Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Kuldam izšķirošā piespēle un līderpozīcijas

Andrejs Siliņš

Kuldam izšķirošā piespēle un līderpozīcijas
Artūrs Kulda

Latvijas hokeja aizsargam Artūram Kuldam atdodot divas rezultatīvas piespēles, Čikāgas "Wolves" vienība naktī uz pirmdienu Amerikas Hokeja līgā (AHL) savā laukumā izcīnīja uzvaru papildlaikā pār Toronto "Marlies" ar rezultātu 3:2. Kulda kļuvis par līgas līderi lietderības koeficienta rādītājā.

Lai arī spēlē kopumā aktīvāki bija mājinieki "Wolves", veiksme pamatlaikā vairāk bija viesu sabiedrotā - "Marlies" divas reizes bija vadībā (1:0 un 2:1), tomēr, pateicoties spēlei vairākumā, čikāgiešiem izdevās izlīdzināt rezultātu (2:2) pēdējās trešdaļas astotajā minūtē. Papildlaikā pēc divām ar pusi spēlētām minūtēm mājinieku uzbrucējs Džoijs Krabs guva uzvaras vārtus - 3:2.

Latvijas aizsargs Artūrs Kulda teju 7000 līdzjutēju klātbūtnē asistēja pirmo komandas vārtu guvumā (otrās trešdaļas ceturtajā minūtē), kā arī izšķirošo vārtu guvumā mača pagarinājumā. Tāpat latviešu spēlētāja rēķinā viens metiens pa pretinieku vārtiem un pozitīvs lietderības koeficients (+2).

Pēc aizvadītās spēles Artūrs Kulda, kurš pagājušajā vasarā svinēja 21. dzimšanas dienu, kļuvis par līderi lietderības koeficienta rādītājā visā līgā, kas ir izcils rādītājs aizsargam - Artūrs sakrājis koeficientu +23.

Šajā sezonā 29 nospēlētajos mačos aizsargs izcēlies ar 14 rezultativitātes punktiem, trīs reizes gūstot vārtus, bet 11 reizes asistējot vārtu guvumos. Jau šobrīd skaidrs, ka, visticamāk, Kulda pavisam drīz apsteigs savu pagājušās sezonas rezultativitātes rādītāju, kad Artūram bija 15 sakrāti punkti.

Citā mačā uzbrucēja Kaspara Daugaviņa Binghemptonas "Senators" izbraukumā, lai arī izdarīja par desmit metieniem vairāk, piedzīvoja sakāvi pret Ročesteras "Americans" ar rezultātu 1:6. Daugaviņam šoreiz pie punktiem tikt neizdevās, bet latvietis atzīmējās ar trim metieniem, kā arī negatīvu lietderības koeficientu (-1), jo atradās laukumā pirmo vārtu zaudēšanas brīdī. Spēle bija bagāta noraidījumiem, taču to klātienē noraudzījās tikai ap trīs ar pusi tūkstoši līdzjutēju.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-11 10:26, pirms 16 gadiem
XeqtoR rakstīja: Un kur tu redzī kādu lamuvārdu?
Nu varbūt mudaks tavā uztverē ir baigi necenzētais vārds, ja izteikt savas domas ir noziegums, tad pusi iedzīvotāju vajdzētu sodīt!!!!!
Kritizēt tu vari, bet kāpēc tev jāsauc hokejists par "mudaku"? Tiešām bez tā nevar iztikt??? Par tām muļķībām par Skrastiņu vispār nerunāju.

     [+] [-]

, 2010-01-11 10:27, pirms 16 gadiem
LorySokolova rakstīja: Fascineejoshi! Lavinja-Galvinja aizsargu paaris paarliecinoshi labaakais peedeejaa meenesha laikaa, viens no labaakajiem pirms tam - ne, Lavinju izlasee nevajag! Ok, es vel varu saprast tos, kuri Sotnieka vietaa gribeetu Kuldu redzeet (lai gan mans domaat, ka Znaroks zina,ko dara), bet Lavinjam uzeesties..
Es brīnos tieši par to pašu. Viens otrs domā, ka būsim olimpiādes pusfinālā, ja atbrīvosimies no Laviņa

  +1 [+] [-]

, 2010-01-11 10:29, pirms 16 gadiem
gan jau sotniex k ko paraadiis
yeah right
Znarok panem acis pierē

  +5 [+] [-]

, 2010-01-11 10:30, pirms 16 gadiem
Gaviņš spēlē lieliski, tam es piekrītu, bet jūs lielie zinātnieki, neskatieties pēc statistikas aizsargu pārī, bet gan pēc individuālā snieguma, Laviņš kļūdās vairāk par visiem, krīt, neprecīzi piepēlē un vartu gūšanas momentus tik ilgi aizkavē kamēr viss jau ir beidzies! Variet mani saukt par ko gribat, bet es palieku pie tā, kad viņam izlasē nav vietas, Sotnieks parviņu ir labāks, nemaz nerunājot par Kūldu!

  +8 [+] [-]

, 2010-01-11 10:31, pirms 16 gadiem
eduards fināls rakstīja: Izlašu galīgie sastāvi jānosauc 15 februārī, tā ka varbūt, kaut kas vēl var mainīties.
Jācer, ka līdz tam laikam Kuldu izsauks uz NHL un tad jau Znaroks ar mož padomātu....

  +7 [+] [-]

, 2010-01-11 10:31, pirms 16 gadiem
Daukis rakstīja: ir bijušas reizes, kad uz izlasi paņem vienu vai otru hokejistu, kurš dotajā sezonā ir viduvējis spēlējis kādā KHL komandā un viņš izlasē nospēlē slikti.
bet nekad nav bijis tā, ka izlasē slikti spēlētu kāds hokejists, kurš konkrētajā sezonā ir starp komandas līderiem AHL (arī agrākajā IHL).
Godīgi sakot, Bārtulis pagājušajā PČ bija galīgi švaks Bet es arī uzskatu, ka Kuldam jāspēlē OS.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-11 10:34, pirms 16 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Kritizēt tu vari, bet kāpēc tev jāsauc hokejists par "mudaku"? Tiešām bez tā nevar iztikt??? Par tām muļķībām par Skrastiņu vispār nerunāju.
Par Kārli, tās nav nekādas muļķības, vienu gad viņu nepaņēma izlasē un pēctam kad sauca, viņš bij savā mēra apvainojies un nenāca, nu tagad paldies dievam viss ir garām!

  +8 [+] [-]

, 2010-01-11 10:34, pirms 16 gadiem
Piz*&%%..c dzekam lietderiibas kofs taad pats kaa Cheliosam..uz OS netiek...jasmejaas

  +2 [+] [-]

, 2010-01-11 10:36, pirms 16 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Es brīnos tieši par to pašu. Viens otrs domā, ka būsim olimpiādes pusfinālā, ja atbrīvosimies no Laviņa
Da bļin kas tu kāda lavņa pielūdzēja esi?
Paskaties kā viņš spēlē un tad citus noliec!
Slēpts komentārs: XeqtoR

  +2 [+] [-]

, 2010-01-11 10:40, pirms 16 gadiem
Nu ZNAROK tev vel liekas ka KULDAM pietrukst meistariba?

  -4 [+] [-]

, 2010-01-11 10:46, pirms 16 gadiem
XeqtoR rakstīja: Da bļin kas tu kāda lavņa pielūdzēja esi?
Paskaties kā viņš spēlē un tad citus noliec!
Spēlē normāli, labs lietderības koeficents.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-11 10:46, pirms 16 gadiem
XeqtoR rakstīja: Par Kārli, tās nav nekādas muļķības, vienu gad viņu nepaņēma izlasē un pēctam kad sauca, viņš bij savā mēra apvainojies un nenāca, nu tagad paldies dievam viss ir garām!
KAD SKRASTU NEŅĒMA IZLASĒ? Kurš bija tas trakais treneris??

  +2 [+] [-]

, 2010-01-11 10:46, pirms 16 gadiem
XeqtoR rakstīja: Par Kārli, tās nav nekādas muļķības, vienu gad viņu nepaņēma izlasē un pēctam kad sauca, viņš bij savā mēra apvainojies un nenāca, nu tagad paldies dievam viss ir garām!
Ko Tu murgo? Kad nepaņēma?

  +9 [+] [-]

, 2010-01-11 10:47, pirms 16 gadiem
XeqtoR rakstīja: Da bļin kas tu kāda lavņa pielūdzēja esi?
Paskaties kā viņš spēlē un tad citus noliec!
Paskaties statistiku - Laviņam otrais +/- koeficents starp aizsargiem +8, viens no lielākajiem spēles laikiem starp aizsargiem rezultativitāte 2+7 9 punkti...... Vairāk tikai Ozoliņam un Galviņam..... Tad par ko ir runa? Varbūt citus gadus, bet šogad? Bet mums jau ir raksturīgi uzlikt hokejistam zīmogu un visu karjeru to atgādināt! It kā nebūtu jāvērtē katru sezonu no jauna sportiskā forma un viss pārējais.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-11 10:50, pirms 16 gadiem
domiigais rakstīja: Paskaties statistiku - Laviņam otrais +/- koeficents starp aizsargiem +8, viens no lielākajiem spēles laikiem starp aizsargiem rezultativitāte 2+7 9 punkti...... Vairāk tikai Ozoliņam un Galviņam..... Tad par ko ir runa? Varbūt citus gadus, bet šogad? Bet mums jau ir raksturīgi uzlikt hokejistam zīmogu un visu karjeru to atgādināt! It kā nebūtu jāvērtē katru sezonu no jauna sportiskā forma un viss pārējais.
liels------------ > "+"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-11 10:51, pirms 16 gadiem
Sorokinam jau nav sliktaaks....pluss vel pieredze...!!!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-11 10:59, pirms 16 gadiem
Kulda AHL pelna tikpat punktus cik UZBRUCEJI Daugavins un Karsums,bet izlase nav vajadzigsProtams labak Socu nemt

  +5 [+] [-]

, 2010-01-11 11:00, pirms 16 gadiem
XeqtoR rakstīja: Ai lab nestrīdēšos te ar neizglītotiem cilvēkiem, kas neko nesajēdz no hokeja!
Tieshaaam nestriidies, tev nesanaak.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-11 11:00, pirms 16 gadiem
vienigais kam nevajadzeja but izlase ir sotnieks!!

vina vieta bija jabut sarokinam,jo vins to bija pelnijis!

ja iespejams kulda ir labaks par lielu dalu pasreizejo aizsargu,iespejams ari labaks par bartuli,kur spele tagad jau NHL!!!!

BET Kuldam vel bus iespejas izspeleties PČ i olimpiades nakamajas!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-01-11 11:01, pirms 16 gadiem
Vai tiesam cilveeki neatceras kaa gaaja Bartulim izlases rindaas pavasarii?

  +1 [+] [-]

, 2010-01-11 11:03, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Vai tiesam cilveeki neatceras kaa gaaja Bartulim izlases rindaas pavasarii?
Bartulis ar Kuldu ta ka vel progresejusi.......Viens jau NHL,otram tur butu jabut.....

  +2 [+] [-]

, 2010-01-11 11:06, pirms 16 gadiem
Artis4000 rakstīja: Bartulis ar Kuldu ta ka vel progresejusi.......Viens jau NHL,otram tur butu jabut.....
Vinu progresu es neapshaubu. Vnk ne katrs var uzreiz ielekt citaa komandaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-11 11:23, pirms 16 gadiem
XeqtoR rakstīja: Da bļin kas tu kāda lavņa pielūdzēja esi?
Paskaties kā viņš spēlē un tad citus noliec!
da bļin, kaut uz vienu spēli klātienē esi bijis, āzi? atliec to naudu, ko iztērē alum plastmastniecēs un aizej vienreiz uz Arēnu un paskaties. hrenova eksperts! kaut gan ko es te ar kaut kādu sīko sākšu diskusiju... Laviņš dara savu darbi labi, to var redzēt gan uz laukuma, gan statistikā. Neapgalvoju, ka viņš būs labāks par Kuldu, taču Znaroks neņems Kuldu, kamēr šis nespēlēs NHL, pie tam pastāvīgi un pārliecinoši, tas nu ir skaidrs...

     [+] [-]

, 2010-01-11 11:26, pirms 16 gadiem
Runčuks rakstīja: Znaroks neņems Kuldu, kamēr šis nespēlēs NHL, pie tam pastāvīgi un pārliecinoši, tas nu ir skaidrs...
Es tik paarliecinoshi neteiktu. Znaroks ja vajadzeetu panemtu Kuldu arii no AHL, bet ar nosaciijumu ka tiek ieprieksh paarbaudiits.

     [+] [-]

, 2010-01-11 11:27, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: līdz OS ir pietiekami tālu.
Domājams, ka Kulda gan jau ir kaut kur uz strīpas kā pirmā rezerve izlasei.
Sorokins, Jerofejevs, Kulda. Es gan nezinu kaada seciibaa

     [+] [-]

, 2010-01-11 11:27, pirms 16 gadiem
Neviens te uz Laviņa nav uzēdies! Visu cieņu viņam kā hokejistam un cilvēkam, taču es uzskatu ka uz OS ir jābrauc visiem labākajiem hokejistiem kas mums pašreiz ir, nevis tiem kuri to vairāk ir pelnījuši savu iepriekšējo nopelnu dēļ

     [+] [-]

, 2010-01-11 11:30, pirms 16 gadiem
noslēpumainais rakstīja: Godīgi sakot, Bārtulis pagājušajā PČ bija galīgi švaks Bet es arī uzskatu, ka Kuldam jāspēlē OS.
Tev taisnība, bet Bārtulis pērn savā AHL komandā tomēr bija viens no daudziem, bet Kulda pērn bija un šogad ir viens no dažiem komandas līderiem

bez tam - visi pārējie 5 - 6 hokejisti, kas uz izlasi ir braukuši pēc veiksmīgām AHL/IHL sezonām, arī izlasē ir spēlējuši ļoti labi!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-11 11:30, pirms 16 gadiem
Rich4sport rakstīja: Neviens te uz Laviņa nav uzēdies! Visu cieņu viņam kā hokejistam un cilvēkam, taču es uzskatu ka uz OS ir jābrauc visiem labākajiem hokejistiem kas mums pašreiz ir, nevis tiem kuri to vairāk ir pelnījuši savu iepriekšējo nopelnu dēļ
Visi labakie arii brauc. Znaroka labaakie. Tas ka tas nesakriit ar Tavu sarakstu nav nekas briesmiigs.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-11 11:39, pirms 16 gadiem
miniums rakstīja: Znaroks nekad nav slēpis ka viņa komandā būs tikai tie veči,kurus viņš pazīst ( no jaunajiem tikai tie kururs viņš iekš junioriem trenēja) un Kulda diemžēl nav viens no viņiem. Varbūt būs gads kad iemēģinās viņu arī,viņam tikai 21,vēl laika daudz un neredzu vajadzību par ko celt paniku...
Kulda spēlēja U-20 izlasē, kad Znaroks to vadīja un iekļuva augstākajā divīzijā 2 čempjus atpakaļ, tāpēc nevarētu teikt, ka viņš viņu nezinātu...

  +8 [+] [-]

, 2010-01-11 11:40, pirms 16 gadiem
1. Kuldam bija jabut izlase, daudzi eksperti teica, ja nebutu vinam bijis sis traumas tad sen jau speletu stabili NHL!

2. Es saprotu ka izlase nav dzaudz centru, bet Berzina nemsana uz izlasi mazliet sokeja. Berzins pat Juniora sudigi spele... vareja tad labak vel kadu jaunino vina vieta, sliktak jau nebutu!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-11 11:40, pirms 16 gadiem
badijs rakstīja: Kulda spēlēja U-20 izlasē, kad Znaroks to vadīja un iekļuva augstākajā divīzijā 2 čempjus atpakaļ, tāpēc nevarētu teikt, ka viņš viņu nezinātu...
Cik atminu 2 chempjus atpakal Znars jau bija lielaas komandas treneris. U20 vadija Maticins.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-11 11:41, pirms 16 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: 2. Es saprotu ka izlase nav dzaudz centru, bet Berzina nemsana uz izlasi mazliet sokeja. Berzins pat Juniora sudigi spele... vareja tad labak vel kadu jaunino vina vieta, sliktak jau nebutu!
Cik RDJ speeles esi shosezon redzeejis?

  -1 [+] [-]

, 2010-01-11 11:49, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Es tik paarliecinoshi neteiktu. Znaroks ja vajadzeetu panemtu Kuldu arii no AHL, bet ar nosaciijumu ka tiek ieprieksh paarbaudiits.
es būšu ļoti priecīgs, ja Kulda tiks paņemts! Bet tieši to jau arī gribēju teikt - Znaroks ņems tikai pārbaudītus kadrus, "svojih rebjat", īpaši pēc Ivanāna gadījuma, kad viņš zināmā mērā paļāvās spiedienam, bet beigās izskatījās, ka tā tomēr bija kļūda