Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Znarokam dota zaļā gaisma darbam ar izlasi

Andrejs Siliņš

Znarokam dota zaļā gaisma darbam ar izlasi
Oļegs Znaroks
Foto: Ingus Ozoliņš

Latvijas hokeja valstsvienības galvenais treneris Oļegs Znaroks varēs turpināt darbu ar izlasi, ja to spēs savienot ar darba pienākumiem Krievijas klubā "MVD", portālam eSports.lv pastāstīja Latvijas Hokeja federācijas (LHF) preses sekretārs Jānis Stepītis.

Stepītis pastāstīja, ka LHF novērtējusi Znaroka darbu ar izlasi šā gada pasaules čempionātā kā pozitīvu un dos iespēju trenerim turpināt strādāt ar valstsvienību, ja vien Znaroks spēs to apvienot ar saviem darba pienākumiem Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubā Maskavas apgabala "MVD".

Znaroks jau iepriekš publiski izteicies, ka vēlas turpināt darbu izlasē. Tagad daudz kas būs atkarīgs no "MVD" kluba nostājas šajā jautājumā.

Atgādinām, ka aizvadītajā pasaules čempionātā hokejā Latvijas valstsvienība Znaroka vadībā neizpildīja LHF uzstādīto mērķi - iekļūšanu labāko desmitniekā - un palika 11. vietā. Vēl līdz pēdējam mačam gan izlasei bija cerības tikt labāko astoņu pulkā, taču izšķirošajā spēlē latvieši piekāpās Vācijai, un tas neizdevās.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-29 17:35, pirms 16 gadiem
Njā,bet es tā cerēju!
Vienkārši trūkst vārdu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-29 17:41, pirms 16 gadiem
Paldies federacija, ka jus esat malci un atstajat ierinda znaroku, paldie sjums, lai tev veicas darba ar izlasi un paradi, ka ta bija sportiska neveiksmi, lai veicas...

     [+] [-]

, 2008-05-29 17:44, pirms 16 gadiem
zanis-pleve rakstīja: Kāpēc Latvijas hokeja izlases treneris nevar būt kāds Pasaules hokeja aprindās zināms cilvēks? Persona, kura ir kko jau pierādījusi trenera amatā!
Manuprāt, treneris Lindstrēms bija atbilstošs pretendents Latvijas izlases trenera amatam.
Latviešu treneris būtu visideālākā kanditatūra, tomēr man šķiet, ka to te neatrast (lai gan esmu Latvijas patriots).

Ir jau daži kadri. Piemēram, Heralds Vasiļjevs.
Slēpts komentārs: Ivars77

  -4 [+] [-]

, 2008-05-29 17:45, pirms 16 gadiem
uuraa, apsveicu

  +3 [+] [-]

, 2008-05-29 17:46, pirms 16 gadiem
Krieviem visu laiku ir bijusi tāda interesanta pozīcija attiecībā pret visu, kas saistīts ar Latviju.
Varbūt te nospēlē atmiņas par to, ka Baltija bija ekonomiski attīstītākais reģions Krievijas impērijas laikā un PSRS, tas pats attiecas uz latviešiem un to izvēli dažādos jautājumos. Tā bija "Jevropa", tātad kvalitāte!
Tātad, ja latvieši liek par izlases treneri Znaroku, tad viņš ir ļoti labs un mums mūsu tautieti vajag uz MVD. Nu Znaroks tak tikai ir iesācējs, bet, lai viņam izdodas ar klubu un izlasi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-05-29 17:46, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Latvijas izlase ir zaudējusi fanu ar 17 gadu stāžu!
Vismaz pagaidām!

Njā...tribīnes tagad būs daudz tukšākas...

  +4 [+] [-]

, 2008-05-29 17:47, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Latvijas izlase ir zaudējusi fanu ar 17 gadu stāžu!
Vismaz pagaidām!



Tad tas nav nekāds fans, bet fanotājs, jeb faniņš!
Lai Latvijas izlasi vada kaut Putins, es vienalga ietu uz spēlēm!

  -2 [+] [-]

, 2008-05-29 17:49, pirms 16 gadiem
Mjā... Treneri, kas konkrēti iedirsa dvēselē latviešiem, nonicinot latviešu valodu, nesasniedza paredzētos mērķus kā SPECIĀLISTS, apstiprina atkārtoti amatā. Labi, ka mums visiem bieza āda un, kad iemīž acīs, viegli var iestāstīt, ka lietus līst. Apsveicu visus e- sporta lietotājus ar šo jauko notikumu.

     [+] [-]

, 2008-05-29 17:50, pirms 16 gadiem
lvhockey rakstīja:
Tad tas nav nekāds fans, bet fanotājs, jeb faniņš!
Lai Latvijas izlasi vada kaut Putins, es vienalga ietu uz spēlēm!

Un nūju vietā mūsējie pa šaibu sistu ar jaunākā modeļa beigta ēzeļa ausīm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-29 17:54, pirms 16 gadiem
Nezinu vai Znaroks tieshaam ir labaakais variants no treneriem, bet tomeer mainiit treneri katru otro gadu buutu stulbuma augstaakaa pakaape, lai nostraadaa vismaz 3-4 gadus un tad skataamies, vai ir kaada izaugsme izlasei, vai kaut kas ir panaakts. Mainot trenerus mees taapat neko neieguustam, tikai zaudejam, jauns treneris noziimee, ka naakoshajaa chempionaataa atkal esam uz izkrishanas robezhas, jo treneris nepaziist komandu, komanda nesaprot treneri utt...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-29 17:55, pirms 16 gadiem
Veiksmi oļegam.Cerams ,ka mvd piekritīs.
Man ir prieks ,ka viņam dota vēlviena iespēja.Viņš patiesi ir labs speciālists.
Viņam ir ļoti laba saprašanās ar hokejistiem,labs kontakts ,un tas priecē,ka treneris var pasmieties kopā ar hokejistiem,nevis tev jādara šitā un tā ,un visu laiku būt neapmierinātam.

  -1 [+] [-]

, 2008-05-29 17:59, pirms 16 gadiem
purva_velns rakstīja: Mjā... Treneri, kas konkrēti iedirsa dvēselē latviešiem, nonicinot latviešu valodu, nesasniedza paredzētos mērķus kā SPECIĀLISTS, apstiprina atkārtoti amatā. Labi, ka mums visiem bieza āda un, kad iemīž acīs, viegli var iestāstīt, ka lietus līst. Apsveicu visus e- sporta lietotājus ar šo jauko notikumu.


Nu vai tad tu nezini kāds ir Znaroks. Nu tāda ir tā krievu mentalitāte... ko padarīsi?
Lai viņš pamēģina vēl vienu gadu... un, ja tad jau nebūs, tad, Lipmanam vajadzētu saņemties!
Godīgi sakot, šobrīt laikam Latvijā nav tāda izlases trenera kandidāta, kurš pazītu visus izlases spēlētājus.
Vasiļjevs no šiem nepazīst vismaz pusi, nē pat vāirāk.

     [+] [-]

, 2008-05-29 18:00, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: Neesi domājis pievienoties tai dumjai emo meitenei, kas aizgāja aizsaulē dēļ nerimstošā pasaules naida? Visus šos mīkstos vajadzētu izbanot, lai sēž un vairo savu negatīvo vienatnē

Jā, daudziem tagad problēmas ar pašidentifikāciju. Varbūt tev palīdzēs kvalitatīvs psihologs? Apspried rakstu un paud savu attieksmi, nevis klusi onanē pie datora, saprati?
Slēpts komentārs: Ivars77

  +1 [+] [-]

, 2008-05-29 18:04, pirms 16 gadiem
lvhockey rakstīja: Nu vai tad tu nezini kāds ir Znaroks. Nu tāda ir tā krievu mentalitāte... ko padarīsi?
Lai viņš pamēģina vēl vienu gadu... un, ja tad jau nebūs, tad, Lipmanam vajadzētu saņemties!
Godīgi sakot, šobrīt laikam Latvijā nav tāda izlases trenera kandidāta, kurš pazītu visus izlases spēlētājus.
Vasiļjevs no šiem nepazīst vismaz pusi, nē pat vāirāk.

Es zinu, kas ir Znaroks. Bet zinu arī to, ka nav vairs 80- tie gadi. Ir pieejami normāli speciālisti, sponsori Hansabankas personā arī var piemest naudiņu tādu algošanai. Nekur jau neparādījās publiskas alternatīvas, labs spēlētājs( un tāds Znaroks bija) ne vienmēr kļūst par labu treneri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-29 18:06, pirms 16 gadiem
Skatos ka jaunais parsportu.lv iekabina esportam operativitātē! Tur piem ir raksts ka 4 musu top klubi spēkēs belaru līgā. Ir infor par Dinamo speletajiem Darziņu un Krišu Redlihu un Kolnīku no SVK izlases.

  -1 [+] [-]

, 2008-05-29 18:10, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es arī pirms šīgada čempja teicu,ka neko dižu salidzinoši ar pērno gadu mūsu izlase nesasniegs!

Zini - baigam specam nav jabūt lai ko tādu pateiktu - 12 čempjos vienreiz bijām 7tie (pēc vecās kārtības) un divreiz uzspēlējām ceturdaļfinālā. Droši vari to pateikt arī par nākamo gadu.

     [+] [-]

, 2008-05-29 18:10, pirms 16 gadiem
purva_velns rakstīja: Mjā... Treneri, kas konkrēti iedirsa dvēselē latviešiem, nonicinot latviešu valodu, nesasniedza paredzētos mērķus kā SPECIĀLISTS, apstiprina atkārtoti amatā. Labi, ka mums visiem bieza āda un, kad iemīž acīs, viegli var iestāstīt, ka lietus līst. Apsveicu visus e- sporta lietotājus ar šo jauko notikumu.

Tu tak esi viens panīcis tipiņš.... Paši hokejisti gana labi izsakās par Oļegu un ir apmierināti ar viņa darbu. Viņiem ir pajāt, ka viņš runā krieviski un viņiem ir jāspēlē, nevis Tev..., Tādi kā Tu, paši neko nemāk un tik zin kā gudri d...st! Ja Tu esi tāds SPECIĀLISTS, kapēc tad izlasi trenē Znaroks krieviski nevis Tu latviski!?

  -1 [+] [-]

, 2008-05-29 18:12, pirms 16 gadiem
purva_velns rakstīja: Es zinu, kas ir Znaroks. Bet zinu arī to, ka nav vairs 80- tie gadi. Ir pieejami normāli speciālisti, sponsori Hansabankas personā arī var piemest naudiņu tādu algošanai. Nekur jau neparādījās publiskas alternatīvas, labs spēlētājs( un tāds Znaroks bija) ne vienmēr kļūst par labu treneri.


Lieta tāda,tā es personiski domāju,ka Kira uzmetot Knutu izdarija ,,lāča pakalpojumu'' LV izlasei, jo labi treneri pirms pieņem kādu piedāvājumu mēdz konsultēties ar treneriem kas strādāja iepriekš ar šo izlasi!
Labs piemērs ir BLR izlase! Tur viss notiek valsts līmenī,un ja trenerim dod uzdevumu izcīnīt noteiktu vietu,tad arī pie tā pieturās! Neskatoties,ka BLR izlase parādija daudz labāku (spēles satura ziņā) sniegumu nekā mūsējie,tomēr izlases treneri atlaida!
Pasaules līmeņa izlases ir aptuveni 18,bet labi treneri,kas vēlētos šai līmenī pastrādāt ir oho cik daudz! Tikai viņus vajag prast uzaicināt,un kad viņi ir uzaicināti,tad ,,neuzmest''!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-29 18:14, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: ja godigi latvias izlasei bija labi specialisti tadi ka Vasiljevs,Vorobjovs,Kurts Lindstrems,bet kada jega no ta>?? ja viniem nedod stradat,pa gadu,diviem,pat Boumens,vai Tikhonovs neko neizdaritu ar tadiem resursiem kadi ir mums,ko tas pats ivars gribeja ,no musu hoka zelta medalas>?mums ir japriecajas ka vispar vel esam elite,man patika vina komentari ka ir jatic spekiem un jagrib uzvaret un tad viss izdosies ar vienu ticibu un gribesanu ir par maz,lai ka mums gribetos sveice tas ir musu sapnu kalngals.Varbut ja izdosies Dinamo notureties khl tad pec kadiem gadiem 10 ari vares ticet un varet bet pagaidam ir ta ka ir,un Znarokam nav burvju nuinas lai mes panemtu zeltu.Bet ja ivar tev nepatik krievi ,tad ta ari saki nevis aizbildinies ar to ka vins ir slikts specialists,varbut nosauc to specialistu kas bus labs latvijai ,visi sametisies piki vina noligsanai un ja latvija neuzvares tu to atmaksasi >????

Es Tev piekrītu, bet tikai ne par krieviem , kas kādam nepatīk. Šajā gadījumā ir runa par rezultātu. Divus gadus tā nav. Vai būtu, ja būtu cits speciālists, jautājums paliek atklāts. Latvijas hokeja resursi ir kvantitatīvi ierobežoti. Tātad jābūt augstas klases specam , lai ar tiem kaut ko sasniegtu. Nav gadījies dzirdēt, ka Znaroks īpaši augtu kā treneris, arī speciālajā treneru kvalifikācijas celšanas grupā viņa uzvārds nefigurēja, nerunājot par masterklass pasākumiem, ko rīko atzītas hokeja treneru cunftes autoritātes Krievijā un Kanādā.

  -3 [+] [-]

, 2008-05-29 18:14, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: ja godigi latvias izlasei bija labi specialisti tadi ka Vasiljevs,Vorobjovs,Kurts Lindstrems,bet kada jega no ta>?? ja viniem nedod stradat,pa gadu,diviem,pat Boumens,vai Tikhonovs neko neizdaritu ar tadiem resursiem kadi ir mums,ko tas pats ivars gribeja ,no musu hoka zelta medalas>?mums ir japriecajas ka vispar vel esam elite,man patika vina komentari ka ir jatic spekiem un jagrib uzvaret un tad viss izdosies ar vienu ticibu un gribesanu ir par maz,lai ka mums gribetos sveice tas ir musu sapnu kalngals.Varbut ja izdosies Dinamo notureties khl tad pec kadiem gadiem 10 ari vares ticet un varet bet pagaidam ir ta ka ir,un Znarokam nav burvju nuinas lai mes panemtu zeltu.Bet ja ivar tev nepatik krievi ,tad ta ari saki nevis aizbildinies ar to ka vins ir slikts specialists,varbut nosauc to specialistu kas bus labs latvijai ,visi sametisies piki vina noligsanai un ja latvija neuzvares tu to atmaksasi >????


Njā,ak šī latviešu pieticība!

     [+] [-]

, 2008-05-29 18:17, pirms 16 gadiem
Indigo_Child rakstīja: Tu tak esi viens panīcis tipiņš.... Paši hokejisti gana labi izsakās par Oļegu un ir apmierināti ar viņa darbu. Viņiem ir pajāt, ka viņš runā krieviski un viņiem ir jāspēlē, nevis Tev..., Tādi kā Tu, paši neko nemāk un tik zin kā gudri d...st! Ja Tu esi tāds SPECIĀLISTS, kapēc tad izlasi trenē Znaroks krieviski nevis Tu latviski!?

Vēl viens gudrinieks. Kur jūs ņematies. Runa ir par Znaroku kā treneri, nevis tevi vai mani. Kad iemācīsies normāli komunicēt, nepārejot uz personībām? Vai skolā to vairs nemāca?

     [+] [-]

, 2008-05-29 18:17, pirms 16 gadiem
purva_velns rakstīja: Mjā... Treneri, kas konkrēti iedirsa dvēselē latviešiem, nonicinot latviešu valodu, nesasniedza paredzētos mērķus kā SPECIĀLISTS, apstiprina atkārtoti amatā. Labi, ka mums visiem bieza āda un, kad iemīž acīs, viegli var iestāstīt, ka lietus līst. Apsveicu visus e- sporta lietotājus ar šo jauko notikumu.


taisnība.

  -2 [+] [-]

, 2008-05-29 18:18, pirms 16 gadiem
Šādi var notikt tikai Latvijā... Jebkura cita valsts jau pēc pirmā gada būtu atlaidusi treneri, bet mēs latvieši tak ticam nez kam. Nu nesanāca šoreiz sanāks nākamgad... Tā ir visos sporta veidos... Tīrs piemērs par Okornu... Ārzemēs jau sen būtu atlaists, bet pie mums vada komandu visu sezona, lai gan nenoliegšu, ka man kā treneris Okorns patika, bet ar tik vājiem rezultātiem ir kaut kas jāmaina un jāsāk no trenera.

  -1 [+] [-]

, 2008-05-29 18:22, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Latvijas izlase ir zaudējusi fanu ar 17 gadu stāžu!
Vismaz pagaidām!

Tādus fanus arī izlasei nevajag, kas fano par viņiem tikai tad, kad visi ir uz viļņa un vinnē spēles...... Ja Latvija būtu spēlējusi 1/4 finālā, tad Znaroks būtu varonis, bet tagad.....!!!??? Tagad viņš ir L...X!!!??? Tad, kad viņš aizveda jaunos līdz uzvarai tad visi bija baigā starā, ne!!!??? A, tagad pēkšņi viņš noniecina latviešu valodu, trenēt nemāk u.t.t.!!!??? Kas viņš jauno izlasi trenēja citā valodā!!!??? Jūs paši esat nulles un neko nemākat........

  -2 [+] [-]

, 2008-05-29 18:23, pirms 16 gadiem
Lipmans: "Nu ko, Oļeg, moš pietiek? Uzdevums palika neizpildīts..."
Znaroks: "Nu vot tas ir p*****, šitā pateikt! Ka likšu bortā..."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-29 18:27, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Ivar ar pieticibu,vai bez tas,ir ta ka ir un no musu diskusijam pargudram nekas nemainisies,musu hokejs ir tada limeni kada vins ir,prieks rezultata ir jastrada un ne pajokam,mums nav starp klubiem tada limena konkurences kada ir eiropa nerunajot par krieviju vai nhl.mums ir jabut pateicigiem musu caliem par to ka vini mums dod iespeju veroti musu valstsvienibu elite.

Diemžēl, izskatās, ka Tev ir taisnība.