Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

No šodienas pārdošanā pieejami "Platīna" abonementi

No šodienas pārdošanā pieejami "Platīna" abonementi
Rīgas Dinamo logo

No pirmdienas uzsākta "Platīna" abonementu tirdzniecība jaunizveidotā hokeja kluba Rīgas "Dinamo" spēlēm Kontinentālajā hokeja līgā (KHL), informē komandas interneta mājaslapa.

"Platīna" abonementus iespējams iegādāties "Arēna Rīga" LMT Biznesa klubā darba dienās no plkst.12 līdz plkst.15, bet no 1.augusta - arī "Arēna Rīga" mājas lapā arenariga.com.

Atgādināsim, ka "Platīna" abonementa cena ir 3000 latu. Šādas kartes īpašnieki varēs izmantot LMT kluba sēdvietas, kā arī brīvā brīdī iestiprināties pie klātiem galdiem un izmantot vēl vairākas priekšrocības, kā piemēram, iegūt kluba atribūtiks un suvenīru komplektu, iegūt īpašo "Dinamo Gadagrāmatas" komplektu utt.

Tāpat drīzumā interesentiem būs iespēja iegādāties arī "Zelta", kā arī 250, 200 un 150 latu vērtībā esošos abonementus.

Biļetes uz mājas spēlēm maksās no 7 līdz 12 latiem un būs pieejamas ne ātrāk kā nedēļu pirms katras spēles. Sākot no 5.septembra būs iespējams iegādāties biļetes uz „Dinamo” pirmo oficiālo spēli ar Oļega Znaroka trenēto "MVD".

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu

  -1 [+] [-]

, 2008-07-28 13:23, pirms 16 gadiem
Dark_Side rakstīja: Klau.. ko tu tagad lej uudeni??? tu gribi iestaastiit ka emociju un sportiskaa niknuma deelj nozmiegsi 3Ls ????? jo BAC arii maksaa speeles (2 ls) pie kam notiks kaut kaadaa Inboxa nostuurii, kur VEEL diviitis jaanoloka lai vispaar tiktu, kur nav ne alus, ne kaa... vo tas jau ir nozeelojami....


Pričom te ūdens liešana? es rīkošos tieši tāpat. pa retam aizduršu vai nu uz Inboxu vai arī Ogri (man no Purvciema braucot, Ogre ir pat ātrāk sasniedzama).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-07-28 13:25, pirms 16 gadiem
Hempo rakstīja: Viņi grib mums iesmērēt koka imitāciju

savu muzhu neesmu redzeejis tadaa cenaa! 8)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-07-28 13:26, pirms 16 gadiem
Dark_Side rakstīja: Klau.. ko tu tagad lej uudeni??? tu gribi iestaastiit ka emociju un sportiskaa niknuma deelj nozmiegsi 3Ls ????? jo BAC arii maksaa speeles (2 ls) pie kam notiks kaut kaadaa Inboxa nostuurii, kur VEEL diviitis jaanoloka lai vispaar tiktu, kur nav ne alus, ne kaa... vo tas jau ir nozeelojami....

Kurš te lej ūdeni...
Var redzēt ka Piņķos pats neesi bijis kad bija BAČ, tad biļešu cena bija 3 Ls un tā arī bija pagājušogad uz LAČ, tagad drošvien būs dārgāk. Ja pareizi atceros alus tur ir pieejams...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-07-28 13:31, pirms 16 gadiem
apskataties ja tu nopeerc platiina abonementu tev pat ir savs kreesla dizains un pasham sava ieeja areenaa riiga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-07-28 13:35, pirms 16 gadiem
gunemilio rakstīja: nu jaaaa.....es ar biju domaajis regulaari iet uz speeleem, bet nu 7 ls baigi sit pa kabatu ja esi students bet nu pret jaagru & co jau nu gan buus jaaiziet

Ko jūs studentinji te niidat...
Nevajag katru otro dienu iet uz Vecrīgu un dzerstiities, izlaid vienu tusinju un buus tev biljete uz 3 speeleem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-28 13:40, pirms 16 gadiem
Dark_Side rakstīja: beidzot viens sapraatiigs purns atradies!


Eu ne tik rupji...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-28 13:45, pirms 16 gadiem
kaskulis rakstīja: Redz ja jau jagrabina tad labak izvelos ko citu
un esits nerulle

Nu ja labaak sagrabinaat pilzeniitim pa 1.50ls alus seetaa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-07-28 13:56, pirms 16 gadiem
Izskatās, ka daudzi te grib braukt ar Bentley, bet uzturēšanas izdevumus izdot kā braucot ar velosipēdu.

Viss maksā tik cik tas maksā.
Visi šausminās par to, ka dažas spēles notiks Inbox.lv hallē, bet nepadomā, ka, lai sarīkotu spēli Arēnā (pat ja tā ir brīva), izdevumi ir lielāki.

Tāpat daži te stāsta, ka "Dinamo" tādi "nabaga radinieki" izskatās uz citu KHL komandu fona, bet tai pašā laikā stāsta spļaudās par biļešu cenām. Nu nebūs tā, ka nākošsezon atnāks onkulis ar lielu naudas maisu un teiks: "Viestur, vot tev te nauda, tērē to "Dinamo" komandai". Vienībai pašai ir jānopelna "izdzīvošanai" (vai vismaz jābūt "pa nullēm"), lai tā varētu attīstīties tālāk. Tas būtu tāpat kā sūdzētie vai cik dārga maize! Jā, dārga, bet ne jau no labas dzīves tai ir šāda cena (tirgus situācija piespiež). Tāpat arī hokejā, ja "Dinamo" grib nākotnē kļūt ja ne par KHL TOP komandu, tad par stabilu "nervu bojātāju" lielajām komandām (kā tas arī bija ar iepriekšējo "Dinamo"), tad viņiem ir jādomā kā paaugstināt kluba konkurētspēju, tb jāiegādājas labākas meistarības spēlētāji (kuri arī maksā "labāku naudu").

Un vēl viens novērojums (atskaitot kluba "viļņveidīgo" fanu pulka dinamiku).
Studentu piesaukšana pie "apdalītajiem" jau nu ir smieklīga. Piekrītu, tā ir tāda sociālā grupa, kam vienmēr naudu vajadzētu vairāk, taču, kā jau daudzi teica, ir jāatsakās no citām "izklaidēm"... a to daudzi grib i tusēt i uz hokeju iet... nu nebūs tā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-28 14:06, pirms 16 gadiem
kaskulis rakstīja: man sis klubs neintrese tiesam labak ta izdaritu. un es zinu kur var dabut alenu pa latinju.
Veixmigu arena blaustisanos(riskij djinamo vpered, utt)


Labs i, pierunaaji lai tev labi klunkšķ tas 7% Vanags, a rezultātus vareesi pastiities tepat, un padaliities iespaidos par saaposho galvu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-07-28 14:22, pirms 16 gadiem
Trīs nedēļas piektdienās neizterē savus 20 latus (vai varbūt vairāk) alkoholā, piestrādā trīs nedēļas un tev ir parastais abonaments. Nezinu vai tas ir tik sarežģīti. Ja gribēsi, tad atradīsi iespēju tikt pie piearastā abonamenta.

     [+] [-]

, 2008-07-28 14:31, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Trīs nedēļas piektdienās neizterē savus 20 latus (vai varbūt vairāk) alkoholā, piestrādā trīs nedēļas un tev ir parastais abonaments. Nezinu vai tas ir tik sarežģīti. Ja gribēsi, tad atradīsi iespēju tikt pie piearastā abonamenta.


nespried pēc sevis tik ļoti ar alkoholu neaizraujos, lai pat mēneša laikā 20 Ls iztērētu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-07-28 14:46, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Izskatās, ka daudzi te grib braukt ar Bentley, bet uzturēšanas izdevumus izdot kā braucot ar velosipēdu.

Viss maksā tik cik tas maksā.
Visi šausminās par to, ka dažas spēles notiks Inbox.lv hallē, bet nepadomā, ka, lai sarīkotu spēli Arēnā (pat ja tā ir brīva), izdevumi ir lielāki.

Tāpat daži te stāsta, ka "Dinamo" tādi "nabaga radinieki" izskatās uz citu KHL komandu fona, bet tai pašā laikā stāsta spļaudās par biļešu cenām. Nu nebūs tā, ka nākošsezon atnāks onkulis ar lielu naudas maisu un teiks: "Viestur, vot tev te nauda, tērē to "Dinamo" komandai". Vienībai pašai ir jānopelna "izdzīvošanai" (vai vismaz jābūt "pa nullēm"), lai tā varētu attīstīties tālāk. Tas būtu tāpat kā sūdzētie vai cik dārga maize! Jā, dārga, bet ne jau no labas dzīves tai ir šāda cena (tirgus situācija piespiež). Tāpat arī hokejā, ja "Dinamo" grib nākotnē kļūt ja ne par KHL TOP komandu, tad par stabilu "nervu bojātāju" lielajām komandām (kā tas arī bija ar iepriekšējo "Dinamo"), tad viņiem ir jādomā kā paaugstināt kluba konkurētspēju, tb jāiegādājas labākas meistarības spēlētāji (kuri arī maksā "labāku naudu").

Un vēl viens novērojums (atskaitot kluba "viļņveidīgo" fanu pulka dinamiku).
Studentu piesaukšana pie "apdalītajiem" jau nu ir smieklīga. Piekrītu, tā ir tāda sociālā grupa, kam vienmēr naudu vajadzētu vairāk, taču, kā jau daudzi teica, ir jāatsakās no citām "izklaidēm"... a to daudzi grib i tusēt i uz hokeju iet... nu nebūs tā.


Juri,

atļaušos Tev atkal oponēt - kā jau katram biznesa projektam (jo šis uz tādu velkot arī šim ir divas puses izmaksas un pirktspēja. Tā kā viena puse (izmaksas) ir stipri augsta, tad rodās šaubas vai tā pirktspēja ir tik liela, lai vismaz daļēji sevi atpelnītu. Patreiz izskatās, ka laikam tomēr ne. Vnk Rīgas/Latvijas tirgus nav tik maksātspējīgs, lai šo projektu "apēstu". Projekts ir par dārgu gan skatītājiem, gan arī sponsoriem (jo Latvijā miljoni (kaut arī tikai dolāros) sponsorēšanas projektos netiek metāti pa labi un pa kreisi). Ja vien Krievzemes "gāzinieki" neturpinās investēt šai projektā, tad šī būs projekta pirmā un pēdējā sezona.

a par spēlētājiem - Tu tur braši stāsti, ka jāiegādājās "labāki" spēlētāji - kur tad viņi ir? Loģiski, ka NHL vai citās Eiropas līgās, taču tādā gadījumā (kas, protams, ir utopija) "Dinamo" kļūtu par bezpersonisku Smitu/Ivanovu/Svensonu/Novaku komandu, kas skatītājus piesasitītu ar tik pat lielu entuziasmu kā motofrīstails vai ledusbalets - respektīvi, forši jau aiziet kādreiz paskatīties, bet tie vairs nebūs "mūsējie" (respektīvi, viens no KHL klubiem, kas spēlē Rīgā).

P.S. un muļķīgi ir piesaukt studentu, kā īpašu pazīmi - mūsienās studenti ir ļoti dažādi - ir vieni, kas strādā normālā darbā un paralēli studē, ir otri, kas studē un paralēli kautkādus darbiņu piestrādā, lai galus savilktu un trešie, kas studē un kurus vecāki studē. (un katrai no šām grupām ir cita maksātspēja, citas intereses un citas iespējas).

  +3 [+] [-]

, 2008-07-28 14:51, pirms 16 gadiem
Dark_Side rakstīja: respekts autoram. piebildiishu, ka taadiem kaa kasulis nekad nekas nebuus labi. redz lielaas ka streebs churas pa 1Ls kausaa... 7 uudenjsini kausi = laba speele un nesaap galva... kas nu kuram tuvaaks. pievienojos, ka students kas tikai maacaas un nestraadaa ir vai nu idiots vai arii gan jau vecaaki ieshkjiebs tos 7 Ls + 23 teerinjam uz speeli. taa ka raud te tikai stila peec


Kāds tur respekts... vienkārši, Tu un Juris tik spējat uz visu no vienas puses paskatīties... es piemēram, neeju uz hoķi alu strēbt, bet spēli baudīt. Alu es varu arī krogā ar draugiem vai mājās padzerties...
Otrkārt, izmaksas ir lielas - ja man teiksim, uz hoķi ir jāiet ar 2 bērniem, tad izmaksas sanāk lielas - 3x12 = 36 Ls (vai 3 x 7 = 21 Ls, kakainās vietās) + vēl 2 Ls auto stāvvieta. Tas nav lēti... a jā ietu vēl 4-tā, tad summa paliek jau stipri nepatīkama...

     [+] [-]

, 2008-07-28 14:52, pirms 16 gadiem
snipis rakstīja: es nezinu kas Dinamo ir vairaak vajadziigs, bagaatie taukos ieaugushie kuri vnk seedees un gudri di***s un telos gudros un apspriediis dazhas situaacijas bet tas ir labaakajaa gadiijumaa jo lielaakaa veelme shiem buus tikt privaatajaa dziivee ar to ka redz nopircis abonementu par 3000ls, vai vidusmeera Latvietis kursh atnaaks un ar aizrautiibu veeros speeli atbalstiis komandu un gribees redzeet hokeju un par to vinjshs buus prieciigs un apspriediis veel kaadu dienu peec shiis speeles apmekleejuma???


Zini, es labāk sēžu starp tiem taukainajiem, jo tur vismaz var normāli redzēt spēli. "Vidusmēra latvietis" parasti ir normālā pāli, vismaz pāris reizes perioda laikā iet uz bufeti pēc alus, iemanās kādam to arī uzliet virsū, skaļi runā visādas muļķības par hokeju, pa brīžiem iestarpinot tajā visā "Sarauj!" vai "Latvija!". Labi, ka tagad vismaz tās idiotiskās taures ir aizliegtas. Es tomēr gribu spēli redzēt, nevis izvairīties no visādiem ākstiem.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-28 14:56, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: nespried pēc sevis tik ļoti ar alkoholu neaizraujos, lai pat mēneša laikā 20 Ls iztērētu

Tas nenozīmēja, ka es arī tērēju. BET, iespēja pastradāt ir visiem... pastrādā tagad augustā papildus. Piemet pusi no abonamenta cenas no savas pamatalgas un viss notiekas. Viss apstājas pie tā, vai tas ir tas, kas tev patiešām vajadzīgs, vai tu to hokeju mīli... Jo ja tu mīlēsi, tu atradīsi iespēju.

     [+] [-]

, 2008-07-28 14:59, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Tas nenozīmēja, ka es tērētu. BET, iespēja pastradāt ir visiem... pastrādā tagad augustā papildus. Piemet pusi no savas pamatalgas un viss notiekas. Viss apstājas pie tā, vai tas ir tas, kas tev patiešām vajadzīgs, vai tu to hokeju mīli... Jo ja tu mīlēsi, tu atradīsi iespēju.


Nu, vecīt, Tu zagnul! Varētu padomāt, ka dzīve tikai no viena hokeja vien sastāv! (un sevišķi jau no viena "Ģinama" krievu līgā). Man ir citas svarīgāka lietas, kur naudu tērēt. Bez tam, tā kā es esmu pret šo projektu jau no sākta gala - tad arī neietu ja biļete 1 Ls maksātu (tā ir mana subjektīva nostāja).

     [+] [-]

, 2008-07-28 15:03, pirms 16 gadiem
Abrag

Neko citu arī negaidīju.

Vai ts projekts ir rentabls vai nerentabls nav mūsu (fanu) problēma! Aplauzīsies - taisīs lētāk, izdosies - cenas ar laiku pacels. Jebšu nevajag radīt tādu "auru" šim visam, ka vot visiem uz hokeju OBLIGĀTI ir jāiet, bet redz, "Dinamo" vadība, nelieši tādi, pacēla cenas.

Daudzi uzskata, ka visām privātajām struktūrām būtu "jāstrādā" valsts un izlases labā, tb komandās ir jābūt pēc iespējas vairāk vietējo puišu/meiteņu. Nu nebūt nav tā - jebkurai sporta komandai ir viens mērķis - rezultāts. Ja to var sasniegt ar vietējiem sportistiem, tad baigi labi, bet ja nē, tad ir jāmeklē papildinājums ārzemēs.
Par bezpersoniskumu arī nevar piekrist, jo komandas "auru" veido, galvenokārt, nevis atsevišķi spēlētāji, bet komandas vēsture un tradīcijas. Protams, dotajā gadījumā, par vēsturi var runāt vienas vienas spēles (lai arī uzvarētas) sakarā, taču neba vienā sezonā viss tiks manīts.

P.S.
Jā, studenti ir dažādi, taču vismaz pagaidām es neesmu saticis nevienu pilna laika studentu, kurš pateiktu - man naudas pietiek.

  +2 [+] [-]

, 2008-07-28 15:06, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Nu, vecīt, Tu zagnul! Varētu padomāt, ka dzīve tikai no viena hokeja vien sastāv! (un sevišķi jau no viena "Ģinama" krievu līgā). Man ir citas svarīgāka lietas, kur naudu tērēt. Bez tam, tā kā es esmu pret šo projektu jau no sākta gala - tad arī neietu ja biļete 1 Ls maksātu (tā ir mana subjektīva nostāja).

Nu tad kur problēma? Tad tev vispār nevajag šajā ziņā komentēt un kur vēl vairāk atbildēt manam pirmajam postam. Es, principā, runāju par kopējo problēmu. Gribi - tiksi, negribi - dari kā tu - tērē naudu citās - sev svarīgākās lietās.