Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" vēlreiz tiksies ar "Vityaz", tiešraide Sportacentrs.com

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" vēlreiz tiksies ar "Vityaz", tiešraide Sportacentrs.com
Rīgas "Dinamo"
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Gatavojoties Kontinentālās hokeja līgas astotajai sezonai, piekto pārbaudes spēli aizvadīs Rīgas "Dinamo", kas šodien pulksten 15:00 "Volvo" hallē tiksies ar Podoļskas "Vityaz". Pirms sešām dienām rīdzinieki sāncenšu vārtos pēdējā trešdaļā iemeta piecas bezatbildes ripas. Arī šoreiz tiešraidi piedāvās portāls Sportacentrs.com.

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" līdz šim aizvadījis četras pārbaudes spēles, izcīnot trīs panākumus un ciešot vienu neveiksmi. Pēdējās divās cīņās pretī stājās Novosibirskas "Sibir", un 30. jūlijā neizdevās atspēlēt četru ripu deficītu (3:4), kamēr nākamajā dienā Tims Sestito, kurš iepriekš aizvadīja pirmo kautiņu komandas rindās, guva vārtus pēdējā sekundē, un "Dinamo" svinēja uzvaru pēcspēles metienu sērijā ar 3:2.

Viens no līdzšinējiem dueļiem aizvadīts arī pret šodienas pretinieci Podoļskas "Vityaz". Pirms sešām dienām rīdzinieki 35. minūtē ielaida mazākumā un nonāca iedzinējos, bet noslēdzošajā trešdaļā guva piecus vārtus pēc kārtas un guva panākumu ar 6:2. Lielisks bija vāciešu centra uzbrucējs Fēlikss Šics, kurš izcēlās ar vienu rezultatīvu trāpījumu un trim piespēlēm.

28. jūlijā Podoļskas "Vityaz" iztika bez vairāku līderu palīdzības - lai gan komandā palikuši pieci pagājušās sezonas rezultatīvākie spēlētāji, neviens Valmierā nedevās laukumā. Tāpat malā palika pirmais vārtsargs Hari Seteri. 25 gadus vecais soms pagājušajā sezonā piedalījās 45 mačos, atvairot 91,1% sāncenšu metienu un vidēji spēlē ielaižot 2,95 ripas. Pirms tam nepilnas četras sezonas pavadītas Ziemeļamerikā, Sanhosē "Sharks" fārmklubā.

Pagājušajā sezonā Podoļskas "Vityaz" nopelnīja par vienu punktu vairāk nekā Rīgas "Dinamo" - 78 pret 77 - un ierindojās Rietumu konferences 11. pozīcijā. Starpsezonā komandu pameta 11 spēlētāji, tieši tikpat ieradās vietā, un galvenais treneris Oļegs Orehovskis uzsvēra, ka konkurence par vietu sastāvā ir pieaugusi.

Vienības rīcībā ir seši leģionāri: pieminētais Seteri, cits soms Tēmu Eronens, kurš pērn bija Ņižņekamskas "Neftekhimik" rezultatīvākais aizsargs, Baltkrievijas izlases spēlētājs Iļja Šinkevičs. Kā arī trīs uzbrucēji: pagājušajā sezonā par rezultatīvāko kļuvušais zviedrs Mario Kempe, viņa tuvākais sekotājs Romāns Horāks un Somijas čempionāta pēdējo divu gadu labākais snaiperis Olli Pālola.

Spēle starp Rīgas "Dinamo" un Podoļskas "Vityaz" norisināsies "Volvo" sporta centrā. Tās sākums 15:00, tiešraide portālā Sportacentrs.com.

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Vārtsargi: Joakims Ēriksons, Jakubs Sedlāčeks un Mareks Mitens (HK "Rīga").
Aizsargi: Tomāšs Kundrāteks, Stīvens Saigo, Kristaps Sotnieks, Oskars Cibuļskis, Krišjānis Rēdlihs, Guntis Galviņš, Aleksandrs Jerofejevs un Ēriks Ševčenko.
Uzbrucēji: Lauris Dārziņš, Fēliks Šics, Miks Indrašis, Tims Sestito, Ville Leino, Miķelis Rēdlihs, Gints Meija, Roberts Bukarts, Andris Džeriņš, Kaspars Saulietis, Armands Bērziņš, Nikolajs Jeļisejevs (pārbaudes laiks), Edgars Kulda, Roberts Locāns (pārbaudes laiks) un Gunārs Skvorcovs.

Rīgas ''Dinamo'' pārbaudes spēļu grafiks

DatumsLaiksVietaSpēleRezultāts
24. jūlijs18:30ValmieraRīgas "Dinamo" – Toljati "Lada"3:1
28. jūlijs18:30ValmieraRīgas "Dinamo" – Podoļskas "Vityaz"6:2
30. jūlijs18:30Tukuma ledus halleRīgas "Dinamo" – Novosibirskas "Sibir"3:4
31. jūlijs16:00Inbox.lv ledus halleRīgas "Dinamo" – Novosibirskas "Sibir"3:2 PM
3. augusts15:00Volvo ledus halleRīgas "Dinamo" – Podoļskas "Vityaz"
16. augusts19:30Arēna RīgaRīgas "Dinamo" – Minskas "Dinamo"
17. augusts19:30Arēna RīgaRīgas "Dinamo" – Kazaņas "Ak Bars"
19. augusts19:30Arēna RīgaRīgas "Dinamo" – Jaroslavļas "Lokomotiv"
20. augusts19:30Arēna RīgaSpēle par vietu

  +7 [+] [-]

, 2015-08-03 09:58, pirms 10 gadiem
Lai veicas un izdodas uzvarēt!

  -1 [+] [-]

, 2015-08-03 10:14, pirms 10 gadiem
salming18 rakstīja: Lai veicas un izdodas uzvarēt!
TikaiRīgaTikaiDinamo...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-08-03 10:48, pirms 10 gadiem
par uzvaru, žēl ka neviena pārbaudes spēle nenotika Liepājā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-08-03 11:44, pirms 10 gadiem
irock rakstīja: par uzvaru, žēl ka neviena pārbaudes spēle nenotika Liepājā
savā fermā neaizvadīt nevienu pārbaudes spēli ir necieņa pret Dinamo Liepājas faniem, kuri pavasarī fanos par kārtējo TRTD mēģinājumu dabūt Latvijas zeltu...

  +1 [+] [-]

, 2015-08-03 11:45, pirms 10 gadiem
pie likmju koeficenta rakstīts, ka DR spēlēs pret Čehovas Vityaz

  -1 [+] [-]

, 2015-08-03 11:51, pirms 10 gadiem

  -2 [+] [-]

, 2015-08-03 11:58, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: savā fermā neaizvadīt nevienu pārbaudes spēli ir necieņa pret Dinamo Liepājas faniem, kuri pavasarī fanos par kārtējo TRTD mēģinājumu dabūt Latvijas zeltu...
Ko muldi tirliņ, Latvijas zeltu jau nepaņēma Liepājas seski, ar RD tur mazs sakars, pāris RD spēlētāji nekādi neuzlaboja komandas vājo meistarību.
Slēpts komentārs: Antons Upesdeglis

  +2 [+] [-]

, 2015-08-03 12:26, pirms 10 gadiem
Cilvēkam no malas, klātienē šo maču ir iespējams redzēt?

     [+] [-]

, 2015-08-03 12:33, pirms 10 gadiem
Teicami, jāiet baudīt hokejs!

     [+] [-]

, 2015-08-03 12:34, pirms 10 gadiem
kalnietis rakstīja: Cilvēkam no malas, klātienē šo maču ir iespējams redzēt?
tad jākavē darbs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-08-03 12:46, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Seši spēlētāji, ja nemaldos. Atceros, amatieri no Kurbada skaisti TRTD vietu ierādīja!
Un visu lamātais Bukarts no DR 6 spēlēs "tikai" 7+4 Liepājas sastāvā PO spēlēs. Gandrīz 2 rezultativitātes punkti spēlē. Un Bukarts skaitās daudzu līdzjutēju acīs viens no vājākiem DR spēlētājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-08-03 12:55, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Un visu lamātais Bukarts no DR 6 spēlēs "tikai" 7+4 Liepājas sastāvā PO spēlēs. Gandrīz 2 rezultativitātes punkti spēlē. Un Bukarts skaitās daudzu līdzjutēju acīs viens no vājākiem DR spēlētājiem.
Un cik no tiem 11 punktiem viņš savāca pret HASC un cik pret nopietnākām komandām?

  +5 [+] [-]

, 2015-08-03 12:57, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Ko muldi tirliņ, Latvijas zeltu jau nepaņēma Liepājas seski, ar RD tur mazs sakars, pāris RD spēlētāji nekādi neuzlaboja komandas vājo meistarību.
Pag, atbrauc vīri no "otrās spēcīgākās pasaules līgas pasaulē" uz "sētas čempionātu, kur spēlē amatieri un dzērāji" un nespēj izvilkt spēles?

     [+] [-]

, 2015-08-03 12:59, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Un cik no tiem 11 punktiem viņš savāca pret HASC un cik pret nopietnākām komandām?
a ko pārējie darīja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-03 13:17, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Pag, atbrauc vīri no "otrās spēcīgākās pasaules līgas pasaulē" uz "sētas čempionātu, kur spēlē amatieri un dzērāji" un nespēj izvilkt spēles?
Dzērāji spēlē visās līgās un arī KHL to nav nemaz tik maz.
Ja DR spēlētu Latvijas čempionātā , tā augstāk par pēdējo vietu netiktu.

  +2 [+] [-]

, 2015-08-03 13:33, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Dzērāji spēlē visās līgās un arī KHL to nav nemaz tik maz.
Ja DR spēlētu Latvijas čempionātā , tā augstāk par pēdējo vietu netiktu.
Tad par tēmu nebija ko pateikt, ka iepirdi šito murgu?

  -2 [+] [-]

, 2015-08-03 13:37, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Pag, atbrauc vīri no "otrās spēcīgākās pasaules līgas pasaulē" uz "sētas čempionātu, kur spēlē amatieri un dzērāji" un nespēj izvilkt spēles?
acīmredzot motivācijas nekādas nebija

  +2 [+] [-]

, 2015-08-03 13:40, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: acīmredzot motivācijas nekādas nebija
"nav motivācija" ir vājo atrunas. Viņi neko nav uzvarējuši, lai nebūtu motivācija

     [+] [-]

, 2015-08-03 13:44, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Acīmredzot pārējais sastāvs bija pietiekami liels mēsls, lai 3 spēlētāju papildinājums nedotu rezultātu. Bukartam 6 spēlēs 7+4, 11 punkti, nav tas sliktākais rādītājs.
jā, vairāk kā puse punktu pret HASC. Tad tie trīs ir līdzīgi mēsli, ja nespēja dot rezultātu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-08-03 13:50, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Tad par tēmu nebija ko pateikt, ka iepirdi šito murgu?
Ko lai saka par tēmu? Tās ir pārbaudes spēles, kuras
vēl tā nopietni neuztveru, it īpaši jau rezultātiem liela nozīme nav. Katram trenerim savi eksperimenti, uzdevumi, sastāva iespēlēšana utt. fiziskās slodzes atšķirīgas, spēles iznākumam būtiska nozīme nav.
Un Bukarts nespēlēja pusfinālā pret HASC.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-08-03 14:10, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Tu jau gan te "pa tēmu" visu laiku ...
Jā, kaut kāda tēma bija

  +1 [+] [-]

, 2015-08-03 14:11, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Ko lai saka par tēmu? Tās ir pārbaudes spēles, kuras
vēl tā nopietni neuztveru, it īpaši jau rezultātiem liela nozīme nav. Katram trenerim savi eksperimenti, uzdevumi, sastāva iespēlēšana utt. fiziskās slodzes atšķirīgas, spēles iznākumam būtiska nozīme nav.
Un Bukarts nespēlēja pusfinālā pret HASC.
Bukarts spēlēja pret HASC un vairumu no punktiem salasīja ptret viņiem. Šī info ir atrodama arī netā.

  -1 [+] [-]

, 2015-08-03 14:18, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: jā, vairāk kā puse punktu pret HASC. Tad tie trīs ir līdzīgi mēsli, ja nespēja dot rezultātu
Zināmāmā mērā tev ir taisnība – pa lielām šaibām viņi ir mēsli, un muļķīgi bija ko vairāk gaidīt no aizsarga rezervista, viena 4. maiņas spēlētāja un viena 3.-4. maiņas spēlētāji, kuri iemesti komandā tikai uz PO.

Aizsūtītu maiņu Dārziņš-Indrašis-M.Rēdlihs+Sotnieks, K.Rēdlihs uz Liepāju, tad Liepāja katrā spēlē tuvu 10 šaibām mestu un paņemtu čempiona titulu.

  -1 [+] [-]

, 2015-08-03 14:21, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Bukarts spēlēja pret HASC un vairumu no punktiem salasīja ptret viņiem. Šī info ir atrodama arī netā.
pret HASC - 6 punkti,
pret Kurbadu - 5 punkti.

starpiiba statistikaa minimaala un tieshi Bukarts iemeta uzvaras bulliiti vienigajaa Liepaajas uzvaraa paar Kurbadu.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-03 14:25, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: pret HASC - 6 punkti,
pret Kurbadu - 5 punkti.

starpiiba statistikaa minimaala un tieshi Bukarts iemeta uzvaras bulliiti vienigajaa Liepaajas uzvaraa paar Kurbadu.
6 punkti divās spēlēs un 5 punkti četrās spēlēs ir "minimāla starpība" ? Man sanāk pret vieniem 3 punkti spēlē, pret otriem 1.25 punkti spēlē. Tiešām minimāli

     [+] [-]

, 2015-08-03 14:26, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Zināmāmā mērā tev ir taisnība – pa lielām šaibām viņi ir mēsli, un muļķīgi bija ko vairāk gaidīt no aizsarga rezervista, viena 4. maiņas spēlētāja un viena 3.-4. maiņas spēlētāji, kuri iemesti komandā tikai uz PO.

Aizsūtītu maiņu Dārziņš-Indrašis-M.Rēdlihs+Sotnieks, K.Rēdlihs uz Liepāju, tad Liepāja katrā spēlē tuvu 10 šaibām mestu un paņemtu čempiona titulu.
Ko tik švaki? Sūti Radulovu un Mozjakinu

     [+] [-]

, 2015-08-03 14:30, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: 6 punkti divās spēlēs un 5 punkti četrās spēlēs ir "minimāla starpība" ? Man sanāk pret vieniem 3 punkti spēlē, pret otriem 1.25 punkti spēlē. Tiešām minimāli
Tu jau pirms teici par kopeejo punktu skaitu, aplauzies un tagad meegjini izlociities.
Gandriiz jebkuram LHV hokejistam vid.speelee buus vairaak punktu pret HASC un Saagu atsevishkji, nevis pret jebkuru citu klubu.

  -1 [+] [-]

, 2015-08-03 14:36, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Ko tik švaki? Sūti Radulovu un Mozjakinu
Zābaciņš . Ja tu gadījumā nezināji, tad tevis nosauktie spēlētāji nespēlē un nespēlēja pagājušosezon RD

  -2 [+] [-]

, 2015-08-03 14:39, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: 6 punkti divās spēlēs un 5 punkti četrās spēlēs ir "minimāla starpība" ? Man sanāk pret vieniem 3 punkti spēlē, pret otriem 1.25 punkti spēlē. Tiešām minimāli
Piemēram Kurbada "superstārs" Undelis 13 PO spēlēs guva 4 punktus.

  -1 [+] [-]

, 2015-08-03 14:40, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Jāāāā, krievu hokejs atkal sportacentrs.com tiešraidē. DINĀMO,DINĀMO RĪGA!!! JĀĀĀĀĀ!!!
[/quote]
Jāāāā, latviešu stulbums atkal sportacentrs.com komentāros. JĀĀĀĀĀ!!!

  -1 [+] [-]

, 2015-08-03 14:40, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Zināmāmā mērā tev ir taisnība – pa lielām šaibām viņi ir mēsli, un muļķīgi bija ko vairāk gaidīt no aizsarga rezervista, viena 4. maiņas spēlētāja un viena 3.-4. maiņas spēlētāji, kuri iemesti komandā tikai uz PO.

Aizsūtītu maiņu Dārziņš-Indrašis-M.Rēdlihs+Sotnieks, K.Rēdlihs uz Liepāju, tad Liepāja katrā spēlē tuvu 10 šaibām mestu un paņemtu čempiona titulu.
Ir jāraksta stingra petīcija jau tagad! Un jābalso! DR spēļu pārtraukumos, metot kepkas speciālās urnās! Pārskaitīs, kurš par prodžektu: Ļiepaja čempion! un tad izdalīs īpašniekiem.

     [+] [-]

, 2015-08-03 14:41, pirms 10 gadiem
Par uzvaru!

     [+] [-]

, 2015-08-03 14:43, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Piemēram Kurbada "superstārs" Undelis 13 PO spēlēs guva 4 punktus.
Bukarts, pat neparaadot labaako sniegumu, bija rezultativakais Liepajas speletajs pusfinaalseerijaa pret Kurbadu.

     [+] [-]

, 2015-08-03 14:45, pirms 10 gadiem
podolskai 1. spelē Valmiera nebija vairāki vadošie špileri..

     [+] [-]

, 2015-08-03 14:47, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Ko tik švaki? Sūti Radulovu un Mozjakinu
kāds šiem sakars ar DR farmu?

  -1 [+] [-]

, 2015-08-03 14:49, pirms 10 gadiem
Dīķa lietpratējs rakstīja: Ir jāraksta stingra petīcija jau tagad! Un jābalso! DR spēļu pārtraukumos, metot kepkas speciālās urnās! Pārskaitīs, kurš par prodžektu: Ļiepaja čempion! un tad izdalīs īpašniekiem.
Varbūt izsakies skadrāk, tirliņ?

     [+] [-]

, 2015-08-03 14:49, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu jau pirms teici par kopeejo punktu skaitu, aplauzies un tagad meegjini izlociities.
Gandriiz jebkuram LHV hokejistam vid.speelee buus vairaak punktu pret HASC un Saagu atsevishkji, nevis pret jebkuru citu klubu.
Klau, ja Tu nerubī tēmu, tad nelien iekšā. Man nekur nav jālocās, te tika runāts par cipariem un tie ir katram atrodami

     [+] [-]

, 2015-08-03 14:50, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Zābaciņš . Ja tu gadījumā nezināji, tad tevis nosauktie spēlētāji nespēlē un nespēlēja pagājušosezon RD
Es zināju ka nespēlēja. Un kas?

     [+] [-]

, 2015-08-03 14:52, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Klau, ja Tu nerubī tēmu, tad nelien iekšā. Man nekur nav jālocās, te tika runāts par cipariem un tie ir katram atrodami
Tu teici, ka paarliecinoshu vairaakumu no saviem 11 punktiem vinjs savaaca pret HASC, tachu realitate ir pavisam cita. Saprotu, ka neatziisi, ka aplauzies, jo pashlepnums to neljaus
Ja tu jau saakumaa buutu domaajis punktus vid.spele, tad to arii taa buutu mineejis, tachu tu runaaji tikai par kopeejo punktu skaitu. Skaisti tev ieraadiiju vietu

P.S. Kad atkal skriesi uz sava "miiljaa" DR speeli?

  +1 [+] [-]

, 2015-08-03 14:53, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: kāds šiem sakars ar DR farmu?
Nekāds. Tu čalis sāka stāstīt varbūtību "Ja atbrauktu tas un šitas, tad būtu tā". Sākt sarunu par bijušiem notikumiem un tad pariet uz nenotikušiem notikumiem, kuri tāpat nenotiks un stāstīt kaut kādas iespējamības ir bezjēdzīgi. Tāpēc mana atbilde bija tikpat nejēdzīga.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-03 14:56, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu teici, ka paarliecinoshu vairaakumu no saviem 11 punktiem vinjs savaaca pret HASC, tachu realitate ir pavisam cita. Saprotu, ka neatziisi, ka aplauzies, jo pashlepnums to neljaus
Ja tu jau saakumaa buutu domaajis punktus vid.spele, tad to arii taa buutu mineejis, tachu tu runaaji tikai par kopeejo punktu skaitu. Skaisti tev ieraadiiju vietu

P.S. Kad atkal skriesi uz sava "miiljaa" DR speeli?
Lūk ko es rakstīju:
Bukarts spēlēja pret HASC un vairumu no punktiem salasīja ptret viņiem.

6 no 11 ir vairums, vai ne? "Pārliecinošo vairākumu" Tu izdomāji sava bimbambolista prātā, vietas ierādītāj Kā tāds bērns ar savu "ierādīja vietu"

  -1 [+] [-]

, 2015-08-03 15:00, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Lūk ko es rakstīju:
Bukarts spēlēja pret HASC un vairumu no punktiem salasīja ptret viņiem.

6 no 11 ir vairums, vai ne? "Pārliecinošo vairākumu" Tu izdomāji sava bimbambolista prātā, vietas ierādītāj Kā tāds bērns ar savu "ierādīja vietu"
Un cik no tiem 11 punktiem viņš savāca pret HASC un cik pret nopietnākām komandām?

tas bija tavs jautajums ar maajienu, ka vinjs jau pret Kurbadu punktus gandriiz nevaaca, tikai pret HASC. Ja jau Bukarts tik shvaks bija, tad kaa vinjs vareeja kljuut par labaako punktu guveeju pret Kurbadu?

  +1 [+] [-]

, 2015-08-03 15:07, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Varbūt izsakies skadrāk, tirliņ?
Kepkām nav kāda specializēta labas uzvedības skola?

  +1 [+] [-]

, 2015-08-03 15:08, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un cik no tiem 11 punktiem viņš savāca pret HASC un cik pret nopietnākām komandām?

tas bija tavs jautajums ar maajienu, ka vinjs jau pret Kurbadu punktus gandriiz nevaaca, tikai pret HASC. Ja jau Bukarts tik shvaks bija, tad kaa vinjs vareeja kljuut par labaako punktu guveeju pret Kurbadu?
Pirmkārt - es nezināju statistiku no galvas, tik zināju ka pret HASC vāca vairākus punktus spēlē, pret Kurbadu tik raženi negāja. Tāpēc jautāju Funim, kad viņs neatbildēja, sameklēju pats. "Mājienu" Tu izdomāji, jo sagribējās pakasīties.
Otrkārt - ko nozīmē "tik švaks"? Viņš ir pietiekami meistarīgs, lai Latvijas čempī vāktu punktus, bet pietiekami švaks, lai atbraucot no "otrās spēcīgākās" un "amatieru čempi" nespētu izvilkt sēriju pret Kurbadu. Tas arī viss.

     [+] [-]

, 2015-08-03 15:21, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Pirmkārt - es nezināju statistiku no galvas, tik zināju ka pret HASC vāca vairākus punktus spēlē, pret Kurbadu tik raženi negāja. Tāpēc jautāju Funim, kad viņs neatbildēja, sameklēju pats. "Mājienu" Tu izdomāji, jo sagribējās pakasīties.
Otrkārt - ko nozīmē "tik švaks"? Viņš ir pietiekami meistarīgs, lai Latvijas čempī vāktu punktus, bet pietiekami švaks, lai atbraucot no "otrās spēcīgākās" un "amatieru čempi" nespētu izvilkt sēriju pret Kurbadu. Tas arī viss.
piekriitu, ka vinjam bija jaaspeelee labaak, bet vainot zaagjii pret Kurbadu TIKAI Bukartu & Co ir galiigi nepareizi. Visa komanda bija vainiiga.

     [+] [-]

, 2015-08-03 15:28, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Pirmkārt - es nezināju statistiku no galvas, tik zināju ka pret HASC vāca vairākus punktus spēlē, pret Kurbadu tik raženi negāja. Tāpēc jautāju Funim, kad viņs neatbildēja, sameklēju pats. "Mājienu" Tu izdomāji, jo sagribējās pakasīties.
Otrkārt - ko nozīmē "tik švaks"? Viņš ir pietiekami meistarīgs, lai Latvijas čempī vāktu punktus, bet pietiekami švaks, lai atbraucot no "otrās spēcīgākās" un "amatieru čempi" nespētu izvilkt sēriju pret Kurbadu. Tas arī viss.
Ceru , ka zini ko nozīmē vārds motivācija. Jā, man ļoti nepatika, ka Bukartam un paŗējiem no DR nebija motivācija spēlēt Liepājā. Vienmēr nepatīk , ja spēlētājam kādā spēlē trūkst motivācija (pārbaudes spēles šeit neskaitu, bet skatos oficiālās jebkurā līmenī). Tāpēc ļoti patika ,ka komanda atrada motivāciju piemēram Cerību kausā. Nepatīk ka motivācijas trūkst komandām špenglera kausā vai kur citur.
Gan jau pats zini kāda motivācija bija DR spēlētājiem Liepājā.

     [+] [-]

, 2015-08-03 15:29, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: piekriitu, ka vinjam bija jaaspeelee labaak, bet vainot zaagjii pret Kurbadu TIKAI Bukartu & Co ir galiigi nepareizi. Visa komanda bija vainiiga.
Kur es rakstu ka vainīgi ir tikai viņi?

     [+] [-]

, 2015-08-03 15:32, pirms 10 gadiem
Neesmu redzeejis, ka buutu kritizeejis citus speeleetajus zaagjos pret Kurbadu, iznemot DR speletajus.

     [+] [-]

, 2015-08-03 15:33, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Ceru , ka zini ko nozīmē vārds motivācija. Jā, man ļoti nepatika, ka Bukartam un paŗējiem no DR nebija motivācija spēlēt Liepājā. Vienmēr nepatīk , ja spēlētājam kādā spēlē trūkst motivācija (pārbaudes spēles šeit neskaitu, bet skatos oficiālās jebkurā līmenī). Tāpēc ļoti patika ,ka komanda atrada motivāciju piemēram Cerību kausā. Nepatīk ka motivācijas trūkst komandām špenglera kausā vai kur citur.
Gan jau pats zini kāda motivācija bija DR spēlētājiem Liepājā.
Kaa tu vari izmeeriit vinju motivacijas daudzumu?

     [+] [-]

, 2015-08-03 15:35, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Ceru , ka zini ko nozīmē vārds motivācija. Jā, man ļoti nepatika, ka Bukartam un paŗējiem no DR nebija motivācija spēlēt Liepājā. Vienmēr nepatīk , ja spēlētājam kādā spēlē trūkst motivācija (pārbaudes spēles šeit neskaitu, bet skatos oficiālās jebkurā līmenī). Tāpēc ļoti patika ,ka komanda atrada motivāciju piemēram Cerību kausā. Nepatīk ka motivācijas trūkst komandām špenglera kausā vai kur citur.
Gan jau pats zini kāda motivācija bija DR spēlētājiem Liepājā.
Ja Bukartam, Skvorcoam būtu Stenliju, Gagarinu, Pasaulec čempionātu u.t.t. godalgu kolekcija, mēs varētu parunāt par motivāciju. Šie kadri neko nav uzvarējuši. Jau teicu, šādas atrunas parāda šo spēlētāju vājumu un droši vien tāpēc arī no potenciāla izlases snaipera Bukarta ir sanācis vien blāvs izlases rezervists.

     [+] [-]

, 2015-08-03 15:37, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neesmu redzeejis, ka buutu kritizeejis citus speeleetajus zaagjos pret Kurbadu, iznemot DR speletajus.
Viņiem arī bija pastiprināta uzmanība, atbrauca tak no varenas līgas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-03 15:40, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Viņiem arī bija pastiprināta uzmanība, atbrauca tak no varenas līgas!
Tas ir pareizi, bet paareejos neuzskatiit par liidzvainiigiem zaudeejumos gan ir galiigi garaam. Var smieties par KHL organizaciju un utopiskajiem sapnjiem panakt un apsteigt NHL, bet tomeer hokeja speeles liimenis tur ir labs.

  +2 [+] [-]

, 2015-08-03 15:40, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Skatos, te kautkāds bezjēdzīgi keponisks strīds ....
Tavs Virspokemona darbs ir šādus strīdus skatīties. Turpini.

  +2 [+] [-]

, 2015-08-03 15:41, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Skatos, te kautkāds bezjēdzīgi keponisks strīds ....
tavs komentaars gan ir dienas peerle

     [+] [-]

, 2015-08-03 15:42, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas ir pareizi, bet paareejos neuzskatiit par liidzvainiigiem zaudeejumos gan ir galiigi garaam. Var smieties par KHL organizaciju un utopiskajiem sapnjiem panakt un apsteigt NHL, bet tomeer hokeja speeles liimenis tur ir labs.
Ak dies, nu ko Tu ņemies? Tagad netika apspriests KHL līmenis, bet gan RD zemāko maiņu spēlētāju varējums LHV PO

     [+] [-]

, 2015-08-03 15:48, pirms 10 gadiem
bet tieši a.g. Banss savā komentā ieteica Skvorcovam pacīnīties par vietu HK Liepāja sastāvā. Kādai jābūt redzējuma mērauklai un realitātes falsifikācijai, lai spēlētu apm. par 10x ! mazāku algu ( 600/ 6000€ )

     [+] [-]

, 2015-08-03 15:59, pirms 10 gadiem
specha rakstīja: bet tieši a.g. Banss savā komentā ieteica Skvorcovam pacīnīties par vietu HK Liepāja sastāvā. Kādai jābūt redzējuma mērauklai un realitātes falsifikācijai, lai spēlētu apm. par 10x ! mazāku algu ( 600/ 6000€ )
Tad vēl nebija zinams, ka tiks pieturēts siltumnīcā, šobrīd tas nav aktuāli. Jeb Tu domā ka citi klubi pēc viņa rindā stāv pēc viņa un maksās tos 6000 ?

  +1 [+] [-]

, 2015-08-03 16:02, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Tad vēl nebija zinams, ka tiks pieturēts siltumnīcā, šobrīd tas nav aktuāli. Jeb Tu domā ka citi klubi pēc viņa rindā stāv pēc viņa un maksās tos 6000 ?
Vinjs labu sezonu aizvadiija DR, taa ka velti apsmej vinju.

     [+] [-]

, 2015-08-03 16:19, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vinjs labu sezonu aizvadiija DR, taa ka velti apsmej vinju.
Kur viņs tika apsmiets?