Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Znarokam dota zaļā gaisma darbam ar izlasi

Andrejs Siliņš

Znarokam dota zaļā gaisma darbam ar izlasi
Oļegs Znaroks
Foto: Ingus Ozoliņš

Latvijas hokeja valstsvienības galvenais treneris Oļegs Znaroks varēs turpināt darbu ar izlasi, ja to spēs savienot ar darba pienākumiem Krievijas klubā "MVD", portālam eSports.lv pastāstīja Latvijas Hokeja federācijas (LHF) preses sekretārs Jānis Stepītis.

Stepītis pastāstīja, ka LHF novērtējusi Znaroka darbu ar izlasi šā gada pasaules čempionātā kā pozitīvu un dos iespēju trenerim turpināt strādāt ar valstsvienību, ja vien Znaroks spēs to apvienot ar saviem darba pienākumiem Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubā Maskavas apgabala "MVD".

Znaroks jau iepriekš publiski izteicies, ka vēlas turpināt darbu izlasē. Tagad daudz kas būs atkarīgs no "MVD" kluba nostājas šajā jautājumā.

Atgādinām, ka aizvadītajā pasaules čempionātā hokejā Latvijas valstsvienība Znaroka vadībā neizpildīja LHF uzstādīto mērķi - iekļūšanu labāko desmitniekā - un palika 11. vietā. Vēl līdz pēdējam mačam gan izlasei bija cerības tikt labāko astoņu pulkā, taču izšķirošajā spēlē latvieši piekāpās Vācijai, un tas neizdevās.

  -1 [+] [-]

, 2008-05-29 18:29, pirms 16 gadiem
purva_velns rakstīja: Vēl viens gudrinieks. Kur jūs ņematies. Runa ir par Znaroku kā treneri, nevis tevi vai mani. Kad iemācīsies normāli komunicēt, nepārejot uz personībām? Vai skolā to vairs nemāca?

Par treneri!!!??? Tagad Znaroks viens ir vainīgs..... Drošvien, viņš bija tas, kurš laukumā spēlēja!!!??? Kurš no Jums id...iem ir izdomājis tos faktus, ka Baltkrievi, Vācieši, Dāņi u.t.t. ir sliktāki nekā Latvijas izlase!!!??? Kurā akmenī ir iekalts, ka Latvijas izlase ir stiprāka!!!??? Attaisi acis un novērtē reālo situāciju.........

  -4 [+] [-]

, 2008-05-29 18:29, pirms 16 gadiem
Indigo_Child rakstīja: Tādus fanus arī izlasei nevajag, kas fano par viņiem tikai tad, kad visi ir uz viļņa un vinnē spēles...... Ja Latvija būtu spēlējusi 1/4 finālā, tad Znaroks būtu varonis, bet tagad.....!!!??? Tagad viņš ir L...X!!!??? Tad, kad viņš aizveda jaunos līdz uzvarai tad visi bija baigā starā, ne!!!??? A, tagad pēkšņi viņš noniecina latviešu valodu, trenēt nemāk u.t.t.!!!??? Kas viņš jauno izlasi trenēja citā valodā!!!??? Jūs paši esat nulles un neko nemākat........


Zini,man šķiet,ka Tu par LV izlasi fanot sācis esi salīdzinoši nesen??
Var piedot mīļotai komandai 3-4 gadus pēc kārtas neveiksmes,bet kad šīs neveiksmes kļūst hroniskas,tad sorry teikšu kā krievi saka-nam takoi hokei ņenužen!
Un ja kas, es taču pierakstiju piebildi-vismaz pagaidām! Ar to domājot,ka par mūsējiem fanošu ar sirdi un dvēseli tiklīdz aizvāksies Znaroks!Pat ja mūsējie atkal būs ,,B'' grupā! Tpu,tpu,tpu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-29 18:34, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Zini,man šķiet,ka Tu par LV izlasi fanot sācis esi salīdzinoši nesen??
Var piedot mīļotai komandai 3-4 gadus pēc kārtas neveiksmes,bet kad šīs neveiksmes kļūst hroniskas,tad sorry teikšu kā krievi saka-nam takoi hokei ņenužen!
Un ja kas, es taču pierakstiju piebildi-vismaz pagaidām! Ar to domājot,ka par mūsējiem fanošu ar sirdi un dvēseli tiklīdz aizvāksies Znaroks!Pat ja mūsējie atkal būs ,,B'' grupā! Tpu,tpu,tpu!

Njāāāā..... Kādam jau ir jābūt tam grēkāzim!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-05-29 18:37, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Ivar ar pieticibu,vai bez tas,ir ta ka ir un no musu diskusijam pargudram nekas nemainisies,musu hokejs ir tada limeni kada vins ir,prieks rezultata ir jastrada un ne pajokam,mums nav starp klubiem tada limena konkurences kada ir eiropa nerunajot par krieviju vai nhl.mums ir jabut pateicigiem musu caliem par to ka vini mums dod iespeju veroti musu valstsvienibu elite.


Ok! Varu Tev piekrist!bet ir viens bet!
Vai Tev nešķiet,ka LV hokejā ir iestājusies totālā stagnācija???
Un,manuprāt,tam ir tikai viens vienīgs iemesls-mēs visu laiku vāramies savā sulā!
Vajag uzaicināt (un atļaut viņam strādāt) vienam kārtīgam ārzemju spečukam! Tas ,protams,labi maksās,bet tālākā perspektīvā ieguldītā nauda ar uzviju atgriezīsies!
Atceros,ka Starkovs reiz teica, kā treneris Larijs Džonsons tā arī neko neparādija trenējot LV izlasi,bet to ko viņš iedeva Latvijas futenes izlasei nevar atsvērt ar nekādu naudu! Rezultāts-piedalijāmies EČ 2004!

     [+] [-]

, 2008-05-29 18:37, pirms 16 gadiem
Labi, ka neviens vēl nav piebildis, ka ar Kanādas izlases treneri un mūsu spēlētajiem mēs nomazgātu Kanādiešus 5:0..... Šeit jau sāk izskatīties, kas vārds Latvijas izlase un Znaroks ir sinonīmi..... Man kkā liekas, ka izlasē vēl ir spēlētāji!!!???

  -1 [+] [-]

, 2008-05-29 18:38, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: ja godigi latvias izlasei bija labi specialisti tadi ka Vasiljevs,Vorobjovs,Kurts Lindstrems,bet kada jega no ta>?? ja viniem nedod stradat,pa gadu,diviem,pat Boumens,vai Tikhonovs neko neizdaritu ar tadiem resursiem kadi ir mums,ko tas pats ivars gribeja ,no musu hoka zelta medalas>?mums ir japriecajas ka vispar vel esam elite,man patika vina komentari ka ir jatic spekiem un jagrib uzvaret un tad viss izdosies ar vienu ticibu un gribesanu ir par maz,lai ka mums gribetos sveice tas ir musu sapnu kalngals.Varbut ja izdosies Dinamo notureties khl tad pec kadiem gadiem 10 ari vares ticet un varet bet pagaidam ir ta ka ir,un Znarokam nav burvju nuinas lai mes panemtu zeltu.Bet ja ivar tev nepatik krievi ,tad ta ari saki nevis aizbildinies ar to ka vins ir slikts specialists,varbut nosauc to specialistu kas bus labs latvijai ,visi sametisies piki vina noligsanai un ja latvija neuzvares tu to atmaksasi >????


Vispār jau nav tā, ka nebūtu labu speciālistu... Par Vasili vecāko vari aizmirst... šis nav īpaši labās attiecībās ar Kiru! Neslikti būtu, ja Kira būtu dabujis kaut to pašu viņa loloto Ftoreku.... bet tam ta atkal ķepā būtu diezgan pamatīgs $ jāieliek! Un nav vēl teikts ka šis vispār gribētu "kaut kādu" LV izlasi vadīt! Ok, "nepatīk" kanādieši? Ta piem. kādu čehu vai slovāku varēja pamēģināt pierunāt.... piem. Hadamčiku (bijušais čehu izlases HC) vai veco Hossu..... Protams arī šiem vajadzētu ta biš vairāk "kāpostu" iemest ķepā nekā tādam Znarokam.... bet Kira jau nav tas, kas tāpat (tipa "labu mērķu vadīts" ) ar naudu mētāsies... un lūk arī rezultāts!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-29 18:38, pirms 16 gadiem
Lieliski

  -1 [+] [-]

, 2008-05-29 18:39, pirms 16 gadiem
Indigo_Child rakstīja: Par treneri!!!??? Tagad Znaroks viens ir vainīgs..... Drošvien, viņš bija tas, kurš tur laukumāspēlēja!!!??? Kurš no Jums id...iem ir izdomājis tos faktus, ka Baltkrievi, Vācieši, Dāņi u.t.t. ir sliktāki nekā Latvijas izlase!!!??? Kurā akmenī ir iekalts, ka Latvijas izlase ir stiprāka!!!??? Attaisi acis un novērtē reālo situāciju.........

Nu, tas jau ir bišķi tuvāk tēmai, kaut gan arī bez uzbrauciena neiztiki. Vēl mazliet, un ar Tevi varēs normāli diskutēt. Es jau rakstīju, ka mūsu hokeja resursi ir ierobežoti. Bet ir tāda lieta, kā skola. Patīk tas kādam, vai nē, mēs esam padomju hokeja skolas pārstāvji un tāpēc tik labi un skatāmi nospēlējām mums vislabākajā, 1997. gada čempionātā. Kādreiz šī skola bija slavena ar kombinacionālu hokeju, kā dēļ arī vinnēja. Tad čehi sāka likt lamatas, izvairoties no atklātas spēles, spēlējot no aizsardzības un šis hokejs sāka buksēt.Pašlaik tā spēlē Ņiživijs. Viņš daudzus apved, bet bieži arī pārtur ripu, jo neviens neatklājas. Znaroks tomēr nav kā hokejists padomju stila spēlētājs, viņa kredo bija kapāties, lai dabūtu ripu vārtos. Ar kapāšanos pašreizējiem mūsu hokejistiem ir problēmas, nerunājot par kombinacionālu spēli. Līdz ar to rodas šaubas par Znaroka atbilstību šim izlases modelim. Trenerim jābūt daudzpusīgākam.

     [+] [-]

, 2008-05-29 18:39, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ok! Varu Tev piekrist!bet ir viens bet!
Vai Tev nešķiet,ka LV hokejā ir iestājusies totālā stagnācija???
Un,manuprāt,tam ir tikai viens vienīgs iemesls-mēs visu laiku vāramies savā sulā!
Vajag uzaicināt (un atļaut viņam strādāt) vienam kārtīgam ārzemju spečukam! Tas ,protams,labi maksās,bet tālākā perspektīvā ieguldītā nauda ar uzviju atgriezīsies!
Atceros,ka Starkovs reiz teica, kā treneris Larijs Džonsons tā arī neko neparādija trenējot LV izlasi,bet to ko viņš iedeva Latvijas futenes izlasei nevar atsvērt ar nekādu naudu! Rezultāts-piedalijāmies EČ 2004!

Nezin kapēc, kad ir galīgā d...sā, tad visi sauc Starkovu, lai šis glābj futbola izlases prestižu.....!!!???

  -1 [+] [-]

, 2008-05-29 18:41, pirms 16 gadiem
Informācija par 29. maija LHF valdes sēdi
2008. gada 29. maijs 29. maijā notika kārtējā Latvijas Hokeja federācijas (LHF) valdes sēde, kurā valde pilnā sastāvā izskatīja jautājumus par Latvijas pieaugušo izlases startu pasaules čempionātā Kanādā, par Latvijas vadošo klubu vēlmi spēlēt Baltkrievijas Atklātajā čempionātā, par IIHF ģenerālajā kongresā pieņemtajiem lēmumiem, kā arī citus jautājumus. Latvijas izlase galvenais treneris Oļegs Znaroks sniedza LHF valdes locekļiem detalizētu atskaiti par viņa vadītās komandas startu pasaules čempionātā Kanādā, uzsverot, ka hokejisti cīnījušies visās spēlēs, un sasniegtais rezultāts vērtējams kā labs. Komandā ir izveidojies jauns un draudzīgs kolektīvs, kas gatavs nākotnē cīnīties par augstākām vietām. Pie pozitīviem momentiem izlases sniegumā Oļegs Znaroks pieminēja to, ka ir izdevies pabeigt paaudžu maiņu valstsvienībā, un izveidot jaunu un draudzīgu kolektīvu. Tāpat Oļegs Znaroks uzsvēra, ka praktiski visiem mačiem bija izvēlēta pareiza taktika, ko apliecina kaut vai daudzie radītie vārtu gūšanas momenti. To nespēju realizēt Znaroks arī nosauca kā vienu no galvenajiem komandas trūkumiem. Vēl kā negatīvās iezīmes izlases galvenais treneris pieminēja arī vājo spēli skaitliskajā vairākumā, kā arī akūto kvalificētu centra uzbrucēju trūkumu. LHF valdes locekļi pozitīvi novērtēja Oļega Znaroka vadītā treneru kolektīva līdzšinējo darbu ar izlasi. Oļega Znaroka turpmākā darbība Latvijas izlases galvenā trenera amatā būs atkarīga no viņa iespējām savienot darbu Kontinentālās Hokeja līgas klubā HK „MVD” (Maskavas apgabals) ar darbu valstsvienībā. Vēl viens būtisks jautājumus, kuru izskatīja LHF valde bija četru vadošo Latvijas klubu – SK Liepājas Metalurgs, HK ASK/Ogre, HK Rīga 2000 un DHK Latgale, izteiktā vēlme spēlēt Baltkrievijas Atklātajā čempionātā hokejā. Valdes locekļi uzklausīja visu komandu pārstāvju viedokli, un pieņēma lēmumu atļaut šīm 4 komandām spēlēt Baltkrievijas Atklātajā čempionātā hokejā 2008./2009.gada sezonā. LHF deva atļauju spēlēt komandām Baltkrievijā tikai tādā gadījumā, ja to dara tikai visas četras Latvijas vadošās komandas. Tagad komandām LHF jāiesniedz garantijas vēstules savai spēlēšanai Baltkrievijā, kā arī kopā ar LHF vadību jādodas uz Minsku, lai pārrunātu visus nosacījumus. Pēc šīm sarunām arī tiks lemts par Latvijas iekšējā čempionāta nākamās sezonas formātu. LHF prezidents Kirovs Lipmans informēja arī valdes locekļus par IIHF ģenerālajā kongresā pieņemtajiem lēmumiem un sarunātajām pārbaudes spēlēm nākamajā sezonā. IIHF kongresā kļuva zināmas vietas un laiki pasaules čempionātiem un olimpiskajiem kvalifikācijas turnīriem visām Latvijas izlasēm nākamajā sezonā. Latvijas pieaugušo izlasei nākamajā sezonā gaidāmi divi nozīmīgi oficiālie turnīri. 2009. gada februārī (no 5. – 8.) Arēnā Rīga notiks viens no 2010. gada Ziemas olimpisko spēļu kvalifikācijas finālturnīriem, kurā Latvijas izlase par vienīgo ceļazīmi sacentīsies ar Itālijas, Ukrainas un kvalifikācijas priekšsacīkšu grupas uzvārētājiem. Savukārt, pasaules čempionāts 2009. gadā no 24. aprīļa līdz 10. maijam norisināsies Šveicē, kur mūsējo pretinieki priekšsacīkstēs būs Zviedrijas, ASV un Austrijas hokejisti. Decembrī Latvijas izlase piedalīsies 6 izlašu pārbaudes turnīrā Poliese cup, kas šoreiz notiks Gomeļā (Baltkrievija) un Kijevā (Ukraina). Savukārt, pirms paša pasaules čempionāta Šveicē 2009. gada aprīlī Latvijas izlases aizvadīs pa divām pārbaudes spēlēm ar Vācijas, Francijas un Slovākijas izlasēm Arēnā Rīga. Latvijas sieviešu izlase nākamajā sezonā arī piedalīsies 2010. gada Ziemas olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrā, taču savu dalību sāks ar pirmo kārtu. Jau š.g. septembra sākumā tepat Latvijā mūsu sieviešu hokeja izlases pretinieces cīņā par vienīgo ceļazīmi uz nākamo kārtu būs Slovākija, Itālija, Horvātija un Bulgārija. Savukārt, pasaules čempionātā Latvijas sieviešu izlase šoreiz būs spiesta spēlēt 2. divīzijā Itālijā 2009. gada aprīlī (no 12. – 18.) Itālijā sacenšoties ar Dāniju, Ziemeļkoreju, Itāliju Nīderlandi un Lielbritāniju. Latvijas U20 izlase šogad atkal spēlēs pasaules U20 čempionātā elites grupā, kas no 2008. gada 26. decembra līdz 2009. gada 5. janvārim notiks Kanādas pilsētā Otavā. Gatavojoties šim čempionātam Latvijas U20 izlase piedalīsies nu jau tradicionālajā Sergeja Žoltoka piemiņas kausa izcīņā Rīgā septembra pirmajā nedēļā, kur mūsējo pretinieki būs Baltkrievijas, Dānijas un Zviedrijas kluba MoDo U20 vecuma hokejisti. Pirms paša pasaules čempionāta jau Kanādā 21. un 22. decembrī Latvijas U20 izlase aizvadīs vēl divas pārbaudes spēles ar ASV un Vācijas U20 izlasēm. Latvijas U18 izlase šogad atkal startēs pasaules čempionāta 1. divīzijas turnīrā, kas no 2009. gada 29. marta – 5. aprīlim notiks Itālijas pilsētā Assiago, kur mūsējo pretinieki būs Dānijas, Austrijas, Itālijas, Japānas un Francijas U18 izlases. Gatavojoties čempionātam Latvijas U18 izlase sezonas gaitā plānojusi aizvadīt 3 pārbaudes spēles ar Norvēģiju Rīgā (2008. gada 18. – 21. decembrī, kā arī piedalīties turnīrā Dānijā 2009. gada februāra pirmajā nedēļā.

  -1 [+] [-]

, 2008-05-29 18:43, pirms 16 gadiem
purva_velns rakstīja: Nu, tas jau ir bišķi tuvāk tēmai, kaut gan arī bez uzbrauciena neiztiki. Vēl mazliet, un ar Tevi varēs normāli diskutēt. Es jau rakstīju, ka mūsu hokeja resursi ir ierobežoti. Bet ir tāda lieta, kā skola. Patīk tas kādam, vai nē, mēs esam padomju hokeja skolas pārstāvji un tāpēc tik labi un skatāmi nospēlējām mums vislabākajā, 1997. gada čempionātā. Kādreiz šī skola bija slavena ar kombinacionālu hokeju, kā dēļ arī vinnēja. Tad čehi sāka likt lamatas, izvairoties no atklātas spēles, spēlējot no aizsardzības un šis hokejs sāka buksēt.Pašlaik tā spēlē Ņiživijs. Viņš daudzus apved, bet bieži arī pārtur ripu, jo neviens neatklājas. Znaroks tomēr nav kā hokejists padomju stila spēlētājs, viņa kredo bija kapāties, lai dabūtu ripu vārtos. Ar kapāšanos pašreizējiem mūsu hokejistiem ir problēmas, nerunājot par kombinacionālu spēli. Līdz ar to rodas šaubas par Znaroka atbilstību šim izlases modelim. Trenerim jābūt daudzpusīgākam.

Maybe, viņš redz savas kļūdas un mēģinās kko labot..... Nezinu, viņa galvā nevaru ielīst, bet lieta tāda, ka mainot trenerus ik pa 2 gadiem, mēs nekur augstāk netiksim.......

     [+] [-]

, 2008-05-29 18:47, pirms 16 gadiem
purva_velns rakstīja: Es jau rakstīju, ka mūsu hokeja resursi ir ierobežoti. Bet ir tāda lieta, kā skola. Patīk tas kādam, vai nē, mēs esam padomju hokeja skolas pārstāvji un tāpēc tik labi un skatāmi nospēlējām mums vislabākajā, 1997. gada čempionātā. Kādreiz šī skola bija slavena ar kombinacionālu hokeju, kā dēļ arī vinnēja. Tad čehi sāka likt lamatas, izvairoties no atklātas spēles, spēlējot no aizsardzības un šis hokejs sāka buksēt.Pašlaik tā spēlē Ņiživijs. Viņš daudzus apved, bet bieži arī pārtur ripu, jo neviens neatklājas. Znaroks tomēr nav kā hokejists padomju stila spēlētājs, viņa kredo bija kapāties, lai dabūtu ripu vārtos. Ar kapāšanos pašreizējiem mūsu hokejistiem ir problēmas, nerunājot par kombinacionālu spēli. Līdz ar to rodas šaubas par Znaroka atbilstību šim izlases modelim. Trenerim jābūt daudzpusīgākam.

Nu kombinacionālais hokejs nesanāk jo spēlētāju līmenis nav tas augstākais, kapāšanās nesanāk - tad ko darīt??? Varbūt vaina ir tā ka spēlētājiem, nevis trenerim, jābūt daudzpusīgākiem?

  -1 [+] [-]

, 2008-05-29 18:49, pirms 16 gadiem
Četri Latvijas klubi Latvijas Hokeja federācijas valdei pauduši gatavību spēlēt Baltkrievijas atklātajā čempionātā. Līdz pirmdienas vakaram Liepājas metalurgs, ASK/Ogre, Rīga-2000 un Daugavpils Latgale komandu pārstāvjiem valdē jāiesniedz oficiāls apstiprinājums tam, ka klubi komplektācijas un finansiālo iespēju ziņā būs gatavi spēlēt Baltkrievijā.


“Hokeja federācijas nostāja ir tāda, ka Baltkrievijas čempionātā var spēlēt vai nu visi četri klubi, vai neviens. Atkarībā no tā LHF varēs veidot Latvijas čempionāta nolikumu. Iespējams, savstarpējās spēles Baltkrievijā tiks ieskaitītas Latvijas čempionāta ieskaitē,” Dienai pavēstīja LHF preses sekretārs Jānis Stepītis.

Ja klubi apstiprinās vēlmi spēlēt Baltkrievijā, gan komandu, gan federāciju līmenī tiks sāktas sarunas ar kaimiņvalsts pusi.

  -2 [+] [-]

, 2008-05-29 18:50, pirms 16 gadiem
Indigo_Child rakstīja: Nezin kapēc, kad ir galīgā d...sā, tad visi sauc Starkovu, lai šis glābj futbola izlases prestižu.....!!!???


Tāpēc jau arī sauc Starkovu,ka viņš visu laiku kā treneris mācās! Ja viņš pats teica par to Džonsonu,tad tā arī ir!
Man prieks,ka Starkovs beidzot tā tīri raiti preses konferencē blieza pa latviski!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-29 18:57, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Nu kombinacionālais hokejs nesanāk jo spēlētāju līmenis nav tas augstākais, kapāšanās nesanāk - tad ko darīt??? Varbūt vaina ir tā ka spēlētājiem, nevis trenerim, jābūt daudzpusīgākiem?

Lūk, šajā kontekstā, mēs izejam ārpus Znaroka tēmas, jo tas skar visu hokeja saimniecību, pirmkārt, darbs ar jaunatni, valsts subsīdijas, jo tikai daži vecāki var atļauties hokeja amunīciju, turklāt bērni no turīgākajām ģimenēm reti kad ir labākais materiāls. Pašlaik nav laika turpināt diskusiju, bet hokejs Latvijā ir sociāla parādība un kā tāds prasa valstisku pieeju. Apmēram, kā pie batjkas , bet tad brēks citu sporta veidu pārstāvji. Peace

     [+] [-]

, 2008-05-29 18:58, pirms 16 gadiem
kārtējo reizi kāds neatbold par saviem vārdiem

     [+] [-]

, 2008-05-29 18:59, pirms 16 gadiem
Ja Znaroks arī šogad neizpildīs uzdevumu, tad vairs nekādas atlaides viņam netiks dotas kā pagāšgad - tādi bij Lipmana vārdi pirms čempja

Vasiļjevu, Lindstrēmu, trenerus, kam ar izlasi arī izdevās sasniegt labus rezultātus, nolidināja no amata pie pirmās neveiksmes...

     [+] [-]

, 2008-05-29 19:02, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: Piekritiishu par to dalju, kur saki, ka bija Znaroka kljuudas un bija patiesiibaa ljoti daudz... Nemaaceeja izmantot Ivanaanu, 1.mainja bija pilniigaa d***aa, bet to taa arii nemainiija visu chempionaatu. Vareeja uztaisiit mainju Mikjelis Rēdlihs, Ivanāns, Ņizhivijs, manupraat buutu vienkaarshi kolosaala pirmaa mainja, ja Ivanaans pa vaartu priekshu dziivotos. Sprukts vispaar neko neizdariija shitajaa chempii, baigais jau nu vilceejs un liideris, atnaaca Karsums un divaas speelees paarsita jebkuru muusu uzbruceeju un pataisiija mainju Herbis, Njizhivijs+ karsums, par triecienmainju.

Liela dalja vainas un lielaakaa visticamaak ir hokeja sisteemai Latvijaa un pashiem speeleetaajiem, jo liidz U-20 viss ir kartiibaa, muuseejie kapaa, bet peec tam? Vienkaarshi pazuud, nav kur speeleet, speeleejot Samsung liigaa pakaash asumu, apstaajas progresaa, bet uz aarzemeem iet ar nav jeegas, ur ne kaadam vajag taadu zaljo uz 1-2 sezonaam, ne arii muusu jaunais buutu kaut par puskapeiku labaaks uz to briidi par kaadu 25gadnieku, kas tur jau speelee. Taapeec arii ir mums tagad taas probleemas, ka tie, kas tikushi iistajaa vietaa un laikaa, tie arii raada super speeli un attiistaas. Piekritiishu arii Maticinam intervijaa SA teiktajam, ka muusu jaunie biezhi vien sajuutas staari peec U-18 un VISS, paliek arii turpat uz vietas progresaa un aiziet pagriidaa par galdniekiem straadaat. Kur bija Daugavinjsh shogad? Tieshaam biju gaidiijis, ka vinjsh kopaa ar Mikjeli Reedlihu plosiis pretiniekus uzbrukumaa, bet no peernaa Kaspara pat eenas nebija, vilkaas kaa gliemezis pa laukumu, ne ciinjas spara, ne veelmes ko mainiit...


Saprotu, ka daudzi saaks gruziities, ka es pats labaak nenospeeleetu, bet taapeec jau es neesmu tur laukumaa! Vinji ir izveeleeti un vinjiem jaaizliek sevi par 100% un jaaraada sava speele, nevis - aj nu labi, aizbraukshu, paslidoshu pa laukumu, mosh kas sanaaks, iipashi gan negribaas, bet saaks veel te d**st esportaa, ka es neesmu patriots un esmu miizals... Ar taadu attieksmi speeleejot ir aizdomas ka dazhsh labs komenteetaajs sheit pat labaak nospeeleetu par 100% izliekot sevi katraa machaa.


Piekrītu!
Man neviens neiestāstīs,ka lielākā daļa vainas jauzņemās spēlētājiem!
Jā,ir kāda daļa šīs vainas,ja teiksim nespēj realizēt vārtu momentus u.t.t.,bet spēle ar vāciešiem parādija patieso situāciju mūsu komandā!
Kamēr spēlētāji kapāja uz savu iniciatīvu 1-2 periodu tikmēr bija rezultāts,bet tiko spēlētāji bija izlikušies par visiem 100,tad notika nenovēršamais!
Jautājums-kur bija mūsu treneri,kam bija pareizi jāorganizē spēku sadale visai spēlei,kur bija treneri,kam bija japaņem Time out,tad kad sāka iezīmēties pirmās briesmas u.t.t. Vai tādas kļūdas drīkst atļauties treneris,kas trenē nacionālo izlasi??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-29 19:05, pirms 16 gadiem
Kad Lipmans izdomās pamest LHF prezidenta krēslu, iesaku to datumu oficiāli pasludināt par svētku dienu un brīvdienu valsts mērogā!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-29 19:07, pirms 16 gadiem
Vēl ar vien biju esmu un būšu pret Znaroku šajā amatā. Viss ir pilnīgi neloģiski. Viena iemesla dēļ. Ja jau "Dinamo" ir paredzēts , kā izlases bāzes komanda, kāpēc gan izlasi gan "Dinamo" nevar trenēt viens cilvēks. Un te neiet runa par personālijām, bet gan par pašu faktu.
Znaroks neizpildīja uzdevumu, un nemācēja lauzt spēles gaitu pret Vāciju. Trešjā periodā Znarokam un Co vienkārši nebija nekādu pretargumentu. Līdz ar to arī var uzskatīt, ka neprot lasīt spēli. Ar necieņu izturējies pret sponsoru pārstāvja uzdoto jautājumu latviešu valodā.
Pietiekoši daudz pretargumentu lai treneris tiktu nomainīts. Un , kā jau sākumā minēju, "Dinamo"un izlases trenerim ir jābūt vienai persaonai.

     [+] [-]

, 2008-05-29 19:09, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Jautājums-kur bija mūsu treneri,kam bija pareizi jāorganizē spēku sadale visai spēlei,kur bija treneri,kam bija japaņem Time out,tad kad sāka iezīmēties pirmās briesmas u.t.t. Vai tādas kļūdas drīkst atļauties treneris,kas trenē nacionālo izlasi??

Vecīt - šitādas lažas laida arī te dievinātais Lindstrēms. Viņam vispār bija mode apjukt tādos brīžos un daudzi speci ir atzunuši ka spēļu vadīšana Kurrem īpaši nepadodas

     [+] [-]

, 2008-05-29 19:11, pirms 16 gadiem
kastasir rakstīja: Vēl ar vien biju esmu un būšu pret Znaroku šajā amatā. Viss ir pilnīgi neloģiski. Viena iemesla dēļ. Ja jau "Dinamo" ir paredzēts , kā izlases bāzes komanda, kāpēc gan izlasi gan "Dinamo" nevar trenēt viens cilvēks. Un te neiet runa par personālijām, bet gan par pašu faktu.
Znaroks neizpildīja uzdevumu, un nemācēja lauzt spēles gaitu pret Vāciju. Trešjā periodā Znarokam un Co vienkārši nebija nekādu pretargumentu. Līdz ar to arī var uzskatīt, ka neprot lasīt spēli. Ar necieņu izturējies pret sponsoru pārstāvja uzdoto jautājumu latviešu valodā.
Pietiekoši daudz pretargumentu lai treneris tiktu nomainīts. Un , kā jau sākumā minēju, "Dinamo"un izlases trenerim ir jābūt vienai persaonai.


"Dinamo" NAV domāta kā izlases bāzes komanda!

     [+] [-]

, 2008-05-29 19:15, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Vecīt - šitādas lažas laida arī te dievinātais Lindstrēms. Viņam vispār bija mode apjukt tādos brīžos un daudzi speci ir atzunuši ka spēļu vadīšana Kurrem īpaši nepadodas


Ok,arī te piekrītu!
Un atkal jautājums-Kurre jau vairs nav treneris,bet Znaroks joprojām būs un vai ir cerība,ka nākošā gadā būs labāks rezultāts!
KUR MAN SASKATĪT ŠĪS PAZĪMES,KA NĀKAMGAD VISS BŪS OK,UN ŠOBRĪD ES VELTI STRESOJU!???? PĒC KĀ MAN SPRIEST,KA MAN NAV TAISNĪBA??

     [+] [-]

, 2008-05-29 19:18, pirms 16 gadiem
Naakamgad jaatiek 10mitniekaa

  -1 [+] [-]

, 2008-05-29 19:18, pirms 16 gadiem
[quote juris_minins]
"Dinamo" NAV domāta kā izlases bāzes komanda!


To vārdu Dinamo var vispār aizmirst!
Ja tiešām LM un pārējās trīs komandas spēlēs BLR atklātā čempī,tad nebrīnos,ka LM to Ģinamo arī uzraus!
Vismaz pirmā gadā!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-29 19:20, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ok,arī te piekrītu!
Un atkal jautājums-Kurre jau vairs nav treneris,bet Znaroks joprojām būs un vai ir cerība,ka nākošā gadā būs labāks rezultāts!
KUR MAN SASKATĪT ŠĪS PAZĪMES,KA NĀKAMGAD VISS BŪS OK,UN ŠOBRĪD ES VELTI STRESOJU!???? PĒC KĀ MAN SPRIEST,KA MAN NAV TAISNĪBA??

Nu ko lai saka..ir liela cerība ka nākamgad rezultāts būs līdzīgs, vai tur 9 vai 11 vieta, starpība maza. Tad nāks cits treneris, iespējams ar VĀRDU un še tev - atkal tas pats Nesaprotu par ko tā cepšanās - mēs esam tur kur ar retiem izņēmumiem vislaik esam bijuši NESKATOTIES KAS TRENĒ!!! Ar Vasili mēs bijām playofos un izkrišanas turnīrā, ar Kurri 1 uzvara 5 zāģi, citā čempī, cerurdaļfināls, ar Berju ar kā pa viļņiem. Nu nav tā ka vislaik sitāmies pa medaļām un nu pēkšņi sliktais Znars mūs nobāzis 11 vietā!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-29 19:22, pirms 16 gadiem
King#23 rakstīja: Naakamgad jaatiek 10mitniekaa


O,jā!Ja tiksim teiksim 9.vietā,tad visi aplaudēsim,ka Znaroks teicami pastrādājis!
Tas nekas,ka viņš to izlasi būs trenējis jau trešo gadu!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-29 19:27, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: O,jā!Ja tiksim teiksim 9.vietā,tad visi aplaudēsim,ka Znaroks teicami pastrādājis!
Tas nekas,ka viņš to izlasi būs trenējis jau trešo gadu!

Kura tavuprāt ir tā vieta kur LV ir jabūt? Objektīvi...Un cik reizes esam bijuši augstāk par Tevis noniecināto 9 vietu 12 čempionātos?

  +1 [+] [-]

, 2008-05-29 19:28, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Nu ko lai saka..ir liela cerība ka nākamgad rezultāts būs līdzīgs, vai tur 9 vai 11 vieta, starpība maza. Tad nāks cits treneris, iespējams ar VĀRDU un še tev - atkal tas pats Nesaprotu par ko tā cepšanās - mēs esam tur kur ar retiem izņēmumiem vislaik esam bijuši NESKATOTIES KAS TRENĒ!!! Ar Vasili mēs bijām playofos un izkrišanas turnīrā, ar Kurri 1 uzvara 5 zāģi, citā čempī, cerurdaļfināls, ar Berju ar kā pa viļņiem. Nu nav tā ka vislaik sitāmies pa medaļām un nu pēkšņi sliktais Znars mūs nobāzis 11 vietā!


Zini,man baigi gribās kādreiz sagaidīt,ka LV spēlēs vismaz pusfinālā!
Ka tas var notikt spilgti apliecina Šveice,kuriem ja nemaldos jau notikusi otrā paaudžu maiņa!
Daudzi teiks,ka Šveices izlasei treneris viens un tas pats jau kuro gadu!
Bet paskataties uz tā trenera sirmo galvu,kurā slēpjas liela trenera pieredze!
Manis dēļ viens treneris var trenēt LV kaut n-tos gadus,bet galvenais,lai šim trenerim ir liela pieredze darbā ar izlasēm!

  +3 [+] [-]

, 2008-05-29 19:31, pirms 16 gadiem
Pajāt to URLU vienu māju tālāk!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-29 19:32, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ok,arī te piekrītu!
Un atkal jautājums-Kurre jau vairs nav treneris,bet Znaroks joprojām būs un vai ir cerība,ka nākošā gadā būs labāks rezultāts!
KUR MAN SASKATĪT ŠĪS PAZĪMES,KA NĀKAMGAD VISS BŪS OK,UN ŠOBRĪD ES VELTI STRESOJU!???? PĒC KĀ MAN SPRIEST,KA MAN NAV TAISNĪBA??


Ir pozitīva virzība! Pagājušogad bijām 13. vietā, šogad -11... sanāk, ka nākamgad jābūt 9.-tiem!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-29 19:34, pirms 16 gadiem
Varam būt lepni, ka tāds inteliģents cilvēks prezentē Latviju.