Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Ķīnas hokeja izlases treneris: "Esam vienā līmenī ar Norvēģiju un Latviju"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Ķīnas hokeja izlases treneris: "Esam vienā līmenī ar Norvēģiju un Latviju"
Ivano Dzanata - Pekinas "Kunlun Red Star" galvenais treneris. Foto: Deniss Dudujevs, HC Vityaz

Ķīnas hokeja valstsvienības un Pekinas "Kunlun Red Star" galvenais treneris Ivano Dzanata (Itālija) uzskata, ka Pekinas olimpisko spēļu mājinieku izlase nav sliktāka par Norvēģiju, Dāniju vai Latviju.

Kā jau ziņots, 17. un 19. novembrī Starptautiskās hokeja federācijas (IIHF) pārstāvji apmeklēja KHL kluba Pekinas "Kunlun Red Star" mačus, gatavojoties lemt par Pekinas olimpisko spēļu rīkotājvalsts vīriešu hokeja izlases piedalīšanos četrgades nozīmīgākajās sacensībās. Pēdējā laikā risinās diskusijas par to, ka Ķīnas izlase nebūs tik spēcīga, lai 2022. gada februārī varētu cienīgi startēt olimpiskajās spēlēs, tāpēc tās vietā jāaicina Norvēģija, kas pasaules rangā ieņem augsto 11. vietu. IIHF lēmums tiks pieņemts nākamnedēļ.

"Noteikti neesam sliktāki par Norvēģiju, Dāniju vai Latviju. Mēs esam līdzvērtīgi šīm valstīm," saka Ķīnas izlases galvenais treneris Ivano Dzanata un norāda, ka viņa trenētie "Kunlun Red Star" hokejisti IIHF pārstāvjiem "pierādīja raksturu un spējas, viņiem ir tiesības piedalīties savās olimpiskajās spēlēs".

[Vīriešu pasaules ranga vietas: 10. Latvija, 11. Norvēģija, 12. Dānija, 32. Ķīna.]

KHL ķīniešu klubs tika izveidots arī ar mērķi sagatavot spēlētājus Ķīnas hokeja izlasei, kas piedalīsies Pekinas olimpiskajās spēlēs. Notika pamatīgs darbs, meklējot ķīniešu izcelsmes spēlētājus Ziemeļamerikā un citur. KHL ķīniešu komandas sastāvs tagad veidots no ārzemēs dzimušiem hokejistiem (daudzi ir ķīniešu izcelsmes) un Ķīnā augušiem spēlētājiem. KHL turnīra tabulā "Kunlun Red Star" patlaban ieņem priekšpēdējo vietu.

Kanādā dzimušais Ivano Dzanata savulaik pārstāvēja Itālijas izlasi arī olimpiskajās spēlēs. "Izdzīvojot pieredzi Itālijas izlasē, man bija diezgan vienkārši. Pārsvarā mēs veidojām aizsardzības bastionus un turējām solīdu aizsardzību - tādai ir jābūt attieksmei," tagad informē 61 gadu vecais treneris. "Jāpieņem, ka spēlējam pret Kanādu un ASV. Skatāmies tikai uz to, ka mums jāspēj sacensties un jācenšas turēt līdzi."

Izmantotie resursi:
AP / chinadaily.com.cn
AP / yahoo.com

Vairāk nekā 80 komentāri - https://www.facebook.com/Sportacent...

  +8 [+] [-]

, 2021-11-20 19:43, pirms 3 gadiem
Darba ņēmējam jāsaka to, ko grib dzirdēt darba devējs! Viss pareizi.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-20 19:49, pirms 3 gadiem
Imbicilis!Tur puse cita nacionalitāte.Moš vēl pats čaiņiks nav ?

  +5 [+] [-]

, 2021-11-20 19:51, pirms 3 gadiem
labs sestdienas joks!

  +6 [+] [-]

, 2021-11-20 19:52, pirms 3 gadiem
Nu lej čalis. Lai jau, OS būs iespēja pierādīt savus vārdus.
Bet reāli visi brauks pāri. TOP8 komandas noteikti.

  +2 [+] [-]

, 2021-11-20 20:10, pirms 3 gadiem
hahahaha!

  +1 [+] [-]

, 2021-11-20 20:10, pirms 3 gadiem
zaudēs visiem ar 0:8, 0:9 un 0:11.

  +2 [+] [-]

, 2021-11-20 20:13, pirms 3 gadiem
Nu,ja tas treneris par LV izlasi spriež pēc Dinamo Rīga "panākumiem" un pēdējā Pasaules čempja, kas notika Rīgā, tad nav brīnums, ka viņam ir šāds viedoklis...🤦‍♂️

  -1 [+] [-]

, 2021-11-20 20:24, pirms 3 gadiem
Tīri teorētiski viņam var izrādīties taisnība, tas ir ar nosacījumu, ja visi Kuņ Luņ dalībnieki pārstāvēs Ķīnu. Tas klubs nav ar pliku roku ņemams. Bet, savukārt, ja izlasē būs tikai ķīnieši jeb ar ķīniešu saknēm, tad gan ir jāsaka, ka treneris ar galvu nedraudzējas.

  +2 [+] [-]

, 2021-11-20 20:29, pirms 3 gadiem
Laiž luni tas itālis.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-20 20:47, pirms 3 gadiem
Karlo rakstīja: Nu,ja tas treneris par LV izlasi spriež pēc Dinamo Rīga "panākumiem" un pēdējā Pasaules čempja, kas notika Rīgā, tad nav brīnums, ka viņam ir šāds viedoklis...🤦‍♂️
Kas vainas pēdējam čempim Rīgā? Mūsu komanda kopumā bija ok.

     [+] [-]

, 2021-11-20 21:14, pirms 3 gadiem
Jā, obligāti. Ķīna noteikti ir tik pat laba kā sērija ar komandās, kuras jau veselu mūžību visnotaļ sekmīgi startē pasaules elitē. Ķīna, kura laikam tur nekad nav bijusi un nebūs arī. Jā, obligāti viņi ir vienā līmenī. Un Latvijas basketbola izlase ir vienā līmenī ar Franciju.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-20 21:29, pirms 3 gadiem
kino rakstīja: Jā, obligāti. Ķīna noteikti ir tik pat laba kā sērija ar komandās, kuras jau veselu mūžību visnotaļ sekmīgi startē pasaules elitē. Ķīna, kura laikam tur nekad nav bijusi un nebūs arī. Jā, obligāti viņi ir vienā līmenī. Un Latvijas basketbola izlase ir vienā līmenī ar Franciju.
Ja LV sapulcē visus labākos basketbolistus, tad atšķirība ar FRA nebūt nav tik liela, kā LV un CHI hokejā.

  -3 [+] [-]

, 2021-11-20 22:06, pirms 3 gadiem
>>>Peecis30
Labākajā sastāvā Latvija basketbolā Francijai var pat pārbraukt pāri, vienreiz pat gandrīz ar vienu pašu Blūmu pietika, lai frančus uzvilktu

  +1 [+] [-]

, 2021-11-20 22:08, pirms 3 gadiem
Pelnīti...ne Šveice,ne Vācija tur nav pieminēta...

  +1 [+] [-]

, 2021-11-20 22:52, pirms 3 gadiem
Neko nepareizu nepateica
Ja runā par kunluņ
Luņos gana daudz labu spələtāju
Īsā 5urnīrā var izčakarēt vidusmēra komandas

  +1 [+] [-]

, 2021-11-20 22:54, pirms 3 gadiem
kino rakstīja: Jā, obligāti. Ķīna noteikti ir tik pat laba kā sērija ar komandās, kuras jau veselu mūžību visnotaļ sekmīgi startē pasaules elitē. Ķīna, kura laikam tur nekad nav bijusi un nebūs arī. Jā, obligāti viņi ir vienā līmenī. Un Latvijas basketbola izlase ir vienā līmenī ar Franciju.
Kāds te ir sakars ar PČ un eliti, ja runa ir konkrēti par Ķīnu un par to, būs vai nebūs Kuņ Luņ pilnā sastāvā? Tik tiešām ir grūti saprast, ka viens konkrēti ņemtais KHL klubs, pat esot līgas pastarītim, ir pavisam kas cits, nekā tas, kas pārstāvēja Ķīnu līdz šim visādās tur PČ mī un žē grupās?

  +1 [+] [-]

, 2021-11-20 23:04, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Neko nepareizu nepateica
Ja runā par kunluņ
Luņos gana daudz labu spələtāju
Īsā 5urnīrā var izčakarēt vidusmēra komandas
Turklāt, ja uzstādīs uzdevumu, nepalikt kopvērtējumā pēdējiem, tas ir visnotaļ reāls, pat ja arī pakāsīs visos mačos. Tie, kuri murgo par divciparu rezultātiem pret Kuņ Luņ pamatsastāvu, maigi izsakoties, ļoti stipri maldās. Zāģi noteikti ka būs tā vai tā, taču ne tik megapārlicinoši, kā daži labi te ir sazīmējuši.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-20 23:10, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Turklāt, ja uzstādīs uzdevumu, nepalikt kopvērtējumā pēdējiem, tas ir visnotaļ reāls, pat ja arī pakāsīs visos mačos. Tie, kuri murgo par divciparu rezultātiem pret Kuņ Luņ pamatsastāvu, maigi izsakoties, ļoti stipri maldās. Zāģi noteikti ka būs tā vai tā, taču ne tik megapārlicinoši, kā daži labi te ir sazīmējuši.
Jautājums tomər
Cik no tā pamatsastāva tiks naturalizəti
Cik noprotu
Tur var būt probləmas

  +1 [+] [-]

, 2021-11-20 23:15, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Kāds te ir sakars ar PČ un eliti, ja runa ir konkrēti par Ķīnu un par to, būs vai nebūs Kuņ Luņ pilnā sastāvā? Tik tiešām ir grūti saprast, ka viens konkrēti ņemtais KHL klubs, pat esot līgas pastarītim, ir pavisam kas cits, nekā tas, kas pārstāvēja Ķīnu līdz šim visādās tur PČ mī un žē grupās?
Klubs, kuram vārtos ir caurumi. Ok - tā Ķīna būs līmeni jaudīgāka, kā Ķīna standartā. Bet vai tiešām KRS var uzskatīt līdzvērtīgus tai pašai Latvijai, Norgei un dāņiem, kas būs labākajā sastāvā? Komandām, kam būš līderi no dažādām Eiropas top līgām, kā arī pa kādam stabilam NHL vecim? Tas pats Norgju gadījumā. Es neatbalstu IIHF idiotismu mainīt spēles noteikumus īsi pirms OS, bet objektīvi skatoties, tāds hokeja augonis, kā šī te Ķīnas izlase vispār nebūtu vajadzīgs. Varam jau paņemt tā pavisam vienkārši. Vai KRS ir kaut viens vārtsargs, kas šobrīd var spēlēt līdzvērtīgi, tam pašam Elvim? Vienam pašam Girgensonam ir vairāk spēļu NHL, kā visam KRS kopā. Skatoties šo sezonu - labākajiem Krsiešiem ir 22 un 16 punkti 30 mačos. Skan solīdi. Bet lietderības koeficienti attiecīgi -7 un -15. Var jau teikt savas ripas viņi sametīs, jo, pieņemot ka viss KRS top par Ķīnas izlasi viņiem ir pāris puiši, kas prot iemest (10 vārtu gan šobrīd vēl nevienam nav), bet aizsardzība un vārti ir tik cauri, ka ielaidīs daudz. Ļoti daudz. Latvijas izlasei nav izteiktu super silgtu zvaigžņu, taču ir iespējas savākt ļoti solīdu sastāvu ar labiem spēlētājiem gan 5vs5, gan pk, gan PP. TUr Ķīnai nav izredžu. Tieši tāpat kā pret dāņiem, kam ir spēlētāji, kas vērtējot pēc punkts spēlē, spēlē rezultatīvāk NHL, kā "ķīnieši" KHL. Ko viņi liks pretī Ēleram, Ēlersam un Bjorkstrandam? Un arī Andersens pagaidām vārtos ir izcils.
Un tas viss ir runājot, ja naturalizē visu KRS. Tātad iegūst top līgas lūzeru komandas sastāvu, kas tik un tā nozīmē, kā minimums sauju labu hokejistu un saspēlētu komandu. Bet ja kaut daļu no viņiem būs jāaizvieto ar hvz no kurienes (priekš mums vidējiem faniem) izvilktiem īstiem ķīniešiem - tur būs autonumuri

  +1 [+] [-]

, 2021-11-20 23:15, pirms 3 gadiem
Peecis30 rakstīja: Ja LV sapulcē visus labākos basketbolistus, tad atšķirība ar FRA nebūt nav tik liela, kā LV un CHI hokejā.
Te nugan tu pārspīlē. Latvijas labākie basketbolisti ir ne vairāk par 8-10, aiz viņiem ir totāls tukšums visos līmeņos un visās vecuma grupās. Ar tā saucamo sastāva dziļumu ir milzīgas problēmas, pat visu nolādētā LV futbolā tādu problēmu nav.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-20 23:17, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Jautājums tomər
Cik no tā pamatsastāva tiks naturalizəti
Cik noprotu
Tur var būt probləmas
Tur jau tā lieta, ar to jautājumu vēljoprojām nav skaidrību, no tā jautājuma būs arī daudz kas atkarīgs, tāpēc arī gaidam galīgo atbildi

  -1 [+] [-]

, 2021-11-20 23:17, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Kāds te ir sakars ar PČ un eliti, ja runa ir konkrēti par Ķīnu un par to, būs vai nebūs Kuņ Luņ pilnā sastāvā? Tik tiešām ir grūti saprast, ka viens konkrēti ņemtais KHL klubs, pat esot līgas pastarītim, ir pavisam kas cits, nekā tas, kas pārstāvēja Ķīnu līdz šim visādās tur PČ mī un žē grupās?
Nu un kas ir tas kuņuluns pilnā sastāvā? KHL absolūts pastarītis

  +3 [+] [-]

, 2021-11-20 23:20, pirms 3 gadiem
Vispār ja tā padomā, lv būs 1 trumpis OS. Lv potenciāli spīd viens no labākajiem mazākumiem OS. Zinot, ka ātrumā zaudēsim somiem, zviedriem - tas var ļoti palīdzēt turēt līdzi, lai atgūtos 5vs5 un pašu vairākuma iespējās.
NHL top3 PK komandas ir Sharks, Oilers un Pens. 2 no tām ļoti daudz nopelnu labā mazākumā ir latviešiem.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-20 23:21, pirms 3 gadiem
Itālis drusku sajauca sporta veidus...

  +1 [+] [-]

, 2021-11-20 23:26, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Klubs, kuram vārtos ir caurumi. Ok - tā Ķīna būs līmeni jaudīgāka, kā Ķīna standartā. Bet vai tiešām KRS var uzskatīt līdzvērtīgus tai pašai Latvijai, Norgei un dāņiem, kas būs labākajā sastāvā? Komandām, kam būš līderi no dažādām Eiropas top līgām, kā arī pa kādam stabilam NHL vecim? Tas pats Norgju gadījumā. Es neatbalstu IIHF idiotismu mainīt spēles noteikumus īsi pirms OS, bet objektīvi skatoties, tāds hokeja augonis, kā šī te Ķīnas izlase vispār nebūtu vajadzīgs. Varam jau paņemt tā pavisam vienkārši. Vai KRS ir kaut viens vārtsargs, kas šobrīd var spēlēt līdzvērtīgi, tam pašam Elvim? Vienam pašam Girgensonam ir vairāk spēļu NHL, kā visam KRS kopā. Skatoties šo sezonu - labākajiem Krsiešiem ir 22 un 16 punkti 30 mačos. Skan solīdi. Bet lietderības koeficienti attiecīgi -7 un -15. Var jau teikt savas ripas viņi sametīs, jo, pieņemot ka viss KRS top par Ķīnas izlasi viņiem ir pāris puiši, kas prot iemest (10 vārtu gan šobrīd vēl nevienam nav), bet aizsardzība un vārti ir tik cauri, ka ielaidīs daudz. Ļoti daudz. Latvijas izlasei nav izteiktu super silgtu zvaigžņu, taču ir iespējas savākt ļoti solīdu sastāvu ar labiem spēlētājiem gan 5vs5, gan pk, gan PP. TUr Ķīnai nav izredžu. Tieši tāpat kā pret dāņiem, kam ir spēlētāji, kas vērtējot pēc punkts spēlē, spēlē rezultatīvāk NHL, kā "ķīnieši" KHL. Ko viņi liks pretī Ēleram, Ēlersam un Bjorkstrandam? Un arī Andersens pagaidām vārtos ir izcils.
Un tas viss ir runājot, ja naturalizē visu KRS. Tātad iegūst top līgas lūzeru komandas sastāvu, kas tik un tā nozīmē, kā minimums sauju labu hokejistu un saspēlētu komandu. Bet ja kaut daļu no viņiem būs jāaizvieto ar hvz no kurienes (priekš mums vidējiem faniem) izvilktiem īstiem ķīniešiem - tur būs autonumuri
Redzi, ir jānotiek tik ļoti kaut kam ārprātīgam, lai OS turnīra gaitā notiktu savstarpējie mači starp Ķīnu, Latviju, Norvēģiju un Dāniju. Atmetot šo te utopisko scenāriju, būs jāvērte pēc tā, kā minētās komandas nospēlēs pret nominālajiem grandiem un tur var notikt viss kas. Kā jau minēju, ar Ķuņ Luņ pamatsastāvu, uzdevums kopvērtējumā nepalikt pēdējiem, priekš Ķīnas ir visnotaļ reāls un piepildāms.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-20 23:28, pirms 3 gadiem
kino rakstīja: Nu un kas ir tas kuņuluns pilnā sastāvā? KHL absolūts pastarītis
Jā, ir KHL pastarītis, taču jebkurā gadījumā noteikti vairākus līmeņus augstāks par tīro ķīniešu izlasi

  +1 [+] [-]

, 2021-11-20 23:30, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Vispār ja tā padomā, lv būs 1 trumpis OS. Lv potenciāli spīd viens no labākajiem mazākumiem OS. Zinot, ka ātrumā zaudēsim somiem, zviedriem - tas var ļoti palīdzēt turēt līdzi, lai atgūtos 5vs5 un pašu vairākuma iespējās.
NHL top3 PK komandas ir Sharks, Oilers un Pens. 2 no tām ļoti daudz nopelnu labā mazākumā ir latviešiem.
Te gan es piekrītu uz visiem 100%!

  +2 [+] [-]

, 2021-11-20 23:32, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Redzi, ir jānotiek tik ļoti kaut kam ārprātīgam, lai OS turnīra gaitā notiktu savstarpējie mači starp Ķīnu, Latviju, Norvēģiju un Dāniju. Atmetot šo te utopisko scenāriju, būs jāvērte pēc tā, kā minētās komanads nospēlēs pret nominālajiem grandiem un tur var notikt viss kas. Kā jau minēju, ar Ķuņ Luņ pamatsastāvu, uzdevums kopvērtējumā nepalikt pēdējiem, priekš Ķīnas ir visnotaļ reāls un piepildāms.
Ar norgēm tas tiešām nav iespējami, jo norges nepiedalās OS. Un ja piedalīsies tur nebūs Ķīnas. Es nosaucu Lv un Den plusus. Un pat ar "vareno KRS pamatsastāvu", lai Ķīna nepaliek pēdējā ir jānotiek brīnumam. Ķīnai ir tā "laime" spēlēt vienā grupā ar Kanādu un ASV - tur ar tādiem izciliem vārstargiem, kā Smits un Lazušins būs ļoti smagi rezultāti. Arī pret Vāciju viņiem cerību ir maz. Kas praktiski garantē pēdējo vietu grupā un pretī 5. vietu pēc grupu turnīra (jeb 2. labāko 2. vietu) Latvijai, tomēr, ir iespējas "kosties ar slovākiem", dāņiem ar Šveici, tapat arī pateicoties vārtsargiem vien var cerēt uz labāku vārtu attiecību - augstāku vietu pēc g.t. un teorētiski vājāku pretinieku 1/8 finālā. UN šie faktori jau norāda - vienīgais puslīdz reālais scenārījs, kā Ķīnai nepalikt 12. vietā ir uzvarēt 1/8 finālā - tam es neticu.

  +2 [+] [-]

, 2021-11-21 01:02, pirms 3 gadiem
ķīniešiem nekad nebūs vērā ņemamu panākumu hokejā tāpat,kā citiem aziātiem.Izskaidrojums vienkāršs-nav atbilstoša ķermeņa anatomija šim sporta veidam. Baltā rase būs vienmēr šeit pārāka,gribam tā vai nē.

  -2 [+] [-]

, 2021-11-21 09:28, pirms 3 gadiem
Pilnībā var piekrist. Latvija hokejā nav nekas..

     [+] [-]

, 2021-11-21 10:20, pirms 3 gadiem
striker rakstīja: ķīniešiem nekad nebūs vērā ņemamu panākumu hokejā tāpat,kā citiem aziātiem.Izskaidrojums vienkāršs-nav atbilstoša ķermeņa anatomija šim sporta veidam. Baltā rase būs vienmēr šeit pārāka,gribam tā vai nē.
Te es piekrītu, tikai problēma ir tāda, ka pastāv tāda lieta, kā naturalizācija. Baltā rase mūsdienu hokejā pārstāv tādas valstis, kā Kazahstāna, Koreja un tagad, visticamāk, būs arī Ķīna