Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Didzis Rudmanis

Teodoru Bļugeru ar 52. numuru draftē "Penguins"

Teodoru Bļugeru ar 52. numuru draftē "Penguins"
Teodors Bļugers spiež leģendārā Mario Lemjē roku
Foto: penguins.nhl.com

Šodien Pitsburgā turpinājās 50. Nacionālās hokeja līgas drafta ceremonija, kurā jau otrajā kārtā ar kopējo 52. numuru tika izvēlēts arī latviešu uzbrucējs Teodors Bļugers. Viņu draftēja Pitsburgas "Penguins" vienība.

Atgādināsim, ka aizvadītajā naktī ar kopējo 14. numuru Bufalo "Sabres" izvēlējās Zemgu Girgensonu, jaunajam uzbrucējam kļūstot par visu laiku visaugstāk draftēto Latvijas hokejistu. Tanī pašā laikā, Teodors kļuvis par trešo visu laiku augstāk draftēto latvieti uzreiz aiz Girgensona un Sanda Ozoliņa.

Iepriekšējā reize, kad vienā piegājienā tika draftēti divi Latvijas hokejisti, bija tālais 2006. gads, kad izvēlēti tika Kaspars Daugaviņš un Artūrs Kulda – hokejisti, kas abi jau paspējuši izbaudīt NHL gaisotni.

Bļugera augstais drafta numurs ir visai negaidīts, jo pirmsdrafta prognozēs tika spriests, ka uzbrucējs varētu tikt izvēlēts drafta trešajā līdz piektajā kārtā.

Jau uzreiz pēc "Penguins" izdarītās izvēles, Teodors Bļugers izmantoja situāciju, ka drafts norisinās Pitsburgā, un kopā ar komandas vadību devās aplūkot "Penguins" ģērbtuves, atzīstot, ka tās izskatoties pat labāk nekā "24/7 Road to the Winter Classic" raidījumu sērijā.

1994. gadā dzimušais Bļugers iepriekšējo sezonu aizvadīja USHS līgas komandā "Shattuck St.Mary's". 2013.-14. hokejists ir iecerējis uzsākt studijas Minesotas universitātē, paralēli spēlējot NCAA.

Gan U-20, gan arī U-18 čempionātā Bļugers spēlēja vienā maiņā kopā ar Zemgu Girgensonu, abos turnīros esot viens no valstvienības līderiem.

Pitsburgas "Penguins" rindās savulaik spēlējuši divi Latvijas hokejisti. Starp 1997. un 2000. gadu trīs sezonas klubā aizvadīja Pēteris Skudra, taču 1998.-99. sezonā 11 spēles komandas sastāvā aizvadīja arī Viktors Ignatjevs.


, 2012-06-23 17:29, pirms 13 gadiem
Sveicam!
, 2012-06-23 17:30, pirms 13 gadiem
Wow, superīgi
, 2012-06-23 17:30, pirms 13 gadiem
Tik augstu numuru nebiju gaidījis. Interesanti.
, 2012-06-23 17:30, pirms 13 gadiem
Negaidīti ! Apsveicu
, 2012-06-23 17:30, pirms 13 gadiem
Īstenībā pat ļoti negaidīti, ja ņem vērā, ka, ja nemaldos, pēdējos pirmsdrafta sarakstos Bļugers bija zaudējis pozīcijas.

Bļugers tagad sanāk ir 3. visaugstāk draftētais Latvijas hokejists (aiz Girgensona un Ozoliņa) un 1. no ASV vidusskolniekiem, ko šogad paņēma.
Slēpts komentārs: dainiss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 17:31, pirms 13 gadiem
negaidīti augstu!! šogad laba drafta raža !!
, 2012-06-23 17:32, pirms 13 gadiem
Negaidīti augstu!
Prieks par Teodoru
, 2012-06-23 17:33, pirms 13 gadiem
kraningalva rakstīja: Tik ilgi iet drafts? :O
tikko beidzās otrā kārta.
, 2012-06-23 17:33, pirms 13 gadiem
Nice! Mums laba paaudze aug!
, 2012-06-23 17:33, pirms 13 gadiem
Augstu gan tiešām nedaudz pārsteidzoši, cerams vēl kāds letiņš tiks draftēts
, 2012-06-23 17:36, pirms 13 gadiem
Zajebis, malacis, prieks!
, 2012-06-23 17:36, pirms 13 gadiem
būs par ko iedzert
, 2012-06-23 17:36, pirms 13 gadiem
Nākamsezon: Malkins - Krosbijs - Bļugers.
Nebūs slikta maiņa!
, 2012-06-23 17:37, pirms 13 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Nākamsezon: Malkins - Krosbijs - Bļugers.
Nebūs slikta maiņa!
Vaneks-Girgensons-Pominvils ar
, 2012-06-23 17:38, pirms 13 gadiem
Nezinu kā Volx to pārdzīvos, bet, cik saprotu, viņa mīlulis Frks tika paņemts tikai kā 49-tais - trīs vietas pirms Bļugera.... par bļugeru protams arī patīkams pārsteigums! šitā mums vel nekad nav bijis kad katrā no pirmajām divām kartām ir vismaz pa vienam draftētam spēlētājam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 17:40, pirms 13 gadiem
VCanucksFan rakstīja: Nice! Mums laba paaudze aug!
tas jau labu laiku skaidrs.
Vislielākais prieks par CENTRIEM - Pelšs, Bļugers, Girgensons, Bičevskis. Mūžam problēma Latvijai. Par jaunās paaudzes(nevis Rēdlihi, Galviņš u.tml., bet Salija, Golovkovs u.c.) aizsargiem man ir bažas.
, 2012-06-23 17:41, pirms 13 gadiem
Tulīt Jevgalovs aizies un Merzlikins.
, 2012-06-23 17:41, pirms 13 gadiem
Fantastika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 17:44, pirms 13 gadiem
Nu tad NHL par godu Jāņiem un Līgām- katraa kartaa draftees pa speletajam
, 2012-06-23 17:44, pirms 13 gadiem
wow, ļoti labi, ceru, ka būs vēl kads latvietis, jevpalovs vai lipsbergs varētu tikt vienā no pēdējiem roundiem.
, 2012-06-23 17:47, pirms 13 gadiem
Pitsburgai Bļugers kā pirmais uzbrucējs, pirms viņa 2 aizsargi. Viņiem taču nav problēmas ar centriem?
, 2012-06-23 17:47, pirms 13 gadiem
Kas svarīgi - Pitsburga izvelējusies Bļugeru kā pirmo uzbrucēju(kopumā PIT trešā izvēle - aizsargi Puljots un Maata 1.kārtā).
3. kārtā PIT izvēlas zviedru centru Sankvistu. R ekur arī konkurents.
, 2012-06-23 17:52, pirms 13 gadiem
dainiss rakstīja: Pitsburgai Bļugers kā pirmais uzbrucējs, pirms viņa 2 aizsargi. Viņiem taču nav problēmas ar centriem?
It kā nav! Malkins un Sids komentārus neprasa! Stālu gan vakar aizmainija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 17:55, pirms 13 gadiem
Bļugers bija uz draftu?
, 2012-06-23 17:55, pirms 13 gadiem
als rakstīja: It kā nav! Malkins un Sids komentārus neprasa! Stālu gan vakar aizmainija!
Toties dabūja Sateru, kas ir 30+ punktu divvirzienu spēlētājs.
, 2012-06-23 17:57, pirms 13 gadiem
Trešajā kārtā izvēlēti 7 vārtsargi.
Ja runā par PIT centriem, tad tur vēl ir Kenedijs un Saters.
, 2012-06-23 17:57, pirms 13 gadiem
Fantastika, Pīles nodraftē 22 gadīgo milzi Andersenu, laikam Karolīna tā arī viņam nenoticēja un nepiedāvāja entry level līgumu, tātad tiesības zaudētas. Smieklīgākais, ka otreiz draftētais Andersens ir augstāk draftēts nekā pirmoreiz
, 2012-06-23 17:57, pirms 13 gadiem
Lai ka ari beigtos sis drafts bet acim redzot varam teikt oficiali - 1994. gads IR lidzsim talantigakais gads Latvijas hokeja. Abrags man jau gadiem par so stridas sakot, ka Karsuma gads bija talantigaks, bet redzam, ka no 94 gada jau divi speletaji stabili drafta apgajusi ta laika lideri Karsumu drafta sarakstos.
Un pieradijies ari tas, ka Abragam nav taisniba par Blugeru. Vins visiem pec kartas centas ieskaidrot, ka Tedim ir loti lielas iespejas vispar netikt panemtam un ja ari panems tad tikai pedejas kartas.
Vel tikai janodrafte Lipsbergs vai Jevpalovs un Abrags 2012 gada drafta sakara bus izgazies pec pilnas programas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 17:59, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Lai ka ari beigtos sis drafts bet acim redzot varam teikt oficiali - 1994. gads IR lidzsim talantigakais gads Latvijas hokeja. Abrags man jau gadiem par so stridas sakot, ka Karsuma gads bija talantigaks, bet redzam, ka no 94 gada jau divi speletaji stabili drafta apgajusi ta laika lideri Karsumu drafta sarakstos.
Un pieradijies ari tas, ka Abragam nav taisniba par Blugeru. Vins visiem pec kartas centas ieskaidrot, ka Tedim ir loti lielas iespejas vispar netikt panemtam un ja ari panems tad tikai pedejas kartas.
Vel tikai janodrafte Lipsbergs vai Jevpalovs un Abrags 2012 gada drafta sakara bus izgazies pec pilnas programas
Jāsalīdzina pēc rezultātiem un parāītās spēles pieaugušo hokejā. Pēc 3-5 gadiem redzēsim
, 2012-06-23 18:01, pirms 13 gadiem
trakais_no_rajona rakstīja: kādas Jevpavlova izredzes? Par Indraši nav baumas bijušas,drafta sakarā?
Kad runa ir par 4.-7. kārtu, tad prognozēt kko ir grūti, bet visi spēlētāji, kuri ir bijuši pirmsdrafta sarakstos var tikt izvēlēti (ar lielāku vai ne tik lielu varbūtību)... .

Par Indraši drafta sakarā var lielas cerības nelolot - ja nu baigi paveiksies, tad pēdējās kārtas lejasgala izvēle, bet tas ir ja BAAAIGI paveiksies.

P.S. Vēl jau ir Podziņš, kurš arī pretendē uz draftu un pats visai uz to cer (gan jau ne bez pamata).
, 2012-06-23 18:02, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kad runa ir par 4.-7. kārtu, tad prognozēt kko ir grūti, bet visi spēlētāji, kuri ir bijuši pirmsdrafta sarakstos var tikt izvēlēti (ar lielāku vai ne tik lielu varbūtību)... .

Par Indraši drafta sakarā var lielas cerības nelolot - ja nu baigi paveiksies, tad pēdējās kārtas lejasgala izvēle, bet tas ir ja BAAAIGI paveiksies.

P.S. Vēl jau ir Podziņš, kurš arī pretendē uz draftu un pats visai uz to cer (gan jau ne bez pamata).
Par Pugovecu lielākajai daļai viens pīpis Pareizi vien ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 18:04, pirms 13 gadiem
trakais_no_rajona rakstīja: Bļugeram Pingvīnu farmā vnk būs gaļasmašīna.Mošk pēc kādiem 2-3gadiem varētu saņemt pirmo izsaukumu uz lielo komandu.Negribās ticēt,ka uzreiz pirmajā gadā iedos kādu spēli paslidot.
Bļugers iet uz NCAA, tāpēc viņam tuvākie gadi 4 ir nodrošināti ij ar spēlēšanu, ij izglītību, ij regulārām atrādīšanās reizēm pirmssezonas nometnēs.
, 2012-06-23 18:05, pirms 13 gadiem
trakais_no_rajona rakstīja: Bļugeram Pingvīnu farmā vnk būs gaļasmašīna.Mošk pēc kādiem 2-3gadiem varētu saņemt pirmo izsaukumu uz lielo komandu.Negribās ticēt,ka uzreiz pirmajā gadā iedos kādu spēli paslidot.
butu jau nu painteresejies, zinatu, ka vins dosies uz NCAA.
, 2012-06-23 18:05, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Nezinu kā Volx to pārdzīvos, bet, cik saprotu, viņa mīlulis Frks tika paņemts tikai kā 49-tais - trīs vietas pirms Bļugera.... par bļugeru protams arī patīkams pārsteigums! šitā mums vel nekad nav bijis kad katrā no pirmajām divām kartām ir vismaz pa vienam draftētam spēlētājam!
Jo mums pirmajā kārtā draftētā arī nebija.
Bet, nu, forši.
, 2012-06-23 18:06, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Toties dabūja Sateru, kas ir 30+ punktu divvirzienu spēlētājs.
Trešai maiņai būs labs! Kamēr Tedijs līdz Pens nonāks, domāju, tur jau daudz kas būs mainijies(te domājot kadru kustību uz augšu, uz leju, uz citām komandām)! Parasti arī saviem 2. kārtas prospektiem komandas kaut kādus "kredītus" iedod un dod iespēju arī NHL vismaz sevi parādīt!
, 2012-06-23 18:06, pirms 13 gadiem
Juri, kāpēc Tedis jau ar nākamo sezonu nav piekritis NCAA spēlēt? Cik sapratu, tad USHL nākošo sezonu vēl spēlēs un tad tikai uz universitāti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 18:07, pirms 13 gadiem
trakais_no_rajona rakstīja: Par Podziņu negribu neko dzirdēt.Man viņš nav latvietis.
vai tad viņš ir latvietis? Podziņš ir LR pilsonis. Lai būtu izvēlētam draftā nav jābūt latvietim
, 2012-06-23 18:08, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kad runa ir par 4.-7. kārtu, tad prognozēt kko ir grūti, bet visi spēlētāji, kuri ir bijuši pirmsdrafta sarakstos var tikt izvēlēti (ar lielāku vai ne tik lielu varbūtību)... .

Par Indraši drafta sakarā var lielas cerības nelolot - ja nu baigi paveiksies, tad pēdējās kārtas lejasgala izvēle, bet tas ir ja BAAAIGI paveiksies.

P.S. Vēl jau ir Podziņš, kurš arī pretendē uz draftu un pats visai uz to cer (gan jau ne bez pamata).
Ka tur Indrasa gadijuma bija, vins nebija par vecu? Kautkas bija noteikumos izracis, ka draftet drikst tos, kas nav vecaki par 21 gadu, bet pec Andersena piemeram redzam, ka var draftet ari 23 gadu vecuma.
, 2012-06-23 18:09, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Trešai maiņai būs labs! Kamēr Tedijs līdz Pens nonāks, domāju, tur jau daudz kas būs mainijies(te domājot kadru kustību uz augšu, uz leju, uz citām komandām)! Parasti arī saviem 2. kārtas prospektiem komandas kaut kādus "kredītus" iedod un dod iespēju arī NHL vismaz sevi parādīt!
Nu ne jau uzreiz tagad Tedijs ies konkurēt par vietu Pens sastāvā... .
Par tiem kredītiem... nu gan jau, ka rēķinās ar 2. kārtu visai nopietni, turklāt Bļugers, kā jau minēju, ir viens no šīs sezonas labākajiem ASV vidusskolu čempionāta spēlētājiem (gan pēc drafta, gan sezonas laikā to atzīmēja). Taču, ja nomainīsies komandas vadība, viss var notikt... tb nekas nav garantēts tādā 3-4 gadu posmā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 18:10, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Ka tur Indrasa gadijuma bija, vins nebija par vecu? Kautkas bija noteikumos izracis, ka draftet drikst tos, kas nav vecaki par 21 gadu, bet pec Andersena piemeram redzam, ka var draftet ari 23 gadu vecuma.
18-20 gadu robežas ir vietējiem spēlētājiem, eiropieši ir pieejami arī pēc 20 gadu vecuma.
, 2012-06-23 18:11, pirms 13 gadiem
kas te minēja, ka Andersenu 2. reizi draftēja? paskadrosiet, lūdzu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 18:12, pirms 13 gadiem
trakais_no_rajona rakstīja: Pēc tā kā viņš LV izlasi izvēlējās kā otro variantu,pēc netikšanas varenajā Ruslandes sastāvā,ļoti kritās cieņa pret viņu kā spēlētāju.Neuzskatu,ka viņš būtu pelnījis iespēju spēlēt LV izlasē.

Reāli viņam sakars ar LV,tikai tāpēc,ka te piedzimis,bet runāt latviski neprot.
Kamēr vienā sporta veidā priecājas par katru, kuram ir kaut mazākā saikne ar Latviju (pat stipri pastarpināta) un uzreiz visi šamo grib vilkt uz izlasi, citā - pat visai perspektīvs jaunais kadrs tiek "atšūts", jo nerunā latviski utt. .
, 2012-06-23 18:14, pirms 13 gadiem
alfredsson11 rakstīja: kas te minēja, ka Andersenu 2. reizi draftēja? paskadrosiet, lūdzu?
Karolīna izvēlējās 2010. gadā, bet tā kā šams viņiem nebija diez cik interesants (netika līgums piedāvāts), Anaheima paņēma tagad.
, 2012-06-23 18:14, pirms 13 gadiem
trakais_no_rajona rakstīja: Pēc tā kā viņš LV izlasi izvēlējās kā otro variantu,pēc netikšanas varenajā Ruslandes sastāvā,ļoti kritās cieņa pret viņu kā spēlētāju.Neuzskatu,ka viņš būtu pelnījis iespēju spēlēt LV izlasē.

Reāli viņam sakars ar LV,tikai tāpēc,ka te piedzimis,bet runāt latviski neprot.
tā jau ir.. kamēr "tie krievi" nenes pienesumu, tikmēr tie ir no maskačkas. Bet kad parādās Ņiživijs, kurš kaut arī sniedz intervijas tikai krieviski velk komandu, tad jāāā viņš ir mūsējais.
Redzēsim, vai uzbrūkošo aizsargu vīzija attaisnosies dažu gadu laikā.
, 2012-06-23 18:15, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Karolīna izvēlējās 2010. gadā, bet tā kā šams viņiem nebija diez cik interesants (netika līgums piedāvāts), Anaheima paņēma tagad.
tātad ir iespējams draftēt, kaut 5 reizes?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 18:16, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu ne jau uzreiz tagad Tedijs ies konkurēt par vietu Pens sastāvā... .
Par tiem kredītiem... nu gan jau, ka rēķinās ar 2. kārtu visai nopietni, turklāt Bļugers, kā jau minēju, ir viens no šīs sezonas labākajiem ASV vidusskolu čempionāta spēlētājiem (gan pēc drafta, gan sezonas laikā to atzīmēja). Taču, ja nomainīsies komandas vadība, viss var notikt... tb nekas nav garantēts tādā 3-4 gadu posmā.
Vai tad es saku, ka tas notiks uzreiz? Pēc gadiem 3-4 varbūt un kā jau teicu, tad jau tur arī gan jau, ka būs bišķi cita situācija!
, 2012-06-23 18:16, pirms 13 gadiem
alfredsson11 rakstīja: tātad ir iespējams draftēt, kaut 5 reizes?
Nu par 5 nezinu (jo komandām, ja nemaldos, ir 3 gadi, lai piedāvātu līgumu, kuru laikā spēlētājs skaitās sistēmā), bet 2 reizes draftētie ir vairāki... Hariju Vītoliņu tāpat savulaik draftēja Monreāla, bet pēc tam -Vinipega.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 18:17, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu par 5 nezinu (jo komandām, ja nemaldos, ir 3 gadi, lai piedāvātu līgumu, kuru laikā spēlētājs skaitās sistēmā), bet 2 reizes draftētie ir vairāki... Hariju Vītoliņu tāpat savulaik draftēja Monreāla, bet pēc tam -Vinipega.
Tad tie 3 gadi.. skaidrs, paldies.
, 2012-06-23 18:18, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Karolīna izvēlējās 2010. gadā, bet tā kā šams viņiem nebija diez cik interesants (netika līgums piedāvāts), Anaheima paņēma tagad.
Neredzēju šo dienas drafta sākumu Bļugers bija atnācis uz ceremoniju?
, 2012-06-23 18:18, pirms 13 gadiem
Blugera komandas biedrs Zaks Stepans ar 112 numuru uz Nesvillu.
, 2012-06-23 18:18, pirms 13 gadiem
trakais_no_rajona rakstīja: nē,nav jau runa par to,ka nerunā latviski

Podziņš sevi dēvē par latvieti.Bet notiek pretējais,viņš pieņem uzaicinājumu no Ruslandes,bet dokumentu dēļ nevar tur spēlēt.Tagad viņš piedāvājās LV izlasei,kā lēta m!@#$. Parasts krievelis,kam sakāpis galvā,kas iedomājās,ka visi tūlīt viņu grābs.
To drīzāk var saukt par juridisko analfabētismu, jo viņš vienkārši nezināja ko var darīt un ko nē, tajā pašā laikā to viņam arī neviens no Latvijas vai Krievijas puses nepateica... .

P.S. To kā kurš sevi uzskata vai sauc, var atstāt privātā ziņā, tāpat kā individuālas antipātijas.
, 2012-06-23 18:18, pirms 13 gadiem
trakais_no_rajona rakstīja: pat ja Podziņu paņemtu izlasē,šaubos vai vairāk par 3-4maiņu būtu vajadzīgs.Mums pašiem pietiek energy spēlētāji!
piekrītu, redzēs, kas no viņa (-ne)sanāks.
Un es jau runāju nevis par pienesumu, bet par kopējo attieksmi, stereotipiem
, 2012-06-23 18:20, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Neredzēju šo dienas drafta sākumu Bļugers bija atnācis uz ceremoniju?
Sekoju līdzi teksta formātā, tāpēc nezinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 18:21, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kamēr vienā sporta veidā priecājas par katru, kuram ir kaut mazākā saikne ar Latviju (pat stipri pastarpināta) un uzreiz visi šamo grib vilkt uz izlasi, citā - pat visai perspektīvs jaunais kadrs tiek "atšūts", jo nerunā latviski utt. .
Poga būtu tas "perspektīvais kards"???? Pat uz HK Rīgas čaļu fona lāga nejēdza ne ar ko izcelties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 18:22, pirms 13 gadiem
labāk skatāmies draftu - NHL Draft Live Stream Online
, 2012-06-23 18:23, pirms 13 gadiem
trakais_no_rajona rakstīja: ja cilvēks izlasē spēlē tikai tāpēc,lai celtu savu tirgus cenu,runa vairs nav par patriotismu. Iedomājos Podziņu ar prievīti pie krūtīm pastaigājoties sarkanajā laukumā
Izlase ļoti bieži ir tas pakāpiens, kas spēlētājiem ļauj nokļūt prožektoru gaismā. Tā tas bija 90-tajos un 00-to sākumā, tā tas ir (varbūt tikai mazāk) pašlaik.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 18:24, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Poga būtu tas "perspektīvais kards"???? Pat uz HK Rīgas čaļu fona lāga nejēdza ne ar ko izcelties!
Toties un RD fona, kā jaunais censonis, neizskatās švaki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 18:28, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Toties un RD fona, kā jaunais censonis, neizskatās švaki.
Juri! Tu vispār pagājušo sezonu skatijies? Sezonas sākumā vēl varbūt bija kaut kāda jēga no viņa, bet cik atceros uz sezonas vidu jau vairs pat tajā RD sastāvā čalis lāga vairs netika iekšā.... Droši vien dēļ "labās spēles" Peka viņu vispirms atsēdināja un pēc tam vispār aizsūtija uz HK Rīga?
, 2012-06-23 18:30, pirms 13 gadiem
trakais_no_rajona rakstīja: Bet tad atkal rodas otrs jautājums!

-Viņam LV izlasi vajag patriotisma pēc?
-Vai arī LV izlase tiek izmantota kā reklāma,lai piesaistītu sev uzmanību?

tad kurā vietā,te var runāt par latviskumu? Būsim reāli,Podziņam LV izlase bijusi/nebijusi
Būsim reāli - futbola izlase strādā krievu valodā, lielākā daļa ir krievi. Tāpēc tā ir mazāk patriotiska? Nē, nav.
Ja tev un citiem ir tik neinteresants Podziņš un liekas bāls spēlētājs, kāpēc jācepjas par viņu? Nesaprotu. Ja tev un citiem hokeja faniem ir kas sakāms Podziņam, ir twitter konts.
, 2012-06-23 18:32, pirms 13 gadiem
kur var redzeet??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 18:33, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Lai ka ari beigtos sis drafts bet acim redzot varam teikt oficiali - 1994. gads IR lidzsim talantigakais gads Latvijas hokeja. Abrags man jau gadiem par so stridas sakot, ka Karsuma gads bija talantigaks, bet redzam, ka no 94 gada jau divi speletaji stabili drafta apgajusi ta laika lideri Karsumu drafta sarakstos.
Un pieradijies ari tas, ka Abragam nav taisniba par Blugeru. Vins visiem pec kartas centas ieskaidrot, ka Tedim ir loti lielas iespejas vispar netikt panemtam un ja ari panems tad tikai pedejas kartas.
Vel tikai janodrafte Lipsbergs vai Jevpalovs un Abrags 2012 gada drafta sakara bus izgazies pec pilnas programas
Nav jau pirmā reize, kad tas "lielais hokeja eksperts" izgāžas Pārāk tendenciozs viņš ir ....
, 2012-06-23 18:34, pirms 13 gadiem
Detroits rakstīja: kur var redzeet??
Tādu internetu pazīsti? NHL.com - The National Hockey League
, 2012-06-23 18:35, pirms 13 gadiem
trakais_no_rajona rakstīja: Bet tad atkal rodas otrs jautājums!

-Viņam LV izlasi vajag patriotisma pēc?
-Vai arī LV izlase tiek izmantota kā reklāma,lai piesaistītu sev uzmanību?

tad kurā vietā,te var runāt par latviskumu? Būsim reāli,Podziņam LV izlase bijusi/nebijusi
Ko saprotam ar vārdu "patriotisms"? Prievītes nēsāšanu, staigāšanu pastalās utt.?
Vai ir domāts sišanās par komandu, par treneri, par "čali blakus"?

Patosa pilnas runas par patriotismus, sišanos utt. parasti ir pēc cīņām (uzvarētām, galvenokārt), "reālā laikā" nekāds patriotisms (vismaz tā kā to saprot bļāvējfani) nav glavā - tikai iet, sisties, labāk nospēlēt (tā ir atdeve laukumā, cieņa pret savu komandu un komandas biedriem).

Tagad apjūsmotā 90-to gadu izlase... viņi sitās un sita pretiniekus nevis dēļ prievītes, Daugavas vai vēl kaut kā... bet tāpēc, ka sanākuši ar saviem čaļiem gribēja parādīt, ka tāda Latvijas izlase VAR.

Tāpēc atbilde ir - jā, spēlētāji pārstāv izlasi, lai iegūtu papildus punktus CV, ar kuriem var iet pie darba devējiem.
, 2012-06-23 18:37, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Juri! Tu vispār pagājušo sezonu skatijies? Sezonas sākumā vēl varbūt bija kaut kāda jēga no viņa, bet cik atceros uz sezonas vidu jau vairs pat tajā RD sastāvā čalis lāga vairs netika iekšā.... Droši vien dēļ "labās spēles" Peka viņu vispirms atsēdināja un pēc tam vispār aizsūtija uz HK Rīga?
Tāpēc arī rakstu, ka kā jaunais censonis. Pekam vajag vienmērīgi stabilu rezultātu. Jaunie spēlētāji tādu reti kad var piedāvāt (tie kas var, tie arī tiek attiecīgi novērtēti)... tāpēc tiek mainīti. Tas ir absolūti normāli.
, 2012-06-23 18:37, pirms 13 gadiem
Pilnībā piekrītu Jurim. Pie tam mēs nevaram zināt, kuram ir kādas sajūtas, kāmēr skan himna u.tml. Tas, ka spēlēšana izlasē ir ļoti svarīgs CV elements un pēc tā tiecas ir likumsakarīgi.
, 2012-06-23 18:37, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kamēr vienā sporta veidā priecājas par katru, kuram ir kaut mazākā saikne ar Latviju (pat stipri pastarpināta) un uzreiz visi šamo grib vilkt uz izlasi, citā - pat visai perspektīvs jaunais kadrs tiek "atšūts", jo nerunā latviski utt. .
tie runā angliski....
, 2012-06-23 18:38, pirms 13 gadiem
Detroits rakstīja: kur var redzeet??
NHL Draft Live Stream Online
, 2012-06-23 18:39, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: tie runā angliski....
Un runājot Odesā populārām frāzēm - Tās te ir divas lielas atšķirības (kas gan īstenībā ir nožēlojama attieksme latviešiem pašiem pret sevi).
, 2012-06-23 18:40, pirms 13 gadiem
Vēršu uzmanību:
4. kārtās ir izvēlēti
6 somi, 6 krievi un 11 zviedri
Tendences nav mainījušās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 18:45, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: starp citu Bafalo paņēma 3. kārtā vēl vienu centru:
73 Buffalo Sabres Justin Kea C Saginaw (OHL)
Tiesa neesmu papētījis šī džeka datus, tāpēc nevaru spriest cik nopietnu konkurenci viņš var sagādāt Girgensonam (vai Gaļčeņukam).
http://www.tsn.ca/draftcentre/feature/?id=12273
tu laikam domāji nevis Gaļčeņuku, bet Grigorenko.
, 2012-06-23 18:45, pirms 13 gadiem
Man jautājums: kāpēc dānis ir otro reizi draftēts? Pirmā reize - 2010.gadā. Kāds zinātājs var paskaidrot?

eliteprospects.com
, 2012-06-23 18:45, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāpēc arī rakstu, ka kā jaunais censonis. Pekam vajag vienmērīgi stabilu rezultātu. Jaunie spēlētāji tādu reti kad var piedāvāt (tie kas var, tie arī tiek attiecīgi novērtēti)... tāpēc tiek mainīti. Tas ir absolūti normāli.
Ehmm... es kaut kā atceros visu to pompu ar kādu viņu te ģinamka pirms pāris gadiem sākumā prezentēja ("nākotnes RD līderis" u.t.t.), bet baidos, ka čalis būs savā izaugsmē jau apstājies t.i. savus "griestus" jau būs sasniedzis, jo šis gads viņam nu nekādi nebūtu ierakstāms karjerā ar + zīmi, bet tādu 3-4 maiņas viduvējību "meiju" un "džeriņu" jau mums pašiem te pietiek....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 18:48, pirms 13 gadiem
re kur vācietis(pēc pilsonības) ticis draftā - O'Regan, Daniel - NHL.com - NHL Entry Draft...
ir kāds augstāk(nebiju manījis)?
, 2012-06-23 18:50, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Ehmm... es kaut kā atceros visu to pompu ar kādu viņu te ģinamka pirms pāris gadiem sākumā prezentēja ("nākotnes RD līderis" u.t.t.), bet baidos, ka čalis būs savā izaugsmē jau apstājies t.i. savus "griestus" jau būs sasniedzis, jo šis gads viņam nu nekādi nebūtu ierakstāms karjerā ar + zīmi, bet tādu 3-4 maiņas viduvējību "meiju" un "džeriņu" jau mums pašiem te pietiek....
Tajā laikā viņš bija stabils Krievijas neoficiālo izlašu spēlētājs, gana rezultatīvs... bija pamats. Rīgā viņš tiešām sabremzējās, iespējams, tāpēc, ka viņa gribēšana ir daudz lielāka kā varēšana un no tā sākas arī psiholoģiskas problēmas utt., kas rezultējas nestabilā spēlē (un HK Rīga vispār drīzāk tā ir negribēšana, nevis nevarēšana)... . Jāapskatās kas būs gados 23, un tad varēs redzēt... pašlaik tā var būt gan neliela piebremzēšana ar tālāk sekojošu izrāvienu, bet var būt arī griesti, protams.

Vienīgais, kas tagad toč ir redzams, ka viņam ir vajadzīga vai nu vides nomaiņa, vai jauni mērķi, izaicinājumi.
, 2012-06-23 18:51, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: starp citu Bafalo paņēma 3. kārtā vēl vienu centru:
73 Buffalo Sabres Justin Kea C Saginaw (OHL)
Tiesa neesmu papētījis šī džeka datus, tāpēc nevaru spriest cik nopietnu konkurenci viņš var sagādāt Girgensonam (vai Gaļčeņukam).
http://www.tsn.ca/draftcentre/feature/?id=12273
Vidēja līmeņa ilgtermiņa projekts. Pagaidām - mazrezultatīvs, ik pa laikam nomet cimdus, nu kkā tā... .
, 2012-06-23 18:51, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: jap, my fail. protams, Grigorenko.
paskatījos par Kea. Garš un spēcīgs. Pēc statiem nekas ievērojams.
, 2012-06-23 18:52, pirms 13 gadiem
alfredsson11 rakstīja: re kur vācietis(pēc pilsonības) ticis draftā - O'Regan, Daniel - NHL.com - NHL Entry Draft...
ir kāds augstāk(nebiju manījis)?
nav tas nekāds vācietis
, 2012-06-23 18:53, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tajā laikā viņš bija stabils Krievijas neoficiālo izlašu spēlētājs, gana rezultatīvs... bija pamats. Rīgā viņš tiešām sabremzējās, iespējams, tāpēc, ka viņa gribēšana ir daudz lielāka kā varēšana un no tā sākas arī psiholoģiskas problēmas utt., kas rezultējas nestabilā spēlē (un HK Rīga vispār drīzāk tā ir negribēšana, nevis nevarēšana)... . Jāapskatās kas būs gados 23, un tad varēs redzēt... pašlaik tā var būt gan neliela piebremzēšana ar tālāk sekojošu izrāvienu, bet var būt arī griesti, protams.

Vienīgais, kas tagad toč ir redzams, ka viņam ir vajadzīga vai nu vides nomaiņa, vai jauni mērķi, izaicinājumi.
Te es Tev pilnīgi piekrītu! Tā arī varētu būt! Un kas no šitā čaļa sanāks nākotnē laiks rādīs .... es gan pārāk lielas ilūzijas viņa sakarā neloloju!
, 2012-06-23 18:57, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Te es Tev pilnīgi piekrītu! Tā arī varētu būt! Un kas no šitā čaļa sanāks nākotnē laiks rādīs .... es gan pārāk lielas ilūzijas viņa sakarā neloloju!
Ilūzijas vai kā, bet nu viņam ir tie spēles aizmetņi (kādu nav vietējiem kadriem), kuriem "atveroties" var sanākt pavisam neslikts spēlētājs (kā vienreiz rakstīju - Raiena Smita tipa spēlētājs).
, 2012-06-23 18:58, pirms 13 gadiem
Vispār jau, ja tā pačeko to visu pasākumu kopumā tad viņš pēc tāda moderna "vergu tirgus" izskatas! Fonā vēl kaut kāds čalītis riteni dabū pakruķīt.... brīnums ka vēl viņam kā tādam zirgam arī zobos neskatās!
, 2012-06-23 18:58, pirms 13 gadiem
Ar Lielbritānijas pasi - Payne, Cody - NHL.com - NHL Entry Draft...
Vēl 2 kārtas ar cerībām redzēt kādu latvieti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 19:00, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Vispār jau, ja tā pačeko to visu pasākumu kopumā tad viņš pēc tāda moderna "vergu tirgus" izskatas! Fonā vēl kaut kāds čalītis riteni dabū pakruķīt.... brīnums ka vēl viņam kā tādam zirgam arī zobos neskatās!
Nu un itkā tas ir kāds pārsteigums... . Tas tomēr ir PRO sports, kur, lai investētu sportistos (gan sportisko panākumu sakarā, gan komerciālo), ir jāpārliecinās, ka viņš ir gatavs tīri fiziski un funkcionāli.

Btw, īstais vergu tirgus būs 1.07.-03.07.
, 2012-06-23 19:00, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ilūzijas vai kā, bet nu viņam ir tie spēles aizmetņi (kādu nav vietējiem kadriem), kuriem "atveroties" var sanākt pavisam neslikts spēlētājs (kā vienreiz rakstīju - Raiena Smita tipa spēlētājs).
Saviels arī savā laikā bija bez maz vai projicēts kā "nākamais Ozo".... kas no tā visa beigu beigās sanāca tagad labi zinām! Eiropas minorlīgu spēlētājs kādu mums pašiem tagad ir prud pruģi.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 19:02, pirms 13 gadiem
bakerboyz rakstīja: Drafted: 2012 round 3 #87 overall by Anaheim Ducks
and: 2010 round 7 #187 overall by Carolina Hurricanes

Kā tas ir iespējams?
Jā, man arī tas interesē.
, 2012-06-23 19:02, pirms 13 gadiem
Kaut kā ļoti zemu šis puisi - Brown, Connor - NHL.com - NHL Entry Draft...
, 2012-06-23 19:03, pirms 13 gadiem
bakerboyz, Demar's, un ruudzs!
Juris Miņins 2 lpp. atpakaļ raxtīja:
"Karolīna izvēlējās 2010. gadā, bet tā kā šams viņiem nebija diez cik interesants (netika līgums piedāvāts), Anaheima paņēma tagad."
un
" Komandām, ja nemaldos, ir 3 gadi, lai piedāvātu līgumu, kuru laikā spēlētājs skaitās sistēmā, bet 2 reizes draftētie ir vairāki... Hariju Vītoliņu tāpat savulaik draftēja Monreāla, bet pēc tam -Vinipega.
, 2012-06-23 19:08, pirms 13 gadiem
alfredsson11 rakstīja: Kaut kā ļoti zemu šis puisi - http://www.nhl.com/ice/draftprospectdetail.htm?dpid=10033
Atbilde: 178 cm, 72 kg.
, 2012-06-23 19:10, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Atbilde: 178 cm, 72 kg.
Nepaskatījos tik svarīgo. Diezgan smieklīgi parametri.
, 2012-06-23 19:11, pirms 13 gadiem
, 2012-06-23 19:15, pirms 13 gadiem
THEekleers rakstīja: Penguins Select Forward Theodor Blueger with... malacis!
tātad tedijs bija klātienē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 19:21, pirms 13 gadiem
Visam ir pamats.Arii tas,ka Zemgusu vakar izveeleejas var pat teikt in fashion tas arii naaca par labu Blugera augstajam kaartas numuram!Organizaacija aciimredzedzmi saprot,ka speeleetaajiem no Latvijas nav ispeejas kaa jenkiem un kanaadiesiem un paareejaam hokeja lielvalstiim Zviedriem Chehiem utt dot iespeeju saviem talantiem attiistiit savu speeli...Zemgs riktiigs dzelzs jauneklis ar pareizo darba atieksmi lika padomaat...re ku letins muusu sarakstos kuraa kaut kas ir...jaa no Latvijas...davai pameiginam...domaaju 100% pirmaas kaartas..sekas...un Pitsburga cer uz kaut kaadu loti pozitiivu rezuultaatu...mozka varees sevi par so izveeli naakotnee paslaveet!!!Cerams...,lai veicas muusu jaunajam censonim.
, 2012-06-23 19:24, pirms 13 gadiem
Daumants666 rakstīja: Visam ir pamats.Arii tas,ka Zemgusu vakar izveeleejas var pat teikt in fashion tas arii naaca par labu Blugera augstajam kaartas numuram!Organizaacija aciimredzedzmi saprot,ka speeleetaajiem no Latvijas nav ispeejas kaa jenkiem un kanaadiesiem un paareejaam hokeja lielvalstiim Zviedriem Chehiem utt dot iespeeju saviem talantiem attiistiit savu speeli...Zemgs riktiigs dzelzs jauneklis ar pareizo darba atieksmi lika padomaat...re ku letins muusu sarakstos kuraa kaut kas ir...jaa no Latvijas...davai pameiginam...domaaju 100% pirmaas kaartas..sekas...un Pitsburga cer uz kaut kaadu loti pozitiivu rezuultaatu...mozka varees sevi par so izveeli naakotnee paslaveet!!!Cerams...,lai veicas muusu jaunajam censonim.
Bļugers gadus 4 spēlē ASV, ir 2 kārtējs vidusskolu turnīra čempions, tāpēc NHL skautiem par viņu info ir pietiekoši, tāpat kā par Girgensonu. Nezināmus kadrus ar kaut kādiem "davai pamēģināsim" motīviem pirmajās kārtās neņem.
, 2012-06-23 19:32, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bļugers gadus 4 spēlē ASV, ir 2 kārtējs vidusskolu turnīra čempions, tāpēc NHL skautiem par viņu info ir pietiekoši, tāpat kā par Girgensonu. Nezināmus kadrus ar kaut kādiem "davai pamēģināsim" motīviem pirmajās kārtās neņem.
Tieši tā, un pie tam no vienas puses 2. kārta ir negaidīta, no otras... iepriekš 2. kārtā ''svētīja'' Bļugera komandas biedru, kas nebija tik rezultatīvs kā Tedijs tā, ka nav jau gluzi arī tā, ka nez no kurienes Bļugers tur ielīda... Tomēr bija savas komes rez. spēlētājs, ja nemaldos...
, 2012-06-23 19:33, pirms 13 gadiem
Bilde ideāla.....es laikam Bļugera vietā būtu bikses piemīzis un bez jokiem!
, 2012-06-23 19:33, pirms 13 gadiem
Daumants666 rakstīja: Visam ir pamats.Arii tas,ka Zemgusu vakar izveeleejas var pat teikt in fashion tas arii naaca par labu Blugera augstajam kaartas numuram!Organizaacija aciimredzedzmi saprot,ka speeleetaajiem no Latvijas nav ispeejas kaa jenkiem un kanaadiesiem un paareejaam hokeja lielvalstiim Zviedriem Chehiem utt dot iespeeju saviem talantiem attiistiit savu speeli...Zemgs riktiigs dzelzs jauneklis ar pareizo darba atieksmi lika padomaat...re ku letins muusu sarakstos kuraa kaut kas ir...jaa no Latvijas...davai pameiginam...domaaju 100% pirmaas kaartas..sekas...un Pitsburga cer uz kaut kaadu loti pozitiivu rezuultaatu...mozka varees sevi par so izveeli naakotnee paslaveet!!!Cerams...,lai veicas muusu jaunajam censonim.
klubi medz eksperimentet pedejas kartas, bet ne pirmajas. Turklat ka jau Minins teica, Blugers ir pietiekosi pazistams ZA, vins ir USHS parliecinosi labakas komandas uzbrukuma lideris. turklat no USHS nodrafteti lidzsim ir veseli 20 speletaji. Tas ir vairak ka no zviedru superelites un QMJHL. Tapec nemot vera, ka vins ir viens no sis ligas lielakajam zvaigznem, nav jabrinas kapec vins panemts 2 karta ar augstako numuru starp USHS speletajiem.
, 2012-06-23 19:34, pirms 13 gadiem
Jāpaskatās vai Jevpalovu vai Lipsbergu ņems, bet nu to vietu kļūst arvien mazāk un mazāk... man jau gan šķiet, ka šai vecumā viņi par Pelšu sliktāki nav kā viņš bija toreiz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 19:37, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Jāpaskatās vai Jevpalovu vai Lipsbergu ņems, bet nu to vietu kļūst arvien mazāk un mazāk... man jau gan šķiet, ka šai vecumā viņi par Pelšu sliktāki nav kā viņš bija toreiz...
Pelss jasaka godigi tomer bija visai liels parsteigums ik vienam. Piekritu, ka Jevpalovs un Lipsbergs jau nu noteikti ir ja ne labaki, tad nekada zina nav sliktaki par Kristianu taja vecuma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 19:39, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: Izskatās, ka daudzu cerētie Ģinamas sistēmas jaunieši netiks draftēti= nezinu kā dzīvajā bet TSN rāda, ka 7. kārtā palikuši vairs 16 piki.
Kaut gan Artiju Kuldu '06. gadā nodraftēja 7. kārtā ar 200. nr.
tas tiks vai netiks draftēti nebūtu pat tik svarīgi pašu hokejistu sakarā, jo pats drafts jau reāli neko daudz nenozīmē... pašam vien tālāk jāstrādā. Tikai tas, ka neviens netiktu draftēts mums būtu slikti tajā ziņā, ka RD atkal nevarēs izaudzināt jaunus kadrus, jo visi bēgs prom kā bēga līdz šim zinot, ka no MHL tevi neviens nedraftēs....

Gusevu tikko paņēma, 2 gadus pēc drafta vecuma...
, 2012-06-23 19:40, pirms 13 gadiem
Pilnigi neticami, ka tikai tagad Nikita gusevs nodraftets, turklat 7 karta...
Luk ka KHL izveidosana atbaida NHL skautus.
, 2012-06-23 19:42, pirms 13 gadiem
Drafts noslegtos ar glanci ja ka pasu pedejo ar 211 numuru LA Kings izveletos Indrasi
, 2012-06-23 19:42, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: Interesanti, ka pagaidām ir nodraftēti apmēram 10 prospekti no NCAA.
Kaut gan vēl nesen SC lasīju viena pieredzējuša jūzera (vairs neatceros, kurš un kad, jo rakstu un topiku bija daudz) viedokli, ka no koledžām reti kādu draftē.
laikam pēdējā laika NCAA veiksmes stāstu ietekmē, jo šajā sezonā ir vairāki atklājumi no NCAA bijuši līgā
, 2012-06-23 19:44, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Pilnigi neticami, ka tikai tagad Nikita gusevs nodraftets, turklat 7 karta...
Luk ka KHL izveidosana atbaida NHL skautus.
Gusevam vēl pieaugušo hokejā sevi gan ar jāpierāda. Viens ir plēst MHL, otrs.. plus pundurzaķis pintas jau viņš ar ir
, 2012-06-23 19:46, pirms 13 gadiem
Tāks, atliek tagad CHL draftu gaidīt... .
, 2012-06-23 19:47, pirms 13 gadiem
The end! Jevpalovu un Lipsbergu tā arī neviens nenodraftēja. Ko varētu te teikt... puiki! Gribat tikt draftēti? Braucas uz ZA spēlēt un mācīties! Kaut gan arī tikai plikais drafts vēl neko nenozīmē un tāpat sevi būs jāpierāda uz ledus arī turpmāk + ne mazums ir gadijumu, kad NHL tiek un gana labi spēlē arī nedraftēti spēlētāji!
, 2012-06-23 19:49, pirms 13 gadiem
Lielākais secinājums pēc šī drafta ir tas, ka ja letiņš grib tikt izvēlēts, tad jābrauc spēlēt uz USHS čempi. Nav tik spēcīgs kā CHL vai USHL, kā dēļ pat ja sākums neizdodas var palikt komandā un uzlabot spēli + redz ka draftē ar gana daudz (kā jau tika teikts vairak ka J20 Superelit un QMJHL) ...

Honestly ja Bļugers ir 52. numurs un ne Lipsbergs, ne Jevpalovs nav draftā, tad es ibio... veiksmi čaļiem RD rindās un tad jau no turienes ar var!!
, 2012-06-23 19:50, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Drafts noslegtos ar glanci ja ka pasu pedejo ar 211 numuru LA Kings izveletos Indrasi
Tas tik būtu bijis "nummurs"!!!
, 2012-06-23 19:51, pirms 13 gadiem
Nu ko, Latvijai lidzsim labakais drafts aizvadits
, 2012-06-23 19:51, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāks, atliek tagad CHL draftu gaidīt... .
tas varētu būt interesanti...btw kad būs?
, 2012-06-23 19:52, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: tas varētu būt interesanti...btw kad būs?
import drafts 27 junijā
, 2012-06-23 19:54, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Lielākais secinājums pēc šī drafta ir tas, ka ja letiņš grib tikt izvēlēts, tad jābrauc spēlēt uz USHS čempi. Nav tik spēcīgs kā CHL vai USHL, kā dēļ pat ja sākums neizdodas var palikt komandā un uzlabot spēli + redz ka draftē ar gana daudz (kā jau tika teikts vairak ka J20 Superelit un QMJHL) ...

Honestly ja Bļugers ir 52. numurs un ne Lipsbergs, ne Jevpalovs nav draftā, tad es ibio... veiksmi čaļiem RD rindās un tad jau no turienes ar var!!
To jau es teicu pagājušo gadu, ja grib draftu tad jābrauc uz Kanādu vai ASV, jo no eiropas ir ļoti grūti tikt. Apsveicu abus mūsu hokejistus ar draftu un, lai izdodās viss arī talāk.
, 2012-06-23 19:55, pirms 13 gadiem
Secinājumi kopumā - priekš mums kopumā reti labs drafts! Tika izvēlēti divi mūsu spēlētāji pirmajās divās kārtās pie kam pa vienam katrā kārtā!
Slēpts komentārs: Daumants666
, 2012-06-23 20:07, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Secinājumi kopumā - priekš mums kopumā reti labs drafts! Tika izvēlēti divi mūsu spēlētāji pirmajās divās kārtās pie kam pa vienam katrā kārtā!
Ir iespējams izvēlēt divus spēlētājus divās kārtās un ne pa vienam katrā ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 20:23, pirms 13 gadiem
sanak, ka jevpalovu, r.lipsbergu un podzinu nenodrafte ?
, 2012-06-23 20:23, pirms 13 gadiem
sanak, ka jevpalovu, r.lipsbergu un podzinu nenodrafte ?
, 2012-06-23 20:24, pirms 13 gadiem
Daumants666 rakstīja: Pirmkaart.Neviens nesaka,ka par vinu neviens nezinaaja!Ja pat pirmsdrafta prognozees nebija domaats,ka vins tiks izveeleets ar tik augstu numuru tad tas liec sliekties uz domu,ka tomeer Zemgusa pirmaas kaartas nr ietekmeeja Blugera H draft..Zemgus riktiigs piemeers hokejistiem attieksmes zinaa..,jo vienmeer tomeer(atziisim)lielu lomu speelee faktors no kuras valsts naak jaunais hokejists un zinot cik "naski" uz muusu "hokeja lielvalsts" jaunajiem censoniem skataas NHL skauti tomeer vienmeer domaajam,ka tik nodraftee un dzekiem paviid iespeeja rast lielaaku motivaaciju straadaat un ciiniities!Domaaju,ka Zemgusa faktors,ka no no Latvijas hokejists tiek nodrafteets pirmajaa kaartaa lika...hei re ku muusu ierakstos 4alis no Latvijas..davai veelreiz paskatamies un paanalizeejam kas un kaa re ku pirmajaa kaartaa riktiigs dzelzs vecis..keedes reakcija iedvesma..parasti jau muusu jauniesu izlases paaraak neiedvesmo nhl skautus...jo jaaieskataa un jaaieskataas riktiigi ne tikai virspuseeji...hei tur letini speelee rezuultaats uz doto briidi vineim par sliktu1:7...kas iemet vaartus tas tas...kaa speelee kopumaa..!?Nezinu es analizeeju Jauno zviedrinu vinem 1+2 uzvaaraa paar somiem!Lai veicas muusu jaunajam censonim!
es ceru,ka pats saprati,ko uzrakstīji.
, 2012-06-23 20:31, pirms 13 gadiem
neoxeo rakstīja: es ceru,ka pats saprati,ko uzrakstīji.
Tu ko traks ne ta4u.Spirtu negribi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 21:49, pirms 13 gadiem
Apsveicu, Pittsburga ir ljoti labi :0
, 2012-06-23 21:50, pirms 13 gadiem
wow, augstu! Prieks!
, 2012-06-23 22:14, pirms 13 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Nākamsezon: Malkins - Krosbijs - Bļugers.
Nebūs slikta maiņa!
nebus, malkins un krosbijs abi ir centri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-23 23:16, pirms 13 gadiem
Interesanti - slovākiem draftā apalja nulle. Kas to būtu domājis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-24 11:12, pirms 13 gadiem
Labākais Drafts ever!!!!!!!
, 2012-06-24 13:57, pirms 13 gadiem
Interesanti ka Blugers ir spelejis taja pat USHS komanda kura savulaik speleja Krosbijs.
, 2012-06-24 14:34, pirms 13 gadiem
WOW ,tas gan ir augstu ,labas ziņas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-24 23:15, pirms 13 gadiem
Man jau, protams, prieks, lai gan pingvīni ir komanda, kuras pamatsastāvā pat pirmajās kārtās draftētajiem ir grūti nokļūt. Varu teikt droši, ka tik drīz Tediju pingvīnu pamatsastāvā neredzēsim, bet es ticu, ka kādreiz viņš tur nokļūs
, 2012-06-26 10:37, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Sekoju līdzi teksta formātā, tāpēc nezinu.
Pēc sekojošā citāta no šī paša raksta var secināt ka bija gan!

Jau uzreiz pēc "Penguins" izdarītās izvēles, Teodors Bļugers izmantoja situāciju, ka drafts norisinās Pitsburgā, un kopā ar komandas vadību devās aplūkot "Penguins" ģērbtuves, atzīstot, ka tās izskatoties pat labāk nekā "24/7 Road to the Winter Classic" raidījumu sērijā.