Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" sāk pārbaudes spēļu ciklu, pretiniekos VHL čempioni

Jānis Pārums

"Dinamo" sāk pārbaudes spēļu ciklu, pretiniekos VHL čempioni
Artis Ābols (priekšplānā)
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Gatavojoties sestajai Kontinentālās hokeja līgas sezonai, šovakar pirmo pārbaudes spēli aizvadīs Rīgas “Dinamo”, kas pulksten 19:00 Piņķos uzņems Krievijas pēc spēka otrās līgas VHL čempioni Ņeftekamskas “Toros” ar latviešu uzbrucējiem Kasparu Saulieti un Artūru Mickēviču ierindā. Mača tiešraidi piedāvās Sportacentrs.com sadarbībā ar loteriju Eurojackpot

Jauno sezonu Rīgas “Dinamo” hokejisti sāks 5. septembrī ar maču savā laukumā pret Minskas “Dinamo”. Līdz nākamā mēneša sākumam rīdziniekiem ir paredzētas deviņas pārbaudes spēles, un pirmā tiks aizvadīta šovakar – “Dinamo” Piņķos uzņems Ņeftekamskas “Toros” no Krievijas pēc spēka otrās līgas. Pagājušajā regulārajā sezonā “Toros” ierindojās trešajā vietā, taču izslēgšanas mačos bija pati labākā vienība, otro reizi kļūstot par VHL čempioniem.

Starpsezonā Kontinentālās hokeja līgas vienības Ufas “Salavat Yulaev” fārmklubam pievienojušies divi Latvijas hokejisti – līgumu parakstījis trijos pasaules čempionātos valstsvienības krāsas aizstāvējušais Kaspars Saulietis, savukārt kreisās malas uzbrucējam Artūram Mickēvičam ir pārbaudes laiks.

Iepriekš Mickēvičš uz pārbaudes laiku bija pievienojies Rīgas “Dinamo”, bet aizvadītajā sezonā 22 gadus vecais spēlētājs ar 50 spēlēs sakrātajiem 40 punktiem kļuva par “Liepājas metalurga” rezultatīvāko spēlētāju Baltkrievijas čempionātā. Viņam ir pieredze gan Latvijas U18, gan U20 izlasēs.

“Koncentrēsimies darbībai viduszonā, kad esam bez ripas, un aktīviem uzbrukumiem,” pēc savstarpējā mača, kurā “Dinamo” baltie Valmierā ar 4:2 apspēlēja sarkanos, gatavošanos plānu šai nedēļai iezīmēja “Dinamo” galvenais treneris Artis Ābols. Pirms tam uzmanība tika veltīta sniegumam aizsardzībā, savukārt turpinājumā paredzēts strādāt pie vairākuma un mazākuma un darbībām uzbrukuma noslēguma fāzē.

Ābols jau vakardien nosauca spēlētājus, kuri dosies laukumā pret “Toros”. Līdzjutējiem būs iespēja vaigā raudzīties uz jaunpienācējiem: vārtus sargās čehs Jakubs Sedlačeks (viņa dublieris būs Māris Jučers), pirmo aizsargu pāri veidos kanādietis Mets Robinsons un Georgijs Pujacs, bet pirmajā uzbrucēju virknējumā spēlēs Marcels Hosa, Juris Upītis un centra uzbrucējs Kails Vilsons, kurš pieminētajā mačā izcēlās ar diviem rezultatīviem trāpījumiem.

“Gados jaunie spēlētāji atstāj tikai to labāko iespaidu – gan Deivids Sarkanis, gan Kārlis Ozoliņš. Ne velti viņi paliks ar mums un visu nākamo nedēļu trenēsies kopā ar “Dinamo”,” pauda Ābols. Ozoliņš spēlēs trešajā maiņā, bet Sarkanis būs ceturtajā virknējumā.

Spēle pret Ņeftekamskas “Toros” sāksies pulksten 19:00. Biļetes var iegādāties “Biļešu Sevisā”. Mača tiešraidi piedāvās portāls Sportancetrs.com un Sportacentrs.com TV, kas atrodama Lattelecom Interaktīvajā televīzijā (411. kanāls). Tiešraide tapusi sadarbībā ar loteriju Eurojackpot

Rīgas “Dinamo” sastāvs:

Jakubs Sedlačeks (Māris Jučers); Georgijs Pujacs – Mets Robinsons, Krišjānis Rēdlihs – Edgars Siksna, Rodrigo Laviņš – Kristaps Sotnieks, Oskars Cibuļskis – Mārtiņš Porejs; Marcels Hosa – Kails Vilsons – Juris Upītis, Aleksandrs Ņiživijs – Andris Džeriņš – Gints Meija, Kārlis Ozoliņš – Artūrs Kuzmenkovs – Mārtiņš Cipulis, Lauris Bajarūns – Patriks Valčaks – Kirils Tambijevs, Deivids Sarkanis.

"Dinamo" pirmssezonas pārbaudes spēles

DatumsLaiksVietaKomandas
02.08.19:00Inbox.lv ledus halle Piņķos"Dinamo" – "Toros"
08.08.19:00Inbox.lv ledus halle Piņķos"Dinamo" – "Neftjannik"
12.08.13:00Prāga"Dinamo" – "Ak Bars"
13.08.17:30Prāga"Dinamo" – "Lev"
15.08.13:00Prāga"Dinamo" – "Salavat Yulaev"
16.08.13:00 vai 17:30PrāgaSpēle par vietu
26.08.19:30Arēna Rīga"Dinamo" – "Lokomotiv"
27.08.19:30Arēna Rīga"Dinamo" – "Ak Bars"
29.08.20:00Arēna RīgaSpēle par vietu

     [+] [-]

, 2013-08-02 15:08, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Nodokļus? Nopietni? Latvija maksā miljardus par krievu gāzi. Kādus tirsā ratā nodokļus viņi maksā?
RD ir Latvijā reģistrēts uzņēmums, kurš šeit maksā nodokļus.
Ekonomikā ir tāds aprēķins, viena no jauna radīta darba vieta, tālāk jau rada trīs darba vietas. Ja RD hokejisti plus personāls gan jau ir kādi 50-60 cilvēki, kas tieši ir krievu finasētas, tad šeit rodas 150-180 darba vietas. Tātad nodokļi+cilvēkiem darbs.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-02 15:27, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Ja neņem vērā Daugavas HES, tad gāzes radītā elektroenerģija ir lētākā aiz AES radītās, nav jau tā, ka LV maksā neparko Kā zināms AES mums nav un Ignalīna ir ciet...
AES var uzbūvēt, arī vēl 1 HES var uzbūvēt. Bet gāzes piegādi ir jādiversificē. Ļoti vienkārši. Šobrīd krievi diktē cenu.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-02 15:29, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: RD ir Latvijā reģistrēts uzņēmums, kurš šeit maksā nodokļus.
Ekonomikā ir tāds aprēķins, viena no jauna radīta darba vieta, tālāk jau rada trīs darba vietas. Ja RD hokejisti plus personāls gan jau ir kādi 50-60 cilvēki, kas tieši ir krievu finasētas, tad šeit rodas 150-180 darba vietas. Tātad nodokļi+cilvēkiem darbs.
Man tevi žēl.

Padomju fabrikas LPSR arī radīja makten daudz darba vietu. Vai viss pārējais tāpēc ir truli jāignorē? Kas ir 150 darba vietas uz tā fona, ka mēs krieviem maksājam miljardus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-02 15:37, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Pag, pag nesāc peldēt – iniciatīva par piedalīšanos KHL vispār jau nāca no Latvijas puses, tikai pēc tam, kad krievi šai projektā saskatīja labumu (ne jau ekonomisku), tad arī tika piemeklēts sponsors...
Klubu neizveidoja krievi, klubu izveidoja Latvijas pilsoņi, krievi tikai nofinansēja visu šo pasākumu...
Sāksim ar to, ka KHL ideja nāca no Putina puses, viss pārējais ir pielāgots Kremļa vajadzībām un vēlmēm.

Skaidrs, ka klubu fiziski lielākoties vada latvieši, citādi, jau no tā nebūtu nekāda jēga.

Par pārējo - vari sevi mierināt, ja tev tas rada labāku pašsajūtu un turpināt sajūsmā just līdzi Krievijas klubam. Tā teikt, brīva Latvija. Vismaz pagaidām.

     [+] [-]

, 2013-08-02 15:40, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Man tevi žēl.

Padomju fabrikas LPSR arī radīja makten daudz darba vietu. Vai viss pārējais tāpēc ir truli jāignorē? Kas ir 150 darba vietas uz tā fona, ka mēs krieviem maksājam miljardus?
Paga, paga - kāds sakars šajā gadījumā RD ar gāzes cenu, lietuvieši un igauņi pērk par vēl lielāku cenu.
Kapēc lai nepirktu krievu gāzi un nemaksātu miljardus - vienīgais, lai tā gāzes cena būtu atbilstoša pasaules tirgum. Ja ir atvērts tirgus, ir pilnīgi pajāt, tā ir krievu, irāņu, turkmēņu vai norvēģu gāze, galvenais, lai viņa tiek iepirkta pa izdevīgāko cenu... Gāze jebkurā gadījumā Latvijai vajag...
Redzēs, kas notiks pēc 2014. gada, kad pēc ES direktīvām jāatver gāzes tirgus...

     [+] [-]

, 2013-08-02 15:47, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Sāksim ar to, ka KHL ideja nāca no Putina puses, viss pārējais ir pielāgots Kremļa vajadzībām un vēlmēm.

Skaidrs, ka klubu fiziski lielākoties vada latvieši, citādi, jau no tā nebūtu nekāda jēga.

Par pārējo - vari sevi mierināt, ja tev tas rada labāku pašsajūtu un turpināt sajūsmā just līdzi Krievijas klubam. Tā teikt, brīva Latvija. Vismaz pagaidām.

Labi iešu ieēst somu Pļavas maizi, ar Limbažu krievu sieru virsū, pēc tam apēdīšu igauņu saldējumu Rūjiena un sēdīšos vācu mašīnā Škoda, lai brauktu uz laukiem un gaidīšu kad varēs paskatīties arābu kluba M City kādu draudzības spēli...

     [+] [-]

, 2013-08-02 15:48, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: miljonus ne miljardus

Latvijas budžets ir tikai 4 miljardi, vai visu atdod gāzei?

mēs par gāzi maksātu ar vai bez RD
MILJARDUS.

Ikgadēji patērējam 1600+ miljonus m3 dabasgāzes. Tirdzniecības cena 58 vai 37 santīmi (atkarībā no daudzuma) par 1 m3.

     [+] [-]

, 2013-08-02 15:51, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Man tevi žēl.

Padomju fabrikas LPSR arī radīja makten daudz darba vietu. Vai viss pārējais tāpēc ir truli jāignorē? Kas ir 150 darba vietas uz tā fona, ka mēs krieviem maksājam miljardus?
Ko Tu ar to gribi teikt?
Vai mums ir alternatīva, vai mēs varam nemaksāt?

     [+] [-]

, 2013-08-02 15:52, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja:
Labi iešu ieēst somu Pļavas maizi, ar Limbažu krievu sieru virsū, pēc tam apēdīšu igauņu saldējumu Rūjiena un sēdīšos vācu mašīnā Škoda, lai brauktu uz laukiem un gaidīšu kad varēs paskatīties arābu kluba M City kādu draudzības spēli...
Ja visus saldējumus Latvijā ražotu Igaunijas valdība, bet saldējumi būtu vienīgais barības veids, tad būtu pamats satraukumam.

Latvijā bez Krievijas gāzes un elektroenerģijas acumirklī sabruktu visa tautsaimniecība. It sevišķi ziemas periodā. Vai tas notiktu bez taviem saldējumiem un Manchester City?

  +1 [+] [-]

, 2013-08-02 15:53, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu,kļūdies draugs, jo RD, Jaunā viļņa,Maskavas nama galvenā mērķauditorija nav latvieši. Galvenokārt šis mērķis ir krievu un krieviski runājošās minoritātes.
Un jāatzīst,ka tas viss ļoti labi strādā. Daudz labāk nekā nekā visi mūsu valsts centieni intergrēt šos krievvalodīgos latviskā sabiedrībā. Nesen tika publicēts pētijums, kurā ir secināts,ka mūsu krievvalodīgie,neskatoties uz to ka ir iemācijušies latviešu valodu, ne par soli nav spērusi tuvāk integrācijai latviskā sabiedrībā salīdzinot ar 15-20 gadu senu pagātni.
Un pat ja piepildās sliktais un arī varu valstī pārņems SC, tā būs latviešu vaina. Protams latvieši to neatzīs, pie vainas būs viena hokejkomanda, sūdīgs koncerts Jūrmalā un māja Rīgas centrā. Tas vien parāda cik stulbi ir cilvēki.

     [+] [-]

, 2013-08-02 15:54, pirms 11 gadiem
Kas komentēs?
Ivars?

     [+] [-]

, 2013-08-02 15:54, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Paga, paga - kāds sakars šajā gadījumā RD ar gāzes cenu, lietuvieši un igauņi pērk par vēl lielāku cenu.
Kapēc lai nepirktu krievu gāzi un nemaksātu miljardus - vienīgais, lai tā gāzes cena būtu atbilstoša pasaules tirgum. Ja ir atvērts tirgus, ir pilnīgi pajāt, tā ir krievu, irāņu, turkmēņu vai norvēģu gāze, galvenais, lai viņa tiek iepirkta pa izdevīgāko cenu... Gāze jebkurā gadījumā Latvijai vajag...
Redzēs, kas notiks pēc 2014. gada, kad pēc ES direktīvām jāatver gāzes tirgus...
Sakars tāds, ka Latvijā gāzes lobijs ir saaudzis ar Latvijas politiku. Kādēļ, tavuprāt, Latvijā par nejēdzīgu naudu (simtiem miljoni) tika uzbūvēts energoatkarības mazināšanai paredzēts TEC, kas koģenerācijā ēd Krievijas dabasgāzi? Nevar skatīties uz kaut kādu vienu lietu, ignorējot plašāku kontekstu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-02 15:58, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja:

Kādas R2000 bāzes? Rīgas Dinamo ir no nulles būvēts klubs, kas vēlāk aprija R2000 paliekas un izveidoja Dinamo/Juniors. Fārmklubs ir uz R2000 bāzes.

Pašam klubam ar Riga 2000 ir ļoti attāls sakars. Sākumā Koziols simboliski iesaistījās, jā. Bez Krievijas valsts nekāds Rīgas Dinamo nebūtu nekādā formā vai veidā un līmenī.
Par R2000 taisnība. Bet "rietumnieciski orientētais" Koziols RD neiesaistījās simboliski, iesaistījās pamatīga, kamēr vnk netika atšūts.

     [+] [-]

, 2013-08-02 15:58, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Un pat ja piepildās sliktais un arī varu valstī pārņems SC, tā būs latviešu vaina. Protams latvieši to neatzīs, pie vainas būs viena hokejkomanda, sūdīgs koncerts Jūrmalā un māja Rīgas centrā. Tas vien parāda cik stulbi ir cilvēki.
Cilvēki ir stulbi, tur tev ir taisnība. Ja valstī pārņems varu Latvijas teritorijā nelikumīgi iesūtītu krievu imigrantu partija, ko sponsorē Kremlis, ignorējot valsts likumdošanu, tad, redz, tev vainīgi būs latvieši. Ļoti interesanta domāšana.

Pie Latvijas okupācijas sanāk arī vainīgi bija latvieši, jo nespēja atvairīt Sarkanās armijas invāziju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-02 16:05, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Cilvēki ir stulbi, tur tev ir taisnība. Ja valstī pārņems varu Latvijas teritorijā nelikumīgi iesūtītu krievu imigrantu partija, ko sponsorē Kremlis, ignorējot valsts likumdošanu, tad, redz, tev vainīgi būs latvieši. Ļoti interesanta domāšana.

Pie Latvijas okupācijas sanāk arī vainīgi bija latvieši, jo nespēja atvairīt Sarkanās armijas invāziju.
ā, vēl viens, mūžam vaimanājoš un abižots latvju eksemplārs. 20+ gadu laikā esot pie šprices, nespēj izdomāt ko pasniegt tautai kā vien "krievi nāk", pačakarē vēlēšanas, bet vainīgi ir tie citi no malas Un protams arī RD! Mazie un vājie iznīkst, atbrīvojot dzīves telpu stiprajiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-02 16:06, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: kādus miljardus? tas ir pa 20 gadiem kopumā? labs, tad jau Latvijas maksājumi varēs sponsorēt SKA 20 gadus uz priekšu
Miljardi sanāks jau 2 gados.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-02 16:10, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Itera ir Šveicē reģistrēts uzņēmums
Pričom tur ITERA, ja viņi vairs nav RD īpašnieki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-02 16:12, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: fakti?
Es tev tikko nosaucu dabasgāzes kopējo patēriņu un iepirkuma tarifus. Paņem kalkulatoru, ja grūti veikt aritmētiskas darbības galvā. + pieskaiti arī elektroenerģijas importu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-02 16:14, pirms 11 gadiem
ART-BREIVIK rakstīja: traks esi? tici man,tie kas vilks komandu sosezon( uz augsu vilks,es domaju ),bus nevis Hosa ar Niziviju,be tiesi Dzerins ar Meiju,plus vel Bukarts,Cipulis,vel kads jaunais...
A-Burts ir back.

Nu, stāsti, cik bankas Bukijs sametīs? Ābols jau viņam uzticas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-02 16:16, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: ā, vēl viens, mūžam vaimanājoš un abižots latvju eksemplārs. 20+ gadu laikā esot pie šprices, nespēj izdomāt ko pasniegt tautai kā vien "krievi nāk", pačakarē vēlēšanas, bet vainīgi ir tie citi no malas Un protams arī RD! Mazie un vājie iznīkst, atbrīvojot dzīves telpu stiprajiem.
Vaimanā tu, es tikai stāstu par pašreizējo situāciju.

Un, jā, Latvijas pašreizējā politiskā, ekonomiskā un sociālā situācija ir vistiešākās padomju okupācijas sekas.

  -2 [+] [-]

, 2013-08-02 16:17, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Sakars tāds, ka Latvijā gāzes lobijs ir saaudzis ar Latvijas politiku. Kādēļ, tavuprāt, Latvijā par nejēdzīgu naudu (simtiem miljoni) tika uzbūvēts energoatkarības mazināšanai paredzēts TEC, kas koģenerācijā ēd Krievijas dabasgāzi? Nevar skatīties uz kaut kādu vienu lietu, ignorējot plašāku kontekstu.
Vajag tiešām skatīties plašākā un daudz plašākā kontekstā, nekā tu un Ivars dara:
Ja krievi patiešām to ļoti būtu gribējuši, Latvija SEN JAU ēstu no krievu rokas un būtu pārdevusies krieviem ar visām parpalām – zinot krieviem pieejamos finansu un cilvēkkresursus. Ne jau tas notiktu ar kaut kādu RD, filmu, seriālu, Jaunā viļna, mistiskās "maigās varas" utt. palīdzību, bet daudz agresīvākā un tiešākā veidā.
Ja jau pat Vācija pagūlās zem Krievijas un uzspļāva citiem, kad vajadzēja tiešo gāzes vadu, tad tāds knislis, kā Latvija ir mazs mēsliņš...

Un ja par gāzi – Latvijas patērētājiem un ražotājiem ir vajadzīga maksimāla lētākā elektroenerģija un ja to var ražot no krievu gāzes, kapēc ne, ja to var ražot no Norvēģu vai Irāņu gāzes, lūdzu. Domā krievi ir idioti un vienkārši gaida to, kā tikai aizgriezt gāzes krānu? Viņiem galvenais ir pārdot savus resursus, lai apmierinātu iekšējās vajadzības un noturētos Krievijā pie varas, lai nesāktos revolūcija pašiem...
Varētu domāt, ka kreivi vienīgā ļaunuma sakne – paskaties, Eiropas lielās valstis tāpat lobē savas intereses un Latvija līdz ar to zaudē daudzus miljonus, kaut vai tie paši tiešmaksājumi ar kuriem ES kārtējo reizi uzmeta.... Saprotu, ka prievīšlatvietim galvenais ir visu darīt ar saukli "krievi nāk" un tad viss pats sakārtosies....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-02 16:18, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: proamerikānisms = prokrievisms
vismaz pēdējos 50 gados amerikāņi neko labu pasaulei nav devuši- kari kari kari. tagad kari un masu nemieru organizācija, lai iegūtu jaunus tirgus vai naftas laukus. parazitāra ekonomika, kuru barojam arī mēs caur SVF.
Zviedrija jau vairākus gadus piekopj proamerikānisku pozīciju. tas ļāva viņiem "izvilkt" krīzi ar pieaugumu. un zviedru bankas kontrolē mūsu ekonomiku.
man pavisam nepatīk onkuļa Sema šiverēšana pa mūsu naudām... krievi prasīja meslus kā pārtiku, bet vismaz maksāja. amīši nodarbojas ar "iegāšanu"- kā reketieri
Sazvērestības teoriju un antiglobālistu klaunu dežūrfrāžu remikss vienā ziņojumā.

     [+] [-]

, 2013-08-02 16:21, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Un pat ja piepildās sliktais un arī varu valstī pārņems SC, tā būs latviešu vaina. Protams latvieši to neatzīs, pie vainas būs viena hokejkomanda, sūdīgs koncerts Jūrmalā un māja Rīgas centrā. Tas vien parāda cik stulbi ir cilvēki.
Taisnība.
Mēs taču zinām,ka latvieši ir kūtri iet uz vēlēšanu iecirkņiem, jo cer ka viss normāli notiks bez viņiem. Tas ka Rīgā gana pārliecinoši uzvar SC, protams, nav tikai manis nosaukto iemeslu dēļ, bet nav arī bez šo apstākļu ietekmes. Ja krievvalodīgiem uz katra Rīgas stūra ir kāds atgādinājums par Matušku Rosiju, tad gribot negribot viņam izveidosies spēcīga tieksme pēc savas etniskās dzimtenes. Pie tam USSR dzimušiem spēcīgu nostaļģiju pēc tiem laikiem.