 4 gadiem
Skatos, ka Rīgas ''Aklo zarnu'' producenti šosezon veido projektu balstoties uz pagātnē puslīdz skaļi skanējušiem uzvārdiem.
Vai kāds parēķināja kāds uz šo brīdi ir Rīgas ''Aklo zarnu'' vidējais vecums? Tā neiedziļinoties un nerēķinot šķiet, ka 30+ noteikti.

     [+] [-]

, 2020-08-04 16:15, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tjoma nav apmācāms, kā Haskijs, kuram mēģini ieskaidrot teritorijas konceptu saistībā ar klavulapu es vēl visas cerības atmetusi neesmu, ja iespēja paskolot sevi prezentē, tad vismaz pagaidām jāizmanto.
Par Haskiju un teritoriju piekrītu, Haskijaprāt, VISA brīvā, redzamā, taustamā teritorija ir viņa!
Tas nav tā, ka viņš tev nav uzticīgs, vienkārši var sagribēt aiziet "pastaigāties" uz vairākiem desmitiem kilometriem Tāpēc ir vajadzīga nožogota teritorija, tad viņš saprot, ka aiz žoga var doties tikai ar saimnieku un ar pavadu

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 16:34, pirms 4 gadiem
neredzu sajūsmu par ne mazāk svarīgu ziņu - I.Viņķele pateica, ja nebūs uzliesmojums, tad no 15.septembra atļaus pasākumus ar 5000 skatītājiem, apstiprinot ka konkrēti arī doma par Arēnu un hokeja (tad tik jāizstrādā iebraukšanas protokols)

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 16:46, pirms 4 gadiem
Daniel rakstīja: neredzu sajūsmu par ne mazāk svarīgu ziņu - I.Viņķele pateica, ja nebūs uzliesmojums, tad no 15.septembra atļaus pasākumus ar 5000 skatītājiem, apstiprinot ka konkrēti arī doma par Arēnu un hokeja (tad tik jāizstrādā iebraukšanas protokols)
Tas ir ka vietējie var tik daudz salasīties, bet neattiecas uz to, ka tik ātri atvērs robežu ar Rusņu.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 16:49, pirms 4 gadiem
Karsumu satiku. Jautāju vai spēlēs DR. Atbildēja, ka Skudra viņam nezvanot

  -1 [+] [-]

, 2020-08-04 16:50, pirms 4 gadiem
Daniel rakstīja: neredzu sajūsmu par ne mazāk svarīgu ziņu - I.Viņķele pateica, ja nebūs uzliesmojums, tad no 15.septembra atļaus pasākumus ar 5000 skatītājiem, apstiprinot ka konkrēti arī doma par Arēnu un hokeja (tad tik jāizstrādā iebraukšanas protokols)
kāds iebraukšanas protokols no rusņas? tie tak ir tirsēju tautele, nekādi protokoli nelīdzēs, izvazās to zarazu pa visu lv

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 16:55, pirms 4 gadiem
Mīnusojiet kā gribat!
Bet ļoti šaubos, ka ar šādu menedžmentu un nezināmo sponsoru naudas ieguldījumu, sanāks kaut kas labs. Un vispār KHL ir rezerves plāns Z (sajūta, ka plāni A,B,C nedarbosies)?

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:01, pirms 4 gadiem
Mežonim ir 34 g. un viņš ir traumatisks tāpat kā Bārtuļs, ciba un soča vēl noderētu

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 17:06, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Klau, a tev pašam sešpaka vismaz ir? Nu, es domāju to, kas pašam starp "pipeli" un pupiem, ne to, kas ledusskapī stāv.
Ar mani viss ir kārtībā.
Sikspaks man ir paslēpts, taču ar auguma parametriem viss ir ok.
Zināšanai, vīrietim, neliels vēders, ir labklājības pazīme, un sievietes to labi zin. tiesa gan aizrauties ar izmēru nevajag, bocmana vēders teiksim ir ievērojami pa lielu... Interesanti, viņš mazgājoties duškabīnē savu mazo draudziņu saredz?

  +2 [+] [-]

, 2020-08-04 17:19, pirms 4 gadiem
Kas tad nu, latviešiem nav vārtsargu?

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:20, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Zināšanai, vīrietim, neliels vēders, ir labklājības pazīme, un sievietes to labi zin.
Tā pat, kā Kataras pilsonība

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:27, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tā pat, kā Kataras pilsonība
Vīrietim jā
Ar dāmītēm ir kā ir

  -1 [+] [-]

, 2020-08-04 17:28, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Zināšanai, vīrietim, neliels vēders, ir labklājības pazīme, un sievietes to labi zin.
Varbūt viduslaikos tā arī bija, bet mūsdienās nabadzīgais slānis pārēdas fastfūdus un mikroveņu vakariņās un uzaudzē sev punci. Kāmēr bagātais var atļauties personīgo šefu ar sabalansētu diētu, atrast laiku sportazālei ar personīgo treneri utt.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 17:34, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Varbūt viduslaikos tā arī bija, bet mūsdienās nabadzīgais slānis pārēdas fastfūdus un mikroveņu vakariņās un uzaudzē sev punci. Kāmēr bagātais var atļauties personīgo šefu ar sabalansētu diētu, atrast laiku sportazālei ar personīgo treneri utt.
Mūsdienās nabadzīgais slānis visu ko ieēd, to attiecīgi nodedzina ar fizisko darbu nākamajā dienā.
Lieliem onkuļiem gan mēdz būt liekie tauki. Šie cilvēki reti kad nodarbojās ar tevis minētajām pederastu padarīšanām, kā teiksim, diēta, personal trainer, joga utml.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-04 17:38, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ar mani viss ir kārtībā.
Sikspaks man ir paslēpts, taču ar auguma parametriem viss ir ok.
Zināšanai, vīrietim, neliels vēders, ir labklājības pazīme, un sievietes to labi zin. tiesa gan aizrauties ar izmēru nevajag, bocmana vēders teiksim ir ievērojami pa lielu... Interesanti, viņš mazgājoties duškabīnē savu mazo draudziņu saredz?
Aizej uz kādu CF zāli un apskaties kādām ir jāizskatās labklājības pazīmēm , ah jā bail , domāju meitenes pacels vairāk !

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:41, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tā pat, kā Kataras pilsonība
paskatījos Kataras demogrāfiko situāciju. tur vēl trakāk nekā pie mums.
tik otrādi sievietes pusmiljons, veči pusotra. vot i meklējas, kur daudz mantas.
nez citur arābiem arī tāda situācija...
večiem jāiespringst, lai dabūtu sievieti

Statistics Authority estimated the country's population at 1,903,447, of which 1,405,164 were males and 498,283 females

https://en.wikipedia.org/wiki/Qatar

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:43, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Mūsdienās nabadzīgais slānis visu ko ieēd, to attiecīgi nodedzina ar fizisko darbu nākamajā dienā.
Lieliem onkuļiem gan mēdz būt liekie tauki. Šie cilvēki reti kad nodarbojās ar tevis minētajām pederastu padarīšanām, kā teiksim, diēta, personal trainer, joga utml.
Tu ārpus laukiem arī esi bijis? Atliek uzmest aci kādam lētajam pārtikas veikalam rietumu pasaulē un tad ir jābrīnās kā puse klientu tikuši iekšā cauri durvīm.

Tev laikam "īsts vīrietis" ir tuntulis, kurš nevar uzkāpt otrajā stāvā nenosvīstot, kad nāk mājās no veikala ar alus bundžu un cīgu zobos.

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:44, pirms 4 gadiem
scores rakstīja: Aizej uz kādu CF zāli un apskaties kādām ir jāizskatās labklājības pazīmēm , ah jā bail , domāju meitenes pacels vairāk !
Nesaki kur man jāiet, un es neteikšu kas tev jādara

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:45, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: paskatījos Kataras demogrāfiko situāciju. tur vēl trakāk nekā pie mums.
tik otrādi sievietes pusmiljons, veči pusotra. vot i meklējas, kur daudz mantas.
nez citur arābiem arī tāda situācija...

Statistics Authority estimated the country's population at 1,903,447, of which 1,405,164 were males and 498,283 females

https://en.wikipedia.org/wiki/Qatar
https://ourworldindata.org/gender-r... - Te būs visai interesanta literatūra par šo tēmu.

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:45, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tu ārpus laukiem arī esi bijis? Atliek uzmest aci kādam lētajam pārtikas veikalam rietumu pasaulē un tad ir jābrīnās kā puse klientu tikuši iekšā cauri durvīm.

Tev laikam "īsts vīrietis" ir tuntulis, kurš nevar uzkāpt otrajā stāvā nenosvīstot, kad nāk mājās no veikala ar alus bundžu un cīgu zobos.
Es it kā Rīgā dzīvoju, atbildot uz tavu jautājumu

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:47, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tu ārpus laukiem arī esi bijis? Atliek uzmest aci kādam lētajam pārtikas veikalam rietumu pasaulē un tad ir jābrīnās kā puse klientu tikuši iekšā cauri durvīm.

Tev laikam "īsts vīrietis" ir tuntulis, kurš nevar uzkāpt otrajā stāvā nenosvīstot, kad nāk mājās no veikala ar alus bundžu un cīgu zobos.
Viņam īsts vīrietis ir spogulī, visi pārējie ir rešņi vai pederasti

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:48, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es it kā Rīgā dzīvoju, atbildot uz tavu jautājumu
Tie jau lauki Eiropas mērogā. Latvijā vismaz vēl nav tik traka tā problēma ar fastfoodiem.

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:51, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Viņam īsts vīrietis ir spogulī, visi pārējie ir rešņi vai pederasti
Nu, nu
Latvijā, no vīriešu dzimtas, izteikta majoritāte atbilst raksturojumam ''īsts vīrietis''

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:51, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es it kā Rīgā dzīvoju, atbildot uz tavu jautājumu
Tu taču saproti, ka uz pasaules fona, Rīga tādi paši lauki vien ir kā pārējā Latvija, vai ne? Pilsētiņa, kurai pāris stundās ar skrituļslidām var cauri izbraukt

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:52, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Vīrietim jā
Ar dāmītēm ir kā ir
Neesmu pētījis par Kataru, bet vai Kohai kaut kāda iespēja tikt pie Kataras pilsonības eksistē? Esmu dzirdējis, ka AAE pilsonību ir nereāli dabūt, ja neesi tur dzimis vietējo ģimenē. Tur pat kkādam Pakistānas vai Bangladešas viesstrādnieku sīcim, kurš šiem piedzimis Dubaijā, audzis, skolojies, izglītojies Dubaijā, ap 30 var nākties pamest valsti, jo pilsonību nevar iegūt.

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:52, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tie jau lauki Eiropas mērogā. Latvijā vismaz vēl nav tik traka tā problēma ar fastfoodiem.
Rīgā fāstfūdnīcu ir dafiga.

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:53, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Neesmu pētījis par Kataru, bet vai Kohai kaut kāda iespēja tikt pie Kataras pilsonības eksistē? Esmu dzirdējis, ka AAE pilsonību ir nereāli dabūt, ja neesi tur dzimis vietējo ģimenē. Tur pat kkādam Pakistānas vai Bangladešas viesstrādnieku sīcim, kurš šiem piedzimis Dubaijā, audzis, skolojies, izglītojies Dubaijā, ap 30 var nākties pamest valsti, jo pilsonību nevar iegūt.
Es ja godīgi nezinu tik sīki.
Tjoma nesen rakstīja, ka pie Katāras pilsonības tikšot

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:54, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tu taču saproti, ka uz pasaules fona, Rīga tādi paši lauki vien ir kā pārējā Latvija, vai ne? Pilsētiņa, kurai pāris stundās ar skrituļslidām var cauri izbraukt
Galīgi nav tā, ka arī citās galvaspilsētās nebūtu bijis un neko neredzējis

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 17:54, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Neesmu pētījis par Kataru, bet vai Kohai kaut kāda iespēja tikt pie Kataras pilsonības eksistē? Esmu dzirdējis, ka AAE pilsonību ir nereāli dabūt, ja neesi tur dzimis vietējo ģimenē. Tur pat kkādam Pakistānas vai Bangladešas viesstrādnieku sīcim, kurš šiem piedzimis Dubaijā, audzis, skolojies, izglītojies Dubaijā, ap 30 var nākties pamest valsti, jo pilsonību nevar iegūt.
tak apprecēs katarieti un būs. cita varianta nav. viņa tak nav gaterbaiters. no Latvijas būs jāatsakās. un viņa nebūs nekāda Rebeka Koha, bet kaut kādu muslimu vārdu jāpienem.

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:56, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Rīgā fāstfūdnīcu ir dafiga.
Tauta par nabadzīgu, lai atļautos katru dienu vairākas reizes maķītī paēst + paņemt starbucks cukuroto kafijdzērienu.

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:56, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tu taču saproti, ka uz pasaules fona, Rīga tādi paši lauki vien ir kā pārējā Latvija, vai ne? Pilsētiņa, kurai pāris stundās ar skrituļslidām var cauri izbraukt
15 km no A uz R un 20 km no D uz Z. Tik maza jau nu nav. Turklāt, liela daļa pilsētu ir "city proper" un "metropolitan area". Pat Rīgai ir nosacīta "metropolitan area"

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:56, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: 15 km no A uz R un 20 km no D uz Z. Tik maza jau nu nav. Turklāt, liela daļa pilsētu ir "city proper" un "metropolitan area". Pat Rīgai ir nosacīta "metropolitan area"
tāpat viena liela derevņa

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:56, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es ja godīgi nezinu tik sīki.
Tjoma nesen rakstīja, ka pie Katāras pilsonības tikšot
Tjoma mums ir Islāma pasaules eksperts

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:57, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu, nu
Latvijā, no vīriešu dzimtas, izteikta majoritāte atbilst raksturojumam ''īsts vīrietis''
Tad tu zini, kā katrs īstais vīrietis to savu svaru regulē? Vai viņš ir no dabas dots perfekts neko papildus nedarot, kā tu, vai tāds, ko tu pie pederastiem pieskaitīji - kas bišk piedomā,.ko mutē bāž, reiz pa reizei vakarā uzskrien krosiņu vai izbrauc ar velo, vai varbūt cenšas kaut cik regulāri apmeklēt zālīti, lai tā riepina arī paliktu "labklājības"līmenī?

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:58, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tjoma mums ir Islāma pasaules eksperts
Tjoma šo tēmu labi pārzin

  -1 [+] [-]

, 2020-08-04 17:58, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tauta par nabadzīgu, lai atļautos katru dienu vairākas reizes maķītī paēst + paņemt starbucks cukuroto kafijdzērienu.
Kad dzīvoju Rīgā, tad kā students gāju uz Lido

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:58, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tak apprecēs katarieti un būs. cita varianta nav. viņa tak nav gaterbaiters. no Latvijas būs jāatsakās. un viņa nebūs nekāda Rebeka Koha, bet kaut kādu muslimu vārdu jāpienem.
Tad jau jāsameklē kāda Kataras biznessčiksa, jāaprec un jādabū pilsonība, tie jau visi tur bagātnieki. Lai gan es nevarētu kļūt par muslimu un man, visticamāk, jau pēc gada galvu nogrieztu.

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:59, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tjoma šo tēmu labi pārzin
Tjoma visu pārzin

     [+] [-]

, 2020-08-04 17:59, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tjoma visu pārzin
Vismaz viņš nesaka, ka viņš no pazīstama čoma zin, ka viņam ir taisnība

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:00, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tad tu zini, kā katrs īstais vīrietis to savu svaru regulē? Vai viņš ir no dabas dots perfekts neko papildus nedarot, kā tu, vai tāds, ko tu pie pederastiem pieskaitīji - kas bišk piedomā,.ko mutē bāž, reiz pa reizei vakarā uzskrien krosiņu vai izbrauc ar velo, vai varbūt cenšas kaut cik regulāri apmeklēt zālīti, lai tā riepina arī paliktu "labklājības"līmenī?
Braukt ar velo, staigāt vai skriet, tas viss ir super.
Tie, kuri instagramā saskatās influencerus un viņu debīlos padomus un skrien pie visādiem personaltraineriem un jogām... nu par tiem attiecīgi izteicos..

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:01, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Tad jau jāsameklē kāda Kataras biznessčiksa, jāaprec un jādabū pilsonība, tie jau visi tur bagātnieki. Lai gan es nevarētu kļūt par muslimu un man, visticamāk, jau pēc gada galvu nogrieztu.
nez vai izdosies. kaut kā neesmu tādus stāstus dzirdējis.
tur viņām aizliegts ar neticīgajiem . večiem atļauts, jo nav tik daudz ko precēt. ja jau uz miljona mazāk.

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:01, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Braukt ar velo, staigāt vai skriet, tas viss ir super.
Tie, kuri instagramā saskatās influencerus un viņu debīlos padomus un skrien pie visādiem personaltraineriem un jogām... nu par tiem attiecīgi izteicos..
Ja tavs viedoklis stipri nesakrīt ar citu, tad viņi ģ.....?

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:02, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nez vai izdosies. kaut kā neesmu tādus stāstus dzirdējis.
tur viņām aizliegts ar neticīgajiem . večiem atļauts, jo nav tik daudz ko precēt. ja jau uz miljona mazāk.
Gan jau tā arī ir. +Vēl Tjoma nosodīs baltās rases nodošanā

  -1 [+] [-]

, 2020-08-04 18:03, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kad dzīvoju Rīgā, tad kā students gāju uz Lido
Lido jau vismaz tuvāk "mājas" ēdienam ir, nevis fast foodam. Ne?

  -1 [+] [-]

, 2020-08-04 18:05, pirms 4 gadiem
hm ! ...

  -1 [+] [-]

, 2020-08-04 18:07, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Lido jau vismaz tuvāk "mājas" ēdienam ir, nevis fast foodam. Ne?
Tur taču ir gan fast food, gan krabji Cenas gan studenta, gan top restorāna cienīgas!

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:08, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Braukt ar velo, staigāt vai skriet, tas viss ir super.
Tie, kuri instagramā saskatās influencerus un viņu debīlos padomus un skrien pie visādiem personaltraineriem un jogām... nu par tiem attiecīgi izteicos..
Kas vainas jogai? Perfekts paņēmiens, kā stiprināt iekšējo muskulatūru, īpaši noderīgi, ja ir kādas veselības problēmās, ar krosiņiem un velo to īsti neizdarīsi.
Man personīgi ir zināms viens ļoti turīgs biznesa cilvēks, kas savu fizo devu gūst no boksa treniņiem ar personīgo treneri, vot īsts pederasts, ne?
Reizēm jābrīnās, kā tu vispār paelpot vari, sevi iežmiedzis tajos klišejiskos rāmjos.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-04 18:10, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Kas vainas jogai? Perfekts paņēmiens, kā stiprināt iekšējo muskulatūru, īpaši noderīgi, ja ir kādas veselības problēmās, ar krosiņiem un velo to īsti neizdarīsi.
Man personīgi ir zināms viens ļoti turīgs biznesa cilvēks, kas savu fizo devu gūst no boksa treniņiem ar personīgo treneri, vot īsts pederasts, ne?
Reizēm jābrīnās, kā tu vispār paelpot vari, sevi iežmiedzis tajos klišejiskos rāmjos.
Viņam sanāk ,ka vīrietim rūpēties par sevi = gejs

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:10, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Kas vainas jogai? Perfekts paņēmiens, kā stiprināt iekšējo muskulatūru, īpaši noderīgi, ja ir kādas veselības problēmās, ar krosiņiem un velo to īsti neizdarīsi.
Man personīgi ir zināms viens ļoti turīgs biznesa cilvēks, kas savu fizo devu gūst no boksa treniņiem ar personīgo treneri, vot īsts pederasts, ne?
Reizēm jābrīnās, kā tu vispār paelpot vari, sevi iežmiedzis tajos klišejiskos rāmjos.
Man arī patīk izlocīt visus muskuļus! Padumjajos laikos gan jau saņemtu aizrādījumus no vietējiem dzērājiem

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:11, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Man arī patīk izlocīt visus muskuļus! Padumjajos laikos gan jau saņemtu aizrādījumus no vietējiem dzērājiem
tad jau gejs esi

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:11, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tad jau gejs esi

  -2 [+] [-]

, 2020-08-04 18:13, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tad jau gejs esi
Pagaidām neesmu atradis, kas man patiktu

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:13, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Kas vainas jogai? Perfekts paņēmiens, kā stiprināt iekšējo muskulatūru, īpaši noderīgi, ja ir kādas veselības problēmās, ar krosiņiem un velo to īsti neizdarīsi.
Man personīgi ir zināms viens ļoti turīgs biznesa cilvēks, kas savu fizo devu gūst no boksa treniņiem ar personīgo treneri, vot īsts pederasts, ne?
Reizēm jābrīnās, kā tu vispār paelpot vari, sevi iežmiedzis tajos klišejiskos rāmjos.
Ar jogu saskāros pirmoreiz pirms pieciem gadiem, eksdruška ar to baigi aizrāvās, teica, man jāpamēģinot, mazāk stresošu... 2min pacietu to murgu, un vienpusīgi secināju, ka tā ir pederastu padarīšana. Dāmas lai ākstās ja grib, jo tas viss skaitās taču moderni
Ai atkal kaut kādas mistiskas paziņas pīsi iekšā... nu lai jau vicinās ar savu pers. trenneri.. maz tādu, saproti?
Kas tur ko brīnīties, piedzimu sveiks un vesels.. normāli dzīvoju un viss ir labi

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:13, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Viņam sanāk ,ka vīrietim rūpēties par sevi = gejs
Nez zobu tīrīšana ar pie gejiskas rīcības piedien? tā tak tomēr ar ir rūpēšanās par sevi

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:15, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ar jogu saskāros pirmoreiz pirms pieciem gadiem, eksdruška ar to baigi aizrāvās, teica, man jāpamēģinot, mazāk stresošu... 2min pacietu to murgu, un vienpusīgi secināju, ka tā ir pederastu padarīšana. Dāmas lai ākstās ja grib, jo tas viss skaitās taču moderni
Ai atkal kaut kādas mistiskas paziņas pīsi iekšā... nu lai jau vicinās ar savu pers. trenneri.. maz tādu, saproti?
Kas tur ko brīnīties, piedzimu sveiks un vesels.. normāli dzīvoju un viss ir labi
Galvenais plus no jogas jau ir tas ,ka 90% dalībieku ir sievietes. Jāiet ir nevis ar draudzeni, bet tajā brīdī, kad draudzenes nav.

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:16, pirms 4 gadiem
Kāds sakars ar ko iet vai neiet! Ja ir kādas problēmas, tad ej ar pliku d....

  +2 [+] [-]

, 2020-08-04 18:17, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Nez zobu tīrīšana ar pie gejiskas rīcības piedien? tā tak tomēr ar ir rūpēšanās par sevi
Zobus tīru. Kāpēc varenajam ekspertam profilbildē divi pederasti?

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:18, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Galvenais plus no jogas jau ir tas ,ka 90% dalībieku ir sievietes. Jāiet ir nevis ar draudzeni, bet tajā brīdī, kad draudzenes nav.
Nuja, sievietes lai iet, viss ok. Ja džeks ar to nodarbojas, tas visticamāk pederasts

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:19, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kas tur ko brīnīties, piedzimu sveiks un vesels.. normāli dzīvoju un viss ir labi
Tas forši, bet nafig ar tādām klišejām jādzīvo?

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 18:19, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Zobus tīru. Kāpēc varenajam ekspertam profilbildē divi pederasti?
kļavulapa ar tāds pederastisks niks līdz asteus varbūt nevelk, bet uz to iet

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:20, pirms 4 gadiem
Skaidrs, ka personīgie treneri, jogas ir naudas izšķērdēšana, bet par veselību ir jādomā jau agri.

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:21, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Zobus tīru.
Tad jau tevī ar ir nedaudz no pederasta

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 18:25, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Zobus tīru. Kāpēc varenajam ekspertam profilbildē divi pederasti?
Tulīt nosauksi mani par liberastu, bet kāpēc lielākā daļa latviešu komentētāju asocē pederastus ar gejiem? Vieni ir krimināli sodāma sabiedrības daļa, kamēr otri nevienam pāri nedara, bet vienkārši sprauž citās vietās.

Bildi sen jau ieliku, lai pakaitinātu cilvēkus. No sākuma profils bija tikai tīri troļļošanai, tāpēc arī tāds nikneims.

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:29, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nuja, sievietes lai iet, viss ok. Ja džeks ar to nodarbojas, tas visticamāk pederasts
Vai arī "players", iet tīri copēt sievietes.

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:30, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tas forši, bet nafig ar tādām klišejām jādzīvo?
Tu man novēli bojāeju es tā skatos..

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:30, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kļavulapa ar tāds pederastisks niks līdz asteus varbūt nevelk, bet uz to iet
Mēģini izprovocēt

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 18:32, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tulīt nosauksi mani par liberastu, bet kāpēc lielākā daļa latviešu komentētāju asocē pederastus ar gejiem? Vieni ir krimināli sodāma sabiedrības daļa, kamēr otri nevienam pāri nedara, bet vienkārši sprauž citās vietās.

Bildi sen jau ieliku, lai pakaitinātu cilvēkus. No sākuma profils bija tikai tīri troļļošanai, tāpēc arī tāds nikneims.
Tu esi liberasts.
Skan daudz labāk.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 18:32, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tulīt nosauksi mani par liberastu, bet kāpēc lielākā daļa latviešu komentētāju asocē pederastus ar gejiem? Vieni ir krimināli sodāma sabiedrības daļa, kamēr otri nevienam pāri nedara, bet vienkārši sprauž citās vietās.

Bildi sen jau ieliku, lai pakaitinātu cilvēkus. No sākuma profils bija tikai tīri troļļošanai, tāpēc arī tāds nikneims.
Kas tās par novirzēm? Bilde cilvēku kaitināšanai, profils, lai troļļotu?
Nekad savā mūžā neesmu ko tamlīdzīgi darījis

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:33, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kas tās par novirzēm?
psihiskas

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:36, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: psihiskas
Visu var ārstēt! Es arī tiku vaļā no vairākām, bet izrādās, ka tā darīja lielākā daļa sabiedrības!

  -1 [+] [-]

, 2020-08-04 18:37, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kas tās par novirzēm? Bilde cilvēku kaitināšanai, profils, lai troļļotu?
Nekad savā mūžā neesmu ko tamlīdzīgi darījis
Kaitinat cilvēkus ir forši, īpaši tādus, kuri apkrāvušies ar klišejām

  -2 [+] [-]

, 2020-08-04 18:40, pirms 4 gadiem
janx13 rakstīja: Kas tad nu, latviešiem nav vārtsargu?
Gudļevskis neder, jo viņš neiet uzbrukumā. Stati viņam nebija sliktāki par tagad paņemtajiem krieviem.

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:44, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Kaitinat cilvēkus ir forši, īpaši tādus, kuri apkrāvušies ar klišejām
Nav problēma, bet speciāli taisīt tam profilus un bildes likt

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 18:45, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tu man novēli bojāeju es tā skatos..
Par ko tad tā uzreiz, es tev novēlu izglītot sevi un nespriest par daudz ko tik emocionāli, ja tas automātiski nozīmē bojāeju, nu tad neko.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 18:48, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Nav problēma, bet speciāli taisīt tam profilus un bildes likt
nez cik Tjoma bija pieveidojis profilu, lai mainītu sabiedrību?
asteus

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:49, pirms 4 gadiem
Tā padomāju, ka drīzumā būs profesija- automātisko kašu tehniķis! Traki ar darba vietām, bet nu ko darīs!

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:50, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Nav problēma, bet speciāli taisīt tam profilus un bildes likt
Nevajag arī pārspīlēt, es netaisīju profilu tikai speciāli tam. Tie bija laiki ar visiem rietumu vilcienu DEL topilkiem utt. Šis ir mans vienīgais profils, vienkārši sākumā man nelikās, ka man būs interesanti vispār kaut ko komentēt, izņemot kādu tikpat stulbu atbildi toreizējiem troļļiem.

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:52, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nez cik Tjoma bija pieveidojis profilu, lai mainītu sabiedrību?
asteus
Admini bija nežēlīgi pret Tjomu, viens teikums vien mēdza novest pie bana
Toties, asteus, kas skan ļoti pederastiski, ir dzīvs laikam nu jau pusgadu?

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:53, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nez cik Tjoma bija pieveidojis profilu, lai mainītu sabiedrību?
asteus
Nez Tjoma šo raksta arī Francijas medijos?

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:54, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Admini bija nežēlīgi pret Tjomu, viens teikums vien mēdza novest pie bana
Toties asteus, kas skan ļoti pederastiski, ir dzīvs laikam nu jau pusgadu?
Es arī brīnos kā tik ilgi nav nobanots. Atzīšos, esmu pāris reizes noziņojis pie viņa pilnīgi debīliem komentāriem, kas pārkāpj saprāta robežas. Pēdējais tāds viņa komentārs bija Breivīku un citu balto teroristu slavinošs, kurš viņš pats aģetēja cilvēku nogalināšanu.

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:54, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nevajag arī pārspīlēt, es netaisīju profilu tikai speciāli tam. Tie bija laiki ar visiem rietumu vilcienu DEL topilkiem utt. Šis ir mans vienīgais profils, vienkārši sākumā man nelikās, ka man būs interesanti vispār kaut ko komentēt, izņemot kādu tikpat stulbu atbildi toreizējiem troļļiem.
Mošk bildi nomaini?
Nezinu, par ko vēlēsi, bet pieļauju, ka esi attīstībai-par elektorāts, viņķeles ģīmis labi iederētos

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:54, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Admini bija nežēlīgi pret Tjomu, viens teikums vien mēdza novest pie bana
Toties, asteus, kas skan ļoti pederastiski, ir dzīvs laikam nu jau pusgadu?
spirtacentra kolektīvs ar tāds gejisks pat vārnu nav Tjomam

  +2 [+] [-]

, 2020-08-04 18:54, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tad jau tevī ar ir nedaudz no pederasta
īstam vīrietim ir jāsmaržo pēc sviedriem, alko un nikotīna, ja grib būt pavisam alfa tēviņš, tad var pavisam nedaudz arī pēc kakas.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-04 18:55, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es arī brīnos kā tik ilgi nav nobanots. Atzīšos, esmu pāris reizes noziņojis pie viņa pilnīgi debīliem komentāriem, kas pārkāpj saprāta robežas. Pēdējais tāds viņa komentārs bija Breivīku un citu balto teroristu slavinošs, kurš viņš pats aģetēja cilvēku nogalināšanu.
Stukačš!

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:56, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: īstam vīrietim ir jāsmaržo pēc sviedriem, alko un nikotīna, ja grib būt pavisam alfa tēviņš, tad var pavisam nedaudz arī pēc kakas.
Normālas sievietes par šādu tēviņu ierēks

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:57, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Normālas sievietes par šādu tēviņu ierēks
normālas nepaies garām

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 18:57, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Normālas sievietes par šādu tēviņu ierēks
dabūs pa kaklu un pazemīgi šrubēs māju!

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:58, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: īstam vīrietim ir jāsmaržo pēc sviedriem, alko un nikotīna, ja grib būt pavisam alfa tēviņš, tad var pavisam nedaudz arī pēc kakas.
Nu nu, visi normālie un zolīdie džeki no rītiem tīra zobus, padusēs dezis, un iepūš odieri...

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 18:58, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu nu, visi normālie un zolīdie džeki no rītiem tīra zobus, padusēs dezis, un iepūš odieri...
tikai geji

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:59, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: dabūs pa kaklu un pazemīgi šrubēs māju!
Kuru pašas nopelnījušas?

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:59, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Tad jau jāsameklē kāda Kataras biznessčiksa, jāaprec un jādabū pilsonība, tie jau visi tur bagātnieki. Lai gan es nevarētu kļūt par muslimu un man, visticamāk, jau pēc gada galvu nogrieztu.
Kāda vēl tev Kataras binesčiksa, tu prātā jūc, vai? No kurienes valstī, kurā valda patriarhālais šariats, var biznesčiksas rasties?

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:00, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tikai geji
Pederastiem savādāk, pirmkārt, tie no rītiem pie spoguļa 50 minūtes uzturēsies... normālam džekam pietiek ar 5min

  -1 [+] [-]

, 2020-08-04 19:01, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Mošk bildi nomaini?
Nezinu, par ko vēlēsi, bet pieļauju, ka esi attīstībai-par elektorāts, viņķeles ģīmis labi iederētos
Uz ko? Pusmūža vīrieti ar vēderiņu- futbola ultru? Tev neviena WHAM dziesma nepatīk?

Progresīvie, vienīgi man nepatīk viņu pirmais punkts programmā par nodokļiem, piemēram, nodokli kapitāla pieaugumam. Šveicē 0% kapitāla pieaugumam, bet dividendes apliktas ar nodokli. Manuprāt bagātajiem nav jāmaksā daudz lielāks nodokļa %, problēma ir tajā, ka viņi vienkārši nemaksā to pašu % ko nabadzīgais un viduslānis izmantojot finanšu līdzekļus, kas atļauj "legāli" apiet nodokļu maksāšanu.

Pārējie punkti +/- man patīk.

Un pats par ko balsosi?

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:02, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu nu, visi normālie un zolīdie džeki no rītiem tīra zobus, padusēs dezis, un iepūš odieri...
kā skaties uz padušu izskūšanu?

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 19:04, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pederastiem savādāk, pirmkārt, tie no rītiem pie spoguļa 50 minūtes uzturēsies... normālam džekam pietiek ar 5min
da nu labi, bij man pazīstams ritīgs meitu ģēģeris, bet tāds cacīgs, pie spoguļa ilgi riktējās un savu mazo matu škipsniņu kārtoja vien 10 min Visko šim varēja pārmest, bet nu gejs toč viš nav, baigo lērumu ar skuķiem izpurināja savos ziedu laikos, tagad gan pierimies cik dzirdēts, attiecībās un tā

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:05, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Uz ko? Pusmūža vīrieti ar vēderiņu- futbola ultru? Tev neviena WHAM dziesma nepatīk?

Progresīvie, vienīgi man nepatīk viņu pirmais punkts programmā par nodokļiem, piemēram, nodokli kapitāla pieaugumam. Šveicē 0% kapitāla pieaugumam, bet dividendes apliktas ar nodokli. Manuprāt bagātajiem nav jāmaksā daudz lielāks nodokļa %, problēma ir tajā, ka viņi vienkārši nemaksā to pašu % ko nabadzīgais un viduslānis izmantojot finanšu līdzekļus, kas atļauj "legāli" apiet nodokļu maksāšanu.

Pārējie punkti +/- man patīk.

Un pats par ko balsosi?
NA.

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:05, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kā skaties uz padušu izskūšanu?
Tjomas baltā hetero veča teorija to aizliedz!

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:05, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kā skaties uz padušu izskūšanu?
Tas gan, kā Tjoma saka, po barabanu

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:05, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: da nu labi, bij man pazīstams ritīgs meitu ģēģeris, bet tāds cacīgs, pie spoguļa ilgi riktējās un savu mazo matu škipsniņu kārtoja vien 10 min Visko šim varēja pārmest, bet nu gejs toč viš nav, baigo lērumu ar skuķiem izpurināja savos ziedu laikos, tagad gan pierimies cik dzirdēts, attiecībās un tā
Pseidoheteroseksuālis

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:08, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pseidoheteroseksuālis
nu ja viš taisa dzimumaktu ar sieviešiem un tikai , tad nu nav nekāds pseido. Protams mēs šamo apcēlām, par cacanu saucām, bet nu hetero štelle te netiek apšaubīta

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:08, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tas gan, kā Tjoma saka, po barabanu
fū, izglābi mani

  +2 [+] [-]

, 2020-08-04 19:09, pirms 4 gadiem
Man patīk ģinamas raksti, labi ka gazproms iedeva to piķi!

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:09, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Kāda vēl tev Kataras binesčiksa, tu prātā jūc, vai? No kurienes valstī, kurā valda patriarhālais šariats, var biznesčiksas rasties?
Neesmu bijis šajās valstīs un pagrūti iedomāties to sistēmu! Cik saprotu, tad normāla tirgus ekonomika tur nevar pastāvēt?
Cik saprotu, tad izrakteņu eksports uz Japānu, Dienvidkoreju, Indiju, Ķīnu nodrošina labu dzīvi.

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:09, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu ja viš taisa dzimumaktu ar sieviešiem un tikai , tad nu nav nekāds pseido. Protams mēs šamo apcēlām, par cacanu saucām, bet nu hetero štelle te netiek apšaubīta
Visās sabiedrībās ir pa kādam dīvainim

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:09, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: fū, izglābi mani
A ko, pats skuj?

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:10, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Man patīk ģinamas raksti, labi ka gazproms iedeva to piķi!
Dēļ komentiem vai ziņām?

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:10, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: NA.
Man patīk, ka viņi izvirzījuši mērķi pāriet uz mācībām tikai latviešu valodā valsts skolās, tas ir apsveicami un bija izdarāms jau 20 gadu iepriekš. Bet, vai tas ir pirmais un nozīmīgākais punkts, kas jāmaina Latvijā? Jo viņu pirmais plāna punkts ir "Latviska Latvija" nevis labklājības celšana/ekonomikas atīstīšana/nodokļu un korpcijas situācijas sakārtošana... Otrais plāna punkts ir "Droša Latvija", kur uzmanība vērsta uz Krieviju un propgandu - arī piekrītu, bet arī šis punkts nav Latvijas lielākā problēma.

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:10, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Dēļ komentiem vai ziņām?
var spamot

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:11, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: A ko, pats skuj?

  -1 [+] [-]

, 2020-08-04 19:12, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Dēļ komentiem vai ziņām?
ziņas nelasu

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:12, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: jā
jāsagaida asteus verdikts

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:13, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: da nu labi, bij man pazīstams ritīgs meitu ģēģeris, bet tāds cacīgs, pie spoguļa ilgi riktējās un savu mazo matu škipsniņu kārtoja vien 10 min Visko šim varēja pārmest, bet nu gejs toč viš nav, baigo lērumu ar skuķiem izpurināja savos ziedu laikos, tagad gan pierimies cik dzirdēts, attiecībās un tā
Studentu laikos šī ir ierasta prakse(no abām pusēm)
Kad jāsāk maksāt māja, mašīna un citas lietas, tad izskats paliek otrajā plānā
Jāskrien uz 2 darbiem vienlaicīgi un izskatu var pielabot pa ceļam

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:14, pirms 4 gadiem
atnāks žigis no Liepājas un iztīrīs zobus kam vajag, bet vēders viņam nav mazs

  -1 [+] [-]

, 2020-08-04 19:15, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Man patīk, ka viņi izvirzījuši mērķi pāriet uz mācībām tikai latviešu valodā valsts skolās, tas ir apsveicami un bija izdarāms jau 20 gadu iepriekš. Bet, vai tas ir pirmais un nozīmīgākais punkts, kas jāmaina Latvijā? Jo viņu pirmais plāna punkts ir "Latviska Latvija" nevis labklājības celšana/ekonomikas atīstīšana/nodokļu un korpcijas situācijas sakārtošana...
Piekrītu, sen bija jādara. Pagāja ilgs laiks, beidzot sāk pielekt.
Tiesa gan, viņi šo ilgi mēģināja panākt. Laikam atceries krievu valodas referendumu no 2012 gada (ja nemaldos). Backrounds visam tam bija, ka NA vāca parakstus par pāriešanu uz LV valodu skolās. Toreiz parāstus nesavāca un visa kampaņa izgāzās un Lindermans saaktivizējās. Bet ar laiku, tomēr, NA panāca savu.
Par ekonomiku runājot, NA diemžēl vēlēšanās nemēdz uzvarēt (arī starp LV partijām), līdz ar to, netiek pie finanšu un ekonomikas ministriju portfeļiem.. Līdz ar to, ekonomikas lēno attīstību primāri jānoveļ liberastu virzienā

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:15, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: ziņas nelasu

  -1 [+] [-]

, 2020-08-04 19:21, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Piekrītu, sen bija jādara. Pagāja ilgs laiks, beidzot sāk pielekt.
Tiesa gan, viņi šo ilgi mēģināja panākt. Laikam atceries krievu valodas referendumu no 2012 gada (ja nemaldos). Backrounds visam tam bija, ka NA vāca parakstus par pāriešanu uz LV valodu skolās. Toreiz parāstus nesavāca un visa kampaņa izgāzās. Bet ar laiku, tomēr, panāca savu.
Par ekonomiku runājot, NA diemžēl vēlēšanās nemēdz uzvarēt (arī starp LV partijām), līdz ar to, netiek pie finanšu un ekonomikas ministriju portfeļiem.. Līdz ar to, ekonomikas lēno attīstību primāri jānoveļ liberastu virzienā
Varbūt neuzvar, jo izdara akcentu uz nepareizajām lietām? Man arī ir tuvas NA idejas par latvisko, kas ir jāaizstāv, bet tā tiešām nav lielākā problēma Latvijā. Es savu izvēli arī pamatoju pirms iepriekšejām vēlēšanām apskatoties izglītības līmeni katrā partijā. Progresīvie bija gaismas gadus priekšā visām pārējām partijām ar augstākajām izglītībām no ārzemju universitātēm. Pārējās partijās pie varas iespējams redzēt cilvēkus ar 9.klašu izglītību. Protams, tas nav vienīgais faktors tam kā cilvēks strādā/uzvedas, bet korelācija ar inteliģences līmeni ir. Protams, neskaitot visādus Latvijas Krievu institūta pirktos grādus.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 19:24, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja:
parasti jau viss zināms hokejā, kad atnāk te ziņa.
pats par futeni piemēram palasu ko raksta

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 19:26, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Varbūt neuzvar, jo izdara akcentu uz nepareizajām lietām? Man arī ir tuvas NA idejas par latvisko, kas ir jāaizstāv, bet tā tiešām nav lielākā problēma Latvijā. Es savu izvēli arī pamatoju pirms iepriekšejām vēlēšanām apskatoties izglītības līmeni katrā partijā. Progresīvie bija gaismas gadus priekšā visām pārējām partijām ar augstākajām izglītībām no ārzemju universitātēm. Pārējās partijās pie varas iespējams redzēt cilvēkus ar 9.klašu izglītību. Protams, tas nav vienīgais faktors tam kā cilvēks strādā/uzvedas, bet korelācija ar inteliģences līmeni ir. Protams, neskaitot visādus Latvijas Krievu institūta pirktos grādus.
Nosauc kaut vienu Saeimas deputātu no NA vai konserviem, kurš ir ar 9 klašu izglītību?
Protams, katram vēlētājam savs. Man trīs primārie jautājumi ir: 1. imigrācijas politika, lai arī ko ES teiktu, mums līdzīgi kā Višegradas valstīm, būs viņus neuzņemt. 2. aizsardzība, minimums 2% no budžeta aizsardzībai un sadarbības stiprināšana ar NATO. 3. konservatīvo vērtību saglabāšana.. nekādi feminismi.
Kas attiecas uz ekonomiku, mums jau Eiropas kontekstā ir ļoti zemi nodokļi. Lielie riskakapitālisti to zin, mikrouzņēmēji tikmēr uzskata, ka viņus apzog tāpēc par to tēmu es baigi neiespringstu.

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:27, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: parasti jau viss zināms hokejā, kad atnāk te ziņa.
pats par futeni piemēram palasu ko raksta
RU portālus lasi?

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:28, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: RU portālus lasi?


https://vaasansport.fi/fi-fi/articl...

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:28, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Kāda vēl tev Kataras binesčiksa, tu prātā jūc, vai? No kurienes valstī, kurā valda patriarhālais šariats, var biznesčiksas rasties?
Papētīju, ir pat FB grupa "Qatari Business Women Association." 8,5k followeri. Tu man sameloji

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:29, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Varbūt neuzvar, jo izdara akcentu uz nepareizajām lietām? Man arī ir tuvas NA idejas par latvisko, kas ir jāaizstāv, bet tā tiešām nav lielākā problēma Latvijā. Es savu izvēli arī pamatoju pirms iepriekšejām vēlēšanām apskatoties izglītības līmeni katrā partijā. Progresīvie bija gaismas gadus priekšā visām pārējām partijām ar augstākajām izglītībām no ārzemju universitātēm. Pārējās partijās pie varas iespējams redzēt cilvēkus ar 9.klašu izglītību. Protams, tas nav vienīgais faktors tam kā cilvēks strādā/uzvedas, bet korelācija ar inteliģences līmeni ir. Protams, neskaitot visādus Latvijas Krievu institūta pirktos grādus.
Viss ir skaidrs ar tevi! Balso par ārzemju universitātēs nozombētajiem "izglītotajiem" sorosistiem, kuriem visus viņu studiju gadus tikai borēta teorija par to, ka "visi cilvēki ir vienādi" un ka rasisti ar nacikiem un homofobiem ir "popūlisti"

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:31, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: jā

https://vaasansport.fi/fi-fi/article/etusivu/a-nuoret/47/
Kas tas pa linku?

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 19:33, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kas tas pa linku?
2 mūsu prospekti somos spēlēs.
svaiga ziņa

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:35, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nosauc kaut vienu Saeimas deputātu no NA vai konserviem, kurš ir ar 9 klašu izglītību?
Protams, katram vēlētājam savs. Man trīs primārie jautājumi ir: 1. imigrācijas politika, lai arī ko ES teiktu, mums līdzīgi kā Višegradas valstīm, būs viņus neuzņemt. 2. aizsardzība, minimums 2% no budžeta aizsardzībai un sadarbības stiprināšana ar NATO. 3. konservatīvo vērtību saglabāšana.. nekādi feminismi.
Kas attiecas uz ekonomiku, mums jau Eiropas kontekstā ir ļoti zemi nodokļi. Lielie riskakapitālisti to zin, mikrouzņēmēji tikmēr uzskata, ka viņus apzog tāpēc par to tēmu es baigi neiespringstu.
Uzmetu aci tagad NA valdei, jā izskatās, ka visiem ir augstākā izglītība.

Mums jau nu par imigrācijas politiku nebūtu ko uztraukties, cik mums bēgļi ir atbraukuši - 10? Tie paši uzreiz notinās, sorry, Latvija viņiem arī ir nabagu valsts un lielākā daļa te nemaz negrib palikt un dodas uz Vāciju/UK.

Drošību varam nodrošināt tiktāl kamēr esam NATO un mūs neuzmet, pašiem ieguldīt lielu naudu k-kādās aizvēsturiskās militārās tehnikās, kuras krievi 10min laikā noslaucīs no zemes virsas, neredzu nekādu jēgu.

Konservatīvās vērtības tādas kā neļaut sievietēm balsot? Vai piemēram atjaunot dzimtbūšanu vācu saimniekiem. Tas visas ir vēsturiskas "konservatīvas" vērtības. Kādā brīdī jau ir jāmaina domāšana, jo pasaule nestāv uz vietas. Kas tieši tevi uztrauc? Tas, ka pret sievietēm normālāk būtu jāizturas?

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 19:36, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kas tas pa linku?
ir vēl tāda ziņa. frankos pie Tjomas
Un attaquant Letton chez les Gothiques. - Les...

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:37, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Papētīju, ir pat FB grupa "Qatari Business Women Association." 8,5k followeri. Tu man sameloji
Tālāk par facebook tiki?
Iegāju mājaslapā!
Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 12 in home qbxwa public html wp content plugins js composer include classes shortcodes vc basic grid php on line 184

Event 3
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:38, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Viss ir skaidrs ar tevi! Balso par ārzemju universitātēs nozombētajiem "izglītotajiem" sorosistiem, kuriem visus viņu studiju gadus tikai borēta teorija par to, ka "visi cilvēki ir vienādi" un ka rasisti ar nacikiem un homofobiem ir "popūlisti"
Labāk balsot par gateršķiku, kurš dzīves gudrības no Koļas ar 9.klašu izglītību iemācījies. Pēctam tik jābrīnās cik daudz cilvēku tic flat earth.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 19:40, pirms 4 gadiem

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:41, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Viss ir skaidrs ar tevi! Balso par ārzemju universitātēs nozombētajiem "izglītotajiem" sorosistiem, kuriem visus viņu studiju gadus tikai borēta teorija par to, ka "visi cilvēki ir vienādi" un ka rasisti ar nacikiem un homofobiem ir "popūlisti"
Blin tjoma, cik var domāt ka dzīvē viss ir balts un melns? Es jau iepriekšējā komentārā uzrakstīju, ka man daudzas NA idejas liekas pareizas, tikai nepareiza ir secība kurā viņas ir sarindotas. Man arī kretinē galēji kreisie ar PC kultūru, kas ir vienkārši pretrunā ar izglītotu/loģisku sabiedrību. Bet galēji labējie ir tādi paši vai pat vēl lielāki dunduki, kur vienkārši noliedz zinātni un jebkādu progresu.

Labojums: Cik ārzemju unviersitātēs tu esi skolojies, ka zini kā tur cilvēkus zombē?

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:42, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Uzmetu aci tagad NA valdei, jā izskatās, ka visiem ir augstākā izglītība.

Mums jau nu par imigrācijas politiku nebūtu ko uztraukties, cik mums bēgļi ir atbraukuši - 10? Tie paši uzreiz notinās, sorry, Latvija viņiem arī ir nabagu valsts un lielākā daļa te nemaz negrib palikt un dodas uz Vāciju/UK.

Drošību varam nodrošināt tiktāl kamēr esam NATO un mūs neuzmet, pašiem ieguldīt lielu naudu k-kādās aizvēsturiskās militārās tehnikās, kuras krievi 10min laikā noslaucīs no zemes virsas, neredzu nekādu jēgu.

Konservatīvās vērtības tādas kā neļaut sievietēm balsot? Vai piemēram atjaunot dzimtbūšanu vācu saimniekiem. Tas visas ir vēsturiskas "konservatīvas" vērtības. Kādā brīdī jau ir jāmaina domāšana, jo pasaule nestāv uz vietas. Kas tieši tevi uztrauc? Tas, ka pret sievietēm normālāk būtu jāizturas?
Par imigrāciju, tu laikam neesi rīdzinieks, zini cik te pakistāniešu? ES strādā pie projekta, ka bēgļus vajadzēšot sadalīt proporcionāli. Pagaidām, primāri pateicoties Višegradas iebildumiem, tas viss ir piebremzēts. Ko ar to gribu teikt - nav tā, ka mēs būtu no viņiem pasargāti. Jo pat Latvijā, ir labāk nekā tur, no kurienes viņi nāk.
Drošības ziņā tieši NA uzspieda, ka vajag 2% no budžeta kā minimums novirzīt aizsardzībai, tas man ir svarīgi. Ja netici, parakņājies gūglā. Ja esam NATO dalībvalsts, bet nepildam saistības... palielinās varbūtība, ka mūs kritiskā brīdī uzmetīs... Par to jau liberasti nedomā!
Konservatīvās vērtības... vai atceries kāda Latvija bija 90tajos? Neatceros ne praidus, ne feminisma akcijas... Man pietiek, ka pie tā pieturamies

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:45, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tālāk par facebook tiki?
Iegāju mājaslapā!
Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 12 in home qbxwa public html wp content plugins js composer include classes shortcodes vc basic grid php on line 184

Event 3
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing

Tālāk nepētīju

BIe, nu ne jau nopietni es sāku apsvērt domu meklēt Katarā sievu

  -1 [+] [-]

, 2020-08-04 19:45, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Labāk balsot par gateršķiku, kurš dzīves gudrības no Koļas ar 9.klašu izglītību iemācījies. Pēctam tik jābrīnās cik daudz cilvēku tic flat earth.
Visgudrākie pasaulē ir pašizglītojušies, neviena nenozombētie cilvēki! Priekš tam ir grāmatas, bibliotēkas, arhīvi, tagad arī internets, viss vajadzīgais ir atrodams, nav obligāti formāla diploma dēļ vairākus gadus no Pirmdienas līdz Piektdienai jātup skolu un universitāšu lekcijās, kur ne tikai nogurdina smadzenes, bet arī riktīgi viņas izskalo

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 19:46, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Par imigrāciju, tu laikam neesi rīdzinieks, zini cik te pakistāniešu? ES strādā pie projekta, ka bēgļus vajadzēšot sadalīt proporcionāli. Pagaidām, primāri pateicoties Višegradas iebildumiem, tas viss ir piebremzēts. Ko ar to gribu teikt - nav tā, ka mēs būtu no viņiem pasargāti. Jo pat Latvijā, ir labāk nekā tur, no kurienes viņi nāk.
Drošības ziņā tieši NA uzspieda, ka vajag 2% no budžeta kā minimums novirzīt aizsardzībai, tas man ir svarīgi. Ja netici, parakņājies gūglā. Ja esam NATO dalībvalsts, bet nepildam saistības... palielinās varbūtība, ka mūs kritiskā brīdī uzmetīs... Par to jau liberasti nedomā!
Konservatīvās vērtības... vai atceries kāda Latvija bija 90tajos? Neatceros ne praidus, ne feminisma akcijas... Man pietiek, ka pie tā pieturamies
Pakistānieši paši gan jau arī strādā un/vai mācās, nevis no valsts saņem pabalstus. Tātad atstāj naudu Latvijas ekonomikā.

Es tikai saku, ka tā nav lielākā prioritāte. Gribēs Tramps tētim-Putinam izpatikt, arī ar 2% mūs uzmetīs un nepasargās. Un tie 2% nenoturēsies pretīm Krievijas pārspēkam.

Jā 90tie bija labie gadi - jumti, bandīti un prihvatizētāji. Tev tiešām liekas, ka tas ir sabiedrības līmenis pēc kura dzīvot?

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:47, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Visgudrākie pasaulē ir pašizglītojušies, neviena nenozombētie cilvēki! Priekš tam ir grāmatas, bibliotēkas, arhīvi, tagad arī internets, viss vjadzīgais ir atrodams, nav obligāti vairākus gadus no Pirmdienas līdz Piektdienai jātup skolu un universitāšu lekcijās, kur ne tikai nogurdina smadzenes, bet arī riktīgi viņas izskalo
Ir alternatīvas, jā, bet es tev atkārtoju, ka puse pašizglītojušo nemāk racionāli filtrēt, kas ir īsts un kas nav. Ja nav iemācīta scientific method, tad arī rodās anit-vaxeri un flat-eartheri no tādiem pašīzglītojušajiem.

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:48, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Visgudrākie pasaulē ir pašizglītojušies, neviena nenozombētie cilvēki! Priekš tam ir grāmatas, bibliotēkas, arhīvi, tagad arī internets, viss vjadzīgais ir atrodams, nav obligāti vairākus gadus no Pirmdienas līdz Piektdienai jātup skolu un universitāšu lekcijās, kur ne tikai nogurdina smadzenes, bet arī riktīgi viņas izskalo
ru TV esot vislabākā izglītoties!

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:50, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ir alternatīvas, jā, bet es tev atkārtoju, ka puse pašizglītojušo nemāk racionāli filtrēt, kas ir īsts un kas nav. Ja nav iemācīta scientific method, tad arī rodās anit-vaxeri un flat-eartheri no tādiem pašīzglītojušajiem.
Jā, un sorosisti savās universitātēs filtrēt iemāca visu pareizi, kā pienākas

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:51, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ru TV esot vislabākā izglītoties!
Tur ir izklaide un informācija, nevis izglītība

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:52, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Tur ir izklaide un informācija, nevis izglītība
REN TV ir labākais produkts

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:53, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pakistānieši paši gan jau arī strādā un/vai mācās, nevis no valsts saņem pabalstus. Tātad atstāj naudu Latvijas ekonomikā.

Es tikai saku, ka tā nav lielākā prioritāte. Gribēs Tramps tētim-Putinam izpatikt, arī ar 2% mūs uzmetīs un nepasargās. Un tie 2% nenoturēsies pretīm Krievijas pārspēkam.

Jā 90tie bija labie gadi - jumti, bandīti un prihvatizētāji. Tev tiešām liekas, ka tas ir sabiedrības līmenis pēc kura dzīvot?
Te ir laikam mūsu atšķirība, tev liekas, lai šeit brauc da jebkurš, ka tik iegulda naudu ekonomikā. Man tādi ciemiņi teiksim nav vajadzīgi. Tā ir mana tēvzeme, es viņus šeit nevēlos. Kas tā vispār par maucību - lai brauc jebkurš, galvenais, ka atstāj naudu....

Trampam nav nevienam jaizpatīk. Atceros, kā liberasti trakoja, ka Tramps ievēlēts un Baltijas valstīm būšot pizzdariki. I fig, nolika puķku

Es nevēlos uz mūsu ielām redzēt pederastus ar rozā matiem, feministes bez krūšturiem, klimāthistēriķus, kuri maigi izsakoties izskatās slimi, utt utt. Normālus, ģimeniskus cilvēkus tā vietā

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 19:53, pirms 4 gadiem
Par 90to Latviju!!! Kur var parakstīties?

Kāpēc, lapas kungs, tevi tik ļoti satrauc, ja sievietei ir vienlīdzīgas tiesības ar vīrieti? Tas jau pamatā ir tas, par ko iestājas feminisms,. Tas, ka kā vienmēr, atrodas bariņš cilvēku, kas izmanto kādu kustību, lai biditu savas intereses vai arī aiziet galējībās, nekādi nemazina pašas kustības vērtību. Ja saki, ka nekādu feminismu, tad saprotu, ka esi gatavs savu sievieti pilnībā finansiāli nodrošināt, kamēr viņa dzīvo mājās, taisa ēst, mazgā grīdas un pieskata bērnus? Ko tu vispār saproti ar vārdu feminisms?

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:54, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Jā, un sorosisti savās universitātēs filtrēt iemāca visu pareizi, kā pienākas
Nu nav pasaulē balts un melns tikai. Ir arī starpība ko cilvēks mācās - eksaktās zinātnes vai kaut kādus gender studies. Tu vari beigt vispārināt par jebkuru topiku?

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:54, pirms 4 gadiem
Ekspert, kur Šveicē dzīvo, ja nav noslēpums?

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:56, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Par 90to Latviju!!! Kur var parakstīties?

Kāpēc, lapas kungs, tevi tik ļoti satrauc, ja sievietei ir vienlīdzīgas tiesības ar vīrieti? Tas jau pamatā ir tas, par ko iestājas feminisms,. Tas, ka kā vienmēr, atrodas bariņš cilvēku, kas izmanto kādu kustību, lai biditu savas intereses vai arī aiziet galējībās, nekādi nemazina pašas kustības vērtību. Ja saki, ka nekādu feminismu, tad saprotu, ka esi gatavs savu sievieti pilnībā finansiāli nodrošināt, kamēr viņa dzīvo mājās, taisa ēst, mazgā grīdas un pieskata bērnus? Ko tu vispār saproti ar vārdu feminisms?
Tu runā par feminismu laikā, kad sievietēm nebija tiesību.
Tagad, sievietēm tiesības ir, un femnisisms un feminisma kustība ir uzņēmusi jaunus apgriezienus. Tu to visu neredzi/nejūti?

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:56, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Visgudrākie pasaulē ir pašizglītojušies, neviena nenozombētie cilvēki! Priekš tam ir grāmatas, bibliotēkas, arhīvi, tagad arī internets, viss vajadzīgais ir atrodams, nav obligāti formāla diploma dēļ vairākus gadus no Pirmdienas līdz Piektdienai jātup skolu un universitāšu lekcijās, kur ne tikai nogurdina smadzenes, bet arī riktīgi viņas izskalo
Daudziem vēl jāmaksā studiju kredīti! Studiju laiki bija labi, bet ja ņem kredītu+ nav meiteņu, tad švaki

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:57, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Par 90to Latviju!!! Kur var parakstīties?

Kāpēc, lapas kungs, tevi tik ļoti satrauc, ja sievietei ir vienlīdzīgas tiesības ar vīrieti? Tas jau pamatā ir tas, par ko iestājas feminisms,. Tas, ka kā vienmēr, atrodas bariņš cilvēku, kas izmanto kādu kustību, lai biditu savas intereses vai arī aiziet galējībās, nekādi nemazina pašas kustības vērtību. Ja saki, ka nekādu feminismu, tad saprotu, ka esi gatavs savu sievieti pilnībā finansiāli nodrošināt, kamēr viņa dzīvo mājās, taisa ēst, mazgā grīdas un pieskata bērnus? Ko tu vispār saproti ar vārdu feminisms?
Viņš baidās, ka zaudēs gan vārdos, gan darbos
Acīmredzami nav saticis tādas sievietes

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 19:57, pirms 4 gadiem
Karsums arī drizumā parakstīs līgumu ar Rīgu

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:57, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Te ir laikam mūsu atšķirība, tev liekas, lai šeit brauc da jebkurš, ka tik iegulda naudu ekonomikā. Man tādi ciemiņi teiksim nav vajadzīgi. Tā ir mana tēvzeme, es viņus šeit nevēlos. Kas tā vispār par maucību - lai brauc jebkurš, galvenais, ka atstāj naudu....

Trampam nav nevienam jaizpatīk. Atceros, kā liberasti trakoja, ka Tramps ievēlēts un Baltijas valstīm būšot pizzdariki. I fig, nolika puķku

Es nevēlos uz mūsu ielām redzēt pederastus ar rozā matiem, feministes bez krūšturiem, klimāthistēriķus, kuri maigi izsakoties izskatās slimi, utt utt. Normālus, ģimeniskus cilvēkus tā vietā
Nevis jebkurš, bet kontrolēti. Ja cilvēks var dot pievienoto vērtību valstij, tad šādu imigrāciju es atbalstu. Varbūt arī latviešiem jāaizliedz emigrēt no valsts un jānoslēdzas kā ziemeļkorejai?

Tavs tramps danco pēc puķina svilpes, puķins uzliek dolārpaku par katru nogalināto asv kareivi, kamēr tramps baidās viņam pat paprasīt par to. Man galīgi vienalga, kurš ir pie varas ASV, es tikai saku, ka arī ar tiem 2% var mūs uzmest mūsu sabiedrotie, ja izdevīgāk būs izpatikt krievijai.

Kāda tev starpība? Bail, ka pats iespaidosies un matus rozā nokrāsosi ?

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:58, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Par 90to Latviju!!! Kur var parakstīties?

Kāpēc, lapas kungs, tevi tik ļoti satrauc, ja sievietei ir vienlīdzīgas tiesības ar vīrieti? Tas jau pamatā ir tas, par ko iestājas feminisms,. Tas, ka kā vienmēr, atrodas bariņš cilvēku, kas izmanto kādu kustību, lai biditu savas intereses vai arī aiziet galējībās, nekādi nemazina pašas kustības vērtību. Ja saki, ka nekādu feminismu, tad saprotu, ka esi gatavs savu sievieti pilnībā finansiāli nodrošināt, kamēr viņa dzīvo mājās, taisa ēst, mazgā grīdas un pieskata bērnus? Ko tu vispār saproti ar vārdu feminisms?
baltajam vecim jādzīvo mājās. nevis otrādi. sievietei papildus mājas darbiem arī jāpelna un ejot mājās eksports jāatnes, lai ir ko iedzert līdz vakariņām

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:58, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Ekspert, kur Šveicē dzīvo, ja nav noslēpums?
Šveices franciski runājošajā daļā.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 20:00, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: baltajam vecim jādzīvo mājās. nevis otrādi. sievietei papildus mājas darbiem arī jāpelna un ejot mājās eksports jāatnes, lai ir ko iedzert līdz vakariņām
Kur ir mans pudeļu attaisāmais?

     [+] [-]

, 2020-08-04 20:00, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nevis jebkurš, bet kontrolēti. Ja cilvēks var dot pievienoto vērtību valstij, tad šādu imigrāciju es atbalstu. Varbūt arī latviešiem jāaizliedz emigrēt no valsts un jānoslēdzas kā ziemeļkorejai?

Tavs tramps danco pēc puķina svilpes, puķins uzliek dolārpaku par katru nogalināto asv kareivi, kamēr tramps baidās viņam pat paprasīt par to. Man galīgi vienalga, kurš ir pie varas ASV, es tikai saku, ka arī ar tiem 2% var mūs uzmest mūsu sabiedrotie, ja izdevīgāk būs izpatikt krievijai.

Kāda tev starpība? Bail, ka pats iespaidosies un matus rozā nokrāsosi ?
Nu tā ir maucība.. Noliec naudu, un došu tev ko vēlies. No tās sērijas. Viss skaidrs ar tevi.

Kāds danco pēc puķkas sfilpes, nosauc kaut vienu piemēru?

Vienkārši pretīgi uz to skatīties un ļoti nepatīk, ka tādu parādās aizvien vairāk un vairāk.

     [+] [-]

, 2020-08-04 20:03, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kur ir mans pudeļu attaisāmais?
jāpadod jau atvērta pudele!

     [+] [-]

, 2020-08-04 20:04, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ir alternatīvas, jā, bet es tev atkārtoju, ka puse pašizglītojušo nemāk racionāli filtrēt, kas ir īsts un kas nav. Ja nav iemācīta scientific method, tad arī rodās anit-vaxeri un flat-eartheri no tādiem pašīzglītojušajiem.
Pašizglītošanās procesam ir liela priekšrocība klasiskajam skolu un universitāšu stilam, jo tas nav izveidots pec kolektīvā darba principa! Izglītība NAV DARBS, to nevar uzspiest obligātaja vai pusobligātajā kārtībā, tas ir drīzak radošs process, kam ir vajadzīga iedvesma Ja tev, piemēram, Pirmdienas rītā tik ļoti negribas doties uz lekciju, taču tas ir jādara obligāti un tu tomēr uz turieni ej, nekas jēdzīgs priekš tevis tajā lekcijā na sagaidāms Vienīgā piekšrocība ir diploma saņemšana, savukārt reālo zināšanu un iemaņu aspektā pašizglītošanās krietni vien ieliek ierastajam neproduktīvajam procesam!

     [+] [-]

, 2020-08-04 20:06, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu tā ir maucība.. Noliec naudu, un došu tev ko vēlies. No tās sērijas. Viss skaidrs ar tevi.

Kāds danco pēc puķkas sfilpes, nosauc kaut vienu piemēru?

Vienkārši pretīgi uz to skatīties un ļoti nepatīk, ka tādu parādās aizvien vairāk un vairāk.
Valsts labklājības pieaugums, ja imigrāciju izmanto pareizi.

Izlasi vēlreiz pēdējo komentāru, nosaucu tev vienu konkrētu situāciju jau. Otra situācija, kur Tramps iestājas pret sabiedroto!! - lai ieriebtu Merkelei un izpatiktu Putinam viņš atsauc ASV karavīrus no vācijas.

Man arī pretīgi skatīties uz smirdošiem, resniem večiem. Tagad aizliegsim tādiem iet ielās?

     [+] [-]

, 2020-08-04 20:07, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Pašizglītošanās procesam ir liela priekšrocība klasiskajam skolu un universitāšu stilam, jo tas nav izveidots pec kolektīvā darba principa! Izglītība NAV DARBS, to nevar uzspiest obligātaja vai pusobligātajā kārtībā, tas ir drīzak radošs process, kam ir vajadzīga iedvesma Ja tev, piemēram, Pirmdienas rītā tik ļoti negribas doties uz lekciju, taču tas ir jādara obligāti un tu tomēr uz turieni ej, nekas jēdzīgs priekš tevis tajā lekcijā na sagaidāms Vienīgā piekšrocība ir diploma saņemšana, savukārt reālo zināšanu un iemaņu aspektā pašizglītošanās krietni vien ieliek ierastajam neproduktīvajam procesam!
Nav vairs nekāda padumjā savienība te. Ar varu nevienu nekur nespiež iet - negribi nemācies.

     [+] [-]

, 2020-08-04 20:09, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Valsts labklājības pieaugums, ja imigrāciju izmanto pareizi.

Izlasi vēlreiz pēdējo komentāru, nosaucu tev vienu konkrētu situāciju jau. Otra situācija, kur Tramps iestājas pret sabiedroto!! - lai ieriebtu Merkelei un izpatiktu Putinam viņš atsauc ASV karavīrus no vācijas.

Man arī pretīgi skatīties uz smirdošiem, resniem večiem. Tagad aizliegsim tādiem iet ielās?
Tramps ir arī biznesa cilvēks! Tūlīt Polija noslēgs darījumu!

     [+] [-]

, 2020-08-04 20:10, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nav vairs nekāda padumjā savienība te. Ar varu nevienu nekur nespiež iet - negribi nemācies.
Bet ja visur prasa diplomus, ko darīt? Ja tos neprasītu, esmu pārliecināts, universitātes būtu tukšas Visi jeb daudzi zināšanas apgūtu pašmacības ceļā bīvajā laikā un kad ir iedvesma to darīt

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 20:13, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tu runā par feminismu laikā, kad sievietēm nebija tiesību.
Tagad, sievietēm tiesības ir, un femnisisms un feminisma kustība ir uzņēmusi jaunus apgriezienus. Tu to visu neredzi/nejūti?
It kā nē, neko tādu īpašu es tiešām neizjūtu. Un kas, ja staigā bez krūštura, kā tas tevi ietekmē tieši? Kas vēl, me too sāga? Jā, tur atkal bija tas, par ko jau runāju iepriekš, vienmēr atradīsies cilvēki, kas izmantos kustību sava labuma gūšanai, bet tā ir realitāte, ko tu, kā vīrietis nekad nesapratīsi - es nezinu pilnīgi nevienu sievieti, sevi ieskaitot, kas nebūtu seksuāli abjūzota. Tā ir realitāte. Es tev teikšu godīgi, man ir piegriezies dzirdēt piedāvājumus, ka tā vietā lai samaksātu par sniegto pakalpojumu, varam aiziet blakus telpā nokniebties un tad, lai netiktu uzskatīta par slimīgu feministi, šādu piedāvājumu uztvert kā jociņu.
Lab, tas tā, manas personīgās pārdomas, bet vēlreiz uzvaicasu - kā tieši šī brīža feminisma kustība ietekmē konkrēti tevi un padara tavu dzīves kvalitāti sliktāku?

     [+] [-]

, 2020-08-04 20:13, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Bet ja visur prasa diplomus, ko darīt?
Nozare kurā var izsisties bez diplomiem - IT. Liels paziņu loks, kas paši apguvuši kodēšanu un strādā labi atalgotus darbus. Bet, protams, ir nozares, kur tik viegli nevar pārbāudīt kandidāta verējumu, tāpēc nepieciešams papīrītis, kas vismaz norāda, ka cilvēks kaut ko ir dzirdējis par atiecīgo tēmu.

     [+] [-]

, 2020-08-04 20:13, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Bet ja visur prasa diplomus, ko darīt?
nopērc

     [+] [-]

, 2020-08-04 20:15, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Bet ja visur prasa diplomus, ko darīt?
Labi, ka ir valstis, kas vismaz adekvāti novērtē cik tas diploms maksā
Bieži diplomiem nevar saprast tirgus vērtību!

     [+] [-]

, 2020-08-04 20:16, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Šveices franciski runājošajā daļā.
Nu sk. Es Bernē pāris reizes esmu bijusi un Šveices Alpi sapnis ne kalni skaista valsts, bet daudz par parapdzivotu manai gaumei

     [+] [-]

, 2020-08-04 20:18, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nozare kurā var izsisties bez diplomiem - IT. Liels paziņu loks, kas paši apguvuši kodēšanu un strādā labi atalgotus darbus. Bet, protams, ir nozares, kur tik viegli nevar pārbāudīt kandidāta verējumu, tāpēc nepieciešams papīrītis, kas vismaz norāda, ka cilvēks kaut ko ir dzirdējis par atiecīgo tēmu.
Uz tādam štellēm personiski man točna nekādu iedvesmu nav Vairāk uz kaut ko humanitāru velk, piemēram, jurisprudence Likumus ta kā pārzinu, taču diploma nav, par advokātu nevaru iet, jo tur tak ar labām iemaņām vien diezin vai pietiktu

     [+] [-]

, 2020-08-04 20:19, pirms 4 gadiem
Karoč būs jāpiepērk pāris diplomi klāt

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 20:24, pirms 4 gadiem
advokāts Tjoma

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 20:25, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ģinamai vajag kādu mello parakstīt
labi, ka pasam smiekligi par savu debilo komentaru, atpalikusais dolbiks!

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 20:26, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: advokāts Tjoma
Tiesnesis Tjoma skan labāk

  -1 [+] [-]

, 2020-08-04 20:26, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Nu sk. Es Bernē pāris reizes esmu bijusi un Šveices Alpi sapnis ne kalni skaista valsts, bet daudz par parapdzivotu manai gaumei
domaju, Tu par Kengaragu ar 2 litru alu, talak nekur neesi bijis

     [+] [-]

, 2020-08-04 20:27, pirms 4 gadiem
Ja jau Tramps ir prezidents, tad Tjoma varētu būt tiesnesis!
Es labprāt uzrakstītu diplomdarbu

     [+] [-]

, 2020-08-04 20:28, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tiesnesis Tjoma skan labāk
iespējams svētās inkvizīcijas būtu piemērots!

     [+] [-]

, 2020-08-04 20:29, pirms 4 gadiem
Vispār jāskatās cik maksā jurista diploms Latvijā/Francijā!

     [+] [-]

, 2020-08-04 20:31, pirms 4 gadiem
Vienam vajadzīgam cilvēkam- jurista diploms tā jau būtu augstākā līmeņa politika!

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 20:33, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Nu sk. Es Bernē pāris reizes esmu bijusi un Šveices Alpi sapnis ne kalni skaista valsts, bet daudz par parapdzivotu manai gaumei
Man arī pašam ļoti patīk Šveices daba un kalni ir tiešām super. Man no mājām uz pre-alps skats paveras - katru dienu var skatīties un man neapnīk. Bet te jau nemaz nav tik daudz lielu pilsētu tā kā man neliekas, ka pārāk apdzīvots. Plus brīvdienās dodoties pie dabas vispār liekas, ka vienam pašam kalni pieder.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-04 20:33, pirms 4 gadiem
Esmu izpildījis vēl neizpildāmākas misijas!
off

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 20:34, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Uz tādam štellēm personiski man točna nekādu iedvesmu nav Vairāk uz kaut ko humanitāru velk, piemēram, jurisprudence Likumus ta kā pārzinu, taču diploma nav, par advokātu nevaru iet, jo tur tak ar labām iemaņām vien diezin vai pietiktu
Nu tieši tādā jurisprudencē man gribētos, lai manam advokātam/juristam ir k-kāds papīrītis, kas parāda, ka ir mācījies pēc vienotas sistēmas, nevis pats uz savu galvu izdomājis likumu interpretācijas.

     [+] [-]

, 2020-08-04 20:47, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Man arī pašam ļoti patīk Šveices daba un kalni ir tiešām super. Man no mājām uz pre-alps skats paveras - katru dienu var skatīties un man neapnīk. Bet te jau nemaz nav tik daudz lielu pilsētu tā kā man neliekas, ka pārāk apdzīvots. Plus brīvdienās dodoties pie dabas vispār liekas, ka vienam pašam kalni pieder.
Taisnība, bet es esmu riktīgais viensētnieks, un man Šveice, cik nu mani izvizināja, ar tādu lielu ciemu asociējas, tā laikam varētu teikt. Abas reizes esmu bijusi ziemā, ceru, ka nākamvasar sanāks aizbraukt, gribas arī vasarā pa kalniem pastaigāt, nekāds lielais slēpotājs/snovotājs no manis tā pat nav

     [+] [-]

, 2020-08-04 20:55, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: It kā nē, neko tādu īpašu es tiešām neizjūtu. Un kas, ja staigā bez krūštura, kā tas tevi ietekmē tieši? Kas vēl, me too sāga? Jā, tur atkal bija tas, par ko jau runāju iepriekš, vienmēr atradīsies cilvēki, kas izmantos kustību sava labuma gūšanai, bet tā ir realitāte, ko tu, kā vīrietis nekad nesapratīsi - es nezinu pilnīgi nevienu sievieti, sevi ieskaitot, kas nebūtu seksuāli abjūzota. Tā ir realitāte. Es tev teikšu godīgi, man ir piegriezies dzirdēt piedāvājumus, ka tā vietā lai samaksātu par sniegto pakalpojumu, varam aiziet blakus telpā nokniebties un tad, lai netiktu uzskatīta par slimīgu feministi, šādu piedāvājumu uztvert kā jociņu.
Lab, tas tā, manas personīgās pārdomas, bet vēlreiz uzvaicasu - kā tieši šī brīža feminisma kustība ietekmē konkrēti tevi un padara tavu dzīves kvalitāti sliktāku?
Tas ir no sērijas - pērkona negaiss atvaļinājuma dienā kuru vēlies pavadīt ārā. Negaiss tevi visticamāk nenositīs, dzīve jau turpināsies.. Bet gribās jau to saulīti un gaišās debesis...
Atšķirība gan te ir tāda, ka laikapstākļus ietekmēt cilvēks nevar, feminisma-aktīvistu esamību uz ielām gan

     [+] [-]

, 2020-08-04 21:10, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tas ir no sērijas - pērkona negaiss atvaļinājuma dienā kuru vēlies pavadīt ārā. Negaiss tevi visticamāk nenositīs, dzīve jau turpināsies.. Bet gribās jau to saulīti un gaišās debesis...
Atšķirība gan te ir tāda, ka laikapstākļus ietekmēt cilvēks nevar, feminisma-aktīvistu esamību uz ielām gan
Kas īsti ir nu tām ielām? Nosauc kādu konkrētu piemēru, citādi tik tādas vispārinātas frāzes, neko nevar saprast. Nē, nopietni, es tiešām gribu saprast, kas ir tas ikdienišķais, kas tevi tik ļoti traucē, ka pat visas manis minēto lietu novēršanas nebūtu tā vērtas.
Mazliet personificē to visu, iedomājies, ka tev ir meita, kuru darbā kāds augstākstāvošs apgrabsta, izsaka neķītras piezīmes, taksometra šoferis izvelk savu krānu un piedāvā atsukat samaksas vietā ( reāls gadījums drusaki Rīgā), autoservisa par pakalpojumu piedāvā samaksāt ar seksu utt utjp. Un viņa to visu uzskatītu par kko normālu. Un, vai viņai nepienāktos tieši tāda paša alga, ja viņa ir veikusi tieši to pašu darbu, ko vīrietis?
Tiešām tas, ka kāda nav uzvilkusi krūšturi spēj tik šausmīgi sabojāt tavu dienu?

     [+] [-]

, 2020-08-04 21:15, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Kas īsti ir nu tām ielām? Nosauc kādu konkrētu piemēru, citādi tik tādas vispārinātas frāzes, neko nevar saprast. Nē, nopietni, tyes tiešām gribu saprast, kas ir tas ikdienišķais, kas tevi tik ļoti traucē, ka pat visas manis minēto lietu novēršanas nebūtu tā vērtas.
Mazliet personificē to visu, iedomājies, ka tev ir meita, kuru darbā kāds augstākstāvošs apgrabsta, izsaka neķītras piezīmes, taksometra šoferis izvelk savu krānu un piedāvā atsukat samaksas vietā ( reāls gadījums drusaki Rīgā), autoservisa par pakalpojumu piedāvā samaksāt ar seksu utt utjp. Un viņa to visu uzskatītu par kko normālu. Un, vai viņai nepienāktos tieši tāda paša alga, ja viņa ir veikusi tieši to pašu darbu, ko vīrietis?
Tiešām tas, ka kāda nav uzvilkusi krūšturi spēj tik šausmīgi sabojāt tavu dienu?
Ko tu nesaproti? Klavulapai patīk veci veči-komunisti krūšturos

     [+] [-]

, 2020-08-04 21:18, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tiešām tas, ka kāda nav uzvilkusi krūšturi spēj tik šausmīgi sabojāt tavu dienu?

     [+] [-]

, 2020-08-04 21:29, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ģinamai vajag kādu mello parakstīt
Aha, kohas vīru.