Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Beļavska vadītā Baltkrievijas U20 izlase atgriežas 1. divīzijā

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

Beļavska vadītā Baltkrievijas U20 izlase atgriežas 1. divīzijā
Pjus Zaters cīnās vārtu priekšā
Foto: IIHF

Pēdējā, 10. vietā pasaules čempionātu U-20 izlasēm hokejā šodien noslēgusi Aleksandra Beļavska trenētā Baltkrievijas izlase, kas arī otrajā spēlē par palikšanu Elitē piekāpās Šveicei ar 2:6, atgriežoties 1. divīzijā, no kuras uz augšu pakāpās Latvijas U20 izlase.

Baltkrievijas izlase ar Aleksandru Beļavski galvenā trenera amatā B grupā četrās spēlēs piedzīvoja tikpat zaudējumus, tiesa, vienīgā sagrāve piedzīvota pret Somiju (0:6), bet pret Slovākiju (2:4), Krieviju (1:4) un Čehiju (3:5) aizvadītas itin cienīgas spēles. Šveice A grupā tika pie viena punkta, kad tikai papildlaikā ar 2:3 piekāpās Kanādas vienaudžiem. Vakar abas komandas tikās pirmajā spēlē par vietas saglabāšanu Elites divīzijā. Tajā Beļavska vadītie hokejisti cieta smagu neveiksmi ar 1:5, kas nozīmēja to, ka vietu elitē varētu ļaut saglabāt vienīgi uzvara šīs dienas spēlē, kā arī pēc tam nozīmētajā abu komandu trešajā mačā otrdien.

Spēles sākums baltkrieviem pamanījās būt sevišķi briesmīgs, jo līdz ceturtajai minūtei divas no četrām šveiciešu mestajām ripām atrada ceļu vārtos. Vispirms Pjus Zaters realizēja skaitlisko vairākumu, bet pēc centra iemetiena deviņas sekundes vēlāk viņš guva arī otros vārtus. Tam uzreiz sekoja vārtsargu maiņa Baltkrievijas izlasē, vārtos Ivana Kulbakova vietā stājoties Vladislavam Verbitskim. Zaters turpināja terorizēt Baltkrievijas komandu, 13. minūtē vēlreiz realizējot skaitlisko vairākumu un tiekot pie "hat-trick". Baltkrievi gan pirmajā periodā sausā nepalika un pat spēja samazināt deficītu līdz minimumam. Vispirms rezultāta starpību samazināja Dmitrijs Buinitskis, bet tad 2:3 panāca Dmitrijs Filipovičs.

Otrajā periodā šveicieši būtiski dominēja laukumā, uzbrūkot krietni biežāk un izdarot vairāk metienu pa vārtiem. Tas gan atmaksājās vien perioda vidū, kad trīs ar pusi minūšu laikā izdevās gūt divus vārtus un spert platu soli pretī uzvarai (5:2). Pirms noslēdzošās spēles daļas šveiciešiem bija komfortabls četru vārtu pārsvars un piedevām tie kontrolēja cīņas gaitu, neļaujot baltkrieviem atspēlēties. Vārti trešajā periodā vairs netika gūti, Šveicei svinot uzvaru ar 6:2. Līdz ar to Aleksandra Beļavska trenētā Baltkrievijas U20 izlase pēc gada pārtraukuma atgriezīsies 1. divīzijā, no kuras Elitē pirms neilga laika iekļuva Latvijas jaunie hokejisti, bet Šveices U20 izlase līdzīgi kā iepriekšējā pasaules čempionātā izcīnījusi devīto vietu.

Izmantotie resursi:
en - WM20 - International Ice Hockey Federation...

  -2 [+] [-]

, 2016-01-03 17:37, pirms 9 gadiem
Tikko intereses pēc paskatījos, slovākiem pagājušajā gadā iespēja uzvarēt gan somus, gan čehus, gan zviedrus tika vērtēta ar 1:600 jeb 0,16%.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-01-03 17:43, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: Aizbraukt uz PČ kā skatītājam nebūt nemaksā kapeikas. Tāpēc izrādes režisoram un aktieriem (lasi, trenerim un spēlētājiem) ir jābūt gana tīkamiem priekš tiem, kas izvēlējušies to baidīt klātienē (un arī pie TV ekrāniem).
Un šeit bieži vien ir būtiskāks tas 1:2 pret Kanādu nekā kāds 5:0 pār Itāliju vai Slovēniju.
tad jau Beļavskis ir labs režisors un spēlētāji baigie aktieri, kas uzstaisīja šovu visa PČ garumā, tāda vēl nav bijis...atpakaļ Beļavski

  +2 [+] [-]

, 2016-01-03 17:46, pirms 9 gadiem
Ņemot vērā to ,ka 2014 somi kļuva par čempioniem un šogad spēlēs pusfinālā ,tad es viņus pieskaitītu lielajam četriniekam un var teikt ,ka pašlaik jau ir lielais piecinieks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-03 17:57, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: tad jau Beļavskis ir labs režisors un spēlētāji baigie aktieri, kas uzstaisīja šovu visa PČ garumā, tāda vēl nav bijis...atpakaļ Beļavski
tautai Beļavskis kā režisors galīgi nepatika...

  +2 [+] [-]

, 2016-01-03 17:57, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: ne gluži.
PRO hokejs ir tāds pats šovs kā, teiksim, teātris vai kino.
Skatītāji pērk biļetes (tātad balso ar saviem maciņiem!) arī uz traģēdijām. Tātad, ja viņus saturs apmierina, tad viss ir bumbās. Rezultāts uz tablo jau kļūst par otršķirīgu lielumu.
Cik pasaules čempionātos Tu ar savu maciņu nobalsoji par Nolanu? Tik skaisti spēlē!

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:00, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: Nosauc kurā u20 čempionātā latvieši ir nomētājuši somus? Un tas ka čehi un somi nav pirmā top 6 izlase var iedomāties tikai muļķis. Arī spēlē pret zviedriem slovāki bija labāki un pelnīti izcīnija bronzu. Starp citu, pirms nedēlās tu pareģoji drošu Kanādas vietu pusfinālā. Atkal kļūdījies?
Tu laikam mūsu junioru izlasēm vispār neseko līdzi. Ja pats neesi skatījies, tad ej un meklē statistiku internetā.

Kas ir tas top 6, par ko tu runā? Cik reizes pēdējo 15 gadu laikā čehi ir uzvarējuši U-20 čempī?

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:01, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: Viss ko tu vari likt man pretī ir kaut kādi koeficenti kurus tu esi sagrabinājis pats no sava kantora Labāk skaties un mācies kā slovāki izcīnija bronzu un netēlo ekspertu jo tev tas nesanāk

https://www.youtube.com/watch?v=tjZNdvN-VIs
Aha, skaidrs. Tā jau likā, ka esi kārtējais trollēns. Pēdējā laikā te daudzi jauni saradušies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:07, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Ņemot vērā to ,ka 2014 somi kļuva par čempioniem un šogad spēlēs pusfinālā ,tad es viņus pieskaitītu lielajam četriniekam un var teikt ,ka pašlaik jau ir lielais piecinieks.
Varbūt daļēji var piekrist, bet somiem sastāva dziļums tomēr noteikti nevar konkurēt ar Kanādu/ASV/Zviedriju. Šogad viņiem ir diezgan apbrīnojami spēcīgi jaunie čaļi tieši uzbrukumā, uz ko arī viņi izbrauc. Katru gadu ir pa pāris elites līmeņa talantiem, bet pavadošais sastāvs ir tāds, ka mūsu 1. maiņa varētu pilnā sastāvā aizvietot viņu 4. maiņu.

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:09, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: U20 tu neatradīsi nevienu spēli kur latvieši ir nomētājuši somus jo u20 vecumā somi ir 5 līmeņus priekša latviešiem. Tu tādu statistiku varbūt atradīsi tikai u17 vecuma grupā kur izlases vēl nespēlē komandas spēli.

Top 6 jau ilgus gadus ir nemainīgs - Zviedrija, Krievija, Kanāda, ASV, Somija, Čehija.
stats.iihf.com

Top 6 neeksistē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:13, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: tautai Beļavskis kā režisors galīgi nepatika...
neprot novērtēt īstu šovu tauta tātad, tai skaitā Abrags, kurš uzskata izlašu cīņas PČ par šovu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:16, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: Man šķiet ka tu esi trollēns jo savādāk nevar saprast kāpēc tu man rādi kaut kādus sava kantora koeficentus ja labāk tu vari ielikt video par to kā slovāki apspēlēja zviedrus un somus, un izcīnija bronzu.
Kāda mana kantora koeficienti? Aizej uz oddsportal un paskaties arhīvā koeficientus. Slovāki bija izteikti pastarīši un dāņu stilā aizbrauca līdz pusfinālam. Ja mēs līdz finālam brīnumainā kārtā tiksim nākamgad, tas mūs padarīs par top 6 komandu?

  -1 [+] [-]

, 2016-01-03 18:19, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: Tas taču ir u18 nevis u20. Lūdzu dabū man tādu statistiku no U20 kur latvieši ir nomētājuši somus.
Vecīt u20 vecuma grupā latviešu konkurenti ir baltkrievi nevis somi un slovāki.
Citē mani, kur es esmu piesaucis U-20? U-18 čempī spēlējām pret to somu paaudzi, pret kuru, iespējams, nāksies spēlēt Kanādā U-20 čempī. Ieslēdz smadzeni.

Skaidrs, ka mēs esam tuvāki baltkrieviem, nevis somiem. Slovāki gan ir līdzīgs līmenis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-03 18:31, pirms 9 gadiem
Te pat diskutēt nav jēgas.Baltkrievus neglābtu neviens treneris.Šobrīd situācija jaunatnes hokejā ir tāda,ka sešas hokeja lielvalstis cīnās par medaļām un trīs (Slovākija,Šveice un Dānija) gatavas šīm komandām ieriebt un veiksmes gadījumā ielauzties pusfinālā ,kā to pērn izdarīja slovāki,bet šogad gandrīz dāņi.Vēl jau gadās,ka ir "neražas gadi",kas var radīt problēmas šīm komandām.
Papētot šī gada komandu sastāvus ,redzam,ka Dānijai 11 spēlētāji no šī sastāva varēs spēlēt Kanādā,Šveicei astoņi un slovākiem seši.Manuprāt, viena no šīm trīm komandām nākošgad arī būs mūsu galvenie konkurenti par izdzīvošanu.Pēc inerces liekās ,ka tā varētu būt Dānija,tomēr ņemot vērā,ka šogad šī komanda guva milzīgu pieredzi un pats galvenais, viņu viss pirmais trijnieks From,Krag un True varēs spēlēt arī pēc gada.Tāpēc dāņus nemaz negribētu redzēt mūsu grupā.Redzēs,kāds būs grupu sastāvs nākošgad.

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:39, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Te pat diskutēt nav jēgas.Baltkrievus neglābtu neviens treneris.Šobrīd situācija jaunatnes hokejā ir tāda,ka sešas hokeja lielvalstis cīnās par medaļām un trīs (Slovākija,Šveice un Dānija) gatavas šīm komandām ieriebt un veiksmes gadījumā ielauzties pusfinālā ,kā to pērn izdarīja slovāki,bet šogad gandrīz dāņi.Vēl jau gadās,ka ir "neražas gadi",kas var radīt problēmas šīm komandām.
Papētot šī gada komandu sastāvus ,redzam,ka Dānijai 11 spēlētāji no šī sastāva varēs spēlēt Kanādā,Šveicei astoņi un slovākiem seši.Manuprāt, viena no šīm trīm komandām nākošgad arī būs mūsu galvenie konkurenti par izdzīvošanu.Pēc inerces liekās ,ka tā varētu būt Dānija,tomēr ņemot vērā,ka šogad šī komanda guva milzīgu pieredzi un pats galvenais, viņu viss pirmais trijnieks From,Krag un True varēs spēlēt arī pēc gada.Tāpēc dāņus nemaz negribētu redzēt mūsu grupā.Redzās,kāds būs grupu sastāvs nākošgad.
grupas jau zināmas praktiski un mūsu grupā nebūs ne dāņi, ne šveicieši:
mūsu grupa:
Kanāda
Slovākija
Latvija + 2 no pusfinālistiem jeb 1. un 4.vieta šajā čempī.

otra grupa:
Čehija
Dānija
Šveice + 2 no pusfinālistiem jeb 2. un 3.vieta šajā čempī.

p.s. ar tiem sastāviem tomēr neieteiktu steigties, īpaši Kanādas un ASV izlases sakarā, jo bieži tie, kas spēlēt var U20, nemaz netiek no NHL vai AHL.
lielisks piemērs ir šogad šveicietis Fiala no Predators fermas netika, bet krievs no tās pašas fermas Kameņevs, kas izlīdzināja rēķinu ar dāniem spēles beigās tika.

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:40, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: Iesaku tev mazāk skatīties koeficentus un tad tu mazāk apuzīsies Pieļauju ka tu esi pakāsis ļoti prāvu summiņu paļaujoties uz kantoriem
Koeficienti ir objektīvs, bezpersonisks rādītājs priekš cilvēkiem, kas neorientējas sastāvos. Tāpēc arī es tos piesaucu speciāli priekš tevis.

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:44, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: grupas jau zināmas praktiski un mūsu grupā nebūs ne dāņi, ne šveicieši:
mūsu grupa:
Kanāda
Slovākija
Latvija + 2 no pusfinālistiem jeb 1. un 4.vieta šajā čempī.

otra grupa:
Čehija
Dānija
Šveice + 2 no pusfinālistiem jeb 2. un 3.vieta šajā čempī.

p.s. ar tiem sastāviem tomēr neieteiktu steigties, īpaši Kanādas un ASV izlases sakarā, jo bieži tie, kas spēlēt var U20, nemaz netiek no NHL vai AHL.
lielisks piemērs ir šogad šveicietis Fiala no Predators fermas netika, bet krievs no tās pašas fermas Kameņevs, kas izlīdzināja rēķinu ar dāniem spēles beigās tika.
Žēl, ka čehi ir otrā grupā. Ja vēl būs amerikāņi, tad pavisam skumīgi.

Cerams, ka somu lielie talanti aizspēlēsies līdz AHL/NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:46, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Nav jau daudz to nīdēju arī man Nolans patika,un turnīriem ar mazu sagatavošanas termiņu kā OS kvalifikācija un OS viņš komandu sagatavoja teicami arī uz PČ normāli,lai gan tieši par PČ viņš saņēma kritiku ,ka ir problēmas sagatavot komandu PČ.Piemēram par Znaroku krievu spečuki runā pretēji ,ka viņš nemākot sagatavot komandu īstermiņā un daži pat aicina viņam neuzticēt izlasi gatavot un vadīt OS.Bet runājot par mūsējo sniegumu Sočos ,tad daudz kas tur sakrita,praktiski optimālais sastāvs ,lieliska vārtsargu spēle un laikam tās paaudzes ,kuriem ap 30 un vecākiem tāds kā augstākais punkts karjērā izlasē,un tas jau redzams pašlaik ,ka daudzi no Soču izlases nespēlē vairs tik labi ,vai nespēlē vispār.
neaizmirsīsim arī to, ka nevienā normālā turnīrā ar trim zaudējumiem nevienam neļautu spēlēt astotdaļfinālā, kā tas bija os
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:50, pirms 9 gadiem
>>>Zaipis.
Skatoties pēc tās formulas,kāda tiek pielietota,tad pilnībā tev piekrītu.Mani tikai mulsina situācija,ka Dānija 1/4 finālā zaudēja papildlaikā,teorētiski nopelnot vienu punktu un tādejādi viņi varētu būt kopvērtējumā septītie,bet slovāki astotie.Ja tas neskaitās,tad par apakšgalu tev taisnība.Vēl gan mūsu grupā būtu jābūt 2 un 3 vietai.Nevis 1 un 4
A.grupa-1;4;5;8;9.vieta;
B.grupa-2;3;6;7;un debitante(šoreiz Latvija)

     [+] [-]

, 2016-01-03 18:52, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: >>>Zaipis.
Skatoties pēc tās formulas,kāda tiek pielietota,tad pilnībā ptev piekrītu.Mani tikai mulsina situācija,ka Dānija 1/4 finālā zaudēja papildlaikā,teorētiski nopelnot vienu punktu un tādejādi viņi varētu būt kopvērtējumā septītie,bet slovāki astotie.Ja tas neskaitās,tad par apakšgalu tev taisnība.Vēl gan mūsu grupā būtu jābūt 2 un 3 vietai.Nevis 1 un 4
A.grupa-1;4;5;8;9.vieta;
B.grupa-2;3;6;7;un debitante(šoreiz Latvija)
jā protams , mūsu grupā 2 un 3, nevis 1 un 4....
kopējā ieskaitē neņem vērā play-off maču, bet nosaka pēc grupā ieņemtās vietas play-off zaudētājiem vietas!

  -1 [+] [-]

, 2016-01-03 19:03, pirms 9 gadiem
>>>zaipis.
Nu redz,kopīgi tikām skaidrībāTas nozīmē,ka nākošgad jāgatavojas gada mačam ar slovākiem,ja gribam palikt elitē.Tas tā,skatoties uz to visu reāli.Tiesa, līdz tam vēl vesels gads.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-03 19:09, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: stats.iihf.com

Top 6 neeksistē.
LAT vs FIN - 2013 WM20 - International Ice...

     [+] [-]

, 2016-01-03 22:34, pirms 9 gadiem
gacha94 rakstīja: http://www.worldjunior2013.com/en/games/2012-12-26/LAT-vs-FIN/
Nu, un ko tu ar šo vēlējies pateikt? Somi ir galvas tiesu labāki par mums, bet pie apstākļu sakritības varam nospēlēt ļoti līdzīgi. Pret ASV, Kanādu, Zviedriju junioru līmenī tas ir gandrīz neiespējami un tās ir citas raudzes komandas.