Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Beļavska vadītā Baltkrievijas U20 izlase atgriežas 1. divīzijā

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

Beļavska vadītā Baltkrievijas U20 izlase atgriežas 1. divīzijā
Pjus Zaters cīnās vārtu priekšā
Foto: IIHF

Pēdējā, 10. vietā pasaules čempionātu U-20 izlasēm hokejā šodien noslēgusi Aleksandra Beļavska trenētā Baltkrievijas izlase, kas arī otrajā spēlē par palikšanu Elitē piekāpās Šveicei ar 2:6, atgriežoties 1. divīzijā, no kuras uz augšu pakāpās Latvijas U20 izlase.

Baltkrievijas izlase ar Aleksandru Beļavski galvenā trenera amatā B grupā četrās spēlēs piedzīvoja tikpat zaudējumus, tiesa, vienīgā sagrāve piedzīvota pret Somiju (0:6), bet pret Slovākiju (2:4), Krieviju (1:4) un Čehiju (3:5) aizvadītas itin cienīgas spēles. Šveice A grupā tika pie viena punkta, kad tikai papildlaikā ar 2:3 piekāpās Kanādas vienaudžiem. Vakar abas komandas tikās pirmajā spēlē par vietas saglabāšanu Elites divīzijā. Tajā Beļavska vadītie hokejisti cieta smagu neveiksmi ar 1:5, kas nozīmēja to, ka vietu elitē varētu ļaut saglabāt vienīgi uzvara šīs dienas spēlē, kā arī pēc tam nozīmētajā abu komandu trešajā mačā otrdien.

Spēles sākums baltkrieviem pamanījās būt sevišķi briesmīgs, jo līdz ceturtajai minūtei divas no četrām šveiciešu mestajām ripām atrada ceļu vārtos. Vispirms Pjus Zaters realizēja skaitlisko vairākumu, bet pēc centra iemetiena deviņas sekundes vēlāk viņš guva arī otros vārtus. Tam uzreiz sekoja vārtsargu maiņa Baltkrievijas izlasē, vārtos Ivana Kulbakova vietā stājoties Vladislavam Verbitskim. Zaters turpināja terorizēt Baltkrievijas komandu, 13. minūtē vēlreiz realizējot skaitlisko vairākumu un tiekot pie "hat-trick". Baltkrievi gan pirmajā periodā sausā nepalika un pat spēja samazināt deficītu līdz minimumam. Vispirms rezultāta starpību samazināja Dmitrijs Buinitskis, bet tad 2:3 panāca Dmitrijs Filipovičs.

Otrajā periodā šveicieši būtiski dominēja laukumā, uzbrūkot krietni biežāk un izdarot vairāk metienu pa vārtiem. Tas gan atmaksājās vien perioda vidū, kad trīs ar pusi minūšu laikā izdevās gūt divus vārtus un spert platu soli pretī uzvarai (5:2). Pirms noslēdzošās spēles daļas šveiciešiem bija komfortabls četru vārtu pārsvars un piedevām tie kontrolēja cīņas gaitu, neļaujot baltkrieviem atspēlēties. Vārti trešajā periodā vairs netika gūti, Šveicei svinot uzvaru ar 6:2. Līdz ar to Aleksandra Beļavska trenētā Baltkrievijas U20 izlase pēc gada pārtraukuma atgriezīsies 1. divīzijā, no kuras Elitē pirms neilga laika iekļuva Latvijas jaunie hokejisti, bet Šveices U20 izlase līdzīgi kā iepriekšējā pasaules čempionātā izcīnījusi devīto vietu.

Izmantotie resursi:
en - WM20 - International Ice Hockey Federation...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: pleesonja
Slēpts komentārs: pleesonja

  +9 [+] [-]

, 2016-01-03 14:37, pirms 9 gadiem
Kur nu regresīvie baltkrievi noturētos elitē. Par Beļavski neko sliktu teikt nevaru, tipisks padomju speciālists, kas neko no progresīvās zviedru skolas nav iemācījies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2016-01-03 14:43, pirms 9 gadiem
Baltkrievi objektīvi bija vājākie ,arī Latvijai nākamgad būs ļoti grūti noturēties elitē.

  +4 [+] [-]

, 2016-01-03 14:43, pirms 9 gadiem
Es teiktu, ka viņi izkrita uz pirmo divīziju. Tas "atgriezās" vairāk izklausās, itkā tas butu mērķis kurš izcīnīts

  +1 [+] [-]

, 2016-01-03 14:44, pirms 9 gadiem
Katrs SC kepka zin, ka ar jebkuru citu treneri belari nebūtu izkrituši! Un visi redzēja šodienas spēli!

  -1 [+] [-]

, 2016-01-03 14:46, pirms 9 gadiem
Tuuliit te atkal saaksies uzbraucieni Sasham...

  +2 [+] [-]

, 2016-01-03 14:52, pirms 9 gadiem
VietējaisMuris rakstīja: izcils treneris Beļavskis..... Ne velti Latvija bija 9 sekunžu attālumā , lai izkristu no elites, ar baltkrievu jaunajiem Beļavskim tas izdevās....
Nu ne visi labi spēlētāji var kļūt par labiem treneriem.
Protams, komandai, kura 7 gadus mīcījās pa zemāku divīziju, kamēr tika atpakaļ, kuru sastāvs ir visai apšaubāms (tik apšaubāms, ka nez vai komanda būtu labākā pat 1A divīzijā šogad) un, kuriem pretiniekos ir patiešām laba komanda, sastādīta no jau pieaugušo līmenī, Šveices NLA, spēlējošiem hokejiestiem, bija ne tikai jāsaglabā vieta elitē, bet pat, kā jau minēja, jātiek pie medaļām.

Vai Beļavskis ir labs treneris? Nu mārrutks viņu zina, pagaidām ir bijis so-so, TAČU nebūt ne tik švaks, kā daudzi viņu pataisa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-01-03 14:58, pirms 9 gadiem
Nu jā tūlīt Baltkrievu prezidents atlaidīs sašu un nodirsīs visu savu izlasi ka ne ko nevar! Žēl jau sašu kā cilvēks ir labs bet kā treneris nacieonalajai izlasei neder! (PALDIES DIEVAM MUMS BIJA DAUGAVIŅŠ DĀRZIŅŠ UN MASAĻSKIS) Kas mūs noturēja elitē!

  +2 [+] [-]

, 2016-01-03 14:59, pirms 9 gadiem
Cerams Lipmans nav aizlējis acis !

  +1 [+] [-]

, 2016-01-03 15:01, pirms 9 gadiem
pleesonja rakstīja: Gaidu komentārus - "Būtu Nolanis Baltkrievijas U20 treneris, belari tagad kaklā kārtu medaļas!!!11"
Ko tu kunksti ! Būtu tantei p.uti,būtu vecis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-03 15:07, pirms 9 gadiem
Ļoti iespējams atgriezīsies pie Latvijas izlases, lēts un zināms.

  +3 [+] [-]

, 2016-01-03 15:07, pirms 9 gadiem
Kam mums Beļavskis, ja mums ir Beresņevs.

  -2 [+] [-]

, 2016-01-03 15:09, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Protams, komandai, kura 7 gadus mīcījās pa zemāku divīziju, kamēr tika atpakaļ, kuru sastāvs ir visai apšaubāms (tik apšaubāms, ka nez vai komanda būtu labākā pat 1A divīzijā šogad) un, kuriem pretiniekos ir patiešām laba komanda, sastādīta no jau pieaugušo līmenī, Šveices NLA, spēlējošiem hokejiestiem, bija ne tikai jāsaglabā vieta elitē, bet pat, kā jau minēja, jātiek pie medaļām.

Vai Beļavskis ir labs treneris? Nu mārrutks viņu zina, pagaidām ir bijis so-so, TAČU nebūt ne tik švaks, kā daudzi viņu pataisa.
Ko nozīmē so-so?Tas,ka Beļavskis ir krievs,vēlreiz apliecina to,ka ne visi labākie Latviešu hokejisti spēlēs pie šī tiešām vājā trenera.Pie NHL trenera Nolana VISI labākie paši rāvās uz izlasi un skat- Olimpiādē izcils sasniegums!Esi taču vienreiz objektīvs,nevis aizstāvi vājos trenerus.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-03 15:13, pirms 9 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Ko nozīmē so-so?Tas,ka Beļavskis ir krievs,vēlreiz apliecina to,ka ne visi labākie Latviešu hokejisti spēlēs pie šī tiešām vājā trenera.Pie NHL trenera Nolana VISI labākie paši rāvās uz izlasi un skat- Olimpiādē izcils sasniegums!Esi taču vienreiz objektīvs,nevis aizstāvi vājos trenerus.
viņš NHL bija īsu laiku. Kur viņš ir tagad? Nekāda raušanās nebija, pēc sezonas pč nespēlēja tie paši kas parasti nespēlē.

  +4 [+] [-]

, 2016-01-03 15:14, pirms 9 gadiem
Nolans jau arī nekas dižs nebija, vecmodīgs NHL treneris, kuram paveicās Sočos. Citādi nekas īpašs.

  -2 [+] [-]

, 2016-01-03 15:16, pirms 9 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Nolans jau arī nekas dižs nebija, vecmodīgs NHL treneris, kuram paveicās Sočos. Citādi nekas īpašs.
Spēle un domāšana komandā bija labāka.

  +3 [+] [-]

, 2016-01-03 15:16, pirms 9 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Ko nozīmē so-so?Tas,ka Beļavskis ir krievs,vēlreiz apliecina to,ka ne visi labākie Latviešu hokejisti spēlēs pie šī tiešām vājā trenera.Pie NHL trenera Nolana VISI labākie paši rāvās uz izlasi un skat- Olimpiādē izcils sasniegums!Esi taču vienreiz objektīvs,nevis aizstāvi vājos trenerus.
Rāvas pie Nolana gan tikai uz OS ,jo PČ atteikumi arī bija,bet Beļavskis dzimis Baltkrievijā ,tā kā nezinu ,vai viņš ir krievs.

  +5 [+] [-]

, 2016-01-03 15:17, pirms 9 gadiem
Varenā padomju skola ap*irsās, tieši tāpat kā krievi gandrīz pret dāņiem, nekas, varenā ASV ierādīs vatespuikām kas ir kas! Austrumeiropas hokejs regresē, slovāki, čehi, arī krievi....un arī latvieši diemžēl.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-03 15:18, pirms 9 gadiem
Doomy1990 rakstīja: Malacis, ko lai saka, Lukašenko viņu izrūnīs drīz
С Новым годом!. ХК «Гомель»

Paskaties kā'' Gomeļ'' ar ''K'' Brahmani priekšgalā sveic savus fanus jaungadā. Šeit jau nevienam kas tāds neienāk prātā!!!?

  +2 [+] [-]

, 2016-01-03 15:26, pirms 9 gadiem
Beļavskis kā treneris ir jau aptuveni 10 gadus. Kur viņš sevi ir parādījis kā labs treneris? 1-5 un 2-6 ir divi diezgan stabili zaudējum. Pirms gada arī Latvijas spēle nebija skatāma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-01-03 15:47, pirms 9 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Viss labais, kas saistīts ar Sočiem, kvalifikāciju ieskaitot, ir OZO faktors, nevis Nolana "progresīvais hokejs" Te viens otrs kaut ko gvelza par "labākajiem" spēlētājiem, kuri rāvās tikt pie Nolana
Tas ir skatoties un uzejot no tā, kurus tad uzskatīt par labākajiem? Koba Jass, Juris Štāls ? Tie jā, tie rāvās, jo diezin vai pie cita trenera tie tiktu sastavā, bet vai tie ir tie labākie? Ir vesela virkne spēlētāju, kuri pie Teda komfortabli nejutās, pildot sev neierastas funkcijas, pat Edgars Masaļskis, vārtsargs būdams, bija neizpratnē par to, ko Indiānis darīja ar laukuma spēlētājiem, to es atceros
Skatos, ka rasists un nožēlojamā būtne ir atgriezusies, bēgļi labi tevi priekšā paņēma? Cik dzirdēju, tad Tu jau esi viņiem tāda m****
Slēpts komentārs: Sporta novērotājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-01-03 16:01, pirms 9 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Ko nozīmē so-so?Tas,ka Beļavskis ir krievs,vēlreiz apliecina to,ka ne visi labākie Latviešu hokejisti spēlēs pie šī tiešām vājā trenera.Pie NHL trenera Nolana VISI labākie paši rāvās uz izlasi un skat- Olimpiādē izcils sasniegums!Esi taču vienreiz objektīvs,nevis aizstāvi vājos trenerus.
No sākuma cilvēki paši izdomā problēmu un tad mēģina to gadu laikā pierādīt.

Nespēlēja tāpēc, ka ir krievs...

Cik bija reālo atteikumu, nevis gadījumu, kad spēlētāji objektīvi nevar tikt līdz izlasei?

Daļa savainoti, daļa beiguši spēlēt izlasē, citam izslēgšanas mači.
Tie "šaubīgie", kurus par tādiem pataisīja "pasaulē labākie fani"? Nu... katru gadu ir pa kādam, kas uzskata, ka palīgs nebūs.

  -4 [+] [-]

, 2016-01-03 16:10, pirms 9 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Visnožēlojamākie kak raz ir Baltie antirasisti- pērtiķbolisti, tādi kā tu Tu jau droši vien gaidi tos bēgļus ierodamies Latvidžā, kuri piepildītu tribīnes uz tavu melno Vafeļu spēlēm Savādāk pērtiķbola apmeklētībai ir kirdikt!
Interesanti, ka to saka bezvērtīgs cilvēks, kurš pat valsts vārdu nespēj pareizi uzrakstīt...Tavu urakstīto mēslu lasot ir redzams, ka esi pilnībā nenobriedis cilvēks ar bērna attieksmi, tāpēc jau laikam tevi tajā francijā visi ņem priekšā, kam nav slinkums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-01-03 16:11, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Latvijai nākamgad būs ļoti grūti noturēties elitē.
Muļķības. Krietni grūtāk ir izkrist, nevis tikt uz augšu. Ar šī gada baltkrievu modeli salīdzināt ir absurdi.

     [+] [-]

, 2016-01-03 16:12, pirms 9 gadiem
VietējaisMuris rakstīja: izcils treneris Beļavskis..... Ne velti Latvija bija 9 sekunžu attālumā , lai izkristu no elites, ar baltkrievu jaunajiem Beļavskim tas izdevās....
Nu ne visi labi spēlētāji var kļūt par labiem treneriem.
nu protams ka jebkurš cits treneris būtu sasitis 1/2 fnālā krievusi

  +1 [+] [-]

, 2016-01-03 16:12, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: No sākuma cilvēki paši izdomā problēmu un tad mēģina to gadu laikā pierādīt.

Nespēlēja tāpēc, ka ir krievs...

Cik bija reālo atteikumu, nevis gadījumu, kad spēlētāji objektīvi nevar tikt līdz izlasei?

Daļa savainoti, daļa beiguši spēlēt izlasē, citam izslēgšanas mači.
Tie "šaubīgie", kurus par tādiem pataisīja "pasaulē labākie fani"? Nu... katru gadu ir pa kādam, kas uzskata, ka palīgs nebūs.
Ok,vari aizstāvēt Beļavski,bet Nolans kā TRENERIS ir sasniedzis daudz vairāk,to tak tu nevari noliegt,jo tas ir pierādīts fakts.Un ar Latvijas izlasi Beļavskis vispār neko nesasniegs nekad,jo nezina-kas ir spēka spēle un forčekings.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-03 16:13, pirms 9 gadiem
ja esi labs hokejists tad neej par treneri sc tiks noriets

  +2 [+] [-]

, 2016-01-03 16:13, pirms 9 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Ko nozīmē so-so?Tas,ka Beļavskis ir krievs,vēlreiz apliecina to,ka ne visi labākie Latviešu hokejisti spēlēs pie šī tiešām vājā trenera.Pie NHL trenera Nolana VISI labākie paši rāvās uz izlasi un skat- Olimpiādē izcils sasniegums!Esi taču vienreiz objektīvs,nevis aizstāvi vājos trenerus.
Juris aizstāv visus savējos (tos, kam uzvārds beidzas ar -ovs, -evs, -enko, -skis, utml.)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-01-03 16:19, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: Vot dēļ tādiem tirliņiem kā tu, baltā rase izmirst un mūsu kontinentā ieplūst terorisma relīģijas pārstāvji un nēģeri!
Ceru no visas sirds ka kāds Muhameds tev bietē iedos vai naktī izvaros varbūt tad nāksi pie prāta!
tirliņ Tu jau esi tieši problēma terorismam, jo tiem nav reliģijas, tie ir vienkārši nozombēti cilvēki, kā A-burts....Tikai tizli cilvēki var domāt, ka visi terorakti sākās ar bēgļiem utt. iesaku papetīt sīkāk, ko uzrok žurnālisti par tiem teroristiem, tad varbūt skaidrāks kļūs tas, ka lielākā daļa par teroristiem ir kļuvušu, kad viņi tā teikt bija atejisti + krāsai arī nekāda nozīme nav......Kas saistās ar rasu sajaukšanos, tad pie tā ir vainīgi tikai tie, kas izdomāja konoliziāciju...Pie tam laba daļa teroristu ir jau šeit dzimuši un auguši...

     [+] [-]

, 2016-01-03 16:19, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Muļķības. Krietni grūtāk ir izkrist, nevis tikt uz augšu. Ar šī gada baltkrievu modeli salīdzināt ir absurdi.
slovākus nākošsezon grupā uzvarēsim un paliksim Elitē - balstās šī teorija, par izkrišanu, ka grūtāk nevis tik uz augšu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-01-03 16:30, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Juris aizstāv visus savējos (tos, kam uzvārds beidzas ar -ovs, -evs, -enko, -skis, utml.)
Pastāsti, lūdzu, tevi visādas vīzijas nomoka regulāri, vai tikai tad, kad ienāc sportacentrā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-01-03 16:32, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: Izlams - terorisma relīģija ar mērķi visu pasauli pataisīt par izlamistisku. Visi tie džihada un isis kari ir apzināta taktika - lai bēgļiem būtu iemesls mukt uz Eiropu un šeit izplatīt savu relīģiju kā arī padarīt Eiropu finansiāli nestabilāku, par drošību nerunājot!
Un tā vietā lai bēgļus noslīcinātu vai vismaz sūtītu atpakaļ, tādi tirliņi kā Tu viņus grib uzņemt!
Bet ir jau tā - citi saprot uzreiz ka no viņiem tikai problēmas būs, citi tikai tad, kad kāda nelaime tiek piedzīvota. Vot kad dabūsi bietē no kāda Muhameda vai arī kad Tavu sievu kāds muhamedāns izvaros tad (cerams) nāksi pie prāta!
Tu esi totāli aprobežots un nozombēts, es stipri tev iesaku līst no tās propagandas ārā....Pirmkārt viss patlaban notiekošais ir tikai dažu indivīdu slimu fantāziju realizēšana dzīvē, kas tiek maskēta aiz reliģijas, lai gan realitātē lielākā šīs reliģijas pārstāvju daļa nicina tos cilvēkus...Tāpat bieži izskan tāda lieta, ka viņi ir gatavi tiem teroristiem utt. veikt linča tiesu....Pie tam visi kari utt. ir tikai plikas naudas dēļ, kāpēc tad Tu domā, ka Krievija tā Asadu atbalsta? Ja ISIS neietu Tadžikistānā un Krievijā, tad pa kluso viņi vēl šiem ieročus tirgotu....

Puika, ir redezams, ka tev ir diezgan šaura domāšana un tavs viedoklis ir diezgan stipri balstīts uz propagandu....

     [+] [-]

, 2016-01-03 16:32, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: slovākus nākošsezon grupā uzvarēsim un paliksim Elitē - balstās šī teorija, par izkrišanu, ka grūtāk nevis tik uz augšu?
Tu esi acīmredzot palaidis garām, ka jau vairākus gadus no Elites ārā krīt tikai 1 komanda.

Un, starp citu, ar slovākiem būtu līdzīga spēle. Absolūti nekā iespaidīga viņiem nav.

  -3 [+] [-]

, 2016-01-03 16:33, pirms 9 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju ir tieši ar tādām uzvārdu galotnēm, arī pašus Latviešus ieskaitot, ja neesi ievērojis
Varbūt vienīgi tavos šizofrēniskajos slāva sapņos.

  -2 [+] [-]

, 2016-01-03 16:33, pirms 9 gadiem
Saša ir teicams treneris! Šos baltkrievus no izkrišanas neglābtu ne Jurzinovs, ne Boumens, ne Grabovskis!

  -1 [+] [-]

, 2016-01-03 16:34, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: Latvija ir ES valsts un šengena zonā un ES iekšienē drīkst mierīgi pārvietoties ES pilsoņi.
Nēģeri, musulmaņi un visas tās zemākās rases kas ienāk mūsu kontinentā - IENĀK NELEGĀLI! Kad Tu atšķirību sapratīsi pamuļķi?
Nav tādu zemāko rasu, kad tev pielēks? Katram kontinentam ir sava dominējošā rase...Tas, ka atļaujies teikt, ka zemākā rase ir kāds, tad tas vien parāda tavu niecīgo zināšanu daudzumu

  -2 [+] [-]

, 2016-01-03 16:34, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Saša ir teicams treneris! Šos baltkrievus no izkrišanas neglābtu ne Jurzinovs, ne Boumens, ne Grabovskis!
apmieirnāji saldo imperionu jau, ka šeit ieradies?

  -3 [+] [-]

, 2016-01-03 16:35, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pastāsti, lūdzu, tevi visādas vīzijas nomoka regulāri, vai tikai tad, kad ienāc sportacentrā?
Viņam ir taisnība, tev visādas atrunas ir gatavas, lai tikai noteiktu personāžus neprofesionālus utt. nepadarītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-03 16:39, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Tu esi acīmredzot palaidis garām, ka jau vairākus gadus no Elites ārā krīt tikai 1 komanda.

Un, starp citu, ar slovākiem būtu līdzīga spēle. Absolūti nekā iespaidīga viņiem nav.
neesmu neko palaidis garām, bet kas Tev liek teikt tik pārliecinoši, ka mūs nesagaida belaru liktenis nākošsezon? pie tam , tas nebūs nekāds brīnums. tāpat kā šosezon belaru izkrišana.

  -2 [+] [-]

, 2016-01-03 16:39, pirms 9 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Par to dzimšanu un augšanu runājot... Tas, ka žurkulēns ir dzimis suņubūdā, nenozīmē, ka viņš ir kucēns Žurka ir un paliek žurka, tāda arī nosprāgs
es saprotu, ka esi žurka, bet kāpēc lielies ar to?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-03 16:40, pirms 9 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: apmieirnāji saldo imperionu jau, ka šeit ieradies?
Un tu patiešām domā, ka es, teicams hokeja apskatnieks ar savu skatu uz dzīvi tagad atbildēšu uz tavām pamatskolnieka(visdrīzāk palīgskolas) replikām, kurās ir jaušama bezpalīdzība un argumentu trūkums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-01-03 16:44, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: Krieviem ir sava ietkeme jāsaglabā citādi amīši visu kontrolēs! Amīši zināmā mērā vainojami pie tā ka bēgļi ieplūst Eiropā starp citu
Tipisks propagandas upuris...izvelc savu galvu no poda labāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-03 16:46, pirms 9 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Viņam ir taisnība, tev visādas atrunas ir gatavas, lai tikai noteiktu personāžus neprofesionālus utt. nepadarītu
Viņam ir taisnība par ko? Par kaut kādiem viņam vien tik sadomātiem "manējiem", kuriem uzvārds kaut kā beidzas?

Nē, piedošanu, bet viņām nav taisnība šajā jautājumā.

Par pārējo - Beļavska gadījumā ir gan objektīvas, gan subjektīvas lietas par kurām jārunā, lai saprastu šos iznākumus. Šajā gadījumā, ja komanda pēdējo reizi spēja saglabāt vietu Elitē pirms 13 gadiem (tie bija trīs gadi pēc kārtas, kad komanda spēlēja elitē, t.i., 2 PČ saglabāja savu vietu), bet pirms tam 7 gadus nevarēja tikt elitē un tikai 8. gadā to izdarīja (t.i., 1A spēlēja 8 gadus)... ko no šādas komandas gaidīt? Palikšanu? Gaidīt var, taču jau pirms PČ viņi bija galvenie pretendenti uz izkrišanu.

Pašlaik heits ir par to, ka Beļavskis neizdarīja ar šo komandu BRĪNUMU.

Tieši tāpat kā ar Latvijas izlasi - komanda bija viena no vājākajām pēdējo gadu laikā. Jā, gandrīz izkrita uz zemāku divīziju. Bet tikai gandrīz... . Arī te Beļavskis neparādīja brīnumu.
Ne jau Beļavskis saka - nemetiet, neskrieniet, nesitieties. Ja PČ golus met tikai viena maiņa...nu tad ir tā kā ir.

Tas, ka varēja nospēlēt mazliet labāk un būt nevis 13. bet kādā Nolana ierastajā 11. vietā - gan jau, bet nu atkal, tas ir pirmais gads ar izlasi. Arī Znarokam pirmajā gadā draudēja izkrišana, bet vēlāk tas netraucēja tikt līdz 7. vietai. Lindstrēms arī pirmajā PČ spēlēja diezgan vāji un tikai viena (vienīgā!) uzvara pret Itāliju to turnīru izglāba (pārējās spēlēs kāsieni).

  -2 [+] [-]

, 2016-01-03 16:47, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Un tu patiešām domā, ka es, teicams hokeja apskatnieks ar savu skatu uz dzīvi tagad atbildēšu uz tavām pamatskolnieka(visdrīzāk palīgskolas) replikām, kurās ir jaušama bezpalīdzība un argumentu trūkums.
Vispār jau atbildēji, bet tu jau neesi nekāds teicams hokeja apskatnieks, vai vispār hokeja apskatnieks, tu esi vienkārši trollīts un saldā imperiona prieka meita

  +1 [+] [-]

, 2016-01-03 16:47, pirms 9 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Par to dzimšanu un augšanu runājot... Tas, ka žurkulēns ir dzimis suņubūdā, nenozīmē, ka viņš ir kucēns Žurka ir un paliek žurka, tāda arī nosprāgs
Slāvi, starp citu, vēsturiski vienmēr ir bijuši verga statusā. Jau arābu valstis viduslaikos grāba simtiem tūkstošus slāvu vergu Balkānos, Ukrainā, Krievijā. Grieķi slāvus sauca par "vergiem" jeb "sklavinoi", arābi par "siqlabi", tādējādi jau vairāk nekā tūkstošgadi slāvi nes vergu vārdu.

Tāpat arī slāvi pašā Krievijā ir bijuši vergi, dzimtcilvēki un ar varu piesaistīti savai zemei līdz pat mūsdienām. Tā vēl pagājušā gadsimta sākumā vairums krievu bija analfabēti.

Ja žurka paliek žurka, tad vergs paliek vergs. Vai tas būtu kāds baltkrievu kolhozs, vai tualešu tīrīšana Francijā.

  -3 [+] [-]

, 2016-01-03 16:48, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: Ir rases! Teiksim gudrākā rase ir žīdi, baltie ir inteliģentākā, dzeltenie ļoti strādīgi. Čurku rase ir zema rase, tikai zog un karo nemitīgi... Un nēģeri, nezinu pieskaitīt vai nepieskaitīt to rasi pie cilvēkiem?
Tu jau saproti, ka tavs rakstītais ir tālu no mūsdienu realitātes un tāpat arī pagātnē, iesaku papetīt vēsturi par dažādiem atklājumiem utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-01-03 16:49, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: Tie panti ir pilnīgi slimi!
Belģijā piem. sauc pie kriminālatbildības ja internetā kritizē izlamu un pašreizējo integrācijas politiku.
Krievus atkal var lamāt kā patīk, uz to piever acis.
kāds krimināllikumam sakars ar kādu citu valsti? Puika nebrauc auzās

     [+] [-]

, 2016-01-03 16:49, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: neesmu neko palaidis garām, bet kas Tev liek teikt tik pārliecinoši, ka mūs nesagaida belaru liktenis nākošsezon? pie tam , tas nebūs nekāds brīnums. tāpat kā šosezon belaru izkrišana.
Mūsu iespējas izkrist ir zem 50%, teiksim tā. Brīnums tas nebūs, bet dziedāt sēru dziesmas ir krietni par agru. Play-offā tikt ir gandrīz tikpat lielas iespējas, kā izkrist.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-01-03 16:51, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: Tu to savu krimināllikumu zini kur vari iebāzt....
krimināllikumš tevi var labi un dziļi iebāzt kaut kur

  -2 [+] [-]

, 2016-01-03 16:52, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: Rases ir un būs, tas ka ES un amīši regulāri skalo smadzenes par vienlīdzību nenozīmē ka viņiem taisnība. Propaganda!
Pat krievu laikrakstos mazāk maldina cilvēkus un mazāk skalo smadzenes!
Pēdējais raksts atklāj, ka esi prasts trollīts un nekas cits.....Un atkārtošu, ej mācies vēsturi labāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-01-03 16:54, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Mūsu iespējas izkrist ir zem 50%, teiksim tā. Brīnums tas nebūs, bet dziedāt sēru dziesmas ir krietni par agru. Play-offā tikt ir gandrīz tikpat lielas iespējas, kā izkrist.
neviens sēru dziesmas nedzied...tik Tava teorija atkal balstās uz vienu spēli! tur var piekrist uzreiz...par izkrišanas grūtumu. jo lai tiktu atpakaļ jāuzvar grupā ar sešām komandām.
tas ir tas pats, ko paveica Nolans OS, viena uzvarēta spēle šo daudziem ieceļ nez kādā statusā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-03 16:57, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Mūsu iespējas izkrist ir zem 50%, teiksim tā. Brīnums tas nebūs, bet dziedāt sēru dziesmas ir krietni par agru. Play-offā tikt ir gandrīz tikpat lielas iespējas, kā izkrist.
Man prieks par tavu optimismu un protams arī ceru ,ka noturēsies ,bet uzskatu ka to būs grūti izdarīt.

     [+] [-]

, 2016-01-03 17:00, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: neviens sēru dziesmas nedzied...tik Tava teorija atkal balstās uz vienu spēli!
tas ir tas pats, ko paveica Nolans OS, viena uzvarēta spēle šo daudziem ieceļ nez kādā statusā...
Bet, ko tad vispār 10 komandu turnīrā ar izteiktu hierarhiju (ASV, Kanāda, Zviedrija ir pilnīgi cits līmenis) mēs varam cerēt?

Dānija, Šveice, Slovākija ir ņemami. Pret somiem, čehiem var mēģināt aizķerties. Tas arī viss.

Ja notiek brīnums, varam dabūt 3. vietu grupā. Ja nedaudz paveicas, varam būt 4. Ja nepaveicas, tad jāspēlē par palikšanu ar kādu spēkos līdzīgu komandu un jācenšas nezaudēt 2 no 3 spēlēm.

Loģiski, ka viss mums balstās uz 1-2 spēlēm.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-03 17:02, pirms 9 gadiem
Nabaga Beļavskis

     [+] [-]

, 2016-01-03 17:05, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Bet, ko tad vispār 10 komandu turnīrā ar izteiktu hierarhiju (ASV, Kanāda, Zviedrija ir pilnīgi cits līmenis) mēs varam cerēt?

Dānija, Šveice, Slovākija ir ņemami. Pret somiem, čehiem var mēģināt aizķerties. Tas arī viss.

Ja notiek brīnums, varam dabūt 3. vietu grupā. Ja nedaudz paveicas, varam būt 4. Ja nepaveicas, tad jāspēlē par palikšanu ar kādu spēkos līdzīgu komandu un jācenšas nezaudēt 2 no 3 spēlēm.

Loģiski, ka viss mums balstās uz 1-2 spēlēm.
nu tad jau labi, ka saproti - ka viss balstās uz 1-2 spēlēm
šogad U-18 Elitē - būs 98-99 gadi, tie ir tie, kas nāks palīgā 97 nākošgad Elitē...redzēsim, kas par materiālu izaudzis aprīlī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-01-03 17:13, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: neviens sēru dziesmas nedzied...tik Tava teorija atkal balstās uz vienu spēli! tur var piekrist uzreiz...par izkrišanas grūtumu. jo lai tiktu atpakaļ jāuzvar grupā ar sešām komandām.
tas ir tas pats, ko paveica Nolans OS, viena uzvarēta spēle šo daudziem ieceļ nez kādā statusā...
Kādā statusā? Kāpēc nolannīdēji aizmirst 3:5 un 1:2 attiecīgi pret superzvaigžņoto Zviedrijas un Kanādas izlasi? Par nekad iepriekš neredzēto stabilo spēli visa turnīra garumā?

  -1 [+] [-]

, 2016-01-03 17:14, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Man prieks par tavu optimismu un protams arī ceru ,ka noturēsies ,bet uzskatu ka to būs grūti izdarīt.
Tas ir tikai un vienīgi reālisms. Baltkrievi bija izteikti švakākā komanda un pēc talanta līmeņa un spēles stila spēcīgi atgādināja Kazahstānu no mūsu DIA grupas. No aizsardzības viņi vispār neprata spēlēt, vārtsargi arī izteikti nespējnieki.

Katru gadu U20 čempi skatos - slovāki arvien pietuvojas mūsu līmenim. Šveice pēdējos 2 gadus arī neko nerāda un ar viņu 97. gadiem U-18 čempī nospēlējām ļoti līdzīgi. Dāņiem ir pāris spēcīgi jauni uzbrucēji, bet kopumā tur arī nekā iespaidīga nav. Viņiem varētu būt spēcīgāks uzbrukums, mums - aizsardzība. Lillijs vārtos viņiem arī vairs nebūs.

Citiem vārdiem sakot, mums 4 spēlēs pret +/- līdzīgām komandām ir jāzaudē 3 reizes, lai izkristu uz I divīziju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-03 17:17, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: neesmu neko palaidis garām, bet kas Tev liek teikt tik pārliecinoši, ka mūs nesagaida belaru liktenis nākošsezon? pie tam , tas nebūs nekāds brīnums. tāpat kā šosezon belaru izkrišana.
Esmu gandrīz drošs, ka nospēlēsim labak par belariem, bet vai paliksim... izkritīsim, nekas, atkal būsim atpakaļ. Un tā visu laiku, jo savādāk nebūs. Varbūt, varbūt kādreiz aizkļūsim līdz 6. vietai, tuvāko 5-7 gadu laikā.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-03 17:19, pirms 9 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju ir tieši ar tādām uzvārdu galotnēm, arī pašus Latviešus ieskaitot, ja neesi ievērojis Tas tik nozīmē vienu, patīk tas kādam vai nē, Slāvi mums tomēr ir tuvāki tīri radnieciskā un etniskā ziņā, nekā Anglosaksi, Germāni, Skandināvi, par neBaltajām rasēm, par kurām tik ļoti iesprigst SC pērtiķbolisti, vispār nerunājot
psc, ar katru dienu arvien tālāk savā kolobricionista aprobežotībā... Latvietim neapšaubāmi populārākā galotne ir "iņš".
Latvieši nav nekādi tur sūda ivanovi. Latvieši ir eiropieši, tīri pēc mentalitātes jau radniecīgi viņiem, ziemeļu tautām, nevis kaut kādiem tur sēmušku aziātiem, kuri jau pēc sejas uzbūves atšķiras.

Nevaru saprast, no kurienes rodas tādi pielīdēji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-01-03 17:26, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kādā statusā? Kāpēc nolannīdēji aizmirst 3:5 un 1:2 attiecīgi pret superzvaigžņoto Zviedrijas un Kanādas izlasi? Par nekad iepriekš neredzēto stabilo spēli visa turnīra garumā?
un? zaudējums ir un paliek zaudējums...stabilā spēle? kāpēc PČ nekad neredzēju stabilo spēli Nolana vadībā? jeb trīs zāģi pēc kārtas ar 0 vārtiem ar ir stabili un neviens neatcerās jeb piedod tikai dēļ tās vienas uzvaras OS?

     [+] [-]

, 2016-01-03 17:27, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kādā statusā? Kāpēc nolannīdēji aizmirst 3:5 un 1:2 attiecīgi pret superzvaigžņoto Zviedrijas un Kanādas izlasi? Par nekad iepriekš neredzēto stabilo spēli visa turnīra garumā?
Nav jau daudz to nīdēju arī man Nolans patika,un turnīriem ar mazu sagatavošanas termiņu kā OS kvalifikācija un OS viņš komandu sagatavoja teicami arī uz PČ normāli,lai gan tieši par PČ viņš saņēma kritiku ,ka ir problēmas sagatavot komandu PČ.Piemēram par Znaroku krievu spečuki runā pretēji ,ka viņš nemākot sagatavot komandu īstermiņā un daži pat aicina viņam neuzticēt izlasi gatavot un vadīt OS.Bet runājot par mūsējo sniegumu Sočos ,tad daudz kas tur sakrita,praktiski optimālais sastāvs ,lieliska vārtsargu spēle un laikam tās paaudzes ,kuriem ap 30 un vecākiem tāds kā augstākais punkts karjērā izlasē,un tas jau redzams pašlaik ,ka daudzi no Soču izlases nespēlē vairs tik labi ,vai nespēlē vispār.

     [+] [-]

, 2016-01-03 17:29, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: Katru gadu skaties un pagajušajā čempī neredzēji ka Slovākija izcīnija bronzu? Viņi uzvarēja zviedrus, čehus un somus, bet tu slovākus pielīdzini latviešu līmenim.
Nu un? Dāņi šogad arī varēja aizspēlēties līdz spēlei par 3. vietu. Pietrūka 40 sekundes. Tad arī noteikti nāktu gudrinieki, kas skatās uz vietu ailītēm un pēc tā spriež par komandu spēku samēriem.

     [+] [-]

, 2016-01-03 17:29, pirms 9 gadiem
Imperiona preses sekretārs rakstīja: Tāpēc, ka gaida vati - Beresņevu pie stūres
neko es negaidu...Beresņevu neuzskatu par labāko treneri ko likt pieaugušajiem. kā U-20 treneris pilnībā apmierina, viņš ir sen pierādījis, ka ar tiem prot strādat, vēl no 90.gadu Juniora laikiem...
p.s. daudzu piesauktais Vītoliņš ar koloradosu lenti gozējās iepriekšējā PČ...

     [+] [-]

, 2016-01-03 17:29, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: un? zaudējums ir un paliek zaudējums...stabilā spēle? kāpēc PČ nekad neredzēju stabilo spēli Nolana vadībā? jeb trīs zāģi pēc kārtas ar 0 vārtiem ar ir stabili un neviens neatcerās jeb piedod tikai dēļ tās vienas uzvaras OS?
ne gluži.
PRO hokejs ir tāds pats šovs kā, teiksim, teātris vai kino.
Skatītāji pērk biļetes (tātad balso ar saviem maciņiem!) arī uz traģēdijām. Tātad, ja viņus saturs apmierina, tad viss ir bumbās. Rezultāts uz tablo jau kļūst par otršķirīgu lielumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-03 17:32, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: ne gluži.
PRO hokejs ir tāds pats šovs kā, teiksim, teātris vai kino.
Skatītāji pērk biļetes (tātad balso ar saviem maciņiem!) arī uz traģēdijām. Tātad, ja viņus saturs apmierina, tad viss ir bumbās. Rezultāts uz tablo jau kļūst par otršķirīgu lielumu.
par klubiem piekrītu...lai taisa šovu kādu grib.
izlase nav tā vieta, kur šovu taisīt.

     [+] [-]

, 2016-01-03 17:35, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: Daņi neuzvarēja nevienu top izlasi tikai Šveici, taču slovāku bronza bija likumsakarīga jo tika uzvarēti somi, čehi un zviedri.
Ne somi, ne čehi nav top izlases. Tās ir komandas, pret kurām parasti varam spēlēt arī mēs. Somus, ja nemaldos, mēs pagājušajā reizē nomētājām un tikai beigās nolūzām. Savukārt uzvara pret zviedriem bija sensācija un viņiem koeficients uz šo spēli bija 10.00.

(Somiem šobrīd gan ir Puljujarvi, Aho, Laine, kas viņus paceļ drusku citā kategorijā).

     [+] [-]

, 2016-01-03 17:36, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: par klubiem piekrītu...lai taisa šovu kādu grib.
izlase nav tā vieta, kur šovu taisīt.
Aizbraukt uz PČ kā skatītājam nebūt nemaksā kapeikas. Tāpēc izrādes režisoram un aktieriem (lasi, trenerim un spēlētājiem) ir jābūt gana tīkamiem priekš tiem, kas izvēlējušies to baidīt klātienē (un arī pie TV ekrāniem).
Un šeit bieži vien ir būtiskāks tas 1:2 pret Kanādu nekā kāds 5:0 pār Itāliju vai Slovēniju.

  -2 [+] [-]

, 2016-01-03 17:37, pirms 9 gadiem
Tikko intereses pēc paskatījos, slovākiem pagājušajā gadā iespēja uzvarēt gan somus, gan čehus, gan zviedrus tika vērtēta ar 1:600 jeb 0,16%.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-01-03 17:43, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: Aizbraukt uz PČ kā skatītājam nebūt nemaksā kapeikas. Tāpēc izrādes režisoram un aktieriem (lasi, trenerim un spēlētājiem) ir jābūt gana tīkamiem priekš tiem, kas izvēlējušies to baidīt klātienē (un arī pie TV ekrāniem).
Un šeit bieži vien ir būtiskāks tas 1:2 pret Kanādu nekā kāds 5:0 pār Itāliju vai Slovēniju.
tad jau Beļavskis ir labs režisors un spēlētāji baigie aktieri, kas uzstaisīja šovu visa PČ garumā, tāda vēl nav bijis...atpakaļ Beļavski

  +2 [+] [-]

, 2016-01-03 17:46, pirms 9 gadiem
Ņemot vērā to ,ka 2014 somi kļuva par čempioniem un šogad spēlēs pusfinālā ,tad es viņus pieskaitītu lielajam četriniekam un var teikt ,ka pašlaik jau ir lielais piecinieks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-03 17:57, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: tad jau Beļavskis ir labs režisors un spēlētāji baigie aktieri, kas uzstaisīja šovu visa PČ garumā, tāda vēl nav bijis...atpakaļ Beļavski
tautai Beļavskis kā režisors galīgi nepatika...

  +2 [+] [-]

, 2016-01-03 17:57, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: ne gluži.
PRO hokejs ir tāds pats šovs kā, teiksim, teātris vai kino.
Skatītāji pērk biļetes (tātad balso ar saviem maciņiem!) arī uz traģēdijām. Tātad, ja viņus saturs apmierina, tad viss ir bumbās. Rezultāts uz tablo jau kļūst par otršķirīgu lielumu.
Cik pasaules čempionātos Tu ar savu maciņu nobalsoji par Nolanu? Tik skaisti spēlē!

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:00, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: Nosauc kurā u20 čempionātā latvieši ir nomētājuši somus? Un tas ka čehi un somi nav pirmā top 6 izlase var iedomāties tikai muļķis. Arī spēlē pret zviedriem slovāki bija labāki un pelnīti izcīnija bronzu. Starp citu, pirms nedēlās tu pareģoji drošu Kanādas vietu pusfinālā. Atkal kļūdījies?
Tu laikam mūsu junioru izlasēm vispār neseko līdzi. Ja pats neesi skatījies, tad ej un meklē statistiku internetā.

Kas ir tas top 6, par ko tu runā? Cik reizes pēdējo 15 gadu laikā čehi ir uzvarējuši U-20 čempī?

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:01, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: Viss ko tu vari likt man pretī ir kaut kādi koeficenti kurus tu esi sagrabinājis pats no sava kantora Labāk skaties un mācies kā slovāki izcīnija bronzu un netēlo ekspertu jo tev tas nesanāk

https://www.youtube.com/watch?v=tjZNdvN-VIs
Aha, skaidrs. Tā jau likā, ka esi kārtējais trollēns. Pēdējā laikā te daudzi jauni saradušies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:07, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Ņemot vērā to ,ka 2014 somi kļuva par čempioniem un šogad spēlēs pusfinālā ,tad es viņus pieskaitītu lielajam četriniekam un var teikt ,ka pašlaik jau ir lielais piecinieks.
Varbūt daļēji var piekrist, bet somiem sastāva dziļums tomēr noteikti nevar konkurēt ar Kanādu/ASV/Zviedriju. Šogad viņiem ir diezgan apbrīnojami spēcīgi jaunie čaļi tieši uzbrukumā, uz ko arī viņi izbrauc. Katru gadu ir pa pāris elites līmeņa talantiem, bet pavadošais sastāvs ir tāds, ka mūsu 1. maiņa varētu pilnā sastāvā aizvietot viņu 4. maiņu.

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:09, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: U20 tu neatradīsi nevienu spēli kur latvieši ir nomētājuši somus jo u20 vecumā somi ir 5 līmeņus priekša latviešiem. Tu tādu statistiku varbūt atradīsi tikai u17 vecuma grupā kur izlases vēl nespēlē komandas spēli.

Top 6 jau ilgus gadus ir nemainīgs - Zviedrija, Krievija, Kanāda, ASV, Somija, Čehija.
stats.iihf.com

Top 6 neeksistē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:13, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: tautai Beļavskis kā režisors galīgi nepatika...
neprot novērtēt īstu šovu tauta tātad, tai skaitā Abrags, kurš uzskata izlašu cīņas PČ par šovu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:16, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: Man šķiet ka tu esi trollēns jo savādāk nevar saprast kāpēc tu man rādi kaut kādus sava kantora koeficentus ja labāk tu vari ielikt video par to kā slovāki apspēlēja zviedrus un somus, un izcīnija bronzu.
Kāda mana kantora koeficienti? Aizej uz oddsportal un paskaties arhīvā koeficientus. Slovāki bija izteikti pastarīši un dāņu stilā aizbrauca līdz pusfinālam. Ja mēs līdz finālam brīnumainā kārtā tiksim nākamgad, tas mūs padarīs par top 6 komandu?

  -1 [+] [-]

, 2016-01-03 18:19, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: Tas taču ir u18 nevis u20. Lūdzu dabū man tādu statistiku no U20 kur latvieši ir nomētājuši somus.
Vecīt u20 vecuma grupā latviešu konkurenti ir baltkrievi nevis somi un slovāki.
Citē mani, kur es esmu piesaucis U-20? U-18 čempī spēlējām pret to somu paaudzi, pret kuru, iespējams, nāksies spēlēt Kanādā U-20 čempī. Ieslēdz smadzeni.

Skaidrs, ka mēs esam tuvāki baltkrieviem, nevis somiem. Slovāki gan ir līdzīgs līmenis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-03 18:31, pirms 9 gadiem
Te pat diskutēt nav jēgas.Baltkrievus neglābtu neviens treneris.Šobrīd situācija jaunatnes hokejā ir tāda,ka sešas hokeja lielvalstis cīnās par medaļām un trīs (Slovākija,Šveice un Dānija) gatavas šīm komandām ieriebt un veiksmes gadījumā ielauzties pusfinālā ,kā to pērn izdarīja slovāki,bet šogad gandrīz dāņi.Vēl jau gadās,ka ir "neražas gadi",kas var radīt problēmas šīm komandām.
Papētot šī gada komandu sastāvus ,redzam,ka Dānijai 11 spēlētāji no šī sastāva varēs spēlēt Kanādā,Šveicei astoņi un slovākiem seši.Manuprāt, viena no šīm trīm komandām nākošgad arī būs mūsu galvenie konkurenti par izdzīvošanu.Pēc inerces liekās ,ka tā varētu būt Dānija,tomēr ņemot vērā,ka šogad šī komanda guva milzīgu pieredzi un pats galvenais, viņu viss pirmais trijnieks From,Krag un True varēs spēlēt arī pēc gada.Tāpēc dāņus nemaz negribētu redzēt mūsu grupā.Redzēs,kāds būs grupu sastāvs nākošgad.

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:39, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Te pat diskutēt nav jēgas.Baltkrievus neglābtu neviens treneris.Šobrīd situācija jaunatnes hokejā ir tāda,ka sešas hokeja lielvalstis cīnās par medaļām un trīs (Slovākija,Šveice un Dānija) gatavas šīm komandām ieriebt un veiksmes gadījumā ielauzties pusfinālā ,kā to pērn izdarīja slovāki,bet šogad gandrīz dāņi.Vēl jau gadās,ka ir "neražas gadi",kas var radīt problēmas šīm komandām.
Papētot šī gada komandu sastāvus ,redzam,ka Dānijai 11 spēlētāji no šī sastāva varēs spēlēt Kanādā,Šveicei astoņi un slovākiem seši.Manuprāt, viena no šīm trīm komandām nākošgad arī būs mūsu galvenie konkurenti par izdzīvošanu.Pēc inerces liekās ,ka tā varētu būt Dānija,tomēr ņemot vērā,ka šogad šī komanda guva milzīgu pieredzi un pats galvenais, viņu viss pirmais trijnieks From,Krag un True varēs spēlēt arī pēc gada.Tāpēc dāņus nemaz negribētu redzēt mūsu grupā.Redzās,kāds būs grupu sastāvs nākošgad.
grupas jau zināmas praktiski un mūsu grupā nebūs ne dāņi, ne šveicieši:
mūsu grupa:
Kanāda
Slovākija
Latvija + 2 no pusfinālistiem jeb 1. un 4.vieta šajā čempī.

otra grupa:
Čehija
Dānija
Šveice + 2 no pusfinālistiem jeb 2. un 3.vieta šajā čempī.

p.s. ar tiem sastāviem tomēr neieteiktu steigties, īpaši Kanādas un ASV izlases sakarā, jo bieži tie, kas spēlēt var U20, nemaz netiek no NHL vai AHL.
lielisks piemērs ir šogad šveicietis Fiala no Predators fermas netika, bet krievs no tās pašas fermas Kameņevs, kas izlīdzināja rēķinu ar dāniem spēles beigās tika.

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:40, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: Iesaku tev mazāk skatīties koeficentus un tad tu mazāk apuzīsies Pieļauju ka tu esi pakāsis ļoti prāvu summiņu paļaujoties uz kantoriem
Koeficienti ir objektīvs, bezpersonisks rādītājs priekš cilvēkiem, kas neorientējas sastāvos. Tāpēc arī es tos piesaucu speciāli priekš tevis.

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:44, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: grupas jau zināmas praktiski un mūsu grupā nebūs ne dāņi, ne šveicieši:
mūsu grupa:
Kanāda
Slovākija
Latvija + 2 no pusfinālistiem jeb 1. un 4.vieta šajā čempī.

otra grupa:
Čehija
Dānija
Šveice + 2 no pusfinālistiem jeb 2. un 3.vieta šajā čempī.

p.s. ar tiem sastāviem tomēr neieteiktu steigties, īpaši Kanādas un ASV izlases sakarā, jo bieži tie, kas spēlēt var U20, nemaz netiek no NHL vai AHL.
lielisks piemērs ir šogad šveicietis Fiala no Predators fermas netika, bet krievs no tās pašas fermas Kameņevs, kas izlīdzināja rēķinu ar dāniem spēles beigās tika.
Žēl, ka čehi ir otrā grupā. Ja vēl būs amerikāņi, tad pavisam skumīgi.

Cerams, ka somu lielie talanti aizspēlēsies līdz AHL/NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:46, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Nav jau daudz to nīdēju arī man Nolans patika,un turnīriem ar mazu sagatavošanas termiņu kā OS kvalifikācija un OS viņš komandu sagatavoja teicami arī uz PČ normāli,lai gan tieši par PČ viņš saņēma kritiku ,ka ir problēmas sagatavot komandu PČ.Piemēram par Znaroku krievu spečuki runā pretēji ,ka viņš nemākot sagatavot komandu īstermiņā un daži pat aicina viņam neuzticēt izlasi gatavot un vadīt OS.Bet runājot par mūsējo sniegumu Sočos ,tad daudz kas tur sakrita,praktiski optimālais sastāvs ,lieliska vārtsargu spēle un laikam tās paaudzes ,kuriem ap 30 un vecākiem tāds kā augstākais punkts karjērā izlasē,un tas jau redzams pašlaik ,ka daudzi no Soču izlases nespēlē vairs tik labi ,vai nespēlē vispār.
neaizmirsīsim arī to, ka nevienā normālā turnīrā ar trim zaudējumiem nevienam neļautu spēlēt astotdaļfinālā, kā tas bija os
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:50, pirms 9 gadiem
>>>Zaipis.
Skatoties pēc tās formulas,kāda tiek pielietota,tad pilnībā tev piekrītu.Mani tikai mulsina situācija,ka Dānija 1/4 finālā zaudēja papildlaikā,teorētiski nopelnot vienu punktu un tādejādi viņi varētu būt kopvērtējumā septītie,bet slovāki astotie.Ja tas neskaitās,tad par apakšgalu tev taisnība.Vēl gan mūsu grupā būtu jābūt 2 un 3 vietai.Nevis 1 un 4
A.grupa-1;4;5;8;9.vieta;
B.grupa-2;3;6;7;un debitante(šoreiz Latvija)

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:52, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: >>>Zaipis.
Skatoties pēc tās formulas,kāda tiek pielietota,tad pilnībā ptev piekrītu.Mani tikai mulsina situācija,ka Dānija 1/4 finālā zaudēja papildlaikā,teorētiski nopelnot vienu punktu un tādejādi viņi varētu būt kopvērtējumā septītie,bet slovāki astotie.Ja tas neskaitās,tad par apakšgalu tev taisnība.Vēl gan mūsu grupā būtu jābūt 2 un 3 vietai.Nevis 1 un 4
A.grupa-1;4;5;8;9.vieta;
B.grupa-2;3;6;7;un debitante(šoreiz Latvija)
jā protams , mūsu grupā 2 un 3, nevis 1 un 4....
kopējā ieskaitē neņem vērā play-off maču, bet nosaka pēc grupā ieņemtās vietas play-off zaudētājiem vietas!

  -1 [+] [-]

, 2016-01-03 19:03, pirms 9 gadiem
>>>zaipis.
Nu redz,kopīgi tikām skaidrībāTas nozīmē,ka nākošgad jāgatavojas gada mačam ar slovākiem,ja gribam palikt elitē.Tas tā,skatoties uz to visu reāli.Tiesa, līdz tam vēl vesels gads.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-03 19:09, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: stats.iihf.com

Top 6 neeksistē.
LAT vs FIN - 2013 WM20 - International Ice...

     [+] [-]

, 2016-01-03 22:34, pirms 9 gadiem
gacha94 rakstīja: http://www.worldjunior2013.com/en/games/2012-12-26/LAT-vs-FIN/
Nu, un ko tu ar šo vēlējies pateikt? Somi ir galvas tiesu labāki par mums, bet pie apstākļu sakritības varam nospēlēt ļoti līdzīgi. Pret ASV, Kanādu, Zviedriju junioru līmenī tas ir gandrīz neiespējami un tās ir citas raudzes komandas.

     [+] [-]

, 2016-01-03 23:46, pirms 9 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Vispār jau atbildēji, bet tu jau neesi nekāds teicams hokeja apskatnieks, vai vispār hokeja apskatnieks, tu esi vienkārši trollīts un saldā imperiona prieka meita
Ar to bija domāts, ka hokeja apskatnieks nekad nenolaidīsies līdz tavam dzimtcilvēka līmenim un neatbildēs ar rupjību. Bet ar tavu pieticīgo izglītību jau to nesaprast...