Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" Horvātijā beidzot jāizmanto iespējas

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" Horvātijā beidzot jāizmanto iespējas
Marcels Hosa un Krišjānis Rēdlihs nule ieņēmuši Zagrebas "Medveščak" cietoksni
Foto: Lauris Aizupietis/f64

Trīs izbraukuma spēļu sēriju noslēgs Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas šovakar pulksten 19:30 tiksies ar pēdējos trīs mačos 13 vārtus ielaidušo Zagrebas "Medveščak" no Horvātijas, kuru pagājušajā sezonā divreiz izdevās apspēlēt ar 5:1. Tiešraide kanālā TV6.

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" trīs spēļu izbraukuma tūres pirmajās divās cīņās 120 minūšu laikā izdarīja 76 metienus jeb divas reizes nekā Helsinku "Jokerit" un Bratislavas "Slovan" spēlētāji kopā, taču klibojošā momentu realizācija liedza izcīnīt kaut vienu punktu - Somijā izšķirošie vārti ielaisti 26 sekundes pirms noslēguma un ciesta sāpīga neveiksme ar 2:3, kamēr Slovākijā izgāzta pirmā trešdaļa, nepilnu 15 minūšu laikā ielaižot četrus bezatbildes vārtus, kā rezultātā trešais zaudējums pēdējos četros mačos - 1:5.

Taču nākamā pretiniece - Zagrebas "Medveščak" no Horvātijas - ar 12 spēlēs ielaistajiem 42 vārtiem ieņem pēdējo vietu Rietumu konferencē. Turklāt pēdējās trīs cīņās savā laukumā piedzīvotas trīs neveiksmes - pirms nedēļas 1:3 pret Bratislavas "Slovan", kam sekoja 1:5 un 0:5 pret Kontinentālās hokeja līgas labāko komandu Sanktpēterburgas SKA. Abos mačos Zagrebas "Medveščak" vārtos bija Kanāda dzimušais horvātu izcelsmes spēlētājs Marks Dekaničs, tomēr tas nesabojāja 28 gadus vecā vārtsarga statistiku, jo arī iepriekšējos mačos Dekaničs nespēja demonstrēt labāko sniegumu - no zvana līdz zvanam viņš piedalījies četrās spēlēs, labākajā atvairot 87,1% sāncenšu metienu.

Tādējādi par Zagrebas "Medveščak" pirmo numuru jāuzskata 31 gadu vecais kanādietis Barijs Brasts, kurš 11 spēlēs sargājis Nacionālās hokeja līgas kluba Losandželosas "Kings" vārtus, bet ar 37 soda minūtēm sezonas ievadā bija kļuvis par Kontinentālās hokeja līgas nedisciplinētāko spēlētāju. Pagājušajā gadā atvairījis 93,0% metienu, Brasts šosezon latiņu pacēlis vēl augstāk - 93,3%, vidēji mačā ielaižot 2,41 ripu.

Starp aizsargiem visspilgtāk izceļas 35 spēles Rīgas "Dinamo" rindās aizvadījušais kanādietis Matjē Karls, kurš, laukumā pavadot ilgāko laiku komandā (23:09 minūtes), deviņos mačos sakrājis negatīvu lietderības koeficientu -11. Viņš bija laukumā, kad Sanktpēterburgas SKA pirmajā uzvarā guva pirmos četrus vārtus, bet otrajā tikšanās reizē Karls nepiedalījās.

Tikmēr nevienā no spēlēm pret Sanktpēterburgas SKA nepiedalījās divus vārtus guvušais un divas piespēles izdarījušais amerikāņu aizsargs Endrū Hatčinsons, kurš par 50. minūtē pret Bratislavas "Slovan" nopelnīto noraidījumu līdz mača beigām izcieta divu spēļu diskvalifikāciju. No Zagrebas "Medveščak" aizsargiem vārtus guvis vēl tikai Marks Katičs, kurš gan draftēts, gan spēlējis Ņujorkas "Islanders".

Toties ar rezultatīviem trāpījumiem izcēlušies 11 Zagrebas "Medveščak" uzbrucēji. Starp viņiem labākais ir 31 gadu vecais kreisās malas uzbrucējs Paskāls Peletjē, kurš sāncenšu vārtsargus pārspējis piecas reizes un sakrājis 12 punktus 12 spēlēs. Tuvākajam sekotājam Martinam Senpjēram, kurš pagājušajā sezonā bija Monreālas "Canadiens" fārmkluba rezultatīvākais spēlētājs un kapteinis, ir trīs vārti un desmit punkti.

Horvātijas kluba rezultatīvākais spēlētājs, kurš nenāk no Ziemeļamerikas, ir 1992. gadā dzimušais dānis Patriks Bjorkstrands, kuram gan ir arī Amerikas Savienoto Valstu pilsonība. 12 mačos viņa kontā divi vārti un trīs punkti. Arī pagājušajā sezonā uzbrucējs, kura brālis Olivers pagājušajā sezonā rezultativitātē apsteidza Nacionālās hokeja līgas draftā ar otro numuru izraudzīto Semu Reinhārtu un ar trešo numuru izvēlēto Leonu Draicaitlu, kuri arī dzimuši 1995. gadā, pārstāvēja Zagrebas "Medveščak", bet pirms tam spēlēja Zviedrijas otrajā līgā un Dānijā.

Pagājušajā sezonā Rīgas "Dinamo" un Zagrebas "Medveščak" spēkus samēroja ievadā jeb 8. septembrī un noslēgumā jeb 26. februārī. Aiz loga bija cits gadalaiks, taču rezultāts nemainījās - rīdzinieki izcīnīja divus pārliecinošus panākumus ar 5:1. Andris Džeriņš sakrāja četrus punktus, Roberts Bukarts - trīs, bet Lauris Dārziņš vienīgajā tikšanās reizē izcēlās ar 1+1.

Rīgas "Dinamo" laiks izmantot iespējas, citādi izslēgšanas spēles pamazām attālināsies. Cīņa pret Zagrebas "Medveščak" sāksies pulksten 19:30 un to tiešraidē piedāvās kanāls TV6, bet pirmdien savā laukumā jāuzņem Minskas "Dinamo", kuru izdevās apspēlēt atklāšanas mačā.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-03 09:18, pirms 10 gadiem
Lai beidzot veicās un ripas krīt vārtos

     [+] [-]

, 2014-10-03 09:23, pirms 10 gadiem
pipars85 rakstīja: Lai beidzot veicās un ripas krīt vārtos
nu tas jau skaidrs, ka visu sezonu uz 1,5 videji nenostavees.

     [+] [-]

, 2014-10-03 09:51, pirms 10 gadiem
Dinamo puiki, lūdzu nesačakarējiem tautai piektdienas vakaru un beidzot uzvariet kādu spēli, jopcik! Paldies

     [+] [-]

, 2014-10-03 09:53, pirms 10 gadiem
Ahh, tagad sapratu, kāpēc šovakar TV programma tukša - pa 2 kanāliem rāda šito projektiņu. Būš vien jāmeklē kādas izklaides iespējas pilsētā.

     [+] [-]

, 2014-10-03 09:57, pirms 10 gadiem
ha ha ha !!! Varu derēt jau 20min pirms spēles jau ieslēgsi TV6 un gaidīsi spēles sākumu
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Ahh, tagad sapratu, kāpēc šovakar TV programma tukša - pa 2 kanāliem rāda šito projektiņu. Būš vien jāmeklē kādas izklaides iespējas pilsētā.

  -2 [+] [-]

, 2014-10-03 09:58, pirms 10 gadiem
Ja komanda zaudēs,autors vainīgs.Atkal virsraksts nepareizs.Varbūt vajadzēja virsrakstu-"Vai Rīgas Dinamo zaudēs trešo spēli pēc kārtas?"

  +4 [+] [-]

, 2014-10-03 10:04, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Ahh, tagad sapratu, kāpēc šovakar TV programma tukša - pa 2 kanāliem rāda šito projektiņu. Būš vien jāmeklē kādas izklaides iespējas pilsētā.
Tik pārāk neaizdzeries, rīt mači Ogrē!

  -4 [+] [-]

, 2014-10-03 10:06, pirms 10 gadiem
Par RD uzvaru vēlēšanu priekšvakarā.

     [+] [-]

, 2014-10-03 10:06, pirms 10 gadiem
Josiks rakstīja: Dinamo puiki, lūdzu nesačakarējiem tautai piektdienas vakaru un beidzot uzvariet kādu spēli, jopcik! Paldies
Normalai un lielakai tautas dalai ir noshkaudities par Ryazhnija Ginama panakumiem

  +4 [+] [-]

, 2014-10-03 10:18, pirms 10 gadiem
elninjo2 rakstīja: Par RD uzvaru vēlēšanu priekšvakarā.
Rīt visiem TRTD liela diena, nauda būs vai nebūs

  +1 [+] [-]

, 2014-10-03 10:21, pirms 10 gadiem
Nekādā gadījumā, pilsoņa pienākums jāpilda skaidrā, pēc tam var nodoties svinībām.
huy rakstīja: Tik pārāk neaizdzeries, rīt mači Ogrē!

     [+] [-]

, 2014-10-03 10:25, pirms 10 gadiem
Vari droši saderēt Ar meni drošvien nebūtu godīgi, bet ar kādu neitrālu personu gan Pat, ja es būšu mājā, tajā laikā iet Bez Tabu, panorāma un pēc tam ir pēdējās, partiju līderu, debates. Varbūt 20.00-20.30 uzslēgšu, taču tad jau pārtraukums tāpat. Un Dinamo es šogad neskatos vairs, tikai klausos komentētājus (aiz muguras TV), pat galvu uz goliem negriežu.
4emsis rakstīja: ha ha ha !!! Varu derēt jau 20min pirms spēles jau ieslēgsi TV6 un gaidīsi spēles sākumu

  -2 [+] [-]

, 2014-10-03 10:31, pirms 10 gadiem
horvāti būs grūti ņemami,jo uzvaru vajag kā ēst mājās pēc zaudējuma SKA

     [+] [-]

, 2014-10-03 10:57, pirms 10 gadiem
Lai cik skumji, bet Meģveģaku šodien būs grūti sabradāt, jo šie būs ļoti dusmīgi, pēc tā, kā SKA viņus divas reizes pēc kārtas savu skatītāju priekšā izvaroja! Citā reizē tiem Z-amerikāņu slotaskātiem nebūtu variantu!

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 11:03, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Rīt visiem TRTD liela diena, nauda būs vai nebūs
Tur jau tās lietas st. Juris bīda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-10-03 11:05, pirms 10 gadiem
Josiks rakstīja: Dinamo puiki, lūdzu nesačakarējiem tautai piektdienas vakaru un beidzot uzvariet kādu spēli, jopcik! Paldies
Dinamo nekādā veidā nespēj sačakarēt vai uzlabot "tautai" ne piektdienas, ne kādus citus vakarus, jo, ja atskaita pāris simtus dārzeņu, pārējiem tā krievu komanda ir vienaldzīga. To parāda arī mājasspēļu apmeklējums, kuras jau tuvākajā laikā varēs aizvadīt Piņķos!

  +2 [+] [-]

, 2014-10-03 11:09, pirms 10 gadiem
Paradoksāli, ka Dinamo nīdēji ir aktīvākie līdzi sekotāji un ir lietas kursā par visām niansēm komandā! Laikam jauns mazohisma novirziens priekš letiņiem ar neizdevušos dzīvi...

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 11:16, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: Horvāti rādīs labu sniegumu.
Pēdējo reizi atklāti teicu ka Dinamo pret Slovan zaudēs ar vismaz 3 vārtu starpību.
Šoreiz tātad visi kas grib toto easy money:
Vai nu 1 (medvescak paņem) vai arī X. -proti horvāti paņems papildlaikā vai bullīšos. Ģinama neuzvarēs
vispār jau X ir neizšķirts...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-03 11:32, pirms 10 gadiem
oOO..Šodien atkal kārtējais daiļslidošanas priekšnesums un kā mest garām paraugdemonstrējums!

BET Varbūt veči tomēr saņemsies un spēlēs īstu vīru spēli un sasitīs lupatās bābas no Zagrebas!

Ābol, šodien tik neaizmirsti ielikt vārtos vārtusargu, jo pagājušo spēli izskatījās, ka spēlējam bez!

  -4 [+] [-]

, 2014-10-03 11:37, pirms 10 gadiem
DR stils nemainās. Ja metam pa vārtiem daudz-zaudējam, ja metam maz - uzvaram. Metieni 2 spēlēs kopā viesos - 76. Man nekad nav paticis , akd komanda pārāk daudz met pa vārtiem. Slovan ar mums spēlēja kombinacionālo hokeju un pa vārtiem necentās mest pie katras iespējas (gandrīz vienmēr uzbrucējs meklē kam piespēlēt). DR intervijās sāk bieži paši teikt -pārāk maz metam pa vārtiem, vairāk vajag mest, žēl ka nekrīt iekšā utt. Šogad zona lielāka un metienus patiešām labus izdarām no nedaudz lielāka attāluma kā iepriekšējās sezonās. Visu zonu pilnīgi nosegt nav iespējams un tāpēc pretinieki mūs atbīda tālāk nost no vārtiem līdz zilai līnijai un no turienes mums sanāk brīvi metieni. Tālie metieni lai iekristu vajag: 1)vārtsarga kļūdu,2 ļoti spēcīgi un precīzi mest, 3)vārtsargam nosegt redzamību. Ar 2 punktu mums ir problēmas, jo mums faktiski nav tādu metēju uz 1 punktu reti kad var cerēt, 3 punkts mums dažreiz sanāk. Vēl jau pastāv rikošeti (bet tas jau ir veiksmes faktors).
Vēl gribētos zināt, vai vēl šajā sezonā kādreiz DR izpildījumā būs tik izcila spēle kā pret Jokerit, jo tā patiešām bija jau tuvu ideālam (ja neskaita rezultātu), fiziski DR ir ļoti labi sagatavota komanda. Pret Jokerit īpaši 2 un 3 periodu gribētos saglabāt ierakstā, jo bieži nenākas redzēt kad DR spēlē labi aizsardzībā un vienlaicīgi arī uzbrukums ir ļoti labs, bet šajā spēlē bija ļoti laba saspēle uzbrukumā. Varbūt par skaļu teikts bet viena no labākajām spēlēm DR izpildījumā 7 gadu laikā (2 un 3 periods, 1 periods bija normāls).
Arī tādās spēlēs var zaudēt un tas ir sports.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 11:52, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: Dinamo īpašnieku, personāla kā arī spēlētāju lielākā cerība:

Rīt uzvar Saskaņa un Sudrabas partija.
Un momentāli atrisināsies visas Dinamo finansiālās problēmas
Saskaņa uzvarēs, bet neviens viņus pie varas tā pat nelaidīs. Varēs atkal 4 gadus smilkstēt opozīcijā! Vienīgā cerība, ja kopā ar sudrabas partiju savāks 51%, kas neliekas visai reāli...
Es arī domāju, ka tuvākajā laikā izšķirsies krievijas komandas ригас динамо liktenis. To, ka krievi naudu nedos, sapratuši pat paši lielākie fani un optimisti. Pat st Juris vairs katru otro dienu nelido uz Maskavu. Ja valdošo koalīciju veidos V+VL+ZZS+RA, tad tas nozīmē dinamo beigas sezonas vidū, labākajā gadījumā pēc šīs sezonas!
Kungi, rīt visi uz vēlēšanām! Un domājam līdzi!

     [+] [-]

, 2014-10-03 11:52, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: Dinamo īpašnieku, personāla kā arī spēlētāju lielākā cerība:

Rīt uzvar Saskaņa un Sudrabas partija.
Un momentāli atrisināsies visas Dinamo finansiālās problēmas
nu pie tāda scenārija, cerības lielas pasūkties no valsts budžeta noteikti...tik vien kā šim partijām jādabū 50+1 vietas, gan jau kādi zemnieki ar nebūtu pretī piemesties pie šādas koalīcijas, tie jau vienmēr pie visiem kaut kā prot pielīst
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 12:03, pirms 10 gadiem
no money no funny, nav alga nav gooli.

     [+] [-]

, 2014-10-03 12:05, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: Interesantāk būtu RA iekļūšana vai neiekļūšana Saeimā.
Nēesmu papētījis nekādus koefus
kas ir RA ? Repšes jaunā partija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 12:09, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Péc tádiem zaudéjumiem nemaz negribas iedzilináties prognozés. Nav komandá lídera, nav kapteinja-cínjá saucéja. Ja nevar ar meistaríbu, tad vajag ar spéku. Reizém der arí brutáls spéks, lai pretinieku vinnétu. Zhél trenera Äbola, bet... Laikam arí vinjam kaut kas jámaina seví, lai tiktu pie panákumiem ar shádu knapu komandu.
Kurš tad ir tas DR spēlētājs,kurš var parādīt brutālu spēku?Puse komandas ir ar junioru parametriem!!!Nav komandā tādu sūro veču,kuri gatavi izvicināt dūres!Vienīgais,kurš nāk prātā,ir K.Rēdlihs.Jurčinam labi parametri,bet nezinu,vai māk arī cimdus nomest.

  -2 [+] [-]

, 2014-10-03 12:10, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: kas ir RA ? Repšes jaunā partija?
RA ir tā garīgā invalīda partija, kas bļaustās radio.

     [+] [-]

, 2014-10-03 12:15, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: RA ir tā garīgā invalīda partija, kas bļaustās radio.
tipa es zinu, kas bļaustās radio? radio kamēr vēlēšanas nebeigsies vispār neklausos, pieriebās tās reklāmas visur...
pat mana mīlākajā radio SHW Gold sāka šito balagānu laist reklāmas pauzēs...

  -2 [+] [-]

, 2014-10-03 12:15, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: RA ir tā garīgā invalīda partija, kas bļaustās radio.
Tas "garīgais invalīds" ievilks viņus Saeimā...

     [+] [-]

, 2014-10-03 12:22, pirms 10 gadiem
bayliss rakstīja: Kurš tad ir tas DR spēlētājs,kurš var parādīt brutālu spēku?Puse komandas ir ar junioru parametriem!!!Nav komandā tādu sūro veču,kuri gatavi izvicināt dūres!Vienīgais,kurš nāk prātā,ir K.Rēdlihs.Jurčinam labi parametri,bet nezinu,vai māk arī cimdus nomest.
K. Rēdlihs??? Tas miera mika ir stabili pēdējais dūru vicinātāju sarakstā! Labākais kandidāts, kurš pa tiešām kaut ko vērā ņemamu var izdarīt ir Saulietis, pārējie labākajā gadījumā var uzlauzties un turēt pretinieku, lai tas nesit...nu labi, vēl Bičevskis varētu būt.

     [+] [-]

, 2014-10-03 12:23, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tas "garīgais invalīds" ievilks viņus Saeimā...
Nedomāju, ka mēs esam tik masīvi idioti, lai iebalsotu vecos TP un LPP/LC vēžus uz viena galma klauna rēķina.

Ja tiešām ievilks, tad tas neko labu par mūsu sabiedrību neliecinās.

     [+] [-]

, 2014-10-03 12:24, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: tipa es zinu, kas bļaustās radio? radio kamēr vēlēšanas nebeigsies vispār neklausos, pieriebās tās reklāmas visur...
pat mana mīlākajā radio SHW Gold sāka šito balagānu laist reklāmas pauzēs...
Pētījums ar infografikām par LRA un Artusu Kaimiņu

  -2 [+] [-]

, 2014-10-03 12:26, pirms 10 gadiem
Šaubos,vai Saulietis ies kauties,jo tam ir bijuši tik daudz smadzeņu satricinājumu,ka viņam stipri jāuzmanās.Bičevskis,varbūt,varētu Aņisinam izrādīt kādu pretestību-lau žoties dubļu cīņās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 12:36, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Nedomāju, ka mēs esam tik masīvi idioti, lai iebalsotu vecos TP un LPP/LC vēžus uz viena galma klauna rēķina.

Ja tiešām ievilks, tad tas neko labu par mūsu sabiedrību neliecinās.
It kā balsošana par esošajām koalīcijas partijām daudzu gadu garumā liecina kko dikti labu. Artuss vismaz nav sausiņš. Esmu, un ne vienīgais, jau atskatījies tos apkārtrunājošos, garlaicīgos politikāņus. Nebalsošu par RA, bet labprāt paskatītos, ko Kaimiņš darīs Saeimā. Tas varētu būt jautri.

     [+] [-]

, 2014-10-03 12:51, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: Zinu, zinu. Iečekoju beidzot.
Tātad mans totoeksperta padoms: NA dabūs +12% koef: 1,85. ZZS paliks zem 14%, koef: 1,85. Pieņemsim 50 einārus uzliksi, svētdien 171,53 izcelsi.

Un diemžēl droši varam likt ka SC uzvarēs, koefs 1,40.

https://www.triobet5.com/lav/sportsbook#_50000014956
Jāuzliek, ka Kaimiņš tiks Saeimā

     [+] [-]

, 2014-10-03 13:00, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: Dinamo īpašnieku, personāla kā arī spēlētāju lielākā cerība:

Rīt uzvar Saskaņa un Sudrabas partija.
Un momentāli atrisināsies visas Dinamo finansiālās problēmas
Kaut kā neesmu manijis ka Saskaņas un Sudrabas partiju biedri būtu baigie RD fani vai vispār hokeja fani.
Lai arī esmu noskatijies 99% RD spēļu, bet kad pārdomāju savu izvēli uz vēlēšanām, hokejs vai sports vispār nespēlēja nekādu lomu, par tādām lietām pat neaizdomājos.
Vispār jau partijas pašas arī neakcentē un praktiski nepiemin sportu savās vēlēšanu programmās.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-03 13:04, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: It kā balsošana par esošajām koalīcijas partijām daudzu gadu garumā liecina kko dikti labu. Artuss vismaz nav sausiņš. Esmu, un ne vienīgais, jau atskatījies tos apkārtrunājošos, garlaicīgos politikāņus. Nebalsošu par RA, bet labprāt paskatītos, ko Kaimiņš darīs Saeimā. Tas varētu būt jautri.
Tu vēl neesi atskatijies tās mesijas? Katrās vēlēšanās kāda iznirst. Tagad Sudraba būs.
Viena lieta ir bļaustīties, bet kad Tev noliek priekšā ciparus un saka strādā, tad vai nu mute ir ciet, jeb jāpārsēžas opozīcijā lai tālāk grabēt.

  -2 [+] [-]

, 2014-10-03 13:15, pirms 10 gadiem
pernambucano rakstīja: Paradoksāli, ka Dinamo nīdēji ir aktīvākie līdzi sekotāji un ir lietas kursā par visām niansēm komandā! Laikam jauns mazohisma novirziens priekš letiņiem ar neizdevušos dzīvi...
Tāda ir daudzu latviešu mentalitāte-interesēties par to ,kas nepatīk. Jo tad var izlamāties, savu mūžam slikto noskaņojumu kādam uzgrūzt. Palasi tos DR nīdēju tekstus. Viņu psiholoģiskais portrets kā uz delnas.
Visiem dzīvē nevar veikties un tie mūžīgie neveiksminieki atrod kaut kādu veidu kā izlādēties. Tāpat kā skolā -kurš nespēj izcelties ar kaut ko pozitīvu kļūst par īstu palaidni, vēlāk noziedznieku, aizraujas ar alkoholu u.c.
Tāpat arī šeit. Neviens normāls cilvēks ,kurš dzīvē ir pozitīvs, kurš ir laimīgs, apmierināts ar dzīvi nesēdēs šeit gandrīz pie katra raksta, lai tikai kaut ko negatīvu pateiktu. Ir cilvēki ,kuri neprot priecāties par dzīvi, viņi vienmēr atradīs kaut ko kas nepatīk un tam pieķersies tā pamatīgi.
Būtu dibinājuši savu nīgro klubiņu, satikušies un tur varētu visu laiku lamāt DR, valdību, krievus vai ko citu. Ko lai dara, arī šie čīkstulīši kaut kā izpaužas.
Pārējie šodien var priecāties (kam interesē) , šodien spēlē DR un ja ir spēle tad labs noskaņojums garantēts automātiski -uzvar vai zaudē, spēlē labi vai slikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 13:25, pirms 10 gadiem
pernambucano rakstīja: Paradoksāli, ka Dinamo nīdēji ir aktīvākie līdzi sekotāji un ir lietas kursā par visām niansēm komandā! Laikam jauns mazohisma novirziens priekš letiņiem ar neizdevušos dzīvi...
Tas ir tāpat kā ar Aldari. Publiski neviens kārtīgs letiņš Aldara alu nedzer, bet slepus, kamēr citi neredz - nopērk.

     [+] [-]

, 2014-10-03 13:40, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Moška ir vērts uzlikt pāris einārus toķikā uz saskanas partiju?
Uzvarēt ta viņi (Saskaņa) uzvarēs, bet koalīcijā diez vai tiks.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-03 13:47, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: It kā balsošana par esošajām koalīcijas partijām daudzu gadu garumā liecina kko dikti labu. Artuss vismaz nav sausiņš. Esmu, un ne vienīgais, jau atskatījies tos apkārtrunājošos, garlaicīgos politikāņus. Nebalsošu par RA, bet labprāt paskatītos, ko Kaimiņš darīs Saeimā. Tas varētu būt jautri.
Vai Saeimā kaut kas jāmaina tikai mainīšanas pēc, jeb tomēr mums ir tas, kas patreiz ir? Mums vienmēr ir iespēja no vairākiem sliktiem variantiem izvēlēties vienu,kurš ir kaut vai par nieka tiesu sliktāks par pārējiem.
Saeimā viņš (kaimiņš) nedarīs neko, jo viņš tur vienkārši netiks.
Nav liela māksla nodarboties ar populismu masu mēdijos, bet pavisam jau kas cits, kad jāpieņem politiski gudrus un tālredzīgus lēmumus. Vismaz patreiz nav pamata domāt, ka A.Kaimiņš varētu būt gudrs un tālredzīgs politiķis.

     [+] [-]

, 2014-10-03 13:50, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kaut kā neesmu manijis ka Saskaņas un Sudrabas partiju biedri būtu baigie RD fani vai vispār hokeja fani.
Lai arī esmu noskatijies 99% RD spēļu, bet kad pārdomāju savu izvēli uz vēlēšanām, hokejs vai sports vispār nespēlēja nekādu lomu, par tādām lietām pat neaizdomājos.
Vispār jau partijas pašas arī neakcentē un praktiski nepiemin sportu savās vēlēšanu programmās.
loģiski, jo ar to vēlētāju balsis vairumā nesazvejosi...
aktuālie jautājumi - sociālais un nacionālais vienmēr bijis priekšplānā Latvijā, pārējais jau piedevas...

     [+] [-]

, 2014-10-03 13:53, pirms 10 gadiem
Brīnums ka būs pa TV6

  +4 [+] [-]

, 2014-10-03 14:06, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tāda ir daudzu latviešu mentalitāte-interesēties par to ,kas nepatīk. Jo tad var izlamāties, savu mūžam slikto noskaņojumu kādam uzgrūzt. Palasi tos DR nīdēju tekstus. Viņu psiholoģiskais portrets kā uz delnas.
Tu lasi komentārus un zīmē rakstītāju psiholoģiskos portretus? Cieti!

     [+] [-]

, 2014-10-03 14:20, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Tu lasi komentārus un zīmē rakstītāju psiholoģiskos portretus? Cieti!
Diez kādu portretu viņš ir uzzīmējis sev?

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 14:23, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Nedomāju, ka mēs esam tik masīvi idioti, lai iebalsotu vecos TP un LPP/LC vēžus uz viena galma klauna rēķina.

Ja tiešām ievilks, tad tas neko labu par mūsu sabiedrību neliecinās.
ne jau reģionu apvienībā ir salīduši tie vecie vēži no TP & LPP/LC = par labi izlaupītu latviju-> šo bijušo partija (šleseri, godmaņi, kalvīši utt utjp) ir spoki "vienoti Latvijai".

  +3 [+] [-]

, 2014-10-03 14:34, pirms 10 gadiem
šeit varat apskatīties, cik daudzi "bijušie" Latvijas izlaupītāji atkal raujas pie lielās siles caur partiju ar smuko nosaukumu "Vienoti Latvijai!"
6. Partija "Vienoti Latvijai"

  +1 [+] [-]

, 2014-10-03 14:56, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: šeit varat apskatīties, cik daudzi "bijušie" Latvijas izlaupītāji atkal raujas pie lielās siles caur partiju ar smuko nosaukumu "Vienoti Latvijai!"
http://sv2014.cvk.lv/saraksti/e6d733db4c.html
Valstī taču ir izaugsme, un līdz ar to kaut nedaudz nauda parādījusies, kas patreiz ir liels kārdinājums daudzajiem ex-.

     [+] [-]

, 2014-10-03 15:05, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diez kādu portretu viņš ir uzzīmējis sev?
http://static2.dmcdn.net/static/video/082/927/5729280:jpeg_preview_medium.jpg?20110605205959

  +2 [+] [-]

, 2014-10-03 15:08, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Artuss vismaz nav sausiņš.
Ģeniāla argumentācija. Varbūt ievēlēt Ivanānu ar Kambalu, lai dauza viens otram seju katru pirmdienu? Plus vēl kādas padsmit pusplikas karsējmeitenes arī varētu ievēlēt un rīkot dubļu cīņas Saeimas zālē ar tiešraidi LTV.

Domāju, ka uzreiz būtu vērienīga ekonomikas izaugsme.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-03 15:12, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: It kā balsošana par esošajām koalīcijas partijām daudzu gadu garumā liecina kko dikti labu. Artuss vismaz nav sausiņš. Esmu, un ne vienīgais, jau atskatījies tos apkārtrunājošos, garlaicīgos politikāņus. Nebalsošu par RA, bet labprāt paskatītos, ko Kaimiņš darīs Saeimā. Tas varētu būt jautri.
Viņu neviens pie nekādu lēmumu pieņemšanas klāt nelaidīs, komisijās nekādās neliks. Sēdēs kā dārzenis 4 gadus un viss. Gan jau uzstāsies tribīnē katra jautājuma izskatīšanas laikā, tādējādi kavēs pārējiem darbu. Labāk lai Kaimiņš turpina riet savā suņa būdā, saviem gatera faniem par prieku!

     [+] [-]

, 2014-10-03 15:13, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: ne jau reģionu apvienībā ir salīduši tie vecie vēži no TP & LPP/LC = par labi izlaupītu latviju-> šo bijušo partija (šleseri, godmaņi, kalvīši utt utjp) ir spoki "vienoti Latvijai".
Neredzu, kādēļ tas ir savstarpēji izslēdzošs apgalvojums. Daudz kur ir salīduši vecie vēži. LRA neapšaubāmi ir viena no šīm partijām. Ja VL ir bijušie premjeri, tad LRA ir reģionu kadri + viens pajolis ielikts Rīgas saraksta beigās, lai mobilizētu knapi pilngadīgu un no politikas neko nejēdzošu hipsteru atbalstu internetā.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-03 15:19, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai Saeimā kaut kas jāmaina tikai mainīšanas pēc, jeb tomēr mums ir tas, kas patreiz ir? Mums vienmēr ir iespēja no vairākiem sliktiem variantiem izvēlēties vienu,kurš ir kaut vai par nieka tiesu sliktāks par pārējiem.
Saeimā viņš (kaimiņš) nedarīs neko, jo viņš tur vienkārši netiks.
Nav liela māksla nodarboties ar populismu masu mēdijos, bet pavisam jau kas cits, kad jāpieņem politiski gudrus un tālredzīgus lēmumus. Vismaz patreiz nav pamata domāt, ka A.Kaimiņš varētu būt gudrs un tālredzīgs politiķis.
Tu esii par 100% pārliecināts, ka Kaimiņš netiks? Es ne.

     [+] [-]

, 2014-10-03 15:19, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Viņu neviens pie nekādu lēmumu pieņemšanas klāt nelaidīs, komisijās nekādās neliks. Sēdēs kā dārzenis 4 gadus un viss. Gan jau uzstāsies tribīnē katra jautājuma izskatīšanas laikā, tādējādi kavēs pārējiem darbu. Labāk lai Kaimiņš turpina riet savā suņa būdā, saviem gatera faniem par prieku!
Laidīs vai nelaidīs, vienam deputātam ir visai mikroskopiskas iespējas kaut ko ietekmēt pat tikai Saeimas līmenī. Likumprojekta iesniegumam vajag 5 deputātus.

     [+] [-]

, 2014-10-03 15:21, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu vēl neesi atskatijies tās mesijas? Katrās vēlēšanās kāda iznirst. Tagad Sudraba būs.
Viena lieta ir bļaustīties, bet kad Tev noliek priekšā ciparus un saka strādā, tad vai nu mute ir ciet, jeb jāpārsēžas opozīcijā lai tālāk grabēt.
Tu kaut ko jauc. Es nerunāju par Mesiju, es runāju par šovu Saeimā, ko labprāt pavērotu

Turklāt Viņš ir arī retais, kurš vēl atgādina par lielo traģē'diju, ko liela daļa tautas un politikāņu jau piemirsuši. Par to vien viņam žetons. Par to būtu jārunā KATRU dienu, jāatgādina visu laiku.

     [+] [-]

, 2014-10-03 15:23, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai Saeimā kaut kas jāmaina tikai mainīšanas pēc, jeb tomēr mums ir tas, kas patreiz ir? Mums vienmēr ir iespēja no vairākiem sliktiem variantiem izvēlēties vienu,kurš ir kaut vai par nieka tiesu sliktāks par pārējiem.
Saeimā viņš (kaimiņš) nedarīs neko, jo viņš tur vienkārši netiks.
Nav liela māksla nodarboties ar populismu masu mēdijos, bet pavisam jau kas cits, kad jāpieņem politiski gudrus un tālredzīgus lēmumus. Vismaz patreiz nav pamata domāt, ka A.Kaimiņš varētu būt gudrs un tālredzīgs politiķis.
Piedod, bet ar ko Kaimiņš sliktāks par 90% kandidātu? Kurš tad ir tas gudrais politiķis? Kādus 3 varētu nosaukt? Pieļauju, ka viņš nebūtu ne ar ko sliktāks deputāts par lielu daļu.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 15:25, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Laidīs vai nelaidīs, vienam deputātam ir visai mikroskopiskas iespējas kaut ko ietekmēt pat tikai Saeimas līmenī. Likumprojekta iesniegumam vajag 5 deputātus.
Diez vai viņa intelekts un zināšanas ir pietiekošas, lai uzrakstītu juridiski saistošu iesniegumu par likumprojekta izskatīšanu, nemaz nerunājot par paša likuma sarakstīšanu!
Kā ir ar debatēm Saemā? Ir kaut kādi limiti, cik reizes deputāts drīkst uzstāties no tribīnes?

     [+] [-]

, 2014-10-03 15:26, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Ģeniāla argumentācija. Varbūt ievēlēt Ivanānu ar Kambalu, lai dauza viens otram seju katru pirmdienu? Plus vēl kādas padsmit pusplikas karsējmeitenes arī varētu ievēlēt un rīkot dubļu cīņas Saeimas zālē ar tiešraidi LTV.

Domāju, ka uzreiz būtu vērienīga ekonomikas izaugsme.
Tagad ir vērienīga izaugsme??? Izaugsme šobrīd samazinās

Un nevajag pārspīlēt. Ne Kambala, ne Ivanāns uz Saeimu netaisās. Savukārt Kaimiņš varētu radīt ļoti interesantas situācijas, kurām būs aizraujoši sekot līdz.

  +2 [+] [-]

, 2014-10-03 15:30, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Viņu neviens pie nekādu lēmumu pieņemšanas klāt nelaidīs, komisijās nekādās neliks. Sēdēs kā dārzenis 4 gadus un viss. Gan jau uzstāsies tribīnē katra jautājuma izskatīšanas laikā, tādējādi kavēs pārējiem darbu. Labāk lai Kaimiņš turpina riet savā suņa būdā, saviem gatera faniem par prieku!
Mēs dzīvojam demokrātiskā valstī un ja tauta vēlēsies balsot par Kaimiņu viņa klaunādes dēļ - tas būs jāciena. Turklāt - es neatceros, ka viņš būtu reāli lējis ūdeni. Katru reizi 'TV debatēs viņš parādīja, ka nav nekāds tukšums - Zolitūdes lieta, Sudrabas partijas finanses, Vienotības naudas izšķērdēšana pieci.lv, diez vai to var saukt par nenopietnām lietām.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-03 15:31, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Diez vai viņa intelekts un zināšanas ir pietiekošas, lai uzrakstītu juridiski saistošu iesniegumu par likumprojekta izskatīšanu, nemaz nerunājot par paša likuma sarakstīšanu!
Kā ir ar debatēm Saemā? Ir kaut kādi limiti, cik reizes deputāts drīkst uzstāties no tribīnes?
Nenovērtē viņa intelektu par zemu. Tas, ka viņš iztaisās par ākstu nenozīmē, ka viņam ir cāļa smadzenes. TV debates to jau lieliski parādīja.

     [+] [-]

, 2014-10-03 15:34, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Piedod, bet ar ko Kaimiņš sliktāks par 90% kandidātu? Kurš tad ir tas gudrais politiķis? Kādus 3 varētu nosaukt? Pieļauju, ka viņš nebūtu ne ar ko sliktāks deputāts par lielu daļu.
Ar to, ka ir nekompetents VISOS jautājumos. OK, pieņemu, ka viņu vada labi nodomi, ka viņš nebūs korumpēts, bet, atvainojos, ko viens pamuļķītis var izdarīt? Viņš, piemēram, gudri publiski izsakās par maximas traģēdijas izmeklēšanas termiņiem, tajā pašā laikā pats pat nav iepazinies ar līdzīgu gadījumu izmeklēšanu un iztiesāšanas procesu. Viņš daudz un skaļi izsakās, taču viņa apgalvojumi neatbilst patiesībai. Piemēram:
https://www.youtube.com/watch?v=ous...

  +1 [+] [-]

, 2014-10-03 15:37, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Ar to, ka ir nekompetents VISOS jautājumos. OK, pieņemu, ka viņu vada labi nodomi, ka viņš nebūs korumpēts, bet, atvainojos, ko viens pamuļķītis var izdarīt? Viņš, piemēram, gudri publiski izsakās par maximas traģēdijas izmeklēšanas termiņiem, tajā pašā laikā pats pat nav iepazinies ar līdzīgu gadījumu izmeklēšanu un iztiesāšanas procesu. Viņš daudz un skaļi izsakās, taču viņa apgalvojumi neatbilst patiesībai. Piemēram:
https://www.youtube.com/watch?v=ousC2vfqstU
Tu vispār zini, kāpēc tika radīts šis Melu detektora raidījums? Tev neliekas aizdomīgi, ka tas tika uzbliezts PĀRIS dienās pēc tam, kad Kaimiņš debatēs sakāva Spriņģi, vaicājot par pieci.lv finansējumu un viņas vīra aizdomīgajām darbībām? Tādi raidījumi ir 0 vērtībā, plika atriebšanās.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 15:38, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Mēs dzīvojam demokrātiskā valstī un ja tauta vēlēsies balsot par Kaimiņu viņa klaunādes dēļ - tas būs jāciena. Turklāt - es neatceros, ka viņš būtu reāli lējis ūdeni. Katru reizi 'TV debatēs viņš parādīja, ka nav nekāds tukšums - Zolitūdes lieta, Sudrabas partijas finanses, Vienotības naudas izšķērdēšana pieci.lv, diez vai to var saukt par nenopietnām lietām.
Par "zolitūdes lietu" viņš runā galīgi garām. Visu!

  +1 [+] [-]

, 2014-10-03 15:39, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Un ir arī dīvāna filozofi, kam "labs noskaņojums garantēts automātiski" būtu pat kara apstākļos.
Latviešu strēlnieki kara laikā dziedāja, iestudēja teātrus, izdeva laikrakstus, lika ziedus "vāzēs" ierakumos. Tas izraisa lielu cieņun un apbrīnu. Tas nenozīmē , ka viņi priecājās par karu, bet tas daudz ko liecina par viņiem, kā par Cilvēkiem.
Bet redzams, ka nīgrie uzreiz ir klāt. Daži pat salīdzina DR hokeja spēles ar kara apstākļiem......

     [+] [-]

, 2014-10-03 15:39, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Nedomāju, ka mēs esam tik masīvi idioti, lai iebalsotu vecos TP un LPP/LC vēžus uz viena galma klauna rēķina.

Ja tiešām ievilks, tad tas neko labu par mūsu sabiedrību neliecinās.
Kāds sakars Kaimiņam ar Vienoti Latvijai? Neskaitot Vienotības žurnālistu pētījumus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 15:40, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tu vispār zini, kāpēc tika radīts šis Melu detektora raidījums? Tev neliekas aizdomīgi, ka tas tika uzbliezts PĀRIS dienās pēc tam, kad Kaimiņš debatēs sakāva Spriņģi, vaicājot par pieci.lv finansējumu un viņas vīra aizdomīgajām darbībām? Tādi raidījumi ir 0 vērtībā, plika atriebšanās.
Var jau būt, bet lieliski parāda, ka Kaimiņš skaļi un ar pārliecību saka to, kas neatbilst patiesībai! Spriņģi nevar tik viegli "sakaut"! Tas, ka viņam ir skaļāka rīkle un nekādas pieklājības neliecina par viņa oratora dotībām!

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 15:40, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nenovērtē viņa intelektu par zemu. Tas, ka viņš iztaisās par ākstu nenozīmē, ka viņam ir cāļa smadzenes. TV debates to jau lieliski parādīja.
TV debatēs viņš ir parādījis to, ka ir kliedzoši nekompetents, nekulturāls un neizglītots klauns.

Ja tev ir tik diametrāli pretējs viedoklis, tad laikam jāizdara secinājumi par tavu personību un prāta spējām.

Jebkurā gadījumā, paldies par sarunu, manu iespaidu par vidējo Kaimiņa fanu tu esi tikai nostiprinājis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 15:42, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Kāds sakars Kaimiņam ar Vienoti Latvijai? Neskaitot Vienotības žurnālistu pētījumus!
Nezinu, kāds sakars Kaimiņam ar Vienoti Latvijai.

Kaimiņš startē no Latvijas Reģionu Apvienības saraksta, kuras sastāvā esošās sīkpartijas kopīgi startēja no PLL! saraksta iepriekšējās Saeimas vēlēšanās.

     [+] [-]

, 2014-10-03 15:43, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nenovērtē viņa intelektu par zemu. Tas, ka viņš iztaisās par ākstu nenozīmē, ka viņam ir cāļa smadzenes. TV debates to jau lieliski parādīja.
TV debates tieši to arī parāda, ka viņam ir "cāļa smadzenes".
OK, ja jau viņu tīņi un gatera strādnieki ievēlēs, lai jau sēž, nav man žēl. Galvenais, lai netraucē pārējiem!

     [+] [-]

, 2014-10-03 15:43, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Par "zolitūdes lietu" viņš runā galīgi garām. Visu!
Ko garām viņš saka? Vai tu klausies pieci.lv argumentos, kas ir Vienotības politiķu projekts, bet Vienotības varenie sponsori un atbalstītāji, kā zināms, ir viens cits kā Re&Re.

     [+] [-]

, 2014-10-03 15:44, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: TV debates tieši to arī parāda, ka viņam ir "cāļa smadzenes".
OK, ja jau viņu tīņi un gatera strādnieki ievēlēs, lai jau sēž, nav man žēl. Galvenais, lai netraucē pārējiem!
Vai cilvēks ar cāļa smadzenēm varēja dot tādu pretsparu pieredzējušai un gudrai žurnālistei, kāda ir I.Spriņģe?

Un kam pārējiem? Saskaņai, hūtes bandai?

  +2 [+] [-]

, 2014-10-03 15:48, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: TV debatēs viņš ir parādījis to, ka ir kliedzoši nekompetents, nekulturāls un neizglītots klauns.

Ja tev ir tik diametrāli pretējs viedoklis, tad laikam jāizdara secinājumi par tavu personību un prāta spējām.

Jebkurā gadījumā, paldies par sarunu, manu iespaidu par vidējo Kaimiņa fanu tu esi tikai nostiprinājis.
Lasu tavus komentārus un apbrīnoju tevi. Tu esi lielākais sausiņš, kāds sportacentrā mitinās. Sausiņš-trollis. Un tas parādās teju pie katra raksta. Tāda sajūta, ka esi kompjūters. Nav brīnums, ka tev netīk Kaimiņš, jo tukšiem cilvēciņiem vienmēr nav patikuši košas un aizraujošas personības.

     [+] [-]

, 2014-10-03 15:51, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Var jau būt, bet lieliski parāda, ka Kaimiņš skaļi un ar pārliecību saka to, kas neatbilst patiesībai! Spriņģi nevar tik viegli "sakaut"! Tas, ka viņam ir skaļāka rīkle un nekādas pieklājības neliecina par viņa oratora dotībām!
Vai tu atceries, kā Spriņge sarāvās, kad Kaimiņš pieminēja pieci.lv? Tavai zināšanai: viņas vīra kompānija dabūja dāvanā (bez konkursa!) lielu naudu no valsts, kas tika izšķiesta nosmacējot neatkarīgo studentu radio NABA, kas neprasīja ne kapeiku... Un par to tev nav ko teikt? Un Kaimiņš pēc ta visa - sliktais!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-10-03 15:53, pirms 10 gadiem
Manuprāt vienīgā lielā zivs, par kuru var balsot ir NA, jo valsts noziedzinieku skaits tur ir krietni mazāks kā jebkurā citā no lielajām partijām.

Tiešām neiesaku balstot par sapuvušajiem banāniem (Solvita, Straujuma, Ušaks,Kalvītis, Šlesers, Lembis kā arī Sudraba)!

Poish un Gudrais Ansii, es tiešām ceru, ka jūs Neesat Sudrabas vai V atbalstītāji

     [+] [-]

, 2014-10-03 15:55, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Manuprāt vienīgā lielā zivs, par kuru var balsot ir NA, jo valsts noziedzinieku skaits tur ir krietni mazāks kā jebkurā citā no lielajām partijām.


Poish un Gudrais Ansii, es tiešām ceru, ka jūs Neesat Sudrabas vai V atbalstītāji
Cik novērots, tad tieši Vienotības atbalstītāji ir lielākie Kaimiņa gānītāji.

     [+] [-]

, 2014-10-03 15:55, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Ko garām viņš saka? Vai tu klausies pieci.lv argumentos, kas ir Vienotības politiķu projekts, bet Vienotības varenie sponsori un atbalstītāji, kā zināms, ir viens cits kā Re&Re.
Cik saprotu, Ufo sacepās uz pieci.lv par to, ka, viņa radiostacijai atņēma frekvenci. Tas, ka pieci.lv ir "vienotības projekts" ir skaļi izteikts apgalvojums, kas neatbilst patiesībai. Ja tas tās būtu, pārējās koalīcijas partijas to nepieļautu. Vienotība viena ar savām ap 20 balsīm nespēj ko tādu "dabūt cauri".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 15:57, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Cik saprotu, Ufo sacepās uz pieci.lv par to, ka, viņa radiostacijai atņēma frekvenci. Tas, ka pieci.lv ir "vienotības projekts" ir skaļi izteikts apgalvojums, kas neatbilst patiesībai. Ja tas tās būtu, pārējās koalīcijas partijas to nepieļautu. Vienotība viena ar savām ap 20 balsīm nespēj ko tādu "dabūt cauri".
Tad tu neesi uzmanīgi sekojis līdzi! Tas ir Vienotības projektelis, par ko beigās piekrita balsot NA, lai gan viņi iebilda un teica, ka vajag to pārskatīt un pamainīt formātu. Bet ar to arī viss beidzās. Nav jau pirmā reize, kad NA akli seko Vienotības līnijai.

     [+] [-]

, 2014-10-03 15:57, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Cik saprotu, Ufo sacepās uz pieci.lv par to, ka, viņa radiostacijai atņēma frekvenci. Tas, ka pieci.lv ir "vienotības projekts" ir skaļi izteikts apgalvojums, kas neatbilst patiesībai. Ja tas tās būtu, pārējās koalīcijas partijas to nepieļautu. Vienotība viena ar savām ap 20 balsīm nespēj ko tādu "dabūt cauri".
Poish, cik es saprotu, tu laikam esi VIenotības atbalstītājs?

     [+] [-]

, 2014-10-03 15:58, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Vai cilvēks ar cāļa smadzenēm varēja dot tādu pretsparu pieredzējušai un gudrai žurnālistei, kāda ir I.Spriņģe?

Un kam pārējiem? Saskaņai, hūtes bandai?
Pārējiem 99 pilsoņu ievēlētiem Saemas deputātiem!

  +1 [+] [-]

, 2014-10-03 15:59, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Kāds vispār pērk to negaršīgo Miķeļa grādīgo? Taču sabiedrība tā ir nodzērusies un aptaukojusies, bet ar to nepietiek!
Ir mēģināts. Teikšu tā, ka par Cēsu un Aldara urīnu ir krietni labāks!

     [+] [-]

, 2014-10-03 15:59, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tad tu neesi uzmanīgi sekojis līdzi! Tas ir Vienotības projektelis, par ko beigās piekrita balsot NA, lai gan viņi iebilda un teica, ka vajag to pārskatīt un pamainīt formātu. Bet ar to arī viss beidzās. Nav jau pirmā reize, kad NA akli seko Vienotības līnijai.
Un kā tad ZRP, ZZS? Arī akli seko Vienotībai?

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:00, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Un kā tad ZRP, ZZS? Arī akli seko Vienotībai?
ZRP ir kinda izjukusi, viņus piesaukt nav īsti vērts, manuprāt

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:00, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Poish, cik es saprotu, tu laikam esi VIenotības atbalstītājs?
Man ir divi varianti, par ko balsot. Viens no tiem ir arī Vienotība. Šovakar pieņemšu lēmumu!

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:01, pirms 10 gadiem
[quote poish]
Un kā tad ZRP, ZZS? Arī akli seko Vienotībai?

Labi, var dobrecovam daudz kur nepiekrist, bet katrs berns zina, ka aiz pieci.lv stav Vienotiba. Politika ir kompromisu spele, mes nezinam, ko par pieci.lv Vienotiba piesolija koalicijas partneriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:01, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: ZRP ir kinda izjukusi, viņus piesaukt nav īsti vērts, manuprāt
Partija jā, bet viņu cilvēki Saemā joprojām strādā un bez viņu atbalsta neviens lēmums, vairākuma trūkuma dēļ, cauri neiet...

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:02, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: Es par NA.
Tas ir mans otrs iespējamais variants!

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 16:03, pirms 10 gadiem
Var mani lamat, bet es ari ar interesi paverotu, ko daris Kaimins Saeima. Reizem kada skalaka balss ir vajadziga, lai visadi Kalnini parstatu snaudulot vai lasit avizes plenarsezu laika. Kaut vai tadejadi vins noderetu

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:04, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Vai tu atceries, kā Spriņge sarāvās, kad Kaimiņš pieminēja pieci.lv? Tavai zināšanai: viņas vīra kompānija dabūja dāvanā (bez konkursa!) lielu naudu no valsts, kas tika izšķiesta nosmacējot neatkarīgo studentu radio NABA, kas neprasīja ne kapeiku... Un par to tev nav ko teikt? Un Kaimiņš pēc ta visa - sliktais!?
Spriņģe nekandidē, bet Kaimiņš izbaurojās par lietu, kas 100% neatbilst patiesībai. Attiecīgi skaidrs, ka viņš runā par lietām, no kurām neko nesajēdz.

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:06, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Tas ir mans otrs iespējamais variants!
tad labāk par NA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:07, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Tērvetei Tev nesanāk? Man pašam Bauska garšo.
Tērvete jau ir tik daudz izdzerta, ka vienkārši apnīk, tāpēc vajag mēģināt ko jaunu!

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:08, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: tad labāk par NA!
NA balsotaji vismaz nav tik augstpratigi, Vienotibas fanati nereti ir briesmigi snobiski un uzskata sevi par visgudrakajiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:10, pirms 10 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: NA balsotaji vismaz nav tik augstpratigi, Vienotibas fanati nereti ir briesmigi snobiski un uzskata sevi par visgudrakajiem.
tāpat kā paši Vienotības politiķi! Pilnībā piekrītu.

Par sevi runājot, varu teikt, ka svārstos starp LRA un NA...ta jau redzēs.

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:11, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: tāpat kā paši Vienotības politiķi! Pilnībā piekrītu.

Par sevi runājot, varu teikt, ka svārstos starp LRA un NA...ta jau redzēs.
Atbalstu!

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:11, pirms 10 gadiem
bayliss rakstīja: Kurš tad ir tas DR spēlētājs,kurš var parādīt brutālu spēku?Puse komandas ir ar junioru parametriem!!!Nav komandā tādu sūro veču,kuri gatavi izvicināt dūres!Vienīgais,kurš nāk prātā,ir K.Rēdlihs.Jurčinam labi parametri,bet nezinu,vai māk arī cimdus nomest.
K.Rēdlihs? Tu droši vien domāju Jēkabu. Jo Krišjānis no miermīlīgajiem hokejistiem ir vismiermīlīgākais!

  +1 [+] [-]

, 2014-10-03 16:15, pirms 10 gadiem
oho...vēlēšanas tuvojas, rīt ne pa jokam būs pilni vēlēšanu iecirkņi neskatoties uz to kā šodien Dinamo nospēlēs, jo tas jau nevienam neinteresē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:17, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Kāpēc latvieši nevar kkā sarunāt un nobalsot par vienu partiju (NA precīzākā izvēle ar visiem trūkumiem, jo citiem to vairāk)! Tā piemēram, putlerjūgends var morāli atbalstīt lindermaņveidīgos gan Sudrabu gan Šleresu, arī Lembergu pēc viņa pēdējiem izteikumiem, taču viņi tak par SC balsos! Mobilizēti. Latvieši kā miestā.
kad partijas savā starpā sarunās un izveidos vienu partiju...tad var runāt. pagaidām krievi šajā ziņā ir tālu priekšā...

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 16:17, pirms 10 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: [quote poish]
Un kā tad ZRP, ZZS? Arī akli seko Vienotībai?


Labi, var dobrecovam daudz kur nepiekrist, bet katrs berns zina, ka aiz pieci.lv stav Vienotiba. Politika ir kompromisu spele, mes nezinam, ko par pieci.lv Vienotiba piesolija koalicijas partneriem.
Tu tur kādreiz esi kaut ko par politiku dzirdējis?
Piekrītu, naudu iztērēja daudz un nelietderīgi, bet pagaidām nekas neliecina par "politisko ruporu"! Varbūt sāks darboties uz nākamajām vēlēšamām?

  -2 [+] [-]

, 2014-10-03 16:22, pirms 10 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: [quote poish]
Un kā tad ZRP, ZZS? Arī akli seko Vienotībai?


Labi, var dobrecovam daudz kur nepiekrist, bet katrs berns zina, ka aiz pieci.lv stav Vienotiba. Politika ir kompromisu spele, mes nezinam, ko par pieci.lv Vienotiba piesolija koalicijas partneriem.
Kāds sirdi sildošs naivums. Taisni vai asra acī iemetās.

Tu vispār esi uzdevis jautājumu sev, kādēļ Kaimiņš ir tik ļoti noraizējies par piecišmieci.lv? Vai tam nevarētu būt kāda saistība ar to, ka viņš ir Radio Boom seja? Vai tas nevarētu būt saistīts ar to, ka viņa pārstāvētais radio (no kura viņš iekasē procentu no peļņas) pieder Kasparam Upacierim, kas iepriekšējās vēlēšanās startēja no Reģionu Alianses, kas savukārt ir pašreizējās partijas-viendienītes LRA ietvars?

Vai nevarētu būt tā, ka parastam cilvēkam kaut kāds radio finansējums ir dziļi vienaldzīgs, jo izlietotās summas relatīvi pret budžetu ir vienkārši mikroskopiskas, turklāt nevienu no tiem abiem kaktu radio vairums neklausās?

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 16:25, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: NA.
ne jau dēļ viena kaimiņa tu atbalstīsi virkni bījušo lpp/lc un tp biedru kuri maina partijas kā zeķes un no tās pašas reģionapvienības bēgs ar laiku jo šis neizskatās pēc ilgtspējīga projekta
Tieši tpc ir tāda opcija kā ielikt + vai izsvītrot ārā. Dažus, sev zināmos kadrus atzīmēšu ar + pārējos 25-30 svītrošu ārā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:27, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Kāds sirdi sildošs naivums. Taisni vai asra acī iemetās.

Tu vispār esi uzdevis jautājumu sev, kādēļ Kaimiņš ir tik ļoti noraizējies par piecišmieci.lv? Vai tam nevarētu būt kāda saistība ar to, ka viņš ir Radio Boom seja? Vai tas nevarētu būt saistīts ar to, ka viņa pārstāvētais radio (no kura viņš iekasē procentu no peļņas) pieder Kasparam Upacierim, kas iepriekšējās vēlēšanās startēja no Reģionu Alianses, kas savukārt ir pašreizējās partijas-viendienītes LRA ietvars?

Vai nevarētu būt tā, ka parastam cilvēkam kaut kāds radio finansējums ir dziļi vienaldzīgs, jo izlietotās summas relatīvi pret budžetu ir vienkārši mikroskopiskas, turklāt nevienu no tiem abiem kaktu radio vairums neklausās?
Var redzet, ka esi tipisks Vienotibas balsotajs. Sauss, snobisks, riebekligs.

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:29, pirms 10 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Var redzet, ka esi tipisks Vienotibas balsotajs. Sauss, snobisks, riebekligs.
Tad es saprotu, ka nav tev neviena pretargumenta, ja?

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:30, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: tas nemainīs faktu, ka vissticamāk balss aizies vējā jo 5% netiks pārvarēti. ja arī tiks pārvarēti 5%, tad par spīti svītrojumiem, kādi 6 citi reģionieši tiks iekšā. gribot negribot, svītrojot vai nesvītrojot, tu viņus atbalsti
Ne jau tikai par 1 Kaimņu es balsotu! Kā jau teicu biļetē atzīmēšu vairākus sev pieņemamos kadrus. Es palīdzēšu saviem 5-7, pārējiem no manis labums krietni mazāks. Un vēl viens iemesls lai es nebalsotu par V. Solīja arī iepriekš debesu kalnus, sola tagad, bet kas no tā reāli piepildās?

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:32, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Tad es saprotu, ka nav tev neviena pretargumenta, ja?
Tātad esi vienotības atbalstītājs. Žēl...

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:32, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Tad es saprotu, ka nav tev neviena pretargumenta, ja?
Vienkarsi tu esi redzams kaa uz delnas. Pat ja summas mikroskopiskas, vai valsts naudas zagsanai pastav mazas un lielas naudas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-03 16:35, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Runājot par Vienotību, jāņem vērā, ka tā būs Saeimā, patīk vai nē, bet par iesācējpartijām to nevar apgalvot. Jādomā arī racionāli, sevišķi patreizejos apstākļos.
Respektivi tu pat nepielauj domu, ka kadreiz varetu tikt Saeima ari citi politiskie speki? diegan nedemokratisks domu gajiens. Turklat pedejas aptaujas liecina, ka gan Sudraba, gan RA var tikt ieksa ar lielu iespejamibu.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 16:36, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Tātad esi vienotības atbalstītājs. Žēl...
Nekad neesmu balsojis par Vienotību. Neko sliktu gan balsošanā par Vienotību nesaskatu, tā ir viena no 2-3 partijām, par kuru var balsot cilvēks ar darbspējīgām smadzenēm.

Starp citu, tu vispār esi sasniedzis pilngadību, politikas ekspert?

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:36, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: tu pats zini kā lielākā daļa kuri no rīgas balsos svītros visus izņemot kaimiņu. tāds pats neilgtermiņa projekts kā reformpartija un n-tās citas partijas.
Ka to mes varam zinat? Neesam jau nostradamusi, a mosk RA izradisies ilgtermina dzivotajs?

  +1 [+] [-]

, 2014-10-03 16:37, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: tu pats zini kā lielākā daļa kuri no rīgas balsos svītros visus izņemot kaimiņu. tāds pats neilgtermiņa projekts kā reformpartija un n-tās citas partijas.
Runājot par Ilgtermiņu, es pieņemu, ka NA un ZZS ir vienīgās partijas, kas saglabājušās jau labu laiki. Aaaaaaa un vēl SC aka Saskaņa

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:38, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Nekad neesmu balsojis par Vienotību. Neko sliktu gan balsošanā par Vienotību nesaskatu, tā ir viena no 2-3 partijām, par kuru var balsot cilvēks ar darbspējīgām smadzenēm.

Starp citu, tu vispār esi sasniedzis pilngadību, politikas ekspert?
Kas ta par nekaunibu? Tu apvainoji Kaiminu, ka vins sitads nekulturals degenarats, bet pats ko dari? uzklupi kraga cilvekam par neko.

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:39, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Nekad neesmu balsojis par Vienotību. Neko sliktu gan balsošanā par Vienotību nesaskatu, tā ir viena no 2-3 partijām, par kuru var balsot cilvēks ar darbspējīgām smadzenēm.

Starp citu, tu vispār esi sasniedzis pilngadību, politikas ekspert?
Apaļi 19 un 2.vēlēšanas man

  +1 [+] [-]

, 2014-10-03 16:41, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Apaļi 19 un 2.vēlēšanas man
Malacis, ka ej balsot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-10-03 16:44, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Kāpēc te visi par Kaimiņu cepjas? Džeks jau laicīgi sev taisīja reklāmas kampaņu ar Zolitūdes karogu rokā. Bet ja par partiju, tad jāmin Bondars, ne jau Kaimiņš, kas pēc vēlēšanām būs melns uz mazs. Kāpēc jūs tik naivi esat?
Popularitati vins ieguva kaa Suna Buudas vaditaajs, vinu skatas un klausas vairak, neka par valstij nosperto naudu sakiletu radio staciju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 17:34, pirms 10 gadiem
Labvakar! Valstij tik nozīmīgās dienas priekšvakarā gribētu atgādināt, kas stāv aiz DR mugurām- tie ir valstij draudīgi krievu spēki. Lūdzu visus būt uzmanīgiem un vērīgiem, un rīt izdarīt pareizo izvēli. Padaram rītdienu par pēdējo DR pastāvēšanas dienu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 17:45, pirms 10 gadiem
Kaimiņu, manuprāt, neko spīdoša nākotne negaida, ja viņš Saemā neiekļūs! Lomas teātrī viņam nav (visdrīzāk arī vairs nebūs vai būs epizodiski un maz), alga attiecīgi maza. Arī tā viņa suņa būda lēnām iziet no modes. Ja sākumā bija OK (Nottārs, Lapinskis), tad kopš viņš sāka savu "politisko karjeru" pus raidījums aiziet aģitācijā. Piemēram, Ādamsons. Reāli interesants "kakls", ar kuru varētu tik daudz interesantas tēmas izrunāt. A Kaimiņam nav atlicis laika sagatavoties raidījumam un viņš nejēdz pamest interesantas tēmas sarunai. Beigsies ar to, ka neviens (izņemot savējos) pie viņa vairs neies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 18:01, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Kaimiņu, manuprāt, neko spīdoša nākotne negaida, ja viņš Saemā neiekļūs! Lomas teātrī viņam nav (visdrīzāk arī vairs nebūs vai būs epizodiski un maz), alga attiecīgi maza. Arī tā viņa suņa būda lēnām iziet no modes. Ja sākumā bija OK (Nottārs, Lapinskis), tad kopš viņš sāka savu "politisko karjeru" pus raidījums aiziet aģitācijā. Piemēram, Ādamsons. Reāli interesants "kakls", ar kuru varētu tik daudz interesantas tēmas izrunāt. A Kaimiņam nav atlicis laika sagatavoties raidījumam un viņš nejēdz pamest interesantas tēmas sarunai. Beigsies ar to, ka neviens (izņemot savējos) pie viņa vairs neies.
Piekrītu, ar Ādamsonu raidījums bija pilnīgi garām

     [+] [-]

, 2014-10-03 18:05, pirms 10 gadiem
Labs vakars!
Par ko, tad rīt katrs grasās balsot?
Es pats gan veljoprojām neesmu ticis skaidrībā ar savu izvēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 18:11, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Viennozīmīgi par Saskaņu, lai Dinamo pastāvētu mūžīgi, lai Vladimirs mūs vada pretī nākotnei un saskaņai.
2 partijas par kuram 100% nebalsošu - Saskaņa un Vienotība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 18:15, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Par vienotību viss skaidrs, bet kas Tev pret Saskaņu?
Par krieviem netaisos balsot.
Tā jau viņi te daudz, vismaz lai saeima paliek tīra no viņiem.

Nosauc kādu argumentu,kāpēc, lai es balsotu par viņiem?

  +4 [+] [-]

, 2014-10-03 18:16, pirms 10 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Popularitati vins ieguva kaa Suna Buudas vaditaajs, vinu skatas un klausas vairak, neka par valstij nosperto naudu sakiletu radio staciju
Tikai viņa vidējais klausītājs nav balstiesīgs

     [+] [-]

, 2014-10-03 18:17, pirms 10 gadiem
LAIKS rakstīja: Tikai viņa vidējais klausītājs nav balstiesīgs
Es, piemēram, viņa raidijumus ne reizi neesmu klausijies, un šaubos vai to darīšu.
Redzēju viņu tikai slavenajā 1:1 raidijumā.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 18:19, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Piekrītu, ar Ādamsonu raidījums bija pilnīgi garām
Savulaik bija izdevība ar Ādamsonu 1 1/2 gadu pabūt kopā.
Ja jāsaka īsi-tirsējs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 18:26, pirms 10 gadiem
Šī kas par lapu? "vēlēšanās 2014"? ...... Dināmo... Dināmo... Dināmo....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 18:40, pirms 10 gadiem
vsp sportacentrs ir tēma par sportu nevis vēlēšanām & politiku

sakarā par raxtu:
.. ja nemaldos šīs sezonas visas spēles ar Medveščak ir piektienās, vai tā ir Zīme?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-03 18:44, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Tikai Rīga, tikai Dinamo! Šodien horvātu kanādieši jāsaplosa, jo kopā mēs esam spēks, mēs esam vareni! Par uzvaru, par Dinamo, par svētkiem pirms vēlēšanām! Sarauj!
mani netraucē just līdzi Dinamo Rīga un kā parasti vēlēšanās balsot par NA, bet es saprotu, ka citi oneway level to neizprot/ katram- savs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 19:30, pirms 10 gadiem
Balsojiet par mani ,mani sauc džonijs

     [+] [-]

, 2014-10-03 19:36, pirms 10 gadiem
Ir kāds links kas rāda???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 19:52, pirms 10 gadiem
Ficux rakstīja: Ir kāds links kas rāda???
Tv6
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 20:52, pirms 10 gadiem
Beidzot ☺☺