Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" skaistā spēlē gadu noslēdz ar zaudējumu pagarinājumā

Šovakar Rīgas "Dinamo" hokejisti "Arēnā Rīga" aizvadīja šī gada pēdējo Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) spēli, kurā, tiekoties ar Maskavas "CSKA" komandu, pagarinājuma pēdējās sekundēs nācās piedzīvot zaudējumu 2:3.

Pirmā trešdaļa līdzīga, bet vadībā "CSKA"

Jau spēles pirmajās sekundēs noraidījumu nopelnīja viesi. Izdevība atklāt spēles rezultātu bija Mārtiņam Cipulim, taču viņa raidījumu atvairīja "CSKA" vārtsargs Konstantīns Baruļins. Nedaudz vēlāk labs un spēcīgs metiens no zilās līnijas padevās Svetam, taču savā vietā bija vārtsargs, kurš atvairīja šo ripu. Vārtu priekšā tobrīd atradās Lauris Dārziņš, taču viņam neizdevās izdarīt metienu, jo veiksmīgi aizsardzībā darbojās "CSKA" aizsargi. Nedaudz vēlāk viens pret Rodrigo Laviņu izgāja "CSKA" uzbrucējs, taču mūsu aizsargs paklupa, tādejādi ļaujot "CSKA" hokejistam nonākt aci pret aci ar Martinu Pruseku. Veiksme bija mūsu pusē, un Pruseks atvairīja šo metienu.

Spēles 6.minūtē "CSKA" iespieda "Dinamo" hokejistus mūsu aizsardzības zonā. Pēc pāris sekundēm Laviņš pārkāpa noteikumus un sekoja aizturētais sods, taču to ātri ar spēcīgu metienu izmantoja Pjotrs Ščastļivijs, kurš no samērā tuvas distances raidīja ripu vārtu augšējā stūrī. Spēles turpinājumā izdevības bija gan Andrim Džeriņam, gan Cipulim, taču atkal savā vietā bija "CSKA" vārtsargs. 14.minūtē ļoti spēcīgu metienu izdarīja Svets, un to atvairīja Baruļins, taču pie atsistās ripas nebija neviena no mūsu hokejistiem un epizode bija galā.

Puslaika izskaņā labs moments bija "CSKA" hokejistiem, taču lieliski vārtos nospēlēja Pruseks, kurš atvairīja ripu. Pirmais pie atsistās ripas piesteidzās bijušais "Dinamo" hokejists Marks Hartigans, kurš centās pārspēt Pruseku, taču viņu turēja Sandis Ozoliņš, par ko arī sekoja divu minūšu sods. Vairākumā "CSKA" neko bīstamu neizveidoja, taču turpinājumā viņiem piederēja neliela iniciatīva. Pašās pēdējās pirmā perioda sekundēs lieliska iespēja bija Marselam Hosam, kurš izgāja aci pret aci ar viesu komandas vārtsargu, taču Hosam viņu pārspēt neizdevās.

KHL regulārā sezona, 29. decembris

Rīgas Dinamo – Maskavas CSKA 2:2 (0:1, 0:1, 2:0)
Vārti: 7:08 Ščastļivijs (Anšakovs, Mirašins) 0:1, 21:41 Paršins (Korņējevs, Hartigans) 0:2, 40:28 Svets (Cipulis, Iguldens), 1:2, 58:52 Petrovickis (Galviņš), 2:2, 64:58 Dmitrakos (Paršins, Kuļašs)

Izmantotie resursi:
khl.ru

Vai Ozoliņš bija pelnījis noraidījumu?

  • 1237

  • 172


     [+] [-]

, 2009-12-30 00:06, pirms 15 gadiem
man ir jaiet pēc kaklu zālēm nobļāvu visu rīkli un vēl bišķiņ.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-30 00:09, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Tātad, gandrīz pusei no tava teiktā nepiekrītu, bet grūti lasīt, jo kā skatos, Globāli ņemot, hokejam seko līdz tik cik sevi atceries, un VISU SAPROTI, bet rakstīt neesi iemācījies, kā tas nākas?!
Interesanti kam nepiekriiti? Man ljoti interesee

Ar pareizrakstiishanu iipashi i - pasaulee neaizraujos, kas gribes sapratiis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-30 00:20, pirms 15 gadiem
bedwetter rakstīja: Ozoliņu vispār vajag ārā no Dinamo, cik var kasīties visur un tēlot baigo varoni. Laukumā spēlēt nejēdz, un noraidījumus tik taisa !
Tik skarbi jau ar nav!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-30 00:33, pirms 15 gadiem
bedwetter rakstīja: Zinu, bet vienkārši dusmas par mūsu "faniem" dažreiz...
Pa to naudu noteikti ir labaaki speletaji un jaunaaki

  -2 [+] [-]

, 2009-12-30 00:33, pirms 15 gadiem
nju jaa kamer sprukts ar lavinu bus komanda uz uzvaram neceret..bet parejie malociki.

     [+] [-]

, 2009-12-30 00:36, pirms 15 gadiem
Neon rakstīja: UN KUR INTERVIJA AR HARTIGANU?
Droši vien nokaunētos un tapat nerunātu...bet ko lai saka CSKA viņam maksa un tapec viņs spele ar visiem līdzekļiem lai ta uzvarētu.

     [+] [-]

, 2009-12-30 02:09, pirms 15 gadiem
da paši jūs puse dauņu...tad,kad sweets iemeta golu,gan sūkājat viņam...100% dauņi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-30 07:41, pirms 15 gadiem
maucnenormal rakstīja: Spele nebija skaista....
Piekrītu! Hartigans tēloja, tiesneši kaut ko tur nezinu ko dara... un galu, galā zaudējums! Kā tā var būt skaista spēle?? !

     [+] [-]

, 2009-12-30 07:45, pirms 15 gadiem
ja vakar bij skaista spēle, tad es esmu kosmonauts

  -2 [+] [-]

, 2009-12-30 08:27, pirms 15 gadiem
malacis hartigan ja ozoliņš nemāk izkauties bet tikai ar nūju bakstīt tad tam kādreiz bija jānotiek.un hartigans ir lielisks aktieris tāpat kā iepriekšējā sezonā kad spēlēja dinamo tas arī ir jāmāk

     [+] [-]

, 2009-12-30 08:28, pirms 15 gadiem
pareizi rēdlihs teica ka vajag izkauties neviss ar nūju bakstīt

  -1 [+] [-]

, 2009-12-30 08:45, pirms 15 gadiem
Tiem, kas te gari raksta savu škietamo (garo penteri) taisnību, atgādinu:

1) ka hokejs dzīvē nav datorspēle NHL2010 simulators, kur viss ir paredzams pēc kautkādiem rādītājiem (overall). Vajadzētu to vienreiz saprast.
2) padomājiet, kas esat pasaules hokeja kartē un kas ir Šuplers un viņa trenējamie (ko sasnieguši dzīvē). Kāpēc neesat vēl Kanādas izlases treneri? Vai pašiem nav kauns?
3) Noliktu jus aci pret aci ar saviem argumentiem pret Šupleru publiski, jūs no kauna zemē ielīstu par savām škietamajam eksperta zināšanām, kuras visas viņi atspekotu ar 3 vārdiem.
4) Nevajag mēģināt gudri un gari izteikties par lietām, no kurām dzīvē esat tālu (tikai pie TV), citādi izskatātāties pēc muļķīšiem.

     [+] [-]

, 2009-12-30 08:50, pirms 15 gadiem
Neviens negaidīja jau 1 punktu es sēžu gaidu, gaidu pat kliedu līdzi Dinamo ....Un Petrovickis...Es tā kliedzu tikai pēc Lat-Swe Lat-Swi
mačiem.Artis Ābols kruti nopūtās.Nu pagarinājums...Es skaitīju sekundes ,bet ... DIMITRAKOS

  -1 [+] [-]

, 2009-12-30 08:54, pirms 15 gadiem
Hartigans kautko uz***** Ozoliņam,sākās grūstīšanās un Ozoliņš knapi pieskārās.Hartigans stāv 3 sek. un tad pieliecās l*** man nekad nav Hartigans paticis.

  -2 [+] [-]

, 2009-12-30 09:07, pirms 15 gadiem
Vai tikai Šuplers un ko pārlieku aizraujoties ar skaistu spēli nav aizmirsuši par doto uzdevumu - tikt play off? Cik var skaisti spēlēt un zaudēt!
Jaunajā gadā novēlu vairāk gūt neizteiksmīgas uzvaras nekā skaisti zaudēt. Starp citu, ja paskatās spēļu grafiku janvāra beigas - februāris, paliek grūti ap sirdi.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-30 09:31, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Man var pārmest tendenciozitāti, bet vienalga teikšu, ka mēs vakar varējām spilgti redzēt kāpēc Ozo pēdējās sezonās NHL negāja. Par to ko viņu NHL izsvilpa, šeit pataisa viņu par varoni.
Jā tev var pārmest tendenciozitati, bet nu ne šajā komentā

Ozo kā jau pats teica savas labākās spēles jau ir sen ir nospēlējis - Sharks un Avs rindās..tagadējais Ozo ir tikai bāla ēna no to gadu Ozo un ko var gribēt neviens nav mūžīgs...

Ņojorkā viņš jau atklāti sakot bija nodzēries, tad par kādu NHL līmeni tur vairs varēja runāt...
Runājot par noraidījumi, principā pamatots (Hardigans labi notēloja, bet nu viņš jau ir labs aktieris to mēs jau zinam , Ozo vienkārši vajadzēja tikai ar rokām grūstīties neviss tur ar nūju vicināties

     [+] [-]

, 2009-12-30 10:15, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: joberi! tur puse komandas vienkārš ir jāpadzen. un zaudēt spēli 2 sekundes pirms beigām to spēj tikai konkrēti lūzeri.
Atvaino,bet ripu pēdējās sekun'de ir ielaiduši pat visi grandi.(Red Wings-taja gada,kad ieguva stenliju,Pitsburga,Washingtona....

     [+] [-]

, 2009-12-30 10:18, pirms 15 gadiem
Lapsēns rakstīja: Vai tikai Šuplers un ko pārlieku aizraujoties ar skaistu spēli nav aizmirsuši par doto uzdevumu - tikt play off? Cik var skaisti spēlēt un zaudēt!
Jaunajā gadā novēlu vairāk gūt neizteiksmīgas uzvaras nekā skaisti zaudēt. Starp citu, ja paskatās spēļu grafiku janvāra beigas - februāris, paliek grūti ap sirdi.

Ko cik var,pretinieks ari spele un cska ir laba komanda,tapat nerunāsim par Maskavas Dianmo un Minskas Dinamo,ko mēs varam vinēt,protams,bet vienim ir laba komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-30 10:35, pirms 15 gadiem
labāk nesmuka uzvara nekā skaists zaudējums....

     [+] [-]

, 2009-12-30 10:39, pirms 15 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Jaaizkrata sirds....

Galvenie punkti:

1)Aizsargu spēle(Ozolinsh, Lavinsh, Sorokins, Sweat)
2)Vairākums(Shuplers)
3)Mazākums(Shuplers)
4)Tiesaashana

1) Vispirms Sorokins un Lavinsh. Jaa, vinjiem ir labas speeles, bet videeji paskatoties vinji shajaa liimenii galiigi nevelk, domaaju speeles epizodes nav jaasauc, juus pashi visu redzat, vinji ir veci, leeni, mazi aizsargi, buutu vismaz lieli, butuu kaada jeega. Ar Ozolinju ir divi varianti, vai nu vinsh gluzhi vienkaarshi nevelk vairs, vai arii Juulis vinju neprot izmantot vai paarspeelee. Vinja kljuudu skaits ir krietni lielaaks kaa pozitiivo darbiibu skaits uzbrukumaa...Cepuri nost Sandim par visu ieguldiijumu LV hokejaa, Stenlija kausu utt...bet ceru, ka vinsh sapratīs, ka šī ir viņa pēdējā sezona lielajaa hokejaa Sweat ir +/- pieraxtaams pie pirmajiem diviem, tikai ir veel trakaak jo vinsh ir legjionaars. No vinja tika gaidiits ja ne komandas motora sniegums, tad liels ieguldiijums. Rezultaataa,vinsh knapi tiek laukumaa un kad tiek tad biezhak atrodas raapus staavoklii kaa uz slidaam;

2)Man goda vaards jau veemiens naak skatiities 38 speeli no vietas kaa muusu vairaakuma izspelee nemainaas praktiski nekas. Aizsargi panjem ripu savaa zonaa un leeni slidinas, tad kaads aizslido liidz zonas liinijai, secina, ka buus zona un slido atpakalj...johaidii, 38 speeles no vietas, neko treninjos nevar izdomaat vairaakumaa????Reti un tieshi tiek Juulim par sho jautaats(muusu zhurnalistu neprofesionalitaate), bet kad tiek, tad atbilde ir : Mums truukst meistariibas, kaadi esam taadi esam! Piedod, Juuli: Pirmkārt, Hoosa un Petrovickis ar soliidu NHL staazhu, Njizhivijs pats par sevi meistars un Ozolinsh aizsardziibaa, taa nav meistariiba uz laukuma???? Un ja, jau meistariiba izkjir, tad kapeec 5 pret 5 guustam vaartus bet 5 pret 4 nee??Vai tad vairak meistariibu nevajag kad ir vienaads sastaavs? Shito var cilaat un cilaat, Juulis atstaaj amatiera iespaidu....

3)Mazākums, liidziigs staasts...Es pats sekoju hokejam kopsh sevi atceros, neesmu profesionaalis, bet saprotu sho lietu. Skatos kaa speele savaa zonaa bez ripas citas komandas...iet virsuu un njem nost ripu pat tad, kad pretinieki labi kontrolee to nemaz nerunaajot par briidi kad piespeele neveiksmiigi uztverta...Ko daram mees? Akadeemiski sastajushies 4 speletaji kvadraataa cieshi pie saviem vartiem. Nekādas pretdarbiiibas, liidz ar to nemitiigi ir spiediens uz muusu vaartiem.

4)Veel viena lieta uz ko ir jau veemiens skatiities, kaa klupina muusejos deguna galaa, bet roku pacelj tiesnesis pie centra liinijas. Kopeejais KHL tiesaashaanas liimenis ir zem katras kritikas, bet pret muusejiem krievelji iipashi pacenshas. Krievs ir un paliks krievs. Tikai uzskatu, ka mums kaut kaa buutu jaapauzh sava neapmierinaatiiba, es saprotu, ka ja aizsuutisim protestu, oligarhi ar to tik pakalju noslauciis, bet tomeer kaut kaa sava poziicija ir jaaparaada!

Globaali njemot Play - off tikt buus ljoti gruuti ar shaadu sniegumu un shaadu treneri. Ljoti ceru uz treneru mainju staprsezonaa, taapat ceru, ka mums paraadisies jauni, gari, veikli aizsargi, nevis shitie vecie balelinji. Visu cienju Oljega piruetei, bet tas ir gandriiz vieniigais ko vinsh veel maak

Par Lielu, ilgu un veiksmiigu Dinamo 2010. gada un turpmaak
lielai daļai var piekrist izņemot tiesāšanu-kopumā pret mums tiesneši izturas objektīvi-drīzāk sezonā notiesā mums par labu nevis par sliktu-epizodē kur tiesnesis pie centra pacēla roku-es sēdēju pretējā pusē un pāri visam laukumam varēja redzēt labāk kā Laviņu nogāž nekā tas tiesnesis kur;š bija netālu jo viņam daļēji vārti nosedza redzamību-tā kā nevainojam tiesāšanu un vēl kas.
KHL noteikti grib paplašināties un Čehijas Slovākijas Skandināvijas rēķina un valstis kuras vēlēsies KHL noteikti pakonsultēsies pie komandām kuras jau ir KHL bet nav no Krievijas īpaši jau Dinamo jo vienīgie esma Eiropas savienībā un padomājiet ja mēs sāksim teikt ka mūs slikti tiesā un nav jau jāsaka KhL spēles var paši skatīties-kopumā skatoties visas spēles teikšu tiesā objektīvi protams ar kļūdām bet normāli.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-30 10:41, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Man var pārmest tendenciozitāti, bet vienalga teikšu, ka mēs vakar varējām spilgti redzēt kāpēc Ozo pēdējās sezonās NHL negāja. Par to ko viņu NHL izsvilpa, šeit pataisa viņu par varoni.
Ja nevar savākties spēlei, tad vismaz mēslus nevajag taisīt. Ja nezin kur savu nūju likt,tad viņš to var sev iebāzt vienā vietā. Pareizi Hartigans darija, ka vel mazliet piesimulēja, jo tā vai līdzīgi būtu darijuši arī citu komandu spēlētāji.
Nu, un par Ozo skaisto izstiepšanos vārtu priekšā, kad iemeta golu vispār nav vērts diskutēt.
Reta reize kad Tev 100% piekrītu-tiesnesis pareizi izdarīja-skatījos arēnā un kad mūsējie izturēja 5 minūtes mazākumu priecājos ka Sandis nav laukumā jo vakardienas viņa spēli nebija iespējams baudīt.

     [+] [-]

, 2009-12-30 11:35, pirms 15 gadiem
Latvijas hokeja LIELĀKĀ problēma, nemācēšana iemest vārtus, tas arī viss, ja tas būtu daudz maz atrisināts, arī Ozo mūžīgi sagurušais gīmis nekristu tā uz nerva.
Padomājiet loģiski, pat pašai sūdīgākajai komandai vidēji spēlē ir vismaz 3-5 100% iespējas iemest, ja spēlētājs tās spēj izmantot, tad pārējo spēles laiku komanda var gulēt viens uz otra vārtsarga laukumā.
Šī problēma ir aktuāla gan Dinamo, gan izlasei.

     [+] [-]

, 2009-12-30 11:38, pirms 15 gadiem
agraak sitaas par katru ripu tagad piespeeles pat nesanaak.

Ceru uz labaako

     [+] [-]

, 2009-12-30 11:45, pirms 15 gadiem
Es tā palasīju, visi tagad spriež, cik Hartigans slikts utt. Atkal aizmirsuši, cik daudz viņš palīdzēja pagājušajā sezonā + , ja mūsējais to būtu izdarījis, nebūtu tāda attieksme. Uzvaras dēļ ne to vien var darīt.

Un Pruseks, kur palika jūsu vaimanas, ka vajadzēja Edžu vārtos? Domājiet, ka Edža nebūtu ielaidis nevienu golu? + Tos, kurus Martins ielaida, nu nevar viņu vainot, nevar. Martins vakar nospēlēja lieliski! Viņš beidzot sāk atgūties. Kas var būt labāks?

Un Karija, ārprāts. Tagad Karija sliktais, jo nopelnīja noraidījumu, būtu Petrovickis nopelnījis – būtu Petrovickis sliktais. Hokejs ir spēle, kurā neko nevar paredzēt. Ne velti ātrākā spēle pasaule.

Laviņš. Es parasti neaprunāju nevienu spēlētāju, bet Laviņš vakar nospēlēja diezgan vāji. Diezgan. Bet nekas, tāpēc jau nevajag teikt, ka Laviņu prom no komandas. Katram spēlētājam ir tāds kritums.

Vakar ļooooti priecēja K.Sotnieks. Vakar jau minēju, ka beidzot, cerams, viņš ir aizvēris mutes tiem, kas minēja "Kāpēc Soča izlasē?"

Secinājums – pēc tādas izglābšanās pret tādu komandu kā CSKA, jāpriecājas arī par 1 punktu.

     [+] [-]

, 2009-12-30 11:54, pirms 15 gadiem
Musejie nokapaja godam, bet bija pelnijusi uzvaru. Tiesnesis kartigi norka speli, atstajot mus trijata. Tada skrobe par tam divam sekundem!!!

     [+] [-]

, 2009-12-30 12:10, pirms 15 gadiem
Безграмотно Ошибки смотреть на sportacentrs@sportacentrs.com.ю

  +1 [+] [-]

, 2009-12-30 12:24, pirms 15 gadiem
tur tak hartiganam 101% nekaa nebija atkārtojumā ozo viņam drusk pieskāras un tikai pēc kautkur 2 sec sāka locīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja