Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Lipmans: "90 procenti, ka septembrī Rīgā spēlēs ''Panthers''"

Lipmans: "90 procenti, ka septembrī Rīgā spēlēs ''Panthers''"
Kirovs Lipmans un Māris Baldonieks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

''Šobrīd par 90 procentiem esmu pārliecināts, ka septembrī Rīgā pret ''Dinamo'' spēlēs Floridas ''Panthers'', "Latvijas Avīzei" izteicies Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans.

Pēc ''Liepājas metalurga'' hokejistu uzvaras Latvijas hokeja čempionātā aktuāls kļuvis jautājums, kurš Latviju pārstāvēs Čempionu līgā. Lipmans paliek pie pārliecības, ka jāspēlē Latvijas čempioniem, taču LHF ģenerālsekretārs Māris Baldonieks uzskata, ka tiesības jādod stiprākajiem, tātad – Rīgas ''Dinamo''.

Par šo jautājumu šonedēļ runās LHF valde, taču tiek ziņots, ka Liepāja nemaz negrib spēlēt Čempionu līgā. ''Ja godīgi, es nevēlos spēlēt Čempionu līgā,'' Golubovičs ir atklāts. ''Lai tur spēlētu, kaut kam ir jābūt – naudai, sastāvam. Negribu, lai būtu kā tad, kad pirmo reizi spēlējām Baltkrievijas čempionātā – skatījāmies tikai uz tablo, cik vārtus esam ielaiduši. Taču jautājums ir atklāts.''

Visticamāk, ka nākamajā sezonā Latvijas komandas Baltkrievijā vairs nespēlēs. Tā domā Lipmans un viņam piekrīt Baldonieks, kurš gan pieļauj, ka viena vai divas komandas tomēr varētu spēlēt kopā ar kaimiņiem, ja tik būs nauda un gribēšana.

Tikmēr LHF prezidents Lipmans šajās dienās ir devies vizītē uz ASV. ''Šobrīd par 90 procentiem esmu pārliecināts, ka septembrī Rīgā pret ''Dinamo'' spēlēs Floridas ''Panthers'','' saka Lipmans. ''Pirmdien būs vēl viena tikšanās, un tad mums solīja iesniegt rēķinu, cik varētu izmaksāt šāda mača sarīkošana. Tā būs jāapmaksā ''Dinamo''. Summa nebūs maza, pavisam noteikti – vairāk nekā simts tūkstoši latu. Taču domāju, ka zaudētājos neviens nepaliks, un ieguldīto naudu varēs atpelnīt. Spēle varētu notikt 28. septembrī.''

Izmantotie resursi:
la.lv

Slēpts komentārs: liiguce

  -1 [+] [-]

, 2009-03-30 03:04, pirms 16 gadiem
Nu būtu jau labi, vismaz uz Somiju nebūs jābrauc!!!

 +76 [+] [-]

, 2009-03-30 07:55, pirms 16 gadiem
Lipman,lai tev izdodās.daudz ūdeņi aiztecējuši,kopš Rīgā viesojās Canadiens un Capitals.

 +50 [+] [-]

, 2009-03-30 08:23, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: daudz ūdeņi aiztecējuši,kopš Rīgā viesojās Canadiens un Capitals.
Vēl jau bija "NHL World Stars" pret R2000 Sporta pilī, 2004. gada decembrī. Undelim un Galuzo izdevās iemest Brodēram un Hašekam

 +33 [+] [-]

, 2009-03-30 09:07, pirms 16 gadiem
Nu nebūtu slikti,varētu Sprukts spēlēt Dinomo rindās un izcelties pret savu "bijušo" klubu!
Slēpts komentārs: Larix

 +67 [+] [-]

, 2009-03-30 09:07, pirms 16 gadiem
Cerams, ka biļetes nemaksās vairāk kā NHL finālmatčos Latvijā ne vien tādi brīnumi notiekās

 +21 [+] [-]

, 2009-03-30 09:10, pirms 16 gadiem
SKAISTA BILDE!!!

 +22 [+] [-]

, 2009-03-30 09:11, pirms 16 gadiem
Larix rakstīja: Lipmanis kaa parasti vienaa vaardā saka vienu, citā pavisam ko citu... raksta saakumaa shis uzskatot ka LM jāspēlē, bet raksta beigās Dinamo došot rēķinu apmaksāt
Raksta saakumaa iet runa par komandu kura speelees CL, bet beigaas, vinsh saka ka reekjinu (par speeli pret Floridu) apmaksaas RD.

 +16 [+] [-]

, 2009-03-30 09:11, pirms 16 gadiem
tas būtu super!

 +29 [+] [-]

, 2009-03-30 09:13, pirms 16 gadiem
Larix rakstīja: Lipmanis kaa parasti vienaa vaardā saka vienu, citā pavisam ko citu... raksta saakumaa shis uzskatot ka LM jāspēlē, bet raksta beigās Dinamo došot rēķinu apmaksāt
Ko tu murgo..izlasi normāli tekstu ko raksta un tad komentē

 +24 [+] [-]

, 2009-03-30 09:15, pirms 16 gadiem
Kirovs atkal uztaisa sev PR.
Dinamo šo spēli jau ir sarunājuši, bet kamēr nav noslēgti papīri vēl nekladzina, ka tā būs, bet te atkal parādās Kirovs kuš no NHL uzzinājis, ka tāda spēle būs un izlemj to pasniegt kā savu darbu

Lipmana kungs, es jums pat ciparu varu pateikt 500 000 USD maksā šī spēle!

 +11 [+] [-]

, 2009-03-30 09:17, pirms 16 gadiem
Nu LM CL iipash naw ko dariit bet kur ta winji speelees ja ne BC ? prieksh taa ta4 Lm pietiek naudas ar R200

 +12 [+] [-]

, 2009-03-30 09:18, pirms 16 gadiem
lobs lobs, cerams ka vismaz Spruktu paņems līdzi ....

 +12 [+] [-]

, 2009-03-30 09:23, pirms 16 gadiem
Jā ja rādīs pa tv zaudētājs nebūs neviens.
Slēpts komentārs: viesiic28

 +16 [+] [-]

, 2009-03-30 09:32, pirms 16 gadiem
Tas viss ir atkarīgs no Koziola!
Lipmans pat pirkstu nav pielicis, lai šo spēli noorganizētu.

Informāciju par Panthers viesošanos, Lipmans saņēmis no dirslaižas Ulmaņa un tagad to pasniedz kā savu panākumu.
Besī tas, ka Latvijā viss notiek kā dziļā dirsā! Viens otru iegāž, stučī ....

Ulmanis iesāka revolūciju RD valdē un uzminiet kā labā viņš darbojas?

  +5 [+] [-]

, 2009-03-30 09:34, pirms 16 gadiem
Paldies organizatoriem!!! noteikti latvijas hokejam šī būs nozīmīga diena!
Slēpts komentārs: Ivars77

  -2 [+] [-]

, 2009-03-30 09:36, pirms 16 gadiem
DaKit rakstīja: Tas viss ir atkarīgs no Koziola!
Lipmans pat pirkstu nav pielicis, lai šo spēli noorganizētu.

Informāciju par Panthers viesošanos, Lipmans saņēmis no dirslaižas Ulmaņa un tagad to pasniedz kā savu panākumu.
Besī tas, ka Latvijā viss notiek kā dziļā dirsā! Viens otru iegāž, stučī ....

Ulmanis iesāka revolūciju RD valdē un uzminiet kā labā viņš darbojas?
Lūdzu faktus studijā!

  +4 [+] [-]

, 2009-03-30 09:37, pirms 16 gadiem
Super! Ko tādu jau sen gaidu!

 +19 [+] [-]

, 2009-03-30 09:39, pirms 16 gadiem
Šito vajadzētu iedot visiem LV hokeja olimpiešiem izlasīt Tā neko prognozes.

iihf.com: How will 2010 play out?

  +9 [+] [-]

, 2009-03-30 09:39, pirms 16 gadiem
Par teemu:
Protams, prieks ka taada speele tiks organizeeta. Vieniigi, man kaa cilveekam kursh ar NHL ir uz juus (agraak +/- sekoju), Florida nav taa komanda kura vareetu piesaistiit... Protams, muusu Kaarlis Buuvnieciibasmeistars + Vokons. Tie, manupraat, ir interesantaakie personaazhi, palabojiet ja kljuuds, bet vaitad nav taa, ka Panteeraas taadas izteiktas NHL zvaigznes nemaz nav?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 09:42, pirms 16 gadiem
Lipamns laikam sajaucis 1 aprīlis ir trešdien... !!!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-30 09:43, pirms 16 gadiem
Ivar beidz dariit kaunu sev un Liepājai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-03-30 09:48, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: Šito vajadzētu iedot visiem LV hokeja olimpiešiem izlasīt Tā neko prognozes.

http://www.iihf.com/home-of-hockey/news/news-singleview/hash/6744ca51a5/article/how-will-2010-play-out/955.html
Njāā..pārliecinoši pēdējie..pasniegts tā ka mums tur vispār nau ko darīt..

  +6 [+] [-]

, 2009-03-30 09:49, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: Šito vajadzētu iedot visiem LV hokeja olimpiešiem izlasīt Tā neko prognozes.

http://www.iihf.com/home-of-hockey/news/news-singleview/hash/6744ca51a5/article/how-will-2010-play-out/955.html
Kadam tur laikam naids uz Latviju

 +13 [+] [-]

, 2009-03-30 09:51, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: Šito vajadzētu iedot visiem LV hokeja olimpiešiem izlasīt Tā neko prognozes.

http://www.iihf.com/home-of-hockey/news/news-singleview/hash/6744ca51a5/article/how-will-2010-play-out/955.html
tur jau tā lieta, ka tā ir tikai prognoze, un ja prognoze vienmēr piepildītos, tad visi būtu miljonāri, it īpaši tie super krutie žurnālisti, kas seko līdzi visiem sporta notikumiem vai tad ne tā???

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 09:51, pirms 16 gadiem
Manuprāt, ir pilnīgi vienalga, kurš to panāks - Koziols, Lipmans vai vēl kāds cits, galvenais, lai mums septembra beigās Arēnā būtu "Panthers" domāju, ka biļetes tiks izpirktas (ilgākais) pāris dienu laikā, vienalga, par kādu cenu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-30 09:53, pirms 16 gadiem
Floridas roster:

sports.espn.go.com: Florida Panthers Roster - NHL Hockey - ESPN

Izteiktu zvaigžņu nav, taču paskatīties uz NHL meistariem gan vajadzētu!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-30 09:55, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: Šito vajadzētu iedot visiem LV hokeja olimpiešiem izlasīt Tā neko prognozes.

http://www.iihf.com/home-of-hockey/news/news-singleview/hash/6744ca51a5/article/how-will-2010-play-out/955.html
Skarbi un cerams galīgi garām. Bet no viena puses, varbūt tā pat labāk - nav ko lieki sacerēties.
Ierēcu par MVP un simbolisko piecinieku. Pavisam neesmu nekāds Ovečkina fans, bet pēc manām domām neielikt viņu starp labākajiem uzbrucējiem ir sviests. Tādas aizdomas, ka kādam tur Krosbijs ir elks

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 09:55, pirms 16 gadiem
Pasākumu atpelnīt būs diezgan grūti. Lētākajām biļešu cenām būtu jābūt pie 25 Ls. Turklāt pēc šāda pasākuma noteikti kritīsies apmeklējums pirmajām KHL spēlēm. Dinamo būs ļoti grūti iziet pa nullēm no šī pasākuma.

 +12 [+] [-]

, 2009-03-30 10:00, pirms 16 gadiem
massbeat rakstīja: Floridas roster:

sports.espn.go.com: Florida Panthers Roster - NHL Hockey - ESPN

Izteiktu zvaigžņu nav, taču paskatīties uz NHL meistariem gan vajadzētu!
Kā tad nav izteiktu zvaigžņu??? Ir! Uz doto brīdi lielākā LV hokeja zvaigzne - KĀRLIS SKRASTIŅŠ

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 10:04, pirms 16 gadiem
Lai cik man nebūtu skumji atzīt, bet laikam jau tā ir ka LM ČL ar šādu sastāvu klāsies ļoti plāni, visi kas pagājušajā nedēļā TV redzēja Itālijas čempionāta finālu piekritīs ka tur spēle bija ātrāka un intresantāka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 10:05, pirms 16 gadiem
nu vaig uztaisiit seeriju starp RD un LM lai noskaidro kursh ir stipraakais jo teiksim tagad kad rd nav puse no viesspeletajiem neizskatas vinji nemaz tik neuzvarami! un ja jau jaadod stipraakajiem tad lai taa arii ir! buutu mums vel paris jauku hokeja machu ko paskatiities

  -1 [+] [-]

, 2009-03-30 10:05, pirms 16 gadiem
Jautājums.
Vai spēlēs translēšana(vai translēšanas tiesību pārdošana) uz ASV neienesīs rīkotājiem labu naudiņu?

  +3 [+] [-]

, 2009-03-30 10:07, pirms 16 gadiem
acmilan rakstīja: .... lidz ar to ieguvums ir ap 100-150tk lati lidz ar to rodas jautajums, kas tur neizdevigi kadam?
atskaiti 21% PVN no biljehus cenas, Arenas izmaksas un taa summa kljuus krietni mazaaka.

     [+] [-]

, 2009-03-30 10:07, pirms 16 gadiem
rudenī Helsinkos un Stokholmā notiks pirmie NHL regulārās sezonas mači. Biļetes var nopirkt jau tagad. Helsinkos biļešu cena ir no 90 līdz 250 eiro. Domāju, ka Rīgā būs līdzīgi. Nu varbūt drusku lētāk, jo tā pēc statusa ir tikai pārbaudes spēle

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 10:07, pirms 16 gadiem
domaaliidz rakstīja: Jautājums.
Vai spēlēs translēšana(vai translēšanas tiesību pārdošana) uz ASV neienesīs rīkotājiem labu naudiņu?
pretjautaajums: vai paarbaudes speeles NHL tiek daudz transleetas?

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 10:09, pirms 16 gadiem
ekze rakstīja: nu vaig uztaisiit seeriju starp RD un LM lai noskaidro kursh ir stipraakais jo teiksim tagad kad rd nav puse no viesspeletajiem neizskatas vinji nemaz tik neuzvarami! un ja jau jaadod stipraakajiem tad lai taa arii ir! buutu mums vel paris jauku hokeja machu ko paskatiities
Cik var spriest no LM trenera teiktā, tad viņi paši (LM) nemaz negrib tajā ČL spēlēt.
Tiesa, lēmumu jau droši vien pieņems (vai jau ir pieņēmis) šefs (S.Z.), nevis treneris.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-30 10:10, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: Šito vajadzētu iedot visiem LV hokeja olimpiešiem izlasīt Tā neko prognozes.

http://www.iihf.com/home-of-hockey/news/news-singleview/hash/6744ca51a5/article/how-will-2010-play-out/955.html
tādām prognozēm nav ko pievērst uzmanību, arī pie mums daudzi nodarbojas ar prognozēšanu, ja sportisti sāks lasīt visus šos ūdens gabalus, tad sports jāmet pie malas un jānodarbojas interneta glupību lasīšanu.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 10:17, pirms 16 gadiem
Tas Lipmans ir viens pamatīgs vecis! Kaut katrā sporta veidā Latvijā būtu pa līdzīgam,kuri pat pašu velnu var piespiest pieņemt kristietību.

un runājot par to čempionlīgu - ko var ņemties,kurš spēlēs, lai Metalurgs ar Dinamo to noskaidro savā starpā izspēlējot to ceļa zīmi!

  +4 [+] [-]

, 2009-03-30 10:21, pirms 16 gadiem
ek juus, tas ir PR, pat ja tas pasaakums buus pa 0 tad vish ir reaali izdevies, bet nelieli miinusi normaali, ja biljetes 20-30Ls tad reaali ap 300k latos dabuut+atribuutika+eedamais uc sviests+tv translaacija, showinsh sanaaktu labais, un panteras dabuutu izjust ko noziimee iisti aarpraatiigi fani 60minuushu garumaa...

  +3 [+] [-]

, 2009-03-30 10:26, pirms 16 gadiem
"hmm, noņemiet koziolu un dabūsiet čl?.."

  +6 [+] [-]

, 2009-03-30 10:27, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kamēr nav zināms RD sastāvs uz nākošo sezonu,tikmēr nav nekāda pamata apgalvot,ka viņiem tur ies labāk par LM!
Neticu,ka Golubovičs varēja tā teikt par LM pirmajām spēlēm BAČ,jo viņiem sākums izdevās tīri spīdošs!
Iedomāsimies sliktāko iespējamo variantu. Dinamo nākamajā sezonā spēlēs bez leģionāriem un caurumus sastāvā aizpildīs no LAČ, tostarp arī Tava LM. Gribi teikt, ka pat tādā gadījumā LM uz papīra būtu stiprāki?

     [+] [-]

, 2009-03-30 10:31, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: pretjautaajums: vai paarbaudes speeles NHL tiek daudz transleetas?
NHL pirmsezonas spēles, kuras klubi aizvada savā starpā, vispār netiek translētas. Bet pats zini, ka reizēm spēles ar Eiropas klubiem translē. Nesen vēl bija tas cup, kur LA Kings spēlēja Eiropā, laikam pirms 2 gadiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 10:35, pirms 16 gadiem
heh rakstīja: ek juus, tas ir PR, pat ja tas pasaakums buus pa 0 tad vish ir reaali izdevies, bet nelieli miinusi normaali, ja biljetes 20-30Ls tad reaali ap 300k latos dabuut+atribuutika+eedamais uc sviests+tv translaacija, showinsh sanaaktu labais, un panteras dabuutu izjust ko noziimee iisti aarpraatiigi fani 60minuushu garumaa...
Biļetes varētu būt mazliet dārgākas. Šī spēle būs šovs, domāju, ka arī kā uz tādu tirgos biļetes. Gan jau būs tāpat kā uz koncetiem (25 - 35).

Par faniem piekrītu, nabaga "Kaķi" savā Floridā ar kārtīgiem boļeļšikiem ir apdalīti. Fīniksā un Floridā šogad nav bijis pat 20 izpārdotu spēļu, tas nozīmē, ka parasti tribīnēs ir tikai retas rindas ar burgerus stūķējošiem jeņķiem.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 10:39, pirms 16 gadiem
SportFanTournament.com rakstīja: The predictions are his personal and are published for reading entertainment.

Game 27: SWE 3, RUS 2: Sweden grabs early 3-0 lead and staves off furious Russian rally

Tu palasi visu rakstu! Tu piekrit ka olimpiade krievija pusfinala nonak pirmajas minutes zaudetajos 0:3?
jā un norvēģija uzveiks ASV!!!!!

     [+] [-]

, 2009-03-30 10:40, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: NHL pirmsezonas spēles, kuras klubi aizvada savā starpā, vispār netiek translētas. Bet pats zini, ka reizēm spēles ar Eiropas klubiem translē. Nesen vēl bija tas cup, kur LA Kings spēlēja Eiropā, laikam pirms 2 gadiem.
"Red Bulls Salute", Zalcburgā, 2007. gada septembrī.

     [+] [-]

, 2009-03-30 10:43, pirms 16 gadiem
Labais! Ja tā spēle notiks, noteikti braukšu, tik cerams cena nebūs astranomiska

     [+] [-]

, 2009-03-30 10:55, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: Šito vajadzētu iedot visiem LV hokeja olimpiešiem izlasīt Tā neko prognozes.

http://www.iihf.com/home-of-hockey/news/news-singleview/hash/6744ca51a5/article/how-will-2010-play-out/955.html
Lai tas raksta autors gaida ar maisu! Šitik smagi kāsieni pret visiem gan nebūs - domāju, ka vienam neizšķirtam noteikti jābūt. Sensacionālas veiksmes iespaidā varētu būt arī viena uzvara. Bet nu ne jau šitādi kāsieni....

  -3 [+] [-]

, 2009-03-30 11:00, pirms 16 gadiem
Par to olimpisko prognozi: autors galiigi nenjeema veeraa kur speelee muusu labaakie(KHL), bet tikai peedeejo OLIMPIAAZHU rezultaatus, varbuut ka logika tur sava ir, uz mazajiem laukumiem mees tikaam grauti "iespaidiigi" no can puses, ar krieviem man liekas mums pat pozitiiva bilance, bet olimpiaadees gan nee, varbuut ka mees esam paaraak optimistiski, varbuut ka tas ekrojds ir paaraak konservatiivs, es domaaju ka ja muuseejie kapaas par 100% visaas speelees no pirmaas liidz peedeejai minuutei un nekljuudiisies tad ir reaali uzvaret visus, bet buus kaa buus

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 11:01, pirms 16 gadiem
Zel ka mums tada nabadziga valsts,manuprat labak butu ,ja KHL speletu vel 1 komanda no Latvijas.Tad nebutu vajadzids nekads BAC chempionats.Bet par to var tikai sapnot...

  +3 [+] [-]

, 2009-03-30 11:04, pirms 16 gadiem
Dresden rakstīja: Zel ka mums tada nabadziga valsts,manuprat labak butu ,ja KHL speletu vel 1 komanda no Latvijas.Tad nebutu vajadzids nekads BAC chempionats.Bet par to var tikai sapnot...
ja mums nebūtu tāda nabadzīga valsts, tad khl nah nevajadzētu. paskat', somijai vajag? čehijai vajag? kam tur vēl - vajag?!

     [+] [-]

, 2009-03-30 11:04, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: Iedomāsimies sliktāko iespējamo variantu. Dinamo nākamajā sezonā spēlēs bez leģionāriem un caurumus sastāvā aizpildīs no LAČ, tostarp arī Tava LM. Gribi teikt, ka pat tādā gadījumā LM uz papīra būtu stiprāki?
Es tikai gribēju teikt,ka kamēr nav redzēts jaunais RD sastāvs ir grūti ko spriest vai viņiem tur ietu labāk par LM,vai nē! Un tas ir arī viss!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-30 11:05, pirms 16 gadiem
viesiic28 rakstīja: Nu skan jau labi, tik kaaads tolks maksaaat puscitronu zaljo, ja šo naudu reaali nevar atpelniit!!!
Tad var uzaicinaat kaut vai Chehijas chempionus jeb Somus, jeb Zviedrus, kas buutu domaaajams krietni leetaaak!!!
Tolks ir tāds, ka Pantērās spēlē šobrīd vienīgā aktīvā LV hokeja leģenda - Iron Man Kārlis Skrastiņš! (no tiem, kas ir kapājuši NHL)

Nezinu vai tie tavi čehi un somi kādam interesētu - it kā šajā pat sezonā pie mums nebūtu bijuši visādi Traktori, Avangardi, CSKA un vēl sazin kas ar Jāgriem un citiem brīnumiem - tādi Čehi un Somi tur labākajā gadījumā var likt pretī kaut ko līdzvērtīgu, bet arī neko vairāk

Kur Tu pats brauktu, ja Tev izmaksātu - uz Somijas čempionāta finālu vai arī uz NHL playoff mačiem???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-30 11:12, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Vēl jau bija "NHL World Stars" pret R2000 Sporta pilī, 2004. gada decembrī. Undelim un Galuzo izdevās iemest Brodēram un Hašekam
Cipulim nevis Galuzo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 11:15, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es tikai gribēju teikt,ka kamēr nav redzēts jaunais RD sastāvs ir grūti ko spriest vai viņiem tur ietu labāk par LM,vai nē! Un tas ir arī viss!
Sastāvs jebkurā gadījumā stiprāks būs RD, jo būs vairāk naudas utt. Nepacietīgi gaidu uzzināsim ko Normis būs dabūjis Hossas & Co vietā

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 11:16, pirms 16 gadiem
Packa, 09:39, pirms stundas, citēt
Šito vajadzētu iedot visiem LV hokeja olimpiešiem izlasīt Tā neko prognozes.

Šobrīd diezgan objektīva prognoze un diez vai līdz 2010.gadam pasaules hokejā kas radikāli mainīsies.Par personālijām varētu pastrīdēties,bet par vietu izkārtojumu es gandrīz piekrītu,vienīgi gribētos zviedrus par čempiem.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 11:16, pirms 16 gadiem
Florida, protams, ir pats neinteresantākais variants no tām 4 komandām, kas spēlēs Eiropā, noteikti interesantāk būtu Čikāga, Detroita vai Sentluisa, kas ir ar lielākām tradīcijām, taču NHL ir NHL. Un Skrastiņa gaidītājiem jāielāgo, ka puisim tūlīt beidzas līgums ar Panthers
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 11:17, pirms 16 gadiem
maize rakstīja: jā un norvēģija uzveiks ASV!!!!!
Ja ASV atkal savāks jaunu sastāvu tad šaubos, bet ja atkal uzaicinās veterānus uz "ekskursiju"...

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 11:18, pirms 16 gadiem
ak dievs!!! gandriiz uz manu vaardadienu, nedaudz nokavees bet nekas

es jau tagad eju uz areenu gaidiit speeli

     [+] [-]

, 2009-03-30 11:18, pirms 16 gadiem
Sputniks rakstīja: ja mums nebūtu tāda nabadzīga valsts, tad khl nah nevajadzētu. paskat', somijai vajag? čehijai vajag? kam tur vēl - vajag?!
Diez vai Latvija kadreiz bus lidzvetigas 12 komandas,nerunajot jau par 24!Es labpratak skatos KHL neka vietejo pagalm puisu speles.
Un principa ja butu kadi sponsori otru komandu nav nemaz tik nereali uztaisit,un pazistot to pasu RD,grutibas ievest KHL vel 1 komandu nebutu.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 11:23, pirms 16 gadiem
Zhigalo rakstīja: Cipulim nevis Galuzo
jā, sorry, kļūdījos

  -2 [+] [-]

, 2009-03-30 11:37, pirms 16 gadiem
Dresden rakstīja: Diez vai Latvija kadreiz bus lidzvetigas 12 komandas,nerunajot jau par 24!Es labpratak skatos KHL neka vietejo pagalm puisu speles.
Un principa ja butu kadi sponsori otru komandu nav nemaz tik nereali uztaisit,un pazistot to pasu RD,grutibas ievest KHL vel 1 komandu nebutu.
ja būtu kādi sponsori, vāretu arī lač no 36 līdzvērtīgām komandām izveidot...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 11:42, pirms 16 gadiem
Dresden rakstīja: Diez vai Latvija kadreiz bus lidzvetigas 12 komandas,nerunajot jau par 24!Es labpratak skatos KHL neka vietejo pagalm puisu speles.
Un principa ja butu kadi sponsori otru komandu nav nemaz tik nereali uztaisit,un pazistot to pasu RD,grutibas ievest KHL vel 1 komandu nebutu.
: nav mums taadu speeletaaju resursu lai buutu veel viena komanda KHL nerunaajot par naudu halli un visu paareejo

  +3 [+] [-]

, 2009-03-30 11:46, pirms 16 gadiem
Šajā rakstā man vislabāk patīk bilde, kas pie raksta pielikta!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-30 11:52, pirms 16 gadiem
iirulatvis rakstīja: : nav mums taadu speeletaaju resursu lai buutu veel viena komanda KHL nerunaajot par naudu halli un visu paareejo
Speletaju ir pietiekami daudz,vnk Latvija spelet viniem nav intereses.Bet par parejo es piekritu,tapec ari raxtiju,ka nabadziga ta Latvija )
Bet ja ta pasapno nedaudz,butu jauki ja,kaut kur piemeram Kurzemes puse butu tada halle ka Riga.)

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 11:53, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: Biļetes varētu būt mazliet dārgākas. Šī spēle būs šovs, domāju, ka arī kā uz tādu tirgos biļetes. Gan jau būs tāpat kā uz koncetiem (25 - 35).

Par faniem piekrītu, nabaga "Kaķi" savā Floridā ar kārtīgiem boļeļšikiem ir apdalīti. Fīniksā un Floridā šogad nav bijis pat 20 izpārdotu spēļu, tas nozīmē, ka parasti tribīnēs ir tikai retas rindas ar burgerus stūķējošiem jeņķiem.
Mees jau skaitaamies krutaakie fani, bet cik tad DR speeles bija izpaardotas sezonas laikaa?? Uz ielaam pljumpee leeto alu no plastmasas pudeleem, bet uz hokeju nejeedz sakraat naudu! Kauns par katru briivo kreeslu areenaa!

Nedomaaju, ka vajadziiga paarspeele starp DR un LM. Nolikumaa teikts, ka valsti paarstaav chempions - shjaa gadiijumaaa LM. Riga2000=DR izdeviiba tika dota, kuru klubs neizmantoja, zaudeejot Ogrei. Viss godiigi! Man jau arii gribeetos, lai Latviju paarstaav stipraakais klubs - tas shobriid ir DR, bet ja pashi nenjeema paaraak nopietni speeles Latvijas chempii, tad lai gaida liidz naakamajam gadam! Ja LM nav izdeviigi (nav iespeeju) speeleet chempionu liigaa, tad shogad Latvija nepiedalaas. Pats nosaukums tachu visu izsaka - CHEMPIONU liiga.
Ar nepacietiibu gaidiishu NHL klubu Riigaa! Lai izdodas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-03-30 12:14, pirms 16 gadiem
arhivs X rakstīja: Nav jau arī vēl redzēts jaunais LM sastāvs...
Tieši tā,un tāpēc jebkādi secinājumi ir stipri pāragri!

     [+] [-]

, 2009-03-30 12:21, pirms 16 gadiem

     [+] [-]

, 2009-03-30 12:21, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Vēl jau bija "NHL World Stars" pret R2000 Sporta pilī, 2004. gada decembrī. Undelim un Galuzo izdevās iemest Brodēram un Hašekam
Vispār jau Cipulim un Undelim.

0-1 Jackman (Whitney) 18:33
1-1 Undelis (Valters) 27:04
1-2 Robitaille (Draper) 34:17
1-3 Fedorov (Daigle) 34:46
2-3 Cipulis (Abols, Romanovskis) 35:06
2-4 Warrener (Robitaille, Regehr) 52:23

Sastāvi: Rīga–2000: Romaško (30:43 Raitums); R.Ozolins — Skrastins, Cipulis — Hromcenkovs — Abols; Lavins — Sejejs, Ankipans — Sprukts — Zaltkovskis; Mednis — Mironovics, Romanovskis — Galuzo — Smirnovs; Galvins — Valters, Džerins — Senins — Brancis, Undelis.
World Stars: Brodeur (30.43 Dominik Hasek); Rob Blake - Barrett Jackman, Glen Murray, Sergei Fedorov, Alexandre Daigle, John Michael Liles, Kent O'Donnell, Anson Carter Carter, Ray Whitney, Tony Amonte, Rhett Warrener, Rob Regehr, Tie Domi, Kris Draper, Luc Robitaille.

     [+] [-]

, 2009-03-30 12:22, pirms 16 gadiem
Dresden rakstīja: Diez vai Latvija kadreiz bus lidzvetigas 12 komandas,nerunajot jau par 24!Es labpratak skatos KHL neka vietejo pagalm puisu speles.
Un principa ja butu kadi sponsori otru komandu nav nemaz tik nereali uztaisit,un pazistot to pasu RD,grutibas ievest KHL vel 1 komandu nebutu.
Kas tad tur spēlētu?

  +4 [+] [-]

, 2009-03-30 12:23, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: Kuram pierakstīts, ka viņš ir no... Riga, USSR... Pisdec liimenis tiem NHL ..
Dzimshanas vieta taa ir, viss pareizi 1974 gads Riga bija PSRS

  +4 [+] [-]

, 2009-03-30 12:26, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: Kuram pierakstīts, ka viņš ir no... Riga, USSR... Pisdec liimenis tiem NHL ..
Varēji arī nedaudz zemāk paskatīties: * Birth countries listed are those that existed at the time of the player's birth.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-30 12:33, pirms 16 gadiem
Kira malacis, uztaisīja PČ, tagad visai Latvjiai klātienē ļaus paskatīties uz Kārli Skrastiņu!
Slēpts komentārs: premium

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 12:56, pirms 16 gadiem
Man pat sanāks 3diennieks. No dzimenes līdz superspēlei!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-30 13:04, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kamēr nav zināms RD sastāvs uz nākošo sezonu,tikmēr nav nekāda pamata apgalvot,ka viņiem tur ies labāk par LM!
Neticu,ka Golubovičs varēja tā teikt par LM pirmajām spēlēm BAČ,jo viņiem sākums izdevās tīri spīdošs!
Bet tāpat izskatās, ka LM (Golubovičs) ne īpaši arī alkst spēlēt tādā ČL, jo domāju pats labi saprot, ka diez vai pārvarēs visas kval. kārtas! Kas cits tad atliks? Sūtīsim uz ČL bebrus ar hvz kādu sastāvu? Domāju tad šie pat 1. kārtu nepārvarēs! Kaut gan arī es pats nebūtu īpaši priecīgs, ja tomēr to vietu ČL kvalifikācijā LHF atdotu RD.... hvz vai šie arī spēs pavilkt (tīri fiziski) divus diezgan nopietna līmeņa turnīrus... atliek, manuprāt, viens variants - nākamgad (sakarā ar fin u.c. krīzēm) ČL nespēlēt nevienam!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 13:11, pirms 16 gadiem
deadmau5 rakstīja: Varēji arī nedaudz zemāk paskatīties: * Birth countries listed are those that existed at the time of the player's birth.
Nu skaidrs, neizlasiiju toch liidz galam, iedomaajos, ka taa ir domaata valsts, no kurienes.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 13:15, pirms 16 gadiem
zaipis rakstīja: http://www.diena.lv/lat/sports/hokejs/nhl-vadiba-akceptejusi-floridas-panthers-spelesanu-septembri-riga
HAHA

''Mēs jau mēnesi cītīgi strādājam pie šī projekta, bet manā elektroniskajā pastā jau ir precīzs piedāvājums par to, cik viss varētu maksāt un kādas ir vēlmes,'' sacīja Kalniņš. ''Šai spēlei gan nav nekādas saistības ar Latvijas Hokeja federāciju, bet tās rīkošana panākta sadarbībā ar mūsu kolēģiem Skandināvijā.''

Kirovs toch lohs, melo, ka vinjsh atkal kaut ko izdariijis.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 13:19, pirms 16 gadiem
Izskatās, ka jau pa visiem 99.99% Floridas "Kaķi" būs Rīgā!! Tā kā krājiet jau naudiņu biļetei!
diena.lv: Diena.lv :: NHL vadība akceptējusi Floridas...

     [+] [-]

, 2009-03-30 13:22, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: Nu maz jau sad..rsts! (nope)
Šito vajadzētu iedot visiem LV hokeja olimpiešiem izlasīt Tā neko prognozes.

http://www.iihf.com/home-of-hockey/news/news-singleview/hash/6744ca51a5/article/how-will-2010-play-out/955.html

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 13:23, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kamēr nav zināms RD sastāvs uz nākošo sezonu,tikmēr nav nekāda pamata apgalvot,ka viņiem tur ies labāk par LM!
Neticu,ka Golubovičs varēja tā teikt par LM pirmajām spēlēm BAČ,jo viņiem sākums izdevās tīri spīdošs!
tas ka sastaavs buus stipraaks par LM tas jau nu to4na ir skaidrs

  +3 [+] [-]

, 2009-03-30 13:25, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es tikai gribēju teikt,ka kamēr nav redzēts jaunais RD sastāvs ir grūti ko spriest vai viņiem tur ietu labāk par LM,vai nē! Un tas ir arī viss!
tikpat labi nav zinaams LM sastaavs un vai tas buus speejiigs starteet LAC

  +4 [+] [-]

, 2009-03-30 13:28, pirms 16 gadiem
Nesaprotu, kāpēc Lipmans rīkojas sakarā ar RD. Vai tad Lipmans tagad ir Dinamo prezidents? Un par to čempionu līgu viss ir vienkārši - jāspēlē būtu LM, bet, ja viņi negrib, tad var atdot savu vietu RD.

     [+] [-]

, 2009-03-30 13:31, pirms 16 gadiem
cik man saprotams tad LM pasi kaunaas starteet CL jo saprot kas ar vinju iespeejeem tur gaida taapeec labaak nemaz nemeegina, vinji labaak atkal meeginaas BAC astotniekaa iespraukties

     [+] [-]

, 2009-03-30 13:33, pirms 16 gadiem
rreinis rakstīja: Nesaprotu, kāpēc Lipmans rīkojas sakarā ar RD. Vai tad Lipmans tagad ir Dinamo prezidents? Un par to čempionu līgu viss ir vienkārši - jāspēlē būtu LM, bet, ja viņi negrib, tad var atdot savu vietu RD.
Kaada jeega ka LM speelees CL, pa velti naudu izteerees un zaudees pirmajaa kaartaa kaut kaadiem Polijas Vanagiem

     [+] [-]

, 2009-03-30 13:38, pirms 16 gadiem
IllaGhee rakstīja: cik man saprotams tad LM pasi kaunaas starteet CL jo saprot kas ar vinju iespeejeem tur gaida taapeec labaak nemaz nemeegina, vinji labaak atkal meeginaas BAC astotniekaa iespraukties
ljoti iespeejams, ka BAChaa nespeelees neviena Latvijas komanda... ..Visticamākais, ka nākamajā sezonā Latvijas komandas Baltkrievijā vairs nespēlēs. Tā domā Lipmans ... - info no: www2.la.lv

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 13:39, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: ljoti iespeejams, ka BAChaa nespeelees neviena Latvijas komanda... ..Visticamākais, ka nākamajā sezonā Latvijas komandas Baltkrievijā vairs nespēlēs. Tā domā Lipmans un viņam piekrīt Baldonieks, kurš gan pieļauj, ka viena vai divas komandas tomēr varētu spēlēt kopā ar kaimiņiem, ja tik būs nauda un gribēšana... - info no: http://www2.la.lv/lat/latvijas_avize/jaunakaja_numura/sports/?doc=50833
K0oks ar diviem galiem tas BAC

     [+] [-]

, 2009-03-30 13:40, pirms 16 gadiem
rreinis rakstīja: Nesaprotu, kāpēc Lipmans rīkojas sakarā ar RD. Vai tad Lipmans tagad ir Dinamo prezidents? Un par to čempionu līgu viss ir vienkārši - jāspēlē būtu LM, bet, ja viņi negrib, tad var atdot savu vietu RD.
kaapeec domaa, ka var atdot savu vietu RD? Tas jau ir pretrunaa ar CL liigas nolikumu!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-30 13:42, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: ljoti iespeejams, ka BAChaa nespeelees neviena Latvijas komanda... ..Visticamākais, ka nākamajā sezonā Latvijas komandas Baltkrievijā vairs nespēlēs. Tā domā Lipmans un viņam piekrīt Baldonieks, kurš gan pieļauj, ka viena vai divas komandas tomēr varētu spēlēt kopā ar kaimiņiem, ja tik būs nauda un gribēšana... - info no: http://www2.la.lv/lat/latvijas_avize/jaunakaja_numura/sports/?doc=50833
To nolikumu apiet ir kaa 2 pirkstus apmiist

     [+] [-]

, 2009-03-30 13:43, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: kaapeec domaa, ka var atdot savu vietu RD? Tas jau ir pretrunaa ar CL liigas nolikumu!
kaads tad tas ir?

     [+] [-]

, 2009-03-30 13:44, pirms 16 gadiem
IllaGhee rakstīja: To nolikumu apiet ir kaa 2 pirkstus apmiist
nu, diezin vai viss ir tik vienkaarshi... Kira tomeer, lai arii ir Faazela padomnieks, IIHF vietaa leemumus veel nepienjem...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 13:44, pirms 16 gadiem
IllaGhee rakstīja: kaads tad tas ir?
ieej iihf.com un izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 13:45, pirms 16 gadiem
Spaceman rakstīja: Nu būtu jau labi, vismaz uz Somiju nebūs jābrauc!!!
Biļetes jau nopirki uz somijas spēlēm, vai taisies no pārpircējiem pirkt pa nenormālo ciparu!?!??! Vai tikai zīmējies te?! ko.

     [+] [-]

, 2009-03-30 13:47, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: nu, diezin vai viss ir tik vienkaarshi... Kira tomeer, lai arii ir Faazela padomnieks, IIHF vietaa leemumus veel nepienjem...
nu bet tev skiet ka buutu gruuti sarunaat, tas buutu vienkaarsaaks pa vienkaarsu un arii logiski ka speelee speeciigaakie un IIHF pasi ir ieintereseeti lai liimenis buutu augstaaks

  +5 [+] [-]

, 2009-03-30 13:50, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: ieej iihf.com un izlasi.

nu bet tur jau nav ko lasiit, ja RD gribees speeleet CL tad Kira nokaartos

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 13:52, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tieši tā,un tāpēc jebkādi secinājumi ir stipri pāragri!
secinaajumi ir taadi ka LM tur nav ko dariit ja vien netiek atrasti paaris ljimaki par ko es stipri saubos

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 13:55, pirms 16 gadiem
Uz šito es dabūšu biļetes 100%, pat neviens no jums mani neapturēs !

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 13:57, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Uz šito es dabūšu biļetes 100%, pat neviens no jums mani neapturēs !
man skiet tu piemirsi ka tu vari arii nenodziivot liidz tai dienai vai tas tevi arii neapturees?

  +3 [+] [-]

, 2009-03-30 14:03, pirms 16 gadiem
kaarteejais kiras PR gaajiens, pac neko nau dariijis, bet medalju piekaart sev gribaas, kad beidzot vinju nometiis no LHF kreesla un iekš LAT saaks attiistiit hokeju, nu pat halles ir saceltas ar uznjeemeeju paliidziibu, ko veel vaig ???, ak jaa, piemirsu, kira jau posteni atstaas tikai kaa bijushaas padomijas liideri, koka meetelii un zalveem skanot.

     [+] [-]

, 2009-03-30 14:11, pirms 16 gadiem
IllaGhee rakstīja: secinaajumi ir taadi ka LM tur nav ko dariit ja vien netiek atrasti paaris ljimaki par ko es stipri saubos
Kaapeec nav ko dariit? Uzspeelees 2 speeles pret kaadiem Holandes un Sloveenijas chempioniem 1. kvalifikaacijas kaartaa. Ja paveiksies, mosh otrajaa kvalifikaacija kaartaa pretii dabuus Ivaram par prieku Salavat Julajev. Tas buutu skaisti, ja Ufas komanda dabuutu uzspeeleet 1 speeli Liepaajaa

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 14:14, pirms 16 gadiem
NeilPryde rakstīja: kaarteejais kiras PR gaajiens, pac neko nau dariijis, bet medalju piekaart sev gribaas, kad beidzot vinju nometiis no LHF kreesla un iekš LAT saaks attiistiit hokeju, nu pat halles ir saceltas ar uznjeemeeju paliidziibu, ko veel vaig ???, ak jaa, piemirsu, kira jau posteni atstaas tikai kaa bijushaas padomijas liideri, koka meetelii un zalveem skanot.
visi lamaa Kiru, bet ir bijis kaads labaaks kandidaats?

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 14:27, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: visi lamaa Kiru, bet ir bijis kaads labaaks kandidaats?
Šobrīd nav! Vispār Kirovs jau daudz darījis, tikai ar to jaunatnes hokeju viņš buksē nedaudz un arī ar tām ledus halleem, kas stāv tumšas un tukšas!

     [+] [-]

, 2009-03-30 14:43, pirms 16 gadiem
ja nekas nesanaks tad ar vācijas del panters ari var uzspēlēt.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-30 14:48, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Kaapeec nav ko dariit? Uzspeelees 2 speeles pret kaadiem Holandes un Sloveenijas chempioniem 1. kvalifikaacijas kaartaa. Ja paveiksies, mosh otrajaa kvalifikaacija kaartaa pretii dabuus Ivaram par prieku Salavat Julajev. Tas buutu skaisti, ja Ufas komanda dabuutu uzspeeleet 1 speeli Liepaajaa
Piedalīties ar domu tikai "atvest" uz Liepāju Salavatu un kāsienu ar 10 šaibām? (tēlaini izsakoties)

Varbūt tomēr vajag stiprākajai Latvijas hokeja vienībai? Tās noteikšanas process, protams, ir diskutējams (Latvijas kauss, Superkauss utt.), taču tās ir tikai detaļas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-30 14:59, pirms 16 gadiem
mataleao rakstīja: Biļetes jau nopirki uz somijas spēlēm, vai taisies no pārpircējiem pirkt pa nenormālo ciparu!?!??! Vai tikai zīmējies te?! ko.
Vispār jau netā jau vēl nemaz nav pārdošanā, bet manā gadījumā runa iet par to spēli, kur Panteras spēlēs ar somu Jokerit, tur tas ceņiks tāds biski reālāks

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 15:04, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Piedalīties ar domu tikai "atvest" uz Liepāju Salavatu un kāsienu ar 10 šaibām? (tēlaini izsakoties)

Varbūt tomēr vajag stiprākajai Latvijas hokeja vienībai? Tās noteikšanas process, protams, ir diskutējams (Latvijas kauss, Superkauss utt.), taču tās ir tikai detaļas.
nu i - vismaz buus ko atcereeties

a par tiem kausiem, superkausiem - vilciens jau aizgaajis: tagad izlases treninjnometne, tad PCh, tad vasara... i vsjo - kalendaars jau sastaadiits.

  +5 [+] [-]

, 2009-03-30 15:14, pirms 16 gadiem
Pirms spēles obligāti jāatskaņo dziesma "Kirovs, Lipmans .... namber van; Kirovs, Lipmans..... Super staars"

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 15:18, pirms 16 gadiem
Lieliski! Būs uz ko paskatīties - uz skaistu hokeju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-03-30 15:38, pirms 16 gadiem
uraura forsi bet bilete maksas letaka 100 lasu noteikti

     [+] [-]

, 2009-03-30 15:39, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: nu i - vismaz buus ko atcereeties

a par tiem kausiem, superkausiem - vilciens jau aizgaajis: tagad izlases treninjnometne, tad PCh, tad vasara... i vsjo - kalendaars jau sastaadiits.
Interesanti, kas spēlēs(būtu jāspēlē), tavuprāt, ČL, ja tur nespēlēs LM? Es arī neesmu gluži par RD kandidātūru (džekiem jau tā būs pietiekami grūta sezona KHL lai vēl ČL pavilktu (tīri fiziski) un tur neizblamētos un manuprāt RD tur nav jāspēlē), bet tad kas varētu būt tie kas spēlētu ČL, ja LM tur tomēr nespēlē...? Es piem neredzu nevienu citu... ASK? Ar hvz kādu sastāvu, kur šie pat šaubos vai 1. kārtu ar tiem pašiem poļiem/slovēniem diez vai pārvarētu....?!
Es piem. uzskatu, ja tur nespēlē LM (Latvijas čempji), tad mums tur vispār nav nevienam jāspēlē... savukārt, ja LM būtu nākamgad kaut kāds RD farma paveids (un piem. spēlētu BAČ), tad iespējams, ka tieši tāda dalība ČL šiem (un arī RD kadriem ar divvirzienu līgumu), manuprāt, nāktu tikai pa labu! Būtu kaut kāda spēļu prakse pietiekami labā tounamentā, bet tad sastāvam būtu jābūt vismaz labā BAČ līmenī.... citādāk es tādā dalībā ČL neredzu jēgu...

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 15:43, pirms 16 gadiem
cat corpse rakstīja: Pantēras par sviestmaizi uz kautkādu Latviju nebrauks!! Tas ir 100%!!
Protams, ka nebrtauks.... te jau bija minēts, ka kā minimums uzņemšanas izdevumi varētu būt 100 +T Ls.... bet ja biļetes būs no 25-70 Ls, tad domāju, kaut kas atleks gan, Cats, gan Arēnai, gan arī RD....

  +3 [+] [-]

, 2009-03-30 15:44, pirms 16 gadiem
lipmanim vajadzēja uzaicināt nevis panteras,bet pingvīnus-kā nekā esam pingvīnu valsts!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 15:50, pirms 16 gadiem
biļtes ir PAMATOTI dārgas un tik un tā ir jāizmanto...nez kad vēl pēc tam mēs te redzēsim nhl komandu.Vienreiz dzīvē tas ir jāredz

     [+] [-]

, 2009-03-30 15:52, pirms 16 gadiem
bljeee, buutu super.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-30 15:52, pirms 16 gadiem
Pingviinu valsts gan esam, bet ja atbrauktu Avalanch - nekādu naudu nežēlotu biļetēm! Varētu Rēdlihs ar Stastny skrieties

     [+] [-]

, 2009-03-30 16:14, pirms 16 gadiem
nu ko, jāsāk krāt nauda biļetei

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 16:22, pirms 16 gadiem
cerams ka tgd katru gadu būs kāds mačs starp NHL komandām un RD!

     [+] [-]

, 2009-03-30 16:23, pirms 16 gadiem
tā diez vai būs, jo reāli uz eiropas pirmsezonas mačiem tikai kādas 3-4 komandas atbrauc, bet šeit komandu, kas gribētu pret šiem NHL klubiem uzspēlēt, ir ļoti daudz.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-30 16:28, pirms 16 gadiem
edis9999 rakstīja: lipmanim vajadzēja uzaicināt nevis panteras,bet pingvīnus-kā nekā esam pingvīnu valsts!!!
Jaa, tikai Kirovs neko nav aicinājis un vispār neko nav izdarījis, lai Panthers brauktu uz Latviju, viss ir tikai un vienīgi Dinamo darbs, kura laurus Kira pūlas piesavināties.

     [+] [-]

, 2009-03-30 16:39, pirms 16 gadiem
ev a kaa ar tv translaaciju? vajag no kada viasat ari labu summinju apr translaciju atnjemt , lai vel vairak attaisnotu

vai tas neiet pretrunas ar to khl noterikumu ka itka nevareja transleet parbaudes speles??? tad gan buus dimbaa!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-30 16:40, pirms 16 gadiem
IllaGhee rakstīja: nu bet tur jau nav ko lasiit, ja RD gribees speeleet CL tad Kira nokaartos
ha ha ha! tieshi kira ir tas kursh peec aizieshanas no DR rok DR!
redz LM saka ka negrib, ebt kia pat shada gadijuma neljauj DR piedaliities! es gan ensaprotu kpc ta LM negrib?! taksh 300 000eiro tapat vien par piedalishanso maksaaja! butu ljoti labs atspaids budzheta!

shitias sturgalvigums no kiras puses gan ir pedejais idiotisms, nu nepalaidiisi DR, aizbrausk LM, vai peec LM izgashasn LV komandu uz tadu pasakumu vel maz aicinas???

  -1 [+] [-]

, 2009-03-30 16:57, pirms 16 gadiem
Namejs latgaļu karotājs rakstīja: ha ha ha! tieshi kira ir tas kursh peec aizieshanas no DR rok DR!
redz LM saka ka negrib, ebt kia pat shada gadijuma neljauj DR piedaliities! es gan ensaprotu kpc ta LM negrib?! taksh 300 000eiro tapat vien par piedalishanso maksaaja! butu ljoti labs atspaids budzheta!

Tu esi pilniigs muljkis, ja maksaatu 300 000 par piedaliisanos tad es riit taisiitu komandu Par piedaliisanos bij jaamaksaa, bet Kira sarunaaja ka atcelj so daliibas maksu

shitias sturgalvigums no kiras puses gan ir pedejais idiotisms, nu nepalaidiisi DR, aizbrausk LM, vai peec LM izgashasn LV komandu uz tadu pasakumu vel maz aicinas???

  -2 [+] [-]

, 2009-03-30 17:00, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Kaapeec nav ko dariit? Uzspeelees 2 speeles pret kaadiem Holandes un Sloveenijas chempioniem 1. kvalifikaacijas kaartaa. Ja paveiksies, mosh otrajaa kvalifikaacija kaartaa pretii dabuus Ivaram par prieku Salavat Julajev. Tas buutu skaisti, ja Ufas komanda dabuutu uzspeeleet 1 speeli Liepaajaa
Iedomaajies kaa tas izklausiitos ka LM spelee CL lai paarvareetu pirmo kaartu pret Rumaanijas ''Zibeņiem'' un Polijas ''Vanagiem'', lai atvestu uz Liepaaju ''Salavat Yulaev'', un komandai pat tiek piesaistiiti veel 8 legionaari no Lietuvas cempionaata, lai meerkis buutu sasniedzams

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 17:03, pirms 16 gadiem
IllaGhee rakstīja: Iedomaajies kaa tas izklausiitos ka LM spelee CL lai paarvareetu pirmo kaartu pret Rumaanijas ''Zibeņiem'' un Polijas ''Vanagiem'', lai atvestu uz Liepaaju ''Salavat Yulaev'', un komandai pat tiek piesaistiiti veel 8 legionaari no Lietuvas cempionaata, lai meerkis buutu sasniedzams
ko Tu murgo, kaadi legjionaari no Lietuvas chempionaata??

  -1 [+] [-]

, 2009-03-30 17:05, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: visi lamaa Kiru, bet ir bijis kaads labaaks kandidaats?
Tie lamaataaji sen jau zjebali, a kad vajag naakt vietaa tad neviena nav taa pat kaa ar politiku kad pasi opoziicijaa kaa bij JL visu laiku kritizee ka viss tiek dariits nepareizi, tagad poziicijaa neko savaadaak nedara tik atvelk no algaam un neko jaunu neraada
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-30 17:08, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: ko Tu murgo, kaadi legjionaari no Lietuvas chempionaata??
Kakausks, Pisausks, Suudaitis un vaartsargs Gondonaitis

     [+] [-]

, 2009-03-30 17:35, pirms 16 gadiem
es atdotu daudz ko, lai šādu spēli varētu redzēt klātienē!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-30 17:50, pirms 16 gadiem
Ja Pantēras brauks uz Rīgu, tad es arī braukšu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-30 18:24, pirms 16 gadiem
Ideali
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-03-30 19:23, pirms 16 gadiem
TIKKO PA TV RĀDIJA KA TAS VARĒTU IZMAKSĀT PUSMILJONU

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 19:35, pirms 16 gadiem
Vienkarshi nav vardu , SUPER!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-03-30 19:36, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: Šito vajadzētu iedot visiem LV hokeja olimpiešiem izlasīt Tā neko prognozes.

http://www.iihf.com/home-of-hockey/news/news-singleview/hash/6744ca51a5/article/how-will-2010-play-out/955.html
Kurš idiņs to taisīja, tik traki, jau nau nevar būt. Iznāk, ka latvieši ir kkādas sēnes un neko nejēdz.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 21:13, pirms 16 gadiem
jebkurā gadījumā ar šito spēli Latvija būtu tikai ieguvēja... jo tas izskanēs arī visā eiropā, un tā būtu laba reklāma Latvijas hokejam un Latvijai kā tādai..
un pilnīgs pajāt kurš to maču sarunājis utt.
karoč lai tā būda rūc..

  -1 [+] [-]

, 2009-03-30 23:26, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: Šito vajadzētu iedot visiem LV hokeja olimpiešiem izlasīt Tā neko prognozes.

http://www.iihf.com/home-of-hockey/news/news-singleview/hash/6744ca51a5/article/how-will-2010-play-out/955.html
prognozes iesparda vnk!!! neticu, ka taa bus negribas lai letinji akal apkauno sevi kaa tas bija Turina un finals bus RUS - CAN uz 70% deru

     [+] [-]

, 2009-03-31 01:50, pirms 16 gadiem
Vimb@ rakstīja: prognozes iesparda vnk!!! neticu, ka taa bus negribas lai letinji akal apkauno sevi kaa tas bija Turina un finals bus RUS - CAN uz 70% deru
Uz procentiem nevar dereet, ja tu zaudeesi deriibas, tu zaudeesi 70% no kā? Un vienalga fināls būs SWE-CAN, sapnis!

     [+] [-]

, 2009-03-31 05:22, pirms 16 gadiem
Dresden rakstīja: Diez vai Latvija kadreiz bus lidzvetigas 12 komandas,nerunajot jau par 24!Es labpratak skatos KHL neka vietejo pagalm puisu speles.
Un principa ja butu kadi sponsori otru komandu nav nemaz tik nereali uztaisit,un pazistot to pasu RD,grutibas ievest KHL vel 1 komandu nebutu.
Būtu grūti, pat ļoti grūti...

     [+] [-]

, 2010-06-30 13:54, pirms 15 gadiem
90% aplauziens... nespēlēs Panthers bet Coyotes..un gadu vēlāk