Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Par Rīgas "Dinamo" jauno ģenerālmenedžeri kļūst Ankipāns

Rolands Eliņš

Par Rīgas "Dinamo" jauno ģenerālmenedžeri kļūst Ankipāns
Ģirts Ankipāns
Foto: Vladislavs Proškins/F64

Rīgas „Dinamo” padomes sēdē izvēlēts un apstiprināts jaunais kluba ģenerālmenedžeris – bijušais izlases spēlētājs un treneris Ģirts Ankipāns. Tāpat oficiāli apstiprināts, ka Normunds Sējējs neturpinās darbu kā komandas galvenais treneris, tā vietā kļūstot par padomes priekšsēdētāja Jura Savicka padomnieku.

Ģirts Ankipāns Rīgas „Dinamo” komandā strādāja kā galvenā trenera palīgs no 2013. līdz 2015. gadam, bet pēc tam divas sezonas pavadīja Ņižņijnovgorodas komandā „Torpedo”, kur līdzīgā amatā asistēja galvenajam trenerim Pēterim Skudram. 41 gadu vecajam Ankipānam šī būs pirmā pieredze KHL komandas ģenerālmenedžera amatā, kā arī pirmā pieredze vispār hokeja funkcionāra amatā.

Ankipāns „Dinamo” sastāvā bija arī kā hokejists, pārstāvot komandu kopš 2008. gada. Viņš bijis ilggadējs Latvijas izlases dalībnieks un pārstāvējis to četros pasaules čempionātos, kā arī Vankūveras un Turīnas olimpiskajās spēlēs.

„Ļoti patīkami atgriezties mājās,” video intervijā „Dinamo” preses dienestam sacīja Ankipāns. „Esmu ļoti pateicīgs kluba valdei, it īpaši tās priekšsēdētajam Jurim Savickim par izteikto piedāvājumu. Man tas ir liels izaicinājums. Taču galvenais vārds šeit ir „mājas” – šī ir mana pilsēta, šī ir mana dzimtene.”

Līdz šim kluba ģenerālmenedžera pienākumus veica Normunds Sējējs, kurš pagājušajā sezonā to apvienoja ar galvenā trenera amatu. „Dinamo” vadība jau iepriekš bija paziņojusi par saviem nolūkiem meklēt jaunu galveno treneri, un šodien valdes sēdē apstiprināts, ka līgums ar Sējēju netiks pagarināts. Taču klubā Sējējs paliks kā padomes priekšsēdētāja – Jura Savicka – padomnieks.

Pārmaiņas komandā seko pēc ļoti neveiksmīgās KHL sezonas, kurā "Dinamo" vienība ieņēma priekšpēdējo vietu līgā. Ankipānu sagaida pamatīgs darbs sastāva komplektācijā, jo pirmajā maijā pēc brīvo aģentu tirgus atvēršanās (un pagājušās sezonas līgumu beigām) komandā oficiāli palicis viens spēlētājs, kamēr deviņi spēlētāji ir ierobežotu brīvo aģentu statusā.

Video intervija ar ”Dinamo” jauno ģenerālmenedžeri Ankipānu


Izmantotie resursi:
AS „Dinamo Rīga” 3. maija padomes sēde - Hokeja...

     [+] [-]

, 2017-05-03 16:12, pirms 8 gadiem
Tātad OZO būs Hārtlija asistents
Slēpts komentārs: ice F-1

     [+] [-]

, 2017-05-03 16:14, pirms 8 gadiem
Nu nez kā Ģirtam veiksies, bet gan jau Sējējs piepalīdzēs, apmācīs!

     [+] [-]

, 2017-05-03 16:17, pirms 8 gadiem
Sējējam apnika strādāt. laiks tagad plūkt augļus

  +8 [+] [-]

, 2017-05-03 16:17, pirms 8 gadiem
Sējējs varēs sēdēt un audzēt vēderu, saņemot labu algu un dod padomus Savickim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-05-03 16:20, pirms 8 gadiem
Sveiki Ģirt a.k.a Čičik, ka Jums sokas?
Slēpts komentārs: otins

  +6 [+] [-]

, 2017-05-03 16:21, pirms 8 gadiem
Es uzskatu, ka ar mazu finasejumu, kurs pieejams, sis darbs ir loti gruuts, tiesi labu legionaru piesaiste.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2017-05-03 16:23, pirms 8 gadiem
Normundam vienmēr amats atradīsies! Savicka padomnieks? Nopietni?

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 16:24, pirms 8 gadiem
Vismaz kādas pārmaiņas komandā.
Veiksmi Ankipānam!

  +3 [+] [-]

, 2017-05-03 16:24, pirms 8 gadiem
g77 rakstīja: Sejejs paliek ka treneris!!!!!!
rakstu izlasiji lidz galam?

  -2 [+] [-]

, 2017-05-03 16:26, pirms 8 gadiem
O, tad jau atkal jāceļ Nadežda!!!!

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 16:29, pirms 8 gadiem
Es tiešām nezinu, vai Ankipāns ir tas cilvēks, kuram sanāks savākt tādu sastāvu, kurš būtu konkurētspējīgs, ņemot vērā ierobežotās finanses.. Lai nu kam, bet Ģirtam noteikti nav baigie kontakti ar aģentiem un spēlētājiem no citām valstīm. Cerams, ka kļūdos..

     [+] [-]

, 2017-05-03 16:32, pirms 8 gadiem
Number 0 rakstīja: Es tiešām nezinu, vai Ankipāns ir tas cilvēks, kuram sanāks savākt tādu sastāvu, kurš būtu konkurētspējīgs, ņemot vērā ierobežotās finanses.. Lai nu kam, bet Ģirtam noteikti nav baigie kontakti ar aģentiem un spēlētājiem no citām valstīm. Cerams, ka kļūdos..
Vai tad nav skaidrs, ka Sējējs tāpat ar padomiem jauksies pa vidu?

  +4 [+] [-]

, 2017-05-03 16:34, pirms 8 gadiem
būs 500 komenti--ar raudām un tupiem spriedelējumiem??

Veiksmi Ģirtam..ir pabijis Torpedo, ir pieredze....cik būs nauda---kā parasti-nekas daudz..veiksmi un tikai!

     [+] [-]

, 2017-05-03 16:34, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Vai tad nav skaidrs, ka Sējējs tāpat ar padomiem jauksies pa vidu?
Skaidrs ir, bet kam tad vajadzēja pieņemt darbā Ankipānu? Vai vieglāk, ērtāk un efektīvāk nebūtu pieņemt kādu menedžeri ar pieredzi, lai Sējējs var pilnībā nodoties saviem pienākumiem?

     [+] [-]

, 2017-05-03 16:35, pirms 8 gadiem
Angliski vismaz prot ?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 16:36, pirms 8 gadiem
otins rakstīja: Krievijā krīze turpinās, tātad Dinamo budžets var tikai samazināties. Labā ziņa, ka komandas rezultāti vairs nevar pasliktināties, jo zemāk par pēdējo vietu nav iespējams nokrist. Tūlīt Ostapenko spēlēs pret Vozņacku! Lūk, kur sports augstā līmenī.
http://live.robinwidget.org/streamvideo8/ostapenko-vs-wozniacki-wta-prague-live-stream-227802.html
labi, ka Latvijā viss iet uz augšu....Kad pēdējo reizi biji Krievijā?? Vai Amerikā?? Vai tik māki pļūtīt?

  +5 [+] [-]

, 2017-05-03 16:37, pirms 8 gadiem
Number 0 rakstīja: Es tiešām nezinu, vai Ankipāns ir tas cilvēks, kuram sanāks savākt tādu sastāvu, kurš būtu konkurētspējīgs, ņemot vērā ierobežotās finanses.. Lai nu kam, bet Ģirtam noteikti nav baigie kontakti ar aģentiem un spēlētājiem no citām valstīm. Cerams, ka kļūdos..
Kas tev liek domāt,ka Ankipānam ir mazāk tā sauktie ''hokeja kontakti'' kā tam pašam Sējējam?
Slēpts komentārs: BayernM

     [+] [-]

, 2017-05-03 16:39, pirms 8 gadiem
Alfonso77 rakstīja: labi, ka Latvijā viss iet uz augšu....Kad pēdējo reizi biji Krievijā?? Vai Amerikā?? Vai tik māki pļūtīt?
Krievijā pēdējo reizi biju pirms gadiem 20- zini, jau tad tur diezko labi neizskatījās. Kāds sakars ar Ameriku. Tu esi trollis?

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 16:42, pirms 8 gadiem
otins rakstīja: Krievijā pēdējo reizi biju pirms gadiem 20- zini, jau tad tur diezko labi neizskatījās. Kāds sakars ar Ameriku. Tu esi trollis?
da nē, neesmu.. biju tur 4 mēn atpakaļ...biju sagatavojies whuuu kam...bet tur viss ok...un viņiem-pie kājas tāda LV...
a tu esi LV vēstnieks Krievijā?

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 16:44, pirms 8 gadiem
otins rakstīja: Krievijā pēdējo reizi biju pirms gadiem 20- zini, jau tad tur diezko labi neizskatījās. Kāds sakars ar Ameriku. Tu esi trollis?
tas tā-atbilde--par krizi krievijā..hehe

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 16:46, pirms 8 gadiem
vismaz nebus nepraša sējejs

  -2 [+] [-]

, 2017-05-03 16:46, pirms 8 gadiem
beigu sākums

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 16:49, pirms 8 gadiem
Alfonso77 rakstīja: tas tā-atbilde--par krizi krievijā..hehe
Tad tu domā, ka Dinamo būs lielāks budžets? Lai jau būtu, man nav žēl. Veiksmi Ģirtam un Dinamo. Tikai nav skaidrs, kāpēc Sējēju ar viņa lielo pieredzi neielika par ĢM.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-03 16:50, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: beigu sākums
Tu gan optimists, es domāju, ka ilgi šitas cirks turpināsies.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-03 16:51, pirms 8 gadiem
Sējējam arī siltu vietiņu saglabāja, kur nu bez tā.

     [+] [-]

, 2017-05-03 16:54, pirms 8 gadiem
Ar junioru izlasi Ankipāns izgāzās par 100% un skaidri parādīja zināšanu un kompetences trūkumu Ziemeļamerikas hokejā.

Visdrīzāk pēc padomju modes tika izvēlēts lojālākais kadrs. Vēlu veiksmi Ģinamai arī turpmāk ar šādu PSRS pieeju PSRS atklātajā čempionātā.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 16:58, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: Ko var vienmēr bāzt šitās krievu ziņas hedlainos!?

Grigorjevai šodien visu dienu būtu jābūt TOPĀ
Sekoju līdzi daudziem sporta veidiem un priecājos par Grigorjevu, bet mani un daudzus citus vairāk interesē hokejs. Tirgus ekonomika - lielāka interese (pieprasījums) ir pēc hokeja nekā brīvās cīņas.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 17:01, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Ar junioru izlasi Ankipāns izgāzās par 100% un skaidri parādīja zināšanu un kompetences trūkumu Ziemeļamerikas hokejā.

Visdrīzāk pēc padomju modes tika izvēlēts lojālākais kadrs. Vēlu veiksmi Ģinamai arī turpmāk ar šādu PSRS pieeju PSRS atklātajā čempionātā.
Bobs būs treneris...viss būs bumbās....protams, ka krievi nedos tik daudas, lai RD slānītu SKA vai CSKA.....ja paši neprot vai nevar sameklēt-tad nu....žēl..

esmu stāstu dzirdējis--ka jau RD sākumā krievi esot teiksuši-ok, atbalstīsim, RD vajag, bet--- tik daudz, lai nemaisās pa kājām...zinot krievu pieeju---ticams stāsts....

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 17:08, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: Ko var vienmēr bāzt šitās krievu ziņas hedlainos!?

Grigorjevai šodien visu dienu būtu jābūt TOPĀ
Nepatīk nelasi. Un vispār kāds krievu ziņas? Šī ziņa ir par RD

  -2 [+] [-]

, 2017-05-03 17:10, pirms 8 gadiem
Alfonso77 rakstīja: Bobs būs treneris...viss būs bumbās....protams, ka krievi nedos tik daudas, lai RD slānītu SKA vai CSKA.....ja paši neprot vai nevar sameklēt-tad nu....žēl..

esmu stāstu dzirdējis--ka jau RD sākumā krievi esot teiksuši-ok, atbalstīsim, RD vajag, bet--- tik daudz, lai nemaisās pa kājām...zinot krievu pieeju---ticams stāsts....
Piekrītu, peramie zēni ir vajadzīgi. Kāds vienmēr paliek pēdējā vietā. Ceru, ka arī nākamajā sezonā tā būs rižskaja ģinama.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 17:13, pirms 8 gadiem
Alfonso77 rakstīja: Bobs būs treneris...viss būs bumbās....protams, ka krievi nedos tik daudas, lai RD slānītu SKA vai CSKA.....ja paši neprot vai nevar sameklēt-tad nu....žēl..

esmu stāstu dzirdējis--ka jau RD sākumā krievi esot teiksuši-ok, atbalstīsim, RD vajag, bet--- tik daudz, lai nemaisās pa kājām...zinot krievu pieeju---ticams stāsts....
Ar spēlētāju selekciju treneris nenodarbojas.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 17:14, pirms 8 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Piekrītu, peramie zēni ir vajadzīgi. Kāds vienmēr paliek pēdējā vietā. Ceru, ka arī nākamajā sezonā tā būs rižskaja ģinama.
opaaa..mans draugs--izcilības centra vadonis--arī klāt Es gan citiem sliktu nevēlu, pat Tev--kangarēn...

  +4 [+] [-]

, 2017-05-03 17:21, pirms 8 gadiem
Alfonso77 rakstīja: labi, ka Latvijā viss iet uz augšu....Kad pēdējo reizi biji Krievijā?? Vai Amerikā?? Vai tik māki pļūtīt?
Vēl jau Krievija nav ziemeļkoreja, lai tur neaizbraucot, par viņu nevarētu iegūt ļoti daudz informācijas.
Ja Tu teiktu, es tur dzīvoju jau piecus gadus, strādāju, saņemu viņu algu, izmantoju visus viņu pakalpojumus, tad būtu cita runa, bet tie tūristu iespaidi, tas lielos vilcienos ir fufelis.

     [+] [-]

, 2017-05-03 17:21, pirms 8 gadiem
Alfonso77 rakstīja: opaaa..mans draugs--izcilības centra vadonis--arī klāt Es gan citiem sliktu nevēlu, pat Tev--kangarēn...
Lai gan, mans labais draugs, kāda gan tam ir nozīme. Krievu līga, krievu komanda, lai paši tiek skaidrībā par sastāvu. Tā pat pēdējā vieta tabulā jau ģinamo rezervēta.

     [+] [-]

, 2017-05-03 17:24, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Vēl jau Krievija nav ziemeļkoreja, lai tur neaizbraucot, par viņu nevarētu iegūt ļoti daudz informācijas.
Ja Tu teiktu, es tur dzīvoju jau piecus gadus, strādāju, saņemu viņu algu, izmantoju visus viņu pakalpojumus, tad būtu cita runa, bet tie tūristu iespaidi, tas lielos vilcienos ir fufelis.
lielos vilcienos vai mazos autobusos....paskaties uz dzīvi plašāk un pastudē vēsturi...uz Rīgu atbraucot--arī visiem ir wow...pietiek meklēt ienaidniekus citur,skatamies uz sevi!

     [+] [-]

, 2017-05-03 17:25, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Vēl jau Krievija nav ziemeļkoreja, lai tur neaizbraucot, par viņu nevarētu iegūt ļoti daudz informācijas.
Ja Tu teiktu, es tur dzīvoju jau piecus gadus, strādāju, saņemu viņu algu, izmantoju visus viņu pakalpojumus, tad būtu cita runa, bet tie tūristu iespaidi, tas lielos vilcienos ir fufelis.
Pietiek parunāt ar vietējiem krieviem, kuriem tur radi dzīvo, lai saprastu skarbo realitāti. Mūsu dzīves kvalitāte un labklājības līmenis vidējam krievam ir tik pat nesasniedzams, cik mums vāciešu vai dāņu līmenis.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 17:27, pirms 8 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Lai gan, mans labais draugs, kāda gan tam ir nozīme. Krievu līga, krievu komanda, lai paši tiek skaidrībā par sastāvu. Tā pat pēdējā vieta tabulā jau ģinamo rezervēta.
Vismaz Tev iemesls iekomentēt par to, par ko Tev nav nekāda nozīme

     [+] [-]

, 2017-05-03 17:28, pirms 8 gadiem
Diezgan negaidīti! Redzēs, kas vēl būs!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 17:29, pirms 8 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Pietiek parunāt ar vietējiem krieviem, kuriem tur radi dzīvo, lai saprastu skarbo realitāti. Mūsu dzīves kvalitāte un labklājības līmenis vidējam krievam ir tik pat nesasniedzams, cik mums vāciešu vai dāņu līmenis.
To Jums izcilības centrā māca?? Noliekot citus, paša maizīte garšīgāka?? VId alga Rus--nav mūsu līmenī,izmaksas tur--arī nav...vidējais----tas pats...ok,apnika...Tev par to naudu maksā, man citas lietas ko darīt.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-03 17:35, pirms 8 gadiem
Jaunā zelta ēra čekas klubā ir sākusies. Apsveicu visus krievu parašas līgas fanus un svētā jura pakaļas laizītājus. Jums visiem tagad Gagarins garantēts !!!

     [+] [-]

, 2017-05-03 17:37, pirms 8 gadiem
Ankipānam vēl pāris lieko kg un varēsim šo laist uz Saeimu! Prozit!

     [+] [-]

, 2017-05-03 17:38, pirms 8 gadiem
Alfonso77 rakstīja: lielos vilcienos vai mazos autobusos....paskaties uz dzīvi plašāk un pastudē vēsturi...uz Rīgu atbraucot--arī visiem ir wow...pietiek meklēt ienaidniekus citur,skatamies uz sevi!
Tieši tā, atbraucējiem daudz kas ir wow.
Kādu autoru sacerēto vēsturi, Tu man iesaki studēt? Es pret vēsturi izturos līdzīgi kā Garijs Kasparovs, ir sausi pierādāmi fakti, bet ļoti daudz kas ir vēsturnieku fantāzijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-03 17:39, pirms 8 gadiem
Galvenais ka Sējējam protams silta vietiņa pie parašas arī nodrošināta. Par to neviens arī nešaubījās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-03 17:41, pirms 8 gadiem
Alfonso77 rakstīja: To Jums izcilības centrā māca?? Noliekot citus, paša maizīte garšīgāka?? VId alga Rus--nav mūsu līmenī,izmaksas tur--arī nav...vidējais----tas pats...ok,apnika...Tev par to naudu maksā, man citas lietas ko darīt.
Ko tu Alfrēd murgo, kādu naudu? Es nevienu nenolieku, tie ir vispārzināmi fakti, izmērāmi ar dažādiem ekonomikas rādītājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-03 17:43, pirms 8 gadiem
Vai Funis arī nevarētu būt Savicka padomnieks? Man liekas - būtu labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-03 17:44, pirms 8 gadiem
Tad jau ari vins sezonas laika bus treneris💯😂
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-03 17:50, pirms 8 gadiem
HMB-DINAMOWEC1996 rakstīja: PAR LIELU GJINAMU!!! novelu degradeties tikpat veiksmigi kaa to darija sogad
Diez vai var vēl vairāk un krist vēl zemāk. Varbūt būs nedaudz labāk kā bija - kādas 3-4 vietas uz augšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-03 17:53, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Ir cilvēki kuri nebaidās teikt patiesību lai gan viņus par to norej - http://www.delfi.lv/izklaide/slavenibas/muziki/liene-greifane-krievija-pret-cilvekiem-izturas-ka-pret-cilvekiem.d?id=48311369
Ja kādam Candy ir autoritāte, tas par viņu daudz pasaka. Tikai diezvai tāpat domā tas Krievijas opozīcijas politiķis, kuram nesen ar skābi izdedzināja aci vai tie 100 homoseksuālisti, kuri nesen pazuda Čečenijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-03 18:11, pirms 8 gadiem
Ankipāns skautos no Latvijas virslīgas? Spēlētāja karjeru pavadījis Latvijā, šaubos, ka ir sakari citur, vai pa taisno ņems Torpedo pabiras ko Skudra atmetīs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-03 18:13, pirms 8 gadiem
Ko gan Sējējs var palīdzēt Čekistam? Varbūt mēs kaut ko nezinām par Sējēju?

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 18:15, pirms 8 gadiem
HMB-DINAMOWEC1996 rakstīja: taa pati viena no fabrikas kas ar raseliit paris songus uzmauca, tak ar stastija cik labi visaadi biezie maksa ja latvju soskinas pagoras un padzied

labi var dzivot!!!
Nolaižoties no augstumiem, parunāsim par ikdienas cilvēku dzīves salīdzinājumu Latvijā un Krievijā.

Saņemt Krievijā par 40/50% zemāku bruto algu kā Latvijā, bet maksāt zemākus nodokļus.
Liet automašīnai degvielu par Krievijas cenām.
Iedzert šņabīti par Krievijas cenām.
Iegādāties medikamentus par Krievijas cenām.
Maksāt par gāzi par Krievijas cenām.

Tālāk par pavisam nabadzīgo un depresīvo galu... kāda atšķirība pusei novada iedzīvotāju Latvijas laukos sēdēt pieturā un dzert 2 litru alu, kurš lētāks par ūdeni, vai Krievijā tai pašai iedzīvotāju katgorijai... tīrīšanas līdzekļus dzert

Iegādāties malku, vai arī sildīties ar gāzi par Krievijas cenām Krievijā, vai maksāt 130 EUR par kravu malkas Latvijā, bet... ja nevari atļauties, cerēt ka soci par to samaksās.

Nav pat ne Krievija jāaizstāv, vai Latvija jānoliek. Tikai ar matemātiku jānodarbojas.
Ir biznesa paziņa no Omskas Krievijā. Paņemot talkā visus WB datus, ilgi varēsi mēģināt (ne)pierādīt, ka Latvijā ir tik ļoti labāk. Nebūt nav.

Bet... esam ceļa sākumā. Gan jau būs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-05-03 18:20, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Ir cilvēki kuri nebaidās teikt patiesību lai gan viņus par to norej - http://www.delfi.lv/izklaide/slavenibas/muziki/liene-greifane-krievija-pret-cilvekiem-izturas-ka-pret-cilvekiem.d?id=48311369
Tā blondīne nekad nav izcēlusies ar prātu! Maskava ir viena no dārgākajām pilsētām pasaulē, bet tur viss ir lēti!!! Tev pašam smiekli nenāk par viņas absurdu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 18:23, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nolaižoties no augstumiem, parunāsim par ikdienas cilvēku dzīves salīdzinājumu Latvijā un Krievijā.

Saņemt Krievijā par 40/50% zemāku bruto algu kā Latvijā, bet maksāt zemākus nodokļus.
Liet automašīnai degvielu par Krievijas cenām.
Iedzert šņabīti par Krievijas cenām.
Iegādāties medikamentus par Krievijas cenām.
Maksāt par gāzi par Krievijas cenām.

Tālāk par pavisam nabadzīgo un depresīvo galu... kāda atšķirība pusei novada iedzīvotāju Latvijas laukos sēdēt pieturā un dzert 2 litru alu, kurš lētāks par ūdeni, vai Krievijā tai pašai iedzīvotāju katgorijai... tīrīšanas līdzekļus dzert

Iegādāties malku, vai arī sildīties ar gāzi par Krievijas cenām Krievijā, vai maksāt 130 EUR par kravu malkas Latvijā, bet... ja nevari atļauties, cerēt ka soci par to samaksās.

Nav pat ne Krievija jāaizstāv, vai Latvija jānoliek. Tikai ar matemātiku jānodarbojas.
Ir biznesa paziņa no Omskas Krievijā. Paņemot talkā visus WB datus, ilgi varēsi mēģināt (ne)pierādīt, ka Latvijā ir tik ļoti labāk. Nebūt nav.

Bet... esam ceļa sākumā. Gan jau būs
Tu domā ka ekonomika ir galvenais? Neaizmirsti ka Krievija ir autoritāra valsts. Un es nekad negribētu un arī nevarētu dzīvot tādā atmosfērā kā tur. Un nevajag domāt ka Krievijas ekonomika ir spožā stāvoklī, sankcijas darbojas un arī darbosies un krieviem par krimnaš un Donbasu ir jāmaksā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 18:29, pirms 8 gadiem
Protams, tas, ko es augstāk minēju, to es kā kārtīgs sociālekonomists teicu.

Ja es runātu kā makroekonomists, tad gan... tas Krievijas patēriņa cenu zemais līmenis uz neko citu kā valsts reālas, pašpietiekamas (bez fosilo resursu pārdošanas kompensācijas) tirgus ekonomikas vājumu nenorāda. Un šajā ziņā mēs esam vai kā priekšā.
Taču... mums tā vidējā pilsoņa ienākumu puse nav tikusi līdz tai otrai pusei (izdevumiem), ar kuru viss ir kārtībā pēc visiem Keinsisma kritērijiem.
Savukārt, ja tik zemi personu vidējie ieņēmumi, spēj sasniegt tādu patēriņa cenu līmeni, tas, savukārt, jau atkal norāda uz milzīgu sabiedrības sašķeltību, ja runājam par pirktspēju - milzīgs apjoms tiešām turīgu un tik pat milzīgs apjoms tiešām nabadzīgu personu. Bez masīvas vidusšķiras. Un šeit, savukārt, atkal fuj tieši Latvijai, nevis Krievijai.

Aptuveni tā. Maksimāli vienkāršiem vārdiem runājot.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 18:32, pirms 8 gadiem
Maskava - lēta pilsēta??? Viens ir nodarboties ar trollismu, melot un būt parašas ruporam un propagandistam. Bet kad indivīds jau sāk atklātu sviestu un huiņu dzīt ...

  -1 [+] [-]

, 2017-05-03 18:32, pirms 8 gadiem
Es ari varu but savicka padomnieks hokeja un skeletona jautajumos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-05-03 18:33, pirms 8 gadiem
Ja šajā tēmā kā argumentu min dziedātājas Greifānes izvilkumu no dzeltenās preses, vai tas ir nopietni?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 18:33, pirms 8 gadiem
otins rakstīja: Ja kādam Candy ir autoritāte, tas par viņu daudz pasaka. Tikai diezvai tāpat domā tas Krievijas opozīcijas politiķis, kuram nesen ar skābi izdedzināja aci vai tie 100 homoseksuālisti, kuri nesen pazuda Čečenijā.
To sarakstu var papildināt un papildināt!
Ir tāds blogeris kamikadzedead, kurš var kādam patikt, nepatikt, var neklausīties viņa interpretācijas, bet tas ko viņš publisko, ir neapstrīdami fakti, kas nav inscenēti. Šeit viņa vlogs https://www.youtube.com/user/kamika...
Man kā cilvēks viņš nepatīk, bet par materiālu ko viņš savāc, cepuri nost tā džeka priekšā.

     [+] [-]

, 2017-05-03 18:35, pirms 8 gadiem
aaaaaa Dinamo pilnīgi iet ciet
tā norēcos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 18:41, pirms 8 gadiem
Navaļnijs nupat zaudēja 80% procentus no redzes vienā acī, Čečenijā ir koncentrācijas nometnes priekš gejiem - tur viņi tiek nogalināti un spīdzināti. Ņemcovu nogalināja. Donbass ir pilns ar Krievijas karavīriem un ieročiem. Uu es tā varu turpināt bezgalīgi. Un visādi SC troļļi par Krieviju te var stāstīt vienalga kādas pasaciņas un brīnumstāstus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-03 18:48, pirms 8 gadiem
Papildinot par to sabiedrības sašķeltību...
Ja valstī ir teiksim 5% ļoti turīgu, 75% vidēji turīgu un 20% relatīvi nabadzīgu personu... tad varētu teikt, ka esam OK, jo vidusslānis rullē ekonomiku.

Bet... ja tas sadalījums ir teiksim 15%-25%-60%, nu tad piedodiet, bet kaut kas ar Jūsu demokrātisko un superīgo valsti nav īsti kārtībā.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 18:49, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Nezinu kur tu to esi izracis ka dargakā pilsēta, taču reāli tā arī ir kā tā blondīnes saka, īres ir 3 reizes lētākas, cenas ir 3 reizes lētākas, iespējas ir 3 reizes vairāk. To visu var uzzināt tikai tad kad pats plāno tur doties, nevis saklausoties pliku propogandu kā tu.
Pričom tur propoganda? Mēs dzīvojam moderno tehnoloģiju laikmetā!
Netīšām uzrakstīju nepareizi, viena no dārgākajām valstu galvaspilsētām.
Iegaumē vienu lietu, uz visiem laikiem, lai labi nopelnītu, par pakalpojumam arī dārgi jāmaksā. Tieši pašā Maskavā, atšķirībā no pārējās Krievijas ir ļoti labas algas un tas ir tāpēc ka pakalpojumi ir dārgi, savādāk ekonomikā nemēdz būt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 18:53, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Papildinot par to sabiedrības sašķeltību...
Ja valstī ir teiksim 5% ļoti turīgu, 75% vidēji turīgu un 20% relatīvi nabadzīgu personu... tad varētu teikt, ka esam OK, jo vidusslānis rullē ekonomiku.

Bet... ja tas sadalījums ir teiksim 15%-25%-60%, nu tad piedodiet, bet kaut kas ar Jūsu demokrātisko un superīgo valsti nav īsti kārtībā.
Ar Latviju nebūt nav un nebūs viss kārtībā. Bet nevajag te melot ka ar Krieviju gan viss ir baigi kārtībā un ka tas ir paraugs uz kuru mums visiem tiekties. Pēc Krievijas zaļajiem cilvēciņiem un tankiem esi noilgojies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-03 18:54, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Tu gadījumā nebiji tas, kurš teica, ka neesot laika un te vairs neko nekomentēšot?
Es savā dzīvē varu darīt ko gribu vai arī nedarīt - ja negribu.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-03 18:55, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Es savā dzīvē varu darīt ko gribu vai arī nedarīt - ja negribu.
Arī arhīvs akmeni ceļ tikai tad, kad pats grib.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 18:57, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Kādiem ekanomikas rādītājiem? To ka nodokļi Latvijā ir 5 reizes lielāki, to ka benzīns Krievija maksa 55 centus, bet Latvijā pāri 1 eiro utt.?
Kur nodokļi Latvijā ir piecas reizes lielāki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-03 19:00, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kur nodokļi Latvijā ir piecas reizes lielāki?
Gan jau par cigaretēm un šņabi cilvēks runā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 19:03, pirms 8 gadiem
Viss iet uz urrā, algas milzīgas, visi raujas uz Maskavu, bet nekustamais īpašums lēts, īre kapeikas. Fokss saprot vispār, cik tas paradoksāli izklausas? Jebšu Putins dekrētu izdevis, ka visiem spekulantiem galvas nost?

     [+] [-]

, 2017-05-03 19:03, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Arī arhīvs akmeni ceļ tikai tad, kad pats grib.
Galvenais lai nav kā Sīzifam - ka jāveļ atkal un atkal ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-05-03 19:25, pirms 8 gadiem
Ar 6.mačbumbu 3.seta taibreikā Aļona uzvar Karo.

     [+] [-]

, 2017-05-03 19:26, pirms 8 gadiem
Ģinama forever

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 19:29, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Nevajag jau ņemt pašu Maskavas centru Moskow city. Zināsanai lūdzu paņem un salidzini Rīgas cenas un Maskava un tad tu uzzināsi daudz ko jaunu.
Krievijā populārākais sludinājumu portāls ir avito, ķipa mūs ss.lv. https://www.avito.ru/moskva/kvartir...
Ko tā blondīne tur lej, nesaprotu? Gan jau kaut ko var lētu atrast, tāpat kā pie mums ir slikti dzīvokļi, par zemām cenām, bet uzmetot aci avito.ru, viena istaba vidēji 500$, divas 1000$. Kur ir tās trīs reizes zemākās cenas, patiesi neredzu?

  +3 [+] [-]

, 2017-05-03 19:31, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Pilnīgi visur kur var būt. Izskatas kā tu dzīvo kaut kādā pāķu nekurienes un vispār nesaproti kas notiek pasaulē.
Es visu dzīvi nodarbojos ar saimniecisko darbību, tāpēc ļoti labi pārzinu nodokļus un mani neapmierina tava atbilde! Tad kuri ir tie nodokļi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-03 19:34, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Gan jau par cigaretēm un šņabi cilvēks runā.
Jā, akcīzes nodokļi mums ir stipri lielāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-03 19:40, pirms 8 gadiem
kāda jēga no vietējām pabirām kā Ankipāns? neko jau jēdzīgāku par Sējēju neatradīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-05-03 19:48, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Nu un kā tev šitas arguments, pavisam svaigs. Nabaga pastalniekus apjaj un slauc tā kā pilnīgākos lohus, pilnīgi visur kur var. Krievijai vēl tālu līdz tam. http://www.delfi.lv/bizness/tehnologijas/rekins-kas-pieaugs-par-38-lietotaji-nikni-par-mobilo-operatoru-tarifiem.d?id=48794491
Tu vispār zini ka Krievijā tas sen jau notiek! Tu esi kādreiz dzirdējis ka jāmaksā par ienākošajiem zvaniem? Iespējams tagad viņš jau ir atcelts, zinu ka bija tāds projekts, bet 20 gadus tāda maksa bija. Tu esi kādreiz dzirdējis par "roomling" tarifu, kas var atšķirties, ja cilvēki kas sazvanās, atrodas dažādās apkalpošanas zonās? Tāds zvans izmaksā kā zvanītu uz ārzemēm.
Tas ka mūsu cilvēki sašutuši, ir lieliski!

  +3 [+] [-]

, 2017-05-03 19:51, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Nu un kā tev šitas arguments, pavisam svaigs. Nabaga pastalniekus apjaj un slauc tā kā pilnīgākos lohus, pilnīgi visur kur var. Krievijai vēl tālu līdz tam. http://www.delfi.lv/bizness/tehnologijas/rekins-kas-pieaugs-par-38-lietotaji-nikni-par-mobilo-operatoru-tarifiem.d?id=48794491
No kurienes Krievijā tāds lērums naftas un gāzes miljardieru? Kādās proporcijās nacionālās bagātības sadalījušās? Ja par tautas slaukšanu runā

  +3 [+] [-]

, 2017-05-03 19:57, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: No kurienes Krievijā tāds lērums naftas un gāzes miljardieru? Kādās proporcijās nacionālās bagātības sadalījušās? Ja par tautas slaukšanu runā
gan jau foxam pervij kanal visu apskaidrojis, pie visa vainīgs Obama, neļauj nabaga krievu oligarhiem ceļot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 20:01, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Pilnīgi visur kur var būt. Izskatas kā tu dzīvo kaut kādā pāķu nekurienes un vispār nesaproti kas notiek pasaulē.
Atkal kārtējais Saxsona,Jenotu,Dravinieka roklaiža! Kā soču trases nojaukšanas darbi?
Paskaties uz parashas IKP, tad runā. Parasha visa tautas nauda stāv ofšorā.
Tas ir no sērijas citam skabargu redz, bet baļķi savā acī neredz!
Cik % parashai ir interneta pārklājums? Kurš, tad te dzīvo mucā? Un pietam LV tas ir viens no ātrākajiem pasaulē!

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 20:04, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Man personīgi Latvijā gandrīz trešo dalu atskaita no manas algas jopci popcik pat Anglijā ta nekasa nost., Palasi cilvēku viedokli par šo nodokļu jautājumu Latvijā. Es jau sāku kā tu dzīvo kaut kādā čuhņa un vispār nesaproti kas notiek apkārt.
Es pat redzot kādu tuftu Tu dzen, tevi neaizvainoju.
Stāsti, cik procenti no algas Anglijā aiziet nodokļos? Tikai nesāc melot, atceries ka mūsdienās visu var pārbaudīt dažu minūšu laikā.
Eiropas valstīs, nodarbināti ir apmēram 50% iedzīvotāju, tas nozīmē ka katram strādājošajam, jāuztur otri 50%. Kā tu domā, no kurienes tā nauda radīsies?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 20:08, pirms 8 gadiem
no kurienes ir parādijies šeit fox234 vai arī šis ir jauns troļļū profils?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-05-03 20:10, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Kā jau teicu uz visām problēmām mudakiem atbilde ir viena - Latvijā nekādu problēmu nav. Tādus kā tevi pa 100 km ir jātur no pagastu krēsliem jo vienkārši tu neko tur nedarīs.
Latvijā ir daudz problēmu, par to nav nekādu šaubu!
Tu pats šeit raksti kaut kādus murgus, slavini rašu, faktiski veic melīgu fašistiskās valsts propogandu, bet kad es tev uzdodu konkrētus jautājumus, tu nez kāpēc man klūpi virsū!

     [+] [-]

, 2017-05-03 20:10, pirms 8 gadiem
HMB-DINAMOWEC1996 rakstīja: reizeem uzrodas un pasmirdina!!!
kurš akonts šis jau Tev ir ?

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 20:12, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Atkal kārtējais Saxsona,Jenotu,Dravinieka roklaiža! Kā soču trases nojaukšanas darbi?
Paskaties uz parashas IKP, tad runā. Parasha visa tautas nauda stāv ofšorā.
Tas ir no sērijas citam skabargu redz, bet baļķi savā acī neredz!
Cik % parashai ir interneta pārklājums? Kurš, tad te dzīvo mucā? Un pietam LV tas ir viens no ātrākajiem pasaulē!
Esmu pārliecināts ka viņš pat nenojauš kas ir IKP!

     [+] [-]

, 2017-05-03 20:16, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Bija interesanti laiki kādreiz. Par ienākošajiem zvaniem atceros, kādreiz, izbraucot uz ārzemēm, par ienākošo zvanu bija jāmaksā 1,20Ls minūtē.
Jā, bija tāds stulbums. Ja zvani kādam, spiež nost un atraksta sms.
Krievijā pirms gada, diviem par šito sākās baigais cepiens, bet vai atcēla, hvz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-03 20:21, pirms 8 gadiem
HMB-DINAMOWEC1996 rakstīja: pirmais un vienigais
ned@rs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 20:27, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Anglijā mana alga nedēļā bija 400 paundi un labi ja 50 sanāca nodokļos. Latvijas rījība ir nesamērīgi lielaka.
Tad jau tu labi zini, cik tur dārgi mašīnu uzturēt, sanāk, ka esi akmeņus lasījis, ja saņēmi Anglijas minimālo!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 20:34, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Es arī ierecu par Latvijas ikp, pendžu paliek ar vien vairāk, razosanu slēdz un neko jaunu neatvērt, jaunie aizbrauc, bet ikp redz aug Ha Ha Ha
No kurienes viņs var augt un Kas viņu audzē?
ludzu salidzini visus nodokļus, tarifus, cenas ar Krieviju un tad to ikp vari iebāzt anītī, tā lūk.
Vidējā alga LV un vidējā parasha! 838 pret 390 Eiro. Rublis krīt, bet tev tik pirksti gaisā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 20:39, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Ja dārgi, tik nez kāpēc katram pagalmā Ferrari stāvēja, kamēr Latvijā trešās šķiras fakinie oleplīši.
Par anglijas minimālo uzturēt Ferrari, kur nu vēl nopirkt? Ko tu pīpē? Tāds trollis sen nav redzēts! Tev vispār nav argumentu, iesaku braukt uz parashu un izbaudīt dzīvi!

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 20:45, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Vai tad tu nesaproti kā no tiem 390 kā minimums 100 aiziet nodokļos un algu gala rezultāts tur pat kur Krievija, tikai Krievijā viss 3 reizes lētāks.
Ko tad tu te mokies un nebrauc uz turieni dzīvot? Varēsi ar saviem 200 euro dzīvot kā karalis, lepni vizināties ar krievu rūpniecības lepnumu lada kalina.Brauc uz savu etnisko dzimteni, draugs, nemokies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-05-03 20:49, pirms 8 gadiem
HMB-DINAMOWEC1996 rakstīja: anglijaa tu tachku nopirksi pa leeto, bet uz apdroshinasanu atstaasi gadaa tik cik lv 5 gados
Tak jefiņš visu uz sitiena izdomā, nav laika apsvērt visas nianses.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 20:49, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Anglijā mana alga nedēļā bija 400 paundi un labi ja 50 sanāca nodokļos. Latvijas rījība ir nesamērīgi lielaka.
Saprotu ka Tu esi bez izglītības un veic nekvalificētu darbu! Jā, tādai kategorijai kas saņem minimālo, likme tiešām ir zema, ap 20%, bet vispār Lielbritānijā viņa var pārsniegt 50%.
Tu taču neteiksi ka Tev tur ir laba mašīna, divistabu dzīvoklis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 20:52, pirms 8 gadiem
Neīrēji kādu 200m2 bungalo par 80 GBP mēnesī?

  +3 [+] [-]

, 2017-05-03 20:52, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Es arī ierecu par Latvijas ikp, pendžu paliek ar vien vairāk, razosanu slēdz un neko jaunu neatvērt, jaunie aizbrauc, bet ikp redz aug Ha Ha Ha
No kurienes viņs var augt un Kas viņu audzē?
ludzu salidzini visus nodokļus, tarifus, cenas ar Krieviju un tad to ikp vari iebāzt anītī, tā lūk.
Tu vispār zini kas ir IKP?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-03 20:54, pirms 8 gadiem
HMB-DINAMOWEC1996 rakstīja: anglijaa tu tachku nopirksi pa leeto, bet uz apdroshinasanu atstaasi gadaa tik cik lv 5 gados
Eu bomar,tu ofigel?

  -1 [+] [-]

, 2017-05-03 20:56, pirms 8 gadiem
HMB-LOPIŅŠ

  -1 [+] [-]

, 2017-05-03 20:58, pirms 8 gadiem
HMB-DRIŠČŠ +D

  +4 [+] [-]

, 2017-05-03 21:01, pirms 8 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Ko tad tu te mokies un nebrauc uz turieni dzīvot? Varēsi ar saviem 200 euro dzīvot kā karalis, lepni vizināties ar krievu rūpniecības lepnumu lada kalina.Brauc uz savu etnisko dzimteni, draugs, nemokies!
Vienā krievu humora šovā, uz šādu ieteikumu, "patriots" atbildēja, patriots nav sinonīms vārdam idiots.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-03 21:04, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Vienā krievu humora šovā, uz šādu ieteikumu, "patriots" atbildēja, patriots nav sinonīms vārdam idiots.
Pirms valsts svētkiem nolēmi paskolot kremļa trollēnu?

     [+] [-]

, 2017-05-03 21:04, pirms 8 gadiem
Trollēns atradis sev izklaidētājus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 21:11, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Kas gan tur ir 1500 kad gada ienākumi ir pāri pa 10 tūkstoši. Pīļu sūdi.
Lai Anglijā noīrētu komfortablu divistabu dzīvokli, vajadzīgi 10 000 gadā! Tu tur dzīvoji kā mūsu bomži?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-03 21:13, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Pirms valsts svētkiem nolēmi paskolot kremļa trollēnu?
Jā, uznāca luste!

  -1 [+] [-]

, 2017-05-03 21:14, pirms 8 gadiem
Un kāpēc tieši Jūs te par IKP kā par kaut kādu dikti galveno/precīzāko labklājības rādītāju sākāt runāt? )))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-05-03 21:14, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: komunalkā!
Nu ja. Kur uz ziepēm 8 veču spalvas. Bet tā nekas.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 21:17, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: komunalkā!
Droši vien! Ir gadījies dzirdēt, kā mūsu melnstrādnieki tur dzīvo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 21:19, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Lai Anglijā noīrētu komfortablu divistabu dzīvokli, vajadzīgi 10 000 gadā! Tu tur dzīvoji kā mūsu bomži?
Zviedrijā, ne tai šikākā Stokholmas piepilsētā - komfortabls trīsistabnieks , plus elektrība plus internets plus 2 parkingi mašīnām - 1200 EUR mēnesī - pats tur dzīvoju tagad

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 21:19, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Un kāpēc tieši Jūs te par IKP kā par kaut kādu dikti galveno/precīzāko labklājības rādītāju sākāt runāt? )))
Šajā gadījumā objektīvāks būtu dvuļu groza izmaksu salīdzinājums.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-03 21:20, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Lai Anglijā noīrētu komfortablu divistabu dzīvokli, vajadzīgi 10 000 gadā! Tu tur dzīvoji kā mūsu bomži?
Londonā vienistabas dzīvoklis otrajā zonā- 1000 paundi mēnesī, pirmajā zonā labā rajonā kko tādu jau var maksāt par istabu vien un tas bija 10 gadus atpakaļ, diez vai cenas būs kritušās. Tagad zinu cilvēku, kas trešajā zonā īrē istabu ar atsevišķu virtuvi un labierīcībām- 800 paundi mēnesī.. 10 000 gadā par komfortablu divistabu dzīvokli varētu būt kādā mazpilsētā. Negribu pat domāt kādā komunaļkā mūsu vatenis ir dzīvojis par 60 paundiem..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 21:22, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Jā, uznāca luste!
Baigi vieglo mērķi esi izvēlējies no otras puses, šitie nav izskolojami, viņiem konkrēts uzdevums, mals savu maļamo uz riņķi, lai arī ko tu teiktu un lai arī cik neloģisks tas būtu

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 21:22, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Protams ka es zinu kas ir ikp, tikai es gribu uzzināt kas viņu Latvijā audzēti, pendži??? Heh
Ja apgūsi kādu Latvijā nepieciešamo profesiju, tava dzīves kvalitāte kā minimums nebūs sliktāka kā Anglijā, visticamākais pat labāka. Ja nav nekādas prasmes, kā lielai daļai mūsdienu jauniešu, tad nekā, būs bēdīgi.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-03 21:23, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Es dzīvoju pie brālēna, viss augšējais stāvs bija mans, tā lūk.
Normāla valsts katram pilsonim nodrošina brālēnu ar augšstāvu. Tikai mūsu banānijā tā nav, kauns

     [+] [-]

, 2017-05-03 21:23, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nu ja. Kur uz ziepēm 8 veču spalvas. Bet tā nekas.

     [+] [-]

, 2017-05-03 21:24, pirms 8 gadiem
Londona tak dārga, kādi tur melnstrādnieki, ja nu kādā pakistāņu rajonā. Ne jau velti austurmeiropieši UK izkaisīti pa visādiem laukiem tur.

     [+] [-]

, 2017-05-03 21:25, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Es dzīvoju pie brālēna, viss augšējais stāvs bija mans, tā lūk.
Ja tu šeit dzīvosi pie "māsīcas", tad arī viss būs ok!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 21:25, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Normāla valsts katram pilsonim nodrošina brālēnu ar augšstāvu. Tikai mūsu banānijā tā nav, kauns
Gan jau šamais sēž brālēnam uz kakla un tup netā visu laiku. Briti piegriezīs pabalsuts, dabūs ar negodu atgriezties Latvijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-03 21:26, pirms 8 gadiem
Koiva, tu šodien esi uz vilņa

     [+] [-]

, 2017-05-03 21:29, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja apgūsi kādu Latvijā nepieciešamo profesiju, tava dzīves kvalitāte kā minimums nebūs sliktāka kā Anglijā, visticamākais pat labāka. Ja nav nekādas prasmes, kā lielai daļai mūsdienu jauniešu, tad nekā, būs bēdīgi.
Palasi kritiski tā cilvēka komentārus. Pieturzīmes nelieto, pilns ar kļūdām, nemaz nerunājot par rakstītā saturu. Šāds cilvēks nekad nespēs neko jēdzīgu apgūt. Diemžēl!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 21:29, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Londonā vienistabas dzīvoklis otrajā zonā- 1000 paundi mēnesī, pirmajā zonā labā rajonā kko tādu jau var maksāt par istabu vien un tas bija 10 gadus atpakaļ, diez vai cenas būs kritušās. Tagad zinu cilvēku, kas trešajā zonā īrē istabu ar atsevišķu virtuvi un labierīcībām- 800 paundi mēnesī.. 10 000 gadā par komfortablu divistabu dzīvokli varētu būt kādā mazpilsētā. Negribu pat domāt kādā komunaļkā mūsu vatenis ir dzīvojis par 60 paundiem..
Nu tieši tā. Visās tā saucamajās bagātajās valstīs, normālam dzīvoklim vajadzīgs 1000, ja mazāk, tad tas jau būs pašvaks.

     [+] [-]

, 2017-05-03 21:29, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Koiva, tu šodien esi uz vilņa
Fokss, ja pareizi atceros, ir mans novadnieks, vienmēr patīkami aprunāties,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 21:31, pirms 8 gadiem
Ja mēs uz IKP pēc pirktspējas (PPP) apskatīsim pēc izdevumu metodes, tad kas mums iznāk lācītim vēderā... petēriņš un investīcijas + valdības tēriņi + neto eksports...

Nu tad padomāsim tālāk... patēriņš... it kā algas Latvijā kāpj straujāk nekā krītas iedzīvotāji (paldies Dievam)... petēriņš tā kā aug... investīcijas... hmmm... man nāk kā pirmais prātā tas ka ES mūs ar struktūrfondiem (un tikai pēc tam uzņēmēju un fiziski privātās) baro... tātad laikam liela daļa ir tādas... falšās invesīcijas??? Manuprāt, pavisam noteikti. Valdības tēriņi??? Nū... patēriņš aug, algas aug, ieņēmumi arī aug... njā... viss savās vietās. Neto eksports? Nu eksports lielāks kā imports nekad mums nespīd. Tad šis mūs laikam ko... gāž iekšā, jo ir ar mīnuszīmi, vai ne?

Hmmm... a ko iesāktu, ja katrs savu mašīnu remontētu un katrs savu burkānu audzētu? IKP dimbā, bet visi paēduši. Kā tas var būt?

Ko darīsim, ja jāsalīdzina IKP attīstība ilgākā posmā kā 2-3 gados ar 90.gadu Latviju un 50 latu vidējo algu? Hmm... nonākam pie jautājuma, vai IKP apjoms, teiksim, 10 gadu prizmā, var vispār būt samazinājies jaut teorētiski?

Nu.. apgrieziet pēc ieņēmumu metodes. Cits skats uz dzīvi nebūs.

IKP ir ļoti ŠĶĪBS jēdziens. Jā, nosacīti palīdz salīdzināt valstu turību (per capita) īstermiņā un tāpat arī valsts attīstības tendences īstermiņā, maksimums 2-3 gadu kontekstā. Jo ilgākā posmā jau pašas IKP sastāvdaļas norāda uz to, ka IKP NEKO neparāda. Pliks cipars bez jēgas, ja neliek klāt pasaules kopējās tendences kā ekonomikā tā vidpārīgajā drošības situācijā.

     [+] [-]

, 2017-05-03 21:31, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Normāla valsts katram pilsonim nodrošina brālēnu ar augšstāvu. Tikai mūsu banānijā tā nav, kauns
Nedēļas labākais komentārs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-03 21:36, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Īrē no kāda? Būtu savs, vajadzētu būt letāk.
Jā īrēju gan. Šķiet no Eiropā lielākā komerciālā dzīvokļu izīrētājfirmas - AKELIUS. Bet nu tur lai tiktu pie ivnjiem, šie nopietnu izmeklēšanu taisa un rok visu pagātni laukā - pat šķita ka trakāk nekā kā bankā hipotekāro dabūt ! :O

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 21:36, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ja mēs uz IKP pēc pirktspējas (PPP) apskatīsim pēc izdevumu metodes, tad kas mums iznāk lācītim vēderā... petēriņš un investīcijas + valdības tēriņi + neto eksports...

Nu tad padomāsim tālāk... patēriņš... it kā algas Latvijā kāpj straujāk nekā krītas iedzīvotāji (paldies Dievam)... petēriņš tā kā aug... investīcijas... hmmm... man nāk kā pirmais prātā tas ka ES mūs ar struktūrfondiem (un tikai pēc tam uzņēmēju un fiziski privātās) baro... tātad laikam liela daļa ir tādas... falšās invesīcijas??? Manuprāt, pavisam noteikti. Valdības tēriņi??? Nū... patēriņš aug, algas aug, ieņēmumi arī aug... njā... viss savās vietās. Neto eksports? Nu eksports lielāks kā imports nekad mums nespīd. Tad šis mūs laikam ko... gāž iekšā, jo ir ar mīnuszīmi, vai ne?

Hmmm... a ko iesāktu, ja katrs savu mašīnu remontētu un katrs savu burkānu audzētu? IKP dimbā, bet visi paēduši. Kā tas var būt?

Ko darīsim, ja jāsalīdzina IKP attīstība ilgākā posmā kā 2-3 gados ar 90.gadu Latviju un 50 latu vidējo algu? Hmm... nonākam pie jautājuma, vai IKP apjoms, teiksim, 10 gadu prizmā, var vispār būt samazinājies jaut teorētiski?

Nu.. apgrieziet pēc ieņēmumu metodes. Cits skats uz dzīvi nebūs.

IKP ir ļoti ŠĶĪBS jēdziens. Jā, nosacīti palīdz salīdzināt valstu turību (per capita) īstermiņā un tāpat arī valsts attīstības tendences īstermiņā, maksimums 2-3 gadu kontekstā. Jo ilgākā posmā jau pašas IKP sastāvdaļas norāda uz to, ka IKP NEKO neparāda. Pliks cipars bez jēgas, ja neliek klāt pasaules kopējās tendences kā ekonomikā tā vidpārīgajā drošības situācijā.
IKP ir labs jēdziens, pēc tā Latvija ir 64% no ES vidējā , Lielbritānija ir 108%. Tāka vēl jau ir izdevīgi tur braukt, bet dabīgi,ak ne visi grib būt par balto atkritumu/vergu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-03 21:39, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Fokss, ja pareizi atceros, ir mans novadnieks, vienmēr patīkami aprunāties,
Kontakti jāuztur, kas ir tas ir, nekad nevar zināt, kad noderēs.

     [+] [-]

, 2017-05-03 21:40, pirms 8 gadiem
HMB-DINAMOWEC1996 rakstīja: riit apavu darbnica strada???
birojs nevar jaunus apavus atļauties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 21:41, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: IKP ir labs jēdziens, pēc tā Latvija ir 64% no ES vidējā , Lielbritānija ir 108%. Tāka vēl jau ir izdevīgi tur braukt, bet dabīgi,ak ne visi grib būt par balto atkritumu/vergu.
IKP ir vienīgais rādītājs, pēc kura var salīdzināt to, cik katra no valstīm ir sekmīga tirgus ekonomikā. Bet tirgus ekonomika nav (vismaz, ne vienmēr ) sinonīms labklājībai, jo kalnos, svaigā gaisā dzīvojošs, pašaudzēto lopiņu pienu pārdzēries un pašaudzētos dārzeņus pārēdies, neslimojošs (svaigs gaiss tomēr) tibetietis bez jaunākā būmera ar 1500 EUR KASKO, bet gan 15 gadus vecu Dacia galīgi nav nabagāks par visu savu algu petēriņa precēs atdodošu latvieti.

Jā, tas ir nepopulārs skats uz IKP. Bet... man paveicās ka arī tik kritisku tirgus ekonomikas vērtēšanu man kādreiz mācīja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-05-03 21:43, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: birojs nevar jaunus apavus atļauties?
Visus iekrājumus toto pasēja, kādi vēl jauni apavi, labi, ka vēl domā par veco salabošanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 21:45, pirms 8 gadiem
HMB-DINAMOWEC1996 rakstīja: neizrunaajies man te, vecaa vecene
Būs jau labi, Huli, paņem kādu ātro kredītu, gan jau nākamais toto izies un būsi atkal uz viļņa.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 21:46, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: IKP ir vienīgais rādītājs, pēc kura var salīdzināt to, cik katra no valstīm ir sekmīga tirgus ekonomikā. Bet tirgus ekonomika nav (vismaz, ne vienmēr ) sinonīms labklājībai, jo kalnos, svaigā gaisā dzīvojošs, pašaudzēto lopiņu pienu pārdzēries un pašaudzētos dārzeņus pārēdies, neslimojošs (svaigs gaiss tomēr) tibetietis bez jaunākā būmera ar 1500 EUR KASKO, bet gan 15 gadus vecu Dacia galīgi nav nabagāks par visu savu algu petēriņa precēs atdodošu latvieti.

Jā, tas ir nepopulārs skats uz IKP. Bet... man paveicās ka arī tik kritisku tirgus ekonomikas vērtēšanu man kādreiz mācīja.
Labklājība ir plašs jēdziens, iespējas,nevienlīdzība, apkārtējā vide. Bet arī tibetietim mūsdienās gribas vairāk. Visi grib aifonu, krutu vāģi un baudīt dzīvi. Bet ne vienmēr sanāk. Ne jau velti cilvēki no nabadzīgām valstīm brauc uz turīgām. Tagad Rietumos modē gausties par slikto ekonomiku, bet neviens no viņiem nebrauc uz Latviju, piemēram.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 21:49, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Būs jau labi, Huli, paņem kādu ātro kredītu, gan jau nākamais toto izies un būsi atkal uz viļņa.
Viņš tos jau sagrābies, noteikti pliks palicis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-03 21:53, pirms 8 gadiem
HMB-DINAMOWEC1996 rakstīja: 2 mazi beerni priecajas uz nebedu
Kas tad īsti- veca vecene vai mazs bērns?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 21:56, pirms 8 gadiem
HMB-DINAMOWEC1996 rakstīja: veca vecene kas uzvedas kaa mazs berns
Un tu būtu mazs bērns, kas uzvedas kā veca vecene? Izklausās diezgan tuvu patiesībai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-03 22:01, pirms 8 gadiem
HMB-DINAMOWEC1996 rakstīja: runa par tevi, nesaac te grozit visu preteeji
Vispār jau runa bija par visu, bet mani
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-03 22:03, pirms 8 gadiem
HMB-DINAMOWEC1996 rakstīja: ko??? kads vardins nav pazudis???
Lielais valodas guru nespēj vienkāršu domu uztvert? Kas tad nu, Huli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-03 22:06, pirms 8 gadiem
Sportacentrs ir vienkārši izcila mājaslapa. Izcils sporta blogs. Tādu lapu ārzemēs ar uguni būtu grūti atrast - komentāru sadaļā risina problēmas sākot ar to, kādu dāmu izvēlēties, kādu lubrikantu izmantot, un nu jau arī līdz ekonomiskajām problēmām tikuši, bravo!

Par raksta tēmu... (Komentāros gan šis skaitās offtopiks, jo šeit par sportu nerunā!) - Dinamo tikai pierāda, ka arī šosezon nav nopietni mērķi. Runas par Hārtliju arī gan jau tikai bija ažiotāžas celšanai - nu neticu, ka Hārtlijs būs tāds muļķis, un norakstīs savu karjeru atrodoties Savicka nagos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-03 22:09, pirms 8 gadiem
HMB-DINAMOWEC1996 rakstīja: nekados valodas raamjos shis neiet ieksha
Jap, izskatās, ka tieši iztulkoju bieži lietotu anglisko frāzi tā kā dziļi jo dziļi atvainojos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 22:13, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Sportacentrs ir vienkārši izcila mājaslapa. Izcils sporta blogs. Tādu lapu ārzemēs ar uguni būtu grūti atrast - komentāru sadaļā risina problēmas sākot ar to, kādu dāmu izvēlēties, kādu lubrikantu izmantot, un nu jau arī līdz ekonomiskajām problēmām tikuši, bravo!

Par raksta tēmu... (Komentāros gan šis skaitās offtopiks, jo šeit par sportu nerunā!) - Dinamo tikai pierāda, ka arī šosezon nav nopietni mērķi. Runas par Hārtliju arī gan jau tikai bija ažiotāžas celšanai - nu neticu, ka Hārtlijs būs tāds muļķis, un norakstīs savu karjeru atrodoties Savicka nagos.
īsumā - dinamo nav naudas, nav arī mērķu, veģetēšana.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 22:13, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Sportacentrs ir vienkārši izcila mājaslapa. Izcils sporta blogs. Tādu lapu ārzemēs ar uguni būtu grūti atrast - komentāru sadaļā risina problēmas sākot ar to, kādu dāmu izvēlēties, kādu lubrikantu izmantot, un nu jau arī līdz ekonomiskajām problēmām tikuši, bravo!

Par raksta tēmu... (Komentāros gan šis skaitās offtopiks, jo šeit par sportu nerunā!) - Dinamo tikai pierāda, ka arī šosezon nav nopietni mērķi. Runas par Hārtliju arī gan jau tikai bija ažiotāžas celšanai - nu neticu, ka Hārtlijs būs tāds muļķis, un norakstīs savu karjeru atrodoties Savicka nagos.
Sportacentrs ir tieši tāds, kā viņi paši sevi pozicionē. Iesauka 'troļļucentrs' nav bez iemesla un to mainīt viņi varētu ātri vien, ja tikai būtu tāda vēlme.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 22:14, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Lasu un brinos kādi lūzeri te apgrozās, es maksāju par īri 65, bet te daži pari pa 1000, otru lohu slauc besīgie mobīlo sakari, bet tas uzskata ka viss ir ok, jo tas lohs jau pieradis ka viņu slauc.
Iešu kaut ko iekost.
tikai nabagi par īri maksā 65 gabalus, pat kojās ir dārgāk. Nopietni cilvēki zem 500 neīrē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-05-03 22:16, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: tikai nabagi par īri maksā 65 gabalus, pat kojās ir dārgāk. Nopietni cilvēki zem 500 neīrē.
Es savām māsīcām/brālēniem vispār īri neprasītu, baigais žmogs tam vatenim patrāpījies rados.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 22:18, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Es savām māsīcām/brālēniem vispār īri neprasītu, baigais žmogs tam vatenim patrāpījies rados.
Nevar jau izlaist radus, citādi vispār no kakla nost nedabūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 22:19, pirms 8 gadiem
Zvanu brālēnam, lai gatavojas. Nebūšu vairs slaucama govs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 22:28, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Es dzīvoju netālu no Birmingemas un tā tur visi īrē aptuveni 70 nedēļā. Varbūt Latvijas kojas arī ir dārgāk jo lohus taču vajag paslaukt.
Nerunāju par nedēļu, bet nu UK jau viss pa nedēļām. Vienalga pārāk lēti, droši vien kaut kāds Birmingemas pakistāņu rajons, kur vietējais anglis kāju nesper.

     [+] [-]

, 2017-05-03 22:29, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Tu jau arI veģetē uz dinamo rēķina. Tiklīdz nebūs dinamo, tu arī pazudīsi
Nepazustu gan, vēl jau paliek arī izlase
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-05-03 22:33, pirms 8 gadiem
HMB-DINAMOWEC1996 rakstīja: pakistanietes ir sexigas
Kas tur seksīgs, ja maiss galvā? Kauns, ka briti pieļauj tādus cilvēktiesību pārkāpumus savā valstī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 22:34, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Tagad reāli es apzinos ka es tur maksāju grašus un pavisam neslikti padzīvoju. Grozi kā gribi, bet lohi ir Latvijā kur algas ir 5 reizes mazākas, bet cenas tās pašas kas Anglija. Patiesībā kad es atbraucis uz Latviju tad man pat bija grūti pierast pie Latvijas cenām, jo piemēram par divām 2 kokam Anglijā es maksāju 1 paundu, bet Latvijā pat vienu par tādu cenu nevar nopirkt. Ko lai saka, muļķu zeme.
Ko tu tur dari? Noteikti esi baltais vergs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 22:36, pirms 8 gadiem
HMB-DINAMOWEC1996 rakstīja: stulbeni, pakistaniesiem vairs nav maiss galva, nejauc ar indiesiem
Indiešiem (hinduistiem) nav nekas, sikhiem ir tas turbāns, musulmanietēm hidžābi un midžābi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 22:38, pirms 8 gadiem
HMB-DINAMOWEC1996 rakstīja: lakats,maiss vai palags - tas butibu nemaina
Palagu klāj uz gultas, lakatu galvā, bet maisā nes kartupeļus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-03 22:43, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Tieši otradi, visi angļi ir parmetušies uz piepilsētām vai mazpilsētām un Birmingemā, Londonā tur tikai vieni čurki.
Vari izbaudīt citas kultūras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 23:04, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: ne, moz tev vienkarsi talummaina mazaka uzlikta.
ir mazāki burti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 23:36, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Lasu un brinos kādi lūzeri te apgrozās, es maksāju par īri 65, bet te daži pari pa 1000, otru lohu slauc besīgie mobīlo sakari, bet tas uzskata ka viss ir ok, jo tas lohs jau pieradis ka viņu slauc.
Iešu kaut ko iekost.
Tev pašam nepiezogas doma, ka esi lumpenis? Žēl ka atgriezies.