Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Znaroks: "Piekristu strādāt Rīgā gandrīz par velti"

Znaroks: "Piekristu strādāt Rīgā gandrīz par velti"
Oļegs Znaroks
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Latvijas izlases un Maskavas ''Dynamo'' galvenais treneris Oļegs Znaroks noraidījis Krievijas medijos izskanējušo informāciju par pārrunām ar Rīgas ''Dinamo'' vadību. Pretrunīgi vērtētais treneris uzsver, ka nav saņēmis nekādus signālus no rīdzinieku nometnes un vienlaikus atzīst, ka Rīgā būtu gatavs strādāt gandrīz par velti.

''Man piedāvāja darbu Rīgā, un es finansiālu apsvērumu dēļ no tā atteicos? Tā ir kārtējā provokācija! Citādi to nosaukt nevaru. Kaut kādas muļķības. Visiem zināms, ka es vēlos strādāt Rīgā, taču neviens no ''Dinamo'' vadības pa visu šo laiku nav ar mani runājis,'' laikrakstā ''Telegraf'' citēts Oļegs Znaroks, kurš arī nākamsezon kopā ar Hariju Vītoliņu komandēs Maskavas ''Dynamo''.

''Piekristu strādāt Rīgā gandrīz vai par velti. Katrā gadījumā - uz daudz mazākiem nosacījumiem nekā Maskavā. Arī mana ģimene to vēlas. Taču situācija jau vairāku gadu gaitā nemainās. Paši zināt, kāda tā ir. Dzīvošu ar cerību, ka kādreiz mani pasauks uz Rīgu...''

Tāpat Znaroks atklāja, ka bez ''Dynamo'' viņu galvenā trenera amatā vēlējušās redzēt vēl četras komandas. ''Komandas gan no Austrumu, gan Rietumu konferences. Nosaukumus gan nesaukšu, tam nav jēgas,'' sacīja speciālists, kura jaunais līgums ar Maskavas klubu esot naudīgāks par iepriekšējo.

Izmantotie resursi:
Телеграф.lv : Новости Латвии : Политика :...

  +4 [+] [-]

, 2011-03-17 04:25, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: A kā viņš var patikt RD vadībai, ja Znaroka ienākšana komandā nozīmēs, ka tā beidzot būs normāla komanda ar normālu darba sadalījumu, nevis tā, ka vadība uzspiež trenerim spēlētājus vai vēl kko tādu... .

Znaroks tieši komandas vadīšanas ziņā visu RD valdi var nolikt pie vietas un nekādā gadījumā neļaus, lai kāds jaucas viņa darbā.

Tieši tāpēc savulaik viņa vietā tika paņemts Šuplers, kurš vispār bija priecīgs un pateicīgs, ka kāds viņam ļauj strādāt.

RD vadība ir tik īpatnējs veidojums, kurā visi grib būt par ģenerāļiem (tādiem mazajiem Napoleoniem), bet ienākot komandā Znarokam (un Vītoliņam) vadonis komandā būs viens... un ne jau N.S., J.S. vai A.K. vai arī jebkurš cits.
Interesanti, kur tad Znaroks to valdi noliks? Sējējs ir labs GM, par leģionāru kvalitāti mēs nevaram sūdzēties trīs gadu garumā, tas ir skaidrs. Un ar šiem spēlētājiem Šupler ir trīs gadu garumā sasniedzis rezultātu. Tai skaitā izberžot to pašu Znaroku, kur rīcībā ir daudz lielāks budžets un kas tur kādu kaut kur noliks. Ko ta Znaroks ar savu bļaustīšanos Savickim dolārus palīdzēs piedzemdēt? Budžets ir tāds kāds ir un spēlētāji ir tādi kā ir. Un no šiem spēlētājiem Šuplers ir izspiedis maksimumu. Es nesaprotu kāpēc runa ir par kaut kādu mistisku Znaroka trenera ģēniju, ja tas pats Šupler viņu paņēma? Kāpēc jāmaina treneris, kurš uzvarēja pret treneri, kurš zaudēja?? Znaroks ir junioru treneris un nekur tālāk nav ticis

  -1 [+] [-]

, 2011-03-17 05:12, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Interesanti, kur tad Znaroks to valdi noliks? Sējējs ir labs GM, par leģionāru kvalitāti mēs nevaram sūdzēties trīs gadu garumā, tas ir skaidrs. Un ar šiem spēlētājiem Šupler ir trīs gadu garumā sasniedzis rezultātu. Tai skaitā izberžot to pašu Znaroku, kur rīcībā ir daudz lielāks budžets un kas tur kādu kaut kur noliks. Ko ta Znaroks ar savu bļaustīšanos Savickim dolārus palīdzēs piedzemdēt? Budžets ir tāds kāds ir un spēlētāji ir tādi kā ir. Un no šiem spēlētājiem Šuplers ir izspiedis maksimumu. Es nesaprotu kāpēc runa ir par kaut kādu mistisku Znaroka trenera ģēniju, ja tas pats Šupler viņu paņēma? Kāpēc jāmaina treneris, kurš uzvarēja pret treneri, kurš zaudēja?? Znaroks ir junioru treneris un nekur tālāk nav ticis
Protams, ir svarīgi, KO uzvarēji, bet svarīgāk ir, KĀ uzvarēji!!! Un te man jāpiekrīt Le Saint un Jurim Miņinam, ka Rūķis nav tā labākā kandidatūra RD trenera amatam. Spēlētājiem par daudz tiek ļauts, kā brīvmāksliniekiem, arī RD ģenerālmenedžeris par to ir izteicies. Visā RD sistēmā ir daudz mazu gļuku, ko akcionāri-darboņi negrib labot, savādāk jau nevarēs sevi palielīt, skat kāds es gudrītis esmu!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-17 05:19, pirms 14 gadiem
Pēdējā play-off spēle parādīja to, ko mēs redzējām visa regulārā čempionāta laikā, ka RD neprot spēlēt uz rezultāta noturēšanu, atšķirībā no Znaroka blices.

     [+] [-]

, 2011-03-17 05:21, pirms 14 gadiem
Nākošajā sezonas izskaņā viss sāksies no jauna par tēmu - Znaroks RD treneris,bet kāpēc nē?
Savickis ir skaidri pateicis,ka Znaroks nekad netrenēr Rīgas Dinamo!
Dažiem īpaši stulbiem tas nekādi nepielec.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-17 06:53, pirms 14 gadiem
Spriest par to cik labs vai slikts ir Jūlis ,nav lielas jēgas.Par kādiem taktiskiem risinājumiem te var runāt,ja tos izpildīt nav spējīga neviena maiņa.Trotera maiņai nav ne mazākās nojausmas ,kā jāspēlā aizsardzībā.Ņiživijs ir tik lēns ,ka bremzē visu maiņu.Sprukta maiņas vienīgais trumpis ,mazākums un spēle pret līderiem.Spēles gaitā ripu mūsu zonā pārsvarā kontrolē pretinieks.Pēc kādas taktikas te spēlēt,ja ieiet zonā varam tikai aizskrienot pretuzbrukumā.

     [+] [-]

, 2011-03-17 07:25, pirms 14 gadiem
skiet, identisks teksts bij ari pec pagajusas sezonas...
ta jau taisniba, ka baidas no vinja.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-17 07:34, pirms 14 gadiem
Vajag rokādi, znaroku uz Dinamo, Šupleru uz izlasi

  +3 [+] [-]

, 2011-03-17 07:39, pirms 14 gadiem
Ta kam vinu RD vajag Suplers katru gadu ir ticis PO vins dara savu darbu labi un vinam vajag dot iespeju to turpinat

  -3 [+] [-]

, 2011-03-17 07:57, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Interesanti, kur tad Znaroks to valdi noliks? Sējējs ir labs GM, par leģionāru kvalitāti mēs nevaram sūdzēties trīs gadu garumā, tas ir skaidrs. Un ar šiem spēlētājiem Šupler ir trīs gadu garumā sasniedzis rezultātu. Tai skaitā izberžot to pašu Znaroku, kur rīcībā ir daudz lielāks budžets un kas tur kādu kaut kur noliks. Ko ta Znaroks ar savu bļaustīšanos Savickim dolārus palīdzēs piedzemdēt? Budžets ir tāds kāds ir un spēlētāji ir tādi kā ir. Un no šiem spēlētājiem Šuplers ir izspiedis maksimumu. Es nesaprotu kāpēc runa ir par kaut kādu mistisku Znaroka trenera ģēniju, ja tas pats Šupler viņu paņēma? Kāpēc jāmaina treneris, kurš uzvarēja pret treneri, kurš zaudēja?? Znaroks ir junioru treneris un nekur tālāk nav ticis
Ko tu tur purpini par legjionaaru kvalitaati...
Abus ieprieksheejos gadus mums bijushi pilns ar visaadiem briinumiem, ko mums Skudras un veel visaadi briinumi piespeleejushi un tas ir GM laucinjsh. Taapat visi vecie un jaunie slovaaki, kas brauc uz RD papildinaat macinju un iegroziities KHL. Shogad ir pirmaa sezona, kad mums legjionaari nav vazaajushies kaa pa caurstaigaajamu seetu....
Starp citu MaskD ar visu vinju lielo budzhetu nebija SUPERZVAIGZHNJU (neiespeleejies un peec traumas Shatans un noguris Saimons neskaitaas) un taa ir ar RD, taa kaa tas neko nemaina.
UN Runaajot par Znaroka kaa trenera kvalitaati, to apliecina jaunais liigums....
Nosauc ko Shupis ir panaacis, ja jau vinjsh ir trenera gjeenijs??? AR 8 traumeetajiem vinjsh pat PO netiktu (ieliekam teiksim traumeetajos Lauri ar Broku, Tomashu, Gjirtu, Jeekabu, Oskaru, Kristapu un veel akadu), domaaju Juulim ar RD buutu kaasiens peec kaasiena, kas beigtos ar 10 vietu Rietumos un vaideeshanu no visu fanu puses.
Jau redzeejaam Juulja vareeshanu, kad bija kaada kaudziite ar traumeetajiem. Un, ja komandas gjeerbtuvee kaujaa sauceejs ir tikai kapteinis, tad par kaadu komandas uzkurinaashanu ciinjaam var runaat, jo arii kapteinim var beigties emocijas.....

     [+] [-]

, 2011-03-17 08:12, pirms 14 gadiem
ņemot vērā, ka RD ir būvēts ar domu, lai nodrošinātu LV izlases spēlētājus ar regulāru spēļu praksi ļoti augstā līmenī, tad tas būtu tikai normāli, ka RD vada arī LV izlases treneris. Jo tad viņš visu sezonu būtu kopā ar 60% izlases spēlētājiem.... Es arī par to, ka Značoks vada RD

     [+] [-]

, 2011-03-17 08:18, pirms 14 gadiem
puslaiks rakstīja: es nesaprotu vienu lietu - kāpēc,lai Dinamo atlaistu Šupleru? ar vienu no mazākajiem KHL budžetiem mēs atkal tikām pleijofos un izsitāmm vienus no līgas favorītiem. Manuprāt, tas arī ir tas svarīgākais,ko no trenera var prasīt- rezultāts. saprastu,ja viņš būtu kaut kā ne tā izteicies par faniem vai sa.irsies ar daļu no spēlētājiem, vai visu fanu mīluli Ozo,bet tā takš nav. Kamēr būs mums šādi rezultāti,tikām Značokam nāksies uzgaidīt.
Esmu fane, bet Ozo noteikti nav mans mīlulis!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-17 08:23, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: A kā viņš var patikt RD vadībai, ja Znaroka ienākšana komandā nozīmēs, ka tā beidzot būs normāla komanda ar normālu darba sadalījumu, nevis tā, ka vadība uzspiež trenerim spēlētājus vai vēl kko tādu... .

Znaroks tieši komandas vadīšanas ziņā visu RD valdi var nolikt pie vietas un nekādā gadījumā neļaus, lai kāds jaucas viņa darbā.

Tieši tāpēc savulaik viņa vietā tika paņemts Šuplers, kurš vispār bija priecīgs un pateicīgs, ka kāds viņam ļauj strādāt.

RD vadība ir tik īpatnējs veidojums, kurā visi grib būt par ģenerāļiem (tādiem mazajiem Napoleoniem), bet ienākot komandā Znarokam (un Vītoliņam) vadonis komandā būs viens... un ne jau N.S., J.S. vai A.K. vai arī jebkurš cits.
Pilnībā piekrītu Tev. Arī komandai es domāju parādītos daudz kaujenieciskās raksturs.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-17 08:29, pirms 14 gadiem
HS Rīga/Prizma!!! - tur, Znarok, var strādāt Rīgā un gandrīz par velti...

  +1 [+] [-]

, 2011-03-17 08:40, pirms 14 gadiem
puslaiks rakstīja: es nesaprotu vienu lietu - kāpēc,lai Dinamo atlaistu Šupleru? ar vienu no mazākajiem KHL budžetiem mēs atkal tikām pleijofos un izsitāmm vienus no līgas favorītiem. Manuprāt, tas arī ir tas svarīgākais,ko no trenera var prasīt- rezultāts. saprastu,ja viņš būtu kaut kā ne tā izteicies par faniem vai sa.irsies ar daļu no spēlētājiem, vai visu fanu mīluli Ozo,bet tā takš nav. Kamēr būs mums šādi rezultāti,tikām Značokam nāksies uzgaidīt.
Kāpēc būtu jāatlaiž Šuplers?? Atbildēšu. Ja šosezon to neizdarīsim, nākamsezon ar viņa darba filozofiju un metodēm astoņniekā netiksim. Visu cieņu Šupleram, bet viņš sevi Rīgā ir izsmēlis. Iekopē manu komentāru un atver to 2012.gada februārī.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-17 08:43, pirms 14 gadiem
Ko jūs ar to Znaroku tā saspiedušies? Tipa vienreiz aizspēlējās tik tālu, tad nu uzreiz pasaules klases treneris??? Ko tad nhl par tādu neinteresējas?

Paskatīsiemies ko šis ar izlasi izdarīs PČ, tad arī redzēsim viņa lielo talantu, jo par komandas sastāvu sūdzēties viņš, visticamāk, nevarēs.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-17 08:45, pirms 14 gadiem
to cik Šuplers ''labs'' trenneris parādija sērija pret lokomotīvi, ne mazāko argumentu viņam nebija

  -2 [+] [-]

, 2011-03-17 08:51, pirms 14 gadiem
Yozz rakstīja: Ko jūs ar to Znaroku tā saspiedušies? Tipa vienreiz aizspēlējās tik tālu, tad nu uzreiz pasaules klases treneris??? Ko tad nhl par tādu neinteresējas?

Paskatīsiemies ko šis ar izlasi izdarīs PČ, tad arī redzēsim viņa lielo talantu, jo par komandas sastāvu sūdzēties viņš, visticamāk, nevarēs.
Redzi, Znaroks potenciāls ir KLUBS. Es uzskatu, ka izlasē ir nepieciešams treneris ar pareizu stratēģisko domāšanu, turklāt ja pēc iespējas ātrāk to var ieviest komandā. Znaroks turpretīm, kā Beresņevs ir ilgtermiņa treneris. Nav viņš tāds, kam komanda pirmajā sezonā spēlēs tā, kā viņš to vēlas. Arī MVD pirmajā sezonā neko īpašu nerādīja, bet tad palēnām, soli pa solim Znaroks savu hokeja izpratni īstenoja. Nav jau viņi ar Hari peļami, bet ir treneri, kuriem ir vajadzīgs laiks. Protams, DR tādu uzreiz neviens nedos un pasarg Dies, DR netiks vēl astoņniekā, apēdīs bez sāls. Ko ir izdarījis Šuplers?? Neko, komanda savā attīstībā prakstiski stāv uz vietas, ja nu vienīgi ir sperti 2 mazi solīši uz priekšu. Mans personīgi uzskats ir tāds, ka Šuplers sevi Rīgā kā treneris ir izsmēlis. Ja vēlamies, lai progresētu DR un arī izlase ir vajadzīgas jaunas vēsmas klubā. Man vienalga vai tas ir Znaroks, Vorobjovs vai Ržiha....Pārmaiņas ir vajadzīgas.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-17 09:04, pirms 14 gadiem
nu labi butu ja shuplers paliktu.. jo Znaroks jau maskavaa

     [+] [-]

, 2011-03-17 09:16, pirms 14 gadiem
Yozz rakstīja: Ko jūs ar to Znaroku tā saspiedušies? Tipa vienreiz aizspēlējās tik tālu, tad nu uzreiz pasaules klases treneris??? Ko tad nhl par tādu neinteresējas?

Paskatīsiemies ko šis ar izlasi izdarīs PČ, tad arī redzēsim viņa lielo talantu, jo par komandas sastāvu sūdzēties viņš, visticamāk, nevarēs.
Var redzeet, ka no hokeja neko nejeedz, jo uzreiz baaz pilniigi nejeedziigu saliidzinaajumu- Ko tad nhl par tādu neinteresējas?
1) kaa tu zini, ka neintreseejas??? Un par cik KHL treneriem intereseejas NHL??? ( Bikovs ir uzaicinaats treneet kaadu NHL klubu, vai peedeejo divu gadu Gagarina kausa ieguveeju treneris Biljaletdinovs???)
2)Pieraadiijums vinja kvalitaatei ir jaunais liigums ar MD...

  +3 [+] [-]

, 2011-03-17 09:21, pirms 14 gadiem
Ļeļa kungs rakstīja: ņemot vērā, ka RD ir būvēts ar domu, lai nodrošinātu LV izlases spēlētājus ar regulāru spēļu praksi ļoti augstā līmenī, tad tas būtu tikai normāli, ka RD vada arī LV izlases treneris. Jo tad viņš visu sezonu būtu kopā ar 60% izlases spēlētājiem.... Es arī par to, ka Značoks vada RD
Nu Tu dod. Kāds rezons Iterai, kura ir krievijas kompānija sponsorēt LV izlasi. Pavisam citiem mērķiem DR tika veidots, paseko J.S aktivitātēm enerģētikas biznesā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-17 09:34, pirms 14 gadiem
Dmitrijs2 rakstīja: Abi treneri ir labi, bet Znarokam ir divas lielas priekšrocības pār Šupleru: viņš pārzin Latvijas hokeja sistēmu kā savus piecus pirkstus un, būdams pie RD sistēmas, aktīvi censtos iesaistīt citus Latvijas spēlētājus, māzāk paļaujoties leģionāriem. Vēl ir acīmredzams, ka viņš Rīgā strādātu nevis naudas dēļ bet par kaut ko daudz lielāku. Viņam Latvija rūp daudz vairāk nekā dažiem šeit liekas un protams vairāk nekā Šupleram.
Pirmkārt, Znaroks nav ģenerālmenedžeris, bet treneris, tādēļ hokejistu piesaiste nav viņa primārais pienākums, bet, protams, šo procesu viņš ietekmēt var. Kaut kā tomēr versijai par strādāšanu "teju par velti" neticu. Znaroks zina savu cenu, bet, protams, darbs Rīgā viņam patiktu daudz labāk tīri dislokācijas un ģimenes kontekstā. Piekrītu uzskatam, ka komandai ar tik lielu nacionālās izlases spēlētāju īpatsvaru jābūt tenerim, kurš nav izlases treneris, taču tam nebūt nav jābūt Šupleram. Varu pievienoties vien Pučes viedoklim - ja komandas kodols saglabājas, nav iemesla nepagarināt līgumu ar Šupleru. Arguments par vietējās hokeja virtuves pazīšanu/nepazīšanu jau ir piegriezies. Varbūt vienreiz sakārtojam to sistēmu, lai nav tik muļķīgi argumenti.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-17 09:40, pirms 14 gadiem
Znaroks var pasūtīt uz sauso ateju pasēdēt, gan Savicki, gan Kalvīti, gan Lipmanu, gan to kurš būs ģenerālmenedžeris. No viņa baidās, viņam būs pārāk lielas un augstas ambīcijas. Lielāki izdevumi, profesionālāki soliņa darboņi un treneri ārpus hokeja laukuma. (Personīgi pirmais ko atlaistu būtu fiziskās sagatavotības treneris, viņa darbs šosezon ar treknu - zīmi, pēdējā spēle sezonā visu skaisti parādīja) Bet tas jau izsaka visu par kluba mērķiem, tas izskaidro bailes no atbildības viņu sakarā, jo Šuplers ir treneris, kuram nevajag neko, kurav var teikt ko vēlas, bet play-off jau komanda būs takatā...

  +1 [+] [-]

, 2011-03-17 09:49, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Ko tu tur purpini par legjionaaru kvalitaati...
Abus ieprieksheejos gadus mums bijushi pilns ar visaadiem briinumiem, ko mums Skudras un veel visaadi briinumi piespeleejushi un tas ir GM laucinjsh. Taapat visi vecie un jaunie slovaaki, kas brauc uz RD papildinaat macinju un iegroziities KHL. Shogad ir pirmaa sezona, kad mums legjionaari nav vazaajushies kaa pa caurstaigaajamu seetu....
Starp citu MaskD ar visu vinju lielo budzhetu nebija SUPERZVAIGZHNJU (neiespeleejies un peec traumas Shatans un noguris Saimons neskaitaas) un taa ir ar RD, taa kaa tas neko nemaina.
UN Runaajot par Znaroka kaa trenera kvalitaati, to apliecina jaunais liigums....
Nosauc ko Shupis ir panaacis, ja jau vinjsh ir trenera gjeenijs??? AR 8 traumeetajiem vinjsh pat PO netiktu (ieliekam teiksim traumeetajos Lauri ar Broku, Tomashu, Gjirtu, Jeekabu, Oskaru, Kristapu un veel akadu), domaaju Juulim ar RD buutu kaasiens peec kaasiena, kas beigtos ar 10 vietu Rietumos un vaideeshanu no visu fanu puses.
Jau redzeejaam Juulja vareeshanu, kad bija kaada kaudziite ar traumeetajiem. Un, ja komandas gjeerbtuvee kaujaa sauceejs ir tikai kapteinis, tad par kaadu komandas uzkurinaashanu ciinjaam var runaat, jo arii kapteinim var beigties emocijas.....
Varbūt pameiģini aizdomāties,kāpēc tieši Znaroka komandā bija tik daudz traumēto!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-03-17 10:06, pirms 14 gadiem
Nesaprotu ko var cepties par Šupleru. Manuprāt tīri normāls treneris, ne slikts ne labs. Kamēr savu darbu dara labi tikmēr lai strādā kad sāks muģīt tad arī atlaidīs. Paskataties kādi klubi jau 3 gadus ir palikuši zem RD ko viņiem teikt ? Tiem klubiem ir reāls potenciāls nevis šitie stāstiņi ka ar Laviņiem, Petro un Ješkām mums ir varens potenciāls lai sasniegtu vēl vairāk par maksimumu. Un runas par Znaroku kā izlases treneri pastāves tikai līdz pasaules čempionātam, ja vien nepaveiks ko vairāk kā citus gadus tad atkal sekos spiegšana ka Šulpleru vajag par LV izlases treneri nevis lūzeri Znaroku.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-17 10:12, pirms 14 gadiem
Bet kāda jēga bija komandai mērķi uzstādīt par tikšanu finālā, ja neizpildot to, nekas nemainas??? Bardaks tajā valdē i viss!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-17 10:14, pirms 14 gadiem
kasparello99 rakstīja: Kāpēc būtu jāatlaiž Šuplers?? Atbildēšu. Ja šosezon to neizdarīsim, nākamsezon ar viņa darba filozofiju un metodēm astoņniekā netiksim. Visu cieņu Šupleram, bet viņš sevi Rīgā ir izsmēlis. Iekopē manu komentāru un atver to 2012.gada februārī.
to dziesmu daudzi dzied jau kopš 1. sezonas

  -2 [+] [-]

, 2011-03-17 10:14, pirms 14 gadiem
galvenā trenera amatā vēlējušās redzēt vēl četras komandas. ''Komandas gan no Austrumu, gan Rietumu konferences. Nosaukumus gan nesaukšu, tam nav jēgas,''

Ja nesauc nsaukumus, tad kāda jēga bija muldēt par interesi no 4 komandām. Vainu stāsti kā ir vai vispār nerunā!!!
Slēpts komentārs: studentss

     [+] [-]

, 2011-03-17 10:25, pirms 14 gadiem
kinasstulbais rakstīja: Bet kāda jēga bija komandai mērķi uzstādīt par tikšanu finālā, ja neizpildot to, nekas nemainas??? Bardaks tajā valdē i viss!
Bardaks ir kāda galvā, nevis valdē! Vai tad līgums jau ir noslēgts???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-17 10:27, pirms 14 gadiem
puslaiks rakstīja: to dziesmu daudzi dzied jau kopš 1. sezonas
Es pirmo reizi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-17 10:32, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Rūķis savas potences RD trenēšanā ir izsmēlis un komandai vajag jaunu treneri, kurš pielāgotu RD spēka hokejam, kāds būs jāspēlē samazinātos laukumos.
neskrien vilcienam pa priekšu - KHL vadība oficiāli vēl nav apstiprinājusi to faktu par samazinātajiem laukumiem