Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" spēlēs Stenlija kausa ieguvējs

Andrejs Siliņš

"Dinamo" spēlēs Stenlija kausa ieguvējs
Marks Hartigans (pa labi)
Foto: AP

Rīgas "Dinamo" ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs ziņo, ka klubs noslēdzis līgumus ar diviem kanādiešu hokejistiem - aizsargu Duviju Vestkotu un uzbrucēju Marku Hartiganu, kurš divas reizes izcīnījis arī Stenlija kausu.

Marks Hartigans Nacionālajā Hokeja Līgā (NHL) aizvadījis 102 spēles, kurās guvis 19 vārtus un 11 piespēles. Spēlējis Atlantas "Thrashers"", Kolumbusas "Blue Jackets", Anaheimas "Ducks" un Detroitas "Red Wings" rindās. Hartigans ir divkārtējs Stenlija kausa ieguvējs - Anaheimas "Ducks" (2007. gads) un Detroitas "Red Wings" (2008. gads) sastāvā.

Pagājušo sezonu Hartigans spēlēja "Red Wings" rindās un aizvadīja 23 spēles (četri rezultativitātes punkti), kā arī četrās Stenlija kausa spēlēs (1 rezultativitātes punkts).

Duvijs Vestkots NHL aizvadījis 201 spēli, kurās guvis 11 vārtus un 45 piespēles. Visas sešas sezonas Vestkots pavadījis Kolumbusas "Blue Jackets" rindās.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-22 19:13, pirms 16 gadiem
juhans rakstīja: par to, ka ir jāstrādā (sic!), ja reiz ir garš un labi stāv, nevis uzreiz jākliedz un jālielās!

veertiiga atzinja, manupraat.

     [+] [-]

, 2008-07-22 19:15, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: tad jataisa masveida pašnāvība - mūs ir cirtuši, cērt un cirtīs, optimismam nav pamata

Nav jau tik traki!
Vienkārši par dažām lietām ir jaaizdomājas,kas ir kas,un kā tas varētu būt!

  -2 [+] [-]

, 2008-07-22 19:16, pirms 16 gadiem
O veel divi "Monstruaalie mezonji"

     [+] [-]

, 2008-07-22 19:19, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Principā sanāk ka vainīgie ir Segliņš ar Ulmani - lūr tik Kiras mutē un paši neko nedara...
Pričom Kira???

Zināmā mērā Tev ir taisnība,jo LHF valde ar savu bezdarbību atbalsta LV hokeja saimniecības bardaku!
Kira ir vainīgs tajā ziņā,ka sevi uzskata par LV hokeja Dievu,un negrib nevienu pat normāli uzklausīt,kā varētu savest kārtībā LV hokeja būšanas un nebūšanas!
Savā laikā Koziols mēģināja cīnīties ar Kiras diktatūru,bet kas no tā iznāca mēs ļoti labi zinām!

     [+] [-]

, 2008-07-22 19:19, pirms 16 gadiem
martin_rusheer rakstīja: Un tas nav iespējams nekada gadijuma, ja vien Dinamo patiesam nesabruks sezonas laikaa
Reali kaut kur pirms menesa vai vairak bija rakstits, ka, lai normali varetu startet Dinamo budzetam jabut 6.5 mj latu (avots: Viesturs Koziols)
Krievijas bagātākais klubs - Ufas "Salavat...

Tatad vai nu tiesam Dinamo nav naudas (bet tad kapec KHL par to neinteresejas un nekur nav tadu baumu, par Ventu vismaz tas baumas klida), vai ari sponsori jau ir tikai vel nav bijusi preses konference un prezenteta komanda


Visdrīzākais ka naudas tiešām (vairāk par tiem 2M pamatkapitālā) pagaidām nav.... vienīgais (oficiālais) sponsors par kuru ir dzirdēts un kurš ir arī redzēts ir "Nike Bauer".... tb formas šiem ir! Bet tie ir tikai 50K un praktiski viss ir inventārā.... es piem. par citiem spnsoriem pagaidām neesmu dzirdējis... Tu esi?! Tapēc nezinu no kurienes šiem varētu būt vairāk naudas par tiem 2M, kas ir apmaksātais pamatkapitāls.... ja runājam par to kapēc nekur neviens neko nesaka (ka tipa tik pie 2M šiem ir pagaidām) ir tas variants, ka šie iespējams negrib lāga neko nesākuši iet bēdigi slavenā Automobīlista "pēdās", ko šiem arī varētu sanākt darīt, ja šie (RD) tomēr tos 10M nesavāks...... tapēc arī pagaidām (iespējams) šie arī biš izliekas, ka tipa viss ir baigi forši un par kaut kādām problēmām nevienam lāga nestāsta un neafišē! Tā teikt "norit darbs" un "viss ir procesā"... Būs baigi skumji, ja uz sezonas sākumu tas "darbs" izrādīsies vējā..... protams ceru, ka tā tomēr nenotiks un tās ir tikai manas "slimās nojautas"....

     [+] [-]

, 2008-07-22 19:26, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Visdrīzākais ka naudas tiešām (vairāk par tiem 2M pamatkapitālā) pagaidām nav.... vienīgais (oficiālais) sponsors par kuru ir dzirdēts un kurš ir arī redzēts ir "Nike Bauer".... tb formas šiem ir! Bet tie ir tikai 50K un praktiski viss ir inventārā.... es piem. par citiem spnsoriem pagaidām neesmu dzirdējis... Tu esi?! Tapēc nezinu no kurienes šiem varētu būt vairāk naudas par tiem 2M, kas ir apmaksātais pamatkapitāls.... ja runājam par to kapēc nekur neviens neko nesaka (ka tipa tik pie 2M šiem ir pagaidām) ir tas variants, ka šie iespējams negrib lāga neko nesākuši iet bēdigi slavenā Automobīlista "pēdās", ko šiem arī varētu sanākt darīt, ja šie (RD) tomēr tos 10M nesavāks...... tapēc arī pagaidām (iespējams) šie arī biš izliekas, ka tipa viss ir baigi forši un par kaut kādām problēmām nevienam lāga nestāsta un neafišē! Tā teikt "norit darbs" un "viss ir procesā"... Būs baigi skumji, ja uz sezonas sākumu tas "darbs" izrādīsies vējā..... protams ceru, ka tā tomēr nenotiks un tās ir tikai manas "slimās nojautas"....

Es arī tā ceru,jo tad neapskaustu latviešu puišus,kas ņemās pa to RD!
Visur sezonas būs jau sākušās un būs grūti atrast normālu komandu!
Nē,nē!Labāk,lai tad RD vismaz šo sezonu izvelk KHL!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-22 19:28, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Zināmā mērā Tev ir taisnība,jo LHF valde ar savu bezdarbību atbalsta LV hokeja saimniecības bardaku!
Kira ir vainīgs tajā ziņā,ka sevi uzskata par LV hokeja Dievu,un negrib nevienu pat normāli uzklausīt,kā varētu savest kārtībā LV hokeja būšanas un nebūšanas!
Savā laikā Koziols mēģināja cīnīties ar Kiras diktatūru,bet kas no tā iznāca mēs ļoti labi zinām!

Vainīga ir hokeja sabiedrība, kas ļauj sliktajam Kiram valdīt LV hokejā. Pat mūžīgais oponents Koziols nesen intervijā atzina ka LHS izjuka jo esošie biedri gaidīja ka vis tiks pasniegts pašiem neko nedarot (atgādināšu ka Kira nebija LHS biedrs). Protams vienkāršāk jau ir ja ir viens ko vainot, bet ja skatās globāli, impotenta ir hokeja sabiedrība ne Kira, Kira dara visu pēc savas saprašanas un loģikas domājot ka tas ir labi un pareizi

     [+] [-]

, 2008-07-22 19:28, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Visdrīzākais ka naudas tiešām (vairāk par tiem 2M pamatkapitālā) pagaidām nav.... vienīgais (oficiālais) sponsors par kuru ir dzirdēts un kurš ir arī redzēts ir "Nike Bauer".... tb formas šiem ir! Bet tie ir tikai 50K un praktiski viss ir inventārā.... es piem. par citiem spnsoriem pagaidām neesmu dzirdējis... Tu esi?! Tapēc nezinu no kurienes šiem varētu būt vairāk naudas par tiem 2M, kas ir apmaksātais pamatkapitāls.... ja runājam par to kapēc nekur neviens neko nesaka (ka tipa tik pie 2M šiem ir pagaidām) ir tas variants, ka šie iespējams negrib lāga neko nesākuši iet bēdigi slavenā Automobīlista "pēdās", ko šiem arī varētu sanākt darīt, ja šie (RD) tomēr tos 10M nesavāks...... tapēc arī pagaidām (iespējams) šie arī biš izliekas, ka tipa viss ir baigi forši un par kaut kādām problēmām nevienam lāga nestāsta un neafišē! Tā teikt "norit darbs" un "viss ir procesā"... Būs baigi skumji, ja uz sezonas sākumu tas "darbs" izrādīsies vējā..... protams ceru, ka tā tomēr nenotiks un tās ir tikai manas "slimās nojautas"....

tu nupat kaa aizskaari "juutiigu" teemu. par "slimaam nojautaam" es gan to nesauktu, jo taa tas tomeer meedz notikt reaalajaa dziivee. driizaak gan par bazhaam. protams, ceram uz to labaako!

     [+] [-]

, 2008-07-22 19:30, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Labāk,lai tad RD vismaz šo sezonu izvelk KHL!

esi paarliecinaats? varbuut tomeer ne...

     [+] [-]

, 2008-07-22 19:36, pirms 16 gadiem
juhans rakstīja: esi paarliecinaats? varbuut tomeer ne...

Labāk tomēr-jā!
Miķēļa un citu puiku dēļ es to vēlos,jo savādāk viņiem varētu būt baigās problēmas nospēlēt kvalitatīvu sezonu!

  -1 [+] [-]

, 2008-07-22 19:36, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es arī tā ceru,jo tad neapskaustu latviešu puišus,kas ņemās pa to RD!
Visur sezonas būs jau sākušās un būs grūti atrast normālu komandu!
Nē,nē!Labāk,lai tad RD vismaz šo sezonu izvelk KHL!


Vo vo.... tas ta būtu psc!!! Štrunts par tiem slovākiem un kanādiešiem!!! Tie gan jau kaut tādā AHL vai Eiropā vēl sev kādu vietiņu dabūs.... a ko darīs mūsu izlases veči, ja uz 2. septembri RD finansēs joprojām "rēgosies" tik tie divi pamatkapitāla miljoni...?! Ceru, ka šie tomēr to piķi vismaz šogad savāks...

     [+] [-]

, 2008-07-22 19:37, pirms 16 gadiem
Jāāāāāā! Superhokejs Latvijā!

     [+] [-]

, 2008-07-22 19:39, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Vainīga ir hokeja sabiedrība, kas ļauj sliktajam Kiram valdīt LV hokejā. Pat mūžīgais oponents Koziols nesen intervijā atzina ka LHS izjuka jo esošie biedri gaidīja ka vis tiks pasniegts pašiem neko nedarot (atgādināšu ka Kira nebija LHS biedrs). Protams vienkāršāk jau ir ja ir viens ko vainot, bet ja skatās globāli, impotenta ir hokeja sabiedrība ne Kira, Kira dara visu pēc savas saprašanas un loģikas domājot ka tas ir labi un pareizi

Taisnība!
Jo Koziols jau tad,kad cīnijās ar Kiru,skaidri un gaiši pateica,ka viens nav cīnītājs,jo LHF Kongresā pārējie vienkārši vai nu baidijās iet pret Kiru,vai arī viņiem ir izdevīgi,ka Kira ir mūžīgais LHF prezis!

     [+] [-]

, 2008-07-22 19:43, pirms 16 gadiem
juhans rakstīja: tu nupat kaa aizskaari "juutiigu" teemu. par "slimaam nojautaam" es gan to nesauktu, jo taa tas tomeer meedz notikt reaalajaa dziivee. driizaak gan par bazhaam. protams, ceram uz to labaako!


Nu var arī tās par bažām nosaukt.... bet gribi negibi tādas uzrodas, ja nepilnu pusotru mēnesi līdz sezonas sākumam komandai OFICIĀLI ir tikai viens sponsors un 2M pamatkapitālā..... potams ceru, ka rīt preses konferencē Āzis nāks klajā ar vēl prāvu pūlciņu sponsoru..... Ja tā nebūs tad..... kā Tu saki sāk mākt zinamas bažas par šī pojekta veiksmīgu izdošanos....

     [+] [-]

, 2008-07-22 19:46, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: LHF Kongresā pārējie vienkārši vai nu baidijās iet pret Kiru,vai arī viņiem ir izdevīgi,ka Kira ir mūžīgais LHF prezis!

Vispār cik atminu kaut kādā virzība pret Kiru bija divos kongresos, uz vienu Kozis pat bija sadabūjis (sarunājis) vajadzīgās balsis...bet ko tas deva...kāds pārdomāja, kaut kam itkā čēpē ar auto un "nepaspēja", vēl tur kaut kas bija...un sanāk vecais labais letiņu stāsts par "uzmešanu"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-22 19:53, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Vispār cik atminu kaut kādā virzība pret Kiru bija divos kongresos, uz vienu Kozis pat bija sadabūjis (sarunājis) vajadzīgās balsis...bet ko tas deva...kāds pārdomāja, kaut kamitkā čēpē ar auto un "nepaspēja", vēl tur kaut kas bija...un sanāk vecais labais letiņu stāsts par "uzmešanu"


Ka tik mūs visus te sacerējušos arī beigās vēl neuzmet ar visu to RD projektu....
Ak jā... par variantiem runājot... ja RD tiešām ies čabīgi ar finanšu vākšanu ta iespējams krievi caur Iteru iespēlēs mums kādus 4-5M$ .... Tā teikt lai galīgi neizgāzāmies.... jo mēs tomēr neesam jau kaut kādas krievu "glubinkas" Automobīlists, bet ES valsts komanda.... ES vīzās ta uz gadu šiem visiem gribās.... Un tomēr ar RD līgai kā sugai ir biš starptautiskāks tas skanējums! Tapēc arī pie palielām finansiālām problēmām iespējams KHL šefi var nākt (kaut kā) palīgā... tā teikt, lai pirmo gadu vismaz kaut kā izvelkam!

     [+] [-]

, 2008-07-22 19:53, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Vispār cik atminu kaut kādā virzība pret Kiru bija divos kongresos, uz vienu Kozis pat bija sadabūjis (sarunājis) vajadzīgās balsis...bet ko tas deva...kāds pārdomāja, kaut kam itkā čēpē ar auto un "nepaspēja", vēl tur kaut kas bija...un sanāk vecais labais letiņu stāsts par "uzmešanu"

Njā,cerība uz pozitīvām pārmaiņām LHF šobrīd nav gaidāmas!

     [+] [-]

, 2008-07-22 19:56, pirms 16 gadiem
mda, ātrak gribu redzēt šo kompozīciju ;D

     [+] [-]

, 2008-07-22 19:58, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Ka tik mūs visus te sacerējušos arī beigās vēl neuzmet ar visu to RD projektu....

ja godīgi es uz šo brīdi par to finansu štelli esmu visai mierīgs, uz dullo neviens tādā projektā nelien un ablomīties neviens negrib. Ja šitie frukti te rosās, tad viņiem skaidrs kas un kā...ņem vērā ka iesaistītie ir šejienieši navis kaut kāds ukru caurbraucējs. nezinu cik ilgs un pelnošs būs šis pasākums, bet tagad vēl neredzu iemesla zvanīt trauksmes zvanus.

  -1 [+] [-]

, 2008-07-22 20:01, pirms 16 gadiem
Dinamo labi papildinājumi....sastāvs izskatas cerīgs un tāpēc varēsim redzēt ko varam uz krievu superklubu komandām

  -1 [+] [-]

, 2008-07-22 20:04, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: ja godīgi es uz šo brīdi par to finansu štelli esmu visai mierīgs, uz dullo neviens tādā projektā nelien un ablomīties neviens negrib. Ja šitie frukti te rosās, tad viņiem skaidrs kas un kā...ņem vērā ka iesaistītie ir šejienieši navis kaut kāds ukru caurbraucējs. nezinu cik ilgs un pelnošs būs šis pasākums, bet tagad vēl neredzu iemesla zvanīt trauksmes zvanus.

Vai Tev nekad nav iznācis ar lielu optimismu sākt bīdīt kādu ģelu,kuras beigās čiks vien iznāk!??
Ja nē,tad esi īsts laimes luteklis!
Cerēsim,ka tādi laimes lutekļi ir Koziols & Co!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-22 20:09, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vai Tev nekad nav iznācis ar lielu optimismu sākt bīdīt kādu ģelu,kuras beigās čiks vien iznāk!??
Ja nē,tad esi īsts laimes luteklis!
Cerēsim,ka tādi laimes lutekļi ir Koziols & Co!

naudas lietās primārais ir aprēķins nevis pliks optimisms

     [+] [-]

, 2008-07-22 20:13, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: naudas lietās primārais ir aprēķins nevis pliks optimisms

Nu,mums bija aprēķināts līdz pēdējam santīmam,un tāpēc ar optimismu ķērāmies pie lietas,bet partnerim bija savi slepenie plāni,un tad mūsu aprēķini bija kaķim zem astes!

     [+] [-]

, 2008-07-22 20:16, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu,mums bija aprēķināts līdz pēdējam santīmam,un tāpēc ar optimismu ķērāmies pie lietas,bet partnerim bija savi slepenie plāni,un tad mūsu aprēķini bija kaķim zem astes!

karoče uzmeta...neviens nav pasargāts.
Krieviem mēs esam logs uz Eiropu, šie mūs vilks. protams var sanākt ka neesam viņiem vajadzīgi, gan jau Kozim ar draugiem ir plāns "B"

     [+] [-]

, 2008-07-22 20:17, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: ja godīgi es uz šo brīdi par to finansu štelli esmu visai mierīgs, uz dullo neviens tādā projektā nelien un ablomīties neviens negrib. Ja šitie frukti te rosās, tad viņiem skaidrs kas un kā...ņem vērā ka iesaistītie ir šejienieši navis kaut kāds ukru caurbraucējs. nezinu cik ilgs un pelnošs būs šis pasākums, bet tagad vēl neredzu iemesla zvanīt trauksmes zvanus.


Nu lai nu tā būtu! Tā teikt.... no Tavas mutes Dieva ausī! Cerams, ka manas bažas tiešām ir veltas....

  -1 [+] [-]

, 2008-07-22 20:17, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Nu var arī tās par bažām nosaukt.... bet gribi negibi tādas uzrodas, ja nepilnu pusotru mēnesi līdz sezonas sākumam komandai OFICIĀLI ir tikai viens sponsors un 2M pamatkapitālā..... potams ceru, ka rīt preses konferencē Āzis nāks klajā ar vēl prāvu pūlciņu sponsoru..... Ja tā nebūs tad..... kā Tu saki sāk mākt zinamas bažas par šī pojekta veiksmīgu izdošanos....


bļ... kā man šādi pesimisti zb, rīt par sponsoriem neko neteiks, jo cik noprotams, tad presene ir par biļetēm un fanu atribūtiku, tā būtu otrā lieta par ko faniem uztraukties aiz sastāva, bet jūs te par naudu un sponsoriem. Teica tak jums, ka lielu daļu naudas dod līga no TV un līgas sponsoru piķa + sponsori ir un būs, tikai neviens par to neklaigā, varu jums pateikt 100%, ka RD ar finansēm viss kārtībā, tā kā relax un koncentrējaties fanošanai nevis lieku musinat tautu

     [+] [-]

, 2008-07-22 20:19, pirms 16 gadiem
Baigais "papildinājums" - tas pirmais tik pat rezultatīvs, kā mūsu Raiča Ivanāns. Tad jau labāk lai laiž mūsu jaunos, perspektīvos, lai kapā 4. maiņā un krāj pieredzi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-07-22 20:20, pirms 16 gadiem
Bumba
Tu baigi informēts tips esi, koļies! Simsons? Koziols? Sējējs?

     [+] [-]

, 2008-07-22 20:21, pirms 16 gadiem
zigiss rakstīja: bet tomēr domāju, ka derētu kāds krieviņš ar pieredzi, kas labi orientējās visā kas un kā notiek Krievijā gan laukumā, gan ārpus laukuma...

Un kā tad ar mūsu pašu Ņiživiju?

  +1 [+] [-]

, 2008-07-22 20:22, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu,mums bija aprēķināts līdz pēdējam santīmam,un tāpēc ar optimismu ķērāmies pie lietas,bet partnerim bija savi slepenie plāni,un tad mūsu aprēķini bija kaķim zem astes!


tev tak noargumentēju kā šajā projektā nāk nauda, bet tā vietā lai uzrakstītu kaut ko kaut cik sakarīgu (kaut vai kritisku, bet sakarīgu un argumentētu), atkal tukša prastā latvieša pesimisma pilnais teksts! Tie veči tak ir miljonāri un ne jau tāpat vien bez prāta iemet 2 miljonus pamatkapitālā ko notērēt un 1,5 miljonus līgā iemaksā, laikam jau tie cilvēki prot rēķināt?

  -3 [+] [-]

, 2008-07-22 20:22, pirms 16 gadiem
Bumba rakstīja: bļ... kā man šādi pesimisti zb, rīt par sponsoriem neko neteiks, jo cik noprotams, tad presene ir par biļetēm un fanu atribūtiku, tā būtu otrā lieta par ko faniem uztraukties aiz sastāva, bet jūs te par naudu un sponsoriem. Teica tak jums, ka lielu daļu naudas dod līga no TV un līgas sponsoru piķa + sponsori ir un būs, tikai neviens par to neklaigā, varu jums pateikt 100%, ka RD ar finansēm viss kārtībā, tā kā relax un koncentrējaties fanošanai nevis lieku musinat tautu

Vecīt,Tev neviens neliek lasīt to par ko mēs diskusējam!
Ja nepatīk mūsu komentāri,tad viņus var vienkērši ignorēt nelasot un neiedziļinoties!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-22 20:24, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Bumba
Tu baigi informēts tips esi, koļies! Simsons? Koziols? Sējējs?


po kas es esmu, labāk domājiet kā arēnā troksni taisīt nekā te ar demagoģiju nodarbojaties, tikai žēl, ka izskatās, ka daļai komentētāju spriežot pēc komentiem un domu gājiena ar biļešu iegādi varētu būt problēmas, jāprasa vecākiem nauda