Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Reķis un Šehura paliek "Dinamo", Galviņš uz "Yugra"

Andrejs Siliņš

Reķis un Šehura paliek "Dinamo", Galviņš uz "Yugra"
Guntis Galviņš
Foto: Gints Ivuškāns, f64

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" vadība panākusi vienošanos par līgumu uz vēl vienu sezonu ar pieredzējušo latviešu aizsargu Arvīdu Reķi, kā arī kanādiešu uzbrucēju Polu Šehuru.

34 gadus vecais aizsargs Arvīds Reķis aizvadītajā KHL sezonā "Dinamo" sastāvā piedalījās 39 regulārā čempionāta spēlēs, kurās guva vienus vārtus un atdeva četras rezultatīvas piespēles, nopelnīja lietderības koeficientu -2 un 22 soda minūtes, vidēji laukumā pavadot 18 minūtes un 19 sekundes.

Cerības kausā Reķis piedalījās trijos mačos, kuros guva divus vārtus, kā arī nopelnīja lietderības koeficientu +5, vidēji laukumā pavadot gandrīz 12 minūtes. Reķis "Dinamo" pievienojās 2010. gada vasarā, komandas sastāvā trīs KHL sezonās piedaloties 138 spēlēs, kurās ir guvis piecus vārtus un atdevis 12 rezultatīvas piespēles, nopelnījis neitrālu lietderības koeficientu un 113 soda minūtes, vidēji laukumā pavadot 18 minūtes un 16 sekundes.

27 gadus vecais kanādiešu uzbrucējs Pols Šehura aizvadītajā KHL sezonā Rīgas sastāvā piedalījās 43 regulārā čempionāta spēlēs, kurās guva astoņus vārtus un atdeva 20 rezultatīvas piespēles, nopelnīja lietderības koeficientu +3 un 18 soda minūtes, vidēji laukumā pavadot 17 minūtes.

Cerības kausā Šehura, kurš iepriekš spēlējis Prāgas "Lev", Tampabejas "Lightening", Bifalo "Sabres" un AHL komandās, piedalījās 13 mačos, kuros guva piecus vārtus un atdeva septiņas rezultatīvas piespēles, kā arī nopelnīja lietderības koeficientu +6 un 18 soda minūtes, vidēji laukumā pavadot 19 minūtes.

Tikmēr aizsargs Guntis Galviņš Rīgas komandu vairs nepārstāvēs - 27 gadus vecais hokejists karjeru turpinās citā KHL komandā Hantimansijskas "Yugra". Hokejists pēc sezonas beigām pats izteica vēlmi uzspēlēt citā KHL komandā, un kluba vadība, respektējot šo vēlmi, aizmainīja Galviņu uz Hantimansijskas komandu pret 1. kārtas izvēli 2013. gada KHL draftā.

Galviņš"Dinamo" sastāvā spēlējis visās piecās līdzšinējās KHL sezonās, pavisam komandas sastāvā regulārajos čempionātos aizvadot 243 spēles, kurās viņš guva 19 vārtus un atdeva 63 rezultatīvas piespēles, kā arī nopelnīja lietderības koeficientu +2 un 143 soda minūtes, vidēji laukumā pavadot 20 ar pusi minūtes. Savukārt "play-off" Galviņš 26 spēlēs izcēlās ar septiņām rezultatīvām piespēlēm, kā arī nopelnīja lietderības koeficientu +1 un 16 soda minūtes, vidēji laukumā pavadot 20 minūtes.

Izmantotie resursi:
Sākums - dinamoriga.lv

  +3 [+] [-]

, 2013-05-02 15:22, pirms 12 gadiem
bet ja nopietni par GG-kas ar vinu notika pedeja sezona? sakapa galva, treners neuzticejas..da velns vinu zin...agrak pleesaa pa kasti regulari, attiecigi ari guva vartus salidzinosi daudz, bij tiesam labs...pedeja laika vairak par tiem tupajiem uzmetieniem neka nebij, neatceros kad sis butu plesis pa vartiem pedejo reiz vai gajis uzbrukuma...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:23, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: tur vinju neatziis, tur classic rock populaaraaks
moz vins sakuma ka iesildosais DJ bus, pec tam moz uzdienesies

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 15:24, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: nestāsti muļķības. Tā nu gan nav.
Es biju domājis, ka ja pirmajā kārtā paņem krievu un liek viņam spēlēt piemēram HKR.
To reglamentu tik smalki nepārzinu, neesmu iedziļinājies, bet man šķiet, ka noteikumi paredz, ka ja spēlētājs ir draftēts pirmajā kārtā un komanda viņu iesaista savā sistēma liekot spēlēt piemēram MHL, tad viņam ir jādod pro līgums.
Galu galā arī mazais Bukarts pērn parakstīja 3 gadu līgumu ar RD.

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:24, pirms 12 gadiem
Hm, runā, ka Maskavas "Dynamo" ņem atpakaļ no Prāgas "Lev" Gingi - pret trešās kārtas izvēles iespēju 2014.gada draftā.

Interesanti tas ir tāpēc, ka ģenerāldirektors Safronovs pirms tam izteicās, ka viņš nav slikts spēlētājs, bet neiekļāvās kolektīvā. Tas nozīmē, ka sekos krasas kolektīva pārmaiņas?

  +6 [+] [-]

, 2013-05-02 15:25, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Pieņemsim variantu, ka RD iespējas ir nodraftēt Ņičušķinu, vai RD līdzjutēji būs priecīgi vai bēdīgi? Domāju tas pat nav svarīgi, jo visdrīzāk ar šādu lomu var spēlēt tālāk, jo tāpat RD nevarēs atļauties viņām maksāt miljonus(tas ir teorētisks variants).
Tas ka līdz šim draftē mūsējos jau ir vislielākais Sējēja mīnus, ko es redzu. Varbūt palicis gudrāks?
KHL drafts vispār ir nejēdzīgs, - no vienas puses tiekšanās atdarināt NHL, no otras puses- iztapšana vecajiem Krievijas klubiem ar savu bērnu/jauniešu sistēmu, kuri var aizsargāt 5 savas sistēmas jaunos hokejistus, un daļa klubu, it sevišķi- neKrievijas klubi, kuri nesen izveidoti, tiek diskriminēti.
Taču Krievijā velti meklēt racionālu kārtību.

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:27, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Man jau šķiet, ka pirmās kārtas drafta tiesības nav nekāda medus maize Sējējam. Ja viņš piemēram grasās draftēt Haraldu Egli, tad vēl kādu jēgu tur var saskatīt (lai gan tik pat labi viņu varētu nodraftēt arī jebkurā citā kārtā, jo maz ticams, ka krievi viņu gribētu sev), jo Egle tā pat nākamsezon visticamāk spēlēs USHL un līgums viņam nebūs jādod. Bet ja nodraftēs kādu spēlētāju kurš te pat pa mūsu galu vandās un RD viņu plāno piesaistīt piemēram HKR, tad neskatoties uz to, ka viņam nav paredzēts tuvākajā laikā spēlēt KHL, viņam vienalga ir jādod pro līgums. Turklāt nesen gāja runa, ka minimālā alga KHL būšot 70 000 LVL pa sezonu.
Nav slikti padsmitgadniekam par spēlēšanu MHL saņemt tādu algu?
Tāpēc RD līdz šim reti kad ir ņēmusi spēlētājus pirmajā kārtā, jo sākot ar otro kārtu tu spēlētājam vari piedāvāt arī parastu juniora līgumu. Pirmajā kārtā ņemti tikai Bukarti pēc kuriem abiem bija pieprasījums Krievijā.
Pieļauju, ka tad, kad pienāks drafts RD ļoti iespējams iegūtās pirmās kārtas izvēles tiesības neizmantos. Jo nav tādu brīnumtalantu latviešiem ko būtu vērts ņemt maksājot tādu algu viņam.
Ja nemaldos, RD pienākas 2013 gada drafta pirmā izvēle, tur gan varētu nogrābt kādu talantu, ko vēlāk notirgot.
P.s. pieņemu, ka sējējs pretī saņēma šo drafta tiesību vienkārši tāpēc, ka KHL reglaments neparedz spēlētāja aizmainīšanu pretī neko nesaņemot.
oi, oi - nu Tu pilnīgā putrā sabrauci...
1) nu nav 1. kārtā draftējot jādod obligāti līgums (paskaties uz pagājušā gada draftu - vairāki 1. kārtā draftētie krieviņi maisās turpat, kur bija, piemēram, MHL-B).
2) otrkārt, junioriem (līdz 21 gadam) KHL minimālo algu cipari ir citi, krietni zemāki.

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:28, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Rd būs trīs pirmās kārtas drafta tiesības - kā Nadjas kausa ieguvēji viņi iegūst vēl KHL piederošās vienas tiesības.
Hmmm, tad sanāk ka Nadjas kausa ieguvēji ieguva papildus drafta tiesības, nevis pacēla savu pirmās kārtas tiesības līdz pirmajam numuram?
Traki tie krievi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 15:32, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: oi, oi - nu Tu pilnīgā putrā sabrauci...
1) nu nav 1. kārtā draftējot jādod obligāti līgums (paskaties uz pagājušā gada draftu - vairāki 1. kārtā draftētie krieviņi maisās turpat, kur bija, piemēram, MHL-B).
2) otrkārt, junioriem (līdz 21 gadam) KHL minimālo algu cipari ir citi, krietni zemāki.
Par tām algām tiešām nezinu. Pieņemu, ka tev ir taisnība, bet par to līgumu gan man šķiet, ka bija runa, ka kaut kāda ķēpa ar tiem pirmās kārtas kadriem bija gan.
Tad paskaidro man kāpēc RD līdz šim izvairījušiem ņemt spēlētājus pirmajā kārtā? Paņēmuši tikai Bukartus kurus abus gribēja krievu klubi.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-02 15:35, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Par tām algām tiešām nezinu. Pieņemu, ka tev ir taisnība, bet par to līgumu gan man šķiet, ka bija runa, ka kaut kāda ķēpa ar tiem pirmās kārtas kadriem bija gan.
Tad paskaidro man kāpēc RD līdz šim izvairījušiem ņemt spēlētājus pirmajā kārtā? Paņēmuši tikai Bukartus kurus abus gribēja krievu klubi.
Tapēc ka tas drafts ir sūds.

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:35, pirms 12 gadiem
SEJEJS malacis SCHEKURA ir sava vieta,laba statistika un pieredze NHL.REKA vietu gan vajadzeja atdot jaunajiem.GALVINS,ok lai uzspele krievu kluba,pacinoties par vietu pamatsastava pieaugs meistariba jo tur konkurence bus lielaka.Ceru,ka SEJEJS spes vienoties ar OZO jo OZO ir jebkuras komandas kura vins spele pamatvertiba.Ka saka MASTERSTVO NE PROPJOSH.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-02 15:35, pirms 12 gadiem
ruudzs rakstīja: Laba ziņa - Šehura ir cīnītājs. Šīs sezonas labākais Rīgas "Dinamo" leģionārs.
Nu šosezon bija 2 ļoti labi ļeģionāri žirū un šehura. Nākamajā sezonā viņus abus vajadzētu salikt vienā maiņā un būtu vismaz rezultāts no viņiem
Protams vēl labāk būtu ja Hossa atgriestos Dinamo
un iet runa kad OZO arī varētu atgriesties jo viņš aizgāja arī no sava iepriekšējā kluba.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 15:36, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Kādā ziņā nekrievijas klubi tiek diskriminēti?
Tādā, ka visiem KHL klubiem nav vienādu tiesību draftēt visus draftam pieejamos jaunos spēlētājus, jo vecajiem Krievijas klubiem ar bērnu/jauniešu hokeja komandām ir tiesības aizstāvēt 5 savus spēlētājus.

Manuprāt, vai nu draftā visiem klubiem jābūt līdzvērtīgām tiesībām (protams izvēļu=draftpiku numuri atšķirsies), vai arī drafts vispār nav vajadzīgs.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 15:36, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Par tām algām tiešām nezinu. Pieņemu, ka tev ir taisnība, bet par to līgumu gan man šķiet, ka bija runa, ka kaut kāda ķēpa ar tiem pirmās kārtas kadriem bija gan.
Tad paskaidro man kāpēc RD līdz šim izvairījušiem ņemt spēlētājus pirmajā kārtā? Paņēmuši tikai Bukartus kurus abus gribēja krievu klubi.
Kapēc domā , ka krievi tā gribēja Bukartus? Krievi ja ko gribētu to paņemtu, ja ne draftā, tad pēc tam. Laikam jau tik ļoti negribēja.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 15:36, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Hmmm, tad sanāk ka Nadjas kausa ieguvēji ieguva papildus drafta tiesības, nevis pacēla savu pirmās kārtas tiesības līdz pirmajam numuram?
Traki tie krievi
Tas vēl jāprecizē, bet izskatās, ka tā, jo pretējā gadījumā viņi zaudētu savas jau esošās tiesības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:40, pirms 12 gadiem
Jā, iegūst papildus tiesības, bet, laikam ne pirmo numuru
Команда-победительница турнира также получает принадлежащее КХЛ
право выбора в первом раунде Драфта юниоров КХЛ 2013 года.
khl.ru

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:40, pirms 12 gadiem
Parasti jabūt labam šķēlienam aizsargam,bet Dinamo tik divi,kas var uzsčelt,bet viņi nemet tie ir Kr.Redlihs un Sotnieks

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 15:40, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Tapēc ka tas drafts ir sūds.
Drafts nav sūds, procedūra kā viņš notiek ir sūdaina.

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:41, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Es biju domājis, ka ja pirmajā kārtā paņem krievu un liek viņam spēlēt piemēram HKR.
To reglamentu tik smalki nepārzinu, neesmu iedziļinājies, bet man šķiet, ka noteikumi paredz, ka ja spēlētājs ir draftēts pirmajā kārtā un komanda viņu iesaista savā sistēma liekot spēlēt piemēram MHL, tad viņam ir jādod pro līgums.
Galu galā arī mazais Bukarts pērn parakstīja 3 gadu līgumu ar RD.
ja draftēto paņem tad:
1. kārtā draftētajiem minimālā alga ir ~15.500 Ls sezonā spēlējot MHL, vai ~78.000 Ls sezonā spēlējot KHL
2. kārtā draftētajiem minimālā alga ir ~10.400 Ls sezonā spēlējot MHL, vai ~52.000 Ls sezonā spēlējot KHL

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 15:43, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Tāpēc, ka ja tu ņem krievu audzēkņus, tad tev jāmaksā kompensācija jaunatnes klubam un pirmaja kārtā tā ir diezgan prāva. To jau ne tikai RD izvairās darīt, bet arī nabadzīgāki Krievu klubi arī. Ta vietā jau var paņemt jebkuru citu spēlētāju no ārvalstu līgām, kā to izdarīja CSKA ar Girgensonu bez jebkādām kompensācijām.
Pilnīgi pareizi Volx, tāpēc jau nedraftē.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 15:43, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Drafts nav sūds, procedūra kā viņš notiek ir sūdaina.
Man liekas tas ir ķekša pasākums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:47, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Tāpēc, ka ja tu ņem krievu audzēkņus, tad tev jāmaksā kompensācija jaunatnes klubam un pirmaja kārtā tā ir diezgan prāva. To jau ne tikai RD izvairās darīt, bet arī nabadzīgāki Krievu klubi arī. Ta vietā jau var paņemt jebkuru citu spēlētāju no ārvalstu līgām, kā to izdarīja CSKA ar Girgensonu bez jebkādām kompensācijām.
kompensācija jāmaksā tikai tādā gadījumā, ja tiek noslēgts līgums. Ja netiek noslēgts līgums, tad KHL klubam paliek tiesības uz spēlētāju, bet spēlētājs var turpināt spēlēt savā iepriekšējajā komandā.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 15:49, pirms 12 gadiem
Sermulītis rakstīja: Galviņam iespēja sevi apliecināt labā KHL klubā ! Redzēsim uz ko viņš īsti ir spējīgs ! Ārā no siltumnīcas!
Siltumnīca...Labs. Drīzāk inkubators

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:51, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: kompensācija jāmaksā tikai tādā gadījumā, ja tiek noslēgts līgums. Ja netiek noslēgts līgums, tad KHL klubam paliek tiesības uz spēlētāju, bet spēlētājs var turpināt spēlēt savā iepriekšējajā komandā.
un kā ir ja no KHL kluba sistēmas nodraftē spēlētāju(krievu), bet līgumu neslēdz. Tizli izklausās tiesības uz spēlētāju ir Dinamo Rīga, bet viņš spēlē Traktor sistēmā. Kaut kā smieklīgi.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 15:54, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Tādā, ka visiem KHL klubiem nav vienādu tiesību draftēt visus draftam pieejamos jaunos spēlētājus, jo vecajiem Krievijas klubiem ar bērnu/jauniešu hokeja komandām ir tiesības aizstāvēt 5 savus spēlētājus.

...
tikai 1 nianse - tam klubam pēc tam līdz 15. jūlijam obligāti ir jānoslēdz līgums ar katru no šiem 5 spēlētājiem, kuru 1. gada laikā nedrīkst lauzt. Pretējā gadījumā - sods 3 mlj. rubļu par spēlētāju.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 15:55, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Drafts nav sūds, procedūra kā viņš notiek ir sūdaina.
pie Krievijas hokeja sistēmas tas ir absolūti nevajadzīgs. Lieka mērkaķošanās un prātu čakarēšana.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 15:57, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: un kā ir ja no KHL kluba sistēmas nodraftē spēlētāju(krievu), bet līgumu neslēdz. Tizli izklausās tiesības uz spēlētāju ir Dinamo Rīga, bet viņš spēlē Traktor sistēmā. Kaut kā smieklīgi.
tad viņš paliek Traktor sistēmā un var spēlēt pilnīgi jebkur, tikai ne KHL.

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:57, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: un kā ir ja no KHL kluba sistēmas nodraftē spēlētāju(krievu), bet līgumu neslēdz. Tizli izklausās tiesības uz spēlētāju ir Dinamo Rīga, bet viņš spēlē Traktor sistēmā. Kaut kā smieklīgi.
Dašutins tak aizgāja uz MVD pēc drafta.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 16:01, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Dašutins tak aizgāja uz MVD pēc drafta.
tāpēc, ka kompensācija šajā gadījumā nebija jāmaksā.