Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Beļavska vadītā Baltkrievijas U20 izlase atgriežas 1. divīzijā

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

Beļavska vadītā Baltkrievijas U20 izlase atgriežas 1. divīzijā
Pjus Zaters cīnās vārtu priekšā
Foto: IIHF

Pēdējā, 10. vietā pasaules čempionātu U-20 izlasēm hokejā šodien noslēgusi Aleksandra Beļavska trenētā Baltkrievijas izlase, kas arī otrajā spēlē par palikšanu Elitē piekāpās Šveicei ar 2:6, atgriežoties 1. divīzijā, no kuras uz augšu pakāpās Latvijas U20 izlase.

Baltkrievijas izlase ar Aleksandru Beļavski galvenā trenera amatā B grupā četrās spēlēs piedzīvoja tikpat zaudējumus, tiesa, vienīgā sagrāve piedzīvota pret Somiju (0:6), bet pret Slovākiju (2:4), Krieviju (1:4) un Čehiju (3:5) aizvadītas itin cienīgas spēles. Šveice A grupā tika pie viena punkta, kad tikai papildlaikā ar 2:3 piekāpās Kanādas vienaudžiem. Vakar abas komandas tikās pirmajā spēlē par vietas saglabāšanu Elites divīzijā. Tajā Beļavska vadītie hokejisti cieta smagu neveiksmi ar 1:5, kas nozīmēja to, ka vietu elitē varētu ļaut saglabāt vienīgi uzvara šīs dienas spēlē, kā arī pēc tam nozīmētajā abu komandu trešajā mačā otrdien.

Spēles sākums baltkrieviem pamanījās būt sevišķi briesmīgs, jo līdz ceturtajai minūtei divas no četrām šveiciešu mestajām ripām atrada ceļu vārtos. Vispirms Pjus Zaters realizēja skaitlisko vairākumu, bet pēc centra iemetiena deviņas sekundes vēlāk viņš guva arī otros vārtus. Tam uzreiz sekoja vārtsargu maiņa Baltkrievijas izlasē, vārtos Ivana Kulbakova vietā stājoties Vladislavam Verbitskim. Zaters turpināja terorizēt Baltkrievijas komandu, 13. minūtē vēlreiz realizējot skaitlisko vairākumu un tiekot pie "hat-trick". Baltkrievi gan pirmajā periodā sausā nepalika un pat spēja samazināt deficītu līdz minimumam. Vispirms rezultāta starpību samazināja Dmitrijs Buinitskis, bet tad 2:3 panāca Dmitrijs Filipovičs.

Otrajā periodā šveicieši būtiski dominēja laukumā, uzbrūkot krietni biežāk un izdarot vairāk metienu pa vārtiem. Tas gan atmaksājās vien perioda vidū, kad trīs ar pusi minūšu laikā izdevās gūt divus vārtus un spert platu soli pretī uzvarai (5:2). Pirms noslēdzošās spēles daļas šveiciešiem bija komfortabls četru vārtu pārsvars un piedevām tie kontrolēja cīņas gaitu, neļaujot baltkrieviem atspēlēties. Vārti trešajā periodā vairs netika gūti, Šveicei svinot uzvaru ar 6:2. Līdz ar to Aleksandra Beļavska trenētā Baltkrievijas U20 izlase pēc gada pārtraukuma atgriezīsies 1. divīzijā, no kuras Elitē pirms neilga laika iekļuva Latvijas jaunie hokejisti, bet Šveices U20 izlase līdzīgi kā iepriekšējā pasaules čempionātā izcīnījusi devīto vietu.

Izmantotie resursi:
en - WM20 - International Ice Hockey Federation...

     [+] [-]

, 2016-01-03 16:46, pirms 9 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Viņam ir taisnība, tev visādas atrunas ir gatavas, lai tikai noteiktu personāžus neprofesionālus utt. nepadarītu
Viņam ir taisnība par ko? Par kaut kādiem viņam vien tik sadomātiem "manējiem", kuriem uzvārds kaut kā beidzas?

Nē, piedošanu, bet viņām nav taisnība šajā jautājumā.

Par pārējo - Beļavska gadījumā ir gan objektīvas, gan subjektīvas lietas par kurām jārunā, lai saprastu šos iznākumus. Šajā gadījumā, ja komanda pēdējo reizi spēja saglabāt vietu Elitē pirms 13 gadiem (tie bija trīs gadi pēc kārtas, kad komanda spēlēja elitē, t.i., 2 PČ saglabāja savu vietu), bet pirms tam 7 gadus nevarēja tikt elitē un tikai 8. gadā to izdarīja (t.i., 1A spēlēja 8 gadus)... ko no šādas komandas gaidīt? Palikšanu? Gaidīt var, taču jau pirms PČ viņi bija galvenie pretendenti uz izkrišanu.

Pašlaik heits ir par to, ka Beļavskis neizdarīja ar šo komandu BRĪNUMU.

Tieši tāpat kā ar Latvijas izlasi - komanda bija viena no vājākajām pēdējo gadu laikā. Jā, gandrīz izkrita uz zemāku divīziju. Bet tikai gandrīz... . Arī te Beļavskis neparādīja brīnumu.
Ne jau Beļavskis saka - nemetiet, neskrieniet, nesitieties. Ja PČ golus met tikai viena maiņa...nu tad ir tā kā ir.

Tas, ka varēja nospēlēt mazliet labāk un būt nevis 13. bet kādā Nolana ierastajā 11. vietā - gan jau, bet nu atkal, tas ir pirmais gads ar izlasi. Arī Znarokam pirmajā gadā draudēja izkrišana, bet vēlāk tas netraucēja tikt līdz 7. vietai. Lindstrēms arī pirmajā PČ spēlēja diezgan vāji un tikai viena (vienīgā!) uzvara pret Itāliju to turnīru izglāba (pārējās spēlēs kāsieni).

  -2 [+] [-]

, 2016-01-03 16:47, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Un tu patiešām domā, ka es, teicams hokeja apskatnieks ar savu skatu uz dzīvi tagad atbildēšu uz tavām pamatskolnieka(visdrīzāk palīgskolas) replikām, kurās ir jaušama bezpalīdzība un argumentu trūkums.
Vispār jau atbildēji, bet tu jau neesi nekāds teicams hokeja apskatnieks, vai vispār hokeja apskatnieks, tu esi vienkārši trollīts un saldā imperiona prieka meita

  +1 [+] [-]

, 2016-01-03 16:47, pirms 9 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Par to dzimšanu un augšanu runājot... Tas, ka žurkulēns ir dzimis suņubūdā, nenozīmē, ka viņš ir kucēns Žurka ir un paliek žurka, tāda arī nosprāgs
Slāvi, starp citu, vēsturiski vienmēr ir bijuši verga statusā. Jau arābu valstis viduslaikos grāba simtiem tūkstošus slāvu vergu Balkānos, Ukrainā, Krievijā. Grieķi slāvus sauca par "vergiem" jeb "sklavinoi", arābi par "siqlabi", tādējādi jau vairāk nekā tūkstošgadi slāvi nes vergu vārdu.

Tāpat arī slāvi pašā Krievijā ir bijuši vergi, dzimtcilvēki un ar varu piesaistīti savai zemei līdz pat mūsdienām. Tā vēl pagājušā gadsimta sākumā vairums krievu bija analfabēti.

Ja žurka paliek žurka, tad vergs paliek vergs. Vai tas būtu kāds baltkrievu kolhozs, vai tualešu tīrīšana Francijā.

  -3 [+] [-]

, 2016-01-03 16:48, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: Ir rases! Teiksim gudrākā rase ir žīdi, baltie ir inteliģentākā, dzeltenie ļoti strādīgi. Čurku rase ir zema rase, tikai zog un karo nemitīgi... Un nēģeri, nezinu pieskaitīt vai nepieskaitīt to rasi pie cilvēkiem?
Tu jau saproti, ka tavs rakstītais ir tālu no mūsdienu realitātes un tāpat arī pagātnē, iesaku papetīt vēsturi par dažādiem atklājumiem utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-01-03 16:49, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: Tie panti ir pilnīgi slimi!
Belģijā piem. sauc pie kriminālatbildības ja internetā kritizē izlamu un pašreizējo integrācijas politiku.
Krievus atkal var lamāt kā patīk, uz to piever acis.
kāds krimināllikumam sakars ar kādu citu valsti? Puika nebrauc auzās

     [+] [-]

, 2016-01-03 16:49, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: neesmu neko palaidis garām, bet kas Tev liek teikt tik pārliecinoši, ka mūs nesagaida belaru liktenis nākošsezon? pie tam , tas nebūs nekāds brīnums. tāpat kā šosezon belaru izkrišana.
Mūsu iespējas izkrist ir zem 50%, teiksim tā. Brīnums tas nebūs, bet dziedāt sēru dziesmas ir krietni par agru. Play-offā tikt ir gandrīz tikpat lielas iespējas, kā izkrist.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-01-03 16:51, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: Tu to savu krimināllikumu zini kur vari iebāzt....
krimināllikumš tevi var labi un dziļi iebāzt kaut kur

  -2 [+] [-]

, 2016-01-03 16:52, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: Rases ir un būs, tas ka ES un amīši regulāri skalo smadzenes par vienlīdzību nenozīmē ka viņiem taisnība. Propaganda!
Pat krievu laikrakstos mazāk maldina cilvēkus un mazāk skalo smadzenes!
Pēdējais raksts atklāj, ka esi prasts trollīts un nekas cits.....Un atkārtošu, ej mācies vēsturi labāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-01-03 16:54, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Mūsu iespējas izkrist ir zem 50%, teiksim tā. Brīnums tas nebūs, bet dziedāt sēru dziesmas ir krietni par agru. Play-offā tikt ir gandrīz tikpat lielas iespējas, kā izkrist.
neviens sēru dziesmas nedzied...tik Tava teorija atkal balstās uz vienu spēli! tur var piekrist uzreiz...par izkrišanas grūtumu. jo lai tiktu atpakaļ jāuzvar grupā ar sešām komandām.
tas ir tas pats, ko paveica Nolans OS, viena uzvarēta spēle šo daudziem ieceļ nez kādā statusā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-03 16:57, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Mūsu iespējas izkrist ir zem 50%, teiksim tā. Brīnums tas nebūs, bet dziedāt sēru dziesmas ir krietni par agru. Play-offā tikt ir gandrīz tikpat lielas iespējas, kā izkrist.
Man prieks par tavu optimismu un protams arī ceru ,ka noturēsies ,bet uzskatu ka to būs grūti izdarīt.

     [+] [-]

, 2016-01-03 17:00, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: neviens sēru dziesmas nedzied...tik Tava teorija atkal balstās uz vienu spēli!
tas ir tas pats, ko paveica Nolans OS, viena uzvarēta spēle šo daudziem ieceļ nez kādā statusā...
Bet, ko tad vispār 10 komandu turnīrā ar izteiktu hierarhiju (ASV, Kanāda, Zviedrija ir pilnīgi cits līmenis) mēs varam cerēt?

Dānija, Šveice, Slovākija ir ņemami. Pret somiem, čehiem var mēģināt aizķerties. Tas arī viss.

Ja notiek brīnums, varam dabūt 3. vietu grupā. Ja nedaudz paveicas, varam būt 4. Ja nepaveicas, tad jāspēlē par palikšanu ar kādu spēkos līdzīgu komandu un jācenšas nezaudēt 2 no 3 spēlēm.

Loģiski, ka viss mums balstās uz 1-2 spēlēm.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-03 17:02, pirms 9 gadiem
Nabaga Beļavskis

     [+] [-]

, 2016-01-03 17:05, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Bet, ko tad vispār 10 komandu turnīrā ar izteiktu hierarhiju (ASV, Kanāda, Zviedrija ir pilnīgi cits līmenis) mēs varam cerēt?

Dānija, Šveice, Slovākija ir ņemami. Pret somiem, čehiem var mēģināt aizķerties. Tas arī viss.

Ja notiek brīnums, varam dabūt 3. vietu grupā. Ja nedaudz paveicas, varam būt 4. Ja nepaveicas, tad jāspēlē par palikšanu ar kādu spēkos līdzīgu komandu un jācenšas nezaudēt 2 no 3 spēlēm.

Loģiski, ka viss mums balstās uz 1-2 spēlēm.
nu tad jau labi, ka saproti - ka viss balstās uz 1-2 spēlēm
šogad U-18 Elitē - būs 98-99 gadi, tie ir tie, kas nāks palīgā 97 nākošgad Elitē...redzēsim, kas par materiālu izaudzis aprīlī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-01-03 17:13, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: neviens sēru dziesmas nedzied...tik Tava teorija atkal balstās uz vienu spēli! tur var piekrist uzreiz...par izkrišanas grūtumu. jo lai tiktu atpakaļ jāuzvar grupā ar sešām komandām.
tas ir tas pats, ko paveica Nolans OS, viena uzvarēta spēle šo daudziem ieceļ nez kādā statusā...
Kādā statusā? Kāpēc nolannīdēji aizmirst 3:5 un 1:2 attiecīgi pret superzvaigžņoto Zviedrijas un Kanādas izlasi? Par nekad iepriekš neredzēto stabilo spēli visa turnīra garumā?

  -1 [+] [-]

, 2016-01-03 17:14, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Man prieks par tavu optimismu un protams arī ceru ,ka noturēsies ,bet uzskatu ka to būs grūti izdarīt.
Tas ir tikai un vienīgi reālisms. Baltkrievi bija izteikti švakākā komanda un pēc talanta līmeņa un spēles stila spēcīgi atgādināja Kazahstānu no mūsu DIA grupas. No aizsardzības viņi vispār neprata spēlēt, vārtsargi arī izteikti nespējnieki.

Katru gadu U20 čempi skatos - slovāki arvien pietuvojas mūsu līmenim. Šveice pēdējos 2 gadus arī neko nerāda un ar viņu 97. gadiem U-18 čempī nospēlējām ļoti līdzīgi. Dāņiem ir pāris spēcīgi jauni uzbrucēji, bet kopumā tur arī nekā iespaidīga nav. Viņiem varētu būt spēcīgāks uzbrukums, mums - aizsardzība. Lillijs vārtos viņiem arī vairs nebūs.

Citiem vārdiem sakot, mums 4 spēlēs pret +/- līdzīgām komandām ir jāzaudē 3 reizes, lai izkristu uz I divīziju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-03 17:17, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: neesmu neko palaidis garām, bet kas Tev liek teikt tik pārliecinoši, ka mūs nesagaida belaru liktenis nākošsezon? pie tam , tas nebūs nekāds brīnums. tāpat kā šosezon belaru izkrišana.
Esmu gandrīz drošs, ka nospēlēsim labak par belariem, bet vai paliksim... izkritīsim, nekas, atkal būsim atpakaļ. Un tā visu laiku, jo savādāk nebūs. Varbūt, varbūt kādreiz aizkļūsim līdz 6. vietai, tuvāko 5-7 gadu laikā.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-03 17:19, pirms 9 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju ir tieši ar tādām uzvārdu galotnēm, arī pašus Latviešus ieskaitot, ja neesi ievērojis Tas tik nozīmē vienu, patīk tas kādam vai nē, Slāvi mums tomēr ir tuvāki tīri radnieciskā un etniskā ziņā, nekā Anglosaksi, Germāni, Skandināvi, par neBaltajām rasēm, par kurām tik ļoti iesprigst SC pērtiķbolisti, vispār nerunājot
psc, ar katru dienu arvien tālāk savā kolobricionista aprobežotībā... Latvietim neapšaubāmi populārākā galotne ir "iņš".
Latvieši nav nekādi tur sūda ivanovi. Latvieši ir eiropieši, tīri pēc mentalitātes jau radniecīgi viņiem, ziemeļu tautām, nevis kaut kādiem tur sēmušku aziātiem, kuri jau pēc sejas uzbūves atšķiras.

Nevaru saprast, no kurienes rodas tādi pielīdēji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-01-03 17:26, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kādā statusā? Kāpēc nolannīdēji aizmirst 3:5 un 1:2 attiecīgi pret superzvaigžņoto Zviedrijas un Kanādas izlasi? Par nekad iepriekš neredzēto stabilo spēli visa turnīra garumā?
un? zaudējums ir un paliek zaudējums...stabilā spēle? kāpēc PČ nekad neredzēju stabilo spēli Nolana vadībā? jeb trīs zāģi pēc kārtas ar 0 vārtiem ar ir stabili un neviens neatcerās jeb piedod tikai dēļ tās vienas uzvaras OS?

     [+] [-]

, 2016-01-03 17:27, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kādā statusā? Kāpēc nolannīdēji aizmirst 3:5 un 1:2 attiecīgi pret superzvaigžņoto Zviedrijas un Kanādas izlasi? Par nekad iepriekš neredzēto stabilo spēli visa turnīra garumā?
Nav jau daudz to nīdēju arī man Nolans patika,un turnīriem ar mazu sagatavošanas termiņu kā OS kvalifikācija un OS viņš komandu sagatavoja teicami arī uz PČ normāli,lai gan tieši par PČ viņš saņēma kritiku ,ka ir problēmas sagatavot komandu PČ.Piemēram par Znaroku krievu spečuki runā pretēji ,ka viņš nemākot sagatavot komandu īstermiņā un daži pat aicina viņam neuzticēt izlasi gatavot un vadīt OS.Bet runājot par mūsējo sniegumu Sočos ,tad daudz kas tur sakrita,praktiski optimālais sastāvs ,lieliska vārtsargu spēle un laikam tās paaudzes ,kuriem ap 30 un vecākiem tāds kā augstākais punkts karjērā izlasē,un tas jau redzams pašlaik ,ka daudzi no Soču izlases nespēlē vairs tik labi ,vai nespēlē vispār.

     [+] [-]

, 2016-01-03 17:29, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: Katru gadu skaties un pagajušajā čempī neredzēji ka Slovākija izcīnija bronzu? Viņi uzvarēja zviedrus, čehus un somus, bet tu slovākus pielīdzini latviešu līmenim.
Nu un? Dāņi šogad arī varēja aizspēlēties līdz spēlei par 3. vietu. Pietrūka 40 sekundes. Tad arī noteikti nāktu gudrinieki, kas skatās uz vietu ailītēm un pēc tā spriež par komandu spēku samēriem.

     [+] [-]

, 2016-01-03 17:29, pirms 9 gadiem
Imperiona preses sekretārs rakstīja: Tāpēc, ka gaida vati - Beresņevu pie stūres
neko es negaidu...Beresņevu neuzskatu par labāko treneri ko likt pieaugušajiem. kā U-20 treneris pilnībā apmierina, viņš ir sen pierādījis, ka ar tiem prot strādat, vēl no 90.gadu Juniora laikiem...
p.s. daudzu piesauktais Vītoliņš ar koloradosu lenti gozējās iepriekšējā PČ...

     [+] [-]

, 2016-01-03 17:29, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: un? zaudējums ir un paliek zaudējums...stabilā spēle? kāpēc PČ nekad neredzēju stabilo spēli Nolana vadībā? jeb trīs zāģi pēc kārtas ar 0 vārtiem ar ir stabili un neviens neatcerās jeb piedod tikai dēļ tās vienas uzvaras OS?
ne gluži.
PRO hokejs ir tāds pats šovs kā, teiksim, teātris vai kino.
Skatītāji pērk biļetes (tātad balso ar saviem maciņiem!) arī uz traģēdijām. Tātad, ja viņus saturs apmierina, tad viss ir bumbās. Rezultāts uz tablo jau kļūst par otršķirīgu lielumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-03 17:32, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: ne gluži.
PRO hokejs ir tāds pats šovs kā, teiksim, teātris vai kino.
Skatītāji pērk biļetes (tātad balso ar saviem maciņiem!) arī uz traģēdijām. Tātad, ja viņus saturs apmierina, tad viss ir bumbās. Rezultāts uz tablo jau kļūst par otršķirīgu lielumu.
par klubiem piekrītu...lai taisa šovu kādu grib.
izlase nav tā vieta, kur šovu taisīt.

     [+] [-]

, 2016-01-03 17:35, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: Daņi neuzvarēja nevienu top izlasi tikai Šveici, taču slovāku bronza bija likumsakarīga jo tika uzvarēti somi, čehi un zviedri.
Ne somi, ne čehi nav top izlases. Tās ir komandas, pret kurām parasti varam spēlēt arī mēs. Somus, ja nemaldos, mēs pagājušajā reizē nomētājām un tikai beigās nolūzām. Savukārt uzvara pret zviedriem bija sensācija un viņiem koeficients uz šo spēli bija 10.00.

(Somiem šobrīd gan ir Puljujarvi, Aho, Laine, kas viņus paceļ drusku citā kategorijā).

     [+] [-]

, 2016-01-03 17:36, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: par klubiem piekrītu...lai taisa šovu kādu grib.
izlase nav tā vieta, kur šovu taisīt.
Aizbraukt uz PČ kā skatītājam nebūt nemaksā kapeikas. Tāpēc izrādes režisoram un aktieriem (lasi, trenerim un spēlētājiem) ir jābūt gana tīkamiem priekš tiem, kas izvēlējušies to baidīt klātienē (un arī pie TV ekrāniem).
Un šeit bieži vien ir būtiskāks tas 1:2 pret Kanādu nekā kāds 5:0 pār Itāliju vai Slovēniju.