Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Pelšs ar vārtiem un uzvaru sāk Memoriālo kausu

Jānis Pārums

Pelšs ar vārtiem un uzvaru sāk Memoriālo kausu
Kristiāns Pelšs
Foto: www.oilkings.ca

Latvijas hokejista Kristiāna Pelša pārstāvētā komanda Edmontonas "Oil Kings" aizvadītajā naktī ar panākumu uzsāka Memoriālā kausa izcīņu, bet latviešu uzbrucējs spēlē atzīmējās ar gūtajiem vārtiem.

Turnīra pirmajā spēlē Pelša "Oil Kings" sīvā cīņā ar 4:3 pieveica turnīra saimniekus Šaviniganas "Cataractes". Tieši Pelšs jau mača trešajā minūtē atklāja spēles rezultātu, tiesa, vēlāk "Cataractes" vairākumā panāca izlīdzinājumu. Rezultāts 1:1 noturējās līdz trešā perioda sākumam, kad "Oil Kings" piecu minūšu laikā guva divus vārtus, panākot 3:1. Noturēt pārsvaru gan edmontoniešiem neizdevās un spēles 54.minūtē "Cataractes" izlīdzināja rezultātu. Tomēr pie panākuma "Oil Kings" izdevās tikt, jo tikai 23 sekundes pēc Šaviniganas hokejistu pēdējā vārtu guvuma uzvaru Edmontonai nodrošināja Henriks Samuelsons.

Kristians Pelšs, kā jau minēts, guva pirmos vārtus turnīrā. Uzbrucējs kopumā četrreiz meta pa pretinieku vārtiem, bet spēli noslēdza ar lietderības koeficientu +1.

Nākamo spēli "Oil Kings" aizvadīs naktī uz otrdienu, kad mērosies spēkiem ar Seintdžonsas "Sea Dogs". Memoriālais kauss ir turnīrs, kurā piedalās visu trīs CHL līgu čempionvienības (Pelša komanda šopavasar kļuva par WHL čempioniem) un arī turnīra organizētāju komanda. Bez jau pieminētajām "Oil Kings", "Cataractes" un "Sea Dogs" vienībām turnīrā startē arī Londonas "Knights".

Izmantotie resursi:
MasterCard Memorial Cup Site

     [+] [-]

, 2012-05-19 09:39, pirms 13 gadiem
Cik daudz vispār Latvijai ir čempioni hokejā atjaunotās Latvijas laikā, ja neskaita Latvijas līgas??
Pāri visam ir Ozolinš ar Stenlilu, tad nāk Ivanāns un Daugavins ar Kalderiem, Karsums un Pelss novinnēja savas Kanādas junioru līgas. Cik daudz mums tādu ir Eiropā, kuri ir tie, kuriem varētu būt uzvarētāju raksturs??

  +4 [+] [-]

, 2012-05-19 09:54, pirms 13 gadiem
Uzvarētāju raksturs ir daudziem, to pierāda neskaitāmie kausi U20 un U18 līmenī no 1. divīzijas un OS kvalifikācijas turnīrs kaut vai pēdējais... Bet nevar prasīt no hokejistiem, ka viņi leks augstāk par savu galvu katru reizi... tie paši šveicieši un vāci, arī baltkievi pie savām iespejam reti pretīgi šogad nospēlēja arī....

  +2 [+] [-]

, 2012-05-19 09:57, pirms 13 gadiem
maize rakstīja: Cik daudz vispār Latvijai ir čempioni hokejā atjaunotās Latvijas laikā, ja neskaita Latvijas līgas??
Pāri visam ir Ozolinš ar Stenlilu, tad nāk Ivanāns un Daugavins ar Kalderiem, Karsums un Pelss novinnēja savas Kanādas junioru līgas. Cik daudz mums tādu ir Eiropā, kuri ir tie, kuriem varētu būt uzvarētāju raksturs??
Aizmirsii Kuldu

Runājot par Pelšu-tā tik turpināt!

  +2 [+] [-]

, 2012-05-19 10:13, pirms 13 gadiem
maize rakstīja: Cik daudz vispār Latvijai ir čempioni hokejā atjaunotās Latvijas laikā, ja neskaita Latvijas līgas??
Pāri visam ir Ozolinš ar Stenlilu, tad nāk Ivanāns un Daugavins ar Kalderiem, Karsums un Pelss novinnēja savas Kanādas junioru līgas. Cik daudz mums tādu ir Eiropā, kuri ir tie, kuriem varētu būt uzvarētāju raksturs??
Ķēniņš?

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 10:19, pirms 13 gadiem
SM Liigaa Sprukts un Astashenko vinneeja 2006. gada pavasarii pirms Chempja Riigaa..... Un taadus veel var atrast...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-05-19 11:04, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Lielas ceribas tiek liktas uz so puisi nakotne!Malacis ta turpinat!
Sprukta līmeņa spēlētājs var būt, ja max izmantos savu potenciālu

  +2 [+] [-]

, 2012-05-19 11:06, pirms 13 gadiem
Nu TOP liigaas to muusu chempinju tik daudz nemaz nav.... Kanaadas vadoshajaas junioru liigaas tikai Darzinjsh WHL un Baartulis, Karsums QMJHL. Pieaugushajiem SM liigaa veel Fanduls taalajos 90.tajos.Protams, OZO - Stenlija kausa ieguveejs 1996. gadaa. Nav mums uzvareetaaju ne RSL (pirms KHL), ne Elitserien, ne DEL.... Toties veseli 4 AL-Bank Ligaen Daanijaa. Macijevskis 2x, Semjonovs, Shishkovichs,Senjins - pa reizei.

  +5 [+] [-]

, 2012-05-19 11:12, pirms 13 gadiem
domiigais rakstīja: Nu TOP liigaas to muusu chempinju tik daudz nemaz nav.... Kanaadas vadoshajaas junioru liigaas tikai Darzinjsh WHL un Baartulis, Karsums QMJHL. Pieaugushajiem SM liigaa veel Fanduls taalajos 90.tajos.Protams, OZO - Stenlija kausa ieguveejs 1996. gadaa. Nav mums uzvareetaaju ne RSL (pirms KHL), ne Elitserien, ne DEL.... Toties veseli 4 AL-Bank Ligaen Daanijaa. Macijevskis 2x, Semjonovs, Shishkovichs,Senjins - pa reizei.
RSL čempions ir gan - Ņiživijs 96./97. gada sezonā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 11:26, pirms 13 gadiem
Jaa, taisniiba. Biju palaidis garaam.... Kaut kaa piefikseeju tikai uzvaru Augstaakaas liigas chempionaataa 06./07. gada sezonaa un pavisam piemirsu par laiku Lokomotiivee..... Sorry!
Juris Miņins rakstīja: RSL čempions ir gan - Ņiživijs 96./97. gada sezonā.

     [+] [-]

, 2012-05-19 11:37, pirms 13 gadiem
Bartulis NHL finalaa, tas arii ir svarigi

     [+] [-]

, 2012-05-19 11:44, pirms 13 gadiem
mrPO rakstīja: Bartulis NHL finalaa, tas arii ir svarigi
Bet uzvara tā nav. Tad jau arī Irbe jāpiemin.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 11:48, pirms 13 gadiem
domiigais rakstīja: ne DEL....
Āris Brīmanis?
Eliteprospects.com - Aris Brimanis

  +4 [+] [-]

, 2012-05-19 11:48, pirms 13 gadiem
domiigais rakstīja: Nu TOP liigaas to muusu chempinju tik daudz nemaz nav.... Kanaadas vadoshajaas junioru liigaas tikai Darzinjsh WHL un Baartulis, Karsums QMJHL. Pieaugushajiem SM liigaa veel Fanduls taalajos 90.tajos.Protams, OZO - Stenlija kausa ieguveejs 1996. gadaa. Nav mums uzvareetaaju ne RSL (pirms KHL), ne Elitserien, ne DEL.... Toties veseli 4 AL-Bank Ligaen Daanijaa. Macijevskis 2x, Semjonovs, Shishkovichs,Senjins - pa reizei.
Ja par junioriem - Girgensons pagājušo gadu vinnēja USHL.

     [+] [-]

, 2012-05-19 12:07, pirms 13 gadiem
Jaa, bet vinsh dzimis audzis ASV un pilsoniiba arii ... Es zinu, ka daudzi ir lauzushi shkjeepus par citur dzimushajem plashajaa pasaulee, bet vairaak bija domaats par hokejistiem no LAT. Lai gan nepretendeeju uz pilniigu precizitaati. Uzrakstiiju tikai tos, kas pirmie ienaaca praataa....
Ikrnpk rakstīja: Āris Brīmanis?
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=10830

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 12:08, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Āris Brīmanis?
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=10830
Nu ja, Mike Knuble arī ir izcīnijis Stenliju. ))

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 12:20, pirms 13 gadiem
alfredsson11 rakstīja: Nu ja, Mike Knuble arī ir izcīnijis Stenliju. ))
Jā, bet Āris Brīmanis ir Āris Brīmanis (vārds uzvārds latviešu, kā jau pienākas), ja Knuble būtu Miķelis Knublis, tad varētu arī tur ko runat.... Un Šnepsts ar ta nav latvietis, kaut arī dzimis un audzis letiņu ģimenē??

Manuprāt Brīmanis vai Šnepsts (nezinu pa Knubli) ir vairāk latvieši pēc asinīm kā mūsu citi pilnīgi nekādi latvieši... un Znaroku, Maticinu arī LV hokeja skola nesagatavoja, ok viņi spēlēja izlasē un mēs viņus cienām un godājām, bet viniem vel mazaks sakars asiņu ziņā un kā hokejistus mes ar vinus nesagatavojam.

Nē nu ok es piekrītu, ka var uzskaitit tikai LV izlases hokejistus, bet nu tikai tā, es pieminēju savā arogancē domādams, ka jūs pat nenojaušat par tāda spēlētāja eksistenci...

     [+] [-]

, 2012-05-19 12:36, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Bet uzvara tā nav. Tad jau arī Irbe jāpiemin.
Ozoliņš 2003. arī finālā spēlēja (tajā pat reizē, kad šams Brodēram no centra iemeta).

     [+] [-]

, 2012-05-19 12:38, pirms 13 gadiem
Ir arī vairāki IHL (tobrīd 2. stiprākā ZA līga aiz NHL) Tērnera kausa ieguvēji - Ignatjevs (95. un 96.g.), Vasiļjevs (2001), Ozoliņš (92.g.)

     [+] [-]

, 2012-05-19 12:41, pirms 13 gadiem
noslēpumainais rakstīja: Ir arī vairāki IHL (tobrīd 2. stiprākā ZA līga aiz NHL) Tērnera kausa ieguvēji - Ignatjevs (95. un 96.g.), Vasiļjevs (2001), Ozoliņš (92.g.)
Kopā ar Ozoliņu arī Irbe.
90-tajos Ziemeļamerikā bija tik daudz dažādu PRO un semi-PRO līgu, kurās spēlēja bijušās PSRS hokejisti, ka gan jau vēl kāds čempions varētu būt.

Bez tam, 2 gadus pēc kārtas (2012. un 2011.) Teodors Bļugers bija ASV skolnieku čempionāta uzvarētājs.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-19 12:42, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Tev ar galvu viss kartiba? tu laikam neseko lidzi vinja progresam jau kko tik stulbu runaa.
Vecīt, paskaties, kāda Spruktam bija statistika junioru līgā un kāda ir Pelšam - Spruktam 93 spēlēs 117 punkti. Ir mums Kanādas junioru līgās vairāki dominējoši spēlētāji bijuši, tam pašam A. Džeriņam statistika bija labāka nekā Pelšam.
Tā kā līdz Sprukta līmenim Pelšam vēl augt un augt.

     [+] [-]

, 2012-05-19 12:45, pirms 13 gadiem
Girgensons ar pērn USHL čempi vinnēja. Ka tik MVP balvu ar par to nedabūja?

     [+] [-]

, 2012-05-19 12:46, pirms 13 gadiem
noslēpumainais rakstīja: Vecīt, paskaties, kāda Spruktam bija statistika junioru līgā un kāda ir Pelšam - Spruktam 93 spēlēs 117 punkti. Ir mums Kanādas junioru līgās vairāki dominējoši spēlētāji bijuši, tam pašam A. Džeriņam statistika bija labāka nekā Pelšam.
Tā kā līdz Sprukta līmenim Pelšam vēl augt un augt.
Nav jau jāmet daudz golu, ir liela iespēja, ka ar to, ka Pelšs atšķirībā no Sprukta māk slidot, tiks daudz tālāk nekā mūsu resnītis jebkad ir ticis.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 12:52, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Nav jau jāmet daudz golu, ir liela iespēja, ka ar to, ka Pelšs atšķirībā no Sprukta māk slidot, tiks daudz tālāk nekā mūsu resnītis jebkad ir ticis.
Nepārspīlē, ja viņš būtu tik draņķīgs slidotājs, kā daudzviet tiek pozicionēts, tad tādu statistiku varētu savākt tikai ar Grecka galvu un rokām.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 13:33, pirms 13 gadiem
noslēpumainais rakstīja: Vecīt, paskaties, kāda Spruktam bija statistika junioru līgā un kāda ir Pelšam - Spruktam 93 spēlēs 117 punkti. Ir mums Kanādas junioru līgās vairāki dominējoši spēlētāji bijuši, tam pašam A. Džeriņam statistika bija labāka nekā Pelšam.
Tā kā līdz Sprukta līmenim Pelšam vēl augt un augt.
Jā, un LM91 ar savulaik visus plēsa! Japaskatās elitprospektā, droši vien puskomanda tagad pa NHL raujas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 13:58, pirms 13 gadiem
Nevar nepiemineet Karsuma individuaalo balvu kaa liigas playofu veertiigaakajam speeleetaajam QMJHL. Karsums ir vieniigais , kas nav no ZA visas balvas veestures laikaa! Un arii amerikaanji ir tikai divi, paareejie - kanaadieshi. Skan diezgan iespaidiigi, ne?

     [+] [-]

, 2012-05-19 15:29, pirms 13 gadiem
domiigais rakstīja: Nevar nepiemineet Karsuma individuaalo balvu kaa liigas playofu veertiigaakajam speeleetaajam QMJHL. Karsums ir vieniigais , kas nav no ZA visas balvas veestures laikaa! Un arii amerikaanji ir tikai divi, paareejie - kanaadieshi. Skan diezgan iespaidiigi, ne?
tik tas turpinājums neskanēja, bet tā jau protams

     [+] [-]

, 2012-05-19 16:01, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Jā, bet Āris Brīmanis ir Āris Brīmanis (vārds uzvārds latviešu, kā jau pienākas), ja Knuble būtu Miķelis Knublis, tad varētu arī tur ko runat.... Un Šnepsts ar ta nav latvietis, kaut arī dzimis un audzis letiņu ģimenē??

Manuprāt Brīmanis vai Šnepsts (nezinu pa Knubli) ir vairāk latvieši pēc asinīm kā mūsu citi pilnīgi nekādi latvieši... un Znaroku, Maticinu arī LV hokeja skola nesagatavoja, ok viņi spēlēja izlasē un mēs viņus cienām un godājām, bet viniem vel mazaks sakars asiņu ziņā un kā hokejistus mes ar vinus nesagatavojam.

Nē nu ok es piekrītu, ka var uzskaitit tikai LV izlases hokejistus, bet nu tikai tā, es pieminēju savā arogancē domādams, ka jūs pat nenojaušat par tāda spēlētāja eksistenci...
Labu laiku atpakaļ bij ļoti laba intervija ar Knubli, kur viņš stāstīja par saviem radu rakstiem un kā viņa vecāki vispār nonāca ASV. Abi viņa vecāki ir Latvieši un viņa īstais vārds vispār esot Miķelis.

     [+] [-]

, 2012-05-19 16:04, pirms 13 gadiem
maize rakstīja: Cik daudz vispār Latvijai ir čempioni hokejā atjaunotās Latvijas laikā, ja neskaita Latvijas līgas??
Pāri visam ir Ozolinš ar Stenlilu, tad nāk Ivanāns un Daugavins ar Kalderiem, Karsums un Pelss novinnēja savas Kanādas junioru līgas. Cik daudz mums tādu ir Eiropā, kuri ir tie, kuriem varētu būt uzvarētāju raksturs??
Un Girgensonu

     [+] [-]

, 2012-05-19 16:37, pirms 13 gadiem
domiigais rakstīja: Nevar nepiemineet Karsuma individuaalo balvu kaa liigas playofu veertiigaakajam speeleetaajam QMJHL. Karsums ir vieniigais , kas nav no ZA visas balvas veestures laikaa! Un arii amerikaanji ir tikai divi, paareejie - kanaadieshi. Skan diezgan iespaidiigi, ne?
Nesmidini, Karsums šo trofeju saņēma 20 gados, kad citi jau NHL kapā uz nebēdu.
Takā nekā iespadīga. Pie tam tur ir 3 junioru līgas. Memorial kausu nepaņēma.

     [+] [-]

, 2012-05-19 17:06, pirms 13 gadiem
nu kas tā tāda uzvarētāju psiholoģija vispār ir? ķipa. visu karjeru spēlē kā spelējis, vienu gadu kaut kur uzvar un nu pēkšņi ieguvis kaut kādu tur uzvarētāju psiholiģiju? smieklīgi

     [+] [-]

, 2012-05-20 13:30, pirms 13 gadiem
Protams, bet ieraksts paliek....
zaipis rakstīja: Nesmidini, Karsums šo trofeju saņēma 20 gados, kad citi jau NHL kapā uz nebēdu.
Takā nekā iespadīga. Pie tam tur ir 3 junioru līgas. Memorial kausu nepaņēma.