Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Daugaviņa komandai panākums

Jānis Pārums

Daugaviņa komandai panākums
Kaspars Daugaviņš
Foto: Māris Zariņš

Amerikas Hokeja līgas (AHL) čempionāta spēlē aizvadītajā naktī uzvaru izcīnīja latvieša Kaspara Daugaviņa pārstāvētā komanda Binghemptonas "Senators", sīvā cīņā viesos pēcspēles metienos ar 4:3 uzvarot Bridžportas "Sound Tigers".

Lai gan spēles rezultātu atklāja "Senators", līdz trešās trešdaļas sākumam "Sound Tigers" atbildēja ar trijiem vārtiem, nostādot Binghemptonas komandu iedzinēju lomā – 1:3. Līdz pamatlaika beigām "Senators" divreiz izcēlās vairākumā, panākot līdzsvaru 3:3. Pagarinājumā nevienai no komandām uzvaras vārtus gūt neizdevās, bet pēcspēles metienos nedaudz veiksmīgāki bija "Senators".

Jāpiebilst, ka pamatlaikā no abu komandu gūtajiem sešiem vārtiem pieci tika gūti spēlējot nevienādos sastāvos.

Kaspars Daugaviņš pie rezultativitātes punktiem netika, taču atzīmējās ar diviem metieniem, divām soda minūtēm un neitrālu lietderības koeficientu.

Izmantotie resursi:
theahl.com

1 2 45 komentāri

  +9 [+] [-]

, 2008-11-12 10:03, pirms 16 gadiem
Daugava bukse.
Bet tiri objektivi runajot uzskatu, ka vinam ir loti liels regress sportiskaja forma. Izskatas diezgan nestabils.
Ceru tomer, ka nolaidisies no zvaigznem, jo preteje gadijuma vai nu si ir pedeja sezona saja komanda AHL

     [+] [-]

, 2008-11-12 10:04, pirms 16 gadiem
vai nosutis uz kadu ECHL vai vel kadu tur citu zemaku burtu salikuma ligu

  +4 [+] [-]

, 2008-11-12 10:15, pirms 16 gadiem
Buksē?
Kā vakardienas intervijā SA teica Roberts Štelmahers - jaunajam spēlētājam pilnvērtīgs treniņš ir vērtīgāks par spēli. Lai gan tas tika teikts par basketbolu, domāju, ka tā ir jebkurā sporta viedā. Un Kaspars arī ir šāds jaunais. Tb moš viņš uzlabo kādu savu spēles elementu (piem. spēka spēli), kas nākotnē noderēs vairāk nekā pass ik 4 spēlēs.

Pie tam ko nozīmē "buksēt"? Pēdējās 2 sezonas Kaspara sniegums tika vērtēts uz citu junioru fona (OHL spēlē sākot no 16 gadiem, bet Kasparam OHL laikā bija 18-20 gadi). Savukārt pašlaik viņš spēlē AHL, profesionāļu, pieaugušo līgā.
Izlases fons? Nu tad padomājiet kāds ir izlases fons, ja bijušais OHL spēlētājs, kurš AHL ne tuvu nav spīdeklis ir viens no līderiem.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-12 10:20, pirms 16 gadiem
Minin tu vispar esi redzejis ka spele Daugavins?
Slidosanas tehnika nekada. Labi, ka vel neklup slidojot. Bakstas kaut kur.
Tici man esmu gatavs saderet ka AHL Amerika ir augstaka pilotaza kas spid sim zellim plus NHL pirmssezona treninnometne.
Nekas vairak .... Tici man ....
3 gadi un vins speles Eiropa kada c ehu, slovaku liga un beigas bus Italija vai Latvija ....

  +2 [+] [-]

, 2008-11-12 10:23, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Buksē?
Kā vakardienas intervijā SA teica Roberts Štelmahers - jaunajam spēlētājam pilnvērtīgs treniņš ir vērtīgāks par spēli. Lai gan tas tika teikts par basketbolu, domāju, ka tā ir jebkurā sporta viedā. Un Kaspars arī ir šāds jaunais. Tb moš viņš uzlabo kādu savu spēles elementu (piem. spēka spēli), kas nākotnē noderēs vairāk nekā pass ik 4 spēlēs.

Pie tam ko nozīmē "buksēt"? Pēdējās 2 sezonas Kaspara sniegums tika vērtēts uz citu junioru fona (OHL spēlē sākot no 16 gadiem, bet Kasparam OHL laikā bija 18-20 gadi). Savukārt pašlaik viņš spēlē AHL, profesionāļu, pieaugušo līgā.
Izlases fons? Nu tad padomājiet kāds ir izlases fons, ja bijušais OHL spēlētājs, kurš AHL ne tuvu nav spīdeklis ir viens no līderiem.
...bet par to pašu "izlases fonu" runājot, ir tomēr starpība, kāds Kaspars izskatījās izlasē 2006.g., 2007.g. un 2008.g. - 2008.g. par nekādu progresu neliecināja. Jeb teiksi, ka 2008.g. LV izlase bij baigi spēcīgā?

  -2 [+] [-]

, 2008-11-12 10:28, pirms 16 gadiem
Ja Daugava nepieliks tehnika un speka spele vismaz tada pasa limeni ka ir Karsums vinam nespid nekadi Senatori.
Tapat ja vins nesakras pusi no punktiem ko sakraja OHL tad ari sis gads AHL vinam saja komanda bus pedejais vai labakaja gadijuma ar ceribam nakotne speles kada 4 maina

  +6 [+] [-]

, 2008-11-12 10:36, pirms 16 gadiem
Jā, eksperti runā...
Es paklusēšu!
';

  +6 [+] [-]

, 2008-11-12 10:42, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: ...bet par to pašu "izlases fonu" runājot, ir tomēr starpība, kāds Kaspars izskatījās izlasē 2006.g., 2007.g. un 2008.g. - 2008.g. par nekādu progresu neliecināja. Jeb teiksi, ka 2008.g. LV izlase bij baigi spēcīgā?
Taču kopš 2006. gada spēlēt visās iespējamajās izlasēs, OHL, AHL... nu nevar jau viens cilvēks būt superrobots, kurš visu laiku ir baigais stārs. Vasarā, kā te vēl stāsta, Daugaviņam kkādas ves. problēmas bija... tāpēc arī sliktāks sniegums pašlaik.

A par izlasi... kāda viņa bija 2006. gadā, tāda pat arī 2008.

totti roma
Esmu gan redzējis Daugaviņu, pie tam ne tikai izlases kreklā, bet arī OHL un AHL (tik šosezon nav sanācis pavērot šamā spēli, bet gan jau pienāks laiks).

Pie tam neviens hokejists nav ideāls, taču, kas man visvairāk patīk Kaspara spēlē - neatlaidība un enerģija. Labi, džeks nokrīt kkur, taču viņš spēlē par visiem 100%. Pat būdams uz ledus viņš mēģinās atpakaļ dabūt ripu (un arī dabūs).
Man vot atausa atmiņā viena epizode. 2006. gada Latvijas čempionāta finālsērija. Kaspars vēl ar režģi spēlēja. Tip iet šamais uzbrukumā ap viņu trīs pretinieku spēlētāji (protams pieaugušie), Kaspars paklūp, pieceļas, vēlreiz paklūp, atkal pieceļas, taču ripu NEPAZAUDĒ! Manis pēc viņš var kaut uz dibena pa laukumu šļūkāt, ka tik ir rezultāts (un rezultāts būs).

Par tām Itālijām. Man, vot, liekas, ka daudzi aizmirst dažas hokeja patiesības. Visi ierauga tādu Daugaviņu/Karsumu/Bārtuli/Kuldu un ir baigajā starā, šos nodraftē NHL, aizsūta (kas ir tikai loģiski) uz kādu CHL līgu, tad paņem uz AHL. AHL paiet viena "ieskriešānās sezona", tad "lomas uzņemšanas" sezona un tad šamie dod un, iespējams, saņem izsaukumu uz AHL... bet beigu beigās paiet kādi 4, moš 5 gadi. Bet visi jau otrā gada vidū sāk lamāt "sistēmu", ka tādu talantu aizlaiž postā.
Es, laikam, pat zinu, kas ir pie vainas... vnk cilvēki ierauga tādu Ovi, Sidu, Malkinu, kuri jau pirmajās sezonās ne tikai tiek NHL, bet ir tur līderi, tāpēc domā, ka viss ir tik viegli... nedaudz pazīmējies treniņnometnē un jau puse arēnas staigā NHL komandas kreklos ar tavu uzvārdu... nu nav tā... jo vēl vairāk, ka mūsējie nav nekādi supertalanti. Nu nav.

  +4 [+] [-]

, 2008-11-12 10:58, pirms 16 gadiem
Labi, pateikšu kaut ko tomēr!
paskatieties uz Raiti, neviens pašmāju žurnālists pāragri nesacēla nekādu lielo ažiotāžu ap Ivanānu pēc kādas veiksmīgākas spēles(droši vien, ka neko pat nebija dzirdējuši par viņa gaitām), līdz ar to nebija gudru spriedelētāju un komentāru rakstītāju, kas sacerējušies uz lieliem panākumiem, kamēr puika cīnījās pa "zemāka" ranga līgām. Un kur viņš ir tagad? Stabils spēlētājs, ar noteiktu lomu komandā, dara to, kas patīk un padodas un saņem par to algu!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-12 11:02, pirms 16 gadiem
mataleao rakstīja: Labi, pateikšu kaut ko tomēr!
paskatieties uz Raiti, neviens pašmāju žurnālists pāragri nesacēla nekādu lielo ažiotāžu ap Ivanānu pēc kādas veiksmīgākas spēles(droši vien, ka neko pat nebija dzirdējuši par viņa gaitām), līdz ar to nebija gudru spriedelētāju un komentāru rakstītāju, kas sacerējušies uz lieliem panākumiem, kamēr puika cīnījās pa "zemāka" ranga līgām. Un kur viņš ir tagad? Stabils spēlētājs, ar noteiktu lomu komandā, dara to, kas patīk un padodas un saņem par to algu!
Tikai kas Ivanāna gadījumā būtu "veiksmīgāka" spēle? 2 kautiņi? Tādas ir bijušas (viena vai divas).
Par Raiti neviens "baigi nefanoja" tāpēc, ka šamais nebija draftēts, kūlās pa minoriem, pie tam bija "policists". Tajā laikā mums tādu pietika komandām divām.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-12 11:06, pirms 16 gadiem
totti_roma rakstīja: Minin tu vispar esi redzejis ka spele Daugavins?
Slidosanas tehnika nekada. Labi, ka vel neklup slidojot. Bakstas kaut kur.
Tici man esmu gatavs saderet ka AHL Amerika ir augstaka pilotaza kas spid sim zellim plus NHL pirmssezona treninnometne.
Nekas vairak .... Tici man ....
3 gadi un vins speles Eiropa kada c ehu, slovaku liga un beigas bus Italija vai Latvija ....
Vecīt, man liekas, ka pats neesi redzējis Daugaviņu. Slidošana viņam ir OK, tehnika jau (varbūt pat sen) atbilst NHL, bet , protams, var vēl labāk. Viņa problēma ir taisni spēkā. NHL vajag "buļļus", kas riktīgi skrien un močī, bez tehnikas pat var iztikt. Daugaviņš gluži pretēji - ir smalks tehniķis, kas ripu izķeksē no bortmalām, vai pārtvers, iziet pretuzbrukumā, apvada, provocē noraidījumus. Tā teikt spilgts eiropietis.

     [+] [-]

, 2008-11-12 11:27, pirms 16 gadiem
Khl.

  -3 [+] [-]

, 2008-11-12 11:31, pirms 16 gadiem
Mazais Ralfiņš rakstīja: Khl.
R'2000...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-12 11:41, pirms 16 gadiem
totti_roma rakstīja: Minin tu vispar esi redzejis ka spele Daugavins?
Slidosanas tehnika nekada. Labi, ka vel neklup slidojot. Bakstas kaut kur.
Tici man esmu gatavs saderet ka AHL Amerika ir augstaka pilotaza kas spid sim zellim plus NHL pirmssezona treninnometne.
Nekas vairak .... Tici man ....
3 gadi un vins speles Eiropa kada c ehu, slovaku liga un beigas bus Italija vai Latvija ....
Tev pašam neliekas jocīgi,ka Daugaviņš,neskatoties uz tevis nosauktajām īpašībām,spēlē AHL.Daugaviņš ir diezgan daudz sasniedzis savā hokejista karjerā.Vajadzētu beidzot saprast,ka spēlēšana AHL jau ir labs jaunā hokejista sasniegums un nedomā,ka katram latviešu hokejistam no AHL obligāti jābūt NHL.Tā vienkārši nebūs

     [+] [-]

, 2008-11-12 11:41, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Taču kopš 2006. gada spēlēt visās iespējamajās izlasēs, OHL, AHL... nu nevar jau viens cilvēks būt superrobots, kurš visu laiku ir baigais stārs. Vasarā, kā te vēl stāsta, Daugaviņam kkādas ves. problēmas bija... tāpēc arī sliktāks sniegums pašlaik.

A par izlasi... kāda viņa bija 2006. gadā, tāda pat arī 2008.

totti roma
Esmu gan redzējis Daugaviņu, pie tam ne tikai izlases kreklā, bet arī OHL un AHL (tik šosezon nav sanācis pavērot šamā spēli, bet gan jau pienāks laiks).

Pie tam neviens hokejists nav ideāls, taču, kas man visvairāk patīk Kaspara spēlē - neatlaidība un enerģija. Labi, džeks nokrīt kkur, taču viņš spēlē par visiem 100%. Pat būdams uz ledus viņš mēģinās atpakaļ dabūt ripu (un arī dabūs).
Man vot atausa atmiņā viena epizode. 2006. gada Latvijas čempionāta finālsērija. Kaspars vēl ar režģi spēlēja. Tip iet šamais uzbrukumā ap viņu trīs pretinieku spēlētāji (protams pieaugušie), Kaspars paklūp, pieceļas, vēlreiz paklūp, atkal pieceļas, taču ripu NEPAZAUDĒ! Manis pēc viņš var kaut uz dibena pa laukumu šļūkāt, ka tik ir rezultāts (un rezultāts būs).

Par tām Itālijām. Man, vot, liekas, ka daudzi aizmirst dažas hokeja patiesības. Visi ierauga tādu Daugaviņu/Karsumu/Bārtuli/Kuldu un ir baigajā starā, šos nodraftē NHL, aizsūta (kas ir tikai loģiski) uz kādu CHL līgu, tad paņem uz AHL. AHL paiet viena "ieskriešānās sezona", tad "lomas uzņemšanas" sezona un tad šamie dod un, iespējams, saņem izsaukumu uz AHL... bet beigu beigās paiet kādi 4, moš 5 gadi. Bet visi jau otrā gada vidū sāk lamāt "sistēmu", ka tādu talantu aizlaiž postā.
Es, laikam, pat zinu, kas ir pie vainas... vnk cilvēki ierauga tādu Ovi, Sidu, Malkinu, kuri jau pirmajās sezonās ne tikai tiek NHL, bet ir tur līderi, tāpēc domā, ka viss ir tik viegli... nedaudz pazīmējies treniņnometnē un jau puse arēnas staigā NHL komandas kreklos ar tavu uzvārdu... nu nav tā... jo vēl vairāk, ka mūsējie nav nekādi supertalanti. Nu nav.
Pilnīgi piekrītu Jurim pirmaja sezonā Kaspars ir rukijs, nākamajā sezonā gan no viņa visticamāk sagaidīs vismaz 2. maiņas līmeni ja nē tad sūtīs uz ECHL, protams arī Senators šobrīd nav pateicīgākā vieta jo jauno perspektīvo šiem ir papilnam Foliņjo, Nikuļins un ko taču paskatīsimies objektīvi vidusmēra NHL hokejistam par kādu Daugaviņš var kļūt) savi 2-3 gadi ir jāpaspēlē AHL, it sevišķi pirmajā sezonā būsim priecīgi ja Kaspara rezultativitāte būs kaut kur 12-15 punktu robežās jo neko vairāk spēlējot 3-4 maiņā sapelnīt nevar.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-12 11:44, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tikai kas Ivanāna gadījumā būtu "veiksmīgāka" spēle? 2 kautiņi? Tādas ir bijušas (viena vai divas).
Par Raiti neviens "baigi nefanoja" tāpēc, ka šamais nebija draftēts, kūlās pa minoriem, pie tam bija "policists". Tajā laikā mums tādu pietika komandām divām.
Nu, ne jau kautiņi parāda cik viņš veiksmīgs. Ja jāspēlē spēka spēle, tad tādai tai arī jābūt, tā teikt - dari savu darbu! un vēl... +/- , vārtu guvumi, piespēles!
Un kuri tad pija tie, kas "Tajā laikā mums tādu pietika komandām divām." ???

     [+] [-]

, 2008-11-12 11:53, pirms 16 gadiem
mataleao rakstīja: Nu, ne jau kautiņi parāda cik viņš veiksmīgs. Ja jāspēlē spēka spēle, tad tādai tai arī jābūt, tā teikt - dari savu darbu! un vēl... +/- , vārtu guvumi, piespēles!
Un kuri tad pija tie, kas "Tajā laikā mums tādu pietika komandām divām." ???
Ņemot vērā Raita darba specifiku, vārtu birumu un elegantās piespēles no viņa gaidīt būtu... katrā gadījumā būtu jaģaida ilgi. Un Raita spēle jau arī ir - čekot, presingot un "pamācīt".

90.-tajos (Raitis gan aizbrauca uz štatiem 90.-to beigās) Ziemeļamerikā bija visādas līgas (liela daļa izdzīvoja tikai vienu sezonu), kur arī spēlēja Latvijas hokejsiti. Principā, ja apskatās Latvijas izlases kandidātu sarakstus (visu gadu), tad praktiski visi mūsējie ir spēlējuši kādā Z-Amerikas līgā (pārsvarā minoros) + vēl tādi kuri izlasē nemaz netiek.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-12 12:04, pirms 16 gadiem
"vārtu birumu un elegantās piespēles no viņa gaidīt būtu... katrā gadījumā būtu jaģaida ilgi."
Par to jau arī ir runa, taču iemest māk un neba jau tikai dēļ dusmīgas sejas un kulaku vicināšanas viņš ir stabils komandas spēlētājs.
Atvaino, par tām divām komandām, es sapratu, ka spēka spēlētāju un kaušļu mums pietika.

Nu ja, un stāsts jau ir par to, ka - Kāds spēlētājs iemeta golu un vēl atdeva rezultatīvu piespēli kādā spēlē.... Žurnālists eiforijā uzraksta, ka dzims jaunā zvaigzne... lasītājs (lasītāju tūkstoši) tam sāk ticēt!.... Un gaida zilus brīnumus katrā spēlē..... brīnumi nenotiek... eksperti sāk nolikt šo spēlētāju.....
Tas arī viss!
';

     [+] [-]

, 2008-11-12 12:16, pirms 16 gadiem
mataleao rakstīja: "vārtu birumu un elegantās piespēles no viņa gaidīt būtu... katrā gadījumā būtu jaģaida ilgi."
Par to jau arī ir runa, taču iemest māk un neba jau tikai dēļ dusmīgas sejas un kulaku vicināšanas viņš ir stabils komandas spēlētājs.
Atvaino, par tām divām komandām, es sapratu, ka spēka spēlētāju un kaušļu mums pietika.

Nu ja, un stāsts jau ir par to, ka - Kāds spēlētājs iemeta golu un vēl atdeva rezultatīvu piespēli kādā spēlē.... Žurnālists eiforijā uzraksta, ka dzims jaunā zvaigzne... lasītājs (lasītāju tūkstoši) tam sāk ticēt!.... Un gaida zilus brīnumus katrā spēlē..... brīnumi nenotiek... eksperti sāk nolikt šo spēlētāju.....
Tas arī viss!
Nu ne tikai, protams, taču, ja Raitis nebūtu tik labs un masīvs "policists", tad šaubos vai viņš tiktu NHL. Jebšu tajā pašā "Kings" ir pietiekoši daudz labāku spēlētāju, bet sastāvā ir tieši Raitis, jo viņš var "pietest" praktiski jebkuru NHL hokejistu.

par tiem žurnālistiem/faniem/ekspertiem... ja "eksperts" noliek spēlētāju, kuram tā ir pirmā PRO sezona, tad lai viņš labāk iet kartupeļus lasīt, nevis "ekspertojas".

  +1 [+] [-]

, 2008-11-12 12:18, pirms 16 gadiem
90 % komentāru rakstītāju jāsūta kartupeļu talkā.
Labi, ne pat ot tas stāsts.

     [+] [-]

, 2008-11-12 12:51, pirms 16 gadiem
mataleao rakstīja: 90 % komentāru rakstītāju jāsūta kartupeļu talkā.
Labi, ne pat ot tas stāsts.
Man liekas, ka viens, divi kom.rakst. jāsūta uz kartupeļu lauku.

     [+] [-]

, 2008-11-12 13:06, pirms 16 gadiem
Edgars rakstīja: Pilnīgi piekrītu Jurim pirmaja sezonā Kaspars ir rukijs, nākamajā sezonā gan no viņa visticamāk sagaidīs vismaz 2. maiņas līmeni ja nē tad sūtīs uz ECHL, protams arī Senators šobrīd nav pateicīgākā vieta jo jauno perspektīvo šiem ir papilnam Foliņjo, Nikuļins un ko taču paskatīsimies objektīvi vidusmēra NHL hokejistam par kādu Daugaviņš var kļūt) savi 2-3 gadi ir jāpaspēlē AHL, it sevišķi pirmajā sezonā būsim priecīgi ja Kaspara rezultativitāte būs kaut kur 12-15 punktu robežās jo neko vairāk spēlējot 3-4 maiņā sapelnīt nevar.
taisnība, protams Tev ir.
Taču, ja paskatamies tikai uz rukijiem - tad arī starp tiem pēc rezultativitātes Kaspars iekļaujas knapi pirmajā 100niekā... (kamēr 2 citi rukiji no Binghemptonas: Zaks Smits ir 3. rezultatīvākais un Matiass Karlsons - 13.).

     [+] [-]

, 2008-11-12 13:46, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es, laikam, pat zinu, kas ir pie vainas... vnk cilvēki ierauga tādu Ovi, Sidu, Malkinu, kuri jau pirmajās sezonās ne tikai tiek NHL, bet ir tur līderi, tāpēc domā, ka viss ir tik viegli... nedaudz pazīmējies treniņnometnē un jau puse arēnas staigā NHL komandas kreklos ar tavu uzvārdu... nu nav tā... jo vēl vairāk, ka mūsējie nav nekādi supertalanti. Nu nav.
tieši tā mūsējie nav nekādi SUPERTALANTI musējie ir tikai perspektīvi,bet lai no pirmā puiša ciemā kļūtu par kaut ko pilsētā ir smagi jāstrādā,jāstrādā un vēlreiz jāstrādā....

iepriekšējā sezona Kasparam bij OK... tas tik pavasara hokeja pārzinātājiem tā liekas,ka noticis regress...

     [+] [-]

, 2008-11-12 14:15, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es, laikam, pat zinu, kas ir pie vainas... vnk cilvēki ierauga tādu Ovi, Sidu, Malkinu, kuri jau pirmajās sezonās ne tikai tiek NHL, bet ir tur līderi, tāpēc domā, ka viss ir tik viegli... nedaudz pazīmējies treniņnometnē un jau puse arēnas staigā NHL komandas kreklos ar tavu uzvārdu... nu nav tā... jo vēl vairāk, ka mūsējie nav nekādi supertalanti. Nu nav.
Gadijumā nezini, kas ar Ovi šogad notiek?! Slidas neasas, nūja neīstā?! Sezona jau mēnesi ar kapeikām iet, bet šim tik 3(!!!) vārti... aizkavējies "otrgadnieka" sindroms...?!

     [+] [-]

, 2008-11-12 14:26, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Gadijumā nezini, kas ar Ovi šogad notiek?! Slidas neasas, nūja neīstā?! Sezona jau mēnesi ar kapeikām iet, bet šim tik 3(!!!) vārti... aizkavējies "otrgadnieka" sindroms...?!
Toties 12 spēlēs 10 punkti... kas arī nav slikti. Manuprāt, vnk džeks pārāk daudz sasvinējās pagājušās sezonas panākumus, tāpēc šosezon domāja, ka ies tāpat... nu neiet. Bet nekas traks... izskatās, ka šamais jau iespēlējies ij būs gan goli, gan punkti...

     [+] [-]

, 2008-11-12 14:31, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Buksē?
Kā vakardienas intervijā SA teica Roberts Štelmahers - jaunajam spēlētājam pilnvērtīgs treniņš ir vērtīgāks par spēli. Lai gan tas tika teikts par basketbolu, domāju, ka tā ir jebkurā sporta viedā. Un Kaspars arī ir šāds jaunais. Tb moš viņš uzlabo kādu savu spēles elementu (piem. spēka spēli), kas nākotnē noderēs vairāk nekā pass ik 4 spēlēs.

Pie tam ko nozīmē "buksēt"? Pēdējās 2 sezonas Kaspara sniegums tika vērtēts uz citu junioru fona (OHL spēlē sākot no 16 gadiem, bet Kasparam OHL laikā bija 18-20 gadi). Savukārt pašlaik viņš spēlē AHL, profesionāļu, pieaugušo līgā.
Izlases fons? Nu tad padomājiet kāds ir izlases fons, ja bijušais OHL spēlētājs, kurš AHL ne tuvu nav spīdeklis ir viens no līderiem.
Vispār arī Vasiļijevs teica tieši to pašu par hokeju.

     [+] [-]

, 2008-11-12 14:36, pirms 16 gadiem
Edgars rakstīja: Pilnīgi piekrītu Jurim pirmaja sezonā Kaspars ir rukijs, nākamajā sezonā gan no viņa visticamāk sagaidīs vismaz 2. maiņas līmeni ja nē tad sūtīs uz ECHL, protams arī Senators šobrīd nav pateicīgākā vieta jo jauno perspektīvo šiem ir papilnam Foliņjo, Nikuļins un ko taču paskatīsimies objektīvi vidusmēra NHL hokejistam par kādu Daugaviņš var kļūt) savi 2-3 gadi ir jāpaspēlē AHL, it sevišķi pirmajā sezonā būsim priecīgi ja Kaspara rezultativitāte būs kaut kur 12-15 punktu robežās jo neko vairāk spēlējot 3-4 maiņā sapelnīt nevar.
Es dzirdēju baumas, ka Nikuļins tīšot vagu no "Senators" sistēmas. Bet talantu tiešām ir pietiekoši.

     [+] [-]

, 2008-11-12 14:48, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: Es dzirdēju baumas, ka Nikuļins tīšot vagu no "Senators" sistēmas. Bet talantu tiešām ir pietiekoši.
Otava jau pirms nedēļas Ņikuļinu notriedoja uz Fīniksu, pretī saņemot Drew Fatta senators.nhl.com

     [+] [-]

, 2008-11-12 14:51, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: Vispār arī Vasiļijevs teica tieši to pašu par hokeju.
A moš i Vasiļjevs... Katrā gadījumā sītāds citāts vakardienas SA bija.

     [+] [-]

, 2008-11-12 16:19, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Toties 12 spēlēs 10 punkti... kas arī nav slikti. Manuprāt, vnk džeks pārāk daudz sasvinējās pagājušās sezonas panākumus, tāpēc šosezon domāja, ka ies tāpat... nu neiet. Bet nekas traks... izskatās, ka šamais jau iespēlējies ij būs gan goli, gan punkti...
Priekš tāda vīriņa kā Ovi 12 spēlēs 10 punkti (nevis vārti) ir pašvaks rādītājs... moš toč ir bišķi "pārsvinējies" un baigi sadomājies... bet labi... sezona jau vēl gara! Moš šim pēkšņi atkal atkritīs arī tā "vārtu gūšanas gaša" vaļa...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-12 17:22, pirms 16 gadiem
totti_roma rakstīja: Daugava bukse.
Bet tiri objektivi runajot uzskatu, ka vinam ir loti liels regress sportiskaja forma. Izskatas diezgan nestabils.
Ceru tomer, ka nolaidisies no zvaigznem, jo preteje gadijuma vai nu si ir pedeja sezona saja komanda AHL
Kas tur objektiivs, tiiri uz emocijaam un subjektivitaati balstiits komentaars! Bet shkjiet, ka paareejie "izskaidrojosho darbu" jau veikushi...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-12 17:24, pirms 16 gadiem
archy0 rakstīja: Vecīt, man liekas, ka pats neesi redzējis Daugaviņu. Slidošana viņam ir OK, tehnika jau (varbūt pat sen) atbilst NHL, bet , protams, var vēl labāk. Viņa problēma ir taisni spēkā. NHL vajag "buļļus", kas riktīgi skrien un močī, bez tehnikas pat var iztikt. Daugaviņš gluži pretēji - ir smalks tehniķis, kas ripu izķeksē no bortmalām, vai pārtvers, iziet pretuzbrukumā, apvada, provocē noraidījumus. Tā teikt spilgts eiropietis.
Man gan shkjiet, ka ar vinja sportisko niknumu pagruustiities vinjam nav zheel, turklaat nav vinjsh no tiem "plaanaakajiem", nezinu, kaa vinjsh tagad pielicis speekaa, tachu balstoties uz ieprieksh redzeeto un zinaamo, domaaju, ka taa vinjam nav maz.

     [+] [-]

, 2008-11-12 17:33, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Man gan shkjiet, ka ar vinja sportisko niknumu pagruustiities vinjam nav zheel, turklaat nav vinjsh no tiem "plaanaakajiem", nezinu, kaa vinjsh tagad pielicis speekaa, tachu balstoties uz ieprieksh redzeeto un zinaamo, domaaju, ka taa vinjam nav maz.
Nu švaks jau viņš protams nav, bet neesmu tā īpaši manījis, ka šamais sistos visādi. Drīzāk ar viltu, tehniku, ašumu. Daugaviņš man atgādina zviedru Huseliusu. Šis vispār bija bez spēka spēles. Tāds tīrais tehniķis, kurš neiztur 50 spēles sez. Nu jau džekam ir daudzas sezonas NHL, bet sisties ir iemācījies pa bortiem. Arī Karsumam kaut kas līdzīgs ir. Kuilis ir. Gan jau Daugaviņam līdzīgs liktenis būs. Kauties katrā ziņā māk.

     [+] [-]

, 2008-11-12 17:47, pirms 16 gadiem
archy0 rakstīja: Nu švaks jau viņš protams nav, bet neesmu tā īpaši manījis, ka šamais sistos visādi. Drīzāk ar viltu, tehniku, ašumu. Daugaviņš man atgādina zviedru Huseliusu. Šis vispār bija bez spēka spēles. Tāds tīrais tehniķis, kurš neiztur 50 spēles sez. Nu jau džekam ir daudzas sezonas NHL, bet sisties ir iemācījies pa bortiem. Arī Karsumam kaut kas līdzīgs ir. Kuilis ir. Gan jau Daugaviņam līdzīgs liktenis būs. Kauties katrā ziņā māk.
Nu man arī kā reiz liekas, ka Daugaviņš Ziemeļamerikā ir pamatīgi pielicis pie spēka spēles. Kā kkurā intervijā teica - tip, Kanādā, ja presingo, tad līdz galam, ja aizslidoji līdz pretinieku zonai, bet ripu nedabūji, tad vismaz nočeko pretinieku, lai kkāda jēga tam slidojumam ir (tādas filozofijas mūsu hokejā nežēlīgi trūkst). Karsums jau arī spēlē tāpat... ne velti visi ekspeti Mārtiņam neparedz nekādu TOP scorer vietu NHL, bet gan stabilu trešās maiņas energy spēlētāja vietu toč.

Katrā gadījumā man vairāk Kaspara spēle asociējas ar kko līdzīgu Ovi spēlei... baigi jau nelien čekoties, bet ja vajag, tad var riktīgi iedod.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-12 18:09, pirms 16 gadiem
archy0 rakstīja: Vecīt, man liekas, ka pats neesi redzējis Daugaviņu. Slidošana viņam ir OK, tehnika jau (varbūt pat sen) atbilst NHL, bet , protams, var vēl labāk. Viņa problēma ir taisni spēkā. NHL vajag "buļļus", kas riktīgi skrien un močī, bez tehnikas pat var iztikt. Daugaviņš gluži pretēji - ir smalks tehniķis, kas ripu izķeksē no bortmalām, vai pārtvers, iziet pretuzbrukumā, apvada, provocē noraidījumus. Tā teikt spilgts eiropietis.
Es arī atceros, kā viņš U20 čempionātā paklupa, nokrita un vēl paspēja gūt vārtus.
Un, ja tev pretī iet tādi, kas vienk. ar masu tevi nospiež lejā, tad tur neko nevar izdarīt. Nu bet varbūt tad, lai viņš pamēģina atgriezties Eiropā, lai paraksta divvirzienu līgumu ar Rīgas "Dinamo". Jo es šaubos, ka viņš ar savu spēlēs stilu tiks NHL.
Vienīgais, kas no mūsu AHL spēlējošajiem pēc gabarītiem atbilst NHL ir Kulda, protams, vēl ir jātrenējas.
1 2 45 komentāri