Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Latvija atvadās no Elites

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Šovakar pirmo spēli cīņā par palikšanu Elites divīzijā aizvadīja Latvijas junioru izlase, kas ar 2:10 piekāpās Čehijas U20 hokejistiem. Pēc šī mača Latvijas juniori zaudējuši izredzes saglabāt vietu augstākajā divīzijā. Abus vārtus Latvijas izlases labā guva Raimonds Vilkoits, savukārt vārtos lielāko spēles daļu pavadīja Jānis Kalniņš, kurš jau ceturtajā minūtē nomainīja Raimondu Ermiču.

Latvijas juniori līdzšinējās četrās spēlēs bija cietuši četrus zaudējumus, savukārt Čehijas izlases hokejistiem bija veicies labāk, vienā spēlē izcīnot uzvaru, kas būtiski palielināja viņu izredzes saglabāt vietu augstākajā divīzijā. Latvijas U20 izlasei šajā mačā derēja tikai uzvara.

Tradīcija turpināta - iedzinējos ar 0:5

Maču mūsu izlases vārtos uzsāka Raimonds Ermičs, un jau pēc nospēlētajām divām ar pusi minūtēm viņam nācās no vārtu tīkliņa ķeksēt ārā ripu - vārtu priekšā viens tika atstāts Tomass Knoteks, kurš ar vienu pieskārienu vadībā izvirzīja čehus - 1:0. Tiesa, šāds rezultāts noturējās tikai minūti, kad Ermiču no tālas distances pārspēja Davids Ostiričeks - 2:0, sekoja vārtsargu maiņa, kas bija visai ierasts process. Ermiču aizstāja gados jaunākais Jānis Kalniņš, Latvijas juniori ieguva skaitlisko vairākumu, taču varēja zaudēt arī trešos vārtus, tomēr Kalniņš spēja neitralizēt izgājienu viens pret vienu. Latvieši dotās iespējas nespēja izmantot, bet čehi, pirmo reizi nokļuvuši skaitliskajā vairākumā, to nekavējoties izmantoja. Līdz trešdaļas beigām Kalniņa sargātajos vārtos salidoja vēl divas ripas - 5:0 Čehijas junioru labā, taču nospēlēta bija tikai pirmā trešdaļa.

Vilkoitam dublis

Ierasts, ka latvieši otrajā trešdaļā spēlē labāk, iespējams, tādēļ, ka pretinieki samazina apgriezienus, un arī šoreiz viss notika pēc līdzīga scenārija - pirmie uzbruka Čehijas juniori, taču Raimonds Vilkoits, ieguvis ripu savā zonā, devās pāri visam laukumam un guva Latvijas izlases pirmos vārtus šajā mačā. Pēc iemetiena uzbrukumā devās čehi, taču ripu tvēra Kalniņš, kuru pēc mirkļa uz ledus nolika kāds no Čehijas izlases spēlētājiem. Sekoja pagrūstīšanās, kas Latvijai deva vairākumu, taču tas netika izmantots, lai gan iespējas bija. Neguvuši otros vārtus, latvieši visai drīz zaudēja sestos, kad vārtu priekšā viens tika atstāts Knoteks, kurš guva savus otros vārtus mačā. Pēcāk komandas apmainījās vārtu guvumiem, otro trešdaļu noslēdzot neizšķirti 2:2, taču spēlē ar 7:2 vadībā atradās čehi. Sākotnēji otros vārtus mačā guva Vilkoits, izceļoties ar metienu uzreiz pēc piespēles saņemšanas, taču tad Čehijas juniori atbildēja ar vārtu guvumu, kad Kalniņa atsisto ripu vārtos iebakstīja Roberts Koušals - 7:2.

Atvadāmies no Elites divīzijas

Trešā perioda pirmajā minūtē čehi guva arī astotos vārtus, kas gan netika ieskaitīti, jo Čehijas uzbrucējs nospēlēja ar augsti paceltu nūju. Mirkli pēc neizmantotās iespējas čehiem radās iespēja spēlēt vairākumā. Iespēja tika izmantota, vārtu guvumā pārsvēršot piespēli gar vārtiem - Kalniņš atkal bija bezspēcīgs, zaudējot sestos vārtus, bet izlasei šie bija astotie, 2:8. Pēc vārtu guvuma spēle ritēja mierīgi, tiesa, ar nelielu čehu pārsvaru, taču vairākumā nokļuva Latvijas juniori. Tomēr labāki, spēlējot mazākumā, bija Čehijas hokejisti, nopelnot soda metienu, bet Tomasa Kubaļika metienu atvairīja Kalniņš. Tiesa, čehiem tomēr izdevās gūt arī devītos vārtus, un to paveica tieši Kubaļiks. Labas iespējas gūt vārtus bija arī latviešiem, bet tās netika izmantotas, tādēļ spēle noslēdzās ar rezultātu 10:2 Čehijas izlases labā, jo hat tric guva Tomass Kņoteks.

Pēc šīs uzvaras Čehijas un Slovākijas hokejisti latviešiem un austriešiem kļuvuši nesasniedzami, tāpēc zināmas abas izlases, kas nākamajā pasaules čempionātā spēlēs B divīzijā, bet abas kaimiņvalstis saglabās vietu Elites divīzijā.

Latvijas izlase: Ermičs (Kalniņš); Iliško - Šmits, Bukarts - Ķēniņš - Cinks; Gritāns - Freibergs, Skvorcovs - Lipsbergs - Uļeščenko; Kauss - Kalvītis, Upītis - Indrašis - Maziņš; Jakovļevs, Vilkoits - Mickēvičs - Vīgners

Pasaules čempionāts U20, Elites divīzija

Čehija - Latvija 10:2 (5:0, 2:2, 3:0)

Vārti: 1:0 Knoteks (Kana, Vinkours) 2:29, 2:0 Ostiričeks (Kempnijs, Voračeks) 3:31, 3:0 Novotnijs (Koušals, Nestrašils, vair.) 14:44, 4:0 Poļetins (Kempnijs, Ostiričeks) 18:50, 5:0 Kana (Vinkours, Kņoteks) 19:25, 5:1 Vilkoits (Kalniņš) 22:57, 6:1 Knoteks (Nastrašils, Koušals) 25:45, 6:2 Vilkoits (Vīgners, Mickevičs) 33:23, 7:2 Koušals (Kovars) 38:18, 8:2 Jerabeks (Kubaļiks, Koušals, vair.) 43:08, 9:2 Kubaļiks (Novotnijs, vair.) 53:38, 10:2 Knoteks (Jerabeks, vair.) 58:52
Metieni: 42:15
Vārtsargi: Sedlačeks - Ermičs (no 3:31 Kalniņš)
Soda minūtes: 26:14

Latvijas izlases spēļu kalendārs

PretinieksDatumsRez.
Kanāda26.120:16
Slovākija28.123:8
ASV29.121:12
Šveice30.125:7
Čehija03.012:10
Austrija04.0124:00

Izdzīvošanas grupas tabula

VietaKomandaSUUPZZPVAP
1.Čehija2200017:3 6
2.Slovākija2200011:56
3.Austrija200203:10 0
4.Latvija200205:180

Izmantotie resursi:
iihf.com

 +94 [+] [-]

, 2010-01-03 22:22, pirms 15 gadiem
Normāli vismaz nākamgad būs labas emocijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +38 [+] [-]

, 2010-01-03 22:22, pirms 15 gadiem
pelniiti

+134 [+] [-]

, 2010-01-03 22:22, pirms 15 gadiem
Kāds nevar apturet pieaugušas izlases novecošanu?!

 +16 [+] [-]

, 2010-01-03 22:22, pirms 15 gadiem
Harington rakstīja: Kāds nevar apturet pieaugušas izlase novecošanu?!
Atrodi džimu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2010-01-03 22:23, pirms 15 gadiem
pelnīti

 +61 [+] [-]

, 2010-01-03 22:23, pirms 15 gadiem
Un PELNIITI!!! Taads pazemojums, KAUNS!!!

 +10 [+] [-]

, 2010-01-03 22:23, pirms 15 gadiem
jā jā?

  +9 [+] [-]

, 2010-01-03 22:23, pirms 15 gadiem
nu je*al vnk.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-01-03 22:23, pirms 15 gadiem
nav Latvijas hokejam nākotnes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-03 22:24, pirms 15 gadiem
tā i vajag.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-03 22:24, pirms 15 gadiem
machumbi rakstīja: Šis gadījumā nav rekords Pasaules čempī U - 20, ka mūsējie visvairāk šaibas salaiž.!??????

vidēj vairāk kā 10it šaibas spēlē ielaistas nav slikti.

  +7 [+] [-]

, 2010-01-03 22:24, pirms 15 gadiem
Ragi dūņās

  -1 [+] [-]

, 2010-01-03 22:24, pirms 15 gadiem
Nav shodien LV hokeja diena DR zaudeja U20 sagraave tagat Skatos Flayers zaudee Sens 7-4 Bartulim -4 psc

 +14 [+] [-]

, 2010-01-03 22:24, pirms 15 gadiem
uzvarēt ir jāgrib

  +3 [+] [-]

, 2010-01-03 22:24, pirms 15 gadiem
Kur ir Tulamors!

  +9 [+] [-]

, 2010-01-03 22:24, pirms 15 gadiem
gaļas kombināts "Nākotne"

  +5 [+] [-]

, 2010-01-03 22:24, pirms 15 gadiem
Kauns- tālāk nav kur!!!!

 +50 [+] [-]

, 2010-01-03 22:24, pirms 15 gadiem
ŠITAIS RAKSTS JAU LAIKAM BIJA UZTAISĪTS PIRMS ČEMPJA.
Slēpts komentārs: lvhockey
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-01-03 22:25, pirms 15 gadiem
Komandu- spaidu darbos! Treneri - arestēt!

 +23 [+] [-]

, 2010-01-03 22:25, pirms 15 gadiem
attieksme shkjiet puishiem taada nekaada, izskataas ka aizbraukushi vnk patuseet un labi atpuusties, nevis speeleet, ja neskaita dazhus atsevishkjus indiviidus. Ljoti, ljoti beediigi ka "pateicoties" shiem dzhekinjiem esam aaraa no elites

  +9 [+] [-]

, 2010-01-03 22:25, pirms 15 gadiem
vetal7 rakstīja: Un pasi veel smejaties par RU!!!
Tāpat kā par tevi pērtiķi!
Slēpts komentārs: DinamoRiiga

 +14 [+] [-]

, 2010-01-03 22:25, pirms 15 gadiem
Kārtējo reizi piesmēja biezo maciņu izlasi!!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-01-03 22:26, pirms 15 gadiem
Pilnīga izgāšanās... Ūsainajam velnam jāatkāpjas...

     [+] [-]

, 2010-01-03 22:26, pirms 15 gadiem
Pagājušā gadā bija stiprāka izlase...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-01-03 22:26, pirms 15 gadiem
Gluži kā mazas meitenes.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-03 22:26, pirms 15 gadiem
Tik daudz taktisku kļūdu aizsardzībā neebiju redzējis.

  +4 [+] [-]

, 2010-01-03 22:26, pirms 15 gadiem
Nu ko lai saka? PELNITI!!!

  +9 [+] [-]

, 2010-01-03 22:26, pirms 15 gadiem
lions991 rakstīja: Komandu- spaidu darbos! Treneri - arestēt!
banu un uz Straupi!

  +7 [+] [-]

, 2010-01-03 22:27, pirms 15 gadiem
Vilkoitu,Ķēniņu, Bukartu, Cinku un Kalniņu atstāt, pārējos uz konveijeru taisīt piepūšamos matračus!

     [+] [-]

, 2010-01-03 22:27, pirms 15 gadiem
TRaki,sis cempis ir gala,vieniga pozitiva spele pret sveici,kas jau sitas par vietu pirmaja 4niekaa!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-03 22:27, pirms 15 gadiem
aizsūtīja puikas darīt vīru darbus.....

     [+] [-]

, 2010-01-03 22:27, pirms 15 gadiem
Labs cirks ,man bija jautri

  +2 [+] [-]

, 2010-01-03 22:27, pirms 15 gadiem
nožēlojami, ko lai saka-izlasē varbūt 2-3, kas iespējams spēlēs kur augstāk kā... LAHL...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 22:27, pirms 15 gadiem
oldballs rakstīja: ŠITAIS RAKSTS JAU LAIKAM BIJA UZTAISĪTS PIRMS ČEMPJA.
Tu kļūdies . Pēc spēles ar Kanādu.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-03 22:28, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Par kādu uzvaru par Šveici Tu te raksti?
neko nedoTU! tas bija domāts- kā būtu,ja būtu..
Slēpts komentārs: lvhockey

  -3 [+] [-]

, 2010-01-03 22:28, pirms 15 gadiem
vardsargi murgs

  -2 [+] [-]

, 2010-01-03 22:28, pirms 15 gadiem
SiIS ir zinas kuras mees visi loti gaidiijaam..........

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 22:28, pirms 15 gadiem
ta spelet protams tikai uz b diviziju

 +11 [+] [-]

, 2010-01-03 22:28, pirms 15 gadiem
Ta ir,ka puse komanda tikusi pa naudu!

 +13 [+] [-]

, 2010-01-03 22:28, pirms 15 gadiem
no siis u-20 ir cetri, maksimums pieci speletaaji kuri vispaar var turpinaat karjeru un kljuut par labiem profesionaljiem - paareejiem manuprat vajadzeetu saakt maaciities skolaa un domaat par pilniigi citu karjeras veidosanu!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 22:28, pirms 15 gadiem
maksi, domaju ka nēesmi piemirsis. Tad izlasi kaut junioru-trenēt nav tas pats kas piskas zīmēt uz sienām lielo izlasē.......................
būtu mazliet kaunējies veco zēn maksi......

  +8 [+] [-]

, 2010-01-03 22:29, pirms 15 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Man personīgi ir kauns par Latviju kā valsti. Ceru, ka to attaisnos OS, kur startēs mūsu īstie veči ! Ja mūsējie to attaisnos, tad kauns par U20 drīz vien aizmirsīsies.
āksts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2010-01-03 22:29, pirms 15 gadiem
Kalvīts droši vien domāja, ka puika būs nākamais Ozoliņš, tikai šitik | | |nedaudz kļūdījās!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-03 22:29, pirms 15 gadiem
ceru ka maticina dienas ir skaitiitas ja nemaak motveet calus speleet tad lai nemaz necensas un netere nodoklu maxaataaju naudu maxajot vijam algu

  +7 [+] [-]

, 2010-01-03 22:29, pirms 15 gadiem
Kāpēc Maksis jau kuro maču sāk ar Ermiču, lai pēc 5-10 minūtēm mainītu šo nost?

     [+] [-]

, 2010-01-03 22:29, pirms 15 gadiem
un lipmans var tagad graust nagus ka mes tur pazaru Latvijai padarijam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2010-01-03 22:29, pirms 15 gadiem
Viens labums varbuut tomeer buus - NEVIENS VAIRS NERAKSTIIS, ka visus Juniorus jaasuuta uz Riigas Dinamo, jo tie esot labaaki par Svetu, Arnasonu, Ankipaanu u.t.t..!!!

  +8 [+] [-]

, 2010-01-03 22:30, pirms 15 gadiem
Vismaz puikas nogaršoja īstu Kanādiešu viskiju, par to prieks!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 22:30, pirms 15 gadiem
vienas sagrāves... nu ko lai saka, pagaidām mūsu vieta ir Bdivīzija. spēlēsim kopā ar leišukām. galvenā problēma ir ka mums pārāk daudz iemet. es nepaskaitīju cik vispār vārtu zaudēts šajā čempī bet skaidrs ir tas ka pārāk daudz.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-03 22:30, pirms 15 gadiem
neviena cita komanda ta nespeleja ka musejie vienk sausmas maticins tinies prom nav jegas no tevis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-01-03 22:32, pirms 15 gadiem
правильно. нечего в жестком порно сниматься
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-03 22:32, pirms 15 gadiem
Nezinu saka ka itkaa 94 gada gaajumaa esot paris norm

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 22:32, pirms 15 gadiem
nu ko džeki.... ai, lai paliek...

     [+] [-]

, 2010-01-03 22:32, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Par kādu uzvaru par Šveici Tu te raksti?
Ja uzvarētu to spēli pret Šveici, tad Šveices uzvara pār Slovākiju tāpat liegtu da jebkādas cerības, jo cīņā par palikšanu pretī nāca Čehi... austrieši gan būtu jāuzvar, bet tas tikai tā... varbūt kādu pamanīs...

  +6 [+] [-]

, 2010-01-03 22:32, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tauta runā, ka mašīna esot jaatpelna, ko Ermiča fateris Maksim esot uzdāvinājis.
Parādus nedrīkst neadot, tieši tā!

  +7 [+] [-]

, 2010-01-03 22:33, pirms 15 gadiem
Paldies Kalvitim un parejiem!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 22:33, pirms 15 gadiem
PELNĪTI!

     [+] [-]

, 2010-01-03 22:33, pirms 15 gadiem
Tagad, pret Austriju nomazgājiet no karoga sarkano, lai paliek balts! Un uzģērbiet rozā apenes! Tūristi, masturbētāji- tik vāja salašņu banda vēl nav bijusi visā Latvijas hokeja vēsturē!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-03 22:34, pirms 15 gadiem
Tada dzive.. jaspele lai kaut kur tiktu un noturetos..

  +2 [+] [-]

, 2010-01-03 22:34, pirms 15 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Nav shodien LV hokeja diena DR zaudeja U20 sagraave tagat Skatos Flayers zaudee Sens 7-4 Bartulim -4 psc
-3

     [+] [-]

, 2010-01-03 22:34, pirms 15 gadiem
Kur redzet Bartula iznacienu?

  +2 [+] [-]

, 2010-01-03 22:35, pirms 15 gadiem
Speeles beigaas -3, bet reaali Baartulis laukumaa bija 4u zaudeeto vaartu guushanas briizhos, kaa arii 1u reizi, kad Flyers iesita!

Johons rakstīja: -3

  +3 [+] [-]

, 2010-01-03 22:35, pirms 15 gadiem
nedomaju, ka vaina ir speletajos(vainot var ari vartsargus, kas visu cempionatu nospeleja loti vaji), drizak jau maticina, jo ja nespej motivet tad nu sorry. musejie nav kanadiesi kurus var nakts vidu iemest laukuma un sie samals visus kas naks preti. ja pat komandas speletaji pirms cempionata saka ka izlase nav sagatavojusies...
atskiriba ir paraka liela starp izlasi kas bija pagajusaja gada un izlasi kas ir sogad lai teiktu ka sis ir obkejtivs rezultats. ja, objektivs tas ir ja runajam par vietu nosleguma tabula, bet nejau par spelu rezultatiem un paradito sniegumu.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-03 22:35, pirms 15 gadiem
Apsveicu U 20 ar to ka, pa Lipmana naudiņu redzēja kā spēlē hokeju, cerams ka būs kautko iemācījušies un varam sagaidīt no dažiem čaļiem jau kautkādu izaugsmi!

     [+] [-]

, 2010-01-03 22:36, pirms 15 gadiem
Spēles zvaigznes- Kovaļevs 4+1 , Kellijs 2+1, Šenons 0+3 ! Visi no Senators!

     [+] [-]

, 2010-01-03 22:36, pirms 15 gadiem
Ļoti skumji

  +5 [+] [-]

, 2010-01-03 22:36, pirms 15 gadiem
o mūsējie 2 bankas iemetuši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-03 22:37, pirms 15 gadiem
malniekas virssraxts bija izdomāts jau labu laiku atpakaļ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-01-03 22:37, pirms 15 gadiem
Patiesiba vareeja čehi iemest ari 15, ja Kalnins nebuutu nospelejis lieliski, pashu Kalninu var vainot labi, ja 2 vaartu zaudeejumos, kurus bija iespeejams neielaist, parejie no vaartu priekshas 2-3m nekaadu ceribu vartsargam.
Speele mazaakumaa vispar zem katras kritikas, del aizsarga nepaceltaas nuujas, zaudeejam golu.
Var zaudeet dazhaadi, speletu ar 100% atdevi vairaak par 3 vaartu starpiibu nebuutu.

     [+] [-]

, 2010-01-03 22:37, pirms 15 gadiem
Super, pozitīvā nozīmē!

  +6 [+] [-]

, 2010-01-03 22:38, pirms 15 gadiem
Metienu attieciiba: 42:15 izsaka visu

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 22:38, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Spēles zvaigznes- Kovaļevs 4+1 , Kellijs 2+1, Šenons 0+3 ! Visi no Senators!
jaa 6stie vaarti pilniga Oskara vaina Bet piespeli smuku Ruutu iedeva ...

  +5 [+] [-]

, 2010-01-03 22:38, pirms 15 gadiem
Harington rakstīja: Kāds nevar apturet pieaugušas izlases novecošanu?!
Nekas traģisks jau nav noticis...
Pirmie kas iekļuva A grupā junioriem bija 2005.g. ja nemaldos bija 85./86. g.dz. Darziņš, Raitums, Karsums, Bārtulis, Jass u.c.
Viņi to izdarīja tikai 2005.gadā,, pirms tam neko tādu neviena izlase nebija paveikusi!!
No šīs izlases tiks savi 2-4 profos normāli pamalties un būs ok.. hokejs nenomirs

  +2 [+] [-]

, 2010-01-03 22:40, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tauta runā, ka mašīna esot jaatpelna, ko Ermiča fateris Maksim esot uzdāvinājis.
Kas ir tā tauta? sportacentrs komentētāji?
Par saviem izteikumiem tu esi gatavs arī atbildēt?

P.S.No drošiem dzirdēju, ka Liepājā tāds Ivars esot nopircis E.B. vietu LM komandā un trenerim Dormeo matraci!! Infa 100% ticama!Varat droši to pieņemt kā patiesību un izplatīt tālāk!

  +4 [+] [-]

, 2010-01-03 22:40, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kur redzēji spēli?
Vai pa to maksas kanālu?
sportacentrā pa velti rādīja

     [+] [-]

, 2010-01-03 22:40, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: TŪRISTI?
"+"

  +2 [+] [-]

, 2010-01-03 22:40, pirms 15 gadiem
Bezatbildība vienmēr atmaksājas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-03 22:42, pirms 15 gadiem
Malači! Ko lai saka? Kas tāpar jauno maiņu? Pēc gadiem ~5 mūs Francija sitīs 5 - 0!

     [+] [-]

, 2010-01-03 22:42, pirms 15 gadiem
Nu vismaz speles sava limeni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-01-03 22:42, pirms 15 gadiem
Veči, piedodiet, bet 86-9x paaudze ir alkoholiķu paaudze ar minimālu motivāciju. Nerunāsim par izņēmumiem, taču ceru vairumu no šīs U20 izlases nekur neredzēt.

  +5 [+] [-]

, 2010-01-03 22:43, pirms 15 gadiem
Kads var pateikt cik kalvitim gadu varbut driz, pazudis no hokeja skatuvess
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-01-03 22:44, pirms 15 gadiem
Lai cik bēdīgi būtu to teikt, bet, ja šitā zaudē, tad elitē nav ko darīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-01-03 22:44, pirms 15 gadiem
Domajams ka kalvītim ta ir vienīga latvijas izlase, jo pieaugušajos nebūs

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 22:45, pirms 15 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Kāpēc Maksis jau kuro maču sāk ar Ermiču, lai pēc 5-10 minūtēm mainītu šo nost?
Mja,tas apmēram kontekstā ar jautājumu:kāpēc un ar kadām metodēm Autofavorīts iedibināja LARDIA,lai pēc tam tā tiktu izformēta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-01-03 22:45, pirms 15 gadiem
nez, no mūsējiem kāds NHL skautiem acīs iekrita

  +6 [+] [-]

, 2010-01-03 22:46, pirms 15 gadiem
Gribētu aicināt nemeklēt kādu konkrētu vainīgo, piemēram, Maksi, Kalvīti, Ermiču vai vēl kādu. Šī izkrišana no grupas nav kāda konkrēta cilvēka vai pat vairāku cilvēku profesionālās nespējas vai nolaidības rezultāts, bet gan hokeja saimniecības kā tādas atspoguļojums. Es saprotu, ka ļoti daudzi skatās kā Rīgas Dinamo sastāvā leģionāri met golus un bļauj, ka ar to hokeja līmenis Latvijā iet uz augšu, taču vēlos jūs apbēdināt - tā nav. Šajā vecumā mums nav tādu talantu, kādi bija iepriekš, bet sistēma kopumā nenodrošina tādu vidējo līmeni, lai arī bez talantiem varētu veiksmīgi spēlēt Elitē. Nu un viss, mēs esam atgriezušies tur, kur ir mūsu patiesā vieta.

  +6 [+] [-]

, 2010-01-03 22:46, pirms 15 gadiem
Komandas masieris - tik labi speej atslaabinaat...

Runčuks rakstīja: nez, no mūsējiem kāds NHL skautiem acīs iekrita
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-03 22:46, pirms 15 gadiem
teiksim ta U-20 ir ta izlase kas mainās, bukarts, cinks, vilkoits ir Nākotne
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-03 22:47, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Va velna, tad jau tas Ivars ir priekš LM varen labu spēlētāju par tik lētu cenu piespēlējis.
labāk pastāsti kaut ko sīkāk par to mašīnu! Pats arī biji klāt kad Ermiča fāters to mašīnu dāvināja?

  +5 [+] [-]

, 2010-01-03 22:47, pirms 15 gadiem
My name Is Hilton rakstīja: protams, tikai basīti tas sākās varbūt jau ar 85to
Šķēle ir 83. gads!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 22:47, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: nez, no mūsējiem kāds NHL skautiem acīs iekrita
Bukarts, varbūt Vilkoits

     [+] [-]

, 2010-01-03 22:48, pirms 15 gadiem
lions991 rakstīja: Tagad, pret Austriju nomazgājiet no karoga sarkano, lai paliek balts! Un uzģērbiet rozā apenes! Tūristi, masturbētāji- tik vāja salašņu banda vēl nav bijusi visā Latvijas hokeja vēsturē!
Sliktākajā gadījumā 10. vieta pasaulē. Tas ir tik slikti? Nevajag pārspīlēt. Lielā izlase ap tam pašām vietām ņemās.. vienīgi rezultāti nav tik graujoši. Jau nākamgad B divīzijā dažus uzvarēsim ar līdzīgiem rezultātiem un tad visi būs pilnīgi pretēji komentāri par mūsu izlasi.

  +6 [+] [-]

, 2010-01-03 22:48, pirms 15 gadiem
Vēl ko girbēju pieminēt.. bēdīgi būs tad kad nespēsim parādīt zobus B grupā... nevis tad kad tiksim A grupā un atkal izkritīsim!! Ir bijuši arī gadi kad jāsatraucas par vietas saglabāšanu B grupā!! Vai pat ja nemaldos izkritām no A grupas Bl.edā 2003.g. bet tai izlasei šķiet bija problēmas ar c.ūciņām!!
Tad varbūt nebija tik populārs internets un tur zākašanās bet tiem kas tika pie interneta tomēr brēca ka nu hokejam gals pienācis!!!

P.s. ilgi nevarēju pievienot komentāru jo itkā bija rupjības.. meklēju vainu vārdā cūciņa bet izrādās pie vainas ir vārds- B.lēda (pilsēta)

  +8 [+] [-]

, 2010-01-03 22:49, pirms 15 gadiem
Ja godīgi, tad es vēlējos lai Latvijas izlase izkrīt no A grupas, jo, ja spēlētāju sastāvs tiek veidots pēc principa "Vajadzīgie cilvēki", tad man tāda izlase nav sirdij tīkama. Manā saprašanā izlasē ir jāspēlē tikai labākajiem, nevis vajadzīgajiem!!!! Es domāju visi paši saprot par ko es runāju...

  +5 [+] [-]

, 2010-01-03 22:49, pirms 15 gadiem
flipsider rakstīja: Nejau tehniski netiek liidzi, bet fiziski netiek liidzi, truukst aatruma, speeka, pie taa vajadzeetu straadaat, tehnika jau musejie nav nemaz tik slikta.
Kaa tad nav!? Piespeeles - 2m no speeleetaaja, pietam n-= pusceljaa uz meerkji apstaajas, metieni - 3m garaam vaartiem, par apveshanas, ripas paarvaldiishanas tehniku un PAT SLIDOSHANAS TEHNIKU vispaar nerunaasim! Komenteetaajs shajaa speelee teica: Only few latvians can skate well!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 22:50, pirms 15 gadiem
lions991 rakstīja: Tagad, pret Austriju nomazgājiet no karoga sarkano, lai paliek balts! Un uzģērbiet rozā apenes! Tūristi, masturbētāji- tik vāja salašņu banda vēl nav bijusi visā Latvijas hokeja vēsturē!
Vispār jau visā Latvijas hokeja vēsturē U-20 nemaz tik bieži A divīzijā nav spēlējusi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-01-03 22:51, pirms 15 gadiem
donis7 rakstīja: Kaa tad nav!? Piespeeles - 2m no speeleetaaja, pietam n-= pusceljaa uz meerkji apstaajas, metieni - 3m garaam vaartiem, par apveshanas, ripas paarvaldiishanas tehniku un PAT SLIDOSHANAS TEHNIKU vispaar nerunaasim! Komenteetaajs shajaa speelee teica: Only few latvians can skate well!!!
man pat likās, ka šie teica : "Only few latvians can skate backwards!"

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 22:52, pirms 15 gadiem
lazyeye rakstīja: nav Latvijas hokejam nākotnes
Tas, ka sogad ir suudiiga komanda nenoziimee, ka nav hokejam naakotnes. Kas zvaniija, ka peec paaris gadiem atkal nebuus laba komanda. Tas, ka mums bija katastrofaali nevariigi aizsargi un vaarsargi(ja vispaar vinjus par vaartsargiem var nosaukt) tas ir fakts un biiziem kaitinaaja tas, ka neciinaas utt, bet jaasaprot, ka nekad mees nevareesim konkureet ar lielvalstiim, vinji katru gadu vareetu 5 izlases atsuutiit, bet mums no katra gada sanak 2-3 hokejisti, kuri deriigi lielajai izlasei un RD un veel daziem aarzemju klubiem un ar to mums pietiek! 10 gadus atpakal jauniesu komandas speeleeja c grupaa, un tad "eksperti"vaavuljoja, ka Latvijaa jau peec 10-12 gadiem nebuus hokeja vispaar!

Taakaa, protams, ka kauns un nepatiikami par saadu speeli un no siis izlases 2/3 jau riit var formu nest uz pagrabu un saakt mekleet darbu, bet nenokaram degunus, hokejs mums ir un buus!

     [+] [-]

, 2010-01-03 22:52, pirms 15 gadiem
Krisīc rakstīja: tā pat padirsīs..
jau darīts.

     [+] [-]

, 2010-01-03 22:52, pirms 15 gadiem
Puiši godīgi nopelnīja izlidošanu no elites grupas. Vismaz nākamgad būs vairāk pēc kā tiekties un relatīvi vieglāk ņemami pretinieki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-03 22:54, pirms 15 gadiem
ak Dievs, ko mēs tur vispār darījām

  +3 [+] [-]

, 2010-01-03 22:54, pirms 15 gadiem
Johons rakstīja: Šķēle ir 83. gads!
S.Valters,ja nemaldos 78.gada
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-03 22:57, pirms 15 gadiem
Godīgi sakot - man ir kauns par šo izlasi. Jā, es saprotu ka var zaudēt tādai Kanādai ( 0 - 16 arī ir saprotams ņemot vērā CAN un LV līmeņus ), bet kāpēc katrā spēlē vismaz 5 goli tiek ielaisti??? Un ne jau visos golos Kalniņš/Ermičš izgāja no vārtiem lai aizietu uz toleti. Kāda mums ir aizsardzība? Jā ir daži kas ir normāli spēlētāji, kuri māk spēlēt ( Bukarts piemēram ), bet naxren uz izlasi ir jāņem tāds Kalvītis? Man klasesbiedrs par viņu 5x labāk spēlē... Un bez pārspīlējumiem! Un es nebrīnīšos ja arī B divīzijā viņi tiks sisti! Un ko var gribēt ar tādu spēli?!? 1/3 salaiž 5 golus, un tad domā - Ko darīt? Pret Šveici arī jau pašā sākumā bija 0 - 2, bet viņi nepadevās - 3 - 2, tad jau vēlāk 4 - 3. Un tad seko 3/3, kas notiek? Tiek salaistas daudz vairāk ripas cik ielaistas ( rezultātu gan pašlaik neatceros ), un spēle tiek papi*sta! Un atbilde tiem kuri varbūt atkal prasīs - Kā viņi varēja RUS uzvarēt? Jo RUS nespēlēja uz visiem 100%, viņi spēlēja uz 10% Būtu kautvai 50, būtu arī smuks kāsiens. Ar šādu jauniešu komandu, LV hokejam nav nākotnes. Ā nē ir, spēlēt zemu, zemu, un tad Fāreru Salas speciāli taisīs hokeja komandu, lai piesmietu Latviju! Kauns u-20! Skarbi, bet ko lai citu saka?! Kā jau teicu ir tādi kadri kas spēlē, cīnās, bet ir tādi kas tik slido pa ledu, domādams kādus pīrādziņus fāčam vakarā prasīt... Skumji....

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 22:58, pirms 15 gadiem
vismaz cerams, ka uz Rīgu dabūs savas divīzijas čempi un mums būs vairāk hokeja svētku.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-03 22:59, pirms 15 gadiem
džekiem vienkārši foršā attieksme pret spēli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 23:00, pirms 15 gadiem
kreesls rakstīja: Kārtējo reizi piesmēja biezo maciņu izlasi!!!!
Pilnigi pareizi pateikts!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 23:00, pirms 15 gadiem
nu man jau liekas, ka par šādu sviestu, ko it kā saucam par Latvijas U20 izlasi, kādam vajadzētu atbildēt - Lipmanam, Maticinam, tā taču ir Latvijas hokeja nākotne, ja to par tādu var saukt.
FEDERĀCIJA IR TIEŠI ATBILDĪGA PAR ŠO KAUNU!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 23:00, pirms 15 gadiem
teiksim.. ta ja zaudeet bet cinitos neko neteiktu.. piedod man,ka var nevainot vartsargus... 10 goli pa speli... liekas cali pardega.. aizsardziba arii nekada trenera taaktika.. nespeeja noskanot , Maksis vienmeer ir bijis.. labs speleetajs bet ne izcils un nekad pirmais ... vismaz pec domasanas tapec ari pa treneri neder.... , Vnk aizsardzibas likums ,ja pretinieks spej uzmest uz vartiem ta jau ir aizsargu kluda... bet to var labot vartsargs piedodiet bet.. sitas paspej visu.... , atieksme. Balderis labs hokejits ,izcils bet nekad nebija lideris pec domasanas tas pats maticins, nu treneris nevar sanaakt no tada cilveka..!

     [+] [-]

, 2010-01-03 23:03, pirms 15 gadiem
Ar šitiem PAJOLIŅIEM tur nebija ko darīt. Šitāds hīts vēl nebuja redzēts, ka vārtsargu katrā spēlē maina jau 5 minūtē. Lohu Ermiču paņēma, tad dabūja ko gribēja. Kur tad mūsu STĀRI INDRAŠIS, UPĪTS, MAZIŅŠ, VILKOITS, KALVĪTIS, KAUSS, VĪGNERS. Dabūja, ko pelnījuši, bet diez vai šitie jampampiņi nolaidīsies zemes virsū. Šajā komandā nopietni čaļi ir tikai daži: Bukarts, Cinks, Iļiško, Freibergs, Šmits, varbūt vēl pārītis, pārējiem tad arī savā vecumā jāpadomā vai pāriet uz BBHL vai beigt vispār.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 23:03, pirms 15 gadiem
Tā tālāk arī būs!Par naudu katrs dēliņš varēs nopirkt vietu izlasē!

     [+] [-]

, 2010-01-03 23:04, pirms 15 gadiem
Jaa patiesam musu u-20 ir galigas nulles-zel bet patiesiba!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-01-03 23:05, pirms 15 gadiem
5 spēlēs ielaisti 53 goli!!! Fani-mums drīz nebūs kas stāv vārtos

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 23:06, pirms 15 gadiem
girtsmelns rakstīja: ceru ka maticina dienas ir skaitiitas ja nemaak motveet calus speleet tad lai nemaz necensas un netere nodoklu maxaataaju naudu maxajot vijam algu
Nodokļu maksātāji ņepričom, vēl lielāku algu viņam vai citam vietējā dīķa trenerim ik gadu samaksās atsevišķu brašuļu vecāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-01-03 23:07, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tauta runā, ka mašīna esot jaatpelna, ko Ermiča fateris Maksim esot uzdāvinājis.
Marka,krāsa, izlaiduma gads?

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 23:07, pirms 15 gadiem
Nepatīkami, taču ne negaidīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-01-03 23:09, pirms 15 gadiem
Mean Machine 24 rakstīja: Godīgi sakot - man ir kauns par šo izlasi. Jā, es saprotu ka var zaudēt tādai Kanādai ( 0 - 16 arī ir saprotams ņemot vērā CAN un LV līmeņus ), bet kāpēc katrā spēlē vismaz 5 goli tiek ielaisti??? Un ne jau visos golos Kalniņš/Ermičš izgāja no vārtiem lai aizietu uz toleti. Kāda mums ir aizsardzība? Jā ir daži kas ir normāli spēlētāji, kuri māk spēlēt ( Bukarts piemēram ), bet naxren uz izlasi ir jāņem tāds Kalvītis? Man klasesbiedrs par viņu 5x labāk spēlē... Un bez pārspīlējumiem! Un es nebrīnīšos ja arī B divīzijā viņi tiks sisti! Un ko var gribēt ar tādu spēli?!? 1/3 salaiž 5 golus, un tad domā - Ko darīt? Pret Šveici arī jau pašā sākumā bija 0 - 2, bet viņi nepadevās - 3 - 2, tad jau vēlāk 4 - 3. Un tad seko 3/3, kas notiek? Tiek salaistas daudz vairāk ripas cik ielaistas ( rezultātu gan pašlaik neatceros ), un spēle tiek papi*sta! Un atbilde tiem kuri varbūt atkal prasīs - Kā viņi varēja RUS uzvarēt? Jo RUS nespēlēja uz visiem 100%, viņi spēlēja uz 10% Būtu kautvai 50, būtu arī smuks kāsiens. Ar šādu jauniešu komandu, LV hokejam nav nākotnes. Ā nē ir, spēlēt zemu, zemu, un tad Fāreru Salas speciāli taisīs hokeja komandu, lai piesmietu Latviju! Kauns u-20! Skarbi, bet ko lai citu saka?! Kā jau teicu ir tādi kadri kas spēlē, cīnās, bet ir tādi kas tik slido pa ledu, domādams kādus pīrādziņus fāčam vakarā prasīt... Skumji....
nepārdzīvo, te vienkārši puiku tētiem vajadzēja, lai šo dēliņi uzspēlē pret nākamajām NHL zvaigznēm! Pēc 8...10 gadiem sēžot bārā pie alus un skatoties NHL spēles, papucis varēs skaļi izmest:"Eu, ar pret šito mans dēls 2009tajā kapāja!" Un puikas, kas būs jau kļuvuši par tādiem pašiem papučiem, vedīs dēlus uz hokeja nodarbībā un stāstīs:"Trenējies, dēls! Varbūt kādreiz būsi tāds pats kā kādreiz tavs tētis, kurš 2009tajā pret STepanu Dereku un Eberli Džordānu cīnījās kā līdzīgs ar līdzīgu!" Papuči ambīcijas apmierināja, a nākamgad šos 1. divīzija toč neinteresēs, tur varbūt arī brauks tie, kas būs meistarīgāki uz attiecīgo brīdi un tiešām nopelnījuši tur būt

     [+] [-]

, 2010-01-03 23:09, pirms 15 gadiem
Ja nav negaidīti,tad nav ko te činkstēt!Nav ko prasīt no netalantu bara prasīt augstus rezultātus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-03 23:10, pirms 15 gadiem
TAs jau normaali ka aizsardziiibaa tik daudz kljuudas Izlasee tik centaas pirmaa mainja un vartsargs kaut cik jo vartusargs jau newar normaali speleet bez aizsardzzibas Shis 4empis ir tada pati izgashanaas ka Basketbola 4empis Un es ceru ka LHF nomainiis treneri un nenjems speleetaajus kam ir biezs macinjsh!!!

     [+] [-]

, 2010-01-03 23:11, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Gribētu aicināt nemeklēt kādu konkrētu vainīgo, piemēram, Maksi, Kalvīti, Ermiču vai vēl kādu. Šī izkrišana no grupas nav kāda konkrēta cilvēka vai pat vairāku cilvēku profesionālās nespējas vai nolaidības rezultāts, bet gan hokeja saimniecības kā tādas atspoguļojums. Es saprotu, ka ļoti daudzi skatās kā Rīgas Dinamo sastāvā leģionāri met golus un bļauj, ka ar to hokeja līmenis Latvijā iet uz augšu, taču vēlos jūs apbēdināt - tā nav. Šajā vecumā mums nav tādu talantu, kādi bija iepriekš, bet sistēma kopumā nenodrošina tādu vidējo līmeni, lai arī bez talantiem varētu veiksmīgi spēlēt Elitē. Nu un viss, mēs esam atgriezušies tur, kur ir mūsu patiesā vieta.
nepiekritu! tas ir neiespejami, ka pagajusaja gada mes nospelejam cienigi un izcinijam 8 vietu ka ari saglabajam vietu elite, turklat sastava bija liela dala sis pasas izlases speletaju, bet sogad mes zaudejam visiem ar lielu vartu starpibu. norakstit tikai uz meistaribas limeni ir NEIESPEJAMI!
drizak jau iemesls ir taja, ka izlase tiesam ir savakti blatniki, nav normala vartsarga(tads ka lidzsim bija enkuzens), komanda nav sagatavojusies cempionatam(to pirms cempionata teica ri pats bukarts) un maksis nespej noskanot speletajus. neticu, ka musejie spele pret krieviju izgaja laukuma tadi pasi ka sodien un ieprieksejas speles un uzvareja krievus. tur noteikti musejie sitas par katru ripu, jo krievi tomer ir principials pretinieks.
tu vari teikt, ka musejie nebija tik stipri lai tur speletu, piekritu, mes un austriesi tur bijam liekie, tacu nejau lai zaudetu ar tadu vartu starpibu

  +3 [+] [-]

, 2010-01-03 23:11, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: nepārdzīvo, te vienkārši puiku tētiem vajadzēja, lai šo dēliņi uzspēlē pret nākamajām NHL zvaigznēm! Pēc 8...10 gadiem sēžot bārā pie alus un skatoties NHL spēles, papucis varēs skaļi izmest:"Eu, ar pret šito mans dēls 2009tajā kapāja!" Un puikas, kas būs jau kļuvuši par tādiem pašiem papučiem, vedīs dēlus uz hokeja nodarbībā un stāstīs:"Trenējies, dēls! Varbūt kādreiz būsi tāds pats kā kādreiz tavs tētis, kurš 2009tajā pret STepanu Dereku un Eberli Džordānu cīnījās kā līdzīgs ar līdzīgu!"
Tas jau apmēram kā toreiz, kad bija tas piedāvājums par zināmu naudas summu uzboksēties ar Taisonu vai kas tā toreiz bija par zvaigzni. Būtībā maksā naudu, lai tevi piekauj...

  -1 [+] [-]

, 2010-01-03 23:11, pirms 15 gadiem
negaidīti

     [+] [-]

, 2010-01-03 23:11, pirms 15 gadiem
pieradijums ka lv jauna hokejistu paaudze ir nozelojama.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 23:12, pirms 15 gadiem
Nu neko darīt - pēc rādītā snieguma - pelnīti! Nevar jau viss notikt vienmēr kā SALDOS sapņos...

  -2 [+] [-]

, 2010-01-03 23:12, pirms 15 gadiem
nu malači puikas ... neteiksim , ka nebija šis viņu pāšu darbs

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 23:13, pirms 15 gadiem
Harington rakstīja: Kāds nevar apturet pieaugušas izlases novecošanu?!
komentārs tieši mērķī... lūk kur vajadzētu Latvijas zinātniekiem pastrādāt.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-03 23:15, pirms 15 gadiem
Ja nākošgad šitie paši brauks uz čempi B divīzijā tad es nebrīnīšos ja arī no turienes ar blīkšķi izlidos uz C.

  -4 [+] [-]

, 2010-01-03 23:16, pirms 15 gadiem
tas ir forši,ja pamazām latvijā hokejs izzudīs,vairāk nauda tiks citiem sporta veidiem
super!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 23:16, pirms 15 gadiem
Labāk lai gadu pamīcās 1. divīzijā un iemācās uzvarēt. Ripas pašas vārtos neskries, bet aizsardzība vispār kā caurstaigājama sēta... Totāla izgāšanās, varbūt izņemot dažus čaļus. Bet vispār izskatās, ka no šī "sasaukuma" reti kurš kaut ko sasniegs. Bukarts, Kauss, Indrašis, Vilkoits varbūt, bet kas vēl?! Maticins arī jālaiž vēl pamācīties, ja nevar uztaisīt puslīdz normālu komandu, kas vismaz cīnās, nevis nolaistām rociņām ļauj tik pretiniekiem savos vārtos ripas bērt!!! Tieši cīņasspara trūkums - šīs izlases kauna traips.

     [+] [-]

, 2010-01-03 23:16, pirms 15 gadiem
silk182 rakstīja: 5 spēlēs ielaisti 53 goli!!! Fani-mums drīz nebūs kas stāv vārtos
isti jau naw nozimes vai ari sija turnirā kads tajos stāvēja

     [+] [-]

, 2010-01-03 23:19, pirms 15 gadiem
Runājot par naudiņu-pie spēlētāju apmēram līdzīgiem rādītājiem vienmēr priekšroka būs tādiem,kam skanošais turas vai kaut kādā citā veidā palīdzība tiek sniegta.Cik daudz rūgtuma šajā jomā sportisti nav iekrājuši...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 23:21, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tas jau vairs nav smieklīgi.
Pofig, ka zaudē, jo kam gan negadās.
Bet mani vairāk tracina tie rezultāti ar kādiem zaudē. Tas ir pzd!
Atgriežoties no CAN Maksim lidostā vajag uzdāvināt rozā treniņtērpu.Varbūt sapratīs mājienu.
Lidmašīnā tikai dažus var sēdināt,bet pārējiem ar kājām/plostu pāri okeānam jādodās mājup. Tā apkaunot sevi/valsti kuru pārstāv ir jāprot.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 23:21, pirms 15 gadiem
nu tas bija skaidrs ka mes esma luzeru bars

  +7 [+] [-]

, 2010-01-03 23:22, pirms 15 gadiem
izpētīju, ka 2000 gadā Kazahstānas U20 salaida 61 golu savos vārtos, tā kā mums AUT jāpagrūž ar vismaz 8 goliem, ja gribam ieiet vēsturē! Neiespējami nav...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 23:24, pirms 15 gadiem
HAOSS rakstīja: Lidmašīnā tikai dažus var sēdināt,bet pārējiem ar kājām/plostu pāri okeānam jādodās mājup. Tā apkaunot sevi/valsti kuru pārstāv ir jāprot.
Tie, kurus var sēdināt lidmašīnā nevar atļauties lidmašīnas biļetes. Viņiem vietu apmaksā vecāki tiem, kuri apkauno mūsu izlasi. Tātad arī tie sēdēs lidmašīnā, nevis plostos.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-03 23:25, pirms 15 gadiem
Kalniņam vairāk punkti pa čempi, nekā dažam labam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-03 23:27, pirms 15 gadiem
Nebūsim pieticīgi. Elite ar skumjām atvadās no Latvijas!

     [+] [-]

, 2010-01-03 23:28, pirms 15 gadiem
Daži te tā filazofē... Prieks klausīties!

     [+] [-]

, 2010-01-03 23:31, pirms 15 gadiem
Ātrāk jāaizmirst un jāiet tālāk

  +3 [+] [-]

, 2010-01-03 23:31, pirms 15 gadiem
Domāju daudzi vēl raksta emociju varā. Šobrīd tik tāda komandas apvemšana te sanāk, nevis konstruktīva kritika.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-03 23:32, pirms 15 gadiem
pook rakstīja: Kalniņam vairāk punkti pa čempi, nekā dažam labam...
Iznāk dalīts septītais rezultatīvākais... jauki.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 23:32, pirms 15 gadiem
Bija jeega braukt????????

  -1 [+] [-]

, 2010-01-03 23:32, pirms 15 gadiem
2002. gada U-20 II divīzijas rezultāti
iihf.com: Final Ranking

ko tur darīja visi tie blatņiki, ko...
(sastāvs- http://www.iihf.com/hockey/x/0102/W20II/gs/pg000045.htm)
blatņiks Sprukts, Štāls, Rēdlihi utt.

     [+] [-]

, 2010-01-03 23:33, pirms 15 gadiem
Es domaaju, pilniigas muljkjiibas runaa tiek kas saka ka Latvijas hokejam nav naakotnes, tieshi otraadi vinja ir un vinja buus... taapeec kad lai kaa arii buutu paskatamies objektiivi... Mums teoreetiski tik daudz iedziivotaaju nepietiktu lai mees katru gadu vareetu razot topa u-20 u-18 izlases... taa tieshaam tikai var krievija asv un protams Kanaada... pat sajaas izlasees, ne katru gadu speeleetaaji no junioru vecuma kljuust par naakoshajiem Ovechkiniem vai Krosbijiem... arii seit daudziem sis ir beidzamais lielai turniirs valstvieniibaa, paskatamies atpkalj paris gadus kur u-20 mums bij varbuut viena speeciiga mainja.. un prieksh muusu valsts tas jau ir ljoti daudz ja mees katru gadu u-20 vecumaa varam sagatavot speeciigus speeletaajus.. kas arii augs par muusu naakosho mainju... Karsums taa arii nekad nespeeleeja A divizijaa ne u-18 vai u-20 bet ir kljuvis par uzbrukuma liideri muusu izlasee.. un arii sajaa izlasee varbuut kliboja aizsardziiba un vartsarga poziicija, tachu noteikti ir arii pozitiivas lietas, piemeeram, Roberts Bukarts, Rolands Cinks, vai Vilkoits, varbuut neesmu nosaucis visus kas sajaa WC u-20 krita aciis ar labu speeli, bet noteikti taadi ir un vinji jau tagad sevi pieraada pieaugusho liimenii.. Taapeec tautieshi buusim tomeer reaaalisti, un sapratiisim to ja mees speesim katru gadu sajaas jaunieshu un junioru izlasees buus tik labi speeltaaji kaa bukarts, cinks, kaadi bijusi daugavinjs, krasums, darzinjs... tad muusu hokejs buus... un buus tur kur tam jaabuut Pasaules Elitee !!!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-03 23:35, pirms 15 gadiem
HA HA HA HA HA HA HA HA Nu kas ira treneriit?? Laikam vecāki par maz naudas ir samaksājuši!!! Spainis vaartos un uz priekšu!! Ko tur Kalvītim dēls vispār dara?! Vecākiem laikam nav kauns, ka maksā trenerim, lai šis paņem bērnus izlasē un pēc tam bērni sevi pazemo ar šadiem rezultātiem!!! KAUNS Trenerim un VECĀKIEM!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 23:36, pirms 15 gadiem
žēl džekus...vņu vietā es toč negribētu būt. ziniet, vāciešiem ir tāds teiciens,kas tulkojumā skan apmēram šādi- pēc spēles ir pirms spēles...jāizdara secinājumi un jādomā, jāstrādā tālāk

  +3 [+] [-]

, 2010-01-03 23:36, pirms 15 gadiem
Nu ja padomā bez emocijām - ja Čehija cīnās par palikšanu Elitē, tad ko par to saka viņu fani? Kā lamā savējos krievi? Cita lieta, ka mūsējie jau šogad "piešauj" nākamā gada sastāvu spēlēm 1. divīzijā. Tikai paši nesaprot, ka ar tādu (ne)spēli kauns tiks piedzīvots arī tur. Jo arī tur komandām ir lielākas ambīcijas un motivācija nekā šogad mūsējiem. Protams, mēs maza tauta būdama, vienmēr gribam no mūsu sportistiem redzēt panākumus un tikai panākumus. Protams, kādreiz arī objektīvi saprotam, ka neko vairāk mēs nevaram sasniegt. Tad arī šajā gadījumā jāsaprot, ka visas likstas sākas no pašas augšas - šajā gadījumā jāsāk jau no valsts (galvas), jo ierēdņiem ir nospļauties uz profesionālo sportu valstī, starp citu arī uz papīra kultivētais masu sports ir absolūti zemā līmenī. Pēc tam jau nāk pati hokeja saimniecība, ar visām "galvām" priekšgalā. Tad arī komanda, tās motivācija, treneris, spēlētāju ambīcijas, komandas personāls. Ja visu to salikt kopā mēs objektīvi summā saņemam šodienas (un arī citu dienu) rezultātu. Tauta, nav ko iespringt, kāda situācija valstī tāda arī hokeja laukumā. Piedošanu, ja kādu aizvainoju.

     [+] [-]

, 2010-01-03 23:36, pirms 15 gadiem
kayle rakstīja: 2002. gada U-20 II divīzijas rezultāti
iihf.com: Final Ranking


ko tur darīja visi tie blatņiki, ko...
(sastāvs- http://www.iihf.com/hockey/x/0102/W20II/gs/pg000045.htm)
blatņiks Sprukts, Štāls, Rēdlihi utt.
vec;it, tur bija ta cūciņslimība, ja pareizi atceros

     [+] [-]

, 2010-01-03 23:37, pirms 15 gadiem
Diezgan slikti iesācies gads latvijas hokejā.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 23:38, pirms 15 gadiem
somati86 rakstīja: šajā gadījumā jāsāk jau no valsts (galvas), jo ierēdņiem ir nospļauties uz profesionālo sportu valstī, starp citu arī uz papīra kultivētais masu sports ir absolūti zemā līmenī.
Es atvainojos, bet nahren valdībai un valsts pārvaldei būtu kaut kas jādara profesionālā sporta labā? Profesionālais sports ir BIZNESS. Lūk par masu sportu es neko nesaku.

     [+] [-]

, 2010-01-03 23:40, pirms 15 gadiem
Nu nebija mums tur, ko darīt. Kad izlasei būs vismaz viens kārtīgs līderis un kaut cik salāpīta aizsardzība, tad arī varēsim veiksmīgi spēlēt A divīzijā. Jāreorganizē komanda, Maticin. Vārtsargi nevelk, aizsardzība kā ar kalašņikovu sašauta (tas pat neatēno patiesību) un uzbrukums vienkārši vienā vietā... Nav jēgas te gaustis, jo NAV IZLASES, ir vienkārši slidojošu puišeļu bariņš, kas savākušies uz veselības grupiņas treniņu. Kauns par savu valsti!

Bet varbūt būt labākajiem ciemā, nevis pēdējiem pilsētā. Sveicināta B divīzija, vismaz tur mēs būsim favorīti!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 23:41, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: vec;it, tur bija ta cūciņslimība, ja pareizi atceros
varbūt arī. bet 2000. un 2001. gads. un vēl iepriekšējie. kas tad tur bija labāks?

     [+] [-]

, 2010-01-03 23:42, pirms 15 gadiem
Sav3jaizz rakstīja: Diezgan slikti iesācies gads latvijas hokejā.
Cerams, ka OS un PČ to aizvedīs uz labāku pusi! Bet šo ir vienkārši jāaizmirst - tas nebija hokejs. Tas bija tizlums!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-03 23:47, pirms 15 gadiem
kayle rakstīja: varbūt arī. bet 2000. un 2001. gads. un vēl iepriekšējie. kas tad tur bija labāks?
bija SA interesants raksts par visiem šiem čempjiem, tur tiešām gāja interesanti, gan ar autobusiem brauca uz čempjiem, gan treneri savā starpā plēsās (galvenajam ar varu lika klāt palīgus, pēdējā brīdī gatvai komndai mainīja un iecēla citus trenerus), gan vecāki pēc spēlēm gāja trenerus audzināt, koroče, jautri gājis

  +2 [+] [-]

, 2010-01-03 23:47, pirms 15 gadiem
Ko jūs varat vārīties par Latvijas izlases nākotni. Protams šāds turnīrs ir apkaunojums, bet ar lielo izlasi šai komandai tomēr diezgan maz sakara. Kā vienmēr no šīs komandas uz lielo tiks kādi 2-3 labākie un ar to pilnīgi pietiek pakāpeniskai paaudžu maiņai. Tāpat visi raudāja, kad pēdējos gadus spēlēja Semjonovs, Tambijevs, Kerčs, Beļavskis un pārējie vecie buki. Ko ta mēs bez viņiem nekur neizlidojām, bet 7 vietu paņēmām? Pie tam, uz šo brīdi paaudžu maiņa izlasē nav diezko aktuāla. Lai jaunie gūst rūdījumu.

     [+] [-]

, 2010-01-03 23:49, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: bija SA interesants raksts par visiem šiem čempjiem, tur tiešām gāja interesanti, gan ar autobusiem brauca uz čempjiem, gan treneri savā starpā plēsās (galvenajam ar varu lika klāt palīgus, pēdējā brīdī gatvai komndai mainīja un iecēla citus trenerus), gan vecāki pēc spēlēm gāja trenerus audzināt, koroče, jautri gājis
tātad jāsecina - nekā jauna un nebijuša

     [+] [-]

, 2010-01-03 23:51, pirms 15 gadiem
Luuzeri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-03 23:53, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: vec;it, tur bija ta cūciņslimība, ja pareizi atceros
nepareizi atceries - cūciņas bija 2000.g. diena.lv: 2000.gads Latvijas sportā : Diena.lv

     [+] [-]

, 2010-01-04 00:00, pirms 15 gadiem
Kur varēs redzēt Kandas Šveicas spēli?

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 00:01, pirms 15 gadiem
Vispar necīnās. šoreiz kā luzeri nospēlēja....

     [+] [-]

, 2010-01-04 00:03, pirms 15 gadiem
Ricits rakstīja: Kur varēs redzēt Kandas Šveicas spēli?
myp2p.eu: MyP2P.eu :: World U20 Championships Icehockey -...

     [+] [-]

, 2010-01-04 00:05, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: nepareizi atceries - cūciņas bija 2000.g. http://www.diena.lv/lat/sports/arhivs/2000_gads_latvijas_sportaa
tātad - ar vai bez cūciņām, bet gāja kā nu gāja bet tagad nez kāpēc - visu laiku sliktākā izlase...

     [+] [-]

, 2010-01-04 00:05, pirms 15 gadiem
paldies

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 00:06, pirms 15 gadiem
Nu ja ko var gribet, ka dzek aizbrauc uz cempionatu ka uz kurortu lai atpustos.

     [+] [-]

, 2010-01-04 00:07, pirms 15 gadiem
šausmas vnk...kauns

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 00:08, pirms 15 gadiem
kayle rakstīja: tātad - ar vai bez cūciņām, bet gāja kā nu gāja bet tagad nez kāpēc - visu laiku sliktākā izlase...
acīmredzot, RD spēlēšana KHL un Latvijas uzvara pār Zviedriju te daudziem ir rozā brilles uzlikušas...
taču rezultāti, manuprāt, diezgan taisnīgi ataino Latvijas bērnu/jaunatnes hokeja attīstību...

  +3 [+] [-]

, 2010-01-04 00:08, pirms 15 gadiem
vienkārši tāda sajūta, ka 99% te liekas, ka Latvija vai nu padsmit gadus U-20 elitē spēlējusi, vai arī nokritusi tajā no gaisa pirms pāris gadiem.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 00:09, pirms 15 gadiem
dimdnsh rakstīja: šausmas vnk...kauns
nekas - nākamgad bombīs Horvātiju ar 15:0 un visi atkal slavēs

  +4 [+] [-]

, 2010-01-04 00:11, pirms 15 gadiem
kayle rakstīja: vienkārši tāda sajūta, ka 99% te liekas, ka Latvija vai nu padsmit gadus U-20 elitē spēlējusi, vai arī nokritusi tajā no gaisa pirms pāris gadiem.
tā izskatās.
to, ka mums vispār ir tikai 40-50 U20 vecuma spēlētāju un katrs otrais no viņiem ir U20 izlasē, to jau laikam 99% no visiem neapjēdz...

     [+] [-]

, 2010-01-04 00:12, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: acīmredzot, RD spēlēšana KHL un Latvijas uzvara pār Zviedriju te daudziem ir rozā brilles uzlikušas...
taču rezultāti, manuprāt, diezgan taisnīgi ataino Latvijas bērnu/jaunatnes hokeja attīstību...
Es zinu, ka Tu esi daudz pesimistiskāks, un es tik ekstrēmi nedomāju
bet jā, tāds ir mūsu līmenis. un ar junioriem vispār ir kā ar bitēm - neko nevar zināt. to parāda/parādījusi kaut vai Čehija un Krievija

     [+] [-]

, 2010-01-04 00:13, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: tā izskatās.
to, ka mums vispār ir tikai 40-50 U20 vecuma spēlētāju un katrs otrais no viņiem ir U20 izlasē, to jau laikam 99% no visiem neapjēdz...
kur nu, mums pilna Latvija ar komentētāju brālēniem (onkuļiem, tantēm utt), kas būtu labāk nospēlējuši

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 00:15, pirms 15 gadiem
Latvijas izlases naakotne , b grupaa un ne tikai jaunieshu

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 00:15, pirms 15 gadiem
Latvieshiem vnmer ir tendence peec pazemoshanaaas sevi zheeelot un savu izlasi vai kaadu sportistu, nekad nevaram pateikt skarbus vardus ,jo tas redz ir Krievu stilaaa . Beigsim sevi zheelot es runaaju ne par visiem tiem chaljiem ,bet ja dazhi no tiem snjauc kkadus vielas neatljautas un dzer ,tad kads var buuut rezultaats, komandu sporta ir taa ja viens izkriit no mainjas tad parejiem nevedaas speele nu luuk ,ja shaadi muusu balelinji modernie un izkladiiige speele ,ko var gribeet!? Vnk cilveeki nesaprot ,kad laiki mainaas,bet vertibas nee ,ja esi kartiiigs sportists ,tad esi un esi disciplineets, ja neee,tad labak vispaar neko nedari ! Vismaz nespele izlase ja negribi atdoties pa 110%
P.S - Taas ir manas domas neesmu profesionals Hokejists,bet man apniik ,kad visi speeles laikaa noliek un tagad jau zheelo puse !

     [+] [-]

, 2010-01-04 00:18, pirms 15 gadiem
pain rakstīja: Latvijas izlases naakotne , b grupaa un ne tikai jaunieshu
kāpēc ne C grupa? un kas tās vispār par grupām, kādā organizācijā tās ir? IIHF tādu nav.

     [+] [-]

, 2010-01-04 00:18, pirms 15 gadiem
Kanaada 1-0 Sveice

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 00:21, pirms 15 gadiem
Logjisks iznaakums

1)KAD PUSE izlase-> pilna ar idio*u deelinjiem

2)Spēlētāji kas atrodas-> Tikai BLATA DĒĻ (vecāku kopējs bizness ar LHF personām un pazīšanās ar trenneriem)

Da ko jūs tauta vēl labāku gaidījāt, kad LHF ir viena no nožēlojamākām Eiropā-valda NEGODĪGUMS, KORUPCIJA...

Tādēļ LHF UZLIKA MĪKSTO uz valsti->faniem, un aizsuutiija Dīķa slidotājus, njergas...jo Bizness IR PIRMAJĀ VIETĀ...
KĀDS te vēl sports vispār!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 00:22, pirms 15 gadiem
P.Deddy rakstīja: Logjisks iznaakums

1)KAD PUSE izlase-> pilna ar idio*u deelinjiem

2)Spēlētāji kas atrodas-> Tikai BLATA DĒĻ (vecāku kopējs bizness ar LHF personām un pazīšanās ar trenneriem)

Da ko jūs tauta vēl labāku gaidījāt, kad LHF ir viena no nožēlojamākām Eiropā-valda NEGODĪGUMS, KORUPCIJA...

Tādēļ LHF UZLIKA MĪKSTO uz valsti->faniem, un aizsuutiija Dīķa slidotājus, njergas...jo Bizness IR PIRMAJĀ VIETĀ...
KĀDS te vēl sports vispār!!!
jā, tieši šogad tas tā notika, citus gadus ne. kaut kas traks

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 00:27, pirms 15 gadiem
vetal7 rakstīja: Un pasi veel smejaties par RU!!!
Bet RUS bija lielāki favorīti nekā mēs ...

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 00:35, pirms 15 gadiem
mja.. redzēju 7os vārtus.. pavisam bēdīgi.. saspēles un ātruma nekāda.. lielākās problēmas ar vārtusargiem, bet caurmērā bez Vilkoita, Bukarta un Cinka tur vispār nekā nebūtu.. ļoti žēl.. bet pelnīti..

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 00:36, pirms 15 gadiem
nav ko teikt ka tikai smieties

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 00:37, pirms 15 gadiem
burvids rakstīja: Bet RUS bija lielāki favorīti nekā mēs ...
nu i , atradi par ko uztraukties

     [+] [-]

, 2010-01-04 00:42, pirms 15 gadiem
nožēlojami

     [+] [-]

, 2010-01-04 00:42, pirms 15 gadiem
Nu, ar šādu sniegumu nav brīnums, bet nekas tomēr mēs bijām 3/3 elitē

  +4 [+] [-]

, 2010-01-04 00:43, pirms 15 gadiem
zanjux rakstīja: attieksme shkjiet puishiem taada nekaada, izskataas ka aizbraukushi vnk patuseet un labi atpuusties, nevis speeleet, ja neskaita dazhus atsevishkjus indiviidus. Ljoti, ljoti beediigi ka "pateicoties" shiem dzhekinjiem esam aaraa no elites
Ko Tu raksti esam, vai Tu spēlē viņu vietā?
Un Tu neesi vienīgā kura raksta esam (mēs zaudējām) , laikaut paši taču nespēlē. Ņepoņatna.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 00:44, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tas jau vairs nav smieklīgi.
Pofig, ka zaudē, jo kam gan negadās.
Bet mani vairāk tracina tie rezultāti ar kādiem zaudē. Tas ir pzd!
Atgriežoties no CAN Maksim lidostā vajag uzdāvināt rozā treniņtērpu.Varbūt sapratīs mājienu.
gaz mjaaaas gaz mjas gaz mjas....gazmjaso4ki

  +4 [+] [-]

, 2010-01-04 00:49, pirms 15 gadiem
UN VĒL....

Tie KAS bāž savu STULBO PURNU tur KUR nevajag un ar savu netīro NAUDU BOJĀ-Maitā Latvijas sportu (tag hokejā aktuāla tēma)...

novēlu Jums-Kaut jūs aizrītos vienreiz un Nosprāg*tu!!!..Skarbi-Bet cemme uz tādiem-> SUK*LIEM!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 00:50, pirms 15 gadiem
diemzhel visas speles tika nospeletas bez agresivitates cinja par ripu un savu vartu prieksha, protams, iznjemot dazhus, bet lidzigs scenarijs ka basiti, kamer netiks mainita sistema laikam nekur netiksim......

     [+] [-]

, 2010-01-04 01:14, pirms 15 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 01:25, pirms 15 gadiem
Tas, ko tik ilgi daudzi skandina beidzot pierāda sevi.
Ir slikta jauno spēlētāju attīstības programma.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 01:42, pirms 15 gadiem
Kalamburs rakstīja: Psc piekriitu kauns pa visu giimi ,bet rodas jautaajums peec gadiem ,kad pazudiis Masalskis pareizaak teikt novecos ,kas staavees vaartos?
To pašu visi runāja, kad vārtos bija Irbe, bet Masaļskis jauniešu komandās rādīja visādus bērnudārza brīnumus. To pašu runās kad Muštukovs vai kāds cits jaunais nomainīs Edgaru. Viss plūst un mainās. Iedzer sirds drapīti un guli mierīgi.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 01:44, pirms 15 gadiem
nu chaliem ir peedeejais laiks saakt maaciities speeleet hoki jo ja shaada aug muusu naakotnes lielaa izlase tad fani vinjus vnk noediis kaut gan jau tgt eed buus kkas liidziigs kas ar DR sezonas saakumaa himna noskanees un fani pametiis areenu!!!!

     [+] [-]

, 2010-01-04 01:59, pirms 15 gadiem
ai tas ir debīli ka atkal nākamajai atvasei būs jāspēlē 1., vai 2. nezinu kas tā ir, bet nu nav jauki ka kkādi ņem un visu sadirsh

     [+] [-]

, 2010-01-04 03:20, pirms 15 gadiem
Scam rakstīja: ai tas ir debīli ka atkal nākamajai atvasei būs jāspēlē 1., vai 2. nezinu kas tā ir, bet nu nav jauki ka kkādi ņem un visu sadirsh
tas tiešām ir debili: būs jāspēlē 1., vai 2. nezinu kas tā ir

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 03:42, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tas jau vairs nav smieklīgi.
Pofig, ka zaudē, jo kam gan negadās.
Bet mani vairāk tracina tie rezultāti ar kādiem zaudē. Tas ir pzd!
Atgriežoties no CAN Maksim lidostā vajag uzdāvināt rozā treniņtērpu.Varbūt sapratīs mājienu.
Vajag dāvināt rozā adidas,tieši tādu kā Gazmjas trenerinm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-04 08:22, pirms 15 gadiem
loģiski ka esam ārā no elites. spēlējām ar klases pārākiem puišiem un vēl te kāds raud. Padomājiet ko lai saka čehi kuri knapi noturas elitē. Viss ir loģiski un pilnīgi pelnīti. Ietekmēja arī mazais laukums.

     [+] [-]

, 2010-01-04 08:24, pirms 15 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: nav ko teikt ka tikai smieties
žēl ka Latvijā arī debīliķi kā tu

     [+] [-]

, 2010-01-04 08:36, pirms 15 gadiem
visu turniiru bez vaartsarga speeleejaam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 08:57, pirms 15 gadiem
B divīzijā būs interesantāk!

     [+] [-]

, 2010-01-04 09:14, pirms 15 gadiem
daiļslidošana arī ir māksla,nu žēl bet pelnīti

     [+] [-]

, 2010-01-04 09:24, pirms 15 gadiem
Komnada izskatās vienkārši negatava spēlēm.......kas vainīgs...

     [+] [-]

, 2010-01-04 09:31, pirms 15 gadiem
Tagad no šī kauna traipa ir jāizvelk secinājumi. Kurš par šo murgu atbildēs? Ja treneris, tad padzīt un tuvumā izlasei vairs nelaist. Ja funkcionāri, tad jātiek galā ar tiem. Tā palikt nedrīkst. Šie ir nākamie Latvijas pieaugušo izlases kandidāti, kuru sniegums vairāk atbilst biatlonistu pēdējos gados iespētajam. Vai Latvijas hokeju piemeklēs biatlona liktenis? Jāizdara steidzama amputācija pašā saknē, kamēr nav par vēlu.

     [+] [-]

, 2010-01-04 09:32, pirms 15 gadiem
Ko var gribēt ar tādu spēli !?

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 09:41, pirms 15 gadiem
Ja godīgi ,es patiesi gribēju ,lai ta notiek ,jo besī ārā ,ka biezo (visādu Kalvīšu un citu)dēlini tiek izlasee ,bet strādnieku atvases nē....
TE pierādās,ka sportā tavs tētiņš var buut nezin cik bagaats,bet ja nav iekšā ..tad nav(vieniigais izņēmums -tenisists Gulbis).
ATCEROS,ka daudzos sporta veidos vismaz kaut kadus vērā ņemamus rezultātus ir sasnieguši tā saucami strādnieku berni un pat ielu bērni (piemeram Rubins futbolaa).
Ceru,ka nakamgad izlases tiks veidota ne pec fāterīšu macina biezuma ,bet pēc reālā meistaribas limeņa.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 09:44, pirms 15 gadiem
jipo142 rakstīja: nu chaliem ir peedeejais laiks saakt maaciities speeleet hoki jo ja shaada aug muusu naakotnes lielaa izlase tad fani vinjus vnk noediis kaut gan jau tgt eed buus kkas liidziigs kas ar DR sezonas saakumaa himna noskanees un fani pametiis areenu!!!!
...nu šitiem jau nav jēgas vispār palikt hokejā (izņemot 3-4 ) , ja vien grib ,protams , domāt savu karjeru saistit ar " exotisko" valstu līgām...bet viņi jau prasīs " stāru " līgumus un ari tur par tādu naudu viņus neņems....( izņēmums , protams , ir Kārlis - to tētis tagad mēģinās iesmērēt Lielajai izlasei - ziedojumi , šantāža - variantu daudz..)
Tā kā , lai izdara labu darbu - noziedo savu ekipējumu jaunajiem censoņiem un lai dodas strādāt - kā reiz' Anglijā tūlīt sāksies narcišu vākšanas sezona. Lai viņiem veicas strādājot!!!

     [+] [-]

, 2010-01-04 09:48, pirms 15 gadiem
ata ata
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 09:54, pirms 15 gadiem
da nē. hokejs savā līmenī paliks....nu neesam mēs augstāk par 10-16 vietu pasaulē....

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 10:02, pirms 15 gadiem
Ar šādu sniegumu labāk spēlēt B divizijā, vismaz tur busim favoriti (cerams), bet nu jasapurinās lai nākošo reizi izdotos notureties elitē (bet laikam ar citiem - merktiecigakiem un spejigakiem hokejistiem), jo o mes spgad neparadijam. Vienigais prieks ka Krievi palika gariem deguniem

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 10:10, pirms 15 gadiem
Ashais Maksis droshvien pakārsies

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 10:14, pirms 15 gadiem
Ja šodien apspēlēsim Austriju, tad varētu teikt, ka nospēlēts viduvēji - zaudēts tiem, kam jāzaudē, vinnēts, kurš jāvinnē.Te tiek lamāta jaunatnes hokeja saimniecība Latvijā, bet ko tad teikt par Belaru U20 ar savu hokeja sistēmu.Tas kā mierinājums,ka citiem iet vēl sūdīgāk....

  +3 [+] [-]

, 2010-01-04 10:15, pirms 15 gadiem
Esam savā īstajā vietā un ar to arī apsveicu.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 10:38, pirms 15 gadiem
bet ir arī laba ziņa -šitie tūristi (izņemot dažus talantus) noveco tāpat, kā visi pārējie un drīz no lielā sporta skatuves pazudīs uz visiem laikiem. Lietas ar laiku sakārtosies un talantīgu sportistu Latvijā netrūkst -žēl, vienīgi krīzes dēļ daudziem talantiem tas ies secen
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 10:43, pirms 15 gadiem
Vai Kalvīša aplicēji sevi uzskata par baigiem hokeja speciālistiem?paskatoties statistiku,neredzu,ka Kalvītis būtu visvainīgākais izlases zaudējumos-vēl 10 spēlētājiem ir tāds pats vai sliktāks lietderības koeficents kā Kalvītim.

     [+] [-]

, 2010-01-04 11:01, pirms 15 gadiem
Kasagrande - āksts esi tu un visa tava ģimene.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 11:06, pirms 15 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Kasagrande - āksts esi tu un visa tava ģimene.
ja Tavā tekstā nomainītu 'Kasagrande' pret 'DinamoRiiga', tad es tam pilnībā piekristu

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 11:09, pirms 15 gadiem
Garpeters rakstīja: Vai Kalvīša aplicēji sevi uzskata par baigiem hokeja speciālistiem?paskatoties statistiku,neredzu,ka Kalvītis būtu visvainīgākais izlases zaudējumos-vēl 10 spēlētājiem ir tāds pats vai sliktāks lietderības koeficents kā Kalvītim.
statistika ir viens, taču vai Tu spēles redzēji? Kalvītis, manuprāt, arī bija vājākais aizsargs izlasē. Un tam taču Tu piekritīsi, ka viņa atrašanās izlasē nav objektīva, bet gan "ģimenes lieta"... Jeb kā Tu savādāk izskaidrosi viņa atrašanos U20 sastāvā - spēlētājs no 'n-tās' ZAmerikas līgas, kurš paņemts tur tā teikt "uz aklo" bez treniņnometnes u.t.t.

     [+] [-]

, 2010-01-04 11:09, pirms 15 gadiem
Tur viņiem vieta!!!Kāda jēga spēlēt augstākajā elitē,ja tā jāpakāš???

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 11:21, pirms 15 gadiem
nenoliedzami šis ir rēcīgākais biezo pasākums Latvijas hokeja vēsturē

     [+] [-]

, 2010-01-04 11:28, pirms 15 gadiem
nu jā!
bet tiešām pelnīti un tā ir U-20 vieta. ja bija panākums tikt A divīzijā, tad palikšanu varētu gaidīt pēc 5-6 sezonām! jāka4ā skils jau no mazāka vecuma! it īpaši GK!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-04 11:38, pirms 15 gadiem
Beidzot būs atraduši īsto divīziju

     [+] [-]

, 2010-01-04 11:41, pirms 15 gadiem
Es domāju, ka ar tādu spēli, viņu vietā arī ir mazliet zemāk par A grupu.
Un es tā skatos, ka lielākās problēmas laikam ir aizsardzībā un vārtsargu līnijā. Jo visās spēlēs tika ielaisti 5+ vārti, ja nemaldos [?!]. Iespējams, maldos. Bet, jebkurā gadījumā, tas nav īpaši labs rezultāts.
Varbūt nokrišana atpakaļ uz 2. divīziju, dos viņiem mazliet vielas pārdomām. Gan spēlētājiem, gan cilvēkiem mazliet augstāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-04 11:48, pirms 15 gadiem
jacinas par katru speli, ari shodien.SHIE IR MENEDZMENTA ZAUDEJUMI UN VISU ATBILDIBU JAUZNJEMAS TIKAI UN VIENIGI TRENERIEM.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 12:15, pirms 15 gadiem
pelnīti mūs izvālēja.... mosh peeec 2 gadiem ies labaak.....

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 12:23, pirms 15 gadiem
1. Vislielāko pieredzi ieguva lampiņu iededzinātāji aiz Latvijas vārtiem. Domāju, ka citiem tiesnešiem bija baigā škrobe, ka netiek uz LV spēlēm. Tādu pieredzi reti, kad var iegūt.

2. Nesaprotu, kāpēc mūsējie tūristi uzreiz pēc spēles ar CAN un USA neņēma autogrāfus uz formām?

3. Nākošgad mūs gaida no šī saraksta: BLR, ITA, KAZ, CRO, GB, DEN, JPN, SLO, UKR, LIT. Nedomāju, ka būsim lielie uzvarētāji.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 13:07, pirms 15 gadiem
Šīs izlases biznesa projekts izgāzās.
Lai gan kā to ņem, vecāki par savām atvasēm droši vien ka apmierināti, kā nekā piedalījušies, un štrunts par rezultātiem.
Žēl tikai, ka visa Latvijas hokeja sabiedrība pazemota, bet viņiem jau pie vienas vietas.

     [+] [-]

, 2010-01-04 13:07, pirms 15 gadiem
asais4444 rakstīja: žēl ka Latvijā arī debīliķi kā tu
paldies

  +3 [+] [-]

, 2010-01-04 13:19, pirms 15 gadiem
Beidzot! Paldies dievam, ka vairs neredzesu lietu no ka es (un domaju citi ari) sausmigi kaunas.. Tada ir latvijas hokeja nakotne - NEKADA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 14:49, pirms 15 gadiem
Nav vienkārši mums tādu spēlētāju, kādu bija pagāšgad

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 14:51, pirms 15 gadiem
Nu malači zeeni taa tik turpinat!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 15:47, pirms 15 gadiem
Savā ziņā, skumji, ka nav jaunā paaudze, izņemot dažus puišus, kurus var nosaukt par hokejistiem.
Ceru, ka Kalvīšpuikam karjera izlasē beigsies

Jācer uz mazajiem, ka trenēsies arvien sparīgāk un pēc 3,4 gadiem atkal būs Augtākajā- elites grupā.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 16:28, pirms 15 gadiem
driz laikam ari pieauguso komanda bus B vai C divīzijā

     [+] [-]

, 2010-01-04 16:36, pirms 15 gadiem
par pieaugušo komandu vēl nevar spriest. Lai būtu ideāla situācija, pietiktu, ka katru gadu nāk klāt 2-3 labi jauni spēlētāji, kas aizvietotu vecākos. Šajā izlasē ir daži kas kaut ko var un ar to arī pietiek. Nav jau mums visi 20 uzreiz jānomaina.

     [+] [-]

, 2010-01-04 16:55, pirms 15 gadiem
lupatas

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 17:36, pirms 15 gadiem
Ko satraucieties ? Latvijas pieaugušo izlase tāpat nav gatava pavasarim Dabūsim pa mizu , tikai neizkritīsim ( cerams) , jo DR spēlētāji, kuri veido mūsu izlases pamatkodolu,nav gatavi PČ un OS . Ar ko šobrīd īpaši ir pārāki par U-20 Bukartu tas pats Ņiživijs, Sprukts , Dārziņš ??

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 17:57, pirms 15 gadiem
jan,maien rakstīja: Ko satraucieties ? Latvijas pieaugušo izlase tāpat nav gatava pavasarim Dabūsim pa mizu , tikai neizkritīsim ( cerams) , jo DR spēlētāji, kuri veido mūsu izlases pamatkodolu,nav gatavi PČ un OS . Ar ko šobrīd īpaši ir pārāki par U-20 Bukartu tas pats Ņiživijs, Sprukts , Dārziņš ??
atliek Masalskim aiziet uz Vecrigu,un mes esam B grupa

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 18:22, pirms 15 gadiem
Abrags - Tavs niks ar baigi foršs Tikai vajadzētu nomainīt Abrags pret Ambals, tad viss būs tā, kā tam vajadzētu būt.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 18:30, pirms 15 gadiem
PELNIITI!!! Latvijas hokeja nākotne...! Nezinu kas latvija naakotnee buus hikejaa!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 18:55, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: statistika ir viens, taču vai Tu spēles redzēji? Kalvītis, manuprāt, arī bija vājākais aizsargs izlasē. Un tam taču Tu piekritīsi, ka viņa atrašanās izlasē nav objektīva, bet gan "ģimenes lieta"... Jeb kā Tu savādāk izskaidrosi viņa atrašanos U20 sastāvā - spēlētājs no 'n-tās' ZAmerikas līgas, kurš paņemts tur tā teikt "uz aklo" bez treniņnometnes u.t.t.
Es parasti cenšos būt tolerants, bet kad runa ir par Kalvīti, tad arī man ir savs viedoklis. Vienīgā pozīcija, kur Kalvīti no bērnības bija jēga trenēt ir vārtusargs. Kā reiz būtu noderējis. Iedomājieties dienas kad viņš līdzināsies savam tēvam? Viņu nebūtu iespējams caursist

     [+] [-]

, 2010-01-04 19:54, pirms 15 gadiem
znaroks paceļ u-20 augstākajā līmenī, bet tagadējais trenerītis ar savu superkomandu visu nogremdē. Lai visi viņi paliek kanādā un atpakaļ nebrauc. balvā tikai tēta siksna................

     [+] [-]

, 2010-01-04 19:56, pirms 15 gadiem
_BasketBolists#16_ rakstīja: PELNIITI!!! Latvijas hokeja nākotne...! Nezinu kas latvija naakotnee buus hikejaa!
Bus tas ,kas basketbola ir jau sen,d.....r....a

     [+] [-]

, 2010-01-04 20:20, pirms 15 gadiem
BLUES : es priecājos, ka Tu mani saprati. Un tajās U-20 spēlēs , kuras redzēju es, Kalvītis bija komandai uz apakšgalu pēc meistarības, BET ne pēdējais , toties pēc cīņas gribas es viņu liktu mūsu komandai PA VIDU . Un pēc tām DR spēlēm, kuras redzēju Rīgā, jo izbraukumos līdzi nebraucu , man liekas . ka IR PĒDĒJAIS LAIKS SATRAUKTIES , par pieaugušo izlases šigada startiem . Formā nav vesela rinda LR hokejistu .

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 21:10, pirms 15 gadiem
Rezultāts ir visai likumsakarīgs, jo mūsu vieta tomēr nav starp top 8 komandām. Ja lielo izlašu čempionātos spēlētu 10 nevis 16 komandas, tad LV regulāri lidotu ārā no elites divīzijas. 13 gados kopš 97. gada mūsējie tikai četras reizas tikuši astoņniekā. Un pilnīgi loģiski, ka mēs arī nacinālo izlašu līmenī vairāk spēlētu B divīzijā nevis augstākajā....Vienīgais, kas uztrauc, ir šī briesmīgā vārtu attiecība ar kādu mēs zaudējam, tas gan ir par traku....

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 21:42, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: nez, no mūsējiem kāds NHL skautiem acīs iekrita
Ermics noteikti tika pamanīts...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 21:53, pirms 15 gadiem
Pilnīgi piekrītu tiem, kas saka "pilno maciņu izlase" , pats spēlēju hokeju, vienīgi esmu par 1~2 gadi jaunāks par šiem junioriem, nesaku, ka man vajadzētu te spēlēt, bet saku, ka daudziem kas tur atradām nebija jābūt. Tas ir Maziņš, Klavītis, Ermičš vēl pāris cilvēki. Daudzi šajā sarakstā liek iekšā Ralfu Freibergu, tāpēc ka viņam tētis kruts utt., bet nēm patiešām viņam bija jāspēlē. Kalvīša vietā bija jāņem tādi spēlētāji, kā Porejs, Dīķis. Bija jāņem arī talantīgais Pelšs, kaut vai tikai paspīdēt izlases rindās, jo par Maziņu viņš ir labāks, par galvas tiesu.

     [+] [-]

, 2010-01-04 23:25, pirms 15 gadiem
jan,maien rakstīja: BLUES : es priecājos, ka Tu mani saprati. Un tajās U-20 spēlēs , kuras redzēju es, Kalvītis bija komandai uz apakšgalu pēc meistarības, BET ne pēdējais , toties pēc cīņas gribas es viņu liktu mūsu komandai PA VIDU . Un pēc tām DR spēlēm, kuras redzēju Rīgā, jo izbraukumos līdzi nebraucu , man liekas . ka IR PĒDĒJAIS LAIKS SATRAUKTIES , par pieaugušo izlases šigada startiem . Formā nav vesela rinda LR hokejistu .
Te jau ir tikai dazi cilveki kas velk ,parejie ir DR fani .....domaju ka sini olimpiade nekadi znaroki nepalidzes.........

     [+] [-]

, 2010-01-05 09:49, pirms 15 gadiem
Patiesi uzmundrinoši, gandrīz 60 ripas sešās spēlēs. atsevišķas komandas visā nacionālajā chempionatā vienas sezonas ietvaros neielaz 60 vārtus, bet "kalvīsi" šo ciparu spēj saorganizēt sešos (!!!)machos!!!! Tas ir p...ts! Es domaju, jāsagaida tos idiņus lidostā

  +1 [+] [-]

, 2010-01-05 09:57, pirms 15 gadiem
Baumis rakstīja: Pilnīgi piekrītu tiem, kas saka "pilno maciņu izlase" , pats spēlēju hokeju, vienīgi esmu par 1~2 gadi jaunāks par šiem junioriem, nesaku, ka man vajadzētu te spēlēt, bet saku, ka daudziem kas tur atradām nebija jābūt. Tas ir Maziņš, Klavītis, Ermičš vēl pāris cilvēki. Daudzi šajā sarakstā liek iekšā Ralfu Freibergu, tāpēc ka viņam tētis kruts utt., bet nēm patiešām viņam bija jāspēlē. Kalvīša vietā bija jāņem tādi spēlētāji, kā Porejs, Dīķis. Bija jāņem arī talantīgais Pelšs, kaut vai tikai paspīdēt izlases rindās, jo par Maziņu viņš ir labāks, par galvas tiesu.
Vienīgi ir mierinājums, ka šie nav paši lielākie sūdi ko kalvīšu ģimene ir spējusi Latvijai sagadāt.