Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Teodoru Bļugeru ar 52. numuru draftē "Penguins"

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

Teodoru Bļugeru ar 52. numuru draftē "Penguins"
Teodors Bļugers spiež leģendārā Mario Lemjē roku
Foto: penguins.nhl.com

Šodien Pitsburgā turpinājās 50. Nacionālās hokeja līgas drafta ceremonija, kurā jau otrajā kārtā ar kopējo 52. numuru tika izvēlēts arī latviešu uzbrucējs Teodors Bļugers. Viņu draftēja Pitsburgas "Penguins" vienība.

Atgādināsim, ka aizvadītajā naktī ar kopējo 14. numuru Bufalo "Sabres" izvēlējās Zemgu Girgensonu, jaunajam uzbrucējam kļūstot par visu laiku visaugstāk draftēto Latvijas hokejistu. Tanī pašā laikā, Teodors kļuvis par trešo visu laiku augstāk draftēto latvieti uzreiz aiz Girgensona un Sanda Ozoliņa.

Iepriekšējā reize, kad vienā piegājienā tika draftēti divi Latvijas hokejisti, bija tālais 2006. gads, kad izvēlēti tika Kaspars Daugaviņš un Artūrs Kulda – hokejisti, kas abi jau paspējuši izbaudīt NHL gaisotni.

Bļugera augstais drafta numurs ir visai negaidīts, jo pirmsdrafta prognozēs tika spriests, ka uzbrucējs varētu tikt izvēlēts drafta trešajā līdz piektajā kārtā.

Jau uzreiz pēc "Penguins" izdarītās izvēles, Teodors Bļugers izmantoja situāciju, ka drafts norisinās Pitsburgā, un kopā ar komandas vadību devās aplūkot "Penguins" ģērbtuves, atzīstot, ka tās izskatoties pat labāk nekā "24/7 Road to the Winter Classic" raidījumu sērijā.

1994. gadā dzimušais Bļugers iepriekšējo sezonu aizvadīja USHS līgas komandā "Shattuck St.Mary's". 2013.-14. hokejists ir iecerējis uzsākt studijas Minesotas universitātē, paralēli spēlējot NCAA.

Gan U-20, gan arī U-18 čempionātā Bļugers spēlēja vienā maiņā kopā ar Zemgu Girgensonu, abos turnīros esot viens no valstvienības līderiem.

Pitsburgas "Penguins" rindās savulaik spēlējuši divi Latvijas hokejisti. Starp 1997. un 2000. gadu trīs sezonas klubā aizvadīja Pēteris Skudra, taču 1998.-99. sezonā 11 spēles komandas sastāvā aizvadīja arī Viktors Ignatjevs.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-23 18:23, pirms 12 gadiem
trakais_no_rajona rakstīja: ja cilvēks izlasē spēlē tikai tāpēc,lai celtu savu tirgus cenu,runa vairs nav par patriotismu. Iedomājos Podziņu ar prievīti pie krūtīm pastaigājoties sarkanajā laukumā
Izlase ļoti bieži ir tas pakāpiens, kas spēlētājiem ļauj nokļūt prožektoru gaismā. Tā tas bija 90-tajos un 00-to sākumā, tā tas ir (varbūt tikai mazāk) pašlaik.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-23 18:24, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Poga būtu tas "perspektīvais kards"???? Pat uz HK Rīgas čaļu fona lāga nejēdza ne ar ko izcelties!
Toties un RD fona, kā jaunais censonis, neizskatās švaki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-06-23 18:28, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Toties un RD fona, kā jaunais censonis, neizskatās švaki.
Juri! Tu vispār pagājušo sezonu skatijies? Sezonas sākumā vēl varbūt bija kaut kāda jēga no viņa, bet cik atceros uz sezonas vidu jau vairs pat tajā RD sastāvā čalis lāga vairs netika iekšā.... Droši vien dēļ "labās spēles" Peka viņu vispirms atsēdināja un pēc tam vispār aizsūtija uz HK Rīga?

     [+] [-]

, 2012-06-23 18:30, pirms 12 gadiem
trakais_no_rajona rakstīja: Bet tad atkal rodas otrs jautājums!

-Viņam LV izlasi vajag patriotisma pēc?
-Vai arī LV izlase tiek izmantota kā reklāma,lai piesaistītu sev uzmanību?

tad kurā vietā,te var runāt par latviskumu? Būsim reāli,Podziņam LV izlase bijusi/nebijusi
Būsim reāli - futbola izlase strādā krievu valodā, lielākā daļa ir krievi. Tāpēc tā ir mazāk patriotiska? Nē, nav.
Ja tev un citiem ir tik neinteresants Podziņš un liekas bāls spēlētājs, kāpēc jācepjas par viņu? Nesaprotu. Ja tev un citiem hokeja faniem ir kas sakāms Podziņam, ir twitter konts.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-23 18:32, pirms 12 gadiem
kur var redzeet??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-23 18:33, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Lai ka ari beigtos sis drafts bet acim redzot varam teikt oficiali - 1994. gads IR lidzsim talantigakais gads Latvijas hokeja. Abrags man jau gadiem par so stridas sakot, ka Karsuma gads bija talantigaks, bet redzam, ka no 94 gada jau divi speletaji stabili drafta apgajusi ta laika lideri Karsumu drafta sarakstos.
Un pieradijies ari tas, ka Abragam nav taisniba par Blugeru. Vins visiem pec kartas centas ieskaidrot, ka Tedim ir loti lielas iespejas vispar netikt panemtam un ja ari panems tad tikai pedejas kartas.
Vel tikai janodrafte Lipsbergs vai Jevpalovs un Abrags 2012 gada drafta sakara bus izgazies pec pilnas programas
Nav jau pirmā reize, kad tas "lielais hokeja eksperts" izgāžas Pārāk tendenciozs viņš ir ....

     [+] [-]

, 2012-06-23 18:34, pirms 12 gadiem
Detroits rakstīja: kur var redzeet??
Tādu internetu pazīsti? NHL.com - The National Hockey League

  +1 [+] [-]

, 2012-06-23 18:35, pirms 12 gadiem
trakais_no_rajona rakstīja: Bet tad atkal rodas otrs jautājums!

-Viņam LV izlasi vajag patriotisma pēc?
-Vai arī LV izlase tiek izmantota kā reklāma,lai piesaistītu sev uzmanību?

tad kurā vietā,te var runāt par latviskumu? Būsim reāli,Podziņam LV izlase bijusi/nebijusi
Ko saprotam ar vārdu "patriotisms"? Prievītes nēsāšanu, staigāšanu pastalās utt.?
Vai ir domāts sišanās par komandu, par treneri, par "čali blakus"?

Patosa pilnas runas par patriotismus, sišanos utt. parasti ir pēc cīņām (uzvarētām, galvenokārt), "reālā laikā" nekāds patriotisms (vismaz tā kā to saprot bļāvējfani) nav glavā - tikai iet, sisties, labāk nospēlēt (tā ir atdeve laukumā, cieņa pret savu komandu un komandas biedriem).

Tagad apjūsmotā 90-to gadu izlase... viņi sitās un sita pretiniekus nevis dēļ prievītes, Daugavas vai vēl kaut kā... bet tāpēc, ka sanākuši ar saviem čaļiem gribēja parādīt, ka tāda Latvijas izlase VAR.

Tāpēc atbilde ir - jā, spēlētāji pārstāv izlasi, lai iegūtu papildus punktus CV, ar kuriem var iet pie darba devējiem.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-23 18:37, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Juri! Tu vispār pagājušo sezonu skatijies? Sezonas sākumā vēl varbūt bija kaut kāda jēga no viņa, bet cik atceros uz sezonas vidu jau vairs pat tajā RD sastāvā čalis lāga vairs netika iekšā.... Droši vien dēļ "labās spēles" Peka viņu vispirms atsēdināja un pēc tam vispār aizsūtija uz HK Rīga?
Tāpēc arī rakstu, ka kā jaunais censonis. Pekam vajag vienmērīgi stabilu rezultātu. Jaunie spēlētāji tādu reti kad var piedāvāt (tie kas var, tie arī tiek attiecīgi novērtēti)... tāpēc tiek mainīti. Tas ir absolūti normāli.

     [+] [-]

, 2012-06-23 18:37, pirms 12 gadiem
Pilnībā piekrītu Jurim. Pie tam mēs nevaram zināt, kuram ir kādas sajūtas, kāmēr skan himna u.tml. Tas, ka spēlēšana izlasē ir ļoti svarīgs CV elements un pēc tā tiecas ir likumsakarīgi.

     [+] [-]

, 2012-06-23 18:37, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kamēr vienā sporta veidā priecājas par katru, kuram ir kaut mazākā saikne ar Latviju (pat stipri pastarpināta) un uzreiz visi šamo grib vilkt uz izlasi, citā - pat visai perspektīvs jaunais kadrs tiek "atšūts", jo nerunā latviski utt. .
tie runā angliski....

     [+] [-]

, 2012-06-23 18:38, pirms 12 gadiem
Detroits rakstīja: kur var redzeet??
NHL Draft Live Stream Online

  -2 [+] [-]

, 2012-06-23 18:39, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: tie runā angliski....
Un runājot Odesā populārām frāzēm - Tās te ir divas lielas atšķirības (kas gan īstenībā ir nožēlojama attieksme latviešiem pašiem pret sevi).

     [+] [-]

, 2012-06-23 18:40, pirms 12 gadiem
Vēršu uzmanību:
4. kārtās ir izvēlēti
6 somi, 6 krievi un 11 zviedri
Tendences nav mainījušās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-06-23 18:45, pirms 12 gadiem
WILDE1 rakstīja: starp citu Bafalo paņēma 3. kārtā vēl vienu centru:
73 Buffalo Sabres Justin Kea C Saginaw (OHL)
Tiesa neesmu papētījis šī džeka datus, tāpēc nevaru spriest cik nopietnu konkurenci viņš var sagādāt Girgensonam (vai Gaļčeņukam).
http://www.tsn.ca/draftcentre/feature/?id=12273
tu laikam domāji nevis Gaļčeņuku, bet Grigorenko.

     [+] [-]

, 2012-06-23 18:45, pirms 12 gadiem
Man jautājums: kāpēc dānis ir otro reizi draftēts? Pirmā reize - 2010.gadā. Kāds zinātājs var paskaidrot?

eliteprospects.com

  +2 [+] [-]

, 2012-06-23 18:45, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāpēc arī rakstu, ka kā jaunais censonis. Pekam vajag vienmērīgi stabilu rezultātu. Jaunie spēlētāji tādu reti kad var piedāvāt (tie kas var, tie arī tiek attiecīgi novērtēti)... tāpēc tiek mainīti. Tas ir absolūti normāli.
Ehmm... es kaut kā atceros visu to pompu ar kādu viņu te ģinamka pirms pāris gadiem sākumā prezentēja ("nākotnes RD līderis" u.t.t.), bet baidos, ka čalis būs savā izaugsmē jau apstājies t.i. savus "griestus" jau būs sasniedzis, jo šis gads viņam nu nekādi nebūtu ierakstāms karjerā ar + zīmi, bet tādu 3-4 maiņas viduvējību "meiju" un "džeriņu" jau mums pašiem te pietiek....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-23 18:48, pirms 12 gadiem
re kur vācietis(pēc pilsonības) ticis draftā - O'Regan, Daniel - NHL.com - NHL Entry Draft...
ir kāds augstāk(nebiju manījis)?

  +1 [+] [-]

, 2012-06-23 18:50, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Ehmm... es kaut kā atceros visu to pompu ar kādu viņu te ģinamka pirms pāris gadiem sākumā prezentēja ("nākotnes RD līderis" u.t.t.), bet baidos, ka čalis būs savā izaugsmē jau apstājies t.i. savus "griestus" jau būs sasniedzis, jo šis gads viņam nu nekādi nebūtu ierakstāms karjerā ar + zīmi, bet tādu 3-4 maiņas viduvējību "meiju" un "džeriņu" jau mums pašiem te pietiek....
Tajā laikā viņš bija stabils Krievijas neoficiālo izlašu spēlētājs, gana rezultatīvs... bija pamats. Rīgā viņš tiešām sabremzējās, iespējams, tāpēc, ka viņa gribēšana ir daudz lielāka kā varēšana un no tā sākas arī psiholoģiskas problēmas utt., kas rezultējas nestabilā spēlē (un HK Rīga vispār drīzāk tā ir negribēšana, nevis nevarēšana)... . Jāapskatās kas būs gados 23, un tad varēs redzēt... pašlaik tā var būt gan neliela piebremzēšana ar tālāk sekojošu izrāvienu, bet var būt arī griesti, protams.

Vienīgais, kas tagad toč ir redzams, ka viņam ir vajadzīga vai nu vides nomaiņa, vai jauni mērķi, izaicinājumi.

     [+] [-]

, 2012-06-23 18:51, pirms 12 gadiem
WILDE1 rakstīja: starp citu Bafalo paņēma 3. kārtā vēl vienu centru:
73 Buffalo Sabres Justin Kea C Saginaw (OHL)
Tiesa neesmu papētījis šī džeka datus, tāpēc nevaru spriest cik nopietnu konkurenci viņš var sagādāt Girgensonam (vai Gaļčeņukam).
http://www.tsn.ca/draftcentre/feature/?id=12273
Vidēja līmeņa ilgtermiņa projekts. Pagaidām - mazrezultatīvs, ik pa laikam nomet cimdus, nu kkā tā... .

     [+] [-]

, 2012-06-23 18:51, pirms 12 gadiem
WILDE1 rakstīja: jap, my fail. protams, Grigorenko.
paskatījos par Kea. Garš un spēcīgs. Pēc statiem nekas ievērojams.

     [+] [-]

, 2012-06-23 18:52, pirms 12 gadiem
alfredsson11 rakstīja: re kur vācietis(pēc pilsonības) ticis draftā - O'Regan, Daniel - NHL.com - NHL Entry Draft...
ir kāds augstāk(nebiju manījis)?
nav tas nekāds vācietis

     [+] [-]

, 2012-06-23 18:53, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tajā laikā viņš bija stabils Krievijas neoficiālo izlašu spēlētājs, gana rezultatīvs... bija pamats. Rīgā viņš tiešām sabremzējās, iespējams, tāpēc, ka viņa gribēšana ir daudz lielāka kā varēšana un no tā sākas arī psiholoģiskas problēmas utt., kas rezultējas nestabilā spēlē (un HK Rīga vispār drīzāk tā ir negribēšana, nevis nevarēšana)... . Jāapskatās kas būs gados 23, un tad varēs redzēt... pašlaik tā var būt gan neliela piebremzēšana ar tālāk sekojošu izrāvienu, bet var būt arī griesti, protams.

Vienīgais, kas tagad toč ir redzams, ka viņam ir vajadzīga vai nu vides nomaiņa, vai jauni mērķi, izaicinājumi.
Te es Tev pilnīgi piekrītu! Tā arī varētu būt! Un kas no šitā čaļa sanāks nākotnē laiks rādīs .... es gan pārāk lielas ilūzijas viņa sakarā neloloju!

     [+] [-]

, 2012-06-23 18:57, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Te es Tev pilnīgi piekrītu! Tā arī varētu būt! Un kas no šitā čaļa sanāks nākotnē laiks rādīs .... es gan pārāk lielas ilūzijas viņa sakarā neloloju!
Ilūzijas vai kā, bet nu viņam ir tie spēles aizmetņi (kādu nav vietējiem kadriem), kuriem "atveroties" var sanākt pavisam neslikts spēlētājs (kā vienreiz rakstīju - Raiena Smita tipa spēlētājs).

  +1 [+] [-]

, 2012-06-23 18:58, pirms 12 gadiem
Vispār jau, ja tā pačeko to visu pasākumu kopumā tad viņš pēc tāda moderna "vergu tirgus" izskatas! Fonā vēl kaut kāds čalītis riteni dabū pakruķīt.... brīnums ka vēl viņam kā tādam zirgam arī zobos neskatās!

     [+] [-]

, 2012-06-23 18:58, pirms 12 gadiem
Ar Lielbritānijas pasi - Payne, Cody - NHL.com - NHL Entry Draft...
Vēl 2 kārtas ar cerībām redzēt kādu latvieti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-23 19:00, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Vispār jau, ja tā pačeko to visu pasākumu kopumā tad viņš pēc tāda moderna "vergu tirgus" izskatas! Fonā vēl kaut kāds čalītis riteni dabū pakruķīt.... brīnums ka vēl viņam kā tādam zirgam arī zobos neskatās!
Nu un itkā tas ir kāds pārsteigums... . Tas tomēr ir PRO sports, kur, lai investētu sportistos (gan sportisko panākumu sakarā, gan komerciālo), ir jāpārliecinās, ka viņš ir gatavs tīri fiziski un funkcionāli.

Btw, īstais vergu tirgus būs 1.07.-03.07.

     [+] [-]

, 2012-06-23 19:00, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ilūzijas vai kā, bet nu viņam ir tie spēles aizmetņi (kādu nav vietējiem kadriem), kuriem "atveroties" var sanākt pavisam neslikts spēlētājs (kā vienreiz rakstīju - Raiena Smita tipa spēlētājs).
Saviels arī savā laikā bija bez maz vai projicēts kā "nākamais Ozo".... kas no tā visa beigu beigās sanāca tagad labi zinām! Eiropas minorlīgu spēlētājs kādu mums pašiem tagad ir prud pruģi.....