Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Kristaps Klaužs

"Dinamo" skaistā spēlē gadu noslēdz ar zaudējumu pagarinājumā

Šovakar Rīgas "Dinamo" hokejisti "Arēnā Rīga" aizvadīja šī gada pēdējo Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) spēli, kurā, tiekoties ar Maskavas "CSKA" komandu, pagarinājuma pēdējās sekundēs nācās piedzīvot zaudējumu 2:3.

Pirmā trešdaļa līdzīga, bet vadībā "CSKA"

Jau spēles pirmajās sekundēs noraidījumu nopelnīja viesi. Izdevība atklāt spēles rezultātu bija Mārtiņam Cipulim, taču viņa raidījumu atvairīja "CSKA" vārtsargs Konstantīns Baruļins. Nedaudz vēlāk labs un spēcīgs metiens no zilās līnijas padevās Svetam, taču savā vietā bija vārtsargs, kurš atvairīja šo ripu. Vārtu priekšā tobrīd atradās Lauris Dārziņš, taču viņam neizdevās izdarīt metienu, jo veiksmīgi aizsardzībā darbojās "CSKA" aizsargi. Nedaudz vēlāk viens pret Rodrigo Laviņu izgāja "CSKA" uzbrucējs, taču mūsu aizsargs paklupa, tādejādi ļaujot "CSKA" hokejistam nonākt aci pret aci ar Martinu Pruseku. Veiksme bija mūsu pusē, un Pruseks atvairīja šo metienu.

Spēles 6.minūtē "CSKA" iespieda "Dinamo" hokejistus mūsu aizsardzības zonā. Pēc pāris sekundēm Laviņš pārkāpa noteikumus un sekoja aizturētais sods, taču to ātri ar spēcīgu metienu izmantoja Pjotrs Ščastļivijs, kurš no samērā tuvas distances raidīja ripu vārtu augšējā stūrī. Spēles turpinājumā izdevības bija gan Andrim Džeriņam, gan Cipulim, taču atkal savā vietā bija "CSKA" vārtsargs. 14.minūtē ļoti spēcīgu metienu izdarīja Svets, un to atvairīja Baruļins, taču pie atsistās ripas nebija neviena no mūsu hokejistiem un epizode bija galā.

Puslaika izskaņā labs moments bija "CSKA" hokejistiem, taču lieliski vārtos nospēlēja Pruseks, kurš atvairīja ripu. Pirmais pie atsistās ripas piesteidzās bijušais "Dinamo" hokejists Marks Hartigans, kurš centās pārspēt Pruseku, taču viņu turēja Sandis Ozoliņš, par ko arī sekoja divu minūšu sods. Vairākumā "CSKA" neko bīstamu neizveidoja, taču turpinājumā viņiem piederēja neliela iniciatīva. Pašās pēdējās pirmā perioda sekundēs lieliska iespēja bija Marselam Hosam, kurš izgāja aci pret aci ar viesu komandas vārtsargu, taču Hosam viņu pārspēt neizdevās.

KHL regulārā sezona, 29. decembris

Rīgas Dinamo – Maskavas CSKA 2:2 (0:1, 0:1, 2:0)
Vārti: 7:08 Ščastļivijs (Anšakovs, Mirašins) 0:1, 21:41 Paršins (Korņējevs, Hartigans) 0:2, 40:28 Svets (Cipulis, Iguldens), 1:2, 58:52 Petrovickis (Galviņš), 2:2, 64:58 Dmitrakos (Paršins, Kuļašs)

Izmantotie resursi:
khl.ru

Vai Ozoliņš bija pelnījis noraidījumu?

  • 1237

  • 172



Slēpts komentārs: gengsta10
, 2009-12-29 21:54, pirms 15 gadiem
Šodien tiesneši stabili labākie Nebija noraidījums ne OZO, ne Petrovickim.
Svets šodien beidzot bija tas pats Svets kas sezonas pirmajās spēlēs
Slēpts komentārs: Hipotenūza
, 2009-12-29 21:54, pirms 15 gadiem
Nu tāda veiksme,
Malacis Hartigan,labi telo
, 2009-12-29 21:55, pirms 15 gadiem
Ielaidām pēdējā sekundē. Žēl.
, 2009-12-29 21:55, pirms 15 gadiem
AARGH Bet paldies par speli.
, 2009-12-29 21:55, pirms 15 gadiem
jāiet uz aptieku pēc sirdsālēm!

malači!!
, 2009-12-29 21:55, pirms 15 gadiem
Puslaika izskaņā labs moments bija "CSKA" hokejistiem

, 2009-12-29 21:55, pirms 15 gadiem
Tiesnesis aunss, Hartigans paats
, 2009-12-29 21:55, pirms 15 gadiem
Nepaveicās
Hartigans smulators tas ir visss....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Neon
Slēpts komentārs: Muzikants123
, 2009-12-29 21:55, pirms 15 gadiem
Tiesnesis aunss, Hartigans paauts
Slēpts komentārs: Krokodils
, 2009-12-29 21:55, pirms 15 gadiem
zhel, bet ir gruti uzvaret, ja teisa pa labu pretiniekam. veinalga malachi, ka cinijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 21:55, pirms 15 gadiem
Lepojos ar mūsējiem tik un tā!
Slēpts komentārs: Ontario
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 21:55, pirms 15 gadiem
nu ka ta var
cik tur truka
, 2009-12-29 21:56, pirms 15 gadiem
lavinjam nau braalis,to arii vareetu uz olimpiadi liidz njemt!!!!!!!!
, 2009-12-29 21:56, pirms 15 gadiem
Tizls zaagjis
, 2009-12-29 21:56, pirms 15 gadiem
hartigans un tiesnesis l**s. Petro malacis... Paldies čaļiem

P.s. jaungada sveiciens no znaroka dancingsantacard.com
, 2009-12-29 21:56, pirms 15 gadiem
Tiesneši. bet puikas malači, spēja savākties un panākt 2:2.
drusku nepaveicās, bet būsim objektīvi - CSKA bija labāki.
, 2009-12-29 21:56, pirms 15 gadiem
Bet nu gada pedeja spele, ar daudz emocijam
Veiksmi nakamgad
, 2009-12-29 21:56, pirms 15 gadiem
UN KUR INTERVIJA AR HARTIGANU?
, 2009-12-29 21:56, pirms 15 gadiem
Blaa viens shkrobe.
, 2009-12-29 21:56, pirms 15 gadiem
tizlais Griekis
, 2009-12-29 21:56, pirms 15 gadiem
Ko visi tagad noliek Kariju? Paši vainīgi ka pēdējā sekundē ielaida... Haļava CSKA.
, 2009-12-29 21:56, pirms 15 gadiem
Wnk nebìja lemts, zèl ka bullisi nebija! Gan jau nizivs bütu ko smuku parädìjis
Slēpts komentārs: Neon
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 21:57, pirms 15 gadiem
ta je bal
, 2009-12-29 21:57, pirms 15 gadiem
Spele nebija skaista....
, 2009-12-29 21:57, pirms 15 gadiem
sviests ehh
, 2009-12-29 21:57, pirms 15 gadiem
Joptvai, 2 sekundes
Hartigans manaas aciis ir miris............
Tiesneshi vispaar ir.....pim**i
P.S
Laimiiigu jauno gadu!!!!
, 2009-12-29 21:57, pirms 15 gadiem
Ja met tās lietas uz laukumu, tad tiesnešiem pa galvu, zb noraka dinamo 3 punktus!!!!!!!
, 2009-12-29 21:57, pirms 15 gadiem
Karija kur ir vainigs????
tur nu bija tira cinas epizode
un ka Baltaiskrievs nomema OZO no stripas (sick)
, 2009-12-29 21:57, pirms 15 gadiem
nU shitaa nepaveikties
, 2009-12-29 21:57, pirms 15 gadiem
baigi patika kā starp 2. un 3. periodu studijā Rēdlihs teica: "Nu, ja gribi iedot pa šņobeli, tad dod, bet šitā ķeksēt nevajag"
, 2009-12-29 21:57, pirms 15 gadiem
Man ir izskaidrojums tam kapēc Cipulis nepriecājas par saviem vārtu guvumiem - vienkārši viņš tik reti iesit, ka viņš no apjukuma ka tas izdevās, nevar papriecāties
, 2009-12-29 21:57, pirms 15 gadiem
gengsta10 rakstīja: Žēl,bijām pelnījuši kaut vai 2 punktus.
Zb pričom vajadzīgi Kariya,Arnasons.
eu āpsi, paņem acis pierē.Karija no visa spēka cīnijās lidz beigam, par katru ripu, par katru metru uz laukuma, takā ned.irs 4aliit.
, 2009-12-29 21:57, pirms 15 gadiem
nu pagājušo gad mums visiem tīri labi patika Hartigana aktiermāksla un provocē''sanas spējas bet šodien..
Pruseks malacis šodien bija
Laviņš ne patēmu šodien uzbrukumā skrēja.. tip mēģina aizstāt Ozo
, 2009-12-29 21:58, pirms 15 gadiem
Go to hell Hartigan, vareja tev degunu padauzīt par šito stulbo gājienu
, 2009-12-29 21:58, pirms 15 gadiem
nu neskatoties uz zaudeejumu, priecaajos par Lii vaartiem un Sochu, patieshaam labu speeli aizvadiija un godam nopelniija labaakaa speeletaaja balvu
, 2009-12-29 21:58, pirms 15 gadiem
Jopcik, nu atkal mūsējie nevar iemest.
, 2009-12-29 21:58, pirms 15 gadiem
Tiesnesiem arii meedz buut suudig** speeles
, 2009-12-29 21:58, pirms 15 gadiem
DinamoFans rakstīja: Ja met tās lietas uz laukumu, tad tiesnešiem pa galvu, zb noraka dinamo 3 punktus!!!!!!!
Biji sacerējies uz 3 punktiem?
, 2009-12-29 21:58, pirms 15 gadiem
Paldies petro par patìkamåm EMocijåm!
, 2009-12-29 21:58, pirms 15 gadiem
ka var patiekt ka zaudet 2 sek var itkai luzeri... paskataties nhl moš pamuļku bars
, 2009-12-29 21:58, pirms 15 gadiem
Hartigans simulants
, 2009-12-29 21:58, pirms 15 gadiem
Tiesneši pelnījuši veicināšanas balvu- brilles!
, 2009-12-29 21:58, pirms 15 gadiem
atkal dinamo Riga izsapņots
, 2009-12-29 21:58, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Biji sacerējies uz 3 punktiem?
Jā, tu jau drošvien nē, jo tev Minska patīk!
, 2009-12-29 21:58, pirms 15 gadiem
nu es nesaprotu ko cipulis dara 1. mainjaa visu sezonu????????? pilnigs luzers, kas vienkarshi nevar iemst, vinjam pie maciitaja ir jaiet
, 2009-12-29 21:59, pirms 15 gadiem
Tiesnesus sudos.Jo tada tisasana nav normala.Museji ir labi jo cinijas
, 2009-12-29 21:59, pirms 15 gadiem
Skataties kā Galviņš nospēlēja zau'detajos vārtos
, 2009-12-29 21:59, pirms 15 gadiem
dinamo kļudam bagata spele zaude, luk pareiziais virsraksts.
, 2009-12-29 21:59, pirms 15 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: nu es nesaprotu ko cipulis dara 1. mainjaa visu sezonu????????? bilnigs luzers kas vienkarshi nevar iemst, vinjam pie maciitaja ir jaiet
es tā ksatos kāds piesakās uz 1.maiņu, davaj ej uzraksti pieteikumu Šupleram un esi laimīgs.
, 2009-12-29 21:59, pirms 15 gadiem
visus vārtus zaudējām mazākumā. Ir par ko, padomāt...
, 2009-12-29 22:00, pirms 15 gadiem
Paldies par čīņassparu!
Slēpts komentārs: dEEPZ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:00, pirms 15 gadiem
nu šitā mēs playoffus nesasniegsim
, 2009-12-29 22:00, pirms 15 gadiem
Ozo laukumā komandai nejiet,Ozo aiziet komanda sāk cīnīties.Tas pats notika, kad Ozo bija operācica.
, 2009-12-29 22:01, pirms 15 gadiem
dEEPZ rakstīja: karija noraka visu, CHILLOUT!
eu ČAW deepz ;D
Slēpts komentārs: pringles
, 2009-12-29 22:01, pirms 15 gadiem
burbulātors rakstīja: Ozo laukumā komandai nejiet,Ozo aiziet komanda sāk cīnīties.Tas pats notika, kad Ozo bija operācica.
Aizej iespied galvu durviis, sliktaak no taa tev nepaliks!
, 2009-12-29 22:02, pirms 15 gadiem
Nu jopčik 2sekundes pirms švilpes overtaimā...Bullīši būtu bijuši interesanti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:04, pirms 15 gadiem
Hossam tadas lielas usas ?!
, 2009-12-29 22:04, pirms 15 gadiem
Hartigans mēsls simulētājs jobnītais..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:04, pirms 15 gadiem
Raptor rakstīja: Būsim reāli, tas 1 punkts bija cūkas laimens un nav ko gruzīties...
Cūkas laime varēja būt 2 p
, 2009-12-29 22:04, pirms 15 gadiem
muahah
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:04, pirms 15 gadiem
KaraLis rakstīja: Go to hell Hartigan, vareja tev degunu padauzīt par šito stulbo gājienu
nevajag jau nu paarspiileet.. 1kaart Ozo vajadzeeja savaldiities, nevis durt pretiniekam ar nuuju, 2kaart tiesneshiem ir slikti ar redzi, ka neredzeeja Harti teeloshanu un iedeva Ozo lielo sodu.. Protams nospeeleeja vinsh nesmuki, bet nu..shitaadus tekstus vinjam veltiit ar nav normaali.
, 2009-12-29 22:04, pirms 15 gadiem
amstel rakstīja: nu šitā mēs playoffus nesasniegsim
Kāds arī ticēja/tic, ka RD būs play-ofos? Austrumu tūre un pēc tam no 18. janvāra līdz 2. februārim jāspēlē ar Magņitku, Atlantu, Spartaku, Maskavas Dinamo, Minskas Dinamo un arī Severstaļ, prieki un zaudējumi vēl tikai sekos!
, 2009-12-29 22:04, pirms 15 gadiem
ķiverēm vaina bija būtu sarkanās 100% vinētu
, 2009-12-29 22:04, pirms 15 gadiem
paldies par punktu, paldies par spēli, OZO malacis
, 2009-12-29 22:05, pirms 15 gadiem
Un sakiet ko gribat, bet Hartiganu vajag riktīgī bortā ielīmēt...

Un tiesnešiem toč vajag brilles.
, 2009-12-29 22:05, pirms 15 gadiem
Tā nu ir, visi zinam Hartiganam kauties nepatik, vins labak nosimule.
Ta gribejas lai OZO vinam iekrauj
, 2009-12-29 22:05, pirms 15 gadiem
man patiik ozo,bet sim es tev pilniibaa piekriitu,es to ar jau sen pamaniju
, 2009-12-29 22:05, pirms 15 gadiem
nepatika laviņš šodien... bet spēle kopumā bija laba. žēl, ka nenoturējāmies vēl dažas sekundes. tiesnešus nošaut!
, 2009-12-29 22:05, pirms 15 gadiem
1pts bija pashu izciiniits, taa kaa nekaada cuukas laime....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:06, pirms 15 gadiem
pringles rakstīja: eu ČAW deepz ;D
čay
, 2009-12-29 22:06, pirms 15 gadiem
ozolins dabun noraidijumu un komanda sak spelet !! un atgustas,ta pat kamer elkonis vinam bija cupa,ta komanda vinne,nospele neizskirti un ta,nee ka sis atpakal ta zaagi !!
nav sakritiba,jaspele hokejs nevis jablato un japelna nevajdzigi sodi !
, 2009-12-29 22:06, pirms 15 gadiem
Priecāsimies vismaz par 1 punktu
, 2009-12-29 22:06, pirms 15 gadiem
neizraudat visas asaras unemocijas par zaudējumu ,pietaupat arī kautko ,,cerīgajai" U20 spēlei šovakar LAT-USA
, 2009-12-29 22:06, pirms 15 gadiem
Par tādu cīņassparu bijām pelnījuši ko vairāk!
, 2009-12-29 22:06, pirms 15 gadiem
TU JOKO? KAS PA SVEISTU
, 2009-12-29 22:06, pirms 15 gadiem
Kamdēļ Džeriņš nevarēja (ne)tīšām iebraukt Baruļinā&
, 2009-12-29 22:07, pirms 15 gadiem
Nu nu, nemiz bikses! Ja RD nebus PO, (BET VINI BUS,LAI KA KADAM TO NEGRIBETOS) tad Finska tur nebus vel drosak
, 2009-12-29 22:07, pirms 15 gadiem
indrikis normali spruktu atsit! tikai bik bik apaligaks
, 2009-12-29 22:07, pirms 15 gadiem
Julijus aizgaja majas
, 2009-12-29 22:07, pirms 15 gadiem
biciic rakstīja: ozolins dabun noraidijumu un komanda sak spelet !! un atgustas,ta pat kamer elkonis vinam bija cupa,ta komanda vinne,nospele neizskirti un ta,nee ka sis atpakal ta zaagi !!
nav sakritiba,jaspele hokejs nevis jablato un japelna nevajdzigi sodi !
Man gan sajuuta, ka tu tagad blato, neveiksmiigais interneta eksperiment!
, 2009-12-29 22:07, pirms 15 gadiem
Labs piemers ka pa 2 minutem klut par Pilsetas niknako ienaidnieku......
No vina kko tadu negaidiju
Bet puisi malaci, cinijas lidz galam... neko nevar parmest...
P.S. Tiesnesis ar cuka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:07, pirms 15 gadiem
N*huj to Zebru tagad raada????
, 2009-12-29 22:07, pirms 15 gadiem
jaaiziet un janoliek VIENS LIELS KLUCIS PAR HARTIGANU
, 2009-12-29 22:07, pirms 15 gadiem
Skaista, interesanta spēle!
, 2009-12-29 22:07, pirms 15 gadiem
Lai vai kā, taču Hartigans nospēlēja ļoti pat labi, no nekā dabūja savai komandai 5 minūšu vairākumu (kas tajā laikā bija arī lielais vairākums) + no laukuma "nodzina" komandas līderi.

Nesportiski, jā, taču šādi momenti arī ir jāprot izveidot un precīzi "jānostrādā".
, 2009-12-29 22:07, pirms 15 gadiem
es arī neko skaistu šajā spēlē neredzēju... tik daudz tehniskā brāķa un faktiski visu spēli pļukājās.
, 2009-12-29 22:08, pirms 15 gadiem
pipars2323 rakstīja: Lai sabojātu garīgo līdz pēdējam jānoskatās šonakt mūsu juniori!
U jā, spriežot pēc SA tabulas par hokeja hallēm un spēlētājiem junioriem, šodien jabūt apmēram 0:11
, 2009-12-29 22:08, pirms 15 gadiem
richa8 rakstīja: Julijus aizgaja majas
tu no notikuma vietas?
, 2009-12-29 22:08, pirms 15 gadiem
Bļāviens Cipulis cīnās kā zvērs! Nekā jūs visi te idiotu bars! Sēž mājās un paši 5 reiz uzkāpuši uz slidām , un 3 reizes redzējuši sporta veikalā kā izskatās hokeja nūja!
, 2009-12-29 22:08, pirms 15 gadiem
nokapaat to hartiganu....
, 2009-12-29 22:09, pirms 15 gadiem
DINAMO malaci....
, 2009-12-29 22:09, pirms 15 gadiem
Gadījums iz dzīves, zināms no pilnībā drošiem avotiem- Tusiņš Hossas dzīvoklī, viesi:visi leģionāri, vairāki Latviešu spēlētāji. Sotnieks pilnīgā lupatā, un ne viņš vienīgais, Tiesto dārd pa visu ēku, kad pie durvīm kāds pieklauvē.Hossa atver, tur stāv Šuplers, un lūdz, vai nevarētu mazliet piebremzēt, jo pēc 3īs dienām spēlē tā kā. ''Your not invited'' atbild Hossa un aizcērt durvis. Jā, angliski, nevis Slovākiski, jāpazīmējas taču.
Gribu redzēt ko Znaroks darītu...visticamāk izgāztu durvis un Hossas smaidu uztaisītu līdzīgu Ņiživija. Cmmon, kā tie dzērāji spēlē, Sotnieks nevienu piespēli uz nūjas nevar paņemt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:09, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Lai vai kā, taču Hartigans nospēlēja ļoti pat labi, no nekā dabūja savai komandai 5 minūšu vairākumu (kas tajā laikā bija arī lielais vairākums) + no laukuma "nodzina" komandas līderi.

Nesportiski, jā, taču šādi momenti arī ir jāprot izveidot un precīzi "jānostrādā".
Jaa, Juri, tu saac murgot! Hartigans sho panjeemienu trennee katra treninjaa! Tu pats sajeedzi ko pateici! Isteniibaa shie momenti ir patiess farss, un par to, jaalemj disciplinaarajaam komisijaam.... Kaa tas ir futbolaa, ja tiesneshi to neredz!
, 2009-12-29 22:10, pirms 15 gadiem
Fail rakstīja: Bļāviens Cipulis cīnās nekā jūs visi te idiotu bars! Sēž mājā un paši 5 reiz uzkāpuši uz slidām un 3 reizes redzējuši kāda sporta vaikalā kā dzīvē izskatās hokeja nūja!
Kā izskatās hokeja nūja???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:10, pirms 15 gadiem
Kaa var nolikt sita Hartiganu? Jaa, nesmuki. Bet komandas labaa. Man ari tai mirkli gribejas, lai kads vinam iekrauj. Bet pagajsgad vins bija musejais - kaa tad vinu tagad par lohu saukt, ja pagajsgad taa slavejam. Tas ARI NAV SMUKI.
, 2009-12-29 22:10, pirms 15 gadiem
Liquidforce rakstīja: Gadījums iz dzīves, zināms no pilnībā drošiem avotiem- Tusiņš Hossas dzīvoklī, viesi:visi leģionāri, vairāki Latviešu spēlētāji. Sotnieks pilnīgā lupatā, un ne viņš vienīgais, Tiesto dārd pa visu ēku, kad pie durvīm kāds pieklauvē.Hossa atver, tur stāv Šuplers, un lūdz, vai nevarētu mazliet piebremzēt, jo pēc 3īs dienām spēlē tā kā. ''Your not invited'' atbild Hossa un aizcērt durvis. Jā, angliski, nevis Slovākiski, jāpazīmējas taču.
Gribu redzēt ko Znaroks darītu...visticamāk izgāztu durvis un Hossas smaidu uztaisītu līdzīgu Ņiživija. Cmmon, kā tie dzērāji spēlē, Sotnieks nevienu piespēli uz nūjas nevar paņemt!
tu kas Mustukovs vai?
, 2009-12-29 22:10, pirms 15 gadiem
sarosas!
, 2009-12-29 22:10, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Nu nu, nemiz bikses! Ja RD nebus PO, (BET VINI BUS,LAI KA KADAM TO NEGRIBETOS) tad Finska tur nebus vel drosak
"Finska" pēdējās spēlēs pēc pārtraukuma spēlē skaisti, uzvara pār RD, beigās tikai izlaista uzvara pret maskaviešiem, nākamo spēli ar Sibirj jāuzvar, tad ir visas cerības!
, 2009-12-29 22:10, pirms 15 gadiem
Mean Machine 24 rakstīja: Ko visi tagad noliek Kariju? Paši vainīgi ka pēdējā sekundē ielaida... Haļava CSKA.
Karija maksimāli palīdzēja...
, 2009-12-29 22:10, pirms 15 gadiem
nezinitisss, 22:07
jaaiziet un janoliek VIENS LIELS KLUCIS PAR HARTIGANU
-----------------------------------------------------------------------------

noliec par maniim ar
, 2009-12-29 22:10, pirms 15 gadiem
Juulis salej
, 2009-12-29 22:10, pirms 15 gadiem
ka vienmer ielej
, 2009-12-29 22:10, pirms 15 gadiem
o šuplers ielej
, 2009-12-29 22:10, pirms 15 gadiem
..
, 2009-12-29 22:11, pirms 15 gadiem
Traka spēle. Sirds vēl tagad nevar atgūties
žēl,gan, ka tiesneši no ielas paņemti.

Hartigan-viss nāks atpakaļ!!!

Malači RD!UZPRIEKŠU. tālā,tālā izbraukumā
, 2009-12-29 22:11, pirms 15 gadiem
HARTIGANS- Stulbs kā hokeja nūja
, 2009-12-29 22:11, pirms 15 gadiem
šampanietis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:11, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Karija maksimāli palīdzēja...
Kam ir nauda, tas pasūta mūziku, kam nav, tas pērk armoņikas un spēlē pats!
, 2009-12-29 22:11, pirms 15 gadiem
ja ja liekat man minusus,bet taa ir,pasiem ta neliekas ne ?
man jau smiekligi liekas,tas a visi tik salve to OZO,a ka vina nav ta ir CITS DINAMO- LABAKS
, 2009-12-29 22:12, pirms 15 gadiem
juuli nokomentee luudzu Ozo noraidiijuma epizodi !!!!!!!!!!!
, 2009-12-29 22:12, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Jaa, Juri, tu saac murgot! Hartigans sho panjeemienu trennee katra treninjaa! Tu pats sajeedzi ko pateici! Isteniibaa shie momenti ir patiess farss, un par to, jaalemj disciplinaarajaam komisijaam.... Kaa tas ir futbolaa, ja tiesneshi to neredz!
Neviens nerunā par atsrādāšanu treniņos, bet par momenta jušanu un pareizu provokāciju.

Hokejs nav smukas piespēles, skaisti goli un perfekts slidojums, pārsvarā tā ir smaga spēka spēle, cīņa pie bortiem un dažādi "netīri" paņēmieni. Un kurš no šiem kompnentiem prot "izvilkt" savu labumu, iegūst lielu pārsvaru (kā tas bija spēlē pret "SKA", vai PČ, pret Zviedriju).
, 2009-12-29 22:12, pirms 15 gadiem
vins nav pelniijis,lai vinj interveetu,simuleetaajs taads
, 2009-12-29 22:12, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: nesaprotu par ko Sotniekam iedeva labākā spēlētāja balvu. Var redzēt, ka balsojuši fani, jo šis spēlētājs ne tuvu nebija labākais, vienkārši mīļākais...
Niks tev atbilstošs + var redzēt par ko fano. Balvu nosaka treneris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:13, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Kam ir nauda, tas pasūta mūziku, kam nav, tas pērk armoņikas un spēlē pats!
Tad kapēc jāpērk trīs armoņikas, kuras neskan?
, 2009-12-29 22:13, pirms 15 gadiem
un kas liedz RD spelet skaisti tagad izbraukuma? Ari tagad : 2 s pirms beigam izlaista uzvara pret CSKA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:14, pirms 15 gadiem
tads teiciens ka sagaidisi nakamo gadu ta ari pavadisi, ceresim uz uzvaram
, 2009-12-29 22:14, pirms 15 gadiem
shaadu zaudeejumu piedziivo reizi 10 gados, un tas ir tieshi shodien.....
, 2009-12-29 22:14, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: es runāju par to, kuru balso esportā! argumentus neredzu >.<
Vēljoprojām esi neaptēsts esportā dabūja Ozo
, 2009-12-29 22:14, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tad kapēc jāpērk trīs armoņikas, kuras neskan?
Slikts veikals acīmredzot, vai arī neredzīgs pircējs!
, 2009-12-29 22:14, pirms 15 gadiem
Rambāna kungs rakstīja: shaadu zaudeejumu piedziivo reizi 10 gados, un tas ir tieshi shodien.....
ari Sveta gols reizi 10 gados
, 2009-12-29 22:15, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Neviens nerunā par atsrādāšanu treniņos, bet par momenta jušanu un pareizu provokāciju.

Hokejs nav smukas piespēles, skaisti goli un perfekts slidojums, pārsvarā tā ir smaga spēka spēle, cīņa pie bortiem un dažādi "netīri" paņēmieni. Un kurš no šiem kompnentiem prot "izvilkt" savu labumu, iegūst lielu pārsvaru (kā tas bija spēlē pret "SKA", vai PČ, pret Zviedriju).
Nez kaapeec tad NHL un IHF ciinas par tiiru hokeju, taapat kaa to dara citos sporta veidos! Tu neesi par to aizdomaajies???
Taatad tev patiik teaatris???? Daile atveerta, dodies tur...
Un kur tur bija speeka speele un ciinja pie bortiem, tikai farss un teaatris....
Citos sporta veidos atraujas no tiesnesha dzelteno par simuleeshanu, vai 2min par to pashu!
Tikai hokejaa to sauc par "elegantu"provokaaciju!
, 2009-12-29 22:15, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Vēljoprojām esi neaptēsts esportā dabūja Ozo
vinnam tak nau pilni 100
, 2009-12-29 22:15, pirms 15 gadiem
Duļevskis šodien galīgi attaaaaaa.
Labāk moš lai dzied youtube.com: YouTube
- ВИА "Земляне" -...
Slēpts komentārs: sportmen
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:16, pirms 15 gadiem
Hipotenūza rakstīja: tu kas Mustukovs vai?
Nē, neesmu es Muštukovs, pieņemsim, ka ''gāju garām''.

Un metiet vien tos mīnusus, es saprotu a nepa'tikami to dzirdēt, es arī nepiriecājos to uzzinot, bet nevajag arī vienkāršus cilvēkus idializēt par kaut kādiem trenniņos smagi strādājošiem paraugzēniem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:16, pirms 15 gadiem
Tas CSKA treneris man vienkaarshi besiii
Peec pedinja izskataas...
, 2009-12-29 22:16, pirms 15 gadiem
jUlim sausa mute
, 2009-12-29 22:17, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Nez kaapeec tad NHL un IHF ciinas par tiiru hokeju, taapat kaa to dara citos sporta veidos! Tu neesi par to aizdomaajies???
Taatad tev patiik teaatris???? Daile atveerta, dodies tur...
Un kur tur bija speeka speele un ciinja pie bortiem, tikai farss un teaatris....
Citos sporta veidos atraujas no tiesnesha dzelteno par simuleeshanu, vai 2min par to pashu!
Tikai hokejaa to sauc par "elegantu"provokaaciju!
Karā visi ieroči atļauti! Ja tu māki izdarīt visu tik eleganti, ka soģis nepamana, tas ir lieliski!
, 2009-12-29 22:17, pirms 15 gadiem
sportmen
Ka Cipulis meta PČ ta visi vinju pieludza
, 2009-12-29 22:17, pirms 15 gadiem
Veiksmigi izvairijas CSKA treneris no jaut. par Hartigana teatra izradi
, 2009-12-29 22:17, pirms 15 gadiem
Uiiii Juliusam baigi kaltē ka iekampa minīti
, 2009-12-29 22:17, pirms 15 gadiem
sportmen rakstīja: pretiga spele, kura tikai cucenes vien, ka jau pedeja laika cinasspars ir ok, bet zagi vien. Ble nahuu to Cipuli!
Un ko tad viņš tādu noraka?
, 2009-12-29 22:17, pirms 15 gadiem
Hartiganam jāspēlē teātris, ne hokejs
, 2009-12-29 22:17, pirms 15 gadiem
Liquidforce rakstīja: Nē, neesmu es Muštukovs, pieņemsim, ka ''gāju garām''.

Un metiet vien tos mīnusus, es saprotu a nepa'tikami to dzirdēt, es arī nepiriecājos to uzzinot, bet nevajag arī vienkāršus cilvēkus idializēt par kaut kādiem trenniņos smagi strādājošiem paraugzēniem.
Katraa dzeltenajaa lapelee shaadi "garaam gaajeeji", ej piesakies- tev labi padodas!
, 2009-12-29 22:17, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: vēl labāk.. pilnīgs čau. Spēlētājs, kas mūs šodien visvairāk iegāza. Vieni vārti uz viņa sirdsapziņas, iedeva mums 5min mazākuma, lika pus spēli nospēlēt ar 5 aizsargiem. Norm - tev pienākas labākā spēlētāja balva
Drošvien esi viens no tiem Barons faniem ar plikajiem vēdariem
, 2009-12-29 22:18, pirms 15 gadiem
JUULIJU JAU IELAIDA TAI DZIIVOKLII TAPEE KALTEE
, 2009-12-29 22:18, pirms 15 gadiem
bet Hartigana šedevru vel ilgi atceresies
, 2009-12-29 22:18, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs, 22:16
jUlim sausa mute
-----------------------------------------------------------------------------

a tev nebuutu peec taada zaudeejuma....
, 2009-12-29 22:18, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Nez kaapeec tad NHL un IHF ciinas par tiiru hokeju, taapat kaa to dara citos sporta veidos! Tu neesi par to aizdomaajies???
Taatad tev patiik teaatris???? Daile atveerta, dodies tur...
Un kur tur bija speeka speele un ciinja pie bortiem, tikai farss un teaatris....
Citos sporta veidos atraujas no tiesnesha dzelteno par simuleeshanu, vai 2min par to pashu!
Tikai hokejaa to sauc par "elegantu"provokaaciju!
Atkārtošos, es neatbalstu šādu spēli kā tādu (jau teicu, ka - nesportiski), taču konkrētajā momentā Hartigans savai komandai nopelnīja ļoti lielu pārsvaru, t.i., komandas interesēs nospēlēja ĻOTI labi.

Un ja ir iespēja, tad tas ir jāizmanto, pagājušgad, kad Marks darīja ļoti līdzīgi, viņš bija baigais vecis, tagad... . Nu, nu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:19, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Karā visi ieroči atļauti! Ja tu māki izdarīt visu tik eleganti, ka soģis nepamana, tas ir lieliski!
Redz citur shos incidentus "peec speeleem izskata disciplinaaraas komisijas (gan tiesneshu, gan speleetaaju) un par taadu "aktiermaakslu"atraujas gan tiesnesis, gan speleetaajs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:19, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Atkārtošos, es neatbalstu šādu spēli kā tādu (jau teicu, ka - nesportiski), taču konkrētajā momentā Hartigans savai komandai nopelnīja ļoti lielu pārsvaru, t.i., komandas interesēs nospēlēja ĻOTI labi.

Un ja ir iespēja, tad tas ir jāizmanto, pagājušgad, kad Marks darīja ļoti līdzīgi, viņš bija baigais vecis, tagad... . Nu, nu.
PRET SAVU VECO KOMANDU TAA NEVAIDZEETU DARIIT!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:20, pirms 15 gadiem
Peleeciits

Bet spēles rezultātu nepārskata...
, 2009-12-29 22:20, pirms 15 gadiem
Es neredzeeju visu speeli, kaads var pateikt kas tur biij ar to Hartiganu, par ko vinju visi lamaa?
, 2009-12-29 22:20, pirms 15 gadiem
Sporta Studija buus no areenas???
, 2009-12-29 22:21, pirms 15 gadiem
DULAISSS rakstīja: PRET SAVU VECO KOMANDU TAA NEVAIDZEETU DARIIT!
Tā ir BIJUSĪ komanda. Tagad viņš spēlē citur un "izliekas" par 100%, ja viņš tā nedarīs un dalīs komandas bijušajās un nākamajās, tad "CSKA" (un jebkurā citā) ilgi neuzturēsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:21, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Atkārtošos, es neatbalstu šādu spēli kā tādu (jau teicu, ka - nesportiski), taču konkrētajā momentā Hartigans savai komandai nopelnīja ļoti lielu pārsvaru, t.i., komandas interesēs nospēlēja ĻOTI labi.

Un ja ir iespēja, tad tas ir jāizmanto, pagājušgad, kad Marks darīja ļoti līdzīgi, viņš bija baigais vecis, tagad... . Nu, nu.
Nekad neesmu fanojis par muusu legjionaariem, jo tie tikai atstraadaa savu pikji! Tamdeelj neatbalstu nevienu shaadu incidentu, un esmu pat kritizeejis Hartiganu pagaajushogad par shaadiem un liidziigiem gaajieniem!

MAn viens ieteikums muusu hokejsitiem- naakoshreiz jaasakjer fiksi pretinieka nuuja, jaaiebaksta sev kaajstarpee un fiksi jaagaazhas (ironija), bet mosh nostradaas....
, 2009-12-29 22:21, pirms 15 gadiem
.
, 2009-12-29 22:22, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Katraa dzeltenajaa lapelee shaadi "garaam gaajeeji", ej piesakies- tev labi padodas!
tas ka tev neaiziet, ka nav ne mazākajās interesēs man kaut ko tādu izdomāt+tad man tiešām kaut kas traks būtu jāsapīpējas ir tiešām skumji. Skumji ir arī tas, ka tu tagad stūrī sarāvies raudi, ka tavs mīļotajs Hossa tomēr nav nez kāds Herkuless, kurš kačājas nonstopā un šauj šaibas vārtos. Un es neteisos nosaukt vārdus, jo zini, čomi tā nedara, tāpēc jā, ''gāju garām''.
, 2009-12-29 22:22, pirms 15 gadiem
spēle laba(bija pelnījuši uzvaru)
, 2009-12-29 22:22, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tā ir BIJUSĪ komanda. Tagad viņš spēlē citur un "izliekas" par 100%, ja viņš tā nedarīs un dalīs komandas bijušajās un nākamajās, tad "CSKA" (un jebkurā citā) ilgi neuzturēsies.
Arii taisniiba ,bet nu taa pat es vinnu vairs neciessu
, 2009-12-29 22:23, pirms 15 gadiem
saprotams, kāpēc kingam ir vajadzīgs Ivanāns, Dinamo pieļauj ņirgāšnos par Kapteini, es gribēju skatīties dinamo hokeju, bet pēc šī apkaunoju gadījuma riebjas, droši vien arī sandis ir nesaprašņā (ņepoņatkā). Viņš es tā domāju uz tādu mīksto komandu nebrauca. Sandi, tu esi malacis, ja reiz pateici ka nespēlēsi tad arī turi vārdu, kaut gan tu izlasei tik palīdzētu. tagad jau katrs kurš vienreir redzējis hokeju ir fans.
Kapteiņa noraidīšna dēļ provakācijas ir kaut kas īpaš, tam ir jāguļ uz ledus. pēc tam būtu bijusi cita spēlē, pat ar ska neselīdzināma. es Sanda vietā no to mīksto kluba aizietu.
, 2009-12-29 22:23, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: cik nožēlojama atbilde. Nu un ko mums tagad darīt? Turpināt pielūgt viņu atlikušos 10 gadus vai varbūt sūtīt viņu uz NHL? Šitas ''uzbrucējs'' Dinamo toč neiederas, moš kkādā MVD viņš varētu pie Značoka atrast savu spēli, kgan tajā pašā PČ, cik golus neizkārtoja viņam Vasiļjevs!
Pamēģini ieteikt to treneriem gudriniek
, 2009-12-29 22:23, pirms 15 gadiem
Nu Hartigans....nedomāju,ka tā viņš varēs notēlot tieši pret savējo veco komandu...mani viņš kārtīgi nokaitināja..
, 2009-12-29 22:23, pirms 15 gadiem
Hartiganam po*uj
Riga bija skaista jo bija skaista alga!
Maskava ir skaista jo atkal skaista alga!
he's doing his job thats all..
, 2009-12-29 22:23, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Peleeciits

Bet spēles rezultātu nepārskata...
Jaa...rezultaatu nepaarskata, bet vainiigie par sho incidentu sanjem sodu, lai taadas lietas neatkaartotos...
, 2009-12-29 22:23, pirms 15 gadiem
Varejam izvilkt uzvaru..
un HARTIGANS izriikojas vienkarsi cuciski..
, 2009-12-29 22:23, pirms 15 gadiem
Nu, kāds var pateikt, kas tur bija ar to Hartiganu?
, 2009-12-29 22:23, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Man gan sajuuta, ka tu tagad blato, neveiksmiigais interneta eksperiment!
ja,pats ar kadu sportu nodarbojies,lieku galvu kila ka ne? es gan! bet galvenais kapec lasu sos komentus ir ka man patik rekt pa jusu komentariem,citi ir normali bet ka kads pareiz ta nenormali kadu noliek uzreiz ,bet te ir tikai dazi kas pareizi izsakas,un jurim ir taisniba pa hartiganu ir jamak nostradat ta lai otrs pec svilpes grustu savu nuju,vienalga stipri vai vaji,parejais jau tik japietelo pec vajadzibas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:24, pirms 15 gadiem
KirilsBB rakstīja: Nu, kāds var pateikt, kas tur bija ar to Hartiganu?
konkreeti nosimuleeja kad Sandis vinnam pabakstija ar nuuju! looo...
, 2009-12-29 22:25, pirms 15 gadiem
el.vē rakstīja: Hartiganam po*uj
Riga bija skaista jo bija skaista alga!
Maskava ir skaista jo atkal skaista alga!
he's doing his job thats all..
Nu protams, nēsi tik naivs, domā, ka ja kāds spēlē pret savu veco komandu tad viņam bezmazvai savos vārtos jāmet?
Viņš dara savu darbu
, 2009-12-29 22:25, pirms 15 gadiem
mitins rakstīja: blin Dinamo tomer punku izvilka ehhh nav labi nav labi
Ko darīt, tāda dzīve, vienmēr jau tukšā nepaliks!
, 2009-12-29 22:25, pirms 15 gadiem
Liquidforce rakstīja: tas ka tev neaiziet, ka nav ne mazākajās interesēs man kaut ko tādu izdomāt+tad man tiešām kaut kas traks būtu jāsapīpējas ir tiešām skumji. Skumji ir arī tas, ka tu tagad stūrī sarāvies raudi, ka tavs mīļotajs Hossa tomēr nav nez kāds Herkuless, kurš kačājas nonstopā un šauj šaibas vārtos. Un es neteisos nosaukt vārdus, jo zini, čomi tā nedara, tāpēc jā, ''gāju garām''.
Zini, es nefanoju ne par vienu no muusu legjionaariem! BEt tavi staastinji ir tik pat jeeli kaa "dzeltenajaa presee"!
, 2009-12-29 22:25, pirms 15 gadiem
DULAISSS rakstīja: konkreeti nosimuleeja kad Sandis vinnam pabakstija ar nuuju! looo...
paldies.
, 2009-12-29 22:25, pirms 15 gadiem
Sandis un Jēkabs ir vienīgie kuri neļauj kāpt uz galvas ne sev, ne komandas biedriem!
, 2009-12-29 22:26, pirms 15 gadiem
KirilsBB rakstīja: Nu protams, nēsi tik naivs, domā, ka ja kāds spēlē pret savu veco komandu tad viņam bezmazvai savos vārtos jāmet?
Viņš dara savu darbu
ko tad es pateicu savādāk?
, 2009-12-29 22:26, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Katraa dzeltenajaa lapelee shaadi "garaam gaajeeji", ej piesakies- tev labi padodas!
Un ir tiešām interesanti, ka tu nespēj saskatīt komandā valdošo mikroklimatu. Šo komandu vada galvenie metēji un ''dārgie'' spēlētāji, jo apzinās, ka viņiem nav konkurences, tāpēc arī atļaujas trennerim, kurš vispār pats par sevi ir mīkstais, teikt ko grib. Tā pat tie spēlētāji, kas nepiedalās šajos tusiņos arī uz laukuma ir tādi kā atstumtie. Tas pats ozoliņš, kurš ir sev un citiem nozvērējies nedzert un netusēt kā jaunībā-Hartigans viņu sit, un ko dara pārējie? Klusi novēršas un aizslido.
, 2009-12-29 22:27, pirms 15 gadiem
biciic rakstīja: ja,pats ar kadu sportu nodarbojies,lieku galvu kila ka ne? es gan! bet galvenais kapec lasu sos komentus ir ka man patik rekt pa jusu komentariem,citi ir normali bet ka kads pareiz ta nenormali kadu noliek uzreiz ,bet te ir tikai dazi kas pareizi izsakas,un jurim ir taisniba pa hartiganu ir jamak nostradat ta lai otrs pec svilpes grustu savu nuju,vienalga stipri vai vaji,parejais jau tik japietelo pec vajadzibas
Kaadreiz nodarbojos, un varu dereet, ka biju reizes desmit augstaakaa liimenii kaa tu jebkad buusi, nabaga apgrauztais neta kabeli!
Pirmkaart iemaacies rakstiit vienkaarshiem paplashinaatiem teikumiem, un tad jau kaap augstaakaa pakaapee, saac pareizi likt komatus, tad buus veerts ar tevi runaat!
, 2009-12-29 22:27, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Zini, es nefanoju ne par vienu no muusu legjionaariem! BEt tavi staastinji ir tik pat jeeli kaa "dzeltenajaa presee"!
Nu tad uzcep, lai nav jeļi, es pasniedzu jēlus, nesagatavotus, un tādus, kādi ir patiesībā, garšvielas nepievienoju. Suši.
, 2009-12-29 22:27, pirms 15 gadiem
Peleeciits

Viens piemērs - Šons Eiverijs. Pats neciešamākais NHL hokejists (spēlētāju "balsojumā"), taču praktiski jebkura komanda vēlētos viņu savā sastāvā.

Spēles kopaina veidojas no sīkumiem un šādi provokatori šos sīkumus salasa un nosver "svaru kausus" par labu savai komandai. Tas arī viss, nekā personīga, tā teikt.

Provocēt arī ir jāprot, taču ja RD šādus momentus ik pa laikam sāks izmantot sev par labu, tad, esi drošs, rezultāts būs labāks (taču tajā pašā laikā komandā ir jābūt arī spēlētājam, kurš par visu var atbildēt - policistam).
, 2009-12-29 22:27, pirms 15 gadiem
pirmkart:sosezon ir slikts sastavs
vaig ateiktis no: iguldena,sveta,kariyas,arnasona
vaidzetu:elisonu,novaku,westkotu,hartiganu
petrovickis malacis
, 2009-12-29 22:28, pirms 15 gadiem
Nu Laviņam šodien melnā diena, krīt, klūp, vārtus arī noraka

Atkārtošos youtube.com: YouTube
- ВИА "Земляне" -...
, 2009-12-29 22:28, pirms 15 gadiem
Blin! nu ko var visi cepties. Ozo jau bija pelnijis vismaz 10 min pagajushajaa speelee pre DM kad peec perioda beigaam liidziigi ar nuuju iebakstiija Venhandlam. Noteikti kaads no tiesneshu komisijas bija pateicis, ka ja vinsha ar to nuuju veel vicinaas, tad jaadod lielais sods. To pashu jau Reedlihs pateica LTV7 - gribi, met nost cimdus, bet nevicinies ar nuuju. Par to vinjam cepuri nost - ne tikai krievu atskalddija pret SKA, bet arii savu kapteini pie vietas nolika par sulbiibu.
PS. Hartigans, protams, teeloja un pie visas vecaas cienjas rodas shaubas par vinja seksuaalo orientaaciju.
, 2009-12-29 22:28, pirms 15 gadiem
Eiverijs jau normāls čalis, māk netikai iešaut pa muguru pretiniekam, bet arī gūt daudz vārtu!
, 2009-12-29 22:28, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Peleeciits

Viens piemērs - Šons Eiverijs. Pats neciešamākais NHL hokejists (spēlētāju "balsojumā"), taču praktiski jebkura komanda vēlētos viņu savā sastāvā.

Spēles kopaina veidojas no sīkumiem un šādi provokatori šos sīkumus salasa un nosver "svaru kausus" par labu savai komandai. Tas arī viss, nekā personīga, tā teikt.

Provocēt arī ir jāprot, taču ja RD šādus momentus ik pa laikam sāks izmantot sev par labu, tad, esi drošs, rezultāts būs labāks (taču tajā pašā laikā komandā ir jābūt arī spēlētājam, kurš par visu var atbildēt - policistam).
Labaak ej skaties sieviessu hokeju ,ja atbalsti ssidaadus izgaajienus!
, 2009-12-29 22:29, pirms 15 gadiem
grabuliis rakstīja: pirmkart:sosezon ir slikts sastavs
vaig ateiktis no: iguldena,sveta,kariyas,arnasona
vaidzetu:elisonu,novaku,westkotu,hartiganu
petrovickis malacis
Ģēnijs ! Liekam tevi Sējeja vietā!
, 2009-12-29 22:29, pirms 15 gadiem
Andisss rakstīja: Sandis un Jēkabs ir vienīgie kuri neļauj kāpt uz galvas ne sev, ne komandas biedriem!
Un šoreiz tas ir tāpat kā 2008. gada PČ, kad Ivanāns nopelnīja savus slavenos sodus pret Getzlafu un Bekstrēmu.

Abi uzķērās uz provokācijām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:29, pirms 15 gadiem
prieks ka kaut kas ir ko sapratis. iedot pa purnu kartiganam vēl piecas minūtes izturētu, var būt bet nebūtu kauns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:30, pirms 15 gadiem
grabuliis rakstīja: pirmkart:sosezon ir slikts sastavs
vaig ateiktis no: iguldena,sveta,kariyas,arnasona
vaidzetu:elisonu,novaku,westkotu,hartiganu
petrovickis malacis
Vajadzētu arī Hossu vecāko, Keinu, Ovečkinu, Kopitaru, utt!
, 2009-12-29 22:30, pirms 15 gadiem
ceru ka naakamajaa spele pret CSKA riigaa OZO atkal dabuus lielo sodu bet shoreiz jau par kautinjU!!!!!!!!!!!
, 2009-12-29 22:30, pirms 15 gadiem
tāds, mīksto hokejs mums nav vajagzīgs
, 2009-12-29 22:30, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Kaadreiz nodarbojos, un varu dereet, ka biju reizes desmit augstaakaa liimenii kaa tu jebkad buusi, nabaga apgrauztais neta kabeli!
Pirmkaart iemaacies rakstiit vienkaarshiem paplashinaatiem teikumiem, un tad jau kaap augstaakaa pakaapee, saac pareizi likt komatus, tad buus veerts ar tevi runaat!
nezinu nezinu sporta veids latvija nav populars bet,ziemelamerika ir gan pasaki tad savu saniegumu,un man bus daudz laika vel to parspet ar Pč mana sporta veida pietiks lai tevi parsistu ne ? kontakta sporta veida neiztikt ari bez sadiem nepamatotiem sodiem,bet varbut nevajag tad atbildet uz kadu lamu vardu kuru tev pasaka,OZO zvaigznes status nepaglaba no noraidijuma,ar to pietiek !
, 2009-12-29 22:31, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Vajadzētu arī Hossu vecāku, Keinu, Ovečkinu, Kopitaru, utt!
Nolasīji perfekti manas domas +100
, 2009-12-29 22:31, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Peleeciits

Viens piemērs - Šons Eiverijs. Pats neciešamākais NHL hokejists (spēlētāju "balsojumā"), taču praktiski jebkura komanda vēlētos viņu savā sastāvā.

Spēles kopaina veidojas no sīkumiem un šādi provokatori šos sīkumus salasa un nosver "svaru kausus" par labu savai komandai. Tas arī viss, nekā personīga, tā teikt.

Provocēt arī ir jāprot, taču ja RD šādus momentus ik pa laikam sāks izmantot sev par labu, tad, esi drošs, rezultāts būs labāks (taču tajā pašā laikā komandā ir jābūt arī spēlētājam, kurš par visu var atbildēt - policistam).
He...he...he..iesaku Juri palasiit paagaajushaa gada presi un paskatiities, cik komandas gribeeja Eiveriju ar visu vinja lielo muti un deeku kaudzi! Tas cilveeks jau paarkaapa jebkuras eetikas normas!
Par policistiem- neesi ieveerojis, ka jau daudzos NHL klubos atsakaas no tiirajiem policistiem (piem. taa pati Capitals)??? Un iznjemot Vitjaz kur veel ir tik diivaini viirelji, kas vaac NHL nevajadziigos NHL policistus???Juri, tu kaut kur maldies....
, 2009-12-29 22:32, pirms 15 gadiem
Es domāju, nedomāju, ka spēlējam slikti. /K.Sotnieks/
, 2009-12-29 22:32, pirms 15 gadiem
Nākamā tikšanās reize ar CSKA būs visnotaļ interesanta, būtu KHL arī tāds polcista postenis, tad Hartigans varētu parādīt savas kaušanās spējas!
, 2009-12-29 22:33, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: uzmanības pietrūkst, ka otro reizi raksti vienu un to pašu? Un vārtus viņš nenoraka, nevajag fantazēt. Vēl man patīk, ka tu viena vārda vietā raksti divus - sinonīmus. Moška krīt, klūp, veļas, nogāžas un vieni vārti uz viņa sirdsapziņas?
Vai bērniņš jūtās nedaudz aizvainots?
, 2009-12-29 22:33, pirms 15 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:34, pirms 15 gadiem
Pa VItjaz ir cita runa,jamak spelet ir,nevis tikai jakaujas ta speli neuzvines,nhl ari bija savas komandas kas savos laikos bija rupjas,ar speka speli pie bortiem parakas par pretiniekiem,bet ja ar to palidzibu vari vinet,tad ludzu spele ta,uzvaretajus jau netiesa !
A Vitjazi prosta kausli,nekas vairak to pierada jau vina vieta liga
, 2009-12-29 22:34, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: uzmanības pietrūkst, ka otro reizi raksti vienu un to pašu? Un vārtus viņš nenoraka, nevajag fantazēt. Vēl man patīk, ka tu viena vārda vietā raksti divus - sinonīmus. Moška krīt, klūp, veļas, nogāžas un vieni vārti uz viņa sirdsapziņas?
Noskaties atkārtojumu 1. vārtiem
, 2009-12-29 22:34, pirms 15 gadiem
biciic rakstīja: nezinu nezinu sporta veids latvija nav populars bet,ziemelamerika ir gan pasaki tad savu saniegumu,un man bus daudz laika vel to parspet ar Pč mana sporta veida pietiks lai tevi parsistu ne ? kontakta sporta veida neiztikt ari bez sadiem nepamatotiem sodiem,bet varbut nevajag tad atbildet uz kadu lamu vardu kuru tev pasaka,OZO zvaigznes status nepaglaba no noraidijuma,ar to pietiek !
Redz man sporta veids ir paaraak izplatiits, lai vareetu cereet uz ko tik augstu!
Kur tajaa epizodee bija kaads kontakts???? Tas pats Pterovicka noraidiijums??? TE ir runa par teatralitaati, par necienju pret otru speleetaaju, par necienju pret sportu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:34, pirms 15 gadiem
es ceru, ka hartiganam vismaz nākošajā spēlē jēkabs (vienīgais, kas to spēj), normāli uzšaus
, 2009-12-29 22:34, pirms 15 gadiem
Ozo kritika tiek komentaaros shajaa lapaa dzeesta. Tizli.
, 2009-12-29 22:35, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: malacis, labs pretarguments!
Nevis pretarguments, bet gan izskatās, ka kāds šeit jūtās nedaudz aizvainots
, 2009-12-29 22:36, pirms 15 gadiem
Peleeciits

Ieteiktu man neko neieteikt, jeb pirms ieteikšanas izlasīt vismaz pusi no tā info daudzuma ko ik dienu izlasu es.

Un bez "Capitals" bez policista kuri spēlē? "Red Wings", jā, taču tajā pašā laikā var nosaukt tikpat komandas kas kā reiz otrādi - spēlē spēka spēli un pastiprina tieši policistu līniju. Tb viss atkarīgs no komandas un trenera, viņu idejām.

Per Eiveriju, kā jau teicu, viņu neviens necieš, bet tieši tāpēc viņš ir noderīgs... gājieni ar Brodēru, bija briesmīgi, jā, bet komandai tas deva pārsvaru un sērija bija uzvarēta.

Kā jau teicu - iespējams, kāds grib izlikties, ka tādas spēles nav un tā nav arī vajadzīga, taču, patiesība ir pavisam cita.
, 2009-12-29 22:36, pirms 15 gadiem
biciic rakstīja: Pa VItjaz ir cita runa,jamak spelet ir,nevis tikai jakaujas ta speli neuzvines,nhl ari bija savas komandas kas savos laikos bija rupjas,ar speka speli pie bortiem parakas par pretiniekiem,bet ja ar to palidzibu vari vinet,tad ludzu spele ta,uzvaretajus jau netiesa !
A Vitjazi prosta kausli,nekas vairak to pierada jau vina vieta liga
Bet neizmirsti, kaadi noteikumi bija tajos laikos! Tas pats Flyers mieriigi speleeja rupju speeka speeli, par ko shobriid vinji pelniitu pamatiigus sodus liidz pat diskaabeljiem.
, 2009-12-29 22:37, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: joberi! tur puse komandas vienkārš ir jāpadzen. un zaudēt spēli 2 sekundes pirms beigām to spēj tikai konkrēti lūzeri.
Ko njemies, liidz tam tachu visu laiku atsitaas, ne jau staaveeja, lai tieshi 2 sekundes liidz beigaam ielaistu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:38, pirms 15 gadiem
Man liekas, kad viņš bija vainīgs, bet viņu nevajadzēja noraidīt līdz spēles beigām un 5 min nevajadzēja dot, bet gan divas. tas ir mans skatijums.
, 2009-12-29 22:38, pirms 15 gadiem
Ar sadu speli mes tiksim play off.Tikai Riga Tikai Dinamo!!!!!!!!!!!
, 2009-12-29 22:38, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Peleeciits

Ieteiktu man neko neieteikt, jeb pirms ieteikšanas izlasīt vismaz pusi no tā info daudzuma ko ik dienu izlasu es.

Un bez "Capitals" bez policista kuri spēlē? "Red Wings", jā, taču tajā pašā laikā var nosaukt tikpat komandas kas kā reiz otrādi - spēlē spēka spēli un pastiprina tieši policistu līniju. Tb viss atkarīgs no komandas un trenera, viņu idejām.

Per Eiveriju, kā jau teicu, viņu neviens necieš, bet tieši tāpēc viņš ir noderīgs... gājieni ar Brodēru, bija briesmīgi, jā, bet komandai tas deva pārsvaru un sērija bija uzvarēta.

Kā jau teicu - iespējams, kāds grib izlikties, ka tādas spēles nav un tā nav arī vajadzīga, taču, patiesība ir pavisam cita.
Atvainojos, ak augstais ekspert, neieteikshu, bet tikai aizraadiishu, ka tev nebija taisniiba! Arii es katru dienu izlasu pamatiigu guuzmu ar sporta infu, tikai es ar to nelielos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:39, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Bet neizmirsti, kaadi noteikumi bija tajos laikos! Tas pats Flyers mieriigi speleeja rupju speeka speeli, par ko shobriid vinji pelniitu pamatiigus sodus liidz pat diskaabeljiem.
Bet vienalga Filadelfija spēlē tādā pat manierē - ar vairākiem provokatoriem un policistiem.
, 2009-12-29 22:40, pirms 15 gadiem
Paldies, Juri, vismaz man ir interesanti ar tevi padiskuteet! Es off...riit atkal darbs...tad briivdienas..un tad atkal LIELAIS HOKEJS!
, 2009-12-29 22:40, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: atdzīšos, ka pirmā gola epizode man ir pilnībā izkritusi no galvas, bet izgājienā pēc Rodžera klupiena vārti netika iemesti..
Sataisīja ziepes aiz saviem vārtiem, ja nemaldos, tad arī kājās nenostāvēja.........
, 2009-12-29 22:41, pirms 15 gadiem
pipars2323

Kad ir pilnīgi nepamatoti "uzbraucieni", tad, zini, kkā klusēt neesmu pieradis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:42, pirms 15 gadiem
nu ko tur par to Ozo, ta nevajadzēja bakstīt, bet uzsist ar cimdu normāli pa muti un viss. būtu dabūjis tik 2. min. paši arī nevar pēdējās sek. gulties priekšā ripai neļaujot piespēlēt, mest pa vārtiem... pilnīgi nīkuļi, kā LV izlasē...
, 2009-12-29 22:42, pirms 15 gadiem
Juri, ir jaamaak atshkjirt "uzbraucieni" no oponeeshanas un draudziiga aizraadiijuma, tad arii dziivee ies labaak!
, 2009-12-29 22:43, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Peleeciits

Viens piemērs - Šons Eiverijs. Pats neciešamākais NHL hokejists (spēlētāju "balsojumā"), taču praktiski jebkura komanda vēlētos viņu savā sastāvā.

Spēles kopaina veidojas no sīkumiem un šādi provokatori šos sīkumus salasa un nosver "svaru kausus" par labu savai komandai. Tas arī viss, nekā personīga, tā teikt.

Provocēt arī ir jāprot, taču ja RD šādus momentus ik pa laikam sāks izmantot sev par labu, tad, esi drošs, rezultāts būs labāks (taču tajā pašā laikā komandā ir jābūt arī spēlētājam, kurš par visu var atbildēt - policistam).
Šonu Eiveriju vēlas tikai viena komanda NHL. NYR.

Citi klubi viņu nevēlās pat ar 3 metrīgu mietu aizskart...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:44, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Juri, ir jaamaak atshkjirt "uzbraucieni" no oponeeshanas un draudziiga aizraadiijuma, tad arii dziivee ies labaak!
Kad tiek norādīts, ka es daru pārāk maz, lai gan patiesībā tā nav, tad es tiešām nekā savādāk to kā uzbraucienu vērtēt nevaru.

Bet visā visumā, paldies, man dzīvē tāpat iet neslikti, zini nesūdzos, tā teikt.
, 2009-12-29 22:45, pirms 15 gadiem
Labāk kādu reizi uzrauties uz provokāciju nekā atļaut pretinieku uzbrucējiem saimniekot pie vārtiem!
, 2009-12-29 22:46, pirms 15 gadiem
pipars2323 rakstīja: tas nenozīmē,ka jāmet visiem sejā.da Es lasu tik daudz,bet Jūs te visi lohi salīdzinot ar mani,lielo ekspertu!īsts vecis uz lošu un bērnu uzbraucieniem neatbild un ar savu birku "eksperts" sevišķi nezīmējas,bet pa muti iedot jau vienmēr var paspēt!
Ne es sev "piekarināju birku" un arī noņemt to nevaru, lai nekaitinātu nokaitētos prātus.
, 2009-12-29 22:48, pirms 15 gadiem
Tāds nu ir tas sports,ko padarīsi !
bet peleciit,pats gan smuki man d*rsi virsu,ne ? aizraditajs atradies
joprojam gaidu tavu sasniegumu,vari privati atsutit

neiet runa pa OZO ka nav zvaigzne utt,bet kadas pedejas speles vins ir,neapmierinats,dusmigs,baigais bakstitajs ar nuju,iepriekseja spele tas pats - pes perioda beigam ar nuju uzbaksta,nu nevar ta,visus bakstit,bija pelnijis noraidijumu lai padoma,un lai labak sak spelet lai Dinamo var vinnet kko ar
, 2009-12-29 22:49, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Šonu Eiveriju vēlas tikai viena komanda NHL. NYR.

Citi klubi viņu nevēlās pat ar 3 metrīgu mietu aizskart...
Laikā kad šamo no Dalasas pārcēla uz Ņujorku, jā, taču tas bija tajā, teiksim tā, ne visai vieglajā situācijā, kas neaspoguļo patieso interesi.

Par savainotu spēlētāju, teiksim, arī interese ir mazāka nekā par veselu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 22:50, pirms 15 gadiem
Labāk 2 vai 3 punkti nesmukā spēlē nekā 1 punkts skaistā...Nav spēles uzbrukumā,neiet-likās,ka bija jau uzķerta tā pagājušā gada spēlē,bet atkal nekā...Un vairāki olimpieši ļoti pavāji spēlē-nesaukšu uzvārdus,jo te jau kritika nav cieņā!
, 2009-12-29 22:52, pirms 15 gadiem
pipars2323

Kā jau teicu - ne es to liku, ne es varu arī noņemt (tīri tehniski). Man tā aboslūti netraucē un arī nepalīdz, ja kādam kas šajā sakarā niez... nu nezinu, palīdzēt arī nevaru.
, 2009-12-29 22:54, pirms 15 gadiem
Nemākam un nemākam izkombinēties un apspēlēt pretinieka vārtsargu. Taisni žēl skatīties- visu tā kā māk,bet iemest golus nevar!
, 2009-12-29 22:55, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Laikā kad šamo no Dalasas pārcēla uz Ņujorku, jā, taču tas bija tajā, teiksim tā, ne visai vieglajā situācijā, kas neaspoguļo patieso interesi.

Par savainotu spēlētāju, teiksim, arī interese ir mazāka nekā par veselu.
Eiverijs ir bumba ar laika degli pats savā komandā. Viņu var savaldīt tikai.
a) Riktīgs veterāns, komandas līderis (Šenahans) Šodien tādu praktiski vairs nav.
b) Neordinārs treneris (Tortorella) Citu tādu treneru arī vairs nav.

Viņš riktīgi gremdēja komandas klimatu gan Kingos, gan Dallasā.
, 2009-12-29 22:58, pirms 15 gadiem
Fedorov91

Tas ir pārspīlēti, līderu arī pietiek. Katrā komandā atradīsies pa veterānam kas var tādu Eiveriju nolikt pie vietas, cita lieta, vai kāds gribēs to darīt.

Un, jā, protams, Eiverijs ir bumba ar laika degli un viss kaut kas cits sprādzien-nedrošs, taču tāpēc ir "kontrolētais sprādziens".
, 2009-12-29 23:02, pirms 15 gadiem
prieks, ka puiši cīnījās. Pruseks labi šodien nospēlēja, malacis. ne visai tiesnešu tiesāsana šodien patika, bet nu.. kā saka- tiesnešiem vnm taisnība. labi, ka vsm 1punktiņš.. kopumā - spēle patika šon acīs Svets iekrita - ļoti daudz metienus meta pret vārtiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-29 23:08, pirms 15 gadiem
Noteikti dabūšu mīnusu kaudzi, bet šoreiz nevis domāju bet redzēju klātienē un esmu pārliecināts par saviem vārdiem par 100%. Sandim spēle neiet īpaši pēdējās spēlēs ļoti vājš aizsardzībā un tas izskatās Sandi padara nervozu-jau pirmajā periodā nodomāju -šodien laikam Sandis dabūs noraidījumus par mutes palaišanu vai kaušanos-pilnībā atbalstu ka savs vārtsargs jāaizstāv-pretinieks ir jācenšas dabūt nost no vārtu priekšas utt, bet to nedrīkst jaukt ar rupjību-jautājums kur beidzas sava vārtsarga aizstāvēšana un kurā brīdī sākās rupjība. 1.periodā Sandis nogrūž malā aizsargu no vārtu laukuma, aizstāv Pruseku, to Sandis izdarīja ar īstu sportisku niknumu/kaut arī nervozumu kustībās varēja just/, noskan tiesneša svilpe epizode beidzās, bet Sandis vēl nogrūž pretinieku spēlētāju zemē-tiesnesis pažēlo, 2.periodā varredzēt Sandis rupji kļūdās savā zonā vairākkārt-un tā kā ļoti cienu kā spēlētāju kurš ļoti labi prot analizēt spēli, pats labi zin savas kļūdas, var saprast ka Sandis pārdzīvo ka spēle neiet, sāk ik pa brīdim pārkāpt robežu starp vārtsarga aizstāvēšanu un rupjību-nu negāja spēle, bet sist ar nūju pretiniekam pēc svilpes apmēram uz kājstarpa pusi-tas tomēr nav korekti un Sandis kaut ko pateica tiesnesim par ko tiesnesis momentā nedomājot noraidīja līdz spēles beigām, bet bija arī kas pozitīvs-beidzās kļūdas no Sanda puses laukumā.
Kopumā tā darīt mazākumā komandas kapteinim neklājās atstājot komandu 3 pret 5 tikai savas nesavaldības dēļ.
Esmu liels Sanda fans un arī domāju kā komandas biedriem ir komandā-Ozo ir liela autoritāte-kā lai norāda ka Ozo komandā vairs nevelk-tas ir jebkurā profesijā-kā izcilam darbiniekam pateikt ka vairs neesi tas savā profesijā-žēl bet neredzu ka aizsardzībā kas varētu mainīties no Sanda puses. Priecē lieliskais slidojums, izcilās piespēles, labs metiens, spēle vairākumā. Apbēdina ka zudusi reakcija īpaši savā vārtu priekšā, pozicionālās kļūdas, ātruma trūkums.
Neesmu lasījis komentārus bet kā vienmēr daudzi droši vien kritizēs Laviņu par viņa kļūdām-un tādas ir 2-3 pa spēli bet pārējo laiku pavada viņš stabili laukumā, pat paskatījos mazākumā papildlaikā 3-4 laukumā uzreiz Laviņš30 sek tad uz 20 sek citi un atkal Laviņu laida laukumā-tātad šuplers viņam uzticas. Beigās nenoveicās ar Hosas savainošanu kā rezultātā faktiski pēdējās sekundes bijām 2 pret 4 laukumā.
Kāpēc šis raksts- varbūt ozo var spēlēt kā uzbrucējs/fantastika, bet varbūt kāda procentuāla iespēja pastāv-tas būtu tikai pluss, vēl ceru ka Sandis savus nervus pietaupīs, un vēl iespējams ka ir tomēr laiks beigt karjeru kas bija ļoti spoža/. Arī Irbe neprata savlaicīgi beigt un mocīja gan sevi gan līdzjutējus.
, 2009-12-29 23:09, pirms 15 gadiem
Tikko no arēnas, verdikts par spēli- ne viena ne otra komanda tā pa īstam manā skatījumā nebija pelnijusi uzvarēt, abas demonstrēja kļūdām bagātu, švaku hokeju, nenormāli daudz brāku piespēlēs un muļķīgi ķļūdu. OK nenoliegšu scenārijs spēlei labs, skatītājiem tīkams, bet tā vismumā viena no nebaudāmākajām spēlēm uz kuru esmu bijis. Tiesāšana kārtējo reizi manuprāt maigi izsakoties dīvaina(ar to es nedomāju, ka mums par sliktu). Piemērs, Laviņš ar pretinieku cīnās pie borta, tiek nogāzts, galvenais skatās tieši uz šo epizodi apm. no ~4m attāluma (nekā), otrs galvenais no laukuma centra, protams, redz labāk un, hau, paceļ roku noraidījums CSKA. Manuprāt šis ir spilgts piemērs, ka soģi paši nesaprot kā traktēt konkrētas epizodes.
, 2009-12-29 23:16, pirms 15 gadiem
Sandis īsts vecis butu vairāk šadu spēlētāju Dinamo!!!Tiesnesis ir īsts krievu gailis!!!
, 2009-12-29 23:18, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: Ozo noraidījums lielā mērā visu sabojāja,bet 1punkts arī ir labi
Bet tu neboja šeit gaisu!!!
, 2009-12-29 23:22, pirms 15 gadiem
vajadzēja noturēt, vismaz izvilkt līdz bullīšiem
, 2009-12-29 23:23, pirms 15 gadiem
viss jau būtu ok, tikai kam jānotiek, lai mūsējie tā mācētu iemest, kā CSKA pēdējā minūtē, mums tas rezultāts katrā spēlē nāk ar tādām mokām Bieži vien ar cīņassparu vien nepietiek.
, 2009-12-29 23:24, pirms 15 gadiem
Tiesnešiem par atsevišķām epizodēm gribas ko riktīgi skarbu pateikt, bet visvairāk necienu Hartiganu! Labi, Ozo neizturēja nervi, bet viņš tomēr neiebakstīja, hartigans notēloja. Nevajag, protams, arī dot iemeslus šādiem tēlojumiem, bet tomēr... Malači mūsējie vismaz par to, ka prata pamatlaikā izraut niču, bet nu papildlaikā atkal mazliet šīs veiksmes pietrūka (nieka 2s...). Tomēr 1 pts ir labāk nekā 0, un tagad ir jācīnās tālāk, jo nekas jau vēl nav zaudēts!
, 2009-12-29 23:26, pirms 15 gadiem
Lai nu ko bet tas ko izdarija hartigans nebija nekas labs spele ta s pele negodiga kaut ari pret aijuso komandu
, 2009-12-29 23:26, pirms 15 gadiem
Bez Ozo speele iet labaak !!!
, 2009-12-29 23:28, pirms 15 gadiem
denebs rakstīja: Tiesnešiem par atsevišķām epizodēm gribas ko riktīgi skarbu pateikt, bet visvairāk necienu Hartiganu! Labi, Ozo neizturēja nervi, bet viņš tomēr neiebakstīja, hartigans notēloja. Nevajag, protams, arī dot iemeslus šādiem tēlojumiem, bet tomēr... Malači mūsējie vismaz par to, ka prata pamatlaikā izraut niču, bet nu papildlaikā atkal mazliet šīs veiksmes pietrūka (nieka 2s...). Tomēr 1 pts ir labāk nekā 0, un tagad ir jācīnās tālāk, jo nekas jau vēl nav zaudēts!
Jautājums vai tad kad Hartigans tēloja šādi un spēlēja Dinamo sastāvā arī viņu necienīji-visdrīzāk jau tad pēc katra Hartigana kritiena prasīji noraidījumu-un mūsējie arī dažreiz tēlo-tad jau tev viņus arī cienīt nevajag.
, 2009-12-29 23:31, pirms 15 gadiem
biju klātienē un vēroju spēli - līdzīga un spraiga, asumiem un gana momentiem pilna. Neizpratu vairākus tiesneša lēmumus - par Ozoliņa noraidījumu un Karijas noraidījumu spēles beigās, jo parasti papildlaikā par kautko tamlīdzīgu nenoraida, vismaz negadās to bieži redzēt. Nebija īsti tā paceltā nūja, kur nu vēl bīstama. Bet viss ir likumsakarīgi - spēles 57. minūtē pat necerēju (nu labi, cerēju) uz papildlaiku, vismaz ieguvām 1 punktu, kas tomēr kautko jau nozīmē.

Ceru uz nākošajām 5 spēlēm, kur pretiniekos nav tās līgas līderkomandas. Es par dinamo!
, 2009-12-29 23:32, pirms 15 gadiem
fkk..tiko maajaas... nu nesaprotu kaapeec Lavinjsh speelees Ziemas Olipiskajaas speelees, Saulietis kapaatoos dullaak..........un Sorokinam sen pensijaa...
, 2009-12-29 23:33, pirms 15 gadiem
Kad pieteica Hartiganu arēnā bija tādas pašas ovācijas, kā kad pieteica Hossu. Tagad tā vairs noteikti nebūs
, 2009-12-29 23:45, pirms 15 gadiem
kuuul
, 2009-12-29 23:45, pirms 15 gadiem
Jaaizkrata sirds....

Galvenie punkti:

1)Aizsargu spēle(Ozolinsh, Lavinsh, Sorokins, Sweat)
2)Vairākums(Shuplers)
3)Mazākums(Shuplers)
4)Tiesaashana

1) Vispirms Sorokins un Lavinsh. Jaa, vinjiem ir labas speeles, bet videeji paskatoties vinji shajaa liimenii galiigi nevelk, domaaju speeles epizodes nav jaasauc, juus pashi visu redzat, vinji ir veci, leeni, mazi aizsargi, buutu vismaz lieli, butuu kaada jeega. Ar Ozolinju ir divi varianti, vai nu vinsh gluzhi vienkaarshi nevelk vairs, vai arii Juulis vinju neprot izmantot vai paarspeelee. Vinja kljuudu skaits ir krietni lielaaks kaa pozitiivo darbiibu skaits uzbrukumaa...Cepuri nost Sandim par visu ieguldiijumu LV hokejaa, Stenlija kausu utt...bet ceru, ka vinsh sapratīs, ka šī ir viņa pēdējā sezona lielajaa hokejaa Sweat ir +/- pieraxtaams pie pirmajiem diviem, tikai ir veel trakaak jo vinsh ir legjionaars. No vinja tika gaidiits ja ne komandas motora sniegums, tad liels ieguldiijums. Rezultaataa,vinsh knapi tiek laukumaa un kad tiek tad biezhak atrodas raapus staavoklii kaa uz slidaam;

2)Man goda vaards jau veemiens naak skatiities 38 speeli no vietas kaa muusu vairaakuma izspelee nemainaas praktiski nekas. Aizsargi panjem ripu savaa zonaa un leeni slidinas, tad kaads aizslido liidz zonas liinijai, secina, ka buus zona un slido atpakalj...johaidii, 38 speeles no vietas, neko treninjos nevar izdomaat vairaakumaa????Reti un tieshi tiek Juulim par sho jautaats(muusu zhurnalistu neprofesionalitaate), bet kad tiek, tad atbilde ir : Mums truukst meistariibas, kaadi esam taadi esam! Piedod, Juuli: Pirmkārt, Hoosa un Petrovickis ar soliidu NHL staazhu, Njizhivijs pats par sevi meistars un Ozolinsh aizsardziibaa, taa nav meistariiba uz laukuma???? Un ja, jau meistariiba izkjir, tad kapeec 5 pret 5 guustam vaartus bet 5 pret 4 nee??Vai tad vairak meistariibu nevajag kad ir vienaads sastaavs? Shito var cilaat un cilaat, Juulis atstaaj amatiera iespaidu....

3)Mazākums, liidziigs staasts...Es pats sekoju hokejam kopsh sevi atceros, neesmu profesionaalis, bet saprotu sho lietu. Skatos kaa speele savaa zonaa bez ripas citas komandas...iet virsuu un njem nost ripu pat tad, kad pretinieki labi kontrolee to nemaz nerunaajot par briidi kad piespeele neveiksmiigi uztverta...Ko daram mees? Akadeemiski sastajushies 4 speletaji kvadraataa cieshi pie saviem vartiem. Nekādas pretdarbiiibas, liidz ar to nemitiigi ir spiediens uz muusu vaartiem.

4)Veel viena lieta uz ko ir jau veemiens skatiities, kaa klupina muusejos deguna galaa, bet roku pacelj tiesnesis pie centra liinijas. Kopeejais KHL tiesaashaanas liimenis ir zem katras kritikas, bet pret muusejiem krievelji iipashi pacenshas. Krievs ir un paliks krievs. Tikai uzskatu, ka mums kaut kaa buutu jaapauzh sava neapmierinaatiiba, es saprotu, ka ja aizsuutisim protestu, oligarhi ar to tik pakalju noslauciis, bet tomeer kaut kaa sava poziicija ir jaaparaada!

Globaali njemot Play - off tikt buus ljoti gruuti ar shaadu sniegumu un shaadu treneri. Ljoti ceru uz treneru mainju staprsezonaa, taapat ceru, ka mums paraadisies jauni, gari, veikli aizsargi, nevis shitie vecie balelinji. Visu cienju Oljega piruetei, bet tas ir gandriiz vieniigais ko vinsh veel maak

Par Lielu, ilgu un veiksmiigu Dinamo 2010. gada un turpmaak
, 2009-12-29 23:48, pirms 15 gadiem
Pats jautrākais, ka acīmredzami šoreiz nebija bez Ozoliņa vainas. Pat viens no LTV7 komentētājiem (pirms tiesneša lēmuma) pateica, kādu sodu pelnījis Ozoliņš. Bet tad pēkšņi... Hartigans esot vainīgs.
, 2009-12-29 23:51, pirms 15 gadiem
Tāda spēle!!! Vienīgi reāli "sačakarētas" beigas.... Ja vēl tie vārti būtu gūti papildlaika 2 vai 3 min, tad ok, bet 2 !!!!!!!!!!!!!!!! sekundes pirms papildlaika beigām!! Tiešām SĀPĪGI..............

Protams, malači tik un tā, ka pret šo komandu dabūjām vismaz 1 punktu. Veiksme šodien tomēr bija CSKA pusē...Bet prieks, ka viņi no Rīgas mājās atvedīs tikai 2 nevis 3 punktus
, 2009-12-29 23:57, pirms 15 gadiem
vienk.M. Hartigans pieljaava kljuudu
, 2009-12-29 23:58, pirms 15 gadiem
muaahhaa
, 2009-12-30 00:05, pirms 15 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Jaaizkrata sirds....

Galvenie punkti:

1)Aizsargu spēle(Ozolinsh, Lavinsh, Sorokins, Sweat)
2)Vairākums(Shuplers)
3)Mazākums(Shuplers)
4)Tiesaashana

1) Vispirms Sorokins un Lavinsh. Jaa, vinjiem ir labas speeles, bet videeji paskatoties vinji shajaa liimenii galiigi nevelk, domaaju speeles epizodes nav jaasauc, juus pashi visu redzat, vinji ir veci, leeni, mazi aizsargi, buutu vismaz lieli, butuu kaada jeega. Ar Ozolinju ir divi varianti, vai nu vinsh gluzhi vienkaarshi nevelk vairs, vai arii Juulis vinju neprot izmantot vai paarspeelee. Vinja kljuudu skaits ir krietni lielaaks kaa pozitiivo darbiibu skaits uzbrukumaa...Cepuri nost Sandim par visu ieguldiijumu LV hokejaa, Stenlija kausu utt...bet ceru, ka vinsh sapratīs, ka šī ir viņa pēdējā sezona lielajaa hokejaa Sweat ir +/- pieraxtaams pie pirmajiem diviem, tikai ir veel trakaak jo vinsh ir legjionaars. No vinja tika gaidiits ja ne komandas motora sniegums, tad liels ieguldiijums. Rezultaataa,vinsh knapi tiek laukumaa un kad tiek tad biezhak atrodas raapus staavoklii kaa uz slidaam;

2)Man goda vaards jau veemiens naak skatiities 38 speeli no vietas kaa muusu vairaakuma izspelee nemainaas praktiski nekas. Aizsargi panjem ripu savaa zonaa un leeni slidinas, tad kaads aizslido liidz zonas liinijai, secina, ka buus zona un slido atpakalj...johaidii, 38 speeles no vietas, neko treninjos nevar izdomaat vairaakumaa????Reti un tieshi tiek Juulim par sho jautaats(muusu zhurnalistu neprofesionalitaate), bet kad tiek, tad atbilde ir : Mums truukst meistariibas, kaadi esam taadi esam! Piedod, Juuli: Pirmkārt, Hoosa un Petrovickis ar soliidu NHL staazhu, Njizhivijs pats par sevi meistars un Ozolinsh aizsardziibaa, taa nav meistariiba uz laukuma???? Un ja, jau meistariiba izkjir, tad kapeec 5 pret 5 guustam vaartus bet 5 pret 4 nee??Vai tad vairak meistariibu nevajag kad ir vienaads sastaavs? Shito var cilaat un cilaat, Juulis atstaaj amatiera iespaidu....

3)Mazākums, liidziigs staasts...Es pats sekoju hokejam kopsh sevi atceros, neesmu profesionaalis, bet saprotu sho lietu. Skatos kaa speele savaa zonaa bez ripas citas komandas...iet virsuu un njem nost ripu pat tad, kad pretinieki labi kontrolee to nemaz nerunaajot par briidi kad piespeele neveiksmiigi uztverta...Ko daram mees? Akadeemiski sastajushies 4 speletaji kvadraataa cieshi pie saviem vartiem. Nekādas pretdarbiiibas, liidz ar to nemitiigi ir spiediens uz muusu vaartiem.

4)Veel viena lieta uz ko ir jau veemiens skatiities, kaa klupina muusejos deguna galaa, bet roku pacelj tiesnesis pie centra liinijas. Kopeejais KHL tiesaashaanas liimenis ir zem katras kritikas, bet pret muusejiem krievelji iipashi pacenshas. Krievs ir un paliks krievs. Tikai uzskatu, ka mums kaut kaa buutu jaapauzh sava neapmierinaatiiba, es saprotu, ka ja aizsuutisim protestu, oligarhi ar to tik pakalju noslauciis, bet tomeer kaut kaa sava poziicija ir jaaparaada!

Globaali njemot Play - off tikt buus ljoti gruuti ar shaadu sniegumu un shaadu treneri. Ljoti ceru uz treneru mainju staprsezonaa, taapat ceru, ka mums paraadisies jauni, gari, veikli aizsargi, nevis shitie vecie balelinji. Visu cienju Oljega piruetei, bet tas ir gandriiz vieniigais ko vinsh veel maak

Par Lielu, ilgu un veiksmiigu Dinamo 2010. gada un turpmaak
Tātad, gandrīz pusei no tava teiktā nepiekrītu, bet grūti lasīt, jo kā skatos, Globāli ņemot, hokejam seko līdz tik cik sevi atceries, un VISU SAPROTI, bet rakstīt neesi iemācījies, kā tas nākas?!
, 2009-12-30 00:06, pirms 15 gadiem
man ir jaiet pēc kaklu zālēm nobļāvu visu rīkli un vēl bišķiņ.
, 2009-12-30 00:09, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Tātad, gandrīz pusei no tava teiktā nepiekrītu, bet grūti lasīt, jo kā skatos, Globāli ņemot, hokejam seko līdz tik cik sevi atceries, un VISU SAPROTI, bet rakstīt neesi iemācījies, kā tas nākas?!
Interesanti kam nepiekriiti? Man ljoti interesee

Ar pareizrakstiishanu iipashi i - pasaulee neaizraujos, kas gribes sapratiis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-30 00:20, pirms 15 gadiem
bedwetter rakstīja: Ozoliņu vispār vajag ārā no Dinamo, cik var kasīties visur un tēlot baigo varoni. Laukumā spēlēt nejēdz, un noraidījumus tik taisa !
Tik skarbi jau ar nav!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-30 00:33, pirms 15 gadiem
bedwetter rakstīja: Zinu, bet vienkārši dusmas par mūsu "faniem" dažreiz...
Pa to naudu noteikti ir labaaki speletaji un jaunaaki
, 2009-12-30 00:33, pirms 15 gadiem
nju jaa kamer sprukts ar lavinu bus komanda uz uzvaram neceret..bet parejie malociki.
, 2009-12-30 00:36, pirms 15 gadiem
Neon rakstīja: UN KUR INTERVIJA AR HARTIGANU?
Droši vien nokaunētos un tapat nerunātu...bet ko lai saka CSKA viņam maksa un tapec viņs spele ar visiem līdzekļiem lai ta uzvarētu.
, 2009-12-30 02:09, pirms 15 gadiem
da paši jūs puse dauņu...tad,kad sweets iemeta golu,gan sūkājat viņam...100% dauņi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-30 07:41, pirms 15 gadiem
maucnenormal rakstīja: Spele nebija skaista....
Piekrītu! Hartigans tēloja, tiesneši kaut ko tur nezinu ko dara... un galu, galā zaudējums! Kā tā var būt skaista spēle?? !
, 2009-12-30 07:45, pirms 15 gadiem
ja vakar bij skaista spēle, tad es esmu kosmonauts
, 2009-12-30 08:27, pirms 15 gadiem
malacis hartigan ja ozoliņš nemāk izkauties bet tikai ar nūju bakstīt tad tam kādreiz bija jānotiek.un hartigans ir lielisks aktieris tāpat kā iepriekšējā sezonā kad spēlēja dinamo tas arī ir jāmāk
, 2009-12-30 08:28, pirms 15 gadiem
pareizi rēdlihs teica ka vajag izkauties neviss ar nūju bakstīt
, 2009-12-30 08:45, pirms 15 gadiem
Tiem, kas te gari raksta savu škietamo (garo penteri) taisnību, atgādinu:

1) ka hokejs dzīvē nav datorspēle NHL2010 simulators, kur viss ir paredzams pēc kautkādiem rādītājiem (overall). Vajadzētu to vienreiz saprast.
2) padomājiet, kas esat pasaules hokeja kartē un kas ir Šuplers un viņa trenējamie (ko sasnieguši dzīvē). Kāpēc neesat vēl Kanādas izlases treneri? Vai pašiem nav kauns?
3) Noliktu jus aci pret aci ar saviem argumentiem pret Šupleru publiski, jūs no kauna zemē ielīstu par savām škietamajam eksperta zināšanām, kuras visas viņi atspekotu ar 3 vārdiem.
4) Nevajag mēģināt gudri un gari izteikties par lietām, no kurām dzīvē esat tālu (tikai pie TV), citādi izskatātāties pēc muļķīšiem.
, 2009-12-30 08:50, pirms 15 gadiem
Neviens negaidīja jau 1 punktu es sēžu gaidu, gaidu pat kliedu līdzi Dinamo ....Un Petrovickis...Es tā kliedzu tikai pēc Lat-Swe Lat-Swi
mačiem.Artis Ābols kruti nopūtās.Nu pagarinājums...Es skaitīju sekundes ,bet ... DIMITRAKOS
, 2009-12-30 08:54, pirms 15 gadiem
Hartigans kautko uz***** Ozoliņam,sākās grūstīšanās un Ozoliņš knapi pieskārās.Hartigans stāv 3 sek. un tad pieliecās l*** man nekad nav Hartigans paticis.
, 2009-12-30 09:07, pirms 15 gadiem
Vai tikai Šuplers un ko pārlieku aizraujoties ar skaistu spēli nav aizmirsuši par doto uzdevumu - tikt play off? Cik var skaisti spēlēt un zaudēt!
Jaunajā gadā novēlu vairāk gūt neizteiksmīgas uzvaras nekā skaisti zaudēt. Starp citu, ja paskatās spēļu grafiku janvāra beigas - februāris, paliek grūti ap sirdi.
, 2009-12-30 09:31, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Man var pārmest tendenciozitāti, bet vienalga teikšu, ka mēs vakar varējām spilgti redzēt kāpēc Ozo pēdējās sezonās NHL negāja. Par to ko viņu NHL izsvilpa, šeit pataisa viņu par varoni.
Jā tev var pārmest tendenciozitati, bet nu ne šajā komentā

Ozo kā jau pats teica savas labākās spēles jau ir sen ir nospēlējis - Sharks un Avs rindās..tagadējais Ozo ir tikai bāla ēna no to gadu Ozo un ko var gribēt neviens nav mūžīgs...

Ņojorkā viņš jau atklāti sakot bija nodzēries, tad par kādu NHL līmeni tur vairs varēja runāt...
Runājot par noraidījumi, principā pamatots (Hardigans labi notēloja, bet nu viņš jau ir labs aktieris to mēs jau zinam , Ozo vienkārši vajadzēja tikai ar rokām grūstīties neviss tur ar nūju vicināties
, 2009-12-30 10:15, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: joberi! tur puse komandas vienkārš ir jāpadzen. un zaudēt spēli 2 sekundes pirms beigām to spēj tikai konkrēti lūzeri.
Atvaino,bet ripu pēdējās sekun'de ir ielaiduši pat visi grandi.(Red Wings-taja gada,kad ieguva stenliju,Pitsburga,Washingtona....
, 2009-12-30 10:18, pirms 15 gadiem
Lapsēns rakstīja: Vai tikai Šuplers un ko pārlieku aizraujoties ar skaistu spēli nav aizmirsuši par doto uzdevumu - tikt play off? Cik var skaisti spēlēt un zaudēt!
Jaunajā gadā novēlu vairāk gūt neizteiksmīgas uzvaras nekā skaisti zaudēt. Starp citu, ja paskatās spēļu grafiku janvāra beigas - februāris, paliek grūti ap sirdi.

Ko cik var,pretinieks ari spele un cska ir laba komanda,tapat nerunāsim par Maskavas Dianmo un Minskas Dinamo,ko mēs varam vinēt,protams,bet vienim ir laba komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-30 10:35, pirms 15 gadiem
labāk nesmuka uzvara nekā skaists zaudējums....
, 2009-12-30 10:39, pirms 15 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Jaaizkrata sirds....

Galvenie punkti:

1)Aizsargu spēle(Ozolinsh, Lavinsh, Sorokins, Sweat)
2)Vairākums(Shuplers)
3)Mazākums(Shuplers)
4)Tiesaashana

1) Vispirms Sorokins un Lavinsh. Jaa, vinjiem ir labas speeles, bet videeji paskatoties vinji shajaa liimenii galiigi nevelk, domaaju speeles epizodes nav jaasauc, juus pashi visu redzat, vinji ir veci, leeni, mazi aizsargi, buutu vismaz lieli, butuu kaada jeega. Ar Ozolinju ir divi varianti, vai nu vinsh gluzhi vienkaarshi nevelk vairs, vai arii Juulis vinju neprot izmantot vai paarspeelee. Vinja kljuudu skaits ir krietni lielaaks kaa pozitiivo darbiibu skaits uzbrukumaa...Cepuri nost Sandim par visu ieguldiijumu LV hokejaa, Stenlija kausu utt...bet ceru, ka vinsh sapratīs, ka šī ir viņa pēdējā sezona lielajaa hokejaa Sweat ir +/- pieraxtaams pie pirmajiem diviem, tikai ir veel trakaak jo vinsh ir legjionaars. No vinja tika gaidiits ja ne komandas motora sniegums, tad liels ieguldiijums. Rezultaataa,vinsh knapi tiek laukumaa un kad tiek tad biezhak atrodas raapus staavoklii kaa uz slidaam;

2)Man goda vaards jau veemiens naak skatiities 38 speeli no vietas kaa muusu vairaakuma izspelee nemainaas praktiski nekas. Aizsargi panjem ripu savaa zonaa un leeni slidinas, tad kaads aizslido liidz zonas liinijai, secina, ka buus zona un slido atpakalj...johaidii, 38 speeles no vietas, neko treninjos nevar izdomaat vairaakumaa????Reti un tieshi tiek Juulim par sho jautaats(muusu zhurnalistu neprofesionalitaate), bet kad tiek, tad atbilde ir : Mums truukst meistariibas, kaadi esam taadi esam! Piedod, Juuli: Pirmkārt, Hoosa un Petrovickis ar soliidu NHL staazhu, Njizhivijs pats par sevi meistars un Ozolinsh aizsardziibaa, taa nav meistariiba uz laukuma???? Un ja, jau meistariiba izkjir, tad kapeec 5 pret 5 guustam vaartus bet 5 pret 4 nee??Vai tad vairak meistariibu nevajag kad ir vienaads sastaavs? Shito var cilaat un cilaat, Juulis atstaaj amatiera iespaidu....

3)Mazākums, liidziigs staasts...Es pats sekoju hokejam kopsh sevi atceros, neesmu profesionaalis, bet saprotu sho lietu. Skatos kaa speele savaa zonaa bez ripas citas komandas...iet virsuu un njem nost ripu pat tad, kad pretinieki labi kontrolee to nemaz nerunaajot par briidi kad piespeele neveiksmiigi uztverta...Ko daram mees? Akadeemiski sastajushies 4 speletaji kvadraataa cieshi pie saviem vartiem. Nekādas pretdarbiiibas, liidz ar to nemitiigi ir spiediens uz muusu vaartiem.

4)Veel viena lieta uz ko ir jau veemiens skatiities, kaa klupina muusejos deguna galaa, bet roku pacelj tiesnesis pie centra liinijas. Kopeejais KHL tiesaashaanas liimenis ir zem katras kritikas, bet pret muusejiem krievelji iipashi pacenshas. Krievs ir un paliks krievs. Tikai uzskatu, ka mums kaut kaa buutu jaapauzh sava neapmierinaatiiba, es saprotu, ka ja aizsuutisim protestu, oligarhi ar to tik pakalju noslauciis, bet tomeer kaut kaa sava poziicija ir jaaparaada!

Globaali njemot Play - off tikt buus ljoti gruuti ar shaadu sniegumu un shaadu treneri. Ljoti ceru uz treneru mainju staprsezonaa, taapat ceru, ka mums paraadisies jauni, gari, veikli aizsargi, nevis shitie vecie balelinji. Visu cienju Oljega piruetei, bet tas ir gandriiz vieniigais ko vinsh veel maak

Par Lielu, ilgu un veiksmiigu Dinamo 2010. gada un turpmaak
lielai daļai var piekrist izņemot tiesāšanu-kopumā pret mums tiesneši izturas objektīvi-drīzāk sezonā notiesā mums par labu nevis par sliktu-epizodē kur tiesnesis pie centra pacēla roku-es sēdēju pretējā pusē un pāri visam laukumam varēja redzēt labāk kā Laviņu nogāž nekā tas tiesnesis kur;š bija netālu jo viņam daļēji vārti nosedza redzamību-tā kā nevainojam tiesāšanu un vēl kas.
KHL noteikti grib paplašināties un Čehijas Slovākijas Skandināvijas rēķina un valstis kuras vēlēsies KHL noteikti pakonsultēsies pie komandām kuras jau ir KHL bet nav no Krievijas īpaši jau Dinamo jo vienīgie esma Eiropas savienībā un padomājiet ja mēs sāksim teikt ka mūs slikti tiesā un nav jau jāsaka KhL spēles var paši skatīties-kopumā skatoties visas spēles teikšu tiesā objektīvi protams ar kļūdām bet normāli.
, 2009-12-30 10:41, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Man var pārmest tendenciozitāti, bet vienalga teikšu, ka mēs vakar varējām spilgti redzēt kāpēc Ozo pēdējās sezonās NHL negāja. Par to ko viņu NHL izsvilpa, šeit pataisa viņu par varoni.
Ja nevar savākties spēlei, tad vismaz mēslus nevajag taisīt. Ja nezin kur savu nūju likt,tad viņš to var sev iebāzt vienā vietā. Pareizi Hartigans darija, ka vel mazliet piesimulēja, jo tā vai līdzīgi būtu darijuši arī citu komandu spēlētāji.
Nu, un par Ozo skaisto izstiepšanos vārtu priekšā, kad iemeta golu vispār nav vērts diskutēt.
Reta reize kad Tev 100% piekrītu-tiesnesis pareizi izdarīja-skatījos arēnā un kad mūsējie izturēja 5 minūtes mazākumu priecājos ka Sandis nav laukumā jo vakardienas viņa spēli nebija iespējams baudīt.
, 2009-12-30 11:35, pirms 15 gadiem
Latvijas hokeja LIELĀKĀ problēma, nemācēšana iemest vārtus, tas arī viss, ja tas būtu daudz maz atrisināts, arī Ozo mūžīgi sagurušais gīmis nekristu tā uz nerva.
Padomājiet loģiski, pat pašai sūdīgākajai komandai vidēji spēlē ir vismaz 3-5 100% iespējas iemest, ja spēlētājs tās spēj izmantot, tad pārējo spēles laiku komanda var gulēt viens uz otra vārtsarga laukumā.
Šī problēma ir aktuāla gan Dinamo, gan izlasei.
, 2009-12-30 11:38, pirms 15 gadiem
agraak sitaas par katru ripu tagad piespeeles pat nesanaak.

Ceru uz labaako
, 2009-12-30 11:45, pirms 15 gadiem
Es tā palasīju, visi tagad spriež, cik Hartigans slikts utt. Atkal aizmirsuši, cik daudz viņš palīdzēja pagājušajā sezonā + , ja mūsējais to būtu izdarījis, nebūtu tāda attieksme. Uzvaras dēļ ne to vien var darīt.

Un Pruseks, kur palika jūsu vaimanas, ka vajadzēja Edžu vārtos? Domājiet, ka Edža nebūtu ielaidis nevienu golu? + Tos, kurus Martins ielaida, nu nevar viņu vainot, nevar. Martins vakar nospēlēja lieliski! Viņš beidzot sāk atgūties. Kas var būt labāks?

Un Karija, ārprāts. Tagad Karija sliktais, jo nopelnīja noraidījumu, būtu Petrovickis nopelnījis – būtu Petrovickis sliktais. Hokejs ir spēle, kurā neko nevar paredzēt. Ne velti ātrākā spēle pasaule.

Laviņš. Es parasti neaprunāju nevienu spēlētāju, bet Laviņš vakar nospēlēja diezgan vāji. Diezgan. Bet nekas, tāpēc jau nevajag teikt, ka Laviņu prom no komandas. Katram spēlētājam ir tāds kritums.

Vakar ļooooti priecēja K.Sotnieks. Vakar jau minēju, ka beidzot, cerams, viņš ir aizvēris mutes tiem, kas minēja "Kāpēc Soča izlasē?"

Secinājums – pēc tādas izglābšanās pret tādu komandu kā CSKA, jāpriecājas arī par 1 punktu.
, 2009-12-30 11:54, pirms 15 gadiem
Musejie nokapaja godam, bet bija pelnijusi uzvaru. Tiesnesis kartigi norka speli, atstajot mus trijata. Tada skrobe par tam divam sekundem!!!
, 2009-12-30 12:10, pirms 15 gadiem
Безграмотно Ошибки смотреть на sportacentrs@sportacentrs.com.ю
, 2009-12-30 12:24, pirms 15 gadiem
tur tak hartiganam 101% nekaa nebija atkārtojumā ozo viņam drusk pieskāras un tikai pēc kautkur 2 sec sāka locīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-30 12:29, pirms 15 gadiem
guncha24 rakstīja: peec 2sec tik izdomaaja, ko dariit. Un tiesnesis auns. Buutu kaada cita komanda ne Riiga, buutu par simuleeshanu iedevis
Arī tieneši kļūdās, nevar 100% vainot tiesnesi tajā, ka viņš pietiesā.
Viņš vienkārši uzķērās uz Hartigana simulācijas.
, 2009-12-30 12:33, pirms 15 gadiem
+ Ozo nodi.r.s.ē.j.i, jūs laikam uzskatās, ka tas, ka viņš ir rez.aizsargs komandā ir nejaušība, nevis likumsakarība?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-30 13:01, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Arī tieneši kļūdās, nevar 100% vainot tiesnesi tajā, ka viņš pietiesā.
Viņš vienkārši uzķērās uz Hartigana simulācijas.
Runājot par pašu noraidījumu,varbūt tam bija arī pozitīvais tādā ziņā, ka komanda "sportiski uzvilkās" tieši deļ šī noraidījumā - labi izturēja mazākumus un beigās panāca 2:2
, 2009-12-30 13:11, pirms 15 gadiem
Bet noraidījums jau bija šā vai tā, jo Ozo jau kustību izdarīja, iedūra vai neiedūra stipri, tas ir cits jautājums, bet kustība bija, un ar to pilnīgi pietiek noraidījumam!
, 2009-12-30 13:29, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: + Ozo nodi.r.s.ē.j.i, jūs laikam uzskatās, ka tas, ka viņš ir rez.aizsargs komandā ir nejaušība, nevis likumsakarība?
Un tas, ka viņam no visiem aizsargiem ir vislielākais soda minūšu skaits arī ir tikai nejaušība, nevis likumsakarība?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-30 16:10, pirms 15 gadiem
Norakt to Hartiganu ! Biju uz spēli, visu redzēju !!
, 2009-12-30 17:13, pirms 15 gadiem
Hartigans nu gan ir gļēvulis!!!
, 2009-12-30 17:31, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: + Ozo nodi.r.s.ē.j.i, jūs laikam uzskatās, ka tas, ka viņš ir rez.aizsargs komandā ir nejaušība, nevis likumsakarība?
Ozo savus punktus paņem vairākumā iet runa ka ozo vairs neuzvedās kā vīrietis-sit pēc svilpes pretiniekam, nervozs, daudz kļūdas aizsardzībā regulāri un sliktākais plus mīnus koeficients komandā starp aizsargiem.
, 2009-12-30 17:32, pirms 15 gadiem
petravicus rakstīja: Hartigans nu gan ir gļēvulis!!!
Gļēvulis ir sandis kurš pēc svilpes regulāri uzbrūk pretiniekiem, kad Hartigans tēloja būdams Dinamo komandā visi priecājās kāds meistars unman Hartigans bija un paliks sirdī kā Dinamo hokejists un domas par Hartiganu nemainās
, 2009-12-30 18:14, pirms 15 gadiem
paridariitaji Lavijas valstij , vel suudiigaaki par kaklakungiem no Vecrigas KaklaKungu Ielas!
, 2009-12-30 21:57, pirms 15 gadiem
Tagad vismaz vājāki pretinieki nāks pretīm
, 2009-12-31 03:29, pirms 15 gadiem
mja.. tās 2 sekundes joprojām neiziet no prāta. bet ja godīgi - laikam jau jāpriecājas par to pašu punktu. galu galā liela daļa spēles bez ozo un arī pirmo 2 periodu ieskrējiens bija, maigi sakot, bēdīgs - nu nekas mūsējiem nesanāca. PALDIES DIEVAM, 3.periods bija tāds, kāds tas bija. paldies par emocijām!! tiekamies nākamgad!!
, 2009-12-31 12:36, pirms 15 gadiem
Nu ble cik ta var!

Visulaiku zaudeet!
, 2009-12-31 14:12, pirms 15 gadiem
Pēdējās sekundēs iegāza aizsargi. Un Prusekam nav vēl tāds līmenis, lai izrautu tādus golus.
, 2010-01-01 18:26, pirms 15 gadiem
Roma Brusņiker rakstīja: Pēdējās sekundēs iegāza aizsargi. Un Prusekam nav vēl tāds līmenis, lai izrautu tādus golus.
Reti kurš izrautu tādus golus.
, 2010-01-02 16:25, pirms 15 gadiem
es gan neteiktu ka zaudejums ir sadabuts skaistaa speelee, skaidri ir redzams ka meistariba nelauj lidzvertigi spekoties, jo pretinieki prot iemest atskiriba no RD
, 2010-01-03 13:26, pirms 15 gadiem
toch gribeejaas haartijam iegaazt, taa teelot - uz cirku;
ozo - malacis, kaa vnm visu cienju;
petrovickis - peedeejaas sekundees - vnk raudaaju aiz prieka;
martins bija lielisks, tikai tada shkrobe sekundi pirms beigaam ielaist golu;
paldies visiem dinamieshiem!!