Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Kanāda pret Krieviju – kurš kuru?

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Kanāda pret Krieviju – kurš kuru?
Foto: AP/Scanpix

Tuvojoties gada nogalei, sastāvus Vankūveras olimpiskajām spēlēm nosauca visu valstu hokeja izlases. Galveno uzmanību piesaistīja kanādieši un krievi, kas spēkojušies pēdējo divu pasaules čempionātu finālos – lai gan ir daudz citu konkurentu, hokeja eksperti mēļo, kura izlase tad tiks pie olimpiskā zelta. Izšķetinājām abu komandu sastāvus, cenšoties atrast spēcīgāko. Rezultāts? Neizšķirts!

Pēdējos divos pasaules čempionātu finālos tikušies Krievijas un Kanādas hokejisti, sadalot spīdīgos cēlmetālus Krievijas labā. Taču šogad galvenais nebūs pasaules čempionāts, bet gan olimpiskās spēles. Visas komandas sastāvus nosaukušas, bet galveno uzmanību atkal izpelnījušās abas hokeja lielvalstis – pirms lācis nomedīts, jau tiek dalīta lāčāda. Skatīsimies, kura komanda tad spēcīgāka uz papīra lapas.

Vārtsargi: Kanāda - Krievija 1:0
Kanāda: Roberto Luongo (Vankūveras ''Canucks''), Martins Brodērs (Ņūdžersijas ''Devils''), Marks Andrē Flerī (Pitsburgas ''Penguins'')
Krievija: Jevgēņijs Nabokovs (Sanhosē ''Sharks''), Iļja Brizgalovs (Fīniksas ''Coyotes''), Semjons Varlamovs (Vašingtonas ''Capitals'')

Kā jau galvenajām zelta pretendentēm, abām izlasēm vārtsargu līniju stiprina trīs vārtsargi, kas pelnījuši būt pirmie savā izlasē, visi pārstāv NHL klubus. Kanādas pēdējo līniju cementē šosezon rekordus labojošais 37 gadus vecais Martins Brodērs, kuram šīs, visticamāk, kļūs par atvadu olimpiskajām spēlēm, pašreizējais Stenlija kausa glabātājs Marks Andrē Flerī, kā arī Roberto Luongo. Šķiet, ka vārtsargu līnija spēcīgāka ir olimpiādes saimniekiem, bet! Pavērojot statistikas ailes, līderos izvirzījušies krievu ripu ķērāji – visi trīs pēc atvairīto metienu procenta apsteidz kanādiešus. Tomēr olimpiādē izšķiroša loma būs pieredzei – piemēram, Brodēram šīs būs jau ceturtās olimpiskās spēles, turpretī abiem pārējiem vārtsargiem vien pirmās, Flerī šī būs debija Kanādas pieaugušo izlasē. Nabokovs jau vienās spēlēs savas valstsvienības vārtus ir sargājis, bet Brizgalovam šīs būs ceturtās spēles , savukārt Varlamovam olimpiskās pieredzes nav. Uz doto brīdi šķiet, ka ripu ķērāju līnija spēcīgāka ir kanādiešiem, tāpēc priekšroku dodam tieši viņiem.

Aizsargi: Kanāda - Krievija 0,5:0,5
Kanāda: Šī Vēbers (Nešvilas ''Predators''), Brents Sībruks (Čikāgas ''Blackhawks''), Kriss Prongers (Filadelfijas ''Flyers''), Dankans Keits (Čikāgas ''Blackhawks''), Drū Dautijs (Losandželosas ''Kings''), Dens Boils (Sanhosē ''Sharks''), Skots Nīdermaijers (Anaheimas ''Ducks'')
Krievija: Andrejs Markovs (Monreālas ''Canadiens''), Iļja Ņikuļins (Kazaņas ''AK Bars''), Dmitrijs Kaļiņins (Ufas ''Salavat Yulaev''), Konstantīns Korņejevs (Maskavas CSKA), Deniss Grebeškovs (Edmontonas ''Oilers''), Fjodors Tjutins (Kolumbusas ''Blue Jackets''), Sergejs Gončars (Pitsburgas ''Penguins''), Antons Volčenkovs (Otavas ''Senators'')

Kā jau ierasts, arī aizsardzības līnija kanādiešiem būvēta no NHL hokejistiem, savukārt Krievijas izlases vadība nav smādējusi savos hokeja laukumos spēlējošos hokejistus, no KHL uzaicinot trīs spēlētājus. Par Kanādas izlases pārbagātību aizsardzībā liecina 2008. gada pasaules čempionāta izcilnieka Brenta Bērnsa atstāšana mājās, lai gan tieši viņš tika atzīts par izlases labāko spēlētāju finālspēlē, kā arī aizvadīja lielisku turnīru. Kanādas aizsargu vidējais vecums ir 28 gadi, tomēr komandā ir tikai trīs spēlētāji, kas vecāki par 30 gadiem, bet četri, kas pārkāpuši 25 gadu slieksnim. Jaunākais spēlētājs ir Raita Ivanāna komandas biedrs Losandželosā Drū Dautijs. Mājās tiks atstāts arī NHL rezultatīvākais aizsargs Maiks Grīns, arī Krievijas izlase uz Vankūveru nepaņems dažus vīrus, kuriem bija iespējas iekļūt labāko astoņu skaitā. Šoreiz pat grūti noteikt uzvarētāju, tādēļ dalām punktus uz pusēm. Tiesa, vadību saglabā kanādieši.

Uzbrucēji: Kanāda - Krievija 0:1
Kanāda: Džonatans Tēvzs (Čikāgas ''Blackhawks''), Džo Torntons (Sanhosē ''Sharks''), Ēriks Stāls (Karolīnas ''Hurricanes''), Korijs Perijs (Anaheimas ''Ducks''), Maiks Ričardss (Filadelfijas ''Flyers''), Riks Nešs (Kolumbusas ''Blue Jackets''), Brendons Morovs (Dalasas ''Stars''), Patriks Marlo (Sanhosē ''Sharks''), Džeroms Iginla (Kalgari ''Flames''), Denijs Hītlijs (Sanhosē ''Sharks''), Raiens Geclafs (Anaheimas ''Ducks''), Sidnijs Krosbijs (Pitsburgas ''Penguins''), Patriss Beržerons (Bostonas ''Bruins'')
Krievija: Pāvels Dacjuks (Detroitas ''Red Wings''), Jevgēņijs Malkins (Pitsburgas ''Penguins''), Sergejs Fjodorovs (Magņitogorskas ''Metallurg''), Iļja Kovaļčuks (Atlantas ''Thrashers''), Maksims Afinogenovs (Atlantas ''Thrashers''), Daniss Zaripovs (Kazaņas ''AK Bars''), Aleksandrs Sjomins (Vašingtonas ''Capitals''), Aleksandrs Ovečkins (Vašingtonas ''Capitals''), Aleksejs Morozovs (Kazaņas ''AK Bars''), Sergejs Zinovjevs (Ufas ''Salavat Yulaev''), Aleksandrs Radulovs (Ufas ''Salavat Yulaev''), Viktors Kozlovs(Ufas ''Salavat Yulaev'')

Zinot, ka pirmo spēli Krievijas hokejisti aizvadīs pret latviešiem, sāk pārņemt bažas, ar cik zaudēsim, jo paskatoties uzbrucēju sarakstā... Tomēr arī kanādiešu uzbrukuma bastioni ir ļoti spēcīgi, taču šoreiz priekšroku došu krieviem – Stenlija kausa izcīņas vērtīgākais spēlētājs, labākais NHL uzbrucējs, labākie spēki no KHL. Jā, malku ugunskuram piemet kanādiešu individuālie rādītāji, taču hokejs ir komandas sports. Un arī individuāli labāki ir krievi, kuri punktu izteiksmē daudz neatpaliek. Tiesa, kanādieši viņus var izsmērēt gar bortiem un beigta balle..

Treneri: Kanāda - Krievija 0,5:0,5
Par Kanādas hokejistu vadītāju olimpiskajās spēlēs izvēlēts Detroitas ''Red Wings'' treneris Maiks Bebkoks, kurš pēdējo divu sezonu laikā savu klubu aizvedis līdz Stenlija kausa finālam, reizi uzvarot, bet reizi zaudējot. Kopš nokļūšanas NHL, viņš tikai reizi nav spējis aizvest komandu līdz izslēgšanas spēlēm, un tas notika... pirmslokauta sezonā. Pēcāk viņš pārņēma Detroitas komandu, atvadoties no Anaheimas ''varenajām pīlēm'', pēdējo trīs sezonu laikā kļūstot par konferences uzvarētāju. Jā, tieši izslēgšanas spēles ir svarīgākās šāda veida turnīros, kad katrs zaudējums var liegt cīņu par titulu. Bebkoka oponents ir Vjačeslavs Bikovs, kurš pēdējos divos pasaules čempionātos apspēlējis kanādiešus, iegūstot pasaules zeltu. Pirms šās sezonas viņš Maskavas CSKA nomainīja pret Ufu, vēloties tur savākt labākos izlases kandidātus, taču lielākā daļa hokejistu nāk no NHL. Arī treneru rangā neizšķirts.

Kopvērtējumā katrai komandai pa diviem punktiem, tāpēc.. visu nākas atlikt līdz februārim, kad abas komandas, kas ir spēkos līdzvērtīgas, dosies uz ledus, lai cīnītos par labākās titulu. Kanādieši savās mājās lūkos pārspēt krievus, kas pēdējos divos gados izcīnījuši pasaules zeltu, allaž uzvarot papildlaikā. Protams, kanādiešiem priekšrocības varētu dot mājas sienu palīdzība, taču pasaules čempionātā, kas norisinājās Kanādā, finālā uzvarēja krievi. Taču – nevajag aizmirst par citām komandām, kas ceļu negriezīs. Finālā varam neredzēt nevienu no šīm divām vienībām!

Fakti par abu izlašu sastāviem

Kanādas izlase

-Kanādas izlasē iekļauti 12 spēlētāji, kuri vēl nav sasnieguši 25 gadu vecumu. Turklāt 15 hokejistiem šīs būs pirmās olimpiskās spēles
-Krisam Prongeram šīs būs jau ceturtās olimpiskās spēles - viņš piedalījies visās, sākot no 1998. gada Nagano spēlēm. Tobrīd Kanādas izlasē iekļauts bija arī Martins Brodērs, taču viņš laukumā nedevās.
-Četri sastāvā iekļautie spēlētāji jau reizi izcīnījuši olimpisko zeltu, 2002. gadā Soltleiksitijā palīdzot Kanādai iegūt zelta medaļas pēc 50 gadu pārtraukuma: Martins Brodērs, Kriss Prongers, Skots Nīdermaijers un Džeroms Iginla.
-Septiņi spēlētāji piedalījās 2006. gada olimpiskajās spēlēs Turīnā: Martins Brodērs, Denijs Hītlijs, Džeroms Iginla, Roberto Luongo, Riks Nešs, Kriss Prongers un Džo Torntons.
-Izņemot uzbrucēju Patrisu Beržeronu, visi kanādieši piedalījās vasaras treniņnometnē, kas bija paredzēta kā gatavošanās posms Vankūveras spēlēm. Izlases treneriem šī nometne palīdzēja labāk izvērtēt kandidātu spējas.

Krievijas izlase

-Visi spēlētāji izvēlēti no šobrīd divām pasaules labākajām hokeja līgām: NHL pārstāvēs 14 hokejistu, savukārt no KHL klubiem nāk deviņi ripas dzenātāji.
-Sergejam Gončaram šīs būs ceturtās olimpiskās spēles, savukārt sešiem spēlētājiem šī būs trešā olimpiāde: Iļjam Brizgalovam, Andrejam Markovam, Maksimam Afinogenovam, Pāvelam Dacjukam, Sergejam Fjodorovam un Iļjam Kovaļčukam.
-Visplašāk pārstāvētā komanda ir Ufas ''Salavat Yulaev'', kas pagājušajā sezonā kļuva par KHL regulārās sezonas uzvarētāju. Šo komandu pārstāv četri spēlētāji: Dmitrijs Kaļiņins, Viktors Kozlovs, Aleksandrs Radulovs un Sergejs Zinovjevs. No Ufas nāk arī izlases galvenais treneris Vjačeslavs Bikovs un viņa palīgs Igors Zakarhins.
-Astoņi no sastāvā iekļautajiem spēlētājiem uzvarēja gan 2008. gada, gan 2009. gada pasaules čempionātā: Deniss Grebeškovs, Dmitrijs Kaļiņins, Konstantīns Korņejevs, Iļja Ņikuļins, Iļja Kovaļčuks, Aleksandrs Radulovs, Aleksejs Morozovs un Sergejs Zinovjevs.

OS grupas

A grupaB grupaC grupa
KanādaKrievijaZviedrija
ASVČehijaSomija
ŠveiceSlovākijaBaltkrievija
NorvēģijaLatvijaVācija

Pēdējo OS uzvarētāji

GadsZeltsSudrabsBronza
2006. (Turīna; Itālija)ZviedrijaSomijaČehija
2002. (Soltleiksitija; ASV)KanādaASVKrievija
1998. (Nagano; Japāna)ČehijaKrievijaSomija
1994. (Lilehamera; Norvēģija)ZviedrijaKanādaSomija
1992. (Albervilla; Francija)NVSKanādaČehoslovākija

Kura izlase izcīnīs zeltu Vankūveras OS?

  • 547

  • 555

  • 256


  +8 [+] [-]

, 2010-01-04 16:19, pirms 15 gadiem
Nu nav tas nekāds playoff ar 3-7 spēļu sēriju, es jau domājui, ka fināls jau nu noteikti vairs nebūs Kanāda Krievija. Ceru pat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-01-04 16:21, pirms 15 gadiem
Somija.

 +15 [+] [-]

, 2010-01-04 16:22, pirms 15 gadiem
viena savstarpeja spele OS neparada savstarpejo speku sameru, diemzel. vajadzetu 7 speles tapat ka NHL

 +23 [+] [-]

, 2010-01-04 16:22, pirms 15 gadiem
A ko Ulvis Brože tādu sliktu ir izdarījis, ka ir brīdināts par savu uzvedību?

  +4 [+] [-]

, 2010-01-04 16:25, pirms 15 gadiem
Somija vai Zviedrija

     [+] [-]

, 2010-01-04 16:25, pirms 15 gadiem
nu nebūs Krievija finālā. Vai nu zviedri vai somi. Varbūt arī ASV un tikai pēc tam Krievija

  +7 [+] [-]

, 2010-01-04 16:25, pirms 15 gadiem
Nedomaju, ka finala bus Kanada pret Krieviju!

  +4 [+] [-]

, 2010-01-04 16:27, pirms 15 gadiem
Ceru pirmkart, ka nebus vispar finala Can-Rus, jo nav ko dalit nenosauta lacha adu jau priekslaicigi. Un otrkart, busu par jebkuru citu izlasi tikai ne par Krieviju. It ka pret krieviem nekas nav, bet jau no PSRS laikiem kaut ka iegajies, ka var just lidzi jebkurai izlasei tikai ne krievu. Liels faktors ir kaut vai tas, ka vienmer tas lecigums pirms cempionatiem. Kaut vai skatoties U-20 speli starp Krieviju un Sveici, bija diezgan neciesami, ka krievu komentetajs pret sveiciesiem ar tadu parakuma sajutu visu machu izturejas, it ka dzeki tikko no koka butu nokapushi un pirmo reizi ieraudzijusi ledu.

     [+] [-]

, 2010-01-04 16:27, pirms 15 gadiem
Paskatoties uz šī brīža NHL.com statiem tomēr neliktu krieviem pārsvaru uzbrukumā...

  +9 [+] [-]

, 2010-01-04 16:27, pirms 15 gadiem
Nezinu,bet liekas ka slovāki varētu kādu sensāciju sarūpēt

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 16:28, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: A ko Ulvis Brože tādu sliktu ir izdarījis, ka ir brīdināts par savu uzvedību?
Par maz raksta!
Slēpts komentārs: forge

  +3 [+] [-]

, 2010-01-04 16:30, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: A ko Ulvis Brože tādu sliktu ir izdarījis, ka ir brīdināts par savu uzvedību?
Abi ar Skudrinieku kaut ko kopīgi savārījuši.

 +10 [+] [-]

, 2010-01-04 16:30, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Somija.
Galvenais lai nedabū zviedri. Par pārējiem kaut kā pārdzīvošu. bet RUS-CAN spēli olimpiādē vajag, tik obligāti tai nav jabūt finālspēlei
Slēpts komentārs: forge
Slēpts komentārs: A. Ovechkin

 +10 [+] [-]

, 2010-01-04 16:34, pirms 15 gadiem
Teorētiski visi var dabūt zeltu.

 +18 [+] [-]

, 2010-01-04 16:35, pirms 15 gadiem
Aizsargi: Kanāda - Krievija 0,5:0,5

Tas kanadieshu 7nieks shobrid ir starp 10 labakajiem aizsargiem NHL

  +4 [+] [-]

, 2010-01-04 16:37, pirms 15 gadiem
vārtsargi 0,5:0,5 (tā arī nesapratu kāpēc CAN pārsvars.. pieredze izšķirošā? tas tāds fanu domu gājiens .. tad Čehija noteikti liktu vārtos Hašeku. izšķirošais kāds formā vārtsargi būs OS laikā, pagaidām krieviem vismaz līdzvērtīgas izredzes)

aizsargi 1:0 - ši laikam pirmais apskats, kur redzu ka krievu aizsargi pielīdzināti Kanādas. pat pašas Krievijas presē aizsardzībā kā vājākais posms - pat salīdzinot ar citām Eiropas izlasēm ..

uzbrucēji 0:1

+0,5 Kanādai noteikti klāt par to, ka jāspēlē Z-Amerikā.

 +10 [+] [-]

, 2010-01-04 16:38, pirms 15 gadiem
Skandināvi varētu pakutināt nervus šitiem Zvaigžņu sastāviem, un tas pat būtu labi...

  -4 [+] [-]

, 2010-01-04 16:38, pirms 15 gadiem
Ai,nu nepareizi salīdzināts.

Vārtusargi arī ir jābut 1:1 un uzbrukam ari 1:1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 16:41, pirms 15 gadiem
Jo Krieviem sliktāk,ka aizsardzība nav tik laba,Kanādai visi uzbrucēji,kas var to izmantot,savukārt,Kanādai stabila aizsardzība pret labu uzbrukumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 16:54, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Galvenais lai nedabū zviedri. Par pārējiem kaut kā pārdzīvošu. bet RUS-CAN spēli olimpiādē vajag, tik obligāti tai nav jabūt finālspēlei
Man vienalga, galvenais, lai itāļi slēpošanas stafetē uzvar un lai somi uzvar hokejā, vēlams finālā zviedrus. Pārējais var arī nenotikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 16:57, pirms 15 gadiem
diezgan labs raksts ,

nemaz nezinaju ka kanadai bus tik jauni speletaji...

nevaru vien sagaidiit OS vankūverā...
Slēpts komentārs: Modritis

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 17:01, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Slovākiem un Čehiem švaki iet pēdējā laikā! Kā tautās tenko - varbūt pienācis laiks abām tautām atkal apvienoties un tad arī hokeja izlase būtu citā līmenī !
Kā vecajos labajos laikos

Bet slovākiem šogad izlase tiešām izskatās spēcīga,it īpaši uzbrukums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 17:11, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Slovākiem un Čehiem švaki iet pēdējā laikā! Kā tautās tenko - varbūt pienācis laiks abām tautām atkal apvienoties un tad arī hokeja izlase būtu citā līmenī !
jā, Čehoslovākijas izlase, tas bija kaut kas... Patīkamas atmiņas no tiem laikiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 17:23, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Jo viņiem sastāvā ir KHL labākais vārtu guvējs !
Domāju nebūs patīkami,kad Hossa iemētīs kādas pāris ripas mums....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 17:26, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Ja krievi nenokāps no savas iedomības augstumiem tad viņi līdz finālam netiks
Cik nu esmu lasījis intervijas, tad krievi nav iedomīgi. Vairāk liekas, ka Kanāda jau domā, kur labāk kausu likt. Un Brizgalovs ir monstrs.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-04 17:27, pirms 15 gadiem
No bračkām drīzāk mums marians vairāk ieliks.

     [+] [-]

, 2010-01-04 17:28, pirms 15 gadiem
gaidu saldo ēdienu!
kāds no LV kanāliem translēs?

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 17:28, pirms 15 gadiem
visvaldis clinstons rakstīja: gaidu saldo ēdienu!
kāds no LV kanāliem translēs?
TV5
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-04 17:36, pirms 15 gadiem
Jo stiprāki krievi jo mūsējiem parasti iet vieglāk !

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 17:36, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Nez vai viņam sirdsapziņas pārmetumi neradīsies?
Neizskatās pēc tāda cilvēka,kuram tāda varētu būt

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 17:38, pirms 15 gadiem
velos finala redzet kanadu pret krieviju,jo pedejos 2 PC finali beidzot bija interesanti un loti atshkiras no tiem pashiem fianliem akd speleja zviedri pret kanadu.....par vartsargu liniju gan teiktu ka vienada

  +3 [+] [-]

, 2010-01-04 17:50, pirms 15 gadiem
Vispirms jau esmu par Latviju, peec tam par krieviem

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 18:04, pirms 15 gadiem
Jaa par LV nosakuma un pec tam par krieviem,un kanadu.

     [+] [-]

, 2010-01-04 18:07, pirms 15 gadiem
Krievija uzvarēs, man pie pakaļas urlas , okupanti un ttl. Šis ir hokejs nevis kkāds nacisms , tie ir vnk lohi kuri to nesaprot !!! Krievija viennozīmīgi ir visa hokeja līdere!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 18:11, pirms 15 gadiem
seit liela dala laikam aizmirsusi par ieprieksejo olimpiadi! ka tik gadijuma pirms Turinas ari medalas solija gan Krieviem, gan Kanadai, bet beigas ne vieniem ne otriem! un Somi bus nikni par ieprieksejo spelu finalu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 18:40, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: RUS-CAN spēli olimpiādē vajag, tik obligāti tai nav jabūt finālspēlei
+1000
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-04 18:57, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Kanāda kā vienmēr ir ļoti stipra, taču, neskaitot Brodēru, Krievijas sastāvs izceļas pat uz Kanādas fona. Katram, protams, ir savs viedoklis, bet nesaprotu tos, kuri uzskata Krievijas izlsi par iedomīgu, jo visiedomīgākie (un jo īpaši spēlēs pret Latviju) ir ASV un Kanādas izlases, nerunājot jau par stulbo naidu pret krieviem kā tādu...! Vnk. bessij kā jeņķi un kanādieši lecās un grūsta mūsējos! Turpretim krievi vienkārši izmanto visas mūsu kļūdas un skaisti apspēlē - nav ko pārmest!
Teorētiski finālā RUS un CAN, pusfinālā Skandināvi un tad pārējie. Bet nu visas spēles solās būt skaistas un nevaru vien tās sagaidīt!
Par skaistu hokeju!!!
jā, jā kanadiesi pidrilas, bet krievi džentlmeņi un varoņi...

  -2 [+] [-]

, 2010-01-04 18:59, pirms 15 gadiem
ovechkin8 rakstīja: Krievija uzvarēs, man pie pakaļas urlas , okupanti un ttl. Šis ir hokejs nevis kkāds nacisms , tie ir vnk lohi kuri to nesaprot !!! Krievija viennozīmīgi ir visa hokeja līdere!
Pedejos divus gadus izcelas un viss,bet paskaties pedejos 19 cempionatus,kur atrodas Krievija un kur Canada!
Doma ko raksti!
Slēpts komentārs: marksliv

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 19:00, pirms 15 gadiem
Kapēc tu domā, ka kanādieši krievus pa bortiem izsmērētu?? Nesaki tā gan, lielākā daļa Krievijas izlases spēlētāji spēlē NHL un nav nekādi peramie puikas...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 19:04, pirms 15 gadiem
ezic rakstīja: Kapēc tu domā, ka kanādieši krievus pa bortiem izsmērētu?? Nesaki tā gan, lielākā daļa Krievijas izlases spēlētāji spēlē NHL un nav nekādi peramie puikas...
Tur ta lieta ka lielaka dala,bet ne visi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 19:18, pirms 15 gadiem
Par aizsargiem gan autoram nepiekrītu - tur vienos vārtos labāki ir kanādieši. Nesaprotu nafig kļavinieki nepaņēma Maiku Grīnu no Vašingtonas.
Tad jau drīzāk vārtsargus var dēvēt par vienādāku spēka samēros

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 19:26, pirms 15 gadiem
visām komandām būs spēcīgi sastāvi, būs interesanti sktīties !

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 19:27, pirms 15 gadiem
Sakat ko gribat , bet es ceru Brīnumu No Latvijas komandas puses
Un cerams , ka viņi mums tādu sarūpēs

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 19:28, pirms 15 gadiem
ovechkin8 rakstīja: Krievija uzvarēs, man pie pakaļas urlas , okupanti un ttl. Šis ir hokejs nevis kkāds nacisms , tie ir vnk lohi kuri to nesaprot !!! Krievija viennozīmīgi ir visa hokeja līdere!
Visa hokeja? VIENNOZĪMĪGI? daudz par skaļu teikts. paskaties visu vecuma jauniešu čempionātus. tie labi atspoguļo hokeja saimniecību un neapšaubāma līdere joprojām ir Kanāda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 19:31, pirms 15 gadiem
Give Me A Break
Slovākija ar saviem veteraniem? Zviedrija? Somija? nu nezinu nezinu.
tad japrasa vai jus maz esat skatijushies pedejos PČ. Krievijas izlase ja nenokaps no makonjiem tad neko neizdaris? vecit tu maz zini ko runa? pasties kas vinjiem ir treneris un shis vairs nav 2000.g. Te visi ir viena liela komanda. Krievija - Kanāda fināls būtu kā saldais ēdiens. Ja kāda no šīm komandam nebūs finala, tad fināls nebus interesants, jo tiks uzvarets bez ipasham grūtībam. Esmu par Krieviju un Latviju. Par skaistu hokeju abu izlashu izpildijuma. Esmu tirs LV un krievu pilsonji man ne ipashi iet pie sirds. Bet hokeja Krievijas izlase liek vnk mutem palikt valja ar savu speli

     [+] [-]

, 2010-01-04 19:41, pirms 15 gadiem
LATVIJA

     [+] [-]

, 2010-01-04 19:43, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: A ko Ulvis Brože tādu sliktu ir izdarījis, ka ir brīdināts par savu uzvedību?

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 19:48, pirms 15 gadiem
ovechkin8 rakstīja: Krievija uzvarēs, man pie pakaļas urlas , okupanti un ttl. Šis ir hokejs nevis kkāds nacisms , tie ir vnk lohi kuri to nesaprot !!! Krievija viennozīmīgi ir visa hokeja līdere!
visam piekrītu izņemot to ka Krievija ir visa hokeja līdere. jā, viņi ir paņēmuši divus pēdējos PČ taču kā būs tagad olimpiādē... ja viņi vēl Vankūverā paņems zeltu tad jā, bet tā līderēšana arī ir tikai laicīga lieta. Atceros ka čehi bija līderi pirms 10 gadiem bet kur viņi ir tagad, kaut ka neredzu

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 19:57, pirms 15 gadiem
Raptor rakstīja: Tač neskatoties uz to, Tu esi un paliec krievs...Tu nespēj analizēt situāciju, jo Tev to neļauj mīlestība pret savu dzimteni...es domāju kad Latvija būs OS čempioni!!
es arī esmu par Krieviju, ja neskaita Latviju
patīk, kā viņi spēlē un viss

     [+] [-]

, 2010-01-04 20:00, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Tur ta lieta ka lielaka dala,bet ne visi!
tas jau nu galīgi nav rādītājs, tad jau tagad var atdot kausu Kanādai vai ASV!

  -3 [+] [-]

, 2010-01-04 20:06, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Kanāda kā vienmēr ir ļoti stipra, taču, neskaitot Brodēru, Krievijas sastāvs izceļas pat uz Kanādas fona. Katram, protams, ir savs viedoklis, bet nesaprotu tos, kuri uzskata Krievijas izlsi par iedomīgu, jo visiedomīgākie (un jo īpaši spēlēs pret Latviju) ir ASV un Kanādas izlases, nerunājot jau par stulbo naidu pret krieviem kā tādu...! Vnk. bessij kā jeņķi un kanādieši lecās un grūsta mūsējos! Turpretim krievi vienkārši izmanto visas mūsu kļūdas un skaisti apspēlē - nav ko pārmest!
Teorētiski finālā RUS un CAN, pusfinālā Skandināvi un tad pārējie. Bet nu visas spēles solās būt skaistas un nevaru vien tās sagaidīt!
Par skaistu hokeju!!!
Pilnigi piekritu, tiesi Kanadiesi ari Latviju pazemina visu laiku hokeja, bet krievi neko ipasi pret Latviju ari nekad neradija. Varbut iznemot OS Turina kad bija ziepes.. Tapec ka vartsargs neglaba.. Krieviem ir raksturigs pietaupit spekus pret Latviju.

     [+] [-]

, 2010-01-04 20:10, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Pedejos divus gadus izcelas un viss,bet paskaties pedejos 19 cempionatus,kur atrodas Krievija un kur Canada!
Doma ko raksti!
Paskatijos sakot no 1991 WC: TEAM Gold Silver Bronze

Canada 5 5 1
Russia 3 1 2

Nemaz tik kruti nav, nu ir vairak nu un kas? Kas notika pedejo 19 gadus Krievija? Tu zini? Nekas labs, bet kanadiesiem viss bija stabili!

     [+] [-]

, 2010-01-04 20:13, pirms 15 gadiem
funkyz rakstīja: tas jau nu galīgi nav rādītājs, tad jau tagad var atdot kausu Kanādai vai ASV!
Es atbildeju uz komentaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 20:15, pirms 15 gadiem
Pycckue rakstīja: Paskatijos sakot no 1991 WC: TEAM Gold Silver Bronze

Canada 5 5 1
Russia 3 1 2

Nemaz tik kruti nav, nu ir vairak nu un kas? Kas notika pedejo 19 gadus Krievija? Tu zini? Nekas labs, bet kanadiesiem viss bija stabili!
Atgadinu ka Kanadieshi labakos sastavus uz pasaules cehmpiem nvaca,bet Krievi gandriz uz visie labakos,iznemot 2001 vai 2002!

  -2 [+] [-]

, 2010-01-04 20:19, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Atgadinu ka Kanadieshi labakos sastavus uz pasaules cehmpiem nvaca,bet Krievi gandriz uz visie labakos,iznemot 2001 vai 2002!
А tas ir tiesi vinju problemas. Krievi ari nevac tapec NHL visi speleja. un neviens negribeja tajos laikos spelet par izlasi.

     [+] [-]

, 2010-01-04 20:21, pirms 15 gadiem
Pycckue rakstīja: А tas ir tiesi vinju problemas. Krievi ari nevac tapec NHL visi speleja. un neviens negribeja tajos laikos spelet par izlasi.
Nu,bet protams ka navaca

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 20:29, pirms 15 gadiem
Kāds tur neizšķirts.... psc vnk Kā var salīdzināt krievu aizsargus ar kanādiešiem? Un tas ir nemaz nerunājot par to, ka kanādiešiem arī uzbrukumā ir paņemti vairāki aizsardzības speciālisti, kamēr krieviem bez Datsjuka un Fjodorova tādu nav.

Kanādai šis sastāvs (vismaz uz papīra un pagaidām varam runāt tikai par to) ir pāāaaaarliecinoši spēcīgāks. Krievi var likt pretī tikai savus uzbrucējus, kuri, iespējams, arī ir mazliet pārāki. Savādāk Krievija būs apmēram tik pat spēcīgā kā čempī Halifaksā, bet tur viņi uzvarēja tikai ar minimālāko iespējamo pārsvaru, kamēr kanādieši ir mācījušies no savām kļūdām.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 20:31, pirms 15 gadiem
Kopumā jau rakstam nav ne vainas un paldies par viedokli, tomēr liekās, ka autors ir mazliet nobijies no iespējas atrasties kādas no līdzjutēju grupu nežēlestībā, tāpēc izvēlējies piesardzīgo piegājienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-04 20:36, pirms 15 gadiem
Es esmu par Kanādu un nesaprotu kāpēc Krievijas izlases fanu šeit ir tik daudz. Nav nekas pret krieviem, vai pret Krievijas hokeju, bet no iedzērušiem kanādiešiem Vecrīgā vēl nav nācies noklausīties ņirgājoties par mūsu zaudējumiem pasaules čempjos Ar bailēm gaidu spēli pret Krieviju, labāk, lai mūsējie spēlētu pret kanādu

  -2 [+] [-]

, 2010-01-04 20:40, pirms 15 gadiem
nu nepiekritishu tev WILDE. nu tu pateici vienu vinju stipru uzbruceju 3nieku. man kka liekas ka Krievijas izlase tadi bus veseli 3

  +3 [+] [-]

, 2010-01-04 20:57, pirms 15 gadiem
A. Ovechkin rakstīja: Krievijai teorētiski visas iespējas dabūt Olimpisko ZELTU
Es par Krieviju
Arī Latvijai teorētiski ir visas iespējas!
Es par Latviju!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 21:06, pirms 15 gadiem
man liekas šiem koefientiem nav pilnīgi nekādas nozīmes.. visiem,kas saprot hokeju ir skaidrs,ka ja komandas tiksies abām ir vienādas izredzes..vnk vinēs,kam aizzies spēle labāka,nevis merīsies ar vārtsargu koefientiem vai treneru..

     [+] [-]

, 2010-01-04 21:15, pirms 15 gadiem
Somija vai ASV. Varbūt Latvija.

Somija taču tikko kaut kādā turnīrā tik labi spēlēja!!! Viņi laikam uzvarēja pat RUSSIA, bet ASV tur tik daudz to jauno spēlētāju...

Yuri - vienmēr ir cerības. Neticēsi, nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-01-04 21:50, pirms 15 gadiem
Krieviem nebūs zelts!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-01-04 22:13, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Krievijas uzbrukuma līderi spēlē dažādās komandās.
protams, piemēram Sjomins ar Ovečkinu, Radulovs ar Zinovjevu un nu Zaripovs ar Morozovu vispār nekad nav kopā spēlējuši nemaz, ko vēl izdomāsi?

     [+] [-]

, 2010-01-04 22:13, pirms 15 gadiem
zb man ka visi tikai runa par Kanaudu un Krieviju. Turiinaa Kanaada vispaar palika 7. vietaa, un medalas dabuuja zviedri somi un cehi.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-04 22:22, pirms 15 gadiem
kapec kadreiz nepasapnot es domaju ka LATVIJA!!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-01-04 22:23, pirms 15 gadiem
Latvija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-04 22:41, pirms 15 gadiem
masalskis123 rakstīja: MAlkin ,dacjuk tie ir individualisti
lol...

  -2 [+] [-]

, 2010-01-04 22:57, pirms 15 gadiem
Šis salīdzinājums ir galīgi nepareizs, man te rādās ka nav apskatītas spēlētāju statistikas, spējas(potenciāls) un komandas spēle bet vienkārši pēc paša zināšanām un domām izveidots..
un šo salīdzinājumu katram lielumam nevar piemērot lai abu komandu summa ir 1 bet dalīt var tikai trīs daļās (0; 0,5; 1) lai pilnvērtīgi salīdzinātu vajadzētu vairāk skaitļus.

Tātad manas domas būtu:
Vārtsargi 0,75:0,25
Aizsargi 1:0
Uzbrucēji 0,5:0,5
Treneri 0,75:0,25

Kanāda - Krievija 3:1
šis ir tikai pēc manām domām, bet domāju daudz atbilstošāks un tā patiešām arī ir ka Kanāda uz papīra ir stiprāka, bet tas ir tiki uz papīra.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-04 23:08, pirms 15 gadiem
Nepiekritiishu autora rakstam, par vienaadiem sastāviem

1)Kanaadai speeciigaaki ir arii aizsargi, tas tak ir aciimredzmas pa tiem kas hokejam neseko liidzi..autors vnk intrigai atstaaja lai buutu 50 uz 50
2)Uzbruceeji arii praktiski veerteejami liidziigi, viennoziimiigi nav paarsvars Krieviem...

Bet šajā olimpiādē uzvarēs-KOMANDAS SPEELE..(vai nu Zviedrija, Kanāda, Usa, may be iesprauksies Somi).

Krievi var nesapnjot par finaalu nekādā gadījumā, augstaakaa vieta-Bronza-> jo Spilgtaas NHL Zvaigznes(INDiVIDUAALISTI) centīsies paarsist viens otru tik traki, nedomaajot par saskanjotu speeli un viss buus pa*aljaa..+ vēl aizsardzības līnija ir redzami vājāka salīdzinot ar citām TOP valstīm +vārtsargu nestabilitāte...

TĀ ka diemžēl es neredzu Krieviem Zeltu, kā daudzi te paredz (Nepietiek tikai ar spilgtiem uzbrucējiem)

Iespējams, ka šī būs akal pārsteigumu Olimpiāde..Kurā neuzvarēs ne Krievija ne Kanāda...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 23:11, pirms 15 gadiem
Vispār jau Brizgalovam šīs būs tikai 3 OS, nevis ceturtās. Turklāt līdzšinējās viņš kopā ir aizvadījis tikai vienu spēli

Kas attiecas uz Kanādas aisardzību, tad tur ir divi Norisa trofejas laureāti un vēl divi, kuri ir starp favorītiem šosezon (personīgi redzu šo balvu Kīta rokās)+Vēbers, kurš ir ne tikai ar krampi aizsardzībā, bet ar iznīcinošu metienu no zilās līnijas (stiprs un precīzs), to mēs labi redzējām ši gada PČ. Te vienkārši ir jābūt lielam Krievijas pielūdzējam, lai liktu neizšķirtu.

Uzbrukumā. Labi šeit es it kā piekristu tam, ka kanādiešiem nav tāda kalibra snaiperis kā Ovečkins, BET es uzsveru tieši šīs te snaipera īpašības. Ejot tālāk jūs man neiestāstītsiet, ka, piemēram, Kovaļčuks ir labāks par Hītliju, Malkins par Torntonu, Sjomins par Krsobiju, Radulovs par Nešu, Morozovs par Iginlu, Zinovjevs par Geclafu, Zaripovs par Kārteru. Tās ir muļķības līdz ar to es īsti nesaskatu iemeslu, kāpēc Krievijas uzbrukums būtu javērtē augstāk.

     [+] [-]

, 2010-01-04 23:12, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Arhimed autors atšķirība no tevis argumentēja visus tos + -.Bet tu draugs sarakstīji ciparus no plika gaisa
Varbūt pastāsti pēc kā tu vadies ?
taču nereakstīšu veselu rakstu bet nu tās manas domas kurām arī ir argumenti..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-04 23:22, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Kino neapmierināts,dievi nevar stavēt ar mirstīgajiem uz vienas strīpas .
Es gribu, lai kāds to objektīvi atspēko.

     [+] [-]

, 2010-01-04 23:36, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Vispār jau Brizgalovam šīs būs tikai 3 OS, nevis ceturtās. Turklāt līdzšinējās viņš kopā ir aizvadījis tikai vienu spēli

Kas attiecas uz Kanādas aisardzību, tad tur ir divi Norisa trofejas laureāti un vēl divi, kuri ir starp favorītiem šosezon (personīgi redzu šo balvu Kīta rokās)+Vēbers, kurš ir ne tikai ar krampi aizsardzībā, bet ar iznīcinošu metienu no zilās līnijas (stiprs un precīzs), to mēs labi redzējām ši gada PČ. Te vienkārši ir jābūt lielam Krievijas pielūdzējam, lai liktu neizšķirtu.

Uzbrukumā. Labi šeit es it kā piekristu tam, ka kanādiešiem nav tāda kalibra snaiperis kā Ovečkins, BET es uzsveru tieši šīs te snaipera īpašības. Ejot tālāk jūs man neiestāstītsiet, ka, piemēram, Kovaļčuks ir labāks par Hītliju, Malkins par Torntonu, Sjomins par Krsobiju, Radulovs par Nešu, Morozovs par Iginlu, Zinovjevs par Geclafu, Zaripovs par Kārteru. Tās ir muļķības līdz ar to es īsti nesaskatu iemeslu, kāpēc Krievijas uzbrukums būtu javērtē augstāk.
Tieši tā
Tas KA ir Oveckins, Malkins, Kovalcuks...nenozīmē, ka Krievi nu ir jāceļ Debesīs, kā zelta medaljas ieguveeji...Spēlētāji izcili, bet komanda nav sabalansēta pietiekami,..ir caurumi...un KHL līmenja zvaigznes nu nav tas pats, kas NHL līmenja ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-04 23:38, pirms 15 gadiem
saja olimpiade znaroks isaus vel ta ka isava PČ2009.labi neviens nenoliedz ka tas uzvaras par SWE un SUI bija arii veiksmes faktors!!!
un OS bus masalska labakas speles!!!!
sakiet ko gribat bet es ta domaju!!!
ZNAČOKS un VĪTOLIŅŠ ir uz to spejigi ticiet man
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-05 01:35, pirms 15 gadiem
LATVIJA!

     [+] [-]

, 2010-01-05 02:24, pirms 15 gadiem
Es domāju, ka ir iespējas finālā tikt CAN, RUS, SWE un lieku uz SWE tomēr, viņiem šogad ir ļoti labs sastāvs.

     [+] [-]

, 2010-01-05 02:27, pirms 15 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-05 08:59, pirms 15 gadiem
Mana prognoze ka uzvares Kanada un bez sapem vispar soreiz

  -2 [+] [-]

, 2010-01-05 09:27, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Gribi eksperementu,es tev pierādīšu ? Davai uz PČ aizejam uz kādu fanu bāru,kur lielākā daļa ir RUS atbalsītāju ? Un es tev pieradīšu,ja tu cieni citus cilvēkus un viņu intereses,cienīs arī tevi un tavu valsti ? Pat tie lielākie nacionalisti pie pareizas valodas paliek rāmi,kā jēri !!!
Ne es izrādu necieņu pret cittautiešiem, ne vairos no krievu publikas bāros Nepataisi mani šeit par nacionālistu, lūdzu Bet tā kaimiņu būšana tāpat mēdz iegriest, neticu, ka Tev, ja apmeklē sporta bārus, neviens nekad nav atgādinājis, piemēram, par zāģi Turīnā.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-05 09:32, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Šitos briesmu stāstus atstāj bērneļiem bērndārzā. Vienīgais Latvietis te atradies. Esmu Latvietis,bet ne reizi nav gadījies plēsties dēļ tautību neaskaņām. Ja kāds uzprasās,pirms ievilkt pa žaunu neprasu pasi un pilsonības datus. 90- vidū kad gāju uz baļļukiem gāju uz krievu disenēm un droši runāju savā valodā,ne reizi kaut kā nesanāca,ka tie drausmīgie krievi piekasītos. Bet ar tādu vienpolāru dzīves redzējumu,nebrīnos,ka tādam kā tev,kāds krievs iekrautu pa mulli. Par to lieliski redzu,ko tagad dara kulturalie eiropieši vecrīgā. Nav dzirdēti tavi sašutumi par to ? Un izteicienu,nu tie tak ir eiropieši,ko no viņiem var gribēt.Nepaiet nedēļas,kad kāds no tiem paraug pārcilvēkiem Mildai kājas nenomazgā. Pabiju Īrijā,viņi savas sievas par kucēm saukā,ko var no tadiem gribēt,kad viņi atbrauc uz 3 valsti.
Tagad Tu jau gribi pārvelc šo tēmu personīgos apvainojumos + izcel nacionālo jautājumu... Vai es kaut ko teicu par krievu kultūru?! Ne es aizstāvu krievus, ne pārmetu viņiem. Skaidrs ir tas, ka spēle būs nozīmīga un tās uzvarētājs vēl gadiem visai pasaulei bāzīs to acīs un labāk, lai šī bāšana notiek pāri okeānam nevis šeit. Vienkārši negribas klausīties uzvarētāja komadas lielībās, bet tādas noteikti būs... Tev es varu ieteikt kārtīgi izlasīt manus komentārus turpmāk un izskaitīt līdz 10 pirms rakstīt atbildi, savādāk Tava nesavaldība spiežas uz āru.

     [+] [-]

, 2010-01-05 09:37, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Kas tev jāatspēko ? Ja spēlēs Kanada vs Russia viņu izredzes būs 50/50. Vai varbūt tu to gribi apstrīdēt ? Fakts,ka Kanāda Rus ir zaudējusi gan pēdējās OS neskatoties uz visiem Brodēriem un Superaizsardzību,nerunājot par superuzbrukumu. Pēdējie divi PČ ir pakāsti. Viens pat majās,kas bija divtik zīmīgs. IIHF 100 gades turnīrs un protams kānada spēlēja savu skatītaju priekšā. Vērtējot sastāvus mans vērtējums saskan ar autora. Kanāda=Russia.
Tavi vērtējumi jau vispār ir izcili Cik atceros viens no tiem bija Morozovs, Zaripovs > Lekavaljē, Ričards
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-05 10:14, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Un tu gribētu,lai viņi kautrīgi kaunētos no savām uzvarām un ja kāds nedod dievs ierunātos,kautrīgi nosarktu un katram pretiniekam ko apspēlēja nemitīgi atvainotos. RD liela daļa pēc veiksmīgi pavadītās sezonas arī pirms otrās sezonas visus ar cepurēm nomētāja. Tādi cilvēki ir un būs,tāpēc vajadzētu lai uzvar kāds cits,teiksim Amur,jo tad arī nedzirdētu uzpūtīgo fanu gaviles ? Sanktpetērburgu LV fani vēl jo projām gavilēgami atcerās. Rus Turīnu jau ir aizmirsuši. (runa ier par LV vs RUS spēlēm) Nerunājot par pēdējo PČ,kur LV arī visai nopietni pakāsa.Ja būtu otrādi,tad vēl jo projām skanētu gaviles nemitīgi,kad aizietu runas par RUS izlasi. Tā kā nevajag te pasaciņas izdomāt. Katras valsts fani lepojās ar savām izlasēm un nemitīgi grūž to acīs. Un ja sastādīt lecīgako topu,RUS toc pirmajā trīniekā nebūtu !!! Nevis es rūpīgi nelasu komentārus,bet tu aizmirsti,ko esi rakstījis. Tā arī nedzirdēju,kas tev kā Latvietim,patriotam ir nepatīkamāk ? Kad Rus skraida un priecājās par savas etniskās dzimtenes panākumiem,vai tas kā kulturālie Eiropieši uzvedās vecrīgā un Mildai "kājas mazgā" ?
Tu domā tādā ASV,da jebkur emigranti nepriecajās un neatbalsta savas etniskās dzimtenes ?
Kaut kur klusībā zem segas varbūt arī atbalsta, bet nav ne dzirdēts, ne redzēts, ka piemēram ebreji izskrietu ielās ar ASV ielās ar Izraēlas karogiem pēc futbola izlases uzvaras.

     [+] [-]

, 2010-01-05 10:17, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tieši tāpat,kā neskaitāmas reizes esmu dzirdējis šo
youtube.com: YouTube
- Znaroks About Irbe (necenzets)

no LV fanu puses vairāk esmu dzirdējis lekšanos. Turklāt viņi acīs met ne tikai LV uzvaras pār RUS. Bet visu parējo komandu uzvaras uztver kā pašu uzvaras Tā jau ir galējība. Nav dzirdēts,ka RUS priecātos,ja LV apspēlē Somi,Zviedri,Kanāda...................... , tieši otrādi,daudzi RUS fani atbalsta LV tādās situācijās. Bet laikam tev to lieki teikt,RUS lappās laikam nēj Savukārt LV nospiedošais vairums ne tik fano par Rus pretinieku komandām,bet arī vēl no visiem sirdz dziļumiem .............. to " LABĀKO" !!!!!!!
Bet tu jau arī par Krievijas uzvarām priecājies kā par savām! Kino un Kanādas asaras video utt. Ļoti neitreāla atbalstīšana. Un Krievijas vs Latvijas spēlē tavas emocijas būtu neitrālas (kā pats teici). Un vēl pasaki, ka tā nav rusifikācija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-05 10:23, pirms 15 gadiem
uzskatu, ka šādi raksti ir bezjēdzīgi. PROTAMS, ka gan Kanādu, gan Krieviju jāmin favorītu skaitā. Tomēr, statistiski, ir redzēti pārāk daudz gadījumi, kad līdz finālam nonāk pavisam citas komandas nekā prognozēts. Man liekas pietiek rakstīt jau desmito reizi par to, ka tiek gaidīts fināls starp Kandādu un Krieviju

     [+] [-]

, 2010-01-05 10:24, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Varbūt tapēc,ka tu tur nedzīvo ? Paprasi kādam ASV dzīvojošajam Latvietim,vai viņš jūt līdzi LV ? Domāju 99% atbilde būs jā. Patīk tavs teiktais KLUSĪBĀ. Tā tev gribētos ? Tā lai kaimiņš Kino nedzirdētu,savadāk viņam sabojāsies oma . Es varētu aizbraukt uz Limpompo un skatoties PČ pie katriem mūsu izlases vārtiem blautu ka rīkle krīt ciet. Un ja kainiņam MatumboKino tas nepatiktu manas gaviles pasūtītu viņu di.st ....
Tas parāda tavu kultūras līmeni. Cilvēki uz ASV pamatā brauc, lai apmestos uz dzīvi un līdz ar to, protams, ka sava izlase viņiem vairs nav saistoša.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-05 10:39, pirms 15 gadiem
Brīžiem tiešām tracina lasīt Jūsu komentārus:
1. Vieni apliek krievus un tur skaidri jūtams nacionālais naids nevis objektīvs vērtējums par hokeju;
2. Citi dedzīgi ceļ spārnos Kanādu vadoties pēc plikiem statistikas datiem un stereotipa, ka Kanāda vislabāk prot spēlēt šo spēli;
3. Daži vienkārši runā muļķības par Latvijas būšanu finālā utt.

Protams, šis Olimpiskais hokeja turnīrs ir viens garšīgs saldais ēdiens visai hokeja pasaulei un katra spēle (uzsveru - katra spēle) tiks vērota un aizvadīta ar milzīgu azartu.
Jā, piekrītu, ka Krievija un Kanāda pēc visiem sasniegumiem, hokeja tradīcijām, "izdotajiem" talantiem ir priekšā pārējām izlasēm, taču tam visam šobrīd nav nekādas nozīmes.
Nešaubīgi arī, ka no mārketinga viedokļa (no naudas ievākšanas) RUS-CAN fināls būtu ieguvums visiem, taču līdz finālam vēl ceļš ejams un es uzskatu, ka vēl vismaz 4 citām izlasēm ir labas izredzes tajā (finālā) spēlēt.

Pirms kādu izlasi aplikt vai slavēt varbūt sākumā pagaidam pirmos mačus:
Galu galā ne jau KHL vai NHL statistika noteiks turnīra uzvarētāju, bet gan to kāda komandām būs attieksme, saliedētība, cīņas spars, vēlme uzvarēt un pats galvenais sapratne uz laukuma.

Par labu hokeju un labu finālu !

  +1 [+] [-]

, 2010-01-05 10:48, pirms 15 gadiem
Uzvaardi itkaa lielaaki ir RUS, bet krievi vienmeer ir izceelushies ar savu nespeeju speeleet komandas speeli. SWE un CAN atkal kaut kaa vienmeer man liekas labaak uzkjer komandas garu.
Domaaju, ka CAN, RUS, SWE, USA ir taas chetras komandas kas daliis medaljas, somi, chehi, slovaaki tomeer man liekas nevelk liidzi shim chetraam, bet kaa veesture raada uzvaardi neko neizshkjir, visu izshkjir apstaaklji uz vietas, forma, noskanjojums un pat gaisa mitrums, visas speeles saakas ar 0-0, un domaajas, ka par tie slovaaki ir speejiigi pie zinaamu apstaaklju sakritiibas var panjemt zeltu.
Cereesim, ka OS zeltu panjems labaakaa komanda, nevis uzvarees kaada tiesneshu kljuuda vai kaadi citi blakus apstaaklji!
Ja skataas vadosho komandu sastaavus, tad jaadomaa ko shajaa kompaanijaa dara Latvija, nezinu godiigi sakot, bet ar milzu discipliinu, bez kljuudaam mainoties un aizsardziibaa, ar 150% atdevi katraa speeles epizodee un veiksmi, mees varam iekost jebkuram no lielajiem grandiem.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-05 11:05, pirms 15 gadiem
bija reiz 1980.g. olimpiskaas speeles kuraas ASV studentu izlase uzvilka tolaik neuzveicamo sarkano mashiinu...es ieteiktu neaizmirst arii par USA izlasi..tie olimpiskaas speeles njem ljoti nopietni..daudz nopietnaak nekaa pasaules chempionaatus

  -1 [+] [-]

, 2010-01-05 11:22, pirms 15 gadiem
Domāju, ka tomēr Kanāda ir favorīte. Sabalansētāks sastāvs visās pozīcijās. Arī uzbrukumā kanādiešiem ir pietiekami spilgti spēlētāji, bet to, kas un kā būs, mēs redzēsim tikai Olimpiskajās spēlēs

     [+] [-]

, 2010-01-05 11:57, pirms 15 gadiem
A. Ovechkin rakstīja: Krievijai teorētiski visas iespējas dabūt Olimpisko ZELTU
Es par Krieviju
paskatotoies uz tavu bildi un niku citādāk jau nevar būt!

     [+] [-]

, 2010-01-05 12:02, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tev paranoja,vai kā ? Kur tu rakstā izlasīji,ka Krievi būtu uzcelti debesīs ?
Nevis rakstā, bet kopumā...Tu un daudzi tie-> kas hokejā zin tikai par Oveckinu,Malkinu,Kowalchuku,Datsyk, Morozowu...

  -1 [+] [-]

, 2010-01-05 14:32, pirms 15 gadiem
Šoreiz liktu uz Kanādu, lai gan esmu par eiropiešiem. Vēl jau ceru, ka zviedri parādīs raksturu. Ne jau viss, kas uz papīra izskatās izcils, tāds ir arī dzīvē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-05 15:46, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: ??????????? Grūti saprast tavu domu gājienu ?
Nu Tu šeit vienreiz stāstīji, ka lokauta laikā esot bijis labi redzems kādi ir Lekavaljē un Ričards uz krievu zvaigžņu fona.

     [+] [-]

, 2010-01-05 15:51, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Un tu gribētu,lai viņi kautrīgi kaunētos no savām uzvarām un ja kāds nedod dievs ierunātos,kautrīgi nosarktu un katram pretiniekam ko apspēlēja nemitīgi atvainotos. RD liela daļa pēc veiksmīgi pavadītās sezonas arī pirms otrās sezonas visus ar cepurēm nomētāja. Tādi cilvēki ir un būs,tāpēc vajadzētu lai uzvar kāds cits,teiksim Amur,jo tad arī nedzirdētu uzpūtīgo fanu gaviles ? Sanktpetērburgu LV fani vēl jo projām gavilēgami atcerās. Rus Turīnu jau ir aizmirsuši. (runa ier par LV vs RUS spēlēm) Nerunājot par pēdējo PČ,kur LV arī visai nopietni pakāsa.Ja būtu otrādi,tad vēl jo projām skanētu gaviles nemitīgi,kad aizietu runas par RUS izlasi. Tā kā nevajag te pasaciņas izdomāt. Katras valsts fani lepojās ar savām izlasēm un nemitīgi grūž to acīs. Un ja sastādīt lecīgako topu,RUS toc pirmajā trīniekā nebūtu !!! Nevis es rūpīgi nelasu komentārus,bet tu aizmirsti,ko esi rakstījis. Tā arī nedzirdēju,kas tev kā Latvietim,patriotam ir nepatīkamāk ? Kad Rus skraida un priecājās par savas etniskās dzimtenes panākumiem,vai tas kā kulturālie Eiropieši uzvedās vecrīgā un Mildai "kājas mazgā" ?
Tu domā tādā ASV,da jebkur emigranti nepriecajās un neatbalsta savas etniskās dzimtenes ?
Kāpēc Tu atkal pin Mildu iekšā? Un vai es mācu kā jāuzvedās uzvarētājiem? Kurā vietā es esmu kaut kādas tautas salīdzinājis?

Labi, pēdējo reizi paskaidroju: Uzvarētāju komandas līdzjutēji uzpūtīsies nepajokam, tāpēc, ja man ir jāizvēlas starp divām man visai vienaldzīgām komandām, izvēlos ģeogrāfiski tālāko. Manuprāt visai loģisks domu gājiens.

     [+] [-]

, 2010-01-05 15:57, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Un tu gribētu,lai viņi kautrīgi kaunētos no savām uzvarām un ja kāds nedod dievs ierunātos,kautrīgi nosarktu un katram pretiniekam ko apspēlēja nemitīgi atvainotos. RD liela daļa pēc veiksmīgi pavadītās sezonas arī pirms otrās sezonas visus ar cepurēm nomētāja. Tādi cilvēki ir un būs,tāpēc vajadzētu lai uzvar kāds cits,teiksim Amur,jo tad arī nedzirdētu uzpūtīgo fanu gaviles ? Sanktpetērburgu LV fani vēl jo projām gavilēgami atcerās. Rus Turīnu jau ir aizmirsuši. (runa ier par LV vs RUS spēlēm) Nerunājot par pēdējo PČ,kur LV arī visai nopietni pakāsa.Ja būtu otrādi,tad vēl jo projām skanētu gaviles nemitīgi,kad aizietu runas par RUS izlasi. Tā kā nevajag te pasaciņas izdomāt. Katras valsts fani lepojās ar savām izlasēm un nemitīgi grūž to acīs. Un ja sastādīt lecīgako topu,RUS toc pirmajā trīniekā nebūtu !!! Nevis es rūpīgi nelasu komentārus,bet tu aizmirsti,ko esi rakstījis. Tā arī nedzirdēju,kas tev kā Latvietim,patriotam ir nepatīkamāk ? Kad Rus skraida un priecājās par savas etniskās dzimtenes panākumiem,vai tas kā kulturālie Eiropieši uzvedās vecrīgā un Mildai "kājas mazgā" ?
Tu domā tādā ASV,da jebkur emigranti nepriecajās un neatbalsta savas etniskās dzimtenes ?
Un es esmu tas, kurš izdomā pasaciņas? Varbūt tas esi Tu pats, pinot šeit iekšā eiropiešus...? Tāpat, es arī sevi šajā sarunā neesmu pozicionējis kā Latvijas patriotu, ne jau patriotiskās sajūtas dēļ mani kaitina uzpūtība, bet latvieša skaudība gan varētu būt pie vainas

Un starpcitu! Nespriedīšu par konkrēti krievu uzpūtības pakāpi, savādāk vēl uzmērīsi man SS uzšuves , bet Kanādieši ir karaļu tronī atradušies vismas 4/5 no kopējās hokeja vēstures (vismaz viņu pašu prāt), bet ar lecību nekad nav izcēlušies, jo jau sen savas uzvaras saprot kā pašsaprotamas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-05 17:17, pirms 15 gadiem
ovechkin8 rakstīja: Krievija uzvarēs, man pie pakaļas urlas , okupanti un ttl. Šis ir hokejs nevis kkāds nacisms , tie ir vnk lohi kuri to nesaprot !!! Krievija viennozīmīgi ir visa hokeja līdere!
Njā....mīlestība pret dzimteni te dažiem aptumsojusi prātus...

     [+] [-]

, 2010-01-05 23:01, pirms 15 gadiem
Autoram nepiekritiishu par uzbruceejiem, varbuut ne tik daudz par par to, ka atdevis priekshroku Krievijai (tas ir katra subjektiivai viedoklis, es liktu vienaadi), bet, piemeeram, rinda (par uzbruceejiem): "Jā, malku ugunskuram piemet kanādiešu individuālie rādītāji, taču hokejs ir komandas sports." Apskaties, njemti uzbruceeji, kuriem jau iestraadaajushaas lieliskas saiknes, piemeeram, Geclafs ar Periju, Torntons ar Marlo un Hiitliju, utt. Protams, arii krievi, izveeloties sastaavu, par to ir domaajushi.