Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Mazliet dzelteni, bet vienalga interesanti (Artūram Irbem sāk riebties politkorektums jeb „SC” ir promaskaviska partija (papildināts))

Rīgas „Dinamo” ir Krievijas gāzes giganta „Gazprom” logs uz Eiropu. Līdzko krieviem vairs šis logs nebūs vajadzīgs, tā „Dinamo” draud izjukšana, uzskata slavenais latviešu vārtsargs Artūrs Irbe.

Pašlaik Irbe jau vairāk nekā gadu dzīvo un strādā Amerikā – viņš tur trenē Nacionālās hokeja līgas komandas Vašingtonas „Capitals” vārtsargus.
Intervijā žurnālam „Ir” latviešu vārtsargs analizē arī Latvijas politisko situāciju un Rīgas „Dinamo” vietu tajā.

Mūsu „Dinamo” ir „Gazprom” projekts, kas īsteno Krievijas politiku, uzskata Irbe. Viņš saka: „Noteicējs komandā ir Juris Savickis. Zinām, ka viņš ir „Itera” vadītājs un „Itera” pēc idejas ir „Gazprom” Latvijā. „Gazprom” vada arī Kontinentālo hokeja līgu, principā nosaka tur toni. Mēs viņiem bijām vairāk vajadzīgi nekā viņi mums. Lai cik tas jocīgi liktos, „Dinamo” ir viņu logs uz Rietumiem.”

Pašlaik „Gazprom” hokejā „pumpē” nenormāli daudz naudas. Ja pēkšņi Rīgas „Dinamo”vairs nebūs vajadzīgs „Gazprom”, tad arī lielais atbalsts netiks un komandai būs „jāsāk kārpīties pašai”.

„Saskaņas centra” sarkanā līnija

Kamēr Krievija īsti nesapratīs ko tad īsti darīt ar Latviju – vai to pārvilināt vai piespiest kļūt par lielāko sabiedroto, pēc „Gazprom” noteikumiem būs jāspēlē ne tikai „Dinamo”, bet arī „Saskaņas centram” (SC).

SC ir noslēdzis vienošanos ar Kremļa varas partiju „Vienotā Krievija” un SC arī pilda Kremļa pasūtījumu. Par SC Irbe saka: „Nu, nebūsim naivi. Viņi var stāstīt, kādus pekstiņus grib. SC Krievijai nebūs vajadzīgs, ja viņi nepildīs to darbu, kas nepieciešams, lai iespaidotu politisko vidi Latvijā. Tā ir promaskaviska partija. Viņi var visādi sevi pozicionēt, bet pienāk brīdis, kad ir jāatbild uz konkrētiem jautājumiem, un tad okupācijas vārds nekādi nenāk pār lūpām, jo tā ir sarkanā līnija, ko nedrīkst pārkāpt.”

Viss raksts šeit: Artūram Irbem sāk riebties politkorektums jeb...

un šeit ir turpnājums:
Artūrs Irbe: Kā savējais vairāk jūtos...

Vai Jūs piekrītat A.Irbem?

  • 208

  • 44


  +1 [+] [-]

, 2010-11-11 18:12, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ivar, Tu pats tā kārtīgi izproti kāda izskatīsies Krievijas politiskā ietekme? Vai Tev tiešām no viņas ir bail? Šaubos!
Ja Tev tiešām būtu tik stingra pozīcija šajā jautājumā, Tu nemestos vienmēr pret RD faniem. Atgādināšu dažas diskusijas, kur Tu nevietā nostājies Krievu pusē.
1. Zvaigžņu spēle, Jāgra komandā spēlēja RD spēlētāji, Tu rakstiji tipa :"Dumie faneļi, viņus laikam kādreiz krievi apcēluši".
2. Krievu meitene kas fano par krievu klubiem, Tu meties viņu aizstāvēt.
3. Vēl kaut kad bija diskusija kurā RD fani lamāja Krieviju, Tu sāki lamāt viņus, tipa "ko jūs lamājat, kas tad RD būtu bez Krievijas".
4. RD fani apsmej nekulturālos čeļabinskas līdzjutējus un ko Tu dariji, Tu sāki meklēt ko piešūt LV līdzjutējiem.
Visos šajos gadijumos, politiski gudri bija rīkoties kā to bieži dara Abrags, labi esat iebraukuši auzās bet es jau tajās muļķībās nepiedalos.
Ivaram patīk kurināt naidu, un cik es esmu ievērojis tad ne tikai starp latviešim un krieviem, un tādā garā, bet ganm visur kur tas iespējams

  +1 [+] [-]

, 2010-11-11 18:12, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Un kurš to ir teicis? Neaizmirsti, ka KINO ir vizuālā māksla (lai gan atklāti sakot, man vispār kino par mākslu negribas dēvēt) un bildei ir ļoti liela nozīme, tāpēc specefektus nobīdīt kaut kādā blakusproduktā nav taisnīgi.
es to esmu teicis. Un tas ir mans personīgais uzskats.

     [+] [-]

, 2010-11-11 18:13, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: fikcija ir vienīgi fikcija - nav būtiski, cik daudz tur reālu faktu - 5 vai 10... es labāk tad skatītos kādu dokumentālo filmu par medicīnu, ja tas mani interesētu.
Bet tāpēc jau arī ir MĀKSLAS un DOKUMENTĀLAIS kino. Nevajag naivi jaukt pirkstu ar p....

  +2 [+] [-]

, 2010-11-11 18:15, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Bet tāpēc jau arī ir MĀKSLAS un DOKUMENTĀLAIS kino. Nevajag naivi jaukt pirkstu ar p....
tieši tāpēc jau saku, ka Hauss ir tāda kā līšana ne tajā lauciņā...

     [+] [-]

, 2010-11-11 18:15, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: es to esmu teicis. Un tas ir mans personīgais uzskats.
Ar to būtu sācis Protams, tas viss ir subjektīvi, bet visu principā parāda skaitļi, proti, te pat Eiropā Holivudas filmas nopelna vairāk nekā vietējie produkti. Daudz vairāk!

     [+] [-]

, 2010-11-11 18:17, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: tieši tāpēc jau saku, ka Hauss ir tāda kā līšana ne tajā lauciņā...
Bet tas liecina par augstu kvalitāti, tobišs Tev neviens nemēģina karināt makaronus uz ausīm, bet vienlaikus saglabā dramaturģisko motīvi, kas raksturīgs mākslas filmām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-11 18:20, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: To. Gattča.
Nesaprotu kā Tu izdari secinājumus, ja man norādi ko es saprotu vai ne? Tu pat nesaprati ka es nevienā komentārā nebiju paudis savu nostāju un nesaprati par ko es Ivaram aizrādiju!!! Sviests kaut kāds!!!
Negribēju, bet atklāšu. Es par politiskajām norisēm intresējos vismaz 35 gadus un esmu bijis vienīgi oktobrēnos . Tu droši vien tādu organizāciju nemaz nezini.
Protams, ka zinu, tāpēc Tavs aizrādījums arī nav vietā. Es sapratu, bet citā komentārā Tu izsaki ironiju par to, kā gan kaut kas tāds kā hokejs var ietekmēt cilvēkus, domāšanu, politiku... Tad nu es Tev un citiem līdzīgi domājošajiem paskaidroju. Esmu studējis politiku, neesmu izrāvis to no zila gaisa.

EDIT - par to, ko Tu aizrādīji Ivaram, par to RD fanu apsmiešanu, fanošanu par citām KHL komandām pret RD un visu pārējo ar to saistīto, es Tev pilnībā piekrītu. Runa šajā gadījumā nebija par to.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-11 18:21, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Ar to būtu sācis Protams, tas viss ir subjektīvi, bet visu principā parāda skaitļi, proti, te pat Eiropā Holivudas filmas nopelna vairāk nekā vietējie produkti. Daudz vairāk!
kvantitāte un kvalitāte ir ļooooooti atšķirīgi jēdzieni. Ne velti pasaulē viss kvalitatīvākais ir pieejams tikai ierobežotos daudzumos

     [+] [-]

, 2010-11-11 18:21, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ir tāda lieta kā gaume un ar to nestrīdas. Katram sava izpratne par kvalitāti un augstu klasi. Tu skaties ASV Kino,Abrags Eiropas,Man prioritāšu nav pēc noskaņojuma varu skatīties LV kino,Krievu vai ASV.
Kurš no mums gaumīgāks ?
Laikam tas kurš min kas ir gaumīgi un nē
Arī fakts, bet tāda lieta kā gaume, nav saistīta ar kvalitāti. Un tas ir fakts. Katrā ziņā es tikai gribu pateikt tikai to, ka man tīk tādas lietas pie kurām tiešām ir ieguldīts liels darbs, nauda utt.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-11 18:22, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Bet tas liecina par augstu kvalitāti, tobišs Tev neviens nemēģina karināt makaronus uz ausīm, bet vienlaikus saglabā dramaturģisko motīvi, kas raksturīgs mākslas filmām.
a kā Tu zini, ka Tev nekarina makaronus uz ausīm? esi ārsts pēc profesijas?
...bet principā tas ir vienalga - fikcija paliek fikcija, lai arī uz cik patiesiem faktiem balstīta....

  -1 [+] [-]

, 2010-11-11 18:23, pirms 14 gadiem
Mums nekad neko nevajag, vienmēr un visur un pie visa ir vainīgi krievi. Sākot ar ražošanu, cukuru, hokeju utt. Labāk skrienam ar vālēm pa grāvmalu, spēlējam kokli un dziedam un dziedam.
Bez tā paša KHL un MHL neviens nezinātu ne Bukartu, ne dŽERIŅU, ne Meiju, Gudļevski nedz arī citus.

     [+] [-]

, 2010-11-11 18:23, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: kvantitāte un kvalitāte ir ļooooooti atšķirīgi jēdzieni. Ne velti pasaulē viss kvalitatīvākais ir pieejams tikai ierobežotos daudzumos
Eiropas kino problēma ir tā, ka tur galvenais dzinulis ir režisora iegribu apmierināšana, savukārt Holivuda vairāk domā tieši par to, ko cilvēki gri redzēt. Tāpēc arī cilvēki ar savu maciņu balso par viņiem

  +2 [+] [-]

, 2010-11-11 18:24, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Arī fakts, bet tāda lieta kā gaume, nav saistīta ar kvalitāti. Un tas ir fakts. Katrā ziņā es tikai gribu pateikt tikai to, ka man tīk tādas lietas pie kurām tiešām ir ieguldīts liels darbs, nauda utt.
vēlreiz saku - liela nauda nenozīmē visaugstāko kvalitāti....liela nauda taisa vēl lielāku naudu nevis kvalitāti...

     [+] [-]

, 2010-11-11 18:24, pirms 14 gadiem
Es vispār skatos to, kas man patīk. Dažreiz man patīk kaut kas galīgi nekvalitatīvs, un tāpēc es sevi neuzskatīšu par mazāk izglītotu. Ne par to ir runa. Stāsts ir par to, kā visi šie seriāli, filmas un citas lietas, vienalga, cik kvalitatīvas vai nekvalitatīvas, kā tās ietekmē citu valstu iedzīvotājus. Un ietekme ir nenoliedzama, to jūs apšaubīt nevarat. Es, protams, nerunāju par Muhtaru.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-11 18:25, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Eiropas kino problēma ir tā, ka tur galvenais dzinulis ir režisora iegribu apmierināšana, savukārt Holivuda vairāk domā tieši par to, ko cilvēki gri redzēt. Tāpēc arī cilvēki ar savu maciņu balso par viņiem
un tā jau ir Holivudas problēma, ka viņi upurē kvalitāti cilvēku masu iegribu (lasi maciņu) dēļ.
Viss, kas ir masveida nekad nebūs kvalitatīvs...

  +1 [+] [-]

, 2010-11-11 18:25, pirms 14 gadiem
almis rakstīja: Mums nekad neko nevajag, vienmēr un visur un pie visa ir vainīgi krievi. Sākot ar ražošanu, cukuru, hokeju utt. Labāk skrienam ar vālēm pa grāvmalu, spēlējam kokli un dziedam un dziedam.
Bez tā paša KHL un MHL neviens nezinātu ne Bukartu, ne dŽERIŅU, ne Meiju, Gudļevski nedz arī citus.
Draudziņ, pasaulē ir arī svarīgākas lietas par sportu un Bukartu, un Džeriņu, un Meiju un Gudļevski. Sports ir tikai instruments augstākstāvošu personu rokās.

     [+] [-]

, 2010-11-11 18:26, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Es vispār skatos to, kas man patīk. Dažreiz man patīk kaut kas galīgi nekvalitatīvs, un tāpēc es sevi neuzskatīšu par mazāk izglītotu. Ne par to ir runa. Stāsts ir par to, kā visi šie seriāli, filmas un citas lietas, vienalga, cik kvalitatīvas vai nekvalitatīvas, kā tās ietekmē citu valstu iedzīvotājus. Un ietekme ir nenoliedzama, to jūs apšaubīt nevarat. Es, protams, nerunāju par Muhtaru.
Un tas ir vēlviens iemesls, kāpēc es no tā visa cenšos distancēties

  -1 [+] [-]

, 2010-11-11 18:26, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: a kā Tu zini, ka Tev nekarina makaronus uz ausīm? esi ārsts pēc profesijas?
...bet principā tas ir vienalga - fikcija paliek fikcija, lai arī uz cik patiesiem faktiem balstīta....
Tāpēc, ka tas ir pārbaudīts. Pat LV žurnālos ir aptaujāti ārsti un tie apliecina, ka tiek stāstīta patiesība

  -1 [+] [-]

, 2010-11-11 18:26, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Ivaram patīk kurināt naidu, un cik es esmu ievērojis tad ne tikai starp latviešim un krieviem, un tādā garā, bet ganm visur kur tas iespējams
Varbūt ja ne naidu, tad kaut ko kurināt gan, lai būtu strīdi, konflikts.

Ivar
Atzīsties, tikai godīgi vai Tava frāze kas skanēja apmēram tā : "ir vajadzīgs konflikts,.............." ir nošpikota no Ļimonova intervijas TV kanālā RTVi. Varbūt tā ir sagadīšanās, bet kad Tu viņu šeit sāki lietot, es viņu pirms dažām dzirdēju no viņa mutes. Es ar to nedomāju ka tas ir labi vai slikti.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-11 18:26, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Draudziņ, pasaulē ir arī svarīgākas lietas par sportu un Bukartu, un Džeriņu, un Meiju un Gudļevski. Sports ir tikai instruments augstākstāvošu personu rokās.
ļoti precīzi teikts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-11 18:29, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Tāpēc, ka tas ir pārbaudīts. Pat LV žurnālos ir aptaujāti ārsti un tie apliecina, ka tiek stāstīta patiesība
Kāda gan patiesība, ja tāds Hauss vispār reālajā dzīvē neeksistē?

     [+] [-]

, 2010-11-11 18:29, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: un tā jau ir Holivudas problēma, ka viņi upurē kvalitāti cilvēku masu iegribu (lasi maciņu) dēļ.
Viss, kas ir masveida nekad nebūs kvalitatīvs...
bet pasaki man kas tavuprāt liecina par kvalitāti vai tās neesamību? Manuprāt stāsti par Holivudas masu produkciju vispār ir mīts, jo tā varētu teikt, ja milzīgu filmu klāstu radītu ļoti šaura cilvēku grupa, bet tā nav. Viens režisors Holivudā gadā strādā pie viena, maksimums diviem projektiem. Nevar jau vainot, ka Holivuda ir milzīga.

  +4 [+] [-]

, 2010-11-11 18:29, pirms 14 gadiem
Cilveks ar latviesu valodu acimredzami uz jus.. Vienskaitla dativa jabut IrbEM nevis IrbEI.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-11 18:33, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: bet pasaki man kas tavuprāt liecina par kvalitāti vai tās neesamību? Manuprāt stāsti par Holivudas masu produkciju vispār ir mīts, jo tā varētu teikt, ja milzīgu filmu klāstu radītu ļoti šaura cilvēku grupa, bet tā nav. Viens režisors Holivudā gadā strādā pie viena, maksimums diviem projektiem. Nevar jau vainot, ka Holivuda ir milzīga.
...taču visi viņi strādā (nuu vismaz 95% gadījumu) pēc vienādiem "štampiem" (šeit nedomāju tikai sižetu (kaut gan arī tas ir bieži vien ir uz štampiem balstīts))

  +2 [+] [-]

, 2010-11-11 18:33, pirms 14 gadiem
Vienalga kāds kino kuram patīk, bet A.Irbes teiktajam piekrītu 100% un ceru ,ka viņš kādreiz vadīs hokeja saimniecību Latvijā, bet es būtu priecīgs ja tāds Cilvēks kā Arča būtu ne tikai galvenais hokejā , bet varbūt pat kļūtu par Latvijas prezidentu,jo tādu patriotu kā viņš ir ļoti maz ,vairākumā ir Latvieši kuri domā krieviski.

     [+] [-]

, 2010-11-11 18:33, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Kāda gan patiesība, ja tāds Hauss vispār reālajā dzīvē neeksistē?
Es runāju par medecīniskajiem FAKTIEM, kuri filmā tiek apspriesti nevis par Hjū Loriju. Tev tiešām pa maz tiek?

  -2 [+] [-]

, 2010-11-11 18:42, pirms 14 gadiem
Kopumā redzams, ka jums te ir attāla sajēga par to kas un kā notiek Holivudas un Eiropas kino.

     [+] [-]

, 2010-11-11 18:45, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kurš strīdētos. Noteikti tevi neviens nespēj ietekmēt. Jo tu taču visu zini un apzinies Ir teorija un prakse un tās ir divas dažādas lietas.
Daudz ko var iemācīties pēc grāmatas,bet nemācēt to pielietot dzīvē.
Kas tev liek domāt ka mūsu pašu kungi nemanipulē ar mūsu prātiem,tai skaitā tavu,sev savtīgos nolūkos ?
Ja Tu zini teoriju, Tu vari to piemērot praksē. Vispārzināma patiesība. Mūsu pašu kungi līdz tam nav aizdomājušies. Mēģinājumi, protams, ir bijuši. Kā tie paši Gerharda izlēcieni, kā arī Līdakas daiļrunība. Kādu tas noteikti iespaidoja, bet vajag skatīties dziļāk.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-11 18:48, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Kāda gan patiesība, ja tāds Hauss vispār reālajā dzīvē neeksistē?
Eksistē! Krievijā ir viņa dubultnieks ģaģa Vaņa

  -3 [+] [-]

, 2010-11-11 18:53, pirms 14 gadiem
es pat rakstu negribēju lasīt. Irbe bija izcils vārtsargs un šobrīd arī labs vārtsargu treneris. Bet kas viņš tāds ir lai viņa viedoklis tiktu uzskatīts par pareizu un vērā ņēmamu.

     [+] [-]

, 2010-11-11 18:57, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: To. Gattča.
Nesaprotu kā Tu izdari secinājumus, ja man norādi ko es saprotu vai ne? Tu pat nesaprati ka es nevienā komentārā nebiju paudis savu nostāju un nesaprati par ko es Ivaram aizrādiju!!! Sviests kaut kāds!!!
Negribēju, bet atklāšu. Es par politiskajām norisēm intresējos vismaz 35 gadus un esmu bijis vienīgi oktobrēnos . Tu droši vien tādu organizāciju nemaz nezini.
Ja 77 ir dzimšanas gads tad liekas pionieros ar vajadzēja bik ietrāpīt

     [+] [-]

, 2010-11-11 18:59, pirms 14 gadiem
fcsanok rakstīja: es pat rakstu negribēju lasīt. Irbe bija izcils vārtsargs un šobrīd arī labs vārtsargu treneris. Bet kas viņš tāds ir lai viņa viedoklis tiktu uzskatīts par pareizu un vērā ņēmamu.
Nevajag viņa viedokli automātiski uzskatīt par pareizu un vērā ņemamu. Vajag iedziļināties tajā visā pašam. Ja reiz Tu pat rakstu negribēji lasīt, tad kā Tu vari izteikties?

     [+] [-]

, 2010-11-11 19:18, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Ja 77 ir dzimšanas gads tad liekas pionieros ar vajadzēja bik ietrāpīt
Tas nav mans dzimšanas gads, tas bija savulaik sētā kad spēlējām hoķi numurs uz krekla . Tādu man uztaisija tagadējais RD fanu vadītājs Uģis Purviņš, sen neesmu viņu saticis jo šis jau gadus trīsdesmit kā pārcēlies uz Rīgu. Viņš ir dažus gadus vecāks par mani.