Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Iegāž pirmais periods - 3:8 pret Slovākiju

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Iegāž pirmais periods - 3:8 pret Slovākiju
Roberts Bukarts guva divus vārtus
Foto: AP/Scanpix

Šonakt otro zaudējumu divās spēlēs piedzīvoja Latvijas U20 hokeja izlase, kas ar rezultātu 3:8 piekāpās Slovākijas junioriem. Divus vārtus izlases labā guva komandas kapteinis Roberts Bukarts, bet reizi izcēlās Miks Lipsbergs.

Piedzīvojuši sagrāvi turnīra pirmajā spēlē, šonakt otro maču U20 pasaules čempionātā aizvadīja Latvijas jaunie hokejisti, tiekoties ar Slovākijas izlasi. Pret slovākiem tika spēlēts pagājušogad, piedzīvojot zaudējumu ar 2:7. Arī šo maču Latvijas izlases vārtos uzsāka Raimonds Ermičs.

Sākums - vēl ļaunāks par Kanādu

Spēles sākums izvērtās līdzīgs vakardienas murgam - jau 33. sekundē vārtus guva jaunie slovāki, izvirzoties vadībā ar 1:0. Pēc trim minūtēm viņi pārsvaru dubultoja, vēlreiz liekot kapitulēt Ermičam, kurš spēlē pret Kanādu zaudēja trīs vārtus, līdz tika nomainīts. Rezultāts 2:0 noturējās aptuveni divas minūtes, kad Latvijas izlases vārtos ielidoja arī trešā ripa - aizsardzība spēlēja bezzobaini, arī uzbrukumā nekas neizdevās, tāpat glābējs nebija Ermičs, taču izlases galvenais treneris Andrejs Maticins vārtsargu maiņu neveica, lai gan sākums bija vēl sliktāks nekā pret Kanādas junioriem. Līdz trešdaļas beigām slovāki guva vēl divus vārtus, panākot 5:0, bet Latvijas izlasei nekādu pretargumentu nebija.

Beidzot! Pat divreiz

Otro trešdaļu Latvijas U20 izlases vārtos uzsāka Jānis Kalniņš, kas izlases vārtus sargāja arī mačā pret kanādiešiem, iznākot uz maiņu. Jau pirmajās sekundēs Kalniņa un aizsargu kopējās pūles vainagojās panākumiem. Pēcāk aktivizējās latvieši, kas izveidoja vairākus bīstamus momentus. Labākā iespēja radās izlases kapteinim Robertam Bukartam, taču viņa no dažiem metriem mestā ripa lidoja vārtiem secen. Arī turpmāk aktīvāki bija latvieši, izlīdzinot spēli. Labas iespējas bija otrajai maiņai - viens pret vārtsargu izrāvās Rolands Vīgners, arī pēcāk sekoja vairāki bīstami metieni, taču Slovākijas junioru vārti palika neskarti. Vēl vairāk - slovāki guva gan sestos, gan septītos vārtus, panākot graujošo 7:0. Tomēr Latvijas jaunie hokejisti nepadevās, jau pēc pusminūtes atgūstot vienus vārtus, kas arī bija pirmie šajā turnīrā - pēc Vīgnera un Ronalda Ķēniņa piespēlēm precīzs bija Miks Lipsbergs. Jau pēc dažām sekundēm slovāki nokļuva mazākumā, ko veiksmīgi izmantoja latviešu kapteinis Bukarts - 2:7. Trešdaļas beigās divu minūšu noraidījumu nopelnīja Ralfs Freibergs, kas asistēja Bukartam, tomēr rezultāts nemainījās - pirms pēdējām 20 minūtēm 7:2 slovāku labā.

Arī trešais neizšķirti

Trešo periodu Latvijas juniori uzsāka ar piecu vārtu deficītu, turklāt ieguva skaitlisko vairākumu. Tiesa, drīz vien divas soda minūtes par klupināšanu nopelnīja pirmo vārtu autors Lipsbergs. Komandas vārtus neguva, taču slovāki turpināja sparīgi uzbrukt. Likumsakarīgi, ka tika gūti arī astotie vārti, panākot 8:2 Slovākijas izlases labā, trešo reizi kapitulējot Kalniņam. Pēc vārtu zaudējuma atkal aktivizējās latvieši, gūstot arī trešos vārtus mačā - precīzs pēc Ronalda Cinka un Raimonda Vilkoita piespēlēm atkal bija komandas kapteinis Bukarts, ripu vārtos iebakstot. Neilgi pēc vārtu guvuma Latvijas juniori ieguva iespēju uzspēlēt vairākumā, taču nekas jēdzīgs netika izveidots. Līdz spēles beigām abas komandas izveidoja pāris labus vārtu gūšanas momentus, taču rezultāts nemainījās - 8:3 slovāku labā, Latvijas junioriem otrais zaudējums divos mačos.

Latvijas izlase: Ermičs (Kalniņš); Iliško - Freibergs, Bukarts - Cinks - Vīgners; Šmits - Jakovļevs, Vilkoits - Skvorcovs - Mickēvičs; Kauss - Kalvītis, Upītis - Indrašis - Maziņš; Gritāns, Ķēniņš - Lipsbergs - Uļeščenko

PČ U20, Saskatūna, Kanāda, A grupa

Slovākija - Latvija 8:3 (5:0, 2:2, 1:1)

Vārti: 1:0 Paniks (Videnskis) 0:33, 2:0 Paniks (Videnskis) 3:44, 3:0 Videnskis (Paniks, Tatars) 5:31, 4:0 Tatars (Siska, Videnskis) 13:14, 5:0 Gasparovics (Marincins, Illo) 17:06, 6:0 Raiss (Bakošs) 29:34, 7:0 Tatars (Paniks, Jankovičs) 33:00, 7:1 Lipsbergs (Vīgners, Ķēniņš) 33:27, 7:2 Bukarts (Freibergs, vair.) 34:21, 8:2 Illo (Gasparovics, Mļnarovičs) 49:48, 8:3 Bukarts (Vilkoits, Cinks) 50:44
Metieni: 41:29
Soda minūtes: 12-14
Vārtsargi: Ciliaks - Ermičs (no 20:00 Kalniņš)

Latvijas izlases spēļu kalendārs

PretinieksDatumsLaiks
Kanāda26.120:16
Slovākija28.123:8
ASV29.1223:00
Šveice30.1223:00

A apakšgrupas tabula

VKomandaSUUPZZPVAP
1.ASV2200010:36
2.Kanāda1100016:03
3.Slovākija2101011:10 3
4.Šveice100100:30
5.Latvija200203:24 0

Izmantotie resursi:
iihf.com

Esi apmierināts ar U20 izlases spēli?

  • 1803

  • 269

  • 223


Slēpts komentārs: Zarinsh
Slēpts komentārs: Artis4000

 +12 [+] [-]

, 2009-12-28 05:24, pirms 15 gadiem
Nebūtu tik deb*ls sākums, būtu dāudz labāk...

Kopumā paldies spēlētājiem par cīņu un nepadošanos, un nenožēloju ka cēlos 2:50.

Nākamajā spēlē nebaidīties, un spēlēt kā vīriem!

Un Ermiču prom no izlases! Nākamajā spēlē Kalniņu kastē!

Prieks par Bukartu!

  +3 [+] [-]

, 2009-12-28 05:24, pirms 15 gadiem
Buutu pamodushies jau pirmajaa periodaa...

  +6 [+] [-]

, 2009-12-28 05:24, pirms 15 gadiem
ar ermicu vartos nebuus arshana
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-12-28 05:24, pirms 15 gadiem
nu neko..vsm beidzot iemetām

 +19 [+] [-]

, 2009-12-28 05:24, pirms 15 gadiem
1 perioda musejie speleja ka meitenes

  -1 [+] [-]

, 2009-12-28 05:24, pirms 15 gadiem
2-3 perjods jau skatamaks

  -3 [+] [-]

, 2009-12-28 05:24, pirms 15 gadiem
Ermičs...

  +2 [+] [-]

, 2009-12-28 05:25, pirms 15 gadiem
Otrajā trešdaļā likās, ka cita komanda laukumā Nākamajā spēlē Kalniņu vārtos, tādu cīņassparu kā šodien no 2. trešdaļas sākot un viss būs ok
Labu nakti visiem

  +4 [+] [-]

, 2009-12-28 05:27, pirms 15 gadiem
Ermičs sataisīja sūdus

 +46 [+] [-]

, 2009-12-28 05:29, pirms 15 gadiem
Kaut kas mainījās pie 0:7 un tas bija spēles vidū, tapēc vairāk sliecos domāt ka otrās puses līdzvērtīgā spēle bija dēļ pretinieku atslābuma, nevis mūsu spēks

  +7 [+] [-]

, 2009-12-28 05:29, pirms 15 gadiem
Nabaga Ermičš... Tiešām no visas sirds ceru, ka viņu kāds atbalsta morāli.

 +14 [+] [-]

, 2009-12-28 05:30, pirms 15 gadiem
Un nevajag visu nogrūzt uz Ermiču, visa komanda sākumā spēlēja jēli

  +6 [+] [-]

, 2009-12-28 05:31, pirms 15 gadiem
Nebūtu slikti kādreiz pielikt citu fotogrāfiju ilustrācija. ZB jau tā viena vienīgā Bukarta bilde.

  +5 [+] [-]

, 2009-12-28 05:31, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Un nevajag visu nogrūzt uz Ermiču, visa komanda sākumā spēlēja jēli
jāpiekrīt!

     [+] [-]

, 2009-12-28 05:33, pirms 15 gadiem
kas tika atzīti par labākajiem?

  -1 [+] [-]

, 2009-12-28 05:33, pirms 15 gadiem
tā kā tam vajadzēja būt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-28 05:36, pirms 15 gadiem
PĒC IIHF.COM!!! 2. UN 3. VĀRTUS GUVA BUKARTS!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-12-28 05:37, pirms 15 gadiem
aicis23 rakstīja: PĒC IIHF.COM!!! 2. UN 3. VĀRTUS GUVA BUKARTS!!!
Pēc IIHF labots. Sākotnēji uzrādījās, ka iemetis Bukarts, piespēlējis Cinks. Tad vārtu guvums tika piešķirts Vilkoitam, bet piespēle atstāta Cinkam. Beigu galā visi trīs tika pie punktiem..

  +8 [+] [-]

, 2009-12-28 05:40, pirms 15 gadiem
LOL!! SKAT KO ES ATRADU IIHF STATISTIKA!!!

stats.iihf.com

150% VAARTU GUUSHANAS REALIZAACIJA
Slēpts komentārs: bocifils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-28 05:48, pirms 15 gadiem
KADS ZIN KAPEC SEVCENKO NESPELEJA?

 +13 [+] [-]

, 2009-12-28 06:14, pirms 15 gadiem
slovāki jau pie 7-0 vairs nespēlēja...domāju ka mums atkal būs sausais zaudējums

  +3 [+] [-]

, 2009-12-28 06:59, pirms 15 gadiem
pirmajā periodā viņi iedzina mūsu izlasi panikā

  +7 [+] [-]

, 2009-12-28 07:03, pirms 15 gadiem
Kirovs var tagad būt lepns par padarīto jaunatnes hokeja labā...............................

  +9 [+] [-]

, 2009-12-28 07:08, pirms 15 gadiem
Zarinsh rakstīja: eh, tas pirmais periods.. 2, 3 bija skatāms
Pret Šveici vārtos noteikti jāsāk ar Kalniņu, daudz pārliecinošāks.
Varētu izcelt pieminēto Kalniņu, Cinku, Bukartu
Tehniski mūsējie bija labāki, bet tie caurumi, kas šad tad izveidojās..
Trešajā spēļu dienā jāskan Latvijas himnai.
Tu ko naivais, ja slovāki nebūtu bijuši no mentāli lūzeriskās A-Eiropas, rezultāts būtu bijis 14:2

Ja teorētiski mūsējie būtu bijuši 5:0 vadībā, tad ar fišku 'spēle jau ir vinnēta", mūsējie varētu arī 5:6 pakāst

     [+] [-]

, 2009-12-28 07:17, pirms 15 gadiem
Žēl! Ļoti žēl, ka Vasiļjeva nebija vārtos. Izlasei ļoti nepietiek vainīgos!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-28 07:36, pirms 15 gadiem
Spele taka tadas vecenes. Vispar nekadas cinas. Maticins ar mietu jadzen prom, tapat ka Kirvovs. Jamaina visa jaunieshu hokeja sistema.

 +18 [+] [-]

, 2009-12-28 07:43, pirms 15 gadiem
Drīzāk virsraksts varētu skanēt tā: "Slovāki visu nokārto jau pirmajā trešdaļā!"

 +17 [+] [-]

, 2009-12-28 07:52, pirms 15 gadiem
Uzvara bija tik tuvu, bet tad, bet tad laukumā uznāca pretinieku komanda

  -1 [+] [-]

, 2009-12-28 07:54, pirms 15 gadiem
njaa , mums bija diezgan daudz iespejas gut vartus bet nu nepaveicaas.
prieks par Lipsbergu .

  +2 [+] [-]

, 2009-12-28 07:58, pirms 15 gadiem
Jautājums - kurš Latvijas jaunatnes hokeja sistēmā strādā ar vārtsargiem? Zinot to, ka jāspēlē A grupā, kur pretinieki pārsvarā ir galvastiesu labāki un vārtsargs ir dažreiz pat 70% no panākumu ķīlas. Mūsu vārtsargiem tehnikas nekādas. Tā jau puikām stress uz laukuma, bet ja vārtsargs sāk laist lažu, tad ir dimbā pavisam.
Hokejā pret izteiktiem favorītiem ir nerakstīts likums spēles sākumā izturēt pirmās 5 minūtes. Pret kanādiešiem 1.gols 35.sek., pret slovākiem 33.sek. Mjā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-12-28 08:06, pirms 15 gadiem
Labāk pa 0:16 ir! Bet nu tizli

  +1 [+] [-]

, 2009-12-28 08:11, pirms 15 gadiem
Riga_time rakstīja: Uzvara bija tik tuvu, bet tad, bet tad laukumā uznāca pretinieku komanda

  +1 [+] [-]

, 2009-12-28 08:27, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Spēli neredzēju, un tāpēc paldies Dievam nav jarājas uz mūsu džekiem.
Man tikai būtu jautājums Maticinam, kas tā tagad LV par praksi, kad viens varočiks nostāv ne pārāk, tad met arī otru laukumā pabojāt statistiku. Pie rezultāta 0:5 tāpat jau vajadzēja būt skaidrs, ka pat vārtsargu maiņa neļaus sasmelt izlieto ūdeni.
Tā vienkārši ir pieņemts. Neesi pamanījis, ielaižot daudz ripas vārtsargs tiek mainīts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-28 08:28, pirms 15 gadiem
ZORRO rakstīja: Jautājums - kurš Latvijas jaunatnes hokeja sistēmā strādā ar vārtsargiem? Zinot to, ka jāspēlē A grupā, kur pretinieki pārsvarā ir galvastiesu labāki un vārtsargs ir dažreiz pat 70% no panākumu ķīlas. Mūsu vārtsargiem tehnikas nekādas. Tā jau puikām stress uz laukuma, bet ja vārtsargs sāk laist lažu, tad ir dimbā pavisam.
Hokejā pret izteiktiem favorītiem ir nerakstīts likums spēles sākumā izturēt pirmās 5 minūtes. Pret kanādiešiem 1.gols 35.sek., pret slovākiem 33.sek. Mjā
Man Tev jautājums-vai mums vispār tā sistēma ir?

  +5 [+] [-]

, 2009-12-28 08:31, pirms 15 gadiem
Izskatās, ka izlase ir absolūti negatava čempionātam. Diemžēl ir gaidāms vēl vismaz viens pamatīgs zāģis, jo ASV spēlē ļoti līdzīgi ar Kanādu.

     [+] [-]

, 2009-12-28 08:35, pirms 15 gadiem
viens paniks apspelejis lv izlasi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-12-28 08:40, pirms 15 gadiem
Šahs rakstīja: Man Tev jautājums-vai mums vispār tā sistēma ir?
Kirovs domā ka viss kārtībā, sistēma ir, bet tikai to nesistēmu redz, kad mūsu jaunieši elites divīzijā kārtīgi kāš, tad visi sāķ prasīt, trenerus sistēmu, u.t.t. Bet ja izdosies noturēties elitē(notiks brīnums), tad atkal Kira teiks kā pagājušogad, re ku mans nopelns, ejam pareizajā virzienā.
Tikai žēl ka pagājušõ gad viņš to teica, bet pēc tam, o krīze, visu nogriežam. Te par vārtsargiem prasīja, nu nestrādā ne viens ar viņiem, ir Prizmā reizi nedēļā treniņi, bet arī nāk tikai mazie, pārējiem šķiet jau meistari ir, bet komandās ja kāds var atļauties vārtusargu treneri, tad trenā, bet arī tas ir atkarīgs tikai un vienīgi no vecāku maciņa, kā arī pārējais treniņu process.

  +3 [+] [-]

, 2009-12-28 08:41, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pie 2-3 jamaina, un tas ir Ok, bet pie piecām vai ir vel jēga mainīt nezinu.
Es domāju, ka ja nenomainītu, tad visu bļautu par pretējo (kāpēc nemainīja). Patiesībā jājautā vai Maticins ar savu (ne)pieredzi ir piemērots treneris priekš U 20. Rodas tāds iespaids, ka Latvijā tev pietiek ar to, ka esi bijis spēlētājs, lai tiktu trenēt kādu no izlasēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-12-28 08:47, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Tā vienkārši ir pieņemts. Neesi pamanījis, ielaižot daudz ripas vārtsargs tiek mainīts
Vārtsargu maina tādēļ, lai galva nesagrieztos ripas velkot no vārtiem ārā!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-12-28 08:50, pirms 15 gadiem
Nepareizs virsraksts,vajag kartējā sagrāve!!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-28 08:52, pirms 15 gadiem
tas Ermičs vispār pirms šī turnīra ir uz slidām stāvējis??? ar viņu vārtos spēlēt ir tas pats kas vispār bez vārtstarga spēlēt.... te nu bija turnīra svarīgākā spēle, 2/3 komandas spēlētāju ar likumu vajadzētu aizliegt tuvoties ledus laukumam.... sasapņojušies par augstāko divīziju, ha, ha...:-)

 +12 [+] [-]

, 2009-12-28 08:53, pirms 15 gadiem
Ermičs... - šis čalis šo čempi neaizmirsīs nekad!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-28 08:54, pirms 15 gadiem
Artis4000 rakstīja: Bez pirma perioda tiesam labi!!!
Slovāki tieši sākumā parādīja savu spēku. Pie 5:0 kāda vairs cīņa. Nu tad jau arī latvieši varēja kādu iebakstīt ( uz slidinošās slovākijas fona ).

Nu zēni varbūt ar Austriju varētu spēkoties. Kaut vakar visai interesanti spēlēja ar Zviedriju.

  +3 [+] [-]

, 2009-12-28 09:00, pirms 15 gadiem
Nākošā mačā, ar amerikāņiem, varbūt atkal izdosies uzlabot kādu čempionāta rekordu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-12-28 09:23, pirms 15 gadiem
vārtsargi ir pilnīgs čau.
Paskatījos golus pret Kanādu, nu pilnīgs sviests. Nav mums tajaa grupā ko darīt.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-28 09:24, pirms 15 gadiem
Nav veerts tos puikas maajaas nemaz vest, moshka vesela brigaade ar visu priekshnieku var darbu kaut kur akmenjlauztuvees atrast, bet diezvai, biezie senchi savas atvasiites gribees samiiljot.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-28 09:27, pirms 15 gadiem
Baleta dejotājas spēlē labāk par dažu labu izlases hokejistu, mūsējie var jau tagad braukt mājās un nebojāt savu reputāciju

  +2 [+] [-]

, 2009-12-28 09:31, pirms 15 gadiem
Būtībā jau puslīdz skaidrs,kuras komandas šogad cīnīsies par izdzīvošanu.Latvijai,Šveicei un Austrijai kompānijā laikam būs čehi.Līdzšinējie rezultāti rāda mums taisnu ceļu uz pirmo divīziju,kur mūs gaida brāļi lietuvieši.

  +4 [+] [-]

, 2009-12-28 09:36, pirms 15 gadiem
Zarinsh rakstīja: Trešajā spēļu dienā jāskan Latvijas himnai.
Trešajā spēļu dienā Latvijai ir jāspēlē pret ASV un būs ļoti labi, ja būs zaudējums ar mazāk kā 10 vārtu starpību.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-28 09:36, pirms 15 gadiem
BookiesNightmare rakstīja: Ermičs... - šis čalis šo čempi neaizmirsīs nekad!!!
Pagājušo arī!

Vārtsargs Ermičs mača noraidījumu saņēmis par...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-28 09:47, pirms 15 gadiem
nu bet saliidziniet, kur speelee muusu izlases vaartsargi- ceturtajaa peec speeka Junioru liigaa, par to ka tu speelee tur jau butuu jaakaunas, varbuut labaak palikt latvijaa un speeleet RDjun vai LM
nu jaa, tur jau vinji netiktu sastaavaa ha ha ha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-28 09:49, pirms 15 gadiem
Nav cerību tam u20, nesaprotu, ko viņi tur meklē!

     [+] [-]

, 2009-12-28 09:58, pirms 15 gadiem
šeit arī bez variantiem... nu tad jau laikam viss skaidrs un briesmīgais zāģis no Kanādas ir tikai likumsakarīgs

  +1 [+] [-]

, 2009-12-28 10:01, pirms 15 gadiem
kalvis00 rakstīja: nu bet saliidziniet, kur speelee muusu izlases vaartsargi- ceturtajaa peec speeka Junioru liigaa, par to ka tu speelee tur jau butuu jaakaunas, varbuut labaak palikt latvijaa un speeleet RDjun vai LM
nu jaa, tur jau vinji netiktu sastaavaa ha ha ha
Ermičs spēlē AJHL.
Reāli, balstoties uz pašu kanādiešu/amerikāņu "aprēķiniem", šī līga ir aiz trim CHL līgām (OHL, WHL, QMJHL), USHL, NCAA, NAHL (kur Vasiļjevs spēlē), CJHL (11 līgas) tikai tad nāk 6 "Tier III Junior A" līgas (Ermiča AJHL ir tieši šajā kompānijā), kuru savstarpējais spēku samērs arī ir vērtējams.

Protams, starpība starp CJHL un ASV trešā līmeņa līgām, iespējams, arī nav nekāda baigā, jo viss ir nomināli, taču CJHL skaitās 2. līmeņa līga, bet jau pieminētā AJHL - trešā.

  +4 [+] [-]

, 2009-12-28 10:08, pirms 15 gadiem
1.Par spēli pret Canada.
Uzskatu,ka trenneri nebija komandu motivējuši sisties līdz galam, un tadejādi ir atbildīgi par komandas šausminoši pazemojošo sniegumu. Runas par mūsu hokejistu pilnīgo nevarību neiztur kritiku,jo spēlē acīmredzami bija,ka mūsējie ne tikai "negrauž ledu",bet vienkārši slidinās pa laukumu.
2. Jau 2.spēli pēc kārtas Maticins kļūdās ar vārtsarga izvēli,kaut gan 1.spēle pierādīja,ka Kalniņš ir Nr.1.
3.Maticinam nav vietas pie izlases stūres, tāpat kā Žīdam pie LHF.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-28 10:11, pirms 15 gadiem
Bukartam nakamgad vieta izlase garanteta.Prieks par Bukartu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-12-28 10:15, pirms 15 gadiem
Vārtsargam nedrīkst uzvelt vainu, tā ir komandas spēle. Runājot par vārtsargu sagatavošanu, jāatzīst, ka tas ir vienīgi un tikai vecāku ziņā, jau no pirmajiem soļiem uz ledus meklēt speciālistus un vest no rītiem un vakaros uz individuāliem treniņiem. Pati esmu iztērējusi daudz naudas un laika, ceru, ka tas atmaksāsies. Jau tā ir grūti zēnu vest ar visu formu kaut kur (visbiežāk uz Rīgu), ja sarunā savā hallē treniņus, tad izrādās, ka ja trenerim nav licence (bet viņš ir augstas klases meistars) viņš nedrīkst atrasties uz ledus, kaut arī vecāki paši apmaksā treniņus. Šeit Latvijā ir ļoti daudz muļķību, birokrātijas un vēl visādu šķēršlu, lai gala beigās zēnu dabūtu sūtīt tālu prom no mājām, kur viņš var vienkārši trenēties, ceru, ka viss izdosies un kādreiz viņš varēs godam sargāt izlases vārtus.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-28 10:15, pirms 15 gadiem
Lai veicas zēniem, gan jau vēl godam pacīnīsies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-28 10:21, pirms 15 gadiem
Nu pret Šveici no pirmās minūtes, lai stāv Kalniņš!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-28 10:21, pirms 15 gadiem
Visi zina kas ir kanādiešu hokejs, bet izskatās, ka U-20 trenerim tā īsti tas nebija skaidrs. Žēl komandas. Latvijas hokeja federācijas vadībai ir jāpieņem ļoti svarīga stratēģija attiecībā uz bērnu un jaunatnes hokeju, jāmeklē un jāatbalsta talanti, tikai tad būs izlase, jo nav vecāku spēkos (vienkārši trūkst finanšu), lai paši izvilktu zēnu līdz izlases līmenim, jādod iespēju spēlēt talantīgajiem, bet vispirms viņi jāmeklē....
Vēlreiz izturību U-20 vārtsargiem!

     [+] [-]

, 2009-12-28 10:21, pirms 15 gadiem
maticins ir pierādījis ka no trenera darba ir turams pēc iespējas tālāk

     [+] [-]

, 2009-12-28 10:24, pirms 15 gadiem
pret asv būs 0-11.

     [+] [-]

, 2009-12-28 10:27, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: LV spēlētāju lietderības koeficients šajā mačā:
Vilkoits, Mickevičs, Uļeščenko 0
Šmits, Skvorcovs, Jakovļevs, Kauss, Maziņš, Kalvītis, Ķēniņš, Lipsbergs, Gritāns -1
Iliško, Bukarts, Cinks, Upītis, Indrašis -2
Vīgners, Freibergs -3
...
Nespēlēja iepriekšējā mača labākais LV spēlētājs Ševčenko- varbūt kāds zin iemeslu, jo viņš, manuprāt, ir labākais izlases aizsargs.
lauzsts pirksts..

     [+] [-]

, 2009-12-28 10:29, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Drīzāk virsraksts varētu skanēt tā: "Slovāki visu nokārto jau pirmajā trešdaļā!"
jeb pilnīga izgāšanās jau pirmajā periodā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-28 10:31, pirms 15 gadiem
anciitS rakstīja: Otrajā trešdaļā likās, ka cita komanda laukumā Nākamajā spēlē Kalniņu vārtos, tādu cīņassparu kā šodien no 2. trešdaļas sākot un viss būs ok
Labu nakti visiem
Neredzu optimismam pamatu. Man grūti iedomāties, ka pie 7:0 slovāki turpinās spēlēt tāpat kā pirmajā periodā. No tā arī mūsu 3 gūtie vārti. Nožēlojami, vairāk nav ko teikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-28 10:37, pirms 15 gadiem
Nu bļin, es tieši aizgāju gulēt spēles vidu, neredzeju tos brinumus(GOLUS)

  +6 [+] [-]

, 2009-12-28 10:48, pirms 15 gadiem
Cik šogad maksā vieta U 20 izlasē? Pilnīgi nopietns jautājums!

     [+] [-]

, 2009-12-28 11:00, pirms 15 gadiem
Man atkal smieklīgi - pagājušo gadu pēc pirmajām sagrāvēm bija līdzīgi komentāri, bet pēc tam, kad mūsējie ar 7-1 uzvarēja 2 spēles, tad atkal bija malači
Bet jā, jāatzīst, ka šogad sastāvs ir vājāks un nav tādas Kazahstānas vai Vācijas, ko varētu sagraut.. Un par vārtsargiem - grūti vainot tikai viņus, jo aizsardzība ir vairāk kā švaka, bet no 15 metieniem 5 ielaisti.. Nav arī glābēji.

  +4 [+] [-]

, 2009-12-28 11:02, pirms 15 gadiem
HAOSS rakstīja: Cik šogad maksā vieta U 20 izlasē? Pilnīgi nopietns jautājums!
Tika izpārdotas pirms pāris gadiem, šogad brīvu vairs nebija.
Tas nekas, ka dažs labs skanīgāka uzvārda īpašnieks pirms pāris gadiem vasaras individuālā darbā pie Čākura Ventspilī bija pilnīgs sačoks un kunkstēja pēc diviem stadiona apļiem vai arī meklēja iemeslus no šiem treniņiem aizlaisties. Tagad viņš tizli stāv vārtu priekšā un nūju izmanto atbalstam, bet, redz, ir izlases spēlētājs.
Ja par līmeņiem, tad skaidrs, ka līdz Kanādai kā līdz debesīm, var jau zaudēt, bet jautājums, kā tas tika izdarīts - vienkārši paslidinoties un paguļoties apakšā. Te nu mani vairs neviens nepārliecinās - lielākā daļa šīs komandas spēlētāju ir LUPATAS un drīz mēs par tādiem "hokejistiem" būsim aizmirsuši.
Izkritīsim no A grupas un varbūt tas pat ir labi - būs iemesls nevis pižonēt, bet pameklēt secinājumus, kāpēc tā notika un kas jaunatnes sistēmā būtu jāpalabo. Ja šie secinājumi būs, tad arī A grupa nekur nepazudīs, ātri tiksim tur atpakaļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-28 11:12, pirms 15 gadiem
Tātad, vai atkal nav dīvaini, ka vārtsargus nomainīja?
Tātad, tam ir iemesls.
Un laikam jau par skarbu teikt, ka Erničs ir labākais vārtsargs pašlaik.
Spēle to nerāda.

     [+] [-]

, 2009-12-28 11:15, pirms 15 gadiem
stratēģiskais plāns šajā čempī bija - atdodam visas spēles, jo jāgatavojas I divīzijai

     [+] [-]

, 2009-12-28 11:16, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Drīzāk virsraksts varētu skanēt tā: "Slovāki visu nokārto jau pirmajā trešdaļā!"
Drizāk "Slovāki parāda, ka LV u20 vel jaspelē bērnudārza līgā"

     [+] [-]

, 2009-12-28 11:16, pirms 15 gadiem
vai kādam tiešām vēl ir ilūzijas par vietas saglabāšanu? pirmās divas spēles ir "fakt na ljeco"

     [+] [-]

, 2009-12-28 11:19, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Būtībā jau puslīdz skaidrs,kuras komandas šogad cīnīsies par izdzīvošanu.Latvijai,Šveicei un Austrijai kompānijā laikam būs čehi.Līdzšinējie rezultāti rāda mums taisnu ceļu uz pirmo divīziju,kur mūs gaida brāļi lietuvieši.
nu to vēl tā nevar teikt - vakar skatījos Šveices - ASV spēli. Domāju, nebūs nekāds pārsteigums, ja Šveice vinnēs Slovākiju, nevis otrādi.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-28 11:22, pirms 15 gadiem
turpmākie virsraksti

"atkal nepaveicās 1.periodā"
"liela neveiksme pirmajās 5.minūtēs"
"tikai neveiksme 1.periodā glābj pretiniekus"

     [+] [-]

, 2009-12-28 11:22, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ermičs spēlē AJHL.
Reāli, balstoties uz pašu kanādiešu/amerikāņu "aprēķiniem", šī līga ir aiz trim CHL līgām (OHL, WHL, QMJHL), USHL, NCAA, NAHL (kur Vasiļjevs spēlē), CJHL (11 līgas) tikai tad nāk 6 "Tier III Junior A" līgas (Ermiča AJHL ir tieši šajā kompānijā), kuru savstarpējais spēku samērs arī ir vērtējams.

Protams, starpība starp CJHL un ASV trešā līmeņa līgām, iespējams, arī nav nekāda baigā, jo viss ir nomināli, taču CJHL skaitās 2. līmeņa līga, bet jau pieminētā AJHL - trešā.
kāpēc Tu pin iekšā te NCAA? tā jau ir augstskolu līga, kur spēlētāji vidēji ir virs junioru vecuma un turp dodas pēc USHL un NAHL... un ja minēji NCAA, tad varēji minēt arī CIS (kanādiešu analogs NCAA - līmenis stipri līdzīgs

     [+] [-]

, 2009-12-28 11:24, pirms 15 gadiem
nu ja paskatas kur musu vartusargi spele,tad paliek mazliet skumji ap sirdi!!!

neticu ka sie ir labakie ta vacuma vartusargi latvija!!!!

to ka jaunatnes sistema ir zem katras kritikas zin kur katrs,tikai jabrinas ka mus izaug kaut cik normali hokejisti kas pec tam var noturet latvijas lielo izlasi a grupa!!

pirmkart jau lai izaudzinatu jauno hokejistu ir nepieciesami milzigi lidzekli un reti kuri vecaki to var atlauties!!

atceros agrak kad vel gaju videne viens klasesbiedrs trenejas hoki laikam zemgales jaunajos !!!nolemem uzpelet tur pat uz ezera ar comiem kadu macu ,uzaicinajam ari vinu lai parada mums parastajiem ka tad jaspele!!bet ticiet vai ne izradijas ka vismaz puse kas nekur netrenejas ir labaki par vinu un ja lielaka dala ir tadu ka vins tad tur nav divu domu

     [+] [-]

, 2009-12-28 11:25, pirms 15 gadiem
k.o.b.3 rakstīja: Drizāk "Slovāki parāda, ka LV u20 vel jaspelē bērnudārza līgā"
bet ko Tu gribi?
apskaties, kāda spēlētāju izvēle ir slovākiem un kāda mums! kamēr te būvēs visādas "bāzes" U20 komandas, nekas te nenotiks. Maksimums ar esošo sistēmu (ne-sistēmu) ir sasniegts. Toties varam vērot, kā lēnām mūs sāk panākt Austrija, Norvēģija u.c. valstis...

     [+] [-]

, 2009-12-28 11:26, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc Tu pin iekšā te NCAA? tā jau ir augstskolu līga, kur spēlētāji vidēji ir virs junioru vecuma un turp dodas pēc USHL un NAHL... un ja minēji NCAA, tad varēji minēt arī CIS (kanādiešu analogs NCAA - līmenis stipri līdzīgs
Pieaugušo hokejs tas arī nav... un vairāk, pēc būtības, tas iederas tieši šajā, junioru hokeja, "nodaļā". CIS, jā, tas piemirsts.

Taču lietas būtību tas baigi nemaina - runa ir nevis par 4. junioru līgu, bet līgu ap 20. vietu un tas vēl neņemot Eiropas junioru meistarsacīkstes.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-28 11:27, pirms 15 gadiem
ha, nebūtu,nebūtu..

Nebūtu večiem krāni būtu vecenes..

  +4 [+] [-]

, 2009-12-28 11:27, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: bet ko Tu gribi?
apskaties, kāda spēlētāju izvēle ir slovākiem un kāda mums! kamēr te būvēs visādas "bāzes" U20 komandas, nekas te nenotiks. Maksimums ar esošo sistēmu (ne-sistēmu) ir sasniegts. Toties varam vērot, kā lēnām mūs sāk panākt Austrija, Norvēģija u.c. valstis...
slovakiem arī ir bāzes U20

     [+] [-]

, 2009-12-28 11:28, pirms 15 gadiem
PēterisP rakstīja: Tu ko naivais, ja slovāki nebūtu bijuši no mentāli lūzeriskās A-Eiropas, rezultāts būtu bijis 14:2

Ja teorētiski mūsējie būtu bijuši 5:0 vadībā, tad ar fišku 'spēle jau ir vinnēta", mūsējie varētu arī 5:6 pakāst
To es ļoti labi saprotu, ka slovāki sākumā, protams, daudz vairāk uzspieda, un "varbūt" Kalniņam bija vieglāk ieiet spēle. Bet cik gan tas varētu būt viegli, kad ejot vārtos Tu saproti, ka ripas birst kā pupas.
Komandā sākot ar otro trešdaļu bija redzama kautkāda cīņa, beidzot ar spēku grūsti slovāki prom no vārtiem, arī ar kulakiem ierādīta vieta..
Tā kā diezgan cerīgi skatos pret šveici, nevajag taisīt tos caurumus aizsardzībā..

     [+] [-]

, 2009-12-28 11:28, pirms 15 gadiem
Ermičam 69,23% un vidēji 16,5 ripas spēlē, ko vairāk tur piebilst...

  -2 [+] [-]

, 2009-12-28 11:29, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: slovakiem arī ir bāzes U20
bāzes U20 komanda uz 3 mēnešiem.

Taču ir arī stabils U20 čempis.

     [+] [-]

, 2009-12-28 11:30, pirms 15 gadiem
aiii da labi 2,3 periods cīņas spars?? ko tad Slovākiem vajadzēja pie 5:0 ?? protams, ka uzreiz varēja atslābt!!!

     [+] [-]

, 2009-12-28 11:33, pirms 15 gadiem
renox rakstīja: Ermičam 69,23% un vidēji 16,5 ripas spēlē, ko vairāk tur piebilst...
ja ir jāatvaira 60 metieni, ka aizsargi galīgi Tev nepalīdz.. ne jau vārtusargs zaudē spēles, bet komanda. protams, ir kļūdas, kuras jāskaita vārtusargu rēķinā, bet..

     [+] [-]

, 2009-12-28 11:34, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: bāzes U20 komanda uz 3 mēnešiem.

Taču ir arī stabils U20 čempis.
Bet ir. Tātad viņi ar uzskata ka vajag.

     [+] [-]

, 2009-12-28 11:34, pirms 15 gadiem
a ko jus gaidijat? Slovaki pern bija 4-ie, un gan jau bija džeki, kas palikuši komandā no pērnā gada. Slovāki ir labāki!

     [+] [-]

, 2009-12-28 11:36, pirms 15 gadiem
jbk rakstīja: Tika izpārdotas pirms pāris gadiem, šogad brīvu vairs nebija.
Tas nekas, ka dažs labs skanīgāka uzvārda īpašnieks pirms pāris gadiem vasaras individuālā darbā pie Čākura Ventspilī bija pilnīgs sačoks un kunkstēja pēc diviem stadiona apļiem vai arī meklēja iemeslus no šiem treniņiem aizlaisties. Tagad viņš tizli stāv vārtu priekšā un nūju izmanto atbalstam, bet, redz, ir izlases spēlētājs.
Ja par līmeņiem, tad skaidrs, ka līdz Kanādai kā līdz debesīm, var jau zaudēt, bet jautājums, kā tas tika izdarīts - vienkārši paslidinoties un paguļoties apakšā. Te nu mani vairs neviens nepārliecinās - lielākā daļa šīs komandas spēlētāju ir LUPATAS un drīz mēs par tādiem "hokejistiem" būsim aizmirsuši.
Izkritīsim no A grupas un varbūt tas pat ir labi - būs iemesls nevis pižonēt, bet pameklēt secinājumus, kāpēc tā notika un kas jaunatnes sistēmā būtu jāpalabo. Ja šie secinājumi būs, tad arī A grupa nekur nepazudīs, ātri tiksim tur atpakaļ.
Iespējams,ka šogad nostrādā vecie sakari un biznesa partneri vecās draudzības vārdā,bet viens ir pilnīgi skaidrs ka šajā izlases modelī pārītis spējīgāku čaļu ir palicis aiz borta un uz to norāda starp puķēm izteiktie trenera komentāri par spēlētājiem (uzvārdus nenosauca) ar kuriem viņš nebija apmierināts vēl pirms čempionāta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: krish2000

     [+] [-]

, 2009-12-28 11:46, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Bet ir. Tātad viņi ar uzskata ka vajag.
vajag - taču tikai 3 mēnešus pirms turnīra. Un vajag arī U20 čempi - VAJAG.

     [+] [-]

, 2009-12-28 11:48, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: vajag - taču tikai 3 mēnešus pirms turnīra. Un vajag arī U20 čempi - VAJAG.
liekas par tādu vēl kādu laiku varam aizmirst

     [+] [-]

, 2009-12-28 11:50, pirms 15 gadiem
Nē nu ar to ir jāsamierinās,ka mums vienk tīri fiziski un tehniski nav tāds līmenis kā Kanādai,Zviedrijai,Slovākijai,Somijai utt mums tas līmenis ir tāds,kāds ir-priekš Eiropas neslikts.Dažus labus šur tur pa klubiem paķers..Šveices līgā,Vācijas,Somijas,Zviedrijas.Bez maizes zēni jau nepaliks.Bet uz NHL lai nemaz nesapņo vienk tur ir cita sistēma,tajā Kanādā.Valsts palīdz,motivācija savādāka.Iespējas lielākas.Bukartam ir nākotne(ceru,ka viņu iekļaus izlases sarakstā).Vārtsargi vienkārši smagi ņem aiz vaiga žēl,bet fakts.Poliju jau mēs sagraut varam,bet pret amīšiem nākas paņemt aiz vaiga ;(

  +3 [+] [-]

, 2009-12-28 11:50, pirms 15 gadiem
Slovaaku pirmaa maina ir reaals speeks, laikam jau tomeer OHL, WHL ir specigakas par Baltkrievijas liigu. Bukarts atstaaja loti labu iespaidu, slovaaku komentetaji nebeidza vinu pieminet, ari vartsargs Kalnins aizvadija lielisku speeli un domaaju, ka pirmais vaartsargs ir skaidrs.

  +3 [+] [-]

, 2009-12-28 11:53, pirms 15 gadiem
Angels_22 rakstīja: Stulbais Maticin atkāpies kamēr nav par vēlu
nu, nu.. kādu materiālu iedod, tā jāstrādā..

     [+] [-]

, 2009-12-28 11:58, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: vajag - taču tikai 3 mēnešus pirms turnīra. Un vajag arī U20 čempi - VAJAG.
bet diez vai latvija kads to varetu sponsoret!!paslaiks labi ja varetu savakt 2-4 tadas komandas!!tad vel rodas jautajums kur tad vini speles??sava starpa jau visu sezonu nekapas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-28 12:02, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: liekas par tādu vēl kādu laiku varam aizmirst
škiet, arī par U20 Eliti arī varēs...
nekas, Kira atkal sarīkos U20 1. divīzijas čempi Rīgā - varēsim uzgavilēt varonīgajām uzvarām pār angļiem, japāņiem u.t.t.

  +5 [+] [-]

, 2009-12-28 12:02, pirms 15 gadiem
Brīžiem smiekli nāk par komentāriem šeit esportā.
Cik noprotu pēc lielākās daļas kometāriem, tad pēc divām spēlēm Latvijai noteikti bija jāuzvar Slovākija un Kanādai jāzaudē kaut kur ar 1:5. Ja noteik kaut kas sliktāk, tad esam nenormāli lūzeri.
Kas tad īsti notika? Piedzīvojām sagrāvi Kanādai(kurš gan lēticīgais cerēja uz uzvaru?) un pakāsām arī Slovākijai. Vai varēja nospēlēt labāk? Protams, vienmēr var vēl labāk. Man nepatika rezultāts pret Kanādu(kuram tad patika), rezultāts pret Slovākiju arī ir likumsakarīgs. Tie kas nav ievērojuši, tad U20 A grupā ir vienmēr bijuši izteikti pastarīši un favorīti. Diemžēl Latvija vienmēr ir bijusi pieskaitāma pie pirmajiem. Salīdzināt Kanādu ar Latviju vispār būtu jāaizliedz un nevis tikai tāpēc, ka latviešīem piemīt īpašība saskatīt utis savā "dārziņā" un tad tās ar prieku apriet, bet gan tāpēc, ka tam nav nekādas jēgas.
Kas tad ir ar Slovākiju? It kā šonakt vajadzēja uzvarēt, ne? It kā tāpēc, ka pēc spēka jau šamie nav Kanāda, bet kaut kas taustāmāks un reālāks. Bet sanāca, kā sanāca. Kurš vainīgs? To jau mēs gribam noskaidrot, lai varētu pariet tālāk.
Saprotiet mani pareizi: es tāpat kā lielākā daļa(vismaz ceru) vienmēr būšu par Latvijas izlasi vienalga kā tai iet, jo tā tomēr ir mūsu valstvienība un arī daļa no manis. Tomēr ar gadiem, manī ir nākusi skaidrība par lietām, kā sportā tiek gūti panākumi un cik jābūt lielam ieguldījumam un resursiem, lai izcīnītu uzvaras. Un šodien es neesmu nenormāli vīlies mūsu U20 izlasē, jo redzu, kas zem smukajiem formastērpiem(netiek domāti hokejisti) stāv apakšā. Un mums tā hokeja sistēma nav līmenī, lai varētu izaudzināt konkurētspejīgus hokejistus katru gadu.Sakiet, ka jāsitas katrā spēlē? Ja nevar vinēt, tad vismaz ar godu zaudēt? Jā, skan jau skaisti un, piekrītu, ar tādu domu būtu jāspēlē zilasē. Bet saprotu arī cilvēcisko pusi, jo pret Kanādu mēs izskatījāmies, kā 7. klases skolnieki pret 10. klases skolniekiem. Kas kaut reizi ir uzrāvis kādu sporta spēli pret lielajiem, noteikti atcerēsies, ka sisties jau var, bet ar laiku jau saproti, ka jēgas nav, jo spēle tik un tā būs zaudēta tieši fizisko parametru un pieredzes dēļ. Skatīsimies uz lietām reāli un iztiksim bez lamāšanās.

  +3 [+] [-]

, 2009-12-28 12:04, pirms 15 gadiem
Kāmēr izlasē spēlēs tādi censoņi kā Kalvitis , Gritāns uz labāku rezultātu nav ko cerēt.

     [+] [-]

, 2009-12-28 12:13, pirms 15 gadiem
Sportiņš rakstīja: Jā, skan jau skaisti un, piekrītu, ar tādu domu būtu jāspēlē zilasē. Bet saprotu arī cilvēcisko pusi, jo pret Kanādu mēs izskatījāmies, kā 7. klases skolnieki pret 10. klases skolniekiem. Kas kaut reizi ir uzrāvis kādu sporta spēli pret lielajiem, noteikti atcerēsies, ka sisties jau var, bet ar laiku jau saproti, ka jēgas nav, jo spēle tik un tā būs zaudēta tieši fizisko parametru un pieredzes dēļ.
Es zinu, ko tu domā. Esmu izbaudījis, kā ir spēlēt futbolu pret četrus piecus gadus vecākiem, iesist golu un uzreiz pēc tam dabūt belzienu no viņiem pa pakausi vienkārši tāpat vien principa pēc.

Tomēr tes nav skolas pagalms. Šie puikas pārstāv izlasi un Latviju, ja arī kādam no viņiem tas neaiziet. Daudzi visdrīzāk pēdējo un vienīgo reizi tādā līmenī. Par to arī nevar saņemties un 60 minūtes katru vakaru pacīnīties??? Varbūt domātu savādāk, ja ar Kanādu mums būtu pēdējais mačs, noguruma fons un zaude neko vairs neizšķirtu, bet kura normāla komanda gan uzsāk turnīru, paguļoties apakšā pretiniekam un ļaujot sevi pēc patikas dauzīt? Jau ar pirmo maču jānoskaņo sevi nopietnai bezkompromisa cīņai visa turnīra garumā. Zaudēt taču nav ko.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-28 12:16, pirms 15 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Es zinu, ko tu domā. Esmu izbaudījis, kā ir spēlēt futbolu pret četrus piecus gadus vecākiem, iesist golu un uzreiz pēc tam dabūt belzienu no viņiem pa pakausi vienkārši tāpat vien principa pēc.

Tomēr tes nav skolas pagalms. Šie puikas pārstāv izlasi un Latviju, ja arī kādam no viņiem tas neaiziet. Daudzi visdrīzāk pēdējo un vienīgo reizi tādā līmenī. Par to arī nevar saņemties un 60 minūtes katru vakaru pacīnīties??? Varbūt domātu savādāk, ja ar Kanādu mums būtu pēdējais mačs, noguruma fons un zaude neko vairs neizšķirtu, bet kura normāla komanda gan uzsāk turnīru, paguļoties apakšā pretiniekam un ļaujot sevi pēc patikas dauzīt? Jau ar pirmo maču jānoskaņo sevi nopietnai bezkompromisa cīņai visa turnīra garumā. Zaudēt taču nav ko.
atļaušos nepiekrist Tev - LV izlase uz PČ ir ieradusies ar mērķi saglabāt vietu U20 Elitē nevis "pacīnīties ar Kanādu"... Tātad matemātika vienkārša - ir vajadzīgas 2 uzvaras: pret Šveici un Austriju. (ja vien šveicieši mūs nepiečakarē un nevinnē slovākus - tad vairs variantu nav). Pārējām spēlēm ir tikai statistiska nozīme.

     [+] [-]

, 2009-12-28 12:17, pirms 15 gadiem
nu slovāki vismaz domā par nākotni- jau paris gadus U-20 komanda viņiem spēlē Ekstralīgā.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-28 12:21, pirms 15 gadiem
Vai tad kādam vēl ir šaubas par šīs komercizlases izveidi?
Uz kādiem rezultātiem te var cerēt!

     [+] [-]

, 2009-12-28 12:23, pirms 15 gadiem
Sāksim ar to , ka šiem jaunajiem ākstiem ir jānolaižas uz zemes un jāsāk profesionālāk atiekties pret trenniņiem. Sāks atkal spēlēt no B grupas , jo tas uz šo brīdid ir viņu līmenis.

  -2 [+] [-]

, 2009-12-28 12:23, pirms 15 gadiem
Vismaz viens speletyajs komanda kauko jedzigu dara tas ir Bukarts malais

     [+] [-]

, 2009-12-28 12:26, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: atļaušos nepiekrist Tev - LV izlase uz PČ ir ieradusies ar mērķi saglabāt vietu U20 Elitē nevis "pacīnīties ar Kanādu"... Tātad matemātika vienkārša - ir vajadzīgas 2 uzvaras: pret Šveici un Austriju. (ja vien šveicieši mūs nepiečakarē un nevinnē slovākus - tad vairs variantu nav). Pārējām spēlēm ir tikai statistiska nozīme.
Neesmu augsta līmeņa eksperts sporta psiholoģijā, sevišķi jau šajā vecumā un līmenī, bet kaut kā apšaubu, ka ir iespējams turnīru sākt kā beigtiem trusīšiem (nekā citādi es šīs divas spēles nosaukt nevaru) un tad pēkšņi uz konkrētu maču saņemties un sākt grauzt ledu un uzvarēt. Šveice un Austrija arī ir bez uzvarām pret stiprajiem, noteikti iekšas ārā veltīgi negāž, bet tur taču nav tāds antihokejs kā mums līdz šim? It kā viņi neapzinātos, ka galvenā cīņa būs par palikšanu?

     [+] [-]

, 2009-12-28 12:31, pirms 15 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Neesmu augsta līmeņa eksperts sporta psiholoģijā, sevišķi jau šajā vecumā un līmenī, bet kaut kā apšaubu, ka ir iespējams turnīru sākt kā beigtiem trusīšiem (nekā citādi es šīs divas spēles nosaukt nevaru) un tad pēkšņi uz konkrētu maču saņemties un sākt grauzt ledu un uzvarēt. Šveice un Austrija arī ir bez uzvarām pret stiprajiem, noteikti iekšas ārā veltīgi negāž, bet tur taču nav tāds antihokejs kā mums līdz šim? It kā viņi neapzinātos, ka galvenā cīņa būs par palikšanu?
minēšu svaigu piemēru:
ar tādu "antihokeju" (kā Tu to sauc) Horvātijas U20 izlase tikko nosargāja vietu 1. divīzijā izšķirošajā spēlē uzvarot poļu U20 izlasi.

Horvātijas spēles
pret Kazahstānu 1:10
pret Norvēģiju 2:18
pret Itāliju 1:2
pret Baltkrieviju 4:16
pret Poliju 6:5

     [+] [-]

, 2009-12-28 12:45, pirms 15 gadiem
Pec kanadas maca liekas druscit labaks sniegums bet kopuma sagrave! Ja Rigas Dinamo zaudetu ar sadu rezultatu diezvai kadu tur vel slavetu! Loti vāji!!!

     [+] [-]

, 2009-12-28 12:46, pirms 15 gadiem
Hipotenūza rakstīja: a ko jus gaidijat? Slovaki pern bija 4-ie, un gan jau bija džeki, kas palikuši komandā no pērnā gada. Slovāki ir labāki!
Ko 4? tadel nevar pacinities? Tipisks latvietis laikam mums jacinas ar tiem kas bija 12?

     [+] [-]

, 2009-12-28 12:47, pirms 15 gadiem
Vārnu ielas republikas izlase! @)

  -2 [+] [-]

, 2009-12-28 12:49, pirms 15 gadiem
Roberts the best!!! Turies veci...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-28 12:51, pirms 15 gadiem
Eh..žēl, ka vakar vēl nedaudz nepaliku nomodā - varbūt visu spēli būtu izturējis Par cik spēli neredzēju, tad neplātīšos
Pēc komentāriem gan vienu varu izsecināt par spēli - vai nu Maticins kaut ko pīpē, vai arī Ermiča sencis ir Maticinam toč ir kādu auto iedāvinājis

     [+] [-]

, 2009-12-28 12:53, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: minēšu svaigu piemēru:
ar tādu "antihokeju" (kā Tu to sauc) Horvātijas U20 izlase tikko nosargāja vietu 1. divīzijā izšķirošajā spēlē uzvarot poļu U20 izlasi.

Horvātijas spēles
pret Kazahstānu 1:10
pret Norvēģiju 2:18
pret Itāliju 1:2
pret Baltkrieviju 4:16
pret Poliju 6:5
Nesaku, ka tas nav principā iespējams un ka nekad nav noticis... Mans viedoklis laikam bija jānoformulē bik precīzāk - vai tas, kā mēs nospēlējām pirmās divas spēles (un kas zina, pret ASV jau šādā stilā neies daudz labāk), ir kaut kā uzlabojis mūsu izredzes pārspēt Tevis minētās divas komandas?

     [+] [-]

, 2009-12-28 13:00, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: LV spēlētāju lietderības koeficients šajā mačā:
Vilkoits, Mickevičs, Uļeščenko 0
Šmits, Skvorcovs, Jakovļevs, Kauss, Maziņš, Kalvītis, Ķēniņš, Lipsbergs, Gritāns -1
Iliško, Bukarts, Cinks, Upītis, Indrašis -2
Vīgners, Freibergs -3
...
Nespēlēja iepriekšējā mača labākais LV spēlētājs Ševčenko- varbūt kāds zin iemeslu, jo viņš, manuprāt, ir labākais izlases aizsargs.
Ševčenko nespēleja jo roka lauzta

     [+] [-]

, 2009-12-28 13:03, pirms 15 gadiem
Kāds nezin kur šosezon spēlē Gatis Gricinskis?

     [+] [-]

, 2009-12-28 13:05, pirms 15 gadiem
pipars2323 rakstīja: Lai tikai vēl Kirovs nosmird par to,kā LHF rūpējas par jauniešu hokeju!
Tagad (šajā čempionātā) Kirov ir redzams LHF darbs jauniešu hokejā pa neatkarības gadiem,ākstu bars Jūs tur federācijā!
VO šim cilvekam ir taisniba ka kirov vel smirdes mes tak rupejamies par musu jaunajem hokejistiem
viņš pateiks ka jaunie vienkarši neizamantoja savas iespejas ko viņš viņem deva
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-28 13:16, pirms 15 gadiem
EZHULIS rakstīja: 2-3 perjods jau skatamaks
losi bildi nomaini...

     [+] [-]

, 2009-12-28 13:18, pirms 15 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Ko 4? tadel nevar pacinities? Tipisks latvietis laikam mums jacinas ar tiem kas bija 12?
nu pacīnījāmies tak! ko tu vēl gribi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-28 13:24, pirms 15 gadiem
Ermičs labi būs atpūties asv...

     [+] [-]

, 2009-12-28 13:27, pirms 15 gadiem
Iegāž kadru izvēle!

     [+] [-]

, 2009-12-28 13:30, pirms 15 gadiem
Čempionāts kā čempionāts, tikai žēl, ka Latvija uz čempionātu ir aizsūtījusi meiteņu U-20 izlasi. Lupatas! Un pēc tam te Latvijā vēl daži brīnās katru gadu Jāņos - kā ta tā, ka atkal neviens latvietis nav nodraftēts? Nu tad vajadzētu zināt to ko NHL meitenes un lupatas nedraftē. Mūsējie baidās spēka spēles tas ir acīm redzams, bet daži no izlases pat baidās no ripas...tas ir totāls kauns Latvijai ka šitādas lupatas spēlē čempī.

     [+] [-]

, 2009-12-28 13:35, pirms 15 gadiem
pret kanadu viniem vajadzeja nostaties visiem 5 ciem uz zilas linijas un meginat tikai atsist ripu , jo tadu kaut ko neemu redzejis

     [+] [-]

, 2009-12-28 13:36, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Čempionāts kā čempionāts, tikai žēl, ka Latvija uz čempionātu ir aizsūtījusi meiteņu U-20 izlasi. Lupatas! Un pēc tam te Latvijā vēl daži brīnās katru gadu Jāņos - kā ta tā, ka atkal neviens latvietis nav nodraftēts? Nu tad vajadzētu zināt to ko NHL meitenes un lupatas nedraftē. Mūsējie baidās spēka spēles tas ir acīm redzams, bet daži no izlases pat baidās no ripas...tas ir totāls kauns Latvijai ka šitādas lupatas spēlē čempī.
Ir tādi kas nebaidās bet sastāvā nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-28 13:46, pirms 15 gadiem
njā, jāsaņemas. Jāiet uz priekšu!!!!

     [+] [-]

, 2009-12-28 13:48, pirms 15 gadiem
Izklaus'ij'as ,ka daudzi fani tur bija par mums !

     [+] [-]

, 2009-12-28 13:53, pirms 15 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Nesaku, ka tas nav principā iespējams un ka nekad nav noticis... Mans viedoklis laikam bija jānoformulē bik precīzāk - vai tas, kā mēs nospēlējām pirmās divas spēles (un kas zina, pret ASV jau šādā stilā neies daudz labāk), ir kaut kā uzlabojis mūsu izredzes pārspēt Tevis minētās divas komandas?
izredzes nebūtu uzlabojuši arī zaudējumi pret Kanādu ar, teiksim, 0:7 un pret slovākiem ar, teiksim, 3:4. Kāda mums tā izlase ir, tāda arī ir - diezgan precīzs Latvijas hokeja spogulis.

     [+] [-]

, 2009-12-28 13:55, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Man viss ir saprotams, bet nav saprotams, kā var būt tik milzīga plaisa starp LV izlasi un pārējā U-20 Elites Top komandām.
Tāpēc jau nav brīnums, ka pēdējos gados no LV neviens nefigurē NHL draftos.
man gan saprotams - paskaties Kanādas, ASV, Slovākijas, Austrijas, Šveices un pārējo kandidātu loku! Kurai Elites izlasei vēl tas ir tik niecīgs ar minimālām izvēles iespējām?

  +4 [+] [-]

, 2009-12-28 13:56, pirms 15 gadiem
nono rakstīja: Ir tādi kas nebaidās bet sastāvā nav.
visi te saka: ir, bija jābūt, u.t.t.
Davai, kungi - lūdzu, piemērus studijā!

     [+] [-]

, 2009-12-28 14:02, pirms 15 gadiem
latvijas krejuma izlase -daži, kas māk slidot un spēlēt -pārējos vecāku maks aizvilcis līdz izlasei.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-28 14:05, pirms 15 gadiem
turboezis rakstīja: latvijas krejuma izlase -daži, kas māk slidot un spēlēt -pārējos vecāku maks aizvilcis līdz izlasei.
Es nesaprotu, kāpēc visu laiku ir šīs muļķīgās runas par vecāku maku.
Jums ir kādi pierādījumi tādam apvainojumam?

     [+] [-]

, 2009-12-28 14:06, pirms 15 gadiem
dažiem viss būs ok, bet lielākā daļa pāris gadus vēl paslidos, sapratīs, ka superīgs ekipējums jaunatnes līgā vēl negarantē labus panākumus pēc 20 un vecāku naudu turpinās notriekt nevis laukumā, bet ar silikona pupiem klubos.

     [+] [-]

, 2009-12-28 14:11, pirms 15 gadiem
to sportamīlule
Es nesaprotu, kāpēc visu laiku ir šīs muļķīgās runas par vecāku maku.
Jums ir kādi pierādījumi tādam apvainojumam?

- Tāpēc, ka tu nezini, ka sīču un tīņu vecumā laukumā biežāk tiek tie, kuru vecāki māk smuki pateikties treneriem. Pārējiem apnīk sēdēt uz soliņa un skatīties, ka ne pārāk talantīgas viduvējības lēnām ceļ savu kvalifikāciju, bet ap 15, 16 gadiem leiela dala ir prom un laukumā palikuši tie ar krutākajām slidām, botām............

  -1 [+] [-]

, 2009-12-28 14:13, pirms 15 gadiem
turboezis rakstīja: to sportamīlule
Es nesaprotu, kāpēc visu laiku ir šīs muļķīgās runas par vecāku maku.
Jums ir kādi pierādījumi tādam apvainojumam?

- Tāpēc, ka tu nezini, ka sīču un tīņu vecumā laukumā biežāk tiek tie, kuru vecāki māk smuki pateikties treneriem. Pārējiem apnīk sēdēt uz soliņa un skatīties, ka ne pārāk talantīgas viduvējības lēnām ceļ savu kvalifikāciju, bet ap 15, 16 gadiem leiela dala ir prom un laukumā palikuši tie ar krutākajām slidām, botām............
Tu to spried pēc kā?
Pēc avīžu rakstiem, komentāriem internetā?

     [+] [-]

, 2009-12-28 14:15, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Es nesaprotu, kāpēc visu laiku ir šīs muļķīgās runas par vecāku maku.
Jums ir kādi pierādījumi tādam apvainojumam?
Kalvītis juniors sava tēva dēļ vienmēr izpelnīsies papildus uzmanību lai kā spēltu. Atšķirībā no Ernesta Gulbja, kuram tēva maks arī spēlē lomu karjerā, vienmēr sanāks, ka Kalvītis ir kādu izkonkurējis.
Starp citu, Kalvītis bija viens no nedaudziem, kas uzmeta pa Kanādas vārtiem. Sasniegums

     [+] [-]

, 2009-12-28 14:19, pirms 15 gadiem
Maticinu es vsp nesaprotu, kada velna peec jaliek tas caurums Ermichs vaartos....Jadod tak Kalninjam shance stavet kaa pirmajam.

     [+] [-]

, 2009-12-28 14:20, pirms 15 gadiem
kamēr spēlēs tādi kalvīši-mums pat Mongoļus nevinēt!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-28 14:25, pirms 15 gadiem
Vajdzīgs-video-Vepris no džipa stiepj dēliņa somas!

     [+] [-]

, 2009-12-28 14:28, pirms 15 gadiem
Nekā tur nebūs no U-20 mūsējiem šogad...esi sveicināta B.grupa
...pirmās divas spēles pierādīja..kad meistarība bish pietrūkst lai paliktu A grupā..0:16 zaagjis kanaadai- nepienjemams...un pret slovaakiem 0:7 , 2 perioda vidusdalja ar nav nopietns rezultaats, un slovaaki jau saprata ,kad uzvareejusi-> atdeva speeli...un taapeec ir 3:7...buutu slovaakiem vajadziiga vaartu attieciiba..buutu noteikti 10:0 vismaz....taa kaa zheel muusu jaunieshus uz U-20 elites fona...zaagjis pret šveici-100% ...

     [+] [-]

, 2009-12-28 14:36, pirms 15 gadiem
P.Deddy rakstīja: Nekā tur nebūs no U-20 mūsējiem šogad...esi sveicināta B.grupa
...pirmās divas spēles pierādīja..kad meistarība bish pietrūkst lai paliktu A grupā..0:16 zaagjis kanaadai- nepienjemams...un pret slovaakiem 0:7 , 2 perioda vidusdalja ar nav nopietns rezultaats, un slovaaki jau saprata ,kad uzvareejusi-> atdeva speeli...un taapeec ir 3:7...buutu slovaakiem vajadziiga vaartu attieciiba..buutu noteikti 10:0 vismaz....taa kaa zheel muusu jaunieshus uz U-20 elites fona...zaagjis pret šveici-100% ...
pirmkart vakar bija 3-8 un pret Sveici ir izredzes,slovaki turpinaja spelet tapat ka pirmaja perioda bet mes kluvam daudz agresivaki.....

  +1 [+] [-]

, 2009-12-28 14:36, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tu to spried pēc kā?
Pēc avīžu rakstiem, komentāriem internetā?
Aizej un apskaties Pārdaugava - Volvo halle, Lūši - Piņķi. Gan jau citi iedos piemērus arī no citām sporta skolām. Viss tiek izlemts trenerim ar vecākiem vienojoties, diemžēl. Tas tāpēc, ka sporta skolas ir nožēlojamā līmenī un turas tikai uz labvēļiem. Parasti labvēļi ir sponsori un vecāki. Parasti sponsori ir tieši saistīti ar vecākiem.
Kas pasūta mūziku, tas arī dejo. Tu to nezināji?

  -2 [+] [-]

, 2009-12-28 14:38, pirms 15 gadiem
Lapsēns rakstīja: Aizej un apskaties Pārdaugava - Volvo halle, Lūši - Piņķi. Gan jau citi iedos piemērus arī no citām sporta skolām. Viss tiek izlemts trenerim ar vecākiem vienojoties, diemžēl. Tas tāpēc, ka sporta skolas ir nožēlojamā līmenī un turas tikai uz labvēļiem. Parasti labvēļi ir sponsori un vecāki. Parasti sponsori ir tieši saistīti ar vecākiem.
Kas pasūta mūziku, tas arī dejo. Tu to nezināji?
Un Tu ar to gribi pateikt, ka Kalvītim nav nekāda talanta un hokeju viņam nevajadzēju spēlēt, ja?

  +1 [+] [-]

, 2009-12-28 14:40, pirms 15 gadiem
to sportmīle -pēc reālas pieredzes.

Principā -nekas jau nav noticis -letiņi no apakšgrupas izlidos kā korķi un tad, kad būs galīgā bedre, neviens biezais savu bērniņu tur nevedīs - laukumā atkal saradīsies normāli džeki ar normāliem fiziskiem dotumiem un cirtīs ceļu atpakaļ uz virsotnēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-28 14:43, pirms 15 gadiem
Pamodos, tādu huiņu kā Ermiča vārija, tas bija ko vērts, spēlētaja bezcerīgā roku plātīšana pēc ielaistajiem vārtiem skaisti izdaiļoja to izmisumu, kad tu nedari neko sliktu, bet banku dabūn iekšā. Kalniņam nāca līdzi kaut vai tā elemtārā vārtsargu veiksme, kas nav mazsvarīgi. Tāpat bija pāris iespaidīgi un arī vienkārši stabili ripas fiksācijas momenti.
Ja Kalniņš nebūs pamatā nākamajā, tad laikam kā vakar te minēja, vārtsarga vieta maksā vienu džipu. Es krāšu naudiņu priekš diviem, lai ir droši, man sapnis uz raut LV izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-28 14:47, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nē, tas protams ir skaidrs, ka mums šo kandidātu loks ir stipri šaurāks., bet man nav saprotams šis straujais kritums. Arī pērn mūsu džeki zaudēja tiem kanādiešiem, bet ne tik graujoši.
Beidz gvelzt muļķības, mēs ar CAN nespēlējam.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-28 14:59, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: visi te saka: ir, bija jābūt, u.t.t.
Davai, kungi - lūdzu, piemērus studijā!
Zurkovs,Porejs,Dikis,Ragoza,Bicevskis,Biezais,Leitans,Zabis. Vakar spele luzreiz uzlabojas,kad mala tika nolikti Ermics,Kalvitisun,Mazins, ja mala vel varetu nolikt trenerus ,tad mes patiesam varetu notureties Elite.......

  +1 [+] [-]

, 2009-12-28 14:59, pirms 15 gadiem
Tur jau tā problēma ir, ka spēlē nevis talantīgie, bet tie kam senči biezi, tāpēc tā izlase neko arī nesasniegs.

     [+] [-]

, 2009-12-28 15:06, pirms 15 gadiem
Blues rakstīja: Zurkovs,Porejs,Dikis,Ragoza,Bicevskis,Biezais,Leitans,Zabis. Vakar spele luzreiz uzlabojas,kad mala tika nolikti Ermics,Kalvitisun,Mazins, ja mala vel varetu nolikt trenerus ,tad mes patiesam varetu notureties Elite.......
Es saku, ka mēs noturēsimies elitē, Austrija it kā zolīdi izskatījās vakar, bet tajā kreisajā translācijā no tās mazās pilēteles mēs viņus mīcijām krustu šķērsu. Šveice arī būs bortā. Es vakar komentāros pēc pirmā taima ierakstīju, ka 5:0 ir pilnīgi anomāls rezultāts attiecībā pret spēles gaitu. Man, katrā ziņā, spēle nu galīgi nelikās slikta.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-28 15:11, pirms 15 gadiem
[quote abrags]
visi te saka: ir, bija jābūt, u.t.t.
Davai, kungi - lūdzu, piemērus studijā!
[/quot
Galkins,Biezais,Borovkovs,Jass,Pujats...vai drīkst vel no OJ ?
Jeb kurš no šiem ir labāks dubultā par visādiem Ķēniņiem,Maziņiem,Dinamo akcionāriem un Gritāniem!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-28 15:12, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Un Tu ar to gribi pateikt, ka Kalvītim nav nekāda talanta un hokeju viņam nevajadzēju spēlēt, ja?
Par Kalvīti tieši nezinu, bet vai tikai ar viņa papuča labvēlību netika nodibināts jauns veidojums, kurš ar konfekti pārvilināja jaunos puišus no citām sporta skolām? Īsā laikā tika uztaisīta puiku komanda no labākajiem Rīgas spēlētājiem. Es parunāju ar dažiem treneriem, kuri man pateica, ka tas izčakarēja daudzu čaļu karjeru. Kā to klubu sauca SK "Rīga"? Pats Kalvīts jun. arī tur tika iekšā. Precīzi pa detaļām gan nezinu, mans puika tad vēl bija pārāk mazs, lai es par to interesētos

     [+] [-]

, 2009-12-28 15:22, pirms 15 gadiem
Kalniņu- vĀRTOS! bUKARTU-SMAILĒ nEKALVĪTI AIZSARDZĪBā-UNvinne PRET šTATIEM!

     [+] [-]

, 2009-12-28 15:27, pirms 15 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: Es saku, ka mēs noturēsimies elitē, Austrija it kā zolīdi izskatījās vakar, bet tajā kreisajā translācijā no tās mazās pilēteles mēs viņus mīcijām krustu šķērsu. Šveice arī būs bortā. Es vakar komentāros pēc pirmā taima ierakstīju, ka 5:0 ir pilnīgi anomāls rezultāts attiecībā pret spēles gaitu. Man, katrā ziņā, spēle nu galīgi nelikās slikta.
man jau patik tavs optimisms,bet pret Austriju varbut ? pret parejiem nav ceribu,busim realisti ,nonemsim roza brilles,kuras te ir katram otrajam ,ka minimums................

  -2 [+] [-]

, 2009-12-28 16:12, pirms 15 gadiem
iedomājieties gudrīši sevi Kārļa Kalviša vietā! Duraki!! Nu un, ka viņam tēvs tāds.. spēlēt jau spēlē džeks labi. būtu jums iespēja spēlēt izlasē, nespēlētu?! svētie

  +4 [+] [-]

, 2009-12-28 16:18, pirms 15 gadiem
Zarinsh rakstīja: iedomājieties gudrīši sevi Kārļa Kalviša vietā! Duraki!! Nu un, ka viņam tēvs tāds.. spēlēt jau spēlē džeks labi. būtu jums iespēja spēlēt izlasē, nespēlētu?! svētie
bet, ja viņš nebūtu Kalvītis, viņš šobrīd U20 izlasē nespēlētu...

  -2 [+] [-]

, 2009-12-28 16:27, pirms 15 gadiem
es uzskatu ka labak spelet zemaka divizija neka piedzivot shadas kaunpilnas zaudes ...

     [+] [-]

, 2009-12-28 16:28, pirms 15 gadiem
Nu ko.. uz pusi un mazliet labāk kā pret Kanādu

     [+] [-]

, 2009-12-28 16:30, pirms 15 gadiem
Riga_time rakstīja: Uzvara bija tik tuvu, bet tad, bet tad laukumā uznāca pretinieku komanda
šo kā anekdoti var stāstīt

  +1 [+] [-]

, 2009-12-28 16:41, pirms 15 gadiem
Zarinsh rakstīja: iedomājieties gudrīši sevi Kārļa Kalviša vietā! Duraki!! Nu un, ka viņam tēvs tāds.. spēlēt jau spēlē džeks labi. būtu jums iespēja spēlēt izlasē, nespēlētu?! svētie
Spēlē labi !? Kurš te omīt duraks ?

     [+] [-]

, 2009-12-28 16:56, pirms 15 gadiem
Vārtu attiecība graujoša

     [+] [-]

, 2009-12-28 17:01, pirms 15 gadiem
Godīgi sakot diezgan bēdīgi, diemžēl spēli neredzēju, bet spriežot pēc izmaiņām rezultātā nevis mēs saņēmāmies bet slovāki atslāba,
Diemžēk izskatās ka mums tur darīt nav ko un tas laikam nav čaļu nopelns bet visas sistēmas traģēdija.
Kādreiz baigi slavēja LM džekus (man liekas šos pašu gadus) kas panākumiem cīnijās ar tiem pašiem kanādiešiem, tagad peee...
Kautas nav kārtībā, bet laikam par to sāks runāt tikai tad kad lielā izlase izkritīs uz B grupu. Protams šāds scenārijs ļoti nevēlams, bet....

     [+] [-]

, 2009-12-28 18:50, pirms 15 gadiem
Kalnins labakais

     [+] [-]

, 2009-12-28 18:56, pirms 15 gadiem
Zarinsh rakstīja: iedomājieties gudrīši sevi Kārļa Kalviša vietā! Duraki!! Nu un, ka viņam tēvs tāds.. spēlēt jau spēlē džeks labi. būtu jums iespēja spēlēt izlasē, nespēlētu?! svētie
Tu tāpat kā Ščerbatihs par savu algu Saeimā: "Neesmu jau pelnījis, bet tāds likums". It kā viņu kāds ar varu spiestu to ņemt.

     [+] [-]

, 2009-12-28 20:29, pirms 15 gadiem
Drausmas Manuprāt LV vairs naw izredžu

     [+] [-]

, 2009-12-28 20:56, pirms 15 gadiem
divaas speelees 24 ielaisti vaarti- nav ko teikt.....

     [+] [-]

, 2009-12-28 21:07, pirms 15 gadiem
Mūsu meitenes čempī slido visskaistāk!!!
Vairāk taču tur nekas nav jādara.
Es saku 80%, ka nākošajā spēlē vārtus zaudēsim jau 18 sekundē!!!! pēc spēles sākuma.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-28 22:08, pirms 15 gadiem
Kalniņš, lai arī neliela auguma, atstāj cerības, ka tomēr būs arī aiz Masaļska labs vārtuvīrs.

interesanti, kā mūsu izlases spēlētajiem ies NHL draftā, es domāju, Bukarts tur varētu parādīties