Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" pievienojas vārtsargs Gaļimovs un uzbrucējs Mičels

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Rīgas "Dinamo" pievienojas vārtsargs Gaļimovs un uzbrucējs Mičels
Staņislavs Gaļimovs. Foto: hctorpedo.ru

Krievijas vārtsargs Staņislavs Gaļimovs un kanādiešu uzbrucējs Zaks Mičels gatavosies, lai jaunajā sezonā spēlētu Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubā Rīgas "Dinamo", liecina oficiālā informācija.

Patlaban 32 gadus vecais un 190 centimetrus garais Staņislavs Gaļimovs pagājušajā sezonā saka Magņitogorskas "Metallurg" (deviņās spēlēs ielaida 3.07 ripas vidēji mačā un atvairīja 90% no pretinieku metieniem), bet decembrī pārcēlās uz Čeļabinskas "Traktor", kur 16 spēlēs viņa vidējā statistika bija 2.55 ripas un 91.5%.

2017.-2018. gada sezonā Gaļimovs spēlēja Pētera Skudras tolaik vadītajā Ņižņijnovgorodas "Torpedo" (2.13 un 91.7), bet tagad viņš būs nodarbināts Skudras trenētajā Rīgas "Dinamo". Neilgi pirms oficiālās informācijas insaiders "HockeyBZ" vēstīja, ka līgums tiks parakstīts uz vienu gadu.

Patlaban 27 gadus vecais un 183 centimetrus garais Kanādas uzbrucējs Zaks Mičels pagājušajā sezonā spēlēja Ņižņekamskas "Neftekhimik" rindās un piedalījās 54 regulārā čempionāta spēlēs, kurās izcēlās ar 17 vārtu guvumiem un 9 rezultatīvām piespēlēm, nopelnīja 14 soda minūtes, veica 55 spēka paņēmienus un bloķēja 31 metienu, vidēji laukumā pavadot 17:36 minūtes.

Pirms sešiem gadiem minētais kanādietis kļuva OHL čempionu, pārstāvot Golfas "Storm". Karjeras turpinājumā spēlēja AHL čempionāta vienību Aiovas "Wild", kur kopumā aizvadīja četras sezonas. 2016.-2017. gada sezonā šis uzbrucējs debitēja NHL, pārstāvot Minesotas "Wild", pasaules spēcīgākajā līgā kopumā uzbrucēja krājumā 34 spēles 3 vārti un 5 rezultatīvas piespēles. 2018.-2019. gada sezonā uzbrucējs pārcēlās uz citu AHL vienību – Ontario "Reign". AHL kopumā aizvadījis 311 spēles, guvis 81 vārtus un atdevis 82 rezultatīvas piespēles.

2020. gada vasarā Rīgas "Dinamo" piesaistītie spēlētāji (16)

PozīcijaSpēlētājsStatistika KHL 2019./20.VecumsAugums (cm)Svars (kg)Valsts
UzbrucējsEmīls Ģēģeris37 spēles (1+3)2118084Latvija
Lauris Dārziņš54 (11+21)3519191Latvija
Miķelis Rēdlihs62 (6+13)3618183Latvija
Gints Meija57 (7+7)3218591Latvija
Miks Indrašis41 (6+18)2919390Latvija
Mārtiņš Dzierkals-2318177Latvija
Daniels Bērziņš39 (4+2)2118682Latvija
Konstantins Komareks-2718188Austrija
Pāvels Černovs59 (5+13)3018085Krievija
Deniss Paršins49 (10+5)3417775Krievija
Zaks Mičels54 (17+9)2718384Kanāda
AizsargsKristaps Zīle21 (0+2)2218585Latvija
Roberts Mamčics45 (2+5)25196105Latvija
Morgans Ellis54 (1+16)2818794Kanāda
VārtsargsIļja Proskurjakovs18 spēles (2.36v un 90.6%)3318281Krievija
Staņislavs Gaļimovs25 spēles (2.73v un 91.0%)3219090Krievija

Izmantotie resursi:
dinamoriga.lv
t.me/hockeybz

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:59, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: dabūs pa kaklu un pazemīgi šrubēs māju!
Kuru pašas nopelnījušas?

     [+] [-]

, 2020-08-04 18:59, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Tad jau jāsameklē kāda Kataras biznessčiksa, jāaprec un jādabū pilsonība, tie jau visi tur bagātnieki. Lai gan es nevarētu kļūt par muslimu un man, visticamāk, jau pēc gada galvu nogrieztu.
Kāda vēl tev Kataras binesčiksa, tu prātā jūc, vai? No kurienes valstī, kurā valda patriarhālais šariats, var biznesčiksas rasties?

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:00, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tikai geji
Pederastiem savādāk, pirmkārt, tie no rītiem pie spoguļa 50 minūtes uzturēsies... normālam džekam pietiek ar 5min

  -1 [+] [-]

, 2020-08-04 19:01, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Mošk bildi nomaini?
Nezinu, par ko vēlēsi, bet pieļauju, ka esi attīstībai-par elektorāts, viņķeles ģīmis labi iederētos
Uz ko? Pusmūža vīrieti ar vēderiņu- futbola ultru? Tev neviena WHAM dziesma nepatīk?

Progresīvie, vienīgi man nepatīk viņu pirmais punkts programmā par nodokļiem, piemēram, nodokli kapitāla pieaugumam. Šveicē 0% kapitāla pieaugumam, bet dividendes apliktas ar nodokli. Manuprāt bagātajiem nav jāmaksā daudz lielāks nodokļa %, problēma ir tajā, ka viņi vienkārši nemaksā to pašu % ko nabadzīgais un viduslānis izmantojot finanšu līdzekļus, kas atļauj "legāli" apiet nodokļu maksāšanu.

Pārējie punkti +/- man patīk.

Un pats par ko balsosi?

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:02, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu nu, visi normālie un zolīdie džeki no rītiem tīra zobus, padusēs dezis, un iepūš odieri...
kā skaties uz padušu izskūšanu?

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 19:04, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pederastiem savādāk, pirmkārt, tie no rītiem pie spoguļa 50 minūtes uzturēsies... normālam džekam pietiek ar 5min
da nu labi, bij man pazīstams ritīgs meitu ģēģeris, bet tāds cacīgs, pie spoguļa ilgi riktējās un savu mazo matu škipsniņu kārtoja vien 10 min Visko šim varēja pārmest, bet nu gejs toč viš nav, baigo lērumu ar skuķiem izpurināja savos ziedu laikos, tagad gan pierimies cik dzirdēts, attiecībās un tā

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:05, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Uz ko? Pusmūža vīrieti ar vēderiņu- futbola ultru? Tev neviena WHAM dziesma nepatīk?

Progresīvie, vienīgi man nepatīk viņu pirmais punkts programmā par nodokļiem, piemēram, nodokli kapitāla pieaugumam. Šveicē 0% kapitāla pieaugumam, bet dividendes apliktas ar nodokli. Manuprāt bagātajiem nav jāmaksā daudz lielāks nodokļa %, problēma ir tajā, ka viņi vienkārši nemaksā to pašu % ko nabadzīgais un viduslānis izmantojot finanšu līdzekļus, kas atļauj "legāli" apiet nodokļu maksāšanu.

Pārējie punkti +/- man patīk.

Un pats par ko balsosi?
NA.

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:05, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kā skaties uz padušu izskūšanu?
Tjomas baltā hetero veča teorija to aizliedz!

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:05, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kā skaties uz padušu izskūšanu?
Tas gan, kā Tjoma saka, po barabanu

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:05, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: da nu labi, bij man pazīstams ritīgs meitu ģēģeris, bet tāds cacīgs, pie spoguļa ilgi riktējās un savu mazo matu škipsniņu kārtoja vien 10 min Visko šim varēja pārmest, bet nu gejs toč viš nav, baigo lērumu ar skuķiem izpurināja savos ziedu laikos, tagad gan pierimies cik dzirdēts, attiecībās un tā
Pseidoheteroseksuālis

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:08, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pseidoheteroseksuālis
nu ja viš taisa dzimumaktu ar sieviešiem un tikai , tad nu nav nekāds pseido. Protams mēs šamo apcēlām, par cacanu saucām, bet nu hetero štelle te netiek apšaubīta

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:08, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tas gan, kā Tjoma saka, po barabanu
fū, izglābi mani

  +2 [+] [-]

, 2020-08-04 19:09, pirms 4 gadiem
Man patīk ģinamas raksti, labi ka gazproms iedeva to piķi!

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:09, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Kāda vēl tev Kataras binesčiksa, tu prātā jūc, vai? No kurienes valstī, kurā valda patriarhālais šariats, var biznesčiksas rasties?
Neesmu bijis šajās valstīs un pagrūti iedomāties to sistēmu! Cik saprotu, tad normāla tirgus ekonomika tur nevar pastāvēt?
Cik saprotu, tad izrakteņu eksports uz Japānu, Dienvidkoreju, Indiju, Ķīnu nodrošina labu dzīvi.

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:09, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu ja viš taisa dzimumaktu ar sieviešiem un tikai , tad nu nav nekāds pseido. Protams mēs šamo apcēlām, par cacanu saucām, bet nu hetero štelle te netiek apšaubīta
Visās sabiedrībās ir pa kādam dīvainim

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:09, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: fū, izglābi mani
A ko, pats skuj?

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:10, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Man patīk ģinamas raksti, labi ka gazproms iedeva to piķi!
Dēļ komentiem vai ziņām?

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:10, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: NA.
Man patīk, ka viņi izvirzījuši mērķi pāriet uz mācībām tikai latviešu valodā valsts skolās, tas ir apsveicami un bija izdarāms jau 20 gadu iepriekš. Bet, vai tas ir pirmais un nozīmīgākais punkts, kas jāmaina Latvijā? Jo viņu pirmais plāna punkts ir "Latviska Latvija" nevis labklājības celšana/ekonomikas atīstīšana/nodokļu un korpcijas situācijas sakārtošana... Otrais plāna punkts ir "Droša Latvija", kur uzmanība vērsta uz Krieviju un propgandu - arī piekrītu, bet arī šis punkts nav Latvijas lielākā problēma.

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:10, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Dēļ komentiem vai ziņām?
var spamot

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:11, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: A ko, pats skuj?

  -1 [+] [-]

, 2020-08-04 19:12, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Dēļ komentiem vai ziņām?
ziņas nelasu

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:12, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: jā
jāsagaida asteus verdikts

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:13, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: da nu labi, bij man pazīstams ritīgs meitu ģēģeris, bet tāds cacīgs, pie spoguļa ilgi riktējās un savu mazo matu škipsniņu kārtoja vien 10 min Visko šim varēja pārmest, bet nu gejs toč viš nav, baigo lērumu ar skuķiem izpurināja savos ziedu laikos, tagad gan pierimies cik dzirdēts, attiecībās un tā
Studentu laikos šī ir ierasta prakse(no abām pusēm)
Kad jāsāk maksāt māja, mašīna un citas lietas, tad izskats paliek otrajā plānā
Jāskrien uz 2 darbiem vienlaicīgi un izskatu var pielabot pa ceļam

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:14, pirms 4 gadiem
atnāks žigis no Liepājas un iztīrīs zobus kam vajag, bet vēders viņam nav mazs

  -1 [+] [-]

, 2020-08-04 19:15, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Man patīk, ka viņi izvirzījuši mērķi pāriet uz mācībām tikai latviešu valodā valsts skolās, tas ir apsveicami un bija izdarāms jau 20 gadu iepriekš. Bet, vai tas ir pirmais un nozīmīgākais punkts, kas jāmaina Latvijā? Jo viņu pirmais plāna punkts ir "Latviska Latvija" nevis labklājības celšana/ekonomikas atīstīšana/nodokļu un korpcijas situācijas sakārtošana...
Piekrītu, sen bija jādara. Pagāja ilgs laiks, beidzot sāk pielekt.
Tiesa gan, viņi šo ilgi mēģināja panākt. Laikam atceries krievu valodas referendumu no 2012 gada (ja nemaldos). Backrounds visam tam bija, ka NA vāca parakstus par pāriešanu uz LV valodu skolās. Toreiz parāstus nesavāca un visa kampaņa izgāzās un Lindermans saaktivizējās. Bet ar laiku, tomēr, NA panāca savu.
Par ekonomiku runājot, NA diemžēl vēlēšanās nemēdz uzvarēt (arī starp LV partijām), līdz ar to, netiek pie finanšu un ekonomikas ministriju portfeļiem.. Līdz ar to, ekonomikas lēno attīstību primāri jānoveļ liberastu virzienā

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:15, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: ziņas nelasu

  -1 [+] [-]

, 2020-08-04 19:21, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Piekrītu, sen bija jādara. Pagāja ilgs laiks, beidzot sāk pielekt.
Tiesa gan, viņi šo ilgi mēģināja panākt. Laikam atceries krievu valodas referendumu no 2012 gada (ja nemaldos). Backrounds visam tam bija, ka NA vāca parakstus par pāriešanu uz LV valodu skolās. Toreiz parāstus nesavāca un visa kampaņa izgāzās. Bet ar laiku, tomēr, panāca savu.
Par ekonomiku runājot, NA diemžēl vēlēšanās nemēdz uzvarēt (arī starp LV partijām), līdz ar to, netiek pie finanšu un ekonomikas ministriju portfeļiem.. Līdz ar to, ekonomikas lēno attīstību primāri jānoveļ liberastu virzienā
Varbūt neuzvar, jo izdara akcentu uz nepareizajām lietām? Man arī ir tuvas NA idejas par latvisko, kas ir jāaizstāv, bet tā tiešām nav lielākā problēma Latvijā. Es savu izvēli arī pamatoju pirms iepriekšejām vēlēšanām apskatoties izglītības līmeni katrā partijā. Progresīvie bija gaismas gadus priekšā visām pārējām partijām ar augstākajām izglītībām no ārzemju universitātēm. Pārējās partijās pie varas iespējams redzēt cilvēkus ar 9.klašu izglītību. Protams, tas nav vienīgais faktors tam kā cilvēks strādā/uzvedas, bet korelācija ar inteliģences līmeni ir. Protams, neskaitot visādus Latvijas Krievu institūta pirktos grādus.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 19:24, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja:
parasti jau viss zināms hokejā, kad atnāk te ziņa.
pats par futeni piemēram palasu ko raksta

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 19:26, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Varbūt neuzvar, jo izdara akcentu uz nepareizajām lietām? Man arī ir tuvas NA idejas par latvisko, kas ir jāaizstāv, bet tā tiešām nav lielākā problēma Latvijā. Es savu izvēli arī pamatoju pirms iepriekšejām vēlēšanām apskatoties izglītības līmeni katrā partijā. Progresīvie bija gaismas gadus priekšā visām pārējām partijām ar augstākajām izglītībām no ārzemju universitātēm. Pārējās partijās pie varas iespējams redzēt cilvēkus ar 9.klašu izglītību. Protams, tas nav vienīgais faktors tam kā cilvēks strādā/uzvedas, bet korelācija ar inteliģences līmeni ir. Protams, neskaitot visādus Latvijas Krievu institūta pirktos grādus.
Nosauc kaut vienu Saeimas deputātu no NA vai konserviem, kurš ir ar 9 klašu izglītību?
Protams, katram vēlētājam savs. Man trīs primārie jautājumi ir: 1. imigrācijas politika, lai arī ko ES teiktu, mums līdzīgi kā Višegradas valstīm, būs viņus neuzņemt. 2. aizsardzība, minimums 2% no budžeta aizsardzībai un sadarbības stiprināšana ar NATO. 3. konservatīvo vērtību saglabāšana.. nekādi feminismi.
Kas attiecas uz ekonomiku, mums jau Eiropas kontekstā ir ļoti zemi nodokļi. Lielie riskakapitālisti to zin, mikrouzņēmēji tikmēr uzskata, ka viņus apzog tāpēc par to tēmu es baigi neiespringstu.

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:27, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: parasti jau viss zināms hokejā, kad atnāk te ziņa.
pats par futeni piemēram palasu ko raksta
RU portālus lasi?

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:28, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: RU portālus lasi?


https://vaasansport.fi/fi-fi/articl...

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:28, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Kāda vēl tev Kataras binesčiksa, tu prātā jūc, vai? No kurienes valstī, kurā valda patriarhālais šariats, var biznesčiksas rasties?
Papētīju, ir pat FB grupa "Qatari Business Women Association." 8,5k followeri. Tu man sameloji

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:29, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Varbūt neuzvar, jo izdara akcentu uz nepareizajām lietām? Man arī ir tuvas NA idejas par latvisko, kas ir jāaizstāv, bet tā tiešām nav lielākā problēma Latvijā. Es savu izvēli arī pamatoju pirms iepriekšejām vēlēšanām apskatoties izglītības līmeni katrā partijā. Progresīvie bija gaismas gadus priekšā visām pārējām partijām ar augstākajām izglītībām no ārzemju universitātēm. Pārējās partijās pie varas iespējams redzēt cilvēkus ar 9.klašu izglītību. Protams, tas nav vienīgais faktors tam kā cilvēks strādā/uzvedas, bet korelācija ar inteliģences līmeni ir. Protams, neskaitot visādus Latvijas Krievu institūta pirktos grādus.
Viss ir skaidrs ar tevi! Balso par ārzemju universitātēs nozombētajiem "izglītotajiem" sorosistiem, kuriem visus viņu studiju gadus tikai borēta teorija par to, ka "visi cilvēki ir vienādi" un ka rasisti ar nacikiem un homofobiem ir "popūlisti"

     [+] [-]

, 2020-08-04 19:31, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: jā

https://vaasansport.fi/fi-fi/article/etusivu/a-nuoret/47/
Kas tas pa linku?

  +1 [+] [-]

, 2020-08-04 19:33, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kas tas pa linku?
2 mūsu prospekti somos spēlēs.
svaiga ziņa