Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" Horvātijā beidzot jāizmanto iespējas

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" Horvātijā beidzot jāizmanto iespējas
Marcels Hosa un Krišjānis Rēdlihs nule ieņēmuši Zagrebas "Medveščak" cietoksni
Foto: Lauris Aizupietis/f64

Trīs izbraukuma spēļu sēriju noslēgs Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas šovakar pulksten 19:30 tiksies ar pēdējos trīs mačos 13 vārtus ielaidušo Zagrebas "Medveščak" no Horvātijas, kuru pagājušajā sezonā divreiz izdevās apspēlēt ar 5:1. Tiešraide kanālā TV6.

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" trīs spēļu izbraukuma tūres pirmajās divās cīņās 120 minūšu laikā izdarīja 76 metienus jeb divas reizes nekā Helsinku "Jokerit" un Bratislavas "Slovan" spēlētāji kopā, taču klibojošā momentu realizācija liedza izcīnīt kaut vienu punktu - Somijā izšķirošie vārti ielaisti 26 sekundes pirms noslēguma un ciesta sāpīga neveiksme ar 2:3, kamēr Slovākijā izgāzta pirmā trešdaļa, nepilnu 15 minūšu laikā ielaižot četrus bezatbildes vārtus, kā rezultātā trešais zaudējums pēdējos četros mačos - 1:5.

Taču nākamā pretiniece - Zagrebas "Medveščak" no Horvātijas - ar 12 spēlēs ielaistajiem 42 vārtiem ieņem pēdējo vietu Rietumu konferencē. Turklāt pēdējās trīs cīņās savā laukumā piedzīvotas trīs neveiksmes - pirms nedēļas 1:3 pret Bratislavas "Slovan", kam sekoja 1:5 un 0:5 pret Kontinentālās hokeja līgas labāko komandu Sanktpēterburgas SKA. Abos mačos Zagrebas "Medveščak" vārtos bija Kanāda dzimušais horvātu izcelsmes spēlētājs Marks Dekaničs, tomēr tas nesabojāja 28 gadus vecā vārtsarga statistiku, jo arī iepriekšējos mačos Dekaničs nespēja demonstrēt labāko sniegumu - no zvana līdz zvanam viņš piedalījies četrās spēlēs, labākajā atvairot 87,1% sāncenšu metienu.

Tādējādi par Zagrebas "Medveščak" pirmo numuru jāuzskata 31 gadu vecais kanādietis Barijs Brasts, kurš 11 spēlēs sargājis Nacionālās hokeja līgas kluba Losandželosas "Kings" vārtus, bet ar 37 soda minūtēm sezonas ievadā bija kļuvis par Kontinentālās hokeja līgas nedisciplinētāko spēlētāju. Pagājušajā gadā atvairījis 93,0% metienu, Brasts šosezon latiņu pacēlis vēl augstāk - 93,3%, vidēji mačā ielaižot 2,41 ripu.

Starp aizsargiem visspilgtāk izceļas 35 spēles Rīgas "Dinamo" rindās aizvadījušais kanādietis Matjē Karls, kurš, laukumā pavadot ilgāko laiku komandā (23:09 minūtes), deviņos mačos sakrājis negatīvu lietderības koeficientu -11. Viņš bija laukumā, kad Sanktpēterburgas SKA pirmajā uzvarā guva pirmos četrus vārtus, bet otrajā tikšanās reizē Karls nepiedalījās.

Tikmēr nevienā no spēlēm pret Sanktpēterburgas SKA nepiedalījās divus vārtus guvušais un divas piespēles izdarījušais amerikāņu aizsargs Endrū Hatčinsons, kurš par 50. minūtē pret Bratislavas "Slovan" nopelnīto noraidījumu līdz mača beigām izcieta divu spēļu diskvalifikāciju. No Zagrebas "Medveščak" aizsargiem vārtus guvis vēl tikai Marks Katičs, kurš gan draftēts, gan spēlējis Ņujorkas "Islanders".

Toties ar rezultatīviem trāpījumiem izcēlušies 11 Zagrebas "Medveščak" uzbrucēji. Starp viņiem labākais ir 31 gadu vecais kreisās malas uzbrucējs Paskāls Peletjē, kurš sāncenšu vārtsargus pārspējis piecas reizes un sakrājis 12 punktus 12 spēlēs. Tuvākajam sekotājam Martinam Senpjēram, kurš pagājušajā sezonā bija Monreālas "Canadiens" fārmkluba rezultatīvākais spēlētājs un kapteinis, ir trīs vārti un desmit punkti.

Horvātijas kluba rezultatīvākais spēlētājs, kurš nenāk no Ziemeļamerikas, ir 1992. gadā dzimušais dānis Patriks Bjorkstrands, kuram gan ir arī Amerikas Savienoto Valstu pilsonība. 12 mačos viņa kontā divi vārti un trīs punkti. Arī pagājušajā sezonā uzbrucējs, kura brālis Olivers pagājušajā sezonā rezultativitātē apsteidza Nacionālās hokeja līgas draftā ar otro numuru izraudzīto Semu Reinhārtu un ar trešo numuru izvēlēto Leonu Draicaitlu, kuri arī dzimuši 1995. gadā, pārstāvēja Zagrebas "Medveščak", bet pirms tam spēlēja Zviedrijas otrajā līgā un Dānijā.

Pagājušajā sezonā Rīgas "Dinamo" un Zagrebas "Medveščak" spēkus samēroja ievadā jeb 8. septembrī un noslēgumā jeb 26. februārī. Aiz loga bija cits gadalaiks, taču rezultāts nemainījās - rīdzinieki izcīnīja divus pārliecinošus panākumus ar 5:1. Andris Džeriņš sakrāja četrus punktus, Roberts Bukarts - trīs, bet Lauris Dārziņš vienīgajā tikšanās reizē izcēlās ar 1+1.

Rīgas "Dinamo" laiks izmantot iespējas, citādi izslēgšanas spēles pamazām attālināsies. Cīņa pret Zagrebas "Medveščak" sāksies pulksten 19:30 un to tiešraidē piedāvās kanāls TV6, bet pirmdien savā laukumā jāuzņem Minskas "Dinamo", kuru izdevās apspēlēt atklāšanas mačā.

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:02, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: Es par NA.
Tas ir mans otrs iespējamais variants!

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 16:03, pirms 10 gadiem
Var mani lamat, bet es ari ar interesi paverotu, ko daris Kaimins Saeima. Reizem kada skalaka balss ir vajadziga, lai visadi Kalnini parstatu snaudulot vai lasit avizes plenarsezu laika. Kaut vai tadejadi vins noderetu

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:04, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Vai tu atceries, kā Spriņge sarāvās, kad Kaimiņš pieminēja pieci.lv? Tavai zināšanai: viņas vīra kompānija dabūja dāvanā (bez konkursa!) lielu naudu no valsts, kas tika izšķiesta nosmacējot neatkarīgo studentu radio NABA, kas neprasīja ne kapeiku... Un par to tev nav ko teikt? Un Kaimiņš pēc ta visa - sliktais!?
Spriņģe nekandidē, bet Kaimiņš izbaurojās par lietu, kas 100% neatbilst patiesībai. Attiecīgi skaidrs, ka viņš runā par lietām, no kurām neko nesajēdz.

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:06, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Tas ir mans otrs iespējamais variants!
tad labāk par NA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:07, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Tērvetei Tev nesanāk? Man pašam Bauska garšo.
Tērvete jau ir tik daudz izdzerta, ka vienkārši apnīk, tāpēc vajag mēģināt ko jaunu!

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:08, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: tad labāk par NA!
NA balsotaji vismaz nav tik augstpratigi, Vienotibas fanati nereti ir briesmigi snobiski un uzskata sevi par visgudrakajiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:10, pirms 10 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: NA balsotaji vismaz nav tik augstpratigi, Vienotibas fanati nereti ir briesmigi snobiski un uzskata sevi par visgudrakajiem.
tāpat kā paši Vienotības politiķi! Pilnībā piekrītu.

Par sevi runājot, varu teikt, ka svārstos starp LRA un NA...ta jau redzēs.

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:11, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: tāpat kā paši Vienotības politiķi! Pilnībā piekrītu.

Par sevi runājot, varu teikt, ka svārstos starp LRA un NA...ta jau redzēs.
Atbalstu!

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:11, pirms 10 gadiem
bayliss rakstīja: Kurš tad ir tas DR spēlētājs,kurš var parādīt brutālu spēku?Puse komandas ir ar junioru parametriem!!!Nav komandā tādu sūro veču,kuri gatavi izvicināt dūres!Vienīgais,kurš nāk prātā,ir K.Rēdlihs.Jurčinam labi parametri,bet nezinu,vai māk arī cimdus nomest.
K.Rēdlihs? Tu droši vien domāju Jēkabu. Jo Krišjānis no miermīlīgajiem hokejistiem ir vismiermīlīgākais!

  +1 [+] [-]

, 2014-10-03 16:15, pirms 10 gadiem
oho...vēlēšanas tuvojas, rīt ne pa jokam būs pilni vēlēšanu iecirkņi neskatoties uz to kā šodien Dinamo nospēlēs, jo tas jau nevienam neinteresē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:17, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Kāpēc latvieši nevar kkā sarunāt un nobalsot par vienu partiju (NA precīzākā izvēle ar visiem trūkumiem, jo citiem to vairāk)! Tā piemēram, putlerjūgends var morāli atbalstīt lindermaņveidīgos gan Sudrabu gan Šleresu, arī Lembergu pēc viņa pēdējiem izteikumiem, taču viņi tak par SC balsos! Mobilizēti. Latvieši kā miestā.
kad partijas savā starpā sarunās un izveidos vienu partiju...tad var runāt. pagaidām krievi šajā ziņā ir tālu priekšā...

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 16:17, pirms 10 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: [quote poish]
Un kā tad ZRP, ZZS? Arī akli seko Vienotībai?


Labi, var dobrecovam daudz kur nepiekrist, bet katrs berns zina, ka aiz pieci.lv stav Vienotiba. Politika ir kompromisu spele, mes nezinam, ko par pieci.lv Vienotiba piesolija koalicijas partneriem.
Tu tur kādreiz esi kaut ko par politiku dzirdējis?
Piekrītu, naudu iztērēja daudz un nelietderīgi, bet pagaidām nekas neliecina par "politisko ruporu"! Varbūt sāks darboties uz nākamajām vēlēšamām?

  -2 [+] [-]

, 2014-10-03 16:22, pirms 10 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: [quote poish]
Un kā tad ZRP, ZZS? Arī akli seko Vienotībai?


Labi, var dobrecovam daudz kur nepiekrist, bet katrs berns zina, ka aiz pieci.lv stav Vienotiba. Politika ir kompromisu spele, mes nezinam, ko par pieci.lv Vienotiba piesolija koalicijas partneriem.
Kāds sirdi sildošs naivums. Taisni vai asra acī iemetās.

Tu vispār esi uzdevis jautājumu sev, kādēļ Kaimiņš ir tik ļoti noraizējies par piecišmieci.lv? Vai tam nevarētu būt kāda saistība ar to, ka viņš ir Radio Boom seja? Vai tas nevarētu būt saistīts ar to, ka viņa pārstāvētais radio (no kura viņš iekasē procentu no peļņas) pieder Kasparam Upacierim, kas iepriekšējās vēlēšanās startēja no Reģionu Alianses, kas savukārt ir pašreizējās partijas-viendienītes LRA ietvars?

Vai nevarētu būt tā, ka parastam cilvēkam kaut kāds radio finansējums ir dziļi vienaldzīgs, jo izlietotās summas relatīvi pret budžetu ir vienkārši mikroskopiskas, turklāt nevienu no tiem abiem kaktu radio vairums neklausās?

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 16:25, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: NA.
ne jau dēļ viena kaimiņa tu atbalstīsi virkni bījušo lpp/lc un tp biedru kuri maina partijas kā zeķes un no tās pašas reģionapvienības bēgs ar laiku jo šis neizskatās pēc ilgtspējīga projekta
Tieši tpc ir tāda opcija kā ielikt + vai izsvītrot ārā. Dažus, sev zināmos kadrus atzīmēšu ar + pārējos 25-30 svītrošu ārā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:27, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Kāds sirdi sildošs naivums. Taisni vai asra acī iemetās.

Tu vispār esi uzdevis jautājumu sev, kādēļ Kaimiņš ir tik ļoti noraizējies par piecišmieci.lv? Vai tam nevarētu būt kāda saistība ar to, ka viņš ir Radio Boom seja? Vai tas nevarētu būt saistīts ar to, ka viņa pārstāvētais radio (no kura viņš iekasē procentu no peļņas) pieder Kasparam Upacierim, kas iepriekšējās vēlēšanās startēja no Reģionu Alianses, kas savukārt ir pašreizējās partijas-viendienītes LRA ietvars?

Vai nevarētu būt tā, ka parastam cilvēkam kaut kāds radio finansējums ir dziļi vienaldzīgs, jo izlietotās summas relatīvi pret budžetu ir vienkārši mikroskopiskas, turklāt nevienu no tiem abiem kaktu radio vairums neklausās?
Var redzet, ka esi tipisks Vienotibas balsotajs. Sauss, snobisks, riebekligs.

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:29, pirms 10 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Var redzet, ka esi tipisks Vienotibas balsotajs. Sauss, snobisks, riebekligs.
Tad es saprotu, ka nav tev neviena pretargumenta, ja?

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:30, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: tas nemainīs faktu, ka vissticamāk balss aizies vējā jo 5% netiks pārvarēti. ja arī tiks pārvarēti 5%, tad par spīti svītrojumiem, kādi 6 citi reģionieši tiks iekšā. gribot negribot, svītrojot vai nesvītrojot, tu viņus atbalsti
Ne jau tikai par 1 Kaimņu es balsotu! Kā jau teicu biļetē atzīmēšu vairākus sev pieņemamos kadrus. Es palīdzēšu saviem 5-7, pārējiem no manis labums krietni mazāks. Un vēl viens iemesls lai es nebalsotu par V. Solīja arī iepriekš debesu kalnus, sola tagad, bet kas no tā reāli piepildās?

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:32, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Tad es saprotu, ka nav tev neviena pretargumenta, ja?
Tātad esi vienotības atbalstītājs. Žēl...

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:32, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Tad es saprotu, ka nav tev neviena pretargumenta, ja?
Vienkarsi tu esi redzams kaa uz delnas. Pat ja summas mikroskopiskas, vai valsts naudas zagsanai pastav mazas un lielas naudas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-03 16:35, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Runājot par Vienotību, jāņem vērā, ka tā būs Saeimā, patīk vai nē, bet par iesācējpartijām to nevar apgalvot. Jādomā arī racionāli, sevišķi patreizejos apstākļos.
Respektivi tu pat nepielauj domu, ka kadreiz varetu tikt Saeima ari citi politiskie speki? diegan nedemokratisks domu gajiens. Turklat pedejas aptaujas liecina, ka gan Sudraba, gan RA var tikt ieksa ar lielu iespejamibu.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 16:36, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Tātad esi vienotības atbalstītājs. Žēl...
Nekad neesmu balsojis par Vienotību. Neko sliktu gan balsošanā par Vienotību nesaskatu, tā ir viena no 2-3 partijām, par kuru var balsot cilvēks ar darbspējīgām smadzenēm.

Starp citu, tu vispār esi sasniedzis pilngadību, politikas ekspert?

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:36, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: tu pats zini kā lielākā daļa kuri no rīgas balsos svītros visus izņemot kaimiņu. tāds pats neilgtermiņa projekts kā reformpartija un n-tās citas partijas.
Ka to mes varam zinat? Neesam jau nostradamusi, a mosk RA izradisies ilgtermina dzivotajs?

  +1 [+] [-]

, 2014-10-03 16:37, pirms 10 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: tu pats zini kā lielākā daļa kuri no rīgas balsos svītros visus izņemot kaimiņu. tāds pats neilgtermiņa projekts kā reformpartija un n-tās citas partijas.
Runājot par Ilgtermiņu, es pieņemu, ka NA un ZZS ir vienīgās partijas, kas saglabājušās jau labu laiki. Aaaaaaa un vēl SC aka Saskaņa

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:38, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Nekad neesmu balsojis par Vienotību. Neko sliktu gan balsošanā par Vienotību nesaskatu, tā ir viena no 2-3 partijām, par kuru var balsot cilvēks ar darbspējīgām smadzenēm.

Starp citu, tu vispār esi sasniedzis pilngadību, politikas ekspert?
Kas ta par nekaunibu? Tu apvainoji Kaiminu, ka vins sitads nekulturals degenarats, bet pats ko dari? uzklupi kraga cilvekam par neko.

     [+] [-]

, 2014-10-03 16:39, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Nekad neesmu balsojis par Vienotību. Neko sliktu gan balsošanā par Vienotību nesaskatu, tā ir viena no 2-3 partijām, par kuru var balsot cilvēks ar darbspējīgām smadzenēm.

Starp citu, tu vispār esi sasniedzis pilngadību, politikas ekspert?
Apaļi 19 un 2.vēlēšanas man

  +1 [+] [-]

, 2014-10-03 16:41, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Apaļi 19 un 2.vēlēšanas man
Malacis, ka ej balsot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja