Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Lipmans: "90 procenti, ka septembrī Rīgā spēlēs ''Panthers''"

Lipmans: "90 procenti, ka septembrī Rīgā spēlēs ''Panthers''"
Kirovs Lipmans un Māris Baldonieks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

''Šobrīd par 90 procentiem esmu pārliecināts, ka septembrī Rīgā pret ''Dinamo'' spēlēs Floridas ''Panthers'', "Latvijas Avīzei" izteicies Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans.

Pēc ''Liepājas metalurga'' hokejistu uzvaras Latvijas hokeja čempionātā aktuāls kļuvis jautājums, kurš Latviju pārstāvēs Čempionu līgā. Lipmans paliek pie pārliecības, ka jāspēlē Latvijas čempioniem, taču LHF ģenerālsekretārs Māris Baldonieks uzskata, ka tiesības jādod stiprākajiem, tātad – Rīgas ''Dinamo''.

Par šo jautājumu šonedēļ runās LHF valde, taču tiek ziņots, ka Liepāja nemaz negrib spēlēt Čempionu līgā. ''Ja godīgi, es nevēlos spēlēt Čempionu līgā,'' Golubovičs ir atklāts. ''Lai tur spēlētu, kaut kam ir jābūt – naudai, sastāvam. Negribu, lai būtu kā tad, kad pirmo reizi spēlējām Baltkrievijas čempionātā – skatījāmies tikai uz tablo, cik vārtus esam ielaiduši. Taču jautājums ir atklāts.''

Visticamāk, ka nākamajā sezonā Latvijas komandas Baltkrievijā vairs nespēlēs. Tā domā Lipmans un viņam piekrīt Baldonieks, kurš gan pieļauj, ka viena vai divas komandas tomēr varētu spēlēt kopā ar kaimiņiem, ja tik būs nauda un gribēšana.

Tikmēr LHF prezidents Lipmans šajās dienās ir devies vizītē uz ASV. ''Šobrīd par 90 procentiem esmu pārliecināts, ka septembrī Rīgā pret ''Dinamo'' spēlēs Floridas ''Panthers'','' saka Lipmans. ''Pirmdien būs vēl viena tikšanās, un tad mums solīja iesniegt rēķinu, cik varētu izmaksāt šāda mača sarīkošana. Tā būs jāapmaksā ''Dinamo''. Summa nebūs maza, pavisam noteikti – vairāk nekā simts tūkstoši latu. Taču domāju, ka zaudētājos neviens nepaliks, un ieguldīto naudu varēs atpelnīt. Spēle varētu notikt 28. septembrī.''

Izmantotie resursi:
la.lv

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 10:04, pirms 15 gadiem
Lai cik man nebūtu skumji atzīt, bet laikam jau tā ir ka LM ČL ar šādu sastāvu klāsies ļoti plāni, visi kas pagājušajā nedēļā TV redzēja Itālijas čempionāta finālu piekritīs ka tur spēle bija ātrāka un intresantāka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 10:05, pirms 15 gadiem
nu vaig uztaisiit seeriju starp RD un LM lai noskaidro kursh ir stipraakais jo teiksim tagad kad rd nav puse no viesspeletajiem neizskatas vinji nemaz tik neuzvarami! un ja jau jaadod stipraakajiem tad lai taa arii ir! buutu mums vel paris jauku hokeja machu ko paskatiities

  -1 [+] [-]

, 2009-03-30 10:05, pirms 15 gadiem
Jautājums.
Vai spēlēs translēšana(vai translēšanas tiesību pārdošana) uz ASV neienesīs rīkotājiem labu naudiņu?

  +3 [+] [-]

, 2009-03-30 10:07, pirms 15 gadiem
acmilan rakstīja: .... lidz ar to ieguvums ir ap 100-150tk lati lidz ar to rodas jautajums, kas tur neizdevigi kadam?
atskaiti 21% PVN no biljehus cenas, Arenas izmaksas un taa summa kljuus krietni mazaaka.

     [+] [-]

, 2009-03-30 10:07, pirms 15 gadiem
rudenī Helsinkos un Stokholmā notiks pirmie NHL regulārās sezonas mači. Biļetes var nopirkt jau tagad. Helsinkos biļešu cena ir no 90 līdz 250 eiro. Domāju, ka Rīgā būs līdzīgi. Nu varbūt drusku lētāk, jo tā pēc statusa ir tikai pārbaudes spēle

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 10:07, pirms 15 gadiem
domaaliidz rakstīja: Jautājums.
Vai spēlēs translēšana(vai translēšanas tiesību pārdošana) uz ASV neienesīs rīkotājiem labu naudiņu?
pretjautaajums: vai paarbaudes speeles NHL tiek daudz transleetas?

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 10:09, pirms 15 gadiem
ekze rakstīja: nu vaig uztaisiit seeriju starp RD un LM lai noskaidro kursh ir stipraakais jo teiksim tagad kad rd nav puse no viesspeletajiem neizskatas vinji nemaz tik neuzvarami! un ja jau jaadod stipraakajiem tad lai taa arii ir! buutu mums vel paris jauku hokeja machu ko paskatiities
Cik var spriest no LM trenera teiktā, tad viņi paši (LM) nemaz negrib tajā ČL spēlēt.
Tiesa, lēmumu jau droši vien pieņems (vai jau ir pieņēmis) šefs (S.Z.), nevis treneris.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-30 10:10, pirms 15 gadiem
Packa rakstīja: Šito vajadzētu iedot visiem LV hokeja olimpiešiem izlasīt Tā neko prognozes.

http://www.iihf.com/home-of-hockey/news/news-singleview/hash/6744ca51a5/article/how-will-2010-play-out/955.html
tādām prognozēm nav ko pievērst uzmanību, arī pie mums daudzi nodarbojas ar prognozēšanu, ja sportisti sāks lasīt visus šos ūdens gabalus, tad sports jāmet pie malas un jānodarbojas interneta glupību lasīšanu.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 10:17, pirms 15 gadiem
Tas Lipmans ir viens pamatīgs vecis! Kaut katrā sporta veidā Latvijā būtu pa līdzīgam,kuri pat pašu velnu var piespiest pieņemt kristietību.

un runājot par to čempionlīgu - ko var ņemties,kurš spēlēs, lai Metalurgs ar Dinamo to noskaidro savā starpā izspēlējot to ceļa zīmi!

  +4 [+] [-]

, 2009-03-30 10:21, pirms 15 gadiem
ek juus, tas ir PR, pat ja tas pasaakums buus pa 0 tad vish ir reaali izdevies, bet nelieli miinusi normaali, ja biljetes 20-30Ls tad reaali ap 300k latos dabuut+atribuutika+eedamais uc sviests+tv translaacija, showinsh sanaaktu labais, un panteras dabuutu izjust ko noziimee iisti aarpraatiigi fani 60minuushu garumaa...

  +3 [+] [-]

, 2009-03-30 10:26, pirms 15 gadiem
"hmm, noņemiet koziolu un dabūsiet čl?.."

  +6 [+] [-]

, 2009-03-30 10:27, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kamēr nav zināms RD sastāvs uz nākošo sezonu,tikmēr nav nekāda pamata apgalvot,ka viņiem tur ies labāk par LM!
Neticu,ka Golubovičs varēja tā teikt par LM pirmajām spēlēm BAČ,jo viņiem sākums izdevās tīri spīdošs!
Iedomāsimies sliktāko iespējamo variantu. Dinamo nākamajā sezonā spēlēs bez leģionāriem un caurumus sastāvā aizpildīs no LAČ, tostarp arī Tava LM. Gribi teikt, ka pat tādā gadījumā LM uz papīra būtu stiprāki?

     [+] [-]

, 2009-03-30 10:31, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: pretjautaajums: vai paarbaudes speeles NHL tiek daudz transleetas?
NHL pirmsezonas spēles, kuras klubi aizvada savā starpā, vispār netiek translētas. Bet pats zini, ka reizēm spēles ar Eiropas klubiem translē. Nesen vēl bija tas cup, kur LA Kings spēlēja Eiropā, laikam pirms 2 gadiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 10:35, pirms 15 gadiem
heh rakstīja: ek juus, tas ir PR, pat ja tas pasaakums buus pa 0 tad vish ir reaali izdevies, bet nelieli miinusi normaali, ja biljetes 20-30Ls tad reaali ap 300k latos dabuut+atribuutika+eedamais uc sviests+tv translaacija, showinsh sanaaktu labais, un panteras dabuutu izjust ko noziimee iisti aarpraatiigi fani 60minuushu garumaa...
Biļetes varētu būt mazliet dārgākas. Šī spēle būs šovs, domāju, ka arī kā uz tādu tirgos biļetes. Gan jau būs tāpat kā uz koncetiem (25 - 35).

Par faniem piekrītu, nabaga "Kaķi" savā Floridā ar kārtīgiem boļeļšikiem ir apdalīti. Fīniksā un Floridā šogad nav bijis pat 20 izpārdotu spēļu, tas nozīmē, ka parasti tribīnēs ir tikai retas rindas ar burgerus stūķējošiem jeņķiem.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 10:39, pirms 15 gadiem
SportFanTournament.com rakstīja: The predictions are his personal and are published for reading entertainment.

Game 27: SWE 3, RUS 2: Sweden grabs early 3-0 lead and staves off furious Russian rally

Tu palasi visu rakstu! Tu piekrit ka olimpiade krievija pusfinala nonak pirmajas minutes zaudetajos 0:3?
jā un norvēģija uzveiks ASV!!!!!

     [+] [-]

, 2009-03-30 10:40, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: NHL pirmsezonas spēles, kuras klubi aizvada savā starpā, vispār netiek translētas. Bet pats zini, ka reizēm spēles ar Eiropas klubiem translē. Nesen vēl bija tas cup, kur LA Kings spēlēja Eiropā, laikam pirms 2 gadiem.
"Red Bulls Salute", Zalcburgā, 2007. gada septembrī.

     [+] [-]

, 2009-03-30 10:43, pirms 15 gadiem
Labais! Ja tā spēle notiks, noteikti braukšu, tik cerams cena nebūs astranomiska

     [+] [-]

, 2009-03-30 10:55, pirms 15 gadiem
Packa rakstīja: Šito vajadzētu iedot visiem LV hokeja olimpiešiem izlasīt Tā neko prognozes.

http://www.iihf.com/home-of-hockey/news/news-singleview/hash/6744ca51a5/article/how-will-2010-play-out/955.html
Lai tas raksta autors gaida ar maisu! Šitik smagi kāsieni pret visiem gan nebūs - domāju, ka vienam neizšķirtam noteikti jābūt. Sensacionālas veiksmes iespaidā varētu būt arī viena uzvara. Bet nu ne jau šitādi kāsieni....

  -3 [+] [-]

, 2009-03-30 11:00, pirms 15 gadiem
Par to olimpisko prognozi: autors galiigi nenjeema veeraa kur speelee muusu labaakie(KHL), bet tikai peedeejo OLIMPIAAZHU rezultaatus, varbuut ka logika tur sava ir, uz mazajiem laukumiem mees tikaam grauti "iespaidiigi" no can puses, ar krieviem man liekas mums pat pozitiiva bilance, bet olimpiaadees gan nee, varbuut ka mees esam paaraak optimistiski, varbuut ka tas ekrojds ir paaraak konservatiivs, es domaaju ka ja muuseejie kapaas par 100% visaas speelees no pirmaas liidz peedeejai minuutei un nekljuudiisies tad ir reaali uzvaret visus, bet buus kaa buus

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 11:01, pirms 15 gadiem
Zel ka mums tada nabadziga valsts,manuprat labak butu ,ja KHL speletu vel 1 komanda no Latvijas.Tad nebutu vajadzids nekads BAC chempionats.Bet par to var tikai sapnot...

  +3 [+] [-]

, 2009-03-30 11:04, pirms 15 gadiem
Dresden rakstīja: Zel ka mums tada nabadziga valsts,manuprat labak butu ,ja KHL speletu vel 1 komanda no Latvijas.Tad nebutu vajadzids nekads BAC chempionats.Bet par to var tikai sapnot...
ja mums nebūtu tāda nabadzīga valsts, tad khl nah nevajadzētu. paskat', somijai vajag? čehijai vajag? kam tur vēl - vajag?!

     [+] [-]

, 2009-03-30 11:04, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Iedomāsimies sliktāko iespējamo variantu. Dinamo nākamajā sezonā spēlēs bez leģionāriem un caurumus sastāvā aizpildīs no LAČ, tostarp arī Tava LM. Gribi teikt, ka pat tādā gadījumā LM uz papīra būtu stiprāki?
Es tikai gribēju teikt,ka kamēr nav redzēts jaunais RD sastāvs ir grūti ko spriest vai viņiem tur ietu labāk par LM,vai nē! Un tas ir arī viss!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-30 11:05, pirms 15 gadiem
viesiic28 rakstīja: Nu skan jau labi, tik kaaads tolks maksaaat puscitronu zaljo, ja šo naudu reaali nevar atpelniit!!!
Tad var uzaicinaat kaut vai Chehijas chempionus jeb Somus, jeb Zviedrus, kas buutu domaaajams krietni leetaaak!!!
Tolks ir tāds, ka Pantērās spēlē šobrīd vienīgā aktīvā LV hokeja leģenda - Iron Man Kārlis Skrastiņš! (no tiem, kas ir kapājuši NHL)

Nezinu vai tie tavi čehi un somi kādam interesētu - it kā šajā pat sezonā pie mums nebūtu bijuši visādi Traktori, Avangardi, CSKA un vēl sazin kas ar Jāgriem un citiem brīnumiem - tādi Čehi un Somi tur labākajā gadījumā var likt pretī kaut ko līdzvērtīgu, bet arī neko vairāk

Kur Tu pats brauktu, ja Tev izmaksātu - uz Somijas čempionāta finālu vai arī uz NHL playoff mačiem???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-30 11:12, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Vēl jau bija "NHL World Stars" pret R2000 Sporta pilī, 2004. gada decembrī. Undelim un Galuzo izdevās iemest Brodēram un Hašekam
Cipulim nevis Galuzo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 11:15, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es tikai gribēju teikt,ka kamēr nav redzēts jaunais RD sastāvs ir grūti ko spriest vai viņiem tur ietu labāk par LM,vai nē! Un tas ir arī viss!
Sastāvs jebkurā gadījumā stiprāks būs RD, jo būs vairāk naudas utt. Nepacietīgi gaidu uzzināsim ko Normis būs dabūjis Hossas & Co vietā

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 11:16, pirms 15 gadiem
Packa, 09:39, pirms stundas, citēt
Šito vajadzētu iedot visiem LV hokeja olimpiešiem izlasīt Tā neko prognozes.

Šobrīd diezgan objektīva prognoze un diez vai līdz 2010.gadam pasaules hokejā kas radikāli mainīsies.Par personālijām varētu pastrīdēties,bet par vietu izkārtojumu es gandrīz piekrītu,vienīgi gribētos zviedrus par čempiem.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 11:16, pirms 15 gadiem
Florida, protams, ir pats neinteresantākais variants no tām 4 komandām, kas spēlēs Eiropā, noteikti interesantāk būtu Čikāga, Detroita vai Sentluisa, kas ir ar lielākām tradīcijām, taču NHL ir NHL. Un Skrastiņa gaidītājiem jāielāgo, ka puisim tūlīt beidzas līgums ar Panthers
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 11:17, pirms 15 gadiem
maize rakstīja: jā un norvēģija uzveiks ASV!!!!!
Ja ASV atkal savāks jaunu sastāvu tad šaubos, bet ja atkal uzaicinās veterānus uz "ekskursiju"...

  +2 [+] [-]

, 2009-03-30 11:18, pirms 15 gadiem
ak dievs!!! gandriiz uz manu vaardadienu, nedaudz nokavees bet nekas

es jau tagad eju uz areenu gaidiit speeli

     [+] [-]

, 2009-03-30 11:18, pirms 15 gadiem
Sputniks rakstīja: ja mums nebūtu tāda nabadzīga valsts, tad khl nah nevajadzētu. paskat', somijai vajag? čehijai vajag? kam tur vēl - vajag?!
Diez vai Latvija kadreiz bus lidzvetigas 12 komandas,nerunajot jau par 24!Es labpratak skatos KHL neka vietejo pagalm puisu speles.
Un principa ja butu kadi sponsori otru komandu nav nemaz tik nereali uztaisit,un pazistot to pasu RD,grutibas ievest KHL vel 1 komandu nebutu.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-30 11:23, pirms 15 gadiem
Zhigalo rakstīja: Cipulim nevis Galuzo
jā, sorry, kļūdījos