Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:8, Did:0, useCase: 3

Smaga uzvara pār Luksemburgu

Raitis Puriņš
Raitis Puriņš

Smaga uzvara pār Luksemburgu
Latvijas handbolisti aizsardzībā cīņā pret Luksemburgu. Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Smagu uzvaru 2010. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas handbola turnīrā šovakar Olimpiskajā sporta centrā izcīnīja Latvijas izlase ar 31:29 (16:17) uzvarot grupas pastarīti Luksemburgas izlasi.

Spēli Latvijas izlasē iesāka Aivis Jurdžs, Armands Uščins, Margots Valkovskis, Jānis Pavlovičs, Valdis Gūtmanis, Arnolds Straume (aizsardzībā Mārtiņš Lībergs), bet vārtos Helmuts Tihanovs.

Spēles sākumā mūsējie lieliski izmantoja viesu kļūdas un, Aivim Jurdžam gūstot trīs vārtus, astotajā minūtē izvirzījās vadībā ar 5:1. Turpinājumā Luksemburgas handbolisti trīs minūšu laikā, atbildot uz mūsu neprecīzajiem metieniem, rezultātu izlīdzināja 5:5.

Skatītājus ar skaistiem vārtiem turpināja priecēt Aivis Jurdžs, trīs reizes precīzs bija arī Margots Valkovskis, ļaujot rezultāta starpībai nostabilizēties divu vārtu robežās. Sešas minūtes pirms puslaika beigām latviešiem pēc diviem Ērika Blūma precīzajiem metieniem izdevās atkal panākt +4 (15:11), tomēr spēles beigās uzbrukumā varēja just Aivja Jurdža trūkumu, kuru noguruma dēļ nomainīja Raimonds Trifanovs.

Viesi atkal atbildēja ar līdzīgu izrāvienu, kā puslaika sākumā un dažu minūšu laikā, veiksmīgi uzbrūkot no ārējām pozīcijām, rezultātu izlīdzināja (15:15). Vēl jo vairāk. Nelīdzēja arī Latvijas izlases galvenā trenera Andra Gulbja pieprasītais minūtes pārtraukuma, jo jau nākamajā uzbrukumā Franks Links pirmo reizi vadībā no 7 metru atzīmes izvirzīja Luksemburgu (16:15).

Puslaika izskaņā mājiniekiem vārtus guva Arnolds Straume, izlīdzinot rezultātu, taču pundurvalsts spēlētāji atkal izvirzījās vadībā. Bonusā nāca Armanda Uščina pendele trāpīja pa vārtu stabu, bet no vēl lielākiem mīnusiem spēles beigās glāba Helmuts Tihanovs. Pēc pirmā puslaika 16:17.

Otrajā puslaikā vārtos Tihanovu nomainīja Raimonds Šteins. Jau otrā puslaika sākumā nerealizējām skaitlisko vairākumu, savukārt viesi panāca divu vārtu pārsvaru. Pēc tam neizmantojām vēl vienu iespēju izlīdzināt rezultātu vairākumā, bet luksemburgieši arī pēc desmit nospēlētajām minūtēm saglabāja +2 (21:19).

12. minūtē trešo penedeli puslaikā jau realizēja Jānis Pavlovičs, samazinot mīnusus līdz minimumam (20:21). Pēc pusotras minūtes mūsējiem tomēr izdevās izlīdzināt mīnusus. Vispirms vārtus guva Jurdžs, bet pēc tam pirmo reizi no spēles precīzs bija Pavlovičs 22:22.

Pirmos vārtus izlases sastāvā guva arī Kaspars Lisovskis, kārtējo reizi izlīdzinot rezultātu 23:23.
Turpinājumā spēle ritēja līdzīgā cīņā. Brīžiem likās, ka Latvijas izlasi sportiskā veiksme pametusi vispārībā.

Arī sākoties 50. mača minūtē vairākumu Latvija neprata izmantot, savukārt viesi 53. minūtē panāca +2 (27:25). Vārtos labi nospēlēja Šteins, savukārt pēc Jurdža un Lilienfelda metieniem atkal neizšķirts 27:27. Pēdējās minūtēs spēkus sakopoja ne tikai laukuma spēlētāji, bet arī līdzjutēji.

Tikai trīs minūtes pirms beigām Latviju pirmo reizi vadībā puslaikā izvirzīja Jānis Pavlovičs, realizējot Lisovska nopelnīto 7 metru soda metienu - 28:27. Acīmredzot saprotot, kā jāspēlē pret viesu aktīvo aizsardzību, jau nākošajā uzbrukumā Lilienfelda panāca +2 (29:27).

Divas minūtes pirms beigām tiesneši pieņēma kārtējo apšaubāmo lēmumu, noraidot Jāni Glušaku uz divām minūtēm. Arī mazākumā mūsējie uzspīdēja +3 panāca Lisovskis (30:27).

Viesi vēl nedaudz atguvās, tomēr, līdzjutēju atbalstīti, mūsējie izcīnīja ļoti smagu uzvaru. Punktu spēlei pēdējās sekundēs pielika Valkovskis - 31:29.

Nākamo kvalifikācijas turnīra spēli Latvijas izlase aizvadīs jau 22. martā, kad izbraukumā Po pilsētā tiksies ar pasaules un olimpiskajiem čempioniem francūžiem.

2010. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīrs
18. marts.
Latvija - Luksemburga 31:29 (16:17)

Latvija: Jurdžs 7; Lilienfelds 5; Pavlovičs 5(4); Valkovskis 4; Straume 3; Lisovskis 2; Blūms 2; Gūtmanis 1; Glušaks 1; Uščins 1(1). 7m - 7/5. 3 brīdinājumi, 3 noraidījumi.

     [+] [-]

, 2009-03-18 23:03, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: Vispār nah'*j vispār latvieshiem vajag tādu sūdu, kā Hujbols? Piedrāzt! Šitas sports reāli nav vajadzīgs Latvijā. Krīzes laikā tikai būtu godīgi, ja ņemtu un izmestu vinjus kur acis rāda! Vajag paturēt tikai maksimums 5-7 sportaveidus, kuros mūsējie tik tiešām rāda pasaules klasi! Nevis kaut kādu hujbļejobanunevienam nahren nevajadziigu Bridzha spēlētājam samaksā bljin 1500 LS par NEKO!!!! Jo.... Vinjsh NEKO nesasniedza... Tjipo zheel... Jo vinjsh ir NEKAS!
personīgi no Tevis gribētu dzirdēt, kuri Latvijas komandu sporta veidi var lepoties ar pasaules klases izlasēm!
Gaidu!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-18 23:15, pirms 16 gadiem
vismaz prieks par latgaliešiem(Aivi un Kasparu)!
puiši-taj vinj turjāt

  +2 [+] [-]

, 2009-03-18 23:18, pirms 16 gadiem
b.o.l.d.r.i.k rakstīja: vismaz prieks par latgaliešiem(Aivi un Kasparu)!
puiši-taj vinj turjāt
un tad vēl Pavloviču laikam arī jāskaita

  -4 [+] [-]

, 2009-03-18 23:28, pirms 16 gadiem
merqcio rakstīja: Es gan domāju šajos krizes gados tavai mammai vajadzētu atslēkt tev netu,lai nepiesārņotu jau tā krīzes gados piesārņoto netu no stulbiem komentāriem!!!
Cik žēl, ka es pats esmu nodokļu maksātājs un PATS maksāju par savu internetu. Un runājot par stulbiem komentāriem, labāk iesaku padomāt, ko mēs krīzes laikā varam atļauties? Hokeju, Basketbolu, futbolu, florbolu, biatlonu, sleeposhanu, bridzhu, bobsleju, kaminjbraukshanu, skeletonu, barjerskrieshanu, shkjeepmeshanu, beisbolu, tenisu, galda tenisu, dzhudo, briivo ciinju, svarcelshanu, boksu UN tagad pasaki, kuros no shiem mums ir naakotne, KUROS mums vajadzeetu investeet, ja naudas nav? Vai turpinaat katram pa 5 santiimi izdaliit vai arii buut tomeer cilveeciigiem un noshaut dziivot nespeejiigos?

     [+] [-]

, 2009-03-18 23:31, pirms 16 gadiem
Vajag paturēt tikai maksimums 5-7 sportaveidus, kuros mūsējie tik tiešām rāda pasaules klasi!

tu to pasaki tiem sportistiem, kuri nenodarbojas ar tiem 5-7 sporta veidiem, bet gan ar citiem

  -2 [+] [-]

, 2009-03-18 23:31, pirms 16 gadiem
Teiksi nevajag tik skarbi? Bet vajag! Un SEN JAU VAJADZEEJA!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-18 23:32, pirms 16 gadiem
arveiC rakstīja: Vajag paturēt tikai maksimums 5-7 sportaveidus, kuros mūsējie tik tiešām rāda pasaules klasi!

tu to pasaki tiem sportistiem, kuri nenodarbojas ar tiem 5-7 sporta veidiem, bet gan ar citiem
ES pateikshu, tikai ieceljiet mani atbildiigajaa amataa un maksaajiet man vinja 2000 latus meenesii!

     [+] [-]

, 2009-03-18 23:33, pirms 16 gadiem
lai, gan no vienas puses, Latvijai sii probleema ir raksturiiga, ka ir 100 sportaveidu,kurus vajag atbalstiit, it kaa vajadzeetu izveeleeties kaadus 10 primaaros, kuros ieguldiit vairaak naudas, kaa tas ir citaas nelielajaas valstiis!!par so probleemu pirms paaris gadiem arii sporta aviizee bija rakstiits!

     [+] [-]

, 2009-03-18 23:41, pirms 16 gadiem
Francijaa bus iznjirgaashanaas par vienu no izlaseem (priekshaa neteikshu), ja demonstrees tadu speli kaa sodien. Jurdžs vienīgais priecē, un vārtsargam galīgi nepalīdz chalji. Laikam galvās jau bija Francijā.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-18 23:42, pirms 16 gadiem
arveiC rakstīja: lai, gan no vienas puses, Latvijai sii probleema ir raksturiiga, ka ir 100 sportaveidu,kurus vajag atbalstiit, it kaa vajadzeetu izveeleeties kaadus 10 primaaros, kuros ieguldiit vairaak naudas, kaa tas ir citaas nelielajaas valstiis!!par so probleemu pirms paaris gadiem arii sporta aviizee bija rakstiits!
Un joprojaam raksta. Tie 10 sporti ir:

Hokejs, Futbols, Basketbols, Bobslejs, Kamaninjas, Biatlons, Skeletons, BMX, Vieglatleetika(shkjeepi, taalaa skrieshana (tjipo maratons baabaam...), un citas hujnjas....). To vieglatleetiku vareetu par 2 sportiem uzskatiit.

Pietiek sponsoreet biatlonu, TUR NEBUUS NEKAA!! Sleepotaaji - Juus esat loshi! Juus nejeedzat sleepot! Paareejie sporti? Gribat kaut ko izdariit? Sponsoreejiet pashi sevi! Mekleejiet pashi sponsorus!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-18 23:44, pirms 16 gadiem
eddybear rakstīja: personīgi no Tevis gribētu dzirdēt, kuri Latvijas komandu sporta veidi var lepoties ar pasaules klases izlasēm!
Gaidu!
Hokejs! Tu esi tups eezelis!

     [+] [-]

, 2009-03-18 23:47, pirms 16 gadiem
majaskefirs rakstīja: ja jau mums smagi iet pret luksemburgu,kura ir viena no mazākajām valstīm pasaulē-kas būs pret Franciju?
Nu bet "mazā" valstiņa tikai ar -2 kāsa Francijai!!
Tad jau tomēr cerību ir-šodien +2 un Frančiem +2=0!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-18 23:50, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: Hokejs! Tu esi tups eezelis!
tad jau spēlējam hokeju, florbolu un par pārējiem aizmirstam? mūsu futbolistiem pret Luksemburgu ar ies tikpat grūti...
Slēpts komentārs: Koks_ar_2_galiem

     [+] [-]

, 2009-03-18 23:52, pirms 16 gadiem
Bija sāpīgi skatīties. Bezmaz vai jāsaka tas pats, kas par mūsu biatonistiem: nu, ja tā jāmokās, varbūt, džeki, nevajag. Tāpat jau bagāti no tā nekļūsiet. Un runa nav par rezultātu, bet par spēles kvalitāti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-19 00:42, pirms 16 gadiem
uzvara ir uzvara.. un rītdien cik grūti nāca nevienu neizteresēs, jo būs jau vēsture..

  +9 [+] [-]

, 2009-03-19 01:21, pirms 16 gadiem
Jāā piekrītu ka mūsu izlase šovakar nospēlēja vāji, bet nejau tadēļ ir uzreiz jaapd... spēlētāji un jasaka ka tāds sporta veids ir jālikvidē. Ja hokeja, basketbola vai futbola izlase aizvada kādu sliktu spēli, tad gan neviens neķērc ka šito sportaveidu vajadzētu likvidēt ?!? Daži aniņi rokasbumbu vienu reizi dzīve pasatās un uzreiz arī izsaka savus gudros spriedelējumus. Tāda jau mūsu valstī ir tā problēma ka visi visu māk un zin, bet vai kaut ko darītu lietas labā, ir par slinku vai par stulbu. Tik vien kā tos trulos komentārus ir spējīgi uzrakstīt.
Luksemburgas izlase ļoti cienīgi spēlē ar visiem pretiniekiem, pat ar Olimpiskajiem un pasaules čempioniem Frančiem. Viņiem šodien arī ļoti palīdzēja sportiskā veiksme, ko nevarētu teikt par mūsu izlasi, tādēļ spele arī sanāca tik saspringta.

     [+] [-]

, 2009-03-19 01:27, pirms 16 gadiem
smagars rakstīja: Jāā piekrītu ka mūsu izlase šovakar nospēlēja vāji, bet nejau tadēļ ir uzreiz jaapd... spēlētāji un jasaka ka tāds sporta veids ir jālikvidē. Ja hokeja, basketbola vai futbola izlase aizvada kādu sliktu spēli, tad gan neviens neķērc ka šito sportaveidu vajadzētu likvidēt ?!? Daži aniņi rokasbumbu vienu reizi dzīve pasatās un uzreiz arī izsaka savus gudros spriedelējumus. Tāda jau mūsu valstī ir tā problēma ka visi visu māk un zin, bet vai kaut ko darītu lietas labā, ir par slinku vai par stulbu. Tik vien kā tos trulos komentārus ir spējīgi uzrakstīt.
Luksemburgas izlase ļoti cienīgi spēlē ar visiem pretiniekiem, pat ar Olimpiskajiem un pasaules čempioniem Frančiem. Viņiem šodien arī ļoti palīdzēja sportiskā veiksme, ko nevarētu teikt par mūsu izlasi, tādēļ spele arī sanāca tik saspringta.
protams, ka LUX ir respektējama, bet nekāda veiksme tur viņiem nepalīdzēja. Mūsējie lauzās pie metiena burtiski ar spēku, kamēr Lux metienus izspēlēja un pašu metienu tehnika bija galvas tiesu pārāka par mūsējo. Lux vienkārši spēlēja labāk. un tur jau arī ir problēma, ka ar gribasspēku nepietiek. vajag kaut nedaudz meistarības.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-19 01:43, pirms 16 gadiem
rudzu maize rakstīja: Es domāju,to nigeru izpriecu ar visiem narkomāniem vajadzētu nolikvidēt.Mīkstie skraida ar pļūtenēm un piļī par to groziņu.
Diemzheel, kaads manu kopsavilkumu ir izdzeesis, bet kopumaa Latvija var atljauties Maksimums 8 sporta veidus - florbols nav no tiem!

Ja kaads veelas, nosaukshu vinjiem privaati, kuri sporta veidi ir pelniijushi dzivot, bet visi vinjus juus jau zinaat! Juus tikai dziivojat iluuzijaas, ka visam pietiek!

     [+] [-]

, 2009-03-19 01:56, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: Un joprojaam raksta. Tie 10 sporti ir:

Hokejs, Futbols, Basketbols, Bobslejs, Kamaninjas, Biatlons, Skeletons, BMX, Vieglatleetika(shkjeepi, taalaa skrieshana (tjipo maratons baabaam...), un citas hujnjas....). To vieglatleetiku vareetu par 2 sportiem uzskatiit.

Pietiek sponsoreet biatlonu, TUR NEBUUS NEKAA!! Sleepotaaji - Juus esat loshi! Juus nejeedzat sleepot! Paareejie sporti? Gribat kaut ko izdariit? Sponsoreejiet pashi sevi! Mekleejiet pashi sponsorus!
un kas mums speeciigs taads futbolaa ir ? ja jau tu saki ka jaalikvidee visus navajdziigos sportus ... ja taa skatiitites tas mums vaajdzeetu visai tautai iet tikai 6keepu mest un ar bmx braukt jo citur mums medeljau nekaa nav tikai pagaatnee kkas tur bijis ... njaa savas dusmas pret ekonomisko kriizi labaak izgaazt kaada saitaa kur runa ir par valdiibu a ne 6eit

     [+] [-]

, 2009-03-19 02:03, pirms 16 gadiem
Erviins rakstīja: un kas mums speeciigs taads futbolaa ir ? ja jau tu saki ka jaalikvidee visus navajdziigos sportus ... ja taa skatiitites tas mums vaajdzeetu visai tautai iet tikai 6keepu mest un ar bmx braukt jo citur mums medeljau nekaa nav tikai pagaatnee kkas tur bijis ... njaa savas dusmas pret ekonomisko kriizi labaak izgaazt kaada saitaa kur runa ir par valdiibu a ne 6eit
Nē, nu "kokam" ir zināma taisnība. Visi pretendē uz milzīgu valsts atbalstu. Gulbis (tas, kurš handbolā) skauž un lamā basketbolu, utt, bet handbolisti pat ātrajā uzbrukumā spēj iedot 3 nesakarīgas piespēles pēc kārtas. C' mon!

Futbols jāatbalsta pēc definīcijas, jo tas ir sports ar globālu pievilcību. Hokejs, basketbols tāpat, jo Latvijā ir senas tradīcijas un zināma masveidība. Bobslejs, jo arī ir tradīcijas un at infrastruktūra. BMXieši ir izsitušies ar savu pašu fanātismu un tas arī ir labākais piemērs. ja neesi starp lielajiem sportiem, tad sities pats un pierādi sevi, nevis žēlojies, ka valsts par maz atbalsta. Un tad, kad pierādīsi, tad sponsori un viss cits nepazudīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-19 02:16, pirms 16 gadiem
Erviins rakstīja: un kas mums speeciigs taads futbolaa ir ? ja jau tu saki ka jaalikvidee visus navajdziigos sportus ... ja taa skatiitites tas mums vaajdzeetu visai tautai iet tikai 6keepu mest un ar bmx braukt jo citur mums medeljau nekaa nav tikai pagaatnee kkas tur bijis ... njaa savas dusmas pret ekonomisko kriizi labaak izgaazt kaada saitaa kur runa ir par valdiibu a ne 6eit
Futbolaa mums nekas speeciigs taads nav, bet ja taa padomaa florbolaa mums ir veel vaajaaka komanda... AAAAJ..... kur iegraabos.... Pljeeka palika vien...Florbols KUR ir pasaulee? Kaut kur zem meeness? Jaa... Tur mees arii aptuveni esam.... Futbols? TOP1 Sporta veids pasaulee? JAA Futbols!!! Ja mees tur esam 50.-70.vieta, tas man noziimee 200x vairaak, kaa, ja mees esam Top 10 florbola komanda, ja florbolu speelee tikai 9 valstis... Man kaut kaa, bet neliels apvainojums pakjer, ka nafigam tas vajadziigs?

  -3 [+] [-]

, 2009-03-19 02:21, pirms 16 gadiem
Raitis Puriņš rakstīja: tad jau spēlējam hokeju, florbolu un par pārējiem aizmirstam? mūsu futbolistiem pret Luksemburgu ar ies tikpat grūti...
Kaadu florbolu? Tas suuds var iet...

     [+] [-]

, 2009-03-19 08:15, pirms 16 gadiem
Labi, ka visp uzvareejaam..
1 briidi likaas, ka ka nu buus pkljaa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-19 08:41, pirms 16 gadiem
Vakar ar vienu aci skatoties speeli, paraleeli serfoju pa netu. Atradu kaut kadu jaunu fignu, kur vares 1. apriilii vinnet Madonas biletes. Ja kaadam veel nav, tad Iecekojiet otrapuse.lv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-03-19 09:07, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: Un joprojaam raksta. Tie 10 sporti ir:

Hokejs, Futbols, Basketbols, Bobslejs, Kamaninjas, Biatlons, Skeletons, BMX, Vieglatleetika(shkjeepi, taalaa skrieshana (tjipo maratons baabaam...), un citas hujnjas....). To vieglatleetiku vareetu par 2 sportiem uzskatiit.

Pietiek sponsoreet biatlonu, TUR NEBUUS NEKAA!! Sleepotaaji - Juus esat loshi! Juus nejeedzat sleepot! Paareejie sporti? Gribat kaut ko izdariit? Sponsoreejiet pashi sevi! Mekleejiet pashi sponsorus!
Intersanti, vai pie atbalstāmiem sportaveidiem trīs gadi atpakaļ tu būtu BMX pieskaitījs.
Pajoliņš un demagogs totālais.
Interesanti, kā var panākt, lai būtu kādi panākumi, ja tajos neko neieguldīt, kamēr sportaveids attīstās.

     [+] [-]

, 2009-03-19 10:34, pirms 16 gadiem
Kā sauc to komentētāju, kurš nebija Toļiks, m?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-19 11:36, pirms 16 gadiem
Tas man jautājums kokam ..
ko tad taads Basketbols sasniedzis... ar tiem veel lielakajiem iegrūstajiem naudas līdzekļiem viņi ir turpat, kur handbols, un ja gadījumā paspīd un tiek čempī, tad labi zinam, cik ātri tas turnīrs beidzās un tāpat ir ar Futbolu... nevajag te neko šķirot un nevienu nodirst..
Nejau veči gāja laukumā ar domu zaudēt.. un tik sūdīgi nospēlēt..
nekur tās uzvaras nepaliks.. Turās džeki

     [+] [-]

, 2009-03-19 13:55, pirms 16 gadiem
taalais.
Tas otrs komentētājs ir Einārs Siliņš. Vai bija kaut kas nepareizi pateikts? Es piekrītu, ka brīžiem ļoti asi, bet sory, es šo spēli zinu. Es redzu no malas kā tas izskatās un kurš "izliekās" ar gaļu, un kurš atbraucis uz Latviju, pāris dienas, atpūsties. Par gaitām handbolā nestāstīšu, jo neredzu jēgas garām runām. Gan jau kāds zinošāks tev pastāstīs......Vispār jau nekas personīgs.

     [+] [-]

, 2009-03-19 14:54, pirms 16 gadiem
Ja nemāk vai negrib spēlēt, tad nav ko iet uz laukuma!SĒŽ MĀJĀS UN DZER ALU.