Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Reķis un Šehura paliek "Dinamo", Galviņš uz "Yugra"

Andrejs Siliņš

Reķis un Šehura paliek "Dinamo", Galviņš uz "Yugra"
Guntis Galviņš
Foto: Gints Ivuškāns, f64

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" vadība panākusi vienošanos par līgumu uz vēl vienu sezonu ar pieredzējušo latviešu aizsargu Arvīdu Reķi, kā arī kanādiešu uzbrucēju Polu Šehuru.

34 gadus vecais aizsargs Arvīds Reķis aizvadītajā KHL sezonā "Dinamo" sastāvā piedalījās 39 regulārā čempionāta spēlēs, kurās guva vienus vārtus un atdeva četras rezultatīvas piespēles, nopelnīja lietderības koeficientu -2 un 22 soda minūtes, vidēji laukumā pavadot 18 minūtes un 19 sekundes.

Cerības kausā Reķis piedalījās trijos mačos, kuros guva divus vārtus, kā arī nopelnīja lietderības koeficientu +5, vidēji laukumā pavadot gandrīz 12 minūtes. Reķis "Dinamo" pievienojās 2010. gada vasarā, komandas sastāvā trīs KHL sezonās piedaloties 138 spēlēs, kurās ir guvis piecus vārtus un atdevis 12 rezultatīvas piespēles, nopelnījis neitrālu lietderības koeficientu un 113 soda minūtes, vidēji laukumā pavadot 18 minūtes un 16 sekundes.

27 gadus vecais kanādiešu uzbrucējs Pols Šehura aizvadītajā KHL sezonā Rīgas sastāvā piedalījās 43 regulārā čempionāta spēlēs, kurās guva astoņus vārtus un atdeva 20 rezultatīvas piespēles, nopelnīja lietderības koeficientu +3 un 18 soda minūtes, vidēji laukumā pavadot 17 minūtes.

Cerības kausā Šehura, kurš iepriekš spēlējis Prāgas "Lev", Tampabejas "Lightening", Bifalo "Sabres" un AHL komandās, piedalījās 13 mačos, kuros guva piecus vārtus un atdeva septiņas rezultatīvas piespēles, kā arī nopelnīja lietderības koeficientu +6 un 18 soda minūtes, vidēji laukumā pavadot 19 minūtes.

Tikmēr aizsargs Guntis Galviņš Rīgas komandu vairs nepārstāvēs - 27 gadus vecais hokejists karjeru turpinās citā KHL komandā Hantimansijskas "Yugra". Hokejists pēc sezonas beigām pats izteica vēlmi uzspēlēt citā KHL komandā, un kluba vadība, respektējot šo vēlmi, aizmainīja Galviņu uz Hantimansijskas komandu pret 1. kārtas izvēli 2013. gada KHL draftā.

Galviņš"Dinamo" sastāvā spēlējis visās piecās līdzšinējās KHL sezonās, pavisam komandas sastāvā regulārajos čempionātos aizvadot 243 spēles, kurās viņš guva 19 vārtus un atdeva 63 rezultatīvas piespēles, kā arī nopelnīja lietderības koeficientu +2 un 143 soda minūtes, vidēji laukumā pavadot 20 ar pusi minūtes. Savukārt "play-off" Galviņš 26 spēlēs izcēlās ar septiņām rezultatīvām piespēlēm, kā arī nopelnīja lietderības koeficientu +1 un 16 soda minūtes, vidēji laukumā pavadot 20 minūtes.

Izmantotie resursi:
Sākums - dinamoriga.lv

 +61 [+] [-]

, 2013-05-02 14:17, pirms 12 gadiem
Laba ziņa - Šehura ir cīnītājs. Šīs sezonas labākais Rīgas "Dinamo" leģionārs.

  -3 [+] [-]

, 2013-05-02 14:20, pirms 12 gadiem
Un Galvins uz Yugra pret pirmas kartas izveli si gada drafta!

 +31 [+] [-]

, 2013-05-02 14:20, pirms 12 gadiem
Šehura tas ir labi

 +39 [+] [-]

, 2013-05-02 14:22, pirms 12 gadiem
Masaļskim vairāk darba tagad būs

     [+] [-]

, 2013-05-02 14:22, pirms 12 gadiem
Galviņš Jugrā

 +11 [+] [-]

, 2013-05-02 14:25, pirms 12 gadiem
Super! Šehura būs līderis un Reķis - būs kas ripām priekšā guļas

 +29 [+] [-]

, 2013-05-02 14:25, pirms 12 gadiem
Sējējs zināja ko pagājušo sezonu RD piespēlēt . tagad atlika tik pagarināt līgumu

  +3 [+] [-]

, 2013-05-02 14:26, pirms 12 gadiem
ruudzs rakstīja: Laba ziņa - Šehura ir cīnītājs. Šīs sezonas labākais Rīgas "Dinamo" leģionārs.
Žirū jau arī ir labs,kas ar viņu interesanti,līgumam vel jau it kā būtu jābūt. : / Pēc Galviņa es jau noteikti neskumšu,būs iespējam kādam citam pierādīt sevi.
Slēpts komentārs: Krokodils

  +4 [+] [-]

, 2013-05-02 14:26, pirms 12 gadiem
Bifalo "Sabres"

Gribās nākamajā sezonā redzēt tādu Šehuru, kas bija Cerību kausā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 14:27, pirms 12 gadiem
nukinsh rakstīja: Masaļskim vairāk darba tagad būs
Masaļskim nav līguma ar Jugru.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-02 14:29, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Žirū jau arī ir labs,kas ar viņu interesanti,līgumam vel jau it kā būtu jābūt. : / Pēc Galviņa es jau noteikti neskumšu,būs iespējam kādam citam pierādīt sevi.
Žirū tāds Hosas variants vien bija - aizsardzība ne prātā. Šehura daudzpusīgāks.

Diez vai, ka atgriezīsies. Turklāt, līgums tika lauzts, tas nozīmē, ja neparakstīs jaunu, tad neatgriezīsies.

     [+] [-]

, 2013-05-02 14:34, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: RD dženerālmenedžers perfekti nostrādājis atdodot šī brīža labāko komandas aizsargu pret nekādu samaksu , izcili
A ko izdarīs, ka GG gribēja tikt prom? Ar varu jau nepiespiedīsi palikt.
Man vairāk pārsteidz tā pirmās kārtas drafta izvēle. Tagad RD tādas būs divas. Ko Sējējs ar tām grasās iesākt? Pirmajā kārtā draftētajam jādod divvirziena līgums ar komandu, līdz šim RD pirmajā kārtā paņēmuši tikai brāļus Bukartus.
Daudz lielāka jēga būtu bijusi ja RD būtu pretī prasījusi piemēram otrās un trešās kārtas tiesības.

 +15 [+] [-]

, 2013-05-02 14:34, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Žirū jau arī ir labs,kas ar viņu interesanti,līgumam vel jau it kā būtu jābūt. : /
Žirū NAV nekāda līguma ar RD.
Sen jau nav, kopš viņš aizbrauca prom.

     [+] [-]

, 2013-05-02 14:35, pirms 12 gadiem
ruudzs rakstīja: Žirū tāds Hosas variants vien bija - aizsardzība ne prātā. Šehura daudzpusīgāks.

Diez vai, ka atgriezīsies. Turklāt, līgums tika lauzts, tas nozīmē, ja neparakstīs jaunu, tad neatgriezīsies.
Manuprāt nekur nebija ziņas,ka tas tiek lauzts,bet nu labimcērēsim,ka šogad Sējējs izveidos labu komandu ar labiem leģionāriem .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 14:37, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Manuprāt nekur nebija ziņas,ka tas tiek lauzts
Vari salīdzināt pats, kā izskatās spēlētāja profils ar un bez līguma:

Континентальная Хоккейная Лига - Игроки
Континентальная Хоккейная Лига - Игроки
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-02 14:42, pirms 12 gadiem
Reķis nav nekāds vadošais aizsargs, bet gan stabils sastāva spēlētājs. Varbūt pēdējās sezonas beigas nebija tik veiksmīgas, bet vispārīgi kārtīgs aizsargs, kurš dara savu darbu. Nav jau mums tā izvēle tik liela, nevar jau jaunos ar salikt veselu maiņu.
Nebūtu Šehura, nebūtu mums Naģežda, taka sakarīgs lēmums.

  +4 [+] [-]

, 2013-05-02 14:43, pirms 12 gadiem
Bifalo Sabres
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2013-05-02 14:45, pirms 12 gadiem
Tampabejas "Lightening", Bifalo "Sabres" - raksta pērles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-02 14:46, pirms 12 gadiem
Kyuhe rakstīja: Kas ar Telly ??????????
Lūdzu paliec Dinamo!! Telly, please stay at Dinamo, we love you!
Tak ar viņu tika noslēgts divu gadu līgums pagājušajā sezonā. Tā kā - paliek Rīgā.

 +23 [+] [-]

, 2013-05-02 14:47, pirms 12 gadiem
Jo vairāk latviešu citos KHL klubos vairāk, jo labāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-05-02 14:50, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: nevaru vien sagaidīt Dinamo spēles

izlase nekad nespēs sniegt tās emocijas kā uzvaras KHL

aiziet DINAMO RĪGA
izlase vienmēr būs pāri Dinamo pie jebkuriem apstākļiem.
Dinamo emocijas ir uzpūstas un mākslīgi radītas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 14:53, pirms 12 gadiem
Tas ka viņš gribēja spēlet bija zināms un tikai atlika iegūt no tā visa vel maksimāli lielāko labumu- 1. kārtas drafta izvēle laikam ir tā labākā izvēle... BET kādas drafta izvēles ir RD uz nākamo sezonu?

     [+] [-]

, 2013-05-02 14:53, pirms 12 gadiem
Ideāli, manuprāt Ščehuras paturēšana bija viens no svarīgākajiem vasaras uzdevumiem, sezonas vērtīgākais spēlētājs. Tā vien liekas, ka ar Sējēja atgriešanos Dinamo atkal būs PO un ja vēl Ozo atnāks.
Slēpts komentārs: miiledy

  -2 [+] [-]

, 2013-05-02 14:55, pirms 12 gadiem
Profesionālā sportā sportistiem grūta dzīva, veselu sezonu un ja pagarina līgumu vēl ilgāk jādzīvo tālu no mājām. Vismaz man no grūti iedomāties.. .

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 14:55, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: RD dženerālmenedžers perfekti nostrādājis atdodot šī brīža labāko komandas aizsargu pret nekādu samaksu , izcili
Pievienojos, izcili!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 14:58, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Pievienojos, izcili!
Nu tur var būt arī savādāks domu gājiens - GG bija diezgan labs līgums, tagad paliek brīva nauda, var mēģināt dabūt kādu citu par mazāku naudu - attiecīgi kaut kas paliks pāri RD style
Slēpts komentārs: aksels82inbox.lv

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 15:00, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Ļoti interesē vai tiks pagarināts līgums ar caurumu Jučeru, ja nē, tad vēl viena vārtsarga karjera ir sačakarēta pateicoties Dinamo.
Tu tak neesi isti gudrs! Cik iespejas vinam bija pieradit sevi!? Un kas no ta sanaca? Tagad ari izlase viens liels caurums! Gudlevskis pat labaks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:01, pirms 12 gadiem
Kyuhe rakstīja: Vēl Ozo un Holtu vajadzētu! Ja sanāk finanses, tad vēl kādu labu aizsargu, piemēram Novaku vai Veskotu. Viņi vienmēr paliks manā sirdī no pirmajām sezonām.. Tās tik bija emocijas.
Ozo bus Riga, un ja nemaldos tad Holts pagarinaja ligumu ar Donecku!

  +3 [+] [-]

, 2013-05-02 15:02, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nez kas ar Žiru bus?? Itka jau ar Dinamo shim bija 2 gadu ligums, bet pirms Nagezdas vinsh aizbrauca uz sveici!

Varbuut kads specs pateiks kadas ir izredzes vinju redzet atkal Dinamo?
Praktiski nekādas. Līgums ir lauzts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-02 15:03, pirms 12 gadiem
1. kārtas izvēli 2013. gada KHL draftā.

HAHHAhah ,no kā ta draftēs ,no MHL

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:03, pirms 12 gadiem
ruudzs rakstīja: Praktiski nekādas. Līgums ir lauzts.
A nu paldies par info!

  +4 [+] [-]

, 2013-05-02 15:04, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Nu tur var būt arī savādāks domu gājiens - GG bija diezgan labs līgums, tagad paliek brīva nauda, var mēģināt dabūt kādu citu par mazāku naudu - attiecīgi kaut kas paliks pāri RD style
Gribu redzēt kur RD par to naudu kādu viņi maksāja GG, atradīs citu vismaz tāda līmeņa uzbrūkošo aizsargu

  +4 [+] [-]

, 2013-05-02 15:04, pirms 12 gadiem
Kyuhe rakstīja: Vēl Ozo un Holtu vajadzētu! Ja sanāk finanses, tad vēl kādu labu aizsargu, piemēram Novaku vai Veskotu. Viņi vienmēr paliks manā sirdī no pirmajām sezonām.. Tās tik bija emocijas.
Novāks paliks Maskavā, bet Vestkots paliek DEL.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 15:04, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Nu tur var būt arī savādāks domu gājiens - GG bija diezgan labs līgums, tagad paliek brīva nauda, var mēģināt dabūt kādu citu par mazāku naudu - attiecīgi kaut kas paliks pāri RD style
Man bija tieši tāds domu gājiens kā huy uztvēra.
Patika playthegame piezīme, ka vajadzēja mainīt nevis pret pirmā raunda izvēli, bet pret otrā trešā raunda izvēli, uzreiz jūt atšķirību starp kolochozu un NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:06, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Vai tad mazums Krievijā,Eiropā spēlētāju kam varētu dot divvirziena līgumus?
Vai daudz ārzemniekus RD līdz šim ir nodraftējis?
Turklāt ja draftē no Krievijas, tad šim spēlētājam ir jādod līgums. Nez vai RD līdzjutēji būs priecīgi, ka jaunā spēlētāja vietu aizņem kāds krieviņš.

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:08, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Turklāt ja draftē no Krievijas, tad šim spēlētājam ir jādod līgums.
nestāsti muļķības. Tā nu gan nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:15, pirms 12 gadiem
Sējējs ir atpakaļ. Jauki, ceram vēl kādus jaunumus.
p.s. Galviņš jau sen gribēja citur, tagad būs sevi jāpierāda. Lai veicas!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 15:16, pirms 12 gadiem
Interesanti.
Ja Galviņš pāriet uz ''Yugra'', tad kuru spēlētāju RD gatavojas atdot jaunizveidotai Vlaģikas komandai?
Protams,ja nekrievu komandas vispār kādu dos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-02 15:17, pirms 12 gadiem
Man pašam kādreiz Sējēja darbs ne visai patika. Bet viš tok ir labāks par Opuļski savā vietā.

  +6 [+] [-]

, 2013-05-02 15:18, pirms 12 gadiem
uzminiet kurs Jugra meginas klut par DJ ?

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:19, pirms 12 gadiem
CaptainJack rakstīja: Tev tak nav pilns pulkstenis, Dinamo jāizveido spēlētāju saraksts, ja nemaldos 18 spēlētāji kurus viņi nedos prom, no pārējiem tad Vladivastoka varēs izvēlēties.
p.s - Par aizsargāto spēlētāju skaitu neesmu pārliecināts.
Nestrīdies ar Nameju. Viņam vienmēr taisnība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 15:21, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: A ko izdarīs, ka GG gribēja tikt prom? Ar varu jau nepiespiedīsi palikt.
Man vairāk pārsteidz tā pirmās kārtas drafta izvēle. Tagad RD tādas būs divas. Ko Sējējs ar tām grasās iesākt? Pirmajā kārtā draftētajam jādod divvirziena līgums ar komandu, līdz šim RD pirmajā kārtā paņēmuši tikai brāļus Bukartus.
Daudz lielāka jēga būtu bijusi ja RD būtu pretī prasījusi piemēram otrās un trešās kārtas tiesības.
Rd būs trīs pirmās kārtas drafta tiesības - kā Nadjas kausa ieguvēji viņi iegūst vēl KHL piederošās vienas tiesības.

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:21, pirms 12 gadiem
garā siekala rakstīja: Tas ka viņš gribēja spēlet bija zināms un tikai atlika iegūt no tā visa vel maksimāli lielāko labumu- 1. kārtas drafta izvēle laikam ir tā labākā izvēle... BET kādas drafta izvēles ir RD uz nākamo sezonu?
Man jau šķiet, ka pirmās kārtas drafta tiesības nav nekāda medus maize Sējējam. Ja viņš piemēram grasās draftēt Haraldu Egli, tad vēl kādu jēgu tur var saskatīt (lai gan tik pat labi viņu varētu nodraftēt arī jebkurā citā kārtā, jo maz ticams, ka krievi viņu gribētu sev), jo Egle tā pat nākamsezon visticamāk spēlēs USHL un līgums viņam nebūs jādod. Bet ja nodraftēs kādu spēlētāju kurš te pat pa mūsu galu vandās un RD viņu plāno piesaistīt piemēram HKR, tad neskatoties uz to, ka viņam nav paredzēts tuvākajā laikā spēlēt KHL, viņam vienalga ir jādod pro līgums. Turklāt nesen gāja runa, ka minimālā alga KHL būšot 70 000 LVL pa sezonu.
Nav slikti padsmitgadniekam par spēlēšanu MHL saņemt tādu algu?
Tāpēc RD līdz šim reti kad ir ņēmusi spēlētājus pirmajā kārtā, jo sākot ar otro kārtu tu spēlētājam vari piedāvāt arī parastu juniora līgumu. Pirmajā kārtā ņemti tikai Bukarti pēc kuriem abiem bija pieprasījums Krievijā.
Pieļauju, ka tad, kad pienāks drafts RD ļoti iespējams iegūtās pirmās kārtas izvēles tiesības neizmantos. Jo nav tādu brīnumtalantu latviešiem ko būtu vērts ņemt maksājot tādu algu viņam.
Ja nemaldos, RD pienākas 2013 gada drafta pirmā izvēle, tur gan varētu nogrābt kādu talantu, ko vēlāk notirgot.
P.s. pieņemu, ka sējējs pretī saņēma šo drafta tiesību vienkārši tāpēc, ka KHL reglaments neparedz spēlētāja aizmainīšanu pretī neko nesaņemot.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-02 15:22, pirms 12 gadiem
bet ja nopietni par GG-kas ar vinu notika pedeja sezona? sakapa galva, treners neuzticejas..da velns vinu zin...agrak pleesaa pa kasti regulari, attiecigi ari guva vartus salidzinosi daudz, bij tiesam labs...pedeja laika vairak par tiem tupajiem uzmetieniem neka nebij, neatceros kad sis butu plesis pa vartiem pedejo reiz vai gajis uzbrukuma...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:23, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: tur vinju neatziis, tur classic rock populaaraaks
moz vins sakuma ka iesildosais DJ bus, pec tam moz uzdienesies

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 15:24, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: nestāsti muļķības. Tā nu gan nav.
Es biju domājis, ka ja pirmajā kārtā paņem krievu un liek viņam spēlēt piemēram HKR.
To reglamentu tik smalki nepārzinu, neesmu iedziļinājies, bet man šķiet, ka noteikumi paredz, ka ja spēlētājs ir draftēts pirmajā kārtā un komanda viņu iesaista savā sistēma liekot spēlēt piemēram MHL, tad viņam ir jādod pro līgums.
Galu galā arī mazais Bukarts pērn parakstīja 3 gadu līgumu ar RD.

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:24, pirms 12 gadiem
Hm, runā, ka Maskavas "Dynamo" ņem atpakaļ no Prāgas "Lev" Gingi - pret trešās kārtas izvēles iespēju 2014.gada draftā.

Interesanti tas ir tāpēc, ka ģenerāldirektors Safronovs pirms tam izteicās, ka viņš nav slikts spēlētājs, bet neiekļāvās kolektīvā. Tas nozīmē, ka sekos krasas kolektīva pārmaiņas?

  +6 [+] [-]

, 2013-05-02 15:25, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Pieņemsim variantu, ka RD iespējas ir nodraftēt Ņičušķinu, vai RD līdzjutēji būs priecīgi vai bēdīgi? Domāju tas pat nav svarīgi, jo visdrīzāk ar šādu lomu var spēlēt tālāk, jo tāpat RD nevarēs atļauties viņām maksāt miljonus(tas ir teorētisks variants).
Tas ka līdz šim draftē mūsējos jau ir vislielākais Sējēja mīnus, ko es redzu. Varbūt palicis gudrāks?
KHL drafts vispār ir nejēdzīgs, - no vienas puses tiekšanās atdarināt NHL, no otras puses- iztapšana vecajiem Krievijas klubiem ar savu bērnu/jauniešu sistēmu, kuri var aizsargāt 5 savas sistēmas jaunos hokejistus, un daļa klubu, it sevišķi- neKrievijas klubi, kuri nesen izveidoti, tiek diskriminēti.
Taču Krievijā velti meklēt racionālu kārtību.

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:27, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Man jau šķiet, ka pirmās kārtas drafta tiesības nav nekāda medus maize Sējējam. Ja viņš piemēram grasās draftēt Haraldu Egli, tad vēl kādu jēgu tur var saskatīt (lai gan tik pat labi viņu varētu nodraftēt arī jebkurā citā kārtā, jo maz ticams, ka krievi viņu gribētu sev), jo Egle tā pat nākamsezon visticamāk spēlēs USHL un līgums viņam nebūs jādod. Bet ja nodraftēs kādu spēlētāju kurš te pat pa mūsu galu vandās un RD viņu plāno piesaistīt piemēram HKR, tad neskatoties uz to, ka viņam nav paredzēts tuvākajā laikā spēlēt KHL, viņam vienalga ir jādod pro līgums. Turklāt nesen gāja runa, ka minimālā alga KHL būšot 70 000 LVL pa sezonu.
Nav slikti padsmitgadniekam par spēlēšanu MHL saņemt tādu algu?
Tāpēc RD līdz šim reti kad ir ņēmusi spēlētājus pirmajā kārtā, jo sākot ar otro kārtu tu spēlētājam vari piedāvāt arī parastu juniora līgumu. Pirmajā kārtā ņemti tikai Bukarti pēc kuriem abiem bija pieprasījums Krievijā.
Pieļauju, ka tad, kad pienāks drafts RD ļoti iespējams iegūtās pirmās kārtas izvēles tiesības neizmantos. Jo nav tādu brīnumtalantu latviešiem ko būtu vērts ņemt maksājot tādu algu viņam.
Ja nemaldos, RD pienākas 2013 gada drafta pirmā izvēle, tur gan varētu nogrābt kādu talantu, ko vēlāk notirgot.
P.s. pieņemu, ka sējējs pretī saņēma šo drafta tiesību vienkārši tāpēc, ka KHL reglaments neparedz spēlētāja aizmainīšanu pretī neko nesaņemot.
oi, oi - nu Tu pilnīgā putrā sabrauci...
1) nu nav 1. kārtā draftējot jādod obligāti līgums (paskaties uz pagājušā gada draftu - vairāki 1. kārtā draftētie krieviņi maisās turpat, kur bija, piemēram, MHL-B).
2) otrkārt, junioriem (līdz 21 gadam) KHL minimālo algu cipari ir citi, krietni zemāki.

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:28, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Rd būs trīs pirmās kārtas drafta tiesības - kā Nadjas kausa ieguvēji viņi iegūst vēl KHL piederošās vienas tiesības.
Hmmm, tad sanāk ka Nadjas kausa ieguvēji ieguva papildus drafta tiesības, nevis pacēla savu pirmās kārtas tiesības līdz pirmajam numuram?
Traki tie krievi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 15:32, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: oi, oi - nu Tu pilnīgā putrā sabrauci...
1) nu nav 1. kārtā draftējot jādod obligāti līgums (paskaties uz pagājušā gada draftu - vairāki 1. kārtā draftētie krieviņi maisās turpat, kur bija, piemēram, MHL-B).
2) otrkārt, junioriem (līdz 21 gadam) KHL minimālo algu cipari ir citi, krietni zemāki.
Par tām algām tiešām nezinu. Pieņemu, ka tev ir taisnība, bet par to līgumu gan man šķiet, ka bija runa, ka kaut kāda ķēpa ar tiem pirmās kārtas kadriem bija gan.
Tad paskaidro man kāpēc RD līdz šim izvairījušiem ņemt spēlētājus pirmajā kārtā? Paņēmuši tikai Bukartus kurus abus gribēja krievu klubi.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-02 15:35, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Par tām algām tiešām nezinu. Pieņemu, ka tev ir taisnība, bet par to līgumu gan man šķiet, ka bija runa, ka kaut kāda ķēpa ar tiem pirmās kārtas kadriem bija gan.
Tad paskaidro man kāpēc RD līdz šim izvairījušiem ņemt spēlētājus pirmajā kārtā? Paņēmuši tikai Bukartus kurus abus gribēja krievu klubi.
Tapēc ka tas drafts ir sūds.

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:35, pirms 12 gadiem
SEJEJS malacis SCHEKURA ir sava vieta,laba statistika un pieredze NHL.REKA vietu gan vajadzeja atdot jaunajiem.GALVINS,ok lai uzspele krievu kluba,pacinoties par vietu pamatsastava pieaugs meistariba jo tur konkurence bus lielaka.Ceru,ka SEJEJS spes vienoties ar OZO jo OZO ir jebkuras komandas kura vins spele pamatvertiba.Ka saka MASTERSTVO NE PROPJOSH.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-02 15:35, pirms 12 gadiem
ruudzs rakstīja: Laba ziņa - Šehura ir cīnītājs. Šīs sezonas labākais Rīgas "Dinamo" leģionārs.
Nu šosezon bija 2 ļoti labi ļeģionāri žirū un šehura. Nākamajā sezonā viņus abus vajadzētu salikt vienā maiņā un būtu vismaz rezultāts no viņiem
Protams vēl labāk būtu ja Hossa atgriestos Dinamo
un iet runa kad OZO arī varētu atgriesties jo viņš aizgāja arī no sava iepriekšējā kluba.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 15:36, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Kādā ziņā nekrievijas klubi tiek diskriminēti?
Tādā, ka visiem KHL klubiem nav vienādu tiesību draftēt visus draftam pieejamos jaunos spēlētājus, jo vecajiem Krievijas klubiem ar bērnu/jauniešu hokeja komandām ir tiesības aizstāvēt 5 savus spēlētājus.

Manuprāt, vai nu draftā visiem klubiem jābūt līdzvērtīgām tiesībām (protams izvēļu=draftpiku numuri atšķirsies), vai arī drafts vispār nav vajadzīgs.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 15:36, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Par tām algām tiešām nezinu. Pieņemu, ka tev ir taisnība, bet par to līgumu gan man šķiet, ka bija runa, ka kaut kāda ķēpa ar tiem pirmās kārtas kadriem bija gan.
Tad paskaidro man kāpēc RD līdz šim izvairījušiem ņemt spēlētājus pirmajā kārtā? Paņēmuši tikai Bukartus kurus abus gribēja krievu klubi.
Kapēc domā , ka krievi tā gribēja Bukartus? Krievi ja ko gribētu to paņemtu, ja ne draftā, tad pēc tam. Laikam jau tik ļoti negribēja.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 15:36, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Hmmm, tad sanāk ka Nadjas kausa ieguvēji ieguva papildus drafta tiesības, nevis pacēla savu pirmās kārtas tiesības līdz pirmajam numuram?
Traki tie krievi
Tas vēl jāprecizē, bet izskatās, ka tā, jo pretējā gadījumā viņi zaudētu savas jau esošās tiesības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:40, pirms 12 gadiem
Jā, iegūst papildus tiesības, bet, laikam ne pirmo numuru
Команда-победительница турнира также получает принадлежащее КХЛ
право выбора в первом раунде Драфта юниоров КХЛ 2013 года.
khl.ru

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:40, pirms 12 gadiem
Parasti jabūt labam šķēlienam aizsargam,bet Dinamo tik divi,kas var uzsčelt,bet viņi nemet tie ir Kr.Redlihs un Sotnieks

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 15:40, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Tapēc ka tas drafts ir sūds.
Drafts nav sūds, procedūra kā viņš notiek ir sūdaina.

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:41, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Es biju domājis, ka ja pirmajā kārtā paņem krievu un liek viņam spēlēt piemēram HKR.
To reglamentu tik smalki nepārzinu, neesmu iedziļinājies, bet man šķiet, ka noteikumi paredz, ka ja spēlētājs ir draftēts pirmajā kārtā un komanda viņu iesaista savā sistēma liekot spēlēt piemēram MHL, tad viņam ir jādod pro līgums.
Galu galā arī mazais Bukarts pērn parakstīja 3 gadu līgumu ar RD.
ja draftēto paņem tad:
1. kārtā draftētajiem minimālā alga ir ~15.500 Ls sezonā spēlējot MHL, vai ~78.000 Ls sezonā spēlējot KHL
2. kārtā draftētajiem minimālā alga ir ~10.400 Ls sezonā spēlējot MHL, vai ~52.000 Ls sezonā spēlējot KHL

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 15:43, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Tāpēc, ka ja tu ņem krievu audzēkņus, tad tev jāmaksā kompensācija jaunatnes klubam un pirmaja kārtā tā ir diezgan prāva. To jau ne tikai RD izvairās darīt, bet arī nabadzīgāki Krievu klubi arī. Ta vietā jau var paņemt jebkuru citu spēlētāju no ārvalstu līgām, kā to izdarīja CSKA ar Girgensonu bez jebkādām kompensācijām.
Pilnīgi pareizi Volx, tāpēc jau nedraftē.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 15:43, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Drafts nav sūds, procedūra kā viņš notiek ir sūdaina.
Man liekas tas ir ķekša pasākums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:47, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Tāpēc, ka ja tu ņem krievu audzēkņus, tad tev jāmaksā kompensācija jaunatnes klubam un pirmaja kārtā tā ir diezgan prāva. To jau ne tikai RD izvairās darīt, bet arī nabadzīgāki Krievu klubi arī. Ta vietā jau var paņemt jebkuru citu spēlētāju no ārvalstu līgām, kā to izdarīja CSKA ar Girgensonu bez jebkādām kompensācijām.
kompensācija jāmaksā tikai tādā gadījumā, ja tiek noslēgts līgums. Ja netiek noslēgts līgums, tad KHL klubam paliek tiesības uz spēlētāju, bet spēlētājs var turpināt spēlēt savā iepriekšējajā komandā.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 15:49, pirms 12 gadiem
Sermulītis rakstīja: Galviņam iespēja sevi apliecināt labā KHL klubā ! Redzēsim uz ko viņš īsti ir spējīgs ! Ārā no siltumnīcas!
Siltumnīca...Labs. Drīzāk inkubators

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:51, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: kompensācija jāmaksā tikai tādā gadījumā, ja tiek noslēgts līgums. Ja netiek noslēgts līgums, tad KHL klubam paliek tiesības uz spēlētāju, bet spēlētājs var turpināt spēlēt savā iepriekšējajā komandā.
un kā ir ja no KHL kluba sistēmas nodraftē spēlētāju(krievu), bet līgumu neslēdz. Tizli izklausās tiesības uz spēlētāju ir Dinamo Rīga, bet viņš spēlē Traktor sistēmā. Kaut kā smieklīgi.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 15:54, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Tādā, ka visiem KHL klubiem nav vienādu tiesību draftēt visus draftam pieejamos jaunos spēlētājus, jo vecajiem Krievijas klubiem ar bērnu/jauniešu hokeja komandām ir tiesības aizstāvēt 5 savus spēlētājus.

...
tikai 1 nianse - tam klubam pēc tam līdz 15. jūlijam obligāti ir jānoslēdz līgums ar katru no šiem 5 spēlētājiem, kuru 1. gada laikā nedrīkst lauzt. Pretējā gadījumā - sods 3 mlj. rubļu par spēlētāju.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 15:55, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Drafts nav sūds, procedūra kā viņš notiek ir sūdaina.
pie Krievijas hokeja sistēmas tas ir absolūti nevajadzīgs. Lieka mērkaķošanās un prātu čakarēšana.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 15:57, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: un kā ir ja no KHL kluba sistēmas nodraftē spēlētāju(krievu), bet līgumu neslēdz. Tizli izklausās tiesības uz spēlētāju ir Dinamo Rīga, bet viņš spēlē Traktor sistēmā. Kaut kā smieklīgi.
tad viņš paliek Traktor sistēmā un var spēlēt pilnīgi jebkur, tikai ne KHL.

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:57, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: un kā ir ja no KHL kluba sistēmas nodraftē spēlētāju(krievu), bet līgumu neslēdz. Tizli izklausās tiesības uz spēlētāju ir Dinamo Rīga, bet viņš spēlē Traktor sistēmā. Kaut kā smieklīgi.
Dašutins tak aizgāja uz MVD pēc drafta.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 16:01, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Dašutins tak aizgāja uz MVD pēc drafta.
tāpēc, ka kompensācija šajā gadījumā nebija jāmaksā.

     [+] [-]

, 2013-05-02 16:04, pirms 12 gadiem
Vai kāds var ieskicēt, kāds uz šo brīdi izskatās Rīgas Dinamo? Reķis, Šehura.. kas vēl?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 16:06, pirms 12 gadiem
.............. rakstīja: Vai kāds var ieskicēt, kāds uz šo brīdi izskatās Rīgas Dinamo? Reķis, Šehura.. kas vēl?
Eliteprospects.com - Dinamo Riga

     [+] [-]

, 2013-05-02 16:06, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Dašutins tak aizgāja uz MVD pēc drafta.
starp citu par šo tēmu runājot, tā kā LM jau ir(bija) MHL klubs, tad pēc KHL reglamenta, ja kāds klubs nodraftē Liepājas spēlētāju (LM sporta skolas), viņam jāmaksā LM klubam KHL reglamentā noteiktā kompensācija.

     [+] [-]

, 2013-05-02 16:07, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: tad viņš paliek Traktor sistēmā un var spēlēt pilnīgi jebkur, tikai ne KHL.
kārtējā dīvainība un cik gadus tā var vilkt?
Tā var nodarboties ar sīkām neķītrībām. Draftē spēlētājus, līgumus neslēdz. Tai skolai ne kompensācijas, ne iespēlēt lielajā komandā

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 16:09, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: http://www.eliteprospects.com/team.php?team=673&year0=2014
paldies!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 16:09, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: kārtējā dīvainība un cik gadus tā var vilkt?
Tā var nodarboties ar sīkām neķītrībām. Draftē spēlētājus, līgumus neslēdz. Tai skolai ne kompensācijas, ne iespēlēt lielajā komandā
kamēr nesasniedz 29 gadu vecumu.

     [+] [-]

, 2013-05-02 16:10, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: kamēr nesasniedz 29 gadu vecumu.
Kaut kas neštimmē te. Man liekas līgums jāslēdz obligāti ar draftēto krievu un kompensācija jāmaksā. Tāpat kā ar tiem ko aizsargā komandas.

     [+] [-]

, 2013-05-02 16:10, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: kamēr nesasniedz 29 gadu vecumu.
Vai 26?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 16:15, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Par tām algām tiešām nezinu. Pieņemu, ka tev ir taisnība, bet par to līgumu gan man šķiet, ka bija runa, ka kaut kāda ķēpa ar tiem pirmās kārtas kadriem bija gan.
Tad paskaidro man kāpēc RD līdz šim izvairījušiem ņemt spēlētājus pirmajā kārtā? Paņēmuši tikai Bukartus kurus abus gribēja krievu klubi.
sorry, par algām samelojos. Pareizie cipari ir:

ja ar draftēto slēdz līgumu tad:
1. kārtā draftētajiem minimālā alga ir ~5.200 Ls sezonā spēlējot MHL, vai ~26.000 Ls sezonā spēlējot KHL
2.-5. kārtā draftētajiem minimālā alga ir ~2.600 Ls sezonā spēlējot MHL, vai ~13.000 Ls sezonā spēlējot KHL
(algas līdz 21 gada vecumam)

     [+] [-]

, 2013-05-02 16:16, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Kaut kas neštimmē te. Man liekas līgums jāslēdz obligāti ar draftēto krievu un kompensācija jāmaksā. Tāpat kā ar tiem ko aizsargā komandas.
skat. 60. lpp. - khl.ru

     [+] [-]

, 2013-05-02 16:20, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: starp citu par šo tēmu runājot, tā kā LM jau ir(bija) MHL klubs, tad pēc KHL reglamenta, ja kāds klubs nodraftē Liepājas spēlētāju (LM sporta skolas), viņam jāmaksā LM klubam KHL reglamentā noteiktā kompensācija.
Sanāk, ka RD arī jamaksā, ja paņem, piemēram, Kuzmenkovu?

     [+] [-]

, 2013-05-02 16:23, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Man liekas tas ir ķekša pasākums.
Šeit Tev pilnīga taisnība.
Krievi gribēja pierādīt,ka viņu KHL neatpaliek no NHL, bet kā vienmēr visu izdarīja ar savām nacionālām īpatnībām.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 16:23, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Kaut kas neštimmē te. Man liekas līgums jāslēdz obligāti ar draftēto krievu un kompensācija jāmaksā. Tāpat kā ar tiem ko aizsargā komandas.
Kuzmenkovu nemaz nedrīkst draftēt.
Šogad draftēt drīkst:
- jebkuru 1996.g.dz.
- jebkuru 1992.-1995.g.dz., kuri nav neviena KHL, VHL, MHL A vai MHL B kluba sistēmā.

     [+] [-]

, 2013-05-02 16:24, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: starp citu par šo tēmu runājot, tā kā LM jau ir(bija) MHL klubs, tad pēc KHL reglamenta, ja kāds klubs nodraftē Liepājas spēlētāju (LM sporta skolas), viņam jāmaksā LM klubam KHL reglamentā noteiktā kompensācija.
Tā izskatās.
Cik zinu,tad par Maslovski un Golovko RD jau pērn LM kaut ko atpogāja. Pat neskatoties, ka LM tad vel nebija komanda MHL.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 16:25, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā izskatās.
Cik zinu,tad par Maslovski un Golovko RD jau pērn LM kaut ko atpogāja. Pat neskatoties, ka LM tad vel nebija komanda MHL.
par pārejām ārpus drafta jau ir cits stāsts.

     [+] [-]

, 2013-05-02 16:26, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: kamēr nesasniedz 29 gadu vecumu.
palasījos nedaudz to murgu par draftētajiem.
Tiesības paliek līdz 22 gadu vecuma, ja neslēdz uzreiz līgumu un KHL komandās nedrīkst spēlēt.
līdz 29 gadu vecumam ir kad , ja spēlētājs atsakās slēgt līgumu.

     [+] [-]

, 2013-05-02 16:26, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Sanāk, ka RD arī jamaksā, ja paņem, piemēram, Kuzmenkovu?
Diez vai,jo Kuzmenkovs pērn netika iekļauts LM-2 sastāvā.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 16:27, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: palasījos nedaudz to murgu par draftētajiem.
Tiesības paliek līdz 22 gadu vecuma, ja neslēdz uzreiz līgumu un KHL komandās nedrīkst spēlēt.
līdz 29 gadu vecumam ir kad , ja spēlētājs atsakās slēgt līgumu.
jā, jā - tur murgs točno. Daudz caurumu... par tiem 22 gadiem Tev taisnība.

     [+] [-]

, 2013-05-02 16:28, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Kuzmenkovu nemaz nedrīkst draftēt.
Šogad draftēt drīkst:
- jebkuru 1996.g.dz.
- jebkuru 1992.-1995.g.dz., kuri nav neviena KHL, VHL, MHL A vai MHL B kluba sistēmā.
Nesapratu par to Kuzmenkovu?

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 16:30, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Nesapratu par to Kuzmenkovu?
Kuzmenkovu nedrīkst draftēt, jo viņš neatbilst KHL drafta nosacījumiem: ir LM (tātad MHL kluba) sistēmā.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 16:31, pirms 12 gadiem
Mjā, velns te kaklu var nolauzt.

     [+] [-]

, 2013-05-02 16:32, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Mjā, velns te kaklu var nolauzt.
arī purva?

     [+] [-]

, 2013-05-02 16:32, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Kuzmenkovu nedrīkst draftēt, jo viņš neatbilst KHL drafta nosacījumiem: ir LM (tātad MHL kluba) sistēmā.
Kapēc tu domā, ka es kaut kur teicu, ka viņu drīkst draftēt?
Es vispār nekur Kuzmenkovu neesmu pieminejis šajā topikā
Zinot, ka Kuzmenkovs ir no Liepājas, vai tik neesi sajaucis mani ar Liepājas demagogu?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 16:32, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Kuzmenkovu nedrīkst draftēt, jo viņš neatbilst KHL drafta nosacījumiem: ir LM (tātad MHL kluba) sistēmā.
Pag, Tu gribi teikt,ka ja viena komanda no sporta kluba startē MHL, tad viss klubs automātiski tiek iekļauts KHL sistēmā?

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 16:37, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Kapēc tu domā, ka es kaut kur teicu, ka viņu drīkst draftēt?
Es vispār nekur Kuzmenkovu neesmu pieminejis šajā topikā
Zinot, ka Kuzmenkovs ir no Liepājas, vai tik neesi sajaucis mani ar Liepājas demagogu?
sorry, par Kuzmenkovu atbilde bija purva-velnam.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 16:39, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pag, Tu gribi teikt,ka ja viena komanda no sporta kluba startē MHL, tad viss klubs automātiski tiek iekļauts KHL sistēmā?
savā ziņā, jā. Tas tiek uzskatīts par MHL klubu. Un reglamentā ir nosacījumi, kas attiecas uz MHL klubiem.
Vienīgi, interesanti, kas sanāk, ja LM tagad atsauc dalību MHL - kā un kurā brīdī tad viņu statuss mainās

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 16:44, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: savā ziņā, jā. Tas tiek uzskatīts par MHL klubu. Un reglamentā ir nosacījumi, kas attiecas uz MHL klubiem.
Vienīgi, interesanti, kas sanāk, ja LM tagad atsauc dalību MHL - kā un kurā brīdī tad viņu statuss mainās
Negribu strīdēties, jo zinu,ka Tu KHL reglamentējošo dokumentāciju pārzini labāk, bet kaut kas te tomēr neštīm kopā.
LM pirmā komanda spēlē(ja) BAČ,LM-3 spēlē LČ, un ja viņi grib,tad viņi LM-4 var pieteikt,piemēram,Polijas čempī. Tad kur šeit ir tā KHL ietekme uz LM pārējām komandām?

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 16:48, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Negribu strīdēties, jo zinu,ka Tu KHL reglamentējošo dokumentāciju pārzini labāk, bet kaut kas te tomēr neštīm kopā.
LM pirmā komanda spēlē(ja) BAČ,LM-3 spēlē LČ, un ja viņi grib,tad viņi LM-4 var pieteikt,piemēram,Polijas čempī. Tad kur šeit ir tā KHL ietekme uz LM pārējām komandām?
nav runa par komandām, bet gan klubiem. LM ir (bija) tikai viens klubs.

     [+] [-]

, 2013-05-02 17:02, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: A ko izdarīs, ka GG gribēja tikt prom? Ar varu jau nepiespiedīsi palikt.
Man vairāk pārsteidz tā pirmās kārtas drafta izvēle. Tagad RD tādas būs divas. Ko Sējējs ar tām grasās iesākt? Pirmajā kārtā draftētajam jādod divvirziena līgums ar komandu, līdz šim RD pirmajā kārtā paņēmuši tikai brāļus Bukartus.
Daudz lielāka jēga būtu bijusi ja RD būtu pretī prasījusi piemēram otrās un trešās kārtas tiesības.
Domā stratēgiskāk un uz priekšu! Tieši labi, ka RD būs tagad divas 1. kārtas izvēles, tad vienu vai kaut abas varēs iemainīt Ciskai pret tiesībām uz Girgensonu, jo reāli RD jau tāpat nav ko šogad te no vietējiem kadriem ņemt pirmajā kārtā a tiesības uz Girgensonu gan jau noderēs arī nākotnē, jo nav zināms kā čalim tagad un arī pēc rūkija līguma tā karjera aizdīķī iegrozīsies..... Ciskai tās pirmās kārtas izvēles šobrīd būs krietni vajadzīgākas, jo krieviem to potenciālo labo 1. kārtas censoņu ir krietni vairāk nekā mums te ar tiem vietējiem kadriem... RD draftēt tagad kādu talantīgu nelatvieti (ne krievu, bet kaut somu, zviedru) nebūtu lielas jēgas, jo pa lielam labi importi arī aizdīķi tiek pamanīti un protams arī labāk uz to aizdīķi arī brauc.... tapēc pa lielam tās abas pirmās vai kaut viena no tām drafta kārtām varētu tikt izmantota tiesību iegūšanai uz Girgensonu. Tas būtu šobrīd visloģiskākais solis.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 17:08, pirms 12 gadiem
Labi, jo vairāk mūsējo citos klubos, jo interesantāk. Lai Galviņam veicas. Būs labi.

     [+] [-]

, 2013-05-02 17:16, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: nav runa par komandām, bet gan klubiem. LM ir (bija) tikai viens klubs.
Jā, bet LM taču nav/bija viena komanda,kas startē MHL, bet virkne komandu,kas startēja dažādos čempionātos, un līdz ar Tavu domu gājienu iznāk,ka KHL var(ēja) ietekmēt pārējo LM dalību citos čempionātos.

     [+] [-]

, 2013-05-02 17:23, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet LM taču nav/bija viena komanda,kas startē MHL, bet virkne komandu,kas startēja dažādos čempionātos, un līdz ar Tavu domu gājienu iznāk,ka KHL var(ēja) ietekmēt pārējo LM dalību citos čempionātos.
Atkal gribi ar kaut ko "izcelties"?
Da, kaut 10 komandas Āfrikā - ja ir klubam ir komanda MHL, tad klubs automātiski kļūst par šīs līgas subjektu. Savukārt, šī 'subjekta' sistēmas spēlētājiem tiek automātiski piešķirts noteikts statuss. (kas automātiski maina viņu tiesības (vienā gadījumā ierobežo, citā - paplašina).

Tieši tāpat, ja, piemēram, CSKA nodraftē kādu Helsinku Jokerit spēlētāju. Arī tad šim spēlētājam mainās statuss attiecībā pret KHL (pārejot uz KHL, viņš līgumu drīkst slēgt tikai un vienīgi ar CSKA; kamēr viņa nedraftētais komandas biedrs to varēs darīt ar jebkuru KHL klubu)

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 17:24, pirms 12 gadiem
erības kausā Šehura, kurš iepriekš spēlējis Prāgas "Lev", Tampabejas "Lightening", Bifalo "Sabres" ...tas ir teksts no autora! Bifalo Sabres!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 17:25, pirms 12 gadiem
" Bifalo "Sabres" " haaa haaa

     [+] [-]

, 2013-05-02 17:33, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Atkal gribi ar kaut ko "izcelties"?
Da, kaut 10 komandas Āfrikā - ja ir klubam ir komanda MHL, tad klubs automātiski kļūst par šīs līgas subjektu. Savukārt, šī 'subjekta' sistēmas spēlētājiem tiek automātiski piešķirts noteikts statuss. (kas automātiski maina viņu tiesības (vienā gadījumā ierobežo, citā - paplašina).

Tieši tāpat, ja, piemēram, CSKA nodraftē kādu Helsinku Jokerit spēlētāju. Arī tad šim spēlētājam mainās statuss attiecībā pret KHL (pārejot uz KHL, viņš līgumu drīkst slēgt tikai un vienīgi ar CSKA; kamēr viņa nedraftētais komandas biedrs to varēs darīt ar jebkuru KHL klubu)
Kā var mainīties, piemēram,tā paša Kuzmenkova statuss attiecībā pret KHL,ja viņš LM-2 komandā MHL nav nospēlējis ne sekundi?
Šoreiz man ir smagas aizdomas,ka Tu kaut ko jauc.

     [+] [-]

, 2013-05-02 17:35, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā var mainīties, piemēram,tā paša Kuzmenkova statuss attiecībā pret KHL,ja viņš LM-2 komandā MHL nav nospēlējis ne sekundi?
Šoreiz man ir smagas aizdomas,ka Tu kaut ko jauc.
toties ir spēlējis HK Rīga un aizmainīts/pārdots/atdots/aizkomandēts uz Liepāju.

     [+] [-]

, 2013-05-02 17:44, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: toties ir spēlējis HK Rīga un aizmainīts/pārdots/atdots/aizkomandēts uz Liepāju.
Kā jau teicu,tad negribu strīdēties.
Pavaicāšu to LM cilvēkiem,kas pavisam noteikti zinās, kā tur īsti ir.

     [+] [-]

, 2013-05-02 17:45, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā jau teicu,tad negribu strīdēties.
Pavaicāšu to LM cilvēkiem,kas pavisam noteikti zinās, kā tur īsti ir.
tika vaicā tam, kas tiešām pārzin KHL/MHL reglamentus, nevis pirmajam, kas pretī trāpās.

  -3 [+] [-]

, 2013-05-02 18:00, pirms 12 gadiem
es jums varu pateikt ka hosa un ozo nāks uz dinamo to jūs jau zinat laikam telkvists paliek

     [+] [-]

, 2013-05-02 18:15, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: tika vaicā tam, kas tiešām pārzin KHL/MHL reglamentus, nevis pirmajam, kas pretī trāpās.

Prasīšu LM ledus halles ledus tīrītājam.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 18:36, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Domā stratēgiskāk un uz priekšu! Tieši labi, ka RD būs tagad divas 1. kārtas izvēles, tad vienu vai kaut abas varēs iemainīt Ciskai pret tiesībām uz Girgensonu, jo reāli RD jau tāpat nav ko šogad te no vietējiem kadriem ņemt pirmajā kārtā a tiesības uz Girgensonu gan jau noderēs arī nākotnē, jo nav zināms kā čalim tagad un arī pēc rūkija līguma tā karjera aizdīķī iegrozīsies..... Ciskai tās pirmās kārtas izvēles šobrīd būs krietni vajadzīgākas, jo krieviem to potenciālo labo 1. kārtas censoņu ir krietni vairāk nekā mums te ar tiem vietējiem kadriem... RD draftēt tagad kādu talantīgu nelatvieti (ne krievu, bet kaut somu, zviedru) nebūtu lielas jēgas, jo pa lielam labi importi arī aizdīķi tiek pamanīti un protams arī labāk uz to aizdīķi arī brauc.... tapēc pa lielam tās abas pirmās vai kaut viena no tām drafta kārtām varētu tikt izmantota tiesību iegūšanai uz Girgensonu. Tas būtu šobrīd visloģiskākais solis.
Kā nav ko ņemt? Egli kaut vai aizsacīt draftā...

     [+] [-]

, 2013-05-02 18:40, pirms 12 gadiem
draftēsim Krosbiju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 18:52, pirms 12 gadiem
Masaļski uz Dinamo !

     [+] [-]

, 2013-05-02 18:53, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: VOT, TAS JAU IR REĀLĀKS PRIEKŠLIKUMS!
šitas jaunais kanādietis no U18 gan nav 96. gads, citādi varētu saprast...

     [+] [-]

, 2013-05-02 19:03, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Kā nav ko ņemt? Egli kaut vai aizsacīt draftā...
Pieļauju, ka arī 2-3. kārtā Normis bez lielas iespringšanas Egli varēs pierakstīt RD prospektu pulkam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 19:06, pirms 12 gadiem
Hahahaha, Galovkinu pret kaut kādu s*da khl pirmo kārtu

     [+] [-]

, 2013-05-02 19:07, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Vēl es nevaru saprast ko Abrags ar Ivaru iespringuši par to Kuzmenkovu? Nav saprotams kāpēc viņš būtu jādraftē, ja var tāpat noslēgt līgumu, a?
Ivars droši vien atkal dzīvo ilūzijās, ka RD šamo jauno talantu (Kurzmenkovu) nemaz i "pacelt" nevarēs algas ziņā un, ka uz šitā čaļa pakalpojumiem jau pilns te ar bieziem KHL klubiem tagad rindā stāv!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 19:08, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Domā stratēgiskāk un uz priekšu! Tieši labi, ka RD būs tagad divas 1. kārtas izvēles, tad vienu vai kaut abas varēs iemainīt Ciskai pret tiesībām uz Girgensonu, jo reāli RD jau tāpat nav ko šogad te no vietējiem kadriem ņemt pirmajā kārtā a tiesības uz Girgensonu gan jau noderēs arī nākotnē, jo nav zināms kā čalim tagad un arī pēc rūkija līguma tā karjera aizdīķī iegrozīsies..... Ciskai tās pirmās kārtas izvēles šobrīd būs krietni vajadzīgākas, jo krieviem to potenciālo labo 1. kārtas censoņu ir krietni vairāk nekā mums te ar tiem vietējiem kadriem... RD draftēt tagad kādu talantīgu nelatvieti (ne krievu, bet kaut somu, zviedru) nebūtu lielas jēgas, jo pa lielam labi importi arī aizdīķi tiek pamanīti un protams arī labāk uz to aizdīķi arī brauc.... tapēc pa lielam tās abas pirmās vai kaut viena no tām drafta kārtām varētu tikt izmantota tiesību iegūšanai uz Girgensonu. Tas būtu šobrīd visloģiskākais solis.
Da labi, kāda iespēja, ka Girgensons nonāks CSKA rīcībā? Jēga vispār viņiem no tā ''drafta'' ja viņš jau ir Buffalo sistēmā?

  -2 [+] [-]

, 2013-05-02 19:11, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Pret cilvēkiem jāatiecas ar sapratni! Iespējams tas ir vienīgais jaunais talants ko viņš zina, vot. Tomer tas ir daudz tuvak realitatei, ka šāda tipa spēlētajs tiešām varētu nest reālu labumu komandai. Savādak sanāk, ka draftētie Bukarts ar Gudļevski šogad spēlēja mazāk kā nedraftētie Biezais ar Bičevski. Un kur šeit ir loģika?
nu domāju, ka no Buccardi un Labā Levska nākotnē tomēr būs lielāks labums kā no Biezās un Bit*ha...

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 19:11, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Un kāpec viņš būtu jāņem 1.kārtā? Domā kāds par viņā eksitenci zina, bez mums?
Vēl es nevaru saprast ko Abrags ar Ivaru iespringuši par to Kuzmenkovu? Nav saprotams kāpēc viņš būtu jādraftē, ja var tāpat noslēgt līgumu, a?
Kuzmenkovs ir tikai kā piemērs. Runa ir par KHL sistēmu kā tādu.

     [+] [-]

, 2013-05-02 19:13, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Ivars droši vien atkal dzīvo ilūzijās, ka RD šamo jauno talantu (Kurzmenkovu) nemaz i "pacelt" nevarēs algas ziņā un, ka uz šitā čaļa pakalpojumiem jau pilns te ar bieziem KHL klubiem tagad rindā stāv!
varbūt kāds no Pugavecu brāļiem, bet nez vai liels pieprasījums pēc šī Krievzemē:
Eliteprospects.com - Haralds Podzins

     [+] [-]

, 2013-05-02 19:16, pirms 12 gadiem
Vai varbūt RD ir atvēzējusies uz jaunajiem krievu talantiem... Hvz. Ņemot vērā kā vietējais talants aizplūst (Lipsbergs, Kulda, Jeļisējevs, Bļugers, Egle, Girgensons) un var jau būt, ka pēc CHL drafta sekos vēl..... Kaut kā tie talanti jāaudzina. Ja savi bēg prom, tad...

  -2 [+] [-]

, 2013-05-02 19:17, pirms 12 gadiem
pag pag! vai tad drafta pirmas tiesibas nepienakas Ceribu kausa uzvaretajiem?!?! es esmu kko nosapnojis vai sajaucis??

  -2 [+] [-]

, 2013-05-02 19:17, pirms 12 gadiem
nikneims rakstīja: Da labi, kāda iespēja, ka Girgensons nonāks CSKA rīcībā? Jēga vispār viņiem no tā ''drafta'' ja viņš jau ir Buffalo sistēmā?
Divi gadi farmā + piem. gads vēl pa AHL (no sērijas ja nu tomēr sanāk tikt NHL) un ta jau varēs skatīties uz KHL pusi, ja nesanāks tikt NHL! Aizsēdēties AHL arī nav lielas jēgas ne materiāli, ne morāli, ne arī spēles ziņā! Skaties perspektīvā! Šobrīd jau RD tāpat nav te īsti neviena no mūsu pašmāju kadriem ko tajā pirmajā kārtā draftēt! A tagad RD pirmās kārtas drafta piki būs pat trīs, cik saprotu... krievus Normis neņems, citus kaut cik jēdzīgus importus arī nav īpaši lielas jēgas ņemt, jo vai nu jau ir/būs nocēlis NHL drafts... vēl ir opcija iemainīt šīs drafta kārtas ( vai kādu no viņām) krieviem pret kādu jau gatavu un gana nesliktu leģi. Protams ja būs, kāda komanda, kas uz ko tādu parakstīsies.

     [+] [-]

, 2013-05-02 19:21, pirms 12 gadiem
Radzinsh rakstīja: pag pag! vai tad drafta pirmas tiesibas nepienakas Ceribu kausa uzvaretajiem?!?! es esmu kko nosapnojis vai sajaucis??
Dinamo iedeva Yugra Galviņu + vēl drafta tiesības, lai šie viņu savāc
Bet ja nopietni, tad rakstā nav minēts, ka RD ir dabūjuši 1. numuru. Tikai tas, ka viņi ieguva vēl vienu 1. kārtas drafta picku

     [+] [-]

, 2013-05-02 19:25, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Divi gadi farmā + piem. gads vēl pa AHL (no sērijas ja nu tomēr sanāk tikt NHL) un ta jau varēs skatīties uz KHL pusi, ja nesanāks tikt NHL! Aizsēdēties AHL arī nav lielas jēgas ne materiāli, ne morāli, ne arī spēles ziņā! Skaties perspektīvā! Šobrīd jau RD tāpat nav te īsti neviena no mūsu pašmāju kadriem ko tajā pirmajā kārtā draftēt! A tagad RD pirmās kārtas drafta piki būs pat trīs, cik saprotu... krievus Normis neņems, citus kaut cik jēdzīgus importus arī nav īpaši lielas jēgas ņemt, jo vai nu jau ir/būs nocēlis NHL drafts... vēl ir opcija iemainīt šīs drafta kārtas ( vai kādu no viņām) krieviem pret kādu jau gatavu un gana nesliktu leģi. Protams ja būs, kāda komanda, kas uz ko tādu parakstīsies.
Tātad, KHL drafts savāc tos, kurus nepaņem NHL, respektīvi drupačas no tortes?

     [+] [-]

, 2013-05-02 19:26, pirms 12 gadiem
nikneims rakstīja: Tātad, KHL drafts savāc tos, kurus nepaņem NHL, respektīvi drupačas nos tortes?
Jautājums- kurš ārzemnieks, kas draftēts gan NHL, gan KHL izvēlēsies NHL vietā mūsu ''konķinentālo superlīgu''?? Tas nav reāli, tāpēc ja Girgensonam viss sanāks- labi Bufalo, ja tur nesanāks- tad tikai labi var būt arī CSKA.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 19:28, pirms 12 gadiem
nikneims rakstīja: Tātad, KHL drafts savāc tos, kurus nepaņem NHL, respektīvi drupačas no tortes?
Ne tikai! Paņem jau arī NHL draftētos (vismaz krievi savējos toč un ne tikai savējos), bet vai un kad viņi spēlēs KHL tas jau ir cits jautājums! Pa lielam pārējie ir tieši kā Tu saki - drupačas no tortes un tāds arī pa lielam ir tas KHL drafts kopumā!

     [+] [-]

, 2013-05-02 19:34, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Jautājums- kurš ārzemnieks, kas draftēts gan NHL, gan KHL izvēlēsies NHL vietā mūsu ''konķinentālo superlīgu''?? Tas nav reāli, tāpēc ja Girgensonam viss sanāks- labi Bufalo, ja tur nesanāks- tad tikai labi var būt arī CSKA.
Tieši tā! Tapēc arī kaut vai izejot no tā sliktākā varianta RD neko šogad nezaudētu , ja jau laicīgi tagad varētu dabūt šaipusē dīķim tiesības uz Girgensonu! Būtu es Normja vietā tad 1-2 pirmās kārtas drafta pikus atdotu Ciskai acis nepamirkšķinot! Ta pāri palikušo var arī te piem. tam pašam Eglem iztērēt... uz pārējiem tāpat šaubos vai pat zemākās kārtās te būtu daudz to gribētāju un RD viņus tāpat varēs savākt īpaši neiespringstot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 19:44, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Tev tak jau cilvēks norādīja no kādiem spēlētājiem DR varētu būt "reāls labums" savukart starp šiem visiem spēlētājiem ir mikroskopiskas atšķirības un reālu labumu(naudas,rezultāta formā) neviens no viņiem neredz. Līdz šim viss drafta iespējas ir tikušas izniekotas un var tikai vienu piemēru atrast ar Daugaviņu, kas nesis reālu pienesumu.
Interesanti kuram klubam drafts ir nesis reālu pienesumu?
Daugaviņu nemaz Dinamo nedraftēja, bet no Torpedo iemainīja vai nopirka tiesības uz viņu.
KHL var jebkuru spēlētāju iegūt , vajag tik vēlēšanos un naudu.
Komandas var būvēt bez visādiem draftiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 20:35, pirms 12 gadiem
Lai RD macas no indiana, kur nemt centrus, malejos uzbrucejus ieliek centra.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 21:23, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Protams, ka var, bet drafts domāts kā izlīdzinošs instruments komandu starpa, lai nebūtu tā, ka SKA var nopirkt visu.
Piemēram šosezon pateicoties draftam spēlēja Baris draftētais Hedmans un šodien viņu aizmainīja uz Spartak.
Tapat LOKO savulaik draftēja Janusu, kurš ir šosezon bija Slovan galvenais vilcejs. Tapat arī minetais Daugaviņš, ko RD dabūja izpirkt/mainīt. Par velti jau minetos jaunekļus nevienam nedāvināja. tāpat aktuālais centru jautājums. To brīvo centru paliek arvien mazāk tirgū un ja kāds atbrīvojas , tad viņu protams nolīgst kāds cits KHL klubs.Kas tad būs pēc 5 gadiem, kad RD būs tikai viena cerība uz Rasku.
Bez algu griestiem un grīdas tas pasākums ir bezjēdzīgs.
Kamēr būs oligarhi ar neizsmeļamiem finanšu resursiem, tu vari draftēt ko tu gribi, visi nonāks, tiks pārpirkti uz tiem kas spēj maksāt.
Bet Dinamo paņems kārtējo AHL centru un viss bumbās būs.

     [+] [-]

, 2013-05-02 21:47, pirms 12 gadiem
Nu novēlu Galviņam veiksmi Jugrā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-03 01:04, pirms 12 gadiem
Uz ceribu kausu deres, to kausu neviens mums neatnems