Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

Kuldam izšķirošā piespēle un līderpozīcijas

Kuldam izšķirošā piespēle un līderpozīcijas
Artūrs Kulda

Latvijas hokeja aizsargam Artūram Kuldam atdodot divas rezultatīvas piespēles, Čikāgas "Wolves" vienība naktī uz pirmdienu Amerikas Hokeja līgā (AHL) savā laukumā izcīnīja uzvaru papildlaikā pār Toronto "Marlies" ar rezultātu 3:2. Kulda kļuvis par līgas līderi lietderības koeficienta rādītājā.

Lai arī spēlē kopumā aktīvāki bija mājinieki "Wolves", veiksme pamatlaikā vairāk bija viesu sabiedrotā - "Marlies" divas reizes bija vadībā (1:0 un 2:1), tomēr, pateicoties spēlei vairākumā, čikāgiešiem izdevās izlīdzināt rezultātu (2:2) pēdējās trešdaļas astotajā minūtē. Papildlaikā pēc divām ar pusi spēlētām minūtēm mājinieku uzbrucējs Džoijs Krabs guva uzvaras vārtus - 3:2.

Latvijas aizsargs Artūrs Kulda teju 7000 līdzjutēju klātbūtnē asistēja pirmo komandas vārtu guvumā (otrās trešdaļas ceturtajā minūtē), kā arī izšķirošo vārtu guvumā mača pagarinājumā. Tāpat latviešu spēlētāja rēķinā viens metiens pa pretinieku vārtiem un pozitīvs lietderības koeficients (+2).

Pēc aizvadītās spēles Artūrs Kulda, kurš pagājušajā vasarā svinēja 21. dzimšanas dienu, kļuvis par līderi lietderības koeficienta rādītājā visā līgā, kas ir izcils rādītājs aizsargam - Artūrs sakrājis koeficientu +23.

Šajā sezonā 29 nospēlētajos mačos aizsargs izcēlies ar 14 rezultativitātes punktiem, trīs reizes gūstot vārtus, bet 11 reizes asistējot vārtu guvumos. Jau šobrīd skaidrs, ka, visticamāk, Kulda pavisam drīz apsteigs savu pagājušās sezonas rezultativitātes rādītāju, kad Artūram bija 15 sakrāti punkti.

Citā mačā uzbrucēja Kaspara Daugaviņa Binghemptonas "Senators" izbraukumā, lai arī izdarīja par desmit metieniem vairāk, piedzīvoja sakāvi pret Ročesteras "Americans" ar rezultātu 1:6. Daugaviņam šoreiz pie punktiem tikt neizdevās, bet latvietis atzīmējās ar trim metieniem, kā arī negatīvu lietderības koeficientu (-1), jo atradās laukumā pirmo vārtu zaudēšanas brīdī. Spēle bija bagāta noraidījumiem, taču to klātienē noraudzījās tikai ap trīs ar pusi tūkstoši līdzjutēju.


, 2010-01-11 03:08, pirms 15 gadiem
Malacis, Ta tik turpinaat!

Kulda kļuvis par līgas līderi lietderības koeficienta rādītājā.

P.S. NHL, here comes Kulda!!
, 2010-01-11 03:18, pirms 15 gadiem
FRiJJJ rakstīja: Malacis, Ta tik turpinaat!

Kulda kļuvis par līgas līderi lietderības koeficienta rādītājā.

P.S. NHL, here comes Kulda!!
jātur īkšķi lai tā būtu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-11 03:41, pirms 15 gadiem
Nu es tik taa piemeram pierakstishu...
Sotnieks Kristaps - 35 0/0 koif -8
Kulda Arturs - 29 3/11 koif +23
Es bushu no tiem kursh uzskata ka labaak bija Kuldu japameigina uz OS...
, 2010-01-11 03:54, pirms 15 gadiem
Atlantai neiet diez ko spīdoši pagaidām, cerams, ka izsauks Kuldu uz augšu
, 2010-01-11 04:32, pirms 15 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Nu es tik taa piemeram pierakstishu...
Sotnieks Kristaps - 35 0/0 koif -8
Kulda Arturs - 29 3/11 koif +23
Es bushu no tiem kursh uzskata ka labaak bija Kuldu japameigina uz OS...
KHL>AHL
Starpība tomēr ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-11 04:42, pirms 15 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: KHL>AHL
Starpība tomēr ir!
Es zinu ka ir .... Bet uzskatu ka nav jau vina tik liela!!! Un Sotniekam ir Sliktaakais +/- visa DR .... Vel vinsh ir nestabils 5 speles labi tad 3 speles sudus taisa!!! Es domaju ka Kuldas +/- liecina ari par vina stabilitaati Vel Kulda pieradis pie vinu laukumiem
, 2010-01-11 04:54, pirms 15 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: KHL>AHL
Starpība tomēr ir!
P.S Ar tadu pashu logiku var nenemt arii Herbi vinsh tak Tikai DEL liigaa speelee!!! Tas ka kads spelee labakaa liiga nepierada to ka vinsh ir labaks par to vai citu....
, 2010-01-11 05:07, pirms 15 gadiem
brīnums, ka tikai +2... viņa stilā būtu šādā spēlē dabūt +4
bet vispār tas Kulda tač ir
, 2010-01-11 05:10, pirms 15 gadiem
malacis ta tik turet gaidam nhl
, 2010-01-11 05:18, pirms 15 gadiem
Oho, ljoti pozitivi, lai vinjam viss izdodas - NHL !!!
, 2010-01-11 05:37, pirms 15 gadiem
Lai vecim veicās!
Pamazām, pamazām un ir jābūt viņam NHL
, 2010-01-11 06:10, pirms 15 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: KHL>AHL
Starpība tomēr ir!
ir bijušas reizes, kad uz izlasi paņem vienu vai otru hokejistu, kurš dotajā sezonā ir viduvējis spēlējis kādā KHL komandā un viņš izlasē nospēlē slikti.
bet nekad nav bijis tā, ka izlasē slikti spēlētu kāds hokejists, kurš konkrētajā sezonā ir starp komandas līderiem AHL (arī agrākajā IHL).
, 2010-01-11 06:44, pirms 15 gadiem
Znarok, veel nav par veelu!
, 2010-01-11 07:05, pirms 15 gadiem
Nebeidz šis hokejists pārsteigt ar savu sniegumu. A, kā gribētos redzēt Kuldu OS, bet Znaroks viņu laikam vēl neredz saā izlases model'. Nekas, visam savs laiks.
, 2010-01-11 07:39, pirms 15 gadiem
Nu kā Znaroks viņu var neņemt uz OS, vainu viņš uz kūldu ir uzēdies, vai kas cits! Čalis spēlē vnk lieliski, Laviņa vietā bij jāņem kūlda!!!! Arī AHL komentētāji ir neizpratnē kādēļ kūldam netiek dota iespēja, domāju Znaroks ir pieļāvis vienu milzīgu kļūdu
, 2010-01-11 07:48, pirms 15 gadiem
XeqtoR rakstīja: Nu kā Znaroks viņu var neņemt uz OS, vainu viņš uz kūldu ir uzēdies, vai kas cits! Čalis spēlē vnk lieliski, Laviņa vietā bij jāņem kūlda!!!! Arī AHL komentētāji ir neizpratnē kādēļ kūldam netiek dota iespēja, domāju Znaroks ir pieļāvis vienu milzīgu kļūdu
Znaroks nekad nav slēpis ka viņa komandā būs tikai tie veči,kurus viņš pazīst ( no jaunajiem tikai tie kururs viņš iekš junioriem trenēja) un Kulda diemžēl nav viens no viņiem. Varbūt būs gads kad iemēģinās viņu arī,viņam tikai 21,vēl laika daudz un neredzu vajadzību par ko celt paniku...
, 2010-01-11 08:03, pirms 15 gadiem
Tiešām prieks par viņu!!!
, 2010-01-11 08:09, pirms 15 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Nu es tik taa piemeram pierakstishu...
Sotnieks Kristaps - 35 0/0 koif -8
Kulda Arturs - 29 3/11 koif +23
Es bushu no tiem kursh uzskata ka labaak bija Kuldu japameigina uz OS...
Pilnībā piekrītu. Sotnieks ir tāda tipa spēlētājs, kurš labi der sastāva robu aizpildīšanai (neko daudz no viņa gaidīt nevar, ja paveiksies, tad arī nepatikšanas neuztaisīs), bet vai OS ir vieta tādam spēlētājam? Zinot, ka tieši aizsardzībā mums ir vislielākā konkurence?
, 2010-01-11 08:27, pirms 15 gadiem
Izlašu galīgie sastāvi jānosauc 15 februārī, tā ka varbūt, kaut kas vēl var mainīties.
, 2010-01-11 08:30, pirms 15 gadiem
Karsums un Daugavins uz veciem lauriem kā pārbaudītas vērtības tiek uz OS, bet Kulda esot aizsargs ar gandrīz tādu pašu rezultivitāti + daudz labāku +/- tiek maigi izsakoties- IGNORETS. Mans personīgais viedoklis ir, ka Kulda ir pat labāks par Bārtuli, tikai vēl nav ticis pie teikšanas NHL.
, 2010-01-11 08:45, pirms 15 gadiem
Piekrītu ka Kuldu vajadzēja ņemt uz OS, bet nejau Sotnieka vietā, bet gan Laviņa vietā
, 2010-01-11 08:53, pirms 15 gadiem
nja
Slēpts komentārs: XeqtoR
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-11 09:28, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: viena no labākā spēlētāja vietā? Ar galvu arī domā?
Ja tu uzskati Laviņu par labu spēlētaju, tad laikam esi nedaudz ar galvu slims, pavēro kā viņs spēlē Dinamo rindās! Vartu gušanas momentos tik ilgi pauzē, kamēr pieslido pretspēlētājs un moments jau ir beidzies! Senāk Laviņš spēlēja ciešami, bet tagad galīgi garām! Uzskatu viņu par sliktāko Dinamo aizsargu!
, 2010-01-11 09:28, pirms 15 gadiem
Ai ko Jūs te piesaucat to KHL, ceru, ka viņš te nespēlēs..Lai jau pacīnās Ziemeļamerikā un nokļūst kārotājā NHL!
Tas, kas viņš noderētu jā, bet nu..nevajag
, 2010-01-11 09:36, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect

Ar galvu es arī domāju. Pietiek atcerēties Turīnas OS kad treneris Laviņu jau lika uzbrukumā jo aizsardzībā vīņš neskaitāmas reizes rupji kļūdījās. Par pasaules čempionātiem nemaz nerunāsim
, 2010-01-11 09:52, pirms 15 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Es domaa
God'igi sakot l'emums nesaukt uz izlasi Kuldu ir nesaprotams mazie laukumi u.t.t Kuldam ir zinaami. Arii Ivanaans buutu noderiigs manupraat, bet to veel var saprast. Tomeer tiirs policists
atkal sakas ta malsana par ivananu. OS nav NHL, tur nevajag speletaju kurs visa maca nospeletu divas minutes un izrubitu kadu pretinieku
, 2010-01-11 09:54, pirms 15 gadiem
Koneens rakstīja: Karsums un Daugavins uz veciem lauriem kā pārbaudītas vērtības tiek uz OS, bet Kulda esot aizsargs ar gandrīz tādu pašu rezultivitāti + daudz labāku +/- tiek maigi izsakoties- IGNORETS. Mans personīgais viedoklis ir, ka Kulda ir pat labāks par Bārtuli, tikai vēl nav ticis pie teikšanas NHL.
No kurienes šāda pārliecība, tāpēc ka portālā pāris gudrinieki uzrakstīja?
, 2010-01-11 09:57, pirms 15 gadiem
XeqtoR rakstīja: Piekrītu, Laviņš ir mudaks, ja senāk spēlēja diezgan normāli, tad tagad galīgi garām! Katrā dinamo spēlē ir redzamas vairākas kļūdas, nezin ko darīt vartu gūšanas momentos, parasti tik ilgi pauzē kamēr pretspēlētājs jau klāt! Reāli domāju Laviņš jau var sākt domāt par hokeja karjeras beigšanu, jo spēle viņam galīgi nevedās! Turpretī Kūlda kas spēlē vienkārši lieliski tiek ignorēts, domāju varētu sagaidīt tas pats variants kas iepriekš bij ar Skrastiņu, neņēma izlasē un kad grasijās ņemt Kārlis vnk nenāca, padiesdievam šobrīd Kārlis labprāt spēlē izlasē! Ceru kas Latvijas nepazaudes labu aizsargu sava stūlbuma dēļ!
Par cilvēka lamāšanu banu. Jāmāk sevi saturēt kopā, pat ja anonimitāte spārno "nedarbiem"
, 2010-01-11 10:00, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Par cilvēka lamāšanu banu. Jāmāk sevi saturēt kopā, pat ja anonimitāte spārno "nedarbiem"
Un kur tu redzī kādu lamuvārdu?
Nu varbūt mudaks tavā uztverē ir baigi necenzētais vārds, ja izteikt savas domas ir noziegums, tad pusi iedzīvotāju vajdzētu sodīt!!!!!
, 2010-01-11 10:25, pirms 15 gadiem
Fascineejoshi! Lavinja-Galvinja aizsargu paaris paarliecinoshi labaakais peedeejaa meenesha laikaa, viens no labaakajiem pirms tam - ne, Lavinju izlasee nevajag! Ok, es vel varu saprast tos, kuri Sotnieka vietaa gribeetu Kuldu redzeet (lai gan mans domaat, ka Znaroks zina,ko dara), bet Lavinjam uzeesties..
, 2010-01-11 10:26, pirms 15 gadiem
XeqtoR rakstīja: Un kur tu redzī kādu lamuvārdu?
Nu varbūt mudaks tavā uztverē ir baigi necenzētais vārds, ja izteikt savas domas ir noziegums, tad pusi iedzīvotāju vajdzētu sodīt!!!!!
Kritizēt tu vari, bet kāpēc tev jāsauc hokejists par "mudaku"? Tiešām bez tā nevar iztikt??? Par tām muļķībām par Skrastiņu vispār nerunāju.
, 2010-01-11 10:27, pirms 15 gadiem
LorySokolova rakstīja: Fascineejoshi! Lavinja-Galvinja aizsargu paaris paarliecinoshi labaakais peedeejaa meenesha laikaa, viens no labaakajiem pirms tam - ne, Lavinju izlasee nevajag! Ok, es vel varu saprast tos, kuri Sotnieka vietaa gribeetu Kuldu redzeet (lai gan mans domaat, ka Znaroks zina,ko dara), bet Lavinjam uzeesties..
Es brīnos tieši par to pašu. Viens otrs domā, ka būsim olimpiādes pusfinālā, ja atbrīvosimies no Laviņa
, 2010-01-11 10:29, pirms 15 gadiem
gan jau sotniex k ko paraadiis
yeah right
Znarok panem acis pierē
, 2010-01-11 10:30, pirms 15 gadiem
Gaviņš spēlē lieliski, tam es piekrītu, bet jūs lielie zinātnieki, neskatieties pēc statistikas aizsargu pārī, bet gan pēc individuālā snieguma, Laviņš kļūdās vairāk par visiem, krīt, neprecīzi piepēlē un vartu gūšanas momentus tik ilgi aizkavē kamēr viss jau ir beidzies! Variet mani saukt par ko gribat, bet es palieku pie tā, kad viņam izlasē nav vietas, Sotnieks parviņu ir labāks, nemaz nerunājot par Kūldu!
, 2010-01-11 10:31, pirms 15 gadiem
eduards fināls rakstīja: Izlašu galīgie sastāvi jānosauc 15 februārī, tā ka varbūt, kaut kas vēl var mainīties.
Jācer, ka līdz tam laikam Kuldu izsauks uz NHL un tad jau Znaroks ar mož padomātu....
, 2010-01-11 10:31, pirms 15 gadiem
Daukis rakstīja: ir bijušas reizes, kad uz izlasi paņem vienu vai otru hokejistu, kurš dotajā sezonā ir viduvējis spēlējis kādā KHL komandā un viņš izlasē nospēlē slikti.
bet nekad nav bijis tā, ka izlasē slikti spēlētu kāds hokejists, kurš konkrētajā sezonā ir starp komandas līderiem AHL (arī agrākajā IHL).
Godīgi sakot, Bārtulis pagājušajā PČ bija galīgi švaks Bet es arī uzskatu, ka Kuldam jāspēlē OS.
, 2010-01-11 10:34, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Kritizēt tu vari, bet kāpēc tev jāsauc hokejists par "mudaku"? Tiešām bez tā nevar iztikt??? Par tām muļķībām par Skrastiņu vispār nerunāju.
Par Kārli, tās nav nekādas muļķības, vienu gad viņu nepaņēma izlasē un pēctam kad sauca, viņš bij savā mēra apvainojies un nenāca, nu tagad paldies dievam viss ir garām!
, 2010-01-11 10:34, pirms 15 gadiem
Piz*&%%..c dzekam lietderiibas kofs taad pats kaa Cheliosam..uz OS netiek...jasmejaas
, 2010-01-11 10:36, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Es brīnos tieši par to pašu. Viens otrs domā, ka būsim olimpiādes pusfinālā, ja atbrīvosimies no Laviņa
Da bļin kas tu kāda lavņa pielūdzēja esi?
Paskaties kā viņš spēlē un tad citus noliec!
Slēpts komentārs: XeqtoR
, 2010-01-11 10:40, pirms 15 gadiem
Nu ZNAROK tev vel liekas ka KULDAM pietrukst meistariba?
, 2010-01-11 10:46, pirms 15 gadiem
XeqtoR rakstīja: Da bļin kas tu kāda lavņa pielūdzēja esi?
Paskaties kā viņš spēlē un tad citus noliec!
Spēlē normāli, labs lietderības koeficents.
, 2010-01-11 10:46, pirms 15 gadiem
XeqtoR rakstīja: Par Kārli, tās nav nekādas muļķības, vienu gad viņu nepaņēma izlasē un pēctam kad sauca, viņš bij savā mēra apvainojies un nenāca, nu tagad paldies dievam viss ir garām!
KAD SKRASTU NEŅĒMA IZLASĒ? Kurš bija tas trakais treneris??
, 2010-01-11 10:46, pirms 15 gadiem
XeqtoR rakstīja: Par Kārli, tās nav nekādas muļķības, vienu gad viņu nepaņēma izlasē un pēctam kad sauca, viņš bij savā mēra apvainojies un nenāca, nu tagad paldies dievam viss ir garām!
Ko Tu murgo? Kad nepaņēma?
, 2010-01-11 10:47, pirms 15 gadiem
XeqtoR rakstīja: Da bļin kas tu kāda lavņa pielūdzēja esi?
Paskaties kā viņš spēlē un tad citus noliec!
Paskaties statistiku - Laviņam otrais +/- koeficents starp aizsargiem +8, viens no lielākajiem spēles laikiem starp aizsargiem rezultativitāte 2+7 9 punkti...... Vairāk tikai Ozoliņam un Galviņam..... Tad par ko ir runa? Varbūt citus gadus, bet šogad? Bet mums jau ir raksturīgi uzlikt hokejistam zīmogu un visu karjeru to atgādināt! It kā nebūtu jāvērtē katru sezonu no jauna sportiskā forma un viss pārējais.
, 2010-01-11 10:50, pirms 15 gadiem
domiigais rakstīja: Paskaties statistiku - Laviņam otrais +/- koeficents starp aizsargiem +8, viens no lielākajiem spēles laikiem starp aizsargiem rezultativitāte 2+7 9 punkti...... Vairāk tikai Ozoliņam un Galviņam..... Tad par ko ir runa? Varbūt citus gadus, bet šogad? Bet mums jau ir raksturīgi uzlikt hokejistam zīmogu un visu karjeru to atgādināt! It kā nebūtu jāvērtē katru sezonu no jauna sportiskā forma un viss pārējais.
liels------------ > "+"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
, 2010-01-11 10:51, pirms 15 gadiem
Sorokinam jau nav sliktaaks....pluss vel pieredze...!!!!!!!!!
, 2010-01-11 10:59, pirms 15 gadiem
Kulda AHL pelna tikpat punktus cik UZBRUCEJI Daugavins un Karsums,bet izlase nav vajadzigsProtams labak Socu nemt
, 2010-01-11 11:00, pirms 15 gadiem
XeqtoR rakstīja: Ai lab nestrīdēšos te ar neizglītotiem cilvēkiem, kas neko nesajēdz no hokeja!
Tieshaaam nestriidies, tev nesanaak.
, 2010-01-11 11:00, pirms 15 gadiem
vienigais kam nevajadzeja but izlase ir sotnieks!!

vina vieta bija jabut sarokinam,jo vins to bija pelnijis!

ja iespejams kulda ir labaks par lielu dalu pasreizejo aizsargu,iespejams ari labaks par bartuli,kur spele tagad jau NHL!!!!

BET Kuldam vel bus iespejas izspeleties PČ i olimpiades nakamajas!!!
, 2010-01-11 11:01, pirms 15 gadiem
Vai tiesam cilveeki neatceras kaa gaaja Bartulim izlases rindaas pavasarii?
, 2010-01-11 11:03, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Vai tiesam cilveeki neatceras kaa gaaja Bartulim izlases rindaas pavasarii?
Bartulis ar Kuldu ta ka vel progresejusi.......Viens jau NHL,otram tur butu jabut.....
, 2010-01-11 11:06, pirms 15 gadiem
Artis4000 rakstīja: Bartulis ar Kuldu ta ka vel progresejusi.......Viens jau NHL,otram tur butu jabut.....
Vinu progresu es neapshaubu. Vnk ne katrs var uzreiz ielekt citaa komandaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-11 11:23, pirms 15 gadiem
XeqtoR rakstīja: Da bļin kas tu kāda lavņa pielūdzēja esi?
Paskaties kā viņš spēlē un tad citus noliec!
da bļin, kaut uz vienu spēli klātienē esi bijis, āzi? atliec to naudu, ko iztērē alum plastmastniecēs un aizej vienreiz uz Arēnu un paskaties. hrenova eksperts! kaut gan ko es te ar kaut kādu sīko sākšu diskusiju... Laviņš dara savu darbi labi, to var redzēt gan uz laukuma, gan statistikā. Neapgalvoju, ka viņš būs labāks par Kuldu, taču Znaroks neņems Kuldu, kamēr šis nespēlēs NHL, pie tam pastāvīgi un pārliecinoši, tas nu ir skaidrs...
, 2010-01-11 11:26, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: Znaroks neņems Kuldu, kamēr šis nespēlēs NHL, pie tam pastāvīgi un pārliecinoši, tas nu ir skaidrs...
Es tik paarliecinoshi neteiktu. Znaroks ja vajadzeetu panemtu Kuldu arii no AHL, bet ar nosaciijumu ka tiek ieprieksh paarbaudiits.
, 2010-01-11 11:27, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: līdz OS ir pietiekami tālu.
Domājams, ka Kulda gan jau ir kaut kur uz strīpas kā pirmā rezerve izlasei.
Sorokins, Jerofejevs, Kulda. Es gan nezinu kaada seciibaa
, 2010-01-11 11:27, pirms 15 gadiem
Neviens te uz Laviņa nav uzēdies! Visu cieņu viņam kā hokejistam un cilvēkam, taču es uzskatu ka uz OS ir jābrauc visiem labākajiem hokejistiem kas mums pašreiz ir, nevis tiem kuri to vairāk ir pelnījuši savu iepriekšējo nopelnu dēļ
, 2010-01-11 11:30, pirms 15 gadiem
noslēpumainais rakstīja: Godīgi sakot, Bārtulis pagājušajā PČ bija galīgi švaks Bet es arī uzskatu, ka Kuldam jāspēlē OS.
Tev taisnība, bet Bārtulis pērn savā AHL komandā tomēr bija viens no daudziem, bet Kulda pērn bija un šogad ir viens no dažiem komandas līderiem

bez tam - visi pārējie 5 - 6 hokejisti, kas uz izlasi ir braukuši pēc veiksmīgām AHL/IHL sezonām, arī izlasē ir spēlējuši ļoti labi!
, 2010-01-11 11:30, pirms 15 gadiem
Rich4sport rakstīja: Neviens te uz Laviņa nav uzēdies! Visu cieņu viņam kā hokejistam un cilvēkam, taču es uzskatu ka uz OS ir jābrauc visiem labākajiem hokejistiem kas mums pašreiz ir, nevis tiem kuri to vairāk ir pelnījuši savu iepriekšējo nopelnu dēļ
Visi labakie arii brauc. Znaroka labaakie. Tas ka tas nesakriit ar Tavu sarakstu nav nekas briesmiigs.
, 2010-01-11 11:39, pirms 15 gadiem
miniums rakstīja: Znaroks nekad nav slēpis ka viņa komandā būs tikai tie veči,kurus viņš pazīst ( no jaunajiem tikai tie kururs viņš iekš junioriem trenēja) un Kulda diemžēl nav viens no viņiem. Varbūt būs gads kad iemēģinās viņu arī,viņam tikai 21,vēl laika daudz un neredzu vajadzību par ko celt paniku...
Kulda spēlēja U-20 izlasē, kad Znaroks to vadīja un iekļuva augstākajā divīzijā 2 čempjus atpakaļ, tāpēc nevarētu teikt, ka viņš viņu nezinātu...
, 2010-01-11 11:40, pirms 15 gadiem
1. Kuldam bija jabut izlase, daudzi eksperti teica, ja nebutu vinam bijis sis traumas tad sen jau speletu stabili NHL!

2. Es saprotu ka izlase nav dzaudz centru, bet Berzina nemsana uz izlasi mazliet sokeja. Berzins pat Juniora sudigi spele... vareja tad labak vel kadu jaunino vina vieta, sliktak jau nebutu!
, 2010-01-11 11:40, pirms 15 gadiem
badijs rakstīja: Kulda spēlēja U-20 izlasē, kad Znaroks to vadīja un iekļuva augstākajā divīzijā 2 čempjus atpakaļ, tāpēc nevarētu teikt, ka viņš viņu nezinātu...
Cik atminu 2 chempjus atpakal Znars jau bija lielaas komandas treneris. U20 vadija Maticins.
, 2010-01-11 11:41, pirms 15 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: 2. Es saprotu ka izlase nav dzaudz centru, bet Berzina nemsana uz izlasi mazliet sokeja. Berzins pat Juniora sudigi spele... vareja tad labak vel kadu jaunino vina vieta, sliktak jau nebutu!
Cik RDJ speeles esi shosezon redzeejis?
, 2010-01-11 11:49, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Es tik paarliecinoshi neteiktu. Znaroks ja vajadzeetu panemtu Kuldu arii no AHL, bet ar nosaciijumu ka tiek ieprieksh paarbaudiits.
es būšu ļoti priecīgs, ja Kulda tiks paņemts! Bet tieši to jau arī gribēju teikt - Znaroks ņems tikai pārbaudītus kadrus, "svojih rebjat", īpaši pēc Ivanāna gadījuma, kad viņš zināmā mērā paļāvās spiedienam, bet beigās izskatījās, ka tā tomēr bija kļūda
, 2010-01-11 11:56, pirms 15 gadiem
Par Kuldu: Iespējams, ka viņš pašlaik ir top 4 latviešu aizsargu vidū, bet nevienam trenerim nepatīk svarīgos turnīros iespēlēt spēlētājus, kurus darbībā viņš nav redzējis. Tā kā Artūru, visticamāk, redzēsim izlasē tikai uz PČ. Uz olimpiādi viņš neavar būt komandas satāvā, jo, ja pareizi atceros, tad paplašinātajā pieteikumā viņa nebija.
Par Laviņu: iespējams, ka riskēju dabūt baigos mīnusus, bet tur visa vaina slēpjas viņa ģimenē:
Pirmkārt sieva ir viena no skaistākājam Latvijas blondīnēm;
Otrkārt ne katrā ģimenē dzimst dvīņi.
Un tas viss kopā rada skaudību zemapziņā.
, 2010-01-11 12:01, pirms 15 gadiem
Malacis Kulda... Biezhi taa negadaas ka letiņš kļūst par lAHL līderi lietderības koeficienta rādītājā...
, 2010-01-11 12:02, pirms 15 gadiem
gincss rakstīja: brīnums, ka tikai +2... viņa stilā būtu šādā spēlē dabūt +4
bet vispār tas Kulda tač ir
ja komanda spēlē gūst trīs vārtus, tad koeficientu +4 būtu diezgan sarežģīti dabūt
, 2010-01-11 12:04, pirms 15 gadiem
Namejsl rakstīja: Par Kuldu: Iespējams, ka viņš pašlaik ir top 4 latviešu aizsargu vidū, bet nevienam trenerim nepatīk svarīgos turnīros iespēlēt spēlētājus, kurus darbībā viņš nav redzējis. Tā kā Artūru, visticamāk, redzēsim izlasē tikai uz PČ. Uz olimpiādi viņš neavar būt komandas satāvā, jo, ja pareizi atceros, tad paplašinātajā pieteikumā viņa nebija.
Par Laviņu: iespējams, ka riskēju dabūt baigos mīnusus, bet tur visa vaina slēpjas viņa ģimenē:
Pirmkārt sieva ir viena no skaistākājam Latvijas blondīnēm;
Otrkārt ne katrā ģimenē dzimst dvīņi.
Un tas viss kopā rada skaudību zemapziņā.
jā toč, Rodžeram jau nu skauž, ka dvīņi nozog viņa sievas uzmanību
Tas jau kā Opras šovs
, 2010-01-11 12:04, pirms 15 gadiem
Un sito vel nenem izlasē, Znarok ATJĒDZIES!!!!!!!
, 2010-01-11 12:18, pirms 15 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Es domaa
God'igi sakot l'emums nesaukt uz izlasi Kuldu ir nesaprotams mazie laukumi u.t.t Kuldam ir zinaami. Arii Ivanaans buutu noderiigs manupraat, bet to veel var saprast. Tomeer tiirs policists
tu redzēji iepriekš kā Ivanāns izlasē spēlēja? tu redzēji tās lieliskās piespēles,kuras neprata izmantot maiņas biedri, vai vispār tādas negaidīja,jo drošvien domāja,ka Ivanāns tādā situācijā nevarēs piespēlēt
, 2010-01-11 12:26, pirms 15 gadiem
Ceru ka kulda sosezon debites NHL!!!

tam calim ir ieksa!!visas iespejas klut par vienu no visu laiku labakajiem aizsargiem latvijas hokeja!!

vina lietderiba ir vnk fantastiska!!

Runajot par centriem!!!berzins ir izlase ja!!

bet ko tad vareja nemt vina vieta?? Dzerinu,Pecuru??

Paslaik latvijas hokejam loti pietruks labu centra speletaju!!

Ir Herbis ,kas izlase spele pa centru un dara to manuprat vislabak no latvijas hokejistiem!!

un ir daudzu norietais sprukkts-kas laikam tikai sagadisanas pec ir viens no dinamo lideriem,pec daudzu domam!!

un talak es nevienu normalu izlases limena centru neredzu-skumji bet fakts!!

Širokos-labi ok,pietiekami labs speletajs,bet kka parsvara nemanams uz laukuma,bet varbut tas ir pat labi!!

bet talak ir pilnigs tuksums pagaidam!!!berzins nu mana skatijuma nekadi neatbilst izlases limenim,100% ka dinamo ar vinu ari nepagarinas ligumu!!

jacer uz dzerina un pecuras progresu!!
, 2010-01-11 12:27, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Cik atminu 2 chempjus atpakal Znars jau bija lielaas komandas treneris. U20 vadija Maticins.
Nu tad švaki atmini 2007. gada decembrī vēl biju arī arēnā uz izšķirošo spēli par iekļūšanu pret baltkrieviem! Kulda vēl 1. golu iemeta, un Znaroks bija viņu treneris...2008. gada pavasarī viņš jau kā pieaugušo izlases treneris devās uz PČ...
, 2010-01-11 12:31, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Cik atminu 2 chempjus atpakal Znars jau bija lielaas komandas treneris. U20 vadija Maticins.
Vispār tiešām...atvainojos kkā biju pārliecināts, ka tad Znaroks šos vadīja...mjā...
, 2010-01-11 12:35, pirms 15 gadiem
Kulda nedebitēs Thrashers sastāvā šosezon tas ir vairāk kā skaidrs. Vienīgā cerība, ka viņu noskatīs cits klubs un iemainīs.
, 2010-01-11 12:48, pirms 15 gadiem
Vajag domāt par izlases spēlētāju nākotni arī izlases trenerim. Paņemot Kuldu uz Vankūveru tā būtu puisim neatsverama pieredze kas palīdzētu nostiprināties NHL. Turpreti viņš ne ar ko nav sliktāks par dažiem pieredzējušajiem aizsargiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-11 12:51, pirms 15 gadiem
wilwood rakstīja: jā toč, Rodžeram jau nu skauž, ka dvīņi nozog viņa sievas uzmanību
Tas jau kā Opras šovs
Tu tak pat nesaproti kā viņš to bija domājis..Ne jau Laviņam kaut kas skauž. Namejsl to bija domājis tā, ka skauž tiem, kas viņu te aprej, jo Rodžeram privātajā dzīvē ir tā paveicies kā reti kuram..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-11 12:59, pirms 15 gadiem
''Eksperti'' atjēdzēties. Paskaitiet cik reižu Laviņš spēles laikā nokrīt, kad netiek līdzi pretspēlētājam? Cik reizes zaudē nūju? Uzbrukumā metienu novilcina, līdz priekšā jau ir nokritis spēlētājs un tad viņš nevis pārmet pāri, bet uzmet viņam virsū.
Kāds varbūt atcerās pēdējo sezonu Zviedrijā, kad viņam spēles laiks bija 2-3 min. un citreiz vispār netika pat laukumā, bet deldēja soliņu. Es uzskatu, ka viņš savu laiku jau ir nospēlējis. Nokrist jau ir vislabākais, vismaz normāla atmazka, nokritu un tapēc netiku līdzi spēlētājam, bet tā ir un tur vairs neko nepadarīsi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-11 13:02, pirms 15 gadiem
Mazis13 rakstīja: ''Eksperti'' atjēdzēties. Paskaitiet cik reižu Laviņš spēles laikā nokrīt, kad netiek līdzi pretspēlētājam? Cik reizes zaudē nūju? Uzbrukumā metienu novilcina, līdz priekšā jau ir nokritis spēlētājs un tad viņš nevis pārmet pāri, bet uzmet viņam virsū.
Kāds varbūt atcerās pēdējo sezonu Zviedrijā, kad viņam spēles laiks bija 2-3 min. un citreiz vispār netika pat laukumā, bet deldēja soliņu. Es uzskatu, ka viņš savu laiku jau ir nospēlējis. Nokrist jau ir vislabākais, vismaz normāla atmazka, nokritu un tapēc netiku līdzi spēlētājam, bet tā ir un tur vairs neko nepadarīsi.
Pienemot ka esi hokeja daudz gudraaks un saprotoshaaks par Znaroku un Supleru, Tev varetu but taisniiba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-11 13:20, pirms 15 gadiem
Bērnudārzs!
Prieks par Kuldu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-11 13:27, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Ūsainis Artūru neņems arī uz PČ, jo pagājušajā pavasarī Kulda bija brīvs, bet Bārtulis aizņemts PO, taču Znaroks gaidīja, kamēr atbrīvosies šamā kadrs Oskars. Arī tagad Bārtulis nav ar neko labāks par Kuldu, bet, manuprāt, pat nedaudz vājāks, tikai viņam paveicās ar 2 Flyers aizsargu traumām. Kuldam jāiekļūst NHL un jāspēlē tur ļoti labi, lai ūsainais blatu speciālists viņu paņemtu.
Kulda pagāšgad un Kulda šogad ie dažādas kvalitātes spēlētāji. Ja Kulda būs brīvs uz kaut daļu gatavošanās posma pirms PČ un pats gribēs spēlēt, tad šogad iekš PČ viņš būs par 90%.
, 2010-01-11 13:31, pirms 15 gadiem
westurbt rakstīja: ja komanda spēlē gūst trīs vārtus, tad koeficientu +4 būtu diezgan sarežģīti dabūt
kā tev šķiet - kāpēc es izmantoju šo smailiju ""?
, 2010-01-11 13:38, pirms 15 gadiem
Nesaku un nekad arī neteikšu, ka esmu gudrāks par profesionāliem treneriem, bet Laviņa gadījums ir acīmredzems un to nu jūs varat prasīt jebkuram, kurš ir daudz maz saistīts ar hokeju ne fanu līmenī. Teiksim ir daudz bērnu un jauniešu treneri, kuri to vienkārši nesaprot, kā ar šadu spēli var noturēties sastāvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-11 13:53, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Kulda jau pg sezonā bija labāks par Bārtuli, to liecina abu statistika un arī Oskara vājā spēle PČ.
2008/09
Kulda 57 1 14 15 +7
Bārtulis 80 2 11 13 -4
Neaizmirsti, ka runa ir par spēlētāju, kurš pērn bija daudz bālāks kā šogad. Ne par tīru statistiku ir runa.
Protams, ka Kulda ,iespējams, ir labāks aizsargs par Bārtuli, bet runa ir par treneri un to, ka reti kurš treneris iekļaus komandas sastāvā jauno spēlētāju par kuru pats zina maz. (katrā ziņā mazāk nekā par otru stipri līdzvērtīgu kandidātu)
, 2010-01-11 13:55, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Kulda jau pg sezonā bija labāks par Bārtuli, to liecina abu statistika un arī Oskara vājā spēle PČ.
2008/09
Kulda 57 1 14 15 +7
Bārtulis 80 2 11 13 -4
Un paskaties nospēlēto spēēlu skaitu.
, 2010-01-11 13:57, pirms 15 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Nu es tik taa piemeram pierakstishu...
Sotnieks Kristaps - 35 0/0 koif -8
Kulda Arturs - 29 3/11 koif +23
Es bushu no tiem kursh uzskata ka labaak bija Kuldu japameigina uz OS...
pilnigi tev piekritu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-11 14:00, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: tieši tā-
Kulda 57 spēles 15 pts
Bartulis 80 13 pts
Bet Kuldam ir 57 spēles, bet Oskaram pilna regulārā sezona.
, 2010-01-11 14:19, pirms 15 gadiem
Un aizsargam tads koeficients, uz NHL
, 2010-01-11 14:37, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Vecīt, Tu kļūdies, 2007. gada pavasarī Znaroks jau vadīja pieaugušo izlasi pasaules čempionātā. Iepriekšējais čempis bija jau trešais viņa karjerā.
jus te uz mainam mostaties vai ka ?
, 2010-01-11 15:07, pirms 15 gadiem
Buutu Kulda KAnaadietis viņš jau sen tiktu paņemts nhl, bet no shitaa okeanaa puses tik viegli nelaizh pie shprices!
Ja ir labakais AHL tad tas noziime, ka vajag liimeni auktaak!
, 2010-01-11 15:10, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Ūsainis Artūru neņems arī uz PČ, jo pagājušajā pavasarī Kulda bija brīvs, bet Bārtulis aizņemts PO, taču Znaroks gaidīja, kamēr atbrīvosies šamā kadrs Oskars. Arī tagad Bārtulis nav ar neko labāks par Kuldu, bet, manuprāt, pat nedaudz vājāks, tikai viņam paveicās ar 2 Flyers aizsargu traumām. Kuldam jāiekļūst NHL un jāspēlē tur ļoti labi, lai ūsainais blatu speciālists viņu paņemtu.
Ūsainais blatu speciālists... Treneris, kurš pacēlis MVD līdz nebijušiem augstumiem KHL, treneris, kura vadībā pērn 1)Kvalificējāmies Olimp. spēlēm; 2)Ieguvām septīto vietu... Neslikts "blatu" treneris Bet galvenais - trenerim ir jāparāda mugurkauls un nevajag tagad iet līdzjutēju pavadā. Starkovs, malacis, izturēja (atcerēsimies visus Astafjeva jautājumus, nepaņemtos un apdalītos u.t.t.)
, 2010-01-11 15:11, pirms 15 gadiem
izskataas ceriigi
, 2010-01-11 15:14, pirms 15 gadiem
Štrunts ar asistiem, aizsarga kvalitātes galvenais rādītājs ir kofs!
, 2010-01-11 15:44, pirms 15 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Es zinu ka ir .... Bet uzskatu ka nav jau vina tik liela!!! Un Sotniekam ir Sliktaakais +/- visa DR .... Vel vinsh ir nestabils 5 speles labi tad 3 speles sudus taisa!!! Es domaju ka Kuldas +/- liecina ari par vina stabilitaati Vel Kulda pieradis pie vinu laukumiem
Tuvel aizmirsi pieminet loti svarigu aspektu!!! 35 speles 0 rezultivitates punktu! Loti svaki uz kuldas fona izskatas Soča un AHL vins noteikti peksni neklutu par ligas lideri!
, 2010-01-11 15:46, pirms 15 gadiem
Malacis puisis, censas un pie tam spele liederigi. Ceru, ka Znaroks to novertes un panems izlase!!!
, 2010-01-11 15:57, pirms 15 gadiem
OS sastavu vispar ir iespejams pamainit?
, 2010-01-11 16:01, pirms 15 gadiem
Kuldam nav paveicies ka viņš ir Atlantā. Atlanta tā ir viena no lopiskākajām NHL vienībām. Viņi nesaprot kas ir labs spēlētājs un kas nav.
, 2010-01-11 16:08, pirms 15 gadiem
Jee..! Kulda visdrīzāk tiks nhl nekā paliks ''Wolves".. Latvieši plosās gan khl gan del gan ahl gan nhl..!
, 2010-01-11 16:11, pirms 15 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Tuvel aizmirsi pieminet loti svarigu aspektu!!! 35 speles 0 rezultivitates punktu! Loti svaki uz kuldas fona izskatas Soča un AHL vins noteikti peksni neklutu par ligas lideri!
Tieši tā.. Man šķiet ka Soču vajadzētu aizsūtīt uz faarmu tad moshk vinjs sāks cīnīties..!
, 2010-01-11 16:28, pirms 15 gadiem
Začok, veru ka tu apmeklē sportacentrs.com vai vismaz uzzini kā plosās Kulda.
, 2010-01-11 16:47, pirms 15 gadiem
pirms PC arii visi rakstiija - znarok njem to, njem shito. Galu galaa visi bija apmierinaati. Znaroks zina 10 reizes labaak ko njemt un ko nenjemt, beigsim teelot te paargudros, balstoties uz statistiku. Pilniigi iespeejams atnaaks Kulda un nesapratiisies ar paareejiem un visu izgaaziis. Pilniigi iespeejams..
, 2010-01-11 16:47, pirms 15 gadiem
XeqtoR rakstīja: Piekrītu, Laviņš ir mudaks, ja senāk spēlēja diezgan normāli, tad tagad galīgi garām! Katrā dinamo spēlē ir redzamas vairākas kļūdas, nezin ko darīt vartu gūšanas momentos, parasti tik ilgi pauzē kamēr pretspēlētājs jau klāt! Reāli domāju Laviņš jau var sākt domāt par hokeja karjeras beigšanu, jo spēle viņam galīgi nevedās! Turpretī Kūlda kas spēlē vienkārši lieliski tiek ignorēts, domāju varētu sagaidīt tas pats variants kas iepriekš bij ar Skrastiņu, neņēma izlasē un kad grasijās ņemt Kārlis vnk nenāca, padiesdievam šobrīd Kārlis labprāt spēlē izlasē! Ceru kas Latvijas nepazaudes labu aizsargu sava stūlbuma dēļ!
Kā sacīt jāsaka`` runāt nav liela māksla``, un šoreiz pat nestrīdoties par spēlētāju meistarību, redzams ir tavs zināšanu līmenis!
, 2010-01-11 17:09, pirms 15 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Nope pasha saakuma rakstu augstaak es to piemineeju Un kaa Sotnieku visi saslaveja pagajushajaa sezonaa!! Laikam sakaapa galvaa Kulda pieradis pie asas speles pie bortiem un laukuma vsp a Sotniekam dazhreiz pret KHL speletaajiem rokas triic a ko vinsh dariis ka Ovechkinu ieraudziis vienigais ka autograafu paprasiis
Pilnīgu sviestu tu te laid!
Pirmkārt! OS nav tā vieta kur treneri grib eksperimentēt ar sastāvu!
Otrkārt Sotnieks ir viens no labākajiem jaunajiem aizsargiem, un spēka spēle arī viņam nav nemaz tik sveša, un pēc tava komentāra varētu spriest ka ja Kulda aizbrauktu, tad gan visus, ieskaitot to pašu Ovečkinu, triektu bortā un apspēlētu!
Un nezinu kāpēc daudzi te ir iedomājušies ka ja mazie laukumi, kuri nemaz nav tik mazi Tad uzreiz būs baigā spēka spēle, bet nekas nebūs savādāk kā citos turnīros, jo netiks spēlēts pēc NHL noteikumiem, bet gan pēc IHF noteikumiem un tas visu izsaka!
, 2010-01-11 17:12, pirms 15 gadiem
martinstids rakstīja: pirms PC arii visi rakstiija - znarok njem to, njem shito. Galu galaa visi bija apmierinaati. Znaroks zina 10 reizes labaak ko njemt un ko nenjemt, beigsim teelot te paargudros, balstoties uz statistiku. Pilniigi iespeejams atnaaks Kulda un nesapratiisies ar paareejiem un visu izgaaziis. Pilniigi iespeejams..
Labi OK pasaki man vienu ka var zinat par kada speletaja lietderibu izlasee vai nee nemaz vinu neaicinot uz izlasi???
, 2010-01-11 17:20, pirms 15 gadiem
Gan jau līdz Olimpiādei, Znaroks iekļaus Kuldu sastāvā! Jo tādi kā Sotnieks, Rīgas Dinamo sastāvā jau pamazām kļūst lieks. Pagājušās sezonas atklājums, šajā sezonā kaut kur guļ. Laviņš ir brīnums, kā Viņš tiek uz izlasi, saprast to nevar! pieredze? krist uz līdzenas vietas, regulāri ļaut sevi apspēlēt? spēka paņemienus arī vairs nepielieto, nav vairs jauns čalis! No jauniem čaļiem to pašu var sagaidīt, bet vismaz gūs pieredzi. Kulda stāv pie NHL durvīm, vai tad tas ne par ko neliecina! Lipmana Kungs dariet taču kaut ko!!!!!
, 2010-01-11 17:40, pirms 15 gadiem
kaadam fanam varu pārdot KULDAS slidas, kad viņš vēl pie skudras trennējās - BAUER VAPOR X
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-11 18:09, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: NHL laukumi priekš LV izlases eiropiešiem IR MAZI! Un kaut arī olimpiskais turnīrs notiks pēc IIHF noteikumiem, Latvijai pretī stāsies izlases, kurās lielākā daļa spēlētāju būs no NHL, un tie veči, pieraduši pie spēka hokeja un asas fiziskas cīņas laukuma stūros, tāpat spēlēs arī OS (spēka hokejs nav tas pats, kas rupjš hokejs, un aktīvi fiziski spēlēt var arī pēc IIHF noteikumiem). Kulda pēc auguma parametriem un fiziskā spēka vērtējot, ir krietni pārāks par to pašu Sotnieku, un Vankūverā krietni vairāk noderētu, turklāt viņš ir ļoti labs defensīvais aizsargs, kurš, ja vajag, prot pieslēgties uzbrukumiem.
Arī mūsējie var spēlēt aktīvu,fizisku hokeju, un hokejs būs tāds pats kā katru gadu, neatkarīgi no mazajiem laukumiem!
Un neviens nesaka ka Kulda ir slikts, viņa laiks izlasē šā vai tā pienāks, tāpēc nav liela jēga te lieki iespringt par to. Fakts ir tāds ka pašlaik treneri viņu nav paņēmuši, un nevajag tāpēc te kaut ko bezjēgā visu laiku kasīties savā starpā! Vaig saprast ka daudzi Kuldu ir pārvērtējuši, un domā ka viņš bez maz ir galvas tiesu pārāka zvaigzne, kas nu tik visus līmēs bortos, un apspēlēs!
Protams nav viņš slikts, un drīzākais domāju ka uz PČ Znaroks viņu mēiģinās iespēlēt komandā!
, 2010-01-11 18:37, pirms 15 gadiem
Nepieciešama palīdzība!

Sakarā ar pētnieciskā darba izstrādi, vēlētos, lai Jūs aizpildītu šo anketu:

visidati.lv: Aptauja Tārlruņa Apple iphone nepieciešamība...

Jau iepriekš, paldies par palīdzību.
, 2010-01-11 20:48, pirms 15 gadiem
Malacis..Uz NHL
, 2010-01-11 20:50, pirms 15 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Nu es tik taa piemeram pierakstishu...
Sotnieks Kristaps - 35 0/0 koif -8
Kulda Arturs - 29 3/11 koif +23
Es bushu no tiem kursh uzskata ka labaak bija Kuldu japameigina uz OS...
Šādi gan nevar salīdzināt AHL un KHL ir 2 dažādas lietas. Man piemēram par Kuldu ir maz informācijas-paskatījos 3 vārti 11 piespēles AHL. Tomēr jauns un nezināms priekš treneriem.maz redzēts/ un tas trenerim ir svarīgi, Sotnieka labaš un sliktās puses ir zināmas bet Kuldas ne-tāpēc vieglāk ir paņemt zināmāku hokejistu.
Nesaku ka Kulda ir labāks vai sliktāks par Sotnieku bet šādā situācijā treneris ņem parasti zināmāku cilvēku. Es arī nesaku ka znaroks dara pareizi vai nepareizi-bet trenera vietā daudzi treneri darītu tāpat-Kuldas laiks pienāks ja viņš tā turpinās. Jāņem vērā ka AHL tomēr ir jūtami vājāka par KHL.
, 2010-01-11 20:56, pirms 15 gadiem
Daudzi te tagad tā slavē Kuldu plus 23 -tas ir super-jā piekrītu, bet tikai tie paši kritizē Laviņu ārprāts kā var tā spēlēt utt, bet Laviņa lietderības koeficients sezonā ir plus 8 -2 labākais komandā-kā tad aizsargs kurš galīgi vairs neprot spēlēt 2 stiprākā līgā pasaulē 37 spēlēs var dabūt tādu koeficientu, piemeŗam Sandim ir mīnus 5, ja ņemam vērā ka Sanda klātbūtnē vairāk tiek gūti vārti tad padomājiet kā Dinamo laiž golus pie Sanda un kā pie Laviņa ja koeficientu starpība ir 13/plus 8 pret mīnus 5/
, 2010-01-11 22:18, pirms 15 gadiem
Kuldam ir vel viena laba īpašība - viņš bieži vien iedod kādam bietē.Tā kā ja neņem Raiču ,Kulda būtu jāņem noteikti , bet es domāju ka olimp. būs abi.
, 2010-01-11 22:20, pirms 15 gadiem
Būtu jau labi pāri pārbaudes spēles vai kopēji trenniņi, tad arī varētu Znaroks spriest par Sotnieka vai Kuldas kvalitāti. Abi jauni, perspektīvi. Sorokins ar Duļevski un Ozo var nepavilkt visu turnīra tempu...
, 2010-01-11 22:22, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Daudzi te tagad tā slavē Kuldu plus 23 -tas ir super-jā piekrītu, bet tikai tie paši kritizē Laviņu ārprāts kā var tā spēlēt utt, bet Laviņa lietderības koeficients sezonā ir plus 8 -2 labākais komandā-kā tad aizsargs kurš galīgi vairs neprot spēlēt 2 stiprākā līgā pasaulē 37 spēlēs var dabūt tādu koeficientu, piemeŗam Sandim ir mīnus 5, ja ņemam vērā ka Sanda klātbūtnē vairāk tiek gūti vārti tad padomājiet kā Dinamo laiž golus pie Sanda un kā pie Laviņa ja koeficientu starpība ir 13/plus 8 pret mīnus 5/
Ai tak Laviņa nolicējos vairs nemaz neklausos, jo liela daļa no šejienes ``hokeja sapratējiem``, pat nesaprot ko runā, jau iepriekš teicu, pat Šuplers Laviņam uzticās pilnībā, un laiž laukumā jebkurā gadījumā, un šī ticība pilnīgi noteikti nav radusies tādēļ ka viņš ir sliktāks, kā te daži saka, par jebkuru amatieri!
Tā ir radusies tādēļ, ka Laviņš arī šo sezon ir viens no mūsu labākajiem aizsargiem!
, 2010-01-11 22:23, pirms 15 gadiem
Obelix rakstīja: Būtu jau labi pāri pārbaudes spēles vai kopēji trenniņi, tad arī varētu Znaroks spriest par Sotnieka vai Kuldas kvalitāti. Abi jauni, perspektīvi. Sorokins ar Duļevski un Ozo var nepavilkt visu turnīra tempu...
Nu Sorokins ar Ozo tiešām nepavilks! taču seko līdzi
, 2010-01-11 22:37, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Daudzi te tagad tā slavē Kuldu plus 23 -tas ir super-jā piekrītu, bet tikai tie paši kritizē Laviņu ārprāts kā var tā spēlēt utt, bet Laviņa lietderības koeficients sezonā ir plus 8 -2 labākais komandā-kā tad aizsargs kurš galīgi vairs neprot spēlēt 2 stiprākā līgā pasaulē 37 spēlēs var dabūt tādu koeficientu, piemeŗam Sandim ir mīnus 5, ja ņemam vērā ka Sanda klātbūtnē vairāk tiek gūti vārti tad padomājiet kā Dinamo laiž golus pie Sanda un kā pie Laviņa ja koeficientu starpība ir 13/plus 8 pret mīnus 5/
Tu čalit galigi auzas aizbrauci ar so komentaru!
, 2010-01-11 22:39, pirms 15 gadiem
Obelix rakstīja: Būtu jau labi pāri pārbaudes spēles vai kopēji trenniņi, tad arī varētu Znaroks spriest par Sotnieka vai Kuldas kvalitāti. Abi jauni, perspektīvi. Sorokins ar Duļevski un Ozo var nepavilkt visu turnīra tempu...
Ja kaut cik orjentetos hokeja zinatu ka Sorokins un Ozo olimpiade nespeles
, 2010-01-11 23:03, pirms 15 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Tu čalit galigi auzas aizbrauci ar so komentaru!
Kur, kā pats sevi dēvē, ``hokeja zinātāj``. viņš aizbrauca auzās?
Nu labi, varbūt nevietā ir pieminēts OZo, bet tiešām Laviņš spēlējot tik ļoti kļūdaini un slikti, nevarētu būt ar otro labāko koeficentu!