Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

No šodienas pārdošanā pieejami "Platīna" abonementi

No šodienas pārdošanā pieejami "Platīna" abonementi
Rīgas Dinamo logo

No pirmdienas uzsākta "Platīna" abonementu tirdzniecība jaunizveidotā hokeja kluba Rīgas "Dinamo" spēlēm Kontinentālajā hokeja līgā (KHL), informē komandas interneta mājaslapa.

"Platīna" abonementus iespējams iegādāties "Arēna Rīga" LMT Biznesa klubā darba dienās no plkst.12 līdz plkst.15, bet no 1.augusta - arī "Arēna Rīga" mājas lapā arenariga.com.

Atgādināsim, ka "Platīna" abonementa cena ir 3000 latu. Šādas kartes īpašnieki varēs izmantot LMT kluba sēdvietas, kā arī brīvā brīdī iestiprināties pie klātiem galdiem un izmantot vēl vairākas priekšrocības, kā piemēram, iegūt kluba atribūtiks un suvenīru komplektu, iegūt īpašo "Dinamo Gadagrāmatas" komplektu utt.

Tāpat drīzumā interesentiem būs iespēja iegādāties arī "Zelta", kā arī 250, 200 un 150 latu vērtībā esošos abonementus.

Biļetes uz mājas spēlēm maksās no 7 līdz 12 latiem un būs pieejamas ne ātrāk kā nedēļu pirms katras spēles. Sākot no 5.septembra būs iespējams iegādāties biļetes uz „Dinamo” pirmo oficiālo spēli ar Oļega Znaroka trenēto "MVD".

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu

  +1 [+] [-]

, 2008-07-28 16:51, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: NEPIEKRĪTU!

Tajā brīdī kārtējo reizi iestāsies situācija, kad atkal ir sačakarēts Latvijas hokejs. Ar to šis projekts atšķirās no lielveikala, par kura bankrotu reti kurš raud... Hokeja pamatā tomēr ir arī daudz valsts naudas (dažādās jaunatnes sporta atbalsta programmas, pašvaldību atbalsts jauniešu komandām u.t.t. - kaut arī tieši "Dinamo" ir privāts projekts). Tiesa gan, par to visvairāk atbildīgs būs Lipmans nevis Koziols. (jo Kira to pieļāva).


Dinamo ir "zem sevis" paņēmusi kkādus juniorus? Viņi piedalās LČ? No valsts līdzekļiem, ja nemaldos, arī neko netērē.
Jebšu privāta komanda spēlē ārpus-Latvijas čempionātā.
Ja raugās no "hokejiskās" puses, tad vienīgi spēlētājiem būs jāmeklē jaunas komandas.

     [+] [-]

, 2008-07-28 16:53, pirms 16 gadiem
massbeat rakstīja: Pagaidām pasaulē ir tikai pāris klubi, kuri vispār pelna, tas tā - informācijai. Un jā - neticu, ka Latvijā Rīgas Dinamo spēs pelnīt, jo iemesls ir gluži vienkāršs - esam pārāk maza tauta un izdevumi ir pārāk lieli.


Tas pats NHL... algu griesti tiek pacelti ik sezonu (un visai ievērojami), tas nozīmē, ka klubi pelna tīri tā neko (NFL, NBA arī, par Eiropas futbola komandām)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-07-28 17:13, pirms 16 gadiem
massbeat rakstīja: Pagaidām pasaulē ir tikai pāris klubi, kuri vispār pelna, tas tā - informācijai. Un jā - neticu, ka Latvijā Rīgas Dinamo spēs pelnīt, jo iemesls ir gluži vienkāršs - esam pārāk maza tauta un izdevumi ir pārāk lieli.


švaka Tev informācija - tai pašā Somijā hokeja klubi pārsvarā ir pelnoši... tiesa gan, komandu budžeti ir sākot no 3 mlj Eiro līdz 6.3 mlj (kopējie budžeti, ne tikai algas). Tāpēc pēļnas cipari ir gaužām mazi. Taču klubi ir rentabli.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-28 17:18, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Dinamo ir "zem sevis" paņēmusi kkādus juniorus? Viņi piedalās LČ? No valsts līdzekļiem, ja nemaldos, arī neko netērē.
Jebšu privāta komanda spēlē ārpus-Latvijas čempionātā.
Ja raugās no "hokejiskās" puses, tad vienīgi spēlētājiem būs jāmeklē jaunas komandas.


tiešā veidā, protams, nē.
Taču "Dinamo" ir būvēts pamatā uz vietējiem "hokeja resursiem" - respektīvi, Latvijā augušiem hokejistiem, tāpēc, kaut arī "biznesa projekts", Lipmans būs tieši atbildīgs par fiasko, ja projekts izgāzīsies. Nevelti, tikko sākās KHL runas par ārzmeju klubiem, Somijas federācija momentāli aizliedza KHL piedalīties somu klubiem.

     [+] [-]

, 2008-07-28 17:23, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: tiešā veidā, protams, nē.
Taču "Dinamo" ir būvēts pamatā uz vietējiem "hokeja resursiem" - respektīvi, Latvijā augušiem hokejistiem, tāpēc, kaut arī "biznesa projekts", Lipmans būs tieši atbildīgs par fiasko, ja projekts izgāzīsies. Nevelti, tikko sākās KHL runas par ārzmeju klubiem, Somijas federācija momentāli aizliedza KHL piedalīties somu klubiem.


Nu būvēts uz "Latvijas hokeja resursiem"... tad jau Pensakolas "Ice Pilots" arī ir atbildīgs par Latvijas hokeju, jo pagājušvasar atlaida visus spēlētājus, tai skaitā Ervīnu Muštukovu.

Somiem ir "nedaudz" cita situācija. Viņiem ir labs vietējais čempionāts (4./5. vieta pasaulē), "otlaženā" hokeja sistēma, līdz ar to jaukt kko būtu riskanti. Latvijas hokeja saimniecībā par kkāda veida sistēmu runāt stipri pagrūti, tāpēc arī tiek meklēti risinājumi, lai kko uzlabotu (stipri šaubos, ka, pat ja kkas notiks ar Dinamo, Latvijas hokejs būs švakākā situācijā nekā pirms Dinamo izveides)

     [+] [-]

, 2008-07-28 17:25, pirms 16 gadiem
Iesaku obligāti aiziet uz pirmajām spēlēm, bet NEKĀDĀ gadījumā nepirkt nekādus abonementus, jo visa tā KH Dinamo padarīšana ir milzīga afēra, kurai FK Venta blakus nestāv.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-07-28 17:48, pirms 16 gadiem
To TAS KURSH ZVIEDRS
Palasīju tavus komentārus.Atstāji izglītota,pieredzējuša cilvēka iespaidu.Kā arī paralēli redzams,ka esi pelēks,garlaicīgs,ar opīša domāšanu.Un tieši tas ka esi pēlēks,garlaicīgs opītis tev dzīvē nav ļāvis attīstīties tā,kā tava statusa cilvēkam vajadzētu būt.Un tieši tāpēc priekš tevis 7 lati ir liela nauda. Liela prakstiski,un liela kā tāda ....par hokeju. Paņem apskaties cik maksā biļete uz Operu,Teātri,Koncertu-normālu,Vai paņem NOVIE RUSKIE BABKI. Irādes garums apmēram vienāds ar hokeju. Ja jau tev hojeks tik zemā vērtē,ta'd ej uz dambreti.Tur ir pa velti. Un es neesmu nekāds jaunbagātnieks..ja kas

  -1 [+] [-]

, 2008-07-28 17:48, pirms 16 gadiem
Hempo rakstīja: Viņi grib mums iesmērēt koka imitāciju

  +4 [+] [-]

, 2008-07-28 17:48, pirms 16 gadiem
Dark_Side rakstīja: nu p i z d e c... ko var kunksteet! vai tiesam letinjam nekad nekas nevus labi???? TA IR KHL!!!!! 2 SPECIGAKA LIGA AIZ NHL!!!! AR TOLJI NE VISU LV IZLASI VIENA KOMANDA!!!! AR AP 80 SPELEM SEZONA!!!! UN TIE 7 LS IR DARGI???????????????? pis****** stradat vajag nevis cikstet. bus menesi videji 4-5 majas speles. tas kopa ir ap 30 Ls. Nepipejiet gromanie tinji, nedzeriet katru weekendu vai vakaru alu aiz stura un buus taa nauda... kunksteetaaji... vai tiesam kauna nav? gribat par velti ejiet uz Barona extra leetajaam speeleem! bet tad jau arii kaut kas nav labi ne? jo redz barons zemu nolaidies ka taadas dala? a kaa tad tur iisti ir? Man kauns par shaadu "fanu" attieksmi. Miizali kunksteetaaji!

Pilnīgi piekrītu-ar esmu bijis nesen students,bet arī paralēli strādāju,nav man arī vecāku kas piķi iedotu-visu pats kapāju,un izkapāju-darīt vajag a ne lakt un īdēt pa kaktiem!!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-07-28 20:15, pirms 16 gadiem
Pateikšu savas domas. Iepriekšējā sezonā sanāca diezgan pa Arēnu pašurīt, jo par laimi bija diezgan hokeja. redzēju diezgan daudz publikas un secināju ka uz hoķi nāk ļoti dažādi ļaudis, gan tipi kas pirms spēles sastiprinajušies ar esportā slaveno 7% vanagu, gan tādi kam "prikidā" tik zeķes ir lētākas par Dinamo piedāvātajiem lētākajiem abonementiem. Arī Dinamo piedāvājums ir no 7Ls par spēli (apmeklējuma biežumu katrs izvēlas pats) līdz Platīnam. Par ko te visi cepjas???????????? Bļin, izvēle acu priekša, ņem katrs ko var pavilkt un beidz čīkstēt.

P.S.
Tas fanu klubs vispār ir tiem kam svarīgi čupoties, nav tā ka neesot klubā hokeju neredz. Manispēc tas klubs var būt par baltu velti, man tas nav vajadzīgs, ja kādam viņš vajag tad tik krāj piķi un stājies iekšā, mauc kaut gailenes lasīt, šogad daudz par tām dod

  +2 [+] [-]

, 2008-07-28 22:03, pirms 16 gadiem
Hokejs vēl nav sācies, bet daži "uzticamākie" fani jau saka, paskatīšos kā spēlē un tad ja sāks RD zaudēt tad skatīšos spēles pa TV. Manuprāt pirmā sezona būs ļoti svarīga arī īstajiem FANIEM, jo ja būs atbalsts tad arī čaļi uz laukuma grauzīs ledu. Ja būs fanu spiediens no tribīnēm uz pretiniekiem un savējiem tad vis būs o.k. Mani mazliet satrauc cits moments: RD kā izlases bāzes komanda. Ja kāds no izlases keksiem nevilks, ko tad Jūlis darīs? Kas tad būs primārais, kluba intereses atbrīvoties no loha, vai izlases interess, upurējot RD intereses turot klubā kādu izcilu ūdeņu rāvēju (paturot prātā to ka pavasarī viņam jāspēlē PČ). Biļešu cenas ir atbilstošas šodienas situācijai, un lai neīd te kāds ka šodien 7Ls ir dārgi. Mazāk dzert vajag, tad atradīsies nauda par ko uz hokeju iet. Ja kāds students vēlas kaut ko na haļavu, lai iet uz ūsainās Helēnas topošo stikla siltumnīcu Pārdaugavā un piehaltūrē.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-28 22:30, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: tiešā veidā, protams, nē.
Taču "Dinamo" ir būvēts pamatā uz vietējiem "hokeja resursiem" - respektīvi, Latvijā augušiem hokejistiem, tāpēc, kaut arī "biznesa projekts", Lipmans būs tieši atbildīgs par fiasko, ja projekts izgāzīsies. Nevelti, tikko sākās KHL runas par ārzmeju klubiem, Somijas federācija momentāli aizliedza KHL piedalīties somu klubiem.

Ja Lipmans būtu Dinamo aizliedzis piedalīties KHL,tad Kiru visi vienkārši noēstu bez sāls,vienīgi tu būtu atbalstijis

  -1 [+] [-]

, 2008-07-28 22:48, pirms 16 gadiem
Maple Leafs rakstīja: Hokejs vēl nav sācies, bet daži "uzticamākie" fani jau saka, paskatīšos kā spēlē un tad ja sāks RD zaudēt tad skatīšos spēles pa TV. Manuprāt pirmā sezona būs ļoti svarīga arī īstajiem FANIEM, jo ja būs atbalsts tad arī čaļi uz laukuma grauzīs ledu. Ja būs fanu spiediens no tribīnēm uz pretiniekiem un savējiem tad vis būs o.k. Mani mazliet satrauc cits moments: RD kā izlases bāzes komanda. Ja kāds no izlases keksiem nevilks, ko tad Jūlis darīs? Kas tad būs primārais, kluba intereses atbrīvoties no loha, vai izlases interess, upurējot RD intereses turot klubā kādu izcilu ūdeņu rāvēju (paturot prātā to ka pavasarī viņam jāspēlē PČ). Biļešu cenas ir atbilstošas šodienas situācijai, un lai neīd te kāds ka šodien 7Ls ir dārgi. Mazāk dzert vajag, tad atradīsies nauda par ko uz hokeju iet. Ja kāds students vēlas kaut ko na haļavu, lai iet uz ūsainās Helēnas topošo stikla siltumnīcu Pārdaugavā un piehaltūrē.


Rīgas "Dinamo" NAV izlases bāzes komanda (tas jau tika paziņots iepriekš).

  +1 [+] [-]

, 2008-07-28 23:02, pirms 16 gadiem
Neredzu jēgu par ko te tagad tā cepties. Ja arī klubs izputēs (ptu, ptu, ptu), tad domāju, ka Latvijas hokejam no tā jau sliktāk nekļūs. Premjerlīga nav ko diža Latvijai. Izlases līmenis ar nav tas spožākais. Tad vismaz KHL dod iespēju uzspēlēt latviešu hokejistiem pret Krievijas superklubiem, kuri nav no tiem vājākajiem, tādā veidā ļaujot spēlētājiem iegūt pieredzi un progresu tālākajai attīstībai. Turklāt nedomāju, ka tie akcionāri ir ieguldījuši savu naudu vienkārši tā. Gan jau viņi ir daudz gudrāki par mums šajā jomā un labi pārzin visas nākotnes iespējas. Jābūt galīgam muļķim, lai savu naudu ieguldītu 1 gada projektā, kurš turklāt neatmaksāsies un nenesīs nekādu labumu. Un ja tomēr zaudēs visu, tā tomēr nav mūsu naudiņa, būs tad paši vainīgi. Un domāju, ka labu sponsoru tomēr var atrast. Ja Rīgas Dinamo nospēlēs labi šajā sezonā protams. Ja, piemēram, sponsora logo likt uz formām- tad ne tikai Latvijā viņi reklamēsies, bet arī visās valstīs, kuras klubs piedalās KHL. Būtu, protams, labi, ja Latvijā atrastos miljonārs kurš ir hokeja fanātiķis, kurš ir gatavs ieguldīt savu naudu šajā klubā vnk tā Bet tā ir pasaka...
Un Latvijā beidzot būs redzams augstas klases hokejs gandrīz cauru gadu. Ok, mani sākumā ar pārsteidza biļešu cenas. Bet labai kvalitātei- laba cena. Klubam arī vajag mēģināt izdzīvot. Hokejistiem jāmaksā algas, jāīrē arēna u.t.t. Latvijā visas cenas aug! Turklāt Jūs neviens nestata pirkt tās biļetes. Nepatīk cena- skataties mājās pie TV. Un nesaskatu neko nereālu vismaz reizi mēnesī aiziet uz kādu spēli draugu lokā, vai ar ģimeni. Ja Jums patīk skatīties hokeju klātienē, tad ir iespēja ieekonomēt citās jomās- mazliet savilkt savu vēderiņu un netērēt tik daudz naudas, piemēram, uz alkoholu. Neviens Jums tak nestata hokeja laikā dzert alu un ēst picas. Turklāt vēl arī ietaupīsiet savu veselību! Ja jau nesaskatat baudu hokejā bez alus, tad pirms hokeja pa kādam aliņam ir daudz lētāk izdzert nekā hokeja laikā.
Anyway- vēlu klubam tikai to labāko, un ceru, ka tas nebūs 1 gada projekts, un ticu, ka Rīgas Dinamo spēs iekost tiem Krievijas superklubiem! Laiks rādīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-31 15:02, pirms 16 gadiem
Mainu galdiņu 10 personām uz Jauno Vilni 2009 (cena 15 000 Ls) pret piecām platīna kartēm uz hokeju 2009 -(cena 15 000 Ls ( pārējos piecus es ievedīšu par velti iznesot šīs kartes ārā !!!))