Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

Kuldam izšķirošā piespēle un līderpozīcijas

Kuldam izšķirošā piespēle un līderpozīcijas
Artūrs Kulda

Latvijas hokeja aizsargam Artūram Kuldam atdodot divas rezultatīvas piespēles, Čikāgas "Wolves" vienība naktī uz pirmdienu Amerikas Hokeja līgā (AHL) savā laukumā izcīnīja uzvaru papildlaikā pār Toronto "Marlies" ar rezultātu 3:2. Kulda kļuvis par līgas līderi lietderības koeficienta rādītājā.

Lai arī spēlē kopumā aktīvāki bija mājinieki "Wolves", veiksme pamatlaikā vairāk bija viesu sabiedrotā - "Marlies" divas reizes bija vadībā (1:0 un 2:1), tomēr, pateicoties spēlei vairākumā, čikāgiešiem izdevās izlīdzināt rezultātu (2:2) pēdējās trešdaļas astotajā minūtē. Papildlaikā pēc divām ar pusi spēlētām minūtēm mājinieku uzbrucējs Džoijs Krabs guva uzvaras vārtus - 3:2.

Latvijas aizsargs Artūrs Kulda teju 7000 līdzjutēju klātbūtnē asistēja pirmo komandas vārtu guvumā (otrās trešdaļas ceturtajā minūtē), kā arī izšķirošo vārtu guvumā mača pagarinājumā. Tāpat latviešu spēlētāja rēķinā viens metiens pa pretinieku vārtiem un pozitīvs lietderības koeficients (+2).

Pēc aizvadītās spēles Artūrs Kulda, kurš pagājušajā vasarā svinēja 21. dzimšanas dienu, kļuvis par līderi lietderības koeficienta rādītājā visā līgā, kas ir izcils rādītājs aizsargam - Artūrs sakrājis koeficientu +23.

Šajā sezonā 29 nospēlētajos mačos aizsargs izcēlies ar 14 rezultativitātes punktiem, trīs reizes gūstot vārtus, bet 11 reizes asistējot vārtu guvumos. Jau šobrīd skaidrs, ka, visticamāk, Kulda pavisam drīz apsteigs savu pagājušās sezonas rezultativitātes rādītāju, kad Artūram bija 15 sakrāti punkti.

Citā mačā uzbrucēja Kaspara Daugaviņa Binghemptonas "Senators" izbraukumā, lai arī izdarīja par desmit metieniem vairāk, piedzīvoja sakāvi pret Ročesteras "Americans" ar rezultātu 1:6. Daugaviņam šoreiz pie punktiem tikt neizdevās, bet latvietis atzīmējās ar trim metieniem, kā arī negatīvu lietderības koeficientu (-1), jo atradās laukumā pirmo vārtu zaudēšanas brīdī. Spēle bija bagāta noraidījumiem, taču to klātienē noraudzījās tikai ap trīs ar pusi tūkstoši līdzjutēju.


, 2010-01-11 15:44, pirms 15 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Es zinu ka ir .... Bet uzskatu ka nav jau vina tik liela!!! Un Sotniekam ir Sliktaakais +/- visa DR .... Vel vinsh ir nestabils 5 speles labi tad 3 speles sudus taisa!!! Es domaju ka Kuldas +/- liecina ari par vina stabilitaati Vel Kulda pieradis pie vinu laukumiem
Tuvel aizmirsi pieminet loti svarigu aspektu!!! 35 speles 0 rezultivitates punktu! Loti svaki uz kuldas fona izskatas Soča un AHL vins noteikti peksni neklutu par ligas lideri!
, 2010-01-11 15:46, pirms 15 gadiem
Malacis puisis, censas un pie tam spele liederigi. Ceru, ka Znaroks to novertes un panems izlase!!!
, 2010-01-11 15:57, pirms 15 gadiem
OS sastavu vispar ir iespejams pamainit?
, 2010-01-11 16:01, pirms 15 gadiem
Kuldam nav paveicies ka viņš ir Atlantā. Atlanta tā ir viena no lopiskākajām NHL vienībām. Viņi nesaprot kas ir labs spēlētājs un kas nav.
, 2010-01-11 16:08, pirms 15 gadiem
Jee..! Kulda visdrīzāk tiks nhl nekā paliks ''Wolves".. Latvieši plosās gan khl gan del gan ahl gan nhl..!
, 2010-01-11 16:11, pirms 15 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Tuvel aizmirsi pieminet loti svarigu aspektu!!! 35 speles 0 rezultivitates punktu! Loti svaki uz kuldas fona izskatas Soča un AHL vins noteikti peksni neklutu par ligas lideri!
Tieši tā.. Man šķiet ka Soču vajadzētu aizsūtīt uz faarmu tad moshk vinjs sāks cīnīties..!
, 2010-01-11 16:28, pirms 15 gadiem
Začok, veru ka tu apmeklē sportacentrs.com vai vismaz uzzini kā plosās Kulda.
, 2010-01-11 16:47, pirms 15 gadiem
pirms PC arii visi rakstiija - znarok njem to, njem shito. Galu galaa visi bija apmierinaati. Znaroks zina 10 reizes labaak ko njemt un ko nenjemt, beigsim teelot te paargudros, balstoties uz statistiku. Pilniigi iespeejams atnaaks Kulda un nesapratiisies ar paareejiem un visu izgaaziis. Pilniigi iespeejams..
, 2010-01-11 16:47, pirms 15 gadiem
XeqtoR rakstīja: Piekrītu, Laviņš ir mudaks, ja senāk spēlēja diezgan normāli, tad tagad galīgi garām! Katrā dinamo spēlē ir redzamas vairākas kļūdas, nezin ko darīt vartu gūšanas momentos, parasti tik ilgi pauzē kamēr pretspēlētājs jau klāt! Reāli domāju Laviņš jau var sākt domāt par hokeja karjeras beigšanu, jo spēle viņam galīgi nevedās! Turpretī Kūlda kas spēlē vienkārši lieliski tiek ignorēts, domāju varētu sagaidīt tas pats variants kas iepriekš bij ar Skrastiņu, neņēma izlasē un kad grasijās ņemt Kārlis vnk nenāca, padiesdievam šobrīd Kārlis labprāt spēlē izlasē! Ceru kas Latvijas nepazaudes labu aizsargu sava stūlbuma dēļ!
Kā sacīt jāsaka`` runāt nav liela māksla``, un šoreiz pat nestrīdoties par spēlētāju meistarību, redzams ir tavs zināšanu līmenis!
, 2010-01-11 17:09, pirms 15 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Nope pasha saakuma rakstu augstaak es to piemineeju Un kaa Sotnieku visi saslaveja pagajushajaa sezonaa!! Laikam sakaapa galvaa Kulda pieradis pie asas speles pie bortiem un laukuma vsp a Sotniekam dazhreiz pret KHL speletaajiem rokas triic a ko vinsh dariis ka Ovechkinu ieraudziis vienigais ka autograafu paprasiis
Pilnīgu sviestu tu te laid!
Pirmkārt! OS nav tā vieta kur treneri grib eksperimentēt ar sastāvu!
Otrkārt Sotnieks ir viens no labākajiem jaunajiem aizsargiem, un spēka spēle arī viņam nav nemaz tik sveša, un pēc tava komentāra varētu spriest ka ja Kulda aizbrauktu, tad gan visus, ieskaitot to pašu Ovečkinu, triektu bortā un apspēlētu!
Un nezinu kāpēc daudzi te ir iedomājušies ka ja mazie laukumi, kuri nemaz nav tik mazi Tad uzreiz būs baigā spēka spēle, bet nekas nebūs savādāk kā citos turnīros, jo netiks spēlēts pēc NHL noteikumiem, bet gan pēc IHF noteikumiem un tas visu izsaka!
, 2010-01-11 17:12, pirms 15 gadiem
martinstids rakstīja: pirms PC arii visi rakstiija - znarok njem to, njem shito. Galu galaa visi bija apmierinaati. Znaroks zina 10 reizes labaak ko njemt un ko nenjemt, beigsim teelot te paargudros, balstoties uz statistiku. Pilniigi iespeejams atnaaks Kulda un nesapratiisies ar paareejiem un visu izgaaziis. Pilniigi iespeejams..
Labi OK pasaki man vienu ka var zinat par kada speletaja lietderibu izlasee vai nee nemaz vinu neaicinot uz izlasi???
, 2010-01-11 17:20, pirms 15 gadiem
Gan jau līdz Olimpiādei, Znaroks iekļaus Kuldu sastāvā! Jo tādi kā Sotnieks, Rīgas Dinamo sastāvā jau pamazām kļūst lieks. Pagājušās sezonas atklājums, šajā sezonā kaut kur guļ. Laviņš ir brīnums, kā Viņš tiek uz izlasi, saprast to nevar! pieredze? krist uz līdzenas vietas, regulāri ļaut sevi apspēlēt? spēka paņemienus arī vairs nepielieto, nav vairs jauns čalis! No jauniem čaļiem to pašu var sagaidīt, bet vismaz gūs pieredzi. Kulda stāv pie NHL durvīm, vai tad tas ne par ko neliecina! Lipmana Kungs dariet taču kaut ko!!!!!
, 2010-01-11 17:40, pirms 15 gadiem
kaadam fanam varu pārdot KULDAS slidas, kad viņš vēl pie skudras trennējās - BAUER VAPOR X
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-11 18:09, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: NHL laukumi priekš LV izlases eiropiešiem IR MAZI! Un kaut arī olimpiskais turnīrs notiks pēc IIHF noteikumiem, Latvijai pretī stāsies izlases, kurās lielākā daļa spēlētāju būs no NHL, un tie veči, pieraduši pie spēka hokeja un asas fiziskas cīņas laukuma stūros, tāpat spēlēs arī OS (spēka hokejs nav tas pats, kas rupjš hokejs, un aktīvi fiziski spēlēt var arī pēc IIHF noteikumiem). Kulda pēc auguma parametriem un fiziskā spēka vērtējot, ir krietni pārāks par to pašu Sotnieku, un Vankūverā krietni vairāk noderētu, turklāt viņš ir ļoti labs defensīvais aizsargs, kurš, ja vajag, prot pieslēgties uzbrukumiem.
Arī mūsējie var spēlēt aktīvu,fizisku hokeju, un hokejs būs tāds pats kā katru gadu, neatkarīgi no mazajiem laukumiem!
Un neviens nesaka ka Kulda ir slikts, viņa laiks izlasē šā vai tā pienāks, tāpēc nav liela jēga te lieki iespringt par to. Fakts ir tāds ka pašlaik treneri viņu nav paņēmuši, un nevajag tāpēc te kaut ko bezjēgā visu laiku kasīties savā starpā! Vaig saprast ka daudzi Kuldu ir pārvērtējuši, un domā ka viņš bez maz ir galvas tiesu pārāka zvaigzne, kas nu tik visus līmēs bortos, un apspēlēs!
Protams nav viņš slikts, un drīzākais domāju ka uz PČ Znaroks viņu mēiģinās iespēlēt komandā!
, 2010-01-11 18:37, pirms 15 gadiem
Nepieciešama palīdzība!

Sakarā ar pētnieciskā darba izstrādi, vēlētos, lai Jūs aizpildītu šo anketu:

visidati.lv: Aptauja Tārlruņa Apple iphone nepieciešamība...

Jau iepriekš, paldies par palīdzību.
, 2010-01-11 20:48, pirms 15 gadiem
Malacis..Uz NHL
, 2010-01-11 20:50, pirms 15 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Nu es tik taa piemeram pierakstishu...
Sotnieks Kristaps - 35 0/0 koif -8
Kulda Arturs - 29 3/11 koif +23
Es bushu no tiem kursh uzskata ka labaak bija Kuldu japameigina uz OS...
Šādi gan nevar salīdzināt AHL un KHL ir 2 dažādas lietas. Man piemēram par Kuldu ir maz informācijas-paskatījos 3 vārti 11 piespēles AHL. Tomēr jauns un nezināms priekš treneriem.maz redzēts/ un tas trenerim ir svarīgi, Sotnieka labaš un sliktās puses ir zināmas bet Kuldas ne-tāpēc vieglāk ir paņemt zināmāku hokejistu.
Nesaku ka Kulda ir labāks vai sliktāks par Sotnieku bet šādā situācijā treneris ņem parasti zināmāku cilvēku. Es arī nesaku ka znaroks dara pareizi vai nepareizi-bet trenera vietā daudzi treneri darītu tāpat-Kuldas laiks pienāks ja viņš tā turpinās. Jāņem vērā ka AHL tomēr ir jūtami vājāka par KHL.
, 2010-01-11 20:56, pirms 15 gadiem
Daudzi te tagad tā slavē Kuldu plus 23 -tas ir super-jā piekrītu, bet tikai tie paši kritizē Laviņu ārprāts kā var tā spēlēt utt, bet Laviņa lietderības koeficients sezonā ir plus 8 -2 labākais komandā-kā tad aizsargs kurš galīgi vairs neprot spēlēt 2 stiprākā līgā pasaulē 37 spēlēs var dabūt tādu koeficientu, piemeŗam Sandim ir mīnus 5, ja ņemam vērā ka Sanda klātbūtnē vairāk tiek gūti vārti tad padomājiet kā Dinamo laiž golus pie Sanda un kā pie Laviņa ja koeficientu starpība ir 13/plus 8 pret mīnus 5/
, 2010-01-11 22:18, pirms 15 gadiem
Kuldam ir vel viena laba īpašība - viņš bieži vien iedod kādam bietē.Tā kā ja neņem Raiču ,Kulda būtu jāņem noteikti , bet es domāju ka olimp. būs abi.
, 2010-01-11 22:20, pirms 15 gadiem
Būtu jau labi pāri pārbaudes spēles vai kopēji trenniņi, tad arī varētu Znaroks spriest par Sotnieka vai Kuldas kvalitāti. Abi jauni, perspektīvi. Sorokins ar Duļevski un Ozo var nepavilkt visu turnīra tempu...
, 2010-01-11 22:22, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Daudzi te tagad tā slavē Kuldu plus 23 -tas ir super-jā piekrītu, bet tikai tie paši kritizē Laviņu ārprāts kā var tā spēlēt utt, bet Laviņa lietderības koeficients sezonā ir plus 8 -2 labākais komandā-kā tad aizsargs kurš galīgi vairs neprot spēlēt 2 stiprākā līgā pasaulē 37 spēlēs var dabūt tādu koeficientu, piemeŗam Sandim ir mīnus 5, ja ņemam vērā ka Sanda klātbūtnē vairāk tiek gūti vārti tad padomājiet kā Dinamo laiž golus pie Sanda un kā pie Laviņa ja koeficientu starpība ir 13/plus 8 pret mīnus 5/
Ai tak Laviņa nolicējos vairs nemaz neklausos, jo liela daļa no šejienes ``hokeja sapratējiem``, pat nesaprot ko runā, jau iepriekš teicu, pat Šuplers Laviņam uzticās pilnībā, un laiž laukumā jebkurā gadījumā, un šī ticība pilnīgi noteikti nav radusies tādēļ ka viņš ir sliktāks, kā te daži saka, par jebkuru amatieri!
Tā ir radusies tādēļ, ka Laviņš arī šo sezon ir viens no mūsu labākajiem aizsargiem!
, 2010-01-11 22:23, pirms 15 gadiem
Obelix rakstīja: Būtu jau labi pāri pārbaudes spēles vai kopēji trenniņi, tad arī varētu Znaroks spriest par Sotnieka vai Kuldas kvalitāti. Abi jauni, perspektīvi. Sorokins ar Duļevski un Ozo var nepavilkt visu turnīra tempu...
Nu Sorokins ar Ozo tiešām nepavilks! taču seko līdzi
, 2010-01-11 22:37, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Daudzi te tagad tā slavē Kuldu plus 23 -tas ir super-jā piekrītu, bet tikai tie paši kritizē Laviņu ārprāts kā var tā spēlēt utt, bet Laviņa lietderības koeficients sezonā ir plus 8 -2 labākais komandā-kā tad aizsargs kurš galīgi vairs neprot spēlēt 2 stiprākā līgā pasaulē 37 spēlēs var dabūt tādu koeficientu, piemeŗam Sandim ir mīnus 5, ja ņemam vērā ka Sanda klātbūtnē vairāk tiek gūti vārti tad padomājiet kā Dinamo laiž golus pie Sanda un kā pie Laviņa ja koeficientu starpība ir 13/plus 8 pret mīnus 5/
Tu čalit galigi auzas aizbrauci ar so komentaru!
, 2010-01-11 22:39, pirms 15 gadiem
Obelix rakstīja: Būtu jau labi pāri pārbaudes spēles vai kopēji trenniņi, tad arī varētu Znaroks spriest par Sotnieka vai Kuldas kvalitāti. Abi jauni, perspektīvi. Sorokins ar Duļevski un Ozo var nepavilkt visu turnīra tempu...
Ja kaut cik orjentetos hokeja zinatu ka Sorokins un Ozo olimpiade nespeles
, 2010-01-11 23:03, pirms 15 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Tu čalit galigi auzas aizbrauci ar so komentaru!
Kur, kā pats sevi dēvē, ``hokeja zinātāj``. viņš aizbrauca auzās?
Nu labi, varbūt nevietā ir pieminēts OZo, bet tiešām Laviņš spēlējot tik ļoti kļūdaini un slikti, nevarētu būt ar otro labāko koeficentu!