Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Sējējs: "Daugaviņš "Dinamo" varētu pievienoties jau šovasar"

Jānis Celmiņš

Sējējs: "Daugaviņš "Dinamo" varētu pievienoties jau šovasar"
Normunds Sējējs
Foto: Elmārs Rudzītis, f64

"Sākumā "Torpedo" pieprasīja paprāvu summu, taču mums izdevās vienoties. Daugaviņš mums varētu pievienoties vasarā. Kā būs, kā nebūs, rādīs laiks," sarunā ar "Sporta Avīzi+" atzinis Rīgas "Dinamo" ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs.

Jau ziņojām, ka Rīgas "Dinamo" ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs panācis vienošanas ar Ņižņijnovgorodas "Torpedo", par tiesību iegūšanu uz Latvijas izlases uzbrucēju Kasparu Daugaviņu, kurš šobrīd spēlē Amerikas Hokeja līgas (AHL) klubā Binghamtonas "Senators", kas ir Nacionālās Hokeja līgas (NHL) kluba Otavas "Senators" fārmklubs.

„Sezonas sākums AHL viņam neizdevās un mēs nepārtraukti uzturējām kontaktu. Uzsākām sarunas ar „Senators” komandu, lai viņu mums izīrē līdz sezonas beigām. Bija cerības, ka kluba vadība viņu varētu atbrīvot, tāpēc uzsākām sarunas ar „Torpedo”,” par situāciju kā izdevies iegūt tiesības uz Kasparu Daugaviņu stāsta Normunds Sējējs. „Sākumā klubs pieprasīja paprāvu summu, taču mums izdevās vienoties,” piebilst „Dinamo” ģenerālmenedžeris. „Šobrīd izskatās, ka Daugaviņš mums varētu pievienoties vasarā. Kā būs, kā nebūs, rādīs laiks,” atklāj Sējējs.

Sarunā ar „Sporta Avīzi+” Sējējs pastāstīja arī par līgumiem ar citiem spēlētājiem, saviem iespaidiem, kāpēc tika zaudēts Maskavas „CSKA”, kāpēc komanda spēlē tik nestabili, kāpēc neizdevās piesaistīt Mārtiņu Cipuli un mikroklimatu komandā.

Armanda Pučes sarunu ar Normundu Sējēju skatieties ŠEIT.

Bezmaksas nelielu intervijas izgriezumu iespējams noskatīties ŠEIT.

 +62 [+] [-]

, 2011-02-04 14:12, pirms 15 gadiem
Negribu es viņu Dinamo. Paspēs vēl - kamēr jauns, lai vēl cīnās par vietu aiz okeāna! Skaidrs, Normund?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +36 [+] [-]

, 2011-02-04 14:15, pirms 15 gadiem
Labāk, lai pacīnās pa NHL, cik viņš pats ir teicis, ka vēl ir iespējas , tad uz priekšu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-02-04 14:16, pirms 15 gadiem
labāk lai vēl kādu gadiņu kapājas un mēģina izcīnīt vietu "lielajā" līgā un ja tad nekā, tad gan lai brauc mājās!

 +33 [+] [-]

, 2011-02-04 14:17, pirms 15 gadiem
Es labak komanda redzu daugavinu neka kautkadu suroviju vai Hartiganu.Un sejejs teica, ka Daugavins pievienosies RD tad, ja vinam nebus nopietnu iespeju NHL.
ja ivnam tiesam nav iespeju NHL, tad labak lai spele KHL neka AHL.

  -4 [+] [-]

, 2011-02-04 14:17, pirms 15 gadiem
kka diezgan diivaini.. veel nesen kaspars pats loti skaidri izteicās ka par KHL tuvaakajā laikā nedoma.. vina merkis ir vienīgi NHL...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-02-04 14:19, pirms 15 gadiem
Priekškam jāvelk uz šejieni, te varēs spēlēt, kad vairs nebūs cerības tikt NHL . Lai tik cīnās Kaspars aiz okeāna par vietu NHL.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-04 14:23, pirms 15 gadiem
Es ceru,ka nebūs Dinamo! Lai sitas, kamēr var un ir gan sapnis, gan iespēja par NHL... Piekrītu, ka nevajag visus vilkt uz Dinamo-labāk kādu jauno attīstīt un likt uzspēlēt, nevis novākt tos, kam vēl ir citas darbalauku iespējas!

  +4 [+] [-]

, 2011-02-04 14:29, pirms 15 gadiem
Daugaviņš, Miķelis un Lauris skan labi.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-04 14:30, pirms 15 gadiem
Kas jums liek domāt, ka Dārziņš pēc šīs sezonas vēl būs DR? Pēc šīs sezonas domāju, ka viņam būs pietiekami liels darba piedāvājumu saraksts.
Par Daugaviņu - Lai arī kas notiktu, galvenais lai nepadodas un neatmet sapni par NHL. KHL nebūt nenozīmē svītru pāri NHL.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-04 14:30, pirms 15 gadiem
nu karsuma variants. paostiija gaisu nhl un tas arii viss. lai naak uz khl, tas ir labaaks variants un i daugavinjsh i seejeejs to ljoti labi zina. nhl nespiid, vnk nespiid vinjam

  -2 [+] [-]

, 2011-02-04 14:30, pirms 15 gadiem
Sējējs: "Daugaviņš "Dinamo" varētu pievienoties jau šovakar"

  +6 [+] [-]

, 2011-02-04 14:31, pirms 15 gadiem
Muļkības - ja zēnam piedāvā labu piķi lai spēlē Dinamo , es tur neredzu neko sliktu .NHL tāpat reāli nespīd , labi uz pāris spēlēm var izsaukt un viss .Jāmāk sevi pārdot - Kur labāk maksā tur jāspēlē .Kapēc visi raujas uz NHL jo tur labi maksā .Tie visi murgi par lielo meisterību lai paliek uz fanātisma rēķina . Kas notika lokauta laikā ?Katrs bija gatavs spēlēt jebkur ka tik maksātu un nebija nekādu aizspriedumu ne pret Krieviju ne Japānu .Tāka Kaspar spēlē kur labāk maksā , jo Tev taču piķi vajag , esi taču jauns .
Slēpts komentārs: TROTTERlove

  +5 [+] [-]

, 2011-02-04 14:38, pirms 15 gadiem
liec miera vel daugaviņu!!

nevajag mums tak izlasi iek;š Dinamo lai ņem jaunos

  +9 [+] [-]

, 2011-02-04 14:41, pirms 15 gadiem
Nē, nē un vēlreiz Nē! Daugaviņš vēl ir jauns. Visas iespējas ir un parametri viņam ir labāki nekā Karsumam. Lai cīnas Z-Amerikā.
Slēpts komentārs: perp

  +9 [+] [-]

, 2011-02-04 14:45, pirms 15 gadiem
Eminger rakstīja: Daugaviņš, Miķelis un Lauris skan labi.
neviens no viņiem nav centra uzbrucējs

Dārziņš gan ir epizodiski spēlējis centrā, bet tas bija vēl jauniešu komandās.
Daugaviņu Znaroks mēģināja Vankūverā likt centrā starp Dārziņu un Miķeli, bet nekas prātīgs tur nesanāca. Arī AHL viņš esot dažās spēlēs bijis centrā, bet par iznākumu es nemāku spriest.

 +13 [+] [-]

, 2011-02-04 14:46, pirms 15 gadiem
gunemilio rakstīja: Kas jums liek domāt, ka Dārziņš pēc šīs sezonas vēl būs DR? Pēc šīs sezonas domāju, ka viņam būs pietiekami liels darba piedāvājumu saraksts.
Viņam ir līgums ar RD uz 2 gadiem - tātad arī uz nākošo sezonu.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-04 14:47, pirms 15 gadiem
anD_One rakstīja: Priekškam jāvelk uz šejieni, te varēs spēlēt, kad vairs nebūs cerības tikt NHL . Lai tik cīnās Kaspars aiz okeāna par vietu NHL.
No sportiskā principa pilnīgi piekrītu, bet ir arī naudas princips

     [+] [-]

, 2011-02-04 14:53, pirms 15 gadiem
kad vinjam vajadzes tiesham naudu, tad varbut ari speles ieksh RD. bet nu nejau shovasar. Nemani tauti Sejej

  +9 [+] [-]

, 2011-02-04 14:54, pirms 15 gadiem
ta nav laba zime
Tad jau sanak ka nakamosezon Rigas Dinamo komandu vares saukt par Latvijas izlasi ... un tas nav labi , jo tad pasaules cempionatos lielaka dala negrib spelet

  -1 [+] [-]

, 2011-02-04 14:57, pirms 15 gadiem
Man liekas ka tikt NHL viņam būs vēl lielākas cerības spēlējot khl, nevis senators sistēmā.

     [+] [-]

, 2011-02-04 14:58, pirms 15 gadiem
Tu saki? rakstīja: Nē, nē un vēlreiz Nē! Daugaviņš vēl ir jauns. Visas iespējas ir un parametri viņam ir labāki nekā Karsumam. Lai cīnas Z-Amerikā.
Nu nu,parametri viņam nav gan labāki,Daugaviņš ir ātrāks un tehniskāks,laigan Karsums manuprāt nerāda savu labāko sniegumu,ko viņš varētu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-04 15:12, pirms 15 gadiem
Jā, būtu labāk ja viņš nocīnītos un tiktu NHL

     [+] [-]

, 2011-02-04 15:12, pirms 15 gadiem
gunemilio rakstīja: Kas jums liek domāt, ka Dārziņš pēc šīs sezonas vēl būs DR? Pēc šīs sezonas domāju, ka viņam būs pietiekami liels darba piedāvājumu saraksts.
Par Daugaviņu - Lai arī kas notiktu, galvenais lai nepadodas un neatmet sapni par NHL. KHL nebūt nenozīmē svītru pāri NHL.
Vec,man ir baigaa aizdoma,ka Daarzinjam ir liigums arii uz naakosho gadu...

     [+] [-]

, 2011-02-04 15:18, pirms 15 gadiem
anD_One rakstīja: Priekškam jāvelk uz šejieni, te varēs spēlēt, kad vairs nebūs cerības tikt NHL . Lai tik cīnās Kaspars aiz okeāna par vietu NHL.
Nu ja tu būtu noskatījies Sporta avīzes videointerviju ar Sējēju, tad varbūt tu saprastu par ko iet runa.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-04 15:24, pirms 15 gadiem
Es piekrītu, ka Daugaviņam vēl jāmēģina tikt un nostiprināties NHL! Muļķības, ka KHL viņš būs labāk redzams NHL klubiem!
Un galu galā šādā vecumā (23 gados) braukt uz spēlēt uz klubu, par kura ilgtermiņa nākotni nepavisam nav garantijas, būtu neapdomīgi.
Un ko viņš no tā iegūtu, ja atbrauktu, viņš tikai 'sarautu saites', kuras viņam ir ZAmerikas profesionālajā hokejā.

     [+] [-]

, 2011-02-04 15:27, pirms 15 gadiem
Maikl25 rakstīja: tu esi ostijusi Trotera biksites?
kāds sakars?

     [+] [-]

, 2011-02-04 15:29, pirms 15 gadiem
te kaut kas neliimeejaas kopaa - pims paaris dienaam bija intervija ar daugavinju, ka vinjshs buus ahl, cik vien ilgi vajadzees, lai tiktu nhl; peec tam - par dinamo paaragri spriest, bet normis shodien saka, ka jau shovasar jebkuraa gadiijumaa, piekriitu tiem, kas uzskata, ka daugavinjam jaapaliek ahl - lai ciinas!

  -1 [+] [-]

, 2011-02-04 15:30, pirms 15 gadiem
Saimonss rakstīja: Negribu es viņu Dinamo. Paspēs vēl - kamēr jauns, lai vēl cīnās par vietu aiz okeāna! Skaidrs, Normund?
Pilnīgi pareizi, šobrīd viņš mums vairāk ir vajadzīgs NHL

     [+] [-]

, 2011-02-04 15:31, pirms 15 gadiem
GAIDUU , BUS INTERESANTI )__

  +3 [+] [-]

, 2011-02-04 15:32, pirms 15 gadiem
turklāt viņš taču tiko pateica ka līdz pēdējam cīnīsies lai paliktu NHL, lai cik laka tas arī aizņemtu

  +1 [+] [-]

, 2011-02-04 15:32, pirms 15 gadiem
Eminger rakstīja: Daugaviņš, Miķelis un Lauris skan labi.
Kurs no viniem centra speles?

     [+] [-]

, 2011-02-04 15:33, pirms 15 gadiem
TROTTERlove rakstīja: neskan tas labi Lauris un Miķelis spēlē ar Trottiņu
ne jau vinji muuzhiigi kopaa speelees
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-02-04 15:41, pirms 15 gadiem
HOSSSSA rakstīja: nez, man jau kautkā piedur, ka Daugaviņš Dinamo Rīgā spēlētu. Ar Dārziņu tadus šedevrus taisītu.
Šedevrus lai PČ taisa! Tagad atkal savāksim visu izlasi Dinamo, pēc sezonas par izlasi nevienam vairs nebūs stimula spēlēt..

  -1 [+] [-]

, 2011-02-04 15:45, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: ne jau vinji muuzhiigi kopaa speelees
nesaku jau,ka mūžīgi

     [+] [-]

, 2011-02-04 15:53, pirms 15 gadiem
Domāju, ka K.D. pievienošanās Dinamo būtu ļoti pareizs gājiens abām pusēm. Bez ne vienas spēles NHL šosezon un tikai dažām pagājušajā... manuprāt, viņa iespējas tikt spēlēt tur ir pat mazākas kā Karsumam un Spruktam bija. Tur neviens nesēž uz vietas un uz nākamo sezonu, iespējams, jau uz viņa pozīciju pretendēs vēl 2-3 "perpektīvāki" 20gadnieki. Atnākšana uz RD viņam nenozīmēs "palikšanu šeit uz dzīvi", aŗ labu spēli spīd gan labāks KHL klubs (šaubos, vai RD vairs varēs "nopirkt" Dārziņu uz nākamo sezonu un ar ļoti labu spēli tas pats NHL joprojām spīd. Tāpat kā tiko pus sezonā čehs vai slovāks no Avangarda atgriezās NHL.

  +5 [+] [-]

, 2011-02-04 16:02, pirms 15 gadiem
Ulmanis: ""Dinamo" beigs pastāvēt, ja nespēs nopelnīt"
Sējējs: "Lai "Dinamo" pelnītu, biļešu cenām būtu jābūt 75 lati"

Kaspar, turpini kapāt aiz okeāna

  +1 [+] [-]

, 2011-02-04 16:03, pirms 15 gadiem
Manuprāt ja nāks Daugaviņš, aizies Ankipāns.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-04 16:22, pirms 15 gadiem
uzsvars uz vārdu "varētu" . tiešām lasīt nemākat?
Turklāt tas būs tikai tad ja K.D. neaizmainīs uz citu klubu un Otavā nekasneizmainīsies struktūrā. Vārdu sakot - pats pēdējais no variantiem.

Protams, virsraksts skaļš, lai piesaistītu publiku .

  +1 [+] [-]

, 2011-02-04 16:39, pirms 15 gadiem
nav īsti saprotams, vai cilvēki ir lasījuši tikai Daugaviņa intervijas virsrakstu vai arī pašu interviju... cik atceros, tad viņš teica, ka, ja būs iespēja tik uz nhl, viņš ahl kapāties ir gatavs diezgan ilgi, bet pēc tam arī minēja, ka pie šī brīža Ottavas ģenerālmenedžera un trennera viņa iespēja uzspēlēt lielajā komandā stipri līdzinās nullei. tā kā, ja pēc šīs sezonas šis tandēms netiks nomainīts (vispār jau nhl apskatinieki runā, ka vajadzētu, ja komandai vispār ir kādi augstāki mērķi nākotnē), tad būs jādomā kādi citi varianti.

izlasiet taču arī pašu rakstu, nevis izlasa virsrakstu (kas, protams, būs uztaisīts pēc iespējas kliedzošāks, lai pievērstu lasītāju uzmanību) un kko brēc uzreiz.

  +5 [+] [-]

, 2011-02-04 16:53, pirms 15 gadiem
Karsums izmainijas tad kad vins to Zviedru Enstremu ietrieca borta
No ta pasaules cempionata Karsums vairs nav spelejis ta ka vins to darija ieprieks un vel kautkas Karsumam un Spruktam nedar Suplera un visa Dinamo Rigas speles stils Viniem vajag speka speli

     [+] [-]

, 2011-02-04 17:14, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: te kaut kas neliimeejaas kopaa - pims paaris dienaam bija intervija ar daugavinju, ka vinjshs buus ahl, cik vien ilgi vajadzees, lai tiktu nhl; peec tam - par dinamo paaragri spriest, bet normis shodien saka, ka jau shovasar jebkuraa gadiijumaa, piekriitu tiem, kas uzskata, ka daugavinjam jaapaliek ahl - lai ciinas!
Taču izlasat vienreiz orģinālo interviju līdz galam neviss tikai virsrakstu, Daugaviņš teica ka ir GATAVS kapāties par NHL, bet tik pat labi var gadīties ka jau nākamajā sezonā viņš spēlē Eiropā

     [+] [-]

, 2011-02-04 17:16, pirms 15 gadiem
nedveds rakstīja: Domāju, ka K.D. pievienošanās Dinamo būtu ļoti pareizs gājiens abām pusēm. Bez ne vienas spēles NHL šosezon un tikai dažām pagājušajā... manuprāt, viņa iespējas tikt spēlēt tur ir pat mazākas kā Karsumam un Spruktam bija. Tur neviens nesēž uz vietas un uz nākamo sezonu, iespējams, jau uz viņa pozīciju pretendēs vēl 2-3 "perpektīvāki" 20gadnieki. Atnākšana uz RD viņam nenozīmēs "palikšanu šeit uz dzīvi", aŗ labu spēli spīd gan labāks KHL klubs (šaubos, vai RD vairs varēs "nopirkt" Dārziņu uz nākamo sezonu un ar ļoti labu spēli tas pats NHL joprojām spīd. Tāpat kā tiko pus sezonā čehs vai slovāks no Avangarda atgriezās NHL.
Dārziņam ir līgums uz divām sezonām, respektīvi, arī uz nākamo

  +2 [+] [-]

, 2011-02-04 17:17, pirms 15 gadiem
Daugaviņš arī tajā pašāintervijā teica, ka AHL viņam nav interesanti, jo ir pils ar jaunajiem. Lai tik atbrauc un paspēlē, kas zin varbūt pēc sezonas vai divām savāks kāds cits NHL klubs ja jau viņš tiešām ir NHL matereāls, jo nekas labs viņam ar tiem Senatoriem nespīd

     [+] [-]

, 2011-02-04 17:25, pirms 15 gadiem
(satann)es ar tā domāju,jau kādu laiku.

     [+] [-]

, 2011-02-04 17:40, pirms 15 gadiem
krixters rakstīja: (satann)es ar tā domāju,jau kādu laiku.
Tas čempionāts tiešām slikti ietekmēja Karsumu,papriekšu Zviedrs nebija gatavs spēka paņēmienam ,pēc tam Austrietis sabruka kā kartupeļu maiss. Pēc tam čempionāta vadība paziņo ,ka diskvalificēs viņu uz visu čempionātu ja tādi spēka paņēmieni atkārtosies,pēc tā viņš ir kļuvis par daudz uzmanīgs un daļēji pazaudējis savu spēli.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-04 17:58, pirms 15 gadiem
Cik sanācis redzēt AHL spēles, tad tur spēlē daudz primitīvāku hokeju nekā KHL. Tā ka, Dinamo nav nemaz tas sliktākais variants.

     [+] [-]

, 2011-02-04 17:58, pirms 15 gadiem
labak iedot iespeju tam pasham Vilkoitam ieklut RD

  -1 [+] [-]

, 2011-02-04 19:17, pirms 15 gadiem
Būtu ļoti jauki ja Daugaviņš pievienotos Rīgas Dinamo uz nākamo sezonu, jo tad pēc manām domām Latvijas izlase un Rīgas Dinamo ar to iegūtu daudz vairāk.. Jo:
1) Daugaviņš varētu daudz labāk iespēlēties ar saviem komandasbiedriem spēlējot Rīgas Dinamo sastāvā un tas varētu nest pozitīvus rezultātus arī Latvijas Izlasē, jo lielākā daļa spēlētāju Latvijas izlasē ir tieši no Rīgas Dianmo
2) un kāda starpība, vai Daugaviņš spēlētu AHL vai KHL.. tāpat viņu pašlaik neviens nevēlas iekļaut kādā no NHL klubu sastāviem.. ja Daugaviņš labi sevi parādīs KHL tad tāpat viņu ievēros NHL klubi un tad varbūt beidzot viņš arī tiks uz NHL

  +2 [+] [-]

, 2011-02-04 20:09, pirms 15 gadiem
Bļ* NA*** nevajag, lai džeks cīnās par NHL, ko jūs gribiet, visus latviešus no Amerikas uz Dinamo, tas ir smieklīgi!! Un viņam ir laba sezona, 100% būs labs piedāvājums, finansiāli daudz labāks nekā Dinamo, domāju, ka nepievienosies vispār, ja nu vienīgi starpsezonā treniņos, kad Latvijā būs!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-04 21:27, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Domāju, ka Daugaviņam pašam ir galva uz pleciem lai saprastu, kas viņam kurā brīdī ir vajadzīgs. Pie tam, arī pārcelšanās uz KHL vēl nebūt nenozīmētu, ka NHL sapnis ir izsapņots.
tad viņam KHL tiešām ir "JĀSPĪD", lai tiktu uz NHL atpakaļ.

     [+] [-]

, 2011-02-04 21:59, pirms 15 gadiem
asmanis13 rakstīja: tad viņam KHL tiešām ir "JĀSPĪD", lai tiktu uz NHL atpakaļ.
A AHL viņam nav jāspīd ?????? Kā vel jāspīd un pa mazāku piķi .

  -1 [+] [-]

, 2011-02-04 22:56, pirms 15 gadiem
kā būs kā nebūs - tipisks Sējēja komentārs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-05 09:51, pirms 15 gadiem
Daugavinam jatiek NHL

  -2 [+] [-]

, 2011-02-05 11:08, pirms 15 gadiem
Ko ākstās, Dinamo vajag tādus spēlētājus kā Daugaviņš. Labāk Dinamo uzvar ar Daugaviņu, nekā kaukādi hrenovije Senatori. Vai tie būtu no Otavas vai Bingemtonas. Cik Senatoru un cik Dinamo spēles esat redzējuši?

  +2 [+] [-]

, 2011-02-05 13:48, pirms 15 gadiem
Eminger rakstīja: Daugaviņš, Miķelis un Lauris skan labi.
un aizsardzībā spēlētu tikai vārtsargs

     [+] [-]

, 2011-02-07 18:52, pirms 15 gadiem
ar Karsumu un Spruktu būtu interesants pasakums....

     [+] [-]

, 2011-02-07 18:53, pirms 15 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Šedevrus lai PČ taisa! Tagad atkal savāksim visu izlasi Dinamo, pēc sezonas par izlasi nevienam vairs nebūs stimula spēlēt..
izlase ir sirdī vai nav.... izlase ir LATVIJA