Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Krievi grib savā līgā Rīgas "Dinamo"

Pasaules hokeja čempionāta laikā Maskavā spēlēja ne tikai mūsu hokeja izlase, bet savas spēles bija arī hokeja kluba "Rīga 2000" prezidentam Viesturam Koziolam un Krievijā joprojām ļoti populārajam hokeja vecmeistaram Helmutam Balderim.

Šobrīd Viesturs Koziols meklē atbalstītājus, lai Rīgas komanda varētu spēlēt Krievijā. "Kaut vai no rudens, nāciet un spēlējiet pie mums," Latvijas hokeja sūtņiem atbildējuši Krievijas Hokeja federācijas prezidents Vladislavs Tretjaks un Krievijas sporta ministrs Vjačeslavs Fetisovs.

Tiesa, abas krievu superzvaigznes runā par dažādiem turnīriem – Tretjaks aicina "Rīgu 2000" iesaistīties Krievijas augstākās līgas Rietumu grupā, bet Fetisovs uz vēl neizveidoto Eirāzijas līgu ielūdz Rīgas "Dinamo". "Es Maskavā savedu kopā Koziolu ar Fetisovu un Tretjaku," aizkaru aizkulisēm paver Helmuts Balderis.

"Es, protams, esmu par Rīgas komandas spēlēšanu Krievijā. Tikai spēlējot spēcīgā turnīrā ir iespējama izaugsme. Fetisovs joprojām cer izveidot Eirāzijas līgu, kur pa komandai būtu arī no Ukrainas un Baltkrievijas. Attiecībā uz Rīgas komandu Fetisovam ir prasība, lai tas būtu "Dinamo" un jaunās komandas menedžeris Balderis. Gatavs finansiāli atbalstīt "Dinamo" ir kāds grieķu miljonārs."

"Mēs sporta kluba "Rīga" valdē konceptuāli atbalstām Rīgas komandas spēlēšanu Krievijā," stāsta SK "Rīga" direktors Pēteris Sluka. "Mums šobrīd ir pārdomu laiks, kā turpmāk attīstīt hokeju. Patīk tas kādam vai nepatīk, bet mūsu sporta kluba ieguldījums Latvijas hokejā ir nozīmīgs. Bet mums ir jāredz, kāda ir visa Latvijas hokeja tālākā vīzija. Ja mums ir superklubs, tad jadomā, ar kādu komandu spēlēt Latvijas čempionātā un vai mums tur ir viena vai divas komandas," pastāstīja Sluka.

"Tāpat būtiski ir, kā notiks spēlētāju aprite starp mūsu kluba komandām. Tāpat gribētos, lai federācijai ir koncepcija, kā gatavot U-20 un U-18 izlases. Un, ja gadījumā kāda no mūsu komandām ir kā izlases bāzes klubs, lai mums kopā ar federāciju būtu vienota programma, kā strādāt. Ja "Rīga 2000" spēlēs Krievijas čempionātā, tad spēles notiks Arēnā Rīga. Mēģināsim rast finanšu atbalstu Rīgas domē," piebilda Pēteris Sluka.

"Latvijā viens otrs nesaprot, ka ne jau Krievijai vajag "Rīgas 2000" spēlēšanu viņu turnīrā, bet tas ir nepieciešams mums," skaidro Viesturs Koziols. "Spēlējot Krievijā, šajā komandā varētu iespēlēt divas maiņas izlasei, un, ja mēs domājam par hokeja izaugsmi, tad tas ir jādara. Jā, krieviem ir kāda prasība – viņi grib, lai mēs nomaksājam daļu no viņu klubu ceļa izdevumiem uz Rīgu. Kādas četras piecas lejasgala komandas finansiāli knapi turas virs ūdens, turklāt Krievijā tās uz spēlēm brauc arī ar autobusu, reizēm pat pa 18 stundām. Uz Latviju ar autobusu neatbrauksi, turklāt ārzemju braucienam ir pavisam citas cenas. Šiem ceļa izdevumiem vajadzētu apmēram 250 000 latu, bet kopā visai sezonai kluba budžetam vajadzētu būt 5–5,5 miljoni eiro. Ne mazāk."

"Ko tagad daru? Meklēju atbalstītājus, labvēļus un sponsorus. Turklāt krievi grib, lai mums būtu stipra komanda, kas atrastos turnīra tabulas augšdaļā. Varbūt pirmajā sezonā tas vēl nebūs iespējams, taču jāspēlē par sešnieku ar cerībām tikt Superlīgā. Superlīga gan pagaidām mums ir tāds globāls projekts. Ja krieviem pašiem komandā drīkst būt tikai trīs leģionāri, tad mums viņi ir gatavi dot atlaides," par nākotnes plāniem stāstīja Koziols.

"Skaidrs, ka es gribu, lai progresē arī Latvijas čempionāts, taču katram skaidrs, ka sacensībā ar lietuviešu "Energiju" un "Rīgu-20" nevar izaugt izlases spēlētājs pasaules čempionātam. Arī es gribētu, lai Latvijā ir seši astoņi spēcīgi klubi, bet tā vairāk ir federācijas kompetence," piebilda Koziols.

Izmantotie resursi:
"Neatkarīgā Rīta Avīze"

     [+] [-]

, 2007-05-16 10:24, pirms 17 gadiem
Šis projekts šobrīd izskatās pēc ir ideja, ir drusku nauda vajag vēl naudu, ja Koziolam izdotos pieslēgt kādu no lielajām bankām kas vēl neko nesponsorē tad tas varētu arī izdoties. vēl jo vairāk ņemot vērā kāda auditorija būtu šai komandai Krievijā tas tomēr ir 140 miljonu tirgus un interese varētu būt arī ne Latvijas sponsoriem.

     [+] [-]

, 2007-05-16 10:24, pirms 17 gadiem
cereesim ka saaksis iiists hokeja bums Latvijaa

     [+] [-]

, 2007-05-16 10:39, pirms 17 gadiem
lieliski laj izdodas tad jau ar laiku augs ar izlaseses sniegums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-16 10:43, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Edgars
Šis projekts šobrīd izskatās pēc ir ideja, ir drusku nauda vajag vēl naudu, ja Koziolam izdotos pieslēgt kādu no lielajām bankām kas vēl neko nesponsorē tad tas varētu arī izdoties. vēl jo vairāk ņemot vērā kāda auditorija būtu šai komandai Krievijā tas tomēr ir 140 miljonu tirgus un interese varētu būt arī ne Latvijas sponsoriem.



par to gan sasmīdināji kāds 140 miljonu tirgus Krievijas reģionālai līgai, kur spēles apmeklē daži simti skatītāju, TV nerāda un dažreiz Krievijas sporta avīzes to 2 rindiņās piemin...

     [+] [-]

, 2007-05-16 10:45, pirms 17 gadiem
ir tak daudz fani kas varētu ziedot hokeja atistibaj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-16 10:50, pirms 17 gadiem
Nu lasot šo tekstu un ieraugot vārdu Dinamo, tāda nostaļģija parauj.

     [+] [-]

, 2007-05-16 10:51, pirms 17 gadiem
>sonics
Pastāsti man par kādiem līdzekļiem, kadriem tās pārējās mūsu komandas varētu izvedoties par spēcīgiem klubiem?! Te pie viņiem sponsori rindā stāv??? Laikam jau nē.... un kādā sakarā piem. SK Rīga vai Rīgas Domei, vai tam pašam Koziolam (kuram ir nauda un interese) būtu jāliek iekšā piķis citos klubos??? Mistiskas vietējā Latvijas hokeja attīstības labad.... ar naudu tapāt (vismaz adekvāti cilvēki) nemētājas.... Pietiek, ka Koziols jau R2000 diezgan pamatīgi "stutē" un SK Rīga jau arī Rīga 20 atbalsta, kas tomēr ir junioru izlases bāzes komanda... ja nu kāds var izveidot spēcīgu (vismaz Latvijas un Krievijas AL līmeņa klubu) tad tā ir Rīga & Koziols un ta neredzu kapēc viņiem to nedarīt, un piem. izšķiest vai "izdāļāt" piķi citiem kubiem?!!! Mani pilīgi apmierinātu Rīgas kluba spēlēšana krievu AL un tā teikt- "karogu šiem rokās un uz priekšu"! Es ceru ta tiešām beidzot Rīgā nakamgad puslīdz labu hokeju atkal sagaidīt! Un nedomāju, ka no puslīdz spēcīga Rīgas kluba tad zaudētāji būtu Latvijas izlase.... drīzāk jau otrādi! Ok, zaudētāji būtu LAČ, bet kamēr te neizaugs 90. gadu hokeja paaudze tādā Liepājā, Daugavpilī vai vēl citur (un te sponsori neredzēs lielu jēgu ienākt), tad līdz tam te nebūs puslīdz labs vietējais čempis.... diemžēl, bet fakts!

     [+] [-]

, 2007-05-16 10:54, pirms 17 gadiem
Ar 5,5 milj EUR buus pashvaki

     [+] [-]

, 2007-05-16 10:57, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Yo
Bljaaviens... Shis projekts man vairaak izskataas peec viena/divu/triju cilveeku ambiiciju apmierinaashanas, nevis izlases rezervju gatavoshanas. Kad beidzot LHF un, diemzheel, shkjiet, ka arii Koziols sapratiis, ka izlases naakotne nav atkariiga no speeleeshanas/nespeeleeshanas Krievijaa, bet gan sakaartota beernu, jaunieshu un junioru hokeja!!!!! Jaaizveido shii sisteemu un paraleeli jaaveic nopietns darbs pie Latvijas chempionaata, lai jaunajiem hokejistiem, kad tie buus izaugushi no junioru vecuma, buutu kur speeleet! Cik veel gadiem ir jaapaiet, lai saprastu sho vienkaarsho likumsakariibu? Paskatieties uz shveicieshiem, vinji ir ideaals piemeers. Taa turpinot, driiz paarliecinoshi priekshaa mums buus arii daanji un norveegji, par paareejiem nemaz nerunaajot. Un neviena, atkaartoju, NEVIENA no shiim valstiim nav izdomaajusi taadu marazmu (speeleeshana citas valsts chempionaataa), kaadu pashlaik meegjina ieviest dziivee muusu hokeja "darbonji".



Tu te gadījumā nejauc mušu ar ziloni??? Nevajag jaukt LHF un vienu noteiktu klubu Rīga2000, kuram ir piedāvāts ar citu nosaukumu spēlēt šajā turnīrā. Tā ir privāta struktūra, uzņēmums, kas radīts ar domu nest peļņu (nes vai nenes tas jau ir cits jautājums) un klubiem nav jārisina šādi jautājumi par rezervju veidošanu izlasei.
Un Jūs tiešām ticat, ka LV čempis izzudīs? Tas ir neiespējami un ticu, ka pat līmenis īsti nekritīsies. Tā situācija ir apmēram tāda pati, ja Koziols vienkārši paceltu cepuri un nolikvidētu klubu. Ko Tu gribi teikt, ka viss LV hokejs turas uz viena kluba? Ja, jā, tad ko tas mainīs, ja šis klubs spēlēs augstākā līmenī? Un ne jau šie 5 mio nāks no federācijas, bet gan no privātajiem investoriem. Kaut kas minēja šo summu sadalīt LV čempī? Tu kaut pamatenē ekonomiku pamācijies? Neviens neies ieguldīt kaut kādā reģionālā līgā tādus līdzekļus, bet gan noteiktā brendā, kāds neapšaubāmi ir Dinamo, ar pietiekami lielu atbalstītāju pulku (un nešaubos, ka daļa šo čīkstētāju arī tādi būs, lai kaut varētu pēc pirmās neveiksmes pabakstīt "vot es tak teicu"), pietiekami lielā tirgū. Mūsu ģeogrāfiskais stāvoklis mums neatļauj rīkoties savādāk, jo puse LV iedzīvotāju tieši vai netieši ir rīdzinieki (strādā, mācās, dzīvo). Ko Tu gribi teikt, ka kāda cita pilsēta kaut tuvu naudiskā ziņā var pat līdzi stāvēt? Un par šo citu valstu piemēru. Varbūt piemērs nav tas gluži labākais, bet... NHL. ŠTati ir tās pašas autonomas teritorijas, respektīvi- valsts lielā federācijā. Un šo štatu galvaspilsētas praktiski izspēlē šo trofeju starp citām pietiekami lielām citu "valstu" pilsētām. Un līmenis vieņiem zems? Da cik tur līgu reģionālo. Un tāda pati arī paliks LV čempis.
Man kā fanam tas ir tikai ieguvums. Normāla līmeņa hokejs, normālā hallē.
NEVAJAG JAUKT KLUBA UN VALSTS INTERESES. Klubs un izlase ir divas dažādas lietas un ne Rīga2000 vai Metalurgam vai kādam klubam atsevišķi jābūt šim samārietim, kas ziedo savas intereses visas valsts mērķu vārdā. Par to, lai rūpējas izglītības un zinātnes ministrijas sporta pārvalde un LHF.
Un par tiem ceļa izdevumiem... "Mums būs jāmaksā..." Kādiem MUMS? Tev kāds liks to nodokļos maksāt?
P.S. Basis sakārtots tāpat... Nu kur tad ir tas mūsu LBL? Nebūtu BBL, nebūtu arī šī fināla tik augstā līmenī.

     [+] [-]

, 2007-05-16 11:07, pirms 17 gadiem
---> kO_Osmoss
Ko tu te man boree smadzenes par klubu, valsti un ekonomiku. Tici man, tiiri ok zinu ekonomiku, bet ne par to ir staasts.
Attieciibaa uz Koziolu - es nevienam neko nelieku dariit, es tikai izstaastu savu redzeejumu. Un mans viedoklis balstaas uz Shveices un citu valstu pieredzi. Jaa, mees neesam taadi ekonomiskie giganti kaadi ir shveicieshi un/vai skandinaavi un tik driiz taadi arii nebuusim. Ok, nepatiik shie piemeeri, paskaties uz belariem. Vinjiem batjka uzlika veto viena stipra kluba izveidei un speeleeshanai Krievijaa - nevis deelj savaam ambiicijaam, bet gan deelj racionaalas pamatotiibas.
Atkaartoju veelreiz - shaada Riigas kluba izveide un taa liidzdaliiba Krievijas/Eiraazijas liigaa ir aizrajusha liidzjuteejiem un varbuut noderiiga iisterminjaa, bet kopeejai Latvijas hokeja attiistiibai ir vajadziiga cita, ILGTERMINJA un uz vieteejo chempionaatu balstiita strateegjija.

     [+] [-]

, 2007-05-16 11:15, pirms 17 gadiem
Kazahiem 2 komandas Augstakaja liigaa...cik zinu viniem jauprojaam ir gadu zinjaa veca izlase un aizspeelejusies ir liidz pirmajai divizijai.

     [+] [-]

, 2007-05-16 11:20, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis kO_Osmoss

Citāts:

Publicējis Yo
Bljaaviens... Shis projekts man vairaak izskataas peec viena/divu/triju cilveeku ambiiciju apmierinaashanas, nevis izlases rezervju gatavoshanas. Kad beidzot LHF un, diemzheel, shkjiet, ka arii Koziols sapratiis, ka izlases naakotne nav atkariiga no speeleeshanas/nespeeleeshanas Krievijaa, bet gan sakaartota beernu, jaunieshu un junioru hokeja!!!!! Jaaizveido shii sisteemu un paraleeli jaaveic nopietns darbs pie Latvijas chempionaata, lai jaunajiem hokejistiem, kad tie buus izaugushi no junioru vecuma, buutu kur speeleet! Cik veel gadiem ir jaapaiet, lai saprastu sho vienkaarsho likumsakariibu? Paskatieties uz shveicieshiem, vinji ir ideaals piemeers. Taa turpinot, driiz paarliecinoshi priekshaa mums buus arii daanji un norveegji, par paareejiem nemaz nerunaajot. Un neviena, atkaartoju, NEVIENA no shiim valstiim nav izdomaajusi taadu marazmu (speeleeshana citas valsts chempionaataa), kaadu pashlaik meegjina ieviest dziivee muusu hokeja "darbonji".



Tu te gadījumā nejauc mušu ar ziloni??? Nevajag jaukt LHF un vienu noteiktu klubu Rīga2000, kuram ir piedāvāts ar citu nosaukumu spēlēt šajā turnīrā. Tā ir privāta struktūra, uzņēmums, kas radīts ar domu nest peļņu (nes vai nenes tas jau ir cits jautājums) un klubiem nav jārisina šādi jautājumi par rezervju veidošanu izlasei.
Un Jūs tiešām ticat, ka LV čempis izzudīs? Tas ir neiespējami un ticu, ka pat līmenis īsti nekritīsies. Tā situācija ir apmēram tāda pati, ja Koziols vienkārši paceltu cepuri un nolikvidētu klubu. Ko Tu gribi teikt, ka viss LV hokejs turas uz viena kluba? Ja, jā, tad ko tas mainīs, ja šis klubs spēlēs augstākā līmenī? Un ne jau šie 5 mio nāks no federācijas, bet gan no privātajiem investoriem. Kaut kas minēja šo summu sadalīt LV čempī? Tu kaut pamatenē ekonomiku pamācijies? Neviens neies ieguldīt kaut kādā reģionālā līgā tādus līdzekļus, bet gan noteiktā brendā, kāds neapšaubāmi ir Dinamo, ar pietiekami lielu atbalstītāju pulku (un nešaubos, ka daļa šo čīkstētāju arī tādi būs, lai kaut varētu pēc pirmās neveiksmes pabakstīt "vot es tak teicu"), pietiekami lielā tirgū. Mūsu ģeogrāfiskais stāvoklis mums neatļauj rīkoties savādāk, jo puse LV iedzīvotāju tieši vai netieši ir rīdzinieki (strādā, mācās, dzīvo). Ko Tu gribi teikt, ka kāda cita pilsēta kaut tuvu naudiskā ziņā var pat līdzi stāvēt? Un par šo citu valstu piemēru. Varbūt piemērs nav tas gluži labākais, bet... NHL. ŠTati ir tās pašas autonomas teritorijas, respektīvi- valsts lielā federācijā. Un šo štatu galvaspilsētas praktiski izspēlē šo trofeju starp citām pietiekami lielām citu "valstu" pilsētām. Un līmenis vieņiem zems? Da cik tur līgu reģionālo. Un tāda pati arī paliks LV čempis.
Man kā fanam tas ir tikai ieguvums. Normāla līmeņa hokejs, normālā hallē.
NEVAJAG JAUKT KLUBA UN VALSTS INTERESES. Klubs un izlase ir divas dažādas lietas un ne Rīga2000 vai Metalurgam vai kādam klubam atsevišķi jābūt šim samārietim, kas ziedo savas intereses visas valsts mērķu vārdā. Par to, lai rūpējas izglītības un zinātnes ministrijas sporta pārvalde un LHF.
Un par tiem ceļa izdevumiem... "Mums būs jāmaksā..." Kādiem MUMS? Tev kāds liks to nodokļos maksāt?
P.S. Basis sakārtots tāpat... Nu kur tad ir tas mūsu LBL? Nebūtu BBL, nebūtu arī šī fināla tik augstā līmenī.




Piekrītu pēdējam autoram.
Nevajag te jaukt divas lietas - izlasi un kluvus!
Ja Latvijas čempionāts man pilnīgi nereda nekādu interesi...tad Krievijas ausgstākā līga radītu gan ( un labprāt aizietu uz spēlēm - kā tas bija tad, ka Riga spēlēja baltkrievijas superlīgā).

     [+] [-]

, 2007-05-16 11:22, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Yo
---> kO_Osmoss
Ko tu te man boree smadzenes par klubu, valsti un ekonomiku. Tici man, tiiri ok zinu ekonomiku, bet ne par to ir staasts.
Attieciibaa uz Koziolu - es nevienam neko nelieku dariit, es tikai izstaastu savu redzeejumu. Un mans viedoklis balstaas uz Shveices un citu valstu pieredzi. Jaa, mees neesam taadi ekonomiskie giganti kaadi ir shveicieshi un/vai skandinaavi un tik driiz taadi arii nebuusim. Ok, nepatiik shie piemeeri, paskaties uz belariem. Vinjiem batjka uzlika veto viena stipra kluba izveidei un speeleeshanai Krievijaa - nevis deelj savaam ambiicijaam, bet gan deelj racionaalas pamatotiibas.
Atkaartoju veelreiz - shaada Riigas kluba izveide un taa liidzdaliiba Krievijas/Eiraazijas liigaa ir aizrajusha liidzjuteejiem un varbuut noderiiga iisterminjaa, bet kopeejai Latvijas hokeja attiistiibai ir vajadziiga cita, ILGTERMINJA un uz vieteejo chempionaatu balstiita strateegjija.



Un kāda būtu šī "racionālā pamatotība"? Kā šāds klubs ietekmēs latvijas hokeja attīstību uz negatīvo pusi? Kā? Līmeņa ziņā šāds te čempionāts ir praktiski sasniedzis savus griestus un jebkurš spēlētājs, kurš izaug virs šī līmeņa, brauc spēlēt augstākas klases hokeju vai arī vairāk nopelnīt. Un kapēc lai nebūtu sakarīgs klubs tepat? Tas, ka stratēģija ir jāveido piekrītu, bet pričom te šis noteiktais klubs? Tu vienkārši mētājies ar vispārinājumiem, nenosaucot, ko tieši šis klubs nodarīs LV hokejam. Ja domā, ka izzudīs viena spēcīga komanda LV čempī. Dinamo spēcīgai komandai būs pietiekami spēcīgi rezervisti, kas netiks pirmajā komandā un spēlēs dublieros- teiksim Rīga 20 un celsies šī kluba spēks. Kur problēma? Tev patīk skatīties kā "mūsu sētas puikas" dzenā ripu sarkaniem deguniem no vakarnakts kodiena, okē, varēsi skatīties LV čempi. Es aiziešu Dinamo pavērot. It's a win-win situation

     [+] [-]

, 2007-05-16 11:27, pirms 17 gadiem
Lai izdodas!!!!!


Izlasei vajag pāris klubus, kas spēlē spēcīgā līgā !!!!!!!

     [+] [-]

, 2007-05-16 11:29, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Yo
Bljaaviens... Shis projekts man vairaak izskataas peec viena/divu/triju cilveeku ambiiciju apmierinaashanas, nevis izlases rezervju gatavoshanas. Kad beidzot LHF un, diemzheel, shkjiet, ka arii Koziols sapratiis, ka izlases naakotne nav atkariiga no speeleeshanas/nespeeleeshanas Krievijaa, bet gan sakaartota beernu, jaunieshu un junioru hokeja!!!!! Jaaizveido shii sisteemu un paraleeli jaaveic nopietns darbs pie Latvijas chempionaata, lai jaunajiem hokejistiem, kad tie buus izaugushi no junioru vecuma, buutu kur speeleet! Cik veel gadiem ir jaapaiet, lai saprastu sho vienkaarsho likumsakariibu? Paskatieties uz shveicieshiem, vinji ir ideaals piemeers. Taa turpinot, driiz paarliecinoshi priekshaa mums buus arii daanji un norveegji, par paareejiem nemaz nerunaajot. Un neviena, atkaartoju, NEVIENA no shiim valstiim nav izdomaajusi taadu marazmu (speeleeshana citas valsts chempionaataa), kaadu pashlaik meegjina ieviest dziivee muusu hokeja "darbonji".



"...Paskatieties uz shveicieshiem, vinji ir ideaals piemeers....". Salīdzināji Šveici un Latviju, 3,5 reizes vairāk iedzīvotāju un finansu resursi 100 reiz vairāk, par valsts sakārtotību vispār nerunāsim.... Varētu vēl skatīties uz Slovākiju, bet hoķis viņiem jau bija attīstīts sociālisma laikā. No vienas puses es Koziolu saprotu, kāda jēga ieguldīt LAČ, ja piemēram uz spēlēm Sporta pilī pagājušajā sezonā, pat par ieeju bez maksas nāca ap 100-200 cilvēkiem, pasakiet arī kāda interese sponsoriem ieguldīt naudu šādā čempī arī TV translācijās varēja redzētka pērējās pilsētās arī pustukšas tribīnes, tikai uz play-off, bija pilnas. Lielākajai daļai hokeja līdzjušana sākas tikai pavasarī uz PČ, neredzu kapēc lai sponsoriem rastos interese par šada veida čempionātu...Noteikti skatītājiem būtu lielāka interese, ja Rīga2000 spēlētu Krievijas augstākajā līgā...

     [+] [-]

, 2007-05-16 11:41, pirms 17 gadiem
Pagaidām tie ir tikai vārdi un tukša muldēšana, pirmkārt jau no Krievijas puses. Tas, ka Tretjaks kaut ko pateica, vēl neko nenozīmē, ir vajadzīgs konkrēts lēmumes uz papīra, par tādu vēl nekas nav dzirdēts. Ar sponsoriem Koziolam būs grūti, jo bija jau viens liels sponsors LMT, kurš faktiski tika piečakarēts, jo naudu deva kā vienam no BAČ vadošajiem klubiem, bet reāli Rīga2000 nākamo sezonu pavadīja LAČ ar šo LMT naudu. Kur ir garantijas, ka tas neatkārtosies arī ar Krievijas Augstāko līgu? Kur ir garantija, ka klubs tur nospēlēs vairāk par divām vai trīs sezonām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-16 11:45, pirms 17 gadiem
>Yo
Vecīt! Mēs neesam ne šveicieši, ne dāņi, kur nu vēl norvēģi (pirmā vai otrā vieta dzīveslīmeņa ziņā pasaulē!!!) tīri materiālā ziņā.... un laikam arī pārskatāmā nākotnē nebūsim! Kāds viņiem ir dzīves līmenis un kāds mums?! Hokejs ir dārgs sporta veids... Mums hokejā var iet trenēties katrs kurš grib????? Laikam jau nē... iet tie kam to vecāki var atļauties, jo valsts ne ar kapeiku nepalīdz un kamēr būs tāda situācija nedomaju, ka kas ļoti mainīsies Latvijas hokejā... ok, sīkie izaugs labākie aizbrauks uz ārzemēm (jo te viņiem neviens atbilstošu atalgojumu vēl ilgi nodrošināt nevarēs...) paliks tie kas paliks... kas nekur citur ārzemēns nebūs vajadzīgi, jo ārzemēs tādu šiem pašiem pietiks... tad VARBŪT mums te būs vismaz bišķi labāks līmenis piem. kā baltkrieviem, bet arī tikai varbūt.... cik jaunos Irbes, OZO vai Žoltokus mēs pie mūsu tā jau nekuplā iedzīvotāju skaita jau esam aizlaiduši "mēslainē" tikai dēļ nesakārtotās jaunatnes hokeja saimniecības...???!!! Un ne jau Koziols tur ir pie vainas... federācijai prezidents ir cits... kurš tagad arī redzot kādā purvā ir pašreizējais LAČ mēģina čempja rīkošanu (viltīgi) novelt uz Koziola pleciem... tb atdot klubiem pašiem rīkošanu/ organizēšanu....
Tapēc LAČ pārskatāmā nākotnē šaubos vai kļus labāks... 5-7 gadu laikā varbūt, ja ienāks un paliks te kādi jaunie kadri+ veterāni tipa Kerčs, kas gribēs te beigt savu spēlētāja karjeru, bet ne ātrāk...

     [+] [-]

, 2007-05-16 11:57, pirms 17 gadiem
malachi! Koziols malacis! pasties a lipmanis domaa tik pa hallem un sukaa pirkstu!

     [+] [-]

, 2007-05-16 11:57, pirms 17 gadiem
ja arena riga un krievu komandas buutu daudz skatiitaju katraa speeleee

     [+] [-]

, 2007-05-16 12:00, pirms 17 gadiem
tā turēt

     [+] [-]

, 2007-05-16 12:01, pirms 17 gadiem
vot pasaket kaads tolks taissiit latvijaa norm. speecigas hokeja komandas ja nav ne vienam naudas ogrei pat hallii grib likvideet reeciigi! koziols ar galvu domaa! speeleesm latvijaa ar energiju kaads yolks tad liekam amatierus vinu vietaa lai tik brauc uz krieviju tur ir liimenis protams ka nevar jau pirmajaa sezonaa buut pirmie par gala beigaam noteikti mauks bet gan jau progresees!

     [+] [-]

, 2007-05-16 12:02, pirms 17 gadiem
Priecee ka hokejaa ir tik patiikama gaisotne starp krievijas un latvijas puseem

     [+] [-]

, 2007-05-16 12:03, pirms 17 gadiem
Daži kungi savu ambīciju apmierināšanai ir gatavi ziedot hokeja attīstību. Kurš superklubā audzēs spēlētāju, nevajag būt tik naiviem, tur būs vieta, kur spēlēt visādiem 2.šķiras krieviem, kas savos klubos pie šprices nenokļūst un vietējie meistari, kam nekāda izaugsme vairs nav nepieciešama (2.maiņas). Ja izlase vēlas stabilus rezultātus, tad jāuztur labs vietējais čempionāts. Protams, ka tas nekad nebūs tik spēcīgs kā Krievijas superliga, bet pietiekami labs, lai jaunie no junioriem pārietu uz meistariem. Un vairāk mums neko arī nevajag. Krievijas augstākajā līgā Rīga ari ar pagājušā gada sastāvu pēdējie nepaliktu, līmenis tur nav augstāks kā BAČ (kādā līmenī var spēlēt pēc 18h brauciena autobusā?). Tā ka augstākā līga vispār ir slima suņa murgi. Lipmanam vajag tagad aizstāvēt LČ un pateikt, ka no tā kluba neviens izlasē nespēlēs un šim klubam būs liegta piedalīšanās LČ jebkurā līmenī arī jauniešu, šitos kombinatorus vajag uzreiz pie vietas pielikt.

     [+] [-]

, 2007-05-16 12:08, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Didro
Nē, nu džeki jūs gan esat auni, ja domājat, ka Krievijas līga mums nav vajadzīga!
Tā ir utopija, ka Latvijas hokeja līga būs spēcīga. Tas nekad nenotiks. Latvijas klubiem Obligāti ir jāpiedalās BAČ vai krievijas līgā, lai celtos spēlētāju līmenis. Spēlējot BAČ, mums parādījās Cipulis, Bērziņš, Dārziņš, Rēdlihi, Daugaviņš, Širokovs, kas tagad ir izlases vilcēji. Parādiet, kur tagad pēc sezonas bez BAČ ir īzaudzināts kāds izlases spēlētājs?



nu, un kurš tad te ir auns???
* pirmkārt, kas teica, ka šī nav bauma??? Tu vari atrast Krievijas medijos vismaz vienu informācijas avotu, kas šo ziņu apstiprinātu??? Tretjaks ja piekāsa belarus, solīdams, ka belaru klubs varēs cīnīties par vietu Superlīgā. Kad belari prasīja rakstisku apliecinājumu tam - tad Tretjaks to ignorēja. Krievija nav uzticams partneris - tur līst iekšā ir pilnīgs stulbums.
* vai tas ir vajadzīgs Latvijas hokeja ilgtermiņa attīstībai? nē un nē!! Jo tas nokauj masveidību. Kur liksies tie jaunie spēlētāji, kas sasniegs 19-20 gadu vecumu un nebūs Rīgai'2000 vajadzīgi? Tos uzreiz sūtam pensijā, ja? jeb domā, ka viņi ar prieku spēlēs LAČā, kurš maz kādu interesēs?
* vai uz LAČa spēlēm nāks vairāk skatītāju kā šinī sezonā. Loģiski, ka ne - jo līmenis būs atkal krities. A ar ko ir vainīgi Ogres, Liepājas, Daugavpils skatītāji, ka viņiem atņem normāla līmeņa (priekš Latvijas) hokeju??
* vai Krievijas Augstākā līga ir vispār tā līga uz kuru tiekties?? Piem., tas pats Masaļskis tur savu karjeru daļēji sačakarēja (viņš reiz intervijā nožēloja to, ka aizgājis spēlēt uz Kirevijas Augstāko līgu; jo pēc tam vairs nevar dabūt normālus līgumus Eiropā, jo šī līga ABSOLŪTI NEKOTĒJAS).
* pat ja Rīga'2000 tur piedalītos - naivi ir cerēt, ka spēles notiktu Arena Riga: ticiet man, Arena Riga īpašnieki nav ieinteresēti uz regulāriem šādiem lētajiem pasākumiem, kur vēl ledus jālej! viņiem jau tā pietiek ar basi - domāju, ka nākamajā sezonā arī basis tur būs krietni mazāk... un naivi ir domāt ka šādas spēles varētu savākt kaut tuvu tik lielu auditoriju kā BBL

Koziol, laiks nolaisties uz zemes, un beigt te tautu musināt!!! mums jau pietiek ar vienu "Minhauzenu" - Lipmanu (kurš gan tomēr ir šo to paveicis - PČ'2006 Rīgā tomēr bija)

     [+] [-]

, 2007-05-16 12:20, pirms 17 gadiem
>sonics
Jopcik! NU BET KAS LIEDZ CITIEM KLUBIEM MEKLĒT SPONSORUS UN PIESAISTĪT NAUDU/ SPĒLĒTĀJUS????? Lūdzu meklējiet un dariet!!!! Dabūniet kaut katrs klubs bez R 2000 kaut 3-4 M$, finanses, piesaistiet spēlētājus un ta būs te kaut kas līdzīgs puslīdz labam čempim!!!! KAS TO LIEDZ DARĪT??? Pats arī atbildēšu: To liedz darit tikai tas, ka pie klubu durvīm nestāv kaudze ar sponsoriem un nav mums pašiem te tik daudz labu spēlētāju, lai te bez leģionāru (puslīdz labu) piesaistes varētu pacelt čempi! A lai te ienāktu kaut tie puslīdz labie spēlētāji-leģionāri ir vajadzīga NAUDA kuras nevienam (izņemot Rīgu) nav!!!! Par LAČ izaugsmi ir jārupējas LHF nevis atsevišķiem klubiem.... klubam ir jārupējas par sevi nevis konkurentiem! A LHF vēl grib vispār no LAČ rīkošanas atkratīties... tad par kādu LAČ izaugsmi te vispār var būt runa...??!!! Purvs kuram tuvākajā laikā gals nav redzams.... un ja vismaz viens var no tā purva izrāpties, tad neredzu kapēc viņam to nedarīt, bet gaidīt un gimt ar pārējiem, jo viņš viens visiem pārējiem palīdzēt nevar!!!! Krieviski ir labs teiciens: "Spaseņije utopajuščih geļo ruk un nog samih utopajušcih"....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-16 12:30, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis maris27
Lai vai kā, bet es domāju, ka labākais variants būtu Baltkrievijas un Latvijas apvienotais čempionāts. Ceļa izdevumi mazāki arī attālumi mazāki. Un līmenis ne sliktāks, kā Krievijas augstākajā līgā. Ja spēlē Krievijā tad vienīgi superlīgā.



izstāsti to baltkrieviem!
viņi jau apstiprināja BAČa kārtību un dalībniekus nākamajai sezonai.

     [+] [-]

, 2007-05-16 13:01, pirms 17 gadiem
Bet vai tam mērķim ir vērts ieguldīt 5,5 miljonus, šo naudu ieguldod jaunatnē, katru gadu!!! Ieguvums varētu būt lielāks...

     [+] [-]

, 2007-05-16 13:08, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Motorolers
Bet vai tam mērķim ir vērts ieguldīt 5,5 miljonus, šo naudu ieguldod jaunatnē, katru gadu!!! Ieguvums varētu būt lielāks...




Jā, un to naudu, ko Latvijā nopelna miljonāri labi būtu sadalīt starp pensionāriem!

Runa jau iet par Rīga 2000 klubu...un privāto finansējumu.

     [+] [-]

, 2007-05-16 13:13, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Straka

Citāts:

Publicējis Motorolers
Bet vai tam mērķim ir vērts ieguldīt 5,5 miljonus, šo naudu ieguldod jaunatnē, katru gadu!!! Ieguvums varētu būt lielāks...




Jā, un to naudu, ko Latvijā nopelna miljonāri labi būtu sadalīt starp pensionāriem!

Runa jau iet par Rīga 2000 klubu...un privāto finansējumu.



Es un Abrags meegjinam iestaastiit taadiem kaa tu un tev liidziigi domaajoshajiem, ka runa ir par ilgterminja strateegjiju. Koziola galvenais arguments shaadas komandas izveidei ir 2 mainju nodroshinaashana izlasei. Es, savukaart, uzskatu, ka jaadomaa ir par ilgterminja strateegjiju! Buus sakaartots beernu, jaunieshu un junioru hokejs, buus mums arii taas 2 mainjas. Pie kam - buus ilgterminjaa!

     [+] [-]

, 2007-05-16 13:28, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Yo

Citāts:

Publicējis Straka

Citāts:

Publicējis Motorolers
Bet vai tam mērķim ir vērts ieguldīt 5,5 miljonus, šo naudu ieguldod jaunatnē, katru gadu!!! Ieguvums varētu būt lielāks...




Jā, un to naudu, ko Latvijā nopelna miljonāri labi būtu sadalīt starp pensionāriem!

Runa jau iet par Rīga 2000 klubu...un privāto finansējumu.



Es un Abrags meegjinam iestaastiit taadiem kaa tu un tev liidziigi domaajoshajiem, ka runa ir par ilgterminja strateegjiju. Koziola galvenais arguments shaadas komandas izveidei ir 2 mainju nodroshinaashana izlasei. Es, savukaart, uzskatu, ka jaadomaa ir par ilgterminja strateegjiju! Buus sakaartots beernu, jaunieshu un junioru hokejs, buus mums arii taas 2 mainjas. Pie kam - buus ilgterminjaa!



Tas ir federācijas jautājums- ne Rīga 2000 - domāt par ilgtermiņa attīstību!
Vai tiešām tas, ka Riga 2000 spēlētu krievijā nozīmētu, ka Latvijas līga ir zudusi...
Tas ko es mēģinu iestātīt Tev un Tev līdzīgi domājošajiem...ka nevajag jaukt lietas kopā! Ir izvēle: viss paliek tā kā ir vai tomēr ir viens klubs kas spēlē Krievijā....to taču saproti, ka tā nauda bērnu hokeja attīstībai nenonāks, kas, iespējams, varētu aiziet Riga2000

Katrā ziņā būtu patīkamāk skatīties interesantas spēlēs, nevis līgu, kur 4 komandas 40 reizes savā starpā aizvada mačus ar intrigu, kas 10 baļļu skalā vērtējama uz 1