Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Gudļevskis karjeru turpinās Slovākijas augstākās līgas klubā ''Slovan''

Jānis Vītols
Jānis Vītols

Gudļevskis karjeru turpinās Slovākijas augstākās līgas klubā ''Slovan''
Kristers Gudļevskis
Foto: Reuters/Scanpix

Latvijas hokeja vārtsargs Kristers Gudļevskis karjeru turpinās Slovākijas Ekstralīgas klubā Bratislavas ''Slovan'', ko šosezon pārstāv bijušais Rīgas ''Dinamo'' aizsargs Nerijus Ališausks.

Kristers Gudļevskis līdzšinējo sezonas daļu aizvadīja Austrijas augstākās līgas klubā Fillahas "Grand Immobilien VSV", kur nospēlētajās 27 spēles vidēji ielaida 2,80 ripas un atvairīja 91,3% pretinieku metienus. 28 gadus vecais vārtsargs šodien ir pievienojies Slovākijas augstākās līgas klubam Bratislavas ''Slovan'', kas šobrīd čempionāta tabulā pēc 36 nospēlētajām spēlēm atrodas trešajā vietā. Komandā stabila vērtība ir bijušais Rīgas ''Dinamo'' lietuviešu aizsargs Nerijus Ališausks, kurš 35 spēlēs šosezon ir atzīmējies ar desmit (1+9) rezultativitātes punktiem.

Kā ziņo klubs, Gudļevska piesaistīšana ir saistīta ar cita bijušā dinamiešu vārtsarga aiziešanu no komandas - ''Dinamo'' pagājušajā sezonā 19 spēles aizvadījušais Andrejs Makarovs, kurš šosezon Slovākijā aizvadīja tikai deviņus mačus, bet lielāko sezonas daļu cīnījās ar traumām, tādēļ klubs atbrīvojās no Krievijas vārtsarga.

28 gadus vecais Gudļevskis iepriekšējo sezonu pabeidza Vācijas čempionātā, lai gan iepriekšējās sezonas pirmajā daļā vēl bija Rīgas „Dinamo” sastāvā. Pirms tam Latvijas izlases vārtsargs bija spēlējis Ziemeļamerikā, pārsvarā uzturoties Amerikas Hokeja līgā, taču arī nospēlēja piecas spēles (ieskaitot izslēgšanas spēles) Nacionālajā hokeja līgā.

Izmantotie resursi:
Slovan posilnil brankársky post o lotyšského...

Slēpts komentārs: Ontario
Slēpts komentārs: Ontario

  +6 [+] [-]

, 2021-02-06 16:24, pirms 4 gadiem
kas ir uz leju? Slovākija ir vājāka par Austriju? ūja ... eksperts

Ontario rakstīja: Nu ko... iet uz leju. NHL, KHL, DEL, Austrija, Slovakija... pec gada bus Francija vai Italija.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 16:27, pirms 4 gadiem
moskis rakstīja: kas ir uz leju? Slovākija ir vājāka par Austriju? ūja ... eksperts
Nu drusku jau vājāka šobrīd ir. Oficiāla ranga hokeja līgām, kā futenē nav, bet gan ČL līgu reitings, gan dažādu ekspertu reitingos pēdējos gados slovāki ir drusku zem austriešiem. Vienīgi ja arī līga ir nedaudz vājāka, komanda diez vai, jo ja Villaha ir vieni no pastarīšiem, Slovan vieni no līderiem.

     [+] [-]

, 2021-02-06 16:30, pirms 4 gadiem
Ontario rakstīja: Ja sanemtos un saktu spelet nevis stavet, varetu krietni labaka liga un kluba nonakt. Gudi pie izlases negribu redzet, lai Kalnins spele ha Elvja nebus.
beidz izplatīt dezinformāciju.

  +4 [+] [-]

, 2021-02-06 16:32, pirms 4 gadiem
Ontario rakstīja: Ja sanemtos un saktu spelet nevis stavet, varetu krietni labaka liga un kluba nonakt. Gudi pie izlases negribu redzet, lai Kalnins spele ha Elvja nebus.
Ja Elvja nebūs un Gudi tu atmet, kas tad mums būs vārtsargi - izlasē praktiski nespēlējoši Kalniņš un Punenovs (ja beidzot būs vesels pavasarī), jaunie perspektīvie un veterāni, kas nav sasnieguši pat tik cik Gudis. Skaties ko gribi bet no Eiropā esošajiem vārtsargiem Gudis ir top3 kandidāts uz vietu izlasē.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 16:32, pirms 4 gadiem
nevienā brīdī Slovākijas čempis nav bijis vājāks

piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu drusku jau vājāka šobrīd ir. Oficiāla ranga hokeja līgām, kā futenē nav, bet gan ČL līgu reitings, gan dažādu ekspertu reitingos pēdējos gados slovāki ir drusku zem austriešiem. Vienīgi ja arī līga ir nedaudz vājāka, komanda diez vai, jo ja Villaha ir vieni no pastarīšiem, Slovan vieni no līderiem.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 16:35, pirms 4 gadiem
kāpēc izslēdz Kalniņu? nav formā?

piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja Elvja nebūs un Gudi tu atmet, kas tad mums būs vārtsargi - izlasē praktiski nespēlējoši Kalniņš un Punenovs (ja beidzot būs vesels pavasarī), jaunie perspektīvie un veterāni, kas nav sasnieguši pat tik cik Gudis. Skaties ko gribi bet no Eiropā esošajiem vārtsargiem Gudis ir top3 kandidāts uz vietu izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 16:42, pirms 4 gadiem
žēl,atceros nhl spēli viņa...skumji īstenība ,bija LIELA cerība!

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 16:44, pirms 4 gadiem
moskis rakstīja: nevienā brīdī Slovākijas čempis nav bijis vājāks
Ir. un jau gadus desmit vismaz. Papēti sīkāk komandu sastāvus.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-06 16:45, pirms 4 gadiem
Te vispār diskusijām jābūt liekām. Ja netiek Elvis uz izlasi, kā pirmajam GK jābūt Kalniņam. Stabils 1. vārtsargs vienā no labākajām KHL komandām.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-06 16:48, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja Elvja nebūs un Gudi tu atmet, kas tad mums būs vārtsargi - izlasē praktiski nespēlējoši Kalniņš un Punenovs (ja beidzot būs vesels pavasarī), jaunie perspektīvie un veterāni, kas nav sasnieguši pat tik cik Gudis. Skaties ko gribi bet no Eiropā esošajiem vārtsargiem Gudis ir top3 kandidāts uz vietu izlasē.
Atkal Tu reāli tupī.
Gan Punnenovs gan arī Kalniņš - jebkurš no viņiem labs variants priekš izlases (protams, ja nav traumēti).
Protams, Gudļevski pilnīgi izslēgt nevajadzētu, jo, var gadīties, ka pavasarī viņš ir labākais no pieejamajiem vārtsargiem, taču tik pat labi var mierīgi iztikt bez viņa, ja Punnenovs un/vai Kalniņš ir ierindā.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-06 16:49, pirms 4 gadiem
RMcool rakstīja: Te vispār diskusijām jābūt liekām. Ja netiek Elvis uz izlasi, kā pirmajam GK jābūt Kalniņam. Stabils 1. vārtsargs vienā no labākajām KHL komandām.
Punnenovs? Es nebūtu tik kategorisks...

  +5 [+] [-]

, 2021-02-06 17:08, pirms 4 gadiem
Gudis nav slikts vārtsargs, domāju nav sliktākais variants ja iztrūkst mūsu labakie

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 17:18, pirms 4 gadiem
Roluxzz rakstīja: Gudis nav slikts vārtsargs, domāju nav sliktākais variants ja iztrūkst mūsu labakie
Mums ir Kalniņš,Elvis,Matīss...solīdi,manās acīs viņi ir priekšā Kristeram.Ja būtu slikts tad nemaz nspēlētu hoķi!

  +4 [+] [-]

, 2021-02-06 17:19, pirms 4 gadiem
No vienas puses, protams, žēl, ka nesanāca, jo nav jau daudz to Latvijas vārtsargu, kas ir spēlējuši NHL un Kristers bija pirmais pēc lielāka pārtraukuma (gandrīz 10 gadiem), kas tur tika.
Tagad +/-3 gadu laikā viņš no "tūlīt, tūlīt būs NHL" nonāca līdz Slovākijas čempionātam.

No otras, redzot, kā viņam gāja, tas viss ir loģiski. Īstermiņā - spēlē kā pa kalniem, ilgtermiņā - ļoti viduvēji.

Turklāt, vismaz man, iezīmējas viena tendence - viņš nav vārtsargs, kurš ies un cīnīsies par vietu komandā. ZAmerikā cīņu zaudēja, KHL, pat vietējā komandā, nebija pirmais un DEL, kas ir līmeni zemāks, dalīja laiku ar čehu Poperli (viņa liktenis ZAmerikā bija ļoti līdzīgs kā Gudļevskim) arī šogad Austrijā (uz kurieni, kā tika paziņots, viņš devās pēc tam kā izvēlējās labāko vietu spēlēšanai, neskrienot kur pagadās) vietējais jaunais talants Šmits viņu sāka stumt ārā no sastāva.

Kā variants pavasarim, protams, nav jāizslēdz, jo nav nemaz nereāli, ka tiešām visi labākie nemaz nevarēs vai negribēs spēlēt, taču, šis gads no sportiskā viedokļa nez vai ir saucams par veiksmīgu. Interesanti būs apskatīties šī stāsta turpinājumu.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-06 17:21, pirms 4 gadiem
salming18 rakstīja: Mums ir Kalniņš,Elvis,Matīss...solīdi,manās acīs viņi ir priekšā Kristeram.Ja būtu slikts tad nemaz nspēlētu hoķi!
CBJ mēģina kko pierādīt ZAmerikā, Punnenovs ar Kalniņu izvēlas kārtot savas lietas un... kas paliek? Studenti, RD jaunie un Šilovs - lai piedod viņi, protams, bet uz PČ ar šādu kompāniju braukt būtu riskanti.

  +4 [+] [-]

, 2021-02-06 17:22, pirms 4 gadiem
Laba līmeņa vārtsarga svarīgākā īpašībā - stabilitāte. Tas ir tas, kas Gudijam visvairāk traucēja nostiprināties NHL. Tam, ka uz varotčiku nevar īsti paļauties, nekad nezini, kad kādus podus nogāzīs, ir liela psiholoģiska nozīme visas komandas spēlē. Tāpēc jau saka, ka labs varotčiks ir puse komandas! It īpaši hokejā. Grūti pateikt, kas Gudijam īsti pietrūka, lai stabilizētu sniegumu - manuprāt viņam teorētiski bija visas iespējas kapāt vismaz KHL.

  -4 [+] [-]

, 2021-02-06 17:34, pirms 4 gadiem
un kas ir ar Kivlenieku

  +4 [+] [-]

, 2021-02-06 17:37, pirms 4 gadiem
aigars32 rakstīja: un kas ir ar Kivlenieku
un kas ar Merzļikinu? - viena un tā pati atbilde abos gadījumos. (izdomā pats)

  +3 [+] [-]

, 2021-02-06 17:38, pirms 4 gadiem
Redzēs, kā viņam ies Slovākijā. Pagājušā sezona DEL viņam nebija slikta. Austrijā stati, it kā, arī normāli, bet tur tā Fillahas komanda arī grab katru spēli.

Ja runā par PČ - neredzu nekādu vainu Kalniņa-Punnenova tandēmam. Ja abi būs veseli, tad būs ok. Par Elvi un Matīsu PČ šogad tā kā vajadzētu aizmirst

  +5 [+] [-]

, 2021-02-06 17:55, pirms 4 gadiem
Iegāju "Slovan" facebook lapā. Slovāki ir sajūsmā par Gudļevska pievienošanos komandai.

  +4 [+] [-]

, 2021-02-06 17:56, pirms 4 gadiem
Ja Kolombusa netiks PO tad Elvis būs ar izlasi. Gudis Pč var pavilkt viņš īstermiņā var izcelt daudz trakākus seivus kā Kalniņš vai Punenovs, diemžēl trūkst stabilitātes un iekrīt arī tādi neplānoti goli.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 18:05, pirms 4 gadiem
raivis77 rakstīja: Ja Kolombusa netiks PO tad Elvis būs ar izlasi. Gudis Pč var pavilkt viņš īstermiņā var izcelt daudz trakākus seivus kā Kalniņš vai Punenovs, diemžēl trūkst stabilitātes un iekrīt arī tādi neplānoti goli.
Ja Kolombusa netiks PO tad Elvis būs ar izlasi. - no kurienes Tev tāda pārliecība??

  -1 [+] [-]

, 2021-02-06 18:11, pirms 4 gadiem
Un atkal Dinamo Riga bijušie vārtsargi satiekas vienā komandā (Makarovs+Gudijs)

  +3 [+] [-]

, 2021-02-06 18:14, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Un atkal Dinamo Riga bijušie vārtsargi satiekas vienā komandā (Makarovs+Gudijs)
No raksta

Kā ziņo klubs, Gudļevska piesaistīšana ir saistīta ar cita bijušā dinamiešu vārtsarga aiziešanu no komandas - ''Dinamo'' pagājušajā sezonā 19 spēles aizvadījušais Andrejs Makarovs, kurš šosezon Slovākijā aizvadīja tikai deviņus mačus, bet lielāko sezonas daļu cīnījās ar traumām, tādēļ klubs atbrīvojās no Krievijas vārtsarga.

  -4 [+] [-]

, 2021-02-06 18:19, pirms 4 gadiem
Visnotaļ, ja Elvis uz Čempi netiek, numurs viens izlasē ir Gudļevskis varu pamatot, jo Kalniņam nav gājis labi izlasē smagas spēles, jo mūsējie aizsardzībā piedara dažkārt "brīnumu lietas", un ir momenti viens pret vienu tas nozīmē, rodas grūtas situācijas, ir jāpieņem traki lēmumi vārtsargam (Kalniņam tas nav plus). Komanda kurā spēlē Kalniņs ir toleranta aizsardzība, tā ir augstākajā līmenī (notīra priekšu), līdz ar to ārkārtējas stituācijas nav regulāras.
Savukārt Gudļevskis ir spēlējis atbildīgos mačos ir dažādi gājis, bet ir pieredze it sevišķi pret Kanādu pieredze ir daudzpusīga.

Piekrītu, ka Kalniņš pieradīs šogad sevi izlasē, atnesīs uzvaras, bet daži trumpji ir arī Gudļevska pusē.

Pamatā galvenais, lai veseli iz vismaz uz Čempi- Kalniņš, Gudļevskis, Punnenovs (Merzliķins numurs viens, bet tur būs daudz spekulācija, vai pat ar paša Merzliķina vēlmi pārstāvēt izlasi pietiks, lielie NHl klubi var stingri pateikt nē un viss).

  -2 [+] [-]

, 2021-02-06 18:24, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Visnotaļ, ja Elvis uz Čempi netiek, numurs viens izlasē ir Gudļevskis varu pamatot, jo Kalniņam nav gājis labi izlasē smagas spēles, jo mūsējie aizsardzībā piedara dažkārt "brīnumu lietas", un ir momenti viens pret vienu tas nozīmē, rodas grūtas situācijas, ir jāpieņem traki lēmumi vārtsargam (Kalniņam tas nav plus). Komanda kurā spēlē Kalniņs ir toleranta aizsardzība, tā ir augstākajā līmenī (notīra priekšu), līdz ar to ārkārtējas stituācijas nav regulāras.
Savukārt Gudļevskis ir spēlējis atbildīgos mačos ir dažādi gājis, bet ir pieredze it sevišķi pret Kanādu pieredze ir daudzpusīga.

Piekrītu, ka Kalniņš pieradīs šogad sevi izlasē, atnesīs uzvaras, bet daži trumpji ir arī Gudļevska pusē.

Pamatā galvenais, lai veseli iz vismaz uz Čempi- Kalniņš, Gudļevskis, Punnenovs (Merzliķins numurs viens, bet tur būs daudz spekulācija, vai pat ar paša Merzliķina vēlmi pārstāvēt izlasi pietiks, lielie NHl klubi var stingri pateikt nē un viss).
malacis - jau otrais stulbais Tavs komentārs pie ši raksta!
Droži vien, kāds 13tūkstošais visā Tavā "karjerā"

     [+] [-]

, 2021-02-06 18:40, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Redzēs, kā viņam ies Slovākijā. Pagājušā sezona DEL viņam nebija slikta. Austrijā stati, it kā, arī normāli, bet tur tā Fillahas komanda arī grab katru spēli.

Ja runā par PČ - neredzu nekādu vainu Kalniņa-Punnenova tandēmam. Ja abi būs veseli, tad būs ok. Par Elvi un Matīsu PČ šogad tā kā vajadzētu aizmirst
Gudļevska cipari priekš Austrijas ir ļoti viduvēji (10. vieta pēc atvairīto metienu % un 12. pēc vidēji spēlē ielaistajiem goliem).

Ja paskatās sīkāk 16 no 32 mačiem viņš ielaida 3 un vairāk vārtus.
Jā, komanda nav pie favorītēm un tā, taču arī Gudļevskis ir vārtsargs ar NHL, KHL, OS, PČ pieredzi, t.i., no viņa gaidīja.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 18:49, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Visnotaļ, ja Elvis uz Čempi netiek, numurs viens izlasē ir Gudļevskis varu pamatot, jo Kalniņam nav gājis labi izlasē smagas spēles, jo mūsējie aizsardzībā piedara dažkārt "brīnumu lietas", un ir momenti viens pret vienu tas nozīmē, rodas grūtas situācijas, ir jāpieņem traki lēmumi vārtsargam (Kalniņam tas nav plus). Komanda kurā spēlē Kalniņs ir toleranta aizsardzība, tā ir augstākajā līmenī (notīra priekšu), līdz ar to ārkārtējas stituācijas nav regulāras.
Savukārt Gudļevskis ir spēlējis atbildīgos mačos ir dažādi gājis, bet ir pieredze it sevišķi pret Kanādu pieredze ir daudzpusīga.

Piekrītu, ka Kalniņš pieradīs šogad sevi izlasē, atnesīs uzvaras, bet daži trumpji ir arī Gudļevska pusē.

Pamatā galvenais, lai veseli iz vismaz uz Čempi- Kalniņš, Gudļevskis, Punnenovs (Merzliķins numurs viens, bet tur būs daudz spekulācija, vai pat ar paša Merzliķina vēlmi pārstāvēt izlasi pietiks, lielie NHl klubi var stingri pateikt nē un viss).
Par Kalniņu kā "vārtsargu, kurš vēl nezin kā nospēlēs tādā un tādā situācijā" varētu runāt, ja viņš pirmo gadu spēlētu KHL un visus pārsteigtu.

Viņš KHL ir jau piekto sezonu, viņš ir spēlējis 2 komandās, viena no kurām noteikti nebija ar labu aizsardzību, bet viņa spēle un cipari visu laiku ir vienādi augstā līmenī. Turklāt tādā, kādā līmenī Gudļevskis nekad nav bijis.

Jā, izlasē kā Kalniņam, tā Punnenovam nav baigi veicies, taču viņi arī nav baigi daudz spēlējuši, PČ tikpat ka vispār nav.

  +5 [+] [-]

, 2021-02-06 18:51, pirms 4 gadiem
Juris Miņins hokeja eksperts , 17:21, pirms stundas
salming18 rakstīja: Mums ir Kalniņš,Elvis,Matīss...solīdi,manās acīs viņi ir priekšā Kristeram.Ja būtu slikts tad nemaz nspēlētu hoķi!
CBJ mēģina kko pierādīt ZAmerikā, Punnenovs ar Kalniņu izvēlas kārtot savas lietas un... kas paliek? Studenti, RD jaunie un Šilovs - lai piedod viņi, protams, bet uz PČ ar šādu kompāniju braukt būtu riskanti.

Juri, šogad nekur nebūs jābrauc😉

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 18:55, pirms 4 gadiem
Tumanovs rakstīja: Juris Miņins hokeja eksperts , 17:21, pirms stundas
salming18 rakstīja: Mums ir Kalniņš,Elvis,Matīss...solīdi,manās acīs viņi ir priekšā Kristeram.Ja būtu slikts tad nemaz nspēlētu hoķi!
CBJ mēģina kko pierādīt ZAmerikā, Punnenovs ar Kalniņu izvēlas kārtot savas lietas un... kas paliek? Studenti, RD jaunie un Šilovs - lai piedod viņi, protams, bet uz PČ ar šādu kompāniju braukt būtu riskanti.

Juri, šogad nekur nebūs jābrauc😉

     [+] [-]

, 2021-02-06 19:09, pirms 4 gadiem
A Dinamo Voris mauc

     [+] [-]

, 2021-02-06 19:14, pirms 4 gadiem
hokejists77 rakstīja: A Dinamo Voris mauc
Un Bruveris ar

  -1 [+] [-]

, 2021-02-06 19:18, pirms 4 gadiem
Prātā nāk dziesma “Ripoja akmens lejā no kalna...”. Kaut kads zilais dziedāja

  +3 [+] [-]

, 2021-02-06 19:26, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Savukārt Gudļevskis ir spēlējis atbildīgos mačos ir dažādi gājis, bet ir pieredze it sevišķi pret Kanādu pieredze ir daudzpusīga.

Piekrītu, ka Kalniņš pieradīs šogad sevi izlasē, atnesīs uzvaras, bet daži trumpji ir arī Gudļevska pusē.
Gandrīz visi Kristera trumpji ir jau 4-5-6 gadu senā pagātnē. Protams var jau kā Masaļskis saņemties un aizcīnīties atpakaļ, bet šobrīd viņa karjera izskatās, pēc ripošanās lejā no kalna. Jā, ir divas labas spēles pret Kanādu pirms 7 gadiem un pirms 2 gadiem, bet vairāk nekā izcila izlases rindās arī nav (viena laba spēle pret Kanādu ir arī Jurim Klodānam ). Ja paskatās uz Kalniņu un Punnenovu tad viņiem abiem ir stabilitāte, kāda Gudļevskim īsti nekad nav bijusi (diemžēl).

     [+] [-]

, 2021-02-06 19:31, pirms 4 gadiem
Kā no Tampas un Nhl nonākt Skrīveru futbolballē un slovākijas līgā...
Nu žēl , ko lai vēl tur saka.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 19:33, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: Atkal Tu reāli tupī.
Gan Punnenovs gan arī Kalniņš - jebkurš no viņiem labs variants priekš izlases (protams, ja nav traumēti).
Protams, Gudļevski pilnīgi izslēgt nevajadzētu, jo, var gadīties, ka pavasarī viņš ir labākais no pieejamajiem vārtsargiem, taču tik pat labi var mierīgi iztikt bez viņa, ja Punnenovs un/vai Kalniņš ir ierindā.
Kurā brīdī es noliku Ivaru un Jāni? Es tikai norādu, ka viņam izlasē nav liela pieredze. Ivaram mūžīgās traumas un Gudis ir labākais aiz viņiem - no Eiropā esošajiem top3 izlases vārtsargs

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 19:53, pirms 4 gadiem
Edgars rakstīja: Gandrīz visi Kristera trumpji ir jau 4-5-6 gadu senā pagātnē. Protams var jau kā Masaļskis saņemties un aizcīnīties atpakaļ, bet šobrīd viņa karjera izskatās, pēc ripošanās lejā no kalna. Jā, ir divas labas spēles pret Kanādu pirms 7 gadiem un pirms 2 gadiem, bet vairāk nekā izcila izlases rindās arī nav (viena laba spēle pret Kanādu ir arī Jurim Klodānam ). Ja paskatās uz Kalniņu un Punnenovu tad viņiem abiem ir stabilitāte, kāda Gudļevskim īsti nekad nav bijusi (diemžēl).
AHL: 2.77 GAA, 90.1% SvS%
KHL: 2.61, 90.1%
DEL: 2.67, 90.4%
ICEHL: 2.80, 91.3%

Kas tas ir ja ne stabilitāte? Stabili viduvējs vārtsargs.

Nē, protams, ka es sapratu par ko runāji, un, jā, protams, no mača uz maču viņš bija neprognozējams.

Šobrīd, ja tā paspekulēt, tad izteikšu tādu tēzi, ka, ja paskatās visas intervijas ar Kristeru, viņš atsaucas uz labo laiku ZAmerikā un kā tur viņam, lai arī ne vienmēr labi gāja, bet patika, bija motivācija utt.

Arī spēļu ziņā - NHL viņš izskatījās ok, spēlēs pret Kanādu arī, varbūt vēl kādā spēlē. Kas tās spēles visas apvieno - adrenalīns, haips un motivācija.

Tagad, kad viņam, teiksim godīgi, vairs nav nekādu reālu iespēju atgriezties šajā līmenī (pretendēt uz vietu NHL), motivācija ar zūd un, lūk, arī rezultāts.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 20:35, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Šobrīd, ja tā paspekulēt, tad izteikšu tādu tēzi, ka, ja paskatās visas intervijas ar Kristeru, viņš atsaucas uz labo laiku ZAmerikā un kā tur viņam, lai arī ne vienmēr labi gāja, bet patika, bija motivācija utt.
Es arī atceros to interviju, kur viņš to teica. Viņam jau vēl iespēja tika dota sevi pierādīt Islanders fārmklubā. Joprojām bija tuvumā NHL. Motivācijai it kā vēl bija jābūt.
T.i. man šķiet, ka vaina bija kaut kur citur. Varbūt vnk. apnika tik intensīvi trenēties, lai būtu kaut cik tuvu NHL līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 20:40, pirms 4 gadiem
archy0 rakstīja: Es arī atceros to interviju, kur viņš to teica. Viņam jau vēl iespēja tika dota sevi pierādīt Islanders fārmklubā. Joprojām bija tuvumā NHL. Motivācijai it kā vēl bija jābūt.
T.i. man šķiet, ka vaina bija kaut kur citur. Varbūt vnk. apnika tik intensīvi trenēties, lai būtu kaut cik tuvu NHL līmenī.
Ja nemaldos, tā intervija jau bija pēc atlaišanas no RD, kur vēl aizvien bija nostaļģija pēc ZAmerikas.

Un tas "apnika intensīvi trenēties" arī nozīmē, ka zuda motivācija sisties par tādām nenoteiktām un gaisīgām iespējām.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 20:52, pirms 4 gadiem
PČ būs Rīgā, domāju Gudis pat mauks kā #3 kīpers, jo tomēr čempis mājās.

     [+] [-]

, 2021-02-06 20:56, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja nemaldos, tā intervija jau bija pēc atlaišanas no RD, kur vēl aizvien bija nostaļģija pēc ZAmerikas.

Un tas "apnika intensīvi trenēties" arī nozīmē, ka zuda motivācija sisties par tādām nenoteiktām un gaisīgām iespējām.
sapratu tavu domu. Domāju, ka apnika intensīvi trenēties taisni NHL fārmklubos, nevis jau esot KHL uz atlaišanas robežas.
Protams, es te zīlēju, bet tāpēc jau esam hokeja fani, kas interesējas

     [+] [-]

, 2021-02-06 20:57, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: PČ būs Rīgā, domāju Gudis pat mauks kā #3 kīpers, jo tomēr čempis mājās.
Tas jau arī apšaubāmi, vai būs #3 kīpers. Jo Voris šim kā reiz būs spēcīgs konkurents.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 21:00, pirms 4 gadiem
archy0 rakstīja: Tas jau arī apšaubāmi, vai būs #3 kīpers. Jo Voris šim kā reiz būs spēcīgs konkurents.
Domāju Gudis nokodīs Vori, Voris vēl nav tik pieredzējis.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-06 21:05, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Domāju Gudis nokodīs Vori, Voris vēl nav tik pieredzējis.
Būtu labs iemesls likt likmes It kā man arī šķiet, ka Gudļevskis labāks. Bet nebrīnīšos nemazam, ja Voris tomēr tiks Latvijas izlases sastāvā. Vora pluss ir jaunība, Gudļevska mīnuss - norakstāms.

     [+] [-]

, 2021-02-06 21:07, pirms 4 gadiem
archy0 rakstīja: Būtu labs iemesls likt likmes It kā man arī šķiet, ka Gudļevskis labāks. Bet nebrīnīšos nemazam, ja Voris tomēr tiks Latvijas izlases sastāvā. Vora pluss ir jaunība, Gudļevska mīnuss - norakstāms.
pieļauju , ka tādam Vorim nebūs ne spēļu pirms čempja , lai kaut kur kostu lielajiem. pietiek ja atbrauc kaut viens no trim Gudis, Kalniņš vai Punnenovs uz to arī tiks likta kārts....ja divi atbrauc tad vispār bezcers kost. ja visi 3 tad ārpus sastāva!
bet nu visādi var sanākt šajā dīvainajā laikā.
tas pats Gudis bez koronas no 3 vārtsarga uz pirmo uzdienējās un draftu NHL savā laikā. tāpēc Vori nenorakstīšu!

  +4 [+] [-]

, 2021-02-06 21:18, pirms 4 gadiem
archy0 rakstīja: sapratu tavu domu. Domāju, ka apnika intensīvi trenēties taisni NHL fārmklubos, nevis jau esot KHL uz atlaišanas robežas.
Protams, es te zīlēju, bet tāpēc jau esam hokeja fani, kas interesējas
Ja sportistam, esot pussoli no mērķa apnīk trenēties, tad tas arī ir rādītājs.

Patiesībā NYI nebija tik bezcerīgi, jo Graiss un Halāks, kā arī visa NYI nespēlēja, labāko hokeju un no AHL tika saukti palīgi.
Gibsons, kurš ar Gudļevski dalīja spēles laiku, spēlēja labāk un NHL tika pie 8 mačiem un pa drumstalām ir savācis kopā 14 mačus (5 gados). Tagad, ja kas, ir TBL sistēmā.

No otras puses - mums, Latvijā, Gudļevskis ir tāds viens, tāpēc liela uzmanība, taču tādā Ziemeļamerikas un pasaules hokeja kontekstā, nekas īpašs vai unikāls tur nav. Don't have what it takes, kā šādos gadījumos saka.

Šis gads tāds sliktāks, taču nedomāju, ka kopumā Kristers nevarētu būt normāls Eiropas vārtsargs. Apmēram kā Muštukovs (viņam gan ir MEGA priekšrocība - nav kritumu spēlē un visās līgās ir starp TOP vārtsargiem).

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 21:23, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tas pats Gudis bez koronas no 3 vārtsarga uz pirmo uzdienējās un draftu NHL savā laikā. tāpēc Vori nenorakstīšu!
Tas pats Gudis bija viens no labākajiem MHL vārtsargiem gan statistiski, gan tika saukts uz visādām ōlstāru un turneju komandām.

Voris tikai savā labākajā MHL sezonā spēja ielauzties MHL statistiski labāko vārtsargu TOP-20 (Kristers nevienā no trim sezonām nebija izkritis, 2x bija TOP-5).

  -2 [+] [-]

, 2021-02-06 21:25, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tas pats Gudis bija viens no labākajiem MHL vārtsargiem gan statistiski, gan tika saukts uz visādām ōlstāru un turneju komandām.

Voris tikai savā labākajā MHL sezonā spēja ielauzties MHL statistiski labāko vārtsargu TOP-20 (Kristers nevienā no trim sezonām nebija izkritis, 2x bija TOP-5).
un?

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 21:28, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: un?
Man tas liek domāt, ka abu potenciāls profesionālajā hokejā kopumā un arī īsākos tā nogriežņos ir atšķirīgs un piemērīt viena paveikto uz otru tāpēc nav jēgas.

     [+] [-]

, 2021-02-06 21:37, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis , 19:18, pirms 2 stundām
Prātā nāk dziesma “Ripoja akmens lejā no kalna...”. Kaut kads zilais dziedāja

Viedi vārdi!!!
Paldies par foršu komentu 🏳️‍🌈👍

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 21:40, pirms 4 gadiem
zilie.lv
Andris Ērglis (Andrievs)

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 21:41, pirms 4 gadiem
archy0 rakstīja: Būtu labs iemesls likt likmes It kā man arī šķiet, ka Gudļevskis labāks. Bet nebrīnīšos nemazam, ja Voris tomēr tiks Latvijas izlases sastāvā. Vora pluss ir jaunība, Gudļevska mīnuss - norakstāms.
To gan lems Hārtlijs un izlasē Gudijs vienmēr spēlējis labi un bez cīņas viņš savu vietu nevienam neatdos.

     [+] [-]

, 2021-02-06 21:47, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: To gan lems Hārtlijs un izlasē Gudijs vienmēr spēlējis labi un bez cīņas viņš savu vietu nevienam neatdos.
principā Gudim tas ir baigais pluss attiecībā pret pārējiem. ( es domāju Eiropā spēlējošos). var sanākt , ka nonstopā jau viņu var iecelt par pirmo nr.
p.s. nav ne jausmas kas būs pavasarī vai vispār kādas pārbaudenes būs. pieļauju, ka būs. jo pirmkārt čempis Rīgā un daudzi gribēs te pirms čempja uzbliezt. tāpēc pieļauju, ka būs . žēl , ka grupā Kanāda un ASV . ar tiem varētu uzbliezt vēl pirms čempja, pofig tā grupas spēle

     [+] [-]

, 2021-02-06 22:18, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: principā Gudim tas ir baigais pluss attiecībā pret pārējiem. ( es domāju Eiropā spēlējošos). var sanākt , ka nonstopā jau viņu var iecelt par pirmo nr.
p.s. nav ne jausmas kas būs pavasarī vai vispār kādas pārbaudenes būs. pieļauju, ka būs. jo pirmkārt čempis Rīgā un daudzi gribēs te pirms čempja uzbliezt. tāpēc pieļauju, ka būs . žēl , ka grupā Kanāda un ASV . ar tiem varētu uzbliezt vēl pirms čempja, pofig tā grupas spēle
Pirmā PČ spēle būs Latvija-Kanāda. Kā reiz forši būtu, ja Kanāda mazāk būtu gatava šai spēlei.

     [+] [-]

, 2021-02-06 22:23, pirms 4 gadiem
archy0 rakstīja: Pirmā PČ spēle būs Latvija-Kanāda. Kā reiz forši būtu, ja Kanāda mazāk būtu gatava šai spēlei.
nu ja ne ar mums, tad ar citiem viņi uzspēlēs vienu spēli pirms čempja arēnā. tāpat amerikāņi.
pieļauju ka kādas 7-10 dienas pirms čempja ieradīsies visas komandas Rīgā.
IIHF plāno tādu pašu kovida protokolu kā pirms U20 čempja Edmontonā. katrai izlasei būs vismaz 1 pārbaudene.
nekur citur neviens nelidināsies apkārt un nespēlēs pirms čempja, lai līdz minimumam izslēgtu riskus kovida dēļ sēdēt bez čempja.

     [+] [-]

, 2021-02-06 22:53, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Man tas liek domāt, ka abu potenciāls profesionālajā hokejā kopumā un arī īsākos tā nogriežņos ir atšķirīgs un piemērīt viena paveikto uz otru tāpēc nav jēgas.
Tieši ņemot vērā to, kā Gudim gājis nevajag pārvērtēt potenciālu. Labi juniora gadi negarantē superīgu karjeru. Pretī var likt citu Jāni - Kalniņu. Švakas līgas karjeras sākumā negarantē tādu visu karjeru. Es teiktu, ka to, kurš sasniegs vairāk Voris vai Gudis jāskatās sākot ar nākamo sezonu, kad ļoti ceru, ka ja pastāvēs RD, viņš varēs sevi apliecināt, kā otrais Nr un darīt to, ko darīja Gudis - sisties no apakšas uz augšu. Vai Voris kādreiz spēlēs NHL - ļoti šaubos. Taču par to vai viņš karjeras noslēgumā vidēji ņemot būs vājāks kā Gudis - tas ir ļoti atklāts jautājums.

     [+] [-]

, 2021-02-06 22:58, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tieši ņemot vērā to, kā Gudim gājis nevajag pārvērtēt potenciālu. Labi juniora gadi negarantē superīgu karjeru. Pretī var likt citu Jāni - Kalniņu. Švakas līgas karjeras sākumā negarantē tādu visu karjeru. Es teiktu, ka to, kurš sasniegs vairāk Voris vai Gudis jāskatās sākot ar nākamo sezonu, kad ļoti ceru, ka ja pastāvēs RD, viņš varēs sevi apliecināt, kā otrais Nr un darīt to, ko darīja Gudis - sisties no apakšas uz augšu. Vai Voris kādreiz spēlēs NHL - ļoti šaubos. Taču par to vai viņš karjeras noslēgumā vidēji ņemot būs vājāks kā Gudis - tas ir ļoti atklāts jautājums.
nu jau, nu jau Jānim nekas tur švaks nebija. viņš jau U20 bija pirmais numurs nevis Gudis.
karejera nebija slikta un potenciāls bija lielāks. šoreiz tikai un vienīgi apstākļu sakrītība.
tik vien , ka Jānis bija metalurgs , bet Gudis ģinamomietis pēc metalurgu bankrota bija jāmeklē citur kur spēlēt.
abi divi tā laika ģinamo nebija vajadzīgi.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 23:07, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu drusku jau vājāka šobrīd ir. Oficiāla ranga hokeja līgām, kā futenē nav, bet gan ČL līgu reitings, gan dažādu ekspertu reitingos pēdējos gados slovāki ir drusku zem austriešiem.
Vienīgais patiesi objektīvais līgu tops tika radīts Ekspertu birojā "Imperions" ar Pēdējo Vācieti priekšgalā.

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:36, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja sportistam, esot pussoli no mērķa apnīk trenēties, tad tas arī ir rādītājs.

Patiesībā NYI nebija tik bezcerīgi, jo Graiss un Halāks, kā arī visa NYI nespēlēja, labāko hokeju un no AHL tika saukti palīgi.
Gibsons, kurš ar Gudļevski dalīja spēles laiku, spēlēja labāk un NHL tika pie 8 mačiem un pa drumstalām ir savācis kopā 14 mačus (5 gados). Tagad, ja kas, ir TBL sistēmā.

No otras puses - mums, Latvijā, Gudļevskis ir tāds viens, tāpēc liela uzmanība, taču tādā Ziemeļamerikas un pasaules hokeja kontekstā, nekas īpašs vai unikāls tur nav. Don't have what it takes, kā šādos gadījumos saka.

Šis gads tāds sliktāks, taču nedomāju, ka kopumā Kristers nevarētu būt normāls Eiropas vārtsargs. Apmēram kā Muštukovs (viņam gan ir MEGA priekšrocība - nav kritumu spēlē un visās līgās ir starp TOP vārtsargiem).
Man liekas vinam tas hokejs ir tā "ja ko piedāvās, tad uzspēlē", bez pārākās iespringšanas.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-07 00:11, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nu jau, nu jau Jānim nekas tur švaks nebija. viņš jau U20 bija pirmais numurs nevis Gudis.
karejera nebija slikta un potenciāls bija lielāks. šoreiz tikai un vienīgi apstākļu sakrītība.
tik vien , ka Jānis bija metalurgs , bet Gudis ģinamomietis pēc metalurgu bankrota bija jāmeklē citur kur spēlēt.
abi divi tā laika ģinamo nebija vajadzīgi.
Pieņemsim, ka Jānim potenciāls bija lielāks kā Gudim. Bet vai ja ne Dinamo, Jānis tagad būtu Jokerit #1? Man nepatīk, kā būtu ja būtu, vienkārsi - ticu, ka Jānis tiktu labā komandā pāris gadus vēlāk nekā viņam sanāca, jo ir meistarīgs utt, tajā pat laikā - ja Dinamo viņu nesavāktu no MOL, cik liela iespēja ka viņu paņemtu laba komanda no turienes?
Un arī šajā formā pierādās tas, ka potenciālam nav tik liela nozīme (izņemot fanu cerības un draftu) - lielākā nozīme ir tam, ka to potenciālu izpilda. Itkā Latvijā būtu trūcis junioru vecuma sportistu (gan hoķī, gan citur), kas spridzina un pienākot pieaugušo karjerai apstājās vai nospēlē to karjeru un liekas, ka varēja vairāk.

     [+] [-]

, 2021-02-07 08:24, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tieši ņemot vērā to, kā Gudim gājis nevajag pārvērtēt potenciālu. Labi juniora gadi negarantē superīgu karjeru. Pretī var likt citu Jāni - Kalniņu. Švakas līgas karjeras sākumā negarantē tādu visu karjeru. Es teiktu, ka to, kurš sasniegs vairāk Voris vai Gudis jāskatās sākot ar nākamo sezonu, kad ļoti ceru, ka ja pastāvēs RD, viņš varēs sevi apliecināt, kā otrais Nr un darīt to, ko darīja Gudis - sisties no apakšas uz augšu. Vai Voris kādreiz spēlēs NHL - ļoti šaubos. Taču par to vai viņš karjeras noslēgumā vidēji ņemot būs vājāks kā Gudis - tas ir ļoti atklāts jautājums.
Tu tagad kopā jauc 2 lietas - potenciālu un šī potenciāla realizēšanu, turklāt jau ar lielu laika nobīdi.

Junioros Kristers bija TOP MHL vārtsargs, viņš arī tika draftēts un, beigu beigās, lai vai kā, bet tika līdz NHL un īstermiņā arī bija izlases pirmais numurs. Tas, ka viņam neizdevās šajā līmenī noturēties jau ir stāsts no citas operas.

Runājot par Kalniņu un viņa spēlēšanu Ungārijā, gribas gan atzīmēt, ka pirms tam viņš, vēl līdz 22 gadu vecumam, 2 gadus bija Liepājas Metalurga pirmais numurs Baltkrievijas čempionātā un Latvijas līgas labākais vārtsargs.
Arī pafilozofējot par Ungārijas čempionātu - protams, ka tā ir joberlīga, taču, no otras puses, Ungārija, tomēr, ir gana hokejiska valsts, bet Kalniņš tās čempionātā (jā, valsts labākās komandas spēlē citur) bija labākais vārtsargs un tāpat tika saukts uz izlasi un bija divu PČ pieteikumā vēl Ungārijā spēlējot.

Kā būtu, ja nebūtu Dinamo? Visādi var gadīties, taču, kā pats teici, tās ir spekulācijas.

Taču, ja mēs atgriežamies no diviem jau sevi pierādījušiem vārtsargiem pie Vora - MHL bez spīdēšanas, ZAmerikas junioros arī nekas spožs, pirmais mēģinājums ārzemēs (Dānija) - neveiksmīgs. Atgriežoties RD (jā, viņu "savāca" tā pat kā Kalniņu), arī nav tā, ka, lai arī cipari būtu slikti, būtu redzams kaut kāds liels potenciāls.

ZAmerikā lieto tādu vārdu "Upside", apzīmējot cik augstu kāds hokejists var uzlēkt. Tas nenozīmē, ka vienmēr uzlec, taču tas ir tas potenciāls. Tāpat ir ļoti reti tādi gadījumi, kad vārtsargs (un ne tikai vārtsargs), jau pēc U-vecuma pēkšņi kvalitatīvi izmaina savu sniegumu.

Varbūt, protams, es kļūdīšos, taču šis "apsaids" Vora gadījumā ir ļoti limitēts. Protams, ar laiku, ja turpinās spēlēt KHL un progresēs, nebūs tie šosezon par standartu kļuvušie 4.00 vārti vidēji spēlē, bet kā kandidātu uz vietu izlasē pie šī brīža (un tuvāko 10 gadu) konkurences es viņu baigi neredzu. Tikai, ja kāds nevarēs vai negribēs spēlēt.

     [+] [-]

, 2021-02-07 10:39, pirms 4 gadiem
archy0 rakstīja: Būtu labs iemesls likt likmes It kā man arī šķiet, ka Gudļevskis labāks. Bet nebrīnīšos nemazam, ja Voris tomēr tiks Latvijas izlases sastāvā. Vora pluss ir jaunība, Gudļevska mīnuss - norakstāms.
PČ notiek Rīgā, neuzskatu par vajdzīgu ,ka šajā turnīrā ir jāved kāds nākotnes vārdā, lai vispirms vietu nopelna komandā. Spēlētājiem pašiem būs lielāka motivācija. Mums savu skatītāju priekšā ir jāatrāda maksimāli labākie spēki, kādi mums ir. Tas ir kā atskaites punkts par hokejā sasniegto un iespēto.

     [+] [-]

, 2021-02-07 10:58, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tu tagad kopā jauc 2 lietas - potenciālu un šī potenciāla realizēšanu, turklāt jau ar lielu laika nobīdi.

Junioros Kristers bija TOP MHL vārtsargs, viņš arī tika draftēts un, beigu beigās, lai vai kā, bet tika līdz NHL un īstermiņā arī bija izlases pirmais numurs. Tas, ka viņam neizdevās šajā līmenī noturēties jau ir stāsts no citas operas.

Runājot par Kalniņu un viņa spēlēšanu Ungārijā, gribas gan atzīmēt, ka pirms tam viņš, vēl līdz 22 gadu vecumam, 2 gadus bija Liepājas Metalurga pirmais numurs Baltkrievijas čempionātā un Latvijas līgas labākais vārtsargs.
Arī pafilozofējot par Ungārijas čempionātu - protams, ka tā ir joberlīga, taču, no otras puses, Ungārija, tomēr, ir gana hokejiska valsts, bet Kalniņš tās čempionātā (jā, valsts labākās komandas spēlē citur) bija labākais vārtsargs un tāpat tika saukts uz izlasi un bija divu PČ pieteikumā vēl Ungārijā spēlējot.

Kā būtu, ja nebūtu Dinamo? Visādi var gadīties, taču, kā pats teici, tās ir spekulācijas.

Taču, ja mēs atgriežamies no diviem jau sevi pierādījušiem vārtsargiem pie Vora - MHL bez spīdēšanas, ZAmerikas junioros arī nekas spožs, pirmais mēģinājums ārzemēs (Dānija) - neveiksmīgs. Atgriežoties RD (jā, viņu "savāca" tā pat kā Kalniņu), arī nav tā, ka, lai arī cipari būtu slikti, būtu redzams kaut kāds liels potenciāls.

ZAmerikā lieto tādu vārdu "Upside", apzīmējot cik augstu kāds hokejists var uzlēkt. Tas nenozīmē, ka vienmēr uzlec, taču tas ir tas potenciāls. Tāpat ir ļoti reti tādi gadījumi, kad vārtsargs (un ne tikai vārtsargs), jau pēc U-vecuma pēkšņi kvalitatīvi izmaina savu sniegumu.

Varbūt, protams, es kļūdīšos, taču šis "apsaids" Vora gadījumā ir ļoti limitēts. Protams, ar laiku, ja turpinās spēlēt KHL un progresēs, nebūs tie šosezon par standartu kļuvušie 4.00 vārti vidēji spēlē, bet kā kandidātu uz vietu izlasē pie šī brīža (un tuvāko 10 gadu) konkurences es viņu baigi neredzu. Tikai, ja kāds nevarēs vai negribēs spēlēt.
Drīz jau aizmirsīsim par Gudi un Vori izlases kontekstā, ja šie nesaņemsies vai nesāks progrosēt. Šilovs spēlē AHL, Mitens arī pēc šīs sezonas visticamāk tiks pie NHL līguma, Grigals arī gan jau nebeigs karjeru pēc NCAA. Iespējams ka no Sorokina brandžas kāds vārtsargs iekrīt skautu acīs pēc U18 WJC.

     [+] [-]

, 2021-02-07 11:09, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Drīz jau aizmirsīsim par Gudi un Vori izlases kontekstā, ja šie nesaņemsies vai nesāks progrosēt. Šilovs spēlē AHL, Mitens arī pēc šīs sezonas visticamāk tiks pie NHL līguma, Grigals arī gan jau nebeigs karjeru pēc NCAA. Iespējams ka no Sorokina brandžas kāds vārtsargs iekrīt skautu acīs pēc U18 WJC.
ja kāds tiek pie NHL līguma, ir ļoti maza iespējamība, ka tas dos iespēju spēlēt veču izlasē, ar ļoti retiem izņēmumiem. Hārtlijs, vai jebkurš cits izlases treneris, izvēlēsies pārbaudītu vērtību, it īpaši vārtsarga postenī.