Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" spēlēs Stenlija kausa ieguvējs

Andrejs Siliņš

"Dinamo" spēlēs Stenlija kausa ieguvējs
Marks Hartigans (pa labi)
Foto: AP

Rīgas "Dinamo" ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs ziņo, ka klubs noslēdzis līgumus ar diviem kanādiešu hokejistiem - aizsargu Duviju Vestkotu un uzbrucēju Marku Hartiganu, kurš divas reizes izcīnījis arī Stenlija kausu.

Marks Hartigans Nacionālajā Hokeja Līgā (NHL) aizvadījis 102 spēles, kurās guvis 19 vārtus un 11 piespēles. Spēlējis Atlantas "Thrashers"", Kolumbusas "Blue Jackets", Anaheimas "Ducks" un Detroitas "Red Wings" rindās. Hartigans ir divkārtējs Stenlija kausa ieguvējs - Anaheimas "Ducks" (2007. gads) un Detroitas "Red Wings" (2008. gads) sastāvā.

Pagājušo sezonu Hartigans spēlēja "Red Wings" rindās un aizvadīja 23 spēles (četri rezultativitātes punkti), kā arī četrās Stenlija kausa spēlēs (1 rezultativitātes punkts).

Duvijs Vestkots NHL aizvadījis 201 spēli, kurās guvis 11 vārtus un 45 piespēles. Visas sešas sezonas Vestkots pavadījis Kolumbusas "Blue Jackets" rindās.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-07-22 17:43, pirms 16 gadiem
Salīdzinājāt Savicki, Kalvīti, Rāvi, Koziolu un citus vaļus ar Rosu Akmeni un Ventu

Tur nebija nauda, bet te džekiem tikai pamatkapitāls virs 2 ļimoni un ne jau tāda līmeņa veči pa labi pa kreisi parakstītu spēlētājus, trenerus lai pēc pussezonas iekristu ar seju sūdos! Ja nebūtu tāda Koziola, nebūtu R2000, normāla Latvijas čempja, jo kas tad sistos ar Liepājniekiem (cepuri nost viņu priekšā), nebūtu zvaigžņu spēles, nebūtu lokauta laikā "Žolis", Skrastiņš un Co........

Ja reiz Koziols katru gadu varēja 1 - 3 (3 bija lokauta laikā) ļimonus eiro tikai R2000 ielikt, tad visi šie veči arī bez sponsoriem kaut ko var izdarīt kluba un hoķa labā!

     [+] [-]

, 2008-07-22 17:46, pirms 16 gadiem
Te ir Hartigana veikums Sarkanajos spārnos

     [+] [-]

, 2008-07-22 17:47, pirms 16 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2008-07-22 17:48, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Aicinājums visiem komentāru rakstītājiem kuri priecājās par NHL spēlētājiem DUNAMO rindās. Paskatieties visu ārzemnieku statistiku pagājušajā sezonā - man liekas ārprāts vienam 32 spēles 3 komandās 1 gūtu vārti, Hartigans 23 spēlēs 3 vārti pa vārtiem metis 19 reizes. PLay-off stadijā no 22 spēlēm laukumā ticis 4 spēlēs 0 vārti 1 piespēle pavārtiem nev metis. Iepriekšēkie bija nedaudz labāki bet arī nekas īpašs.
ne jau vārti un pagātne ir galvenais , bet sportiskā forma šajā sezonā.
ļoti gribu kļūdīties - bet domāju ka ārzemnieki KHL līmenī nevilks. Būs smaga sezona bet tāpēc interese ir liela-ceru pēc gada jau uz spēcīgākiem leģionāriem.


Jā, Petrovickis mētājās pa komandām, bet tas priekš tikko no Ziemeļamerikas atnākuša hokejista nav tas trakākais.

Kas attiecas uz Hartiganu (principā uz jebkuru NHL hokejistu).
Vārti, kā pats teici, nav pats būtiskākais, bet svarīgi ir tas kā spēlētājs pilda sev dotos uzdevumus. NHL (vai arī jebkurā citā jebkura sporta veida līgā) visi nevar būt "topscorers", kādam arī ir jāspēlē aizsardzībā, jādomā par pretinieku līderu neitralizēšanu vai jāpilda citi specifiski un vidējam hokeja fanam nemaz nepamanāmi uzdevumi.
Un tieši šo uzdevumu veiksmīga/neveiksmīga izpilde arī nosaka spēlētāja vērtību.

Par fizisko formu vari neuztraukties. Visi "Dinamo" jaunpienācēji ir profesionāļi ar NHL pieredzi (pie tam paši arī nav nekādi jaunie), kas nozīmē, ka viņi paši zina kā ir jātrenējas, lai spētu sasniegt un noturēt fizisko formu. Pie tam KHL nav kā NHL, kur pārtraukumu nav. Te sezonā ir daži pārtraukumi, kuru laikā var piestrādāt uz fizisko sagatavotību.

  -3 [+] [-]

, 2008-07-22 17:52, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tieši tā buuvnieka kungs - Ivars77 esportā ir izslavēts eksperts jautājumos kas attiecas uz jebkuru Krievijas izlasi un Rīgas Dinamo!!! Ja runa iet par šīm tēmām Jums iesaku pārējiem nemaz neatbildēt...

Labi,labi, nekāsē te!
Es vienkārši caur savu domu vēlos atrast atbildi,kā tad īsti būs ar to RD!
Man nepatīk optimisms,ja tas nav ne ar ko pamatots,jo kā saka-optimists ir tas pats pesimists,bet tikai sliktāk informēts!
Varat ticēt,varat arī neticēt,bet man patiešām rūp.kas īsti būs ar to Ģinamo,tikai man negribās rūgti aplauzties! Tāpēc manī ir šī skepse!

     [+] [-]

, 2008-07-22 17:55, pirms 16 gadiem
Nu tas ka NHL pieredze tas labi, bet statistika nekada spidosa. tas jau labi ka legionari sitadi daudzmaz spelejusi augsta limeni. Bet man mazs jautajums KURS BUS RIGAS DINAMO TAS KAS METIS GOLUS!!!????!!!?????!!!?????

     [+] [-]

, 2008-07-22 17:57, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Labi,labi, nekāsē te!
Es vienkārši caur savu domu vēlos atrast atbildi,kā tad īsti būs ar to RD!
Man nepatīk optimisms,ja tas nav ne ar ko pamatots,jo kā saka-optimists ir tas pats pesimists,bet tikai sliktāk informēts!
Varat ticēt,varat arī neticēt,bet man patiešām rūp.kas īsti būs ar to Ģinamo,tikai man negribās rūgti aplauzties! Tāpēc manī ir šī skepse!


ceru, ka mazliet Tavu skepsi šodien izgaisināju

  +1 [+] [-]

, 2008-07-22 17:58, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Aicinājums visiem komentāru rakstītājiem kuri priecājās par NHL spēlētājiem DUNAMO rindās. Paskatieties visu ārzemnieku statistiku pagājušajā sezonā - man liekas ārprāts vienam 32 spēles 3 komandās 1 gūtu vārti, Hartigans 23 spēlēs 3 vārti pa vārtiem metis 19 reizes. PLay-off stadijā no 22 spēlēm laukumā ticis 4 spēlēs 0 vārti 1 piespēle pavārtiem nev metis. Iepriekšēkie bija nedaudz labāki bet arī nekas īpašs.
ne jau vārti un pagātne ir galvenais , bet sportiskā forma šajā sezonā.
ļoti gribu kļūdīties - bet domāju ka ārzemnieki KHL līmenī nevilks. Būs smaga sezona bet tāpēc interese ir liela-ceru pēc gada jau uz spēcīgākiem leģionāriem.

nav jau nekādu problēmu. Tev ir visas iespējas dabut tos NHL večus ar labo statistiku Dinamo rindās. Viss tagadējais Dinamo sastāvs ir tas, ko viņi par to naudu kas vinjiem ir, var dabūt(manuprāt tas nav slikts). Jau iepriekš komentāros tika rakstīts tādiem kā tev- ja tev ir kādi NHL vai Eiropas līgu rezultatīvi spēlētāji kas būtu gatavi nākt uz Rīgu par pieņemamu naudu tad nosauc tos( "Who cares" pat būtu gatavs nest Tevis sastādīto sarakstu Sējējam

  +2 [+] [-]

, 2008-07-22 18:02, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Labi,labi, nekāsē te!
Es vienkārši caur savu domu vēlos atrast atbildi,kā tad īsti būs ar to RD!
Man nepatīk optimisms,ja tas nav ne ar ko pamatots,jo kā saka-optimists ir tas pats pesimists,bet tikai sliktāk informēts!
Varat ticēt,varat arī neticēt,bet man patiešām rūp.kas īsti būs ar to Ģinamo,tikai man negribās rūgti aplauzties! Tāpēc manī ir šī skepse!


Redz, man liekas ka problēma ir " Es vienkārši caur savu domu vēlos atrast atbildi,kā tad īsti būs ar to RD!" !!! Neviens nazin kā būs, ja nu vienīgi visādi Pāveli Globas un tamlīdzīgie, un nezina arī Dinamo atbalstītāji/noliedzēji. Viss te rakstītais ir spekulācijas, fantāzijas, iedomas, vīzijas u.t.t. Tapēc vajag būt reālistiem, sekot jaunumiem, argumentēti spriest par tiem nevis bezjēgā slavēt vai pelt. Es ar šaubos par dažām lietām, dažiem spēlētājiem, bet tas man nedod tiesības kategoriski apgalvot ka tas būs slikti vai attiecīgais džeks neder - varu izteikt viedokli, ka manuprāt piemēram, Bērziņš nepavilks KHL, bet es to neapgalvoju un ceru ka kļudos...
Manuprāt šai tēmā ir pārāk daudz kategorisma par tēmām, lietām par ko nezinām...
Slēpts komentārs: Ivars77

  -2 [+] [-]

, 2008-07-22 18:11, pirms 16 gadiem
Nu paldies dievam, cik zināms Kiram ar Dinamo vairs sakara nav

  -1 [+] [-]

, 2008-07-22 18:14, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Redz, man liekas ka problēma ir " Es vienkārši caur savu domu vēlos atrast atbildi,kā tad īsti būs ar to RD!" !!! Neviens nazin kā būs, ja nu vienīgi visādi Pāveli Globas un tamlīdzīgie, un nezina arī Dinamo atbalstītāji/noliedzēji. Viss te rakstītais ir spekulācijas, fantāzijas, iedomas, vīzijas u.t.t. Tapēc vajag būt reālistiem, sekot jaunumiem, argumentēti spriest par tiem nevis bezjēgā slavēt vai pelt. Es ar šaubos par dažām lietām, dažiem spēlētājiem, bet tas man nedod tiesības kategoriski apgalvot ka tas būs slikti vai attiecīgais džeks neder - varu izteikt viedokli, ka manuprāt piemēram, Bērziņš nepavilks KHL, bet es to neapgalvoju un ceru ka kļudos...
Manuprāt šai tēmā ir pārāk daudz kategorisma par tēmām, lietām par ko nezinām...

Tev taisnība!
Var jau uzrakstīt par visu,kas notiek ar un ap RD vienu vārdu-super-un tu būsi +karalis,bet ja sāksi kādā tēmā parāk iedziļināties (un pie tam negatīvi),tad būsi nīstākais cilvēks iekš eSports!
Man personiski liekas,ka RD labāk varētu piesaistīt kādu špīleri tepat no Eiropas,bet ar daudz labākiem statistikas rādītājiem,nekā vienu otru no NHL!
Par Bērziņu Tev arī taisnība,jo atceros,ka skatijos Liepājā LM spēles ar R2000 viņš nebija kapātājs,un pēc PČ man arī nav labu domu par viņu!

     [+] [-]

, 2008-07-22 18:15, pirms 16 gadiem
Bumba rakstīja: Nu paldies dievam, cik zināms Kiram ar Dinamo vairs sakara nav

Es nerunāju tikai par Dināmo,bet par Latvijas hokeju vispār!

     [+] [-]

, 2008-07-22 18:19, pirms 16 gadiem
par to labāk nerunāt, sūdīgi metas

  +2 [+] [-]

, 2008-07-22 18:20, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Fig viņu zin!
Gribu tikai,lai Latvijā tiktu izveidotu tāda hokeja saimniecība,ka es varu iet ar prieku uz savas (LM) komandas spēlēm ,un pavasaros varu ar baudu skatīties PČ,jo tur baudāmi spēlē LV izlase!
Nepatīk man tās ,,netīrās'' spēlītes,kas šobrīd notiek LV hokejā ar tiešu Kiras atbalstu!
moška pastāstīsi ko Kira sliktu ir izdarijis LV hokejam.. bet konkrēti.. a to man liekas tāda tukš muldēšana..

     [+] [-]

, 2008-07-22 18:23, pirms 16 gadiem
Nesaprotu, ko te var priecāties!!
Apskatieties uz individuālo statistiku. NEKĀDA!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-07-22 18:29, pirms 16 gadiem
tikums rakstīja: moška pastāstīsi ko Kira sliktu ir izdarijis LV hokejam.. bet konkrēti.. a to man liekas tāda tukš muldēšana..

1.To,ka neskatoties divus gadus pēc kārtas Značoks neizpildija LHF uzdevumu,un vienalga nenoņēma viņu no amata!
2.To ka savu ambīciju dēļ atlaida Kurri un H.Vasiļjevu.
3.To,ka pieļāva LV izlases šķelšanos vairākus gadus pēc kārtas,un dažreiz to pat veicināja,kad bija konflikts starp latviešu spēlētājiem un krievu!
4.To,ka LV čempionātā ir kārtīgs bardaks.
Nenoliegšu,ka mēs esam Kiram parādā lielu paldies par PČ2006,bet atceroties kā mēs tikam dirsināti ar to halles būvi,šis paldies iestrēgst kaklā!

     [+] [-]

, 2008-07-22 18:31, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tev taisnība!
Var jau uzrakstīt par visu,kas notiek ar un ap RD vienu vārdu-super-un tu būsi +karalis,bet ja sāksi kādā tēmā parāk iedziļināties (un pie tam negatīvi),tad būsi nīstākais cilvēks iekš eSports!

redz iedziļināties nākotnē ir visai nepateicīga lieta - te tas negatīvisms ir nākotnes formā: nevarēs, nepietiks nauda, no visiem būs pa pakaļu u.t.t.

     [+] [-]

, 2008-07-22 18:33, pirms 16 gadiem
Nav ko teikt! Tie mak piesaistit speletajus.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-22 18:36, pirms 16 gadiem
tikums rakstīja: moška pastāstīsi ko Kira sliktu ir izdarijis LV hokejam.. bet konkrēti.. a to man liekas tāda tukš muldēšana..
nav jau tā, ka viņš darītu kaut ko sliktu, vaina ir tājā, ka viņš NEDARA NEKO!!! viens pasaules čempis jau necels latvijas hokeja līmeni.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-22 18:41, pirms 16 gadiem
Bumba rakstīja: nav jau uzreiz jākliedz un jālielās cik garš un labi stāv, bet jāstrādā

es te taa paarlasu, ko baltie tehwi pa dienu ir sarakstiijushi. ne vienu vien gjeniaalu domugraudu var atrast...

  +1 [+] [-]

, 2008-07-22 18:44, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: 1.To,ka neskatoties divus gadus pēc kārtas Značoks neizpildija LHF uzdevumu,un vienalga nenoņēma viņu no amata!
2.To ka savu ambīciju dēļ atlaida Kurri un H.Vasiļjevu.
3.To,ka pieļāva LV izlases šķelšanos vairākus gadus pēc kārtas,un dažreiz to pat veicināja,kad bija konflikts starp latviešu spēlētājiem un krievu!
4.To,ka LV čempionātā ir kārtīgs bardaks.
Nenoliegšu,ka mēs esam Kiram parādā lielu paldies par PČ2006,bet atceroties kā mēs tikam dirsināti ar to halles būvi,šis paldies iestrēgst kaklā!

šitā nod...t kādu..
nu tā vai tad kira pats ar ķelīti rokās cēla halli... vai problēmas bija merksam in rīgas domei ko?
nu par značoka turēšanu piekrītu
pie tās šķelšanās viņam vajadzēja teikt eu zēni nedariet tā savādāk spēlēs citi? kuri citi?
par treneru lietām gan labāk nejaucies..
LČ ar šito naudiņu kas viņam ir.. ha .. pamēģini uztaisīt labāk.. vai tad kiram jāiet tiesāt? vai viņam par savu naudu jātaisa labi klubi?
un vispār kas ietilpst prezidenta pienākumos?
nebūtu kira tad arī hale Liepājā nebūtu tik agri uzcelta..
kāds gan viņam labums gremdēt hoķi.. nekāds..
kādas tad ir tās viņa sliktās ambīcijas?..

  -1 [+] [-]

, 2008-07-22 18:44, pirms 16 gadiem
tu par ko?

  -1 [+] [-]

, 2008-07-22 18:52, pirms 16 gadiem
tikums rakstīja: šitā nod...t kādu..
nu tā vai tad kira pats ar ķelīti rokās cēla halli... vai problēmas bija merksam in rīgas domei ko?
nu par značoka turēšanu piekrītu
pie tās šķelšanās viņam vajadzēja teikt eu zēni nedariet tā savādāk spēlēs citi? kuri citi?
par treneru lietām gan labāk nejaucies..
LČ ar šito naudiņu kas viņam ir.. ha .. pamēģini uztaisīt labāk.. vai tad kiram jāiet tiesāt? vai viņam par savu naudu jātaisa labi klubi?
un vispār kas ietilpst prezidenta pienākumos?
nebūtu kira tad arī hale Liepājā nebūtu tik agri uzcelta..
kāds gan viņam labums gremdēt hoķi.. nekāds..
kādas tad ir tās viņa sliktās ambīcijas?..

Es jau negribu teikt,ka Kira ir absolūti sliktais zēns,bet gribēju teikt,ka vīņš būdams n-tos gadus LHF prezidents varēja beidzot sakārtot LV hokeja saimniecību!
Nerakstīšu,kas un kā,bet iesaku iepazīties ar kādu,kas visam tam tuvāk stāv,tad dzirdēsi brīnumu lietas!
Tas kas darās pa LV čempi ir vien ko vērts!

  -1 [+] [-]

, 2008-07-22 18:56, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: redz iedziļināties nākotnē ir visai nepateicīga lieta - te tas negatīvisms ir nākotnes formā: nevarēs, nepietiks nauda, no visiem būs pa pakaļu u.t.t.

Zini no kā tas negatīvisms nākotnes formā rodas!???
No tā,ka mēs esam daudz reiz jau izcūkoti (ne tikai hokejā,bet sportā vispār),un zinot,kas darās Krievijas sportā,jo diezgan cītīgi sekoju notikumiem Krievzemē,tad man pārāk lielam nākotnes optimismam vienkārši nav pamata!

  +3 [+] [-]

, 2008-07-22 18:58, pirms 16 gadiem
Es būtu ņemis so divu vietā par to pašu naudu vienu labu
Tos 30 gadniekus uz lielajiem laukumiem ar kombinācijām saraus gabalos

     [+] [-]

, 2008-07-22 19:00, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es jau negribu teikt,ka Kira ir absolūti sliktais zēns,bet gribēju teikt,ka vīņš būdams n-tos gadus LHF prezidents varēja beidzot sakārtot LV hokeja saimniecību!
Nerakstīšu,kas un kā,bet iesaku iepazīties ar kādu,kas visam tam tuvāk stāv,tad dzirdēsi brīnumu lietas!
Tas kas darās pa LV čempi ir vien ko vērts!

tur jau tā lieta ka pazīstu...
tapēc ar saku... ne jau viens viņš tai federācijā strādā.. tas ka tur ir bardaks ..taisnība.. bet nejau par to ir jāvaino viens cilvēks..
tad jau par to kas darās Latvijā Zatleru ir jān....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-22 19:05, pirms 16 gadiem
tikums rakstīja: tur jau tā lieta ka pazīstu...
tapēc ar saku... ne jau viens viņš tai federācijā strādā.. tas ka tur ir bardaks ..taisnība.. bet nejau par to ir jāvaino viens cilvēks..
tad jau par to kas darās Latvijā Zatleru ir jān....

Sorry,šis nav tas gadijums,jo Zatleram ir tik vara cik to nosaka LV Satversme!Un nenosaka viņam LV prezim lielu to varu!
Bet LHF tiešām visa vara ir koncentrēta viena cilvēka rokās,kam visās lietās pieder gala vārds!
LHF valde ar M.Segliņu un G.Ulmani priekšgalā skatās Kiram mutē,un gaida ko viņš teiks jeb šīs valde ir tikai formāli,jo pieprasa LHF statūti!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-22 19:07, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Zini no kā tas negatīvisms nākotnes formā rodas!???
No tā,ka mēs esam daudz reiz jau izcūkoti (ne tikai hokejā,bet sportā vispār),un zinot,kas darās Krievijas sportā,jo diezgan cītīgi sekoju notikumiem Krievzemē,tad man pārāk lielam nākotnes optimismam vienkārši nav pamata!

tad jataisa masveida pašnāvība - mūs ir cirtuši, cērt un cirtīs, optimismam nav pamata

  +2 [+] [-]

, 2008-07-22 19:09, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: LHF valde ar M.Segliņu un G.Ulmani priekšgalā skatās Kiram mutē,un gaida ko viņš teiks jeb šīs valde ir tikai formāli,jo pieprasa LHF statūti!!!!

Principā sanāk ka vainīgie ir Segliņš ar Ulmani - lūr tik Kiras mutē un paši neko nedara...
Pričom Kira???

     [+] [-]

, 2008-07-22 19:11, pirms 16 gadiem
Bumba rakstīja: tu par ko?

par to, ka ir jāstrādā (sic!), ja reiz ir garš un labi stāv, nevis uzreiz jākliedz un jālielās!

veertiiga atzinja, manupraat.